- Komentari -
  1. Dobro što ste objavili ovaj intervju sa ovim teniskim Vučićem.
    Ne bih znao da je on stvorio Novaka Djokovića.
    (Milosav Jovandić, 28. avgust 2017 22:50)

    # Link komentara

  2. Ko je tebe uveo u 250 na listi?
    (vale, 27. avgust 2017 22:09)

    # Link komentara

  3. @(Milan, 26. avgust 2017 09:10)
    Loša ekonomska situacija ne pomaže, ali apsolutno nije presudan faktor.Kažeš lako je Britancima i Dancima oni su bogati, i šta je sa njihovim teniserima? Caroline Wozniacki? Eto npr. Norveška je super bogata, i šta? Češka nije nikakva ekonomska sila, ali decenijama konstantno imaju ozbiljne igrače i igračice.Kakav je danas američki tenis? Da ne nabrajam dalje, nije dakle baš sve u parama i nije tenis samo za "male bogataše".I kakav ti je to stav nije to za nas, ne znamo mi to??
    P.S.
    Umalo da zaboravim,kakvo streljaštvo spominješ??
     (Tamni Vilajet, 27. avgust 2017 14:02)

    # Link komentara

  4. Kada je gospodin Obradović tako dobar menadzer zasto ne plaća zakup terena na Adi gde je njegova akademija, a naravno o struji i vodi da ne pričamo.. i to unazad niz godina???
    (Taške, 27. avgust 2017 01:09)

    # Link komentara

  5. Akgul Amanmuradova ili Maša Zec-Peškirić ?
     (daqx, 26. avgust 2017 21:38)

    # Link komentara

  6. Deco malo vise volje, kreativnosti i upornosti cini uspehe a ne lenjost.
    (Nikola, 26. avgust 2017 16:25)

    Deca su rezultat porodice i drustva. Kada NN lice postane veliko m a strucni i obrazovani sede bez posla, deca ne movu da izvuku nijedan drugi zakljucak osim da se druzenje sa pravim facama isplati vise nego svo znanje ovog sveta.
     (dosledan, 26. avgust 2017 21:03)

    # Link komentara

  7. Kakva crna akademija, ili si rođen za šampiona ili nisi.
     (Delije Čikago, 26. avgust 2017 20:13)

    # Link komentara

  8. Marko, 26. avgust 2017 09:40) 
    Pa i ti si neka sveznalica, cuj, ljudi iz senke sprecili Djokovica....kada prestanete da smatrate da se ceo svet urotio protiv nas jer smo, eto, neki nebeski narod, zivecete mnogo bolje...i da, nije tenis za nas, to dokazuje sve veci broj terena zaraslih u travu, nikada vise nece biti popularan i tako i treba da bude!
    (ja, 26. avgust 2017 10:55)

    Djokovic ne igra. Marej povredjen kao. Nadal protiv Federera se maltene sklanja. Sezona za penziju i ispracaj.
     (Marko, 26. avgust 2017 19:01)

    # Link komentara

  9. Lici li nekome selektor na Risticevica? :)
    (..., 26. avgust 2017 18:19)

    # Link komentara

  10. Obožavam komentare (i u privatnom životu) ovog tipa: mora ovo, mora ono, naravno, sa ruka,a u džepovima. A šta si uradio po pitanju bilo čega o čemu si pričao?
    (Beca, 26. avgust 2017 17:31)

    # Link komentara

  11. "Kod nas se bolje radi nego na Zapadu"rece Obradovic i ostade ziv.To samo govori koliko on nista ne zna o tenisu i da nije Srdjana Djokovica da ga pogura,niko ne bi znao za ovog hvalisavca.Koje je to turnire u tenisu osvojio Obradovic,pa da moze da uci druge?
    (sergije miletic, 26. avgust 2017 17:24)

    # Link komentara

  12. Pravicemo svi mi Borisa Tadica od blata..... Inace atp turnir serbia open koji je za njegovo vreme postojao.... Ukinut je za vreme sms-a koju obradovic podrzava.... SAMOM SEBI OPONIRA.... Podrzava one koji sve upropastise....
    (Teniski trener, 26. avgust 2017 17:18)

    # Link komentara

  13. Ja fecimo nd pratim tenis otkad se Nole pojavio.Tenis nije sport kad ti nameštaju žreb da bi ušao u finale,kad moraš braniti nešto od prošle god i druge gluposti.Tu mlad teniser teško da miže da prođe.Doduše tenis je za bogate ljude,skupa oprema,skupa putovanja i boravci a dok nisi poznat sam plaćaš.Većina bogatih igra tenis ili golf.
     (zoran, 26. avgust 2017 16:59)

    # Link komentara

  14. Neko je pitao zasto je tenis skup sport?
    Zato jer ne moze da se igra ispred zgrade, u parku, na ulici.
    Da bi se igrao tenis, mora da se spakujes (bar 2 deteta) pa da se prevezu do nekog kluba, pa da stignu u odredjeno vreme, kad su zakazali, pa onda treba da plate termin da bi igrali.
    I to bez da plate trenera.
    A fudbal mogu i najsiromasniji, dovoljno je da izadju ispred zgrade i ponesu loptu.
     (Kim Tramp Sun, 26. avgust 2017 16:55)

