- Komentari -
  1. Jednom recju ,nenormalan svet.
    (sveznalica, 10. februar 2017 07:51)

    # Link komentara

  2. @kolega neutralni
    Svakako, u normalnim okolnostima, gde postoji prostor za obuhvatniju komunikaciju, ne trpam sve levičare u isti koš, s druge strane, svi koji insistiraju na tome da ljudima silom državne prinude nameću svj pogled na svet, zaslužuju da se nađu u istom košu, a 90% levičara i manji ali još uvek veliki deo konzervativnih i klerikalnih desničara su, nažalost, takvi. Naravno, ja stalno ističem levicu, jer živim u delu sveta koji je upropastila i i dalje upropašćava levica, i jer mi baš oni rade o glavi i imetku celog života, ali da živim negde, na primer, u Saudijskoj Arabiji, gde je taj faktor, recimo, klerikalno-feudalna desnica (kao obavešten čovek shvatate da namerno ne govorim o evropskim fašistima, jer su svi od reda, osim u Španiji i Portugaliji, bili nesumnjivi i nedvosmisleni levičari i socijalisti, čak su, pošteno, tako sebe i nazivali, i još uvek su to - pogledajte, recimo, socijalne i ekonomske programe Le Penove i sličnih - a njihovo trpanje na desnu stranu političkog spektra je trik boljševičke propagande između dva rata za ocrnjivanje konkurenata na levici, koji su, kao uspešan, preuzeli zapadnoevropski socijalisti posle rata, znate ono, ako hiljadu puta ponovite laž... :) ) verovatno bih bio prevashodno usmeren na njih. Međutim, ovi komentari su poseban žanr, kombinacija agitke i haikua pod budnim okom cenzora, :) tako da mi povremeno oprostite simplifikaciju u cilju retoričke efektivnosti i slobodno me ispravite :)) Puno pozdrava :))
    (EU Citizen, 9. februar 2017 10:20)

    # Link komentara

  3. Za tih 25 godina imali smo potpuno odsustvo logike,pameti i pravog političkog vodjstva od strane istih...
    (mali radojica, 8. februar 2017 17:03)
    Imali ste, samo VI ste imali. Vi koji ste "vi" i navikli ste na te kolektivne identitete. Ja nisam imao nista. Ja nisam mi nego sam ja, i za "vi" me boli uvo. Evo ovo sam ja imao. Prvi put u istoriji je progresivna civilizacija koja je za individualizam, u rupe nabila atavisticku civilizaciju koja je za kolektivizam, i koja je progresivnu individualisticku civilizaciju proganjala hiljadama godina. Necete "Vi" vratiti nazad stanje u kome široka masa ugnjetava individuialiste, i proganja sve što je različito i izdvaja se iz mase (iz snopa - fascio). Postignuti napredak biće zaštićen, ako treba i onako kako je spodoba predlagala u vezi te nafte. Taj tramp ce biti smenjen, da se ne lažemo, ako imate bar malo karaktera i lične časti i "VI" morate priznati da realno i treba da bude smenjen, jer je jasno da je covek potpuno emotivno i psihicki neuravnotezen, i da nema pojma ni o politici ni o diplomatiji. Tako da cak i da nece da ga smene da se ne bi brukali time sto smenjuju predsednika psole mesec dana, morace da ga smene vrlo brzo, jer je covek poremecena licnost, a "vi" cete ostati u rupama u koje ste uspesno sabijeni. Svakog gosta nekoliko hiljada godina dosta. To je dobro.
    (odlično, to je dobro, 8. februar 2017 20:44)

