- Komentari -
  1. Ne vozim kola na plin, ali iz čiste radoznalosti me zanima da li je potreban poseban atest (koji se povremeno obnavlja) i za kola koja imaju fabrički već ugrađen plin?

    Po mojoj logici, ne bi trebalo jer takvo vozilo dobija i atest za plin u okviru ukupnog atesta na osnovu kojeg se registruje za vožnju u Srbiji. Sve dok se na vozilu ništa ne budži i sve ostaje originalno, nov atest nije potreban.

    Ali znajući da je ovo Srbija, zemlja iz koje su Logika i Pamet odavno pobegle užasnuto vrišteći, ne očekujem neku logiku ni u ovom slučaju...
    (Papageno, 14. jul 2019 13:22)

    # Link komentara

  2. Volim ove mozgove sto nevezano za ovu temu uvek imaju izgovor kako njima niko nije trazio medjunarodnu dozvolu, te ovo mu nisu trazili, te ono itd.
    Pametnice to sto vam nisu trazili 10 puta ne znaci da naredna 3 za redom vam nece traziti.
    Vozili ste milion puta pa niste se sudarili(daleko bilo poginuli), ali i to moze da se desi.
    (Da, 14. jul 2019 09:35)

    # Link komentara

  3. Atest za TNG i CNG postoji vec 30 i vise godina, ne shvatam cemu cudjenje sada?
    (gagi, 14. jul 2019 09:27)

    # Link komentara

  4. Daewoo Lanos.

    AMSS mi odbio saobraćajnu jer je zbog plina povećana masa praznog vozila, a smanjena nosivost.
    Rekoše da ne piše kao na šasiji. Morao sam i novu saobraćajnu da vadim.

    Srbija
    (Mladen, 14. jul 2019 09:17)

    # Link komentara

  5. Vozio sam godinama bez ikakvog atesta po inostranstvu i nikada me niko nije nizasta zaustavio niti pitao. Samo jednom u nemackoj na parkingu pridje mi policajac i trazio pasos. Pogledao ga 30 sekundi pitao samo gde putujem i rekao dovidjenja.
    (Vlada, 13. jul 2019 20:52)

    # Link komentara

  6. Ja imam TNG. Sve ateste uredno vadim.. medjutim, tvrdim da je to neisplativo. Kada se pojavio TNG, bilo je najpovoljnije voziti tako auto. Medjutim, naravno, zasto drzava dozvoli sirotinji da se jeftino vozi ? Posle nameta, akciza, pdva na akcize, atesta na 5 godina, menjanja boca na 10 god, odgovorno tvrdim da se ne isplati voziti na plin. Ne, zahvlajujuci drzavi. Ekolosko gorivo za svet, a kod nas prilika da se sirotinji uzmeo i ono malo sto ima.
    (NeshKO?, 13. jul 2019 11:09)

    da je tng skup jeste skup je ali i dalje je jeftiniji od goriva skoro duplo, ja godisnje prelazim oko 25000 km i trvrdim da se plin isplati, ugradnja je bila 370€ i atest oko 55-60€ to se otplatilo u prvoj godini, sto znaci da naredne 4 godine stedim godisnje izmedju 450-550€ taman kad bude vreme za reatest imacu ustedjeno oko 2000€ prodam ovaj i uzmem nesto malo novije mada je i reatest "samo" 6000 dinara tako da ce se i narednom vlasniku itekako isplatiti da nastavi voziti na plin...
    (rupa na kaisu, 13. jul 2019 17:18)

    # Link komentara

  7. Presao na gas 180000 km,bez kvarova.Otisla mi dizna,stavio ceo mini kit sa novim diznama,kompom I kablazom za 130e,ruke dzabe.Za 1,6 tdi u Skodinom servisu mi trazili 2000e za dizne,a nadju se za 1300e.Deset puta skuplje.Gas upola jeftiniji od benzina I skoro 2,5 puta od dizela.Covek mi za.1500 din terao auto u Amss na atest I sve zavrsio,nisam gubio vreme za 12e.Sta se ljudima tu ne isplati nije mi jasno,odmah neka kuknjava oko gasa.Lepo poskidajte uredjaje I ajd zdravo.
    (Peca, 13. jul 2019 17:16)

    # Link komentara

  8. Zato sam ja prodao vozilo na gas i otkačio se tih propisa.
    (dejca, 13. jul 2019 17:15)

    # Link komentara

  9. udri po sirotinji.
    (shomx, 13. jul 2019 16:57)