    # Link komentara

  15. Da,u pravu ste,tenis u Srba ne postoji,postoji samo Djokovic(do slikanja sa Klintonom i Ana i Jelena).Jednostavno njegova pojava nije iskoriscena za popularizaciju tenisa kao sporta,vec je stvoren kult licnosti,a to je krivica medija,politicara koji su u Novaku videli idealan prirodan spin sa kojim ce ljudima skretati paznju sa svakodnevnice i napravljen je profil maltene supermena,gospodina savrsenog,sa kojim se ljudi identifikuju,zive njegov zivot,pa lepo kaze njegov tata,sta ce jadni Srbi kada se on povuce.A ja se dobro secam sta je bilo pre njega,itekako se tenis kao sport pratio,bio je treci kanal,Miklja i Viskovic prenosili meceve,vodili emisije,pratilo se i na mikronivou,izvestaji sa turnira u zemlji,juniorskih takmicenja,a najveci uspeh srpskog tenisa je bio kada se neka Jecmenica ili Nacuk,retko kad,plasiraju u glavni zreb GS,Monika je tada vec odavno bila otisla.Sve u svemu,kada se Novak povuce,vrlo moguce da ce tenis kao sport opet i dobiti pravi smisao,svakako ce manje klikova da bude na vestima ali ce uvek biti pravih zaljubljenika,pa evo u formuli nema nasih pa se opet prati,tako ce biti i sa tenisom koji je tu negde po popularnosti
    (bg leprikoni, 26. avgust 2017 16:45)

    # Link komentara

  16. @Henri Chinasky

    A zašto ne bih navijao? Mislim dečka još nisam pratio ni nešto čitao sem par nekih kolumnica (novinari sram vas bilo), ali ako je dobar i lepo vaspitan dečko ja ću da budem navijač "sve u 16". Samo nemoj da bude kao onaj Tomić i biće sve u redu. Mada opet kakve sam sve komentare na Youtube-u pročitao kada je igrao Stefan Peno mogu da razumem tvoju zabrinutost. Mada "normalnih" navijača će uvek biti.
    (Gde ja živim, 26. avgust 2017 16:35)

    # Link komentara

  17. @Marko
    Kakva kontradiktornost,ovamo pljujes Srbe da se prave pametni a sa druge strane teorija zavere o ljudima iz senke.Da,nismo zemlja tenisa niti cemo biti,secam se kada je Monika Seles dominirala niko se nije previse cimao zbog toga,danas su se vremena promenila,mnogo je para uslo u sport,tenis pogotovo,pa se vise i prati ali opet popularnost Djokovica nema veze sa rezultatima vec sa nametnutim stavom da ispravlja sliku o Srbima u svetu,a u narodu se zapatio posle svega sto nam se desio veliki kompleks i zelja da nas svet prihvati.Da stavis prosecnog Srbina na dektetor taj se vise istinski obradovao kada je onomad Mustafa odbranio penal Podolskom nego na sve Djokoviceve titule zajedno,pa juce se slavio po gradu ulazak u drustvo Vardara i Skenderbega,kada se trubilo zbog Djokovica i tenisa?
    (birokrata, 26. avgust 2017 16:32)

    # Link komentara

  18. Zar ovo nisu devedesete?
    (Una, 26. avgust 2017 16:32)

    # Link komentara

  19. U neku ruku je u pravu ali u neku i nije.

    Evo u Pirotu svaki dan prolazim pored teniskih terena njihovog teniskog kluba i nikada nema nikog.

    Stvar je u tome sto tenis treniraju uglavnom razmazena deca bogatih roditelja koji bi hteli da budu poznati ali kada vide koliko rada i truda treba za to onda odmah dignu ruke jer sto da to rade kada ima ko da im da.

    Evo moje pitanje je jednostavno. Zasto neko ne uzme i na tim praznim terenima ne igra od jutra do veceri. Dovoljno je dvoje dece sa voljom i dva reketa i nekoliko loptica i da sami sebe treniraju i igraju svaki dan posto su tereni inace prazni.

    Problem je u tome sto deca vise nisu sto su nekada bila. Mi smo u svojim godinama pravili mrezu od konopca i postavljali na prci slobodan asfaltiran teren, iscrtavali linije kredom i igrali. Nista nas nije mrzelo a danasnja deca vole da leze i bulje u mobilni i facebook zato nista nikada i nece uraditi u zivotu.

    Deco malo vise volje, kreativnosti i upornosti cini uspehe a ne lenjost.
    (Nikola, 26. avgust 2017 16:25)

    # Link komentara

  20. covek sve prica kako jeste. NIje to jedini savez u kome sede nesposobni i samo uzimaju novac koji bi trebalo da se koristi za razvoj tih sportova.

    Takodje moram da se osvrnem na Novaka koji jeste da ima neku humanitarnu organizaciju ali bi trebalo da se ugleda na Americke sportiste. Tamo je praksa da npr. svaki bejzbol ili NFL igrac ima svoju organizaciju koja ulaze i prikuplja mnogo novca u razvoj bas tog istog sporta u svojoj drzavi. Nekako imaju potrebu da vrate tom sportu i daju priliku za razvoj novih nada sto i jeste sustina svega.

    Razvijati sport u kome ste i pomoci sto je vise moguce novim narastajima kako bi taj sport bio jos uzpesniji i time nece nikada bice krize u tom sportu. Mnogo toga bi ipak trebalo nauciti od Amerikanaca sto se tice organizacija i sistema sporta jer su oni barem sto se tice toga majstori.

    Znaci ne biti sebican nego pomoci i drugima da mozda budu u nekoj buducnosti jos bolji od tebe je veliki dar i nije svako sposoban jer mnogi padnu na prvom koraku koji se zove sujeta.
    (Ivan, 26. avgust 2017 16:16)

    # Link komentara

  21. Djokokvić nije baš popularisao tenis. On je prvenstveno popularisao sebe. I to svim sredstvima i majstorski. A tenis je Djoković unazadio.
    (Popolo, 26. avgust 2017 16:13)

    # Link komentara

  22. Srbija nema tenisku tradiciju, ima samo Noleta. Posle njega, niko više neće pratiti tenis. Isti je slučaj i sa hrvatskim skijanjem posle Kostelića ...
     (Dobrica, 26. avgust 2017 16:09)

