- Komentari -
  1. Poštovani urbani Građani,
    zahvaljujem Vam se na dušebrižnim komentarima, kako o mom fizičkom, tako i mentalnom zdravlju kao i preporučenim metodama vaspitanja dece.
    Da li Vi stvarno mislite da neko drži decu u stanu i pušta ih da divljaju i lupaju komšiji po glavi? Ne Gospodo, moja deca prepodne nisu kući, popodne su mahom u parkiću sa mnom ili majkom, i jedini period kada protrčavaju kroz stan jeste večernji period od 20 - 21h. Svakako nikad posle 22h.
    I baš tada moje komšije nađu za shodno da zvone, uznemiravaju decu pred spavanje, histerično mumlajući o pravilniku i kućnom redu. Da, ostajem pri svom stavu, ovo postaje nacija samoživih i matorih Srba zrelih za gerijatriju koji sve čine samo da nađu razlog za konfrotaciju i isticanja sebe i svojih dela, jer ih niko ne obilazi i ne obraća pažnju na njih! Žalim Gospodo, moj stan nije socijalna služba a moja deca nisu sertifikovani Mr. Dr. za kućni red i pravila, postoje ustanove koje rešavaju takve probleme.
    Živela Srbija puna vesele dece!
    (Danilo Vd, 18. jul 2019 14:42)

    # Link komentara

  2. Ajde da se ne pravimo blesavi. Dete kao dete, u stanju je da trci po ceo dan kroz stan, lupa i baca tvrde plasticne igracke, to je neprihvatljiva buka za ljude koji zive u stanu ispod. Nije kucni red izmisljen da bi se uzimale pare, nego da bi se postovao, i da bi ljudi mogli da se odmore u vreme odmora. Ne zivis u dzungli nego u stanu, i ne treba da trpis buku po ceo dan, igranje loptom, lavez pasa, busenje i testerisanje... I treba da postoji ovaj zakon i treba da se primenjuje u svakom slucaju, da ljudi postanu malo svesniji svoje okoline i obracaju paznju i na druge koji zive oko njih, ne samo na sebe.
    (Vukasin, 17. jul 2019 12:24)
    Ok, Vukasine, kada budes imao svoju decu, onda ih u 22h lepo privezi, daj im nesto za smirenje i neka spavaju. Neka neko objasni kak oda doakzes malom detetu da ne sme da trckara po stanu i dacu mu sve sto imam. Starija decau redu, vec prelazi u bezobrazluk roditelja ako detetu od 5-67 i vi[e godina ne objasni da ljudi tada spavaju. Sta sad, treba bebama zabraniti da placu? Posto je i to buka. Moj mali sin kad se razvice tokom noci da jede, veruj mi, glasnije je od svakog skakanja po stanu. Treba da mu pokidam glasne zice a kad prohoda da mu pokidam noge da bi ti i tebi slicni mogli da neometano gledate parove i zadruge?
    (ja, 18. jul 2019 12:54)

    # Link komentara

  3. Vazi, evo od 16-18 kad je i dalje najjace sunce cu da izvedem dete u setnjicu do “parka” bez drveca, pa nek se istrci i fasuje toplotni udar. A roditelje koji uspevaju da vaspitaju svoje dete da ne trci i ne lupa po stanu, preklinjem za recept. Ja mom detetu od 1,5 godine ne uspevam da objasnim jsta je buka i da bude tih dok trckara za mnom.
    Ljudi kojima smeta buka koju prave mala deca, koja ne razumeju ni konkretne pojmove, a kamo li apatraktne, smeta sigurno i plac novorodjencadi. A ako ti to smeta, onda si jedno nista od coveka.
    Inace, u Berlinu je donet zakon, nakon prijave starije komsinice na buku koju su mala deca pravila u stanu iznad nje, da buka koju deca prave ne podleze prekrsajnim prijavama.
    (glupost, 17. jul 2019 23:13)

    # Link komentara

  4. Za sve sto imaju problem sa decom koja trce po plafonu itd. Prvo se zapitajte za sta tacno ste dali 1700-2000 eura po kvadratu? Da li ste ispali magarac zato sto ste nekom direktno stavili 1000 eura u dzep po kvadratu a za uzvrat dobili da komsije mogu da vas prijave? I gomilu najjeftinije domace radinosti od prekidaca i uticnica naravno.

    Kada jednom u zivotu budemo znali sta je kvalitet zivota, pa ga doziveli pa na kraju zahtevali ovo nece nikad vise biti problem jer ce grad pre svega biti zoniran gde se zivi a gde kupuje (zbogom lokalima, kaficima i mesarama ispod stambenih stanova), gde zive ljudi sa decom a gde zive stariji kojima treba mir. Gde se zidaju zgrade a gde se zidaju kuce, gde se zidaju plaze itd. Pa onda koliko zgrada mora biti udaljena od samog kolovoza a ne na metar i po od cega metar zauzima basta nekog ugostiteljskog objekta.

    E jednog dana kada uvidimo da je sve to klasicna turska kasaba a ne kvalitetno stanovanje sve ce se i pormeniti i svi problemi tipa dete mi glasno trci ce manje vise nestati. Samo to nikad nece doci jer megacentralizacija radi svoje, oni koji vide da je krs ziveti u BGu i znaju kako hoce u buducnosti da zive odu iz Srbije a onda umesto njih dodju ovi sto su rasporadali dedovinu pa sve srecni sto su mogli da priuste garsonjeru u velegradu. Pa kada prodje 10 do 20 godina i oni odlaze a opet dolaze novi
    (Misko, 17. jul 2019 21:14)

    # Link komentara

  5. Moj komšija dok je bio klinac, bio je u nekom reperskom fazonu. Non stop glasna muzika i društvo koje vari livadu. Onda se ozenio i dobio dva dečaka, pa je zvonio komšinici da je opomene da smanji televizor dok gleda serije. Ljudi su stoka i to je najveći problem. Zato možda i treba ovako.
    (Čistač, 17. jul 2019 20:40)

    # Link komentara

  6. Kosmija iznad, ustaje u 5, prvo se obuje u cipele pa hoda po stanu, cuje se kao da su stikle, klap klap, to traje 20ak minuta. Tako je bilo od kako sam se uselio. Nedavno uzeli psa za svoje cerke, neka mini cupava rasa, pas grebe po podu, rezi, laje nonstop.
    Upozorio sam ga par puta lepo, kaze sta da radim deca su takva.
    Naravno da cu ga prijavljivati do besvesti.
    Ako ne znas da vaspitavas placaj.

    Nije grad za svakoga, ako nemas empatije prema ljudima oko sebe, za tebe je pustara i selo.

    Isto vazi i za decu. Ja vasu decu nisam pravio niti trazio, niti cu da ih vaspitavam kako da se ponasaju.

