1. Moj S ima sve to i ne nervira me.Uzivam u voznji.
    (dzina, 3. septembar 2019 18:43)

    # Link komentara

  2. Mene nervira alnaser.....kurbla rulz....
    (hm, 1. septembar 2019 09:41)

    # Link komentara

  3. Koliko vidim ja cu kada mi auto napuni 5 godina morati da ga bacim, sudeci po kolicini negativnih komentara :) Moje licno iskustvo Start Stop u Beogradu mi dnevno ustedi 1,2 litru goriva.
    (brana, 31. avgust 2019 10:38

    Ušteda od 1,2 goriva DNEVNO?!!!

    Koliko kilometara ti dnevno prevezeš u proseku? Za uštedu od 1,2 pomoču start-stopa, to bi trebalo da bude nekih 1000-1500 km SVAKOG DANA! I to sve gradska vošnja, po Beogradu! Ma, svaka tebi čast, toliko ni beogradski taksisti ne prelaze!

    A iz auta izlaziš verovatno samo kad tankuješ?

    Možda zato ja nisam kod mene primetio neku bitnu razliku u potrošnji u vožnji po Beogradu sa i bez start-stop sistema. Ali ja prelazim manje od 1000 km MESEČNO...
    (Ursa Minor, 31. avgust 2019 23:26)

    # Link komentara

  4. Ok start-stop, prepoznavanje znakova, signalizacija mrtvog ugla, pojas, ali izlazak iz trake sam isključio
    (Dejan, 31. avgust 2019 20:38)

    # Link komentara

  5. Koliko vidim ja cu kada mi auto napuni 5 godina morati da ga bacim, sudeci po kolicini negativnih komentara :) Moje licno iskustvo Start Stop u Beogradu mi dnevno ustedi 1,2 litru goriva. Na godisnjem nivou ustedi 500 tinjak evra. To je meni skoro 2 mesecne rate za automobil godisnje na razlici u gorivu, plus kada ovi “napredni” uvedu merenje gasova na tehnickom, videcemo se tada.
    (brana, 31. avgust 2019 10:38)
    Start-stop ne donosi veliku ustedu,ali donosi povecano habanje anlansera i akumulatora,a akumulatori ne mogu biti obicni,vec deep cycle i veoma su skupi,kao i remont alnasera.
    Dok je auto nov,to odlicno radi i ako ga menjas po isteku lizinga,bas te briga.
    Objektivno,to je tehnologija koja je nepotrebna i skupa.

    Sa druge strane,tehnologije koje su sada normalne ,kao sto je ABS,ASR i sl.su fantasticne,kao i obavezne parking kamere,koje su toliko korisne za mrtve uglove pri parkiranju,da nemam reci.
    Sto se tice automatika,uvek sam za,iako vise uzivam u obicnom menjacu na otvorenom putu,mada i tu pocinjem da sve vise naginjem ka automatiku,posebno na auto-putu,gde koristim tempomat.

    Danasnja vozila imaju previse elektronike,sto donosi preveliku mogucnost od kvarova koje ne mozemo da resimo van ovlascenog servisa,sto nije dobro,jer ovlasceni servisi se razlikuju od obicnih samo po tome sto su skuplji i imaju specijalnu opremu za dijagnostiku,koja bi mogla biti standardizovana,ali onda ne bi ljudi bili vezani za ovlascene servise.
    (Pobesneo Maks, 31. avgust 2019 18:55)

    # Link komentara

  6. Nije mi jasno kako automatski menjac moze nekog da nervira? Za mene je to nesto najbolje sto je ikada ugradjeno u auto. Mislim na "normalne" automobije kojima se prevozimo do posla, letovanja itd. Sednes i vozis, ne mogu da verujem da neko moze da uziva u guzvi sto puta kvacilo - menjac za deset minuta. Mozda zavisi ko je nasta navikao, ja sam u Kanadi preko 30 godina i uvek sam vozio automatik. Kada dodjem u Srbiju vozim majcin Punto iz 2002. super autic ali brate u gradu menjanje brzina me ubija.
    Trenutno vozim NIsan Murano, ovaj auto ima sve ove sisteme ali me ni jedan ne nervira (nemam stop - start siguran sam da bi me to nerviralo). Prosle godine sam rentao Opel Crosu sa tim i dovodilo me je do ludila.
    Sisitemi koje zaista volim su keyless entry (auto se sam otkljucava pri dodirtu brave), blind spot warning, auto klima, adaptive lights, ogroman stakleni krov koji se otvara pa se ima utisak da je kabriolet ali bez vetra.
    Memorijska sedista za dva vozaca, kamere svuda okolo ali samo koristim zadnju kada se parkiram unazad, ostale me zbunjuju, in na kraju veoma vazno za Kanadu: sedista i upravljac se greju.
    Pozdrav iz Toronta.
    (Milosav, 31. avgust 2019 17:17)

    # Link komentara

  7. @simets

    Jesi li cuo za automatski menjac?


    Neverovatno je koliko ovde ljudi sa veoma limitiranim iskustvom misle da znaju sve i drze lekcije. Znanje 0, samopouzdanje 100.

    Ovaj gore nije vozio automatik, neki drugi jeste vozio neki los ili star i na osnovu toga objasnjava drugima da je to djubre, treci nesto trece itd.
    (betmen, 31. avgust 2019 13:04)

    # Link komentara

  8. Prijatelju lepo je to sto ti ne izlazis iz kuce,zato te sve asocira na ovo sto si spomenuo.Izadji napolje ,nadji devojku,ne mislim na tu virtuelnu sa kompa,osnuj porodicu.Prvozaj decu tim kolima,nisi sam na svetu,ili mozda jesi?!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hipohonder, 31. avgust 2019 10:59)

    Nismo prijatelji, nikakvi, ni drugari ni burazeri, ni rodje ni sve ono kako komunicirate. Ako ti je najveci uspeh zena, nakon toga sto robujes pravilima i gazdi, potpuno je jasno zasto imas takvo vidjenje sveta koje je sablonizirano, bas kao i izbor vozila. Prepotentan si i kratkovid, ne znas koliko godina imam,niti cime se bavim, niti da li pored mene sedi moja zena koja je tu poslednjih 15 godina. Ograniceno vidite svet, i izbor vozila i nacina voznje govori upravo u prilog tome kako vam je lako nametnuti razmisljanje i uvaliti svaku stvar koju neko plasira zarad profita.
    (pex, 31. avgust 2019 12:40)

    # Link komentara

  9. A kako si se u celoj prici pronasao da fantaziras o muskim nogicama, u to se vec ne bih upustao niti imam iskustva sa takvim stvarima za razliku od voznje kola.
    (pex, 30. avgust 2019 20:26)
    Prijatelju lepo je to sto ti ne izlazis iz kuce,zato te sve asocira na ovo sto si spomenuo.Izadji napolje ,nadji devojku,ne mislim na tu virtuelnu sa kompa,osnuj porodicu.Prvozaj decu tim kolima,nisi sam na svetu,ili mozda jesi?!
    (Hipohonder, 31. avgust 2019 10:59)

    # Link komentara

  10. @TNT:

    Taj Lane Assist mnogo dobra stvar kada voziš pijan. Nema toliko vrludanje i ne može murija da te lako provali. Jedini problem sa tim i adaptivnim tempomatom i svim džidža-bidžama je što te lako uhvati dremež i kad si skroz trezan.
    (Ahtung, 31. avgust 2019 10:43)

    # Link komentara

  11. Koliko vidim ja cu kada mi auto napuni 5 godina morati da ga bacim, sudeci po kolicini negativnih komentara :) Moje licno iskustvo Start Stop u Beogradu mi dnevno ustedi 1,2 litru goriva. Na godisnjem nivou ustedi 500 tinjak evra. To je meni skoro 2 mesecne rate za automobil godisnje na razlici u gorivu, plus kada ovi “napredni” uvedu merenje gasova na tehnickom, videcemo se tada. PS devedeset posto ljudi ovde vozi kola starija od 10 god, a smetaju im gedzeti. Uzivajte u onome sto imate, i neugrozavajte svojim ponasanjem druge ,Pozdrav!
    (brana, 31. avgust 2019 10:38)

    # Link komentara

  12. da... Najviše me nervira start-stop (doduše, to i nije sistem pomoći vozaču, već uštede goriva, ali ajde da ga svrstamo u ovo kad je već toliko iritantan) - taman krenete da skrećete levo na semaforu i usporite da propustite vozilo koje ide pravo. Zastali ste samo za trenutak i, taman kad treba da krenete, auto se ugasi - dok se upali, već imate čitavu kolonu vozila koja ide pravo... Sva ta čuda gasim, čim sednem u auto...
    (ja, 30. avgust 2019 23:06)


    Ti druže ili nemaš start stop ili nemaš pojma kako radi. On se aktivira samo kad izbaciš menjač iz brzine. Ko te tera da izbacuješ iz brzine kad propuštaš jedan auto? A drugo, motor se momentalno pali kad stisneš kvačilo da ubaciš u prvu i to tako da odmah možeš da kreneš tako da tu ne vidim kako ćeš da napraviš gužvu.
    (simets, 31. avgust 2019 10:24)

    # Link komentara

  13. Start stop je najgora stvar. Unistava delove automobila, dosta nebezbedno posebno na brdima, a na sve to gledao sam svoju potrosnju sa start stopom u bgu i bez i razlika jedva da je bila 1% a kladim se da mi je pojeo zamajac za to vreme.

