1. Evo ti i svi motori u Golfu I za evropsko tržište:

    1.1L 50 PS (37 kW) I4

    1.1L 60 PS (44 kW) I4

    1.3L 50 PS (37 kW) I4

    1.5L 70 PS (51 kW) I4

    1.6L 75 PS (55 kW) I4

    1.6L 110 PS (81 kW) EG I4 (GTI)

    1.8L 112 PS (82 kW) DX I4 (GTI/GLI)


    (Ivan,
    I po drugi put gresis.Citas sa pogresne stranice.
    Nikad nije postojao golf 1 ,1.3 cc benzinac naravno, sa 50 konja,vec su 1.3 bili sa 60 ks,ili 44kw !
    (Moje je ime sef tamne strane meseca, 22. septembar 2021 20:41)

    # Link komentara

  2. @Ivan
    Druze ,jesi li ti imao tu retku zverku , kao sto si pisao , ili si samo samo gledao na iternetu. Ako imas Golfa mk1 GTI sa 1.8 motorom koji ima plocicu iz fabrike , ti si veliki srecnik, a verovatno i bogat covek kad ga budes prodao.
    (shomyana, 12. jun 2021 19:32)

    Od 1982 GTI Mk1 ima 1.8L motor, tacnije 1,781 litara.
    (Guliver, 6. jul 2021 18:11)

    # Link komentara

  3. Jeftina rakija (sa metilalkoholom).
    (odgovor, 28. jun 2021 20:40)

    # Link komentara

  4. Dovoljno je da vest ima samo rec Golf pa jedva cekam da odem da vidim koliko ima komentara. Naravno, nikada ispod 250. Sta vam to govori? Golf je Golf
    (ZnaOnKoSam, 16. jun 2021 21:13)

    # Link komentara

  5. @(ko tebe dimom ti njega (vrelom) jaretinom, jer, budimo ljudi iako smo srbi, 14. jun 2021 15:54)

    Pa recimo da je jednom prilikom na licu mesta rekao da casti, pa platio samo svoje i zbrisao.
    (Haha, 16. jun 2021 00:21)

    # Link komentara

  6. @rile
    Kao što su Švajcarska, Austrija, Nemačka i u većini ostalih Evropskih zemalja.
    (mile, 15. jun 2021 11:22)

    # Link komentara

  7. a zašto bi ti iko plaćao piće. to je nekulturno. plati sam ono što si popio. ako nemaš ni za piće, što si dolazio kad te je pozvao?
    (ko tebe dimom ti njega (vrelom) jaretinom, jer, budimo ljudi iako smo srbi, 14. jun 2021 15:54)

    Evo ga još jedan "u statusu".
    (La la iz Banata, 15. jun 2021 01:33)

    # Link komentara

  8. ko kaze da je ovaj us..ni auto napopularniji, mozda u nekoj ruralnoj sredini !
    (rile, 14. jun 2021 23:03)

    # Link komentara

  9. @rani, @ La la is Banata: Drugari trenutno sam u Beogradu. Pričam priče iz sveta po kafićima dok me prijatelji i prijateljice sa oduševljenjem i zabezeknuto gledaju. Širim istinu i rušim rusofilske snove. Njima ne pričam tako loše direktno u lice, bilo bi malo previše arogantno. Ali ovde kažem istinu. Nerviram lokalne “nazovi baje” jer ne mogu da mi primirišu u statusu ko sam i šta sam. Prvi šok kada sam sleteo u Srbiju (pored raspalog aerodroma) je bio šta se još uvek vozi ovde. Raspali, stari, pregaženi automobili. Kao i kako se ljudi oblače. Isprane, tanke, rastegnute, najjeftinije majice od turskog no-name pamuka, i one istočnoevropske jadne muške torbice. Beograd je dovoljan do dva meseca godišnje, i to samo zato što sam odavde. Sve preko je mučenje.
    (Los Angeles, 14. jun 2021 06:01)

    Lol, provaljen si pa si sada u Bg. Znači, kad si u Bg onda ustaješ još u 6 da odgovaraš na komentare? Ali brale, ja jesam paor, ali ti si neopevana seljačina. Slušaj golju, šokirao se, pa otiš'o u kafić da ga prijatelji i prijateljice zabezeknuto gledaju sa oduševljenjem, haha, a niko ne može da mu primiriše u statusu. Joooj majko, najbolji si, evo ceo dan se valjam od smeha. A koji ti je status? Skid Row sa "Q7" maznutim kolicima iz Wallmarta, lol? Poslednji put kad sam bio u LA provozao me ortak da vidim uspešne kako guraju kolica po kraju, sve amg-i, sq-i i m-ovi. E, najsmešnije mi ove golje koje vide trunku sveta, odmah se "uzdignu u statusu" pa zaborave poreklo.
    PS. Inače, kaže se "ne mogu da mi primirišu PO statusu." Bilo bi dobro da se vi gaste prvo malo opismenite ako već hoćete da nam se ovde puvate da ste "u stusu." Nego, 'ajde ti sad u kafić da te prijatelji i prijateljice zabezeknuto gledaju sa oduševljenjem, ali obavezno u novoj majici od egipatskog pamuka, onoj sa sale-a u Targetu. Btw, otvori se malo, pa provuci VISA-u pa plati kafu prijateljima sirotinji iz Srbije, nemoj da brineš, otplatićeš ti to nekim reprogramom već, kad se vratiš u LA. 'Ajde živ ti nama bio u statusu.
    (La la iz Banata, 14. jun 2021 18:41)

    # Link komentara

  10. Isti si kao jedan moj skolski sto okuplja drustvo na pice kad dodje u Srbiju, hvali se na sva usta kako je uspesan tamo, a onda nece da plati ni turu pica.
    (Haha, 14. jun 2021 13:32)

    a zašto bi ti iko plaćao piće. to je nekulturno. plati sam ono što si popio. ako nemaš ni za piće, što si dolazio kad te je pozvao?
    (ko tebe dimom ti njega (vrelom) jaretinom, jer, budimo ljudi iako smo srbi, 14. jun 2021 15:54)

    # Link komentara

  11. @(Los Angeles, 14. jun 2021 06:01)

    Isti si kao jedan moj skolski sto okuplja drustvo na pice kad dodje u Srbiju, hvali se na sva usta kako je uspesan tamo, a onda nece da plati ni turu pica.
    (Haha, 14. jun 2021 13:32)

    # Link komentara

  12. (BRASA X, 14. jun 2021 06:35)

    Момак, да ли луд си ти?
    (Алекс, 14. jun 2021 11:55)

    # Link komentara

  13. Vw4 je obicno vozilo za pizde kurcevite seljake. Ford Focusom 2003 sam ih oduvao jako puno, moja opstina Backi Petrovac je postala Ford land, ljudi ovde jako malo ima vw, kvare se, mekani su, preskupi i ljudi ih necene, ljudi vole da voze kola ne da ih popravljaju. Vw4 vs moj FF daj ne salimo se, ogibljenje, sasija,upravljanje tj preciznost upravljanja, zversko ubrzanje. Bolje izgleda kao pit bull vs doberman, kao Boing naspram ciganskih taljiga. Vw, opel, najgora kola.
    (BRASA X, 14. jun 2021 06:35)

    # Link komentara

  14. @rani, @ La la is Banata: Drugari trenutno sam u Beogradu. Pričam priče iz sveta po kafićima dok me prijatelji i prijateljice sa oduševljenjem i zabezeknuto gledaju. Širim istinu i rušim rusofilske snove. Njima ne pričam tako loše direktno u lice, bilo bi malo previše arogantno. Ali ovde kažem istinu. Nerviram lokalne “nazovi baje” jer ne mogu da mi primirišu u statusu ko sam i šta sam. Prvi šok kada sam sleteo u Srbiju (pored raspalog aerodroma) je bio šta se još uvek vozi ovde. Raspali, stari, pregaženi automobili. Kao i kako se ljudi oblače. Isprane, tanke, rastegnute, najjeftinije majice od turskog no-name pamuka, i one istočnoevropske jadne muške torbice. Beograd je dovoljan do dva meseca godišnje, i to samo zato što sam odavde. Sve preko je mučenje.
    (Los Angeles, 14. jun 2021 06:01)

    # Link komentara

  15. golf je sklon brojnim kvarovima ali to niko ne prica jer je sramota,te bajke o pouzdanosti su za malu decu,jesnostavno,napravlje mit i svi ko ovce vole taj mit,ima boljih kola u tom segmentu od golfa i daleko pouzdanijih,matrica je napravljena i vrti se u beskraj.
    (sasa, 13. jun 2021 22:35)

    # Link komentara

  16. 21 godinu bavim se prodajom polovnjaka sa zapada i tvrdim da je VW golf dobar za prodavca,lako se proda ali verujte najviše se kvari od svih drugih marki,cena delova je ista kao i drugih proizvođača.VW je opravdao ime samo kod golfa 1 i 2.
    (Zeljko, 13. jun 2021 21:47)

    # Link komentara

  17. Srce hoce sto je srcu drago, ne teba nikoga kuditi zato sto voli neki auto umesto onog koji se meni dopada (Honda).
    (Neka voli koji koga hoce, a ko nece nek se ne namece, 13. jun 2021 21:08)

    # Link komentara

  18. Dovoljno praktican, dovoljno pouzdan i dovoljno prepoznatljiv. Ima tradiciju kod nas sto znaci ima servisa, majstora i jeftinih delova. Bolji nije od Aurisa, a pitanje je i od ostalih iz C segmenta, ali je na neki nacin najveca sigurica.
    (C3, 13. jun 2021 19:54)

    # Link komentara

  19. kamikaza
    Najoriginalniji komentar koji sam ovdje procitao za duzi period. Bas se slatko nasmijah.
    p.s.Vozim VW, ali Audi (pa cak i BMW) nemam namjeru nikada kupovati...
    (Srđan BL, 13. jun 2021 18:35)

    # Link komentara

  20. @Karakondžula " zato što ovde vlada uvoznički lobi... zato su VW delovi povoljniji, a lokalni majstori, serviseri i trgovci imaju dobru zaradu od redovnog servisiranja Golfova... Vozite novu npr. Toyotu, Hondu, recimo Civic i zaboravićete šta znači reč vanredni servis"

    Isto ti je to kod svih.Najlošija varijanta kad kupuješ polovnjaka je da ga pregleda majstor koji će ga i održavati ako ga kupiš.Taj će ti reći da je dobar primerak ali i da traži mala ulaganja a kada ga kupiš počeće igranka sa tvojim novčanikom i živcima jer će tu sa japancem za tebe biti dosta stvari oko ulaganja koja će da te zaprepaste.Za neka od tih ulaganja pre toga nisi ni čuo kao za mogući problem na bilo čemu jer japanski ranije nisi ni vozio a od cene ćeš da dobiješ šok.Jedini komeće u svemu tome da bude kao bubregu u loju je samo onaj majstor koji ga je pregledao i nanametljivo ti sugerisao da ga uzmeš.
    (japanska bajka, 13. jun 2021 18:22)

    # Link komentara

  21. @Bobb
    Pričam o civicu(novom) kojih ima ukupno 2 u N.Sadu i možda jedno 7 u ostatku Srbije.Što se pameti tiče evo ti retultati prodaju u ostatku Evrope [link] imaš neki link da me demantuješ,postavi ga.
    (mile, 13. jun 2021 18:20)

    # Link komentara

  22. @ baš tu
    1000 puta bravo! U par rečenica objašnjena sva štetnost i sebičnost prosečnog vozača dizla. Često se pitam ko možeda vozi tako bučna vozila, ovde se buka ne uzima uopšte kao zagađenje, iako je regulisana zakonom već pola veka.
    (Vozač, 13. jun 2021 17:55)

    # Link komentara

  23. @Mile®
    Ne znam o kom autu pričaš ali nije taj. Civica ima sve više po Srbiji, opametili se ljudi. Jedino gde ih nema je tržište polovnjaka, niko normalan ne želi da ih proda
    (Bobb, 13. jun 2021 16:04)

    nisi ti tu toku druze uopste.ima civica na oglasima koliko hoces.neki na oglase dođu veoma brzo pa i desetke a neki stoje i po godinu dana i vise jer prodavci umisljaju da prodaju svetu kravu.to sto ih i ne prodaju ti samo govori koliko su cenjeni na trzistu polovnjaka sto i ne cudi jer civic svake generacije ima bogatu istoriju za njih uobijacenih kvarova.
    (pratim oglase, 13. jun 2021 17:52)

    # Link komentara

  24. Auuu koliko vas boli moj komentar, a suvu istinu sam vam rekao. Pa nije to samo za Srbiju, jedan lekar u Danskoj takodje vozi Golfa. I ceo život priča kako mu je to dovoljno, vozi i bicikl itd. A onda čim ode u USA prvo što uradi je da kupi X5 ili Q7! USA automobili van nekog Kadilaka, Korvete, Escalade, Mustang itd. Dobrostojeci ljudi voze SUV model BMW, Mercedes, Porsche, Range Rover, Jaguar, Audi. I to ne obične modele, nego sportske. Cayenne, ako je Audi onda je SQ a ne Q model. Ako je BMW onda je M sportski. Ako je Mercedes onda je AMG. Lexusove SUV modele. To vozi viša srednja klasa u USA. A to šta vozi farmer u Nebrasci me interesuje isto kao i šta vozi opštinski ćata iz Vlasotinca.
    (Los Angeles, 13. jun 2021 16:00)

    A ti, gasto brale, svakodnevno visiš po ovom portalu od rane zore (16 h vreme komentara = 7 h ujutru u LA) samo da bi nam se pohvalio kako ti nisi, za razliku od Srba, sirotinja. Šta je problem? Nemaš s kim da podeliš svoj čemer dok u ćumezu ljuštiš kineske nudle iz dolar stora? Daj više, nadji tamo nekog kolegu u svom elitnom skid row-u pa njemu pričaj priče.
    (La la iz Banata, 13. jun 2021 17:46)

    # Link komentara

  25. Los Angeles, 13. jun 2021 16:00

    Imas li ti nekog prijatelja u tom Los Angelesu? Priznaj da patis za Srbijom!
    (rani, 13. jun 2021 17:13)

    # Link komentara

  26. @Mile®
    Ne znam o kom autu pričaš ali nije taj. Civica ima sve više po Srbiji, opametili se ljudi. Jedino gde ih nema je tržište polovnjaka, niko normalan ne želi da ih proda
    (Bobb, 13. jun 2021 16:04)

    # Link komentara

  27. Auuu koliko vas boli moj komentar, a suvu istinu sam vam rekao. Pa nije to samo za Srbiju, jedan lekar u Danskoj takodje vozi Golfa. I ceo život priča kako mu je to dovoljno, vozi i bicikl itd. A onda čim ode u USA prvo što uradi je da kupi X5 ili Q7! USA automobili van nekog Kadilaka, Korvete, Escalade, Mustang itd. Dobrostojeci ljudi voze SUV model BMW, Mercedes, Porsche, Range Rover, Jaguar, Audi. I to ne obične modele, nego sportske. Cayenne, ako je Audi onda je SQ a ne Q model. Ako je BMW onda je M sportski. Ako je Mercedes onda je AMG. Lexusove SUV modele. To vozi viša srednja klasa u USA. A to šta vozi farmer u Nebrasci me interesuje isto kao i šta vozi opštinski ćata iz Vlasotinca.
    (Los Angeles, 13. jun 2021 16:00)

    # Link komentara

  28. Bane, 13. jun 2021 13:54)
    Lepo si sve naveo, samo si preskočio ono najvažnije: cenu!
    Za automobil koji je najskupli a koji ne dominira bukvalno ni u jednom segmentu si naveo da je najbolje izbalansiran, e pa teško.
    (Koliko para a koliko muzike?, 13. jun 2021 15:57)

    # Link komentara

  29. Normalno kad najviše konja daje na najmanje okretaja da zagađuje barem 10 puta više nego benzin jer je stalno u rasponu kada najviše troši, osim ako konji ne padaju s neba i nemaju nusprodukte. Manja aeracija aspiriranog motora zbog manje brzine kod max naprezanja znači razbacivanje ogromnog broja čestica na malom prostoru, i tako stotinama i tisućama puta zaredom. Jasno, koriste ga seljaci koji u gradu ne žive izvan auta, i grad im nije životna okolina, a dok su tamo voze na jeftinije gorivo, jer jedino tako im se jurcanje isplati. Posljedica? Zagađenje.