    # Link komentara

  10. Vozio na gas 12god. Muštrali me gfe god stigli, a imao sam atest. Prvo greška u sup-u nisu masu dobro upisali nova saobraćajna o mojem trošku. Drugo imam atest važeći ali smislili da treba i neki papir sa fakulteta,eto mi majstor nije dao jer je tad to bilo ne bitno ali dosetili se. Pa skidaj bocu kojoj važi atest jerbo sad treba sa elektroventilom.... Nova boca opet novi atest...
    Evo me sad lepo vozim TDI iza mene crni oblak niko me ne dira.... blago državi a i svima nama.
    Nek je nazdravlje.
    (dragan, 13. jul 2019 16:36)

    # Link komentara

  11. @Geronimo "Placas i naknadu za ceste od nekih 500 kn oko 65 eu jer u cenu gasa nije uracunata naknada za puteve."
    Geronimo, ajd' ne trabunjaj. Malo su vas prevarili ... u cenu gasa je i te kako uracunata naknada za puteve. U SVA goriva je uracunata.
    ps. gde pise da ja moram da predjem 20.000km godisnje a ne recimo 2000km? A ja placam naknadu a puteve kroz benzin u svakom slucaju i trosim benzin iako vozim na plin. Koliko potrosim benzina je moja stvar, ne?
    (mufljuz, 13. jul 2019 15:02)

    # Link komentara

  12. @Admiral ... Eto par razloga zbog cega treba imati atest u autu
    Admirale, nisi se bas proslavio. Svi ti razlozi koje si naveo su BEZ ikakva osnova. Evo zasto NE TREBA nosati atest sa sobom u autu: Imas vazeci atest, gas je upisan u saobracajnu i PROSAO si tehnicki (inace ne bi prosao tehnicki). Drugo, tvoj atest za plin je UPISAN u MUP-u i oni imaju evidenciju! Dalje, ako si NAKNADNO (posle tehnickog) ugradio plin i nisi uradio atest, onda ga NEMAS u upisanog u saobracajnu i sve je jasno. I na kraju, ako te je "onaj" na tehnickom pustio bez vazeceg re-atesta, onda je to njegova krivica i kazna i ne treba ja da budem taj koji treba da se maltretira vucarajuci svakojake potvrde dokazujuci sistemski kriminal - vrlo lako se proveri da li je vazeci atest.
    ps. na tehnickom sam rekao sam zaboravio da dam atest za plin i krenuo da ga prilozim na sta mi je covek odgovorio: ne treba, vidim ja ovde (na racunaru) da li je vazeci i do kada. Toliko.
    (nikos, 13. jul 2019 14:54)

    # Link komentara

  13. Shvatam ja čemu bi atest trebao služiti ali ne razumem čemu služi? auto gas mi je uredno atestiran u jednom od najvećih gradova severa Srbije , akad sam posle par meseci skinuo zaštitni poklopac motora vidim da je crevo odplina do plastične usisne grane šuplje jer je loše montirano pa je plastični poklopac žuljao crevo i ostrugao ga ... i to prošlo atest... pa ako ga platim kao i neki navodni servis pre njega ne očekujem takvu brljotinu a bogami ne očekujem ni da mi na liniji plin servis - atest nestane deo sa auta...sramota...
    (bibeer, 13. jul 2019 14:39)

    # Link komentara

  14. To nije nikakva novost, taj zakon i visina kazne kod nas su na snazi već desetak godina. I ne ide kazna do 20 hiljada, nego do 30 hiljada dinara.
    (Rade, 13. jul 2019 14:29)

    # Link komentara

  15. Namera je da se ovde obesmisli jeftina voznja..
    (C i n i k, 13. jul 2019 14:19)

    # Link komentara

  16. @ NeshKO?, 13. jul 2019 11:09

    Ne bih se bas slozio da se tng ne isplati. Slazem se da drzava samo uvodi namete i protiv sam toga ali tng je upola jeftiniji od benzina. Boca za tng kosta par hiljada din i vazi 10 godina to uopste nije mali period. Reatest se vrsi na 5 god i kosta 50 evra, jeste lopovluk ali opet 50 evra na 5 god nije previse a ustede koje se naprave na razlici u ceni izmedju tng i benzina u tom periodu su znatno vece od troskova, narocito ko prelazi vecu kilometrazu
    (Admiral, 13. jul 2019 13:48)

    # Link komentara

  17. @ Zbog čega treba da se drzi papir u vozilu ako registracija nije moguca bez papira-atesta?
    (Zoran, 13. jul 2019 11:26)

