1. Ma kakva brzina, alkohol, papuče....
    Nevaspitanje je glavni uzrok nesreća.
    (Traxus, 31. jul 2019 11:20)

    # Link komentara

  2. Ne vozim bas svaki dan,vec po potrebi.To znaci nekada 6 a nekada 2 puta nedeljno.Gde god,kad god da krenem autom,dozivim veoma zanimljive situacije.Resio sam da ugradim kameru,kao Rusi,napravim svoj kanal na YT,vole to ljudi da gledaju,mozda se i zarede neke pare...
    Juce,vozim,dajem migavac,raskrsnica,motorista ima trougao,ja imam prednost,vozi covek i svirka mi,valjda da mu stanem,nije imao nameru da stane,za 30cm da ga udarim/oborim.Kasnije,dolazim blizu kuce,raskrsnica,lezeci,lagano prelazim lezeceg,sa desne strane,trougao,zena u ladi umesto da stane,jer je morala ima trougao,nije mogla da saceka 5 sec,vrlo polako mi izlece,mase mi,sece me,i vozeci oko 11km/h odlazi pored mene?Pre neki dan,nailazim na semafor,na oko 30 metara,nikog ispred mene.Nailazi bus,crveno.Bus staje,dok prilazim semaforu,lagano,zeleno.Bus krece,vec prilazim semaforu,zeleno,kombi koji je vozio neverovatnom brzinom a bio negde iza busa,obilazi bus preko pune linije,prelazi u moju traku,ide direktno na mene.Vozac busa vidi da ce budala u kombiju da me samelje/ubije,koci,legao na sirenu,na nekih 3 metra od mene vidim da kombi nema nameru da stane,rekoh ovaj ce da me ubije.Pun gas i bezim na trotoar.Prozujao je 80-90,nije ni trepnuo.Gledam u vozaca busa,krsti se i razmisljam da li se okrenem i jurim za ubicom kombija,ali i da ga stignem,sta uraditi?Da se bijem,svadjam...I tako svaki put svasta vidim.
    (vozac, 31. jul 2019 09:29)

    # Link komentara

  3. @Goran
    Nema šanse, ovako se uzme više para.

    @dorćol
    Japanke su takvo đubre da ih ne treba uopšte nositi, a ne voziti u njima!
    Ko izazove udes u klasičnim papučama, izazvao bi ga i u patikama, cipelama,...
    (hm, 30. jul 2019 20:52)

    # Link komentara

  4. @The spatula
    Odličan komentar

    @ja
    Šta podrazumevate pod dužim putem?
    (hm, 30. jul 2019 20:46)

    # Link komentara

  5. Danas prelazim pesacki na zeleno, a budala u pasatu umesto da pusti gas, eventualno pipne kocnicu - on da pun gas, na njegovo uslovno zeleno. Radio sam na zapadu neko vreme, ovako nesto mi se tamo nikad nije desilo. U Srbiji veoma cesto. Ovde se vozaci utrkuju sa pesacima ko ce prvi da prodje umesto da uspore.
    (Marko, 30. jul 2019 20:05)

    # Link komentara

  6. Pre par dana, vidim idiota, koji vozi dete od mozda dve godine u krilu. Ne znam sta bih uradio takvim ljudima verujte. Zastanem, pitam ga da li je normalan? Da bi on rekao, sta to tebe briga! U besu se ne setih da ga slikam i odem u policiju. Mada, kao i da bih postigao nesto sa tim! Kad ljudi nemaju mozga, i prave se pametni, nista gore. Treba uvesti zakon za takve da im se oduzme i dete, i vozilo i dozivotno vozacka!
    (The Spatula, 30. jul 2019 19:58)

    # Link komentara

  7. Друге земље су то решиле камерама. Поставити их на сваки главнији пут у земљи и то на местима где се јурца, па удри по новчанику. Наравно ставити реална ограничења. Па да видимо. Србина не можеш другачије да научиш, већ само удри по новчанику. Не знам само где сви јуре, журе? Време је новац? Све сам бизнисмен јурца...
    (Комша, 30. jul 2019 11:26

    Slazem se sa vama, ali znate u cemu je problem?? Sto su meni pisali kaznu za 54,ogranicenje 50! A oni u crnim audijima, bmwima, skodama, voze tuda 150 i nikom nista! Nemoj mi reci da neki politicar, politicarcic ili slicno domu, moze da vozi koliko hoce, upali blinkere, pretice na punoj bez pardona i ako ide neko u susret, jer bogati, on je glavni. E dok narod ne uzme gov... motku kad ih tako sretnemo, nikom nista!
    (The Spatula, 30. jul 2019 19:52)