    Sutra ce i ta deca biti roditelji.
    (dragan, 17. jul 2019 18:23)

    # Link komentara

  7. Moj slucaj, dolazi buka iznad mog stana bukvalno danima i nedeljama. Komsija ima dvoje dece od par godina. I sad racunam ajd deca prestace valjda jednom. No posto radim dosta od kuce a ovi ne smanjuju gas a buka tj zvuci vec postaju neprijatniji resim da se popnem. Otvaraju se vrata a deca u hodniku me isto docekuju i ja gledam i neverujem, jedno dete ima u rukama onu bukvalno armaturnu sipku od 10 ili 12 mm od nekih 30-40 cm I time udara po podu tj prakticno po mom plafonu. Da nisam video svojim ocima nikad ne bih poverovao da je tako nesto moguce. Naravno nisam ih nikad prijavio komunalnoj, ali necete verovatni ta danas jos veca deca i danas imaju poriv za nekakvim jacim zvucima, I vrlo malo im treba da krenu da lupaju po necemu ili u nesto. Prosto neverovatno i slucaj za struku.
    (mr, 17. jul 2019 18:18)

    # Link komentara

  8. a sta sutra kada mi dodju gosti na slavu,rodjen dan,rodjenje deteta,sta treba da cute ili sta?
    (neko, 17. jul 2019 17:38)

    # Link komentara

  9. Moj poznanik je renovirao stan i obavestio komsiluk da ce u okvirima kucnog reda radovi trajati nedelju dana, stim sto ce lupanje i rusenje biti zavrseno za dva. Majstori nisu ni poceli da rade, kad eto komunalaca koji su odmah trazili papire od radnika, da vide dali rade na crno. Posle placene kazne i maltretiranja sa nadleznim sluzbama, moj drugar je resio da sve radi po zakonu. Uzeo je preduzimaca koji ima firmu i rekao mu da ne zuri sa zavrsetkom radova, cak da je spreman malo vise da plati ako rusenje kupatila bude trajalo desetak dana uz obilatu upotrebu Hiltija. Dolazile su inspekcije nekoliko puta, ali cim bi videli papire su odlazili i upozorili tuzibabu da ih vise ne zove. Posle toga zena koja je zvala policiju nije smela iz kuce da izadje, jer su stanari hteli da je lincuju.
    (kole, 17. jul 2019 17:16)

    # Link komentara

  10. Imam dvoje dece (10 i 7 godina) i ne dozvoljavam im igranje loptom, skakanje i tabananje u stanu. Kada nam dođu gosti sa decom tolerišem ali mogu da zamislim mučene komšije dole... To je kao da imaju vrtić iznad. Računam, jedan dan, popodne, u nekoliko vremena će da izdrže. Svaki dan, ukoliko koriste sve prostorije u stanu, poludeli bi sigurno. Oni koji kažu, da ljudi koji zahtevaju mir treba da idu u divljinu malo su pobrkali prioritete. Kolektivno stanovanje, stambene zgrade, zahtevaju pravila ponašanja, divljina ne. Ovo govorim i iz ugla nekog koga je komšiluk koštao tone živaca, verovatno i zdravlja (dve godine celonoćne buke, ni policija, ni komunalci ništa nisu mogli da urade). Ako ni zbog čega drugog, ono zbog toga ne bih dopustio da neko trpi zbog mene i moje porodice.
    (Petar, 17. jul 2019 16:56)

    # Link komentara

  11. @drmr nemoj da lazes samo da bi ostavio neki komentar! Ja zivim u Holandiji zadnjih 7 godina i NIKAD nisam cuo da je neko platio kaznu za tusiranje, koriscenje wc-a u bilo kom obliku, ili nesto slicno i to u bilo koje doba noci! Ne znam iz kog razloga volite da lupetate i lazete po internetu kad su u pitanju ovakve stvari!
    (Aleks, 17. jul 2019 16:14)

    # Link komentara

  12. Navikavajte se na ovo. Uskoro će biti normalno da vam komšija zove KP jer je dete bučno, plače ili palate veš mašinu noću. A kad krene krug osvete onda se zove pauk...Živi bili pa videli. A država će zadovoljno da trlja ruke i puni budžet.
    (Gavzi, 17. jul 2019 15:15)

    # Link komentara

  13. A šta ako i taj dole ima dete, koje je recimo hronično teško bolesno i ima problem sa spavanjem a ne može da zaspi zbog tvog deteta? Važno da tvoje dete slobodno trči? Taj problem treba ti da rešavaš, a ne da drugi ispaštaju. Napravi podnu izolaciju, nešto, pusti druge da imaju svoj mir, na koji imaju svako pravo!
    (Društveni poredak, 17. jul 2019 15:10)

    # Link komentara

  14. Kakav to roditelj uopće pušta dvogodišnje dite da se igra posli 10 navečer? Zar njima nije vrijeme za spavanje oko 7h?
    (ludi splico, 17. jul 2019 14:59)

    # Link komentara

  15. da se zgrade ne prave fuserajski ne bi ni bilo buke iz drugih stanova
    (cc, 17. jul 2019 14:53)

    # Link komentara

  16. Dete od 2+ godine je u vreme kućnog reda ili u vrtiću, ili spava (U većini slučajeva, ima izuzetaka).
    Meni su komšije dolazile da se žale na buku dece u periodu između 19 i 21, a nisu nešto bučni bili.
    Slažem se da deca ne treba da divljaju po stanu, ali nemojte da izmišljate toplu vodu.
    Ima milion i jedan bitniji razlog da se rešava u zgradi od kućnog reda. Dok mi dođemo u probleme oko buke dece u stanu, mi ćemo biti razvijena zemlja
    (Maluta, 17. jul 2019 14:51)

    # Link komentara

  17. Juče ujutru u 4h iza ponoći probudila me je glasna muzika sa Ade Ciganlije. Živim na Banovom brdu, 2-3km udaljenosti vazdušnom linijom. Muzika je trajala skoro do 06h. Naravno, zvao sam više puta komunalnu policiju, kao i policiju na Čukarici. I jedni i drugi kažu da nisu nadležni, bez obzira što je u pitanju remećenje javnog reda i mira. Komunalni policajci su mi rekli da jedino ako navedem objekat iz koga dolazi ta buka, oni mogu da intervenišu. Znači, trebalo je da sam odem da utvrdim, da ih obavestim, ne bi li onda oni izašli na teren. Policija na Čukarici se pravda time da oni nisu ovlašćeni da mere buku, upućuju na komunalnu, i tako u krug. A ovde imamo drugu krajnost i besmislicu. Dakle, nigde ništa ne funkcioniše normalno u ovoj državi.
    (atomic, 17. jul 2019 14:39)

    # Link komentara

  18. ja zivim u kuci pa nemam ovakvih problema... kuca ili stan? kuca 100%...! a zena redovno postavlja pitanje kako bi bilo lepo da imamo stan u gradu... dzaba... osetio sam to! suplji zidovi, komsijina ves-masina procurela i slicno...
    (ikodije, 17. jul 2019 14:38)