    1. Desava se da neko nakon tehnickog/registracije ugradi plin i dok mu ista ne istekne vozi bez atesta
    2. Desava se da neko pre tehnickog skine plin, prodje tehnicki a zatim isti namontira i nastavi da vozi bez atesta
    3. Desava se da radnik na tehnickom zbog poznanstva ili para zazmuri i pusti vozilo koje nema atest jer ne postoji sansa da mu neko dokaze da je to uradio, jednostavno kaze da vozilo u trenutku vrsenja tehnickog nije imalo plin i da je isti ugradjen nakon tehnickog i da on zbog toga ne snosi odgovornost, nakon tehnickog moze da radi ko sta hoce

    Eto par razloga zbog cega treba imati atest u autu
    (Admiral, 13. jul 2019 13:42)

    # Link komentara

  18. Mislim da se niste informisali, tezina vozila se menja za CNG a ne TNG. Boca za CNG je veoma teška.
    (i.e, 13. jul 2019 11:19)

    Nisi u pravu, saobraćajna se menja pri ugradnji TNG-a zbog promene mase vozila za nekih 50tak kila (racuna se puna boca)...
    (Jovan, 13. jul 2019 13:23)

    # Link komentara

  19. ...prvo nam otmu novac da bi presli na "plasticne", cipovane i medjunarodno priznate, saobracajne dozvole...
    ...u tim dozvolama jasno pise da je "gorivo: benzin-gas", sto je drzavni organ svakako uneo kao podatak na osnovu nekog validnog papira ili atesta...
    ...ali, sad policija pored toga trazi da vozaci nose sa sobom taj atest...???
    ...i pored toga sto se vlada na sve strane hvali e-drzavom, administracija ne propusta priliku da kazni gradjane zbog nedostatka nekog papira, iako je konkretna saobracajna dozvola anticipirala postojanje tog papira...
    ...mup srbije ne priznaje ono sto je sam izdao...!!!
    ...tehnokratija i dalje hara...
    (kraja, 13. jul 2019 13:05)

    # Link komentara

  20. meni se vise smucili vasi papiri i atesti, ja sam mislila da plin manje zagadjuje i da bi sto vise vozila trebalo da budu na plin, ali nema veze mogu ja i na dizel da vozim..
    (hvala srbiji, 13. jul 2019 12:57)

    # Link komentara

  21. cena prvog atestirsnja vas kosta oko 100eur. atest...tehnicki...saobracajna... razni papiri...

    a ko je toliko dokon da vam trazi na sred puta atest... svaka mu cast

    naravno da sam za to da instalacija bude atestirana...

    ali to kaznjavanje za ne posedovanje jednog papira...iako je upisano u saobracajnu dozvolu i nije istekao rok.... je Bezobrazluk
    (s mile, 13. jul 2019 12:52)

    # Link komentara

  22. Atest nije 6.000,00 već 10.000,00.
    (Minhauzen, 13. jul 2019 12:51)

    # Link komentara

  23. Cela akcija oko atesta 9700 din plus nova saobracajna
    (Sistavac, 13. jul 2019 12:31)

    # Link komentara

  24. A sta je sa tzv. "chip tuningom"? Danas na svakom cosku moze da se izmeni softver automobila, bez ikakvog papira ni atesta! A kako se to odrazava na bezbednost, ekologiju i uticaj automobila na okolinu, koga briga!
    (Nenad, 13. jul 2019 12:30)

    # Link komentara

  25. Ljudi moji vozim benzinca berlinga 1.6i. 110KS, Troši od 7-11litara, nema cenu, ako troši, ali ne mora niko da me pravi majmunom. Toliko se komplikuje oko TNG da to nije normalno. I lakše motoru, manje nepredviđenih servisa.
    (todos, 13. jul 2019 12:30)

    # Link komentara

  26. Pa u HR je taj zakon na snazi bar 20 godina, smatra se normalnim da moras imati atest za gas a svake godine na tehnickom pregledu placas dodatni pregled instalacije. Placas i naknadu za ceste od nekih 500 kn oko 65 eu jer u cenu gasa nije uracunata naknada za puteve. Naravno ako na granici shvate da nemas atest neces moci uci u zemlju, isto vazi za sve zemlje EU pa i Grcku.
    (Geronimo, 13. jul 2019 12:08)