    # Link komentara

  23. Da,u pravu ste,tenis u Srba ne postoji,postoji samo Djokovic(do slikanja sa Klintonom i Ana i Jovaku videli idealan prirodan spin sa kojim ce ljudima skretati paznju sa svakodnevnice i napravljen je profil maltene supermena,gospodina savrsenog,sa kojim se ljuelena).Jednostavno njegova pojava nije iskoriscena za popularizaciju tenisa kao sporta,vec je stvoren kult licnosti,a to je krivica medija,politicara koji su u Ndi identifikuju,zive njegov zivot,pa lepo kaze njegov tata,sta ce jadni Srbi kada se on povuce.A ja se dobro secam sta je bilo pre njega,itekako se tenis kao sport pratio,bio je treci kanal,Miklja i Viskovic prenosili meceve,vodili emisije,pratilo se i na mikronivou,izvestaji sa turnira u zemlji,juniorskih takmicenja,a najveci uspeh srpskog tenisa je bio kada se neka Jecmenica ili Nacuk,retko kad,plasiraju u glavni zreb GS,Monika je tada vec odavno bila otisla.Sve u svemu,kada se Novak povuce,vrlo moguce da ce tenis kao sport opet i dobiti pravi smisao,svakako ce manje klikova da bude na vestima ali ce uvek biti pravih zaljubljenika,pa evo u formuli nema nasih pa se opet prati,tako ce biti i sa tenisom koji je tu negde po popularnosti.
    (bg leprikoni, 26. avgust 2017 16:05)

    # Link komentara

  24. Jedva čekam da vidim kako će Srbende da navijaju za Hamada Međedovića.
     (Henri Chinasky, 26. avgust 2017 16:02)

    # Link komentara

  25. A ovo je onaj političar. Pa AV je rekao politika marš iz sporta.
     (banjalučki komunista, 26. avgust 2017 15:45)

    # Link komentara

  26. nikad nismo bili teniska nacija
     (avav, 26. avgust 2017 15:21)

    # Link komentara

  27. Potpuno je u pravu za Olgu, ako nešto ne promeni maksimalno će napravit karijeru kao Akgul Amanmuradova ili Britanka Naomi Brodi, devojke njene konstitucije.
     (Miloš, 26. avgust 2017 15:09)

    # Link komentara

  28. Nemci cekaju preko 20 godina na nekog novog Bekera... a oni ulazu i imaju turnire i strukturu. Koliko dugo cemo mi nakon Djokovica?
    (Dragan, 26. avgust 2017 15:08)

    # Link komentara

  29. У емисији "Ја волим Србију" је од Мике Антића направио Нобеловца, па што онда не би и Филипа Крајиновића увео у првих 20. Његов допринос освајању Дејвис купа је исти као и допринос редара у Арени.
    (Марко, 26. avgust 2017 15:01)

    # Link komentara

  30. A di vam je oni Djoković? Nešto se ućuto?
    (Dragance, 26. avgust 2017 14:57)

    # Link komentara

  31. I posle drugog citanja isti je utisak sta je hteo reci Obradovic. On ima bolju akademiju od zapadnih, a strucnjak je najveci svetski. Zato drzava i lokalne samouprave treba da obezbede sredstva da deci koja nemaju finansijskih mogucnosti plate treninge u njegovom kampu. Naravno da bi to moralo ici preko TSS a kako trenutna rukovodeca garnitura ne zeli to da sprovede treba je menjati.
    (Qla, 26. avgust 2017 14:54)

    # Link komentara

  32. Eto Amerika ima sve moguce i pare i trenere i terene, a gde su. Tako i Australija i da ne nabrajam. Dosta vise svadje i napadanje.
     (Xfaktor, 26. avgust 2017 14:53)

    # Link komentara

  33. pravo u devedesete sa tvojim sns
    (loki, 26. avgust 2017 14:51)

    # Link komentara

  34. Čitajući u poslednje vrijeme komentare čiji se autor potpisuje sa "sacho",sve više sam ubjeđena da je to pseudonim Srđana Đokovića.
    (pseudonim, 26. avgust 2017 14:50)

    # Link komentara

  35. (dede, 26. avgust 2017 11:53)
    Nisi u pravi i ne širi dezinformacije. Svi startuju kao igraci u pojedinacnoj konkurenciji i onda kad vide da nemaju dovoljno talenta za pojedinacnu konkurenciju, onda se prebace na dubl pa tako i Zimonjic. Danas je on bogat covek a da je igrao samo singl bilo bi od danas do sutra.
     (Xfaktor, 26. avgust 2017 14:46)

    # Link komentara

  36. Koliko ti naplaćuješ u svom klubu kaži pa da vidimo ko to može da plati.
     (Miljan, 26. avgust 2017 14:46)

    # Link komentara

  37. Sve dok predsednik bilo cega govori o ekipama, ko je koga oterao a cija je kao bolja, nema srece ni za koga osim za vodju "ekipe". Bas me briga koliko igraca ima TSS, tenis nigde nije masovan sport vec za bogatije. Brine me sto u Srbiji 90% dece od 13 godina ima probleme sa kicmom i stopalima. Bolesna nacija ne moze imati uspeh ni u cemu, a nazovi popularnost tenisa ovde je bila samo zbog mogucnosti da se bolesni i siromasni napiju, i kesere dok urlaju "najbolji".
     (dosledan, 26. avgust 2017 14:26)

    # Link komentara

  38. 'хајп'....
     (Папирне марамице 25 динара!, 26. avgust 2017 14:25)

    # Link komentara

  39. Kad neko ode sa mesta koje je atraktivno a onda da dobije još atraktivnije pa se upiše u politiku onda dolazi trežnjenje, pa smena posle toga ništa nevalja. Sve me to podseća na crtać La linea.
     (e, 26. avgust 2017 14:22)

    # Link komentara

  40. Obradovicu, mislis da Svajcarci gledaju tenis kada neigra Roger ili Stan? Provereno tvrdim da ne gledaju!
     (nenad ch, 26. avgust 2017 14:15)

