1. Ovo je 50-ti put da menjaju zakon u zadnjih 10 godina, sto samo po sebi goovori da im je cilj dranje naroda jer ova drzava se ionako finansira od kazni. Svuda se prvo radi na edukaciji i upozoravanju pa tek onda kaznjavanju a kod nas prvo deri pa sve ostalo... Onaj ko je lud taj ce praviti lom pa da kazna bude i eutanazija, dokaz je to da je od 80-tih do danas kaznjavanje vozaca poostreno jedno 5x a opet imamo isti broj zgazenih i divljanja na putevima. Srbija = S.Koreja
    (Milutin, 4. maj 2022 11:01)

    # Link komentara

  2. Može, ali da auto ide u presu, inače će biti otimanja dobrih i skupih auta i prodaja povlašćenima na nameštenim licitacijama. Uvek kod donošenja novih zakona uzmite i faktor "Srbija" jer kod nas nikad ne postoji isključivo dobra namera, već zarada i mutna korist. Isto mislim i o doniranju organa. To je jedna humana priča, ali ne i u Srbiji gde su godinama otimane i prodavane bebe. Zamislite koliko bi ljudi bilo isečeno na komade i prodano u delovima kad bi bili na dobrovoljnom spisku za doniranje.
    (Kole, 4. maj 2022 09:22)

    # Link komentara

  3. Sve je ovo lepo napisano. Ali samo napisano i receno. Ne vise od toga. U Srbiji zakon nije isti za sve, to znaju i vrapci. Vlada rasulo i haos.
    (flojd, 3. maj 2022 22:40)

    # Link komentara

  4. Ima tu jedna velika začkoljica,ko će biti taj koji će nečiju vožnju okarakterisati kao bahatu ?Može se desiti da vam neko oduzme kola zbog recimo žmigavca jer je tako rekao neko da je bahato Dok recimo nekom neće oduzeti ni za gaženje na pešačkom.Zato se ja ne bih radovao prerano takvom zakonu,biće tu svega i svačega.No svi vrlo dobro znamo da neće biti isti za sve.
    (ciga, 3. maj 2022 20:55)

    # Link komentara

  5. @rani, takvo obracanje prolazi iskljucivo u virtuelnom svetu, zato ga sebi i dozvoljavas.. No kako god, tvoj komentar je bio prepisan clan 58 Ustava, nije bilo tesko procitati ga, s obzirom da sam vec upoznat sa tim clanom. Uputio sam i tebe da ga procitas sa razumevanjem, te komentarisao stavove clana 58. Niti jedan on njih ne daje mogucnost trajnog oduzimanja vozacke dozvole ili automobila, vec se odnosi na situacije koje sam komentarisao. Da napisem jos jednom: Ustavni sud je vec presudio da ovakve odredbe zakona nisu u skladu sa Ustavom, prilikom usvajanja prethodnog ZOBSa. Mozes slobodno njima da pises da je to nebulozno, Bog zna da ne rade uvek svoj posao kako treba, ali to ne menja cinjenicu da je sudksa praksa tom presudom uspostavljena, i da ce se sigurno koristiti kao presedan i za sledecu verziju zakona. A da nam treba vise kulture u saobracaju, treba nam, kao i u ostalim sferama zivota. Evo tvoj komentar je odlican primer
    (Lancia Delta, 3. maj 2022 19:05)

    # Link komentara

  6. @rani, lepo je sto si citirao clan 58 Ustava, steta sto ga nisi procitao. Stav 2 se odnosi na eksproprijaciju zemljista, otuda se i pominje trzisna cena. Stav 3 ne treba dodatno objasnjavati, dakle to sto je auto tvoj, ne znaci da mozes da ga vozis van pravila saobracaja,

    Naravno da sam procitao, zato sam ga i okacio, a ti nisi citao moj komentar, inece ne bi pisao nebuloze. Zakon o oduzimanju vozila moze da se donese i to Ustav Srbije regulise, a ja podrzavam tako nesto, samo ti nisi to procitao.
    (rani, 3. maj 2022 16:05)

    # Link komentara

  7. Uvedite vi sudjenje za ubistvo zbog bahate voznje ili voznje u alkoholisanom stanju i duge zatvorske kazne.To nece potpuno eliminisati takve vozace, ali ce se protokom vremena nauciti a sledi ozbiljna posledica, kazna i stvorice kod naroda uslovni refleks.Ovde bre za ubistvo dobiju nanogice, 2-3g i nikom nista.Zivot je mnogo jeftin na Balkanu, ali kad budu dobijali 15, 20 i vise godina, jos kako ce misliti sta rade.
    (Petar, 3. maj 2022 15:14)

    # Link komentara

  8. Može zaplena da prodje zakonski, samo se kazne uvedu kao proporcionalne vrednosti. Kod nas ne samo u odnosu na prihode, već i po kataloškoj vrednosti vozila, pa šta je veće.
    Većina se žali ovde u kontekstu "hoću ja jer mogu neki drugi". Potpuno pogrešno, treba insistirati da se svi kazne, ne da se dodatno izuzimaju.
    Nismo stigli kao društvo ni blizu takvim vrednostima. To je naš osnovni problem, a saobraćajna kultura je samo posledica.
    (Papillon, 3. maj 2022 15:05)

    # Link komentara

  9. Даље, ако возач Владе Србије дивља са службеним возилом то возило не може бити одузето зато што имовина у власништву државе не може бити предмет извршења.
    (Куп је битан, 3. maj 2022 12:07)

    Otkaz i doživotna zabrana rada u javnom sektoru, javnim i državnim preduzećima, lokalnoj samoupravi, školstvu, zdravstvu... Ako je auto zadužio neko drugi (npr. član porodice), onda njemu otkaz i doživotna zabrana rada u javnom soektoru.

    Isto bih to uradio za krađe u supermarketima i drugim objektima, gde imamo nenormalan broj tinejdžera koji "kraduckaju", isto doživotna zabrana, tako da više nikad ne bismo imali ministra koji je, eto, kao tinejdžer, ukrao nešto na trafici.

    A u ovoj državi prvo od čega bih krenuo je vojna evidencija, 90-ih je masi ljudi uneto u vojnom odseku da nisu živi, a oni ne samo što su živi i zdravi, nego mnogi od njih na raznim državnim funkcijama ili generalno zaposleni u javnom sektoru.
    (Veliki brat, 3. maj 2022 15:04)

    # Link komentara

  10. A zašto lepo ne prekopirate, od slova do slova, švajcarski zakon o bezbednosti saobraćaja nego malo, malo usvajate neke dopune zakona ?
    (Peki, 3. maj 2022 14:43)

    # Link komentara

  11. Baš da vidimo kako će mafijašima oduzimati auta. Saobraćajci danas služe da pune budzet od kazni obicnih smrtika, a gangstere ne smeju ni da pogledaju a kamoli zaustave i kazne.
    (Alek, 3. maj 2022 13:32)

    # Link komentara

  12. Prvo papreno oporezovati vozila koja proizvode veliku buku, ne zelim da se moja beba trza na sve 250+ks auta koja divljaju gradom. Bio nedavno u Somboru, pa tamo je posle 23h haos, izlaze na ulice mafijasi sa besnim autima i divljaju po gradu do zore, a saobracajci se negde sakrili da ne smetaju, tuga... Posle te kaznjavaju ako vozis 57 umesto 50, tragikomicno...
    (Aleksandar, 3. maj 2022 13:30)

    # Link komentara

  13. Citiram: "Kad oterate u zatvor sina vlasnika Pinka na pešačkom prelazu u BGD ili ubicu žene na naplatnoj rampi kod Niša i mnoge druge, onda ćemo vam verovati ovako prazne priče za narod"

    Ovo je pouka i pravni lek za one koji veruju u bajke koje im serviraju tzv. MUP Srbije i "neovisno" sudstvo.
    (sturmmann, 3. maj 2022 12:53)

    # Link komentara

  14. Рецимо да неко вози службено возило, возило узето на рент-а-кар или позајми возило од пријатеља. Како ће се у тим случајевима одузети возило од власника?
    (Куп је битан, 3. maj 2022 12:07) #


    A recimo da će vozilo da se oduzima u onih 99% ostalih slučajeva, gde neko vozi sopstveno vozilo?

    I ne znam odakle ti ideja da mešaš Ustav u ovo. Kao što se oružje oduzima od bahatih vlasnika (a i to je imovina), tako će lepo i vozila da se oduzimaju. Ovde govorimo o toliko bahatim vozačima, u čijim rukama je vozilo jednako oružju, o onima koji toliko učestalo čine najgrublje prekršaje, da je evidentno da je samo pitanje vremena kad će nekog da ubiju.

    I ti bi da se u njihovo ime pozivaš na Ustav? Znači, ustavno pravo je da ja budem zgažen, ali nije ustavno pravo da se to i spreči?
    (vidi se naša kultura, 3. maj 2022 12:43)

    # Link komentara

  15. Prvo, pregledno je potpuno, a drugo ovaj bmw nema vise od 20 god znaci da je i dalje u punoj snazi. Brži je svakako od dacije 2022 npr. Tako da nikog momak nije ugrozio.
    (taramba, 3. maj 2022 09:39)

    Prvo, dupla puna linija. I kraj. Uostalom, tvoj komentar pokazuje mentalitet bizona koji voze automobile. I bizon se uvek izvuče a ubije nekog nesrećnika.
    (Zoran, 3. maj 2022 12:36)

    # Link komentara

  16. (Куп је битан, 3. maj 2022 12:07)

    Naravno da nije neustavno.
    I sada se oduzimaju sredstva upotrebljena za izvršenje krivičnog dela.
    Član 87 stav 1 KZ RS:
    "Mera bezbednosti oduzimanja predmeta može se odrediti u pogledu predmeta koji je bio namenjen ili upotrebljen za izvršenje krivičnog dela ili je nastao izvršenjem krivičnog dela, kad postoji opasnost da će se određeni predmet ponovo upotrebiti za izvršenje krivičnog dela, ili kad je radi zaštite opšte bezbednosti ili iz moralnih razloga oduzimanje predmeta neophodno"
    Dakle - samo propisati da su nasilnička vožnja, vožnja pod uticajem alkohola ili droga i vožnja bez vozačke dozvole krivična dela i moći će da se oduzimaju automobili bez obzira u čijem su vlasništvu. A onda nek se vlasnik vozila sam raskusurava sa počiniocem.
    (John, 3. maj 2022 12:33)

    # Link komentara

  17. protivustavno i svaki advokat bi vam doneo lepe pare ako ovako nesto uopste prodje

    to je kao i da vozac plati kaznu sto drugi odrasli ne vezu pojas, prosto odgovornost je pred zakonom samo individualna a privatna imovina neotudjiva
    (key and peele, 3. maj 2022 12:20)

    # Link komentara

  18. Ma kakav bre zakon,roditelji i vezice će sve završiti i opet gas po starom.Imaš para imaš sve,nemaš ni veza ni para ideš u ćorku.Zakon ne važi za one koji imaju love,svi zakoni važe samo za sirotinju.
    (gille bg, 3. maj 2022 12:13)

    # Link komentara

  19. Одузимање возила је неуставно и Уставни суд ће оборити закон. Зна се како и под којим условима се одузима имовина. Рецимо да неко вози службено возило, возило узето на рент-а-кар или позајми возило од пријатеља. Како ће се у тим случајевима одузети возило од власника? Даље, ако возач Владе Србије дивља са службеним возилом то возило не може бити одузето зато што имовина у власништву државе не може бити предмет извршења.
    (Куп је битан, 3. maj 2022 12:07)

    # Link komentara

  20. Kakvi kiomentari! Ako ugradim raketni motor u auto onda mogu sve a fića ništa. Da li ti što pišu ovakve gluposti imaju malo mozga!
    (Brza brzina, 3. maj 2022 12:00)

    # Link komentara

  21. Kad oterate u zatvor sina vlasnika Pinka na pešačkom prelazu u BGD ili ubicu žene na naplatnoj rampi kod Niša i mnoge druge, onda ćemo vam verovati ovako prazne priče za narod
    (Prazne priče, 3. maj 2022 11:50)

    # Link komentara

  22. Kako govedo edukovati da to što radi nije ispravno ili telencetu objasniti da ga govedo ne uči ispravno!?
    (Nikola, 3. maj 2022 11:45)

    # Link komentara

  23. Po koji put slušamo ove bajke o bahatim vozačima?
    (Zamajavanje, 3. maj 2022 11:44)

    # Link komentara

  24. Dokle ćemo mi koji poštujemo propise biti karakterisani kao p......?Naš macho mentalitet je bolestan. Ako poštuješ propise, nisi muško, nisi badža. Treba biti mangup, kršiti propise, e onda si ok. Bolesno i izopačeno.
    (Pitanje za nadležne, 3. maj 2022 11:22)

    # Link komentara

  25. Stop bahatim vozačima:
    Uskoro oduzimanje vozila i
    trajno oduzmanje dozvole

    S' ljubavlju, Darko Lazić
    (NikolaC, 3. maj 2022 11:07)

    # Link komentara

  26. Prvo, pregledno je potpuno, a drugo ovaj bmw nema vise od 20 god znaci da je i dalje u punoj snazi. Brži je svakako od dacije 2022 npr. Tako da nikog momak nije ugrozio.
    (taramba, 3. maj 2022 09:39

    Što bi današnji klinci rekli, jesi li ti realan?!