    # Link komentara

  4. Vidiš prijatelju @odlično tako i treba sve to što si naveo u svom komenatru a naročito deo: "Diktatori, tirani, fašisti, podrivači sistema, to su neprijatelji civilizacije, i onaj ko takve podržava je takođe neprijatelj civilizacije. Sa takvima,ljudi koji su opredeljeni prema civilizaciji nemaju šta da traže" e vidiš baš sve to je krasilo prethodne administracije od Clintona 92 do 19 januara ove godine. Za tih 25 godina imali smo potpuno odsustvo logike,pameti i pravog političkog vodjstva od strane istih. Rušene su i rasparčavane zemlje koje su bile legitimne članice UN a njihov suverenitet dovodjenj je u pitanje zbog nazovi nekakvih demokratskih procesa i radi rušenja nepodobnih diktatora a to sve u nameri da se prigrabi tudje da se utrči i otme nafta,rudna bogatstva i drugi prirodni resursi takvih zemalja i normalno da se na svaki nači bace klipovi u toškove drugih velesila samo radi svog napretka a tudje propasti. To čak više nema ni veze sa levicom i desnicom već sa jednom bolesnom filozofijom da sve ono što mi radimo je ispravno a sve što drugi rade je pogrešno. E pa vidite tome je došao kraj, i sad je nastala panika jer je prekinuta ta nit neokolonijalnog pljačkanja i uništavanja drugih. Citirao bih reči one spodobe(znate vrlo dobro o kome je reč): "Ne može jedna Rusija u Sibiru da drži 2/3 svetskih rezervi nafte i gasa,mi moramo do toga da dojem po bilo koju cenu" Dakle fuj,fuj i ponovo fuj. U nadi da se takvi nikad vratiti neće ajd pa ostajte mi dobro.
    (mali radojica, 8. februar 2017 17:03)

    # Link komentara

  5. @EU Citizen, i da... videli smo, najgore je kad se spoje u crveno-crnu koaliciju, onda tek sledi nesreca. znamo iz blize i dalje istorije.
    kad vec pricamo o toleranciji, znate i sami da je veci (hronicniji i univerzalniji) problem kolektivizacija jedinki i potiskivanje individualizma, ali tome su kroz tokom 20. veka bile podlozne i leva i desna strana, pritom obe zagovarajuci selektivnu solidarnost: a to uvek vodi u rat i sukobe.
    naravno, budale i manipulatore nikada ne tolerisati, i ako tako gledamo, necitirani deo Vašeg komentara je savrsen :)
    (neutralni felsh, 8. februar 2017 16:35)

    # Link komentara

  6. @odlicno, tako i treba
    A ko je vama i ostalim levičarima koji su, s moje tačke gledišta, najveći neprijatelji civilizacije jer svuda proizvode samo sirotinju i rat, dao moć da određujete šta je "legitimna politička opcija"? (...)
    (EU Citizen, 8. februar 2017 14:12)


    dragi kolega Citizen, zarad resantimana, zarad definicije, dijaloga, zarad vekova proslih i vekova buducih, opsesija osudjenih na nas, molim vas da ne svrstavate "i ostale" levicare" u prejednostavnu amorfnu masu. jer, ako cemo tako, i desna strana je vrlo tamna ako se ne gledaju nijanse, zar ne?
    desnica je i cercil, tacher, regan, bush (stariji, pametniji), bler, levica je i karter, kenedi,
    od centra ka stranama ima izrazitih razlika u nijansama, od umerenih do ekstremnih. pol pot je bio ludak pre levicar, mada jeste posledica sistema, on je posledica i apsolutisticke revolucije - njega je i neka desna ideoloska bujica mogla da donese na vrh, ponegde cak uza sve divljenje vagneru pre Aušvica, ili pak tresnjinom cvetu pre onog uzasa u Mandzuriji.
    istorjski, znate i sami: levicari nisu otporni na rat i produkciju sirotinje, da, ali nisu ni desnicari, takodje pod raznim plastovima i povodima.
    (neutralni felsh, 8. februar 2017 16:32)

    # Link komentara

  7. @odlicno, tako i treba
    A ko je vama i ostalim levičarima koji su, s moje tačke gledišta, najveći neprijatelji civilizacije jer svuda proizvode samo sirotinju i rat, dao moć da određujete šta je "legitimna politička opcija"? Na osnovu kog samozvanog" prava" vi sve koji se ne uklapaju u vaš bolesni ideološki kalup proglašavate za mračnjake, "rasiste", i ne znam sve kakve besmislene etikete ne delite ljudima? I posle se još čudite što se protiv vas digao talas gneva i što će da vas pošalje na smetlište istorije i zamete vam trag, pa s tom vrstom isključivosti, arogancije i prezira prema svemu što ne odgovara vašem belodano pogrešnom aršinu, pravo je čudo, i služi na čast vašim gebelsovskim medijima da se taj talas nije digao daleko ranije. Niste vi gospodari slobodnim ljudima, da ih pljačkate po svojoj volji, špijnirate, dovodite im teroriste, cenzurišete im jezik, zabranjujete da kažu svoje mišljenje. Ako treba, položićemo život, ali nećemo ideološkm fanaticima dati da nas jašu i pretvaraju u podanike i robove.
    (EU Citizen, 8. februar 2017 14:12)