    # Link komentara

  19. Plac pored moje kuce iznajmila neka firma za utovar i istovar.. dolazili su cesto u 3-4 ujutru, lupali kapijom, vikalo kao da je u sred belog dana.. a ja utajem u 7 za posao.. zvao komunalce vise puta, ni jedan jedini put nisu ni izasli na lice mesta.. na kraju kada sam otisao kod nacelnika, samo mi je rekao da "nisu nadlezni". Kada sam ga pitao otkud znate dal ste nadleznni ili ne kada niste ni izasli na lice mesta, opet mi je isto ponovio i to je bilo to.. nece covek da se bakce sa boranijom:) ali zato kad trebaju da maltretiraju stare bake sto prodaju cvece po gradu.. tu su!
    (Laik, 17. jul 2019 14:36)

    # Link komentara

  20. Isti problem imam. Smetaju im deca što trče po kući. Sve sama gerijatrija. Traže mir u gradu. Ako ti treba mir idi u selo ili banju. Šta je bitnije, da se deca razvijaju i odrastaju ili da starci imaju svoj mir?
    Užasno je to kakav smo mator i samoživ narod postali. Vd
    (Danilo Vd, 17. jul 2019 12:08)


    E pa, dragi Danilo, nisi u pravu. Kao što ni ovaj čovek nije platio kaznu zato što mu je dete potrčalo nego zato što ne vodi računa o drugima. Nije to samo Zapad - i ovde kod nas pre 30 ili više godina nisi smeo da praviš PREKOMERNU buku ili da igraš loptu. Ali su to tvoji roditelji znali i bili lepo vaspitani pa ti to nisu ni dozvoljavali.

    Sada su roditelji ( a ne "gerijatrija" ) samoživi i nevaspitani, pa dok gledaju Zadrugu ili fejsbuče i instagramišu, deca jure po stanu i kao nesputano odrastaju...u kretene.
    (Advokat, 17. jul 2019 14:13)

    # Link komentara

  21. Isti problem imam. Smetaju im deca što trče po kući. Sve sama gerijatrija. Traže mir u gradu. Ako ti treba mir idi u selo ili banju. Šta je bitnije, da se deca razvijaju i odrastaju ili da starci imaju svoj mir? 
    Užasno je to kakav smo mator i samoživ narod postali. Vd
    (Danilo Vd, 17. jul 2019 12:08)

    Očigledno je da si ti došao iz nekog sela (u koje sad šalješ građane koji misle da i u gradu imaju pravo na mir i tišinu bar dva tri sata dnevno) gde kuće nije bilo 100 m od tebe pa ti niko nije prigovarao da mu smetaš...
    Za razvijanje deteta potrebno je da ga izvedeš u prirodu, da ga upišeš na neki sport, a ne da ležiš u fotelji sa daljinskim a dete pustiš da skače po kući... Kakve su to zamene teza... Umesto da svoje dete naučiš da ne skače po kući i da ima još neko u toj zgradi sem njih, ti imaš stav da neko nešto ima protiv tvog deteta ili protiv njegovog razvijanja... Po toj tvojoj iskrivljenoj logici ti možeš da kupiš svom detetu bubnjeve i da ga pustiš celu noć da udara po njima a kada ti neko prigovori da ne može zbog toga da spava ti mu kažeš da je gerijatrija i da je samoživ i da je bitnije da se tvoje dete muzički razvija nego da taj neko spava... Pametan će lako da zaključi ko je ovde samoživ...
    (Som Tojer, 17. jul 2019 14:10)

    # Link komentara

  22. kako su meni objašnjavali od 2 godine tako može i sad šta se sme a šta ne sme .Konkretna situacija:u gradu šahovska tabla na betonu i velike plastične figure deca bacakaju i šutiraju te figure mame i po koji tata sede blenu u telefon ili puše i pričaju , ja zastanem 10-15 min. da vidim da li će neko reći nemoj to da radiš nije lepo, no -no, ili već nešto slično tome ali niko se ne oglašava" -takvih primera koliko hoćeš svaki dan.
    (7528, 17. jul 2019 14:06)

    # Link komentara

  23. Jedino kaznama se mozemo dovesti u red.Pa ni svajcarci se ne radjaju genetski disciplinovani.
    (cica, 17. jul 2019 13:54)

    # Link komentara

  24. Slazem se kao odgovoran roditelj da treba da se postuje kucni red.
    Ali svi vi koji savetujete da se dete odvede u park/vrtic - koliko nam je parkova ostalo? Da li svaki kraj u Beogradu ima svoj parkic gde moze da proseta sa dvogodisnjim detetom? Ima li mesta u vrticima? Da li ste videli kako izgledaju igralista po dorcolu/vracaru/zvezdari?
    (Danijel, 17. jul 2019 13:52)

    # Link komentara

  25. Živimo u kući,imamo dvorištance,sin 2.5,ćera 4.5 godine.

    Kupio im trambolinu da troše energiju,izvodimo ih u park redovno,deca aktivna 10 sati dnevno,ali kad uđu u kuću,mali odradi još 25 sprinteva za kraj.Da sam u stanu morao bih da ga vezujem da ne bi bankrotirao zbog ovih komunalnih zakona po ugledu na "civilizovane"...
    (sarma time, 17. jul 2019 13:50)

    # Link komentara

  26. Kupite debeli itison i resen problem.
    (Objektivno, 17. jul 2019 13:50)

    # Link komentara

  27. Isti problem imam. Smetaju im deca što trče po kući. Sve sama gerijatrija. Traže mir u gradu. Ako ti treba mir idi u selo ili banju. Šta je bitnije, da se deca razvijaju i odrastaju ili da starci imaju svoj mir? 
    Užasno je to kakav smo mator i samoživ narod postali. Vd
    (Danilo Vd, 17. jul 2019 12:08)

    A ti si veća gerijatrija od njih. Izvedi dete jednom dnevno negde, pa neće trčati po kući. Ja ih imam dvoje i stalno sam ih izvodio napokje, tako da nisam imao problem sa trčanjem po kući. A i kad ih "uhvati" da trče, objasnim im da nismo sami u zgradi i da ljudima ispod to smeta, bez da su oni morali dolaziti i žaliti se. Ne, nego te (vas) mrzi da izvodite decu i posvetite im malo pažnje. Posle vam krivi rijalitiji, youtube-ri, komšije, itd itd
    (Đenka, 17. jul 2019 13:49)

    # Link komentara

  28. Nije vezano za slucaj, ali ne mogu a da ne primetim sa se pomeranjem vremena za odmor po kucnom redu i koje je sada od 16 do 18 casova, apsolutno ne razmislja o deci. U prevodu, kada je vreme za deciji odmor posle rucka, komsije mogu komotno da burgijaju, buse, renoviraju stanove. Valjda u borbi za natalitet treba bebe i decu od prvog dana da navikavamo na rezim radnog vremena. I to u drzavnim institucijama koje rade do 15.30. Jer vecina firmi radi od 9 do 17...
    (Magdalena, 17. jul 2019 13:47)