    Ne znam kako se zakonodavci nisu setili da u propise uključe i model automobila, njegovu snagu i procenjenu starost i sl.
    Npr., preticanje na duploj punoj nije dozvoljeno, ali ukoliko BMW-om ili sl. vozilom novije generacije, a nikako starijim od 20 godina, pretičete Dačiju ili sl. vozilo bilo koje generacije, onda se preticanje može izvriti najefikasnijim načinom. Obrnut slučaj, tj. preticanje Dačijom ili sl. vozilom, snažnijeg vozila marke BMW ili sl., najstrožije je zabranjeno. Ukoliko su vozila slične kategorije, np. dva BMW, onda je preticanje dozvoljeno samo u slučaju da se jedno vozilo kreće znatno sporije od drugog, pri tome koristeći max 50 % snage svog snažnog motora.

    Dakle, da li si ti realan?
    (hm, 3. maj 2022 10:37)

    # Link komentara

  27. Slažem se, stop bahatim vozačima. Vozim auto koje je jače od 100 kw i moje dete neće moći da vozi to vozilo dve godine zbog prevelike snage iako je pažljiv vozač. I ovde je situacija takva da je zbog 5 procenata idiota kažnjeno 95 procenata savesnih vozača.
    (Mirkosoft, 3. maj 2022 10:29)

    # Link komentara

  28. zakon nije Problem,
    Primena zakona jeste.
    s obzirom kakva je selektivna primena zakona u Srbiji i uzroci tog stanja,mislim da ce se to primenjivati samo na Paju i Jareta.
    (jojo, 3. maj 2022 10:25)

    # Link komentara

  29. @rani, lepo je sto si citirao clan 58 Ustava, steta sto ga nisi procitao. Stav 2 se odnosi na eksproprijaciju zemljista, otuda se i pominje trzisna cena. Stav 3 ne treba dodatno objasnjavati, dakle to sto je auto tvoj, ne znaci da mozes da ga vozis van pravila saobracaja, to sto je pistolj tvoj ne znaci da mozes da pucas njim okolo, itd. Stav 4 se odnosi na situaciju u kojoj duznik poseduje imovinu kojom moze da se nadoknadi deo duga ili dug u celini. U tom slucaju sud moze da naredi zaplenu imovine. Nigde Ustav ne dozvoljava zaplenu imovine zbog nepostovanja bilo kog propisa ili izvrsenja prekrsajnog/krivicnog dela. Niti zakon moze da propise kaznu koja je jednaka vrednosti automobila kojim je nacinjen prekrsaj. Kao sto sam rekao, prethodni ZOBS je vec predvideo ove mere, ali Ustavni sud nije dozvolio da se ove odredbe uvedu u skupstinsku proceduru. Jednom donesena presuda se ne moze menjati, tako da je rasprava potpuno bespredmetna
    (Lancia Delta, 3. maj 2022 10:11)

    # Link komentara

  30. Tačno je da ima divljaka na putevima ali isto tako i skroz nepismenih.
    (cacanin, 03. maj 2022 02:50)

    E moj Čačanine pravopisni, puno Srba se rodilo u inostranstvu, kao npr. moj komšija koji kad dođe svako leto brka padeže i šuška dok priča. Vidiš ja ga ne učim pameti i pravopisu, jer su mu roditelji odavno pobegli iz ove prćije od države u kojoj mi školovani prosvetari imamo manju platu od rijaliti Zadrugara sa dva razreda osnovne škole.
    (NikolaBg, 3. maj 2022 09:45)

    # Link komentara

  31. tezak prisilni rad
    (aaa, 3. maj 2022 09:39)

    # Link komentara

  32. Prvo, pregledno je potpuno, a drugo ovaj bmw nema vise od 20 god znaci da je i dalje u punoj snazi. Brži je svakako od dacije 2022 npr. Tako da nikog momak nije ugrozio.
    (taramba, 3. maj 2022 09:39)

    # Link komentara

  33. Ugrozavas mene koji moram da platim tvoje lecenje! Ako bi promenili zakon tako da ti moras da platis troskove lecenja (npr oduzimanjem imovine) onda te podrzavam.
    (svasta, 02. maj 2022 21:45)
    Glupost,iz budzeta srbije se krade decenijama,tu je problem,a ne tvoje placanje.
    Primer protivustavnosti,zivot vise vredi od novca,pad auta u jezero,vozac vezan,auto tone,pojas blokiran,a gore na povrsini pandur pise kaznu jer nisi vezan.
    Jel bese Ljajic bio vezan u poslednjoj nesreci?
    (hm, 3. maj 2022 09:38)

    # Link komentara

  34. Sve to lepo zvuči u teoriji ali u praksi je malo drugačije jer zakon nije isti za sve evo i par primera... Svaki vozač službenog Superba ili od skoro VW Passata iz uprave zajedničkih poslova iz serije registarskih oznaka BG-2164** se ponaša kao da mu je deda ostavio puteve po Srbiji u nasleđe, voze zaustavnom trakom 150km/h, blicaju onima koji su ispred njih, pričaju sa telefonom u ruci, prolaze kroz crveno...
    Sledeća su vozila saobraćajne i komunalne policije, indijanci koji se niti vezuju niti daju migavac kad skreću a o korišćenju telefona u toku vožnje bolje ni ne pričati. Poseban problem predstavlja da se prilikom intervencije služe isključivo rotacijama jer ih valjda zvuk sirena nervira.
    O vozilima iz pratnje i njihovoj bahatoj vožnji ne treba trošiti reči... To se divlja i po 200km/h. Zar zakon ne kaže da se i oni moraju pridržavati propisanih ograničenja!? A šta tek reći o vozačima "miljenicima" vlasti? Njihovo ponašanje je na nivou pišanja po sirotinji jer su tako u mogućnosti...
    (Zagor, 3. maj 2022 09:23)

    # Link komentara

  35. Veliki brat, 02. maj 2022 23:12)

    Nisi razumeo zasto sam kopirao, citirao Ustav. Ja i hocu da dokazem da imovina moze da se oduzme, da nije nikakva "svetinja", kao sto ovi poznavaoci misle. Jeste li culi za izvrsitelje, sta mislite, cime se oni bave? Ustav dozvoljava da se donese zakon po kome bi se oduzelo vozilo i to ce biti jedna od boljis stvari u zakonu, za sve one koje misle da prednost u kretanju imaju po tome sta voze i kako voze. I neka mi onaj biser objasni, gde se to krsi Ustav kad te zakon tera da se vezes u kolima? Gde ti pise to i koji je clan?
    (rani, 3. maj 2022 09:10)

    # Link komentara

  36. Odličan zakon. Ja bih jos uveo i pravilo, da najbahatiji skotovi moraju uništiti svoje vozilo sa macolom od 20kg u roku od 15 minuta, inače plaćaju dodatnu kaznu od 50.000 evra plus 2 godine zatvora. Pa da vidimo ko je pametniji...
    (Istrebljivač Vonjevina, 3. maj 2022 09:05)

    # Link komentara

  37. Ma ljudi sta vam je, ne vredi nista, ovo sto ovaj prica je glupost. Sistem ne funkcionise, zakon je selektivan i nema tu sta dalje da se prica. Bice samo jos gore, sve je vise sociopata sa nekom clanskom kartom i ledjima.
    (Gligor, 3. maj 2022 08:58)

    # Link komentara

  38. Problem je sprovodjenje zakona. Svako jutro putujem autoputem, sve vise i vise mislim da zivim na Divljem zapadu a ne u BG. Mnogo debila vozi zaustavnom trakom, jurcaju, naidju na patrolu koja, ne znam iz kog razloga stoji u zaustvnoj, zaobidju patrolu i nastave da voze zaustavnom. Naravno patrola cacka nos i igra igrice u vozilu. Uvesti kamere za voznju zaustavnom i naplacivati kazne. Ako mogu da naplacuju kazne kada te usnimi kamera da vozis zutom trakom moze i zaustavnom. I naravno, na snakih par km tabla za upozorenjem da je zabranjeno voziti zaustavnom, da snima kamera i da je kazna tipa 50.000 dinara. Kada neko pored znaka napravi prekrsaj znaci da to nije uradio iz neznanja vec iz bezobrazluka. A za bezobrazluk postoji lek. U Americi postoji Carpool line, traka predvidjena za voznju kada imaste vise ljudi u automobilu. Kada je jedna osoba i vozi tom trakom kazne su neizbezne i visoke.
    (Milorad, 3. maj 2022 08:52)

    # Link komentara

  39. @Matijas
    Tacno je, uzasno je za voznju po vecim gradovima. Dosta je nekulture i bahatosti. U poredjenju sa Grcima smo ipak male bebe, ko je proveo neko vreme u gradskoj voznji u Solunu(ne vazi prednost, ne vazi semafor, motoristi prolaze kao muve cak vam lupaju po autu sto je kod nas ipak nezamislivo...).
    (Stefan, 3. maj 2022 08:44)

    # Link komentara

  40. Mlaćenje prazne slame za velike pare. E to rade zaposleni u Angenciji za saobraćaj.
    (SrbIN, 3. maj 2022 08:42)

    # Link komentara

  41. Samo po dzepu i to drakonski.Najmanja kazna za takvu voznju 1500000din,svaka sledeca 4x veca.I zatvor naravno!
    (Zoc, 3. maj 2022 08:35)

    # Link komentara

  42. Trenutno sam u Srbiji na Odmoru. U Srbiji Ljudi Voze naj lošije na Balkanu... 100%...niko ne vodi računa o nikome, svi negde Žure, Obilaze, Jure. Iz Kružnog toka kada izlaze, ama niko ne daje Žmigavac... Znači Vožnja je kod Srba veliko NULA...

    Idi u Francusku da vidis kako oni voze.
    Inace mnogo me nerviraju ovakvi likovi.Otisao u neki gradic na zapadu de ima tri raskrsnice i semafor i sad tupi kako Srbi nista ne valjaju.Dodji u G.Stiplje da vidis kako se tamo kulturno vozi.Ima 10 automobila,svi se znamo svako svakog postuje,nema guzva nigde.Inace spomenuo sam Franckusku jer ko je vozio kroz Pariz taj zna sta je muka.
    (Strokavi mozak, 3. maj 2022 08:04)

    # Link komentara

  43. Edukacija je super ali ne treba biti kao poseban predmet već u sklopu “društva” nekoliko lekcija, programski, može da traje i izvesan period
    (dare, 3. maj 2022 08:03)

    # Link komentara

  44. eh, oduzimanje vozila?
    pa to je kao kad malom bahatom dizberu uzmes bejzbolku
    i kazes mu "nemoj to vise da radis"

    trajno resenje je hospitlizacija u mentalnim dispanzerima,
    a u tezim slucajevima dodatno i kastracija
    (wer, 02. maj 2022 22:35)

    Ne zaboravi i šišanje do glave.
    (Isa, 3. maj 2022 07:57)

    # Link komentara

  45. Trenutno sam u Srbiji na Odmoru. U Srbiji Ljudi Voze naj lošije na Balkanu... 100%...niko ne vodi računa o nikome, svi negde Žure, Obilaze, Jure. Iz Kružnog toka kada izlaze, ama niko ne daje Žmigavac... Znači Vožnja je kod Srba veliko NULA...
    (Matijas, 2. maj 2022 22:47)
    Kod tebe je pravopis nuletina a ne nula. Kod tebe su omanuli i drzava i skolski obrazovni sistem. Opismeni se pa mudruj po internetu. Ko je tebi tako nepismenom dao vozacku dozvolu?! Idi tamo na gastarbajterska druzenja i prosipaj pamet. Kod vas nema sudara? Kod vas ne postoji saobracajna policija? Kod vas se kazne napisu jednom u 10 godina? Ma vazi!
    (Goran, 3. maj 2022 07:49)

