1. Ako treba i sturuja da poskupi neka poskupi, ali elektrodistribucija mora da zaštiti ptice.
    (Aca, 15. avgust 2019 09:37)

    # Link komentara

  2. Ja sam video stradanje golubova i gugutki na 10kV vodu. One stanu pored izolatora koji povezuje visokonaponski vod sa banderom. Pretpostavljam da tu postoji razlika u potencijalu, verovatno ka uzemljenju. Obično posle kiše, ili kada je vlažan vazduh. Čuje se odvratan zvuk nalik svajs-aparatu i eksplozija, to je kraj nesrećne ptice. Osoba potpisana kao Bole navodi da je taj problem kod njih rešavan postavljanjem kanalizacionih plastičnih cevi na vodove. Verovatno postoji bolji način, ali ako je efikasan ok. Pretpostavljam da su rode tako stradale. Moje mišljenje je da izolatori na banderu moraju imati bolju konstrukcija. Verovatno u svetu već postoji rešenje. Ne mora se realizovati na teritoriji cele Srbije, ali mora na ovakvim kritičnim tačkama. One nisu poginule za jedan dan, to je trajalo ko zna od kad. Ja se nadam da će ovo moje iskustvo i izlaganje biti od pomoći. Potrebno je i stručno lice da proveri situaciju na terenu, dobra volja, kao i manja finansijska ulaganja da se reši ovaj ne mali problem. Sve to EPS ima. Pitanje je hoće li, a ako neće, kako ih naterati da odrade ovaj njihov posao. Pa pola računa za struju su nam neke naknade, održavanje, porezi, akcize, pdv... Nekoliko miliona računa na ime ovih troškova je valjda dovoljno da pokrije troškove rešavanja ovog problema. Ako nisu, zašto ih uopšte plaćamo? Hvala
    (Rode, 14. avgust 2019 19:47)

    # Link komentara

  3. @Bogi
    "Ne znam da li se igde ugradjuju izolovani vodovi."

    Na dalekovodu izolovani vod nema nikakvu svrhu, čak je kontraproduktivan, jer vazduh je bolji izolator od bilo kakve PVC, silikonske i sl. izolacije.

    Ako ptica stoji na jednom vodu ona ne mora fizički ni da dotakne drugi vod. Dovoljno je da se samo približi drugom vodu da bi varnica ( kao munja ) preskočila. Isto će se desiti i ako proleti između vodova ne dotičući ni jedan od njih. Ipak se tu radi o visokom naponu.

    Samo će veći razmak između vodova završiti posao.
    (Saša, 14. avgust 2019 19:33)

    # Link komentara

  4. Mene čudi kako je moguče da nije reagovala neka zaštita (osigurač) itd. Ipak se radi o kratkom spoju, gde bi sa pravilnim osiguranjem tako nesto moglo spreciti!!
    (Sabit, 14. avgust 2019 16:55)
    Pa ne može tako. Shvataš, prvo ide "kratak spoj" pa onda reaguje zaštita. Dalekovodi su osim toga po pravilu opremljeni APU sistemom (automatskog ponovnog uključenja) baš zbog takvih povremenih ispada koji se nakon prvog udara ne mogu ponoviti; ptica ili šta god bilo je već posle prvog prolazna pretnja i ionako prošla.
    Šta predlažeš? Nekakav vizuelni sistem koji bi detektovao ptice u opasnoj zoni? To bi bilo nešto kao teniski hawk-eye, ali pre izvedenog udarca koji se kontroliše. Neke stvari neizbežno deluju naknadno. Zaštita osiguračima je zaštita za opremu, a ne za ljude. Ili ptice, zmije, miševe, pacove, mačke i sva druga divna stvorenja koja se nađu gde im nije mesto, jureći jedni druge i bežeći jedni od drugih.
    (Joca, 14. avgust 2019 17:34)

    # Link komentara

  5. Mene čudi kako je moguče da nije reagovala neka zaštita (osigurač) itd. Ipak se radi o kratkom spoju, gde bi sa pravilnim osiguranjem tako nesto moglo spreciti!!
    (Sabit, 14. avgust 2019 16:55)

    # Link komentara

  6. Ја сам мислио да су такви далеководи давна прошлост... Техничка решења којима се штите птице су одавно пронађена, само их треба примењивати као стандард.
    У ЕПС знају да примају добре плате, а да се унапређују...