    # Link komentara

  8. Zaokruzio je Tramp i postao Kramp.
    (Dzoni, 08. februar 2017 11:35)


    a prethodno bio forest gamp ;)
    (neutralni felsh, 8. februar 2017 13:50)

    # Link komentara

  9. Ovom suludom levicarenju stvarno nema kraja. Ukoliko je ona kako ja hocu i mislim, to je demokratski i slobodno. Ukoliko nije, to je anticivilizacijski, nedemokratski, nazadno itd.
    Ko je sad tu nazadan i totalitaran, Tramp i njegovi glasaci ili druga strana?
    A cim ga tako i toliko napadaju "branitelji demokratije i ljudskih prava" sve mi je jasno i nemam ama bas ni jedan razlog da mi se ne nasmeje brk i da ga ne podrzavam.
    (Politicki nekorektna osoba, 8. februar 2017 13:40)

    # Link komentara

  10. Trebao je odavno da je razvede! 
    U ovoj zemlji liberali daju sebi previse za pravo!
    (NYC Djole, 07. februar 2017 22:37)


    oni su te i pustili da zivis tu gde jesi.
    (neutralni felsh, 8. februar 2017 12:24)

    # Link komentara

  11. Mora Divlji zapad jos da se uci demokratiji, prosvecenost se stice postovanjem drugacijeg misljenja.
    (Homo politicus, 07. februar 2017 23:05)


    hahaha ajde mi odavde da ih naucimo, nema komsije sa kojim se nismo fatali za grkljan, da su jos malo potrajale one ludine - sami bi sebe zadavili.
    na "divljem zapadu" vidis pandura sa kosom do pola ledja, ili bankara sa alkom u nosu, i nikom nije cudno. taj samo treba da postije dress code institucije i nikom ne smeta, ako obavlja posao kako treba. odes na utakmicu i vidis svi na tribinama sede jedni do drugih u suparnickim dresovima, nema zbirnih pavijana koji se preteci drekenjaju ka pripadnicima suparnickog krda. e, to je pravo postovanje prava na drugacije misljenje od svojeg, a ne klimanje glavom na gluposti sa kojima se ne slazes pa glumis trezvenog homo politikusa.
    srbin da prica o postovanju drugacijeg misljenja? prost primer: ovde se povremeno okupi par stotina smetenjaka da proslavi neki svoj levi dan, a gomila pavijana se okupi da ih lemza kad se kordon skloni. najbenigniji promer - a ima ih mali milion... tolerancijo, eve me.
    (neutralni felsh, 8. februar 2017 12:24)

    # Link komentara

  12. koliko minusa ... 
    naravno, u Srbiji je normalno da glasaš za budale, a onda tvrdiš da je ceo svet protiv nas 

    da podsetim, za Slobu smo glasali 8 puta za razne funkcije 
    niko ne može reći da nije znao....
    (misko, 08. februar 2017 11:31)


    ko? ne mozes skoro nikog naci da prizna da je ikad glasao za njega.
    nisam pojma imao medju kakvom sam opozicijom ziveo sve vreme.
    fukara je isto sto i raja.
    (neutralni felsh, 8. februar 2017 12:06)

