- Komentari -

Ne dozvolite da vas milo lice ove bakice prevari

Nemački sud je Ursulu Haverberk, poznatiju kao Naci Babu, proglasio krivom za iniciranje tvrdnji da je Holokaust bio fikcija i da nije bilo gasnih komora u Aušvicu. Osuđena je na kaznu zatvora od šest meseci.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Ne znam zasto je ova tema bitna za nas. Nema veze sa nama. I ova baka uopste nije mila, ima ruznu glavu, i zlo od ociju
    (Bubi, 18. oktobar 2017 03:20)

    # Link komentara

  2. Bila u "Hitler Jugend",to joj u krvi.
     (cobo, 17. oktobar 2017 21:05)

    # Link komentara

  3. Jedno pitanje. Zamislite da umesto bosnjaka-muslimana da su bili srbi, bili bi bio genocid ili zločin?
     (pazarac, 17. oktobar 2017 15:49)

    # Link komentara

  4. Niko ne negira masakar. Ono sto je glupost to je kvalifikacija genocid. Svako ko zna definiciju genocida zna da ga u Srebrenici nije bilo.Da jeste niko ne bi preziveo da prica. Ne bi se organizovali autobusi za stanovnistvo...
    (ej bre, 17. oktobar 2017 14:47)

    Definicija genocida je pokušaj da se s nekog područja planski i namjerno pokuša uništiti(pobiti) velik broj ljudi pripadnika neke nacionlane, vjerske ili rasne grupe.
    Cijeli svijet je to osudio kao genocid, to šta je Rusija u UN-u tu deklaraciju stopirala ne znači ništa, svejedno je genocid!
    (Huligan, 17. oktobar 2017 15:45)

    # Link komentara

  5. ,Demencija !
     (Superhik, 17. oktobar 2017 15:41)

    # Link komentara

  6. Nekih 35-45 godina posle Drugog svetskog rata, bilo je savrseno legalno negirati Holokaust. Nakon tog perioda, odrasta generacija koja nije iskusila Drugi svetski rat, a njihovo odrastanje sledi i rast rasistickih verovanja, a ovi zakoni su osmisljeni kao reakcija na taj rast. E sad, koliko su efektivni, ko li ce ga znati. Cinjenica je da se retko primenjuju i to samo na one koji javno negiraju genocide i to na skupovima dizajniranim da se potpiruje rasna mrznja. Na internetu se uopste i ne primenjuje.

    Od 13 zemalja na svetu koje imaju ove zakone, jedino Rumunija eksplicitno zabranjuje samo negiranje Holokausta, dok sve ostale zemlje zabranjuju negiranje genocida pocinjenih i od strane drugih zemalja i ideologija (komunizma na primer, ima i tih primera).
    (PVZAQ9E, 17. oktobar 2017 15:33)

    # Link komentara

  7. Lena@ sve je dokumentovano i sve se zna, samo se većina pravi mutava.
     (billy_the_cat, 17. oktobar 2017 15:27)

    # Link komentara

  8. Pitanje za ove koji tvrde da je babi ugroženo demokratsko pravo "slobode govora". Kako se osećate kad Hrvati isto ovako negiraju Jasenovac i naše žrtve u drugom svetskom ratu? Nemačka i jeste uspela da se vrati u porodicu evropskih naroda jer je prihvatila svoje zločine i neprikosnoveno se drži toga. U Nemackoj je javno negiranje Holokausta zakonom zabranjeno i za to je propisana zatvorska kazna. Demokratija nije isto što i anarhija gde svako može da radi šta hoće nego je društvo zasnovano na zakonima i pravilima. A ono što ih čini demokratskim jeste činjenica da su ti zakoni donešeni od strane demokratski izabranih predstavnika iza kojih stoje njihovi glasači. Sloboda govora takođe nije sloboda uvreda, a ovakve tvrdnje su šamar i uvreda za svakog Jevreja, npr. Kao što je i nama uvreda kad Hrvati negiraju Jasenovac.
     (lala, 17. oktobar 2017 15:21)