    # Link komentara

  41. Teniski Strucnjak.
    (Zoran, 26. avgust 2017 14:01)

    # Link komentara

  42. Празне приче,Тенис је инди-ви-дуални спорт.Ако је неко имао пара за спорт то су бивше соц земље...и шта су створили...ништа.Ту све зависи од Пара родитеља и ТАЛЕНТА .То је и иначе богатунски спорт,такав и треба да остане...Ко има има.Шлус.
    (miloje, 26. avgust 2017 13:52)

    # Link komentara

  43. "Kada je Novak imao 13 godina i kada sam počeo da radim sa njim, založio sam se i da nismo uradili to što smo napravili, nabavili sponzore i sve ostalo što ide"

    DA LI NEKO ZNA DA LI JE OVO TACNO, DA LI GA JE ZAISTA TRENIRAO ILI SU SE SLUCAJNO SRELI NA TERENIMA?
    (ne pratim, pa da pitam, 26. avgust 2017 13:51)

    # Link komentara

  44. @dede...Jel ti to nama govoris da je Zimonjic od 16 godine dubl igrac? Prijatelju Zimonjic od 25 godine igra iskljucivo dubl. Obradovic se izlupao za malu Olgu za medalju.
     (Mile, 26. avgust 2017 13:34)

    # Link komentara

  45. Mesas babe I zabe. Poenta je u tome sto je Zimonjic uvek bio dubl igrac, njemu je singl bio kao dopuna, retko ga je igrao. Dok je kod Olge Danilovic, potpuno drugacije, ona je pre svega SINGL igracica, a dubl joj je dodatno igranje. Ona u singlu I dalje nema neke uspehe, za razliku od dubla, iako je pre svega singl igracica. O tome se radi, zato je to I rekao
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dede, 26. avgust 2017 11:53)
    I vi ste pomesali babe i zabe, ali stvar je u tome da se nesto pise . Zar ne?
    Zimonjic je na posetku karijere bio singl igrac.
    (Muka mi je od fedbotova koji na sajtu B92 zaradjuju sendvic dnevno, 26. avgust 2017 13:23)

    # Link komentara

  46. tenis je uvek bio dosadan... zato klince na basket!
     (Nahtigal, 26. avgust 2017 13:19)

    # Link komentara

  47. Ne bih rekao da se gleda samo Novak. Gledaju se svi srpski predstavnici. A kako sem Novaka nema nikoga u top30 razumljiv je pad popularnosti u odnosu na period kada smo imali brojeve jedan i stabilne top10 igrače. Srpski teniseri i teniserke su tada mogli da prođu dalje od drugog kola na g.slem i master turnirima. Ljudi su imali za koga da navijaju. Nije tenis ni u svijetu toliko popularan zbog Berdiha i Kverija. Koliko zbog Federera, Nadala, pa i Novaka. Kada ova generacija okači reket o klin splasnuce tenis i na globalnom nivou.
     (Gac, 26. avgust 2017 13:00)

    # Link komentara

  48. Djokovici su stvorili Novaka ali su svojim cinjenjem i necinjenjem upropastili TSS , to svi koji su u tenisu znaju , kamo srece da su se drzali dalje od TSS !
    (milan, 26. avgust 2017 12:52)

    # Link komentara

  49. ćaće od šarapove, dokićeve, tomića i sl. su dokaz da ljudi koji nisu teniski profesionalci mogu stvoriti dobre igrače. što se obradovića tiče on nije stvorio nikoga, niti ga je iko od naših igrača zvao da im bude trener. ipak to ga ne sprečava da ima visoko mišljenje o sebi. sjećam se kada je pričao kako murej nikad ništa neće osvojiti i da ne može da igra protiv đokovića. iz njega govore emocije, ne razum
    (autocorrect off, 26. avgust 2017 12:15)

    # Link komentara

  50. Tenis je realno dosadan sport.
     (C i n i k, 26. avgust 2017 12:02)

    # Link komentara

  51. Smarate sa Vucicem na svaku mogucu vijest. Sto bi rekli Ameri - Get a life.
     (boki, 26. avgust 2017 11:53)

    # Link komentara

  52. .........
    Dalje kaze za malu Danilovic da to sto je osvojila dubl nije nista. Pa sto to ne kaze Zomonjicu koji ceo zivot igra dubl. Treba strucnjak da mu objasni da sve to sto je osvojio nista ne vredi!!!
    ........
    (Ajde, 26. avgust 2017 10:16)

    Mesas babe I zabe. Poenta je u tome sto je Zimonjic uvek bio dubl igrac, njemu je singl bio kao dopuna, retko ga je igrao. Dok je kod Olge Danilovic, potpuno drugacije, ona je pre svega SINGL igracica, a dubl joj je dodatno igranje. Ona u singlu I dalje nema neke uspehe, za razliku od dubla, iako je pre svega singl igracica. O tome se radi, zato je to I rekao
     (dede, 26. avgust 2017 11:53)

    # Link komentara

  53. "drzava daje ogromne pare, 7,8 miliona"
    izvini bogdane ali ako su tebi 60 hiljada eura ooogromne pare za teniski savez bivsih a zelimo i buducih prvaka sveta u tenisu, onda mozda bi trebao samo da se bavis striktno tenisom, nikako da si na poziciji nekoj
     (Tor, 26. avgust 2017 11:51)

    # Link komentara

  54. Човек није компетентан да прича о тенису.
    (Кривокапић, 26. avgust 2017 11:49)

    # Link komentara

  55. Ko je ovaj covek? Politika se ne mesa u sport.
    (shone, 26. avgust 2017 11:47)

    # Link komentara

  56. Bolje bi ih on naucio nego na zapadu, bolja struktura ovde za treninge hahaha!!! Da ovo izjavi osoba koja je u tenisu ovoliko dugo je sramota... Da li je on video na sta lice teniske akademije po svetu? Snimaju ti ljudi treninge da posle zajedno analizirate, imas ogroman broj masina, sprava, bazene, masazere, fizio th, domove za igrace, najbolje igrace u generaciji sa kojima mozes da treniras, bukvalno ceo dan se posvecujes tenisu i ni o cemu ne razmisljas i to kao ima u srb... Vazi. Gde nasi najbolji sportisti treniraju treba da im se kapa skine.
     (phone, 26. avgust 2017 11:46)