    Hvala bogu pa se lako iskljucuje.
    (Stefan, 31. avgust 2019 10:17)

    # Link komentara

  14. Seo moj kum iz svog stojadina 7x godište u mog Juga 2004, pa kaže - "wow, šta ti je servo kočnica.."

    Pa jok, R&D bato!
    (Pera, 31. avgust 2019 09:51)

    # Link komentara

  15. Autohold korisna stvar u gradu, start-stop mi majstor iskljucio, prepoznavanje znakova korisna stvar, kisni senzor, senzor za svetla, highbeam assistant
    (šuvaklija, 31. avgust 2019 09:48)

    # Link komentara

  16. Ne znam zašto ljudi pišu o start-stop sistemu. Isti ne spada u sisteme asistencije, već se ugrađuje zbog lakšeg zadovoljavanja ekoloških normi - zato je i podešen tako da se uključuje uvek pri pokretanju automobila.
    (TNT, 31. avgust 2019 09:34)

    # Link komentara

  17. Nevid'o da iko koristi kompletan sistema pomoći u automobilu za vozača od vozača. Svi koliko sam shvatio znaju gde je dugme da se isključi. Nemam takav auto već FIAT Tempru 1,6s Berlina tkz. turčin i da ga upalim moram da povučem sauh ili saug pa ako može mala pomoć - kako se pravilno kaže. Da mi se ne smeje narod kod korišćenja napredne tehnologije, a ne znam ni da izgovorim. Hvala.
    (XXL, 31. avgust 2019 09:21)

    # Link komentara

  18. Najvaznija mi je dobra kocnica i dobro spiglo kad ga vidim da se previse priblizi da punom kocim a on da isproba svoj ABS ;)
    (Pajdo, 31. avgust 2019 09:20)

    # Link komentara

  19. EU Citizen@
    U pravu si kad udjem u auto imam osecaj da sam usao u Media Markt :(
    (cobo, 31. avgust 2019 09:17)

    # Link komentara

  20. @Hipohonder, 30. avgust 2019 16:09
    Kupio sam, ovaj drugi auto sa džidža bidžama, kao porodični, jer sam govedo i jer sam podlegao marketingu. Posle par godina sam shvatio da me u vožnji, taj koncept zvučno - svetlosnih permanentnih upozorenja (čak i kada je sve u redu) mentalno umara. To vam je kao kada imate prelepu ženu koja stalno zvoca. U nekom trenutku počinje da vam smeta takvo ponašanje i da vas iritira. Neka marketing nastavi da radi svoje, sa tim da ostave konzumentima opciju da pogase, ili sami regulišu (personalizuju) nivo elektronike i upozorenja u kolima.
    (Over And Out, 31. avgust 2019 09:01)

    # Link komentara

  21. ESP zimi!
    (Kole, 31. avgust 2019 08:57)

    # Link komentara

  22. Elektronska parking kočnica i hill assist... Možda je to lepo početniku, ali iskusnom vozaču je to prst u oko.

    Sa druge strane, adaptivni tempomat je genijalna stvar. Može da se vozi stotinama kilometara a da se ne pipnu gas i kočnica.
    (Bojan, 31. avgust 2019 08:37)

    # Link komentara

  23. Start stop sistem definitivno. Najveca prevara auto industrije. Kao manje trosi co2 manji a sto haba sve delove automobila
    (android, 31. avgust 2019 08:16)

    # Link komentara

  24. kad mi se prvi put upalio abs pa pomislio sam da mi nešto puklo presekoh se .
    (Joker, 31. avgust 2019 07:00)

    # Link komentara

  25. Na mom Stojadinu Komfortu najvise me nervira jambolija pozadi, na sedistima. Brzo se nakupi prasine a tesko se usisava. Od dodatne opreme najvise volim leptir staklo, leti bas hladi.
    (Drnch, 31. avgust 2019 06:40)

    # Link komentara

  26. Najvise mrzim automatski menjac to je takva glupost na BMW x3 vozio sam sefov auto s tim menjacem ma idi bezveze zato uzivam u mom starom golf 5 sa manuelnim menjacem
    (Interceptor, 31. avgust 2019 03:00)

    # Link komentara

  27. hocu da uzivam i vozim kola dosta mi je vise tih glupavin nepotrebnik pomocnih sistema
    (Interceptor, 31. avgust 2019 02:46)

    # Link komentara

  28. Monogo je bitno naučiti vožnju bez ikakvih pomagala i asistencija... posle, kako ko...
    (deki, 31. avgust 2019 01:36)

    # Link komentara

  29. Elektronska ručna kočnica.Seat Alhambra
    (Јовановић, 31. avgust 2019 01:29)

    # Link komentara

  30. Citat ".Sta smo mi glupi pa ne mozemo to da detektujemo sami?""

    Jeste brate i to znaš koliko. Zato u srbiji i ginete kao na traci... zbog takvog "šta ti meni?!" stava...
    (Marko, 31. avgust 2019 00:23)

    # Link komentara

  31. @aca iz beograda
    Auuu, al si pogodio ovu "ko bre sirotinja? Daj sto karata!!" raju pravo u živac - po sred srede 😂 pogotovo ovog ""ja vozim kola od 34 hiljade evra a šta ti voziš?"" 😂😂😂
    (Marko, 31. avgust 2019 00:08)

    # Link komentara

  32. @Kulov
    Ako sečem krivinu koja ide levo, a kazem sečem je toliko da sam za točak prešao na drugu traku, logično je da vozač motora iz suprotnog pravca skrece desno, što znaci da ide uz ivicu svoje trake, a ne ka meni. Vozači motora iza mene, a ima ih gomila po CH po planinama ( ugodjaj svima vrhunski zbog krivina), kada ih vidim, a stalno gledam retrovizore ja se sklonim koliko mogu da me pretekne što brže i za njega bezbednije, kažem za njega jer sam ja u autu od skoro 1650kg, možda se nekako i izvučem, on teško. I znate šta sam primetio? Svaki, ali svaki podigne desnu nogu i spusti jednom i vrati na mesto u znaku zahvalnosti. Par puta na stajalištima su mi prilazili da mi pruže ruku jer ‘imam osećaj’ za njih, tj ne smetam im jer po tim putevima izadju da se ‘produvaju’ i uživaju. Ne brinite se, sve što radim radim ako poznajem put i nikada ne ugrozim nikoga pa ni sebe jer imam kući nekog ko me čeka, a i drugi imaju. Auto mi je u top stanju sa vrh gumama, vrh kočnicama, kao i vi vozači motora, tako ima i nas u automobilima koji volimo da se provozamo malo jače, a znamo puteve gde to možemo, a da ne remetimo nikoga. Ima takvih puteva po CH planinama i vode ka raznim selima i tu od 18h već skoro pa i da nema vozila, a vrh krivine, putevi kao piste. Čak i policija zna da nije opasno puno pa i ne stavljaju često radare, već postavili panoe pre penjanja i uz put gde je slika motora i auta u krivini i piše ‘uživajte, ali bezbedno’. Kao što voli vozać motora da stisne motor u 9000 obrtaja i da legne u krivini pa ima i nas u automobilima koji volimo da prešaltamo, damo gas do ‘crvene zone’, da uživamo u krivinama. Osudjujem svako bahato ponasanje, preticanje na punoj, preticanje duže kolone, preticanje kada je loša vidljivost, krivina, velika brzina gde nije za nju, ali kada je put dobar, poznajete ga i nema tu puno auta, što da je, naravno ne do 200, ali do 100-110 na kraćim pravcima je okej, više puta me sporiji uspore skroz i celu trasu idem za njima 60, ne preteknem niti se glupiram, da dodam da ne pomisle ljudi svašta, to su vam putevi vrh kvalifeta, ima i po 12-13 km od sela do sela, a izmedju toga niti kuće niti ičega, zabačeno i daleko od prvih većih varoši i gradova. Nije to neka magistrala tipa gde ima kamiona, mnogo vozila. Da me ne osudjuju, a i neka osudjuju.
    (kako da ne, 30. avgust 2019 23:21)

    # Link komentara

  33. Ručna na dugme!
    eeeej ima li koga.
    A i onaj hill holder mi nije bas zabavan, mogao sam poginuti sa tim, ostao na pola auta u krivini sa sporednog zemljanog puta, ocekivao da cu se otkotrljati unazad i izbeci vozilo koje je nailazilo putem sa desne strane ...
    nisam ni znao da mogu da ubacim u rikverc tako brzo.
    (Dule, 30. avgust 2019 23:19)

    # Link komentara

  34. @kulov a da bajkeri isto to rade. Prošle godine sam jednu dugu krivinu držao široko, ali unutar svoje trake/linije. u susret bajker koji je seče i pri tome "legao" na put. Idem pravo na njegovu glavu, ispravnije ona ka meni. Sreća njegova te sam sve video na vreme i imao mogućnosti da pobegnem ka unutrašnjosti jer on nije imao mogućnost za bezbednu korekciju.
    Čuvajte se i vi, ne secite, jer ima nas koji malo drugačije vozimo krivine, naročito duge. Razmisli šta bi sa njim bilo da je naišao šleper?
    (boris, 30. avgust 2019 23:15)

    # Link komentara

  35. U pređašnjem komentaru napljuvah sisteme koji mene nerviraju, ali ovde moram i da pohvalim neke bez kojih ne mogu. Prva stvar - digitalna klima. Mnogo (neuporedivo) bolji osećaj od manuelne. Samo podesiš temperaturu i zaboraviš na vrućinu. Dalje, senzori za kišu. Keva. Nema ništa iritantnije od sitne kiše koja čas pada, a čas ne, pa moraš svaki čas da drndaš prekidač za brisače. Sa senzorima jednostavno ne misliš na to. Senzori za svetla su takođe vrlo korisni, kao i asistencija pri parkiranju. Bilo koje vrste - makar i oni najobičniji parking senzori koji samo pište. Mnogo se komfornije osećate, kada imate nešto takvo da vam pomogne...
    (ja, 30. avgust 2019 23:12)