    # Link komentara

  13. Odavno je veliki Pekić opisao muke demokrata koji se nađu među masom - sa jedne strane, bore se za opšte pravo glasa, a sa druge strane, masa, brate, mnogo smrdi (parafraziram). Tako i Ameri - demokratija je mnogo lepa kad glasaš onako kako vlast hoće. Ako ne glasaš tako, onda si rasista, ksenofob, mizogin i utajivač poreza. Ako ne glasaš za navedenog rasistu, ostaje ti porodica ratnog zločinca (baš me zanima da li bi Ameri dozvolili da, recimo, Ljiljana Zelen Karadžić postane predsednik BiH - ne ulazeći u nedovršenu presudu Karadžiću, ali pretpostavljamo kakva će biti), porodica koja je ostavila u ruševinama Libiju, Avganistan, Irak, Egipat, Ukrajinu, Balkan..., koja sa jedne strane voli demokratiju, a sa druge voli i Saudijsku Arabiju, "šampiona" demokratije, oni kojima je "pola miliona mrtve iračke dece prihvatljiva cena"... Ispade da je dovoljno da podržiš pravo na abortus i gej prava (sa čime se slažem), pa da budeš proglašen za naprednog levičara - dok u isto vreme po svetu pržiš ljude bombama. Kakvi su to levičari, meni jasno nije. Ja sam mislio da levičari mlataraju zastavama sa Čeom, podržavaju napredne narode po Aziji i Africi, bore se protiv diktature, vole radničke savete i čitaju Marksa, kad ono Hilari levičar... U kom filmu je ona levičar? Ona ne ume dve rečenice da izgovori sa sopstvenim mišljenjem, sve je podređeno kampanji, od rečenice do osmeha. Imamo mi njene obožavaoce i ovde, odlično je kopiraju - juče lepe imena bulevara, danas nas vode u Evropu... Tja.
    (Tja..., 8. februar 2017 11:53)

    # Link komentara

  14. Zaokruzio je Tramp i postao Kramp.
    (Dzoni, 8. februar 2017 11:35)

    # Link komentara

  15. koliko minusa ...
    naravno, u Srbiji je normalno da glasaš za budale, a onda tvrdiš da je ceo svet protiv nas

    da podsetim, za Slobu smo glasali 8 puta za razne funkcije
    niko ne može reći da nije znao....
    (misko, 8. februar 2017 11:31)

    # Link komentara

  16. Bravo! Svaka čast za gospođu! Protiv Trampa se mora ići svim silama!
    (Ivan, 8. februar 2017 11:22)

    # Link komentara

  17. Богами, и ти си се декларисао...
    (Јабучило, 8. februar 2017 09:58)
    Jašta da jesam. A i ti, čim si se pronašao. Tu uopste nije stvar u politickim nesuglasicama i razlikama u mišljenjima kao sto ovde neki podmeću. Rec je o duboko civilizacijskom opredeljenju, ili tacnije anticivilizacijskom opredeljenju nekih. Ne mozete vi podrzavati fašiste, rasiste, diktatore i tirane, i rušenje postojeće civilizacije, i tvrditi da je to vase demokratsko pravo i da je to legitiman politički stav. Diktatori, tirani, fašisti, podrivači sistema, to su neprijatelji civilizacije, i onaj ko takve podržava je takođe neprijatelj civilizacije. Sa takvima ljudi koji su opredeljeni prema civilizaciji nemaju šta da traže. Možda su se neki kao mlađi predstavljali kao civilizovani, iz nekog fenseraja verovatno, ali su onda ostereli i umorili se od glume, pa otkrili svoje pravo lice nekoga ko nije kompatibilan sa civilizacijom, i čak je protiv nje. To se pored ostalog vidi po tome što taj neko podržava diktatore, tirane, i generalno anticivilizacijske elemente koji podrivaju civilizaciju. Taj Tramp je definitivno jedan od takvih. To nije legitimna politička opcija, to ne spada pod demokratske opcije, i protiv toga treba biti uvek i svuda, bez milosti, bez babe i stričeva. Jel treba da budem istoj strani sa onima koji su protiv svakog progresa, a oduševljeno kliču samo najvećim svetskim satrapima? Neću. U godinama sam kada nemam više vremena da ga trošim na takve.
    (odlicno, tako i treba, 8. februar 2017 11:07)

    # Link komentara

  18. Najava ukidanja izbora ? Previše patnje i briga kod " običnih gradjana i pionira " !?
    (Da Vam suzimo izbor ( zbog patnje ) !?, 8. februar 2017 10:42)

    # Link komentara

  19. Хахаха, срећник !!!!
    (да да, 8. februar 2017 10:33)