    Нпр. људи у свету више од 60 година граде прелазе за животиње преко или испод аутопутева, а код нас су то пре неку годину приказали као богзна какво иновативно решење.
    (sempervivum, 14. avgust 2019 16:15)

    # Link komentara

  7. U Kranjskoj gori ako ubereš cvet ili baciš papir mimo kante kazna je 800 evra.
    U Srbija iza znaka na kojem je napiasano upozorenje da je zabranjeno bacanje smeća i šuta nikla je divlja deponija. Da stvar bude gora komunalno preduzeće koje odnosi smeće tu istovaruje jamione napunjene đubretom. Kod nas ne postoji svest da sami sebi zagađujemo životni prostor. I to je jedan od razloga zašto smo tu gde jesmo.
    (ArtuDitu, 14. avgust 2019 15:37)

    # Link komentara

  8. Nije ubijeno nego stradalo od struje!
    (franchi slug, 14. avgust 2019 14:57)

    # Link komentara

  9. ispod dalekovoda vas moze ubiti struja a da nista takli niste to se zove 'struja koraka' u praksi cesce ce ubiti kravu ili konja jer im taj raspon od priblizno 70cm po difoltu stoji..
    nisam bas siguran kakvo bi resenje moglo biti za taj dalekovod ali pretpostavljam veci razmak izmedju kablova
    malo sta moze tu da se uradi..
    (gari, 14. avgust 2019 14:35)

    # Link komentara

  10. To je najverovatnije neki lokalni dalekovod sa onim betonskim stubovima.
    Napon koji taj dalekovod prenosi može biti reda 10KV, 20KV ... Za prenos takvog napona koriste se odgovarajući stubovi ( obično su kod nas betonski ) gde je razmak između provodnika na dalekovodu relativno mali, pa je to možda uzrok pogibije ptica veličine rode, jer pored provodnika na kojem stoje one mogu da "dohvate" i jedan od preostala dva. Kako se radi o naponu reda veličine par desetina hiljada volti, desiće se "proboj" kroz pticu. Vazduh je najbolji izolator, ali ptica naravno nije.

    Ovde je rešenje jednostavno, ali mnogo košta. Elektrodistribucija bi ipak morala da izvrši zamenu stubova onim za viši napon, a koji imaju veći razmak između provodnika i stvar će biti odmah rešena. Plašim se da će ih samo sud, a možda čak ni sud, naterati na takav potez.
    (Marko, 14. avgust 2019 14:33)

    # Link komentara

  11. Pa ovde pruzni prelazi nisu osigurani a o pticama da ne govorimo. Ta jadna stvorenja prelete ko zna koliko kilometara i onda dodju u srbiju da izginu od strujnog udara
    (zbunjeni, 14. avgust 2019 14:28)

    # Link komentara

  12. Postoji jevtino tehnicko resenje da se onemoguci uginuce ili ozledjivanje ptica, a to je da se metalni poprecni nosaci vodova zamene sa betonskim, sa rasponom izmedju vodova vecim od raspona krila roda, kao najvecih ptica. Takodje, na stubu iz filma postoji racvanje dalekovoda, gde dodatni nosac treba da bude na dovoljnom rastojanju od glavnog (a nije), a spojni vodovi za napajanje racve treba da budu izolovani. Ne znam da li se igde ugradjuju izolovani vodovi.
    (Bogi, 14. avgust 2019 14:27)

