- Komentari -
  1. (Djordje NS, 20. jun 2018 14:10)

    Rastu ti dlake ispod pazuha pa ti smetaju dok kucas ove komentare?
    (troll level 100, 21. jun 2018 11:43)

    # Link komentara

  2. Maroko najbolji tim u grupi a ispada..fudbal je tako cudna igra.
    (Gonza, 21. jun 2018 04:27)

    # Link komentara

  3. @kako da ne
    Derane može li nekako da nam središ druženje sa reprezentativcima Argentine. Očigledno si njihov PR jer sve znaš. Još ako bi mogao neki dres sa njihovim potpisima bilo bi dobro. Mada čitajući tvoj komentar oni su izgleda gori od nas. A te budale što ih toliko plaćaju. Ili što ih ubacuju u prvu postavu kako u klubu tako i u reprezentaciji. Bolje da tebe treneri i gazde klubova kontaktiraju pošto si očigledno bolje upućen u tematiku.
    (Vladimir, 21. jun 2018 00:05)

    # Link komentara

  4. Opet je Ronaldo spasao Portugal i danas. Rešio je danas ovu utakmicu protiv Maroka svojim izvanrednim umećem i velikim iskustvom i talentom koji poseduje i postigao gol odluke za pobedu od 1:0 u jednoj teškoj teškoj utakmici za Portugal. Već 4 gola Ronalda na ovom prvenstvu, sve čestitke, dečko se iskreno bori za svoju reprezentaciju.
    (Ivan Veljković, 20. jun 2018 22:59)

    # Link komentara

  5. Maroko borben
    (Kayser Soze, 20. jun 2018 22:27)

    # Link komentara

  6. @buffalo
    Di Maria decko ne igra zadnje 3 godine. Zadnje 3 godine covek greje klupu i ulazi po potrebi. U trenutnom sastavu Messi za dobrog saigraca ima samo Aguera koji je takodje kao i Messi vec u godinama (ako kazes da je Ronalno u godinama onda su i oni). Otamendi je klasican kiks igrac koji je dobar samo u Sitiju od kad ima Kompanija i Dzonsa i Vokera uz sebe. Dok Kompani i Voker nisu igrali za silu gollova je bio bas kriv taj Otamendi. Dibala? Narusava atmosferu u ekipi, nema sta Mesi da se ljuti. To radi i u Juventusu i to svako zna. Ikardi nema poziva jer sta ce on pored Aguera, Dibale? Bilja ili Mutinjo? Meza ili Bernardo Silva? Budite realni, meni je Maradona neprevazidjen ne ni Mesi ni Ronaldo. Samo budite realni! Ronaldo je driblao da, pre 10 godina prestao to da radi i nabio se u 5 metara jer drukcije ne moze da prati Mesija. Mesi nije tip coveka kao on, da jeste
    (kako da ne, 20. jun 2018 22:21)

    # Link komentara

  7. Neutralni fles, ** 
    Sto, si bre toliko nervozan,daj malo kratke, i sazete komentare. Veruj mi da preskacem tvoje maratonske besede, samo vidim tvoj link i bezanija.
    (Ramones, 20. jun 2018 19:37)


    niko ne mora da cita ako mu se ne cita.
    (neutralni felsh, 20. jun 2018 21:33)

    # Link komentara

  8. Neutralni fles, **
    Sto, si bre toliko nervozan,daj malo kratke, i sazete komentare. Veruj mi da preskacem tvoje maratonske besede, samo vidim tvoj link i bezanija.
    (Ramones, 20. jun 2018 19:37)

    # Link komentara

  9. dovoljno je... hah.
    nisam poredio takmicenja nego zavrsnicu - finala. svako takmicenje na kontinentalnom nivou je na svoj nacin tesko. vazi i za africko, a kamoli za evropsko, i juznoamericko, gde je gomila "ludackih" reprezentacija koje mogu da pobede svaku svetsku, od kolumbije do urugvaja, svi strpani na uzak turnirski prostor.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neutralni felsh, 20. jun 2018 16:58)

    # Link komentara

    Primarno sam mislio na zavrsnice - finala, ne na takmicenja. Redosled navodjenja je jasan. A kada smo vec kod kontinentalnih takmicenja, svako jeste na svoj nacin tesko, samo su neka teza od drugih - na prvom mestu, Evropsko. Ta gomila "ludackih" reprezentacija sa juznoamerickog tla je deficitarna u odnosu na gomilu "ludackih" reprezentacija iz Evrope. Stepen vrednovanja finala i titule odredjuje kvalitet takmicenja. Evropsko je na prvom mestu. Dok se Portugalija ne nalazi ni medju prvih pet selekcija u Evropi, sto dovoljno govori u ime snage takmicenja kao i turnirskom prostoru. Malo li je? Hah. Dovoljno li je? Svakako. Igrao Maroko kao pred svojim navijacima ili ne, poslednji je - ispao je. Tuzno li je? Jeste. Tuzni li su oni koji su mislili da ce Portugalcima uzeti bod ili tri? Nesumnjivo.
    (TLA, 20. jun 2018 19:19)

    # Link komentara

  10. Kako se oni provlače, znači, to je strašno.
    (Lune, 20. jun 2018 19:11)

    # Link komentara

  11. Какав падавичар, огади ми фудбал скроз...
    (србин, 20. jun 2018 19:04)

    # Link komentara

  12. @ Nemanja @ kiki

    Stvarno mi je ispod nivoa da nastavim bilo kakvu polemiku sa vama dvojicom. Voleo bih samo da znam koliko svaki od vas dvojice pojedinačno ima godina, jer prosto ne mogu da verujem da neko odrastao i sa minimalnim znanjem iz fudbala može da piše takve nebuloze.
    Izvonjavam se ali oduzimate mi vreme glupostima. Pozdrav obojici...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djordje NS, 20. jun 2018 18:33)

    Meni uopste nije bitna polemika sa tobom .. Ja samo tvoje komentare koristim da ljudima ukazem na istinu o MESIJU i ronaldu.. I ja verujem da ti posle svakog mog komentara ostane knedla u grlu.
    Pozdrav
    (Nemanja, 20. jun 2018 19:00)

    # Link komentara

  13. hahahahahahah koliko covek simuliraaaaaaaa
    (vene, 20. jun 2018 18:48)

    # Link komentara

  14. Penal! Penal za Portugal! Eno ga Ronaldo traži VAR. Pa ljudi moji, je l' imate oči, kako ne shvatate da ga zbog ovakvih stvari ne vole? I nemojte samo da je bilo kontakta, na onaj kontakt ni moja baba od 80g. ne bi pala. Sramota!
    (Pronicljivi, 20. jun 2018 18:47)

    # Link komentara

  15. Interesantno bi bilo da se u osmini finala sastanu Rusija-Portugal. Rusija, na domacem terenu sa dobrom atmosferom stvorenom u uvodnim utakmicama i Portugal sa takodje dobrom atmosferom i Ronaldom. To bi bila zanimljiva, pre svega rezultatski, utakmica. Za Ruse bi to bila lepa prilika za prolaz i nastavak takmicenja na SP.
    (Mii, 20. jun 2018 18:35)

    # Link komentara

  16. Interesantno bi bilo da se u osmini finala sastanu Rusija-Portugal. Rusija, na domacem terenu sa dobrom atmosferom stvorenom u uvodnim utakmicama i Portugal sa takodje dobrom atmosferom i Ronaldom. To bi bila zanimljiva, pre svega rezultatski, utakmica. Za Ruse bi to bila lepa prilika za prolaz i nastavak takmicenja na SP.
    (Mii, 20. jun 2018 18:34)

    # Link komentara

  17. @ Nemanja @ kiki

    Stvarno mi je ispod nivoa da nastavim bilo kakvu polemiku sa vama dvojicom. Voleo bih samo da znam koliko svaki od vas dvojice pojedinačno ima godina, jer prosto ne mogu da verujem da neko odrastao i sa minimalnim znanjem iz fudbala može da piše takve nebuloze.
    Izvonjavam se ali oduzimate mi vreme glupostima. Pozdrav obojici...
    (Djordje NS, 20. jun 2018 18:33)

    # Link komentara

  18. Ili igraju neku taktiku i tempiraju formu, da ni Frojd ne bi mogao da je provali, ili veze nemaju!
    (Никшићанин, 20. jun 2018 18:31)

    # Link komentara

  19. Nije Ronaldo neko ko je dosao sa strane pa pomogao Portugalu. Ronaldo je Portugal isto koliko i drugi njihovi igraci. Nebitno je koji Portugalac postize golove.
    (Pedja, 20. jun 2018 18:30)

    # Link komentara

  20. CR...
    (Kayser Soze, 20. jun 2018 18:28)

    # Link komentara

  21. Vise srece nego pameti u golivima Ronalda. Sve to u eri najruznijeg fudbala ikada.
    (Ta-Da!, 20. jun 2018 18:24)

    # Link komentara

  22. Ronaldo daje golove i resava utakmice. A Messi?
    (B, 20. jun 2018 18:23)

    # Link komentara

  23. @ brmbota

    Ne brini se klinac, svanuće ti kad tad pogotovo zato što Portugal igra očajno. Ali mogu da zamislim na kakvim si mukama i kakve ti je neizlečive komplekse Ronaldo nabio.
    (Djordje NS, 20. jun 2018 18:20)

    # Link komentara

  24. @ kiki

    Dečko, koliko puta misliš da objavljuješ jedan te isti komentar? Na stranu što je glup i nema veze sa životom. A što se tiče logike, mani se onih stvari sa kojima nemaš dodirnih tačaka, jer ispadaš smešan.
    (Djordje NS, 20. jun 2018 18:15)

    # Link komentara

  25. Ljudi šta brehćete tolko!?! Portugal je fudbalska nacija mnogi klubovi su igra li što u Ligi Evrope odnosno Ligi šampiona neki su čak osvaja li ta dva takmičenja. Gomilu generacijskih igrača su izbaci li od LEGENDE Figo,Mutinje,Kouta,Karvalja,Kosta,Pauleta,Nuno Gomesa,Žoa Pinto,Simao Sabrosa,Poštiga,Euzebio,Silvu do Nanija sadašnjeg Pepa,Kvarežmu i još mnogih koji igraju trenutno. Jedno SP imaju plasman kad su uze li bronzu 1966 kad su igra li u Engleskoj tad su bili Englezi prvaci to je to dok na EP imaju dva četvrtfinala polufinale,finale do zlata 2016 godine. Nikako se ne sme potcenjivat ma koliko god delovao mnogim loša reprezenzacija zbog samog Ronalda koji je prvi kao strelac u svojoj repki iza njega Figo,Nani,Mutinjo,Kouto..
    (Ljubitelj sporta., 20. jun 2018 18:14)