    # Link komentara

  20. Pametno. Ni ja se ne druzim vise sa "mojima" od kad saam ih provalio kao simpatizere svega sto je anticivlizacijsko. To je od kad je pocelo da ih obliva milje zbog trampa i putka. Ja ako sam se slucajno rodio medju beslovesnima, ne moram sa takvima da se druzim. Ako cemo iskreno, uvek su bili budale. Sad su se samo javno deklarisali.
    (odlicno, tako i treba, 07. februar 2017 23:22)

    Богами, и ти си се декларисао...
    (Јабучило, 8. februar 2017 09:58)

    # Link komentara

  21. @Mile, а шт апо Вама репрезентује Хилари Клинтон, породица Клинтон или бивши председник Обама а носиоц Нобелове награде за мир ? Молим Вас да ми појасните
    (Светозар Марковић, 8. februar 2017 09:16)

    # Link komentara

  22. Dobro, ja mogu da razumem da dijametralni različita politička shvatanja imaju veze sa bazičnim životnim i moralnim vrednostima i preferencijama, i da je teško deliti intimu sa nekim ko je potpuno različit u tom smislu (mada je to složena problematika, za dosta ljudi politika je deseta rupa na svirali i ne mora da ima neki dubok koren u vrednostima), ali, pobogu, šta ste radili zajedno preko dvadeset godina? :)) Ja imam prijatelje različitih političkih orijentacija, i nikada se ni sa jednim od njih nisam posvađao oko politike, jer su svi razumni, dobronamerni i ozbiljni ljudi čiji politički stav je logičan i argumentovan. Ja mogu da osporavam njihove argumente, i to i radim, ali ne mogu da ih lično napadam za mišljenje. Na kraju krajeva, politika je skoro uvek izbor između dva zla koja su retko kad tako drastično različita. U ovom primeru, ja doduše, verujem da je Tramp bio značajno manje zlo nego status quo i Klintonova, jer su promene neophodne svetu, ali ne mislim ni da bi nebo palo da je Klintonova izabrana, niti sam sad neki obožavalac Trampa, iako ga svakako branim od ove perfidne demonizacije.
    (EU Citizen, 8. februar 2017 08:01)

    # Link komentara

  23. Gde nestade demokratija i pravo drugog na suprotno političko mišljenje.Mislim da je muž bolje prošao u ovoj priči ,šta će mu takva žena.Inače evo još jedne "naše" priče.Moj drug i komšija ,inače 90tih zakleti član i glasač SPO išao je na glasanje i vršio nadzor kako glasaju ,oba roditelja,žena i dvoje punoletne dece.Ko zaokruži Slobu može slobodno da se seli.:)
    (prokleta avlija, 8. februar 2017 07:18)

    # Link komentara

  24. Blago njemu.
    (branko, 8. februar 2017 07:09)

    # Link komentara

  25. Ja sam 2007-me ostavio devojku kad mi je priznala da je glasala za Bogoljuba Karica. Prosto nisam mogao da zamislim da provedem zivot sa osobom koja je glasala za Bogoljuba! Ja se cak ne secam za koga sam tada glasao,ali sam bio siguran za koga mi je bilo neshvatljivo da bilo ko glasa za njega.
    (Boris, 8. februar 2017 06:52)

    # Link komentara

  26. Glasanje za Trampa dovoljno govori o stanju svesti, zivotnim uverenjima i stavovima takve osobe, tako da se zeni nema sta zameriti, jer kako da zivi sa nekim ko podrzava rasistu, ksenofoba, mizogina, utajivaca poreza, sto je za razliku od Srbije u Americi ozbiljan kriminal. Verovatno je to bila kap koja je prelila casu..
    (Mile, 8. februar 2017 06:49)

    # Link komentara

  27. Pa zar kod nas nije tako?Brat s'bratom ne priča zbog politike.A tek koliko je glava porazbijenih u kafani....
    (Bogojević Saša, 8. februar 2017 05:40)

    # Link komentara

  28. Ne znam sta bi me zadrzalo uz muskarca koji glasa za siledziju, sta mi to porucuje? Ako ne meni, onda nasoj zenskoj deci.