    # Link komentara

  27. Ako kod nas ne moze da se registruje vozilo bez tog atesta, sta dizete frku?
    (SAP, 13. jul 2019 12:07)

    # Link komentara

  28. Veci oprez bi trebao da im bude to ako nemaju atestiran uredjaj nego to da li ce neko da im trazi papir.

    Isto kao sto kod nas pojas vezuju zbog policije a ne zbog sebe...
    (Igor, 13. jul 2019 12:01)

    # Link komentara

  29. A mene je za 28 godina policija zaustavila jednom u Austriji, Nemackoj, Italiji i Madjarskoj. Samo rutinski pregled i hvala dovidjenja. U Grcku idemo od 1977 kada sam bio sasvim mali decak i policija nas nije zaustavljala apsolutno nikad. Jednom su nas cak otpratili iz malih ulicica Atine. Dakle nije to bas sasvim tako.
    (milence, 13. jul 2019 11:54)

    # Link komentara

  30. Заборавили сте да напишете да у стим земљама од папира је довољно да имате сертификат од произвођача, који се добија приликом куповине уређаја и од сервиса који је то уградио. Никакав додатни атест ( осим у Србији ) се не ради и приликом полицијске контроле је то довољно.
    (Тата, 13. jul 2019 11:49)

    # Link komentara

  31. Naravoučenije - batalite TNG.
    (XXL, 13. jul 2019 11:47)

    # Link komentara

  32. kakve budalastine sve necu procitati..
    Iskreno receno posto eu tako reci samo na papiru radi na smanjenju zagadjenja koja proizvode motorna vozila trebalo bi da vozila na tecni naftni gas imaju olaksice,jeftinija registracija,jos jeftiniji gas i bez troskova atesta a ne da im sto vise stezete omcu oko vrata..
    U neku ruku ih razumem posto ta vozila ne kostaju kao elektricna 80.000e a postavlja se pitanje dali ce i elektricna vozila morati da imaju atest,po meni moralo bi jer svi znamo sta se desava sa baterijama prilikom udara,grejanja,praznjenja i punjenja ali to se krije i iznose se druge ne tacne informacije u javnost..sad su baterije ko bajagi bezbedne ali vreme ce pokazati svoje,zivi bili pa videli..
    (borko, 13. jul 2019 11:47)

    # Link komentara

  33. I to sve zbog ovih 0 automobila koji su eksplodirali u poslednjih 25 godina.
    (bane, 13. jul 2019 11:31)

    # Link komentara

  34. Kako je atest na ćirilici, na koji način u inostranstvu verifikuju isti?
    (Miodrag, 13. jul 2019 11:29)

    # Link komentara

  35. u redu je da treba atest , treba biti ugradjeno po pravilima .
    ali to se konstatuje pri registraciji , zasto moram da nosim fasciklu sa dokumentima u autu , cemu to komplikovanje.
    (sasa, 13. jul 2019 11:29)

    # Link komentara

  36. Zbog čega treba da se drzi papir u vozilu ako registracija nije moguca bez papira-atesta?
    (Zoran, 13. jul 2019 11:26)

    # Link komentara

  37. Pa vec godinama vaze ovi propisi...
    (tng vozac, 13. jul 2019 11:26)

    # Link komentara

  38. Mislim da se niste informisali, tezina vozila se menja za CNG a ne TNG. Boca za CNG je veoma teška.
    (i.e, 13. jul 2019 11:19)

    # Link komentara

  39. Ja imam TNG. Sve ateste uredno vadim.. medjutim, tvrdim da je to neisplativo. Kada se pojavio TNG, bilo je najpovoljnije voziti tako auto. Medjutim, naravno, zasto drzava dozvoli sirotinji da se jeftino vozi ? Posle nameta, akciza, pdva na akcize, atesta na 5 godina, menjanja boca na 10 god, odgovorno tvrdim da se ne isplati voziti na plin. Ne, zahvlajujuci drzavi. Ekolosko gorivo za svet, a kod nas prilika da se sirotinji uzmeo i ono malo sto ima.
    (NeshKO?, 13. jul 2019 11:09)

    # Link komentara

  40. ... kako izgleda taj famozni papir? Kako policajac iz npr. mađarske, može da zna sa mu nisam dao neki izmišljani atest na srpskom? Postoji li takav dokument kao međunarodni standard? Elem, prijatelju su Sloveniji zatrpali auto penom, baškako je opisano u tekstu... a onda ih je na sudu tužio, kontra tužbom i dobio spor i naknadu za načinjwnu štetu i sve ostalo... poenta je bila da im je priložio atest u digotalnom formatu sa telefona... Pebedio na sporu...
    (andrak, 13. jul 2019 11:05)

    # Link komentara