    # Link komentara

  26. One man show.
    (micka, 20. jun 2018 18:09)

    # Link komentara

  27. Isto tako su mu dodeljivali zlatne lopte u vreme neprikosnovenosti Inijeste. Cim on ode, Argentina ce da progleda, videcete.
    (milenko, 20. jun 2018 16:24)


    A sta cemo sa Ronaldovim zlatnim loptama koje je dobio na racun Krosa, Iska, Modrica + Ramosa? Dok mu nisu doveli prva 3 igraca nije mogao Real dovesti ni do finala sa Iguainom i ostalim. A Argentina ostvari samo 1 pobjedu u 8 utakmica u kvalifikacijama bez Mesija. Da nije Messija ne bi ni igrali SP.
    (ppp, 20. jun 2018 18:08)

    # Link komentara

  28. (neutralni felsh, 20. jun 2018 16:47)

    Veliki trofeji poput SP ili EP jesu važno merilo uspeha nekog fudbalera, ali ne i presudno kada je u pitanju ocena uspešnosti njegove karijere. Ima mnogo primera koji idu u prilog tome. Jedan veliki Džordž Best na primer, koga su svojevremeno s pravom nazivali Beli Pele i koji je bio jedan zaista veliki virtuoz fudbala, a nikada nije igrao ni na SP ni na EP sa svojom Severnom Irskom zbog činjenice da Severna Irska ne pripada gornjem domu evropskog i svetskog fudbala i nema reprezentaciju za velike domete, ni tada a vidimo ni sada, a kamo li da je dolazio u priliku da osvoji SP ili EP. I? Da li Džordža Besta to što nije osvajao SP ili EP čini manjim fudbalerom? Naravno da ne! Iz skorijeg vremena imamo i primer sjajnog Velšanina Rajana Gigsa koji je sa Mančesterom osvojio pregršt Premijer liga i FA Kupova i dve Lige Šampiona ali sa Velsom ne samo da nije naravno osvojio ništa nego ni na jedno veliko prvenstvo nije se plasirao! I? Da li to Rajana Gigsa čini manjim fudbalerom? Naravno da ne! Isti je slučaj i sa Mesijem i Ronaldom naravno, s tim što Ronaldo evo sada briljira na ovom SP i na najboljem je putu da odvede svoj Portugal daleko, ali mislim da neće Portugal osvojiti ovo SP jer je sem Ronalda ostali deo tima veliki prosek, danas se to videlo protiv Maroka, sat i po su branili ono što je Ronaldo postigao već u 4. minutu i jedva nekako odbranili. Što se Mesija tiče, već protiv Hrvatske može da se desi da i definitivno ostale bez SP!
    (Ivan, 20. jun 2018 18:07)

    # Link komentara

  29. Neopisivo koliko su dosadni komentari sa poredjenjem ove dvojice, ne mogu docekati dan kada se penzionisu pa da na miru gledamo fudbal i citamo vesti bez prepucavanja klincadije i statisticara.

    Samo se prisetim kraja 90-ih i pocetka 2000-ih, em veca koncentracija talenata i majstora fudbala, em bolji fudbal bez milijardi i sminkera i bez polarizacije svega na 2 kluba i igraca koje slepo prate oni koji za drugo i ne znaju, odrasli u eri interneta i uspeha Barse/Reala, kako ce pratiti fudbal za 3, 4 godine kada im odu "idoli"...
    (BlueFortress, 20. jun 2018 18:01)

    # Link komentara

  30. они не треба да се зову португал, него роналдо и другари. потсећа ме на леброна у кливленду. роналдо игра епски, а остатак португала као костарика или тако неко.
    (веверица, 20. jun 2018 17:52)

    # Link komentara

  31. Ovaj Portugal je jedna najobicnija krntija od ekipe.. Gol iz kornera, penala, slobodnjaka i slucajnog kiksa golmana dovoljno govori o kreativnosti tzv prvaka Evrope od kojih ima boljih bar 6-7 ekipa samo u Evropi..
    (Mare, 20. jun 2018 17:47)

    # Link komentara

  32. Kod prtugalaca,pored toga sto pojma nemaju,ako Ronaldo zakaze ,gube mec sigurno, sto rekao onaj lik sa rts a ,sportski pooozdrav :)
    (SYLA, 20. jun 2018 17:23)

    # Link komentara

  33. CR7 VELIČANSTVENI
    (DOVOLJNO JE RECI, 20. jun 2018 17:21)

    # Link komentara

  34. (dominus, 20. jun 2018 16:35)

    Vodeci se takvom logikom da je sve u trofejima, Buskets je klasa iznad Totija pa cak i Bufona. Ima titulu prvaka Evrope sa Spanijom plus 3 sa Barselonom, a sto gorepomenuti nemaju. No da li je to tako? Naravno da nije. Toti je Bogotac za Busketsa ma koliko ovaj trofeja imao.
    Hrvat Kovacic ima vise LS trofeja nego oba Italijana zajedno za cirka 40 godina karijere zajedno. Tacnije oni nemaju na kontu niti jedan trofej, a sto implicira da je Kovacic vec ispred Franceska npr.

    Naravno ima mnogo klasnih igraca koji nemaju jaku naciju poput Salaha. Npr. neki rezervista Spanije moze do trofeja premda je klasa ispod Mohameda. I? Bolji li je od Salaha? Ne verujem.

    I zbog cega je uopste vazno ko je najbolji? Moze li proci utakmica Arg, Por, Bar ili Reala, a da neko ne poredi Mesija i Ronalda vec da fakat prosto uziva u igri? Zivot nam fakat nece biti laksi ma ko god da je najbolji.
    (Dzoni, 20. jun 2018 17:03)

    # Link komentara

  35. (neutralni felsh, 20. jun 2018 15:51) 

    Ta dva finala Copa su ekvivalent tri finala i cetiri polufinala EP. Fascinantno i nadasve jako takmicenje. Toliko da EP nije nista u poredjenju sa njim. Malo li je? Nije. Ali moglo je "bolje li je". ;) Maroko je igrao kao pred domacom publikom. Malo li je? Portugalija je pobedila? Mnogo li je? Pet a ne cetiri titule LS tacno li je? A cetiri malo li je? Ako je cetiri nekima bi i dalje bilo malo, mnogo li je? Hah.
    (TLA, 20. jun 2018 16:47)


    dovoljno je... hah.
    nisam poredio takmicenja nego zavrsnicu - finala. svako takmicenje na kontinentalnom nivou je na svoj nacin tesko. vazi i za africko, a kamoli za evropsko, i juznoamericko, gde je gomila "ludackih" reprezentacija koje mogu da pobede svaku svetsku, od kolumbije do urugvaja, svi strpani na uzak turnirski prostor.
    (neutralni felsh, 20. jun 2018 16:58)

    # Link komentara

  36. Da zahvale Ronaldu Portugalci za ovu tesnu i tešku pobedu nad Marokom. Prosto je zapanjujuće da Portugalci opet po receptu sa Evropskog prvenstva od pre dve godine igraju bunkerice i tesne utakmice i prolaze dalje, pobeđuju. Na Evru 2016 su samo jednu utakmicu rešili u 90 minuta a osvojili su titulu, evo danas protiv borbenog Maroka opet na sličan način iščupali tesnu i tešku pobedu od 1:0 samo zahvaljujući Ronaldu koji ima veliko ogromno iskustvo i umeće da reši ove utakmice. Posle Ronaldovog gola u 4.min Portugalci su se branili bukvalno sat i po vremena i uspeli da odbrane to minimalno vođstvo a da je Maroko u međuvremenu imao mnogo više udaraca na gol od njih i mnogo više šansi, ali lošu završnicu. Videćemo šta će se dešavati u narednim utakmica, ali ukoliko ponove ovu igru danas u eventualnom meču osmine finala sa Rusima ili Urugvajcima Portugalci imaju minimalne šanse za četvrtfinale. Moraće mnogo bolje i ofanzivnije nego danas žele li da odu u samu završnicu prvenstva. Samo Ronaldo danas zaslužuje prelaznu ocenu kod Portugalaca, ostali sivilo.
    (Ivan, 20. jun 2018 16:52)

    # Link komentara

  37. neutralni felsh 

    Hajde da se malo nadovežem. Pazi ovako. Sve stoji to što si napisao za učinak Mesi-Ronaldo; Argentina-Portugal (imao je Portugal dobar tim 2006, al nije imao sreće - bili 4ti ako se dobro sećam). 
    Međutim - Mesi - smatraju ga (mnogi - više medijska propaganda) najboljim koji se igrao fudbala (najbolji ikad - glupo je porediti, ali postoje igrači koji su imali ogroman uticaj na igru - Pele, Maradona, Krojf...imali smo i mi nekoliko takvih - ti igrači su imali nešto posebno u sebi i bili su lideri svojih timova). Takav igrač MORA uzeti jedno od tri finala ili nije to za šta ga predstavljaju - to je jednostavno tako. Možda uzme ovo svetsko, mada sumnjam. Ovo prvenstvo vrlo lako može uzeti neko od koga se to najmanje očekuje.
    (dominus, 20. jun 2018 16:35)


    e, kad se sve oduzme i sabere, dodaje se faktor "umetnickog dojma". trofeji na jednu stranu, a igrac i njegova karijera kao individue na drugu: njegov stil igre, ucinak i kontinuitet pri tome.
    ne mogu se uzimati u obzir samo trofeji, npr. piksi nema nijedno globalno osvojeno finale, ali ga to ne cini manjim majstorom - zbog gorenavedenog "umetnickog utiska". u njemu nista nema pod moranje: gledas kako neko igra i dajes svoj sud. bez trofeja, bez reflektora, samo zamislis da ga gledas na poljancetu sa loptom.
    (neutralni felsh, 20. jun 2018 16:47)

    # Link komentara

  38. (neutralni felsh, 20. jun 2018 15:51)

    Ta dva finala Copa su ekvivalent tri finala i cetiri polufinala EP. Fascinantno i nadasve jako takmicenje. Toliko da EP nije nista u poredjenju sa njim. Malo li je? Nije. Ali moglo je "bolje li je". ;) Maroko je igrao kao pred domacom publikom. Malo li je? Portugalija je pobedila? Mnogo li je? Pet a ne cetiri titule LS tacno li je? A cetiri malo li je? Ako je cetiri nekima bi i dalje bilo malo, mnogo li je? Hah.
    (TLA, 20. jun 2018 16:47)

    # Link komentara

  39. ronaldo mesi
    plus minus
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ronaldo goat, 20. jun 2018 16:00)

    PIKSI +
    (Liverpool FC, 20. jun 2018 16:43)

    # Link komentara

  40. @ Updown
    Idi vidi dal sam napolju.
    (Lala gator, 20. jun 2018 16:42)

