1. @(Hobista, 27. oktobar 2020 01:13)

    Pa sve zavisi. Zadnji pogon ce uvek biti zabavniji i bolji za stazu. Ali, nov E90 se vise ne prodaje, a polovan je macka u dzaku. Odlican izbor ako imas vremena i radionicu da se sam zezas sa njim, sredjujes itd. ili ako imas novaca da platis druge da ti srede sve. Sa druge strane Civic Type R kupis i odmah na stazu bez mnogo razmisljanja. Povremeno proveris gume i kocnice, zamenis mu ulje i opet teraj.
    (Hah, 28. oktobar 2020 00:32)

    Naravno da se govori o polovnim automobilima. U protivnom ode garancija i tesko bi se prodala obicnom kupcu.

    Macka u dzaku? Jeste. Za mene licno nije bitno, imam radionicu, znanje, iskustvo, i mogu da priustim.

    Budzenje kola je moj dugogodisnji hobi. Radio sam malo sa japancima u proslosti u vreme kada su se klinci palili na "Fast and Furious".

    BMW je mnogo zahvalniji za bilo kakve modifikacije.

    Type R ne bih kupio ni mrtav. To je za klince, uglavnom azijate. To sto je auto brz na trkackoj stazi ne znaci da je ugodan za voznju. Ja licno volim da vozim po brdskim krivudavim putevima gde moji bimeri briljiraju.

    Sto se pogona tice, RWD jeste zabavniji i zahtevniji, ali xDrive je mor favorit. Torque Vectoring cini voznju nestvarnom.
    (Hobista, 28. oktobar 2020 17:14)

    # Link komentara

  2. @(Hobista, 27. oktobar 2020 01:13)

    Pa sve zavisi. Zadnji pogon ce uvek biti zabavniji i bolji za stazu. Ali, nov E90 se vise ne prodaje, a polovan je macka u dzaku. Odlican izbor ako imas vremena i radionicu da se sam zezas sa njim, sredjujes itd. ili ako imas novaca da platis druge da ti srede sve. Sa druge strane Civic Type R kupis i odmah na stazu bez mnogo razmisljanja. Povremeno proveris gume i kocnice, zamenis mu ulje i opet teraj.
    (Hah, 28. oktobar 2020 00:32)

    # Link komentara

  3. A sto se staze tice, sutra imam zakazano sat vremena voznje sa svojom Hondom Civic type R na stazi u De. A ti, gde vozis?
    (koronarius, 24. oktobar 2020 18:25)


    Da nije NÜRBURGRING-GRÜNE HÖLLE???
     (SRBIN, 27. oktobar 2020 19:25)

    # Link komentara

  4. Citam pa se cudim koliko se ljudi pale na Civic Type R.

    Nabudzena Honda je OK. Previse je skupa za ono sto nudi. Sa druge strane BMW 335i model E90 sa motorom N54 (model 2008 ili 2009 posto 2010 je vec opremljena sa N55), cena je veoma povoljna.

    Sa 350 (mozda i manje) evra moze da se nabudzi do snage od 370 KS, sa 1800 evra do 550 HP. Sve modifikaciije su 'bolt on' sto ne bih znao prevesti na srpski, i software koji je potpuno reversibilan. Jedino sto je destruktivno je skidanje katalizatora, ali deo moze da se sacuva i vrati ako je to potrebno.

    Honda Type R ni po cemu ne moze da se parira ovakvom BMW. Cak ni bojom.
    (Hobista, 27. oktobar 2020 01:13)

    # Link komentara

  5. @ Jel se ti to hvališ da voziš hondu? Hahahahaha
    (grubijan, 24. oktobar 2020 19:24)

    Ne znam sta ti vozis ali smejati se nekom za Hondu CIVIC typ R moze samo neko ko:
    a) nema pojma o automobilima,
    b) vozi Porsche, Ferari, Lambo itd.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nemanja, 24. oktobar 2020 19:52)

    Any type of Honda is still a Honda, koliko god da je nabudzena.
    (Nisam ja, nego ovaj iza mene!, 26. oktobar 2020 20:42)

    # Link komentara

  6. Poz ekipo.Prosle godine bio sam na premjeri ovog auta u frankfortskom sajmu automobila.Auto preljepo izgleda kako izvana tako i iznutra,preformanse SF.Taj auto je bio najposjeceniji na sajmu.
    (Joca, 25. oktobar 2020 22:56)

    # Link komentara

  7. Koliko moras biti operisan od svega da kupiš hondu civic type r, najruzniji proizvod posle fiat multiple u auto industriji.
    Ložiš se na one police za knjige na geoeku, tri izduva, izuvijan ceo kao leteci tanjir, a jedan RS3 normalnog izgleda bi ga obrisao kao slinu i posle pricas o kompleksima a biras auto koji izgleda “opasno” ali samo u dečijim crtaćima.
    (Smešno, 25. oktobar 2020 00:30)
    ---…--