    Brojke o štetnosti dizela su frizirane u beskraj. On je barem 50 puta štetniji i otrovniji od benzinca po ispuhu a o buci se zna, što od motora, što do buke od rolinga guma na takvim tlakovima, do oštećenja kolnika čiji popravak seljoberi ostavljaju drugima na popravak, pored raka.
    (baš tu, 13. jun 2021 15:29)

    # Link komentara

  30. Kao seljaci ne znaju šta je najbolje?
    (goran, 13. jun 2021 15:06)

    # Link komentara

  31. ... zato što ovde vlada uvoznički lobi... zato su VW delovi povoljniji, a lokalni majstori, serviseri i trgovci imaju dobru zaradu od redovnog servisiranja Golfova... Vozite novu npr. Toyotu, Hondu, recimo Civic i zaboravićete šta znači reč vanredni servis...
    (Karakondžula, 13. jun 2021 13:57)

    # Link komentara

  32. Pa ajde da ga uporedimo sa prednostima i manama konkurencije pa sa vidimo.

    Renault Megane - mozda mnogi ne znaju ali je radjen na modularnoj C/D platformi, koju koriste i vece limuzine D segmenta, poput Talismana. Najsiri trag tockova u klasi, lep dizajn. Mane, prostor na zadnjoj klupi gotovo da ne postoji, gepek takodje zaostaje u klasi, plasticni delovi karoserije, recimo polopac prtljaznika i mnogima se ne svidja instrument tabla ni onaj tablet ni onaj digitalni cajger.

    Opel Astra K - odlicna konstrukcija, u rangu Golfa, odlicna ponuda prostora, za nijansu zaostaje za Golfom 7 po pitanju kvaliteta materijala u enterijeru i zavrsnoj obradi. Mane, upitna motorizacija. Izostanak 2.0 dizel motora, prituzbe na 1.6 cdti. Mislim da ce pod PSA ako zadrze Opelovu konstrukciju i sa HDI motorima biti ozbiljan konkurent Golfu.

    Peugeot 308 - po meni ni u cemu ne zaostaje za Golfom, vozio sam jedan sluzbeni i nisam nasao ni jednu manu pa cak ni razliku u odnosu na stvari zbog kojih ja privatno vozim VW. Servo asistencija savrseno izbalansirana, menjac dobro uparen sa motorom, odlican balans udobnosti i stabilnosti, komforan, dobar kvaliter materijala, zavrsne obrade, dobro izolovan....jedino sto mozda ljudima ne lezi je ona instrument tabla malo avangardna i konceptualno drugacija i sto sve ide preko onog tableta.

    Japanci - oni isto kostaju, a nisu toliko prakticni za odrzavanje, takodje ni dizajn ne lezi bas oku naseg naroda. Takodje pretezno su popularni kao benzinci i to atmosferski pa ni to ne ide nasem narodu niz dlaku jer smatraju da to trosi a ne ide. Sustinski kao autu im nista ne fali jednostavno nisu za nase trziste (a ni u Evropi se nisu proslavili koliko vidim)...makar ovi izvorni japanci, ne racunam tu ove evropeizirane marke poput Nissana, al to vise i nije japanac.

    Koreanci - poslednje generacije odlicne kao nove, dobar odnos ulozeno/dobijeno kada kupujes nov auto i vidim da im ljudi sve vise poklanjaju poverenje kao novom autu, ali kada treba da ga kupis 7-8 godina starog sa 180.000 km na satu...ne znam, mislim da jos uvek kao polovni a ne bas mladi nisu izgradili poverenje.

    I tako narod dodje do Golfa, kao neko ni u cemu najbolje ali u svemu podjednako dobro resenje, nista atraktivno ali nista ni ne strci niti bode oci, uglavnom provereno a prakticno resenje i za voznju i za odrzavanje.
    (Bane, 13. jun 2021 13:54)

    # Link komentara

  33. Za mene, Ford Focus je Auto sa velikim A za Golfa.
    (Mihajlo, 13. jun 2021 13:45)

    # Link komentara

  34. Голф се у Немачкој највише вози,убедљиво,једноставно има квалитет мало нижи од Мерцедеса и Аудија,а кошта много јефтиније.И најбоља је куповина.Бмв ми је ту најгори,проблеми са ланцем и мењачем га сврставају на дно листе при куповини.Код нас су половњаци генерално 90% у лошем стању,израбљени до максимума и стварно није реално утврдити квалитет.Од VW сам возио г4 и б6 дизеле и увек би их пре купио него Италијана или Француза јер су се показали много бољим.Опел имао вектру Б крш,Фиат исто крш стално неки проблеми.Тако да куповна моћ одређује да је већини голф најбоља куповина.Ко има пара вози бензинца новог и нема проблема,или дизела до 50.000 км 3 године старог.
    (нс бој, 13. jun 2021 13:41)

    # Link komentara

  35. U Americi VW važi za krš auto.
    (Djoka iz NY, 12. jun 2021 22:06)

    Važi i ovde ako se i malo razumeš u automobile.
    (Vot iss yo nem, 13. jun 2021 12:47)

    # Link komentara

  36. Ima li boljeg auta od Moskvica?
    (Zoran, 13. jun 2021 12:42)

    # Link komentara

  37. Nece redakcija da mi objavi komentar zato sto su vozaci golfa. Pih.
    (severnjak, 13. jun 2021 12:36)

    # Link komentara

  38. @Kamikaza
    Hvala za super tekst, nasmeja me do suza.
    (Vozač, 13. jun 2021 12:23)

    # Link komentara

  39. (Aleksandar, 12. jun 2021 17:48)
    Tačno.
    Plus bez DPF filtera....itd, neispravno.
    Država Srbija sve dozvoljava,neispravni automobili na putevima.
    Ali vi gospodine imaćete posla.
    Srećno.
    (TDE, 13. jun 2021 12:22)

    # Link komentara

  40. @mile ®

    Slažem se da je redji od golfa na ulicama, lično je meni ovo drugi civic (IX generacija), posle svemirca koji me oduševio do najsitnijih detalja, osim jedne mane da neamortizuje neravnine kao npr. Francuzi. Nikad problem ni jedan sa njim, kao ni sa ovim novijim koji je finije podešen u smislu ugođaja u vožnji od svemirca. Burazer ima golfa 6, koji je meni lično dosadan auto. Pozajmio sam mu civica za put, njegov je utisak da je za vožnju bolji od golfa. Kvalitet ne dolazi u pitanje, oba automobila su jako dobri i pouzdani. Samo sto golfa fura trip da ga voze dziberi.
    (vsbg, 13. jun 2021 12:21)

    # Link komentara

  41. Najpopularniji je zbog pesme Biljane Jevtić - Imaš golfa dva
    (Ljuta Srbadija, 13. jun 2021 11:57)

    # Link komentara

  42. Novak Djoković, odnosi izmedju Zvezde i Partizana, kao i polemika o Golfu (VW koncernu uopšte) su tri najdominantnije teme u Srba. Kada krene neka od tih tema, uvek je 200+ komentara na nju. Sve je to lepo, što ljudi komentarišu i što imaju svoj stav, problem nailazi kada se, bespotrebno, u temu uvuče strast. Svako ima svoja iskustva vozeći odredjenu marku automobila. Neko je bio više kod majsrora, neko manje, nekoga je majstor "zavrnuo", neko nije imao sreće sa odabirom majstora....sve je individualno. U svakoj pojedinačnoj ispovesti, glavne figure su šofer i majstor. Onako kako vozimo, tako će i kola da nas služe. Ako konstantno "vadimo" dušu kolima, potrebno je posvetiti više pažnje kod održavanja. Tu veliku ulogu igra dobar majstor, kojih je na žalost, sve manje u ovoj zemlji. Dobar majstor nije samo onaj ko će da popravi kola, već onaj ko će, pored popravke, da ti ukaže na deo koji je "labilan" ili pri kraju radnog veka kako bi bio što pre zamenjen i kako njwgovim kvarom ne bi bilo prouzrokovano veće oštećenje motora. Uživajte ljudi u vikendu.
    (Strawdog, 13. jun 2021 11:50)

    # Link komentara

  43. @Bobb
    Civic,jesu to ona kola kojih ima 3 u Srbiji i 1.300 u Evropi? To kod nas ljudi uglavnom samo hvale, ali retko ko vozi. Jedino ako se javljaš iz USA?
    (mile ®, 13. jun 2021 11:48)

    # Link komentara

  44. Pitanje za milion dolara je, zasto su Srbi tako opsedniti, tako fascinirani, a najcudnije, tako ponisni na VW? To je nemacki proizvod, kakve mi veze imamo sa tim? Niti smo Nemci, niti imamo udela i deo profita, niti radimo bilo sta za VW, a nedamo na njega, kao da su nam ga ocevi stvorili!?! Gde smo mi u svemu tome, sem sto smo korisnici tih polovnih, potrosenih vozila, koje, uglavnom, predplacujemo?
    (rani, 13. jun 2021 11:34)

    # Link komentara

  45. Golf je u USA smešni mali autić, za devojčice ili dečake koji se uče da voze, a vuku istočnoevropske komplekse. Pri tome, dolazi iz VW, koji važi za poprilično lošu marku vozila. Jedan autić koji izgleda kao da je “Happy Meal” igračkica. Užasno mi je žao kakvim se vozilima zamajava moja Srbija. Jedan najobičniji Q5 ili X3 koji se smatraju za neke statusne automobile, u USA voze uglavnom - žene, i to sredovečne. Niste svesni koliko ste pali, ali bukvalno.
    (Los Angeles, 13. jun 2021 04:58)
    Koliko smo mi pali, a ti si vidim odavde a pricas kao da si amer vec? Kompleksi su cudo ccc... U US su ulice siroke poprilicno, svuda parkinzi. Aj pronadji parking u Bg posle 4 popodne radnim danima. Za nase uslove ovde golf je prave velicine, cak i X3 nije preveliki. Ja kao vozac vec 25 godina mi nije problem ni kamion da uparkiram ali vecini vozaca jeste problem. A ti poradi na sebi i kompleksima, pozdrav
    (Bokelini, 13. jun 2021 11:18)

    # Link komentara

  46. Niste svesni koliko ste pali, ali bukvalno.
    (Los Angeles, 13. jun 2021 04:58)

    Srecom, nije to bio dubok pad.
    (bp, 13. jun 2021 11:11)

    # Link komentara

  47. Kupio sam do sada četiri automobila,pregledao na hiljade oglasa ali ni jedan sa Golfom - prosto gubljenje vremena,para i stila .
    (Citroen, 13. jun 2021 11:08)

    # Link komentara

  48. @ (mr.wolf, 12. jun 2021 18:44)

    Ljubomora je čudo i ne nisam klasičan Gastarbeiter. Ja sam i u Srbiji imao uvek bar 3 automobila u voznom stanju jer mi je to hobi. Neko skuplja značke, neko salvete a ja sam skupljao automobile jer sam to voleo i mogao sebi da priuštim. Ne mislim da sam Bavarac već samo šaljem pozdrave odavde a kad govorim o Srbima i Bosancima u vezi VW govorim o stereotipu koji je potvrđen u realnom životu. Veruju u Golfa kao u Boga a naučno mogu da potkrepe svoje verovanje sa otprilike 0% dokaza. Evo jedan podatak od pre x godina kad sam radio u VW/Audi koncernu: samo je Daewoo bio gori po kvalitetu od nas (broj kvarova u servisnom roku u jednoj godini).
    Kunite (se) i dalje
    (Pozdrav iz Bavarske, 12. jun 2021 20:22)

    Nema veze sa ljubomorom. Inace, cesto sam poslom u tu istu Bavarsku iz koje saljes pozdrave. Ali, kada sam tamo, meni je nick i dalje mr.wolf. Pokusaj da razumes.
    Izgleda tebe pogodilo to sto si sam ukapirao kako ti zvuci komentar.
    (mr.wolf, 13. jun 2021 10:54)

    # Link komentara

  49. @mr.wolf koristio sam tacno 762 auta koje sam prodao za 15 god. Nekad sam na placu imao i 25 auta. Neke sam imao 2 meseca, nekada sam imao 5 narudzbina za odmah... nadam se da ti je jasnije sta je covek hteo da kaze
    (auto, 12. jun 2021 20:28)

    Majstore, ti radis posao (imas plac) i to sto si upalio svaki auto po tri-cetri puta ne znaci da si vozio i 762 automobila. Isto kao kad bi prodavac televizora rekao da je imao 1000 televizora za jednu godinu, a realno 995 nema pojma kakvi su. I zamisli, prodao je svih 1000, a nekaf je u radnji imao 2000....
    Da bi dao sud o necemu, mora da ga koristis neko vreme, kapiras.
    (mr.wolf, 13. jun 2021 10:50)

    # Link komentara

  50. Ako je golf najprodavaniji onda bi trebalo da na ulicama da ima najviše golfova. Izadjite ispred zgrade pa se uverite da to nije istina.
    (Dzordz, 13. jun 2021 10:23)

    # Link komentara

  51. Civic je mnogo lepši, snažniji, pouzdaniji, praktičniji i jeftiniji. Jedina mana su mu amortizeri osetljivi na srpske rupe i to je to.
    (Bobb, 13. jun 2021 10:22)

    # Link komentara

  52. @Samo Alfa, Alfa, Alfa, kakav ?.
    (Kefalica, 13. jun 2021 01:10)
    Kada sam ostvario svij dečački san i kupio alfu bio sam najsrećniji čovek u Srbiji! A kada sam je oridao postao sam najsrećniji čovek na svetu! Toliko.
    (Rale, 13. jun 2021 10:21)

    # Link komentara

  53. @Golf je u USA smešni mali autić, za devojčice ili dečake koji se uče da voze, a vuku istočnoevropske komplekse. Pri tome, dolazi iz VW, koji važi za poprilično lošu marku vozila. Jedan autić koji izgleda kao da je “Happy Meal” igračkica. Užasno mi je žao kakvim se vozilima zamajava moja Srbija. Jedan najobičniji Q5 ili X3 koji se smatraju za neke statusne automobile, u USA voze uglavnom - žene, i to sredovečne. Niste svesni koliko ste pali, ali bukvalno.
    (Los Angeles, 13. jun 2021 04:58)
    A šta ti srbo-amerikanac voziš? Neki Ford F150 ili ševi od 5 litara koji troši 20 l/100 km? Svi znamo da su američka auta smeće! A ti porediš jadnu našu izmučenu Srbiju sa najvećom imperijom svih vremena koja bombarduju celi svet kad im se hoće. E, svaka ti čast, balavac!
    Ameri ne mogu Nemcima cipele da čiste!
    (Rade Bosanac, 13. jun 2021 10:08)

    # Link komentara

  54. Zato što savršeno dira u živac Srpskog golju.
    (mile®, 13. jun 2021 10:06)

    # Link komentara

  55. @Kamikaza
    Kako te nije mrzelo :-)
    (ciga, 13. jun 2021 10:02)

    # Link komentara

  56. Zato sto su u Srbiji barem trecina Bosanci, trecina Crnogorci, a ono malo ostalo Srbi i ostale manjine.
    (Haha, 13. jun 2021 10:02)

    # Link komentara

  57. Puno pisete o Bosancima i Golfovima i to jeste tacno bilo dok je trajala era Golfa 2, zlosrecnog 3 i jako popularnog 4....