    # Link komentara

  41. portugal ispada u narednoj rundi
    (toto, 20. jun 2018 16:40)

    # Link komentara

  42. Objektivno govoreci, Rui Patrisio je trebao da bude proglasen za igraca meca, a ne CR7.
    Cak je i Zoao Moutinjo igrac meca po Whoscored, a Patrisio je igrac meca po Squawka a 2. najbolji je Moutinjo.
    Medju 11 najgorih igraca 1. kola grupne faze SP-a nalaze se Di Marija i Lukas Biglia iz Argentine.
    (aaa, 20. jun 2018 16:39)

    # Link komentara

  43. neutralni felsh

    Hajde da se malo nadovežem. Pazi ovako. Sve stoji to što si napisao za učinak Mesi-Ronaldo; Argentina-Portugal (imao je Portugal dobar tim 2006, al nije imao sreće - bili 4ti ako se dobro sećam).
    Međutim - Mesi - smatraju ga (mnogi - više medijska propaganda) najboljim koji se igrao fudbala (najbolji ikad - glupo je porediti, ali postoje igrači koji su imali ogroman uticaj na igru - Pele, Maradona, Krojf...imali smo i mi nekoliko takvih - ti igrači su imali nešto posebno u sebi i bili su lideri svojih timova). Takav igrač MORA uzeti jedno od tri finala ili nije to za šta ga predstavljaju - to je jednostavno tako. Možda uzme ovo svetsko, mada sumnjam. Ovo prvenstvo vrlo lako može uzeti neko od koga se to najmanje očekuje.
    (dominus, 20. jun 2018 16:35)

    # Link komentara

  44. kada čujem da je cr7 najbolji igrač svih vremena to je kao kada čujem da je zemlja ravna ploča!
    šta ti je EPP!!!!
    (nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu, 20. jun 2018 16:35)

    # Link komentara

  45. @milenko da Mesija niji bilo oni grupu ne bi prosli !!! Sve tri utakmice resio!!!Aj placi sad!
    (Marko, 20. jun 2018 16:34)

    # Link komentara

  46. ovaj covek je neunistiv..:-)
    (milence, 20. jun 2018 16:32)

    # Link komentara

  47. Ne mogu da verujem da Maroko nije pozvao igraca kao sto je Adel Taarabt,pa on je za ovog Zieha messi,decko je nabedjen sto je proglasen najboljim igracom Holandske lige,tako je i igrao.
    (Pedja, 20. jun 2018 16:32)

    # Link komentara

  48. Prosecna ekipa Portugala,da nije Ronalda bili bi poslednji u ovoj grupi...
    (Samo realno, 20. jun 2018 15:13)


    samo malo realnije: ekipa portugala je daleko od proseka, portugal je fudbalska nacija, uvek su imali talente za iznad proseka, a ako ne uvezu ih iz brazila kao tinejdzere. trenutni portugal je tvrda i namazana ekipa gde svako zna svoje mesto, svako zna sta radi, i gde je sve podredjeno glavnom igracu, ronaldu. ekipa koja igra u skladu sa svojim mogucnostima a one nisu male, narocito u defanzivi - shvatili su da su bolji kad igraju bez mnogo razvoja pri zonskom napadu, bitnije im je da sigurno drze loptu na svojoj polovini, uz koncepciju za polulontre i kontre, onda ronaldo naglo preuzima teziste, dok u medjuvremenu stedi energiju to jest "dozira prisustvo". to rade sve ekipe sa top igracima, svaka na svoj nacin, i real, i barsa (oni to rade pasovima, tako prave predah glavnom igracu) dok je argentina negde izmedju, i pas i mrtva igra. portugalija je odabrala zatvoren fazon, on im za sada donosi uspehe (prvaci su na EP, a na prethodnom igrali polufinale) ali nije umesno porediti ih sa grckom, kao sto mnogi rade, jer grci su njihov bunker zaigrali zato sto su morali, a portugalci su svesno odabrali slican nacin igre - njihova ekipa je daleko od tehnicke limitiranosti.
    sve ovo pisem (nista licno) u pokusaju da se ljudi opamete i ne nazivaju nijednu reprezentaciju neke od fudbalskih nacija prosecnim, portugal je uvek imao vrlo dobru ekipu.
    isto vazi i za argentinu sa mesijem. suprotno opstem misljenju, njima je do sada islo sasvim dobro. uz izvesne iscilacije u kvalifikacijama, dolazili su do samih zavrsnica: do sada imaju 3 finala u nizu, jedno svetsko i dva latino-prvenstva, jeste da nisu osvojili ali ispadali su u tek produzecima i na penale. svaki poraz u finalu jeste porazan, ali igranje jednog a kamoli tri finala moze da omalovazi samo neko ko nije igrao fudbal ili osetio nijedan turnir "iznutra", u bilo kakvom vidu.

    sto se ove utakmice tice, protiv ovako nadahnutog i borbenog maroka, koji su evidentno bili spremni da skupo prodaju svoju kozu, skoro nijedna reprezentacija se ne bi mnogo vise naigrala (mozda spanija, jer najbolje gazi loptu pri zonskom napadu, sto ekipama kao maroko ne odgovara - njima je nada nametanje tempa i potonja "stihija") danas im je jedino nedostajala mirnija zavrsnica (smireniji sutevi), ali to je tradicionalna boljka takvih ekipa... raspolozene su za igru ali nedovoljno stalozene, zato cesto rano ispadaju premda pokazu jak duh i odlicnu igru. to je i neutralna publika na stadionu osetila, pa je vecina navijala za njih, bez obzira na navijacko racunovodstvo.
    (neutralni felsh, 20. jun 2018 16:31)

    # Link komentara

  49. Kao sto je ova utakmica bila dosadna,e takav igra fdubal Kristiano Ronaldo,dosadan.Bez maste,bez icega.Moze dati 1000 golova,daleko je,miljama daleko od ovih najvecih fudbaskih genijalaca popu Messija,pravog Ronalda,Maradone,Ronaldinja,Zidana,Anrija,itd.
    (Sinki, 20. jun 2018 16:31)

    # Link komentara

  50. Drago mi je, nadam se da će Maroko imati sva tri poraza. Odvratna ekipa i navijači, mnogo su se popalili. Island takodje. Ronaldo spasitelj fudbalske igre.
    (Božo, 20. jun 2018 16:29)

    # Link komentara

  51. Šteta za Maroko,retko gotivna ekipa.
    (Lestra Keršme, 20. jun 2018 16:29)

    # Link komentara

  52. Sramotna pobeda, barem ce Spanci nakantati ove sa po 5:0 pa idu kao prvi u grupi sto znaci da Portugal ide na duplo jaci deo zreba, nakantace ih neko sa ovakvim fudbalom kao Nemci Brazilce, da ne moram vise da slusam decu iz osnovne skole. Jos kad bi ih Iran kojim slucajem dobio pa da mi svane jos i ranije.
    (brmbota, 20. jun 2018 16:07)

    Aj javi se ovde posle utakmice Spanije i Maroka
    (Igorko, 20. jun 2018 16:27)

    # Link komentara

  53. @brmbota
    Zar ti nekoga zoveš "deca"? Oni barem imaju alibi, deca su i nisu još zrele osobe. Koji je tvoj izgovor? Strašno ko sve koristi internet.
    (Vladimir, 20. jun 2018 16:26)

    # Link komentara

  54. Dali za klub ili za reprezentaciju ili na male golice u skolskom dvoristu,covek uvek daje svoj max,zato je najbolji na svetu...
    (Molder, 20. jun 2018 16:25)

    # Link komentara

  55. @b
    Vidi , nezainteresovano igrali EP i silne baraze da bi Nike imao promotera br 1 na SP . Ovo im je prvi direktan odlazak posle ko zna koliko ...
    Nemoj tu priču, imamo i mi ostali Tv ne slušam radio prenos . Ovo je negledljivo , anti fudbal koji traje od odlaska Rui Koste i donekle Figa .
    Ronaldu svaka čast ali ovo na šta liči Prvak Evrope je sramota .
    Nije ovo "koliko treba " nego nemoć i sreća.
    (fandjo, 20. jun 2018 16:25)

    # Link komentara

  56. A kad se setim da su dali Mesiju proslog prvenstva nagradu za najboljeg igraca, a covek upropastio Argentinu i nije se ni video na prvenstvu. Sramota. Isto tako su mu dodeljivali zlatne lopte u vreme neprikosnovenosti Inijeste. Pritom neigranje Teveza koji je igrao odlicno zbog Mesija, bukvalno ih je zavio u crnu. Cim on ode, Argentina ce da progleda, videcete. Isto sto je i Barselona igrala bolje bez njega kad se on povredio nisu imali ni jedan poraz za 2 meseca skoro. Sto svakako nije slucaj sa Krijstanom the Goatom koji SAM donosi pobede timovima u kojima igra. Iz Meseca u mesec, dana u dan, sata u sat.....
    (milenko, 20. jun 2018 16:24)

    # Link komentara

  57. Još se oporavljam od ove utakmice, kakav antifudbal.
    (remax, 20. jun 2018 16:22)

    # Link komentara

  58. @kako da ne

    Treba da te sramota za ovaj komentar. Po tebi ispada da Portugal ima bolji tim od Argentine hahaha smesno. Koji bre Fonte Mutinjo i ostali, ok igraci i nista vise. Jedino Bernardo Silva odskace al ni on nista nije pokazao. Kada govoris o Argentini pominjes Roha i jos neke nepoznate a gde je Aguero, Higuain, Di Maria, Dibala, Otamendi pa cak i Ikardi al ko im kriv sto ga nisu pozvali il sto ne smeju da ubace Dibalu jer ce se mali liliputanac ljutiti? Ronaldo nema driblinge? Ajde pogledaj malo njegove snimke pa komentarisi. On je u Junajtedu i igrao krilo tako da je itekako trcao driblao i davao golove. Godine ga stigle nije vise mlad pa je sad spic. I pored svega toga sto su mu saigraci losi on i dalje vuce ekipu a Mesi ne i pored vrhunskih igraca. To je razlika. Magija bez gola mu nece pomoci da prodju dalje a golovi hoce. O tome ce se pricati. Mesi bre islandu ne moze gol da da o cemu pricamo
    (Buffalo, 20. jun 2018 16:20)

    # Link komentara

  59. @ Nemanja

    A ko je sve ove godine bio trener Argentine i Barse? Da nije Santrač ili Limeni? A gde ti je danas taj Eder i da li si ikad pre tog finala i ikad posle tog finala čuo za tog famoznog Edera? Po tebi i onom kikiju ispada da je za rezultate Ronalda zaslužan tamo neki Eder. Ko vuče i sada ovaj jadni Portugal? Da nije Eder? Toliko o vašem poznavanju fudbala.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djordje NS, 20. jun 2018 15:23)

    Eder je momak koji je, zamisli, usao umesto Ronalda u igru, odigrao skoro celo finale i doneo 1. trofej Portugalu. Ucinio je za njega ono sto za Mesija u 360 min finala (3x90min + 3x30min -produzetaka) niko nije uradio(niti gola).
    Gde je danas Eder, nazalost niko ne zna - covek je zaboravljen jer se ljudi fasciniraju bojama na pertli Kristijanove kopacke..