    # Link komentara

  57. Ovo nije problem samo tenisa već sporta, društva i privrede generalno. Mi ništa na ovom svetu ne radimo planski. „Zemlja sporta“, ma daj. To kad čujem prevrnu mi se creva. Mi smo zemlja sportista, koji su svojim zalaganjem, individualni radom, podrškom roditelja i ponekog trenera uspeli da dosegnu nebeske visine. Da smo zemlja sporta imali bi po jedan zatvoreni bazen, multifunkcionalnu dvoranu i stadion sa par hiljada mesta (ne mora 50.000) sa normalnom travom i reflektorima, u svakom gradu. Za Arsenija Zlatanovića, Filipa Krajinovića, Nikolu Milojevića, Ivanu Jorović su svi pričali „Wow kakvi talenti, ludilo, novi Đokovići, Ane, Jelene i sl.“, pa gde su sad? Tu i tamo odigraju nešto, ali ništa posebno. Naravno onaj ludak iz Partizana, zaboravio sam mu ime, je znao samo da ratuje sa svima redom, a nikome nije obezbedio bilo šta. U košarci u poslednji 15 godina nismo izbacili 5 krštenih igrača od 20 potencijalnih. Najveći problem trenera u Srbiji je što „sve znaju“, a u osnovi malo toga. Ako ne znaš pošalješ ga tamo gde neko nešto zna. E sada, tu je problem. Para nema, ali nema ni zakona ni regulativa. Dakle možda ima ljudi u ovoj zemlji, a i šire koji imaju i voleli bi da ulože. Mi im ne dozvoljavamo iz ko zna kog razloga. Sport nam služi samo za pranje para i sticanje političkih poena. Jer da je sport na zdravim osnovama ovaj i slični ne bi morao da se učlanjava u stranku da bi nešto radio.
    (Gde ja živim, 26. avgust 2017 11:44)

    # Link komentara

  58. Pa kako da imamo decu tenisere kad za jedan cas tenisa u Somboru moras da das 800 dinara. A zimi i do 1500. A mogu samo da zamislim koliko bi jedan mesec treniranja kostao u Beogradu. Verovatno treba 500eura! Pa ko ima te pare!!!
     (PolitikusParazitus, 26. avgust 2017 11:39)

    # Link komentara

  59. Pa vracamo se u devedesete, kada si podrzao iste ljude koji su nas vodili i devedesetih
    (Rade, 26. avgust 2017 11:25)

    # Link komentara

  60. Vracamo se mi u 90te ne samo zbog tenisa ...
    (Gl, 26. avgust 2017 11:22)

    # Link komentara

  61. Čisto prose....nje skoro za sve. I čudi me da nije dao podršku, zna se već kome.
    (Ćelavi, 26. avgust 2017 11:14)

    # Link komentara

  62. Osam miliona je osamdeset hiljada evra. Otkad je to ogroman novac?
    (zapanjit, 26. avgust 2017 10:36)

    Aoo zezas li se da se radi o dinarima !?!? Hahaha a ja mislio 8 miliona eura dobijaju godisnje pa reko jel moguce da su pored toga upali u neki dug, sta li ... Svasta ... Sta je to 80.000 na godisnjem nivou za bilo koji sport, a ne tenis... pfff
    (Danilovgrad, 26. avgust 2017 11:09)

    # Link komentara

  63. Što bolje ne kažete, da se ništa nikad nije promenilo,sve ostalo po starom.Kako su Novak,Ana,Jelena vinuli tenis u visine,tako što su njihovi roditelji rizikovali i žrtvovali keš,vreme i svoj život za njih,kakva država i bakrači.Država je tu da uskoči za Zvezdu i Partizan pre svega u fudbalu obzirom da vodje navijača i direktori kontrolišu velike narodne mase i obavjalju još neke posliće od vitalnog interesa za vladajuće garniture a ovi pojedinačni sportovi koji se gledaju iz fotelje, prijatno i doviđenja,uz hvala na reklami.
    (NIKOLA, 26. avgust 2017 11:03)

    # Link komentara

  64. "Imamo sjajne klince, koji imaju osam, devet ili deset godina i čak neke iz dijaspore koji su dolazili kod Janka i mene u akademiju. Moramo da pokušamo da ih kroz tenis vratimo u Srbiju, jer mnogo bolje radimo, nego što oni žive i rade u Australiji, Evropi i Americi i tako dalje. Struktura i sistem rada je mnogo bolja, nego u zapadnim zemljama", tvrdi Obradović.

    Izjavi covek mrtav ladan ovo, a bezzubi narod mu veruje. Pa mi nemamo tri krstena teniska terena u celoj zemlji i vi bolje radite nego i u Australiji i Americi i Evropi... hahahahaha kakam tolmen
    (D, 26. avgust 2017 10:58)

    # Link komentara

  65. Nije tenis za nas? Djokovic. Ivanovic. Jankovic. Tri broja jedan u singlu. Zimonjic broj jedan u dublu. Djokovic najverovatnije ce biti drugi najbolji igrac ovog sporta svih vremena. Tenis nije za nas? Sta je? Fudbal? 
    I tenis postaje skup sport tek od 12 godine. Od 6 do 12 moze da se trenira za 3-4 hiljade mesecno. 
    Cuj nije tenis sport za nas a da ljudi iz senke nisu upleli prste da sprece Djokovica da pretekne Federera imali bi najboljeg igraca svih vremena. Ti ocito ne znas stanje u srpskom tenisu i koliko i medju ovo malo dece ima talentovanih igraca. Al dobro. Srbi smatraju da znaju sve o svemu.
    (Marko, 26. avgust 2017 09:40)
    Pa i ti si neka sveznalica, cuj, ljudi iz senke sprecili Djokovica....kada prestanete da smatrate da se ceo svet urotio protiv nas jer smo, eto, neki nebeski narod, zivecete mnogo bolje...i da, nije tenis za nas, to dokazuje sve veci broj terena zaraslih u travu, nikada vise nece biti popularan i tako i treba da bude!
     (ja, 26. avgust 2017 10:55)

