- Komentari -

Janko Tipsarević - Ne verujem u Roki Balboa priče

Ovaj povučeni momak na svojoj koži nosi citate Dostojevskog i Šopenhauera, prestao je da čita Ničea zato što je suviše depresivan, retko daje intervjue, ne voli gužvu. Nekada najbolji junior sveta, najveća nada srpskog tenisa, danas je deo generacije šampiona, ali iz drugog plana, drugačiji, originalan, ponekad kontroverzan. Playboy vam predstavlja jednog od najvećih individualaca srpskog sporta u do koske otvorenom intervjuu.

Pitanja: Dejan Kontić
Foto: Tamara Radanović, FoNet
Izvor: magazin "Playboy"

Pošaljite komentar
  1. Dobar intervju.Konacno jedan da nije isprazan.Janko je tipican,jednostavan Beogradjanin i zelim mu da udje medju 10 sto pre.On to zasluzuje ne samo igrom vec i istrajnoscu,borbenoscu,intelektom.Lepo je sto Srbija ima ovakvog predstavnika i jos lepse sto ima sponzora koji prepoznaju kvalitet i pomazu sport i kulturu.Bravo za Metalbanku i lepo bi bilo kada bi se i drugi malo isprsili za sport.
    (Alex, 5. jul 2008 01:16)

    # Link komentara

  2. Zaista si prica za sebe i mene to fascinira!Za razliku od vecine tenisera, medju koje spadaju i Ana i Novak,ti nisi rob tenisa!Kao sto, cini mi se, nije ni Jelena Jankovic!
    Zivi ti taj svoj zivot i igraj tenis onoliko koliko ti se igra!Odreci se svega da bi pored tvog imena stajalo br. 1 smatram da nije vredno!
    Ostani svoj i koliko god ti voleo Milicu ja volim tebe!
    (jelena, 5. jul 2008 02:02)

    # Link komentara

  3. brate Janko lud si ko struja. Pravi decko iz kraja sto ja na zalost vise nisam... ali ne zadugo.
    pozdrav iz Vankuvera.
    (johny logan, 5. jul 2008 07:06)

    # Link komentara

  4. Janko je osoba prema kojoj, od kako ga "poznajem" (TV, stampa) gajim ne samo velike simpatije, vec i jednu vrstu beskompromisne ljubavi, za koju nisam imala pravo objasnjenje. Osim izgleda (uzivanje za svako zensko oko, bar ja tako mislim), svaki njegov pokret, pogled ili rec (pa i ona "ruzna") su me jednostavno fascinirali, a svaki pokusaj da objasnim (i sebi i prijateljima) zasto je to tako, nije uspevao. Procitavsi ovaj intervju, dobila sam odgovor zasto moja NEOGRANICENA LJUBAV prema njemu, odnosno podrska i razumevanje za SVE sta radi, zaista nije bez razloga. OVAKVIH LICNOSTI nema mnogo u "javnom svetu" i one su melem za moju dusu (staru 60 godina). Nepotrebno je da kazem da mu ZELIM SVU SRECU OVOG SVETA, to se podrazumeva.
    (Nada, 5. jul 2008 08:50)

    # Link komentara

  5. svaka cast janko, nisi zaboravio odakle si sto je najbitnija stvar sta god da radis u zivotu ili ti cime se bavis.Onoliko koliko pratim tenis a pratim ga dugo i konstantno, jedina mana ti je sto kad nisi skoncentrisan i miran dozvolis da se iznerviras.Jos uvek ne mogu da prezalim poraz protiv federera, imao si ga za dlaku,parirao si mu bolje nego polovina njih koji su" kao "u prvih 10,losa sreca par poena po meni,. a i ona je bitan faktor u tenisu puno puta.Volim sto si nacitan sto bi se reklo pa u kombinaciji sa tvojim talentom prezentujes sebe kao jedinku a onda i zemlju na castan i obrazovan nacin.2009 je tvoja godina po meni,verujem u to i zelim ti od sveg srca .
    (milica, 5. jul 2008 09:20)

    # Link komentara

  6. Bravo Janko za intervju.Iskreno,realno,samo napred Jankela!
    (Lala, 5. jul 2008 09:23)

    # Link komentara

  7. Stvarno je bilo potrebno saznati malo vise o Tipsarevicu.Kao i njegova igra i on je slojevit covek,i vrlo zanimljiv.Zaista mi je bilo zadovoljstvo procitati ovaj intervju jer o sebi ne prica u superlativima nego koliko covek moze da bude subjektivan o sebi tako se i predtavlja.U svako slucaju tu ima stvari koje mu definitivno smetaju da postane top ali takodje i pokazuje i koliko se trenutno razlikuje od sportskih masina i da ima svakako svoj individum bez obzira da li je dobar ili los.Pozdrav
    (SAX, 5. jul 2008 09:46)

    # Link komentara

  8. Stvarno si prava "NASA FACA"
    Bravo Janko ali bih se ja licno jako radovao kada bi osvojio barem jedan turnir godisnje recimo sada Stuttgart.
    Zelim ti da naredne tri godine da nemas ni jednu povredu a tenis znas da igras, ali bi ja voleo barem za nijansu bolje.
    (krle izu Nemake, 5. jul 2008 12:25)

    # Link komentara

  9. Definitivno najotvoreniji i najiskreniji intervju iz naseg teniskog sveta!
    Svaka čast, Janko!
    (čitalac, 5. jul 2008 13:35)

    # Link komentara

  10. Mada se potpuno slazem sa komentarom zenskog tenisa, misljenja sam da je trebao da ga zadrzi sa sebe.
    (Toba, 5. jul 2008 14:39)

    # Link komentara

  11. Nisam mogao sve da procitam ali ovo sto jesam iz toga sam zakljucio da Janko uskoro upada u 20 100%!!! NAPRED CARE!!!
    (zip, 5. jul 2008 17:45)

    # Link komentara

  12. Czar!
    E, a sad se nadamo, za Tipsijevo dobro i buduce inostrane sponzore, da intervju NECE biti preveden na engleski i NECE biti objavljen nigde drugde
    (Dobrocudni Lala, 5. jul 2008 18:07)

    # Link komentara

  13. najveci tvoj problem je sto razmisljas koliko ces stvari resiti novcem koji dobijes nakon neke pobede,tako ne razmisljaju sampioni,zato je i ljubicic tako brzo puko
    (gustaw, 5. jul 2008 20:51)

    # Link komentara

  14. Nikad nisam poslao nijedan komentar ali ovde nisam mogao da ostanem ravnodusan.
    Kakav car!!!
    (Posmatrac, 5. jul 2008 22:32)

    # Link komentara

  15. Hahaha, Janko je carina :-)
    (Stefan, 6. jul 2008 03:54)

    # Link komentara

  16. Zaista sam se razocharao kad sam video sta ima da kaze o zenskom tenisu. Ovako nepostovanje dugo nisam video. Da tvrdi kako pobednica grend slema treba da dobije samo pare za avionsku kartu... pa to je smesno. I onda krene da poredi muskarce koliko su bolji od devojaka, i kako je tamo neki sparing partner martine hingis nju konstantno pobedjivao. Sta sad pokusava da kaze, da su muskarci bolji od zena? DA SU MUSKARCI JACHI OD ZHENA? Pa mislim dobro jutro, ali ajde sad najbolje NISTA zenama da nedamo. Najbolje da devojke sede kuci, kuvaju ruchak, i da svaki muskarac ima pravo da ima 5 zena, i ako ga prevari da ima pravo da je ubije, bas kao talibani sto su radili.