    # Link komentara

  46. Uvesti obavezno kamere u autu
    (Dejan, 3. maj 2022 07:48)

    # Link komentara

  47. Glavni problem je policija. Ona NE RADI svoj posao. Ljudi divljaju kolima, po gradovima, na magistralnim putevima, voze kao ludaci, pretiču preko duplih punih linija i to većinom sa džipovima. Kada se oni budu sankcionisali, sa nekoliko hiljada evra, kada im se za 3 prekšaj bude TRAJNO oduzimala dozvola, a kasnije ako slučajno bude opet za volanom išao u zatvor na 5 godina, onda će biti nešto od nas.
    (NeshKO, 3. maj 2022 07:09)

    # Link komentara

  48. Sve to rešava knjižica SNS.Oduzimaće se vozila samo boraniji.
    (Prebranac, 3. maj 2022 07:05)

    # Link komentara

  49. Mogu da donesu zakone i da se odrubljuje glava ako prdneš u prirodi. Ovaj narod je odavno zavijen u crno.
    (666, 02. maj 2022 19:51)

    Није проблем у доношењу, проблем је у неспровођењу.
    (Јабучило, 3. maj 2022 05:56)

    # Link komentara

  50. Hoće li se nekome oduzeti jeftin Lexus, a Vučićeviću?😂
    (Rhyzm, 3. maj 2022 03:49)

    # Link komentara

  51. Trenutno sam u Srbiji na Odmoru. U Srbiji Ljudi Voze naj lošije na Balkanu... 100%...niko ne vodi računa o nikome, svi negde Žure, Obilaze, Jure. Iz Kružnog toka kada izlaze, ama niko ne daje Žmigavac... Znači Vožnja je kod Srba veliko NULA...
    (Matijas, 02. maj 2022 22:47)

    Tačno je da ima divljaka na putevima ali isto tako i skroz nepismenih.
    (cacanin, 3. maj 2022 02:50)

    # Link komentara

  52. Mudro zbori ovaj lik.
    Izbaciti beskorisnu Veronauku (svake nedelje u crkvi imaju predavanja pa ko voli nek izvoli) i Gradjansko vaspitanje (vec ima obavezan predmet koji se zove Ustav i prava gradjana koji pokriva slicne teme ali sa pravnog aspekta) i uvesti Saobracajnu kulturu (predavati sve, od znacenja znakova, pravila ponasanja pocev od pesaka pa sve do kamiondzija) i Domacinstvo (osnove majstorisanja po kuci u kombinaciji sa kuvanjem i bastovanstvom).
    Uvesti ih kao obavezne predmete i kao obavezne za oba pola (jer se, logicno, deca oba pola krecu kroz vanjski prostor i to su nam sve buduci vozaci, a obucimo ih da svi postanu odgovorne funkcionalne odrasle osobe od kojih se ocekuje barem minimalno znanje brige o sebi i stanu u kojem zive).
    (Tafak, 3. maj 2022 02:31)

    # Link komentara

  53. Prvenstveno kad se izgube poeni ide se na ponovno polaganje naročito teorije s tim da se sa 40 poveća na 50 pitanja i vožnja polaze iz 2 ili više puta. i tako za svaki sledeći gubitak dozvole, pojacavati kriterijum. S tim sto bi poeni počinjali sa 6 i tek nakon 3 godine počeli postepeno da se vraćaju poeni tipa dva poena godišnje. I najviše dva puta, posle toga trajno oduzimanje dozvole za upravljanje motornim vozilom. Ovakve kazne jesu represija ali nema zezanja sa životima.
    Kod nas je malo teze to dovesti u red jer hvala bogu, uvek neko zna nekog.
    I tako u nedogled.
    (Chiko, 3. maj 2022 02:15)

    # Link komentara

  54. Kod nas nije problem napisati dobar zakon sa odlicnom kaznenom politikom, problem je sprovesti ga u delo. I to ne vazi samo za saobracaj, da se razumemo. Resenje za ovakav haos u saobracaju treba, izmedju ostalog, potraziti i u ovoj nakaradnoj agenciji koja se bavi glupostima i od postanka je doprinela nula posto. Kada drzava bude obezbedila instrumente za sprovodjenje zakona i kaznjavanja preko 70% napravljenih prekrsaja onda se mozemo nadati boljem. Sve se to moze, ali ocigledno da nikom ne odgovara takva situacija. Udaranje po dzepu je najefikasniji metod, a za teze prekrsaje sa smrtnim ishodom i trajnim invalidnostima treba razdvojiti prekrsaj i povrede, pa za teze povrede podnositi krivicne prijave i slati bahate magarce u zatvor.
    (Mile0407, 3. maj 2022 02:11)

    # Link komentara

  55. Ugrozavas mene koji moram da platim tvoje lecenje! Ako bi promenili zakon tako da ti moras da platis troskove lecenja (npr oduzimanjem imovine) onda te podrzavam.
    (svasta, 2. maj 2022 21:45)

    aj sad lepo to primeni na pusace, gojazne osobe, osobe koje su podlozne bolestima vise nego ti ili najbolje prezivelima a trajno nesposobnim osobama posle sudara u kom bi da nisu bili vezani ljudski poginuli a ne bili teski i Bogu i narodu.

    Koliko vi lupate gluposti ovde prosto je neverovatno.
    (Lola, 3. maj 2022 01:26)

    # Link komentara

  56. Francuzi nikada nisu koristili naturalizovane igrace? AR JU KIDING MI?
    (Dragan RS, 2. maj 2022 21:38)

    Pa nisu. Svi igrači su imali francusko drzavljanstvo od rođenja.
    Neki su možda bili rođeni u Francuskoj Gvajani, na Guadalupeu (braca Pietrus, cini mi se), ali te teritorije su pravno gledano sustavni deo Francuske.
    (milan11, 02. maj 2022 22:08

    tako pravno gledano pola sveta je njihovo
    secam se bas iz istorije da su francuzi izvorno crni ljudi , pocevsi od kralja licno
    i tako danas dolazimo do ponekog naturalizovan belca u kosarkaskoj reprezentaciji francuske
    (al, sta ja znam, 3. maj 2022 01:15)

    # Link komentara

  57. Nekakav se javlja i napise da neko pretice preko duple pune...da se
    prepadnes kad vidis ko sve vozi pa jos i pametuje.
    (Montoya, 3. maj 2022 00:55)

    # Link komentara

  58. Mediji bi trebalo da postave neka pitanja sudijama, da čujemo njih. Zašto su pojedinci privilegovani!?
    (Nikola, 3. maj 2022 00:13)

    # Link komentara

  59. Eduakcija?! Sta ima da se objasnjava tako prosta stvar? Zar je voznja komplikovana? Imas jedan volan u rukama i vozilo treba da proteras izmedju 2 bele linije postujuci jednostavna pravila i ne ugrozavajuci nikoga. Ako ovo nije jasno onda treba zabraniti potpuno voznju ljudima. Prestanite vise sa tom edukacijom jer ljudi stradaju zbog bahatosti a ne lose edukacije! I idiot moze da nauci saobracajna pravila ali nesto sasvim drugo je postovanje istih. Da su saobracajna pravila previse komplikovana, za vozacku dozvolu bi bio potreban Saobracajni fakultet a ne jednostavan test. Dakle, uzrok svih problema je BAHATOST!
    (Shonzi, 3. maj 2022 00:06)

    # Link komentara

  60. Treba oduzimati trajno dozvolu i uvesti neku vrstu nadzora tim osobama treba povećati kazne za pojedine prekršaje trenutni zakon o jačini auta za početnike je nepravilan auto od 80kv je mnogo za početnike treba smanjiti granicu zakon pišu školovani ljudi ali je mnogo mlak treba ga pooštriti samo tako ćemo da stignemo do rešenja mnogo nam je zakon labav i mnogo čekamo veliki belaj da bi reagirali a onda je kasno na tehničkom zezaju narod za gluposti a Darku lažući koji je bio pijan drogirani bez dozvole brzo vozio uslovna i neka Sica tu je naš problem može da bude i precednik države za pak slučaj odma zatvor i nema više dozvola kad tako budemo razmišljali biće nekog pomaka do tad samo mlatimo praznu slamu
    (Jaca, 2. maj 2022 23:44)

    # Link komentara

  61. zakon isti za sve a kazne procenat vrednosti vozila.
    zasticeni najvise problema prave i o5 ce praviti dok su zasticeni.
    bogatog kad rebnes sa 10 hilj - nije mu bitno ali ako je kazna 2 procenata vozila koje kosta 50 hilj tj 1000 evra pazice vise .
    (sasa, 2. maj 2022 23:38)

    # Link komentara

  62. Svaka ovakva prica je potpuno bezpredmetna. Svako ko je ucesnik u saobracaju vidi, ako hoce na stotine prekrsaja. neki su sitni a neki krupni. Policija kaznjava samo nekoliko, ostale tolerise dok se ne desi nesreca. E pa kada drzavni sluzbenici konacno pocnu da rade svoj posao,kao svugde u Evropi,tada ce se nesto promeniti, do tada haos ludilo,i dzungla
    (makisa, 2. maj 2022 23:22)

    # Link komentara

  63. (rani, 2. maj 2022 22:42)

    Zavisi na koju se imovinu misli, a uostalom Ustav ništa ne precizira, već samo navodi da se sve precizira zakonima - e, sad, zakonom možeš da preciziraš svašta. Recimo, i neko staro oružje može da bude imovina, ali zakonom možeš da obavežeš sve vlasnike takvog oružja da ga predaju. Zakonom možeš da predvidiš i da se imovina upotrebljena za ugrožavanje života drugih ljudi može oduzeti, pa recimo u to spada i automobil kojim je neko ugrozio živote drugih u saobraćaju. A može i da se zakonski propiše JAVNI INTERES da nekom bahatom vozaču auto bude oduzet kako više ne bi mogao da ugrožava druge u saboraćaju (bar ne tim autom).
    (Veliki brat, 2. maj 2022 23:12)

    # Link komentara

  64. Zbog jednog takvog je moja zena je biljka (100%) invalid a ja sam 70%.
    (Si, 2. maj 2022 22:53)

    # Link komentara

  65. Trenutno sam u Srbiji na Odmoru. U Srbiji Ljudi Voze naj lošije na Balkanu... 100%...niko ne vodi računa o nikome, svi negde Žure, Obilaze, Jure. Iz Kružnog toka kada izlaze, ama niko ne daje Žmigavac... Znači Vožnja je kod Srba veliko NULA...
    (Matijas, 2. maj 2022 22:47)

    # Link komentara

  66. Ajde za sve ove "pravnike", koji citaju Ustav kad god nemaju sta da rade, evo, neka vide sta kaze clan 58. o imovini.

    Pravo na imovinu

    Član 58

    Jemči se mirno uživanje svojine i drugih imovinskih prava stečenih na osnovu zakona.

    Pravo svojine može biti oduzeto ili ograničeno samo u javnom interesu utvrđenom na osnovu zakona, uz naknadu koja ne može biti niža od tržišne.

    Zakonom se može ograničiti način korišćenja imovine.

    Oduzimanje ili ograničenje imovine radi naplate poreza i drugih dažbina ili kazni, dozvoljeno je samo u skladu sa zakonom.
    (rani, 2. maj 2022 22:42)

    # Link komentara

  67. eh, oduzimanje vozila?
    pa to je kao kad malom bahatom dizberu uzmes bejzbolku
    i kazes mu "nemoj to vise da radis"

    trajno resenje je hospitlizacija u mentalnim dispanzerima,
    a u tezim slucajevima dodatno i kastracija
    (wer, 2. maj 2022 22:35)

    # Link komentara

  68. Koliko nasih ljudi treba da pogine u saobracajnim nesrecama (neduzni ili krivi) da bi pobudio neciju savest za taj zakon koje tek treba da se usaglasi i promeni ostareli i neprimeran koji nezasticuje nevine a ohrabruje bahate da se jos vise ohrabruju losim zakonom..
    Mi Srbi uvek kasno palimo po:Obezbedjenju zemlje (nevidimo sta se dogadja oko nas),Nemamo stroziju kontrolu i zastitu nasih zena (koje manje radjaju jer nisu sigurne u stvaranju braka sa Srbinom),Saobracajke nam se desavaju dnevno i ljudi nam ginu ko glineni golubovi zbog bahatih vozaca i neadekvatne signalizacije na putevima) i na kraju nebrinemo jedno o drugom ka kolektivno drustvo nego se rasparcavamo i delimo na ove i one..kako smo poceli za 100 godina necemo imati Srbiju jer to ce biti neka druga jaca i veca nacija od nas..Buy Buy
    (Solo, 2. maj 2022 22:22)

    # Link komentara

  69. @mr ... Ово што они предлажу, а што је лепо објашњено у цитираном коментару, је тешко кршење Устава, и то од стране државног службеника, што је најтеже дело, јер може ту свашта да се накачи.