    # Link komentara

  66. Moze li koja sportska vijest da bude, a da tu nema i Vucica !? ;) Nego dobro, nebitno to ... Sto se tice ovoga `pracenje tenisa itd` stvarno jeste tako... Kad Djokovic igra pratim kao najveci fan tenisa ikad, od starta turnira pa sve dok Nole igra, a npr evo sad ovo kad je najavio da nece igrati do kraja godine, niti znam kad je koji turnir, niti me zanima. Kad saltam kanale i naletim na tenis, prebacam odma, cak ni ne gledam ko igra, eto cak ni tih 10 sekundi ne ostavim na tenisu ... Sto jes jes... ali da ne bi bilo tako nadam se da ce Djokovic da se vrati nikad jaci, a isto tako da ce i neki novi nas mladi igrac da se pojavi pa da njega pratimo ... ! :)
    (Vazda Pobro, 26. avgust 2017 10:52)

    # Link komentara

  67. Tenis... Deveti ešalon ozbiljnog sporta...
     (Hegel, 26. avgust 2017 10:48)

    # Link komentara

  68. Ja ne ynam sta ovaj Obradovicmasta, jel zna on gde zivi? Sta kaze, teniski savez ima dosta novca? Pa teniski savez treba da ulaze u tenisere i teniserke, s parama koje dobija ne moze da finansira razvoj jednog tenisera, ne sluzi taj novac koji savez dobija samo za plate i sastancenje po kafanama i klope u njima, za to verujem je dovoljno.
    Niste prepoznali ni Novakov potencijal, jedan dinar niste investirali u njega, da jeste sada bi imali neki procenat od njegovih zarada i sa 5% napunili bi kase i imali novca za finansiranje najmanje 10 karijera mladih potencijala. Tako se to radi.
    Za finansiranje karijere jednog tenisera treba oko 50.000 evra godisnje, pa tako jedno 5 godina, da bi teniser poceo dobro zaradjivati i vracati ulozeno u njega visestruko. Pa eto Obradovicu, ako u nekoga toliko verujes, ulozi sam u njega, jer od tog biznisa nema boljeg, ako ga uvedes u top 20.
    (Dott, 26. avgust 2017 10:46)

    # Link komentara

  69. Kakve veze ima kompetentnost sa politickim ubedjenjam.Obradovic je sjajan covek i profesionalac.A, Djokovic je covek koji se nafatirao i svima okrenuo ledja.
     (savic, 26. avgust 2017 10:40)

    # Link komentara

  70. U pravu je covek potpuno, bez obzira na politicku pripadnost!

    Cast izuzecima koje je naveo i jos nekim mikro klubovima i pojedincima, realno ne znam cemu sluze klubovi u Beogradu, osim da uzimaju novac od izdavanja terena. I na sta trose novac, ako dobijaju od Saveza.
     (Peca Butulija, 26. avgust 2017 10:38)

    # Link komentara

  71. Osam miliona je osamdeset hiljada evra. Otkad je to ogroman novac?
    (zapanjit, 26. avgust 2017 10:36)

    # Link komentara

  72. Ja mislim da tu treba postaviti

    ili Vulina ili Mrkonjica, mada i Krkobabic ume da

    stvori novu vrednost.

    Podrska Vucicu i drugovima
    (Petar, 26. avgust 2017 10:28)

    # Link komentara

  73. Znaci drzava, odnosno Vucic, super, svi ostali losi?!
    (Josh Wink, 26. avgust 2017 09:37)

    I posle svega ja volim njega
    i posle svega žiiiiivim za njegaaaaaa..
     (Som, 26. avgust 2017 10:28)

    # Link komentara

  74. Svi teniseri da se uclane u SNS, kao sto je uradio nas selektor i odmah izlazimo iz 90-ih.
    (Riki Lugonjic, 26. avgust 2017 10:27)

    # Link komentara

  75. Obradovic je covek koji je poceo da igra tenis sa 20 godina i to rekreativno, i kako je on to pomogao Djokovicu. On je covek koji ide niz dlaku i to je tajna njegovih pozicija na kojima se nalazi. Svakako je priucen trener, jedino mi se ne moze poreci da voli tenis, ali nizasta nije kompetentan.
     (chombe, 26. avgust 2017 10:24)

    # Link komentara

  76. (Marko, 26. avgust 2017 09:40)

    Marko, ajd smiri hormone. Niko ziv nije gledao tenis dok se Novak nije pojavio. Cak ga gleda i moj cale koji je operisan od bilo kakvog sporta. Kad ne bude igraca koji ce biti medju prvih 5 u svetu, tada niko tenis vise nece gledati. Samo se podsetimo da kada je Novak opao u kvalitetu igre, odmah su se novinari presaltovali i poceli da nas dave o onom kosarkasu koji je poceo da igra u NBA.
    (Raya, 26. avgust 2017 10:22)

    # Link komentara

  77. "Niko me nije slušao kada sam govorio da bi trebalo da radim sa Krajinovićem, ja bih Fiću uvukao u 20 na svetu."

    Razumem te, ni mene niko ne slusa kad govorim da treba da treniram srpsku kosarkasku reprezentaciju.

    Uvek mi je delovalo da se covek slepa uz tudja imena, da je dobio priznanje ni kriv ni duzan tako sto je "trenirao" Dejvis kup reprezentaciju koja je imala neverovatne tenisere (za koje on nije zasluzan) i veliku hemiju (imao uticaja na nju koliko i prosecan posetilac ovog sajta).

