Jedno je sigurno , sve vise se Novak vidi kao najbolji ikad .
Argumenata za tako nesto bivace sve vise .
Po meni jedan od glavnih taj sto Novak nesmanjeno uziva u tenisu .
Napred Nole , i mi uzivamo !
Kako u tenisu i tvojim mecevima , tako i u cinjenici da nema boljeg tenisera i sportiste u Kumovoj Slami - a NAŠ .
(cisko, 21. maj 2016 15:36)
Vecinu vas sto ovde komentarisete,zajedno sa mojom malenkosti,mori slicna muka:Kako danas biti sit i doci do "Girosa"kada nemas prebijene kinte u dzepu.Mislim da Nole nema tih problema..... (FastFood, 21. maj 2016 15:28)
@Dr.Roddick Jedan citat iz Alan Ford-a, kad se admiral Nelson obraca Broju 1: "Stara smrdljiva ribo, slomljeni jarbole, probuseni brode, ta plitka misao nikad mi ne bi pala na pamet." .
(Toto-ko-tunjo, 21. maj 2016 15:18)
Osvojiti RG ce biti vrlo teško za Novaka (mnogo bih volio da griješim u ovoj ocjeni). Razlog Novakove "nervoze" na terenu je njegovo uvidjanje da nije u dovoljno dobroj formi. Po meni je do toga došlo zbog odredjenog pomjeranja fokusa sa tenisa na druge interese (otvaranje restorana, slikanje sa poznatim glumcima i slično), što je naravno rezulriralo čak i na gubitku fizičke snage i iscrpljenosti, što je jasno vidljivo na Novakom licu i držanju. Osim toga, ako smijem primjetiti supruga mu se ne nalazi baš prečesto u gledalištu, što me prilično iznenadjuje a može biti dodatni faktro Novakove frustracije. Mnogo sreće Novaku ali nemam dobar osjećaj za RG zbog navedenih razloga.
(Miro Butas, 21. maj 2016 15:12)
Ova trojka - Nadal, Novak, Federer, NIKADA VIŠE!
Za 5 godina će se pojaviti neki klinja koji neće biti ni upola talentovan kao ovi, i osvojiće 25GS titula u karijeri jer će za protivnike imati matorog Kirgijosa i Tiema, Zvereva, Čorića...
(Dragutin, 21. maj 2016 12:43)
Ma sta nam naprica.Nece biti kao oni talentovan a osvojice 25 GS.Kao da je to nesto najlakse na svetu.Onaj ko prati ovaj portal je osudjen da cita ovakve gluposti.
(sousa, 21. maj 2016 15:10)
Osvojiće Nole i Rolangaros i biti najbolji svih vremena. Samo polako i bez pritisaka. Mlad je pred njime su godine uspešnog igranja tenisa a mi ga obožavamo imamo vremena i čekamo.
(majka, 21. maj 2016 14:58)
Strucnjaci,sve moj do mojeg a u zivotu niste uzeli reket u ruke.Guglate po netu do besvesti ne bi li napisali najbolji sastav na temu RG.Moram priznati da vam nije lako,muka je to. (Krtica, 21. maj 2016 14:51)
(Srdjan, 21. maj 2016 12:38)
Nisam..veceras cu pred spavanje, sa medom.
Nego, kako ces podneti ako Nole uzme RG? To je vec 12 eeee.
Poredis Kurijera sa Novakom, jer ima 7 manje od Noleta, a Nole 6 od Federera, to vam je jedino jos i ostalo da pricate, a ova trojica idu u isti kos, svidelo se to tebi ili ne. Morao je Novak dobro da radi za svaki GS. Decku ste lupali minuse a lepo je rekao, jos samo cekamo misljenje... Safina, Rodika, Filipusisa, Bagdatisa, Hjuita, Gonzalesa.
Kao bodris Novaka a ovamo Molis Boga da ispadne.
(anica, 21. maj 2016 14:30)
Znam da je meni to lako da napisem .. ali kada bi Nole samo mogao malo da se opusti .. tj da opusti ruku, prosetao bi se RG.
Rim je odigrao nekako u grcu, ili mi se to cini jer je bio dosta umoran.. ali kada god je opustio ruku sevali su bekendi i forhendi munjevitom brzinom.
U ovom momentu je daleko ispred svih, Marej moze da ga dobije na svezinu i bukvalno na snagu, Nadal ako bas bas sve ide kako treba, a Novaku nista od ruke .. svi ostali mogu samo da cekaju da Novak pobedi samog sebe..
I slazem se da mora da osvoji RG da bi bio najveci, ali za svet .. za mene je on vec odavno najveci
U svakom slucaju jedva cekam da pocne
(Pedja, 21. maj 2016 14:07)
Ja nisam nesto narocito pratio tenis ali me zanima koliko je Federer uzeo grend slemova od kada su se Novak i Rafa pojavili.Kad je Federer uzeo poslednji g.s.,neznam stvarno i otkud da je osvojio 17. (sasa, 21. maj 2016 14:04)
sumadinac...ala tebi nije lako ti ljubitelj tenisa ti piminjes cincinati pa jedino novaku fali jedan masters svima pimo bar dva...strasno kakvih komentara ima strasno...novaku zvizdi i protuv njega je ceo Artur Es i ti ocekujes da se ne iznervira da ne poludi...da li cete vise shvatiti da Novak dolazi iz jedne siromasne zemlje koja je u svetu surovo ocrnjena i to svetska elita ne moze da prihvati...a sve je to novac...gubitak u monte karlu-ocekivan..pa imao je vise vremena da provede sa sinom...i ako je ispao...Novak je nas najbolji sportista ne sportista nego bice koje pripada nasem narodu i treba da budemo ponosni na njega jer je on najbolji ambasador u svetu ove napacene zemlje i napacenog naroda.. (nenad, 21. maj 2016 14:03)
Шта ако не успе?, не, несмем ни да помислим...То би било страшно, прави смак света. Сунце више не би излазило, и он, и ми као нација,тешко би смо могли да наставимо са животом. Шалу на страну, разумем да би сви То волели, шта не могу да разумем, јесте следеће. Зар није више него доста све што је успео до сада? Зар треба да се сада оптерећује тиме да ли ће бити нај успешнији тенисер свих времена, и да ли ће освојити Ролан Гарос?, итд, итд. Што се мене лично тиче, он је већ најбољи, и могао би комотно да више никада не победи ни ти један меч, могао би да престане да се бави тенисом. Он је пре свега добар човек, и веома хуман, а уз све спортске успехе, заслужио је само да му кажемо велико ХВАЛА, те да га никаквим додатним жељама не оптерећујемо. (Mikiveliki, 21. maj 2016 14:01)
Novak ove sezone ima sansu da osvajanjem sva 4 GS i olimpijskog zlata MOMENTALNO postane najveci teniser svih vremena. Niko nikad nije bio ovako dominantan nad ODLICNIM igracima.
Federera i Nadala ne treba opisivati, ali Marej, Vavrinka, Raonic, Nisikori, Tsonga, Monfis su igraci koji bi bili makar na kratko broj 1 u nekoj drugoj eri. U Novakovoj - nikad.
Uz to, Novak je opet 'poklonio' Mareju titulu za rodjendan, kao sto mu je poklonio i Vimbldon kao svadbeni poklon.
Mislim da ce se u Parizu odigrati epsko finale. Oporavljeni i spremni Nadal protiv dominantnog Djokovica. I verujem da ce to biti prva od tri titule Djokovica na RG. (stefan, 21. maj 2016 13:44)
Osvajanje svakog velikog turnira u današnje vreme predstavlja podvig, to što Novak ne uspeva da osvoji RG je samo sticaj okolnosti i što na ovoj podlozi nije loptica toliko brza. Igrati konstantno kao Novak je ravno čudu, i ne bi nikog izdvajao kao favorita osim Novaka, jer za ostale se ne može garantovati da će stići do finala. Sramota je da Novaka mediji i dalje osporavaju kao da treba još nekom nešto da dokazuje. Ako i ove godine ponovi uspeh kao iz prethodne to će biti neverovatno. (biće bolje, 21. maj 2016 13:43)
Idemo redom:
Novak nemoze da udje u top 10
Novak ne moze da pobedi nikoga iz top 10
Novak ne moze da pobedi nikoga iz top 4
Novak ne moze da osvoji GS
Novak nikada nece da bude Nr 1
Novak ne moze da da ima pozitivan skor protiv Rodje
Ni protiv Rafe
jel sam nesto zaboravio?
(Bec opet ceka titulu, 21. maj 2016 13:31)
Znam samo jedno da srbski sin neće biti sam, imaće podršku kao nikada do sada, dolaze 200 Delija iz Čikaga, idemooooo... (Delije Čikago, 21. maj 2016 13:22)
Da, bas bi šakalima trebalo da ugadja!!! Vasim " kriterijumima" o " najboljem ikada" nikada kraja. Nije lud da naseda na vase prozivke!!!!!!!
(Nina, 21. maj 2016 12:52)
Ova trojka - Nadal, Novak, Federer, NIKADA VIŠE!
Za 5 godina će se pojaviti neki klinja koji neće biti ni upola talentovan kao ovi, i osvojiće 25GS titula u karijeri jer će za protivnike imati matorog Kirgijosa i Tiema, Zvereva, Čorića...