    # Link komentara

  29. Imam dvoje dece i živim u zgradi punoj male dece i veoma sam srećna zbog toga. Ne vode se deca u parkić po lošem vremenu, što je veoma često, i normalno je da trče po kući. Svi ovi sa FINOM decom verovatno ni ne znaju, ili ne vide, kakva su im deca stvarno, kod kuće anđeli, čim izađu...
    (Cukileta, 17. jul 2019 13:47)

    # Link komentara

  30. Pa gde vam je izolacija? Meni komšija iznad može da skače i lupa po podu celu noć, neću ništa čuti.
    (Japanac, 17. jul 2019 13:44)

    # Link komentara

  31. Odrastao sam u stanu sa 2god mladjim bratom. Igrali smo se po ceo dan ali nikad ili jako jako retko smo trcali kroz stan. Jednostavno roditelji su nam zabranili iz obzira prema komsijama. Kroz stan se NE TRCI, ne samo u vreme odmora nego nikad! I nisu problem deca, sta ona znaju, problem su roditelji KOJIMA TREBA PODICI SVEST o drugima!

    P.S. Nisu nas vezivali za radijator!
    (Marko, 17. jul 2019 13:44)

    # Link komentara

  32. Ovima sto nije jasno kako da malom detetu objasne da ne pravi buku u vreme odmora bih pomogao tako sto bi im rekao da ce im objasniti isto kao sto im objasne da ne guraju prst u uticnicu ili da ne lupaju sve vredno i lomljivo po stanu ili kuci.Dete se vaspitava od malih nogu,ne pravimo se ludi i naivni ali da bi se dete vaspitalo i roditelji moraju biti vaspitani.
    (BgHQ, 17. jul 2019 13:43)

    # Link komentara

  33. U Pragu gde ja živim, u periodu između 7-22 časa mogu da bušim, rasturam, skačem i niko se ne buni. Samo u Srbiji još žive u komunizmu, a hteli bi zapad i EU.
    (rebro, 17. jul 2019 13:42)

    # Link komentara

  34. Meni ce ova ispod sigurmo da prijavljuje decu dok ne odrastu. Ja cu njenom sinu koji radi do 22h pa nema slobodno mesto za parking nego parkira na zelenoj povrsini da zovem pauka. A komsije koje se odavno ne vole ce jedan drugog da prijave za ves masinu, zastakljenu terasu bez saglasnosti stanara i projektne dokumentacije, pomeranje zidova i pregradjivanje u stanu...Ima da se mrzimo kao nikad.
    (Komsijin komsija, 17. jul 2019 13:42)

    # Link komentara

  35. Svako ko živi u stanu lepo postavi zvučnu izolaciju u podu i na plafonu. U podu je najbitnije! To nisu neka strašna finansijka ulaganja a puno dobiješ. Ja sam imao problema sa komšijom ispod mene, čuje kada koračam, kada uključim veš masinu ili malo pojačam tv. Lepo ugradim stirodur od 3 cm u pod i na plafon stavim multipor ploče, na ivicima se postavljaju one trake i buku je neverovatno mnogo umanjilo, gotovo da ne postoji. Recimo komšija ispod tebe može na plafon da stavlja šta hoće jednostavno ti koji iznad koračaš vladaš situacijom i mora da postaviš zvučnu izolaciju. I onda neće biti problema sa trčanjem, bukom i muzikom kao i kod manjih majstorskih radova. Jeste moraju deca da se igraju sve je to lepo ali isto tako stariji ljudi sa godinama postanu nervozni, što je normalno i hoće da odmaraju i imaju unutrašnji mir. To ne znači da ne vole decu, jednostavno hoće mir i spokojstvo! Ja ih razumem i šta drugo nego da se izolujem.
    (Zuja, 17. jul 2019 13:41)

    # Link komentara

  36. Imam tri sina od 10, 9 i 5 godina. Početkom prošle godine smo se uselili u novi stan, a u septembru se uselio i komšija ispod i - tako su počeli naši problemi. Komšija se odmah počeo žaliti na nepodnošljivu buku koja mu dolazi od nas. Rekao je da mu to stvara psihičke teškoće i da to ne može izdržati. Njegova pretpostavka je bila da imamo nekakvu košarkašku loptu s kojom stalno lupamo o pod. Ja sam ga uvjeravao da to ne može biti uzrok buke iz našeg stana, jedino se može raditi o našem hodanju po stanu i tome da djeca ponekada protrče, što je, nadam se i razumljivo i prihvatljivo. On je i dalje insistirao da je to lopta i da je maknemo iz stana, jer on u svom stanu želi mir i tišinu (malo čudno, jer je usred stambene zgrade, ali ajde...). Više puta je dolazio na vrata, nekad obučen samo u kućni ogrtač i tražio da prestanemo za "nabijanjem lopte u pod". Bio sam kod njega u stanu, jer sam htio sam da čujem kakva je to buka. Tražio sam od žene da hoda po stanu, da najmlađi sin koji put protrči itd. Čulo se, naravno, kao što i ja čujem komšije iznad sebe. Zgrada je nova, od armiranog betona, pa se zvuk odlično prenosi :) Ali, on je rekao da nije to taj zvuk, nego je mnogo jači. Otišao sam u stan, uzeo loptu iz ostave, predriblao sam sebe par puta i... on je došao i rekao da je to to. OK, uzeo sam loptu i odnio je u podrum, znajući da to neće riješiti problem, jer lopta ionako nije bila uzrok. Poslije toga, njegovi mama i tata (uzgred, budi rečeno da su to penzioneri starosti sigurno oko 80 godina) pojavili su se na našim vratima, moleći da tešku košarkašku loptu izbacimo iz stana. Na sva moja uvjeravanja da lopte uopšte nemamo u stanu, oni su bili uporni u tom insistiranju kako lopti nije mjesto u stanu. Naravno, htio sam ih povesti do podruma, da vide gdje su lopte, ali ništa nije pomagalo. Potom nam je stiglo pismo upozorenja komšijinih roditelja, onda pismo upozorenja njihovog advokata, a negdje krajem aprila mi je na vrata zakucao privatni detektiv da me upozori da se malo primirimo, jer je u komšijinom stanu postavio uređaje za snimanje i mjerenje jačine buke i da komšija želi da me tuži.