    Ovakvo nepostovanje prema kolegama sportistima nisam dugo video, a nije mu ni prvi put. ODLICNO se secam proslog vimbldona, kada je pobedio fernanda gonzalesa u 3. kolu, i onda je izjavio "ja ne zelim da ga kao "disrispektujem" ali po meni on NE ZNA da igra bekend". Tako nesto da kaze za choveka koji je top 10 igrach, koji je osvojio 10 titula, igrao finale grend slema, osvajach zlatne i bronzane medalje na olimpiskim igrama, prosto je neverovatno.


    Ne znam za vas, ali moje misljenje o Janku se promenilo za 180 stepeni. Sve je to lepo sto on prica bez dlake na jeziku, ali time je samo hladnokrvno pokazao svima koliki je kreten. I sto kaze jedan komentar vec, "za koga li sam se ja nervirao kad je gubio mecheve...".
    (Nikola Beograd, 6. jul 2008 14:30)

    # Link komentara

  17. Janko je extra, jos samo kad bi neko znao koji mu je lik na WoW-u i koji server :-)
    (Blitz, 7. jul 2008 10:42)

    # Link komentara

  18. Odavno nisam procitala bolji tekst, pun duhovitosti i krajnje iskrenosti. Puno uspjeha na daljim turnirima!
    (Sanja, 7. jul 2008 11:02)

    # Link komentara

  19. Pijatno iznenađenje, jako kul mladić, kao da nije sportista... :) A naročito u kontekstu vlastite "izgubljene" i primitivizovane generacije. Vidi se da ima određene psihičke probleme, ali, ako ih reši, dovoljno je inteligentan i talentovan da je pred njim velika budućnost. Na njegovom mestu, potražio bih nekog od vrhunskih analitičara, najbolje u SAD (šteta što mu se tamo toliko ne dopada :) ), i malo poradio na motivaciji, psihičkoj ravnoteži i eliminaciji opsesivnih modela ponašanja, mislim da bi se vrlo brzo isplatilo...
    (EU Citizen, 7. jul 2008 11:19)

    # Link komentara

  20. Extra momak...
    (Zürich, 7. jul 2008 11:39)

    # Link komentara

  21. @Nikola Beograd
    Potpisujem. Pao je u mojim očima posle priče o ženskom tenisu. Mislim da mu je bolje da se vrati Nietzscheu i Warcraftu.
    (Zuma, 7. jul 2008 12:18)

    # Link komentara

  22. Volim tenis i pratim ga mnogo pre nego sto je stasala ova uspesna mlada generacija tenisera iz Srbije. Uzivao sam u mecevima Djokovica, Tipsarevica, Jelene, Ane a i svih ostalih iz Srbije. Zbog nekih slobodnijih izjava Djokovica vise sam gotivio Tipsarevica ali......Ovaj intervju je nesto sto ce znatno promeniti onaj zar koji sam osecao prateci Jankove meceve. Ovako otvoreni negativan stav prema zenskom tenisu je nesto neprimereno. Zao mi je sto je Janko pokazao ovakvu stranu svoje licnosti. Dobro rece jedan komentator: Nadajmo se da strani mediji ovo nece prevesti (u sta ja cisto sumnjam). A izjave Djokovica mi u poredjenju sa ovima Tipsarevica izgledaju kao igra za malu decu.
    (Branko, 7. jul 2008 12:21)

    # Link komentara

  23. Veliki folirant! Mozda i iskompleksiran tip. Uopste mi se ne dopada kao osoba, nije iskren, cak ima i zavisti u sebi. Voleo bi on da bude broj jedan i sve to cega se "grozi", al' ne moze. Svako ima svoj domet. Njegova prica meni lici na "lisicu i kiselo grozdje". Do sada sam i imala nekih simpatija za njega, a od sada nimalo.
    (gordana, 7. jul 2008 12:24)

    # Link komentara

  24. Slojevit i pravi individualac. Autentican lik i iskren. Specifican. Nije klasican. Ne lici na druge. Interesantan.
    (L.T., 7. jul 2008 12:39)

    # Link komentara

  25. @ (Nikola Beograd, 6. jul 2008 14:30):

    1. Da pobednica turnira treba da dobije samo avio kartu nije on niti smislio, niti rekao, vec je karikiranjem citirao jednog prijatelja.

    2. On uopste nije pricao o tome da su muskarci JACI od zena, vec je pricao o kvalitetu i filozofiji tenisa, kao i o prostoj cinjenici da je konkurencija dosta smesnija u zenskom tenisu nego u muskom.

    Slazem se da je mozda preterao, ali ima pravo na svoje misljenje. A tebi ne bi odmoglo da procitas intervju jos jedared i budes manji bukvalac!
    (Plikuscht, 7. jul 2008 13:20)

    # Link komentara

  26. Ovaj intervju nije diplomatski i politički korektan i ispeglan. I ZATO JE JANKO CAR. Ne može mu niko ništa, jači je od sudbine. Napred Janko, Dostojevski je zakon.
    (hanz, 7. jul 2008 13:22)

    # Link komentara

  27. Oduvek sam ga obožavao, a sada mi je i jasnije zašto. Hehe, i ja se u nekim važnim situacijama odjednom smorim i kažem: "Ajd da ovo prođe pa da mogu da radim...".
    Život je važniji od slave, uspeha i novca.
    (raqn, 7. jul 2008 13:51)

    # Link komentara

  28. Bas sam se nasmejao,ziv bio Jankoza!
    (marko, 7. jul 2008 14:40)

    # Link komentara

  29. Janko Tipsarevic je jedan skroz kul lik, ali dzaba mi to pisemo, kad on t ne cita, jer to njega smara... Ali svejedno, svidja mi se sto prica normalne price, a ne one, neka pobedi bolji, i ako dam 120 posto od sebe pobedicu, i na meni je da se potrudim i pozdravljam pipl bek houm. Voleo bih da popijem pivo sa njim, kad bih pio pivo...
    (Joao, 7. jul 2008 15:05)

    # Link komentara

  30. Decko me je totalno odusevio :D Moracu da ga zovem na sparing u WOW-u x)
    (Lazar, 7. jul 2008 16:14)

    # Link komentara

  31. "... dešava mi se da se nekako smorim usred meča. Jednostavno, kažem sebi: „Idem ja odavde, neću više da budem ovde i kraj. Hoću da idem u hotelsku sobu da igram WarCraft."