(Dragutin, 21. maj 2016 12:43)
Mene jedino nervira što se potencira taj RG. Federera su zvali najveći i pre nego što je osvojio RG,tako da ne vidim zašto to ne bi mogao i Novak. Po meni Novak je već sada najveći jer dominira već nekoliko godina nad "najvećima",a to su Federer i Nadal. Takvu dominaciju svet nije video,pa oni slave kada izgube finale od Novaka. Novaku su sada veća konkurencija Endi i Sten. (mik, 21. maj 2016 12:18)
Mislim ako Novak osvoji RG sada da će sigurno osvojiti i sledeće godine ili bar još jednom.Polako pristižu nove nade tenisa mada dosta teže i sporije jer je ovo najveća konkurencija u eri tenisa sigurno .Federer , Nadal i Đoković i pored toga Marej iako je imao samo dva GS a toliko su izmakla za dlaku (5-6)finala ako se ne varam. Nih četvoro 44 GS titule sve govori nova generacija treba da se potrudi.Mislim da ovoga puta Novak osvaja RG, u svakom slučaju srećno. (trki, 21. maj 2016 12:17)
@sumadinac: Pozdrav iz Crne Gore koja navija za Djokovica i to ne zbog svadbe. Znas, ima nas Srba ovdje trecina, nismo svi Milogorci. Nego, jesi li ti bas sumadinac ili si vise, kao, Jeti sumadinac? (Bolji nego sarplaninac, 21. maj 2016 12:11)
Kada troluješ o konkurenciji, paradoks je da ne shvataš da u stvari pljuješ na Federera i Nadala, tvoja dva heroja.
Kada kažeš da je ovo smešna konkurencija treba da znaš da Novak nije prvi reket sveta od pre mesec dana. On već pola decenije vlada tenisom.
Tukao je on tvog Loknu Baletanovića kad je dotični bio u najboljim godinama.
Dakle jedan Federer, Nadal, Marej... oni su smešni teniseri i zato Novak ima slabu konkurenciju, dok su matori ( našmrkani ) Agasi, Bagdatis, Hjuit, Rodik, i ostala buranija izmislili tenis, jer oni su bili najveće prepreke ''maestru'' za titulu.
Znači sam na sebe pljuješ a nisi ni svestan toga - što je i najžalosnije.
Mislim bez ljutnje, ali komentar ti je toliko prazan i glup da je to prosto neopisivo...
(Bg, 21. maj 2016 12:10)
Novak je već sada, čisto statistički, drugi teniser open ere. A svi znamo, kad su u pitanju relativne vrijednosti koje je nemoguće iskazati statistikom - da je Đoković sve osvojio u najjačoj eri, a Federer 10 GS u ubjedljivo najslabijem periodu. Evo i trenutnog stanja na dvije GOAT liste: 1)[link], i 2)[link] Na prvoj je Novak trenutno peti, na drugoj je već drugi. Ali druga lista je značajno preciznije urađena, sa više parametara koji se uzimaju u obzir. (Takođe bih dodao da su učinci top 10 igrača na turnirima 500 i 250 potpuno irelevantni - tako je Konors dobio veću cijenu na ovim listama, pa i Lendl, nego što objektivno zaslužuje.)
Uglavnom, igrači sa kojima se trenutno može porediti Novak su Nadal, Sampras, Borg, i Lendl. Kad se uzmu u obzir reultati s GS-ova, Mastersa, završnih turnira, istorija rejtinga, H2H s konkurencijom - Novak je već sada apsolutno i nedvosmisleno broj 2 open ere, a i cijele istorije tenisa.
Dakle, on je već sada postigao toliko mnogo da više ne treba da osjeća nikakav pritisak. Može da igra samo za sadašnji trenutak.
(bokelj, 21. maj 2016 12:09)
Dobra izjaba od Kurijera. Sto puta vise simpatican i korektan u analisi nego Vilander. Kao predlog ili ideja bi na Novakovom mestu angazovao samo ekstra za Paris Gustava Kuertena. Cini mi se da on i Novak imaju dobar odnos i Kuerten bi mu mogao Novaku u toku turnira kao bivsi trostruktni trijumfator Pariza i vesel, opusten Brazilac mnogo olalsati posao a Becker koji nije bijo uspesan u Parizu ponovo sef na travi, vimblendon! (Le roi, 21. maj 2016 12:07)
Ne znam da li mu je Kurijer baš rekao posle RG da treba da se suoči sa svojim demonima,ali znam da je za ovih godinu dana izodvaljivao sve.Što se mene tiče ne mora da uzme RG ove godine,nek osvoji Wimbldon,OI,Sinsinati i još dva-tri mastersa i dosta za ovu godinu.
(Samo igraj Nole, 21. maj 2016 11:21)
Odgovor na pitanje "da li će biti najveći svih vremena" zavisiće više od toga kako će Đoković igrati posle tridesete (a to ne znamo) nego od osvajanja RG.
Važnije je da ove godine osvoji Rio nego RG. Olimpijada nije svake godine.
Kad pređe tridesetu, neće imati obavezu da igra sve turnire. Moći će više da se posveti onima koje bude jako želeo da osvoji.
(Zoran, 21. maj 2016 11:21)
Novače,što manje prati medije i skloni se sa društvenih mreža. Šta ko misli, njegova stvar. Korak po korak i fokus na svaki meč..ne na ova mišljenja...nama si najbolji teniser svih vremena, jer si veći čovek pre svega od mnogih.
(Dejan, 21. maj 2016 11:17)
(Milos, 21. maj 2016 08:53)
Tako je, onda mozes da zamislis gde je Nole.
I meni smeta kad citam takve izjave, od tenisera koji po uspehu nisu ni po cemu prisli Novaku.
Bravo za komentar Milose.
(anica, 21. maj 2016 11:17)
Ma veliki "smrc" ako ne osvoji... Neka nastavi da skuplja "mrvice" u vidu ostalih slemova i mastersa ovim tempom jos 5-6 godina, a ostali neka osvajaju taj "bozanski slem". Pa da podvucemo crtu.
(Toto-ko-tunjo, 21. maj 2016 11:08)
Vi sa zapada dzabe stavljate pritisak na naseg n0la, od toga ce da mu proradi cuveni srpski inat, a strasni rezultati tog inata su se videli do sad u svakom finalu Roland Garrosa lol
(Dr.Roddick, 21. maj 2016 11:03)
Novak ove godine postaje najbolji svih vremana, mozete posle zajedno da slavite sa sve trenutno najboljim.
Mora da uzme RG naravno, jer bez kompletiranog slema ne moze imati to zvanje, da li ce imati 14 16 18 slemova, skroz nebitno, to su brojke...dublja analiza je nesto drugo. Sigurna sam da ce vec ove godine povecati broj slemova jos, ako osvoji RG i to je puna kapa za ovu godinu, ja gledam koliko je i finala slemova igrao ne samo titule i u kojoj konkurenciji. Jak je Nole mnogo. Iduce godine moze da krcka po jedno slemce kako mu se cefne, ako nista drugo Australiju ce uzeti jos 2 puta. Sto se tice H2H Novak je neverovatan tu, nedelje na prvom mestu su isto fenomenalne.
Sad ima samo da se stancuju jedan po jedan u prognozama i izjavama, pustite mog Noleta da osvoji RG!
(anica, 21. maj 2016 11:00)
rekao je "bivši prvi reket sveta i četvorostruki Gren slem šampion". ko je on da nesto kaze nekom ko je osvojio skoro 3 puta vise GS od njega?
(milos, 21. maj 2016 09:16)
Kako si ti glup.On je bivsi teniser i ima pravo na misljenje vise od bilo koga ovde.Ko si ti da komentarises izjavu jednog Kurijera.
(bazan, 21. maj 2016 10:59)
Nesto mi smeta,kako konstantno za misljenja pitaju neke ljude koji uopste nemaju pokrica da komentarisu Noleta samim tim sto je on uspeo u necemu u cemu oni nikad nisu.Da bi odredjena misljenja bila suvisla i adekvatna moraju da dolaze od ljudi koji imaju postignuca koja prevazilaze Noletova,a ne kojekakve tenisere kojima je dostignuce karijere bio ulazak u top 10
(Milos, 21. maj 2016 08:53)
Ahahaha e moj B92 zar si i ovakve docekao ? Hahahah. (Daa, 21. maj 2016 10:43)
Izrezirane izjave,sve kako bi mu se stavio što veći pritisak.
(brufen_od_400, 21. maj 2016 08:45)
Nasi ljudi su pokvareni pa misle da su i svi ostali. Ti si klasican primer. Ma prosto ne mogu da spavaju smisljajuci kako da mu otezaju i sav pritisak svale na njega. Smesni ste (Daa, 21. maj 2016 10:40)
Vidi ovih kvazi navijaca. Kada je prosle godine izgubio od Vavrinke pljuvali ste ga i govorili kako ce Novak do kraja karijere imati vise od 8 Grend Slemova, a on je od tada osvojio svaki Grend Slem. Smesni ste i muka mi je od takvih koji menjaju misljenja a osnovna pravila tenisa ne znaju. (Boston, 21. maj 2016 10:37)
Ja garosam, ti garosaš, on garosa. Garosati, garosanje, izgarosati, nagarosati. Baš neki dan meni deda kaže, ala ćemo da garosamo ovaj vikend...
(Ništa čudno, 21. maj 2016 10:28)
Znaci po tebi o Novaku jedino mogu da pricaju Roger i Rafa, eventualno Sampras jer jedino su oni uspjesniji od njega? Smijesno.
Svako ima pravo na svoje misljenje, a posebno neko kao Kurijer koji je osvojio nekoliko GS titula, bio prvi, a pritom je izuzetno pametan, elokventan i fin gospodin. I sve sto je rekao je na mjestu. (Srdjan, 21. maj 2016 10:27)
"Mora"? Šta znači danas biti najveći? Dolazi vrijeme fabrikovanja igrača jer se ne naziru takvi šampioni kao što su Novak,Rafa i Roger.Nema više tog talenta na vidiku,nema tog suvog kvaliteta,nema...Sve i da Novak obori sve rekorde ubrzo može doći novi igrač koji će u lošoj konkurenciji poobarati sve rekorde.Zato "opušteno" sa rekodima.Manite Novaka tog tovara.
Novače samo hrabro i pametno. Ne dozvoli da ti "otmu" ono što ti pripada posle tri dobijena a izgubljena finala.Manite Nas tih pametnih i van pametnih koji uzmu titulu a onda ih nema nigdje godinama.Pokušali su da mu srozaju samopouzdanje i probude sumnju a sada se nešto "mora".
Caru carevo,Bogu Božije,Novaku RG.Respekt Rafi,titula Novaku.Forza Nole!