    Ne, nije to drzavni sluzbenik. Tu i jeste najveci problem, "Agencija"!
    To je PRIVATNA firma zvucnog imena da bi izazvala zabunu javnosti.
    Agencija za saobracaj, Komitet za saobracaj ... privatne firme koje su nasle pa zasle.
    (vid, 2. maj 2022 21:11)

    Колико знам та Агенција је државна агенција. Видим да имају и гов домен. Овај са све сликом је директор. Тако да је државна дефинитивно.
    (mr, 2. maj 2022 22:19)

    # Link komentara

  70. Ovi i ovakvi likovi i kod nas i svuda u svetu služe samo da pune budžet novcem od kazni, nikakve veze ništa što rade nema sa bezbednosti u saobraćaju već je cilj isključivo izbijanje novca ljudima iz džepova. Najbolje ih je opisao Jeremy Clarkson i njih i ove “zelene” environmentalist idiote što misle da uvođenje električnih automobila spašava planetu itd itd… Sve idiot do idiota koji su plaćeni od strane istog onog naroda kome smišljaju kazne…
    (mikloš, 2. maj 2022 22:15)

    # Link komentara

  71. Za Mitrovice to ne vazi,oni mogu da voze i na crveno i gaze pesake.
    (Deejan, 02. maj 2022 14:18)


    Za njih ne vazi nista. Kolika dalabu moras biti da vozis onaj slamotres po Slaviji, blokiras saobracaj itd.. Pa beogradjani zar treba neko sa strane da vam dolazi zbog takvih mentosa i dize glas? Ej, blokira vam dalabu celu Slaviju da bi se snimao i vozio! Pa to nema nigde na svetu, i nikom nista. Ide na svim udarnim vestima. A o njegovom mladuncetu, ne bih trosio reci!
    (samo realan, 2. maj 2022 22:11)

    # Link komentara

  72. koliko njih vozi bez dozvole.
    (badjon, 2. maj 2022 21:55)

    # Link komentara

  73. Kazna za nevezivanje pojasa je protivustavna i nezakonita a ti pisi političke izjave po novinama.
    (hm, 2. maj 2022 15:11)

    Slažem se, nikog ne ugrožavamo nevezivanjem pojasa osim sebe. U redu je kazniti nesavesnog roditelja ako ne veže dete.
    (Gagi, 2. maj 2022 17:01)

    Ugrozavas mene koji moram da platim tvoje lecenje! Ako bi promenili zakon tako da ti moras da platis troskove lecenja (npr oduzimanjem imovine) onda te podrzavam.
    (svasta, 2. maj 2022 21:45)

    # Link komentara

  74. Ovo "uskoro" je jedino krace od "uskoro" platni razredi.
    (svasta, 2. maj 2022 21:42)

    # Link komentara

  75. Kazna za nevezivanje pojasa je neustavna i protuzakonita, a vi pišete političke izjave u novinama.
    (hm, 2. svibnja 2022. 15:11)
    Slažem se, nikog ne ugrožavamo time što ne nosimo pojas osim sebe. U redu je kazniti nesavjesnog roditelja ako ne veže dijete.
    (Gags,2. svibnja 2022 17:01)
    Kod nas u SLO je 80.€! Plati kad dobiješ račun, a žali se kasnije!:)
    (Slovenac 1952, 2. maj 2022 21:39)

    # Link komentara

  76. Један од ријетких, који су нашли ухлебљење у државним службама, а који рече нешто паметно.
    (Макарије, 2. maj 2022 21:20)

    # Link komentara

  77. @mr ... Ово што они предлажу, а што је лепо објашњено у цитираном коментару, је тешко кршење Устава, и то од стране државног службеника, што је најтеже дело, јер може ту свашта да се накачи.

    Ne, nije to drzavni sluzbenik. Tu i jeste najveci problem, "Agencija"!
    To je PRIVATNA firma zvucnog imena da bi izazvala zabunu javnosti.
    Agencija za saobracaj, Komitet za saobracaj ... privatne firme koje su nasle pa zasle.
    (vid, 2. maj 2022 21:11)

    # Link komentara

  78. Svaka vlast u ovoj zemlji, od 1945. na ovamo, je puna razumevanja za svako nepoštovanje zakona.
    Ovo mi je jasno odavno, ali sam svaki put zaprepašćen pokvarenošću i bezobrazlukom onih koji bi trebalo da sprovode zakon.
    (Kladovo, 2. maj 2022 21:10)

    # Link komentara

  79. Omogucite nam punopravno uz priliku svedocenja na sudu da snimamo i drukamo svakog maloumnog bahatog vlasnika malog penisa.
    Ne morate nagradjivati, neka plen ide vama a zadovoljstvo sto je ZAISTA kaznjen, bice moje.
    (gargleblaster, 2. maj 2022 20:58)

    # Link komentara

  80. Na fotografiji se lepo vide dva idiota. Jedan koji vozi levom trakom iako je desna prazna i drugi koji ima kratak fitilj i pretice preko duple pune.
    (Vojislav, 2. maj 2022 20:54)

    # Link komentara

  81. Daleko je moje selo malo - jer da nije vid,o bih robije ?!
    (Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 2. maj 2022 20:51)

    # Link komentara

  82. Kasnimo za svetom decenijama
    (Realan, 2. maj 2022 20:23)

    # Link komentara

  83. "On ističe da nije pristalica kažnjavanja,"

    A kako gospodin objasnjava, to sto taj isti narod koji ovde ne haje za propise, kada se nadje u Nemackoj, Austriji, a naročito u Svajcarskoj, postane savrsen vozac, postuje sve propise, ma kakav auto vozio? Kazna, to je sve! Ne zna taj za edukaciju, preventivu, savest, svest, ne, zna samo da ce biti kaznjen, da ce mu uzeti dozvolu, auto, da ce ga oterati kod psihijatra, i sve to, naravno, platiti debelo. Zato vozi i bulji u cajger, dok se ne dokopa Srbije, e ovde se pretvara u monstruma, jer sve moze. Moze sa dve crvene da zavrsi svaki prekrsaj, moze i kod sudije da podmaze sta god, sve.
    (rani, 2. maj 2022 20:22)

    # Link komentara

  84. Uz zatvor i trajno oduzimanje vozačke dozvole, ja bi dodao i trajno onemogućavanje da registruje drugo vozilo na sebe, ali i onemogućavanje da kupi drugo vozilo tako što neće moći da overi kupoprodajni ugovor. Pa da vidimo kako će da nabavi drugo vozilo, hoće li neko drugi kupiti i registrovati na sabe i dati mu da vozi bez dozvole i vlasništva ...
    (Saša, 2. maj 2022 20:16)

    # Link komentara

  85. Kazna za nevezivanje pojasa je protivustavna i nezakonita a ti pisi političke izjave po novinama.
    (hm, 2. maj 2022 15:11)

    Slažem se, nikog ne ugrožavamo nevezivanjem pojasa osim sebe. U redu je kazniti nesavesnog roditelja ako ne veže dete.
    (Gagi, 2. maj 2022 17:01)

    Тачно, али тога нема код нас из интереса. У неким земљама ако ниси везан а имаш саобраћајку, онда ти осигурање и болница долазе главе. Ниси се везао и тако си изазвао далеко веће трошкове, које твоја полиса не покрива, јер си по њој требао бити везан. Тако треба и код нас. А ако си везан, а појас није дорадио ствар, онда нек се чеше ауто компанија. А возиш половњак, а прошао си тешнички, а појас и ербегови не раде, онда нек се чешу ови са техничког. Дакле, све је одавно негде решено, али се то код нас не жели. Па више Срба живи напољу него овде, и сви знамо како је тамо.
    (mr, 2. maj 2022 20:16)

    # Link komentara

  86. Za takve prekršaje u pojedinim državama koji za razliku od naše funkcionišu rade sledeće :
    1. Šalju na posmatranje u nervnu bolnicu. Ako voziš 120 g treba 50 ti si suicidan i asocijalan i treba ti pomoć neuropsihijatra ili psihologa. Sedam dana posle prvog slučaja da ohladi glavu u Toponici ili Lazi o svom trošku. Dve nedelje posle drugog . Najmanje mesec dana posle trećeg a možda i na stalno. Taman da te bolnice renoviramo od tih para.
    2. Kaznu naplaćuju u procentu od godišnje zarade. Sto evra je za nekoga bogatstvo a za nekoga sitnina. Isti iznos kazne je kontraproduktivan i nekorektan.
    Primenite ova dva primera i neka mu kola.
    (Rob Sinji, 2. maj 2022 20:07)

    # Link komentara

  87. Generalno, nasa kultura kao nacije je na veoma niskom nivou. Sve krece od "pelena" i tu je problem! O preticanju na duploj punoj, pa samo kada pogledate kakve kamikaze imamo u NIKADTAKO klipovima emisije SAT, do ljudi koji uzivaju da bacaju kore od razlicitih vocki na auto-putu... Zapitate se gde su pogrešili?!?! Moze li ne njihov geneticki kod nekako ispraviti ili promeniti??? Kada bi nas opleli 500.000 dinara za preticanje preko pune linije, ali da zakon vazi za sve... Svi bi se doveli u red za manje od 2 godine i onda bi uzivali u voznji!
    (cito, 2. maj 2022 19:53)

    # Link komentara

  88. Mogu da donesu zakone i da se odrubljuje glava ako prdneš u prirodi. Ovaj narod je odavno zavijen u crno.
    (666, 2. maj 2022 19:51)

    # Link komentara

  89. Treba ukinuti agenciju za bezbednost saobraćaja,njene izmišljenje seminare za profesionalne vozače,razne licence koje izdaju zaposleni u toj agenciji a koji pojđa nemaju u praktičnom smislu.
    Čisto palamuđenje od njih!
    (Vladan P, 2. maj 2022 19:48)

    # Link komentara

  90. Jeste treba uvesti 28. predmet u osnovne škole i vrtića. Deci koja ne smeju da voze. BOzE sačuvaj.
    (Ana, 02. maj 2022 18:06)

    Da, treba u osnovne škole u okviru nekog predmeta. Deca sa 10, 12 već biciklima izlaze na gradske ulice i moraju da znaju kad imaju i kad nemaju prednost, da se pešački prelaz prelazi peške, da ako skreću moraju da rukom signaliziraju pravac, itd. Sve u svemu nekih 10 do 15 osnovnih znakova i par osnovnih principa i pravila u saobraćaju.
    Ali po tvom komentaru ti bi krvlju svoje dece branila veronauku u školi.
    (Korvin, 2. maj 2022 19:39)

    # Link komentara

  91. Kazna za nevezivanje pojasa je protivustavna i nezakonita a ti pisi političke izjave po novinama.
    (hm, 2. maj 2022 15:11)

    Slažem se, nikog ne ugrožavamo nevezivanjem pojasa osim sebe. U redu je kazniti nesavesnog roditelja ako ne veže dete.
    (Gagi, 02. maj 2022 17:01)

    U redu je platiti i svoje troškove lečenja. U redu je ostaviti i porodicu bez roditelja. Ili nije?
    (maxy, 2. maj 2022 19:28)

    # Link komentara

  92. Ako je u pitanju Darko Lazić onda nema granice.
    (Sergo, 2. maj 2022 19:25)

    # Link komentara

  93. Oduzme se dozvola a ako vozi bez dozvole oduzme se automobilo. Na taj nacin bi se posebno kaznjavali oni koji nemaju dozvolu a gaze ljude. Takvih slucajeva je proteklih godina bilo na pretek. I naravno, zatvor, ali je to ovde malo teze, gotovo nikako jer tuzilastvo i sudstvo je pod kontrolom vlasti tako da nema nista od toga.
    (magistar colovic, 2. maj 2022 19:20)