    Zadnjih 15 godina popularnost Golfa je velikom padu u Bosni, ima ih jos puno u saobracaju ali uglavnom Golf 4 i 5 su na cijeni i precijenjeni ali jesu i dalje popularni ali ne i noviji modeli. Glavna konkurencija Golfu od 2004-5 godine i auta koja su preuzela ulogu narodnog auta su Skoda Fabia i Octavia A4 i A5 modeli narocito Octavia Tour od 2004 do 2009 auta koja su par godina bila i najtrazenija polovna auto i najvise se uvozila dok je to moglo. Drugo auto koje je potisnulo dosta dobro Golfa je Opel Astra H narocito karavanska verzija. Ko putuje do Banjaluke i Krajine i boravi ovdje vise ce mu Skode i Opeli upasti u oci nego Golfovi...Golfa 2 u saobracaju ima malo narocito u dobrom stanju i obicno su prvi na meti saobracajaca i nema sanse da te ne zaustave i prekontrolisu i posalju na vandredni tehnicki ako uoce probleme...
    (Republika Srpska, 13. jun 2021 10:00)

    # Link komentara

  58. Golf 2 je auto za sva vremena. Kako sam k…o u caletovoj dvojci kad sam bio klinac. Uuu jos se secam I jos kad otvoris siber u letnjoj noci. Milina.
    (021, 12. jun 2021 13:03)

    sta ti je ovo k...o?! El to samo Golf ima?!
    (zikapn, 13. jun 2021 09:51)

    # Link komentara

  59. @Zato sto je nekada bilo seljacki san i to se do danas odrzalo...inace nista posebno,ima mnogo boljih automobila za manje pare....
    (Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 13. jun 2021 08:54)
    Hvala vam na glasu.
    Pa vi "graDŽani" kupujte mnogo bolje alfu, megana, seata... ostavite nama seljanima VW, mi ne znamo šta valja...
    (Rade Bosanac, 13. jun 2021 09:51)

    # Link komentara

  60. @Kamimaza

    Komentar meseca!
    (Odbor za dodeljivanje nagrada komentatorima, 13. jun 2021 09:47)

    # Link komentara

  61. Realno tip iz polovnih automobila bi mogao malo manje da brine o sponzorim klipa a malo više da prouči materiju pa da ne blebeće bez veze jer se vidi da se uopće ne razume u aute niti ga zanimaju već to radi samo zbog para.
    Gof 6 "torzija" međuosovinski razmak 264, podaci o ubrzanju i krajnjoj brzini u najmanju ruku diskutabilni.
    (Iga, 13. jun 2021 09:45)

    # Link komentara

  62. Ne razumem opsednutost Švabama i Golfom. Jeste pre 30 god na ovim prostorima Golf, uz Kadett bio dominantan auto, ali auto industrija je napredovala, sad čovek može da bira.

    Npr Honda Civic 1.6 d, auto na koji su davali garanciju 1 000 000 km ovde u Srbiji. Ne bi davali garanciju na motor i menjač da nije kvalitetan auto. Druga stvar je nula (brojem 0) generalki od otvaranja servisa Honde na NBG.

    Ne kudim nikoga, samo kažem da postoji izbor.
    (Milanče, 13. jun 2021 09:44)

    # Link komentara

  63. Golf je B a ne C klasa
    (Mrgud, 13. jun 2021 09:42)

    # Link komentara

  64. Imao sam Golfa, dobar auto, to stoji, ali sam i pre njega, i posle imao bolje, koji nisu ni blizu imali takav kultni status kao Golf! Nikada mi nije bilo jasno zasto je tako popularan, pozeljan, atraktivan, kada ima i boljih i kvalitetnijih u istoj klasi! U svakom slucaju, dobar je auto, ali nezasluzeno popularan!
    (gagi4, 13. jun 2021 09:42)

    # Link komentara

  65. Zato što se proizvodio u Bosni i što smo bili ponosni da se jedan VW proizvodi u Jugoslaviji, a to je ostavilo traga i na mlađe generacije pa imamo apsurd vremena da smo na nivou Golfa 2. Nešto kao ometeni ili zaostali u razvoju.
    (XXL, 13. jun 2021 09:38)

    # Link komentara

  66. Zato sto je jeftin.. narod ne zna za bolje
    (Milos, 13. jun 2021 09:33)

    # Link komentara

  67. VW I Audi vaze za velike krseve u Americi i niko ih nece cak ni nasi. Valjda kada se otvore druge mogucnosti brzo se zaboravi na Golfa ili Jetu.
    Najvredniji polovnjaci u Americi:
    1. Toyota
    2. Honda
    3. Subaru
    4. GM
    5. Hyundai
    (Bane USA, 13. jun 2021 09:32)

    # Link komentara

  68. Golf je u USA smešni mali autić, za devojčice ili dečake koji se uče da voze, a vuku istočnoevropske komplekse. Pri tome, dolazi iz VW, koji važi za poprilično lošu marku vozila. Jedan autić koji izgleda kao da je “Happy Meal” igračkica. Užasno mi je žao kakvim se vozilima zamajava moja Srbija. Jedan najobičniji Q5 ili X3 koji se smatraju za neke statusne automobile, u USA voze uglavnom - žene, i to sredovečne. Niste svesni koliko ste pali, ali bukvalno
    A koje je to auto po tvome iiz Amerike statusno auto ?? Corvette??? Cadillac ?? Dodge ??? Amerika kao u mnogo čemu može sanjati europske standarde !!
    (Flash, 13. jun 2021 09:29)

    # Link komentara

  69. Pa se priča da je Golf samo u Bosni popularan ha ha ha...Da vas nisam čuo više ha ha ha
    (Bosanac, 13. jun 2021 08:56)

    # Link komentara

  70. Zato sto je nekada bilo seljacki san i to se do danas odrzalo...inace nista posebno,ima mnogo boljih automobila za manje pare....
    (Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 13. jun 2021 08:54)

    # Link komentara

  71. Vozač Аlfe: šta se vučete koju pm!

    Vozač Audija: bež'te sirotinjo sa puta!

    Vozač Škode: alo seljaci ovo je vw nego neću da plaćam značku.

    Vozač službene Škode: jbte al nov auto tuče po rupama i ništa!? (Prvi put seo u nov auto).

    Vozač BMW: vidi šta je nemac, kako beže ljudi ...

    Vozač Hjundaija: mnogo mi dobar auto, kako ne znaš kako izgleda? Evo slike, to vozim.

    Vozač Opela: jes nemac majku mu ali ribe ne reaguju.

    Vozač Toyote: šta je sa ovim ljudima, šta se nerviraju?

    Vozač Honde: šta se vuče ovaj sa toyotom?

    Vozač Mercedesa: hvala bogu proleće, mogu da izvadim džakove i blokove iz gepeka da vozim ko čovek.

    Vozač VW: kad skupim pare, kupiću audi.

    Vozač Volvoa: nema veze, preživeću iako ne znam da vozim.

    Vozač Forda: samo ja i cigani cenimo ovaj kvalitet!

    Vozač Fiata: evo auto otpada, valjda imaju deo (važi i za alfiste)

    Vozač Subarua: uopšte ne znam o kakvim krivinama ljudi pričaju.

    Vozač Pežoa/renoa: važno da je udobno.

    Vozač Citroena: moj auto je neobičan, napredna tehnika koja nemam pojma čemu služi sem kad se pokvari da mi kažu: ovo ti ne treba.

    Vozač Rextona: važno da je džip, nema veze što je ružniji od lade nive.

    Vozač Lade Nive: ja sa ladilakom nema gde nisam izašao i nema veze što mi se vide noge kroz trula vrata.

    Vozač Dačije: ovo je reno seljaci, francuz jeste al ga rumun tesao sekirom.

    Vozač Seata: ne znam tačno ko sad pravi seata ali ide lepo.

    Vozač Range Rovera: jeste skupo ali trpim.

    Vozač Poršea: ne prilazi vozilu dripče, ogrebaćeš!

    Vozač Smarta: ali gospodine zašto vadite motor kad samo sijalicu treba da promenim?

    Vozač Saaba: zadnji je umro krajem prošle decenije.

    Vozač Yuga:vidi,upalio! još da rade kočnice...e,jebiga
    ?
    (Kamikaza, 13. jun 2021 08:47)

    # Link komentara

  72. Mislim da o ovoj temi moze esej da se napise.Jeste da je kvalitetniji od konkurencije i da dobro drzi cenu i lako se proda.Al problem je kod nas naci dobar primerak.Ljudi kupe i teraju kao da je dvojka(nekad sto je bila)i kad ga stave u oglase cena mu znatno visa nego kod konkurentih automobila,a realno je polomotina kao i svi drugi.Licno nemam nista protiv te marke i ok mi je,mozda bi ga i kupio ako bi naleteo na odrzavan primerak.
    (Strokavi mozak, 13. jun 2021 08:40)

    # Link komentara

  73. Sasvim solidan auto, ali precenjen i (za mene) baš dosadnog dizajna. U klasi se može naći mnogo automobila koji daju više za isti novac. Svako bira za sebe. Ne treba se vezivati za marku, već voziti ono što najviše odgovara, cenovno i svakako drugačije. Golfa danas svakako ne bih kupio (čak i da mi je potreban auto te klase), ali to ne znači da se u budućnosti neće pojaviti neki Golf XX koji će mi leći.
    (Boki, 13. jun 2021 08:36)

    # Link komentara

  74. Meni je Polo novijih generacija odličan. Golf je marka i znak kvaliteta. Zato ljudi kupuju.
    (SrbinMusliman, 13. jun 2021 08:27)

    # Link komentara

  75. воле овде људи голфа јер се некад овде склапао
    био статусни симбол СФРЈ
    био дупло скупљи од кеца
    остало то у генима и причама
    него шта би са оним силним голфовима на лагеру у Вогошћи кад стигоше срби
    ко их покупи
    (јустин, 13. jun 2021 08:07)

    # Link komentara

  76. Zašto je Golf najpopularniji polovnjak u Srbiji?
    Zato što imamo puno neobrazovanog stanovništva...
    (Gagi, 12. jun 2021 10:29)
    Zašto je Golf najpopularniji automobil u Nemačkoj, Švajcarskoj, Austriji, Holandiji, Finskoj...? Zato što ima puno neobrazovanog stanovništva i zato što su zaostali.
    (Stole, 13. jun 2021 07:55)

    # Link komentara

  77. Kakav rat u komentarima, strasno.
    Ne zna se da li su zustriji mrzitelji ili branitelji Golfa. A vecina "ljubitelji" i "strucnjaci" kojima je najveci kontakt i poznavanje automobila drzanje volana. Mada sudeci po stanju u saobracaju ni to drzanje im ne ide od ruke.
    (Nebojsa, 13. jun 2021 07:13)

    # Link komentara

  78. "najkvalitetniji je golf" uglavnom napišu ljudi koji u istom tekstu kažu i da samo golfa voze!! kako onda oni to znaju, ko to meri, istražuje? jednu stvar tvrdim da ćeš kao ljubitelj automobila uživati u svom vozilu a kao kompleksas trčati unaokolo i objasnjavati da je tvoj auto najbolji!!
    neću kažem šta vozim?
    (vladimir, 13. jun 2021 07:06)

    # Link komentara

  79. Čak i da je Golf bolji od konkurencije iste klase, snage, opreme
    (lerDi, 13. jun 2021 07:02)

    # Link komentara

  80. Pa uglavnom stvar navike kod balkanaca, koja su vuče još iz vremena Golfa 2, podržana činjenicom da i njegovi naslednici jesu bez sumnje dobri i bezbedni automobili. Međutim, u istoj klasi, iste snage motora i nivoa opreme, Golf 6 košta bezmalo duplo više nego jedan Peugeot 308 ili Megane. Čak i da je Golf bolji od njih
    (lerDi, 13. jun 2021 07:01)

    # Link komentara

  81. Svaki auto održavam baš kako treba... menjam ulje, filtere, kad nesto krcka, lupka, trese, sredim... Zastava 101, Opel Meriva... Svojevremeno posle par upornih odlazaka kod majstora da otklonim sitne iritirajuće kvarove (stabilizator kod Merive) kaže mi drugar da ja baš nemam sreće sa automobilima. A njegov pišti, lupa, trese. Kad mi neko kaže da nije imao nikakav kvar za 250000 km, sve mi je jasno sta vozi... Znajući gde vozimo...
    (nnidza, 13. jun 2021 06:16)

    # Link komentara

  82. Dobar je to auto u klasi ali kao polovan precenjen kod nas, vise se kupuje zbog znaka na Balkanu a onda vecina vozi 40 na sat, izbegava se svaka rupica, kamencic, porodicno se pere nedeljom ?
    (uprolazu, 13. jun 2021 05:37)

    # Link komentara

  83. @ Milenko, da li sam ja napisao WV ili VW, apsolutno je nebitno. Sustina si promasio, u istoj klasi Toyota i Honda, pa i Mazda su daleko bolji automobili od Golfa. Vozio sa, 4 godine Subaru, nijedan VW ( iliti WV), mu ne moze prici osim sto je unutrasnjost Subaru ruzna ali vozne karakteristike Golfa i Volkswagena u odnosu na Japanska vozila su kao nebo i zemlja, narocito dugotrajnost i odlasci kod mehanicara. Moj mali Yaris je presao 130 000 MILJA, samo sam kocnice promijenio i naravno gume. Ali dzaba to pricari nasem covjeku.
    (nucky thompson, 13. jun 2021 05:13)

    # Link komentara

  84. zbog Torbice
    (bobetko trt, 13. jun 2021 05:12)