    # Link komentara

  13. Znaci da su ogromni cvorak i ogromna vrana spojili plus i minus i od toga stradali ! I to je kao dobar dan svuda u svetu gde postoje dalekovodi. A zli svet prenosi slike iz Paracina samo da nama napakosti, po obicaju !
    A da nece da bude da ipak mozda nasi dalekovodi ne ispunjavaj neke standarde ili da odrzavanje pije pivo umesto da radi svoj posao ?
    (Zabranjeno jesti u blizini dalekovoda, 14. avgust 2019 14:25)

    # Link komentara

  14. Jel su jestive?
    (Vegetarijanac, 14. avgust 2019 14:21)

    # Link komentara

  15. Jadne rode, ovo je grozno. Zar ne moze da se napravi izloacija...
    (a, 14. avgust 2019 14:18)

    # Link komentara

  16. Zasto??????
    (AntiBot, 14. avgust 2019 14:11)

    # Link komentara

  17. Koliko znam to je isto kao kad se neko popne na voz i dohvati ga strujno kolo. Obično to urade tinejdzeri, ne moraju se zice dohvatiti da bi nastradao, strujno kolo je veoma jako na dalekovodima, zato ih prave tako visoko.
    (gradjaninX, 14. avgust 2019 14:08)

    # Link komentara

  18. Ovo se dešava kada se provodnici dalekovoda približe tlu, na manje rastojanje od predviđenog. Kada se ptica nađe na deponiji ispod provodnika, dolazi do pojave luka i ptica strada.

    Provodnici se opuste zbog opterećenje i visokih temperatura, a deponija "raste" zbog neplanskog odlaganja. Rešenje je uklanjanje deponije ispod dalekovoda.
    (gigatrend, 14. avgust 2019 14:07)

    # Link komentara

  19. Pa izolujte te zice, jel toliko skupo?
    (neinformisan, 14. avgust 2019 12:38)

    Jeste. Visokonaponski kablovi su debeli kao ruka omanjeg tinejdzera, izuzetno su teški a i pored izolacije nisu 100% bezbedni. Takvi kablovi ne bi mogli da idu na bandere, vec samo da se ukopavaju u zemlju.
    (Bojan, 14. avgust 2019 13:58)

    # Link komentara

  20. Bilo bi i mrtvih ljudi da se neko tu zadesio. 

    Naravno, niko nece odgovarati, koga briga.
    (Citalac, 14. avgust 2019 12:16)


    A kako bi to bilo mrtvih ljudi da su se tu zadesili?
    Nije se nijedna zica otkacila i visila do zemlje pa da bude problema za ljude.
    Ovde je problem bio na velikoj visini i opasnosti za ljude nije bilo.
    (cik, 14. avgust 2019 13:58)

    # Link komentara

  21. Katastrofa jedna velika. Rode posebno volim i kad ih vidim uhvati me neka sreca i milina, toliko su lepe. Jako mi je zao. Treba vise da brinemo o tim lepim pticama toliko srece donose svojom pojavom kao i laste i razne druge ptice. Secam se slike, traktori oru u polju a fode idu iza traktora i love miseve koji izlaze iz zemlje. Toliko su pametne i lepe.
    (milence, 14. avgust 2019 13:49)

    # Link komentara

  22. Kako u gradu price stoje na stubovima I zicama za struju?
    (momke, 14. avgust 2019 12:18)

    Nema to veze da li je u gradu, selu...
    Kada ptica stoji na jednoj zici (dodiruje samo jednu zicu) nista joj nece biti jer sve prolazi kroz zicu. Isto bi bilo i kada bi se covek uhvatio da visi sa jedne zice, nista mu ne bi bilo.
    Ovde je verovatno problem u tome sto su ptice dotakle dve zice i dovele do kratkog spoja kroz svoje telo. Vidi se na ovom snimku na stubu je ukrstanje zica iz vise pravaca i verovatno su ptice sletale na stub i slucajno dotacinjale dve zice istovremeno.
    (small, 14. avgust 2019 13:48)