    # Link komentara

  36. Izrazito me sve iritira.Start stop najvise, automatski menjac je sledeci a smeta mi i mekan volan i adaptivni servo . Osecaj retardacije,izolovanosti i nemoci je nesto na sta ne mogu da se naviknem. Jednostavno volim prave automobile,a ne ususkane kutije za izolaciju. Ali ima i prednosti,npr blind spot assitant je jedna od najboljih stvari ikada.
    (pex, 30. avgust 2019 11:08)

    ti onda kupi 101 iz 70ih, da te bog vidi.
    njoj je svuda "blind spot"
    (BMX, 30. avgust 2019 23:10)

    # Link komentara

  37. O da... Najviše me nervira start-stop (doduše, to i nije sistem pomoći vozaču, već uštede goriva, ali ajde da ga svrstamo u ovo kad je već toliko iritantan) - taman krenete da skrećete levo na semaforu i usporite da propustite vozilo koje ide pravo. Zastali ste samo za trenutak i, taman kad treba da krenete, auto se ugasi - dok se upali, već imate čitavu kolonu vozila koja ide pravo... Nervira me i sistem koji vas drži u traci. Jeste, tu ja radim stvari pogrešno, priznajem - dajem levi migavac na autoputu samo kada ima vozila iza mene, ali ono čudo je strašno iritantno, pa čak i opasno - vozite iza nekog vozila, oslobodi se leva traka i taman krenete da pretičete, a sistem zategne volan i kreće da vas vraća u desnu traku, pravo u vozilo koje ste krenuli da pretičete... Takođe me nervira i proximity alert - ne dao bog da treba da se prestrojite u gradskoj vožnji gde kolona ide brže (tipa Sajam ili Gazela). Kako krenete u onoj brzini da se prestrojavate, tako krene alarm i da blješti HUD. Sva ta čuda gasim, čim sednem u auto...
    (ja, 30. avgust 2019 23:06)

    # Link komentara

  38. Za sve ove sto odmah isključuju Start-Stop sistem, jer ih eto nervira, a pogotovo u gradskoj gužvi. Pa, pametnjakovići, taj sistem nije nikakva pomoć vama, a pogotovo ne pri gradskoj vožnji! Taj sistem je namenjen da bi se smanjile emisije štetnih gasova u velikim gradovima u velikim gužvama.
    A za dežurnog hejtera, iliti EU Citizena, hadje da stavimo tebe u garažu sa autom kome je isključen Start-Stop sistem, dok naravno Kotor radi punom parom, na nekih sat vremena? Šta kažeš? Da vidimo onda šta ćeš reći o, citiram, "toksične ekofašističke ideologije"?
    (nowave7, 30. avgust 2019 23:03)

    # Link komentara

  39. od dodatne opreme imam samo radio a ljudi moji sto me nervira, od kad sam kupio auto on ne radi, palim ga ja, malo, malo, sta znas mozda ipak kresne;)
    (cicija, 30. avgust 2019 22:53)

    # Link komentara

  40. Kad sednem u auto odmah sve pogasim i ćao. Imam mnogo toga u autu i sve gasim odmah, malo smara kad god sednes moras da gasis, ali bolje nego da nervira posle, pogotovo pracenje bele linije kada mi on vraca auto ako nagazim belu liniji na regionalnom putu, nema zive duse i ti hoces malo da je nagazis po krivinama tj da ih sečeš jer je bezbedno i nema nikog, a on te vraca. Gasis to odmah i gotovo, a zeleo sam to da imam. Hteo sam ‘tehnologiju’. Sad pomislim, daj nekog Citroena VTS iz ‘90-tih ili Peugeot 105 gti da se navozam slatko.
    (kako da ne, 30. avgust 2019 17:15

    E takvi kao ti sto vole da seku krivine na regionalnim putevima, su mnogim vozacima motora dosli glave... Pazite na bajkere, hvala...
    (kulov, 30. avgust 2019 22:09)

    # Link komentara

  41. Uz klimu, servo volana i kočnica, električne podizače prozora i ABS, još samo eventualno AMS, za nedajbože. Ostalo bih poisključivao, kad bih imao.
    (Boske, 30. avgust 2019 21:54)

    # Link komentara

  42. Isključivo suvozač.
    (TecHiFi, 30. avgust 2019 21:41)

    # Link komentara

  43. Sta li to svi vozite, pojma nemam o tim sistemima, a vozim relativno novog japanca, 6 godina. Bolje da mi dugo potraje da ne bi i ja morao da se bakcem s tim glupostima
    (Miladin, 30. avgust 2019 21:29)

    # Link komentara

  44. Mani je Teala summon mode super stvat. Kad dodjem na long term parking na Ohare, pozovem auto i cekam da dodje imesto da ga trazim u lidnici od 1000 i vise vozila
    (achitwn, 30. avgust 2019 20:58)

    # Link komentara

  45. @hipohonder
    Kod mene ga ja gasim, smara pracenje bele linije i nikada ga necu ni koristiti jer je to napravljeno da kada zadremate i gubite kontrolu da vas upozori i na kraju zaustavi, ja sebi na duzim putovanjima ne dozvolim da dodjem do te situacije. Gotivan mi je i adaptivni tempomat, ali i on mi ne odgovara jer od 4 razlicitih daljina koje mozete da namestite, svaka mi je ili daleko ili blizu od auta ispred, mislim na to kada on sam daje gas i koči. Tada i prati auto ispred, ne verujem mu bas 100% da li ce krenuti mooooozda kada imam nekog na strani iako bi trebalo da nece :D Adaptivni farovi su kul stvar i na mom autu su vrh. Smanjuje i dize svetla u pravo vreme, npr auto put i kamion iz suprotnog pravca, tacno vidite kako stepenima smanjuje ispred njegove kabine. Duga svetla konstantno na auto putu sem što ‘obilaze’ druga vozila. Auto ispred vas, a vi imate duga samo sto njega ne svetli. To mi je okej, kamera za rikverc takodje pogotovo sto danas stavljaju od betonskih stubova do zardinjera na kraju parkinga da ne prelazite, blind spot mi uvek ukljucen ali i ne obracam paznju jer stalno gledam na retrovizore ( ko je položio za kamion, sigurno ima naviku gledanja na retrovizorima mnogo vise od drugih) :)
    (kako da ne, 30. avgust 2019 20:56)

    # Link komentara

  46. Hajde samo da razdvojimo pojmove, jer mi se čini da ih pojedini ovde mešaju. Postoji sistem autonomne vožnje, Lane Assist ili kako ga već koji proizvođač zove, koji služi praćenju vozila ispred sebe odnosno vožnji u sredini između dve trake. Postoji i Lane Departure Warning, ili opet kako ga koji proizvođač zove, što je bezbednosni sistem koji služi tome da upozori ili vrati automobil u traku ukoliko vozilo prelazi preko linije a nije uključen migavac. Nije ista stvar u pitanju i ne koristi se na isti način.
    (TNT, 30. avgust 2019 20:43)

    # Link komentara

  47. Nervira me MB (micro-balance) sistem koji u sekundi ispumpava i napumpava gume u krivinama kad vozim preko 120 - Nervira me kad mi se na pomocnom monitoru upali lampica da mi javi da fali jaja kuci u frizideru, jer smo spojeni na TotalHome network. Nervira me kad mi kontrolna tabla predlozi obliznji motel jer se sistemu ucinilo da je suvozac preumoran. Nevira me kad mi auto cestita rodendan usred voznje. Sve me to nervira i sve sam to izmislio, jer uopste nemam kola i nista mi od toga ne treba ni danas ni u buducnosti. Strogo bicikla i trotinet.
    (Munja, 30. avgust 2019 20:34)

    # Link komentara

  48. Pisti nesto u novom hjundaiju. Sta pisti? Vezao sam se i krenuo a ono pisti istim zvonkim signalom kao kad pojas nije vezan samo malo krace.Na sredini instrument table blinka zuto neka cudna ikonica koja valjda predstavlja tocak i neke linije oko njega.I to kad temperatura padne ispod 10 stepeni uvek pisti i blinka kad startujem motor. Nekako otkrijem da me to pistanje upozorava na klizavu podlogu pod tockovima.Oprezno napolju je klizavo! Pametni automobili, pametni telefoni...Sta smo mi glupi pa ne mozemo to da detektujemo sami?
    (Druga fioka desno, 30. avgust 2019 20:31)

    # Link komentara

  49. Ti znaci obozavas voznju kocnica,kvacilo,izbaci iz brzine,kvacilo,ubaci,gas,kvacilo,druga,kocnica,kvacilo izbaci i tako polako ka Gaxeli.Mazohizam cist.Automatik i kao karting,gas,kocnica i kuliranje.Vozio sam automobile sa manuelcem gooooodinama i smucilo mi se saltanje brzina.Ako ne zelis osecaj retardacije mozes i peske jer glupo je sedeti i mlatiti volanom kao retard kad mozes nogicama sa se sluzis,zar ne?!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android by Google, 3.0) (Hipohonder, 30. avgust 2019 16:22)