    # Link komentara

  85. Golf je u USA smešni mali autić, za devojčice ili dečake koji se uče da voze, a vuku istočnoevropske komplekse. Pri tome, dolazi iz VW, koji važi za poprilično lošu marku vozila. Jedan autić koji izgleda kao da je “Happy Meal” igračkica. Užasno mi je žao kakvim se vozilima zamajava moja Srbija. Jedan najobičniji Q5 ili X3 koji se smatraju za neke statusne automobile, u USA voze uglavnom - žene, i to sredovečne. Niste svesni koliko ste pali, ali bukvalno.
    (Los Angeles, 13. jun 2021 04:58)

    # Link komentara

  86. Ovde bi vise komentatora trebalo da posete psihoterapeuta. Mada sumnjam da ima pomoci.
    (Coyote, 13. jun 2021 03:29)

    # Link komentara

  87. Pa ti cak ni nzns da Audi ne postoji kao posebna firma i da se kompanija zove samo VW Ag?
    Uostalom nzn sto nisi napisao "koncern VW /Skoda?
    Sem toga VW nije "koncern"..,
    I kad si ti to "radio" u VW i el moze nki Link da se proveri to sto pises?
    Mora da si bio cistac ili portir?
    Pises budalastine i gluposti svakako, kao najprostoji navijac.
    VW je i u DE najpopularniji brend pogotovo kod prosecnog nemca.
    (C i n i k, 12. jun 2021 23:00)

    Brale, bolje se ti drži onoga što znaš, a to je radikalsko botovanje po portalima. Ostavi se ti strukture auto biznisa. Svaki brend u okviru VW grupacije (a to je sinonim za koncern) radi kao posebna kompanija, sa čitavom vretikalnnom i horizontalnom strukturom. Tako je i Audi posebna kompanija, sa punim nazivom Audi AG i sedištem u bavarskom Ingolštatu. Ovo AG je skraćenica od aktiengesellschaft i to je tip kompanije čiji su vlasnici akcionari i čijim se akcijama može trgovati na berzi. Kao naše AD. Isti tip kompanije je i cela VW grupacija. Ne bih sada da ti objašnjavam zašto je svaki brend u okviru grupacije uvek posebna kompanija, verovatno ne bi shvatio, ali veruj, to je izuzetno važno za matičnu kompaniju iz više razloga. Ah da, zamisli i Škoda je isto tako zasrebna kompanija sa punim imenom Škoda Auto a.s. sa sedištem u Češkoj. Zato, brale, bolje nauči pravopis ngo što smaraš ljude.
    (La la iz Banata, 13. jun 2021 02:27)

    # Link komentara

  88. Subota 12.6.2021 | 09:30
    Zato sto seljaci za bolje ne znaju a sirotinja za bolje nema
    (Kimi, 12. jun 2021 10:11)
    Au izvini miki pa u čemu si ti odrastao?Jel bila Lada ili Zastava?
    (Oskar de La Penja, 13. jun 2021 02:12)

    # Link komentara

  89. Zato sto je I Vulin I Dacic I Slina I Vucic I dalje u politici umesto na robiji a to je opet zato sto je narod glup - tako je isto I za Golfa .......
    (Barakuda, 13. jun 2021 01:56)

    # Link komentara

  90. Na ovo pitanje bih odgovorio pitanjem: Zasto je On najpopularniji predsednik Srbije na vec nekoliko izbora? Bas zato. Ako ne razumete sta pitam to potvrdjuje moju poentu.
    Pozdrav iz Japana.
    (Nakitu Tenatako, 12. jun 2021 23:41)

    jao ovi sto sednu u avion jednom pa misle da su popili svu pamet sveta i kao stoje na nekom moralnom uzvisenju pa se svaka njihova slusa...
    (kiddy the bill, 13. jun 2021 01:51)

    # Link komentara

  91. Zato što je Srbija puna dzi*era..
    (peki, 13. jun 2021 01:20)

    # Link komentara

  92. Samo Alfa, Alfa, Alfa, kakav ?.
    (Kefalica, 13. jun 2021 01:10)

    # Link komentara

  93. Najpopularniji polovnjake je Aca Lukas.
    (No 1, 13. jun 2021 01:04)

    # Link komentara

  94. Zato sam uzeo Pezo 3008, da ne budem u istom kliseu!
    (Kontras, 13. jun 2021 00:59)

    # Link komentara

  95. Zato sto je to fau ve bajo moj! Plus nema plivajuci.
    (oscar, 13. jun 2021 00:23)

    # Link komentara

  96. Golf 6, ista boja i paket opreme 1.4 16v sada sa 265.000km, kupljen nov u BiH, cini mi se oko 14.000evra... Golf 6 1.6 TDI sa istim paketom opreme je 2010god u BiH kostao oko 16-17.000evra. Cijena koju spominje od 25.000 evra mi je prilicno "naduvana"... Osim toga kod Golfa 6 je nazad multilink, nikakva torzija... Torzija je nesto drugo i ne znam zato ljudi lupaju termin "torzija" za polukrutu osovinu, osim sto dokazuju da nemaju pojma o tome sta pricaju...
    (Srđan BL, 13. jun 2021 00:05)

    # Link komentara

  97. za bolje nemamo
    (planmastera, 12. jun 2021 23:46)

    # Link komentara

  98. Na ovo pitanje bih odgovorio pitanjem: Zasto je On najpopularniji predsednik Srbije na vec nekoliko izbora? Bas zato. Ako ne razumete sta pitam to potvrdjuje moju poentu.
    Pozdrav iz Japana.
    (Nakitu Tenatako, 12. jun 2021 23:41)

    # Link komentara

  99. Vidite gospodo....sama cinjenica da SVAKA vijest o Golfu izazove stotine komentara potvrdjuje onu "Za dobrim konjem prasina se dize"! Voljeli ga ili ne ali je SUVA CINJENICA da je tata i mama u svojoj klasi! Banalan dokaz....sjednem u Megana i zalupim vrata i zazveci kao vrata na sporetu a u Golfu samo cujes onaj tupi zvuk koji odaje kvalitet! Jednostavno receno najbolji je u klasi generacijama i on postavlja standarde a i ne zove se klasa slucajno po njemu zar ne!?
    (Brabus, 12. jun 2021 23:33)

    # Link komentara

  100. Zato sto je u svim parametrima pri vrhu i najkonstantniji je sa kvalitetom.Velika paleta motora,kvalitetna zavrsna izrada ga cini jednim od popularnijih.Lak je u preprodaji kao polovnjak...
    (Mikk, 12. jun 2021 23:30)

    # Link komentara

  101. Trenutno vozim Hyundai i30, 1.5 TGDI (sedmostepeni automatik) i prezadovoljan sam. U ustoj toj klasi, sa slicnim nivoom opreme, Golf je barem 25% skuplji.
    (CyS, 12. jun 2021 23:27)

    # Link komentara

  102. Za 7.000 evra se kupi Opel insignia 2015o ili na primer Pezo 308 2015 sto su relativno mlada kola.
    (hours of love, 12. jun 2021 14:52)

    Pa ti kupi Insigniu i Pežoa 308, šta je problem?
    (pazi stani vidi gledaj, 12. jun 2021 23:19)

    # Link komentara

  103. zato što je dobar auto.
    (pazi stani vidi gledaj, 12. jun 2021 23:15)

    # Link komentara

  104. ne kazem da ne valja auto, ne bi ni imao kupce. Niko ne bi kupovao nesto sto ce ih zezati cesto. ali koji je to kvalitet u golfu i vw uopste kome se oljuste svi tasteri i prekidaci posle 5-6god. sreca sto ih ima na aliexpresu istog tog kvaliteta za 1 euro komad inace skoro niko ovde ne bi ni znao kako izgledaju neoljusceni... A unutra od kvaliteta plastika na sve strane i ako ima zadnje podizace a prednji da rade to je ful oprema. Nisu ni drugi bog zna sta, ali samo vagenovci isticu taj nekakav kvalitet, i niko da kaze u cemu se ogleda. Kvare se, nisu ni bas jeftini delovi ako radis za sebe, ako radis za preprodaju sa kineskim delovima to je druga prica. pasat b6 je cesce da vidis krsinu nego pristojan primerak , oljuscene lajsne, farovi nikakvi, sedista dronjava, prekidaci se ne znal koji je za sta, mrtvi pikseli, plastike po rasturanju se vise ne sastavise. Nema koji nema neki sraf od 5 santima za rigips , vezicu i slicno..... o novijima dzaba da pricamo kad je nasa realnost max b7 a najcescci '5.5'. golf 4 ,g5 redje 6 a kod "vidjenijih"7 . sto najzesce, kad pricas sa nekim on kaze sve super, dok ne otvori dusu. Ne razumem zasto je ljude sramota da kazu da im auto pokvaren i popravljan... pa svima nam se kvare polovni automobili... drugar se stisao koje ulje da kupi, da bude jeftino a dobro za g7 2017g, rekoh sta se stekas za par hiljada kad te auto odlicno sluzi, nemas druge izdatke sem goriva, sipaj kvalitet. on pa jeste, pa nije nego crko mi bio akumulator pa jos neke sitnice i sad *ebi ga... nema za ulje i filtere, jos bi sam da menja kao nema dobar majstor a ovi sto menjaju ulje besplatno uz kupovinu trebas da zakazes za bar 2 nedelje pa nadalje. rekoh znam jednog samo kazi kad ces i vise ne prica za zamenu...
    mogao bih da ispisem bar 30 dogadjaja od pocetka godine sta sve smisljaju kako da se poprave jeftinije a vec ima jeftinih delova na pretek...
    (zex, 12. jun 2021 23:13)

    # Link komentara

  105. Seat je 100x lepši!
    (Munem ti blavora, 12. jun 2021 23:08)

    # Link komentara

  106. Evo jedan podatak od pre x godina kad sam radio u VW/Audi koncernu: samo je Daewoo bio gori po kvalitetu od nas (broj kvarova u servisnom roku u jednoj godini).
    Kunite (se) i dalje
    (Pozdrav iz Bavarske, 12. jun 2021 20:22)


    Pa ti cak ni nzns da Audi ne postoji kao posebna firma i da se kompanija zove samo VW Ag?
    Uostalom nzn sto nisi napisao "koncern VW /Skoda?
    Sem toga VW nije "koncern"..,
    I kad si ti to "radio" u VW i el moze nki Link da se proveri to sto pises?
    Mora da si bio cistac ili portir?
    Pises budalastine i gluposti svakako, kao najprostoji navijac.
    VW je i u DE najpopularniji brend pogotovo kod prosecnog nemca.
    (C i n i k, 12. jun 2021 23:00)

    # Link komentara

  107. Ako cemo posteno, nije Srbija (ni cela SFRJ) narocito specificna po tom pitanju. Pogledajte koliko se godisnje prodaje novih golfova po Evropi, i uporedite sa konkurencijom. Fabrika ima dobru reputaciju, popularni su i prodaju sve sto naprave. Meni naravno deluje da je ta reputacija magla, i najgori automobil koji smo porodicno posedovali je bio bas cuveni golf 2, doduse benzinac, iako je delovao izuzetno dobro ocuvano. Nismo mogli na put duzi od 200km da krenemo a da ne bude nekog belaja. Ako padne kisa i prodje se kroz neku vecu baru, ugasi se, i onda cekas da se osusi to sto se pokvasilo, da bi se dozvao sebi. Ako se stane na semaforu na nekoj uzbrdici, nece da krene, osim ako se gas patosira, a i tada jedva, menjaj svecice, nije to, menjaj kvacilo, nije ni to, non stop po majstorima...i pazite sad...kada je caletu na kraju doslo do usiju, odveze ga na Bubanj Potok, i proda ga istog dana!! Preprodavci ga saletali jos i pre nego sto je usao, jer je auto vizuelno bio izuzetno dobro ocuvan, ali nije njima prodao, nego prvom normalnom kupcu koji ga je testirao i platio posteno, a posto se tada vozilo uglavnom na ovlascenja, bar godinu-dve, pitao je coveka kako je zadovoljan kada je dolazio po novo ovlascenje, i covek kaze da je izuzetno zadovoljan :) j. lud zbunjenog :)
    (tttyyy, 12. jun 2021 22:59)

    # Link komentara

  108. Golf 7 , 1.6TDI, slubeni, beli klot, vozio 2 puta po 2 godine
    Posle toga presli na Megane, 1.5 DCI,,beli klot 2 x po 2 godine.
    Svi novi iz salona i presao sa njima od 125 do 150 hiljada km.
    Kod svih nikad kvar, osim lampice za izuvne gasove...Pazite > sluzbeni....
    Zakljucak... meni sve to isto kad je novo...
    Sad je treci megan...
    (aca, 12. jun 2021 22:51)

    # Link komentara

  109. Ja sam imao golf 5 1.4 benzinac. Prvi vlasnik autokomerc niš 2005 kupljen. Prešo do pre par meseci 127.000. Trošio ulje do pefkohorija 1L pa još litar do niša. 10 L benzin gradska vožnja. Preticanje nikao, 130 na sat autoput skoro 4000 obrataja. Za te godine otišlo...
    2 zadnja lonca
    2 bobine
    Brava za paljenje
    I samo redovan servis
    1 veliki servis. Za 15 god ništa nije crklo ali ništa nije ni prešo.
    (batistuta, 12. jun 2021 22:43)

    # Link komentara

  110. Jer za audi treba vise para.


    Ps. Komični su ovi komentari paćenika koji bi svršili da im neko pokloni golfića.
    (TDI, 12. jun 2021 22:39)

    # Link komentara

  111. Lancia Delta III
    (Goran, 12. jun 2021 22:08)

    # Link komentara

  112. U Americi VW važi za krš auto.
    (Djoka iz NY, 12. jun 2021 22:06)

    # Link komentara

  113. @Ivan
    Druze ,jesi li ti imao tu retku zverku , kao sto si pisao , ili si samo samo gledao na iternetu. Ako imas Golfa mk1 GTI sa 1.8 motorom koji ima plocicu iz fabrike , ti si veliki srecnik, a verovatno i bogat covek kad ga budes prodao.
    (shomyana, 12. jun 2021 19:32)

    Evo ti i svi motori u Golfu I za evropsko tržište:

    1.1L 50 PS (37 kW) I4

    1.1L 60 PS (44 kW) I4

    1.3L 50 PS (37 kW) I4

    1.5L 70 PS (51 kW) I4

    1.6L 75 PS (55 kW) I4

    1.6L 110 PS (81 kW) EG I4 (GTI)

    1.8L 112 PS (82 kW) DX I4 (GTI/GLI)
    (Ivan, 12. jun 2021 22:05)

    # Link komentara

  114. Ja,seljak,prešao 780,000 km sa vw bez problema i ne,ne valja golf???
    (Zoran Panić, 12. jun 2021 22:04)

    # Link komentara

  115. Za 7.000 evra se kupi Opel insignia 2015o ili na primer Pezo 308 2015 sto su relativno mlada kola.
    (hours of love, 12. jun 2021 14:52)

    Proveri ti koliko košta far za tu Insigniju, ne znam da li ih ima svaka serija u svakom nivou opreme, ali imam drugara koji je platio posebno osiguranje samo za farove, kaže na otpadu je cena oko 100.000 dinara za polovan...
    Da je tako dobra, ne bi bila 30-40% jeftinija od Pasata istog godišta, a Opel ne bi bankrotirao da je tu Insigniju napravio kako treba (bez tih skupih džidža bidža koje nije imala ni svaka S-klasa).