    Epilog: šta se dogodilo i šta je snimljeno, ne znam. Znam da komšija više ne dolazi na vrata, ne piše i ne žali se. Na zadnjoj skupštini stanara, mnogi su se požalili na buku koja liči na udarce loptom. Upravitelj je pojasnio da buku prave klapne na sistemu grijanja :)
    (Tarmi, 17. jul 2019 13:36)

    # Link komentara

  37. Ima puno komentara tipa matorci, gerijatrija, baksuzi itd. Ja sam prilicno strpljiv covek, volim decu ali ponekad me klinci iz stana iznad mene izvedu iz takta lupnjvom, bacanjem igracaka i ko zna cim jos. Nisam zvao nikoga mada sam morao da mu skrenem paznju i malo se smirilo. Sad neko treba da ima obzira zato sto deca skacu kasno uvece a sto je ustajem u 4 ujutru nema veze, vazno je da se deca istrce. Postoje parkici izvedite decu napolje nek se igraju sa drugarima, izjure i zaspace odmah posle 9.
    (boki, 17. jul 2019 13:32)

    # Link komentara

  38. Molim lepo,ne može se uvek biti tolerantan,živeti u zgradi znači deliti prostor sa drugima a ne biti sam,to što je tvoj stan ne znači da je tvoja zgrada. Ljudi rade prvu,drugu i treću smenu pa bi bilo lepo kada bi toga svi postali svesniji,jeste malo teže dete kontrolisati ali ovaj kućni red ne traje 24h pa nemojte mi pričati da svoje dete ne možete kontrolisati od 16 do 18h,ajde bre ljudi šta ste zamislili više. Podržavam što mu je naplaćena kazna.
    (Laki, 17. jul 2019 13:29)

    # Link komentara

  39. Ako detetu ne umete da objasnite svet koji ga okruzuje...i ako ih ne vodite napolje na rekreaciju ...zasto ih pravite onda? Muka mi je od ovih modernih roditelja ..misle da su najbitniji jer imaju decu...i drugi su imali decu, pa se nisu ponasali tako bezobrazno ..danas batine zasluzuju "roditelji" vise nego deca..
    (bata, 17. jul 2019 13:28)

    # Link komentara

  40. Prodajte stan i kupite kuce sa dvoristem.
    (maunt5, 17. jul 2019 13:28)

    # Link komentara

  41. Isti problem imam. Smetaju im deca što trče po kući. Sve sama gerijatrija. Traže mir u gradu. Ako ti treba mir idi u selo ili banju. Šta je bitnije, da se deca razvijaju i odrastaju ili da starci imaju svoj mir? 
    Užasno je to kakav smo mator i samoživ narod postali. Vd
    (Danilo Vd, 17. jul 2019 12:08)

    Заправо, проблем имају твоје комшије. Штавише, и закон (разуман закон) је на њиховој страни. Ако желиш потпуну слободу, немој да живиш у стану. У згради важе друга правила него у приватној кући, јер понашање једног станара утиче на све друге. Дискутабилно је ко је у тој причи саможив. Изведи дете у парк, па нека се изјурца до миле воље. То је јавна површина, а и здравије је за дете.
    (Јабучило, 17. jul 2019 13:26)

    # Link komentara

  42. Da da pustiti decu da odrastu...
    Lepo sroceno .
    Samo ko ih previse od malih nogu pusti da rade sta hoće i bez ikakve kontrole i bez ozbiljnog svakodnevnog vaspitavanje sta je u redu a sta ne (nazalost mnogi roditelji prenose svoje lose zivotne navike svojoj deci i tako u krug i njima jedino kazna moze pomoci da se nauče lepom ponašanju) sutra kada ta deca odrastu nista dobro nece doneti ni svojoj zemlji ni svome narodu a ni sebi u velikom broju slučajeva ...

    Mali primer ja svojoj deci nikada nisam dozvoljavao da se igraju u hodniku zgrade i da skacu galame itd lepo sam ih od malena naucio za sta sluzi zajednicki hodnik dok komisija upravo sličnim recima podrzava to kao i ovaj gore gospodin iz vesti i covek ne haje sto deca bukom uznemiravaju druge stanare a ni na lepo usmeno objasnjenje da to nije u redu. I takvim slučajevima samo kazna i to mnogo Veca od 2500 dinara pomaze da se prekine zaostalo bezobrazno nekulturno ponasanje ...
    (Jbo nas nismo mi za bolje .., 17. jul 2019 13:24)

    # Link komentara

  43. "Imam tri mala sina, koja skaču pomerise celu zgradu, a komsija ispod se nikad nije žalio. Iznad nas isto ima male dece koja skaču i bučna su, ali nama ne smetaju. Ljudima kojima smetaju mala deca, su ili stari a u najvećem slučaju baksuzi.
    (popaj, 17. jul 2019 12:26)"

    Popaje, nešto si zaboravio. Živim u zgradi gde je izvođač postavljao zvučnu izolaciju do 4. sprata, a iznad toga nije - valjda im ponestalo.
    Uglavnom, ja živim niže i nikada ne čujem komšijsku decu iznad, iako se komšije stalno izvinjavaju - misle da sam prosto ljubazan, ali ih ja zaista ne čujem.
    Moj prijatelj koji živi iznad magične granice nema zvučnu izolaciju iznad sebe i kod njega se čuje SVE - koraci, razgovor, običan hod. Trčanje dece se kod njega čuje kao da voz prolazi.

    Jedna zgrada, dva iskustva.

    Ko je kriv? Izvođač i investitor, a ne ti, ja, tvoja deca, moje klompe ili šta već.
    Neke osnove se moraju poštovati, ali nije svuda isto.
    (Inspektor Radiša, 17. jul 2019 13:24)

    # Link komentara

  44. Sta cemo sa kaficima i galamom koja dolazi iz njih?
    (Pavle, 17. jul 2019 13:23)

    # Link komentara

  45. Volim kad ovi sto su decu videli na ulici krenu da savetuju roditelje o vaspitavanju, igranju sa decom, video igricama i crtacima. E, a kad ga rodite onda ide druga strana ploce. Pozdrav svim roditeljima!
    (stooges, 17. jul 2019 13:09)

    # Link komentara

  46.  kako detetu od dve godine objasniti da ne ttckara po stanu? da ih vezemo za radijator?
    (jer smo tako u mogucnosti, 17. jul 2019 12:32)

    kako objasnis detetu od 2 godine da nedira uticnice od struje isto tako mu objasnis da ne moze da trci kroz stan, a dete moze i da se izvede u parkic ili na igraliste, jeste da onda treba ustati sa kauca i ostaviti telefon ili tv ali to je jedna od cena roditeljstva
    (Fisherman, 17. jul 2019 13:08)

    # Link komentara

  47. Jevropa, bajo moj!
    Šta ima deca da se igraju i trče, dajte im tablete pa nek gube oči, al u miru i tišini, da komšija može na miru da gleda farmu i jede sendvič!
    (NapreDNO, 17. jul 2019 13:00)

    # Link komentara

  48. Imam tri mala sina, koja skaču pomerise celu zgradu, a komsija ispod se nikad nije žalio. Iznad nas isto ima male dece koja skaču i bučna su, ali nama ne smetaju. Ljudima kojima smetaju mala deca, su ili stari a u najvećem slučaju baksuzi.
    (popaj, 17. jul 2019 12:26)

    (nemam decu)
    Normalnim ljudima neće smetati dečja radost, smeh i trčkaranje po stanu.