    # Link komentara

  23. @momke
    Razlika je pre svega u naponu i u odnosu napona i medjusibnoj udaljenosti zica. Velike ptice verovatno ovde zbog malog rastojanja zica predstavljaju kratak spoj - dolazi do proboja napona i preskakanje naponskog luka (munja, varnica) kroz njihovo telo. Ili da se smanji napon ili da se razmak zica poveca.
    (Pera Kojot, 14. avgust 2019 13:42)

    # Link komentara

  24. Volim ptice i cesto ih hranim mrvama, ali sta je resenje u ovom slucaju?
    Da ukinemo dalekovode i ostanemo bez struje?
    Ja ne vidim drugu opciju.
    (pravo, 14. avgust 2019 13:42)

    # Link komentara

  25. zaista sta je sa nama? bolesni smo. ubijamo ptice i zivotinje, zagadivamo reke i prirodu. iskreno i treba da nam neko uzme zemlju koji ume bolje da cuva te lepote koje imamo, a nas boli uvo za to
    (boban, 14. avgust 2019 13:36)

    # Link komentara

  26. Kako u gradu price stoje na stubovima I zicama za struju?
    (momke, 14. avgust 2019 12:18
    Zato sto ne zatvore strujno kolo i ne moze da ih udari struja. I ti kada bi mogao da stanes na zicu ne bi te udarila struja.
    (Steve G, 14. avgust 2019 13:33)

    # Link komentara

  27. Strasna,strasna slika, u normalnim drzavama bi odgovorni za ovakvu nesrecu odavno bili u zatvoru, a kod nas tesko..
    (Usamljeni vuk, 14. avgust 2019 13:31)

    # Link komentara

  28. Strašno. Da li će EPS odgovarati, pa verovatno ne, koga briga za neke tamo retke ptice, samo u mučenoj Srbiji bahate monopolističke državne firme tako ponašaju.
    (kmd, 14. avgust 2019 13:31)

    # Link komentara

  29. A sta su radile na zicama za struju? Same pale same se ubile.
    (Kiki, 14. avgust 2019 13:23)

    # Link komentara

  30. Onomad pginuo nislija dok je prelazio prugu, jer je pipnuo visokonaponski kabl koji je bio pod naponom i visio sa el. mreze. Rode i druge ptice pomrese jer su prespojile tok struje na dalekovodu. Ima li gde na tim dalekovodima i banderama uzemljenja? Ljudi i zivotinje stradaju zbog neodrzavanja. Kako moze roda na dalekovodu od min. 3 metra da preveze tok struje sa zemljom i da pogine, osim ako nema uzemljenja?
    (nislija, 14. avgust 2019 13:22)

    # Link komentara

  31. Pa kažem ja...Srbija je Indija....a ko je ikada bio u Indiji, zna zašto....
    (Dragan, 14. avgust 2019 13:18)

    # Link komentara

  32. Cemu to, i kod nas u Cg su uradili isto...zasto rode???
    (srbinizcrnegore10, 14. avgust 2019 13:17)

    # Link komentara

  33. Ovde vise ni životinje ne mogu da opstanu...
    Tuga...
    (Milan, 14. avgust 2019 13:12)

    # Link komentara

  34. @ tuzno.kao i sve sto nas okruzuje.ne vodi se racuna ni o flori ni fauni.kuda ide ova srbija.
    (daca, 14. avgust 2019 12:03)
    Cuj o flori i fauni kod nas se ne vodi racuna ni o covekovom zivotu a kamoli o zivotinjama. Pogledaj na sta nam lici drzava. Kriminal, populizam, mrznja, djubre na sve strane, zagadjene reke, jezera itd. Sva sreca pa smo u Evropi pa nas ta Evropa koju mi svi jako mrzimo odrzava kolko tolko u zivotu.
    (......, 14. avgust 2019 13:11)