    A za trenere, ja ne mogu da verujem da me za to pitas.. stvarno.. jel si ozbiljan..?
    (Nemanja, 20. jun 2018 16:19)

    # Link komentara

  60. Gotovo je ! IPAK je najbolji svih vremena i tu vise nema ni dileme. Ovo sta radi Ronaldo je NEMOGUCE. Malo je zlatna lopta koju ce dobiti OPET sigurno, stvarno je malo. Malo je 250 miliona koliko vredi Nejmar ili 500 koliko vredi Mesi. Ovaj covek sada zasluzuje komotno da kaze da vredi Milijardu. Ne samo sto je bolji od pomenutih, nego sa toliko godina, sa svim tim razlicitim timovima, svi ti nenormalni golovi, ama, dokle vise? Kad pogledam Zubu, on je bio odlican 2,3 godine, Ronaldinjo takodje, Mesi je bio odlican 3,4 godine....ovaj covek je spektakularan vec preko 10 godina gde god da ga stavite !!! U ERI MESIJA (kako mnogi to voli da kazu) ovaj je MESI za MESIJA. Cisto da svima bude jasno...
    (krajfife, 20. jun 2018 16:18)

    # Link komentara

  61. Daleko najbolji igrač svih vremena je Kristijano Ronaldo. Najbolji strelac u istoriji Reala, u istoriji lige šampiona. U dva kluba bio najbolji igrač ikada. Osvojio evropsko prvenstvo sa gomilom anonimnih igrača iz portugalske lige, koja je 8-a po snazi u Evropi. Za razliku od Mesija, ne tera igrače iz kluba (vidi - Ibrahimović, Eto, Alexis Sanchez itd). Nisu mu trebali razni hormoni i druge sumnjive supstance kako bi dominirao.
    Daje golove s obe noge, glavom, iz velike udaljenosti, sa poludistance, iz peterca, slobodnog udarca, penala redovno.
    (CR7GOAT, 20. jun 2018 16:18)

    # Link komentara

  62. xaxaxaxa ronaldo opat pokazuje da je vrlo smesan igrac...igrac za decu u skoli...da se loze na frizure....mesi tata fudbala.....
    (markus, 20. jun 2018 15:58)

    Dete, sedi i uci malo, mani se fudbala.Ronaldo je pokazao i veceras i nekidan da jedino on i samo on vuce Portugal dalje.Da im nije njega. sad bi se pakovali kuci.A ti i dalje nastavi da balavis na Mesija.
    (Dare, 20. jun 2018 16:17)

    # Link komentara

  63. Odlicni Maroko,zaista su napadali koliko su mogli,ali je zavrsnica najvaznija u ovakvim mecevima.Portugal je pokusao i uspeo da pobedi ovu utakmicu sa pola gasa “pesaka”,a to je za njih mnogoo,mnogoooo rizicno,jednostavno nisu oni toliko jaki da sebi mogu da priuste to.Moglo je lako da bude 1-1.Imaju Ronalda,danas je on presdio,kao i mnogo puta,uostalom kao zadnjih 15 godina sto presudjuje svima redom.Ali nemaju tako jaku sredinu,prosek,ili malo bolje.Oni nisu u top 5-6 favorita,ali njima to i odgovara.Oni su tim receptom i osvojili EP.Ljudi kazu slucajno,ne bih se slozio.Oni su imali 1-2 smor tekme imali i srece,ali kad god je bio trenutak da se odirga trezveno oni su to radili fantasticno.Neverovatno su iskusna eikpa,za njih se stvarno moze reci spoj mladosti i iskustva.Podmladili su ekipu sa par odlicnih igraca,a tu su jos stare kuke Kvarezma,Ronaldo,Pepe.Ljudi koji znaju fudbal vise nego cela Afrika zajedno.Recimo Fonte mi se dopada kako igra.Tako da,mogu do top 8,verujem da mogu.Posto imaju Ronalda,mogu i vise,njima apsolutno odgovara sto ih ne “sljive” 2%.Upravo taj podatak njih hrani.Koliko je samo Portugal bio jak pre 10,15,20 godina.Najveci majstori ikada vidjeni su nastupali za njih.Steta za SP 2006.tada su komotno mogli da osvoje,ispali od FRA 1-0,a za EP 2004. da ne govorimo,apsolutno najbolja ekipa bez premca i dodje Grcka dobije te dva puta.NEOBJASNJIVO.Ali svakako ne treba brinuti za njih,oni imaju Ronalda,a on je kao kraljica u sahu,ide svuda.
    (takkar, 20. jun 2018 16:16)

    # Link komentara

  64. Pepe moze rukomet i nista od penala. Koliko ruzan fudbal igra ovaj Portugal, kao da ih Murinjo vodi.
    Savicevic i Prosinecki placu kad vide ko je danas najbolji strelac, jedan obican trkac i padavicar.
    (Penaldo je kao Dragisa Binic, mnogo brz i snazan, ali o fudbalu blage veze nema., 20. jun 2018 16:15)

    # Link komentara

  65. je
    (Milos, 20. jun 2018 16:14)

    # Link komentara

  66. koliko srece ima ovaj Portugal,da Srbija ima pola platio bih... Bez Ronalda gol ne bi dali... Maroko bogaoca promasio u 2 utakmice
    (satelit, 20. jun 2018 16:13)

    # Link komentara

  67. Maroko me podseca na Albance, samo se oni ovako valjaju, gestikuliraju, protestvuju protiv svake sudijske odluke. Portugal rutinski.
    (Riki Lugonjic, 20. jun 2018 16:13)

    # Link komentara

  68. Jedno pitanje - kako je ovaj Portugal skoro osvojio EP? Po meni veca misterija od Grcke onomad.
    (Cxevu, 20. jun 2018 16:09)

    # Link komentara

  69. Сви ви који се ложите на Месија или Роналда, бавите се својим животима и уживајте у фудбалу тј. спорту. Ништа вама у животу не значи да ли је бољи Меси или Роналдо. Најмање причате о фудбалу.
    (Тарми, 20. jun 2018 16:08)

    # Link komentara

  70. Portugal je odigrao onoliko koliko je bilo potrebno. Nije izgledalo sjajno, ali sigurno da neiskusni Maroko nije pravo merilo.
    (popov, 20. jun 2018 16:07)

    # Link komentara

  71. Sramotna pobeda, barem ce Spanci nakantati ove sa po 5:0 pa idu kao prvi u grupi sto znaci da Portugal ide na duplo jaci deo zreba, nakantace ih neko sa ovakvim fudbalom kao Nemci Brazilce, da ne moram vise da slusam decu iz osnovne skole. Jos kad bi ih Iran kojim slucajem dobio pa da mi svane jos i ranije.
    (brmbota, 20. jun 2018 16:07)

    # Link komentara

  72. (Djordje NS, 20. jun 2018 15:23)


    Messi je na SP-u 2014 odlučio 4 utakmice golovima i asistencijama "i nije napravio ništa", a Ronaldo na EURU je odlučio samo 2 (protiv Mađarske i Velsa) i "on je ovdeo Portugal do titule" Logika navijača Reala...

    Kaže Mesi da bi dao Iguaina Ronaldu čitavu karijeru za 1 gol Edera u finalu
    (kiki, 20. jun 2018 16:05)

    # Link komentara

  73. Ovo sto igra Portugal i ono sto je igrala Grcka na EP do sad nije vidjeno. Prosto odmaram oci umirem u ljepoti njihove igre taktike i igraca. A navodni Evropski prvaci. Inace treba naglasiti Maroko ih pojeo u igri i u svim elementima bolji rival. Nezasluzeno idu kuci a Portugal se po ko zna koji put provlaci dalje.
    (Beograd, 20. jun 2018 16:05)

    # Link komentara

  74. @nex
    A ko pominje Mesija? Sto se automatski vezuju njih dvojica.
    Mnogo ima dobrih igraca,borbenih,hrabrih,atraktivnih koji su mi drazi od ove dvojice.
    Grizman,Salah,Verati,Levandovski,Modric...
    (nex, 20. jun 2018 16:04)

    # Link komentara

  75. Tuzno je s kim Ronaldo mora da igra. Zaista tuzno. Nisu sposobni da odigraju vise od dva dodavanja. Strasno.
    (impeRAtor, 20. jun 2018 15:54

    Bravo za kometar da nije ronalda oni nikad nebi videli neko takmicejnje katastrofa kako je igrao danas Portugal...
    Ronaldo je najveci igrac danasnice ne treba coveku jedna sansa i resi utakmicu...
    (dinorg, 20. jun 2018 16:04)

    # Link komentara

  76. Portugalci ovakom igrom su aktuelni sampijoni evrope pa vi vidite dali bi leprsavu,napadacku lepu za oko igru ili pehar?
    (djokoeire, 20. jun 2018 16:03)

    # Link komentara

  77. Ono pretvaranje Ronalda da je bio faul je cist zuti karton. Steta sto sudija nije pregledao
    (pufika, 20. jun 2018 16:03)

    # Link komentara

  78. Znanje. Jedna sansa, gol. Milion sansi, nemas pojma kako da das gol. To je razlika ali, ogromna. Sada ce oni i neki da pricaju da su bili bolji, da su imali sanse, da se Prtugal nije video ali dzaba. Gol je dao Ronaldo iz prve sanse a ovi amateri..ne znaju da daju gol da su igrali 10 utakmica. Meni se ovakva igra Portugala ne svidja ali potsecam da su isto tako postali praci Evrope??
    (323, 20. jun 2018 16:02)

    # Link komentara

  79. Neutralni felsh, samo ispravka. Ronaldo ima 5 titula Lige sampiona. Jedna sa unitedom i 4 sa realom.
    (JT, 20. jun 2018 16:02)

    # Link komentara

  80. @ Nek se ovaj batica, komentator kako god da mu je ime, drzi tenisa! 
    Potpisujem da niko nema losije komentatore na svetu. Zaposlite nekog ko zna ovaj posao da radi.
    (czbg, 20. jun 2018 15:48)

    Brate nemoj nam Mijaljevica na tenis molim te. Ne mogu da mutiram hocu da cujem lopticu i sudije kad dosude aut.
    (jovan, 20. jun 2018 16:01)

    # Link komentara

  81. ronaldo fudbaler za drugu ligu...ali iskreno...
    (bozidar, 20. jun 2018 16:01)