    Jesi li siguran da zelis da uzmes samo 20.000 skuplji RS3 da bi nam pokazao kako je Type R losiji auto? Mogao si da nadjes i neki drugi auto koji je jos skuplji od 20.000 od Type R da popunis dozivljaj ....
    (The Unforgiven, 25. oktobar 2020 21:38)

    # Link komentara

  8. Нажалост, подаци о продаји НСКС НЦ1 нису толико добри као његов претходник, а процењује се да је укупна продаја широм света близу 2000 примера. У последње три године, Хонда је у истом периоду успела да прода само 207 аутомобила у Европи и 1.258 у Сједињеним Државама. У јануару 2020. године Хонда је успела да прода само 9 возила, што је далеко од Хондине првобитне процене о 800 аутомобила годишње и 6000 јединица у прве три године производње. Упркос чињеници да је друга генерација НСКС фантастична спортска машина, њена висока цена (МСРП износи 159.495 УСД) и оштра конкуренција очигледно представљају велики проблем за Хонду. На кинеском тржишту, основна цена НСКС-а премашује 500.000 америчких долара због изузетно високих пореза на увоз, па се очекује да ће бројеви продаје бити разочаравајући.
    (Sasa Jovanjika, 25. oktobar 2020 15:24)

    # Link komentara

  9. @koronarius. Zvučaće malo sitničavo,ali redosled bi trebao biti : "RADI , zaradi, kupi RS3, pa se vidimo na stazi". Glagol "Radi" je najbitniji u celoj konstrukciji,jer pod njim se ne podrazumeva dilovanje,kombinacija, dobar tiket,krađa...što su opšta mesta za drugi glagol "zaradi" u Srbiji. Ovi koji Vas kritikuju ne žele da znaju kako je " jesti hleb svoj nasušni u znoju lica svoga " . Toliko.
     (Ceki opinionista del cazzo, 25. oktobar 2020 11:30)

    # Link komentara

  10. Ove godine u Ervopi su se prodala samo 6 komada. Ali dobro pandemija radi svoje. 2017 kada je izašao u Evropi si prodali oko 130 primeraka. Auto uopšte nije skup za ono što nudi i opet je pored R8 jedini RMR superautomobil sa kojim možeš da živiš svakodnevno. A to je upravo ono što je orginal NSX bio. Nažalost McLaren ne spada u tu kategoriju lako ga je voziti svaki dan, pos broj jedan Mclaren ima ogromnu unibody kadu u koju treba da zakoračiš tj opkoračiš da bi seo unutra, taj zid ima sigurno 35cm koji svaki put moraš da hop-hp kada uloziš i izlaziš. Drugo Mclaren je unutra siromašan kao karting zbog cuvanja male težine, to što pričaju da je GT model neki gt ne pije vode. Lepa koža, izrada enterijera kao coach building. Lambo Hurakan sa V10 motorom i prekidačima i dsisplejima u kabini iz A4 ne treba ni komentarisati, dosadi za dva meseca bukvalno. Ili kupiš Performante model ili ga ne kupiš uopšte.

    Ali i Lambo Hurracan Evo ili Ferrari F8 Tributo ili 911 Turbo S su za cirka $110,000 skuplji od NSX u startu. Znači možeš kupiti skoro dva NSXa za cenu jednog od ovde gore nabrojanih. Ne znam zašto ljudi ovde govore da su istog cenovngo ranga. Mclaren GT je skuplji za $60,000 a R8 V10 oko $30,000. Ono đubre u osnovnoj verziji od MB GT-R je isto skuplje za $30,000 i baš upravo taj što kupi osnovnog GT-R je najluđi ovde u ovok celoj priči a ne onaj što kupi NSX.
    (Miran, 25. oktobar 2020 10:56)

    # Link komentara

  11. @(type s, 24. oktobar 2020 23:35) Lubečinar? Moram da priznam da nisam čuo za to vozilo, ali verujem da proizvodi wow faktor barem koliko i Type R. Vidi drugar, svi mi ponekad napravimo loše odluke, tako i da se brani mišljenje da je Civic neki poseban auto. On je dobar, odličan, ali nije nešto da se za njim odlepi.

    Ja nemam svoj auto pošto na Lower Manhattan nema mesta ni za vožnju ni za parkiranje. Kada mi treba, obično vikendom, iznajmim nešto što u tom trenutku poželim pa tako imam uvid u različite brendove i modele. Ovaj vikend je izbor na Camaro 6.0, odgovara mi po gabaritima, pravi je muscle car. Za Evropu ću da kupim Cupra Formentor 300ks, samo da proverim da li ima dovoljno mesta u njemu.