(a s roma nikšić, 21. maj 2016 10:24)
Opet se stavlja preveliki pritisak na njega. Generalno nisam sad neki vatreni navijac Djokovica ali volio bih da osvoji ovaj RG. (Srdjan, 21. maj 2016 10:22)
(šumadinac, 21. maj 2016 09:36)
Ako si ti Šumadinac ja sam onda Zagorac.Samo zapadni "susjedi" mogu ovako pedantno skupljati kritike i onako ih maliciozno plasirati.Alal ti vera na trudu. I pozdravi Bornu Ćorića a naročito Čilića.Bok.
(Tennis dunster, 21. maj 2016 10:15)
Novak u jednoj sezoni je nakupio 16.500 bodova i osvojio- Vimbldon USO AO
IV Majami MK Rim Sangaj Pariz London finale RG.
RG osvajali su likovi poput Gaudio Moja Korecja Vavrinke...
Ako ima RG osvojeno uhvatili bi se za Sinsi.
Novak isto je povtorio i 2011 i 2015g. ima sansu i 2016g.
Za sada on je Drugi teniser svih vremena iza Federera. (Zoran, 21. maj 2016 10:10)
Djokovic se ne opterecuje pricama o najboljem svih vremena jer zna da to nece biti nikad. On vrlo dobro zna da su i Federer i Nadal na vrhuncu znatno bolji igraci od njega. O statistickim parametrima laprdaju Djokovicevci i ovakvi analiticari kao Kurier, jer im je to posao. Ovim prvima jer su besposlicari i botovi. Moze doticni da osvoji jos 15 grend slemova, to su titule osvojene bez konkurencije. Videli ste kako prvi teniser sveta gubi 6:0 od jednog Belucija, kako puca pod pritiskom i svadja se sa sudijama cim mu ne ide. To najbolji svih vremena nikad ne moze biti. Posebno ne jer je celu karijeru cekao da bi kompletirao grend slem, nesto sto je npr. Nadal uradio sa 24. OI jos uvek nema. Razloga je mnogo. (Mikii, 21. maj 2016 10:06)
Koliko god mi željeli da Nole osvoji RG,on to želi 2 puta više od svih nas zajedno.Novače,samo naprijed korak po korak,ove godine ti si kralj Pariza.SREĆNO MAJSTORE. (zozon,R.Srpska, 21. maj 2016 09:49)
Pa mislim da Nole namerno nije zapinjao u Rimu po onoj kisi da se ne bi povredio pred RG i OI ali i da bi skinuo pritisak sa sebe, da ne bude da je apsolutni favorit! Jer ta bi bila prica da je osvojio sve pre RG! Sada i Mareja uzimaju za ozbiljno! (Dare, 21. maj 2016 09:44)
@Milos Kao višestruki osvajač GS titula, kao vrlo elokventan i pamenat čovek Kurijer jeste kompotentan da iznese mišljenje o Novakovim mogućnostima da postane jedan od najvećih. Koliko njih imaju više dostiguća od Novaka ?! Sve te izjave, pa mora d se popuni medijski prostor do početka turnira, da se podgreva atmosfera. Nole nije mali ni od juče pa da pada na sve te priče. Korak po korak, gem po gem, set po set, meč po meč poznato je to Novaku. Eh da, treba i malo sreće. Samod a bude zdrav, da ima fer raspored mečeva i biće to ok.
(šetač, 21. maj 2016 09:42)
Novak će biti najveći u istoriji i bez osvojenog Rolan Garosa. Sa takvom mišlju treba da pristupi i on sam ovom turniru. Sasvim su nepotrebne izjave Vilandera i Kurijera poslednjih dana na tu temu i služe samo da bi se Novak destabilizovao. Ali im to neće poći za rukom, jer je Novak shvatio da treba da gleda na ovaj turnir kao i na svaki drugi. Da ako ga ne osvoji, treba da kaže sebi - ma nema veze, šta je tu je. Samo sa takvim pristupom će jednog dana i osvojiti ovaj turnir. Kad mu ne bude bitno i kad igranje na njemu za Novaka bude samo igra i ništa više od toga. Tada ni protivnici neće gledati na njega sa mišlju - ovo je jedini turnir koji nije osvojio, pokušaću da ga iznenadim. A kad se to desi, Novak će lagano uzeti ovaj Gren Slem. Do tada, čak i da izgubi ponovo ove godine, ne treba da tuguje kao prošle godine. Treba sa osmehom da mahne pariskoj publici, da vide spokoj na njegovom izrazu lica, da i oni shvate da njihov turnir nije ništa posebno u odnosu na druge turnire i da je taj turnir veliki upravo zbog igrača kakav je Novak i ni zbog čega drugo. Zato samo strpljivo Nole, bez ikakvog pritiska i velikih očekivanja i Kup Musketara biće sigurno tvoj, kad god da se to desi. Potpuno je nebitno jer ćeš ti i bez tog trofeja biti najbolji igrač u istoriji ovog sporta po svim glavnim kategorijama gledano. (Madjo, 21. maj 2016 09:38)
Nesto mi smeta,kako konstantno za misljenja pitaju neke ljude koji uopste nemaju pokrica da komentarisu Noleta samim tim sto je on uspeo u necemu u cemu oni nikad nisu.Da bi odredjena misljenja bila suvisla i adekvatna moraju da dolaze od ljudi koji imaju postignuca koja prevazilaze Noletova,a ne kojekakve tenisere kojima je dostignuce karijere bio ulazak u top 10
(Milos, 21. maj 2016 08:53)
E vecu glupost nisi zaista mogao da napises. Cuj, da bi Djokovicu neko nesto mogao da kaze, morao bi po tebi da ima vise sportskog uspeha nego Djokovic, a ako to nije slucaj onda ima da zacepi gubicu. Mislim, da li bivse tenisere koji su bili jako uspesni, izmedju ostalih i Kurijer, a koji nemaju toliko titula kao Djokovic to sprecava da normalno misle, normalno se artikulisu, kazu svoje misljenje? Tebe izgleda nista ne moze da spreci da ovde lupas gluposti.
(Tupavi Milos, 21. maj 2016 09:38)
Treba biti realan i sagledati stvari onako kako jesu. Na stranu to šta bismo mi voleli, da bi neko postao najbolji ikada mora da osvoji sve Grand Slamove. Osim toga njemu nedostje i Cincinnati pa je suvišno pričati o tome. Osim toga i taj poraz od početnika od 6:0 je činjenica da još niko u istoriji tenisa nije osramotio prvo mesto kao Novak. Žalosno ali je tako. Ponašanje na terenu ponekad je ispod nivoa pristojnosti, psovanje i izgovaranje vulgarnih psovki je veoma ružno. E sad imajući u vidu trenutnu formu male su mu šanse da dodje i do polufinala mada bi trebalo jer bi i moja baba sa takvim žrebom dogurala. Nole jeste naš i sve to stoji ali ja sam realan i pre svega pravi ljubitelj tenisa. Taj naš Nole nije uvek bio baš najkorektniji kad smo mi u pitanju. Sećamo se neigranja Davis cupa protiv Swajcarske, odlučujećeg meča na kome je i Federer igrao dok se Novak šetkao po Kopaoniku a mi izgubili odlučujući meč i ispali iz elitnog takmičenja. To je rekao bih sramota! Brale moj morao si da igraš kad si već bio u mogućnosti, pogotovu što je bio u zemlji. I još jedna stvar, radovao sam se Serbian Openu koji je trebalo da bude poklon Novaka svojoj zemlji i gradu koji ga dižu u nebesa i podržava na svakom koraku!! Sećam se tog turnira i paprenih cena karata. Obzirom da je dobio na poklon terene bio je red da te cene budu pristupačne imajući u vidu standard ljudi kod nas. Povukli su ga razlogom da im se ne isplati haha (sarkazam) !!! Pa i ta svadba, promovisanje Crne Gore!
(šumadinac, 21. maj 2016 09:36)
e to je vec korektna izjava a ne ko onaj retardirani Vilander. ako hoce da bude NAJVECI svih vremena mora do min 18 GS i naravno mora se uzeti i RG... samo napred Nole!!! (mick, 21. maj 2016 09:30)
jedva cekam da nole osvoji najvise slemova, ima najvise nedelja na prvom mestu i pozitivan skor sa svojim najvecim rivalima...i ako tada ne bude imao roland garos.. jedva cekam da cujem realne komentare strucnjaka za tenis kako su federer i nadal koji ce biti po svim parametrima losiji, bolji od njega jer imaju roland garos :)
federer je narocito bolji sljaker od novaka iako ima manje mastersa na toj podlozi i nikad nije pobedio nadala na rgu i nije osvojio rim..ali zbog osvojenog pariza ( u finalu protiv soderlinga ) on je daleko bolji ograc od noleta (cofi008, 21. maj 2016 09:30)
Novak do kraja karijere uzece dva R.G.,,vidi se po njegovom telu da moze jos 5 godina da igra na visokom nivou s tim da ce 2-3 god bas dominirati,R.G. je stvar psihe i pitanje je kad ce se to prevazici ali da je buducnost pred njim nema dileme,tako da mogu slobodno zakljuciti da od 16 gs Nole uzima izmedju 6-11 gs,pitanje je kad ce Marej pasti jer ne vidim nikog drugog ko bi ozbiljnije pripretio... (sasa, 21. maj 2016 09:24)
Potpuno točno je to što je rekao,Novak bez Roland Garrosa u povijesti ostaje upisan kao jedan od najvećih a ako želi biti najveći mora imati sva 4 najveća turnira,tu nema rasprave.Tko god to izjavi odmah ga se pljuje ovdje a baš cijeli svijet tako razmišlja,jednostavno ne možeš biti najveći ako nemaš osvojeno ovo,zato Sampras nikada nije niti u raspravi o najvećim svih vremena a ima 14 grand slamova
(nolerafa, 21. maj 2016 09:17)
dopadalo se to vama ili ne, kurijer je dao jedan vrlo ozbiljan komentar na celu famu oko novakovog osvajanja RG... čak sam se iznenadio koliko je objektivna i u neku ruku i psihološki precizna pogođena suština... a moje lično mišljenje je da će novak podići pehar u parizu sigurno dva puta, nebitno da li ove ili u narednih pet godina ;)
(anonymous, 21. maj 2016 09:16)
rekao je "bivši prvi reket sveta i četvorostruki Gren slem šampion". ko je on da nesto kaze nekom ko je osvojio skoro 3 puta vise GS od njega?