    Al ste agresivni i napadni,ali da odgovorim: meni je voznja automobilom zabava jer sam bio dovoljno pametan da svoj posao razvijem i baziram iz radne sobe, i automobil koristim kada zelim a ne zato sto moram. To mi daje vise mogucnosti da biram tj nema frustracija kroz koje ti ocito prolazis i to svakodnevno. Ali i kad nije bilo tako, automatski menjac mi je bio najiritantnija stvar na kolima. Ocito smo svi razlicito rasli i ziveli pa nam automobil znaci razlicito. Za mene je i najprimitivnij automobil ok, samo mi je bitno da ima klimu. Sve ostalo vidim kao snobizam kada neko kaze kako ne moze da vozi bez automatskog kocenja ili svetala. Isti onaj snobizam koji nas kosta hiljade zivota svake godine na putevima jer zbog lazne sigurnosti i pouzdavanja u "sigurnosne" sisteme, izgine neverovatan broj ljudi. A kako si se u celoj prici pronasao da fantaziras o muskim nogicama, u to se vec ne bih upustao niti imam iskustva sa takvim stvarima za razliku od voznje kola.
    (pex, 30. avgust 2019 20:26)

    # Link komentara

  50. Pročitah malo ostatak komentara i prosto sam zadivljen kulturom i edukovanošću naših vozača koju nemam. Bez obzira na sve ali vidim da dobro vladaju terminologijom pa tu imamo ABS, EBD, ESP, TRC, PRC, TNG, RTS, SPS, SNS, SRS, SzS ... neverovatno ..., a na kraju svi voze sa isključenim sistemima pomoći jer u toku vožnje ne mogu da pročitaju uputstvo o upotrebi vozila ... i da voze kako treba ...
    (XXL, 30. avgust 2019 20:02)

    # Link komentara

  51. Moj stari punto je imao sa leve strane vozačkog sedista polugu za otvaranje gepeka ,ovaj novi ima taster i to me strasno nervira.
    Mnoge napredne funkcije sam platio ali sam ih iskljucio jer se trudim da u autu provedem sto manje vremena i da sto manje poznajem auto sem najneophodnijeg.
    Ima nas svakakvih...eto ,ja sam poprilicno staromodan.
    (stara škola, 30. avgust 2019 19:57)

    # Link komentara

  52. Nervira me sistem za održavanje trake, potpuni besmisao. Parking senzori, sistemi automatskog kočenja i upozorenje na auto u mrtvom uglu deluju OK.
    (Milan, 30. avgust 2019 19:41)

    # Link komentara

  53. Start-stop sistem.

    Svi znaju da motor najvise unistavaju hladni startevi. E pa start-stop sistem se trudi da auto u gradu nikad ne dostigne punu radnu temperaturu. Pa kad istekne garancija, da dopunite budzet fabrici automobila.
    (ret, 30. avgust 2019 19:33)

    # Link komentara

  54. autopilot opcija je kul ako ste pilot i vozite auto.
    (poso, 30. avgust 2019 19:23)

    # Link komentara

  55. @andrej - naprednije sisteme moraš eksplicitno da uključiš i podesiš, ne rade po startovanju automobila. One bezbednosne kod nekih marki možeš sve odjednom sve da isključiš pritiskom na jedan taster, a kod mnogih automobila možeš da podesiš šta i kako želiš da stalno bude uključeno. Problem je što mnogo ljudi mrzi da čitaju uputstvo, a i kod nekih automobila su meniji takvi da ti treba par sati podešavanja da sve prilagodiš. Naravno, tu je i profesionalno kodiranje, za one koji hoće najviše.
    (TNT, 30. avgust 2019 18:58)

    # Link komentara

  56. (kako da ne, 30. avgust 2019 17:15)
    Kod mene je odrzavanje vozila u traci po defaultu iskljucen,palim ga po potrebi.Gasim start stop u 90% slucajeva.Blind spot recimo radi uvek,njega ne gasim.
    (Hipohonder, 30. avgust 2019 18:56)

    # Link komentara

  57. Aca:"... Pre par meseci sam pozajmio od drugara Fiat Stillo. Ljudi, jedva sam se snasao bez silnih "pomagala"... " - - da mozda razlog nije to što je nešto od elektronike otkazalo na tom 2 godine starom autu? Salu na stranu, i auta do 10g koja su dobro održavana završavaju posao, i bar mehanički što se vožnje tiče nema neke prevelike razlike. Naravno, novo je novo, i naravno neka od električnih pomagala mogu biti korisna - detekcija vozila u mrtvom uglu, kamere/senzori za parkiranje, senzori za kišu (ako se ne zaglupe, što se ponekad dešava), itd. Kao što je većina navela, meni stvarno smeta stop&start sistem, ne volim adaptivni tempomat, kao ni Lane assist. Što se tiče drugih stvari o kojima se diskutovalo ovde, ali bas i nije tema clanka, ja preferiram manuelni menjač u odnosu na automatski, volim automobile sa što direktnijim upravljanjem,ali to je opet stvar izbora... U svakom slučaju meni je bitno da sve te 'asistencije' mogu da se izgase po potrebi.
    (Teo, 30. avgust 2019 18:49)

    # Link komentara

  58. Pobornik sam nove tehnologije ali koliko para toliko muzike, do sada vidim da ne mogu bez naprednog tempomata, automatske klime komandama na volanu. Ono što bih voleo a nemam to su dobra svetla ESP, parking senzore sa video podrškom i automstskim otvaranjem gepeka. Takođe i pregled instrument table na šoferšajbni. A najbolje u sutu posle tempomata je panorama krov i mnogo pregrada za ostavu u celom automobilu.
    (todos, 30. avgust 2019 18:17)

    # Link komentara

  59. Auris 2016. hibrid, možda je kod drugih modela i marki drugačije. Nerviraju me automatska duga svetla - prerano ih gasi i prekasno pali.
    Čitanje znakova ograničenja brzine je dobra stvar, ali ne uvek tačna. Npr., vozim autoputem a on vidi ograničenje 50km/h na isključenju, tako da sam isključio pištanje.
    Senzori za kišu - nikako da uhvatim na koji način odlučuje brzinu brisanja pa uglavnom koristim "ručni režim".
    Upozorenje za napuštanje trake gasim u gradu.
    Start-stop je kod hibrida (iako to nije sistem pomoći ali vidim da se pominje u komentarima), srećom, neprimetan i neosetan.
    ABS, EBD, ESP i TRC su prava stvar - sa bebom u autu nemam više ambicija da zabacujem zadnji kraj i ''potpisujem'' prilikom kretanja.
    Blind spot je dobar ali mi još nije bio potreban.
    Rikverc kameru koristim samo zbog parkiranja tik uz prepreku, za vožnju unazad retrovizori su zakon.
    Jedino što mi fali su senzori za parkiranje napred, stvarno se osećam kao idiot kad moram opet sesti u auto i pomeriti još metar (to mi se nije dešavalo ni sa jednim drugim autom ali ovaj je nekako sav zašiljen od napred).
    (slabočitamizmeđuredovasadizNO, 30. avgust 2019 18:10)

    # Link komentara

  60. Treba da postoje sistemi za pomoc ali sa opcijom iskljucivanja. Tako da, kome trebaju moze ih koristiti a kome smetaju moze ih iskljuciti. Stvar izbora.
    (andrej, 30. avgust 2019 17:52)

    # Link komentara

  61. Mene nervira kad hocu da kupim neki bolje opremljen auto a on nakrcan svim i ima obicne halogene farove. Umesto gomile gluposti bolje da su ubacili led ili ksenone, to je bitnije. Kad bi neko napravio auto koji ima dobro vesanje, svetla, kocnice, klimu i solidan motor a ovo ostalo nepotrebno. Ja sam tempomat upalio tri puta iako zivim u Nemackoj a tek grejanje sedista..nepotrebno i na konto tone elektronike mogu da ustede i naprave dobar auto koji ima bitne stvari...
    (Miloje, 30. avgust 2019 17:51)

    # Link komentara

  62. Mene nervira desna bedala na poslovnom biciklu. Neće sama da se zameni, a ne pruža mi više potrebnu asistenciju.
    (pokojnik, 30. avgust 2019 17:40)

    # Link komentara

  63. Klima, ESP, ASR, ABS sa regulacinom sile kocenja, servo, elektro podizaci, parking senzori, dobra svetla (led rasveta) i dobar stereo... Nista vise nije potrebno savremenom automobilu!!!
    (Dejan, 30. avgust 2019 17:27)

    # Link komentara

  64. @Srkiboj
    Pa kako ne ide, ako nema razne gluposti za "pomoć", ne mira da znači da ne treba da ima kožna sedišta, njihovo električno pomeranje, grejanje,vrhunski automatski menjač i još milion stvari koji čine udoban auto, mislio sam spartanski u smislu besmislenih pomagala za vožnju, tableta, lajt-šoua i ostalih gluposti koje ničemu ne služe a samo odvlače pažnju :)
    (EU Citizen, 30. avgust 2019 17:26)

    # Link komentara

  65. Kad sednem u auto odmah sve pogasim i ćao. Imam mnogo toga u autu i sve gasim odmah, malo smara kad god sednes moras da gasis, ali bolje nego da nervira posle, pogotovo pracenje bele linije kada mi on vraca auto ako nagazim belu liniji na regionalnom putu, nema zive duse i ti hoces malo da je nagazis po krivinama tj da ih sečeš jer je bezbedno i nema nikog, a on te vraca. Gasis to odmah i gotovo, a zeleo sam to da imam. Hteo sam ‘tehnologiju’. Sad pomislim, daj nekog Citroena VTS iz ‘90-tih ili Peugeot 105 gti da se navozam slatko.
    (kako da ne, 30. avgust 2019 17:15)

    # Link komentara

  66. Ali je najtužnije što 90% koji trabunjaju o "dodacima" su ih testirali na nekom jeftinom kršu kao što je 500L ili Clio, a većina koji su tu da prvi daju komentar kako ih "sve nervira", zapravo nikad nisu seli za nešto što ima bilo šta...
    (Aca iz Beograda, 30. avgust 2019 13:12)

    Po tvom rezonovanju komentara onda ti Beograda nisi ni vidio.
    (Rus, 30. avgust 2019 16:44)

    # Link komentara

  67. Svaki dodatak ima svoju svrhu i koristi se po izboru/zbog sigurnosti pa samim tim i lepo je imati ih
    (Vlada, 30. avgust 2019 16:43)

    # Link komentara

  68. Vozim auto star 7 godina, nema bas previse dodatih opcija ali od ovoga sto ima mi je nezamenljiva 360 stepeni kamera za parkiranje. Fali mi detekcija vozila u mrtvom uglu. Start/stop hvala bogu nemam.
    (sale, 30. avgust 2019 16:38)

    # Link komentara

  69. Hate start/stop sistem.. jako.
    (Bojan, 30. avgust 2019 16:32)

    # Link komentara

  70. @ Peđa Markovic:

    Ali zašto je Blind Spot bez veze?