    Zadovoljan odgovorom? Manje nervoze, više obrazovanja i biće bolje. Sve najbolje!
     (City Slicker, 25. oktobar 2020 10:26)

    # Link komentara

  12. Ložiš se na one police za knjige na geoeku, tri izduva, izuvijan ceo kao leteci tanjir, a jedan RS3 normalnog izgleda bi ga obrisao kao slinu i posle pricas o kompleksima a biras auto koji izgleda “opasno” ali samo u dečijim crtaćima.
    Ja type R posedujem i uzivam u njemu svakoga dana, a ti si RS3 video samo na google images. Automobili imaju gotovo iste performanse, stim da je audi sa quatro pogonom a civic sa prednjim pogonom. Ali tvom pilecem mozgu to verovatno nista ne znaci. Zaradi, kupi rs3, pa se vidimo na stazi. Cmokic!
    (koronarius, 25. oktobar 2020 10:25)

    # Link komentara

  13. Pa ko će istresti tolike pare za ovo čudo kada se za isti novac može uzeti Ferari ili Lambo? Odgovor je očigledno niko, kao što se i vidi sa brojem prodanih automobila.
    (Jastog, 25. oktobar 2020 08:43)


    Mozgonjo, NSX je nepoznat auto u Australiji...Sve ove sklopocije nisu ni do kolena HONDI NSX..
     (SRBIN, 25. oktobar 2020 10:21)

    # Link komentara

  14. Pa ko će istresti tolike pare za ovo čudo kada se za isti novac može uzeti Ferari ili Lambo? Odgovor je očigledno niko, kao što se i vidi sa brojem prodanih automobila.
     (Jastog, 25. oktobar 2020 08:43)

    # Link komentara

  15. Verovatno je taj model na lošem glasu zbog pregrevanja. Australijski auto dileri veoma paze na to jer je kod njih celo leto 45 stepeni. Na australijskom tržištu gotovo da nema auta sa forsiranim motorima, jer se mali motori velike snage veoma lako pregreju. To je veoma opasno u australiji gde su velika rastojanja između naseljenih mesta tj. užarena pustinja prepuna otrovnih zmija. Jedino se veliki V8 motori skromne snage uspešno nose sa australijskom vrelinom i stalnim radom sa uključenom klimom. Automobili sa takvim motorima su najzastupljeniji u australiji, a ozbiljni proizvođači specijalno za australijsko tržište rade takve aute.
     (Mikica, 25. oktobar 2020 08:02)

    # Link komentara

  16. @ibna
    Honda je Honda? Honda civic nije ništa više nego običan konfekcujski auto C segmenta, samo malo ružniji od ostalih.
     (mile ®, 25. oktobar 2020 07:47)

    # Link komentara

  17. @eldorado
    Da li se tvoj komentar odnosi i na ostatak Evrope, pošto ni tamo niko ne vozi Hondu? Druga stvar, zašto bi ikoga bilo sramota šta će da kupi za svoje pare? Komentarišeš druge, a ti prvi u svom komentaru iznosiš taj malograđanski stav, znači ti sam imaš taj komplex.
     (ciga, 25. oktobar 2020 07:45)

    # Link komentara

  18. Vidim da ne vredi se raspravljati sa tobom, ne znaš ti baš da ceniš ni automobile ni tradiciju. Ne znam samo kako imaš pravo za sebe da kažeš da si ljubitelj automobila onda.
    (Dior, 24. oktobar 2020 20:55)
    Da si malo bolje citao, shvatio bi da je moj komentar vezan za novu Hondu NSX negativan iako sam veliki ljubitelj i vlasnik Honde. O Ferariju nisam nista lose rekao, vec o karakteristikama njegovih vlasnika u danasnje vreme. A da je 3 x jeftiniji NSX svojevremeno ponizio Ferari po performansama, to bi trebalo da zna svako ko malo prati motosport.
    (koronarius, 25. oktobar 2020 07:05)

    # Link komentara

  19. Pročita čovek malo komentare i kakvih gluposti ljudi pišu ni ne komentarise ti se da ne bi bio deo tog kluba.
     (maxi, 25. oktobar 2020 06:49)

    # Link komentara

  20. Kada se bolje razmisli, ova pomama za elektro-motorima nije od 2015-2016 god. kada je ovaj NSX izašao ! Hoću reći da je auto na sve rečeno još i avangardan . Ima tu i starijih hibrida,ali ne ovakvih ! Čudan narod ti Japanci...
     (Ceki opinionista del cazzo, 25. oktobar 2020 02:12)