(milos, 21. maj 2016 09:16)
Mislim da su već svi pomalo naporni s tim"mora da osvoji "Garros",samo mu dodatno stvaraju pritisak s tim"mora",zna i Novak to i želi taj trofej,ali svake godine iste priče,mišljenja,analize pred turnir svima već stvaraju nervozu,a mogu misliti kako je tek njemu.Osvojio GS ili ne,on je naša legenda pa i da ove godine okaci reket o klin.Ja mu,naravno,želim da osvoji i ovaj i iduća dva RG,ali ako ne ide,onda ne ide,jednostavno mu nije suđen i gotovo.Nije ga osvojio ni njegov trener,pa šta...
(Veronika, 21. maj 2016 09:14)
Došao je dan konačne osvete za NATO bombardovanje i sva zlodela koja je počinio, Nolo uzima RG, ulazi u istoriju a "Zapad" nevera. (Laza, 21. maj 2016 09:07)
Srećom, sam Novak se ne opterećuje toliko sa tim "najveći svih vremena", koliko svi vajni analitičari. Uostalom, ni u jednom sportu to ne postoji, jer je nemoguće porediti kvalitet igre, sistem takmičenja, tehnologiju itd sada, sa onim pre 15, 30 ili pre 50 godina. Sportista može biti najveći samo u nekoj svojoj eri. A Novak je to u ovoj, svakako, već postigao, sa ili bez RG. (Dule, 21. maj 2016 09:07)
U pola karijere pričati o nečijoj veličini je apsurd.
Ili možda laskajne?
Sačekajmo još 4-5 godina, pa pričajmo o konačnom. (crveni, 21. maj 2016 09:07)
Mi se radjamo,zivimo i umiremo u zestokoj borbi sa demonima a demona ima koliko hoces! Ne sekiraj se ti za Novaka druze amerikanac.
(Pokondirena tikvica, 21. maj 2016 08:59)
Nesto mi smeta,kako konstantno za misljenja pitaju neke ljude koji uopste nemaju pokrica da komentarisu Noleta samim tim sto je on uspeo u necemu u cemu oni nikad nisu.Da bi odredjena misljenja bila suvisla i adekvatna moraju da dolaze od ljudi koji imaju postignuca koja prevazilaze Noletova,a ne kojekakve tenisere kojima je dostignuce karijere bio ulazak u top 10 (Milos, 21. maj 2016 08:53)
Moje misljenje je da je trenutno najveci Federer, a na kraju karijere da ce definitivno biti Djokovic. RG ove sezone je mislim njegov, pogotovo posle poraza u Rimu, jer tada njemu proradi inat. Uzimam za primjer prosle god ( finale Toronta - poraz od Mareja, finale Cincija - poraz od Federera, onda USO sampion! ) Ako BOG da Djokovic sampion. (Diablo Rojo, 21. maj 2016 08:49)
Moje misljenje je da je trenutno najveci Federer, a na kraju karijere da ce definitivno biti Djokovic. RG ove sezone je mislim njegov, pogotovo posle poraza u Rimu, jer tada njemu proradi inat. Uzimam za primjer prosle god ( finale Toronta - poraz od Mareja, finale Cincija - poraz od Federera, onda USO sampion! ) Ako BOG da Djokovic sampion. (Diablo Rojo, 21. maj 2016 08:49)
Koliko god mi željeli da Nole osvoji RG,on to želi 2 puta više od svih nas zajedno.Novače,samo naprijed korak po korak,ove godine ti si kralj Pariza.SREĆNO MAJSTORE. (zozon,R.Srpska, 21. maj 2016 09:49)
@Milos Kao višestruki osvajač GS titula, kao vrlo elokventan i pamenat čovek Kurijer jeste kompotentan da iznese mišljenje o Novakovim mogućnostima da postane jedan od najvećih. Koliko njih imaju više dostiguća od Novaka ?! Sve te izjave, pa mora d se popuni medijski prostor do početka turnira, da se podgreva atmosfera. Nole nije mali ni od juče pa da pada na sve te priče. Korak po korak, gem po gem, set po set, meč po meč poznato je to Novaku. Eh da, treba i malo sreće. Samod a bude zdrav, da ima fer raspored mečeva i biće to ok.
(šetač, 21. maj 2016 09:42)
Nesto mi smeta,kako konstantno za misljenja pitaju neke ljude koji uopste nemaju pokrica da komentarisu Noleta samim tim sto je on uspeo u necemu u cemu oni nikad nisu.Da bi odredjena misljenja bila suvisla i adekvatna moraju da dolaze od ljudi koji imaju postignuca koja prevazilaze Noletova,a ne kojekakve tenisere kojima je dostignuce karijere bio ulazak u top 10
(Milos, 21. maj 2016 08:53)
E vecu glupost nisi zaista mogao da napises. Cuj, da bi Djokovicu neko nesto mogao da kaze, morao bi po tebi da ima vise sportskog uspeha nego Djokovic, a ako to nije slucaj onda ima da zacepi gubicu. Mislim, da li bivse tenisere koji su bili jako uspesni, izmedju ostalih i Kurijer, a koji nemaju toliko titula kao Djokovic to sprecava da normalno misle, normalno se artikulisu, kazu svoje misljenje? Tebe izgleda nista ne moze da spreci da ovde lupas gluposti.
(Tupavi Milos, 21. maj 2016 09:38)
Pa mislim da Nole namerno nije zapinjao u Rimu po onoj kisi da se ne bi povredio pred RG i OI ali i da bi skinuo pritisak sa sebe, da ne bude da je apsolutni favorit! Jer ta bi bila prica da je osvojio sve pre RG! Sada i Mareja uzimaju za ozbiljno! (Dare, 21. maj 2016 09:44)
Novak u jednoj sezoni je nakupio 16.500 bodova i osvojio- Vimbldon USO AO
IV Majami MK Rim Sangaj Pariz London finale RG.
RG osvajali su likovi poput Gaudio Moja Korecja Vavrinke...
Ako ima RG osvojeno uhvatili bi se za Sinsi.
Novak isto je povtorio i 2011 i 2015g. ima sansu i 2016g.
Za sada on je Drugi teniser svih vremena iza Federera. (Zoran, 21. maj 2016 10:10)
Kada troluješ o konkurenciji, paradoks je da ne shvataš da u stvari pljuješ na Federera i Nadala, tvoja dva heroja.
Kada kažeš da je ovo smešna konkurencija treba da znaš da Novak nije prvi reket sveta od pre mesec dana. On već pola decenije vlada tenisom.
Tukao je on tvog Loknu Baletanovića kad je dotični bio u najboljim godinama.
Dakle jedan Federer, Nadal, Marej... oni su smešni teniseri i zato Novak ima slabu konkurenciju, dok su matori ( našmrkani ) Agasi, Bagdatis, Hjuit, Rodik, i ostala buranija izmislili tenis, jer oni su bili najveće prepreke ''maestru'' za titulu.
Znači sam na sebe pljuješ a nisi ni svestan toga - što je i najžalosnije.
Mislim bez ljutnje, ali komentar ti je toliko prazan i glup da je to prosto neopisivo...
(Bg, 21. maj 2016 12:10)
(šumadinac, 21. maj 2016 09:36)
Ako si ti Šumadinac ja sam onda Zagorac.Samo zapadni "susjedi" mogu ovako pedantno skupljati kritike i onako ih maliciozno plasirati.Alal ti vera na trudu. I pozdravi Bornu Ćorića a naročito Čilića.Bok.
(Tennis dunster, 21. maj 2016 10:15)
Mene jedino nervira što se potencira taj RG. Federera su zvali najveći i pre nego što je osvojio RG,tako da ne vidim zašto to ne bi mogao i Novak. Po meni Novak je već sada najveći jer dominira već nekoliko godina nad "najvećima",a to su Federer i Nadal. Takvu dominaciju svet nije video,pa oni slave kada izgube finale od Novaka. Novaku su sada veća konkurencija Endi i Sten. (mik, 21. maj 2016 12:18)
@sumadinac: Pozdrav iz Crne Gore koja navija za Djokovica i to ne zbog svadbe. Znas, ima nas Srba ovdje trecina, nismo svi Milogorci. Nego, jesi li ti bas sumadinac ili si vise, kao, Jeti sumadinac? (Bolji nego sarplaninac, 21. maj 2016 12:11)
Novak će biti najveći u istoriji i bez osvojenog Rolan Garosa. Sa takvom mišlju treba da pristupi i on sam ovom turniru. Sasvim su nepotrebne izjave Vilandera i Kurijera poslednjih dana na tu temu i služe samo da bi se Novak destabilizovao. Ali im to neće poći za rukom, jer je Novak shvatio da treba da gleda na ovaj turnir kao i na svaki drugi. Da ako ga ne osvoji, treba da kaže sebi - ma nema veze, šta je tu je. Samo sa takvim pristupom će jednog dana i osvojiti ovaj turnir. Kad mu ne bude bitno i kad igranje na njemu za Novaka bude samo igra i ništa više od toga. Tada ni protivnici neće gledati na njega sa mišlju - ovo je jedini turnir koji nije osvojio, pokušaću da ga iznenadim. A kad se to desi, Novak će lagano uzeti ovaj Gren Slem. Do tada, čak i da izgubi ponovo ove godine, ne treba da tuguje kao prošle godine. Treba sa osmehom da mahne pariskoj publici, da vide spokoj na njegovom izrazu lica, da i oni shvate da njihov turnir nije ništa posebno u odnosu na druge turnire i da je taj turnir veliki upravo zbog igrača kakav je Novak i ni zbog čega drugo. Zato samo strpljivo Nole, bez ikakvog pritiska i velikih očekivanja i Kup Musketara biće sigurno tvoj, kad god da se to desi. Potpuno je nebitno jer ćeš ti i bez tog trofeja biti najbolji igrač u istoriji ovog sporta po svim glavnim kategorijama gledano. (Madjo, 21. maj 2016 09:38)
Idemo redom:
Novak nemoze da udje u top 10
Novak ne moze da pobedi nikoga iz top 10
Novak ne moze da pobedi nikoga iz top 4
Novak ne moze da osvoji GS
Novak nikada nece da bude Nr 1
Novak ne moze da da ima pozitivan skor protiv Rodje
Ni protiv Rafe
jel sam nesto zaboravio?