    Koliko ima nerealnih vlasnika Golfa (koje ćete onako sresti i koji ne pišu po ovom portalu), toliko čini mi se i ovih drugih, njegovih "mrzitelja" (koje ćete uglavnom sresti ovde).
    (supa, 12. jun 2021 13:44)

    Neralnih vlasnika ima na sve strane, a najgore je kad staviš filter na oglasima za automobile da su kupljeni novi u Srbiji, 90% prikazanih rezultata bude "prvi vlasnik u Srbiji"!

    Mislim, kakva je to referenca "prvi vlasnik u Srbiji" za auto 2005. godište, koji je u Srbiju uvezen 2015. godine? Taman bio malo utegnut nakon uvoza, kreću problemi sa trapovima zbog naših puteva, elektronikom, pa i limarijom, i sad treba da se nađe neko blesav da kupi takav auto od "prvog vlasnika u Srbiji".
    Inače, od takvih auta posebno izbegavati "švajcarce", zbog soli su već načeti malo "zatureni" delovi limarije i kod "prvog vlasnika u Srbiji" taman sazrele za zamenu.
    (Veliki brat, 12. jun 2021 22:00)

    # Link komentara

  116. @Ivan
    Druze ,jesi li ti imao tu retku zverku , kao sto si pisao , ili si samo samo gledao na iternetu. Ako imas Golfa mk1 GTI sa 1.8 motorom koji ima plocicu iz fabrike , ti si veliki srecnik, a verovatno i bogat covek kad ga budes prodao.
    (shomyana, 12. jun 2021 19:32)

    Imao sam ga od 1997 do 2000. god. u tamno zelenoj metalik boji. Nije to nikakva retka zverka, 1982 i 1983. je fabrički GTI imao 1.8 8v motor sa 112 ks i 153 Nm obrtnog momenta.
    (Ivan, 12. jun 2021 21:59)

    # Link komentara

  117. Odgovor jednostavan-zato sto je dobar Golf kralj puteva,tacka. Ima sve sto treba, dovoljan gabarit za grad,nije glomazan,a dobar i za odlazak na duzi put,npr.more; narocito za porodicu kojoj je to jedini auto. Univerzalac. Kvalitetna izrada. Samo,kvalitet mora i da se plati,zato je i skup i sve manje ga mogu priustiti ljudi iz naseg naroda. No,dobri su u toj kategoriji i Astra i Megan,nema sta. Sve je to ok,ali samo ako kupite novo!
    (Robi, 12. jun 2021 21:49)

    # Link komentara

  118. Golf je najskuplji i najpopularniji polovnjak (zajedno sa polom) i u Velikoj Britaniji, dakle nije samo ex-YU :)
    (Miro, 12. jun 2021 21:46)

    # Link komentara

  119. Zato sto je nemacki, a ljudi se ovde primaju na nemacka kola.

    Nazalost ne mogu da uzmu Mercedes ili BMW, pa je onda daj sta das, uzmu polovan Golf (narodni auto) pa se onda tripuju da voze nemca.

    Seljanija u principu.
    (Igor, 12. jun 2021 21:45)

    # Link komentara

  120. Imam utisak da Wolsvagen živi od stare slave...Polo 1,0 u klot paketu opreme, na akciji 15500 eura...Alo rođaci...Ja sam izabrao Japanca, pa kako mi bude...
    (Dragan, 12. jun 2021 21:34)

    # Link komentara

  121. Zato sto ga voze seljaci a njih je najvise
    (momak Sa sela, 12. jun 2021 21:28)

    # Link komentara

  122. Odeš fordom dođeš vozom! ?
    (anonimous, 12. jun 2021 21:19)

    # Link komentara

  123. Bilo bi interesantno saznati rezultat istraživanja koje bi imalo za cilj utvrditi sociološki profil i mentalni sklop ličnosti prema modelu automobila koji preferira. Mislim da bi se tu pokazalo dosta toga, pa i to da li je i zašto golf zaista najpopularniji...
    (wifi, 12. jun 2021 21:00)

    # Link komentara

  124. Vozim golf 4 benzinca na plin i presao sam sa njim 350.000 km,nisam imao vecih kvarova. Manje vise redovno odrzavanje i nema problema,sad da je kvalitetniji od ostalih marki to je pitanje? Mislim da kad se svaki auto odrzava redovno nema problema. Druga stvar cena novog golfa po meni je previsoka,i pitanje je da li vredi doplacivati puno novca za zavrsnu obradu koja je malo bolja? Da li je kvalitetan auto,jeste,da li je precenjen jeste.
    (gpbg, 12. jun 2021 20:44)

    # Link komentara

  125. U mojoj ulici a duga je 1.5 kilometara ima samo 3 Vagena,1 Golf 1 Passat i 1 Polo,ali zato ima na desetine Pežo i Citroena,takodje dosta Fiata,ima i nekoliko Škoda Oktavia kao i Seata,poprilično Frodova nekoliko Japanaca,uglavnom Toyota Yarisa nekoliko Audia,Mercedesa i BMW ? to bi bilo to.
    (Kmer ali ne crveni, 12. jun 2021 20:39)

    # Link komentara

  126. Te gluposti da je kvalitetniji od ostalih nisu tacne , vozio sam dva golfa i pasata i upoznao sve majstore u kraju, presao na citroen evo cetiri godine i odmorio se.
    (Dambldor, 12. jun 2021 17:01)

    Ja sam vozio, citroena, pa pezoa, pa alfu.
    Svake nedelje kod majstora, dok nisam preso na golfa. Sad evo vec 5 godina ni jedan kvar.
    (svako moze da ostavi ovakav komentad, 12. jun 2021 20:34)

    # Link komentara

  127. Ја тај Голф ретко виђам на улици, али Шкода на сваком кораку... Тако да, што је некада био Голф, данас је то Фабиа.
    (ГОПН, 12. jun 2021 20:29)

    # Link komentara

  128. Da li se zna koliko golfova ima u Bg? Kod mene u ulici je parkirano oko 200 auta i nema nijednog golfa.
    Po gradu ih takođe retko viđam.
    Zbog toga mi je čudno da se ovoliko piše o njemu.
    (Boki, 12. jun 2021 18:40)

    Ah, ne, ne. Nema Golfova u BGu, to samo voze ovi saljaci sa sela. U Beogradu alfa romeo 159 avangarda
    (kejt_winslet, 12. jun 2021 20:29)

    # Link komentara

  129. @mr.wolf koristio sam tacno 762 auta koje sam prodao za 15 god. Nekad sam na placu imao i 25 auta. Neke sam imao 2 meseca, nekada sam imao 5 narudzbina za odmah... nadam se da ti je jasnije sta je covek hteo da kaze
    (auto, 12. jun 2021 20:28)

    # Link komentara

  130. @ (mr.wolf, 12. jun 2021 18:44)

    Ljubomora je čudo i ne nisam klasičan Gastarbeiter. Ja sam i u Srbiji imao uvek bar 3 automobila u voznom stanju jer mi je to hobi. Neko skuplja značke, neko salvete a ja sam skupljao automobile jer sam to voleo i mogao sebi da priuštim. Ne mislim da sam Bavarac već samo šaljem pozdrave odavde a kad govorim o Srbima i Bosancima u vezi VW govorim o stereotipu koji je potvrđen u realnom životu. Veruju u Golfa kao u Boga a naučno mogu da potkrepe svoje verovanje sa otprilike 0% dokaza. Evo jedan podatak od pre x godina kad sam radio u VW/Audi koncernu: samo je Daewoo bio gori po kvalitetu od nas (broj kvarova u servisnom roku u jednoj godini).
    Kunite (se) i dalje
    (Pozdrav iz Bavarske, 12. jun 2021 20:22)

    # Link komentara

  131. @tetreb

    Vidim da ste poredili A3 2009 sa 105ks i G6 sa 105ks. Tačno je da je G6 tiši, ali to je zbog motora. U A3 je 1.9tdi tzv PD motor. Imao sam ga u Passatu 2005, čuje se kao traktor. Taj A3 iz 2009 je bliži G5, tako da otuda i taj osećaj da je G6 "bolji". Da se ne lažemo, ne može Golf biti bolji nego A3, ako pričamo o istoj generaciji. Jednostavno nema šanse, diskusija. Možemo pričati o odnosu uloženo-dobijeno, ali da je bolje vozilo, teško.
    (supa, 12. jun 2021 20:22)

    # Link komentara

  132. Zato sto vlada taj mit da je jeftin,a on to odavno nije.A,posto mi volimo i verujemo u mitove,onda je to tako.
    (Mita, 12. jun 2021 20:15)

    # Link komentara

  133. Samo i jedino VW!!
    Toliko je ispred ostalih u svakom segment da je in zapravo bez konkurencije. U celom svetu se klasa zove Golf klasa. Jasno? Ultimativan automobil. Slede Japanska vozila koja se priblizavaju po kvalitetu, ali jos uvek sa dosta plastike, dok npr Evropa nema takmaca protiv Golfa vec 35 godina. Ne samo da nema, vec nisu ni u konkurenciji.
    Klasne su razlike mozda i decenijske. Jedino oruzije konkurencije je dizajn, ali jbg... Govorimo ipak o automobilima ovde... You drivers know what I m talking about:-))

    -Reno - tres za kes
    -Alfa - Samo dizajn i tako lep za otpad. 0
    (Do 5000 Eur kupim koju god zelim staru 4 godine) Slucajno???? NE!!!
    -Pezo - No comment
    -Ford - No comment
    -Opel - onako
    -Audi - opasan ali prekup
    -Mazda - Kida, ali...
    -Toyota - Kida, ali..
    -Honda - Lepa :-))
    (Hentreal, 12. jun 2021 20:07)

    # Link komentara

  134. Sve je bolje od Renoa
    (poremećene osobe nemaju grižu savest, 12. jun 2021 20:00)

    # Link komentara

  135. зато што се највише купује
    (Вук Караџић, 12. jun 2021 20:00)

    # Link komentara

  136. Da probamo da analiziramo temu:
    1. Povratak u ne tako davna vremena kada se je talicni golf proizvodio kod nas i vazio kao strani/domaci auto kao nesto najbolje sto se u tom vremenu moglo kupiti. Plus uveo bivse Jugovice u diesel tehniku. Od tada je ostala ta legenda da je to nesto posebno.
    2. masa gastosa je u Germaniji i otuda dolazi pomama za Golfom.
    3. Van ovih prostora; Nemci imaju veliku logistiku oko snabdevanja rezervim delovima (pitanje-zbog cega toliko delova ako se ne kvari?) i servisa sirom Evrope. Plus cenom rezervnih delova kasiraju previsoku cenu automobila u startu. Na tu foru padaju mnogi kada kupuju auto.
    4. Licno iskustvo: imao Golf 1 benzinac automatik Golf 2 benzinac i Golf 3 kabriolet , zena je imala golf 4 diesel. Sve automobile smo kupili cisto jer su samo sluzili da imamo da se prevezemo od A do B. Nikakav luxus tu ne postoji. Kad je trebalo neki skuplji kvar da se otkloni prodali smo ih bez razmisljanja. Kasnije sam radio kod VW-a i mogao da uzmem pogodno na liesing bilo sta od VW-a. Ostao sam pri svojoj americkoj krstarici i to su mi nekad prebacivali kada parkiram u firmi pored silinh Passata, Audija, Tuarega..
    Pouzdanost je isto jedna legenda oko Golfova i ukupno oko VW. Kvari se kao i svaki drugi auto, po statistici cak mnogo vise nego Japanci ili u poslednje vreme Korejanci.
    5. Najbolje je pogledati testove koje rade Britanci: oni prakticno nemaju vise svoju auto industriju tako da su im testovi nepristrasni.
    6. Pozdrav od Jugo/Schwabe
    (Miki, 12. jun 2021 19:52)

    # Link komentara

  137. To ti je isto kao kad konju staviš amove na glavu pa ne vidi ništa drugo osim pravo ( Golfa ). Toliko ?
    (Citroen, 12. jun 2021 19:52)

    # Link komentara

  138. A koji je to bolji i pouzdaniji u klasi?
    Fijat, Reno?(igracke) Pezo? Djulujeta :-) Ford, Mazda? Seat, Opel, Auris? M?
    VW je za one sa dubljim dzepom, ali je svakako 30 godina i lider klase i neprikosnoveno vlada. Mozda gresim? Mozda su Megan, ili Alfa haha
    (Hallo Again, 12. jun 2021 19:51)

    # Link komentara

  139. Auto je generalno precenjen. Bitno da ima mesta za porodicu, i da te sigurno odvede od A na B.
    (lolipop, 12. jun 2021 19:45)

    # Link komentara

  140. Narkd mahom nepismen slusa sta mu servira na tv a takve je najlakse obmanuti i uvaliti skart kvalitet floskulama- drzi cenu, koji auto bajo moj, skup. za nabavku al skup i za prodaju itd...eto tako, lako
    (jo, 12. jun 2021 19:45)

    # Link komentara

  141. Hvala tito
    (lolipop, 12. jun 2021 19:42)

    # Link komentara

  142. @Ivan
    Druze ,jesi li ti imao tu retku zverku , kao sto si pisao , ili si samo samo gledao na iternetu. Ako imas Golfa mk1 GTI sa 1.8 motorom koji ima plocicu iz fabrike , ti si veliki srecnik, a verovatno i bogat covek kad ga budes prodao.
    (shomyana, 12. jun 2021 19:32)

    # Link komentara

  143. Tokom dosadašnjeg dela vozačke karijere imao sam više automobila, a pet sam kupio novih. Bilo ih je i skupljih i jeftnijih od golfa, a i van njegove klase. Čak i kada sam kupovao u njegovoj klasi, golfa nisam nikada poželeo da kupim. Ne mislim da je loš. Nema loših novih kola. Ali, prosto, nije on za mane. Pogotovo ga nikada ne bih kupio u varijanti 1,6 TDI sa petostepenim menjačem. Ili oktaviju A7 sa tim menjačem. To je šamar razumu. Klasika za VW. Ne bih ga uzeo ni kao TSI jer nisu imali ni jednu generaciju TSI motora a da nije imala debelih problema (koja je u crno zavila vlasnike), sa izuzetkom 1,0 TSI.
    (treće životno doba, 12. jun 2021 19:29)

    # Link komentara

  144. Ovi sto pisu, bolji megan, peugeot, kia, focus...da je golfu ista cena kao i njima, svi bi ga uzeli, potpisujem.
    (Raso, 12. jun 2021 18:59)

    # Link komentara

  145. Golf mk1 GTI sa 1.6 motorom 110 konja mehaničko ubrizgavanje imao do prošle godine. Trenutno golf mk1 GTI imam sa 1.8 motorom sa mpi ubrizgavanjem 82 godište sa 112 konja. Obadva potpuno originalni.