    Hahahahahaha.
    Janko genije.
    Ziv bio!
    (bla, 7. jul 2008 16:37)

    # Link komentara

  32. I onda mene neko pita zashto tju uwek pre nawijate za Janka Tipsarewtja nego za Nowaka Djokovitja!!! Kada igrash pod zastawom neke zemlje onda to radish zato shto znash kakaw je ziwot u toj zemlji, zato shto ti je ona u srtzu, a ne zato shto si rodjen tamo... I Mileva Anshtajn je rodjena na tlu danashnje Srbije, pa nije sebe naziwala Srpkinjom... Janko swaka chast!!!
    (Jovana, 7. jul 2008 16:50)

    # Link komentara

  33. Ne secam se da sam ikada procitao zanimljiviji intervju neke po znate licnosti.
    Nadam se da ce te sve sluziti kako treba i da ces i te male nedoumice u glavi uspesno srediti i uskoro uci u top ten. Ne zato da bi se mi Srbi hvalili kako imamo jos jednog u top ten, vec zato sto si cool decko i sto bi mi bilo drago i da neko "obican" bude u top ten.
    Pozdrav i puno srece!
    (Nebojsa, 7. jul 2008 17:44)

    # Link komentara

  34. Navijacu i dalje za Tipsarevica kao i za sve nase , naravno. ALI KAKVI BI KOMENTARI OVDE BILI DA JE NOLE REKAO ONO ZA ZENSKI TENIS I ANU IVANOVIC? Pljuvalo bi se na sve strane, pa bi se spominjalo kako su umesani njegovi roditelji u intervju bla bla. Lepo je neko napisao da Jelena Jankovic i Janko Tipsarevic izgleda sebe previse ne opterecuju tenisom nego pre svega gledaju da uzivaju u zivotu, to je istina. Procitajte ipak intervju i videcete da Tipsa prvo govori o toj Roki prici a onda se kao grozi njoj.
    (pub, 7. jul 2008 18:49)

    # Link komentara

  35. Svaka ti čast, momak. Ja da sam se bavio tenisom, razmišljao bih kao i ti. Jedino što ne volim splavove :) a i Warcraft ti je promašaj, bolje malo kvejkačine nego ovo mrcvarenje satima. Veruj mi :)
    (bićeš ti bolji od Ljube, 7. jul 2008 19:00)

    # Link komentara

  36. Elena Dementijeva je neki dan izjavila da je u ženskom finalu sad situacija u dogovoru u porodici Williamsovih i izazvala zgražavanje svjetskih licemjera, i jadnica se kasnije izvinjavala, a svatko pri sebi zna da je cura sto posto u pravu. Jadna im majka svima koji misle i vjeruju da je tenis iznad familije, iznad prijatelja, iznad života. Slavenskoj duši je normalno da sad sestre jedna drugoj kažu želje i procijene koja im kombinacija donosi više kao familiji, možda više para ili slave, a amerima je normalno da brat protiv brata gine, ako ni u čemu onda možeš možda u žderanju hrane biti šampion.
    Ubijeđen sam da je Janko barem pokušao biti iskren, drago mi je da si je dao toliko vremena s novinarom, uvijek će biti onih kojima se ne sviđa i onih koji se oduševe, takva je ljudska sudbina. Mislim da je Janko htio samo reći da je muški tenis još borilački sport a ženski sve više modna revija. Ogromna je razlika, i to stoji.
    Janko je svakako vrlo interesantna ličnost, momak razmišlja i traži, zna odavno da tenis nije sve u životu, život je mnogo više, moraš zapravo biti vrlo ograničen da cijeli život trčiš za lopticom.
    Tužan sam kad vidim ljude koje je Bog pozamašno obdario nakaze svoja tijela, strašna mi je pomisao da bih na svome tijelu nosio poruke, ja sam poruka, no to je moj osobni stav i mišljenje, no nikada ne bih dozvolio da mi radi mojih predrasuda promakne koja iskrena riječ, dolazila ona od koga god.

    Za sportske uspijehe bi mu možda pomoglo da može biti poganiji, al sve skupa bolje mu je dugoročno da nije, momak je originalan do daske, dao Bog da se sa tom curom usreći,

    odoh prije nekoga ne rasrdim, svima lijepi dani do sledeće prilike
    (Plamenko, 7. jul 2008 20:23)

    # Link komentara

  37. najbolje je da igra tenis i cuti.folirant.satro psihologija, nice, dostojevski.garant pola od toga nema veze sa zivotom
    (chuck, 7. jul 2008 20:34)

    # Link komentara

  38. Janko je donekle u pravu sto se tice zenskog tenisa, jer ni u jednom drugom sportu muskarci i zene ne zaradjuju isto. Medjutim, na zarade teniserki u velikoj meri utice i gledanost, a uveren sam da ljudi koji prate tenis, podjednako gledaju i muski i zenski.
    (unbiased, 7. jul 2008 20:44)

    # Link komentara

  39. Posle ovog intervjua Janko Tipsarevic je moj omiljeni srpski sportista. Janku naravno zelim da udje u prvih 10 a onda i do mesta broj 1 svetskog tenisa. Isto tako zelim mu svako dobro u privatnom zivotu. Da Srbija ima vise ljudi kao sto je Janko Tipsarevic bila bi to mnogo bolja zemlja za zivot.
    (Pedja, 7. jul 2008 20:47)

    # Link komentara

  40. Fenomenalan intervju, ne tako sjajnog tenisera :)
    (VanjaGator, 7. jul 2008 21:00)

    # Link komentara

  41. Bravo, Janko! Friedrich Neithze - naj veci medju filozofima, ali mislim da ga nisi dobro shvatio. Ne vodi Neithze u depresiju, vec iz nje. Mislim da ti nisi tu bas sve to dobro shvatio, ali veoma cenim sto si odabrao Neithze-a.
    (Slavisa, 7. jul 2008 21:19)

    # Link komentara

  42. Ma Janko je bio car i ostao!
    (Djoka iz Bloka, 7. jul 2008 21:52)

    # Link komentara

  43. Ovaj je car 100%! A ne kao folirant Nole i njegov tata! samo napred Janko, svet je tvoj!
    (Zoran Delija, 7. jul 2008 21:53)