    # Link komentara

  21. Rado bih je posedovao.
     (pamet u glavu, 25. oktobar 2020 01:46)

    # Link komentara

  22. pa naravno da 0 prodatih cudim se da je neko kupio i supru jer su sve kopi past vozila nsx deset puta ruznija od nove kako se secam korvete koja je unutra deset puta lepsa a uradjena na istom principu kao bmw i supra ista karoserija ista fabrika i samo ih stancuju jedino unutra promene neke sitnice dok su ovi iz corvete odradeli to fenomenalno i za manje para
    (Nenad Stankovic, 24. oktobar 2020 19:47)
    Em rečenica bez interpunkcije, em misaoni tok toliko fascinanntan da je za verovali ili ne. Ni sam ne zna šta je hteo reći
     (bm, 25. oktobar 2020 01:34)

    # Link komentara

  23. Koronavirus@

    Koliko moras biti operisan od svega da kupiš hondu civic type r, najruzniji proizvod posle fiat multiple u auto industriji.
    Ložiš se na one police za knjige na geoeku, tri izduva, izuvijan ceo kao leteci tanjir, a jedan RS3 normalnog izgleda bi ga obrisao kao slinu i posle pricas o kompleksima a biras auto koji izgleda “opasno” ali samo u dečijim crtaćima.
    (Smešno, 25. oktobar 2020 00:30)

    # Link komentara

  24. @City Slicker
    druškane zavali se u svoj lubečinar 1.9d i pravac njiva. Tamo će tvoje vozilo imati "wow" efekt. Type R se razlikuje od Njemačke konfekcije i meni i mnogima je to i više nego dovoljno.
    (type s, 24. oktobar 2020 23:35)

    # Link komentara

  25. ne razumem sta radis na ovoj rubrici ...
    (henk.mudi, 24. oktobar 2020 18:58)

    moraćeš i dalje lupati glavu.
    javi se kada imaš par teorija pa da te propitam.
     (jaretina, priprema se zimski menu, 24. oktobar 2020 22:13)

    # Link komentara

  26. @Ne znam sta ti vozis ali smejati se nekom za Hondu CIVIC typ R moze samo neko ko:
    a) nema pojma o automobilima,
    b) vozi Porsche, Ferari, Lambo itd.
    (Nemanja, 24. oktobar 2020 19:52)

    Honda NSX je cool ali loženje na Civica je besmisleno. Osim jurcanja po Nirnburgringu, Type R i nema drugu funkciju. Čak je i "wow" faktor nikakav za vozilo od +300ks. Ne budite smešni.
     (City Slicker, 24. oktobar 2020 22:05)

    # Link komentara

  27. @A Hrvatski brend, šta mislite o tome? Imaju li oni šansi?
    (Eldorado, 24. oktobar 2020 20:46)

    Concept One/Two je kategorija za sebe i ne može se porediti sa NSX koji je mainstream savremeni sportski automobila sa podrazumevajućim elektromotorčićima uz onaj benzinski.
     (City Slicker, 24. oktobar 2020 21:59)

    # Link komentara

  28. Eeee kako je Sena topio NSX u cipelke sa bele carape, to je bio haos....
     (killa, 24. oktobar 2020 21:53)

    # Link komentara

  29. Ako čovek ima "Hondu type R" i ide na stazu, mogu samo reći WOW ! I tata bi ,sine ! Na moju nesreću,moj "Civic" ima samo 150 dizel-konjića ,ali šta ćeš...siroma' sam ,al' volim da besnim ! Inače rekord Nirburgringa za auta sa prednjom vučom drži upravo taj "Civic type R".Za majstora koji ga poseduje samo jedna reč : Uživaj !
     (Ceki opinionista del cazzo, 24. oktobar 2020 21:42)

    # Link komentara

  30. @koronarius
    Vidim da ne vredi se raspravljati sa tobom, ne znaš ti baš da ceniš ni automobile ni tradiciju. Ne znam samo kako imaš pravo za sebe da kažeš da si ljubitelj automobila onda.
     (Dior, 24. oktobar 2020 20:55)

    # Link komentara

  31. Ko hoce da da ogroman novac za automobil, tome japanski brend sigurno nije izbor. Sta se guraju medju nemackom konkurencijom kad nemaju sansi...
    (PowerRanger, 24. oktobar 2020 14:59)

    A Hrvatski brend, šta mislite o tome? Imaju li oni šansi?
    (Eldorado, 24. oktobar 2020 20:46)

    # Link komentara

  32. Dobar je meni moj scirocco
     (D, 24. oktobar 2020 20:37)

    # Link komentara

  33. Kada budu jeftiniji od nemacke konkurencije za duplo onda ce moci da racunaju na neku prodaju. R8 i 911 turbo S ga razbijaju kako okrenes.
     (Replay, 24. oktobar 2020 20:21)

