1. Kupis domace gume i nema zime.
    (Andrija, 17. oktobar 2021 19:45) jel si citao tekst? Problem je sa nabavkom gume iz Kine. Ne gotovog proizvoda pneumatika nego sirovine - gume, koja se pravi od kaučuka. Vidis to drvo ne raste kod nas. Capisci paisano?
    (Gross, 22. oktobar 2021 04:49)

    # Link komentara

  2. Danas sam poslao upit jednom poznatom servisu u Beogradu da mi urade mali i veliki servis. Odgovor im je bio da ih ne zovem do sredine novembra i da nemaju predstavu kad bi mogli da oslobode jednu od dizalica. Izgleda da im je isplativije da u toku dana na jednoj od dizalica zamene gume na 10-15 automobila nego da im moj džedži ceo dan zbog oba servisa.
    (Milan Zvezdara, 19. oktobar 2021 19:52)

    # Link komentara

  3. Pre mesec dana kupio CrossClimate 2 i platio ih manje nego pre oko dve i po godine (tada je bio CrossClimate +).
    Čak je i usluga vulkanizera imala istu cenu.
    (mazohista, 19. oktobar 2021 09:19)

    # Link komentara

  4. Godinama koristim univerzalne gume, ali ne najnizu klasu, srednju. Za ravnicu odlične
    (Amerikanac, 19. oktobar 2021 06:35)

    # Link komentara

  5. @(seljadin, 18. oktobar 2021 16:39)

    Da ponovino gradivo. U slucaju saobracajne nezgode, vi sto nemate odgovarajuce pneumatikenpredvidjene zakonom od 1.Nov do 31.Marta, snosicete deo krivice cak i da niste krivi. Samim tim osiguranje nije u obavezi da vam isplati stetu. Mene zanima da mi neko od strucnjaka odgovori, pojedine all season gume, imaju zimsku saru, mekane su kao zimske gume, ipak na sebi nemaju pahuljicu kao zimske sto imaju, iako se u svakom smislu reci ponasaju u voznji kao zimske gume. Da li su te gume po zakonu za zimski period?
    (krug cetvorke, 19. oktobar 2021 04:32)

    # Link komentara

  6. @(Aca, 18. oktobar 2021 17:59) l

    Vazi, samo sto ja radim za danski minimalac u zemlji Srbiji. A ti istrazi malo koliki je.
    (danski minimalac, 19. oktobar 2021 03:52)

    # Link komentara

  7. Samo univerzalne i ništa više. Kakve zimske i letnje, pa ne živimo mi na Aljasci niti u Sibiru, a ne živimo ni u Egiptu. Oni pametni koji i dalje teraju svoju priču bi trebalo da pročitaju kolika je godišnja prosečna temperatura u Srbiji i kolika je prosečna količina padavima i sve će im biti jasno.
    (Sale, 18. oktobar 2021 23:20)

    # Link komentara

  8. Ja sam odneo danas zimske gume, nove celicne felne i nove radkapne na montazu i balansiranje, nisam cekao u redu, sve je bilo gotovo za 45 minuta, cena 2400 dindzi. Bolje sada nego kada zaguzva.
    (Zer01, 18. oktobar 2021 19:57)

    # Link komentara

  9. Aj ne filozofiraj. Isto tako si mogao da ulozis na berzi i da puknes preko noci. Slicno je i sa bitcoin-om i svim tim valutama. Mesetarenje i kockanje. Jos sve ovo u drzavi Srbiji gde poreska politika po ovom pitanju nije definisana.
    (Svinjetina, 18. oktobar 2021 14:21)
    Ti filozofiras a covek je u pravu. Ako posle 2 godine zaradjujete manje, nesto nije u redu sa Vama.
    Inace, sta ces uraditi ako ti kazem da BitCoin ide na $100000? Kocka? Pa nista onda pravac po minimalac, samo jako.
    (Aca, 18. oktobar 2021 17:59)

    # Link komentara

  10. koristim letnje gume, kad padne sneg idem busom, taksijem, peške itd ili ne idem ako ne moram i problem rešen, inače imam i zimske ali sam shvatio da su zime blage iznad nule i sa dosta kiše pa se auto ponaša kao na ledu, jednom me skoro glave koštalo od tad sam ih batalio ako neko hoće poklanjam
    (seljadin, 18. oktobar 2021 16:39)

    # Link komentara

  11. Samo dizite cene, kad vecina stavi All Seasinon pa ce te kukati za musterijama. Ja sam stavio Tigar all seasion i zadovoljan sam, prosle godine dva puta na Divcibare se zaleteo kad je padao sneg da se deca sankaju jer ga u gradu nije bilo, put je bio pod snegom i nikakvih problema cak ni razliku sa zimskim nisam video.
    (Boki, 18. oktobar 2021 14:52)