    # Link komentara

  44. Ne mogu da verujem kakav intervju. Ja sam volela da gledam kako Tipsarevic igra, ali tesko da cu zaboraviti ovaj intervju, u kome covek ispoljava tipicne naduvane, narcisoidne, lovacke i kontradiktorne price "baje iz kraja".Napr: "Zene razmisljaju drugacije na terenu od muskaraca", ili " pobednici u zenskoj konkurenciji treba samo platiti kartu"...Ne govori on tu samo o zenskom tenisu, vidi se da covek NE MOZE DA PODNESE sto zene u tenisu zaradjuju vise od njega, hteo bi on da se s njima takmici, da im pokaze da je bolji. Ja sa tipom koji TAKO gleda na zene ne bih ni kafu popila, a ne da bih za njega navijala...I kao, fol, Dostojevski...ne treba decko da trosi vreme, on nije nista iz Dostojevskog naucio, a ni nece...a osim toga - kakav je to covek koji SVOG PROTIVNIKA s druge strane mreze naziva "majmunom"? Bolje da ovako nesto niste ni objavljivali.
    I jos jedan komentar - onaj ko je uradio ovaj intervju nema blage veze za zivotom. Ako je i hteo da doslovno prenese sve sto Janko kaze, trebalo je da postavi neka podpitanja da rascisti neka nejasna mesta, jer ima pasusa u kojima se bukvano jedna do druge iznose 2 suprotne tvrdnje, kao ne primer na jednom mestu Janko kaze da je danasnji tenis izgubio filing, a u drugoj da se sad igra bolji tenis nego pre, itd. Ovako mi deluje ko da citam neka naklapanja u kafani. Sve u svemu, volela bih da ovo nisam nikad procitala. Decko nije "spontan" i "originalan", nego je razmazen, i besan sto Ana i Jelena, Sarapova itd. zaradjuju vise, a on je takav genije, cepa igricu i cita Dostojevskog :)
    (Maki, 7. jul 2008 22:39)

    # Link komentara

  45. Hahaha, nisam se odavno ovako nasmejao. Ovoliko debilnog filozofiranja nisam cuo jos od svojeg poslednjeg izlaska po kaficima u Strahinjica Bana, znaci juce. Ovakvih filozofa ima na pretek u BG-u, svi lupetaju i zale se, a kad bi ih covek pitao sta im sve to smeta i zasto, nebi ni sami znali da ti odgovore. Kao, citao sam Nicea ali je on previse depresivan, hahaha, a da se ti malo ne foliras Janko?
    Za komentar o zenskom tenisu bi moj deda rekao: " Ma pusti ga sine, vidis da je Prostulj".
    (Dorcol, 7. jul 2008 22:40)

    # Link komentara

  46. stvarno interesantan mladic... dopada mi se sto je spontan i neisfoliran, mada mi je tako izgledao na prvi pogled. ali sada shvatam da ima bogat unutrasnji zivot, sto je vrlo zanimljivo...
    introvertan je, tako da nije ni cudo sto se bavi individualnim, umesto grupnim sportom...
    (bisa, 7. jul 2008 22:53)

    # Link komentara

  47. @Alex
    Pre bih rekao da je atipican beogradjanin, nego tipican. Da su tipicni beogradjani kao on, mozda bih BG i voleo vise...bez obzira sto ne podnosim tuts-tuts muziku:)
    (mrkela, 7. jul 2008 23:20)

    # Link komentara

  48. Intervju je vise nego dobar...Bas me je odusevio!
    (Milica, 7. jul 2008 23:23)

    # Link komentara

  49. Janko najbolji si brate !
    A ono za teniserke je istina.
    (JTipsa, 7. jul 2008 23:36)

    # Link komentara

  50. Decko je iskompleksiran i kao opusten je bas ga briga za plasman. Normalno kad nema sanse da bude u prvih 10. Nista nemam protiv njega ali nema taj kvalitet, da je on 3. na listi ne bi tako pricao. Verovatno ga je neka teniserka pobedjivala pa je kivan na zene u tenisu.
    (Milos, 8. jul 2008 01:19)

    # Link komentara

  51. Jeste da mu komentar za zenski tenis nije na mestu i ako se izvuce iz konteksta moze da zvuci vrlo lose, ali sam sa uzivanjem procitao ovaj intervju. Vrlo uvrnuto i zato mi se i dopada. Mogao bi da pise knjige kad batali tenis.
    (Vlada KG, 8. jul 2008 02:24)

    # Link komentara

  52. Nije u redu osuđivati Janka zbog ovakvog stava prema ženskom tenisu(kojeg, kako sam kaže, i mnogi drugi teniseri dele) jer je sasvim jasno šta je on hteo da kaže i u tome ne vidim nikakvu malicioznost, licemerje ili diskriminaciju. Hteo je da kaže da je većina top10 teniserki to postaju na osnovu talenta kojeg imaju(+rada, tj. treninga, naravno)i da je mnogo lakše ostati u top10 jer je konkurencija mnogo manja. I stvarno, mnogo se ređe dešavaju porazi "velikih" igračica od "malih" nego što je to slučaj kod igrača. Kako Janko kaže više se "znoje" igrači nego igračice, s obzirom na paru koja se vrti, a koja je manje više jednaka. Pozdrav
    (milos, 8. jul 2008 02:51)

    # Link komentara

  53. Ljudi Janko je rekao za zenski tenis ono sto misle svi ostali igraci. Gledao sam u nekoj teniskoj emisiji pitali su Bagdatisa, Rodika, Tsongu... pa
    cak i Morezmo i svi su rekli da zenski tenis ne treba da ima isti prize money kao i zenski. To i ja mislim vec duze vreme u sustini zenski tenis nije toliko profisionalan kao muski. Janko ne misli da stvarno pobednica
    grenslema dobija avionsku kartu ali ako recimo Nadal za
    Wimbledon-sku titulu dobije 1 milion Venus Williams nebi trebalo toliko nego recimo 750 000$, samo je u tome stvar.
    Janko je car, stvarno vas neke ne razumem. I zasto u Srbiji ima toliko predrasuda prema recimo pirsingu, tetovazama, mindjusama ako su muskarci u pitanju? Ako bi se ovde neki muskarac izdepilirao svi bi odma rekli da je gay a to radi 60% ljudi u zemljama zapadne evrope.
    (Nike, 8. jul 2008 02:51)

    # Link komentara

  54. @Plikuscht & hanz
    skroz se slazem sa vama dvojicom. sto se zenskog tenisa tice, ja imam isto misljenje. ok, njegov frend se zezao, ali stvarno... zenska pobednica turnira ni po kojoj logici ne bi smela dobiti isti cek kao i muski iz MILLION razloga:
    1. kvalitet - neuporediv.
    2. broj meceva - zenski pobednik obicno igra jedno kolo manje
    3. broj setova - zene trebaju osvojiti dva seta dok muskarci (uglavnom) 3 sto naravano rezultira time da muski mecevi mnogo duze traju, i muskraci se mnogo vise trose od zena ;).
    4. publika - mnogo vise ljudi prati muski tenis nego zenski

    e sad, ako se govori o "jednakosti" zasto onda pobednici u igri parova ne dobijaju istu kintu?
    zakljucak, to sto je Tipsa rekao apsolutno stoji. mozda nije politicki korektno, ali to je to.