    # Link komentara

  8. u vecini smo glup nepristojan i isfrustiran narod sa slabim obrazovanjem i losim zivotnim navikama!!!...nazalost!!!
    (tex viler, 30. jul 2019 18:20)

    # Link komentara

  9. 50% vozača u SR neume da vozi, naučili malo trasu kuća-posao (nikako ne voze preko autokomande i Slavije) eventualno do roditelja ili sela. I kad se skrene sa svakodnevne putanje takvi vozači postaju opasni po okolunu, i ako se susretnu slični šanse za saobraćajku su velike.
    (Gagi, 30. jul 2019 18:18)

    # Link komentara

  10. Uglavnom od strane omladine. 
    Neprilagodjena brzina, i preticanje na punoj linij je najčešći uzrok saobraćajnih nesreća. tek 30% njih bude pod dejstvom alkohola. 
    Opšta nekultura nam se uvukla u svim sferama. Skoro svakodnevno vidim na putevima idiote koji preticu na nepreglednim deonicama u punoj liniji. 
    Ja bih postavio patrole na svakih 500 metara, pa udri po džepu, jer drugačiji jezik ne razumemo! Za preticanje preko pune linije 2000€ kazna. preko 0.5 promila 2000€ kazna. Svaki procenat prekoračenja po 100€ kazna. 20% - 2000€ . uz obavezan zatvorvza svaki prekršaj!
    (DusanV, 30. jul 2019 10:05)


    Bravo genije - svaki procenat prekiračenja 100 e znači vozim 55 km/h u naseljenom mestu i kazna 1 000 eura u državi gde je medijana plata 287 eura.
    (33 33, 30. jul 2019 17:56)

    # Link komentara

  11. Protiv naplatne rampe u Srbiji: uvedite vinjete pod hitno!!!
    (goran, 30. jul 2019 12:17)

    Samo ti kukaj za vinjete, msis da bi bile jeftinije ngo u BUG?!
    Ne shvatas izgleda da bi to rezimu bio izgovor da nam za vinjety trajanja 7 dana naplate npr.4000 din?
    Ona od 30 dana bila bi 80 e.
    Tacno je da nam je putarina papreno skupa ali ne daj Boze da nam uvedu vinjete, videli bi mi tek sta je skupo..
    Pogresno je glediste da posmatras SLoveniju,AU ili Bug koji imaju pristojne cene vinjeta,kod nas cena ne bi nikako bila pristojna,sem toga,nrzm to sa vinjetama sta je vama,pa opet moras da stanes negde i kupis vinjetu?
    Em bi nas odrali sa cenom em bi vise vremena ljudi gubili..
    (C i n i k, 30. jul 2019 17:23)

    # Link komentara

  12. Kakve japanke, izujes se i lepo voziš bosonog.
    (dorcol, 30. jul 2019 16:29)

    # Link komentara

  13. Kada ce neko poceti da kaznjava dilbere sto na kola od 200 evra stavljaju farove od 300. Sto je najgore, oni sijaju na sve strane pa te zaslepe. Cak i na petom spratu. Zbog cega ljudi zele da budze nesto samo da bi se puvali ne razmisljajuci o posledicama po druge?!
    (wc, 30. jul 2019 14:39)

    # Link komentara

  14. Jel može neko da mi objasni taj fenomen prilepljivanja na branik? Jedna od najbizarnijih pojava u saobraćaju koju samo kod nas primećujem. Ne dobijaš apsolutno ništa, a rizikuješ sve ako ovaj ispred naglo zakoči- havariju auta, povredu/smrt i sebe i putnika u drugom vozilu, neviđeno i potpuno nepotrebno maltretiranje sa policijom, sudovima, osiguranjem, majstorima, drugom oštećenom stranom, presedne mi bre život kad me neko čukne na parkingu, ne mogu ni da zamislim stres prilikom nekog ozbiljnijeg sudara.
    (Mladen, 30. jul 2019 14:32)

    # Link komentara

  15. @Sale

    ајд прочитај мало статистику Агенције за безбедност саобраћаја, па ћеш видети да прекорачење брзине није у првих пет узрока погибије. НЕПРИЛАГОЂЕНА брзина, наравно, јесте у првих пет.

    Проблем је што ти и теби слични мислите да је оно што пише на табли свето писмо, без обзира на то шта се дешава на путу и око њега. И да сте безбедни ако се држите ограничења, па искључите мозак. А ни појасеви нису баш неопходни...