    # Link komentara

  9. Neka je deportuju u Izrael.
     (vlado, 17. oktobar 2017 15:13)

    # Link komentara

  10. @Dobro informisan

    Vjerujem da bismo priznali Srebrenicu, da se taj tužni spisak ne udvostručava na godišnjem nivou, dok pojedini nosioci imena sa spiska i dan danas vjerovatno voze kamion u Švedskoj. Bitno je priznati svoje grozne postupke, ali ne moraš baš i one koje nisi učinio. Možda bi bolje funkcionisalo kada bi sve strane rekle istinu.
     (Lena, 17. oktobar 2017 15:12)

    # Link komentara

  11. Dobro Informisan
    Da,u Srebrenici se desio veliki zločin i to će ti svi Srbi iz Republike Srpske potvrditi ali nijedan i nikada neće pristati na tvrdnje i nametnute laži da se tamo desio ,,genocid"jer je to nametnuta i izlobirana ,,LAŽ"!Budite korektni pa objavite!
     (Arch Enemy, 17. oktobar 2017 14:59)

    # Link komentara

  12. Jel to doživotna?
    (He-he, 17. oktobar 2017 14:49)

    # Link komentara

  13. Право на слободу говора изгледа не важи за све. Жена има право на своје мишљење.
    (макс, 17. oktobar 2017 14:47)

    # Link komentara

  14. Ima i kod nas onih koji smatarju da se masakr u Srbrenici nikad nije dogodio.
    (Dobro Informisan, 17. oktobar 2017 11:26)
    Po broju minusa,otprilike polovina.Ja bih rekao,nazalost,mnogo vise.
    (mix, 17. oktobar 2017 13:08)

    Niko ne negira masakar. Ono sto je glupost to je kvalifikacija genocid. Svako ko zna definiciju genocida zna da ga u Srebrenici nije bilo.Da jeste niko ne bi preziveo da prica. Ne bi se organizovali autobusi za stanovnistvo...
     (ej bre, 17. oktobar 2017 14:47)

    # Link komentara

  15. (djolefrankfurt, 17. oktobar 2017 13:58)

    Mogli bi mozda malo da nauce decu da postuju starije i da im ustupaju mesto u prevozu.Mozda je u Frankfurtu bolje ali u Kelnu izgleda zalosno...
     (Aleksandar I, 17. oktobar 2017 14:42)

    # Link komentara

  16. Opa..!
    Lepa ta "demokratija" na zapadu.
    Nemas pravo na misljenje, samo zvanicna verzija.
    Dobrodosli u Orvelovu 1984-tu.
    (Eki, 17. oktobar 2017 14:12)

    # Link komentara

  17. Tako bi trebalo i kod nas za negiranje genocida u Srebrenici, za proglašavanje četnika za antifašiste, ratnih zločinaca koji su ubijali kosovske Albance za heroje, itd.
     (Dejan, 17. oktobar 2017 14:04)

    # Link komentara

  18. Blago njima,nemaju pametnijeg posla od ganjanja laprdave babe!
    (DM, 17. oktobar 2017 12:03)
    i nemaju!nezaposlenost na minimumu drustvo sredjeno sve funkcionise tako da mogu i ovo da rade sa pravom a na ovakve stvari su veoma alergicni
     (djolefrankfurt, 17. oktobar 2017 13:58)

    # Link komentara

  19. E tako se čisti đubre iz svog dvorišta!
     (Mile, 17. oktobar 2017 13:57)

    # Link komentara

  20. Naravno da je Staljin bio u pravu samo mi je žao što nije zauzeo celu Nemačku.
    (razvaljot po germani, 17. oktobar 2017 13:36)

    # Link komentara

  21. Ja nisam za zatvorske kazne za naciste , fasiste i one koji propagiraju ubijanje i zlocin . Treba ih poslati na psihijatrijsko posmatranje da se vidi jesu li pri zdravoj pameti , a ko nisu da im se ukaze medicinska pomoc , i produzi boravak u ludari dok ne ozdrave . Pa ko normalan velica ili negira zlocine nacista .
    (T-Zex, 17. oktobar 2017 13:28)

    # Link komentara

  22. I kod nas neki tvrde da nam je standard sasvim dobar,da su prosecne plate 500 evra,da bi bile i vece,ali na zalost,mi smo neradnici...
     (donkihot, 17. oktobar 2017 13:14)