    Možda tebi ne treba ali 100% nije bez veze....ljudi su pod stresom, žure, misle o 10 stvari...nekad pogledaš u retrovizor a ne vidiš jer ti se učini ok a ovako imaš lampicu koja ti sve to signalizira
    (dan, 30. avgust 2019 16:29)

    # Link komentara

  71. Vozim noviji auto 2017. godiste sa dosta elektronike (adaptivno tempomat, elektronska rucna kocnica, senzori za parkiranje, elektronsko zatvaranje gepeka, bluetooth, navigacija itd.) Pre par meseci sam pozajmio od drugara Fiat Stillo. Ljudi, jedva sam se snasao bez silnih "pomagala"
    Covek se lako navikne na bolje ali kad treba da predje na lošije, e onda nastaju muke...
    (Aca, 30. avgust 2019 16:22)

    # Link komentara

  72. Izrazito me sve iritira.Start stop najvise, automatski menjac je sledeci a smeta mi i mekan volan i adaptivni servo . Osecaj retardacije,izolovanosti i nemoci je nesto na sta ne mogu da se naviknem. Jednostavno volim prave automobile,a ne ususkane kutije za izolaciju. Ali ima i prednosti,npr blind spot assitant je jedna od najboljih stvari ikada.
    (pex, 30. avgust 2019 11:08)
    Ti znaci obozavas voznju kocnica,kvacilo,izbaci iz brzine,kvacilo,ubaci,gas,kvacilo,druga,kocnica,kvacilo izbaci i tako polako ka Gaxeli.Mazohizam cist.Automatik i kao karting,gas,kocnica i kuliranje.Vozio sam automobile sa manuelcem gooooodinama i smucilo mi se saltanje brzina.Ako ne zelis osecaj retardacije mozes i peske jer glupo je sedeti i mlatiti volanom kao retard kad mozes nogicama sa se sluzis,zar ne?!
    (Hipohonder, 30. avgust 2019 16:22)

    # Link komentara

  73. @Goran:

    A ja sam to vidio samo.kod Njemackih auta kad sam uzeo rent a car u Beogradu...bas me zbunilo?!

    Imaju li to drugi auti osim Njamackih pošto ja to u Kanadi nisam vidio do puta za Bgd?
    (dan, 30. avgust 2019 16:20)

    # Link komentara

  74. Najjaci su mi ovi sto komentarisu start stop sistem ,a predstavu nemaju na kom principu radi i da on uopste ni ne gasi auto u potpunosti! Mada srbbi su uvek bili pametniji od svih naucnika i inzenjera tako da sta tu ima da se prica!
    (miksererrr, 30. avgust 2019 11:41)
    Ma jok gasi do pola!
    Hajde nam objasni sta on to u stvari radi.
    (Hipohonder, 30. avgust 2019 16:14)

    # Link komentara

  75. Over and Out
    Pa kada vam smeta sva elektronika zastob uvek kritikujete jedan brend da nema aeb ?Protivrecni ste veoma i molim vas da se opustite malo.
    (Starac Vujadin, 30. avgust 2019 16:10)

    # Link komentara

  76. Over And Out, 30. avgust 2019 12:26)
    Do polovine komentara ima smisla.Kad si rekao da imas auto 8 god.star sa dzidza bidzama i da nisi opusten dok vozis,sve sto si rekao gubi smisao.
    Zasto nisi prodao taj noviji koji ti je sako trosak i kupio jos jedan oldtajmer da se vozis kao covek.Sto se patis?Inace auto je da se vozi a ne da se popravlja iz hobija.Kupi nekig jugica pa ga sklapaj i rasklapaj ako ti je do popravki.Ali ko sam ja da sudim i govorim sta ko treba da radi?!
    (Hipohonder, 30. avgust 2019 16:09)

    # Link komentara

  77. fijattiposlav, 30. avgust 2019 12:42)
    Zadnji senzori bez kamere su besmisleni.Cuje se neprekidni zvuk vec na 40cm od prepreke,a do 5cm od prepreke moras po osecaju i eto cukanja.Kamere napred i nazad su zakon za nase parkiranje po Bg.
    (Hipohonder, 30. avgust 2019 16:05)

    # Link komentara

  78. Meni ne smeta ad.tempomat,sistem za sprecavanke sudara i sl,jedino nm aut.parkiranje,ja to volim da imam sve u autu,nvdm sto bi nkm smetalo?
    Kome smeta nmr da koristi..
    (C i n i k, 30. avgust 2019 16:04)

    # Link komentara

  79. Ono što je korisno je: senzori za parkiranje i to samo oni pozadi. Sve ostalo uvedeno poslednjih 6-7 godina je potpuna budalaština koja samo pokazuje koliko smo daleko od autonomnih vozila. Npr. adaptilni tempomat je toliko glup uređaj da će čoveka zameniti za ne manje od 30 godina. BlindSpot mi je besmislen, ogledala ionako sve pokrivaju, ako ih namestite kako treba.
    (Peđa Marković, 30. avgust 2019 12:57)
    Kamera 360 stepeni mnogo znaci.Uvuces se na parking mesto bez problema i opasnosti da nekog zakacis,da mlatnes u stubic i slicno.Uvucem se sa 4.5metra vozilom tamo gde se jedva uvuce neko sa 20 do 30 cm.kracim autom.Nazad dodjem na 5cm od vozila i napred takodje,dok manevrisem napred nazad.Dovoljno mi je 5m prostora da se ubacim bez problema.E to je korisno.Blind spot te takodje upozori ako na auto putu hoces da se prestrojis a vozilo koje je iza vec ide tom trakom i to brze od tebe.Upozori te da se ne prestrojavas jer ce drugi vozac morati da koci zbog tebe.E ako te to bas briga onda je besmisleno.Valjda te neko nece udariti odpozadi.
    (Hipohonder, 30. avgust 2019 16:00)

    # Link komentara

  80. Ali je najtužnije što 90% koji trabunjaju o "dodacima" su ih testirali na nekom jeftinom kršu kao što je 500L ili Clio, a većina koji su tu da prvi daju komentar kako ih "sve nervira", zapravo nikad nisu seli za nešto što ima bilo šta...
    (Aca iz Beograda, 30. avgust 2019 13:12)
    Ti sto kukaju na sisteme za asistenciju a nemaju ih ,jer obozavaju da voze klotare,a ovde ih se dosta pohvalilo,bi se polomili da imaju finansijskih sredstava da voze nesto sto ima bilo kakvy asistenciju.Moras da ih razumes,tako im je lakse,tako sebi podizu moral i smanjuju ocaj.
    (Hipohonder, 30. avgust 2019 15:54)

    # Link komentara

  81. Pera Realno, 30. avgust 2019 13:58)
    Uh,greska sinko,limitator na 50km/h.Ja bih to ukinuo ispod brzine od 100km/h.Zatreba ti u nekoj nezgodnoj situaciji da das gas i izbegnes sudar kad ono prc.Nije to dobro prijatelju nikako.
    (Hipohonder, 30. avgust 2019 15:50)

    # Link komentara

  82. Elektronska rucna i elektronsko zatvaranje gepeka, pa nismo debili da ne mozemo da povucemo rucnu i zatvorimo gepek !?!
    (Pato, 30. avgust 2019 )
    Iznenadices se zapravo koliko ljudi jesu debili,i tek ce da budu kada odrastaju i navikavaju se na sva ta pomagala
    (pex, 30. avgust 2019 15:47)

    # Link komentara

  83. Stop&Go iskljucujem cim upalim auto
    (Milos, 30. avgust 2019 15:46)

    # Link komentara

  84. Elektronska rucna i elektronsko zatvaranje gepeka, pa nismo debili da ne mozemo da povucemo rucnu i zatvorimo gepek !?!
    (Pato, 30. avgust 2019 14:40)
    Pa nisi debil ni da ides peske pa se ipak vozis.
    Pune ti ruke torbi i kesa,umesto da spustas,mlatnes nogom ispod i gepek se otvori.Isto tako i kad iznosis stvari.
    Zasto bih pravio vagu i stiskao gas dok se auto ne napregne a zatim spustao rucnu ,kad mogu da kad stojim na uzbrdici a kad se upali zeleno,kulturno samo stisnem gas bez drndanja rucice rucne kocnice.
    (Hipohonder, 30. avgust 2019 15:44)

    # Link komentara

  85. Vozim Toyotu iz '90.g.Od elektronike ima digitalni sat.Sticajem okolnosti i posla kojim se bavim vozim i nove modele.Muka me uhvati kad pocnu da piste i vriste njihovi sistemi za nekakvu pomoc.Onda udjem u svoje auto i uzivam.
    (dr Lektor, 30. avgust 2019 15:07)

    to "novo" što voziš i non stop pišti i vrišti, ipak nije vozila baba do pijace, ili ima 170k km, kako ti je prodavac objasnio. garantovano.
    a mogu samo da zamislim to uživanje u vožnji kola koja su starija od 80% nas ovde.
    pod uslovom da za uživanje ne smatraš to što ne pišti, onda ok.
    (jaretina; profil SR vozača 3/4, stealth driver, štedi sijalice, far pali kad vidi kontrolu, žmigavce kad slučajno zakači rukom, od dimne zavese ne vidiš kola, 30. avgust 2019 15:42)