    Мислиш ли да је онај деда што је пре пар недеља ударио комби на аутопуту и убио своје унуке возио преко 130? Или је проблем у томе што није гледао где вози, и није му пало на памет да их веже?
    (Шумадинац, 30. jul 2019 14:01)

    # Link komentara

  16. @DusanV

    i kao u svici trajno oduzimanje auta pa izvoli manijacite se..
    (Dezon, 30. jul 2019 13:47)

    # Link komentara

  17. Vracao se sa odmora iz CG,vozio striktno po ogranicenju.Jedino su likovi sa BG tablicama pravili incidentne situacije(preticanja na punu liniju,preticanja u krivini,voznja na branik sa jedva metar odstojanja itd).Jedan neotesani je tako uleteo u makazice da nismo kocili ja i onaj sto je isao u susret svi bi nastradali.E da dodam uglavnom automobili audi i bmw i to mazutare.Dali im toliko znaci sto ce da stignu sat dva pre ili kasnije,ja nemam pojma?Ili imaju kompleks da voze iza nekoga jer jelte oni voze ozbiljne masine koje nisu pravljne da idu iza nekoga.
    (Strokavi mozak, 30. jul 2019 13:12)

    # Link komentara

  18. Kazne su dobre ali je problem podmitljiva policija, preticanje na punu - 20 evra mito,
    Voznja u pijNom stanju- 20 evra,
    Prwkoracenje brzine 10-evra.

    E to nas ubi braco...
    (equeliZer, 30. jul 2019 13:02)

    # Link komentara

  19. @DusanV-Slažem se treba drasticno povećati kazne ali i sprovoditi to u delo jer ko stavlja na kocku život moje a i svoje porodice treba da odgovara i zatvorom.Stasmo je šta se sve dešava po putevima i strasno je sto toliko ljudi gine ili bude povredjeno. Po običaju toga je najviše leti kada mnogi putuju na ili sa odmora - polako ljudi uživajte u vožnji i to je deo odmora. Cesce stanite obidjite nešto novo , istrcite se sa decom, osvežite pa i ako stignete na odredište dva tri sata kasnije ništa strasno bitno da ste stigli. Sretan put svima.
    (Deki, 30. jul 2019 12:40)

    # Link komentara

  20. Planiram sledecu godinu u Beograd na auto sajam, ali komsije, kad ovo citam bez malo svakog dana da putevi vam uzimaju najmilije, mnogo se premisljam. Mada i u S.Makedoniji nije sjajno, kod vas vec postaje alarmantno.
    (SMRT(SevernoMakedonskaRadioTelevizija), 30. jul 2019 12:39)

    # Link komentara

  21. Protiv naplatne rampe u Srbiji: uvedite vinjete pod hitno!!!
    (goran, 30. jul 2019 12:17)

    # Link komentara

  22. Po statistici 30% nesreca izazovu pijani vozaci. To znaci da treznima pod hitno treba zabraniti ucestvovanje u saobracaju.
    (kole, 30. jul 2019 11:56)

    # Link komentara

  23. Друге земље су то решиле камерама. Поставити их на сваки главнији пут у земљи и то на местима где се јурца, па удри по новчанику. Наравно ставити реална ограничења. Па да видимо. Србина не можеш другачије да научиш, већ само удри по новчанику. Не знам само где сви јуре, журе? Време је новац? Све сам бизнисмен јурца...
    (Комша, 30. jul 2019 11:26)

    # Link komentara

  24. Nema to veze sa opuštanjem već je leti mnogo više vozila na putevima pa je takva i statistika ovih dana. Uvek nam je saobraćaj bio opasan, čak je sada duplo manje opasan. Devedesetih je skoro 2000 ljudi ginulo godišnje. Dvehiljaditih 1000-1200 a sada 500-600 godišnje. Problem je gužva, loši putevi, neiskusni vozači, i to ne samo mladi nego i stariji koji nemaju iskustva duge vožnje po magistralama i autoputevima (lokal vozači). A tu je i vrućina, a gomila naših vozača ili nema klimu ili im ne radi. Vrućina strašno utiče na smanjenje koncentracije. Vozio sam kombi i radio dostavu bez klime leti, to je ljudi moji katastrofa, još i istovaraš pa onako sedneš još za volan sve se lepi na tebi i oko tebe, spustiš prozore a od one huke i buke glava zaboli pri većim brzinama, i još moraš da paziš na propise, tu dolazi do tragedija. Pamet u glavu ljudi.
    (Zum, 30. jul 2019 11:19)