    # Link komentara

  82. @ Nex

    Pa može i on jednu utakmicu da odigra kao Messi, tj. očajno. Ali uzmeš prvo odradiš svoj deo posla pa posle ako treba možeš i da izađeš.
    (Djordje NS, 20. jun 2018 16:01)

    # Link komentara

  83. Arapske reprezentacije tu ubrajam:Saudijsku Arabiju,Egipat,Tunis,Maroko.Na 6 meceva 2 postignuta gola i to iz penala.Lepo to sve izgleda, dodavanja na 40 metara od gola,ali to ne postize golove.Bez kvalitetnih napadaca nema ni golova.Jos je ovaj Maroko mozda i najbolja reprezentacija.Portugal odigrao nezainteresovano,dovoljno da minimalno pobede.Lepa kvota 1.7.Mislim takodje da je Argentina potcenjena sa 2.15(moraju da prorade).Kvota na Nemacku 1.4 je ok.
    (b, 20. jun 2018 16:00)

    # Link komentara

  84. Ronaldo gleda sebe na video beam-u kao devojka u ogledalo.
    (stooges, 20. jun 2018 16:00)

    # Link komentara

  85. ronaldo mesi
    plus minus
    (ronaldo goat, 20. jun 2018 16:00)

    # Link komentara

  86. koliko srece za ovog ronalda...prosecan igrac u svetu....pojeo ih maroko
    (mare, 20. jun 2018 15:59)

    # Link komentara

  87. Lesijevci ovako se nosi REPREZENTACIJA!!
    (Ronaldo, 20. jun 2018 15:59)

    # Link komentara

  88. A zamislite Mesija u ovom Portugalu umesto Ronalda, vec bi bili u avionu za doma.
    (Iz_mase, 20. jun 2018 15:58)

    # Link komentara

  89. Na srpskom se kaže Portugalija!
    (1000 zašto, 987 zato, 13 zašto da ne?!, 20. jun 2018 15:58)

    # Link komentara

  90. xaxaxaxa ronaldo opat pokazuje da je vrlo smesan igrac...igrac za decu u skoli...da se loze na frizure....mesi tata fudbala.....
    (markus, 20. jun 2018 15:58)

    # Link komentara

  91. I,"lajkeri",po vama je sad Ronaldo igracina. Ja od datog gola ne videh da ga lopta slucajno udarila,a kamoli da je nesto uradio.
    (nex, 20. jun 2018 15:41)

    A po tebi je "Lessi" igracina.. Mulja loptu 90min, vrti se oko samog sebe i ne uradi nista... Ja sam mislio da se fudbal igra zbog golova, al ocigledno gresim...
    (osmiputnik, 20. jun 2018 15:58)

    # Link komentara

  92. I,"lajkeri",po vama je sad Ronaldo igracina. Ja od datog gola ne videh da ga lopta slucajno udarila,a kamoli da je nesto uradio.
    (nex, 20. jun 2018 15:41)


    Dao gol i servirao Guedesu 100% priliku kada je bio 1 na 1 sa golmanom. Dovoljno, sobzirom da je ceo Portugal ocajan bio.
    (Milos, 20. jun 2018 15:58)

    # Link komentara

  93. Gde vam je Ronaldo posle 4og minuta? Video se nije. Plus je trebao dobiti i kartone zbog simuliranja. Voli covek penal vise od majke rodjene
    (marko, 20. jun 2018 15:57)

    # Link komentara

  94. RUS(W)
    POR
    ------->RUS(W)
    FRA(W) FRA
    ARG
    ---…-- RUS
    BRA(W) BEL(W)
    GER
    ------->BRA
    BEL(W) BEL(W)
    JAP
    ---…-- FINAL
    ESP(W) … BELGIUM
    URU … ESPANA
    ------->ESP(W)
    CRO(W) CRO
    DEN
    ---…-- ESP(W)
    MEX(W) MEX
    SRB
    ------->MEX(W)
    SEN ENG
    ENG(W)
    (Zokooo, 20. jun 2018 15:57)

    # Link komentara

  95. Jedini igrač u istoriji koji je bio najbolji na dve pozicije.
    Najbolje levo krilo i najbolji centarfor u istoriji fudbala. Ronaldo
    (tiberije, 20. jun 2018 15:56)

    # Link komentara

  96. Ronaldo : Španija 3:3
    Ronaldo : Maroko 1:0
    ___…__

    1. Ronaldo 4 boda
    2. Iran … 3 boda
    3. Španija 1 bod
    4. Maroko 0 bodova
    (Djordje NS, 20. jun 2018 15:56)

    # Link komentara

  97. I,"lajkeri",po vama je sad Ronaldo igracina. Ja od datog gola ne videh da ga lopta slucajno udarila,a kamoli da je nesto uradio.
    (nex, 20. jun 2018 15:41)

    Bajo moj Mesija nema vec 2 meseca u romingu. U LS ga nema 8 godina.
    (Neko, 20. jun 2018 15:55)

    # Link komentara

  98. Možda zvuči glupo ali Muslin je izmislio fudbal za ovaj Portugal .
    (fandjo, 20. jun 2018 15:55)

    # Link komentara

  99. Tuzno je s kim Ronaldo mora da igra. Zaista tuzno. Nisu sposobni da odigraju vise od dva dodavanja. Strasno.
    (impeRAtor, 20. jun 2018 15:54)

    # Link komentara

  100. portugal igra kao mi nekada. dave ovu loptu, puno grešaka...
    (kilavo, 20. jun 2018 15:54)

    # Link komentara

  101. Ovi Marokanci ko da gol pocinje od 2m pa na vise, ne mogu po zemlji da sutnu jednu pa to je neverovatno! Ali navijam za njih, mnogo prilika, velika steta, imaju srece Portugalci
    (Dzeki, 20. jun 2018 15:52)

    # Link komentara

  102. ocito da maroko ovo gubi 1:0 ali brale moj nema tu nimalo respekta prema ronaldu i portugalu,tako se to radi,pa ce da vidimo na kraju kom opanci a kome obujci;)
    (e viva mexico, 20. jun 2018 15:51)

    # Link komentara

  103. Al nece ove Marokance...
    (Weahhh, 20. jun 2018 15:51)

    # Link komentara

  104. pricam iz secanja, mozda negde gresim:
    u poslednjih 6 godina ronaldo sa portugalijom ima jedno osvojeno evropsko prvenstvo i jedno polufinale u poljskoj. malo li je? na mondijalu u brazilu su ispali u grupi. mnogo li je?
    za to vreme, mesi sa argentinom ima 3 finala: jedno finale mundijala u brazilu i dva finala kopa libertadores. malo li je? nijedno nisu pobedili. mnogo li je?
    sto se klupskog fudbala tice, za to vreme ronaldo sa realom ima 3 osvojene lige sampiona i jednu spansku ligu. mesi sa barselonom ima 1 osvojenu ligu sampiona i 4 spanske lige.

    poenta je da su neki od parametara (konkretno - uopste takmicarski i ekipni trofejski) prilicno uporedivi - samo je pitanje kako ih ko vidi, to jest zeli da vidi.

    sto se tice trenutne utakmice, maroko kao da igra na domacem terenu :)
    (neutralni felsh, 20. jun 2018 15:51)

    # Link komentara

  105. @nex ja Mesija od njegovog gola protiv Isl...oh wait
    (Lex, 20. jun 2018 15:51)

    # Link komentara

  106. Sve su prilike, da ćemo u osmini finala gledati epski duel Ronaldo-Ignaševič.
    (Momčilo, 20. jun 2018 15:49)

    # Link komentara

  107. Nek se ovaj batica, komentator kako god da mu je ime, drzi tenisa!
    Potpisujem da niko nema losije komentatore na svetu. Zaposlite nekog ko zna ovaj posao da radi.
    (czbg, 20. jun 2018 15:48)

    # Link komentara

  108. hocemo pare bez motike , jos 5 minuta izdrzite , molim vas ;)
    (kladzom do bola, 20. jun 2018 15:45)

    # Link komentara

  109. Prvak Evrope u mišjoj rupi . Podjednako kao kada je Grčka bila e tako i ovaj Portugal.
    Dno ekipa , ne da su ih pojeli nego su ih tehnički ponizili pas igrom i kretnjom .
    (mohikanac, 20. jun 2018 15:45)

    # Link komentara

  110. Hoce li poceti da dele zute kartone za simuliranje ?!!!
    (kakogod, 20. jun 2018 15:44)

    # Link komentara

  111. jedva ceka da padne
    (AgentPromena, 20. jun 2018 15:43)

    # Link komentara

  112. Hoce dobiti penaldo crveni zbog simuliranja?
    (Nikola, 20. jun 2018 15:43)

    # Link komentara

  113. I,"lajkeri",po vama je sad Ronaldo igracina. Ja od datog gola ne videh da ga lopta slucajno udarila,a kamoli da je nesto uradio.
    (nex, 20. jun 2018 15:41)

    # Link komentara

  114. Maroko ostecen za dva cista penala.
    (Liverpool FC, 20. jun 2018 15:41)

    # Link komentara

  115. Ja ocigledno imam neki problem, gledam 80 minuta utakmicu i ne znam kojo su koji po dresovima :) nezainteresiranost level 10
    (ja hoću da budem aMoniman, 20. jun 2018 15:40)

    # Link komentara

  116. Tesko je definisati kakva sreca prati ovaj Portugal.
    (Sinki, 20. jun 2018 15:38)

    # Link komentara

  117. kad ce petak i 20 klok , ovi smaraju
    (svi smo mi muslini, 20. jun 2018 15:33)

    # Link komentara

  118. teska prevara ronaldo
    (AgentPromena, 20. jun 2018 15:30)

    # Link komentara

  119. Portugal se izvlaci vecito i sad ce.
    (Slobodan na moru, 20. jun 2018 15:28)

    # Link komentara

  120. Kolko srece ima ovaj portugal nevidjeno do sad
    (fpkn, 20. jun 2018 15:27)

    # Link komentara

  121. Ovom Portugalu da nije Ronaldo ne bi imao ko gol da da.
    (Jevdja, 20. jun 2018 15:27)

    # Link komentara

  122. Uživo: Portugal potonuo, Maroko niže prilike!



    u prevodu: maroko se namesta za popije kontru i jos jedan gol ;)
    (neutralni felsh, 20. jun 2018 15:26)

    # Link komentara

  123. Onaj slobodnjak što je Ronaldo pucao u živi zid... To bi za Kolarova bilo kao penal.
    (Cvetko, 20. jun 2018 15:25)

    # Link komentara

  124. Ovo sto gledam u 2 poluvremenu je mnogo bolja igra Maroka,Portugalaca nema nigdje..
    (Toške, 20. jun 2018 15:25)

    # Link komentara

  125. portugal do titule!!!!! srbija je uz ronalda i portugal.
    (mufc, 20. jun 2018 15:24)