    # Link komentara

  34. @Spiclov. A do sada se nisi slagao sa mojim komentarima ? Da nisi možda još ljut na ono legitimno pitanje ( od pre par dana ): Da li ti je ovo nik ili karakterna osobina ?
     (Ceki opinionista del cazzo, 24. oktobar 2020 20:16)

    # Link komentara

  35. Ko će normalan da baci 185k dolara na narandžastu hondu?
     (Sale..., 24. oktobar 2020 20:07)

    # Link komentara

  36. U komentarima se šire dezinformacije.

    U AUS su sva auta generalno daleko skuplja.
    Za ovaj iznos nikako ne možete kupiti Ferrari ili Aston, trebalo bi vam još više para:
    Aston Martin DBS Superleggera - $517,000
    Bentley Continental -$422,600
    Ferrari 812 Superfast - $609,888
    Lamborghini Aventador - $789,425
    McLaren 720S - $499,000
    Mercedes-AMG GT $452,836
    Inače su najskuplja auta u Singapuru i Malezji.

    PS. Nisam ni sumnjao da će komentatore biti sramota voziti Hondu. Smejemo se Amerima i Japancima, a obe zemlje 100g ispred nas.
    Ovde je sramota voziti Hondu, Renault, Peugeot, KIA, Opel itd.
    A jedna smo od najsiromašnijih zemalja Evrope.
    (Eldorado, 24. oktobar 2020 20:06)

    # Link komentara

  37. @Ceki
    Zato ta tvoja biserna Honda u GTA sampionatu je negde 18 -ta,a pobeda i titula ima koliko nas jugo,cuj gluposti bolja od dokazanih legendi auto moto sporta...Napaljeni hondisti,stvarno treba da se pregleda svako ko da ovoliki novac za ovaj plastikaner..
     (Molder, 24. oktobar 2020 19:58)

    # Link komentara

  38. @ Jel se ti to hvališ da voziš hondu? Hahahahaha
    (grubijan, 24. oktobar 2020 19:24)

    Ne znam sta ti vozis ali smejati se nekom za Hondu CIVIC typ R moze samo neko ko:
    a) nema pojma o automobilima,
    b) vozi Porsche, Ferari, Lambo itd.
     (Nemanja, 24. oktobar 2020 19:52)

    # Link komentara

  39. pa naravno da 0 prodatih cudim se da je neko kupio i supru jer su sve kopi past vozila nsx deset puta ruznija od nove kako se secam korvete koja je unutra deset puta lepsa a uradjena na istom principu kao bmw i supra ista karoserija ista fabrika i samo ih stancuju jedino unutra promene neke sitnice dok su ovi iz corvete odradeli to fenomenalno i za manje para
     (Nenad Stankovic, 24. oktobar 2020 19:47)

    # Link komentara

  40. A sto se staze tice, sutra imam zakazano sat vremena voznje sa svojom Hondom Civic type R na stazi u De. A ti, gde vozis?
    (koronarius, 24. oktobar 2020 18:25)


    Jel se ti to hvališ da voziš hondu? Hahahahaha
    (grubijan, 24. oktobar 2020 19:24)

    I treba da se hvali iskreno... Honda je Honda. I ja mu zavidim. A šta ti vozis? Nemacko dizlo???
     (Ibna, 24. oktobar 2020 19:47)

    # Link komentara

  41. A sto se staze tice, sutra imam zakazano sat vremena voznje sa svojom Hondom Civic type R na stazi u De. A ti, gde vozis?
    (koronarius, 24. oktobar 2020 18:25)


    Jel se ti to hvališ da voziš hondu? Hahahahaha
     (grubijan, 24. oktobar 2020 19:24)

    # Link komentara

  42. Ovaj auto u nemačkoj košta, 185.000€.

    HA HA!
     (Nelson, 24. oktobar 2020 19:17)

    # Link komentara

  43. @jaretina
    ne razumem sta radis na ovoj rubrici, vozis neku kosilicu na tng sa 70 konja, lozis se na Teslu a blatis sportske benzince? Ozbiljan psihicki poremecaj, sto bi rekao Kit Richards kad su ga pitali kakav je Dzeger :"He's such crazy bunch of guys!"
     (henk.mudi, 24. oktobar 2020 18:58)

    # Link komentara

  44. Mora da je onaj zamajac od juče!
    (ON, zti, 24. oktobar 2020 18:41)

    # Link komentara

  45. Za 60 hiljada dolara u Australiji imate chevrolet corvette c-8 . Odličan sp0ortski auto dobrih perfomansi lak za održavanje
    (Milan M, 24. oktobar 2020 18:35)