    Sve u svemu, kroz ceo tekst reklamira sebe j svoju akademiju, a uspeo je i da pomene da je trenirao Novaka Djokovica.

    Mozda bi tenis i zaziveo ovde da su prilikom omasovljenja tog sport, u vrhuncu Djokoviceve karijere, uslovi za treniranje postali dostupniji.
    Ovako su nikle akademije koje pumpaju cene i vode se logikom "hvalite me usta da niste pusta", uz more privatnih trenera sumnjivog kvaliteta.
     (rrmx, 26. avgust 2017 10:21)

    # Link komentara

  78. Obradovicu prosto stvari se vracaju u normalu.
    (Vlado, 26. avgust 2017 10:17)

    # Link komentara

  79. Ovaj Obradovic je cudo od strucnjaka i coveka. Da se razumemo Devis kup bi ja i moj komsija osvojili sa onakvim igracima. Kaze strucnjak da bi Krajinovica uveo u top20! Pa sto ga ne uvede?Dalje kaze za malu Danilovic da to sto je osvojila dubl nije nista. Pa sto to ne kaze Zomonjicu koji ceo zivot igra dubl. Treba strucnjak da mu objasni da sve to sto je osvojio nista ne vredi!!! Proziva sve zivo a nerece koga je on ako ne vrhunskog ono solidnog tenisera stvorio. Nista ne funkcionise a on bi to doveo u red samo da moze. Majstore ti si pomocnik u OK zato sto si clan stranke a ne zato sto si to zasluzio. Ti si poslanik u skupstini i kao takav nisi nezavisan i nemas odresene ruke. Kritikujes sistem a ti si u vrhu sistema!!!
     (Ajde, 26. avgust 2017 10:16)

    # Link komentara

  80. Sasvim je normalno da su najbolji rezulati u tenisu pripremani i ostvareni u vreme kada je na vlasti bila stranka koja na logou ima zutu lopticu.
    (Dzigi, 26. avgust 2017 10:15)

    # Link komentara

  81. Imali smo trogodišnju dominaciju Đokovića, tako da ne bih rekao da nije sport za nas... ali bih rekao da su mnogi pratili tenis samo zbog Đokovića... ali kad se setim kad izgubi od Federera ili Nadala... opravdanje je uvek bilo da je imao loš dan a ovi igrali kao na drogama... jednostavno Srbima i balkanskim nacijama uopšte je teško da se suoče sa realnošću, pa je posle odličnih igara gorepomenutih i raspadanja Đokovićeve psihe, posle nadljudskih napora, došlo do pokušaja da se ovo objasni ne svetu, niti ostalim Srbima već samim sebi nekakvim teorijama zavere. Često se desi da veliki broj naših građana smatra za druge nacije kako su inferiorni u svemu u odnosu na nas, a zatim pljuje sve svoje. Definitivno su balkanske nacije, nacije sa najvećim kompleksom više vrednosti i istovremeno najvećim kompleksom niže vrednosti.
     (3D, 26. avgust 2017 10:04)

    # Link komentara

  82. Kad neko
     (Vladimir, 26. avgust 2017 10:03)

    # Link komentara

  83. @sasho... Znaci majstore dok je Novak pobedjivao bilo je regularno a od kada gubi sve je namesteno! Moram reci veoma veoma veoma cudno razmisljanje i zakljucak.
     (Navijam za Novaka, 26. avgust 2017 10:02)

    # Link komentara

  84. Nije mi jasan onaj deo o parama...mislim sta je tu realno toliko skuplje od bilo kog drugog sporta? A svi znamo da je rezervisan za one sa dubljim dzepom...zasto?
    (Kek, 26. avgust 2017 10:02)

    # Link komentara

  85. @Marko
    Nebitno je koliko imamo talentovanih igrača, suština je da su tribine na teniskim mečevima prazne. Sam B92 priznaje da specijal US ppena niko ne čita kada Đoković ne igra. Sa duge strane finale NBA gleda pola srbije bez obzira što nema naših igrača.
     (Milan, 26. avgust 2017 09:57)

    # Link komentara

  86. Kako ovaj čovek ima obraza da se javlja posle svog političkog angažmana.Ti si narodni poslanik jer se nisi našao u tenisu.Pusti sada druge da rade,a ti se lepo bavi politikom.
     (Dekameron, 26. avgust 2017 09:50)

    # Link komentara

  87. Za Olgu je sve u pravu, juniorski dubl je cista zabava, a Olgi sluzi za dobijanje lajkova po drustvenim mrezama i pisanje hvalospjeva o njoj. A za to vrijeme neke njene vrsnjakinje uveliko u kvalifikacijama za seniorske GS.
    (Car, 26. avgust 2017 09:44)

    # Link komentara

  88. Mi ne biramo discipline, mi biramo, i "ulazimo" samo u "pobedničke ekipe" , jer obožavamo samo "naše šampione".
     (Potencijalac, 26. avgust 2017 09:43)

    # Link komentara

  89. Ja pa ja i još jednom ja, zna li on nekako drukčije da započne rečenicu... nije mi se promenilo mišljenje o ovom čoveku.
     (SrbinsonKruso, 26. avgust 2017 09:42)

    # Link komentara

  90. Zaista ne razumem sve ovo. Zašto svaki sport mora biti popularan? Svako podneblje karakterišu izmedju ostalog i odredjeni sportovi koji su popularniji i masovniji od drugih. Kod nas su to timski sportovi, streljaštvo. Tenis ovde nikada nije zaživeo i niti će. Naprosto se ne pronalazimo u većem broju u istom. To je sport za male bogataše, a mi smo siromašna zemlja. Prosečan Srbin krpi kraj sa krajem za razliku od recimo prosečnog Danca ili Britanca kome je to ipak malo dostupnije. Iza Novaka nikada nije stao teniski savez, nego su se sami dovijali kako su umeli. Tako da ovaj apel vidim kao smešan. Lično obožavam tenis i gledao sam ga mnogo pre Novaka, ali negujmo sportove u kojima imamo uspeha i tradiciju. Nije ovo za nas, setite se atp turnira i onih sablasnih tribina.
    (Milan, 26. avgust 2017 09:10)