    # Link komentara

  35. Pa dobro da cujemo neko resenje bili bi glupo da se nista ne uradi i da tu svake godine strada 50 roda
    (4k4.Dex, 14. avgust 2019 13:10)

    # Link komentara

  36. Ne mogu da zadržim suze. Naravno da niko ništa neće preduzeti
    (ccc, 14. avgust 2019 13:10)

    # Link komentara

  37. Kako u gradu price stoje na stubovima I zicama za struju?
     (momke, 14. avgust 2019 12:18) 

    Dodir sa jednom žicom ne ubija, ali sa 2 ubija. Velike su to ptice i krilima su verovatno dodirnule i drugu žicu.
    (Pošteni pronalazač, 14. avgust 2019 13:08)

    # Link komentara

  38. Kako u gradu price stoje na stubovima I zicama za struju?
    (momke, 14. avgust 2019 12:18)
    # Link komentara

    Jednostavno! Nije zatvoren strujni krug. Da bi pticu ubila struja, ona
    bi osim zice trebala jednom nogom ili repom dotaknuti nesto sto je na nultom
    potencijalu (npr. stub od dalekovoda). Na taj nacin doslo bi do
    razlike u potencijalu(naponu) izmedju noge koja stoji na zici i noge
    koja stoji na stubu, potekla bi struja, koja bi na kraju - ubila pticu, sto se verovatno i desilo u ovom slucaju. Ako obje noge stoje na zici, one su na istom potencijalu, razlika u potencijalu je - nula. Dakle, napona nema, nema ni struje - ptica nista ne oseca i veselo pevusi sa zice :)
    (momake, 14. avgust 2019 13:08)

    # Link komentara

  39. @momke
    Dalekovod, ne bandera. Visoki napon. Probija izolaciju na par metara od provodnika, samo mu treba prilika. Može da ubije i samo da pridješ. Nažalost nema efektnog rešenja za ptice, može samo da se smanji. Ali mogla bi ED da raspiše konkurs za nove ideje (ponudi nagradu). Ima tu prilika da se stvori i multifunkcionalno rešenje.
    (inoviraj ili ubijaj, 14. avgust 2019 13:04)

    # Link komentara

  40. Ovake vesti bukvalno samo iz nase drzave dolaze. Kod nas pojedinci nemaju osecaj za prirodu pa se shodno tome ponasanju i kompanije. U evropi kompanije su one koje podsticu na zastitu zivotne sredine, najveci su zagovornici i donatori raznim drustvima a kod nas sve obrnuto. Kod nas je sve normlano borba sa vetrenjacama.
    (sasa, 14. avgust 2019 13:00)

    # Link komentara

  41. A ovaj sto vrši separaciju peska mudro cuti
    (Gornje Međurovo, 14. avgust 2019 13:00)

    # Link komentara

  42. E,ovo je za doživotni zatvor što je uvedeno od skora.Samo što i da se počinilac nađe nikada neće se pravedno osuditi.Tužno je u kakvoj državi i društvu živimo!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 14. avgust 2019 12:04)
    А за шта судити, зато што се у Србији никад нису далековода изоловали. А из текста пише да су у свету скоро почели то да раде. Жао ми птица. Вероватно је епсу то огромна инвестиција, али време да крену и то да раде.
    (Гиле, 14. avgust 2019 12:59)

    # Link komentara

  43. Agencije sirom sveta prenose ove slike. U komentarima se narod pita kakvi to divljaci zive u ovom delu Evrope.
    (Pozdrav iz Ciriha, 14. avgust 2019 12:07)

    Трагедија јесте и највероватније је узрок људска кривица и немар, мада је можда и игром случаја дошло до помора. Огорчен сам и страшно ми је жао ових недужних животиња, али полажем наде у наше стручне људе да ће решити овај проблем и да се овакав догађај више никада неће поновити.
    (Филип Пирот, 14. avgust 2019 12:59)