    # Link komentara

  46. DAl da kupim Hondu ili dva Ferarija za iste pare? Ne mogu da odlucim nikako :)
    (Mirko, 24. oktobar 2020 18:28)

    # Link komentara

  47. @koronarius Može da ga tuče u svemu i da bude 5 puta jeftiniji, opet je to Honda a ono Ferrari. Ali izgleda da se vi ovde ložite svi na stazu, a istu videli niste.
    (Dior, 24. oktobar 2020 16:59)
    Upravo o tome pricam. Hondu kupuju intelegentni ljudi koji zele najbolje za svoj novac, a Ferari iskmpleksirani bogatasi sa erektilnom disfunkcijom ionako malog polnog organa. A to sto je neki auto bolji na stazi moze samo da znaci da je takodje mnogo bolji i u realnim uslovima. A sto se staze tice, sutra imam zakazano sat vremena voznje sa svojom Hondom Civic type R na stazi u De. A ti, gde vozis?
    (koronarius, 24. oktobar 2020 18:25)

    # Link komentara

  48. (Ceki opinionista del cazzo, 24. oktobar 2020 16:40)

    Da se slozim i sa tvojim komentarom. Ocigledan je Hondin inzinjering. Za 30 godina bice ovo trazen automobil na trzistu "oldtajmera".
    (Spiclov, 24. oktobar 2020 18:20)

    # Link komentara

  49. Bez obzira koliko ima novca, svaki australac ce radije uzeti HSV (Holden special vehicle) za $100k nego Hondu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dzoni, 24. oktobar 2020 15:38)

    Holden is "out of business".
    (Kengur, 24. oktobar 2020 18:15)

    # Link komentara

  50. Pozicionirali su model cenovno tamo gde ne pripada. Trebao je biti negde u klasi Nissan GTR-a, Porsche 4S, nekog AMG i M modela do maksimum 150.000€. Moje misljenje, naravno pogresne odluke menadzmenta se vide na trzistu.
     (mrx, 24. oktobar 2020 17:39)

    # Link komentara

  51. Honda sa toyota-om drzi prva dva mesta po pouzdanosti tako da je ovaj sigurno kvalitetnije odradjen i od mclarena i aston martina
     (dovla, 24. oktobar 2020 17:18)

    # Link komentara

  52. Bilo struja ili benzin,Porsche je mama za sve njih...najbolje ulozen novac!!
     (dragisat, 24. oktobar 2020 17:06)

    # Link komentara

  53. @koronarius Može da ga tuče u svemu i da bude 5 puta jeftiniji, opet je to Honda a ono Ferrari. Ali izgleda da se vi ovde ložite svi na stazu, a istu videli niste.
     (Dior, 24. oktobar 2020 16:59)

    # Link komentara

  54. @jaretina na meniju. Polako Grčki brate...Ovo divno vozilo koje ti napljuva nije fosil nego hibrid. I napravljeno je da ima perfomanse bolje od "Poršea RS GT3". Samo neuki ne vide vrhunski inżinjering koji je "Honda" ovde upakovala ! Da se ima tih para, izbor bi bio previše lak ! Ovo je katana, a ostalo (McLaren,Ferari...) su perorezi !
     (Ceki opinionista del cazzo, 24. oktobar 2020 16:40)

    # Link komentara

  55. Ako ne znaju sta ce sa njima evo ja se javljam da preuzmem besplatno jedan, da ih oslobodim .Hahahaha
     (djura, 24. oktobar 2020 16:34)

    # Link komentara

  56. Šta znaju kenguri šta je dobar auto...
    (Petar, 24. oktobar 2020 16:02)

    # Link komentara

  57. U komentarima ovde kazu - ...treba biti zaludjenik pa istresti $250.000...
    Nepoznavanje sustine.
    Zaludjenik si kad istreses $1.000.000, ne mora €, kao Dzej Leno recimo za svoj McLaren, a sve ispod $500.000 u tom svetu kolekcionarstva su cifre za zagrevanje. Cuj Porsche... bas zanimljivo glediste.
     (je-bote, 24. oktobar 2020 15:53)

    # Link komentara

  58. Jedan je NSX bio od Senne. ovo je sala.
     (Toxic_PR, 24. oktobar 2020 15:40)

    # Link komentara

  59. Buraz ide li taj Kadet? Pragovi šta, nisu truli?
    (Švyturis Baltas, premium beer, 24. oktobar 2020 15:20)

    tebra, ide, kotrlja se.
    ko još gleda pragove, da vidiš samo kakav sam mu remus pozadi stavio.
     (jaretina, priprema se zimski menu, 24. oktobar 2020 15:40)

    # Link komentara

  60. Bez obzira koliko ima novca, svaki australac ce radije uzeti HSV (Holden special vehicle) za $100k nego Hondu.
     (Dzoni, 24. oktobar 2020 15:38)