    # Link komentara

  23. Ima i kod nas onih koji smatarju da se masakr u Srbrenici nikad nije dogodio.
    (Dobro Informisan, 17. oktobar 2017 11:26)
    Po broju minusa,otprilike polovina.Ja bih rekao,nazalost,mnogo vise.
    (mix, 17. oktobar 2017 13:08)

    # Link komentara

  24. Ako neko promovise zlocine a dokazani su,postoje dokazi,mrtvi,i prica da nije tako,nije sloboda govora vec krivicno delo
     (ja, 17. oktobar 2017 12:50)

    # Link komentara

  25. U interesu demokratije i slobode je sankcionisati sve ekstremne stavove i pokrete. Srebrenica, Vukovar i konc logor Manjaca u reziji ‘pesnika i boema’ Radovana Karadzica jos uvek su na agendi za suocavanje sa prosloscu. Drugo, zemlja u kojoj tabloidi oglasavaju nove zakone, hapsenja NE MOZE da govori o slobodi govora. Zato prvo ciscenje svoje proklete avlije i ormana punog skeleta!
    (Martin Luter, 17. oktobar 2017 12:46)

    # Link komentara

  26. "pozivao se na pravo slobodnog izražavanja, kao i da su joj narušena demokratska prava"

    "Ni svojim se pravom služiti nemoš', tek drugome na štetu il' dosadu."
    (John, 17. oktobar 2017 12:45)

    # Link komentara

  27. Све смо већ заборавили...
    (aco, 17. oktobar 2017 10:50)

    Da. Zato ćemo sve ponoviti, ili će nam se ponoviti!
    (Don Giovanni, 17. oktobar 2017 12:39)

    # Link komentara

  28. Cak i da to stvarno misli, ona ima prava na to. Drzava i drzavna birokratija mogu da se bore protiv svega ali, bitku sa mislima nije moguce dobiti. Cak i da je priznala "zlocin", cak i da su je osudili i na 100 godina robije, ona bi opet u nekom kutku svog mozga zadrzala ovaj svoj stav.

    Milan Mladenovic

    @Milane
    U Nemačkoj je zakonom zabranjeno negiranje holokausta. Svako ima pravo na svoje mišljenje, ali ne i na iznošenje stava u javnosti da se holokauust nije dogodio. Tu je razlika.
    (mzex, 17. oktobar 2017 12:34)

    # Link komentara

  29. U Nemačkoj je to zakonski regulisano.Za negiranje holokausta je propisana zatvorska kazna.Mislim da to nije pitanje pravosuđa,već pitanje stanja ljudskog mozga.Teško je razumeti ljude,koji ne priznaju jedan od najgorih zločina u istoriji čovečanstva.
     (vrelo, 17. oktobar 2017 12:33)

    # Link komentara

  30. "Чим је њих то толико дотакло да мора у затвор, значи да има истине у томе."

    Logika ne funkcionise tako. Ovo je logicka greska, crvena haringa, koja ne govori o istinitosti Holokausta.

    Elem, baba je osudjena zato sto je podsticala mrznju na javnom skupu. Sloboda govora ne znaci i sloboda od posledica. Da je govorila protiv nacisticke Nemacke tokom Drugog svetskog rata, njen les bi zavrsio u vojno-industrijskim krematorijumima Ausvica koji su imali kapacitet od 5,000 leseva dnevno i bili dizajnirani od strane Topf und Sohne (kompanije koja i danas drzi patent) da kao gorivo koriste ljudsku mast.

    Holokaust je jedan od najbolje dokazanih istorijskih dogadjaja uprkos nacistickim pokusajima da se dokazi sakriju. Ne postoji nijedan istoricar sa doktoratom na svetu koji negira Holokaust, metode ili brojke. Toliko je koncenzus u naucnoj zajednici snazan.

    Inace, zakon jasno ukljucuje i negiranje drugih genocida, a ne samo Holokausta.