    # Link komentara

  94. Jedna od osnovnih hipoteza penologije zasniva se na tome da nije bitna visina propisane kazne nego mogucnost sankcionisanja. Nisu kazne male onima koji ih placaju a nikada nece biti dovoljno visoke za one na koje se zakon ne primenjuje, drugim recima napravite vi sistem u kome ce zakon vaziti za sve ali bas za sve gradjane cak i za pevace politicare policajce opstinare clanove upravnih odbora poslanike pa i za samog predsednika ako treba i onda ce se videti rezultati. Mozete vi i da streljate ako neko ne veze pojas opet ce biti ljudi koji ga ne vezuju i to onih koji su sigurni da se taj zakon na njih ne primenjuje!
    (Tantus, 2. maj 2022 19:17)

    # Link komentara

  95. Podržavam. Od ludaka na ulicama ne može da se živi. Samo oduzimaj. Kakva bre privatna svojina...
    (Čika Bane, 2. maj 2022 19:07)

    # Link komentara

  96. sta na to kaze darko lazic?
    (filipovsky200, 2. maj 2022 19:04)

    # Link komentara

  97. Upravo suprotno ovom što Pešić kaže - pojedincima edukacija ne znači apsolutno ništa i samo ozbiljne kazne mogu ili da pojedinca dovedu u red ili da ih eliminišu iz saobraćaja, kao potencijalne tempirane bombe!
    (Wllaxy, 2. maj 2022 19:01)

    # Link komentara

  98. Ovi što kmeče da je oduzimanje vozila protivustavno i da neće proći i slično... Jel vi znate da to već postoji, i zove se "izvršitelji"? Evo nemojte platiti neku kaznu, pustite je da zastari, izbegavajte sud, plaćanje, i vidite da li će neko doći da vam uzme svu tu privatnu svojinu o kojoj palamudite.
    (fokus, 2. maj 2022 18:55)

    # Link komentara

  99. Ovo moze tek kad budemo drzava gde zakon vredi za sve isto!!! A znamo da mnogi u ovoj drzavi mogu da rade sta hoce I da za njih zakoni ne vaze I to vidjam I svojim ocima svaki Dan.. Uvek jedni te isti!!!
    (dzo, 2. maj 2022 18:49)

    # Link komentara

  100. Obavezno uvesti kod polaganja vozačkog ispita pri preuzimanju dozvole da novi vozač potpiše dokumenat da je upoznat da je auto opasno sredstvo, da će se pridržava ti saobraćajnih propisa koje neće kršiti jer će u protivnom snositi drakonske posledice. Stari vozači da potpišu isti dokumenat pri registraciji vozila kao i svi koji imaju dozvole a nemaju automobile. Uvesti stroge kazne, prvenstvo zatvor, radnu obavezu, velike novčane kazne a za povratnike oduzimanje vozila. Napraviti tabelu po kojoj bi se tačno znalo kolika je kazna za svaki prekršaj tako da advokati ne mogu da traže rupe u zakonu. I naravno da zakon važi za sve podjednako a ne da pevaljke, estrada i tatini sinovi divljaju kako im se ćefne. E što sam trošio vreme i sve ovo pisao kada ostaje sve po starom, sirotinja će da ispašta a povlašćeni će da teraju po starom.
    (Deda Sloba, 2. maj 2022 18:47)

    # Link komentara

  101. Vezes saobracajne prekrsaje za obavezno osiguranje, cena osiguranja zavisi od ponasanja u saobracaju, onemogucis registrovanje vozila bez osiguranja, prekrsaje belezis u sistem preko vozackih i saobracajnih dozvola, a osiguravajuce kuce imaju uvid u ponasanje prilikom obnove registracije. Cena osiguranja ide proporcionalno sa prekrsajima. Ostavis mogucnost za snizavanje osiguranja kroz visegodisnje primereno vladanja u saobracaju. Ako se vozi bez osiguranja, zveknes neku suludu kaznu tipa jednaka vrednosti vozila. Nista pritvor, samo po dzepu.
    (Hehe, 2. maj 2022 18:43)

    # Link komentara

  102. to opet ima da vazi samo za nas, politicari i bogatasi ce opet isto.
    Men zaustavi policajac zbog pojasa i psoto mu nsiam dao pare kad me pitao koliko imas napsiao mi kaznu a iza nas li ksa BMW prodje kroz crveno njega niej zaustavio. Secam se davno do ksam vozio u formi prosao sam zutom trakom i lik me zuastavi napalti kaznu ja sam ga na kraj upitao vidite da vozim za ffirmu pun auto krvi koaj mora odmah u laboratoriju tad nsim oimal ifrizidee on m ije ladno rekao ja cu da zaustavim koga hocu. e to je kod nas problem sto oni dobiju vlast i odlucuju koga ce da kaze a koga ne. ne postuj u ni oni zakon. pre nek idan komunalnapoliicja parkirao se na sred pesackog prelaza i otisao na dorucak u pekaru. kako oni mogu. pa koro je neki iz policije sam priznao da je nemocna policija kad su u pitanju poznate i bogate licnsoti. da ih ima koj iimaju na stotine krivvicnih prijava ne samo prekrsajnih. kod nas je uvek bilo "ako ti viri clanska karta dva prsta iz djepa" mzos sve. Pa evo zasto predsik jos brani i ne dozvoljava hapsenje ministra koj ije vozio mrtav pijan i zgazio dete na pesackom.
    Kad je lik sa crnogorskim tablicma pretciao celu kolonu i uleti bas ispredmene naglo sam ukocio umalo ne onaj pozadi nije luipo, kad sam mu reka ozasto bre tako on je izvadio pistolj i uperio prema meni (suvozac). da li bi ja mogao tako u podgorici. ubili bi me odmah ko zeca
    (ma, 2. maj 2022 18:36)

    # Link komentara

  103. Traži dozvole od dece što voze one električne biciklove...idu ko munje,ne čuješ ih..Ne znaju saobraćajne znake i izleću dosta brzo.
    (bolji život, 2. maj 2022 18:32)

    # Link komentara

  104. Postavljanje kamera koje beleže prekršaje, uz automatsku obradu i slanje na adresu iz LK , pri poslednjoj registraciji .
    Nema ga na adresi . OK !
    Od 8. dana kreće zatezna kamata i prevođenje se u registar koji ne zastareva do namirenja duga .
    Najduži period izbegavanja do sledeće registracije.
    Oduzimanje vozila samo za namirenje duga .
    (milan, 2. maj 2022 18:31)

    # Link komentara

  105. Da, i sada vozilo može da se privremeno oduzme od strane policije i carinskih organa, a da se trajno oduzme na osnovu odluke suda, kada je vozilo predmet kojim je izvršeno krivično delo, kao što je slučaj šverca robe preko državne granice u vozilu, pri čemu je vrednost robe veća od trećine vrednosti vozila.

    Da bi se vozilo oduzelo na osnovu višestruko ponovljenih saobraćajnih prekršaja ili teških posledica izazvanih saobraćajnom nesrećom, potrebno je samo da se to unese u Zakon, što će se verovatno uskoro i uraditi.
    (Dragan, 2. maj 2022 18:28)

    # Link komentara

  106. Nedavno sam isao na HSE obuku jednog velikog preduzeca u okviru koje je bilo i pravila za voznju po toj firmi- brzina 10km/h i obavezno vezan pojas. Na moje pitanje zasto pojas pri toj brzini odgovor je bio- zbog onog koji ce voziti 50km/h. I to je sustina, nesposobni ste da odstranite bahate i udri kazne onima koji ne vezuju pojas.
    (Obuka, 2. maj 2022 18:28)

    # Link komentara

  107. Nekada je u osnovnoj školi postojao predmet OTO i na njemu su se učili saobraćajni propisi.Tada su svi znali saobraćajne znake i kako se prelazi pešački prelaz.Što se tiče bezbednosti, jedan smer ima ograničenje brzine(40 km/h) iz suprotnog smera nema ograničenja(50 km/h), a kamera za brzinu snima.Ili na području grada ograničenje brzine 60 km/h u vreme zimskih padavina, pa se vi raspravljajte sa milicijom i sudijom za prekršajeZašto je horizontalna signalizacija nevidljiva?Zašto zakon ne važi za sve učesnike u saobraćaju?
    (Milutin, 02. maj 2022 16:51)

    postoji i danas, zove se nauka i tehnologija i uce se znakovi i u principu sve sto je bilo oto....
    (borivoje surdilovic, 2. maj 2022 18:27)

    # Link komentara

  108. Oduzimanje vozila je protivustavno. Hajmo dalje ...
    (Aki, 02. maj 2022 14:21)


    Ne, nije. Prestanite više da za svaku moguću stvar govorite da je protivustavna.
    90 posto ljudi nema pojma šta piše u Ustavu, ali trče da kažu da je nešto protivustavno.
    (.com, 2. maj 2022 18:25)

    # Link komentara

  109. Oduzimanje vozila je glupost i nece proci jer je to privatna svojina.
    Oduzimanje vozila je glupost i nece proci jer je to privatna svojina. ....Postoji u zapadnim zemljama vec takav zakon samo ga treba prepisati...
    (Noca-kovac

    Ti zapadne zakone znas koliko ti odgovara ili si neki "paralegal
    lawyer" koji je bjezao sa casova.
    (Lorenzo, 2. maj 2022 18:18)

    # Link komentara

  110. "Direktor Agencije za bezbednost saobraćaja (ABS) Duško Pešić izjavio je da će novine u novom Zakonu o bezbednosti saobraćaja, koji je u pripremi, biti oduzimanje vozila i trajno oduzimanje vozačke dozvole."

    A kada ce se oduzeti pravo ovoj PRIVETNOJ firmi pod zvucnim imenom "Agencija za bezbednost saobraćaja" da odlucuje o i kreira zakone po pitanju saobracaja u ovoj drzavi. Videli su sta su nam ucinili sa "snimanjem" tehnickog pregleda i njegovom cenom. Prvo da ovim parazitima ukinete to pravo pa onda da pocnete da dosledno primenjujete zakon i nece biti potrebe za ovakvim hajducijama.
    (hajducija, 02. maj 2022 14:44)


    Agencija za bezbednost saobraćaja nije privatna firma, to je državna agencija koja odlučuje o svemu u saobraćaju kod nas.
    Komitet za bezbednost saobraćaja je privatna firma i oni ništa ne odlučuju, oni samo mogu da predlože nešto, kao što može svaki čovek da predloži nešto.
    (lupa, 2. maj 2022 18:15)

    # Link komentara

  111. Nece vam ni to pomoci. Takav nam je mentalitet.
    (Zaharije, 2. maj 2022 18:14)

    # Link komentara

  112. Evo Laziću ste uzeli dozvolu i šta sad!? Ajde, dajte neki primer narodu, svi čekamo da vidimo šta će da se desi!
    (Nikola, 2. maj 2022 18:11)

    # Link komentara

  113. Jeste treba uvesti 28. predmet u osnovne škole i vrtića. Deci koja ne smeju da voze. BOzE sačuvaj.
    (Ana, 2. maj 2022 18:06)

    # Link komentara

  114. Je l' važi za bahate sinove i ćerke milionera?
    (Pepermint, 2. maj 2022 18:06)

    # Link komentara

  115. Voleo bih kad bih mogao i ja ko Dusko da primam platu a da se ne mesam u svoj posao. Covek je olicenje srpskog sna. Razvijene zemlje i jesu tu gde su zbog kazni kojima udaraju po dzepu bahate.
    (Bojan, 2. maj 2022 18:05)

    # Link komentara

  116. Dobro, pa počnite... Svi čekamo da vidimo kako će to funkcionisati na onoj veoma popularnoj dijaboli.... Nego je stvar u nezavisnom sudstu.
    (Nikola, 2. maj 2022 18:04)

    # Link komentara

  117. niko ne zeli da se pozabavi pravom sustinom problema,i pricaju nekakvu demagogiju. Sustina problema je sledeca,svaki bahati vozac ima nekog u policiji,ili negde drugo koji mu sredjuje prekrsaje i na taj nacin se oseca zasticenim. Niko normalan nece da se bahati kad zna da ga ceka ogromna kazna i oduzimanje dozvole,ali kad znas da si zasticen onda ti je dozvoljeno to,i na taj nacin cinis sve ostale u saobracaju potencijalne zrtve. Procesljajte malo to sredjivanje kazni i resili ste problem,umesto da cesljate obican narod koji sigurno svesno nece uciniti niti jedan prekrsaj koji uslovno moze dovesti do teskih posledica
    (kale, 2. maj 2022 17:46)

    # Link komentara

  118. Oduzimanje vozila ne jer je to privatna svojina ali da za oduzimanje vozačke dozvole plus velike novčane kazne. Možda neki vid proporcionalnih novčanih kazni jer nije isto kazniti nekoga ko vozi neki krš od auta, koji preživljava na minimalcu novčanom kaznom od 100000 i više dinara i nekog glavonju, tatinog sina koji vozi skup auto sa istom cifrom. Za prvog je kazna i više nego dobra a za druge je smešna kazna. Samo velikim kaznama se može iskoreniti bahatost i bilo kakav vid divljanja na putu. Isto uvesti i za bilo kakav kriminal. Ali to je već neka druga tema.
    (smeh, 2. maj 2022 17:42)

    # Link komentara

  119. Vozacke dozvole izdavati samo ljudima koji imaju zavrsene saobracajne fakultete! Oni su jedini sposobni da voze . Ovde u drzavi je napravljen naucni rad da bi se postalo vozac a stanje u saobracaju nikad gore.
    (jad, 2. maj 2022 17:39)

    # Link komentara

  120. O zakonu u Ontariju, procitajte dole ispod.
    Vozacev "driving record" direktno povezan sa osiguravajucim kucama. Tako kada napravite prekrsaj i dobijete poene (vozac pocinje sa nula poena, oni se dodaju) njegovo osiguranje odmah sazna pa mu kao rizicnom vozacu poveca cenu osiguranja. Za vozace koji prave prekrsaj za prekrsajem slede ogromne cene i na kraju osiguranje ponisti polisu i jednostavno nece da vas osigura. Voznja bez osiguranja kosta barem 5.000 dolara prvi put.