    shomyana, 12. jun 2021 15:30
    (saso, 12. jun 2021 18:57)

    # Link komentara

  146. Zato sto nisu culi za dalje od bauštele! Sve se više voze Japanci, oporavljamo polako!
    (poznavalac©®, 12. jun 2021 18:48)

    # Link komentara

  147. @Filipo
    Da li je moguće biti tako ograničen? Znači da nema Balkana VW bi propao, ko ih je kupovao dok su bili novi pošto se kod nas voze 90% polovni?
    (ciga, 12. jun 2021 18:47)

    # Link komentara

  148. Stvarno odnos kvaliteta i cene nije dobar ali objasni ti to jednom Srbinu ili Bosancu. Tradicionalna nemaština je od VW napravila brend. Zastarela tehnologija i jeftine popravke su Golf učinile najprodavanijim modelom. Ovo govorim iz ličnog iskustva kao neko ko je radio godinama za VW/Audi i do sada posedovao preko 500 različitih automobila. Golf nije loš ali daleko od toga da je najbolji u svojoj klasi a pogotovo ne generalno.
    (Pozdrav iz Bavarske, 12. jun 2021 18:04)

    Najgora sorta, gasyarbajter. Svaki od njih posle samo dva-tri meseca (kad primi dve tri plate) misli da je on pametan i vec misli da je Nemac, a ovi sto su ostali su Srbi, Bosanci.....
    Cast izuzecima, postoje, ali su bas to, izuzeci koji potvrdjuju pravilo.
    Bavarac, kad lazes, lazi da niko to ne ukapira. Cuj, posedovo 500 vozila. Da si svaki vozio mesec dana, trebalo bi ti "bavarac" 500 meseci ? Ejjjjj.... 41 godina ! Jedino ako nemas 60-70 pa da verujemo, i to pod uslovom da si svaki mesec menjao automobil.
    (mr.wolf, 12. jun 2021 18:44)

    # Link komentara

  149. Da li se zna koliko golfova ima u Bg? Kod mene u ulici je parkirano oko 200 auta i nema nijednog golfa.
    Po gradu ih takođe retko viđam.
    Zbog toga mi je čudno da se ovoliko piše o njemu.
    (Boki, 12. jun 2021 18:40)

    # Link komentara

  150. Zato sto ne znaju za bolje i ostale marke
    (nesa, 12. jun 2021 18:38)

    # Link komentara

  151. Vec četiri godine vozim GolfIV kao privatno vozilo uz redovne servise jedini kvar koji sam imao je zamena creva tandem pumpe I zamenu akumulatora, licno ima mnogo lepsih automobila ali se meni pokazao kao najisplativiji, kao sluzbena vozila sam vozio razne marke automobila I VW se do sad pokazao kao najkvalitetniji naravno uz redovno odrzavanje. Koje God vozilo da se vozi uz ne redovno odrzavanje ne moze ni da se ocekuje neka pouzdanost.
    (Željko, 12. jun 2021 18:26)

    # Link komentara

  152. Golf i Gorenje - ostao žal od Yuge.
    Još živimo u prošlosti.
    (TS, 12. jun 2021 18:09)

    # Link komentara

  153. Stvarno odnos kvaliteta i cene nije dobar ali objasni ti to jednom Srbinu ili Bosancu. Tradicionalna nemaština je od VW napravila brend. Zastarela tehnologija i jeftine popravke su Golf učinile najprodavanijim modelom. Ovo govorim iz ličnog iskustva kao neko ko je radio godinama za VW/Audi i do sada posedovao preko 500 različitih automobila. Golf nije loš ali daleko od toga da je najbolji u svojoj klasi a pogotovo ne generalno.
    (Pozdrav iz Bavarske, 12. jun 2021 18:04)

    # Link komentara

  154. Ja sam prvi vlasnik Golf 1 1.6D. Na njemu sam vozio posle dobijanja vozacke dozvole, tj. prvi auto koji sam vozio posle Yugo-a u auto skoli. I dan danas je ispravan i u voznom stanju i cuvamo ga kao drugi auto u porodici.
    (Jovan, 12. jun 2021 18:01)

    # Link komentara

  155. Због тога што је најбољи у својој класи.
    (Лествица, 12. jun 2021 18:00)

    # Link komentara

  156. Nije sramota voziti polovnjaka, ali tužno je živeti za njega.
    VW Golf jeste najbolji automobil u klasi, ali vozači istih u Srbiji su daleko od najboljih.
    (milan, 12. jun 2021 17:59)

    # Link komentara

  157. Golf - najomraženiji auto. Ne znam sto se ljutite kad se pomene golf. Odma prozivke da je to za seljalje, ljude bez stila glupe, neobrazovane i slicno. Ni jedan auto ne izaziva slice reakcije. Ako vam se ne sviđa ima drugih dobrih automobila u klasi golf 7 tu je 308, megan, a3, octavia, leon, a klasa, bmw 1, i30 nije loš, kia ceee. Kupite sta želite i pustite ljude da kupe sta zele bez predrasuda i glupih komentara. Ako nemate novca za tu kaslu tu je clio, corsa, polo, razne fenomenalne dačije i autobus, biciklo, trotinet. Nema potrebe da se ljutite toliko i da širite mržnju i predrasude prema vlasnicima narodnog auta niže srednje klase.
    (VTS, 12. jun 2021 17:54)

    # Link komentara

  158. Da se razumemo svako auto koje predje 150000km pocinje da trazi majstora sve vise i vise. Svaki novi auto sa 15km na satu pa u naredne 4 god je samo menjanje ulja filtera za ulje , filtera za vazduh i cabin filtera. To sto ljudi u Srb kupe polovnjaka u Nemackoj sa 200000km na satu pa mu vrate sat na 120000km i on se jadan iscudjava sto se druzi sa mehanicarom pocesto .

    Mehanicar
    (Aleksandar, 12. jun 2021 17:48)

    # Link komentara

  159. @Ivan
    Mozda je u '83 bilo i nekih Golfova mk1 sa 1.8 motorom , jer je vec uveliko krenula i proizvodna mk 2, ali Golf mk1 GTI nije postojao sa fabricki ugradjenim motorom 1.8 !
    (shomyana, 12. jun 2021 15:30)

    Pročitaj malo na internetu pa ćeš i sam videti. Znam šta sam imao.
    (Ivan, 12. jun 2021 17:43)

    # Link komentara

  160. Nekada je održavanje polovnih VW automobila bilo prilično jeftino. Ne znam da li je i dalje tako, ali znam od ljudi koji su vozili stare automobile da nekada jeste bilo tako.
    (T, 12. jun 2021 17:34)

    # Link komentara

  161. A srbi iz Srbije još gule Yugo i Punto, izuzetak su BG i NS gdje je nešto bolja situacija.
    (Nexus, 12. jun 2021 15:56)

    A, pa to je zato što nam vi dižete prosek. Svi ste došli k'o izbeglice u BG i NS, pa pokupovali sve dobre aute, ko čaša.
    (La la iz Banata, 12. jun 2021 17:19)

    # Link komentara

  162. Zato što nema svako njivu da proda da bi kupio passat-a. Mi Balkanci, tj. Srbi i Bosanci smo napravili od vw-a brend
    (Filipo, 12. jun 2021 17:17)

    # Link komentara

  163. Te gluposti da je kvalitetniji od ostalih nisu tacne , vozio sam dva golfa i pasata i upoznao sve majstore u kraju, presao na citroen evo cetiri godine i odmorio se.
    (Dambldor, 12. jun 2021 17:01)

    # Link komentara

  164. Radije Pasata mladjeg za iste pare,a isto je VW
    (Krajišnik, 12. jun 2021 16:47)

    # Link komentara

  165. @(Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945.,
    Da si ti išta istraživao stigao bi do juga naše zemlje i tu bi stao.
    (milenko, 12. jun 2021 16:46)

    # Link komentara

  166. Recimo dobra golf 6ica 2010 godiste nema ispod 7.000 evra.

    Za 7.000 evra se kupi Opel insignia 2015o ili na primer Pezo 308 2015 sto su relativno mlada kola.

    Dakle, ko ima para za golfa starog 12 godina ima i za neku drugu marku, bar 5 godina mladju.

    Teorija ti ne radi.
    (hours of love, 12. jun 2021 14:52)


    РЕЦИМО
    Просечно становник ЕУ пређе 35000 км годишње!!!
    Са Пежоом 2015то годиште прешао 210 000.
    Са Голфом 6, 2010 годиште 400 000- цена у Србији иста! Србин купи Голфа 6 поред дупло веће километраже са сигурно мањом опремом= ДИЈАГНОЗА
    (СТРАШНИ СУД, 12. jun 2021 16:42)

    # Link komentara

  167. Zašto? Zato, jer kad mu oprostite "dečije bolesti", od kojih svaki automobil boluje, shvatite da je on tu negde u zlatnoj sredini, kad isključite emocije, vidite da je on najbolji odnos kvaliteta, dugovečnosti, upotrebljivosti, prihvatljivih cena održavanja, i dugovečnosti. Najveća mana mu je visoka cena kao novog proizvoda, a najbolja osobina je kvalitet upotrebljenih materijala i poslovično upečatljiva preciznost izrade i nivoa završne obrade.
    (Saša, 12. jun 2021 16:38)

    # Link komentara

  168. @(Nucky Thompson, 12. jun 2021 15:56)
    Vidi se da nemaš 20 godina nikakve veze sa Golfom kad pišeš WV za Volkswagen
    (milenko, 12. jun 2021 16:35)

    # Link komentara

  169. Evo da vam prenesem moje iskustvo.Cesto poslovna auta vozim C klase i stvarno Golf 7 1.6 tdi je daleko ispred drugih..Ja znam da vi nemate npr.15 E da kupite ovaj golf i provozate,nego samo onako odafrlje pisete komentare .Kupite golf i ne ostavlja vas na putu..,a tako je moderan i ugodan za vožnju..
    (Pokušavam da mislim!, 12. jun 2021 16:23)

    # Link komentara

  170. Golf i pasat su stanje uma a ne automobili na Balkanu.
    (V for Vendetta, 12. jun 2021 16:17)

    # Link komentara

  171. zato sto ga kupis za n para,predjes 300k km,vratis kilometrazu i prodas za n -20%. kvalitet materijala to trpi.dizajn je univerzalan bez izleta. e sad sto ima lepsih ili kvalitetnije izrade u toj klasi manje je bitno.
    (Aksel, 12. jun 2021 16:13)

    # Link komentara

  172. Opet srbi sve znaju i u sve se razumeju… covek bi pomislio da ste najnaprednija i najmodernija drzava kad ono medjutim…
    (pljuc, 12. jun 2021 16:00)

    # Link komentara

  173. Poslije Honde a zatim inToyote nisam se vratio na WV preko 20 godina. Ko misli da je Golf stvarno odlican neka ga vozi, nemam nista protiv. Danas u mom dvoristu stoje dve Toyote i samo je moguca nadogradnja na Lexus. Ali WV, neka hvala.
    (Nucky Thompson, 12. jun 2021 15:56)

    # Link komentara

  174. Zato što srbi poreklom iz BIH ne znaju za drugo auto.
    (Vakcinisan, 12. jun 2021 10:28)
    A srbi iz Srbije još gule Yugo i Punto, izuzetak su BG i NS gdje je nešto bolja situacija.
    (Nexus, 12. jun 2021 15:56)

    # Link komentara

  175. Golf je dijagnoza, a ne brend. Vozim se sa ženom pre neki dan, i kažem gledaj malo u saobraćaju ko pravi probleme. Brojimo polukružna na punoj, oduzimanje prednosti, nevezani pojasevi, nema migavca, itd... Pogađate, WV vodi, a golf je na prvom mestu. Moraš da imaš određeno stanje svesti i intelekta da se pališ na golfa.
    (grgur, 12. jun 2021 15:49)

    # Link komentara

  176. Najprostiji i najtačniji odgovor: polovnjak koji neopravdano drži cenu. Potrajaće vam par godina, i vratiće većinu uloženog novca. Uz to, da se ne lažemo, većina kupaca polovnjaka sa naših prostora i trguje polovnjacima, pa ovo nije bez značaja. Retko koji od njih zadrži auto duže od tri godine, već ga protrguje i kupuje sledeći. Prepoznaćete ih: to su oni s malo godina, a koji se hvale da su već sve i svašta vozili.
    (S2, 12. jun 2021 15:42)

    # Link komentara

  177. @Vozač
    Nekako sumnjam da ti i većina Šabana ovde vozite neku zdravu prolom vodu od kola?
    (ciga, 12. jun 2021 12:27)
    Za dvadesetak godina, 150 kkm na plin i oko 400 kkm na benzin, evro6 trenutno, hvala na pitanju.
    (Vozač, 12. jun 2021 15:42)

    # Link komentara

  178. Vidim mnogo pljuvanja, ne po samom autu toliko, nego baš po vozačima istog. Znači sve koji voze golfa generalno ste označili kao neobrazovane, glupe, lažljive i seljačine. Svaka čast. Zato ste vi tu da prosvetlite većinu. A što se samog auta tiče, da! I tu ste u pravu! Švabe od keca do osmice svaku seriju proizveli u milionima i milionima primeraka zato što nevaljaju! Bože, Bože...
    (SuperepuS, 12. jun 2021 15:40)

    # Link komentara

  179. @Ivan
    Mozda je u '83 bilo i nekih Golfova mk1 sa 1.8 motorom , jer je vec uveliko krenula i proizvodna mk 2, ali Golf mk1 GTI nije postojao sa fabricki ugradjenim motorom 1.8 !
    (shomyana, 12. jun 2021 15:30)

    # Link komentara

  180. Negativni komentari ovih sto nemaju para za golfa
    (djuka, 12. jun 2021 15:28)

    # Link komentara

  181. @ZnaOnKoSam: "bolje se vozi, ima tvrde vesanje" sinak pređi ti na zaprežna vozila pa teraj do maksimuma, za tebe nije automobil
    (Rynchinoi, 12. jun 2021 15:27)

    # Link komentara

  182. Daj da vidimo koliko nasih gradjana kupuje nov golf. Dajte spisak prodatih novih automobila u Srbiji pa cete onda videti pravo stanje popularnosti neke marke i nekog primerka.
    (Smuki, 12. jun 2021 15:26)

    # Link komentara

  183. Zato što je,kaže moj komšija Boske, "Njemačko auto je ?jemačko"...
    (Boki S., 12. jun 2021 15:25)

    # Link komentara

  184. Cevena zvezda Tirana
    Mislim da si pogresio stranicu na portalu. Ovde je rec o automobilima a nije cas maternjeg jezika i gramatickog poducavanja. Neko ne zna da pise ,ali zna sta je dobar automobil. Pretezno oni sto se prave pametni kao ti,njima je najlakse uvaliti los automobil. Pozdrav.
    (tetreb, 12. jun 2021 15:23)

    # Link komentara

  185. Secam se kada sam kupio novi Samsung telefon sa kolor ekranom u ceni polovne Nokie sa monohromatskim ekranom. Gledali me svi kao da sam lud ,tada je Nokia bila zakon.Tako vam je i ovo sa automobilima ,uvek kupiti ono i raditi ono za sta nije prosta vecina.Necete pogresiti.
    (profesor, 12. jun 2021 15:22)