    # Link komentara

  86. Deaktivirao sam sistem za održavanje vozila u voznoj traci jer na našim putevima to o emogučava izbegavanje udarnih rupa. Sistem je dobar za auto put i to ne svaki. Ako ima kolotraga ili krpe a dolazi do problema. Naši putevi ne prate nove tehnologije u vozilima.
    (branko 54, 30. avgust 2019 15:42)

    # Link komentara

  87. Pa 40% automobila koji se voze po Srbiji nemaju ni klimu, a 95% ljudi auto starosti do 10 god. okarakterišu kao "skoro nov". :D
    (brm, 30. avgust 2019 15:41)

    # Link komentara

  88. Start stop sistem zna da bude prilicno naporan, posebno u uslovima gradske voznje.
    (Goran, 30. avgust 2019 15:15)
    Cim ipalim auto stisnem dugmence za deaktivaciju start stop sistema.Odrzavanje vozila u traci koristim kad vozim nocu na duzem putovanju,recimo do mora,auto putem.Ako slucajno kljucnem da mi zapisti i odrzava u sredini trake.Ziveo bih i bez toga.
    (Hipohonder, 30. avgust 2019 15:39)

    # Link komentara

  89. Redovno isključujem start/stop sistem jer me jako iritira to sto se gasi bukvalno iste sekunde kada staneš. U kreni-stani saobraćaju kakav je kod nas, suludo je da auto radi 10 sec pa 5 ne i tako u krug
    (porodicu čine tata, mama i deca, 30. avgust 2019 10:40)

    moj onda mora da je neispravan, jer ne gasi auto baš svaki put...
    (aleksandar, 30. avgust 2019 15:35)

    # Link komentara

  90. @Petar automatski brusači su odlični ako su pravilno implementirani. Nije fira da ih sam pali nego u regulaciji brzine. To imam od 2005. godine.
    Detekcija umora je takođe odlična jer te podseća da si dekoncentrisan. Po mom iskustvu (meca) nikada se lažno nije oglasila.
    Neko reče da mu smeta automatik. Šta će da radi kad pređe na električni?

    Jeste stop/start sistem može biti iritirajući u nekim uslovima.
    (boris, 30. avgust 2019 15:34)

    # Link komentara

  91. Od asistencije imam samo zenu da podigne prozor da me ne uvati promaja...nemoj bre da me zaj......
    (CJC, 30. avgust 2019 15:19)

    # Link komentara

  92. Start stop sistem zna da bude prilicno naporan, posebno u uslovima gradske voznje.
    (Goran, 30. avgust 2019 15:15)

    # Link komentara

  93. (TNT, 30. avgust 2019 11:06)
    Ne mogu bre da shvatim da neko može tempomat da koristi u gradskoj vožnji.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Veljko, 30. avgust 2019 11:33)

    Pa u gradskoj vožnji, u gužvama, čekanju na granici... imaš najveću prednost od adaptibilnog tempomata. To naravno važi samo ako isti ima opciju stop and go, uz city režim Driving Assistent-a ili kako god ga već zvali. Ako je zaustavljanje kraće, automobil sam čim se vozilo ispred tebe pomeri, kreće i kada se vozilo ispred zaustavi, staje BEZ TVOJE INTERVENCIJE. Usput i okreće volan i prati automobil ispred tebe, odnosno linije na kolovozu. ACC koji nema city mod je naravno besmisleno koristiti u gradu.
    (TNT, 30. avgust 2019 15:12)

    # Link komentara

  94. Vozim Toyotu iz '90.g.Od elektronike ima digitalni sat.Sticajem okolnosti i posla kojim se bavim vozim i nove modele.Muka me uhvati kad pocnu da piste i vriste njihovi sistemi za nekakvu pomoc.Onda udjem u svoje auto i uzivam.
    (dr Lektor, 30. avgust 2019 15:07)

    # Link komentara

  95. Srbe najviše sigurnosni pojas nervira
    (Jedan iz mase, 30. avgust 2019 14:52)

    # Link komentara

  96. Muka mi je od pištanja kada ne vežem pojas u Grande Puntu.Čovek da svisne od ove današnje tehnologije.
    (Što te biju ovi dobri ljudi?, 30. avgust 2019 14:50)

    # Link komentara

  97. @EU citizen
    „deo osnovne opreme, najviše bih voleo, kada bi postojao, spartanski opremljen, ali udoban i luksuzan automobil,“
    Mislim.....spartanski opremljen ali udoban i luksuzan ?!
    Kako to ide zajedno!?
    Čitam komentare i ne mogu da verujem šta ljudi pišu!!
    (Srkiboy, 30. avgust 2019 14:45)

    # Link komentara

  98. Elektronska rucna i elektronsko zatvaranje gepeka, pa nismo debili da ne mozemo da povucemo rucnu i zatvorimo gepek !?!
    (Pato, 30. avgust 2019 14:40)

    # Link komentara

  99. Ma mene kad nervira centralno zakljucavanje, ja gurnem kljuc u bravu i zdravo...
    (Nikola, 30. avgust 2019 14:34)

    # Link komentara

  100. Evo mog iskustva od kad vozim auto nove generacije :
    Korisne stvari : elektronska parking kočnica, automatsko paljenje i gašenje svetala, tempomat, parking senzori, start-stop kad je umerena gužva, prepoznavanje znakova (na nepoznatom putu).
    Beskorisne stvari : automatsko paljenje brisača, zadržavanje vozila u traci, detektovanje umora kod vozača.
    (Petar, 30. avgust 2019 14:33)

    # Link komentara

  101. Vozim auto 97 god. Nemam ove slatke muke. Prezadovoljan. Jedina mana nema klimu,ostalo mi ne treba
    (Dezurni, 30. avgust 2019 14:23)

    # Link komentara

  102. Ove gluposti su produkt Koreanaca i Francuza. Kasnije su počeli da ih ubacuju i Japanci i Talijani.
    Srećom VW još uvijek to drži na minimumu. Zato je vožnja u njemu i najveći ugođaj.
    (exRadex, 30. avgust 2019 13:05)

    Jeste ugođaj dok ti iz bubrega ispada šljunak koliko trese!
    WV je poznat po jako bogatoj opremi...Dok je Citroen '83 imao ABS,El podizače,retrovizore...Polu klimu...Bord...itd
    WV je '95 imao od dodatne opreme rezervni točak!
    (MarkoR, 30. avgust 2019 14:16)

    # Link komentara

  103. Ali je najtužnije što 90% koji trabunjaju o "dodacima" su ih testirali na nekom jeftinom kršu kao što je 500L ili Clio, a većina koji su tu da prvi daju komentar kako ih "sve nervira", zapravo nikad nisu seli za nešto što ima bilo šta...
    (Aca iz Beograda, 30. avgust 2019 13:12) # Link komentara

    Ah cuvena balkanska orepotentnost gde sve znate,a toliko znate da su vam zato i potrebna pomagala u voznji. Posto znas koji automobil vozim,evo izvoli napisi.ja cu ti reci da kosta 34 k nov,iz salona. Jer to je jezik kojim se sa vama komunicira.
    (Pex, 30. avgust 2019 14:15)

    # Link komentara

  104. Vecina sistema je dodato da poveca bezbednost, ali ko ce prosecnog Srbina da natera na propise. Primer je moj "komso" kome smeta pojas, ali ako ga ne veze, auto pisti. Doskocio mu je tako sto je vezao pojas, pa seo na njega. Vozio sam se sa njim 100km magistralnim putem i nijednom nije ukljucio zmigavac pri preticanju ili skretanju.
    Vrlo je nezgodno biti u manjini sa takvim asistencijama. Prijatelju je auto sam zakocio na nasoj popularnoj Gazeli, a Jugo iza udario u njega. Malo cukanje je bilo, ali kaze taj prijatelj da bi on sam neznije zakocio i da ne bi ni bilo udesa. Na istoj toj Gazeli kad ti se neko "ubaci na metar" tvoj auto koci i pravi prostor pa se opet neko ubaci i tako unedogled. Kada bi sva ta kola imala asistenciju, ne bi niko mogao da se ubacuje na kratkom prostoru. Najopasnija situacija je kada vozac sa keep lane assistom hoce da izvrsi manevar u kom prelazi liniju, a auto mu nedozvoli. Npr. preticanje vozila koje ide uz desnu ivicu i ima prostora do linije malo manje od auta. Ako se ne ukljuci zmigavac, auto se sam vraca u traku i moze da se ocese vozilo koje se obilazi, jer puno auta sprecava samo frontalne udese...
    (Nikola, 30. avgust 2019 14:02)

    # Link komentara

  105. Volim parking senzore a mrzim start stop koji se ne da isključiti.
    (Mile, 30. avgust 2019 13:59)

    # Link komentara

  106. Bilo bi dobro da je default za Start Stop isključeno, pa kad uđem negde u kolonu da mogu da ga uključimo. Zimi zbog grejanja, a i zbog samog motora najviše me nervira kad ugasi motor posle 100 metara na prvoj raskrsnici..Ne sviđa mi se automatsko paljenje brisača, niti svetala. Senzori za parkiranje su ok i naročito mi se sviđa adaptivni retrovizor koji se zatamni kada ga obasjaju farovi vozila od pozadi.
    Lepa stvar je i osvetljenje oko vozila prilikom prilaska, ali ga ukidam kada su temperature blizu 0* zbog akumulatora. Nov akumulator za Startstop je od preko 100evra do boga pitaj koliko.Limiter koristim svakodnevno u lokalu , memorisao na 50km/h zbog čestih radarskih kontrola i sve više fiksnih kamera radara.Tempomat samo za duža putovanja na autoputu.
    (Pera Realno, 30. avgust 2019 13:58)

    # Link komentara

  107. @na a sta da pitaju? Kako se najbolje skida DPF i brise greska u kompjuteru?!
    (Coyote, 30. avgust 2019 13:48)

    # Link komentara

  108. Isključujem start/stop i isključen mi je sistem za održavanje vozila u okvirima vozne trake. Ovo drugo je ok kada dugo vozite po autoputu i kada vozite sa tempomatom. U gradskoj vožnji pravi haos.
    (Citizen X, 30. avgust 2019 13:48)

    # Link komentara

  109. @ EU Citizen

    A koji cete to auto voziti, molim vas, ako vam smetaju ti ekofasisti (narocito nemacki) koji ,eto, ne postuju volju musterija? Koliko znam start/stop sistem je i na japanskim i korejskim vozilima a ne samo na "Evropljanima".