    # Link komentara

  25. kako volim sto uvek imaju odgovor i resenje ali cak i kad ga sprovedu ne daje rezultate i onda opet imaju izgovor i nikad ne budu kaznjeni sto svoj posao nisu obavili dobro i nikom nista
    (muka, 30. jul 2019 11:12)

    # Link komentara

  26. ovi direktori uvek imaju neki izgovor kao i svi politicari, a nikad ne snose odgovornost svog odradjenog posla koji iznova i iznova zakazuje i ne daje rezultate
    (da, 30. jul 2019 11:05)

    # Link komentara

  27. Ви који читаате ово,ако не везујете себе и децу, објасните зашто?
    (Cinoeye, 30. jul 2019 10:53)

    # Link komentara

  28. Odličan tekst. Skoro mi se desilo da se tako (pre)opušteno vozim magistralom, a verovatno i vozač u drugoj traci - i umalo su nam retrovizori "bacili petaka", previše smo se približili središnjoj liniji. Nije bilo previše dramatično ali ipak upozoravajuće. Da je bio veći umor ili manje iskustva...
    Jeste nelogično ali instiktivno vozimo opreznije kada su kiša, sneg, magla... Mora instikt da se menja i leti, nema druge.
    (dzigi, 30. jul 2019 10:53)

    # Link komentara

  29. Pravi problem su ljudi, vikend vozaci da ne kazem godisnji odmor vozaci. Auto krs, on prestravljen, sediste nabijeno napred da ne vidi desni retrovizor, zadnjih godinu dana nije presao 80km/h pa odjednom juri 130, dlanovi mu se znoje dok mu zena drzi slovo da vozi prebrzo, on racuna koliko ce da ustedi ako napuni auto u makedoniji, zimske gume stare 4 godine marke tigar wintera... I onda kocenje a on ne veruje, koci ali kasno, wintera skripi ne zaustavlja se na vreme i bum...
    (vozac presretac, 30. jul 2019 10:52)

    # Link komentara

  30. srpska policija se dici i pokazuje kaznama po gradovima umesto da izadju na ibarsku..na obilaznicu oko bga gde divljaju nasi vozaci a bogami i strane tablice preticuci slepere
    (djidjigovedina, 30. jul 2019 10:50)

    # Link komentara

  31. Za duža putovanja uglavnom koristim avion. Da imamo iole normalnu želežnicu (kao u većini evropskih država), ne bih nikada seo za volan.
    (Ja, 30. jul 2019 10:44)

    # Link komentara

  32. Najveći broj saobraćajnih nezgoda se dešava zbog nepoštovanja ograničenja brzine i to je veoma dobro poznato, a ne zbog alkohola tj. vožnje u alkoholisanom stanju. Nakon nepoštovanja ograničenja brzine, sledeći najčeši uzrok je nepropisno preticanje, ne poštovanje prvenstva prolaza i sl. Čak i kada nepoštovanje ograničenja brzine nije direktni uzročnik saobraćajne nezgode, posredno itekako utiče na posledice iste. Hoću da kažem kada bi svi poštovali ograničenje brzine i kada bi neko pogrešio u saobraćaju i izazvao saobraćajnu nesreću, posledice bi bile kudikamo blaže, jer nije isto kada se npr. u gradu dogodi sudar u kojem su učestvovala vozila koja su se kretala 50 km/h i 80km/h. To je upravo razlika između života i smrti ili teških invaliditeta. U nekim mnogo naprednijim zemljama od Srbije to su odavno shvatili. Tako npr. ko je ikada bio u USA veoma dobro zna koliko je ograničenje brzine kod njih i to ne pričam po gradu ili nekim lokalnim putevima, već na onim od 6 traka u jednom pravcu. Naravno naši se uvek pozivaju kako eto u Nemačkoj na nekim putevima, odnosno deonicama nema ograničenja, a ne pozivaju se na to da se na ostalih 95% evropske putne infrastrukture svako prekoračenje brzine drakonski kažnjava. Prvi korak koji nadležni mogu i treba da učine u cilju bezbednijeg saobraćaja je rigorozno kažnjavanja prekoračenja brzine. Ne moraju kazne biti drakonske, ali moraju imati veliki zahvat, a to se jedino kamerama može postići. Dobijete kaznu, nema rasprave ni pregovora.
    (Sale, 30. jul 2019 10:41)