    Smetaće mizantropima, baksuzima tj. ljudima koji su besni na sebe i svoju okolinu zbog svojih neostvarenih snova.

    Vidim po oduševljenju kaznama u pojedinim komentarima da smo generalno postali loši ljudi.
    (Torrente, 17. jul 2019 12:58)

    # Link komentara

  49. Trči se u parku, na terenu, u sali. U stanu se živi. Dok to ne shvatimo neće nam biti bolje.
    (Boban, 17. jul 2019 12:58)

    # Link komentara

  50. nerazumem da policija dolazi vise puta zbog buke koju pravi dete, i druga deca trce kroz stan pa sad kad bi svima policija vise puta dolazila u stan samo bi se time bavili, a ako je dete vec zaista toliko bucno izvedes ga napolje da se istrci dobro i izmori i onda tako "praznih baterija" ga dovedes u stan i mir i tisina, dobro detetu bilo na vazduhu, dobro roditelju bio na vazduhu, dobro komsiji nije bilo buke :)
    (Fisherman, 17. jul 2019 12:55)

    # Link komentara

  51. @Isti problem imam. Smetaju im deca što trče po kući. Sve sama gerijatrija. Traže mir u gradu. Ako ti treba mir idi u selo ili banju. Šta je bitnije, da se deca razvijaju i odrastaju ili da starci imaju svoj mir? 
    Užasno je to kakav smo mator i samoživ narod postali. Vd
    (Danilo Vd, 17. jul 2019 12:08)
    Imam dete i ja pa mu ne dozvoljavam da pravi haos po stanu i buku kao da je u igraonici, izvodimo dete i zena i ja napolje u parkice, tamo skace, trci i glasno prica, peva, sta god. U stanu je navika da se drugacije igra, bez velike buke, crta, pise, slazemo slagalice, ucimo, igramo karte i ostale drustvene igre, gledamo zajedno neke decije bajke, itd. Gle cuda, ali moze i tako da bude, bez preterane buke, bude i glasno nekad ali nikad previse i duzi vremenski period. ByTheWay, svako ima svoje misljenje i ti dobro zapamti sada tvoje, a kad budes imao npr 70 godina vidi da li ce ti se poklapati misljenja i stavovi kad ti neki tadasnji klinci budu lupali a ti bi dremao ili ti prosto ne bude dobro tog dana, hoces li se odseliti na selo ili ostati u svom stanu. Valja gledati na situaciju iz vise uglova, nikad nije sve ni belo ni crno, pozdrav...
    (cvarci i kavurma, 17. jul 2019 12:53)

    # Link komentara

  52. Ja sam se sa porodicom preselio kada sam imao 8 godina iz kuce u stan. To je bio sok. A najvise je frke bilo bas oko buke. Majka je, ko sta radi samo vikala da ne trcim, u hodniku da ne lupam nogama, da ne lupam vratima, da ne vucem papuce po podu kada hodam..
    (Pera, 17. jul 2019 12:47)

    # Link komentara

  53. Taj zakon je napravljen zbog buke renoviranja stana, selidbi, glasne muzike, svađi i ostalih mnogo većih problema...

    Moraš da budeš baš opterećen i besposlen da kad na svakih par sati kad čuješ neki sporadični zvuk tipa dete ili već neko da protrči, pas zalaje, čaša padne sa stola... rešiš da zoveš policiju.

    Kupi kuću u šumi, a ne da živiš sa još desetinama ljudi u zgradi. Mada bi i tamo zvala istrebljivače takva osoba zbog ptica i zrikavaca.
    (Ostin A, 17. jul 2019 12:38)

    # Link komentara

  54. Zato u nekim zapadnim zemljama postoje zgrade gde nisu dozvoljeno zivljenje porodica sa decom neke sa zivotinjama i svi srecni. Cela zgrada penzioneri u svom mirnom ritmu. Dva ulaza dalje porodice sa decom koja jure po ceo dan i niko nikome ne ugrozava slobodu. Na zalost nase resenje ugorozava slobodu i detetu i penzioneru a najvise roditelju koji pored svih ozstalih zivotnih izazova mora da se bavi i ovakvim stvarima.

    Sve sto nam ostaje dok mudro ne resimo ova i slicna pitanje je tolerancija.
    (Moze sve mudro da se resi, 17. jul 2019 12:36)

    # Link komentara

  55. a kako detetu od dve godine objasniti da ne ttckara po stanu? da ih vezemo za radijator?
    (jer smo tako u mogucnosti, 17. jul 2019 12:32)

    # Link komentara

  56. Imam tri mala sina, koja skaču pomerise celu zgradu, a komsija ispod se nikad nije žalio. Iznad nas isto ima male dece koja skaču i bučna su, ali nama ne smetaju. Ljudima kojima smetaju mala deca, su ili stari a u najvećem slučaju baksuzi.
    (popaj, 17. jul 2019 12:26)

    # Link komentara

  57. "Pretpostavljao sam da to može biti samo kada moje dete, koje je tada imalo dve godine, koje protrči u toku igre, ali on mi nije verovao"

    Ajde da se ne pravimo blesavi. Dete kao dete, u stanju je da trci po ceo dan kroz stan, lupa i baca tvrde plasticne igracke, to je neprihvatljiva buka za ljude koji zive u stanu ispod. Nije kucni red izmisljen da bi se uzimale pare, nego da bi se postovao, i da bi ljudi mogli da se odmore u vreme odmora. Ne zivis u dzungli nego u stanu, i ne treba da trpis buku po ceo dan, igranje loptom, lavez pasa, busenje i testerisanje... I treba da postoji ovaj zakon i treba da se primenjuje u svakom slucaju, da ljudi postanu malo svesniji svoje okoline i obracaju paznju i na druge koji zive oko njih, ne samo na sebe.
    (Vukasin, 17. jul 2019 12:24)

    # Link komentara

  58. Nama dve žene koje nisu sve svoje redovno zovu policiju.
    Jedna od (mnogih) prijava: mi u stanu pravimo buku kao da imamo radionicu!
    U tu "radionicu" spada zvuk zatvaranja i otvaranja prozora, i to što moja majka koja teško hoda ponekad ispusti svoj štap.

    Policija profesionalno i po zakonu dođe, napravi zapisnik i ode. Sve je vrlo korektno sa njihove strane.
    Ostaje trauma jer se osećaš kao prestupnik; zakon nije predvideo sankcije za ovakve slučajeve kada se neko iz čistog hira iživljava lažnim prijavama.