    Meni ne smeta start/stop sistem, osim, kako neki ovde kazu, u ono, bas guzvama. Ali ja verovatno nisam toliko prestizna i vazna musterija kao sto ste vi pa se onda i manje pitam. Mada sam i ja citizen te iste EU.

    Na kraju vam ostade samo Lada. Oni ce da vas postuju (a i oni samo jos neko vreme).
    (Yova, 30. avgust 2019 13:34)

    # Link komentara

  110. Mene nerviraju vozači koji se oslanjaju na sisteme umesto na sebe. Nerviraju me i vozači slupih novih kola za koja znam da serijski imaju detektor mrtvog ugla kad mi izleću. Inače uvek kupujem klotare, abs i esp su ok, ništa drugo mi ne treba, prešao sam 300.000 kolima koja su imala samo servo i klimu.
    (Vozač, 30. avgust 2019 13:28)

    # Link komentara

  111. ljudi start/stop nije sistem pomoci vozacu, u to spadaju oni sistemi koji koce i upravljaju umesto vas
    (misa, 30. avgust 2019 13:21)

    # Link komentara

  112. citat: "Izrazito me sve iritira.Start stop najvise, automatski menjac je sledeci a smeta mi i mekan volan i adaptivni servo . Osecaj retardacije,izolovanosti i nemoci je nesto na sta ne mogu da se naviknem. Jednostavno volim prave automobile,a ne ususkane kutije za izolaciju""

    Ti i svi ostali "hardcore igrači", kupite golfa dvojku i cepajte... ne znam šta se bakćete sa ovim "metroseksualnim" dodacima za sekaperse...

    Ali je najtužnije što 90% koji trabunjaju o "dodacima" su ih testirali na nekom jeftinom kršu kao što je 500L ili Clio, a većina koji su tu da prvi daju komentar kako ih "sve nervira", zapravo nikad nisu seli za nešto što ima bilo šta...
    (Aca iz Beograda, 30. avgust 2019 13:12)

    # Link komentara

  113. Ove gluposti su produkt Koreanaca i Francuza. Kasnije su počeli da ih ubacuju i Japanci i Talijani.
    Srećom VW još uvijek to drži na minimumu. Zato je vožnja u njemu i najveći ugođaj.
    (exRadex, 30. avgust 2019 13:05)

    # Link komentara

  114. Ono što je korisno je: senzori za parkiranje i to samo oni pozadi. Sve ostalo uvedeno poslednjih 6-7 godina je potpuna budalaština koja samo pokazuje koliko smo daleko od autonomnih vozila. Npr. adaptilni tempomat je toliko glup uređaj da će čoveka zameniti za ne manje od 30 godina. BlindSpot mi je besmislen, ogledala ionako sve pokrivaju, ako ih namestite kako treba.
    (Peđa Marković, 30. avgust 2019 12:57)

    # Link komentara

  115. Start-stop ume da nervira, ali ok ga je imati uključenog kad nema gužvi, i gde su dugi semafori. Valja ga isključiti kad se nađete na Gazeli u pola 4 popodne tokom stani-kreni vožnje. Hill-Hold je definitivno od pomoći, ali ne čini mi se da "odreaguje" baš svaki put, tako da valja pripaziti. ESP i ABS svakako rade svoj posao i ne treba ih gasiti. Bez zadnjih parking senzora bih ga do sada sigurno negde "overio", s obzirom na veoma isturen zadnji donji deo auta. Lane Tracking je naučna fantastika za ovaj model
    (fijattiposlav, 30. avgust 2019 12:42)

    # Link komentara

  116. Imam auto star preko trideset godina. Suva mehanika. Nema servo, nema klimu, ove elektronske džidža - bidže...Uživam u vožnji. Sam menjam sijalice, svećice, filter za vazduh, osigurače...sve mi je dostupno u motoru. Imam i drugi auto. Star osam godina. Pun elektronike. Svetli, pišti, kompjuter se stalno javlja, proverava nešto, pa mi šalje da je „STATUS OK“. Iznutra, noću, svetla k’o na novogodišnjoj jelki, različitih boja, veoma psihodelično izgleda. Ne opuštam se u vožnji. Stalno sam napet od svih tih silnih upozorenja, proveravanja, zvukova i svetla....A, motor je oklopljen. Ni do čega ne možeš da pridješ. Sve je obloženo plastikom. Samo je šipka za ulje dostupna, čep za tečnost za šoferku i čep da se dospe anti – friz (crveni, obavezno!) u rashladni sistem. Treba ti doktorat iz inženjerskih nauka da promeniš sijalicu! Možda me je vreme pregazilo i ne mogu da se naviknem na sav ovaj tehnološki napredak, ovo su neka moja iskustva, neko se ne slaže sa mojim mišljenje, ali mora da zaključim da je meni ipak prijatnije u starijim kolima.
    (Over And Out, 30. avgust 2019 12:26)

    # Link komentara

  117. Start-stop sistem ima smisla samo u dobro dizajniranim benzinskim hibridima, gde je kretanje iz mirovanja neosetno i nečujno!
    (Ahtung, 30. avgust 2019 12:11)

    # Link komentara

  118. Za mene lično je start-stop sistem bez mogućnosti da se trajno isključi iz normalnih podešavanja, a ne nekim petljanjem i hakovanjem, razlog ne samo da ne kupim takav auto, nego i da zauvek zaboravim na brend, jer ne poštuje mušterije i njihov izbor u ime toksične ekofašističke ideologije. Što se tiče ostalih stvari, najkorisniji su razni senzori i kamere za parkiranje i, eventualno, blind spot asistenti, sve ostalo je za mene lično nepotrebno, retko koristim i tempomat, jer ne gazim hiljade kilometara autoputevima (preko petsto kilometara prosto letim pa uzmem rent a kar ako mi trebaju kola na odredištu, ili, pak, ako je to koncept, recimo neka Italija ili Francuska sa porodicom, putujem lagano, par dana, te mi tempomat retko kad služi nečemu), a kamoli lane asistente i slično. Iskreno, iako uglavnom vozim klase automobila gde je gomila gluposti već deo osnovne opreme, najviše bih voleo, kada bi postojao, spartanski opremljen, ali udoban i luksuzan automobil, gde bih ja mogao da biram svoj minimum neophodnih pomagala, čisto da mi ne zakrčuju komandnu tablu, operativni sistem i eventualno se ne kvare. Uopšte mi se ne dopada smer kojim se autoindustrija, naročito u Evropi razvija, i ne verujem da ću skoro ponovo voziti evropski, a naročito ne nemački auto.
    (EU Citizen, 30. avgust 2019 12:10)

    # Link komentara

  119. start -stop
    (Sava, 30. avgust 2019 12:02)

    # Link komentara

  120. Start stop
    (batinjo, 30. avgust 2019 11:59)

    # Link komentara

  121. Podrzavam sledece stvari u kolima: servo, elektro podizace, i to mi je bitno za mene kao vozača, ostalo moze i na motanje, klima, abs i esp.
    Sve ostalo mi zaista ne treba. Automatski brisaci, praćenje trake i tako to su gluposti. Mozda mrtvi ugao, ali opet ako ne vidis onda ne trbea ni da vozis
    (Neutralni posmatrac, 30. avgust 2019 11:53)

    # Link komentara

  122. Kad sam kupio novu Mazdu 6, bio sam uzbudjen zbog mnogih sistema koje poseduje.

    Ali posle izvesnog vremena pocela da nervira kao sto su tipa:

    line assistant
    adaptive cruise control

    Odlicni sistemi:

    blind spot monitor
    adaptive front lights
    keyless door lock and push button
    warning lights on mirrors when you reverse and someone is coming towards you
    (Bojme88, 30. avgust 2019 11:50)

    # Link komentara

  123. Najjaci su mi ovi sto komentarisu start stop sistem ,a predstavu nemaju na kom principu radi i da on uopste ni ne gasi auto u potpunosti! Mada srbbi su uvek bili pametniji od svih naucnika i inzenjera tako da sta tu ima da se prica!
    (miksererrr, 30. avgust 2019 11:41)