    # Link komentara

  33. Ako jednom timu, ne ide kako treba, smenjuju trenera. Da li će direktor sektora za bezbednost biti smenjen? Vozim putem ravnim k'o strela. U susret mi dolazi automobil i blica. Ide drugi i on blica. Pomislim radar i smanjim brzinu. Gospodine direktore, to je rešenje. Milion radara i bar jedan život će te sačuvati. Obična kutija, recimo žuto ofarbana, vidljiva sa 200m usporiće saobraćaj. Samo u jednoj je postavljen radar. Čak i ne mora da radi, ali kada vidim kutiju, ja kočim. Ako tatinom sinu niko ništa ne može, kada ja usporim, moraće i on da uspori.
    (Mića, 30. jul 2019 10:31)

    # Link komentara

  34. Prvenstveno smo mi postali opasni po život...
    (Ica, 30. jul 2019 10:30)

    # Link komentara

  35. Zato sto nemamo auto puteve,zato sto nemamo zeleznice!!!! U svakoj normalnoj zemlji sednes na voz i stignes u drugi grad udaljen 150kilometara za 45minuta. Ovde niti ima voz niti ima put. Vozis magistralom zajedno sa traktorima,kombajnima,kamionima,ciganima sa konjom i cezom i onda kazes ma kriv je vozac isao brzo! Infrastruktura srbije je kao davnih 90tih a sada je 2019god!
    (nikolas.t, 30. jul 2019 10:30)

    # Link komentara

  36. Kako vidim nama ce uskoro trebati autoput sa 3 trake,2 su nedovoljne,ogromne su guzve i treba obratiti paznju pogotovo na kamione,slepere i turke koji putuju u konvojima.
    (C i n i k, 30. jul 2019 10:26)

    # Link komentara

  37. opasnost je iskljucivo nevezivanje pojasa to je strasno opasno po bezbednost za druge ucesnike
    (Sasa, 30. jul 2019 10:26)

    # Link komentara

  38. Brzina, brzina i samo brzina. Al nismo mi krivi, nameće nam se takav stil života, uvek se žuri, uvek fali vremena.
    Posle 20god vozačkog iskustva dozvolio sam sebi da me uslika radar 104km/h u naselju, sa porodicom u kolima, sad da požurim u sud ponovo kad pozovu...
    (pamet u glavu, 30. jul 2019 10:20)

    # Link komentara

  39. Opustanje nema veze sa ovim udesima u Srbiji - bar 90% njih je izazvano zbog voznje u pijanom stanju!
    (marsovac, 30. jul 2019 09:34)

    Uglavnom od strane omladine.
    Neprilagodjena brzina, i preticanje na punoj linij je najčešći uzrok saobraćajnih nesreća. tek 30% njih bude pod dejstvom alkohola.
    Opšta nekultura nam se uvukla u svim sferama. Skoro svakodnevno vidim na putevima idiote koji preticu na nepreglednim deonicama u punoj liniji.
    Ja bih postavio patrole na svakih 500 metara, pa udri po džepu, jer drugačiji jezik ne razumemo! Za preticanje preko pune linije 2000€ kazna. preko 0.5 promila 2000€ kazna. Svaki procenat prekoračenja po 100€ kazna. 20% - 2000€ . uz obavezan zatvorvza svaki prekršaj!
    (DusanV, 30. jul 2019 10:05)

    # Link komentara

  40. Za naplatne rampe u Srbiji, kupite ENP uredjaj. Elegantno se prolazi, bez čekanja i zaustavljanja kola.
    (Over And Out, 30. jul 2019 10:00)

    # Link komentara

  41. Poskupela nam putarina sad ce da imaju da nam budu bolji putevi. Tako je objasnio Drobnjak...
    (dezzan, 30. jul 2019 09:57)

    # Link komentara

  42. A slika 50 nijansi sive...
    (Marko Niš, 30. jul 2019 09:47)

    # Link komentara

  43. opasnosti nisu sneg led
    vec nervoza odsjaj
    i turci koji voze u svom ritmu 150
    (Jan Vertonghen najbolji stoper sveta, 30. jul 2019 09:45)

    # Link komentara

  44. Opustanje nema veze sa ovim udesima u Srbiji - bar 90% njih je izazvano zbog voznje u pijanom stanju!
    (marsovac, 30. jul 2019 09:34)

    # Link komentara

  45. Odličan tekst. Lepo uputstvo za vikend vozače i podsetnik za nas ostale. E sad, što oni kojima je ovo prvenstveno namenjeno misle da sve znaju, to je drugi problem.Iz ugla nekog ko prelazi 30-60 kkm godišnje, letnji meseci su prava gnjavaža za vožnju.
    (Vozač, 30. jul 2019 09:16)

    # Link komentara