    # Link komentara

  126. Loš sudija... Pogubio se
    (emil, 20. jun 2018 15:23)

    # Link komentara

  127. @ Nemanja

    A ko je sve ove godine bio trener Argentine i Barse? Da nije Santrač ili Limeni? A gde ti je danas taj Eder i da li si ikad pre tog finala i ikad posle tog finala čuo za tog famoznog Edera? Po tebi i onom kikiju ispada da je za rezultate Ronalda zaslužan tamo neki Eder. Ko vuče i sada ovaj jadni Portugal? Da nije Eder? Toliko o vašem poznavanju fudbala.
    (Djordje NS, 20. jun 2018 15:23)

    # Link komentara

  128. Unisti ih Maroko,steta bi bilo da ne preokrenu i ne pobede.
    (Bot na kvadrat, 20. jun 2018 15:22)

    # Link komentara

  129. Ja prvih 15 min 2. poluvremena vidim pritisak Marokanaca da ovi,evo sad tek presli pola i dobili jedan slibodnjak. A tako je bilo i u prvom.
    Znaci,da im nije Ronalda,vec bi pakovali kofere
    (nex, 20. jun 2018 15:21)

    # Link komentara

  130. Kako mi je zao Maroka, po prikazanom trebali su da imaju najmanje 4 bodova iz ove dve utakmice a izgleda imace 0.
    (Nathan, 20. jun 2018 15:20)

    # Link komentara

  131. Португалци боље да дају још један иначе ће Мароко да изједначи.
    (doom, 20. jun 2018 15:19)

    # Link komentara

  132. Maroko bolji ali nece lopta u gol
    (marko, 20. jun 2018 15:17)

    # Link komentara

  133. Prosecna ekipa Portugala,da nije Ronalda bili bi poslednji u ovoj grupi...
    (Samo realno, 20. jun 2018 15:13)

    # Link komentara

  134. Mislim da je vreme da prestanu komentari koje bolji CR7 ili Mesi!Da vas pomirim obojica su super!Kakve veze ima sad ta prepucavanja u ovim utakmicama na SP.Da cujemo konkretne analize timova koji igraju,dosadni ste vise sa tim koje bolji!Navijam za nase a ne za druge.Utakmice su interesantne,i ako mogu da primetim africke ekipe dosta napredovale u svim segmentima igre.Pitanje dana je kad ce jedna od ekipa sa ovog kontinenta igrati u finalu i pokusati promeniti istoriju fudbala,gde jos uvek vladaju ekipe Evrope i Juzne Amerika.Uostalom fudbal je uvek bio sport siromasnih,Sto se tice Portugala,misljenja sam da iako ih predvodi Ronaldo,fale im igraci poput Nanija i Mate.Maroko dobar u polju ali nedovoljno dobar u zoni suta,bespotrebno komplikuju.
    (bmiles, 20. jun 2018 15:12)

    # Link komentara

  135. Jel sam ja jedini kome izađu ospice na koži svaki put kad komentator kaže Ziješ u mesto Zijeh?
    (Uglješa, 20. jun 2018 15:11)

    # Link komentara

  136. Nisam komentarisao zadnjih dana ali ajde sada. Priče da je Portugal prosecna ekipa i da ih Ronaldo vuče? Vi to stvarno mislite? Ko je tu prosek? Bernardo Silva? Guedes? Zoao Mario, Mutinjo, zver a ne igrac Vilijam Karvaljo? Fonte, Cedric ? To su vama prosek igrači? Realni ste? I pored svih tih kvalitetnih igraca imaju trenera koji ih vrhunski vodi dugo vremena, vidi se da igraci kidaju jedni za druge. Ronaldo je igrac koji ne dribla, koji ne menja kretanje sa loptom, on je igrac koji eventualno odradi dupli pas sa nekim i izlazi na golmana ili u neki sprint. Ljudi kada to napisu dobiju minuse, a to nije neistina to je cinjenica jer svi to vidimo. I svaka mu cast, nekada i promasi zicer ali uglavnom pogadja ali on je jednostavno klasicna haubica igrac. Poput nekada Inzagija samo sto je Inzagi naravno dosta losiji, ali to je u sustini to. Igra glavom, cekanje u liniji sa protivnicima i ostalo. Ili tipa Klose. To je Ronaldo sam od sebe napravio da bi postizao golove jer samo tako moze da bude u vrhu. Da igra drugu poziciju bio bi slican igrac npr Quaresmi mada on i ima dribling. Secate se pravog Ronalda i zasto ljudi govore da je on bolji od novog? Zato sto je bio dribler. Covek je driblao 5 igraca i davao golove a isto u vrhu napada igrao. Argentina kazete ima bolji tim? Okej, Maskerano sa 35 godina, Meza? Bilja koji ni u svom timu ne igra. Tagliafiko bek, Salvio? Roho ? Sta ocekujete od Mesija pored njih? On nije igrac tipa Ronaldo da ceka u 5 metara. On covek mora da igra za ekipu jer bez njega su velika 0, ne bi imao ko da bude izmedju napada i sredine. Videli ste protiv Islanda, ko god ima loptu gleda gde je Mesi da mu je daje jer ne zna sta ce s njom. Silu dodavanja su tako pogresili jer su i iz nemoguce situacije pokusavali njemu da je daju. Verujem i da covek nema neku zelju za igranjem sa njima i da je tu da proba nesto. Pritom situacija i atmosfera u timu su lose, klanovi...Kao Brazilci, sve gledaju gde je Nejmar i nereseno. To je to. Portugalci imaju dobre igrace i svi rade za Ronalda. Kao Mesi kada je imao dobru sredinu u Barsi pre 5-6 godina i igrao u napadu dao je 100 golova u toj godini. Od tada i u Barsi i Argentini igra sredinu jer nema ko drugi. Pozdrav
    (kako da ne, 20. jun 2018 15:06)

    # Link komentara

  137. Dzaba mu i da dá deset golova na utakmici,dzaba mu sve nagrade.Tom liku zvizde na svakom stadionu sem Reala,MuTd,i Sportinga.Zato sto je egomanijak,sebi najlepsi,padavicar,narcis.Jedan Ronaldinjo je zajednu utakmicu cinio spektakl od igre,zbog cega se i dolazi na istu.Zbog ovog istog lika su toliko popustena pravila u sesnaestercu da se isti svira skoro zbog loseg zadaha.Bice upamcen po prevaram,a jos brze zaboravljen u svetu fudbala.Nikad on nece biti ni u top 10 fudbalera ikada.Bil Rasel je osvajac 11 NBA titula i niko ga ne svrstava u top 10 najboljih.
    (Pikobelo, 20. jun 2018 15:04)

    # Link komentara

  138. Aman preteraste vise sa ovom dvojicom,kako mozete na svakoj utakmici gde igraju ova dvojica da se raspravljate,pratite fudbal i uzivajte ako je dobra igra,pohvalite dobre poteze,komentarisite lose i poteze i igru i sudjenje ali ostavite se prepucavanja.
    (kralj, 20. jun 2018 15:02)

    # Link komentara

  139. Ovo je komentator za tenis a ne za fudbal!
    (Lobos, 20. jun 2018 15:02)

    # Link komentara

  140. Fudbal se igra za golove. Oni obezbedjuju tvom timu pobedu ili da ne izgubi mec. Ronaldo to radi. U cemu je problem?
    (ccc, 20. jun 2018 14:59)

    # Link komentara

  141. Skim sve igra ovaj ronaldo u ekipi, imam utisak da predsvaku takmu kokne 2 bromazep. da nebi prso. Maroko bolji do sad.
    (red, 20. jun 2018 14:59)

    # Link komentara

  142. Pa koliko je napadao, 3min kada je vec u 4om primio gol?!
    (Pedja, 20. jun 2018 14:58)

    # Link komentara

  143. Prijatno me iznenadio Maroko u polju . Pojeli su Portugal u pp . Svaka čast i Ronaldu opet je dao gol .
    Suđenje pristrasno , čisto da nervira ionako autsajdera u ovom meču.
    (mohikanac, 20. jun 2018 14:57)

    # Link komentara

  144. Kao što je izdominirao protiv amatera iz egzotične Španije sa 3 gola...
    (texo, 20. jun 2018 14:32)

    spanska odbrana je bila na nivou javora...penal, greksa golmana i simuliranje nisu dominacija
    (gsw in 4, 20. jun 2018 14:57)

    # Link komentara

  145. Mrzim Real i Ronalda. Mesi najači.
    (Barsa, 20. jun 2018 14:57)

    # Link komentara

  146. Portugalci iskusno.
    (mare, 20. jun 2018 14:56)

    # Link komentara

  147. Ovo prvenstvo ce definitivno otkloniti svaku sumnju u to da je Ronaldo bolji od Mesija...Jednostavno u koji god tim ga stavis dominira...
    (MaironDrake, 20. jun 2018 14:11)


    U šta smo se uverili i na proslom SPu gde je Ronaldo ispao u grupi, a Mesi dosao do finala jel tako? :D Ali koji zvizduci Ronaldu pri svakom kontaktu sa loptom. Ovako se nije zvizdalo najvecim nikada (Peleu Maradoni Zubi Ronaldu Krojfu Zidanu Mesiju Ronaldinju) jer ljudi prepoznaju istinske asove koji imaju magiju u nogama za razliku od ovog koji koristi svaji trenutak da se baca na zemlji i folira i simulira.
    (hahaha, 20. jun 2018 14:53)

    # Link komentara

  148. Moram prizanti iako navijac Reala uvijek sam smatrao da je za dlaku Messi bolji igrac od Ronalda.
    Ali vec ovo nije normalno sta radi, covjek ih stanca kao na video traci.
    Imali su dosta zasluge Xavi i Iniesta za igru Messia, medjutim Ronaldo dominira u Realu, za Portugal i dok je bio u Unitedu, sto se za Messia ne moze reci kad tu nema Inieste i Xavia.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sarajevo.ba, 20. jun 2018 14:28)

    Iza Ronalda stoje Skolari, Ferguson, Kapelo, Murinjo, Anceloti, Benitez i Zidan.. To ljudi moraju da shvate..
    Upravo je Mesi onaj koji je sam..
    A o Ramosu i Ederu necu..
    (Nemanja, 20. jun 2018 14:53)

    # Link komentara

  149. @Uip A ja se naježim od klinačkog prepucavanja i nerealnih komentatora.Ako ćemo realno,CR je menjao klubove i u njima bio najbolji!A za Mesija zadnjih 10 godina znamo svi kao igrača jednog istog dosadnog kluba.Tako da hejteri možete da mu zviždite do sutra,talenat,radnik,uvek spreman,golovi,titule!
    (Pera, 20. jun 2018 14:53)