    Speeding:
    16-29 km/hr over the limit: fine + 3 points
    30-49 km/hr over the limit: fine + 4 points (G1,G2 is a 30 day novice driver suspension)
    50 km/hr over the limit and higher: Arrested for Stunt and or Speeding and or Careless Driving to name a few. Minimum $2,000 fine + 6 demerit points (G1,G2 is a 30 day novice driver suspension upon conviction, plus court ordered penalties)

    Additional Penalties for a 50 km/hr or Higher Ticket

    If you get charged at 50+ km/hr over the limit, the following penalties ensue:
    You're issued a Summons to appear in court. If you fail to appear in court a warrant for your arrest can be issued
    Automatic 7 day vehicle impoundment
    Automatic 7 day drivers license suspension
    Minimum fine of $2,000 up to $10,000
    Up to 6 months in jail, with or without the above fine
    Drivers license suspension for a 1st conviction up to 2 years
    Drivers license suspension for a 2nd conviction not more than 10 years
    Massive insurance increases IF you can even get insurance
    (Milosav, 2. maj 2022 17:29)

    # Link komentara

  121. Koji to seminar moze da izbaci Balkan iz glave !
    (cobo, 2. maj 2022 17:25)

    # Link komentara

  122. Bleki@
    Pa jel guska ostala ziva :(
    (cvrko, 2. maj 2022 17:23)

    # Link komentara

  123. Колика је казна ако случајно на наплатној рампи возим 200 на сат
    (Tata, 02. maj 2022 15:54)

    novo i bolje radno mesto?!?!
    (leadi, 2. maj 2022 17:18)

    # Link komentara

  124. Prvo da se uvede pojam Naslilnička Vožnja u zakon kao u svim civilizovanim zemljama, pa kad napravi prekršaj da se tretira kao pokušaj ubistva i zatvor
    (brze pruge, 2. maj 2022 17:13)

    # Link komentara

  125. Kolika je kazna ako vozim bez dozvole, pijan i drogiran kokainom??
    Pitam za druga...
    (200.000, 2. maj 2022 17:12)

    # Link komentara

  126. Molimo sto pre ovaj zakon spasice zivote
    (alan ford, 2. maj 2022 17:10)

    # Link komentara

  127. Uzme se više faktora:

    -primanja prekršioca
    -imovinski list prekršioca
    -vrednost automobila u kome je kazna napravljena.

    U odnosu na svaki faktor se propiše proporcionalna novčana kazna. Onda se prekršiocu uručuje ona koja je najveća od te tri.

    Tako ćemo da sprečimo da tatin sin koji se vodi kao nezaposlen ne plaća skoro ništa u tatinom džipu, ili da neko sa jahtom i vilama u vlasništvu ali prijavljenim na minimalac prođe isto kao onaj sa jugom i bez primanja.
    (Eto, 2. maj 2022 17:09)

    # Link komentara

  128. # Domacine !!!
    a da li se jastuk aktivira kada pojas zadenes gde treba, a PROVUCES GA IZA LEDJA, dok simuliras koriscenje istog ?
    (NS oldtajmer, 2. maj 2022 15:44)

    Aktivira se i povredjuje te vise nego da ga uopste nemas. Pa ti vezuj pojas iza sebe...
    (Nuklerani mravojed, 2. maj 2022 17:08)

    # Link komentara

  129. pa onom comanu lazicu ste za zabranili voznju godinu dana, a on nema vozacku godinama....nakaradni zakoni koji odgovaraju svakom ko ima malo vise love....npr ovj lazic bi u normalnoj zemlji bio na robiji, plus robija za kokain, ako ne kaze gde je nababio i od koga....
    (borivoje surdilovic, 2. maj 2022 17:01)

    # Link komentara

  130. Kazna za nevezivanje pojasa je protivustavna i nezakonita a ti pisi političke izjave po novinama.
    (hm, 2. maj 2022 15:11)

    Slažem se, nikog ne ugrožavamo nevezivanjem pojasa osim sebe. U redu je kazniti nesavesnog roditelja ako ne veže dete.
    (Gagi, 2. maj 2022 17:01)

    # Link komentara

  131. Oduzimanje vozila je glupost i nece proci jer je to privatna svojina. Ali sto se tice oduzimanja dozvole potpuno se slazem.Postoji u zapadnim zemljama vec takav zakon samo ga treba prepisati. Kad neko bude uhvacen da vozi pod dejstvom alkohola ili opojnih droga, ili je pak bahat i napuni pun broj kaznenih poena oduzima mu se dozvola sve dok dotici ne donese medicinsko pshiholoski test, naravno sa apstinencijom od najmanje godinu dana. To kosta kao svetog petra kajgana, a mnogo njih nikad ne povrate vozacku jer ne mogu da izdrze bez alkohola ili droge, tako se automatski ciste pijanci i narkomani sa puteva.Ako pak nekog uhvate da vozi pod zabranom odmah corka.
    (Noca-kovac, 2. maj 2022 16:51)

    # Link komentara

  132. Nekada je u osnovnoj školi postojao predmet OTO i na njemu su se učili saobraćajni propisi.Tada su svi znali saobraćajne znake i kako se prelazi pešački prelaz.Što se tiče bezbednosti, jedan smer ima ograničenje brzine(40 km/h) iz suprotnog smera nema ograničenja(50 km/h), a kamera za brzinu snima.Ili na području grada ograničenje brzine 60 km/h u vreme zimskih padavina, pa se vi raspravljajte sa milicijom i sudijom za prekršajeZašto je horizontalna signalizacija nevidljiva?Zašto zakon ne važi za sve učesnike u saobraćaju?
    (Milutin, 2. maj 2022 16:51)

    # Link komentara

  133. Bravo za potez. Da li će to važiti i za funkcionerske kolone sa blinkerima i brzinama od 150 pa naviše? Samo pitam.
    (Mika, 2. maj 2022 16:50)

    # Link komentara

  134. Ako privatnim vlasnistvom(pistoljem ili automobilom) ne postupate savesno, prekrsite zakon i ugrozite druga lica, to vlasnistvo moze biti oduzeto.

    Ovo pitanje sa oružjem reguliše Zakon o oružju... Nisu isto auto i oružje... Komšija.
    (Miloje, 2. maj 2022 16:38)

    # Link komentara

  135. Pre neki dan, vracam se sa posla i idem Kruznim putem od Lestana ka Bubanj potoku, dozvoljeno je 60kmh, i na punoj liniji vidim kako pretice policijski automobil i ide meni u susret, kad je proleteo pored mene vidim i da pandur razgovara mobilnim a puna je linija jer je krivina. Malo pre toga, ulica u kojoj stanujem je jednosmerna, panduri ulaze is pogresnog smera i voze, sirina ulice je taman za jedno vozilo zbog parkiranih automobila sa obe strane ali to njih nije briga. Niti jedno od vozila nije bilo sa upaljenom rotacijom a i da jeste ne smeju da krse zakon. Sta sa policijom koja krsi saobracajna pravila?! Meni jedino logicno da kada sluzbeno lice koje treba da sprovodi ta pravila a krsi ih, da dobiju trajnu suspenziju sa posla i da im se oduzme cela penzija koju su sticali tokom bavljenja tog posla. Imam jos primera ali mi nedostaju karakteri :D
    (Sumadin, 2. maj 2022 16:37)

    # Link komentara

  136. Trajno oduzimati vozacke dozvole za odredjene kategorije prekrsaja. Ne moraju svi da voze. Posebno ne budale.
    (Nata, 2. maj 2022 16:33)

    # Link komentara

  137. Ljudi vide da neko ubije pešaka na pešačkom, pobegne sa mesta nesreće i dobije nanogicu. Zašto onda ja ne bih smeo da, vozim npr 200 na sat na auto putu?
    (VP, 2. maj 2022 13:57)


    Ako je neko ludak i bahat, onda to opravdava i druge da budu takvi? Zato i jesmo tu gde jesmo.

    Jedina prava stvar je suditi ni po babu ni po stricevima, svima jednako (procenat od imovine ili primanja). Nazalost kod nas je sve selektivno, i utaja poreza i kazne, tako da mozemo mi ovde da pricamo do sutra, nikad to nece ovde zaziveti.
    (Nuklearni mravojed, 2. maj 2022 16:32)

    # Link komentara

  138. Oduzimanje vozila je gusarska i pljackaska mera tako da je ne treba uvoditi. A trajno oduzimanje vozacke dozvole za bahatu voznju, drasticno ugrozavanje tudjih zivota, ponovljena voznja pod dejstvom narkotika ili alkohola je prosto neophodna. Nebi to bila mera koja bi se masovno primenjivala posto bi, posle par primena, ljudi poceli da razmisljaju i vode racuna, kako nebi dosli u takvu situaciju.
    (Mika, 2. maj 2022 16:30)

    # Link komentara

  139. Na slici vidimo bahatost jedino vozača golfa. Kad takve krenu da kažnjavaju i vraćaju u auto školu, svima će biti bolje. Jedino u Srbiji svi jašu levu traku i ne sklanjaju se nakon preticanja.
    (Pero, 2. maj 2022 16:25)

    # Link komentara

  140. U Češkoj sistm bodovanja sadrži 12 bodova. Ko sakupi svih 12 pravi pauzu od vožnje u trajanju od godinu dana, potom polaže vožnju i kad položi skinu mu 4 boda. Ostalih 8 se skine u naredne 4 godine (svake godine po dva) ukoliko ne pravi prekršaje.
    Ovu igranku može da ponovi još jednom, a treći put mu se oduzima dozvola trajno.
    Zašto ne može da se prepiše od Čeha?
    (rebro, 2. maj 2022 16:14)

    # Link komentara

  141. Колика је казна ако случајно на наплатној рампи возим 200 на сат
    (Tata, 2. maj 2022 15:54)

    # Link komentara

  142. Još jedan doprinos stanju na putevima - pogledati imovinsku kartu saobraćajnih policajaca, njihove kuće, stanove, automobile i uporediti sa legalnom zaradom, videćete gde su milioni kazni otišli i kako su bahati umesto većih novčanih kazni i brojnih bodova prošli samo sa jednom, dve crvene. Znam, ne može pošteno čovek da radi među nepoštenim kolegama, mora da se prilagodi, ali ima valjda neko mogućnost da tu uvede red. Može to ako se hoće.
    (bre, 2. maj 2022 15:50)

    # Link komentara

  143. Jel to vazi i za sluzbene Skode?
    (Milojko, 2. maj 2022 15:44)

    # Link komentara

  144. # Domacine !!!
    a da li se jastuk aktivira kada pojas zadenes gde treba, a PROVUCES GA IZA LEDJA, dok simuliras koriscenje istog ?
    (NS oldtajmer, 2. maj 2022 15:44)

    # Link komentara

  145. Pevač Darko Lazić i nema dozvolu pa mu to ne smeta da već godinama vozi. Pozabavite se prvo takvim likovima pa da pričamo nešto.
    (Alex, 2. maj 2022 15:39)