    # Link komentara

  186. Nije mi jasna veca cena kod Vw nego kod ostalih automobila. Moji poznanici koji voze Vw kazu da ljudi koji nemaju para voze druge marke.
    Ja bih pre rekao da onaj ko ima para vozi Bmw ili Audi.
    Daleko od toga da su golf i ekipa losi automobili, jako su dobri ali cemu toliko veca cena od konkurencije. 30 posto skuplji ali da li su 30 posto bolji?
    (p2345, 12. jun 2021 15:22)

    # Link komentara

  187. Imao sam Golf 6 sa dvije vrata 1.6 tdi. Zbog funkcionalnosti sam morao da ga menjam. Uzeo sam Audi a3 takodje od 105ks 2009 godise. Odgovorno tvrdim je je Golf bar za klasu bolji od audija. Lepsi za voznju,manje buke se cuje iz motora,osecaj stabinnosti i tezine je na strani golfa. Instrument tabla po meni modernijeg izgleda jednostavno se oseca kao da je golf koju godinu mladji,ali to zavusi od opreme. Ne znam za druge za mene osim sto je bio sa dvije vrata sve ostalo je na strani golfa. Nisam za 3 godine imao nikakvih problema osim zamene jednog desnog lezaja i to je to. Potrosnja na strani golfa svakako kao i odrzavanje. Sa golfom jedino moze da se meri Honda u klasi ostali mislim da su za klasu ispod golfa mageni pezoi fiati fordovi i ostali.
    (tetreb, 12. jun 2021 15:16)

    # Link komentara

  188. Vozio sam Golf 6 i onda presao na Audi A3 , neko bi rekao isti auto samo Audi skuplji , medjutim ne mogu da se porede koliko je Audi bolji u svemu.
    (mishel, 12. jun 2021 15:13)

    # Link komentara

  189. Popularan je jer ljudi računaju da prođu jeftinije sa dizelašima a onda ih sačekaju kvarovi i popravke pa nadoknade sve što su štedeli na gorivu pa i preplate preko toga. Drugi razlog je što je većina vozača tehnički nepismena, potpada pod uticaj medija, koji forsiraju nemačke proizvođače a ne pogledaju npr.zašto su japanski i korejski automobili najprodavaniji u svetu. Treći razlog je potpadanje pod uticaj okoline, a ne ispunjavanje sopstvenih autentičnih potreba ali to je već pitanje za stručnjake iz nekih medicinskih nauka. vozač sam već skoro 20 god. probao i imao većinu evropskih i azijskih automobila i posle svega moj izbor ubuduće su vozila sa dalekog istoka. Pozdrav!
    (Alex, 12. jun 2021 15:09)

    # Link komentara

  190. Ne, vozicu Japaneze plastikanera.
    (NT, 12. jun 2021 15:08)

    # Link komentara

  191. Golf,pa svi ostali.
    (Kiklop, 12. jun 2021 15:07)

    # Link komentara

  192. Golf je idealan auto za standard gradjana Srbije, za kvalitetniji auto ljudi nemaju para pa im je ovo maximum koji mogu priustiti. U Nemackoj taj auto voze uglavnom klinci koji su polozili pa im sluzi da se priviknu na saobracaj,ako ga i razbiju nije neka velika steta.
    (Lala, 12. jun 2021 12:49)

    Recimo dobra golf 6ica 2010 godiste nema ispod 7.000 evra.

    Za 7.000 evra se kupi Opel insignia 2015o ili na primer Pezo 308 2015 sto su relativno mlada kola.

    Dakle, ko ima para za golfa starog 12 godina ima i za neku drugu marku, bar 5 godina mladju.

    Teorija ti ne radi.
    (hours of love, 12. jun 2021 14:52)

    # Link komentara

  193. Zato što je Srbov mozak oblikovan na Pimku, u kladionici, na malom fudbalu, sa kašičicom u ustima, na trenerka skupu, na proslavama i plivanjima za krst... jer jednom zatrovan mozak najvećim mediokritetima teško može da se kasnije pročisti.
    (Radoš iz Železnika, 12. jun 2021 12:52)

    A gledaju li pink nemci iz Berlina ?
    Igra li se mali fudbal u Spaniji ?
    Nose li se trenerke u Italiji ?
    Da li se praktikuju religijski skupovi u Francuskoj ?
    Da li poseduju kasicice za mesanje kafe u Austriji i Svajcarskoj ?

    Pitam, posto se i tamo GOLF prodaje. Veoma redovno.
    (hours of love, 12. jun 2021 14:50)

    # Link komentara

  194. Ok. Iznadprosečan auto C segmenta, ništa više od toga. Ali mi ta pomama za Golfom nikada nije bila jasna, da je skuplji od mnogih automobila istog godišta D segmenta.
    (mića šaft, 12. jun 2021 14:33)

    # Link komentara

  195. Kome nije problem startna razlika u cijeni naravno da ce da uzme vw prije opela, renoa, pezoa itd u istoj klasi. Gledajuci minuse za golfa, treba reci da ovdje minuse lupaju svi ostali, a pluseve samo vozaci VW grupacije, pa i pored toga su negdje podjednaki. Znaci, na jednoj strani VW (golf), na drugoj svi, pa je gusto. Porediti Megana i Golfa je presmijesno, Pezoa 307/8 i Golfa je jos smjesnije, Astru ili nekog ocajnog Citroena da ne pominjem. Licno koristim auto mnogo vise klase pa ne bih da sudim, ali u toj klasi ko bira izmedju golfa i neceg drugog se nema sta dvoumiti, jeftinije odrzavanje, dobrih dijelova svugdje, veoma pouzdan, ima dovoljno prostora, izgleda dobro, kvalitetna izrada, svugdje se brzo i lako popravlja, odlicno se prodaje i drzi cijenu. Mozda ima poneki auto da je bolji u nekoj oblasti, ali generalno gledano kao cijeli paket, ni blizu. Mozete vi pricati sta god hocete, ali taj auto je s pravom decenijama najbolji u klasi u cijeloj Evropi, a ne samo na "brdovitom Balkanu"...
    (Sash, 12. jun 2021 14:27)

    # Link komentara

  196. Moram da pitam zašto se famozna "potrošnja" toliko naglašava?
    Pa to je 200e na 10K predjenih u odnosu na benzinac. Pustite te priče o potrošnji od 4L. To je 2 do 2500 evra na 100K predjenih, toliko i više je u startu skuplji, plus skuplje održavanje.
    (Papillon, 12. jun 2021 14:23)

    # Link komentara

  197. Da se ne lažemo Golf je odličan auto.
    Onog trenutka kada izađe nov model tada je sigurno najbolji u klasi.

    E sad...cena !!!

    Ako za istu količinu novca koju bi dao za recimo Golfa 2013 - 2014 godište mogu da kupim Astru,308,Auris ili Megana koji su 2018 godište i imaju 50 - 100 000 km pređenih manje i više opreme nego taj Golf uvek ću birati neki od ta tri ponuđena modela.

    Jednostavno precenjen.

    Ali da mogu da biram model auta u toj klasi i da imam neograničena sredstva uvek bi uzeo napucanog Golfa u high line opremi.
    (Gojko, 12. jun 2021 14:13)

    # Link komentara

  198. Kvalitetan auto koji nema ozbiljnih kvarova, cene rezervnih delova pristupacne, auto koji dugo traje bez znakova habanja
    (Golf je zakon, 12. jun 2021 14:05)

    # Link komentara

  199. Nije samo u Srbiji nego Boga mi i u celoj Evropi
    (Gastarbajter, 12. jun 2021 14:02)

    # Link komentara

  200. Zato što je to dizlo, pa to se ne kvari. Samo mu promeniš plivajući zamajac, repariraš turbinu, repariraš Boš pumpu, zameniš mu sve dizne i grejače i teraš brate i ne misliš.
    (statuskan, 12. jun 2021 12:16).

    Zaboravio si da dodaš.
    Skineš DPF filter promeniš krajeve spona, amortizere. Oko elektronike nema problema zato što nema ni električne podizače prozora pa je polovni radio lako nači kod cigana ispod mosta pored buvljaka. Većina ostalih delova je jako jeftina direkt iz Turske pa je glupo i pominjati ih. Potreban je još samo dobar doktor za kamen u bubregu od vibracija.
    (Sergo, 12. jun 2021 14:00)

    # Link komentara

  201. Sto se tice automobila C segmenta samo Toyota Corolla, ostalo je sve vrlo slicno, hteli to sebi da priznaju ili ne.
    Pobednici su mi drugari i poznanici koji koji god automobil da kupe, taj je najbolji na svetu. Ja ih samo pitam, pa sta bi sad, zar nije onaj prosli najbolji.
    (Slucajni prolaznik, 12. jun 2021 13:46)

    # Link komentara

  202. Koliko ima nerealnih vlasnika Golfa (koje ćete onako sresti i koji ne pišu po ovom portalu), toliko čini mi se i ovih drugih, njegovih "mrzitelja" (koje ćete uglavnom sresti ovde).

    Sve su to solidna vozila (i Golf i svi ostali), neki bolji ovde ili onde, a nijedan najbolji u svemu.

    Vozite šta volite/želite/možete i što bi rekli u CG...opuštite se. ;)
    (supa, 12. jun 2021 13:44)

    # Link komentara

  203. Ne razumem komentare isfrustriranih ljudi. Naravno da je velika prednost kod auta što možeš da nađeš delove lako i svuda. Kupuješ auto jer ćeš ga voziti i jer si svestan da svaki auto ima potrošni materijal.

    Mom drugaru kvar na tojoti ravu, benzinac automatik, i morao je da ide do Čačka najbliže na popravku.

    Svako mesto skoro u Srbiji ima vrhunskog majstora za nemačka vozila (VW, Audi, BMW), dok za neko drugo moraš da ideš u Bg zbog servisa da bi ti neko uradio nešto kako valja.

    A i mimo toga, prilično pouzdan auto i štedljiv sa potrošnjom.
    (O ukusima ne treba raspravljati, 12. jun 2021 13:35)

    # Link komentara

  204. Interesantno mi je da svi iz Bosne za auto kažu TO AUTO, a ne znaju da je auto muškog roda i da se pravilno kaže TAJ AUTO...auto je skraćeno od automobil. Valjda im zvuči tako zato što se završava sa O, ali redovno greše i to već generacijama. I reč DOBA se završava sa A, pa nije ženskog već srednjeg roda - TO DOBA...

    Svašta ima u Bosni...nepostojano I (Slan~na, Bjelj~na, Vel~ka), prelazak iz A u O (mlOd, drOg, jOk), skraćeni infinitiv ( rekao je doć'), i ekstra A ( šAraf)...

    čudna je to zemlja...istražujem glasovne promene dalje...
    (Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 12. jun 2021 13:31)

    # Link komentara

  205. Zato sto vecina Srba ne zna ili ne zeli da zna za drugi auto osim Golfa.
    (Zoran YNWA, 12. jun 2021 13:29)

    # Link komentara

  206. Zato sto je ljude sramota da se u svom selu pojave bez nemca (najcesce golf)
    (qwerty, 12. jun 2021 13:22)

    # Link komentara

  207. Pa kod naroda koji decenijama bira ovakvu vlast, koji zivi u bedi,koji je ztucan i neobrazovan,koji nije cuo za ekologiju, kome je Ceca majka a Kristijan Golubovic tata.,.....sta drugo da bude popularno nego VW Golf
    (Ivan, 12. jun 2021 13:21)

    # Link komentara

  208. Golf 2 je auto za sva vremena. Kako sam k…o u caletovoj dvojci kad sam bio klinac. Uuu jos se secam I jos kad otvoris siber u letnjoj noci. Milina.
    (021, 12. jun 2021 13:03)

    # Link komentara

  209. Vw ne bitno koji model, udobnost nula.
    Zato ih izbegavam
    (sax, 12. jun 2021 13:02)

    # Link komentara

  210. Zato što je Srbov mozak oblikovan na Pimku, u kladionici, na malom fudbalu, sa kašičicom u ustima, na trenerka skupu, na proslavama i plivanjima za krst... jer jednom zatrovan mozak najvećim mediokritetima teško može da se kasnije pročisti.
    (Radoš iz Železnika, 12. jun 2021 12:52)

    # Link komentara

  211. Golf je idealan auto za standard gradjana Srbije, za kvalitetniji auto ljudi nemaju para pa im je ovo maximum koji mogu priustiti. U Nemackoj taj auto voze uglavnom klinci koji su polozili pa im sluzi da se priviknu na saobracaj,ako ga i razbiju nije neka velika steta.
    (Lala, 12. jun 2021 12:49)

    # Link komentara

  212. mazda 3, civic, corola, su mnogo bolji automobili od golfa, a u istoj su klasi. A prica o ceni delova je toliko besmislena da nemam reci. originalni delovi kod svih automobila su na slicnom cenovnom nivou. Razlika je samo u ceni kopija.
    A sto se tice pouzdanosti, svaki komentar je izlisan
    (johnny, 12. jun 2021 12:43)

    # Link komentara

  213. "tamo i održavan sa pravih 117.000 km" :)
    (kibo, 12. jun 2021 12:42)

    # Link komentara

  214. Zato sto je najpouzdanije auto, ne kvari se. Od odrzavanja ima samo dosipanje ulja i gume kada se potrose. Potrosnja mizerna, do 4l dizela. Izuzetno kvalitetna unutrasnjost, ukoliko uporedite sa bilo kojim drugim autom istog godista razlika je ocevidna. Auto za sve, moze da potegne u brdu, za prevesti drva, prikolicu od 2t, a opet bez blama mizete otici odvvesti zenu u pozoriste s Golfom. Prednosti dalje prodaje se ne moraju posebno objasnjavati. Jednostavno, njegovo visocanstvo Golf.
    (Anastasije, 12. jun 2021 12:34)

    # Link komentara

  215. Odnos cena - kvalitet, a i tradicija su plus za Golfa. Neki brendovi u Golf klasi sa manjom početnom cenom ipak nisu toliko na ceni i po kvalitetu kao on.
    (Sun ce, 12. jun 2021 12:31)

    # Link komentara

  216. Uverenje da je Golf najbolji auto se najverovatnije po nekom psihološkom automatizmu prenosi još od Golfa 2, u koji su ljudi, kad obore zadnje sedište trpali cigle, džakove cementa, koture gvožđa i ostali građevinski materijal i teglili Golfom uništavajući amortizere koji ionako nisu bili neki ( sem Mercedesa nijedan nemački auto ne može da se pohvali nekom udobnošću, vešanja su im tradicionalno tvrda ).
    Kada sam kupovao polovan auto, pre 10 godina, vodio sam se statističkim podacima iz analiza koje su tada rađene i koje su pokazale, da nakon isteka garantnog roka, automobili evropske proizvodnje ( sa izuzetkom skandinavskih proizvođača ) imaju procenat kvarova 25%, a japanski 10%. Šampion je bio model Toyota Corolla sa 8% kvarova, dok je najgori bio Fiat Marea sa procentom kvarova 44%. Naravno, uzeo sam japanski auto i nisam se pokajao.
    (Miki, 12. jun 2021 12:31)