    # Link komentara

  150. Isti je kao Lebron. Vrhunski, a tehnicki limitiran. Kad neko kaze Ronaldo, misli pravi Ronaldo Nazario, Debeli, Zuba koji magicno kontrolise loptu i menja pravac kretanja. CR zeli da bude najbolji, mnogo ulaze u sebe, sjajan je, vuce svoj tim, ima mentalni sklop i zelju da bude najbolji ikada...ali magije " nidje". Ona je negde daleko.
    (Lala gator, 20. jun 2018 14:34)

    Pa zamisli da ima i "magiju". Ne bi bilo zanimljivo. Za vas hejtere je bolje ovako, da ima i tu "magiju" ne znam da li biste ostali živi.
    (Updown, 20. jun 2018 14:53)

    # Link komentara

  151. Isti je kao Lebron. Vrhunski, a tehnicki limitiran. Kad neko kaze Ronaldo, misli pravi Ronaldo Nazario, Debeli, Zuba koji magicno kontrolise loptu i menja pravac kretanja. CR zeli da bude najbolji, mnogo ulaze u sebe, sjajan je, vuce svoj tim, ima mentalni sklop i zelju da bude najbolji ikada...ali magije " nidje". Ona je negde daleko.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lala gator, 20. jun 2018 14:34

    Ljudi znaju da on nije tehnički najsavršeniji fudbaler, ali takva volja, rad i želja za pobedom i golovima su neviđeni u istoriji fudbala. Njemu je isto i gol protiv Maroka i protiv Španije, raduje se kao dete.

    Debeli Ronaldo se RASPADAO dobro pre 30. rođendana, ovaj ubija sa 33. Za mene nikakve sumnje da je ukupno gledano, Kristijano bolji od njega.
    (VladaNS, 20. jun 2018 14:50)

    # Link komentara

  152. Ljudi sve stoji to sto pricate da je Messi sa loptom neverovatan i po meni je takodje najbomji u tome, ali pogledajte malo bolje, za Ronalda pricaju svi kako je lako sa Realom da igra ovo ono.. ali evo u Portugalu nije jak tim ni priblizno kao Realu a covek kida sve.. osvaja sa takvim timom EP.. zapitajte se zasto tako pricate.. jednostavno je masina covek najjbolji svih vremena po meni.. naravno uvek ima razlicitih misljenja..
    (CzBg89!, 20. jun 2018 14:50)

    # Link komentara

  153. (Иван Грозни, 20. jun 2018 14:12)

    Dobro si rekao , da moze ... Da moze zvao bi se messi...
    (dr MM, 20. jun 2018 14:50)

    # Link komentara

  154. Maroko sa krstenim napadacem bi vodio 3-1 na poluvremenu.Razbijaju portugal po krilima ali nema ko da se ubaci i zavrsi.Portugal kao grcka nekada,provlace se samo tako.
    (Asdf, 20. jun 2018 14:50)

    # Link komentara

  155. Ronalno G.o.a.t.
    (Vlado, 20. jun 2018 14:49)

    # Link komentara

  156. Nikad se ne raspravljam ko je bolji,ne volim to da radim jer jednostavno znam da je Mesi bolji i nmg da objašnjavam ljudima jer se onda spuštam na njihov nivo,Ronaldo je jedan od najboljih golgetera ikad,možda i najbolji i to je to kako ga ja gledam dok je Mesi druga liga u odnosu na njega i nadam se da će to još jednom da pokaže tako što će Argentinu da vodi do finala i ovaj put nadam se da će da osvoji i jednom za vazda utiša ove poznavaoce fudbala i klince koji se lože na C.Ronalda.
    (ivan, 20. jun 2018 14:48)

    # Link komentara

  157. secam se da je i kasalica dao ovakav gol jednom dakle kasalica=cr=goat bar tako misle nasi strucnjaci
    (gsw in 4, 20. jun 2018 14:48)

    # Link komentara

  158. Koliko je los ovaj levi bek Portugalije,auuu brate...
    (IamZlatanIbrahimovic, 20. jun 2018 14:47)

    # Link komentara

  159. Bas sam mislio da posle posla pogledam ovaj mec, ali ovaj komentator me na proslom prenosu uspavao, i to bukvalno... Verovatno ce i sad... Ko zna zasto je to dobro...
    (DarioHubner, 20. jun 2018 13:55)


    kome smeta jak Zvonko Mihajlovski? ;)
    (neutralni felsh, 20. jun 2018 14:47)

    # Link komentara

  160. Ljudi ko gura ovog Guedesa?
    (Bane, 20. jun 2018 14:44)

    # Link komentara

  161. Eno ga Maradona i 50 miliona Argentinaca sirom sveta gleda ovaj mec i misli se" E! Da nam nam je ovaj a ne onaj ......!
    (aleks, 20. jun 2018 14:43)

    # Link komentara

  162. Sta bre skocio ovaj ga sam ostavio, svaki polupismeni napadac bi ono dao!!! Kakve dileme da otkloni sta bre vi pricate, Mesi vec 4 godine ubija Ronalda fudbalom ovaj samo daje golove sa 2 metra, slobodnjak jedan pogodi u 2 godine...svi fudbaleri i treneri govore da je Mesi bolji slusajte sta je Kapelo izjavio, znaci Mesi igra centralnog veznog naravno da mu je teze da udje u sansu za gol, ovaj u Portugalu igra spica!!! Ali sta zna Kapelo Ronaldo brazilac i ostali...Mesi je 5x bolji fudbaler samo onaj ko ne poznaje fudbal ce reci supratno.
    (Marko, 20. jun 2018 14:42)

    # Link komentara

  163. Ne može Ronaldo da namesti šansi Guedesu koliko ovaj može da promaši. Protiv Španije se obrukao a evo i sada.
    (789, 20. jun 2018 14:41)

    # Link komentara

  164. Hejteri na aparatima
    (JovankaOrleanka, 20. jun 2018 14:14)
    Kako vas ne smori ovo hejteri na aparatima, zar samo deca komentarisu ovde!
    (Miles Davis, 20. jun 2018 14:37)

    # Link komentara

  165. Ovaj komentator veze sa zivotom nema, ne daj boze, smor, lazno keserenje itd.
    (nbnc, 20. jun 2018 14:37)

    # Link komentara

  166. Isti je kao Lebron. Vrhunski, a tehnicki limitiran. Kad neko kaze Ronaldo, misli pravi Ronaldo Nazario, Debeli, Zuba koji magicno kontrolise loptu i menja pravac kretanja. CR zeli da bude najbolji, mnogo ulaze u sebe, sjajan je, vuce svoj tim, ima mentalni sklop i zelju da bude najbolji ikada...ali magije " nidje". Ona je negde daleko.
    (Lala gator, 20. jun 2018 14:34)

    # Link komentara

  167. Maroko,klasična divlja ekipa,nekvalitet nadoknadjuju trčanjem i gomilom faulova i saletanjima na sudije.Oduvek su me nervirale ovakve ekipe.
    (Pera, 20. jun 2018 14:34)

    # Link komentara

  168. Maroko,klasična divlja ekipa,nekvalitet nadoknadjuju trčanjem i gomilom faulova i saletanjima na sudije.Oduvek su me nervirale ovakve ekipe.
    (Pera, 20. jun 2018 14:34)

    # Link komentara

  169. :-))) Ronaldo se sprema za slobodnjak,kao Spanovicka za skok u dalj.
    (Liverpool FC, 20. jun 2018 14:34)

    # Link komentara

  170. Fenomen je ovaj Portugal.Jednostavno ih sve oce,to u zivotu svom nisam vidio.
    (Sinki, 20. jun 2018 14:32)

    # Link komentara

  171. Не постоји играч који је као Роналдо играо и још игра на врхунском нивоу. То већ траје годинама. Таква психичка снага и жеља за головима нису виђени. Без обзира да ли игра против Шпаније, Гибралтара, Атлетика, Еибара, свеједно. Да може да постигне 10 голова на утакмици, постигао би.
    (Иван Грозни, 20. jun 2018 14:12)


    A to nam govori i statistika da je protiv najjacih reprezentacija u 15 godina dao samo 1 gol Argentini iz penala u prijateljskoj utakmici i sada 3 gola protiv Španije
    (lol, 20. jun 2018 14:32)

    # Link komentara

  172. Evo šanse Ronaldu da izdominira protiv ovih amatera iz egzotičnog Maroka,...
    (room 1408, 20. jun 2018 14:09)

    Kao što je izdominirao protiv amatera iz egzotične Španije sa 3 gola...
    (texo, 20. jun 2018 14:32)

    # Link komentara

  173. Auuu... kakvo pristrasno suđenje!
    (Aleksandar M, 20. jun 2018 14:32)

    # Link komentara

  174. Al bi nas ovi Marokanci obrijali.... Kako igraju svaka im cast!
    (moravac, 20. jun 2018 14:32)

    # Link komentara

  175. Izuzetno sudijsko navlačenje za Portugal
    (Aleksa, 20. jun 2018 14:31)

    # Link komentara

  176. Ko piše ove komentare obožavanja i idolopoklonstva? Dečica od 11 - 13 godina?
    (Pronicljivi, 20. jun 2018 14:31)

    # Link komentara

  177. CR7 dominira, daće još jedan minimum.
    (Delije Čikago, 20. jun 2018 14:30)

    # Link komentara

  178. Eh.Lako je njemu da da gol glavom kad može da "do'vati". Video bih ga da je ko Mesi...
    (Komša, 20. jun 2018 14:30)

    # Link komentara

  179. Messi, pa 10 mesta praznih pa onda ostali!!!
    (siki, 20. jun 2018 14:29)

    # Link komentara

  180. A na BBC-u zenski komentator...neprocenjivo :)
    (LondonCalling, 20. jun 2018 14:29)

    # Link komentara

  181. kako bije ovaj maroko da to nije normalno.
    (milan, 20. jun 2018 14:28)

    # Link komentara

  182. Upro iz sve snage da bude najbolji strelac šampionata, ali neće biti!
    (1000 zašto, 987 zato, 13 zašto da ne?!, 20. jun 2018 14:28)

    # Link komentara

  183. Moram prizanti iako navijac Reala uvijek sam smatrao da je za dlaku Messi bolji igrac od Ronalda.
    Ali vec ovo nije normalno sta radi, covjek ih stanca kao na video traci.
    Imali su dosta zasluge Xavi i Iniesta za igru Messia, medjutim Ronaldo dominira u Realu, za Portugal i dok je bio u Unitedu, sto se za Messia ne moze reci kad tu nema Inieste i Xavia.
    (sarajevo.ba, 20. jun 2018 14:28)