    Nisu ameri jos ni svesni koliko ce ih ovaj unazaditi, i koliko ce ih njegova porodica kostati.
    (Pametna zena, 8. februar 2017 04:11)

    # Link komentara

  29. Kakva bedna propagandna izmišljotina!
    (ticroo, 8. februar 2017 02:45)

    # Link komentara

  30. ako joj je to jedini problem, okee. Ali...
    (slobodan, 8. februar 2017 01:45)

    # Link komentara

  31. To ti je odlucnost a mene moue zena da zeza da se premislja da me laze ja sve padam na lepe oci i pustam
    (GROBARI KNIN, 8. februar 2017 01:35)

    # Link komentara

  32. netolerantna levica
    (ljuba, 8. februar 2017 01:23)

    # Link komentara

  33. Polusvijet
    (N, 8. februar 2017 01:20)

    # Link komentara

  34. Mora da je "jaka" ljubav...
    (Amor, 8. februar 2017 00:57)

    # Link komentara

  35. Ne razvodi se ona zbog toga,realno :) ovo je samo kreativni izgovor
    (codaq10, 8. februar 2017 00:46)

    # Link komentara

  36. Kakav srecnik. Najzad dosao kraj njegove nocne more.....
    (Goran FL (objavi ako smes), 8. februar 2017 00:33)

    # Link komentara

  37. Često mi je žao što živim u doba interneta. Nekad, da bi novine pisale o tebi, morao si da izmisliš gromobran, danas se razvedes od muža zbog Trampa i ti si hit.
    (CJ, 8. februar 2017 00:01)

    # Link komentara

  38. Sreca njegova sto je upoznao pravu narav zene, da ne pogresi opet kod izbora.
    (student, 7. februar 2017 23:53)

    # Link komentara

  39. ucinila coveku uslugu. sad mozda shvati da ima i drugih kanala sem tlc-a i cnn-a
    (kofein, 7. februar 2017 23:35)

    # Link komentara

  40. Dobro je, bolje nego da je ziveo sa njom jos 22 godine u zabludi
    (StarCitizen, 7. februar 2017 23:33)

    # Link komentara

  41. Draga moja nije tebi kriv tramp...
    (tobiramaduke97, 7. februar 2017 23:31)

    # Link komentara

  42. Ne znam ko je tu bolje prošao. Da su sve žene u SAD unapred obećale muževima razvod ako glasaju za Trampa, mislim da bi veseli Donald imao bar 30% više glasova.

    ps.
    U našem slučaju: Gadim se retorike A.V. i njegovih polupismenih hijena, ali da mi supruga obeća razvod ako glasam za njega, sa obe ruke, zaokružio bi SNS.

    Uzdravlje!
    (Ivan, 7. februar 2017 23:31)

    # Link komentara

  43. Divno, covek se spasao. Nadam se da ce sto vise zena slicnih stavova uraditi isto i pomoci svojim muzevima.
    (objektivno, 7. februar 2017 23:31)

    # Link komentara

  44. Koji primerak budale od zene!
    (Dlakav na strinu, 7. februar 2017 23:27)

    # Link komentara

  45. Ona se zalade za demokratiju bez da njen muz ima prava na stav ili glas. Svaka joj cast uopste nije ona bolesna do Trampa je.
    (Grozni, 7. februar 2017 23:26)

    # Link komentara

  46. Pametno. Ni ja se ne druzim vise sa "mojima" od kad saam ih provalio kao simpatizere svega sto je anticivlizacijsko. To je od kad je pocelo da ih obliva milje zbog trampa i putka. Ja ako sam se slucajno rodio medju beslovesnima, ne moram sa takvima da se druzim. Ako cemo iskreno, uvek su bili budale. Sad su se samo javno deklarisali.
    (odlicno, tako i treba, 7. februar 2017 23:22)

    # Link komentara

  47. Pojedini ljudima potreban je doktor a ne izbori.
    (Maratonac, 7. februar 2017 23:22)

    # Link komentara

  48. Vau. To ne govori o tome da je demokrata, posebna i idealista kao sto misli, vec da je preterano sita. Pravo na misljenje je osnov demokratije. Ja i tata uvek glasano drukcije, i iako se ne slazem sa njim on ce uvek biti moj tata.
    (Vlada, 7. februar 2017 23:21)