    # Link komentara

  124. Ovde se u principu ne misli na start-stop već na sisteme za bezbednost.Nekako kapiram da ljudima treba vremena da se naviknu na neke stvari ako ih nisu koristili ili imali.Konkretno, "lane departure warning" i "lane keeping assist" su sistemi na koje se treba navići a ako vozač ne koristi migavce,poludeće sigurno.Dodatno,ti sistemi rade različito u zavisnosti od proizvođača pa su kod nekih malo lošiji i neprecizniji (ne vide svugde trake npr),onda ih ljudi gase.Što se AEB tiče znam da je kod nekih automobila,pogotovo u početku ugradnje tog sistema bio jako osetljiv pa je to znalo da nervira usled gomile lažnih alarma a ponekad i kočenja skoro bez razloga.Čovek mora da shvati da ovi sistemi imaju značajno veću toleranciju nego što bi iole bolji vozač imao,pa ako je to slučaj onda upozoravaju prerano ili bespotrebno za takve ljude.Ono što je moj slučaj je da sam shvatio da ako me npr AEB samo jednom spasi od čukanja (a to se desilo) onda ima svoju svrhu i ne gasim ga nikad.Svi ovi sistemi olakšavaju svakodnevnu upotrebu vozila ako ste normalan čovek a ako imate potrebu da se malo izduvate onda se to radi na zatvorenoj stazi što imate i kod nas.Nijedan od ovih sistema nije napravljen za bahatu stoku i njima ne preporučujem upotrebu istih.
    (batica, 30. avgust 2019 11:41)

    # Link komentara

  125. Ljudi su prosto rekli - sistemi nadogradnje bezbednosti kroz elektronsko upravljanje vožnjom i vozača su jednostavno opasni. Pa automobil nije F-35 da se kroz instrument tablu prate parametri vožnje ili uključiti autopilot.
    (XXL, 30. avgust 2019 11:36)

    # Link komentara

  126. (TNT, 30. avgust 2019 11:06)
    Ne mogu bre da shvatim da neko može tempomat da koristi u gradskoj vožnji.
    (Veljko, 30. avgust 2019 11:33)

    # Link komentara

  127. kad budem probao javicu.....srbija....
    (borivoje surdilovic, 30. avgust 2019 11:32)

    # Link komentara

  128. Adaptivni tempomat sa "stop&go" funkcijom - najbolja stvar ikada. Hands free/bluetooth za telefon, veoma rado koristim. Detekcija umora isto odlicna stvar. Detekcija pesaka u mrtvom uglu - jako korisno.
    Gomila ekrana osetljivih na dodir - blagi uzas, skrece paznju gore od mobilnog. Na uskim putevima - sistem detekcije promene trake ume da nervira (koristim migavce uvek kada menjam traku, pricam o nenamernom "dodirivanju" bele linije zbog koje volan pocne da vibrira).
    (Aleksandar, 30. avgust 2019 11:27)

    # Link komentara

  129. Nemam na žalost sve sisteme koji na moj model auta mogu da se stave (polovan, pa ne biraš) al one koje imam rado koristim. Redom - start/stop koristim najčeće, gasim samo kad baš gužvetina pođi/stani, onda umesto toga koristim automatsku ručnu kočnicu, mekše kreće auto i manje se umara noga. Zašto koristim - pa zato što dovoljno zagađujem dok se krećem, što bih kad stojim 2 min na semaforu. Imam on-screen display, to jest projekciju na šoferšajbnu, to isključivo koristim kao kontrolu brzine, ne skrećem pogled sa puta. Tu projektuje i navigaciju, isto super stvar, ne gasim. Ostalo i nemam. Voleo bih da imam onaj sistem za automatsko kočenje kad iskoči pešak, bolje sto puta lažno da me upozori nego jedno dete da udarim. A, imam i ograničenje max brzine, ne koči nego glasno pišti kad pređem brzinu koju sam odredim (i piše na još dva mesta, za slučaj da sam ogluveo valjda). Stoji na maksimalno dozvoljenih 120km/h (toliko je ograničenje na saobraćajnici koju koristim ka poslu) i nula puta sam morao da platim kaznu, auto mi kaže kad se zaletim.
    (ivan, 30. avgust 2019 11:26)

    # Link komentara

  130. Od svog luksuza meni treba servo volan, klima i el. podizaci.
    (Aca, 30. avgust 2019 11:19)

    # Link komentara

  131. Zena mnogo smeta kada asistira
    (Izhlapjeli starac, 30. avgust 2019 11:16)

    # Link komentara

  132. start -stop i auto- hold su mi iskljuceni
    (bo, 30. avgust 2019 11:11)

    # Link komentara

  133. Izrazito me sve iritira.Start stop najvise, automatski menjac je sledeci a smeta mi i mekan volan i adaptivni servo . Osecaj retardacije,izolovanosti i nemoci je nesto na sta ne mogu da se naviknem. Jednostavno volim prave automobile,a ne ususkane kutije za izolaciju. Ali ima i prednosti,npr blind spot assitant je jedna od najboljih stvari ikada.
    (pex, 30. avgust 2019 11:08)

    # Link komentara

  134. Uglavnom me ne nerviraju, skoro stalno ih sve koristim, uključujući i Lane Assist, uz koji gotovo stalno vozim van grada. Ponekad me nervira adaptibilni tempomat: u gradu zbog toga što se i pri najmanjoj udaljenosti mnogi iz susednih traka "ubacuju", a na auto-putu previše grubo i oštro ubrzava i usporava. Nervira me i Lane Keep, sa kojim moram stalno da se "borim" kako bih u preglednoj krivini malo zgazio razdelnu liniju ili to učinio pre preticanja, kada pomerim auto u levu stranu kako bih bolje video situaciju. Ponekad iznervira i AEB zbog lošeg prepoznavanja situacije.
    (TNT, 30. avgust 2019 11:06)

    # Link komentara

  135. Nemam sistem za praćenje vozne trake pa ne znam je li stvarno od pomoći ili nije. Ali imam start-stop koji me nervira, mada ipak manje od "predloga" za prebacivanje u viši/niži stepen prenosa.

    Meni izgleda kao da radi nasumično i kao da potpuno pogrešno procenjuje opterećenje vozila, pa zato uglavnom pali lampicu na daleko preniskom broju obrtaja. POkušao sam da sledim ali jednostavno nije išlo! Primetio sam da se slažemo samo kad vizim nizbrdo, i to dosta brzo.

    Još je gore to što je lampica sistema smeštena blizu pokazivača žmigavaca i iste je boje. Pošto se stalno nasumično pali i gasi u vožnji, odvlači pažnju jer uvek pomislim da sam slučajno uključio žmigavac!
    (Ursa Minor, 30. avgust 2019 11:05)

    # Link komentara

  136. Da, svi.
    (Pera, 30. avgust 2019 10:54)

    # Link komentara

  137. Start-Stop
    (UAP, 30. avgust 2019 10:42)

    # Link komentara

  138. Redovno isključujem start/stop sistem jer me jako iritira to sto se gasi bukvalno iste sekunde kada staneš. U kreni-stani saobraćaju kakav je kod nas, suludo je da auto radi 10 sec pa 5 ne i tako u krug
    (porodicu čine tata, mama i deca, 30. avgust 2019 10:40)

    # Link komentara

  139. Start/Stop u toku voznje. Pakaoooo
    (Da, 30. avgust 2019 10:38)

    # Link komentara

  140. Ja sam skoro kupio autombil sa dosta sistema asistenvcije. Pre toga sam vozio automobile bez mnogo takvih sistema.

    Moje iskustvo je da sve zavisi od puta. Recimo asistencija praćenja trake na užim i lošijim putevima zaista može da smeta, tako da je tada obično isključujem. Ali na auto-putu je i više nego korisna. Uparena sa adaptivnim tempomatom, zaista daje utisak autonomne vožnje. Čuo sam da ljudima smeta u preticanju. Da smeta, ako ne daš migavac za preticanje, što kod nas mnogi čine. Ali ako imaš saobraćajnu kulturu, onda su ti sistemi zaista korisni i ja ih rado koristim.
    (Ogorčeni, 30. avgust 2019 10:37)

    # Link komentara

  141. Nervira me desni retrovizor na Jugicu , ali ne da mi se da ga iskljucim. Parkiram blize autima , u nadi da ce neko da mi ga iskljuci. Hvala vam na tekstu , da se ne osecam usamljeno medju korisnicima savremenih tehnologija.
    (Hulk, 30. avgust 2019 10:31)

    # Link komentara

  142. Ameri haha
    (Ja koristim sve, 30. avgust 2019 10:31)

    # Link komentara

  143. Na autoputu pri dužim putovanjima su korisni, u gradu odmah ugasim start/stop, ali na poznatim semaforima gde dugo drži crveno, uključim ga. Iskreno, nisam vozio auto sa sistemom za skeniranje umora očiju, ali smatram da bi bio koristan da se opciono može uključiti.
    (Gong, 30. avgust 2019 10:31)

    # Link komentara

  144. Uglavnom su mi potrebno brzinomer, obrtomer, adaptivni farovi, parking senzori, senzori svetla i brisača, podizači, dvozonska klima, upozorenje na vozilo u mrtvom uglu... i skoro ništa više! Ajd i navigacija... Inače držim da je tač skrin ekran isto ili gore od mobilnog!
    (Sredoje, 30. avgust 2019 10:26)

    # Link komentara

  145. Od elektronike u automobilu smatram potrebnim samo ABS i eventualno ESP. Za vozače sa normalnim razmišljanjem i normalnim načinom vožnje sve ostalo nije potrebno.
    Za one koji divljaju bi možda trebalo ugraditi krila pa neka lete tamo gde je mesto za to a ne po putevima.
    Uostalo sve te dodatne džidža bidže samo poskupljuju proizvodnju i krajnju cenu automobila.
    (Manite me, 30. avgust 2019 10:20)

    # Link komentara

  146. Pitate za sisteme koje 95 posto ljudi sa ovog sajta nema niti ce imati narednih 10 godina. Bolje da ste nas pitali valja li nam abs i esp i da li je klima stetna ili je bolji ventilator.
    (na, 30. avgust 2019 10:19)

    # Link komentara