    # Link komentara

  44. Kako u gradu price stoje na stubovima I zicama za struju?
    (momke, 14. avgust 2019 12:18)

    Птице могу да стоје на "жици" под напоном из простог физичког разлога што се тиме оне налазе на истом напонском потенцијалу као и проводник. Самим тим, нема провођења ел.струје кроз тело. Када се неко тело нађе између два различита напонска потенцијала, а проводник је, онда долази до протока ел.струје. Овде се вероватно ради о томе да је из неког разлога била нарушена изолација металног стуба ка далеководима па су страдале птице у околини стуба где је земљиште било влажно.
    (Камичак, 14. avgust 2019 12:58)

    # Link komentara

  45. @del nido
    A ko je odgovoran? Mslm ne znam zato i pitam, i meni deluje kao nesrecan slucaj ali deluje kao da ti vise znas
    (srb, 14. avgust 2019 12:53)

    # Link komentara

  46. Mrzim ovu zemlju... Svi gledaju samo svoje interese. Niko se ne stiti, niti ljudi, niti zivotinje, niti biljke. Sramota da kao narod nemamo potrebu da sacuvamo bilo sta.
    (Peta, 14. avgust 2019 12:52)

    # Link komentara

  47. Pomenuta kompanija elektrodistribucija Srbije nije u stanju vec 5 godina da zameni trule drvene stubove u selu Garasi pored Arandjelovca, a uredno naplacuje struju. Nakon mnogih intervencija pre dve godine su konacno postavili betonske stubove, ali ih nisu povezali, cekamo vec 2 godine da to urade. Tako da zaista treba izvrsiti veliki pritisak na doticne da izoluju zice i tako spasu jadne ptice.
    (Ena, 14. avgust 2019 12:51)

    # Link komentara

  48. greota za rode...
    nego jel ova ekipa još brani kormorane?
    (hadrijan, 14. avgust 2019 12:46)

    # Link komentara

  49. Kako u gradu price stoje na stubovima I zicama za struju?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (momke, 14. avgust 2019 12:18) # Link komentara
    Preporučujem (+19)Ne preporučujem (-4)

    mogu da stoje koliko god hoce dok stoje samo na jednoj zici
    kada spoje telom/krilima dve zice ili zicu i stub/zemlju nastaje kratak spoj i ginu

    ali ni meni nije jasno kako ih je ovoliko nastradalo
    (bog kladionice, 14. avgust 2019 12:46)

    # Link komentara

  50. "ukazao je na potrebu za hitnom izolacijom stubova i žica srednjenaponskih dalekovoda"

    Koliko mi je poznato, stubovi dalekovoda nisu pod naponom, a sa druge strane veliki je znak pitanja kakva bi to izolacija srednjenaponskih dalekovodnih kablova trebalo da bude, kada je napon između 1.000 i 35.000 volti? Napominjem da je napon železničke elektro-mreže 25.000 volti i da je sam pokušaj penjanja na krov vagona često smrtonosan, bez dodirivanja naponskog kabla, na primer na metar ili metar i po razdaljine.
    (Podzemni kablovi?, 14. avgust 2019 12:44)

    # Link komentara

  51. Kako u gradu price stoje na stubovima I zicama za struju?
    (momke, 14. avgust 2019 12:18)

    Ima dosta rezervnih dalekovoda koji uglavnom nisu pod naponom, a koriste se povremeno zbog havarija na glavnim vodovima. Tužna sudbina ovih ptica. Rešenje bi bilo da se ta deponija ukloni, pošto hrana privlači sve životinje. Mogli bi konačno da ulažemo u savremena postrojenja i da počnemo da recikliramo otpad, umesto što se skrckaju milioni evra na novogodišnje rasvete i popločavanja Beograda.
    (Spyderco, 14. avgust 2019 12:40)

    # Link komentara

  52. Ko nije izolovao zice,njega nadjite i u zatvor.Sramota kakv smo mi to narod postali...
    (Chupamoting, 14. avgust 2019 12:40)