    # Link komentara

  217. Zato što delove nadješ u kiosku.
    (čoveče ne ljuti se, 12. jun 2021 12:30)

    # Link komentara

  218. @Vozač
    Nekako sumnjam da ti i većina Šabana ovde vozite neku zdravu prolom vodu od kola?
    (ciga, 12. jun 2021 12:27)

    # Link komentara

  219. Jel redakcijo, jel ovo tema da raja malo leči svoje frustracije? Po sistemu isplači se izbaci sve iz sebe biće ti lakše ?
    (kimi R, 12. jun 2021 12:26)

    # Link komentara

  220. Zato što je to dizlo, pa to se ne kvari. Samo mu promeniš plivajući zamajac, repariraš turbinu, repariraš Boš pumpu, zameniš mu sve dizne i grejače i teraš brate i ne misliš.
    (statuskan, 12. jun 2021 12:16)

    # Link komentara

  221. Zato sto zivi na staroj slavi Golfa dvojke.
    (Bob, 12. jun 2021 12:04)

    # Link komentara

  222. Imam Leona. Dosta toga deli sa golfom pa zato komentarisem . Nije ni u cemu najbolji ali ni u cemu najgori. Nije ni veliki. Nije ni mali . Jednostavan i praktican automobil. Mislim da ako naidjete na dobro odrzavan golf necete se pokajati ako ga pazarite .
    (Zucko, 12. jun 2021 12:04)

    # Link komentara

  223. Imao sam novi Golf 6 1.4b...motor bio slab za taj auto, ali sve ukupno - auto je udoban, lepo se vozi, pregledan je i tih u voznji. Za preporuku, zaista. Motori 1.4tsi i 2.0tdi su najbolji izbor.
    (Kobaja Grande, 12. jun 2021 12:00)

    # Link komentara

  224. zato sto ne znaju za bolje da su vozili hondu tojotu ili astru na golfa ne bi ni pomislili
    (ziko, 12. jun 2021 12:00)

    # Link komentara

  225. Najpopularniji... Nikad!
    (srbin, 12. jun 2021 11:52)

    # Link komentara

  226. Golf 1 u restilizovanom modelu (široka stop svetla 83. god) je imao 1.8
    (Ivan, 12. jun 2021 11:51)

    # Link komentara

  227. Nekad je bio najbolji, najpouzdaniji auto (Golf 1, 2), ostale marke u tom trenutku nisu mogle da pariraju. Nakon toga su došle sankcije, ratovi, mi osiromašili, izgubili kontakt sa svetom, a golf 2 ostao u podsvesti u glavama.
    Mada je Golf realno dobar auto i tehnološki u rangu ili bolji od ostalih kola svog ranga, malo je po izgledu zaostao. Ali to je wv filozofija neka.
    (neutralan, 12. jun 2021 11:36)

    # Link komentara

  228. Jedini auto za koji mozete zamajac da kupite za 30.000, turbinu za 70e, diznu za 30e.
    (koronarius, 12. jun 2021 11:32)

    # Link komentara

  229. Seat Leon, je ista stvar u lepsem pakovanju. Manje se krade, jeftiniji je za nijansu, a bolje se vozi u krivinama jer je stabilniji zbog tvrdjeg vesanja
    (ZnaOnKoSam, 12. jun 2021 11:31)

    # Link komentara

  230. Nijedan benzinac ovog modela nije valjao.Jedini koji se manje istice na ulici od njega je golf 7.Totalno neprimetan.Po meni jaka trojka.
    (Picopevac, 12. jun 2021 11:22)

    # Link komentara

  231. У мом месту има мало голфова,највише цитроен, пежо, рено фиат,опел.
    Половних голфова слабо
    (Мирабо, 12. jun 2021 11:22)

    # Link komentara

  232. Ako se kupuje nov auto, onda Kia. Polovan od 5-10 god, moze VW. Polovan preko 10 god, samo premium, Mercedes, BMW ili Audi.
    (Onako iz iskustva, 12. jun 2021 11:22)

    # Link komentara

  233. Golf je bio skroz ok izbor pre mozda 10ak godina kada delovi za druge modele i nisu bili tako dostupni i kada su bili jako skupi. Danas ga ni u ludilu ne bih uzeo. Nema precenjenijeg auta.
    (Kiza, 12. jun 2021 11:13)

    # Link komentara

  234. Ovo je za rubriku zdravlje
    (jesam.ba, 12. jun 2021 11:08)

    # Link komentara

  235. @Ivan
    Golf 1 GTI je imao 1.6 motor , tek od mk 2 imaju 1.8 motor u Golfu
    (shomyana, 12. jun 2021 11:02)

    # Link komentara

  236. Zato što se najviše kvari i svi hoće da ih se otarase pa se tako stvara privid popularnosti. A niko neće da kaže da je kanta jer onda ne bi mogao da ga proda. I tako u krug.
    (Igor, 12. jun 2021 10:58)

    # Link komentara

  237. Golf 6 što neko reče vrlo udoban, dobra zaštita od hrđe, meka plastika u kokpitu, na vratima napred i pozadi, prostran s pouzdanim dizel motorima.
    Automobil za preporučit u svakom pogledu za razliku od novijih vw poput t-roca ili t-crossa koji su teški plastikaneri bez multilinka pozadi gde se jedino plaća mondensko povišeno vozilo.
    (Iga, 12. jun 2021 10:58)

    # Link komentara

  238. Samo Renault Megane... :)
    (Neno, 12. jun 2021 09:59)

    Ovaj novi je prelep.
    (hours of love, 12. jun 2021 10:55)

    # Link komentara

  239. Zato sto seljaci za bolje ne znaju a sirotinja za bolje nema
    (Kimi, 12. jun 2021 10:11)

    Ti to pricas o srednjoj klasi evropske unije ?!

    Siguran ssm da znas da je ovo najprodavaniji automobil pre svega u Nemackoj, a nakon toga i celoj evropi, GODINAMA UNAZAD !
    (hours of love, 12. jun 2021 10:54)

    # Link komentara

  240. Pa i Koka Kola je najpopularnije piće na svetu, pa ne znači da valja.
    (Vozač, 12. jun 2021 10:54)

    # Link komentara

  241. Zato sto seljaci za bolje ne znaju a sirotinja za bolje nema
    (Kimi, 12. jun 2021 10:11)

    Kako to sirotinja za bolje nema a golf najskuplji polovnjak...?

    To sto ti nemaš za golfa pa ostavljaš ovakve komentare je priča za rubriku "zdravlje".
    (čiča, 12. jun 2021 10:53)

    # Link komentara

  242. zato sto smo budale, polovnjak koji se kvari kao i svi ostali.
    imam prijatelja koji su ih prodavali prije nego sto su ih kupili.
    skuplje ga platis, skuplje i lakse ga prodas.
    voli ga narod zato sto dio nađes ispod svakog kamena...
    (jojufff, 12. jun 2021 10:44)

    # Link komentara

  243. Pisem iz BiH....
    Predrasude prije svega, rezervni dijelovi koji se mogu naci za vw i na trafikama - samim tim ima i vise kineske robe, pa vlasnici misle da su jeftiniji za odrzavanje.
    (M17, 12. jun 2021 10:43)

    # Link komentara

  244. Dizajn spoljasnjosti mu je osrednji, udobnost ni previse tvrd ni previse mek, reklo bi se taman, mesta u unutrasnjosti i komfora van proseka, ali dizaj enterijera dosadan, vozna dinamika izvanredna, potrosnja umerena, a sto je najvaznije odrzavanje krajnje povoljno. Vozio sam 4ku i 5cu, sad vozim skodu, ali svako ko me pita za golfa toplo mu ga preporucim, jer bi se i sam ponovo bez razmisljanja odlucio za njega. Jos ako je neki R, GTI ili GTD ,puna kapa ?
    (Pedja, 12. jun 2021 10:41)

    # Link komentara

  245. Pa i u Nemačkoj je najprodavaniji, i kao nov i kao polovan.
    (Dr. Miloš, 12. jun 2021 10:37)

    # Link komentara

  246. Zato što je babo reko to je najbolji auto ;)
    (TataBrada, 12. jun 2021 10:36)

    # Link komentara

  247. Pa sirotinja.
    Klasa posebna su ostali koji voze 15 god. stare BMW, M.BENZ, VOLVO...
    Jos manji broj kupuje novo.
    (Desa, 12. jun 2021 10:32)

    # Link komentara

  248. Zašto je Golf najpopularniji polovnjak u Srbiji?
    Zato što imamo puno neobrazovanog stanovništva...
    (Gagi, 12. jun 2021 10:29)

    # Link komentara

  249. Zato što srbi poreklom iz BIH ne znaju za drugo auto.
    (Vakcinisan, 12. jun 2021 10:28)

    # Link komentara

  250. Evo zabavnog štiva da se čita preko vikenda.
    (Over And Out, 12. jun 2021 10:26)

    # Link komentara

  251. Zato što ga gazda najlakše proda kad zagusti. Nema tu previše ljubavi. Automobil sa možda najlošijom motorizacijom u klasi. Mislim na pouzdanost.
    (kele®, 12. jun 2021 10:25)

    # Link komentara

  252. Zašto? Zato što je uvreženo mišljenje da je neuništiv, da ne troši ništa, da je dizlO 1.9 TDI motor savršenstvo, zato što je NJemac a voziti NJemačkO autO je valjda neki prestiž (jeste ako voziš S klasu, a ne automobil od 3-5 hiljada evra)... Zato što su "Italijani" krš, "Francuzima" ne valja elektronika, "Japanci" skupi po pitanju delova...

    Uglavnom, idiotluk klasični.

    Gledam poslednjih dana nove golove po nemačkim sajtovima, ono je Bože sačuvaj. Enterijer izgleda toliko jeftino, toliko bezbedno, zrači hiperprodukcije i neka jaftinoća da je to propast. Nešto jači motor obilja oprema, ništa specijalno, lagano ide preko 30 hiljada evra. A za te pare izbor nestvaran... Da ne nabrajam, ali uporediti Golfa i recimo isto tako novu Mazdu 6 je bespredmetno u svakom smislu.

    No, ko voli nek izvoli. Ali narodnO autO košta, samo zbog imena, bar 20% više nego što bi trebalo. Razlika u kvalitetu koja je postojala pre X godina u odnosu na druge proizvođače široj populaciji dostupnijih vozila - odaaavno ne postoji.
    (Stef, 12. jun 2021 10:22)

    # Link komentara

  253. 2011., sada 270 tisuća km, kod mene 3 godine I prešao sam ravno 100. Kvarovi: akumulator, cilindar kočnice i nekoliko puta lampice. Sve u svemu prezadovoljan osim što je zadnja klupa kao da na drvetu sjedis i što je trom u startu.
    (Džimi, 12. jun 2021 10:20)

    # Link komentara

  254. Ne znam za ostale modele, ja sam sa mojom 6icom prezadovoljan.

    Kupljena je sa originalnom kilometrazom, 2.0 tdi, 140ks, u highline opremi i sa DSG menjacem.

    Sama sedista i kadice su preudobna, zvucna izolacija na nivou, u kolima nista ne treska, ne lupka i ne cvrci, stvarno je auto bas utegnut i lepo lezi na putu.

    Za godinu dana koliko je kod mene, promenio sam EGR ventil (30.000 deo + 10.000 ruke) i to je skinut originalni iz prve ugradnje(otisao je na 195.000km) i 2x puta sam menjao neki vakuum kod kocnice, polovan deo sa otpada, dakle jednom 60 evra i drugi put 30 jer mi je "uvazena" reklamacija plus ruke prvi put 30 evra i drugi put 20 evra.

    Redovne servise sam odradio kad je auto kupljen, osim velikog, vec je bio odradjen na kolima pre kupovine.

    Auto bih preporucio svima od srca zaista, pogotovo ako mozete da nadjete u boljoj opremi, klotare kao ovaj sa snimka ne vrede novca koji vlasnici traze.

    Mane auta sto se tice same voznje po meni ne postoje, neudobnost i tvrdocu koju ljudi pominju kod Vagena, ja na ovom autu ne prepoznajem, meni je cak sa ovim DSG menjacem prezabavan za voznju.
    Gepek zaista jeste gotovo nepostojeci pa sa ovim autom se ne bih usudio da krenem na more sa zenom i dvoje dece, ali resava stvari na kracim relacijama.

    Da pasat b7 karavan pozadi nije dizajniran kao sekirom da je odsecen to bi bio verovatno moj izbor, ovako ce morati da se skupljaju pare za limuzinu.

    I obavezno zeder i namotate volan u stranu ko zivi u vecim gradovima.
    (hours of love, 12. jun 2021 10:18)

    # Link komentara

  255. Zato sto je najjaci za te pare.
    (NR, 12. jun 2021 10:12)

    # Link komentara

  256. zato sto je golf. jos ako je gtr
    (веља, 12. jun 2021 10:11)

    # Link komentara

  257. Zato sto seljaci za bolje ne znaju a sirotinja za bolje nema
    (Kimi, 12. jun 2021 10:11)

    # Link komentara

  258. Veliki sam ljubitelj automobila.
    Davne 1998. god sam kupio svoj prvi auto. Golf 1 1.3 benzin a nedugo potom ga zamenio sa istim modelom ali 1.8 GTI. To je jedini auto koji se kod mene zadržao više od dve godine. Posle toga sam kupovao sve i svašta dok pre dve dve godine nisam došao u posed ovakvog Golfa kao na testu. 1.6 TDI 2012. god crne boje, kupljen u Porscheu, tamo i održavan sa pravih 117.000 km. Malo sam ga ulepšao sa led stop svetlima sa GTI/GTD modela i R-line volanom. Malo mi je falilo snage pa sam odradio blagi Chip tuning na 120-130 ks. Mislim da ga u bližoj budućnosti neću menjati jer se stvarno lepo vozi a lepo i izgleda.
    (Ivan, 12. jun 2021 10:10)

    # Link komentara

  259. niskobudzetna kola bez stila
    (Zivelii, 12. jun 2021 10:10)

    # Link komentara

  260. Sta drugo da kupuju ljudi ?
    Megane, fiate, peugeote, toyote, hyundai, opele, i ostale sklopocije. Bolje platiti u startu malo vise , pa si miran da duge staze. Sa TDI ne moze da se pogresi.
    (Das Auto, 12. jun 2021 10:03)

    # Link komentara

  261. 6 ica po meni jedini koji je dobar... Jako udoban auto nesvakidašnjo za golfa... I passat iz te generacije je bio pun pogodak.
    (allan houston, 12. jun 2021 10:01)

    # Link komentara

  262. zato sto smo zaostali u svakom smislu...
    (EXcitizen011, 12. jun 2021 10:00)

    # Link komentara

  263. Vrlo zanimljiva tema koje se nikada niste dotakli..
    (nisam robot, 12. jun 2021 09:59)

    # Link komentara

  264. Samo Renault Megane... :)
    (Neno, 12. jun 2021 09:59)

    # Link komentara