(Bec opet ceka titulu, 21. maj 2016 13:31)
Znam da je meni to lako da napisem .. ali kada bi Nole samo mogao malo da se opusti .. tj da opusti ruku, prosetao bi se RG.
Rim je odigrao nekako u grcu, ili mi se to cini jer je bio dosta umoran.. ali kada god je opustio ruku sevali su bekendi i forhendi munjevitom brzinom.
U ovom momentu je daleko ispred svih, Marej moze da ga dobije na svezinu i bukvalno na snagu, Nadal ako bas bas sve ide kako treba, a Novaku nista od ruke .. svi ostali mogu samo da cekaju da Novak pobedi samog sebe..
I slazem se da mora da osvoji RG da bi bio najveci, ali za svet .. za mene je on vec odavno najveci
U svakom slucaju jedva cekam da pocne
(Pedja, 21. maj 2016 14:07)
Mislim ako Novak osvoji RG sada da će sigurno osvojiti i sledeće godine ili bar još jednom.Polako pristižu nove nade tenisa mada dosta teže i sporije jer je ovo najveća konkurencija u eri tenisa sigurno .Federer , Nadal i Đoković i pored toga Marej iako je imao samo dva GS a toliko su izmakla za dlaku (5-6)finala ako se ne varam. Nih četvoro 44 GS titule sve govori nova generacija treba da se potrudi.Mislim da ovoga puta Novak osvaja RG, u svakom slučaju srećno. (trki, 21. maj 2016 12:17)
Novak je već sada, čisto statistički, drugi teniser open ere. A svi znamo, kad su u pitanju relativne vrijednosti koje je nemoguće iskazati statistikom - da je Đoković sve osvojio u najjačoj eri, a Federer 10 GS u ubjedljivo najslabijem periodu. Evo i trenutnog stanja na dvije GOAT liste: 1)[link], i 2)[link] Na prvoj je Novak trenutno peti, na drugoj je već drugi. Ali druga lista je značajno preciznije urađena, sa više parametara koji se uzimaju u obzir. (Takođe bih dodao da su učinci top 10 igrača na turnirima 500 i 250 potpuno irelevantni - tako je Konors dobio veću cijenu na ovim listama, pa i Lendl, nego što objektivno zaslužuje.)
Uglavnom, igrači sa kojima se trenutno može porediti Novak su Nadal, Sampras, Borg, i Lendl. Kad se uzmu u obzir reultati s GS-ova, Mastersa, završnih turnira, istorija rejtinga, H2H s konkurencijom - Novak je već sada apsolutno i nedvosmisleno broj 2 open ere, a i cijele istorije tenisa.
Dakle, on je već sada postigao toliko mnogo da više ne treba da osjeća nikakav pritisak. Može da igra samo za sadašnji trenutak.
(bokelj, 21. maj 2016 12:09)
dopadalo se to vama ili ne, kurijer je dao jedan vrlo ozbiljan komentar na celu famu oko novakovog osvajanja RG... čak sam se iznenadio koliko je objektivna i u neku ruku i psihološki precizna pogođena suština... a moje lično mišljenje je da će novak podići pehar u parizu sigurno dva puta, nebitno da li ove ili u narednih pet godina ;)
(anonymous, 21. maj 2016 09:16)
Шта ако не успе?, не, несмем ни да помислим...То би било страшно, прави смак света. Сунце више не би излазило, и он, и ми као нација,тешко би смо могли да наставимо са животом. Шалу на страну, разумем да би сви То волели, шта не могу да разумем, јесте следеће. Зар није више него доста све што је успео до сада? Зар треба да се сада оптерећује тиме да ли ће бити нај успешнији тенисер свих времена, и да ли ће освојити Ролан Гарос?, итд, итд. Што се мене лично тиче, он је већ најбољи, и могао би комотно да више никада не победи ни ти један меч, могао би да престане да се бави тенисом. Он је пре свега добар човек, и веома хуман, а уз све спортске успехе, заслужио је само да му кажемо велико ХВАЛА, те да га никаквим додатним жељама не оптерећујемо. (Mikiveliki, 21. maj 2016 14:01)
Nesto mi smeta,kako konstantno za misljenja pitaju neke ljude koji uopste nemaju pokrica da komentarisu Noleta samim tim sto je on uspeo u necemu u cemu oni nikad nisu.Da bi odredjena misljenja bila suvisla i adekvatna moraju da dolaze od ljudi koji imaju postignuca koja prevazilaze Noletova,a ne kojekakve tenisere kojima je dostignuce karijere bio ulazak u top 10 (Milos, 21. maj 2016 08:53)
U pola karijere pričati o nečijoj veličini je apsurd.
Ili možda laskajne?
Sačekajmo još 4-5 godina, pa pričajmo o konačnom. (crveni, 21. maj 2016 09:07)
Novak do kraja karijere uzece dva R.G.,,vidi se po njegovom telu da moze jos 5 godina da igra na visokom nivou s tim da ce 2-3 god bas dominirati,R.G. je stvar psihe i pitanje je kad ce se to prevazici ali da je buducnost pred njim nema dileme,tako da mogu slobodno zakljuciti da od 16 gs Nole uzima izmedju 6-11 gs,pitanje je kad ce Marej pasti jer ne vidim nikog drugog ko bi ozbiljnije pripretio... (sasa, 21. maj 2016 09:24)
jedva cekam da nole osvoji najvise slemova, ima najvise nedelja na prvom mestu i pozitivan skor sa svojim najvecim rivalima...i ako tada ne bude imao roland garos.. jedva cekam da cujem realne komentare strucnjaka za tenis kako su federer i nadal koji ce biti po svim parametrima losiji, bolji od njega jer imaju roland garos :)
federer je narocito bolji sljaker od novaka iako ima manje mastersa na toj podlozi i nikad nije pobedio nadala na rgu i nije osvojio rim..ali zbog osvojenog pariza ( u finalu protiv soderlinga ) on je daleko bolji ograc od noleta (cofi008, 21. maj 2016 09:30)
Znam samo jedno da srbski sin neće biti sam, imaće podršku kao nikada do sada, dolaze 200 Delija iz Čikaga, idemooooo... (Delije Čikago, 21. maj 2016 13:22)
Srećom, sam Novak se ne opterećuje toliko sa tim "najveći svih vremena", koliko svi vajni analitičari. Uostalom, ni u jednom sportu to ne postoji, jer je nemoguće porediti kvalitet igre, sistem takmičenja, tehnologiju itd sada, sa onim pre 15, 30 ili pre 50 godina. Sportista može biti najveći samo u nekoj svojoj eri. A Novak je to u ovoj, svakako, već postigao, sa ili bez RG. (Dule, 21. maj 2016 09:07)
sumadinac...ala tebi nije lako ti ljubitelj tenisa ti piminjes cincinati pa jedino novaku fali jedan masters svima pimo bar dva...strasno kakvih komentara ima strasno...novaku zvizdi i protuv njega je ceo Artur Es i ti ocekujes da se ne iznervira da ne poludi...da li cete vise shvatiti da Novak dolazi iz jedne siromasne zemlje koja je u svetu surovo ocrnjena i to svetska elita ne moze da prihvati...a sve je to novac...gubitak u monte karlu-ocekivan..pa imao je vise vremena da provede sa sinom...i ako je ispao...Novak je nas najbolji sportista ne sportista nego bice koje pripada nasem narodu i treba da budemo ponosni na njega jer je on najbolji ambasador u svetu ove napacene zemlje i napacenog naroda.. (nenad, 21. maj 2016 14:03)
Potpuno točno je to što je rekao,Novak bez Roland Garrosa u povijesti ostaje upisan kao jedan od najvećih a ako želi biti najveći mora imati sva 4 najveća turnira,tu nema rasprave.Tko god to izjavi odmah ga se pljuje ovdje a baš cijeli svijet tako razmišlja,jednostavno ne možeš biti najveći ako nemaš osvojeno ovo,zato Sampras nikada nije niti u raspravi o najvećim svih vremena a ima 14 grand slamova
(nolerafa, 21. maj 2016 09:17)
Osvajanje svakog velikog turnira u današnje vreme predstavlja podvig, to što Novak ne uspeva da osvoji RG je samo sticaj okolnosti i što na ovoj podlozi nije loptica toliko brza. Igrati konstantno kao Novak je ravno čudu, i ne bi nikog izdvajao kao favorita osim Novaka, jer za ostale se ne može garantovati da će stići do finala. Sramota je da Novaka mediji i dalje osporavaju kao da treba još nekom nešto da dokazuje. Ako i ove godine ponovi uspeh kao iz prethodne to će biti neverovatno. (biće bolje, 21. maj 2016 13:43)
Ja nisam nesto narocito pratio tenis ali me zanima koliko je Federer uzeo grend slemova od kada su se Novak i Rafa pojavili.Kad je Federer uzeo poslednji g.s.,neznam stvarno i otkud da je osvojio 17. (sasa, 21. maj 2016 14:04)
Ne znam da li mu je Kurijer baš rekao posle RG da treba da se suoči sa svojim demonima,ali znam da je za ovih godinu dana izodvaljivao sve.Što se mene tiče ne mora da uzme RG ove godine,nek osvoji Wimbldon,OI,Sinsinati i još dva-tri mastersa i dosta za ovu godinu.