    # Link komentara

  53. Pa izolujte te zice, jel toliko skupo?
    (neinformisan, 14. avgust 2019 12:38)

    # Link komentara

  54. Najezio sam se
    (defekt, 14. avgust 2019 12:37)

    # Link komentara

  55. Kopanjem sljunka nastale su bare koje su naselile ptice. Kako tuda prolazi dalekovod koji je napravljen mnogo ranije ptice ginu. Pticu ne moze da udari struja kada stane na jednu zicu, posto ispod nje protice struja, medjutim kada dodirne dve zice naravno postaje provodnik. Ornitolozi bi trebalo da budu ukljuceni u preseljenju ptica u drugi kraj gde nema dalekovoda, a EPS da uradi detaljnu proveru svih dalekovoda jer ako je neispravno moze i covek da nastrada. Tesko da ce neko snositi posledice, ali trebalo bi oni koji stvaraju kopove sljunka posto su direktno uticali na ekologiju.
    (Nikola bg, 14. avgust 2019 12:30)

    # Link komentara

  56. Tu se vraćati neče.
    (Simon, 14. avgust 2019 12:26)

    # Link komentara

  57. Radi se o starom problemu kada ptica stane na dalekovodno uze i repom dodirne metalni deo stuba. Ptica nastrada, a zemljospojna zastita iskljuci dalekovod. Obicno se radi o stednjenaponskim dalekovodima. Problem je 80 - desetih resavan stavljanjem plasticnih ( vodovodnih ) cevi na dalekovodnu uzad ( Elektrokrajina Banjaluka).
    (bole, 14. avgust 2019 12:26)

    # Link komentara

  58. Nije ubijeno nego stradalo, pobogu !
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hours of love, 14. avgust 2019 11:55)

    E pa nije stradalo, nego je ubijeno! zato sto tako misliš, zato i nema odgovornih...
    (del nido, 14. avgust 2019 12:22)

    # Link komentara

  59. Kako u gradu price stoje na stubovima I zicama za struju?
    (momke, 14. avgust 2019 12:18)

    # Link komentara

  60. Bilo bi i mrtvih ljudi da se neko tu zadesio.

    Naravno, niko nece odgovarati, koga briga.
    (Citalac, 14. avgust 2019 12:16)

    # Link komentara

  61. Drustvo za zastitu ptica je otkrilo i zasto nestaje struja. Na ogromnu zalost. Jer eps ocigledno ne interesujuju njihov posao i obaveze.
    (prosto ko pasulj, 14. avgust 2019 12:09)

    # Link komentara

  62. Agencije sirom sveta prenose ove slike. U komentarima se narod pita kakvi to divljaci zive u ovom delu Evrope.
    (Pozdrav iz Ciriha, 14. avgust 2019 12:07)

    # Link komentara

  63. E,ovo je za doživotni zatvor što je uvedeno od skora.Samo što i da se počinilac nađe nikada neće se pravedno osuditi.Tužno je u kakvoj državi i društvu živimo!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 14. avgust 2019 12:04)

    # Link komentara

  64. tuzno.kao i sve sto nas okruzuje.ne vodi se racuna ni o flori ni fauni.kuda ide ova srbija.
    (daca, 14. avgust 2019 12:03)

    # Link komentara

  65. Jadne te pticice
    (mn, 14. avgust 2019 12:01)

    # Link komentara

  66. eps milijarde arci al ne moze da zastiti price.
    (zivko, 14. avgust 2019 12:01)

    # Link komentara

  67. pa kakva smo mi to zemlja , vise delujemo kao groblje nego kao normalna i zdrava sredina , za sve je pogubno cak i za zivotinjski svet . perspektive bez .
    (tesna koza, 14. avgust 2019 11:58)

    # Link komentara

  68. Nije ubijeno nego stradalo, pobogu !
    (hours of love, 14. avgust 2019 11:55)

    # Link komentara