    Koga zanima, postoje empirijski dokazi o upotrebi gasa u Ausvicu - cijanid je reagovao sa gvozdjem iz celicnih vrata gasnih komora i ostavio plave tragove na zidovima komore. Koncentracija tih tragova je bila izmerena i dokazano je da je stotine hiljada ljudi ubijeno u toj prostoriji. Izvor: "Auschwitz: Technique and operation of the gas chambers", Jean-Claude Pressac (inace hemicar i farmaceut koji je pre testiranja negirao Holokaust).
    (ffws, 17. oktobar 2017 12:28)

    # Link komentara

  31. Tako se to radi.
     (dr rockter, 17. oktobar 2017 12:18)

    # Link komentara

  32. Mozda nije imala para za drva i zimnicu pa nasla nacin da prezimi :-)
    (Zvincica, 17. oktobar 2017 12:17)

    # Link komentara

  33. stvarno...gde je sloboda govora?
    vise covek nema pravo ni da bude lud..
    Nekad je bar ludilo bilo dozvoljeno!
     (Lud i Ludji, 17. oktobar 2017 12:17)

    # Link komentara

  34. I treba! Smrt fasizmu!
     (Milan783, 17. oktobar 2017 12:16)

    # Link komentara

  35. To je demokratija?
     (zoran, 17. oktobar 2017 12:12)

    # Link komentara

  36. Чим је њих то толико дотакло да мора у затвор, значи да има истине у томе.
    Као и кад је погинуо наш Тоше, неки новинар је рекао да му је смештено убиство и одмах је стрпан у затвор.. превише је знао.. значи има истине у свему
    (sunčane skale)

    Значи има истине у томе да холокауста није било? И могућност да се та истина јавно објави је дотакла власти у Немачкој па су зато бакицу сместили у бајбок? Значи немачка држава по сваку цену жели да сакрије чињеницу да су Немци у ствари невини, да Аушвица није било и да Јевреје нико није дирао? Желе да остану зликовци по сваку цену?
    (reductio ad absurdum, 17. oktobar 2017 12:06)

    # Link komentara

  37. Blago njima,nemaju pametnijeg posla od ganjanja laprdave babe!
     (DM, 17. oktobar 2017 12:03)

    # Link komentara

  38. Srpski narod je jedni evropski narod koji je sa Jevrejima podelio sudbinu progona i holokausta u drugom svetskom ratu. U Aušvicu na spomeniku posveta piše na poljskom, hebrejskom pa na sprskom jeziku, tek onda ruskom itd. Srbija je imala najveće žrtve u odnosu na broj stanovnika (ne racunam Ruse) u celoj Evropi, dve grupe koje su se borile protiv fašizma, neuticajnu kvislinšku vladu, izgubili hiljade civila u racijama (posebno u Vojvodini) a u konc logore smo išli rame uz rame sa Jevrejima i Romima.
    Mislim da smo svoju junačku i humanu tradiciju olako proćerdali i dočekali da se osećamo kao prognani narod koji treba da se sramoti svoje istorije. Bez obzira ko sada vodi glavnu reč u Evropi ne treba da se zaborave zločini koji su još uvek u sećanjima živih ljudi. Ne treba zaboraviti ni Aušvic ni Jasenovac pa makar cena bile i tamo neke evropske integracije, krediti i "nova radna mesta ".
     (slani koktel, 17. oktobar 2017 11:59)

    # Link komentara

  39. Baba je pravu.
    (Vladimir, 17. oktobar 2017 11:58)

    # Link komentara

  40. Jel sad vidite u čemu je razlika između nas i nemaca? Oni su prihvatili svoje zločine a mi i dalje živimo u nekoj iluziji u kojoj svi osim nas krivi. U brojnim ratovima na našim prostorima zločini su počinjeni od svih strana, uključujući i nas. Nismo ništa bolji niti gori od ostalih učesnika.
     (sun tzu, 17. oktobar 2017 11:51)

    # Link komentara

  41. па добро бре бакице зашто? ипак, није ми је много жао, у том немачком "затвору" ће живети лепше и кавалитетније него ја слободан у нбгд блоку у згради од 16 спратова, у Србији...
    (па је л тако?, 17. oktobar 2017 11:47)

    # Link komentara

  42. A sta cemo sa gomilom susjeda koji tvrde da Jasenovac ili nije postojao ili je to bio radni logor gde su logorasi i cuvari zajedno gledali pozorisne predstave, kako to rece fino jedan svecenik? To se ne vodi kao "Naci" pa onda koga briga, nije potrebno politicki pa ne obracamo mnogo paznju na stotine hiljada ubijenih svirepije nego sto su nacisti umeli...
     (Strucnjak, 17. oktobar 2017 11:36)