    Kako ja pravno da zaštitim sebe i svoju porodicu od ovoga?
    (Gazda Spasoje, 17. jul 2019 12:22)

    # Link komentara

  59. Ne treba se deci zabraniti igranje, već roditelji treba da ih izvedu napolje da se iskaču.
    Iznad mene dete od 11 godina igra fudbal i skače po celi dan u stanu, bez obzira što je napolju lepo vreme i što imamo igrališta oko zgrade!
    Treba imati razumevanja i toleranciju za malu decu, ali ne i za neodgovorne roditelje kojima je lakše da dete ostave da pravi haos komšijama, bez mnogo obzira na red.
    (Ivan, 17. jul 2019 12:21)

    # Link komentara

  60. ""Hoću da se kod ljudi podigne svest o tome da treba pustiti decu da odrastaju na miru. Ne može im se zabraniti svako igranje, pa makar bilo i u veme odmora" , zaključio je Elezović."

    Deca mogu da odrastaju na miru i bez pravljenja buke u stanu čiji se zidovi graniče sa dva-tri komšijska stana.
    Izvedite dete u park ili u prirodu. Izvedite ga na neki "sportić".
    Ali lakše je uvaliti se u fotelju i uzeti daljinski u ruke. (U najboljem slučaju pustiti detetu crtani film.)
    Zbog nečije LENJOSTI trpa komšije.
    Ali i deca!
    (pogrešno podizanje svesti, 17. jul 2019 12:20)

    # Link komentara

  61. Pa izvedi dete napolje nek se istrci pa ce kod kuce da spava...
    (zek, 17. jul 2019 12:16)

    # Link komentara

  62. Imao sam i ja komsije iznad cije dete "protrci" kroz stan i tako neprekidno "protrci" obicno od 20 casova uvece do 01 ujutru skoro pa svako vece. Ja bih uveo skole za kulturu i nacin zivljena u zgradama i ko ne polozi ispit ne moze da zivi u zgradi.
    (Goran, 17. jul 2019 12:09)

    # Link komentara

  63. Isti problem imam. Smetaju im deca što trče po kući. Sve sama gerijatrija. Traže mir u gradu. Ako ti treba mir idi u selo ili banju. Šta je bitnije, da se deca razvijaju i odrastaju ili da starci imaju svoj mir?
    Užasno je to kakav smo mator i samoživ narod postali. Vd
    (Danilo Vd, 17. jul 2019 12:08)

    # Link komentara

  64. Zivim u Spaniji gde su deca dobrodosla svuda. Kasirka ce se uvek sa osmehom obratiti detetu, restorani su puni klinica koji su bucni i brljaju po stolovima dok se konobari sale sa njima cisteci nered. Sa druge strane, ta deca su vaspitana i uvek ce vas pozdraviti makar vas prvi put videla u zivotu. Nikad ne bih menjala atmosferu punu zivota za mrtvu i depresivnu tisinu.
    (madrilena, 17. jul 2019 12:08)

    # Link komentara

  65. Mozda da izvedes dete napolje da se igra, a da covek, kad se vrati s posla da moze malo da se odmori, a ne da mu neko tutnji iznad glave.
    Niko ne brani deci da se igraju, ali za sve postoji vreme i mesto.
    (Stef, 17. jul 2019 12:08)

    # Link komentara

  66. Ako se vise komsija bunilo sigurno ima razloga. Umesto sto kuka po novinama nek odvede dete do parkica da trci i igra se a ne da to radi u stanu.
    (Branko, 17. jul 2019 12:07)

    # Link komentara

  67. Covece idi u park ili u vrtic....
    (Svasta!, 17. jul 2019 12:05)

    # Link komentara

  68. Imam dvoje male dece i o da, može im se ( i mora ) zabraniti da trče i skaču po stanu. Posebno u vreme odmora. Napolju na igralištu, dvorištu, izletu, se trči skače i divlja do mile volje. Vreme je da neki nauče da ako žive u zgradi to znači da ne žive sami i moraju da misle i na druge. Igranje je jedno, a konstantna buka drugo. Nema šanse da je dete samo protrčalo kroz stan, verovatnije je da trči satima, danima, i nije čulo reč "ne" u celom svom životu. Takođe je vrlo verovatno da su mu roditelji odrasli u kući, ne u zgradi, te da nemaju osećaja za buku i pravila koja u zgradama treba da važe.
    (Jovana, 17. jul 2019 12:03)

    # Link komentara

  69. Pa odvedi ga u park ili igraonicu da se igra, a ne da skace nekom po glavi.
    (Dajana, 17. jul 2019 12:03)

    # Link komentara

  70. Hocu da podignem svest da se mora postovati red.
    Kako u zgradi, tako i na ulici.
    Posle se pitate zasto se guramo na ulazu u pozoriste ili bioskop.

    Svi mi imamo komsije koji nam nad glavama tutnje kao ergela konja. Kad odem da skrenem paznju komsiji, on mi kaze da se dete igra...
    A ja vidim svojim ocima kako dete skace s kreveta na pod, s ormana na komodu itd. Onda na red stigne lopta. U stanu. Pitam ja vas, gde se izgubio razum.

    Neko je napisao pravila, zakone, kucni red, da bi se zastitili gradjani od samozivih, umisljenih, bahatih pojedinaca.
    (red je red, 17. jul 2019 12:02)

    # Link komentara

  71. Roditelji treba da izvedu dete na šetnju i da se igra u parku. Ima roditelja koji uopšte ne vaspitavaju decu, dok su oni na igricama i društvenim mrežama deca rade šta hoće, igraju loptom, skaču, viču, bacaju predmete... A komšije su možda u drugim prilikama, možda stari i bolesni pa im smeta, mogda rade od kuće, možda odmaraju... Ali ima i pristojnih ljudi koji paze na kućni red i lepo vaspitanje. Ima ljudi ostave kerče samo u stanu pa jadno laje po ceo dan.
    (Brko, 17. jul 2019 12:01)

    # Link komentara

  72. Pa ovi novi stanovi, kako su uradjeni , nece niko smeti ni da hoda , a nekmoli da trci.
    (ljilja, 17. jul 2019 12:00)

    # Link komentara

  73. Trebalo bi decu lepo vaspitati, da ne jurcaju po ceo dan kroz kucu, skacu, lome, dernjaju se...
    (chemistry, 17. jul 2019 12:00)

    # Link komentara

  74. Preseli se na selo onda, dupla dobit...
    (Parliament, 17. jul 2019 11:59)

    # Link komentara

  75. Platio je kaznu zbog buke u nedozvoljeno vreme a ne zbog deteta... da li je u pitanju dete ili neki drugi izvor buke sasvim je nevazno.Decija igra ne moze biti ispred zakona i tudjeg mira, prosto i jednostavno.....
    Odgovorni roditelji znaju kako da postupe kada im deca prave buku i remete javni red i mir....
    imao sam priliku da vidim kako stjuart izbacuje majku sa detetom iz aviona jer dete nije moglo da prestane sa plakanjem i to je to...propisi su propisi
    (ROMA, 17. jul 2019 11:58)