    Nije tenis za nas? Djokovic. Ivanovic. Jankovic. Tri broja jedan u singlu. Zimonjic broj jedan u dublu. Djokovic najverovatnije ce biti drugi najbolji igrac ovog sporta svih vremena. Tenis nije za nas? Sta je? Fudbal?
    I tenis postaje skup sport tek od 12 godine. Od 6 do 12 moze da se trenira za 3-4 hiljade mesecno.
    Cuj nije tenis sport za nas a da ljudi iz senke nisu upleli prste da sprece Djokovica da pretekne Federera imali bi najboljeg igraca svih vremena. Ti ocito ne znas stanje u srpskom tenisu i koliko i medju ovo malo dece ima talentovanih igraca. Al dobro. Srbi smatraju da znaju sve o svemu.
     (Marko, 26. avgust 2017 09:40)

    # Link komentara

  91. Znaci drzava, odnosno Vucic, super, svi ostali losi?!
     (Josh Wink, 26. avgust 2017 09:37)

    # Link komentara

  92. Sta da gledam kad je od Pariza 2016 pa do kraja 2017 sve rezirano.Teniseri su kupljeni,mečevi namešteni,titule se unapred osvajaju,teniseri glume povrede,Federer glumi juniora,Marej postao senilan,Djoković je misterija ,Nadal gubi svaki put kad se sretne sa Federerom,Zverev niokud 2 masrersa dobija.Kad se tenis vrati na gladijatorsku borbu ponovo ćemo da pratimo.
     (sasho, 26. avgust 2017 09:36)

    # Link komentara

  93. Ti si majstore za mene postao nekopetentan odkada si podrzao ovu vlast!
     (Mate, 26. avgust 2017 09:35)

    # Link komentara

  94. Inace pise se "bad guy" ovako ispada bed gej, cisto usput..Nego, moje neko misljenje, ne mora niko da se slozi..Novak je zapinjao da otera Zivojinovica i da dovede strica, bez plana sta dalje, tako da je ovo sto se sad desava prirodan sled dogadjaja.A, ako se dobro secam, to je i Obradovic svojevremeno podrzao..
    (Alekso, 26. avgust 2017 09:33)

    # Link komentara

  95. Moramo da pokušamo da ih kroz tenis vratimo u Srbiju, jer mnogo bolje radimo, nego što oni žive i rade u Australiji, Evropi i Americi i tako dalje. Struktura i sistem rada je mnogo bolja, nego u zapadnim zemljama"

    Znam da ce e mnogi smijati ovoj izjavi (posebno autosovinisti koji misle da je bas sve lose u Srbiji) ,ali zivim u Njemackoj 3 godine , usko sam vezan uz sport, posebno one uz bazene, obilazim redovno Belgiju i Nizozemsku , ali vjerujte mi kada bi Srbija imala barem trecinu uvjeta kao recimo u Njemackoj gdje svako selo ima bazen a zjape prazni , gdje struka je bazirana samo na tecajevima od par sedmica, gdje je pasivnost na izuzetno visokom nivou, vjerujte s dijelom nase struke koja odlicno radi, a veliki broj s nikakvim primanjima , i kada bi korupcija bila onih iz vrha u savezima na nizem nivou, Srbija bi imala eksploziju rezultata u mnogim sportovima
    (nije bez veze ovo izjavio, 26. avgust 2017 09:31)

    # Link komentara

  96. Treba nam onaj čovek koji veruje kada niko drugi ne veruje, i svi smo mu večito zahvalni do neba. Hvala unapred Predsedniče Vučiću, veliki vođo!
     (marko, 26. avgust 2017 09:30)

    # Link komentara

  97. Tereni za tenis u balonima se plaćaju nema ih ispred zgrade, ne može se igrati na livadi, ne može bez solidnog reketa i loptica... treniranje je tek papreno skupo. Sa druge strane izađete isprednzgrade na slobodne terene za košarku/fudbal, već neko ima loptu i sve puno, samo se priključite... za treninge ne znam, ali patike,šorc i majca su svakako jeftiniji.
     (Što nismo prvaci u boćanju, 26. avgust 2017 09:30)

    # Link komentara

  98. I on misli da su na sceni 90-te...veoma interesantno :-)
     (Trifke, 26. avgust 2017 09:29)

    # Link komentara

  99. Koga je beše dotični podržao???
     (skorpija, 26. avgust 2017 09:12)

    # Link komentara

  100. Zaista ne razumem sve ovo. Zašto svaki sport mora biti popularan? Svako podneblje karakterišu izmedju ostalog i odredjeni sportovi koji su popularniji i masovniji od drugih. Kod nas su to timski sportovi, streljaštvo. Tenis ovde nikada nije zaživeo i niti će. Naprosto se ne pronalazimo u većem broju u istom. To je sport za male bogataše, a mi smo siromašna zemlja. Prosečan Srbin krpi kraj sa krajem za razliku od recimo prosečnog Danca ili Britanca kome je to ipak malo dostupnije. Iza Novaka nikada nije stao teniski savez, nego su se sami dovijali kako su umeli. Tako da ovaj apel vidim kao smešan. Lično obožavam tenis i gledao sam ga mnogo pre Novaka, ali negujmo sportove u kojima imamo uspeha i tradiciju. Nije ovo za nas, setite se atp turnira i onih sablasnih tribina.
    (Milan, 26. avgust 2017 09:10)

    # Link komentara

  101. Svaka cast Vucicu
    (Joki, 26. avgust 2017 09:08)

    # Link komentara