    # Link komentara

  43. Ima i kod nas onih koji smatarju da se masakr u Srbrenici nikad nije dogodio.
    (Dobro Informisan, 17. oktobar 2017 11:26)

    # Link komentara

  44. Koja je njena verzija?
    (Zlopamtilo, 17. oktobar 2017 11:26)

    # Link komentara

  45. nema baba gde zimu da provede.
     (DMS, 17. oktobar 2017 11:17)

    # Link komentara

  46. pola Nemaca misli isto
     (coki, 17. oktobar 2017 11:15)

    # Link komentara

  47. svi oni to misle
     (Ich, 17. oktobar 2017 11:14)

    # Link komentara

  48. Bravo nemci! Ovakve zveri treba zatrpani u rupe! I naših zločinaca!
     (HanSolo, 17. oktobar 2017 11:13)

    # Link komentara

  49. Cak i da to stvarno misli, ona ima prava na to. Drzava i drzavna birokratija mogu da se bore protiv svega ali, bitku sa mislima nije moguce dobiti. Cak i da je priznala "zlocin", cak i da su je osudili i na 100 godina robije, ona bi opet u nekom kutku svog mozga zadrzala ovaj svoj stav.
     (Mladen Mladenovic, 17. oktobar 2017 11:10)

    # Link komentara

  50. Oduvijek govorim da ne treba poštovati starije samo zato jer su stari, niti roditelje samo zato jer su te napravili!
    (Bruder Jakob, 17. oktobar 2017 11:01)

    # Link komentara

  51. Све смо већ заборавили...
    (aco, 17. oktobar 2017 10:50)

    # Link komentara

  52. Degenerik.
    (dule, 17. oktobar 2017 10:49)

    # Link komentara

  53. Poslao bi ja nju u istu.
     (fritz, 17. oktobar 2017 10:47)

    # Link komentara

  54. Postoje ljudi koji nisu znali šta se za vreme rata uistinu dešavalo... Ispranih mozgova, nacističkom propagandom. Bili su članovi nacističke partije, zadojeni idealizmom, diktatora, koji im je simbolizovao napredak i bolju budućnost. Posle rata, stanovnicima Nemačke su im pokazani logori sa leševima Jevreja, i svim užasima istine. Ko zna koliko je Nemaca tada uspelo da poveruje svojim očima da je to delo nacista, a ne konstrukcija pobednika, koji im pripisuju zločine. A koji oni moraju prihvatiti po cenu života. Suštinsko je pitanje kod ove i sličnih "nacista", pripadnika partije svojevremeno: Koliko su bili upoznati sa realnim stanjem stvari, i kolika je njihova odgovornost, bilo direktna, idejnim delovanjem, uz konkretno učešće u delu, ili posredna, manje više naivna, nesvesna u kontekstu zavedenosti u slepoj veri, bez učešća u zločinima i delima. Dakle baka iz tog ugla može biti i nevina. Ali je sud dovoljno plitak i da kažem glup, ako ovo nije uzeo u obzir. Dok su se pravi zločinci, kao i uvek oprali, i presvukli u uticajne bogataše minulih vremena.
     (Potencijalac, 17. oktobar 2017 10:45)

    # Link komentara

  55. Glavno se baba nazivela i nauzivala.Bice njoj dobro i u zatvoru.To je neunistiv stvor.
     (svega ima na ovom svetu, 17. oktobar 2017 10:41)

    # Link komentara

  56. Чим је њих то толико дотакло да мора у затвор, значи да има истине у томе.
    Као и кад је погинуо наш Тоше, неки новинар је рекао да му је смештено убиство и одмах је стрпан у затвор.. превише је знао.. значи има истине у свему
     (sunčane skale, 17. oktobar 2017 10:41)

    # Link komentara

  57. prezivela, videla, rekla i u zatvor. tuzno
     (CH, 17. oktobar 2017 10:40)

    # Link komentara

  58. Zatvarati ljude zbog izgovorene reci ma kakva bila u 21.veku je ludilo.
     (konzervativac, 17. oktobar 2017 10:37)

    # Link komentara

  59. Ova baka je golfom presla 500 hiljada.
    (urke, 17. oktobar 2017 10:30)

    # Link komentara

  60. Ne znam samo šta je ovoj bezdušnoj babi smešno?
    (Saša, 17. oktobar 2017 10:29)

    # Link komentara