    # Link komentara

  146. Gospodin izgleda nije obavesten da su ove mere bile predlozene i u prethodnoj verziji ZOBSa, ali je Ustavni sud presudio mere kao neustavne. Kao sto je i @stingray lepo objasnio. Moj predlog bi bio ukinuti ovu 'agenciju' i ostale komitete, te sredstva preusmeriti u ozbiljnu kampanju. Ako je moglo ovoliko ispiranje mozga 2 godine povodom prehlade, onda moze i 24/7 edukacija stanovnistva o bezbednoj voznji. Ono sto je jos bitnije, zakon mora da se sprovodi dosledno i neselektivno. Dok god se pojedincima dozvoljava da rade sta hoce, saobracaj nece biti bezbedan
    (Lancia Delta, 2. maj 2022 15:35)

    # Link komentara

  147. Zato što nisi svoje vlasništvo nego vlasništvo ruskog FSB. Ako ubiješ sebe ubio si im investiciju.


    On objašnjava da ako nekome naplatimo kaznu zbog sigurnosnog pojasa, to neće mnogo uticati na promenu njegovog ponašanja, već da treba da mu objasnimo zašto je važno da koristi pojas
    (Ustaše, 2. maj 2022 15:35)

    # Link komentara

  148. da drzava ne kaznjava isto nevezivanje pojasa u gradu kao i voznju jednosmernom - u zivotu ne bih vezao pojas u gradu gde milim 30-40 kmh, samo mi nije jasno kako je jednako tazak taj prekrsaj koji mene eventualno moze ugroziti sa voznjom u suprotnom smeru koja ugrozava druge.

    btw - kazne bi trebalo bitii poput Śvedske - procenat od plate, a posebno bi bilo zanimljivo šta bi drava radila ako neko nema platu a ima vozilo od 100k
    (V for Vendetta, 2. maj 2022 15:31)

    # Link komentara

  149. Nije posao direktora bilo koje agencije da predlaže mere koje se kose sa Ustavom Srbije...
    Uostalom šta se postiže oduzimanjem imovine...? Pa čovek sutra može da kupi drugi auto... A što se tiče dozvole, pitajte onog pevača koji se skrljao u njivi, koji deset godina vozi bez dozvole pijan i bahat i nikom ništa!
    Ovaj iz Agencije ko dokon pop... A ovamo uneli u zakon nevidjene gluposti, da čovek zbog zadnjeg prisača ili prskalica za farove, ne može da registruje auto!
    (Miloje, 2. maj 2022 15:27)

    # Link komentara

  150. Opet razvodnjavanje problema !

    Ne treba obrazovati 90 % normalnih
    zbog 10% bahatih i drogiranih već njima uzeti dozvole i automobile i kraj priče.
    (Pera, 2. maj 2022 15:25)

    # Link komentara

  151. Daj bože da bude zakona !
    (BG, 2. maj 2022 15:18)

    # Link komentara

  152. A da za pocetak iskorenite promovisanje bahate i opasne voznje putem drustvenih mreza?
    Na primer, izmenom zakona tako da se svaki objavljeni snimak krsenja zakona prilikom voznje tretira kao dokazni materijal i na osnovu njega podize optuznica. Ukoliko nije moguce na osnovu snimka utvrditi ko je pocinilac (vozac), optuznica za saucesnistvo protiv onoga ko objavi takav snimak.
    Mladji vozaci se ugledaju na starije ili na medijski eksponirane. Dok ne uspete starije generacije da dovedete u red, makar zaustavite promovisanje opasne voznje, narocito od strane onih koji zaradjuju na taj nacin.
    (Marko, Beograd, 2. maj 2022 15:16)

    # Link komentara

  153. Kazna za nevezivanje pojasa je protivustavna i nezakonita a ti pisi političke izjave po novinama.
    (hm, 2. maj 2022 15:11)

    # Link komentara

  154. Vi sto tvrdite da je nemoguce oduzeti dovolu ili vozilo, niste upravu.

    Krenimo od dozvole. Vozacka dozvola je licenca za upravljanje motornim vozilom. Tom licencom ste dokazali da ste sposobni da savesno i u skladu sa propisima upravljate motornim vozilom. Ako svesno krsite propise licenca se moze ukinuti.

    Uzmite za primer lekare. Zasto lekar moze da izgubi licencu a vozac ne bi mogao?

    Isto se odnosi i na privatno vlasinstvo. Da kupili ste automobil, mozete da kupite i pistolj. Sta se bi ste rekli da ja kupim pistolj i pucam u vazduh u Knez Mihajlovoj? Da mi se napise kazna a pistolj ostavi kao privatno vlasnistvo? Sumnjam...

    Ako privatnim vlasnistvom(pistoljem ili automobilom) ne postupate savesno, prekrsite zakon i ugrozite druga lica, to vlasnistvo moze biti oduzeto.

    Ne znam na koji nacin to pravno formulisati kroz zakone ali to nije ni poenta.

    U italiji policija kada uhvati profesionalne vozace u tezim prekrsajima, makazama presece karticu vozaca i vozacku dozvolu(ko ne veruje neka pita profesionalcd). Iako su ti dokumenti privatno vlasnistvo.


    Ja sam vise misljenja da je potrebno ulagati u infrastrukturu i javni prevoz.

    Veca je opasnost nepostojanje obilaznica oko vecih mesta, nego ako neko prekoraci brzinu za 20km/h.
    (Ne bih rekao, 2. maj 2022 15:10)

    # Link komentara

  155. cek samo malo, kad kazete posle 18 kaznenih se oduzima dozvola pa se nakon 40h sigurne voznje vrati, jel' kad kazete vrati mislite na bukvalno se vrati ili....? ovde u slo kad ti je oduzmu, ides na te casove voznje plus radis ponovo vozacku a kad kazem ponovo znaci od testova, voznje do voznje pred komisijom.
    (gastrabajter, 2. maj 2022 15:04)

    # Link komentara

  156. Videli smo u slucajevima Mitrovica,Babica itd. kako se postuje zakon.
    (Nnnn, 2. maj 2022 15:01)

    # Link komentara

  157. Ljudi vide da neko ubije pešaka na pešačkom, pobegne sa mesta nesreće i dobije nanogicu. Zašto onda ja ne bih smeo da, vozim npr 200 na sat na auto putu?
    (VP, 2. maj 2022 13:57)

    Bukvalno. I vozicu bahato sve dok se ne uvede red. ili svi ili niko. Kad sam poceo da vozim po Bg sav sam bio po PS-u. Npr. stojim u koloni na autoputu, obe trake pune, likovi zaustavnom... jel sam ja ovca? Moje vreme vredi manje? e ako je tako onda svi zaustavnom.
    (cckio, 2. maj 2022 15:01)

    # Link komentara

  158. Gledam pre par dana, bahato parkiran skupi BMW, došao pauk, gledaju okolo, šetaju, na kraju kao, al' polako krenu da kače držače. Dotrčava vlasnik, odmah sve staje. On besno telefonira, radnici staju, on vadi "nešto" iz džepa, daje im i razilaze se kao drugari iz kafane. Mene pokupili prošli mesec, još nisu ni krenuli da kače držače, nije prošlo ni ona tri minuta od opomene. Odnesoše mi auto bez milosti. Kao, kad počnu, nema šanse da se obustavi nošenje. Zato sam namerno stajao da vidim razvoj situacije. Bilo je baš kako sam i mislio. Nismo svi isti.
    (vodonoša, 2. maj 2022 14:57)

    # Link komentara

  159. Ako pojas nije vezan, vazdušni jastuk se neće aktivirati. Sve sami stručnjaci...

    (Domaćin, 2. maj 2022 12:38)

    Imao udes pre oko mesec dana,izletela mi guska bez zaustavljanja na Stop. Zalepio se u njena zadnja vrata sa oko 55,bez pojasa i…PUF!!! Aktivirao se erbeg iz volana,i koliko se sećam nije me ubio. Mazda 3,2016. A pre toga sam bio ubeđen u tu tvoju teoriju. Moderna vozila su postala poprilično pametna,pametnija od nas pametnih vozača.
    (Bleki, 2. maj 2022 14:54)

    # Link komentara

  160. Deo o poenima,oduzimanju dozvole i " testiranje," je preuzeto doslovce iz nemackog zakona o saobracaju,samo se tamo " trstiranje," zove test za idiota,primenjuje se i na konzumente tecnih " opijata." Razlika,tamo vam dozvola vazi neograniceno,sto to nisu prepisali!?
    (Mile, 2. maj 2022 14:48)

    # Link komentara

  161. "Direktor Agencije za bezbednost saobraćaja (ABS) Duško Pešić izjavio je da će novine u novom Zakonu o bezbednosti saobraćaja, koji je u pripremi, biti oduzimanje vozila i trajno oduzimanje vozačke dozvole."

    A kada ce se oduzeti pravo ovoj PRIVETNOJ firmi pod zvucnim imenom "Agencija za bezbednost saobraćaja" da odlucuje o i kreira zakone po pitanju saobracaja u ovoj drzavi. Videli su sta su nam ucinili sa "snimanjem" tehnickog pregleda i njegovom cenom. Prvo da ovim parazitima ukinete to pravo pa onda da pocnete da dosledno primenjujete zakon i nece biti potrebe za ovakvim hajducijama.
    (hajducija, 2. maj 2022 14:44)

    # Link komentara

  162. Šta će da oduzmu nekome ko nikad nije ni imao dozvolu?

    Auto i ako oduzmu uvek mogu da kupe drugi.

    Bez zatvorskih dugogodišnjih kazni se ništa ne rešava
    (....., 2. maj 2022 14:42)

    # Link komentara

  163. Mozda jednom treba izreci novcanu kaznu i oduzimanje vozacke za teske prekrsaje ali ako se desi da neko i pored toga po 2 x ponovi nasilnicku voznju ili nesto slicno, treba oduzimati auto, po meni to sasvim ok, isto kao kad neko izvrsi ubistvo, ubici se oduzima pistolj, ne ostavlja se u posedu, tako bi trebalo da bude i za zlocine na putu..
    (C i n i k, 2. maj 2022 14:37)

    # Link komentara

  164. Na slici lik pretiče preko duple pune linije na uzbrdici i krivini a ovamo mu prazna desna traka koja je 100 puta bezbednija da obiđe auto. Nije ni to po zakonu ali je smešno u poređenju gde se nalazi.
    (?034RS?, 2. maj 2022 14:36)

    # Link komentara

  165. Na žalost - ni jedno ni drugo, neće moći. Prvo, vozilo, je privatno vlasništvo. Ako uzimate, onda je to nacionalizacija. Drugo je stečeno pravo (vozačka dozvola) koja je regulisana postojećim zakonom. Možete samo dve stvari: da menjate krivični zakon kada su u pitanju najteži prekršaj u saobraćajui sa fatalnim ishodom tako što će se pooštriti zakon,
    i druga, još važnija stvar je da napisani zakoni važe za sve učesnike u saobraćaju. Podjednako.
    Od nepravde samo je gora selektivna pravda!
    (Stingray, 2. maj 2022 13:02)

    Све сте одлично навели и хвала. Што значи да овде имамо од стране одређеног државног службеника или аматерске или несувисле оцене и намере. Дакле прво што треба урадити је распустити ову бесмислену Агенцију. Затим озбиљно преиспитати њихов рад. Толико лошег су урадили да се могу озбиљно доводити у питању њихове намере. Доводити стручност у питање је бесмислено јер је очигледно да они са саобраћајем везе немају. Верујем да знају да возе и имају дозволе, али да знају шта је саобраћај сумњам. Ако чак и знају, тек онда њихово деловање све ове године постаје сумњиво. Оно што псоебно забрињава у њиховом раду је кршење закона и рад против истог. Ово што они предлажу, а што је лепо објашњено у цитираном коментару, је тешко кршење Устава, и то од стране државног службеника, што је најтеже дело, јер може ту свашта да се накачи.
    (mr, 2. maj 2022 14:33)

    # Link komentara

  166. A sin jedne velike kulturne televizije, u koju on kategoriju spada?
    (neznalica, 2. maj 2022 14:33)

    # Link komentara

  167. Možda grešim ali nije svaki učesnik isti pred zakonom.Juče kod Žabaljskog mosta na putu NS-ZR patrola zaustavila Mercedes (SUV nov) ,a i patrola je tu svake godine za prvomajske praznike jer ima dosta izletnika na Tisi.Policajac pored službenog automobila devojka pored džipa telefonira.Posle par minuta isti nas džip obilazi sa nekih 120km/h ,a ograničenje 80km/h!Šta da pomislim?!
    (Pevac, 2. maj 2022 14:33)