    # Link komentara

  49. Mora da su u ljubavi dok su joj ovakve stvari vazne pa da se odlucila na tako nesto?
    (Maric, 7. februar 2017 23:21)

    # Link komentara

  50. Karakondžula
    (Salamander guy, 7. februar 2017 23:17)

    # Link komentara

  51. prava ljubav
    (sfsdvs, 7. februar 2017 23:08)

    # Link komentara

  52. Pobeda Trampa je zestoko uzdrmala Ameriku. Pricao sam sa jednim muzicarom (crnac) iz Majamija i on je resio da ode iz Amerike zbog pobede Trampa. Primetio sam da ga mladji ameri ne vole i da i dalje ne mogu da se pomire ko je pobedio. Kazu da se ovo nikada nije ranije desilo Americi.
    Moje misljenje je da to nije slucajno i da u Americi ne mozes postati predsednik ako nemas podrsku mocnih iz pozadine koji odlucuju o svemu. Mislim da se stvarno blizi veliki rat i treba biti spreman.
    (Tarkomen, 7. februar 2017 23:07)

    # Link komentara

  53. Mora Divlji zapad jos da se uci demokratiji, prosvecenost se stice postovanjem drugacijeg misljenja.
    (Homo politicus, 7. februar 2017 23:05)

    # Link komentara

  54. Ako je otišla, nije jedina na svijet.
    (as, 7. februar 2017 23:04)

    # Link komentara

  55. Bolesnici....
    (Mare-Nis, 7. februar 2017 23:02)

    # Link komentara

  56. Nije život jedna žena.
    (AS, 7. februar 2017 23:01)

    # Link komentara

  57. Није сама,има цимера....боже сачувај,проведеш живот са неким и због буђавих избора где је муж гласао другачије ти се разведеш....нема помоћи таман да су три психијатра!!
    (west silver, 7. februar 2017 22:59)

    # Link komentara

  58. Trebao je odavno da je razvede!
    U ovoj zemlji liberali daju sebi previse za pravo!
    (NYC Djole, 7. februar 2017 22:37)

    # Link komentara

  59. Kakva nacija takav i predsednik.
    (Melani, 7. februar 2017 22:35)

    # Link komentara

  60. Kakav ispran mozak ima zena to je strasno
    (fed, 7. februar 2017 22:34)

    # Link komentara

  61. Vi ste dame i gospodo amerikanci, ipak indijanci
    (Vladimir Vladimirovič, 7. februar 2017 22:23)

    # Link komentara

  62. to su ti mozgovi ...
    (kide, 7. februar 2017 22:16)

    # Link komentara

  63. Preteraste ga sa Trampom jako, sto je mnogo mnogo je...
    (Jako, 7. februar 2017 22:10)

    # Link komentara

  64. Jos je ona ponosna na to :)
    (., 7. februar 2017 22:08)

    # Link komentara

  65. Ok
    (Nebojša, 7. februar 2017 22:05)

    # Link komentara

  66. Moj muz i ja zivimo film tri karte za holivud, on za ruse a ja za amere. Doneli smo sporazum da prestanemo pa smo se jedno vreme drzali dogovora ali nas opet okolnosti navedu. Nekad se bas bas iznerviram al dobro. ;)
    (Tasmanijska djavolica, 7. februar 2017 21:58)

    # Link komentara

  67. Ma ucinila mu uslugu.
    (oslobodila ga bede, 7. februar 2017 21:57)

    # Link komentara

  68. Ово је већ постало жешћа комедија :)
    (Душан, 7. februar 2017 21:54)

    # Link komentara

  69. Svako ima pravo na svoje misljenje, a ako volis nekog onda je najmanje bitna stvar za koga ce da glasa... Ako ovo nije bio samo povod za sve te ljude onda je bolest.
    (bolest, 7. februar 2017 21:37)

    # Link komentara

  70. Kakva histerija u zemlji demokratije...
    (mr.b, 7. februar 2017 21:28)

    # Link komentara

  71. Normalna stvar. Da li bi iko od vas ko je iole normalan bio u braku sa nekim ko na primer podrzava Putina, Hitlera, Seselja? Tako sam i mislio, naravno da ne bi.
    (Stefan Jovanovic, 7. februar 2017 21:21)