    i za kraj, nerviraju me likovi koji ga uzdizu u nebesa i koji uvek nekog drugog moraju pljuvati (u ovom slucaju Djokovica). momku svaka cast(skidam mu kapu za predivan tenis i za pojavu), ali tesko da mi moze biti uzor.
    (pedja, 8. jul 2008 06:37)

    # Link komentara

  55. Mnogo ga volim jer ima srce, ali nemoj da mi prodaje ove price o dobrom decaku koji cita dostojevskog a na terenu psuje kao kocijas.
    (Petar, 8. jul 2008 06:57)

    # Link komentara

  56. E moj Janko. Na zalost, ovde možemo videti primer jednog tipičnog razmišljanja Srbina. "Ma da je meni izlazaka", "šta on zna o tome", "koje bre žene u tenisu" itd. ZATO dragi moj Janko, iako si zabavan, NIKAD nećeš biti prvi u svetu. Takava mentalitet imaju što se kaže "luzeri". A omalovažavanjem ženskog tenisa sigurno nećeš proširiti armiju obožavalaca. Pročitah, sjajan komentar nekog ovde: a sad nadajmo se da intervju NIKAD neće biti preveden na Engleski i objavljen.
    (darkside, 8. jul 2008 08:16)

    # Link komentara

  57. Janko, postani legenda-osvoji wimbledon. prvo tenis, a sve ostalo je manje vazno.
    (petar petrovic - njegos, 8. jul 2008 08:31)

    # Link komentara

  58. Duuugo nisam procitala ovako dobar intervju! Janko car!
    (Ana, 8. jul 2008 09:58)

    # Link komentara

  59. Janko care pitaces se kad napunis 3 banke jesi li mogao vise kad si bio u najboljim godinama... onda ti nece biti do blejanja i cirkanja piva ispred kladionice
    (posmatrac, 8. jul 2008 10:09)

    # Link komentara

  60. Bravo, Janko !!! Upoznala sam te pre mnogo godina kada si kako i sam kazes bio mlad ofarban i izbusen klinac. Sve vise verujem u tebe i znam da ces uskoro biti u samom vrhu liste. Veci si talenat od Novaka i treba do kraja to da iskoristis ! Samo napred !
    (Sandra, 8. jul 2008 10:22)

    # Link komentara

  61. Hvala vam za ovaj divan intervju...Konacno neko da intervjuise mog omiljenog sportistu i tenisera! Obozavam ga, toliko neiskompleksiran covek, prirodan i otvoren...OBOZAVAM GA! Janko i Jelena nece zrtvovati ceo zivot da bi bili prvi na svetu...zato ih i volim...JANKO NAJBOLJI SI!!!
    (Tea (JJ and Janko fan), 8. jul 2008 11:09)

    # Link komentara

  62. @pedja
    Nijedan argument ne stoji
    1. muški i ženski tenis je različit, ali svaki ima svoj kvalitet koji nije manji(npr. kod žena se mnogo manje poena reši iz servisa, što daje mogućnost da se razvije igra)
    2. broj meceva - ovo apsolutno nije tačno, i muški i ženski turniri imaju žreb na 32,64 ili 128 učesnika zavisno od kategorije i samog turnira
    (osim GS još samo IW i Majami sa 128 ali 32 nosipca slobodna u prvom kolu, i muška i ženska)
    3. broj setova - osim na gren slemovim i Dejvis kupu svi muški mečevi se igraju na 2 dobijena seta
    4. publika - to je stvar ukusa, mada nešto ne verujem da više gledalaca gleda Davidenka nego Šarapovu npr.
    Osim Federera, Nadala i Đokovića zvezde su eventualno Safin i Rodik. U ženskom tenisu ima puno vrhunskih teniserki koje su uz to i prelepe i medijski praćene a to je mamac za publiku
    (vesna, 8. jul 2008 12:05)

    # Link komentara

  63. Daaaaa....žene su generalno BAŠ privilegovane u društvu...više zaradjuju, pre se zapošljavaju, imaju veći komoditet u domaćinstvu, podjednako nasledjuju imovinu kao i muški naslednici....a sad još i zaradjuju isto koliko i teniseri....sramota...Janko, još si ti nezreo, rekla bih nedovršen...ima štofa u tebi ali ovakve seksističke izjave ti ne idu u prilog. Možda si to i hteo? Sve u svemu, dobro je što ne daješ često intervuje....
    (milica, 8. jul 2008 12:14)

    # Link komentara

  64. Interesantan intervju, ali nema mesta za egzaltirane reakcije poput odusevljenih, ili uvredjenih komentatora. Momak je istovremeno i dobar sportista, i individualista, i kreativac koji se stalno trazi i usavrsava, ali je isto tako i tipican beogradski pozer, pomalo i folirant, cesto protivrecan i pre svega nezreo. Meni licno mnogo manji problem predstavlja njegov stav o zenskom tenisu (generalno cenim ljude koji imaju STAV, kakav god bio, a u ovom slucaju delimicno postoje i argumenti), nego one tirade o ispijanju piva ispred lokalne kladionice, o blejanju, izlascima i napijanju. To su luzerske price, a i ne prilice nekome ko pretenduje da bude sportista. I onda nekakvo filozofiranje kako zivot nije samo tenis ... nego sta je zivot tenisera ako nije tenis? Da nije mozda zivot ispijanje piva ispred kladionice? Tetoviranje? Igranje igrica? Foliranje po splavovima? OK, za nekoga je i to zivot, ali Janko ima stof da se izdigne daleko iznad svega toga ... Samo kad bi hteo da se usredsredi na prioritete i da uzme licnog couch-a koji bi mu rasterao promaju iz glave. Steta bi bilo da ostane na ovome. U tome se, vredi istaci jer nije cesto slucaj, slazem sa EU Citizen-om i njegovom preporukom.
    (picasso, 8. jul 2008 12:28)

    # Link komentara

  65. Svaka cast,sa kojom lakocom uspevas da pojednostavis stvari.Dok drugi komplikuju stvari i u razgovorima mesaju babe i zabe,ti sa dve tri recenice predstavis realnu sliku tenisa.To je vrlina.Zao mi je sto se gomila citalaca uvredila tvojim iskazom o zenskom tenisu,ali si zaista u pravu,Zistin Enan nije imala fizicke predispozije ali je igrala muski tenis,glavom,zato je i bila broj jedan.Gledati na svet realnim ocima i ne fascinirati se laznim vrednostima je retkost koja iscezava,na zalost.Dovode te u sumnju da se pitas da li si ti drugaciji,ili oni rade kako treba a ti ne.Svaka cast,na svemu postignutom,s kontrolom emocija mozes postici ono sto sam ocekujes a da se nerazocaras.Veliki pozdrav.
    (natasa, 8. jul 2008 12:38)