(Samo igraj Nole, 21. maj 2016 11:21)
Ma veliki "smrc" ako ne osvoji... Neka nastavi da skuplja "mrvice" u vidu ostalih slemova i mastersa ovim tempom jos 5-6 godina, a ostali neka osvajaju taj "bozanski slem". Pa da podvucemo crtu.
(Toto-ko-tunjo, 21. maj 2016 11:08)
e to je vec korektna izjava a ne ko onaj retardirani Vilander. ako hoce da bude NAJVECI svih vremena mora do min 18 GS i naravno mora se uzeti i RG... samo napred Nole!!! (mick, 21. maj 2016 09:30)
Ova trojka - Nadal, Novak, Federer, NIKADA VIŠE!
Za 5 godina će se pojaviti neki klinja koji neće biti ni upola talentovan kao ovi, i osvojiće 25GS titula u karijeri jer će za protivnike imati matorog Kirgijosa i Tiema, Zvereva, Čorića...
(Dragutin, 21. maj 2016 12:43)
Ma sta nam naprica.Nece biti kao oni talentovan a osvojice 25 GS.Kao da je to nesto najlakse na svetu.Onaj ko prati ovaj portal je osudjen da cita ovakve gluposti.
(sousa, 21. maj 2016 15:10)
Mislim da su već svi pomalo naporni s tim"mora da osvoji "Garros",samo mu dodatno stvaraju pritisak s tim"mora",zna i Novak to i želi taj trofej,ali svake godine iste priče,mišljenja,analize pred turnir svima već stvaraju nervozu,a mogu misliti kako je tek njemu.Osvojio GS ili ne,on je naša legenda pa i da ove godine okaci reket o klin.Ja mu,naravno,želim da osvoji i ovaj i iduća dva RG,ali ako ne ide,onda ne ide,jednostavno mu nije suđen i gotovo.Nije ga osvojio ni njegov trener,pa šta...
(Veronika, 21. maj 2016 09:14)
rekao je "bivši prvi reket sveta i četvorostruki Gren slem šampion". ko je on da nesto kaze nekom ko je osvojio skoro 3 puta vise GS od njega?
(milos, 21. maj 2016 09:16)
Kako si ti glup.On je bivsi teniser i ima pravo na misljenje vise od bilo koga ovde.Ko si ti da komentarises izjavu jednog Kurijera.
(bazan, 21. maj 2016 10:59)
Novače,što manje prati medije i skloni se sa društvenih mreža. Šta ko misli, njegova stvar. Korak po korak i fokus na svaki meč..ne na ova mišljenja...nama si najbolji teniser svih vremena, jer si veći čovek pre svega od mnogih.
(Dejan, 21. maj 2016 11:17)
Nesto mi smeta,kako konstantno za misljenja pitaju neke ljude koji uopste nemaju pokrica da komentarisu Noleta samim tim sto je on uspeo u necemu u cemu oni nikad nisu.Da bi odredjena misljenja bila suvisla i adekvatna moraju da dolaze od ljudi koji imaju postignuca koja prevazilaze Noletova,a ne kojekakve tenisere kojima je dostignuce karijere bio ulazak u top 10
(Milos, 21. maj 2016 08:53)
Ahahaha e moj B92 zar si i ovakve docekao ? Hahahah. (Daa, 21. maj 2016 10:43)
Da, bas bi šakalima trebalo da ugadja!!! Vasim " kriterijumima" o " najboljem ikada" nikada kraja. Nije lud da naseda na vase prozivke!!!!!!!
(Nina, 21. maj 2016 12:52)
Treba biti realan i sagledati stvari onako kako jesu. Na stranu to šta bismo mi voleli, da bi neko postao najbolji ikada mora da osvoji sve Grand Slamove. Osim toga njemu nedostje i Cincinnati pa je suvišno pričati o tome. Osim toga i taj poraz od početnika od 6:0 je činjenica da još niko u istoriji tenisa nije osramotio prvo mesto kao Novak. Žalosno ali je tako. Ponašanje na terenu ponekad je ispod nivoa pristojnosti, psovanje i izgovaranje vulgarnih psovki je veoma ružno. E sad imajući u vidu trenutnu formu male su mu šanse da dodje i do polufinala mada bi trebalo jer bi i moja baba sa takvim žrebom dogurala. Nole jeste naš i sve to stoji ali ja sam realan i pre svega pravi ljubitelj tenisa. Taj naš Nole nije uvek bio baš najkorektniji kad smo mi u pitanju. Sećamo se neigranja Davis cupa protiv Swajcarske, odlučujećeg meča na kome je i Federer igrao dok se Novak šetkao po Kopaoniku a mi izgubili odlučujući meč i ispali iz elitnog takmičenja. To je rekao bih sramota! Brale moj morao si da igraš kad si već bio u mogućnosti, pogotovu što je bio u zemlji. I još jedna stvar, radovao sam se Serbian Openu koji je trebalo da bude poklon Novaka svojoj zemlji i gradu koji ga dižu u nebesa i podržava na svakom koraku!! Sećam se tog turnira i paprenih cena karata. Obzirom da je dobio na poklon terene bio je red da te cene budu pristupačne imajući u vidu standard ljudi kod nas. Povukli su ga razlogom da im se ne isplati haha (sarkazam) !!! Pa i ta svadba, promovisanje Crne Gore!
(šumadinac, 21. maj 2016 09:36)
Djokovic se ne opterecuje pricama o najboljem svih vremena jer zna da to nece biti nikad. On vrlo dobro zna da su i Federer i Nadal na vrhuncu znatno bolji igraci od njega. O statistickim parametrima laprdaju Djokovicevci i ovakvi analiticari kao Kurier, jer im je to posao. Ovim prvima jer su besposlicari i botovi. Moze doticni da osvoji jos 15 grend slemova, to su titule osvojene bez konkurencije. Videli ste kako prvi teniser sveta gubi 6:0 od jednog Belucija, kako puca pod pritiskom i svadja se sa sudijama cim mu ne ide. To najbolji svih vremena nikad ne moze biti. Posebno ne jer je celu karijeru cekao da bi kompletirao grend slem, nesto sto je npr. Nadal uradio sa 24. OI jos uvek nema. Razloga je mnogo. (Mikii, 21. maj 2016 10:06)
"Mora"? Šta znači danas biti najveći? Dolazi vrijeme fabrikovanja igrača jer se ne naziru takvi šampioni kao što su Novak,Rafa i Roger.Nema više tog talenta na vidiku,nema tog suvog kvaliteta,nema...Sve i da Novak obori sve rekorde ubrzo može doći novi igrač koji će u lošoj konkurenciji poobarati sve rekorde.Zato "opušteno" sa rekodima.Manite Novaka tog tovara.
Novače samo hrabro i pametno. Ne dozvoli da ti "otmu" ono što ti pripada posle tri dobijena a izgubljena finala.Manite Nas tih pametnih i van pametnih koji uzmu titulu a onda ih nema nigdje godinama.Pokušali su da mu srozaju samopouzdanje i probude sumnju a sada se nešto "mora".
Caru carevo,Bogu Božije,Novaku RG.Respekt Rafi,titula Novaku.Forza Nole!
(a s roma nikšić, 21. maj 2016 10:24)
Mi se radjamo,zivimo i umiremo u zestokoj borbi sa demonima a demona ima koliko hoces! Ne sekiraj se ti za Novaka druze amerikanac.
(Pokondirena tikvica, 21. maj 2016 08:59)
Osvojiće Nole i Rolangaros i biti najbolji svih vremena. Samo polako i bez pritisaka. Mlad je pred njime su godine uspešnog igranja tenisa a mi ga obožavamo imamo vremena i čekamo.
(majka, 21. maj 2016 14:58)
Novak ove sezone ima sansu da osvajanjem sva 4 GS i olimpijskog zlata MOMENTALNO postane najveci teniser svih vremena. Niko nikad nije bio ovako dominantan nad ODLICNIM igracima.
Federera i Nadala ne treba opisivati, ali Marej, Vavrinka, Raonic, Nisikori, Tsonga, Monfis su igraci koji bi bili makar na kratko broj 1 u nekoj drugoj eri. U Novakovoj - nikad.
Uz to, Novak je opet 'poklonio' Mareju titulu za rodjendan, kao sto mu je poklonio i Vimbldon kao svadbeni poklon.
Mislim da ce se u Parizu odigrati epsko finale. Oporavljeni i spremni Nadal protiv dominantnog Djokovica. I verujem da ce to biti prva od tri titule Djokovica na RG. (stefan, 21. maj 2016 13:44)
Jedno je sigurno , sve vise se Novak vidi kao najbolji ikad .
Argumenata za tako nesto bivace sve vise .
Po meni jedan od glavnih taj sto Novak nesmanjeno uziva u tenisu .
Napred Nole , i mi uzivamo !
Kako u tenisu i tvojim mecevima , tako i u cinjenici da nema boljeg tenisera i sportiste u Kumovoj Slami - a NAŠ .
(cisko, 21. maj 2016 15:36)
Ja garosam, ti garosaš, on garosa. Garosati, garosanje, izgarosati, nagarosati. Baš neki dan meni deda kaže, ala ćemo da garosamo ovaj vikend...
(Ništa čudno, 21. maj 2016 10:28)
Dobra izjaba od Kurijera. Sto puta vise simpatican i korektan u analisi nego Vilander. Kao predlog ili ideja bi na Novakovom mestu angazovao samo ekstra za Paris Gustava Kuertena. Cini mi se da on i Novak imaju dobar odnos i Kuerten bi mu mogao Novaku u toku turnira kao bivsi trostruktni trijumfator Pariza i vesel, opusten Brazilac mnogo olalsati posao a Becker koji nije bijo uspesan u Parizu ponovo sef na travi, vimblendon! (Le roi, 21. maj 2016 12:07)
Novak ove godine postaje najbolji svih vremana, mozete posle zajedno da slavite sa sve trenutno najboljim.