    # Link komentara

  184. Naježim se kad vidim komentare da je Ronaldo bolji od Mesija. Ali dobro, ovde se vrlo brzo zaboravljaju stvari, vidimo i da je Federer heroj umesto Djokovica. Ne moze jedno prvenstvo da dokaze ono sto smo gledali zadnjih 10 godina.
    (Uip, 20. jun 2018 14:25)

    # Link komentara

  185. Koji zvizduci Ronaldu pri svakom kontaktu sa loptom. Ovako se nije zvizdalo najvecim nikada(Peleu Maradoni Zubi Ronaldu Krojfu Zidanu Mesiju Ronaldinju) jer ljudi prepoznaju istinske asove koji imaju magiju u nogama za razliku od ovog koji koristi svaji trenutak da se baca na zemlji i folira i simulira.
    (Beograd, 20. jun 2018 14:23)

    # Link komentara

  186. Jos da Ronaldo ima Dibalu, De Mariju, Aguera, Higuaina....
    (MaironDrake, 20. jun 2018 13:45)


    Kaže Mesi da bi Ronaldu dao sve svoje suigrače za 1 gol Edera u finalu SP-a :)
    (kiki, 20. jun 2018 14:22)

    # Link komentara

  187. Ima li sta gore od ovih komentatora na rtsu... Svaku utakmicu uniste
    (nikola, 20. jun 2018 14:22)

    # Link komentara

  188. Znaci, moze da se desi da Kup osvoji -- Ronaldo :)
    (Iandeb, 20. jun 2018 14:20)

    # Link komentara

  189. Odraz CR7 prilikom proslave gola je da se i Majkl Džordan prepadne.
    (Andrija, 20. jun 2018 14:19)

    # Link komentara

  190. BOG
    (TTP, 20. jun 2018 14:18)

    # Link komentara

  191. (MaironDrake, 20. jun 2018 13:45)


    Zameraš Mesiju što nema trofej sa Argentinom, a šta je Ronaldo osvojio sa Di Marijom i Iguainom svih onih godina dok je igrao u Realu? Osvojio 1 LŠ i to kada je Iguain otišao. Kada Mesi promaši penal protiv Islanda njega pljujete, a kada je Ronaldo na EURU 2016 uništavao Portugal na utakmicama njega veličate. Imao je 10 šuteva protiv Islanda - 0 golova, 10 šuteva protiv Astrije + penal i opet 0 golova, promašio je dvije 100% šanse protiv Poljske i jednu protiv Hrvatske. Higuain, Aguero, Dybala i Di Maria su u zadnje 4 godine odnosno u kvalifikacijama za SP 2018 godine zajedno odigrali 45 utakmica i postigli su čitava 3 gola, a ta 3 gola su Kvarežma, Renato Sančez i Eder dali u 3 utakmice konkaut faze EURA 2016. Eto zašto Ronaldo ima trofej sa reprezentacijom, a Mesi nema. Portugalci se mnogo vise zalažu za reprezentaciju i pomazu Ronaldu nego sto ovi gore pomazu Mesiju iako su bolji igraci...
    (ziko, 20. jun 2018 14:17)

    # Link komentara

  192. Hejteri na aparatima
    (JovankaOrleanka, 20. jun 2018 14:14)

    # Link komentara

  193. ZIEŠ ?
    (muk, 20. jun 2018 14:13)

    # Link komentara

  194. Не постоји играч који је као Роналдо играо и још игра на врхунском нивоу. То већ траје годинама. Таква психичка снага и жеља за головима нису виђени. Без обзира да ли игра против Шпаније, Гибралтара, Атлетика, Еибара, свеједно. Да може да постигне 10 голова на утакмици, постигао би.
    (Иван Грозни, 20. jun 2018 14:12)

    # Link komentara

  195. I Messi bi skocio onako glavom na loptu..al, malo sutra...
    (potos, 20. jun 2018 14:12)

    # Link komentara

  196. Najbolji igrač u istoriji.
    (brufen_od_400, 20. jun 2018 14:12)

    # Link komentara

  197. Ispravka. Nece biti nezan ni ovoga puta! ;)
    (Rodos Sa Kolsosa, 20. jun 2018 14:12)

    # Link komentara

  198. Ovo prvenstvo ce definitivno otkloniti svaku sumnju u to da je Ronaldo bolji od Mesija...Jednostavno u koji god tim ga stavis dominira...
    (MaironDrake, 20. jun 2018 14:11)

    # Link komentara

  199. Nije Ziješ nego Zijeh.
    (sef strucnog staba, 20. jun 2018 14:11)

    # Link komentara

  200. svaka cast ronaldu i ekipi...lepo bi bilo da osvoje ovo ako mi ne uspemo ?
    nego jel prati neko kako pada kvota na nas tim protiv svajcaraca...sad po "matematicarima" polako dobijamo vece sanse za pobedu...sto je i realno ?.
    pozdrav svim ljubiteljima dobrog sudjenja..sto bi rekao nedic
    (pera peric, 20. jun 2018 14:11)

    # Link komentara

  201. Goat
    (Cr7, 20. jun 2018 14:10)

    # Link komentara

  202. Uživajte ljudi još koju godinu dok igra ova živa legenda i G.O.A.T. u ovom sportu.

    CR7
    (Djordje NS, 20. jun 2018 14:10)

    # Link komentara

  203. Hejteri nevera
    (Lex, 20. jun 2018 14:09)

    # Link komentara

  204. Evo šanse Ronaldu da izdominira protiv ovih amatera iz egzotičnog Maroka,...
    (room 1408, 20. jun 2018 14:09)

    # Link komentara

  205. Evo opet unistava ostatak tima, dao je Gol! e moji paceri! To vazi za Mesija i Nejmara, ovaj je totalno druga prica.
    (aleks, 20. jun 2018 14:08)

    # Link komentara

  206. Cast mi je gledati ga,majstor svoje igre,sa elegancijom,i velika legenda sa messijem(mozda i dve najvece ikada)..
    (buu, 20. jun 2018 14:08)

    # Link komentara

  207. Ronaldo najbolji Evropski igrac svih vremena, dokazano vec.
    (Blueblueblue, 20. jun 2018 14:08)

    # Link komentara

  208. Nije Ronaldo besan na marokance kao na spance koji su ga naljutili velikim porezom.
    (Buntovnik, 20. jun 2018 13:36)

    Njega druže ne interesuje ko je preko puta, Španija, Maroko, Almerija ili Bajern..
    (Gladiator, 20. jun 2018 14:07)

    # Link komentara

  209. Nije realan,majke mi...
    (IamZlatanIbrahimovic, 20. jun 2018 14:07)

    # Link komentara

  210. šta kažu mali lessijevci. jel su nastavili fudbal da igraju na igricama kad su videli kako 'penaldo' puni mreže iz svih mogućih pozicija, svim arsenalima.
    (ma ne zna on..., 20. jun 2018 14:07)

    # Link komentara

  211. Bice nezan CR7 ovoga puta... :D
    (Rodos Sa Kolsosa, 20. jun 2018 14:07)

    # Link komentara

  212. Nikad lakse uzeti novci. 1.70 na Portugal hahah, smesno. Kristijano ce posle grupne faze da ima bar 5 golova...
    (impeRAtor, 20. jun 2018 14:06)

    # Link komentara

  213. Cristiano je bolestan svega mi
    (Markic, 20. jun 2018 14:05)

    # Link komentara

  214. RonalDO!
    (birajtbek, 20. jun 2018 14:05)

    # Link komentara

  215. Kakvo kretanje Ronalda i gde je postavio glavu, neverovatno!!!
    (Updown, 20. jun 2018 14:05)

    # Link komentara

  216. NAJBOLJI IKADA!!
    (Ronaldo, 20. jun 2018 14:05)

    # Link komentara

  217. ronaldo goat ronaldo goat ronaldo goat ronaldo goat ronaldo goat ronaldo goat
    (mufc, 20. jun 2018 14:04)

    # Link komentara

  218. Nek javi neko Mijaljeviću da nije Ziješ nego je Zijah.
    (Updown, 20. jun 2018 14:02)

    # Link komentara

  219. ronaldo najveci igrac svih vremena. ima titulu prvaka evrope sa portugalom a sada ce i svetsko. znaci hejteri placite
    (xzxzxzxzxzxzxzxz, 20. jun 2018 13:58)

    # Link komentara

  220. Ronaldova brada je odgovor Mesiju koji se pre pocetka SP-a slikao sa kozom i time poslao poruku da je GOAT-najbolji ikada
    (Rodžer Federer-Nikad Ne Otpisujte KRALJA, 20. jun 2018 13:58)

    # Link komentara

  221. Bas sam mislio da posle posla pogledam ovaj mec, ali ovaj komentator me na proslom prenosu uspavao, i to bukvalno... Verovatno ce i sad... Ko zna zasto je to dobro...
    (DarioHubner, 20. jun 2018 13:55)

    # Link komentara

  222. Penal za penalda i toeto
    (dr MM, 20. jun 2018 13:50)

    # Link komentara

  223. Maroko je odlična selekcija i prava je šteta što su na onakav način izgubili od Irana. Ekipa koja igra muški fudbal, hrabro i otvoreno! Još juče su otpisani od "stručnjaka" sa RTS, ali biće ovo najzanimljiviji meč danas.
    (Nexter, 20. jun 2018 13:49)

    # Link komentara

  224. Najjaci su ovi koji govore kako je Ronaldo unistavao Portugaliju na EP...hahahha pa zasto Mesi tako ne unisti Argentinu...tako sto ce bar osvojiti Copa Ameriku :)


    Jos da Ronaldo ima Dibalu, De Mariju, Aguera, Higuaina....
    (MaironDrake, 20. jun 2018 13:45)

    # Link komentara

  225. idemo portugal
    racunam na vas

    volim vas sve
    (Steiner, 20. jun 2018 13:45)

    # Link komentara

  226. Opet Guedes? Protiv spanaca promasio 3 100% sanse.
    (heroj, 20. jun 2018 13:43)

    # Link komentara

  227. Da obnovimo gradivo i još jednom pogledamo kako to radi najveći ikada - Kristijano Ronaldo!
    (Updown, 20. jun 2018 13:42)

    # Link komentara

  228. Poklonite se najboljem u istoriji ovog sporta Kristijanu Ronaldu!!

    Ronaldo kao Maradona vodi Portuga do titule WC!!
    (Ronaldo, 20. jun 2018 13:37)

    # Link komentara

  229. Nije Ronaldo besan na marokance kao na spance koji su ga naljutili velikim porezom.
    (Buntovnik, 20. jun 2018 13:36)

    # Link komentara

  230. Pa sobzirom koliko s penala svira na prvenstvu, ima i razloga...
    (nsnsns, 20. jun 2018 13:35)

    # Link komentara