    # Link komentara

  12. Raspoloženje prema all season gumama se polako menja. Ljudi konačno shvatili da za naše vremenske uslove apsolutno nema potrebe da se poseduju dva seta guma, naročito za one koji ne prelaze neke velike kilometraže godišnje, ne voze po nekim bespućima zimi i ne putuju automobilima po ekstremnim vrućinama na duža putovanja. 90 % Amerikanaca vozi sa univerzalnim gumama i njima su oduvek bile dobre, jedino naši stručnjaci govore kako je neophodno imati dva seta. Godinama koristim isključivo all season gume i apsolutno nijedan jedini problem sa istim nisam imao, jer prolaze svuda gde i klasične zimske, a tamo gde ne mogu svakako trebaju lanci čak i za klasične zimske gume. Ipak all season gume ne bih preporučio onima koji prelaze velike kilometraže naročito leti, a pogotovo ako voze teže automobile. Za automobile A i B segmenta koji se umereno voze, naročito leti su idealne. Preporuka za one koji planiraju da pređu na univerzalne gume, neka odrede koje dve će im biti na pogodnskim točkovima leti, a koje zimi, jer one koje nameravaju da koriste zimi na pogonskim točkovima čuvaju tako što ih van zimske sezone stave na zadnju osovinu. Znači ne treba vam vulkanizer, dodatni set točkova, prostor za skladištenje guma i slično, jer jednostavno sami krajem oktobra i krajem marta rotirate točkove i kraj priče. Naravno univerzalne gume se moraju češće manjati i za nekoga ko prelazi oko 10.000-15.000 km godišnje, računajte na promenu svake treće godine.
    (Tadija, 18. oktobar 2021 14:46)

    # Link komentara

  13. Prosecan srpski vozac ne pravi velike godisnje kilometraze kao njegov kolega na zapadu tako da mu gume traju po nekoliko godina. Najveci broj vozaca uveliko ima set zimskih i letnjih pneumatika koje samo rotira kada za to dodje vreme. Prema tome nestasica guma nece biti jer vozaci su se snabdeli predhodnih godina, a ono sto mozemo ocekivati je porast cena vulkanizerskih usluga.
    (Sitna Slova, 18. oktobar 2021 14:45)

    # Link komentara

  14. @(samo jaretina, 18. oktobar 2021 12:19)

    Aj ne filozofiraj. Isto tako si mogao da ulozis na berzi i da puknes preko noci. Slicno je i sa bitcoin-om i svim tim valutama. Mesetarenje i kockanje. Jos sve ovo u drzavi Srbiji gde poreska politika po ovom pitanju nije definisana.
    (Svinjetina, 18. oktobar 2021 14:21)

    # Link komentara

  15. nego šta kaže TIGAR oće li biti pneumatika? a ne šta je babi milo ...
    (hadžija, 18. oktobar 2021 13:35)

    # Link komentara

  16. Naravno. Vecina korporacija su se obogatile za vreme korone, a 90% pojedinaca ima manju kupovnu moc nego pre godinu dana. U svetskim okvirima, da ne bude zabune. Ne razumem sta je tvoj problem.
    (Vlada, 18. oktobar 2021 11:33)

    ako neko ima manju kupovnu moć posle 2 godine taj treba da se zapita zašto se rodio i bezveze troši kiseonik.

    evo 13.03.2020 bitcoin vredeo 5032 $. mogli ste pred početak pandemije prodati čuvena 3k € kola i kupiti 0.68 BTC. danas posle samo 1.5 godina to vredi 37k €
    (samo jaretina, 18. oktobar 2021 12:19)

    # Link komentara

  17. nego kako to vi srbi da uvek provalite ko se bogati, a nikako da se malo ogrebete? 300€ pa 300€ nema boga da se pomaknete.
    (samo jaretina, 18. oktobar 2021 09:01)

    Naravno. Vecina korporacija su se obogatile za vreme korone, a 90% pojedinaca ima manju kupovnu moc nego pre godinu dana. U svetskim okvirima, da ne bude zabune. Ne razumem sta je tvoj problem.
    (Vlada, 18. oktobar 2021 11:33)

    # Link komentara

  18. Sve je poskupelo, tako da će verovatno i gume. Problem je što su zarade ostale iste i to onome ko je imao sreće, jer znam za mnoge koji su otpuštali ili smanjivali zarade ljudima kada je krenuo ovaj cirkus sa koronom.

    Drugo, mislim da treba malo više tekstova posvetiti all season gumama. Danas gotovo da nema proizvođača, od onog što pravi budžet pneumatike do premijum proizvođača, koji u svojoj ponudi nemaju gumu za sva godišnja doba. Neki su već izbacili i treću generaciju tih guma. Jako puno polemišemo i kritikujemo bilo one koji celu godinu voze na letnjim (jer zakon dozvoljava, osim po snegu i ledu za koji smatraju da ga ima 3 dana godišnje), ili zimskim (jer neće da razmišljaju ali zato zimsku voze cele godine jer ne prelaze mnogo ili voze neki manji lagan auto i sl.) a uopšte ne pričamo o all season gumama koje su svakako bolje i bezbednije za tu vrstu vozača od sezonskih guma.