    # Link komentara

  76. E, pa to zna biti žešće igranje, mi smo, ispod našeg stana, imali, babu i dve unuke koje cu satima jurile kroz stan, jer su spavale kod babe često, i baba da ih umori jurila za njima satima! A stanovi su nam kao kružni tok, to je bilo jurcanje do besvesti! Možete zamisliti, kad smo mi iznad čuli, kako je bilo onima ispod njih!
    (goca, 17. jul 2019 11:58)

    # Link komentara

  77. Nece biti da je zbog decijeg trcanja dolazila policija toliko puta. Zna on zasto je platio kaznu.
    (Lola, 17. jul 2019 11:55)

    # Link komentara

  78. Nece biti samo da je protrcalo.Vise ce biti da je trcao non-stop a tata ga jos i ohrabrivao jer boze moj on ima sina i niko vise .
    (Goran, 17. jul 2019 11:54)

    # Link komentara

  79. Ne može im se zabraniti svako igranje, pa makar bilo i u veme odmora" , zaključio je Elezović.

    Može i mora.
    (Pero, 17. jul 2019 11:53)

    # Link komentara

  80. Za decu stvarno nije problem, niti za poneku žurku vikendom...svi smo bili mladi...ali prepravke stanova, burgijanje u vreme kada nije zna stvarno da iznervira....isto tako lavež pasa iz gotovo dve trećine stanova, za to tek nemam reči....još prasiće i kokoške da gajimo po stanovima jer se to nekako na to svodi...
    (ms, 17. jul 2019 11:53)

    # Link komentara

  81. Da li kaznu placa i firma (kovac, vulkanizer, metalostrugar...) koja se nalazi uz zgradu i pravi buku u tom vremenu, a radno im je vreme?
    (Pendula, 17. jul 2019 11:53)

    # Link komentara

  82. Novim kucnim redom su onemogucili normalan zivot porodice sa decom - niti deca smeju da se igraju, niti smeju da se razbole, odu do toaleta tokom noci...
    Kucni red sluzi samo jednom - unistenju porodice ili njenom iseljenju iz zgrada u kuce...
    (Kucni red za unistenje porodice, 17. jul 2019 11:52)

    # Link komentara

  83. Apsolutno se slažem sa gospodinom! Treba ustanoviti od kog uzrasta deca mogu da razumeju posledice svojih postupaka. Ne možete decu uzrasta do 4-5 godina vezati za radijator.
    (zabrinuti roditelj, 17. jul 2019 11:51)

    # Link komentara

  84. Dragi Beogradjani, shvatite da zivite u Beogradu, gradu od 2 miliona ljudi. Ne ocekujte apsolutnu tisinu. Kome to smeta nek se preseli na selo i nek slusa cvrkut ptica. Sve ima svoje, hoces da zivis u gradu uz sve prednosti i privilegije to nosi sa sobom, ali ne ocekujte apsolutnu tisinu. Ove mere su previse. U redu je preko noci da bude tisina kad se spava, ali dajte kakav kucni red preko dana
    (Stevan, 17. jul 2019 11:50)

    # Link komentara

  85. Kada sam bio u Holandiji kod prijatelja, platili smo kaznu 50 eura zbog tusiranja posle ponoci. Nama to deluje nestvarno, ali ljudi zaista vode racuna o svakoj sitnici i uredjeno im just drustvo.

    Ja recimo zivim u bloku 45, kad opale onu kvazimuziku sa ade, splavova, mi ne mozemo da spavamo. Kao da ti ispred zgrade gruva, valjda odjek od reke. Radnim danima, vikendima, ma uzas. I niko nista. Pa to je nezamislivo preko
    (drmr, 17. jul 2019 11:50)

    # Link komentara

  86. Ako neces da se pridrzavas pravila kucnog reda u kolektivnom stanovanju, ti se lepo preseli u kuću, pa pravi buku i uživaj.
    (Bane17, 17. jul 2019 11:46)

    # Link komentara

  87. Ostalo je jos da resimo probleme oko dece koja trce po stanu i napokon cemo biti sredjena drzava...
    (milence, 17. jul 2019 11:46)

    # Link komentara

  88. neka, neka, samo plaćaj. vaspitavajte decu da ne budu divljaci.
    (istraživač, 17. jul 2019 11:44)

    # Link komentara

  89. kupi debeli tepih i problem resen
    (molim objavite komentar, 17. jul 2019 11:44)

    # Link komentara

  90. Mislim da je u ovom slučaju problematična vaša svest. Deca se vaspitavaju uvek, i u svakoj situaciji. Lupaj minuse nebeski narode.
    (Skabo, 17. jul 2019 11:44)

    # Link komentara

  91. Из ове земље треба отићи што пре. То је јасно одавно...
    (Bill Gates, 17. jul 2019 11:43)

    # Link komentara

  92. Treba Vama da se podigne svest sta znaci biti roditelj. Kazne su mogle biti i vece.
    (Pravda, 17. jul 2019 11:38)

    # Link komentara

  93. Tačno tako - detetu ne možeš zabraniti da se igra. Ali kao roditelj možeš da ga vaspitaš. To podrazumeva da provodiš vreme sa detetom, da se igraš i da ga učiš kako treba da se ponaša/igra u stanu.
    (Jovan, 17. jul 2019 11:37)

    # Link komentara

  94. "Novi kućni red koji bi uskoro trebalo da bude usvojen predviđa poštovanje mira i tišine radnim danima od 16 do 18, vikendom od 14 do 18 i noću od 22 do sedam ujutru. Kazna za nepoštovanje ovih mera iznosi 5.000 dinara."
    A to sto danima (od prvih dana lepog vremena u aprilu pa do kasne jeseni) ne mogu da spavam do 2-3 sata ujutro drzavu NE zanima. Muzika u okolnim kaficima tresti do sitnih jutarnjih sati ali komunalaca nema a policija se time ne bavi. I kada prijavite traze vam puno ime i prezime pa posle nadjete razlupan auto. Zasto komunalna policija (kojoj su podigli ovlascenja) malo ne sparta delovima grada gde se nalaze kafici i ne kontrolise "kucni i kafanski" red?
    (mikin, 17. jul 2019 11:37)

    # Link komentara

  95. I sad će zbog ovakvih sitničara, manijaci koju drndaju muziku u gluvo doba da nastave po starom. U Srbiji sve naopako.
    (., 17. jul 2019 11:35)

    # Link komentara

  96. Pazi boga ti,najbolje da ti sam odredis kad je kucni red. A jel ti mozda smeta ako neko drugi pravi buku kad ti dete spava? Treba biti razuman za decju igru,ali ne u svako doba,sto bih ja slusao lupanje i skakanje jer neko nece da izvede dete napolje. Vaspitanje deteta je od trenutka dolaska iz porodilista kuci,prilagodjeno uzrastu naravno.
    (bojan, 17. jul 2019 11:32)

    # Link komentara