    # Link komentara

  66. Ma u Srbiji je to uvek tako bilo, drustvo, kafana, danas, kafic ili kladza, kafenisanje, filozofiranje, svi smo citali do 18 Dostojevskog i po tri puta, Nitzce, kao duhovna inspiracija :-)))))) man`te se ljudi rada i napornih treniranja tenisa, sta ce vam to kad i onako necete biti prvi, `ajde budimo samo iznad toga, to nista ne zahteva....hahaha
    (Aida, 8. jul 2008 12:45)

    # Link komentara

  67. Ja bih se prvo obrijao da sam na njegovom mjestu.Ovo za zenski tenis sam znao i ranije,ali nije bas ukusno davati takve komentare.Mislim da je Janko tipican Beogradjanin koji zivi u svom nekom svetu.Mislim uopste za Beogradjane da bi trebali da budu malo otvoreniji prema drugima i da imaju vise respekta,sta se kaze da budu raja kao nekadasnje Sarajlije.
    (li29, 8. jul 2008 13:13)

    # Link komentara

  68. Moze da mu se veruje ili ne,da 99% tenisera ne ceni zenski tenis,ali ako pogledate koliko ima punackih teniserki u prvih 100,covek se prosto zapita,kao ne potrose te kalorije kad toliko treniraju,zasto nema debelih muskih tenisera,da li bi Federer ili Nadal bili na istim pozicijama da nabace 10Kg salca!
    Po meni to je glavni pokazatelj ozbiljnosti muskog i zenskog tenisa,muskarci moraju da budu mnogo pripremljeniji da bi usli u prvih 100,a kod zena cak ne moraju da znaju ni bekend da udare,dovoljan je slice i dobar forhend!
    (Milos, 8. jul 2008 14:54)

    # Link komentara

  69. Ja mislim da je Janko od ovog intervjua postao Roki.
    (Jedan decko, 8. jul 2008 15:14)

    # Link komentara

  70. Najbolji dokaz da se stvarno posvetio Niceu je teorija o zenskom tenisu!
    HAHA kakav car!
    (mix018, 8. jul 2008 15:48)

    # Link komentara

  71. "Iskrenost ne znaci reci sve sto covek misli,nego ne reci nikad ono sto ne misli!"
    … Ducic
    Molim vas!Ovo je prvi put da sam procitala ovakav intervju.Ekstrovertno u potpunosti.Smatram da su jedino on i Jelena Jankovic ostali van tog vrtloga novca u Srbiji-sto se tice singla.Volim i Anu i Novaka,ali uporedite njihove intrvijue sa ovim-dobijate realnost.Nekoliko puta sam se dobro nasmejala njegovim rezonima,premda mislim da je preterao u pogledu ktitikovanja zenskog tenisa.Mogao bi da bude u top 10,ali SVE zavisi od njega i samo od njega.Potrebno mu je mnogo vise volje i vezbe,samopouzdanja.Ljudi,pa necemo vise da pricamo da je imao Federea u saci,vec da ga je pobedio!Nece se taj mec na Australian Openu pamtiti kao onaj gde je Tipsa zamalo dobio Rodzu,vec kao onaj gde je Fedex pokazao zasto obara sve rekorde u tenisu!Sve u svemu,svaka mu cast na iskrenosti-to se ceni.Svet bi bio bolje mesto za zivot kada bismo svi mi govorili istinu,zar ne?
    Veliki pozdrav za Janka,neka mu je sa srecom u zivotu i karijeri!
    (Ana, 8. jul 2008 20:36)

    # Link komentara

  72. Totalna dijabola, satro filozof i mislilac, krajnje protivurecan sa samim sobom, ne voli guzve ali voli izlaske, TV je smrt, ali video igrice zakon, itd, sve u svemu ovaj decko nije sam sa sobom, a gomila odusevljenih komentara mi pokazuje kako je nas narod lako zavesti i "kupiti". A za zenski tenis nije mi jasno sta mu tu smeta, kao da ih on placa iz svog dzepa, svakako ima razloga zasto su nagrade takve kakve su, svakako je medijski atraktivan i ima dosta svojih gledalaca, koji vise vole da gledaju Ivanovic i Sarapovu nego njega sa x-nogama iliu Davidenka bez obzira kakve slajsove i drop shotove izvodili
    (Duci, 9. jul 2008 12:00)

    # Link komentara

  73. Zanimljiv intervju. Janko je simpatican momak, premda sam intervju ga vise prikazuje kao amatera (koji jos trazi sebe, a narocito je smesno ono batrganje oko Nicea i Dostojevskog) nego kao profesionalca.
    Vidim da ima dosta negodovanja sto je Janko izneo svoj stav o tzv. zenskom tenisu. Nisu u pravu oni koji ga napadaju, u pitanju je Jankov stav, koji razumeju i podrzavaju mnogi, mnogi poznavaoci tenisa.
    Ostavimo po strane te feministicke price "da sve sto rade muskarci to mogu da rade i zene". Naravno da mogu, ali to nije isto, tako da imamo musko slikarstvo i (posebno u poslednje vreme) zensko slikarstvo, musku literaturu i zensku literaturu itd. Cak i u muzici, gde ima izvanrednih zena pevacica, ima raslike, jer mada ima mnogo zena, recimo, koje sviraju klavir, nema grandioznih kompozitora medju zenama... i valjda ih nikada nece ni biti.
    Da zavrsim. Svako onaj ko je gledao finale Vimbldona, izmedju Federera i Nadala (koju je uticajni New York Times nazvao u uvodniku - briljantnom, te da je uvela "jednu novu topografiju" u tenis), zna da to nije isto kao mec sestara Vilijams, takodje na finalu Vimbldona. Razlika je kao nebo i zemlja.
    Uostalom, da je "to isto" ne bi postojale liste ATP (za muskarce) i WTP (za zene), vec bi bilo izmesano. A nije i nece biti.
    (vladimir petrovic, 9. jul 2008 12:54)

    # Link komentara

  74. Kao sto rekoh, bivsi sam navijac koji od sada nece gubiti zivce na ovakve neodredjene licnosti ili "tenisere". Da li treba da gledam u pasulj da bih znao kad ce se Janku igrati a kad ne? Ovo o zenskom tenisu je prosto smesno. Moglo bi i ovako da se gleda: zasto placati isto Federera i Nadala kao i Janka i Bagdatisa? Nikad Janko i Bagdatis ne mogu pruziti ono sto nam pruze Federer i Nadal. Mozda bi gledaoci mogli da zahtevaju da placaju manje po ulaznici kad idu da gledaju Janka ili Bagdatisa. A Janko i Bagdatis ne dobijaju manje po odigranom mecu zato sto su zene isto placene, zar ne? Njegova logika je smesna. Zenski tenis je jako atraktivan i to pokazuju prepuni stadioni a zene su placene iz drugih izvora a ne iz dzepova tenisera.