    # Link komentara

  61. Pa kad australijanci samo voze tdi golfa. To je razlog.
    (vratite_bmx, 24. oktobar 2020 15:24)

    # Link komentara

  62. niko više ne daje ozbiljne pare na fosile. nađe se još par budala tu i tamo, ali gotovo je. pa se vi i dalje češkajte po glavi što je EV porše najprodavaniji porše. "miris benzina" ćete osećati samo još u srbistanu. doduše, najmanje benzina tu ima da mirišete, već traktorskog dizla.
    (jaretina, priprema se zimski menu, 24. oktobar 2020 13:35)
    Buraz ide li taj Kadet? Pragovi šta, nisu truli?
    (Švyturis Baltas, premium beer, 24. oktobar 2020 15:20)

    # Link komentara

  63. Ovaj auto ne vredi te pare.. Ovo je auto do 150.000 dolara..zato ga i nisu prodavali
     (djidji, 24. oktobar 2020 15:17)

    # Link komentara

  64. Ko hoce da da ogroman novac za automobil, tome japanski brend sigurno nije izbor. Sta se guraju medju nemackom konkurencijom kad nemaju sansi...
    (PowerRanger, 24. oktobar 2020 14:59)

    # Link komentara

  65. @(poznavalac, 24. oktobar 2020 13:16)

    $420k australijskih je oko 250k € ili $395k CAD ($300k US). Ne znam samo odakle ovima u članku ta cifra. Ovde u Kanadi se prodaje kao Acura NSX i početna cena je oko $190k CAD što je oko $145k US. Mislim da je ovo greška sa cenom. Ne može toliko koštati ni sa najskupljom opremom.
     (Toronto, 24. oktobar 2020 14:57)

    # Link komentara

  66. gde je to.honda drala ferarri na stazi.honda nsx prvi model je lep auto i sve ali porediti ga sa ferarijem je smesno u scakom smislu.Jeste jeftinija ali ferari je brend sportskih kola broj jedan u svetu i ne moze biti u cenovnom rangu honde.A o stazi sa ferarijem rwtko ko moze izgked zvuk i ostalo suvisno je govoriti.
     (lukasenko, 24. oktobar 2020 14:50)

    # Link komentara

  67. Kako bih ga da mogu, ja pazario! Ajoj, zmaj!:)))
     (Smuleco, 24. oktobar 2020 14:44)

    # Link komentara

  68. niko više ne daje ozbiljne pare na fosile. nađe se još par budala tu i tamo, ali gotovo je. pa se vi i dalje češkajte po glavi što je EV porše najprodavaniji porše. "miris benzina" ćete osećati samo još u srbistanu. doduše, najmanje benzina tu ima da mirišete, već traktorskog dizla.
    (jaretina, priprema se zimski menu, 24. oktobar 2020 13:35)
    ---…--

    Ne treba pricati o necemu sto ne znas, a pravis se da znas. NSX je hibrid, sa jednim 3,5 litarskim motorom, i tri (pazi tri) elektricna motora.

    Nesto tu ozbiljno sa cenom u Australiji nije u redu - 420 hiljada australijskih dolara je 300 hiljada americkih. U Americi, pocetna preporucena cena ovog automobila je 157 hiljada, a s obzirom na prodaju, znaci da se moze kupiti za manje od toga. Auto je fantastican, vozio na demonstraciji...
    (ajde, 24. oktobar 2020 14:42)

    # Link komentara

  69. Porse je promovisao sam Hitler. On nema sta da trazi medju ovom konkurencijom.
    Ferari je ima svoj jako losih trenutaka.
    Cinjenica je da su 60-te godine proslog veka promovisale vecinu ovih marki, tada Honda nije bila u igri.
    Ugurali su u ove automobile neka poznata imena tadasnjeg Holivuda i narod je to progutao da je to to. Ta praksa i danas postoji.
    Ferari jos mora da se potrudi da bi bio McLaren ili Lamborgini.

    Rimac recimo niko ne spominje koji je jos vislje postavio lestvicu.

    Honda sama po sebi ima veoma napredne tehnologije i dobar dizajn i zaaluzuje tu cenu.
    Ali posto jedan Kianu Rivs ili Rasel Krou, koji bi malo teze stao u nju, nije objasnio da je Honda NSX auto koji bi skoro svaki kolekcionar trebao da poseduje, onda nista.
    Australija je i dalje zemlja u kojoj preovladavaju geni nekadasnjih robijasa Britanske imperije.
     (je-bote, 24. oktobar 2020 14:19)

    # Link komentara

  70. Po istoj ceni se nudi McLaren 720s.
    Honda NSX sa 573ks odavno nije konkurentna. Već Porsche 911 turbo S, sa pogonom na svim točkovima, ima 650ks i početnu cenu od oko 203.000 US $
    Honda se tu nešto preračunala.
     (44,f%, 24. oktobar 2020 14:18)