Mora da uzme RG naravno, jer bez kompletiranog slema ne moze imati to zvanje, da li ce imati 14 16 18 slemova, skroz nebitno, to su brojke...dublja analiza je nesto drugo. Sigurna sam da ce vec ove godine povecati broj slemova jos, ako osvoji RG i to je puna kapa za ovu godinu, ja gledam koliko je i finala slemova igrao ne samo titule i u kojoj konkurenciji. Jak je Nole mnogo. Iduce godine moze da krcka po jedno slemce kako mu se cefne, ako nista drugo Australiju ce uzeti jos 2 puta. Sto se tice H2H Novak je neverovatan tu, nedelje na prvom mestu su isto fenomenalne.
Sad ima samo da se stancuju jedan po jedan u prognozama i izjavama, pustite mog Noleta da osvoji RG!
(anica, 21. maj 2016 11:00)
Ova trojka - Nadal, Novak, Federer, NIKADA VIŠE!
Za 5 godina će se pojaviti neki klinja koji neće biti ni upola talentovan kao ovi, i osvojiće 25GS titula u karijeri jer će za protivnike imati matorog Kirgijosa i Tiema, Zvereva, Čorića...
(Dragutin, 21. maj 2016 12:43)
Vidi ovih kvazi navijaca. Kada je prosle godine izgubio od Vavrinke pljuvali ste ga i govorili kako ce Novak do kraja karijere imati vise od 8 Grend Slemova, a on je od tada osvojio svaki Grend Slem. Smesni ste i muka mi je od takvih koji menjaju misljenja a osnovna pravila tenisa ne znaju. (Boston, 21. maj 2016 10:37)
Znaci po tebi o Novaku jedino mogu da pricaju Roger i Rafa, eventualno Sampras jer jedino su oni uspjesniji od njega? Smijesno.
Svako ima pravo na svoje misljenje, a posebno neko kao Kurijer koji je osvojio nekoliko GS titula, bio prvi, a pritom je izuzetno pametan, elokventan i fin gospodin. I sve sto je rekao je na mjestu. (Srdjan, 21. maj 2016 10:27)
@Dr.Roddick Jedan citat iz Alan Ford-a, kad se admiral Nelson obraca Broju 1: "Stara smrdljiva ribo, slomljeni jarbole, probuseni brode, ta plitka misao nikad mi ne bi pala na pamet." .
(Toto-ko-tunjo, 21. maj 2016 15:18)
Strucnjaci,sve moj do mojeg a u zivotu niste uzeli reket u ruke.Guglate po netu do besvesti ne bi li napisali najbolji sastav na temu RG.Moram priznati da vam nije lako,muka je to. (Krtica, 21. maj 2016 14:51)
Odgovor na pitanje "da li će biti najveći svih vremena" zavisiće više od toga kako će Đoković igrati posle tridesete (a to ne znamo) nego od osvajanja RG.
Važnije je da ove godine osvoji Rio nego RG. Olimpijada nije svake godine.
Kad pređe tridesetu, neće imati obavezu da igra sve turnire. Moći će više da se posveti onima koje bude jako želeo da osvoji.
(Zoran, 21. maj 2016 11:21)
Došao je dan konačne osvete za NATO bombardovanje i sva zlodela koja je počinio, Nolo uzima RG, ulazi u istoriju a "Zapad" nevera. (Laza, 21. maj 2016 09:07)
(Srdjan, 21. maj 2016 12:38)
Nisam..veceras cu pred spavanje, sa medom.
Nego, kako ces podneti ako Nole uzme RG? To je vec 12 eeee.
Poredis Kurijera sa Novakom, jer ima 7 manje od Noleta, a Nole 6 od Federera, to vam je jedino jos i ostalo da pricate, a ova trojica idu u isti kos, svidelo se to tebi ili ne. Morao je Novak dobro da radi za svaki GS. Decku ste lupali minuse a lepo je rekao, jos samo cekamo misljenje... Safina, Rodika, Filipusisa, Bagdatisa, Hjuita, Gonzalesa.
Kao bodris Novaka a ovamo Molis Boga da ispadne.
(anica, 21. maj 2016 14:30)
Izrezirane izjave,sve kako bi mu se stavio što veći pritisak.
(brufen_od_400, 21. maj 2016 08:45)
Nasi ljudi su pokvareni pa misle da su i svi ostali. Ti si klasican primer. Ma prosto ne mogu da spavaju smisljajuci kako da mu otezaju i sav pritisak svale na njega. Smesni ste (Daa, 21. maj 2016 10:40)
Vecinu vas sto ovde komentarisete,zajedno sa mojom malenkosti,mori slicna muka:Kako danas biti sit i doci do "Girosa"kada nemas prebijene kinte u dzepu.Mislim da Nole nema tih problema..... (FastFood, 21. maj 2016 15:28)
(Milos, 21. maj 2016 08:53)
Tako je, onda mozes da zamislis gde je Nole.
I meni smeta kad citam takve izjave, od tenisera koji po uspehu nisu ni po cemu prisli Novaku.
Bravo za komentar Milose.
(anica, 21. maj 2016 11:17)
Osvojiti RG ce biti vrlo teško za Novaka (mnogo bih volio da griješim u ovoj ocjeni). Razlog Novakove "nervoze" na terenu je njegovo uvidjanje da nije u dovoljno dobroj formi. Po meni je do toga došlo zbog odredjenog pomjeranja fokusa sa tenisa na druge interese (otvaranje restorana, slikanje sa poznatim glumcima i slično), što je naravno rezulriralo čak i na gubitku fizičke snage i iscrpljenosti, što je jasno vidljivo na Novakom licu i držanju. Osim toga, ako smijem primjetiti supruga mu se ne nalazi baš prečesto u gledalištu, što me prilično iznenadjuje a može biti dodatni faktro Novakove frustracije. Mnogo sreće Novaku ali nemam dobar osjećaj za RG zbog navedenih razloga.
(Miro Butas, 21. maj 2016 15:12)
rekao je "bivši prvi reket sveta i četvorostruki Gren slem šampion". ko je on da nesto kaze nekom ko je osvojio skoro 3 puta vise GS od njega?
(milos, 21. maj 2016 09:16)
Vi sa zapada dzabe stavljate pritisak na naseg n0la, od toga ce da mu proradi cuveni srpski inat, a strasni rezultati tog inata su se videli do sad u svakom finalu Roland Garrosa lol
(Dr.Roddick, 21. maj 2016 11:03)
Opet se stavlja preveliki pritisak na njega. Generalno nisam sad neki vatreni navijac Djokovica ali volio bih da osvoji ovaj RG. (Srdjan, 21. maj 2016 10:22)
Djokovic se ne opterecuje pricama o najboljem svih vremena jer zna da to nece biti nikad. On vrlo dobro zna da su i Federer i Nadal na vrhuncu znatno bolji igraci od njega. O statistickim parametrima laprdaju Djokovicevci i ovakvi analiticari kao Kurier, jer im je to posao. Ovim prvima jer su besposlicari i botovi. Moze doticni da osvoji jos 15 grend slemova, to su titule osvojene bez konkurencije. Videli ste kako prvi teniser sveta gubi 6:0 od jednog Belucija, kako puca pod pritiskom i svadja se sa sudijama cim mu ne ide. To najbolji svih vremena nikad ne moze biti. Posebno ne jer je celu karijeru cekao da bi kompletirao grend slem, nesto sto je npr. Nadal uradio sa 24. OI jos uvek nema. Razloga je mnogo. (Mikii, 21. maj 2016 10:06)
Nesto mi smeta,kako konstantno za misljenja pitaju neke ljude koji uopste nemaju pokrica da komentarisu Noleta samim tim sto je on uspeo u necemu u cemu oni nikad nisu.Da bi odredjena misljenja bila suvisla i adekvatna moraju da dolaze od ljudi koji imaju postignuca koja prevazilaze Noletova,a ne kojekakve tenisere kojima je dostignuce karijere bio ulazak u top 10 (Milos, 21. maj 2016 08:53)
Treba biti realan i sagledati stvari onako kako jesu. Na stranu to šta bismo mi voleli, da bi neko postao najbolji ikada mora da osvoji sve Grand Slamove. Osim toga njemu nedostje i Cincinnati pa je suvišno pričati o tome. Osim toga i taj poraz od početnika od 6:0 je činjenica da još niko u istoriji tenisa nije osramotio prvo mesto kao Novak. Žalosno ali je tako. Ponašanje na terenu ponekad je ispod nivoa pristojnosti, psovanje i izgovaranje vulgarnih psovki je veoma ružno. E sad imajući u vidu trenutnu formu male su mu šanse da dodje i do polufinala mada bi trebalo jer bi i moja baba sa takvim žrebom dogurala. Nole jeste naš i sve to stoji ali ja sam realan i pre svega pravi ljubitelj tenisa. Taj naš Nole nije uvek bio baš najkorektniji kad smo mi u pitanju. Sećamo se neigranja Davis cupa protiv Swajcarske, odlučujećeg meča na kome je i Federer igrao dok se Novak šetkao po Kopaoniku a mi izgubili odlučujući meč i ispali iz elitnog takmičenja. To je rekao bih sramota! Brale moj morao si da igraš kad si već bio u mogućnosti, pogotovu što je bio u zemlji. I još jedna stvar, radovao sam se Serbian Openu koji je trebalo da bude poklon Novaka svojoj zemlji i gradu koji ga dižu u nebesa i podržava na svakom koraku!! Sećam se tog turnira i paprenih cena karata. Obzirom da je dobio na poklon terene bio je red da te cene budu pristupačne imajući u vidu standard ljudi kod nas. Povukli su ga razlogom da im se ne isplati haha (sarkazam) !!! Pa i ta svadba, promovisanje Crne Gore!
(šumadinac, 21. maj 2016 09:36)
rekao je "bivši prvi reket sveta i četvorostruki Gren slem šampion". ko je on da nesto kaze nekom ko je osvojio skoro 3 puta vise GS od njega?