    "Iskrenost ne znaci reci sve sto covek misli,nego ne reci nikad ono sto ne misli!"
    … Ducic

    Pogresno shvacena misao, draga komentatorko, koja nema nikakve veze sa "iskren do srzi":-)))))))
    (bivsi navijac, 9. jul 2008 13:46)

    # Link komentara

  75. Ja sam iznenadjena potpuno!
    Janko je inteligentan decko...bravo!
    (Marina, 9. jul 2008 14:31)

    # Link komentara

  76. @bivsi navijac

    blago receno brkas stvari.
    "Moglo bi i ovako da se gleda: zasto placati isto Federera i Nadala kao i Janka i Bagdatisa?"

    pa otkad to su Federer i Nadal placeni koliko i Janko i Bagdatis? to je stvarno smesna i nadasve netacna izjava.
    ustvari, kad malo bolje razmislim, posto i sam(a) tvrdis kako to nema smisla kako onda ima smisla placati zenske teniserke jednako koliko i muske?
    (pedja, 9. jul 2008 20:47)

    # Link komentara

  77. Moram da priznam da sam se uzasno razocarao u Tipsa, mnogo sam ga vishe cenio dok nisam procitao ovaj intervju.
    Nadajmo se da je i ovo samo faza... i da ce proci, da ce se otcepiti krvni sud..., pa cemo ga i dalje podrzavati u buducnosti.
    (JOJ, 10. jul 2008 06:47)

    # Link komentara

  78. Pa cekajte ovo je potpuno lazna dilema, prvo je on to izmiksovao nebulozno, a onda i vecina komentatora dalje to na neodgovarajuci (glup)nacin razradjuje. Nije u pitanju ko igra bolji tenis, tj. ko bi pobedio u duelu muskog i zenskog tenisera, to je svakako jasno, pa u bilo kom sportu je tako osim u ritmickoj gimnasitici u sinnrhonom plivanju i slicno. Pa i u basketu ko bi pobedio, ili u fudbalu izmedju muskog i zenskog tima koja bi razlika bila. Jedini sport, da ja znam, koji se mesano iggra (osim mesovitih dublova) je tzv. korfbal, najblizi kosarci, pa i tu devojka sme da pokirva samo devojku, a muskarac muskarca. Tako da je ovo totalno lazna dilema i glupost na nivou 5-godisnjaka. Sasvim druga stvar je da li nagrade u zenskom tenisu reba da budu iste/slicne nagradama u muskom. Kao prvo, u odredjivanju toga kvalitet igra samo jednu od uloga, a verovatno je tu ekonomski zakon pounde i potraznje u pitanju. Ako je zenski tenis medijski atraktivan, i dosta para se sliva tu iz ovog ili onog razloga, organizatorima turnira ce biti u interesu da to koriste i nagradama privalce teniserke kao i sponzore i medije na svoje turnire. Tu se opet Janko spusta na nivo od 5 godina, jer deluje da on misli da ako bi se nagrade za zene smanjile, onda bi u muskom tenisu poceli da nagradjuju i one iza 30-mesta, pa da se i on ogrebe. Moram priznati da me je prilicno razocarao, mada citanjem izmedju redova saznajem da ga je majka tiranisala zbog ocena, bio neki potuljenko sa naocarima koji zna samo za tenis, a oca najvise mrzi da citira iako je covek svojevremeno radio 4 posla da bi Janko postao kakav-takav covek. Ko zna sta sve tu ima i kakvi se kompleksi vuku, sto bi rekli, cuvaj se coveka koji kao mali nikad nije umeo niti igrao klikere.
    (Cuci, 10. jul 2008 09:14)

    # Link komentara

  79. @ Pedja, Cuci je sve rekao amene je mrzeli to da pisem jer su i ranije neki komentatori to spomenuli. Sto se tice placanja razlicito 1. i 2. tenisera i onih na nivou Janka i Bagdatisa tu mislim u slucaju da Federer dodje samo do 1/8 finala ili ispadne u prvom ili drugom kolu. Posto su njegovi mecevi daleko atraktivniji onda bi mozda po toj logici koju Janko ovde forsira Federer trebalo da bude mnogo bolje placen nego Janko koji dodje do 1/8 finala ili ispadne ranije. Kapis???? Ovde se moje ucesce u diskusiji zavrsava. Pozdrav,
    (bivsi navijac, 10. jul 2008 14:00)

    # Link komentara

  80. dobar intervju.. prilicno slobodan recnik :)
    P.S Dosta smo slicni, osim profesije. pozZ
    (nina, 10. jul 2008 23:41)

    # Link komentara

  81. Apsolutno savrseno!!! U svakom pogledu...
    (Darko Plavsic, 11. jul 2008 17:10)

    # Link komentara

  82. Vala, svaka mu čast za ono što je rekao o ženskom tenisu!
    (Jasmina, 15. jul 2008 13:15)

    # Link komentara

  83. Ovaj momak je iskren i sasav, znaci ima srce! A kakav bi bio, nego bas ovakav?!?
    (slavica, 17. jul 2008 20:40)

    # Link komentara

  84. dobar dan!citajuci ovaj intervju ostao sam zaprepasten kolko je janko simptican,skroman,normalan,inteligentan momak i ne sumnjam da nece u slijedece 2 godine dospjeti u top10 jer to zasluzuje.da je vise ljudi u sportu poput janka tada bi zbilja gledatelji mogli uzivat u igri a ne danas kada sport nazalost je u rukama ljudi kojima je profit iskljucivi interes.janku zelim da ostane kakav je a za ostalo ce se on sam pobrinut:)!pozdrav iz suncanog zagreba
    (marko, 29. jul 2008 14:16)

    # Link komentara

  85. Lijepo je sve rekao. Finale Wimbledona igraju Nadal i Federer, gledamo savrsen tenis, perfektno do svakog detalja, i nakon toga gledamo finale sestara Williams, neuporedivo! Festival stenjanja i zalosnog tenisa, da ti se zgadi. I nakon svega toga, seke Williams dobiju novca kao Nadal i Federer? Smijesno.

    Janko je uglavnom u pravu, mozda nekad ode preduboko i malo je kontradiktoran, ali u globalu ima dosta potencijala u njemu.