    # Link komentara

  168. Nema od toga ništa. Sadašnji zakon da se sprovodi u velikoj meri svi bi bili ko bubice. Ali nema ko. Ekipa sa vlasti može da radi šta god hoće, a svako drugi ko ima dovoljno love isto tako. Dakle udri siromahe jer tako treba. Da se razumemo po meni ne treba nikome gledati kroz prste, ako si siromah a bahat si to je samo tvoj problem. Ali sa druge strane kazna treba da se odredi spram automobila,koji se vozi, pa procenat. Jer ako bi se vodili spram plate, ispalo bi da lik koji vozi Porsche bi manje platio nego neko ko tera Punta. Postoji više primera da ljudi voze automobile od 100.000e a prima socijalno. To je problem, što pravda u Srbiji ne postoji. Nisu problem ni pare ni ostale gluposti nego samo nepravda. A to se nikada neće promeniti jer svako ko se malo para dočepa misli da samo on treba da živi a ostali da mu se sklone. Potrebna je teška psihijatrija da se ovaj narod počne lečiti.
    (aleksandar, 2. maj 2022 14:32)

    # Link komentara

  169. Ništa od ovoga ne valja,bolje rečeno užasno rešenje. Oduzimanje vozila kao privatne svojine,nema ništa od toga, to je isto kao da počnem da ubijam ljude deleći neku svoju pravdu jer države nema. Zašto ti država proda to vozilo,carina,porez,registracija,akciza na gorivo,kazne, pa kako je interesu države da ti oduzme vozilo koje joj je nepresušni izvor prihoda. Oduzimanje dozvole, to je pa tek glupost, šta će nekog da spreči da vozi bez dozvole, i sad trenutno ko zna koliko vozi bez iste. Nažalost samo obrazovanje, vaspitanje i podizanje kolektivne svesti o jasno životnim i društvenim vrednostima, ali to je najteže nažalost i niko neće u to da se upušta, od haosa je najlakše napraviti još veći haos.
    (Ms, 2. maj 2022 14:32)

    # Link komentara

  170. Oduzimanje dozvole drugi put trajno!
    Na žalost, velikom broju ljudi objašnjavanje važnosti vezivanja pojasa uopšte ne utiče na ponašanje. Tri nevezivanja = jedna dozvola
    (Milan, 2. maj 2022 14:31)

    # Link komentara

  171. Apsolutno se ne slazem da kazne nemaju efekta. Npr. zbog kazni nosimo pojaseve, a ne zbog saznanja i podizanja svesti o tome da nam to moze spasiti zivot! Edukacija sama za sebe ne bi donela nista!
    (Sasa, 2. maj 2022 14:28)

    # Link komentara

  172. Primitivna drustva favorizuju represiju i nasilje kao resenje problema koje su opet stvorili svojim primitivizom i gluposcu.Da prevedem, mnogo je veca opasnost bilo kakvo oduzimanje privatne imovine nego opasnost koja dolazi od saobracaja. Ne treba biti pravnik da shvatite zasto. A preko svega toga, svaka radikalizacija u zemlji korupcije i legalizovanog kriminala samo dovodi do jos vise nepravde i drustvene segregacije. Dozvola kao steceno pravo moze da se uzme, ali privatna svojina nikako. Mi smo zemlja gde citava privrfedna grana se vec zasniva na legalizaciji otimanja i hajducije,npr kod prodaje oduzetih stanova. Idite da probate da kupite nesto sto vredi.Jos gore bi bilo sa automobilima jer bi samo presli u ruke onih koje drzava stiti. Problem se resava dobrim planiranjem, motivisanjem, obrazovanjem. To je dugorocan proces ali je jedini koji ima smisla. E sad to objasniti populaciji gde je procenat visokooobrazovanih jednocifren ( i to sa sve kupljenim diplomama) je mnogo teze nego uvesti red u saobracaj. Kada imate sistem koji se bazira na nepravdi, logicno je da ljudi prestaju da ga postuju i imaju otpor prema njemu.Npr policiske zasede na bezbednim mestima gde skoro sigurno prelazite 50kmh vam govore da nije namera da se resi problem,nego otima neka materijalna vrednost (novac). Zasto mislite da ce biti drugacije sa povecanjem vrednosti i uloga tj plena? Niste slusali kad su krenulo izvrsitelji pa posle vam samo ostaje da se navikavate na nepravdu i zivite sve gore.
    (keki, 2. maj 2022 14:25)

    # Link komentara

  173. Oduzimanje vozila je protivustavno. Hajmo dalje ...
    (Aki, 2. maj 2022 14:21)

    # Link komentara

  174. Za Mitrovice to ne vazi,oni mogu da voze i na crveno i gaze pesake.
    (Deejan, 2. maj 2022 14:18)

    # Link komentara

  175. 1000 jevrova uvek nađu rupu u zakonu!
    (statuskan, 2. maj 2022 14:11)

    # Link komentara

  176. Na sve to Darko Lazić odgovara:"Pa ja znam da vozim"!
    (statuskan, 2. maj 2022 14:08)

    # Link komentara

  177. Da li to vazi za ono prase, za onog tatinog sina, pevaljke, starlete, popove, politicare itd...
    (samo realan, 2. maj 2022 14:07)

    # Link komentara

  178. Ovo ne važi na naplatnim rampama koje su 100% pokrivene sigurnosnim kamerama najnovije tehnologije i to 7/24, 365 dana u godini.
    (Zoran Minić, 2. maj 2022 14:07)

    # Link komentara

  179. Darko Lazic na aparatima :)
    (mile, 2. maj 2022 12:55)

    Ma možeš misliti. Pa on ode jedan vikend u Švicu, ovi naši željni nota iz otadžbine, šušteće monete samo lete, i može kupiti odmah drugi, da ne kažem par drugih. Ali oduzimanje podržavam u potpunosti, samo se bojim da će se selektivno primenjivati. Ovo je ipak Balkan.
    (Vot iss yo nem, 2. maj 2022 14:05)

    # Link komentara

  180. Voleo bih da vidim kako bi izgledalo oduzimanje vozila vrednosti 100-tinak hiljada eura od bahatih vlasnika. S obzirom da ih sada ni ne zaustavljaju pitam se kako ce ih u buduce oduzimati.
    (dobar mali, 2. maj 2022 14:02)

    # Link komentara

  181. Prvo treba kaznenu politiku promeniti. Ako ne moze po imovinskom stanju(kao u Svedskoj npr) onda udri po vrednosti automobila! Molim lepo!!
    (realan, 2. maj 2022 13:57)

    # Link komentara

  182. Ljudi vide da neko ubije pešaka na pešačkom, pobegne sa mesta nesreće i dobije nanogicu. Zašto onda ja ne bih smeo da, vozim npr 200 na sat na auto putu?
    (VP, 2. maj 2022 13:57)

    # Link komentara

  183. Samo spaljivanje dozvole na licu mesta!
    (Darvin, 2. maj 2022 13:55)

    # Link komentara

  184. Kakvo je ovo uskočko hajdučko opravdanje za nesprovođenje zakona, to jest njegov pravni sunovrat???
    (Moram da kažem da ne puknem, 2. maj 2022 13:35)

    # Link komentara

  185. Ajd da vidim da gospodi iz vlasti neko nesto uzme.Cak i ako je prekrsio zakon.
    (LuKa, 2. maj 2022 13:27)

    # Link komentara

  186. ovo vazi samo za obicne smrtnike
    (^_^, 2. maj 2022 13:09)

    # Link komentara

  187. Gledao sam neku emisiju ima malo vise godina ne znam da li je jos uvek tako cini mi se u Americi drzava Njujork jednom ti daju zabranu kao desi se pogresis sledeci put trajno ne postoji nacin da je dobijes nazad sada mozda sam pogresio ali stvarno ne znam vise sta se ceka.Postavili su ove kamere silne po gradu a cini mi se da je sve gore kao valjda snimaju za sada registraciju da li je vozilo registrovano
    (dragan, 2. maj 2022 13:07)

    # Link komentara

  188. Uvođenje u škole? Znači opet ne kači estradu....
    (Ananas, 2. maj 2022 13:07)

    # Link komentara

  189. Nema šanse uvesti red bez mnogo više kontrole i kazni. Kada najbolje dete najbolje nauči o svim pravilima i opasnostima i izađe među divljake, podivljaće pre ili kasnije, npr.na magistrali gde je ograničenje 50 i gde drži 15ak metara distancu, svi će ga obići, neki mu i svirati, ostaće uvek najduže zaglavljen u svakoj koloni i gužvi... jedno je teorija ljudi u saobraćajnoj struci i ministarstvu, ali u praksi ogroman broj vozača vozi uvek agresivno, uvek preko ograničenja, preko punih linija, kroz crveno, pod dejstvom alkohola... mnogo više policije, kamera, kazni je jedini način.
    (bre, 2. maj 2022 13:06)

    # Link komentara

  190. Bravo! Podrška za ovaj zakon. Oduzimanje vozila što pre! Džaba novčane kazne kad bahati vozači imaju novca da ih plate ali ako im se oduzme automobil od 50.000 evra ili skuplji, više nikad meće da se bahate u saobraćaju. Naravno, to važi za reže prekršaje, crveno svetlo, puna linija, prekoračenje brzine veliko, bahata vožnja, vožnja u pijanom ili drogiranom stanju... Za manje prekršaje tipa pojas nije problem.
    (Liberty, 2. maj 2022 13:05)

    # Link komentara

  191. Sve dok se prolazi sa jednom crvenom i dok drugovi plavci čuče u žbunju sa radarom, ništa se neće promeniti u vezi bezbednosti u saobraćaju. Formalno, zakon je zadovoljavajući, ali je suština primene promašena.
    (maxy, 2. maj 2022 13:02)

    # Link komentara

  192. Na žalost - ni jedno ni drugo, neće moći. Prvo, vozilo, je privatno vlasništvo. Ako uzimate, onda je to nacionalizacija. Drugo je stečeno pravo (vozačka dozvola) koja je regulisana postojećim zakonom. Možete samo dve stvari: da menjate krivični zakon kada su u pitanju najteži prekršaj u saobraćajui sa fatalnim ishodom tako što će se pooštriti zakon,
    i druga, još važnija stvar je da napisani zakoni važe za sve učesnike u saobraćaju. Podjednako.
    Od nepravde samo je gora selektivna pravda!
    (Stingray, 2. maj 2022 13:02)

    # Link komentara

  193. Bravo i treba tako . . . ;)
    (Marko . . ., 2. maj 2022 12:24)

    ne, nije bravo a niti tako treba. ta bahatost nije slucajana,
    i dobrano nekom dodje da nam vec sutra jos vise stane na papke.
    (ssz, 2. maj 2022 13:00)

    # Link komentara

  194. Dokle god bude selektivno kao do sad, nema 'leba od ovoga.
    (Nukearni mravojed, 2. maj 2022 12:57)

    # Link komentara

  195. Darko Lazic na aparatima :)
    (mile, 2. maj 2022 12:55)

    # Link komentara

  196. ...a Lazić Darko?
    (D.J. Ramadonovski, 2. maj 2022 12:53)

    # Link komentara

  197. Vozači 50.000 službenih vozila se grohotom smeju.
    (U stvari, 2. maj 2022 12:44)

    # Link komentara

  198. Jel to oduzimanje dozvola kao Darku Laziću ili ce biti udri po sirotinji.
    (Darko, 2. maj 2022 12:41)

    # Link komentara

  199. Vest o trajnom ukidanju dozvole (npr Darku Laziću) bi zamenila bar 40 časova edukacije o kojima trabunja ovaj direktor najbahatije Agencije u državi. Koja, bre, više edukacija, šta vam nije jasno: primerima se najbolje edukuje.
    (frox, 2. maj 2022 12:40)

    # Link komentara

  200. Ako pojas nije vezan, vazdušni jastuk se neće aktivirati. Sve sami stručnjaci...
    (Domaćin, 2. maj 2022 12:38)

    # Link komentara

  201. Vrlo pozitivna vest ali dzabe i to kad ce vozaci kad im se oduzme dozvola opet sesti u auto i voziti bez dozvole. Ja sam vise za opciju zatvorske kazne i plus oduzimanje dozvole zajedno sa vozilom...
    (Jova, 2. maj 2022 12:36)

    # Link komentara

  202. BRAVO
    (Goran NS, 2. maj 2022 12:28)

    # Link komentara

  203. Bravo i treba tako . . . ;)
    (Marko . . ., 2. maj 2022 12:24)

    # Link komentara

  204. Darko Lazić se smeje ovome u lice.
    (Zgubidani, 2. maj 2022 12:21)

    # Link komentara