    # Link komentara

  72. Veca je ona budala od njega.On mozda ima loš politički stav,ali da ga ostavi zbog toga?Time je samo pokazala da je gora 10x puta od njega u bilo čemu.
    (Mita, 7. februar 2017 21:20)

    # Link komentara

  73. Slika I prilika liberalnih anarhista .Sa ovom I njoj slicnim demokratama , a I svima ostalim nema a srece.
    (zocko, 7. februar 2017 21:15)

    # Link komentara

  74. haahha, napokon da je se oslobodi
    (ZnasMeZnamTe, 7. februar 2017 21:14)

    # Link komentara

  75. Potpuno razumem!
    Kao kada oženiš pristojnu devojku koja sluša EKV, Azru, Balaševića, Dire Straits, UB40 i tome slično, a posle petnaestak godina novu godinu dočekuješ uz pinkovo narodno veselje, jer je daljinski kod nje ...
    Što bi rekao Toma Zdravković: Jer ti i ja dva smo sveta različita ...
    Nema tu šta da se traži zajedno!
    (Levi lakat, 7. februar 2017 21:11)

    # Link komentara

  76. Rijaliti država...
    (Knjiga o Milutinu, 7. februar 2017 21:08)

    # Link komentara

  77. Nekada prije je tražila neki stavrno dobar razlog za razvod, a poslije više godina prihvatila bi bilo kakav, samo da ga šutne, i pade joj Tramp kao dar s neba...
    (Malik Tintilinić, 7. februar 2017 20:57)

    # Link komentara

  78. ha,covek nikad ne zna gde ga sreca ceka;)
    (cudni su putevi gospodnji, 7. februar 2017 20:55)

    # Link komentara

  79. Bljuvotina. Fuj.
    (ja, 7. februar 2017 20:53)

    # Link komentara

  80. Kad se uzmu iz ciste ljubavi, naravno da ce tako nesto da poljulja brak. (sarcasam lvl over 9000)
    (Kupid, 7. februar 2017 20:51)

    # Link komentara

  81. Jednim udarcem 2 muve!
    (Logika, 7. februar 2017 20:50)

    # Link komentara

  82. Taman i bolje, em cuvar zatvora, em glasa za Klinton, em naginje ka socijalizmu. Podvojena licnost :D
    (boss2017, 7. februar 2017 20:38)

    # Link komentara

  83. Нека га је оставила, да и њему сване!
    (e-političar, 7. februar 2017 20:31)

    # Link komentara

  84. Kad ljudi nisu normalni
    (Alex, 7. februar 2017 20:18)

    # Link komentara

  85. Evo neobjavljene price iz Srbije u izbornom danu septembra 2000 - te godine. Moj drugar "zakljucava" babu u kucu, ne da joj da ide da glasa za Milosevica.
    Epilog: baba je umrla, a mom drugu je dan danas zao kako se poneo prema svojoj babi, i krivo mu je sto zajedno nisu otisli na glasacko mesto i glasali za Milosevica.
    (Nem sam k'o riba...., 7. februar 2017 20:18)

    # Link komentara

  86. Glupača kojoj je važnija politika od ljubavi...
    (Saul Goodman, 7. februar 2017 20:17)

    # Link komentara

  87. Pa blago njemu onda...."sa kojim medjedom meni zivot prodje (lepota poroka)"
    (Bivsi administrator, 7. februar 2017 20:17)

    # Link komentara

  88. Neverovatno.. Gade mi se levičari sve više..
    (sale, 7. februar 2017 20:15)

    # Link komentara

  89. Koja teska budala!!!!! Da ostavi muza zbog politike??? Koliko godina su proveli zajedno i da sve to odbaci zbog glasanja!!!! Dal je to bio brak iz ljubavi? Ako jeste ovo je jos jedan dokaz da ljubav ima svoj vek trajanja.... A zatim nastupa institucija -BRAK! I ako imaju decu, ona su ta koja tu instituciju (BRAK) koliko toliko odrzavaju!!!!
    (Dragan, 7. februar 2017 20:14)

    # Link komentara