    Nikad nece uci medju top 20, jer nikada nece rascistiti neke stvari u svjoj glavi.
    (Virtu4L, 29. jul 2008 23:29)

    # Link komentara

  86. Konačno da neki sportista kaže ono što misli, a ne da slušamo stereotipne gluposti koje ih verovatno uče, šta je lepo i šta narod voli da čuje. Ma samo napred Janko i ti već jesi broj 1 kad smeš da kažeš ono što misliš.
    (voja, 5. avgust 2008 10:44)

    # Link komentara

  87. Iako moram da priznam da nikad previsoko misljenje o ovom mladom sportisti nisam imala, moram priznati da me je ovaj interview veoma odusevio i ne mogu da se setim da li mi je neko skoro delovao iskrenije nego Janko posle ovoga. On nam je najbolji primer da niko od nas ne treba da bude rob sporta kojim se bavimo i da postoje neke druge vaznije stvari u zivotu za koje se treba zrtvovati i kojim treba da budemo naklonjeni. Sa toliko iskrenoscu i prirodnoscu prica o svemu da nam prosto bude svima zao sto nemamo vise takvih sportista u nasoj zemlji. Ja mu zelim svu srecu ovog sveta i sigurna sam da ce u sledecih godinu dana vec naci svoje mesto medju prvih 10 na ATP listi. Napred Janko!!!!
    (Sandra-Tpain, 19. avgust 2008 05:15)

    # Link komentara

  88. Kad citam ove komentare tipa "pa sta ako je rekao ovo o zenskom tenisu, muski tenis je mnogo bolji, itd", zgrozim se kad vidim u kakvoj siledzijskoj patrijarhalnoj kulturi mi zivimo. Verovatno zato i imamo situacije da vrlo cesto ne mozemo da gledamo kad na primer Jelena Jankovic igra u nekom polufinalu, jer napr u isto vreme partizan igra sa Hajdukom iz Kule kvalifikacije u fudbalu, pa je naravno fudbal mnogo vazniji da se prenosi, iako je Srbija u fudbalu losa da losija ne moze biti - ali to je zabava za muskarce, pa je samim tim "vazna".
    Jedan od velikih problema u Srbiji je sto se SPORT generalno smatra muskom stvari, zato imamo tako malo zena, devojaka, devojcica koje se rekreiraju, jer je kultura takva - smatra se da je zeni mesto u kuci, i u kujni.Kad se pojave ovakve neke sportistkinje kao sto su Jelena i Ana, to je stvarno cudo i to su svetli primeri. I onda dodje ovakav neki "mudrac", koji puca od sujete i ljubomore, i jos vise tera zene u ilegalu i pljuje po zenama u sportu, a stvori se gomila zadrtih patrijarhalaca ovde na netu, i jos mu i odobrava. A ovi sto pisu da je tenis sestara Vilijams losiji od Federera i Nadala, molim nek napisu neki argument za to, ako imaju ijedan. Bas me zanima na osnovu cega tvrde to sto tvrde.
    (Maki, 27. avgust 2008 22:13)

    # Link komentara

  89. Odlican intervju!!! Dosta mi je vise intervjua praznih osoba koje samo govore ono sto se ocekuje od njih. Hvala Bogu da je neko konacno slobodno izneo sve svoje stavove ne mareci da li ce to odgovarati ili ne javnosti. Ljudi, pomirite se s tim da su i sportisti ljudi od krvi i mesa, da moraju i trebaju imati svoje stavove koje mi podrzavamo i ne podrzavamo. Dosta vise tog misljenja da sportisti moraju biti "dobra deca" i zrtvovati sve zarad tog sporta. Zivot je jedan i sta ti vredi prvo mesto u bilo kom sportu i bezbroj medalja, ako sutradan na samrtnoj postelji kazes: "A mogao sam ziveti..."?!
    (Vanja, 29. avgust 2008 17:14)

    # Link komentara

  90. Ohladite malo ljudi, sta ste navalili i feministkinje i feministi, pa nije Janko politicar pa da mora da bude politicki korektan - kako ste samo stigli do diskriminacije i patrijarhalnog drustva? covek je napravio komentar o kvalitetu igre u zenskom tenisu sa cisto sportske strane, na sta potpuno ima pravo, s obzirom da se tim sportom sa uspehom bavi! simpatican mladic, ne uklapa se u kalup "srpskog sportiste" pa su mozda i zato toliko kontroverze izazvale ovih njegovih par izjava. Cim neko/nesto odudara od klisea - odmah se Srblji dele na ekstreme - jedn ga mrze drugi ga obozavaju!
    (Struchnjak, 17. septembar 2008 22:31)

    # Link komentara

  91. Stvarno odavno nisam procitala ovako dobar,ma mnogo dobar intervju!Janko(kao ti ces ovo jos i procitati)zelim ti da do kraja godine stvarno udjes u prvih 10(ako ce te to usreciti,salim se... =)i da to setanje po skolama ,pa sto nisi dosao i u Uzicku!?...ccc...
    (sara xD, 21. septembar 2008 15:27)

    # Link komentara

  92. Za sve one koji ga pljuju: on uopste nije REKAO da teniserka koja osvoji turnir moze da plati avionsku kartu, ves je CITIRAO nekog druga... Ma vi sigurno ni u snu ne bi mogli ovako pametno i iskreno da pricate.. Nemam nista protiv Novaka, ali kad bi ON pricao nesto sto stvarno misli.. Ma JANKO JE KRALJ, sta god vi pricali!!! I zelim da uskoro bude u prvih 10, i tako svima zatvori usta..! JANKO THE BEST!!!
    (Zorana, 22. septembar 2008 14:03)

    # Link komentara

  93. Postujem Janka kao licnost,sjajan je lik i apsolutno je normalan,sto se ne moze reci za nase druge tenisere.Malo se foliraju,ali imaju i vise uspeha! Janku bi pozelela da se malo vise koncentrise jer znam da moze mnogo...MW@
    (Duska, 3. oktobar 2008 20:33)

    # Link komentara

  94. Nevjerovatno kako se u raspravu upustaju ljudi koji niti se rayumiju kako funkcionise tenis, vjerovatn ga ni ne gledaju, ali imaju da dodaju u kakvom drustvu yivimo i slicno. Dakle, Janko citira svog prijatelja koji ne voli yenski tenis, a objasnjava i sto, igra je dosadna i jednostavna (zatvori oči i sevaj iz sve snage na drugu stranu). E sad, vrhunske teniserke zaradjuju skoro koliko i vrhunski teniseri, jer se slikaju po modnim casopisima i mnogima je to zanimljivo, iako je igra bezveze.
    Meni je i muški tenis smoran (sem kad igraju dvojica najboljih)ali Janko mi je zakon nakon ovo intervjua. Koliko sportista može dati ovakve odgovore?
    (markan, 7. mart 2009 19:36)

    # Link komentara