    Sada več imamo all season gume koje su nastale iz letnjih. Znači za one koji voze celu godinu na letnjim i letnje su im imperativ, ima all season guma koje se odlično ponašaju preko leta a svakako bolje preko zime od letnjih, do onih koje su razvijene iz zimskih i pružaju odlične karakteristike u zimskim uslovima a svakako mnogo bolje se ponašaju i podnose leta od zimskih guma.
    (Bane, 18. oktobar 2021 10:01)

    # Link komentara

  19. Gume za sve sezone. Nekad je trebao pas tragač, sad ih ima skoro svugde.
    (Vozač, 18. oktobar 2021 09:10)

    # Link komentara

  20. Kakva Kina, sve se pravi ili ovde ili u okruzenju. Vestacko pumpanje zarade...
    (Vlada, 18. oktobar 2021 07:54)

    pravi se ovde od sirovina koje stižu iz sveta. malo da nam zavrnu slavinu, i ćelava bi bila odlična.

    nego kako to vi srbi da uvek provalite ko se bogati, a nikako da se malo ogrebete? 300€ pa 300€ nema boga da se pomaknete.
    (samo jaretina, 18. oktobar 2021 09:01)

    # Link komentara

  21. Pa vec su poskupele 10% u odnosu na ovo doba prosle godine, sta sad opet poskupljenje?

    Kakva Kina, sve se pravi ili ovde ili u okruzenju. Vestacko pumpanje zarade...
    (Vlada, 18. oktobar 2021 07:54)

    Poskupela su nova i polovna vozila za 20 do 50% za godinu dana, poskupeo je tehnički pregled vozila 300% za poslednjih par godina, poskupela hrana, poskupeo stambeni prostor, zašto da ne poskupe i gume? To se zove svetska inflacija!
    (XXL, 18. oktobar 2021 08:58)

    # Link komentara

  22. Mislim da ste nešto pomešali.
    Kako je moguće da je zamena pneumatika na aluminijumskim felnama jeftinija, i to skoro duplo, od zamene pneumatika na čeličnim felnama?
    (Shotgun divorce, 18. oktobar 2021 08:05)

    # Link komentara

  23. Pa vec su poskupele 10% u odnosu na ovo doba prosle godine, sta sad opet poskupljenje?

    Kakva Kina, sve se pravi ili ovde ili u okruzenju. Vestacko pumpanje zarade...
    (Vlada, 18. oktobar 2021 07:54)

    # Link komentara

  24. Prosle godine kupio gume za sva godisnja doba..., i sad kad naletim na ovakav tekst ili u prolazu vidim guzvu kod vulkanizera..., samo se nasmejem.
    Ljudi organizujte se malo bolje i sve ce biti ok.
    (Lemi, 18. oktobar 2021 07:11)

    # Link komentara

  25. I ta najjeftinija da košta 100 eura ima da se kupuje....
    (gile bg, 18. oktobar 2021 06:48)

    # Link komentara

  26. stavio all season i baš me briga. sa ovakvim zimama i to je previše.
    (oll, 18. oktobar 2021 06:45)

    # Link komentara

  27. Hoće, poskupela je hrana, poskupeo je tehnički pregled vozila, poskupeo je građevinski materijal, poskupelo je gorivo, advokati su poskupeli svoje usluge! Zašto onda i gume da ne poskupe?
    (Komentator, 17. oktobar 2021 23:42)

    # Link komentara

  28. Mrzim zimu.
    (Kum Žoržo, 17. oktobar 2021 22:17)

    # Link komentara

  29. ima se moze se
    (Zivelii, 17. oktobar 2021 21:35)

    # Link komentara

  30. kakve gluposti, živiš u zemlji u kojoj se proizvodi deset puta više guma niže klase, nego što su nam potrebe i onda ti neki tamo vulkanizer kaže kako će biti dostupne samo premium gume. I cene idu gore, mislim da je u pitanju dobavljački kartel.
    (Pera, 17. oktobar 2021 21:14)

    # Link komentara

  31. da li ce biti poskupljenja i nestasice, dali ce biti belaja,
    da, da, cim se o tom propituje i piskara onda sigurno nece;)
    (drzava u mraku, 17. oktobar 2021 20:50)

    # Link komentara

  32. Bas velik pritisak kroz medije, non stop neki tekstovi o zimskim gumama. Te nestasica te poskupljenje...

    Zime vise nisu jake, ni padavina nema, sneg deca i ne znaju sta je, a tek sankanje... dva, tri dana snega, i ostalo..suvo, ili kisa...

    Tih par dana, moze se i bez auta, ako nemate zimske / dobre gume..
    (s mile, 17. oktobar 2021 20:05)

    # Link komentara

  33. Autokomanda, Banjica, Jajinci, Juzni bulevar... Zasto forsirate Vozdovac?zasto mislite da je menjanje guma na Banjici skuplje od Zemuna? Bas me zanima razuman razlog
    (ZnaOnKoSam, 17. oktobar 2021 19:46)

    # Link komentara

  34. Kupis domace gume i nema zime.
    (Andrija, 17. oktobar 2021 19:45)

    # Link komentara

  35. Iskreno, ideja korišćenja all-season pneumatika u Srbiji mi je izgledala veoma dalako ali sa ovim cenama - od narednog auta koristim samo njih.
    (Moca, 17. oktobar 2021 19:40)

    # Link komentara