    # Link komentara

  71. ceo koncept je glupost kome treba sportski hibrid hondin preskup za ono sto nudi
     (analitičar,legenda i detektiv, 24. oktobar 2020 14:13)

    # Link komentara

  72. Ništa loše ne mogu da kažem protiv honde ali baš treba biti zaluđenik u ovu marku i istresti skoro 250.000 € za NSX.
    (Čigiribaubau, 24. oktobar 2020 14:11)

    # Link komentara

  73. Nazalost Honda je ovim modelom izgubila svoju prepoznatljivost po odlicnim sportskim automobilima po prihvatljivoj ceni. NSX je svojevremeno bio 3x jeftiniji od Ferarija a tuko ga je na stazi u svim segmentima.
    (koronarius, 24. oktobar 2020 14:04)

    # Link komentara

  74. Jednostavno se Honda zeznula u vezi NSX-a. Trebao je to biti ubica 911-ica i to sa cenom do 100000e. Isto što je Tojota napravila glupost sa Suprom. Supra je trebala biti mnogo ozbiljniji automobil.
     (Jare u mleku, 24. oktobar 2020 13:58)

    # Link komentara

  75. Australija, zemlja prebogata uranijumom i opalom, a ima zemljane puteve. Pa ko će tamo da vozi sportski auto.
    (Vozač, 24. oktobar 2020 13:50)

    # Link komentara

  76. @jaretina...nije nije. ali nije ni tako velika razlika. pa nije au dollar kao dinar...
     (mile, 24. oktobar 2020 13:49)

    # Link komentara

  77. Radio je Alvirovic(Sat emisija)detaljnu analizu ovog auta i sam bio odusevljen,pomenuo je da u USA ima Hondino odeljenje koje broji 10000 ljudi koji su radili na ovom automobilu...Ali opet ova cena je u rangu super sportskih automobila(Lambo,Meklaren,Ferari,itd)tako da i nije iznenadjenje ovako slaba prodaja...
     (lifeisgood, 24. oktobar 2020 13:47)

    # Link komentara

  78. Nije ovaj automobil za čobane.
     (Klokan, 24. oktobar 2020 13:43)

    # Link komentara

  79. onaj ko kupuje auto za skoro pola miliona dolara nece uzet hondu.
    (mile, 24. oktobar 2020 13:31)

    mile, mile.
    treba prvo da naučiš da nije svaki dolar isti, crni mile ispred birtije sa rogovima u ruci.
    (jaretina, priprema se zimski menu, 24. oktobar 2020 13:40)

    # Link komentara

  80. Изгледа да им је прескупо...
    (☢ Иду дани...☢, 24. oktobar 2020 13:38)

    # Link komentara

  81. niko više ne daje ozbiljne pare na fosile. nađe se još par budala tu i tamo, ali gotovo je. pa se vi i dalje češkajte po glavi što je EV porše najprodavaniji porše. "miris benzina" ćete osećati samo još u srbistanu. doduše, najmanje benzina tu ima da mirišete, već traktorskog dizla.
    (jaretina, priprema se zimski menu, 24. oktobar 2020 13:35)

    # Link komentara

  82. Čemu i služi? Nije ferari ili laborgini za pokazivanje.
     (Milan, 24. oktobar 2020 13:34)

    # Link komentara

  83. sasvim logicno. onaj ko kupuje auto za skoro pola miliona dolara nece uzet hondu.
     (mile, 24. oktobar 2020 13:31)

    # Link komentara

  84. Pa za te pare moze da se kupi superautomobil sa pedigreom.
     (neko iz industrije, 24. oktobar 2020 13:29)

    # Link komentara

  85. Razlog za ovakve rezultate prodaje treba traziti u podatku da je "Cena ovog automobila je 420.000 australijskih dolara."
    Cak i za bogato Australijsko trziste, ovo je ogromna cena (oko €280K)... ko ce da da toliko novca za Hondu kad ima jeftiniji McLaren, Aston Martin pa cak i Ferrari...
     (poznavalac, 24. oktobar 2020 13:16)

    # Link komentara

  86. U Aus je skuplji od Lamba i Ferarija. Logična nula.
    (Zicco, 24. oktobar 2020 13:10)

    # Link komentara

  87. There are no bad products, only bad prices.
     (Paradigma, 24. oktobar 2020 13:10)

    # Link komentara

  88. Ко је луд да за Хонду да толике паре. Можеш купиш два Бентлија са дупло већим мотором.
     (Ђенерал, 24. oktobar 2020 13:08)

    # Link komentara

  89. Čudi me da ne ide kad je tako povoljna cena...
     (BDj, 24. oktobar 2020 13:03)

    # Link komentara

  90. Zato ce biti klasik tamo za 10 godina po ogromnoj ceni.
     (Aleksandar, 24. oktobar 2020 13:00)

    # Link komentara