(milos, 21. maj 2016 09:16)
Došao je dan konačne osvete za NATO bombardovanje i sva zlodela koja je počinio, Nolo uzima RG, ulazi u istoriju a "Zapad" nevera. (Laza, 21. maj 2016 09:07)
Osvojiti RG ce biti vrlo teško za Novaka (mnogo bih volio da griješim u ovoj ocjeni). Razlog Novakove "nervoze" na terenu je njegovo uvidjanje da nije u dovoljno dobroj formi. Po meni je do toga došlo zbog odredjenog pomjeranja fokusa sa tenisa na druge interese (otvaranje restorana, slikanje sa poznatim glumcima i slično), što je naravno rezulriralo čak i na gubitku fizičke snage i iscrpljenosti, što je jasno vidljivo na Novakom licu i držanju. Osim toga, ako smijem primjetiti supruga mu se ne nalazi baš prečesto u gledalištu, što me prilično iznenadjuje a može biti dodatni faktro Novakove frustracije. Mnogo sreće Novaku ali nemam dobar osjećaj za RG zbog navedenih razloga.
(Miro Butas, 21. maj 2016 15:12)
Vi sa zapada dzabe stavljate pritisak na naseg n0la, od toga ce da mu proradi cuveni srpski inat, a strasni rezultati tog inata su se videli do sad u svakom finalu Roland Garrosa lol
(Dr.Roddick, 21. maj 2016 11:03)
Moje misljenje je da je trenutno najveci Federer, a na kraju karijere da ce definitivno biti Djokovic. RG ove sezone je mislim njegov, pogotovo posle poraza u Rimu, jer tada njemu proradi inat. Uzimam za primjer prosle god ( finale Toronta - poraz od Mareja, finale Cincija - poraz od Federera, onda USO sampion! ) Ako BOG da Djokovic sampion. (Diablo Rojo, 21. maj 2016 08:49)
Novak ove sezone ima sansu da osvajanjem sva 4 GS i olimpijskog zlata MOMENTALNO postane najveci teniser svih vremena. Niko nikad nije bio ovako dominantan nad ODLICNIM igracima.
Federera i Nadala ne treba opisivati, ali Marej, Vavrinka, Raonic, Nisikori, Tsonga, Monfis su igraci koji bi bili makar na kratko broj 1 u nekoj drugoj eri. U Novakovoj - nikad.
Uz to, Novak je opet 'poklonio' Mareju titulu za rodjendan, kao sto mu je poklonio i Vimbldon kao svadbeni poklon.
Mislim da ce se u Parizu odigrati epsko finale. Oporavljeni i spremni Nadal protiv dominantnog Djokovica. I verujem da ce to biti prva od tri titule Djokovica na RG. (stefan, 21. maj 2016 13:44)
Vecinu vas sto ovde komentarisete,zajedno sa mojom malenkosti,mori slicna muka:Kako danas biti sit i doci do "Girosa"kada nemas prebijene kinte u dzepu.Mislim da Nole nema tih problema..... (FastFood, 21. maj 2016 15:28)
Novak će biti najveći u istoriji i bez osvojenog Rolan Garosa. Sa takvom mišlju treba da pristupi i on sam ovom turniru. Sasvim su nepotrebne izjave Vilandera i Kurijera poslednjih dana na tu temu i služe samo da bi se Novak destabilizovao. Ali im to neće poći za rukom, jer je Novak shvatio da treba da gleda na ovaj turnir kao i na svaki drugi. Da ako ga ne osvoji, treba da kaže sebi - ma nema veze, šta je tu je. Samo sa takvim pristupom će jednog dana i osvojiti ovaj turnir. Kad mu ne bude bitno i kad igranje na njemu za Novaka bude samo igra i ništa više od toga. Tada ni protivnici neće gledati na njega sa mišlju - ovo je jedini turnir koji nije osvojio, pokušaću da ga iznenadim. A kad se to desi, Novak će lagano uzeti ovaj Gren Slem. Do tada, čak i da izgubi ponovo ove godine, ne treba da tuguje kao prošle godine. Treba sa osmehom da mahne pariskoj publici, da vide spokoj na njegovom izrazu lica, da i oni shvate da njihov turnir nije ništa posebno u odnosu na druge turnire i da je taj turnir veliki upravo zbog igrača kakav je Novak i ni zbog čega drugo. Zato samo strpljivo Nole, bez ikakvog pritiska i velikih očekivanja i Kup Musketara biće sigurno tvoj, kad god da se to desi. Potpuno je nebitno jer ćeš ti i bez tog trofeja biti najbolji igrač u istoriji ovog sporta po svim glavnim kategorijama gledano. (Madjo, 21. maj 2016 09:38)
Mene jedino nervira što se potencira taj RG. Federera su zvali najveći i pre nego što je osvojio RG,tako da ne vidim zašto to ne bi mogao i Novak. Po meni Novak je već sada najveći jer dominira već nekoliko godina nad "najvećima",a to su Federer i Nadal. Takvu dominaciju svet nije video,pa oni slave kada izgube finale od Novaka. Novaku su sada veća konkurencija Endi i Sten. (mik, 21. maj 2016 12:18)
(Milos, 21. maj 2016 08:53)
Tako je, onda mozes da zamislis gde je Nole.
I meni smeta kad citam takve izjave, od tenisera koji po uspehu nisu ni po cemu prisli Novaku.
Bravo za komentar Milose.
(anica, 21. maj 2016 11:17)
Novak je već sada, čisto statistički, drugi teniser open ere. A svi znamo, kad su u pitanju relativne vrijednosti koje je nemoguće iskazati statistikom - da je Đoković sve osvojio u najjačoj eri, a Federer 10 GS u ubjedljivo najslabijem periodu. Evo i trenutnog stanja na dvije GOAT liste: 1)[link], i 2)[link] Na prvoj je Novak trenutno peti, na drugoj je već drugi. Ali druga lista je značajno preciznije urađena, sa više parametara koji se uzimaju u obzir. (Takođe bih dodao da su učinci top 10 igrača na turnirima 500 i 250 potpuno irelevantni - tako je Konors dobio veću cijenu na ovim listama, pa i Lendl, nego što objektivno zaslužuje.)
Uglavnom, igrači sa kojima se trenutno može porediti Novak su Nadal, Sampras, Borg, i Lendl. Kad se uzmu u obzir reultati s GS-ova, Mastersa, završnih turnira, istorija rejtinga, H2H s konkurencijom - Novak je već sada apsolutno i nedvosmisleno broj 2 open ere, a i cijele istorije tenisa.
Dakle, on je već sada postigao toliko mnogo da više ne treba da osjeća nikakav pritisak. Može da igra samo za sadašnji trenutak.
(bokelj, 21. maj 2016 12:09)
Znam samo jedno da srbski sin neće biti sam, imaće podršku kao nikada do sada, dolaze 200 Delija iz Čikaga, idemooooo... (Delije Čikago, 21. maj 2016 13:22)
Novak u jednoj sezoni je nakupio 16.500 bodova i osvojio- Vimbldon USO AO
IV Majami MK Rim Sangaj Pariz London finale RG.
RG osvajali su likovi poput Gaudio Moja Korecja Vavrinke...
Ako ima RG osvojeno uhvatili bi se za Sinsi.
Novak isto je povtorio i 2011 i 2015g. ima sansu i 2016g.
Za sada on je Drugi teniser svih vremena iza Federera. (Zoran, 21. maj 2016 10:10)
Mi se radjamo,zivimo i umiremo u zestokoj borbi sa demonima a demona ima koliko hoces! Ne sekiraj se ti za Novaka druze amerikanac.
(Pokondirena tikvica, 21. maj 2016 08:59)
Kada troluješ o konkurenciji, paradoks je da ne shvataš da u stvari pljuješ na Federera i Nadala, tvoja dva heroja.
Kada kažeš da je ovo smešna konkurencija treba da znaš da Novak nije prvi reket sveta od pre mesec dana. On već pola decenije vlada tenisom.
Tukao je on tvog Loknu Baletanovića kad je dotični bio u najboljim godinama.
Dakle jedan Federer, Nadal, Marej... oni su smešni teniseri i zato Novak ima slabu konkurenciju, dok su matori ( našmrkani ) Agasi, Bagdatis, Hjuit, Rodik, i ostala buranija izmislili tenis, jer oni su bili najveće prepreke ''maestru'' za titulu.
Znači sam na sebe pljuješ a nisi ni svestan toga - što je i najžalosnije.
Mislim bez ljutnje, ali komentar ti je toliko prazan i glup da je to prosto neopisivo...
(Bg, 21. maj 2016 12:10)
Potpuno točno je to što je rekao,Novak bez Roland Garrosa u povijesti ostaje upisan kao jedan od najvećih a ako želi biti najveći mora imati sva 4 najveća turnira,tu nema rasprave.Tko god to izjavi odmah ga se pljuje ovdje a baš cijeli svijet tako razmišlja,jednostavno ne možeš biti najveći ako nemaš osvojeno ovo,zato Sampras nikada nije niti u raspravi o najvećim svih vremena a ima 14 grand slamova
(nolerafa, 21. maj 2016 09:17)
Ja nisam nesto narocito pratio tenis ali me zanima koliko je Federer uzeo grend slemova od kada su se Novak i Rafa pojavili.Kad je Federer uzeo poslednji g.s.,neznam stvarno i otkud da je osvojio 17. (sasa, 21. maj 2016 14:04)
Ova trojka - Nadal, Novak, Federer, NIKADA VIŠE!
Za 5 godina će se pojaviti neki klinja koji neće biti ni upola talentovan kao ovi, i osvojiće 25GS titula u karijeri jer će za protivnike imati matorog Kirgijosa i Tiema, Zvereva, Čorića...
(Dragutin, 21. maj 2016 12:43)
Odgovor na pitanje "da li će biti najveći svih vremena" zavisiće više od toga kako će Đoković igrati posle tridesete (a to ne znamo) nego od osvajanja RG.
Važnije je da ove godine osvoji Rio nego RG. Olimpijada nije svake godine.
Kad pređe tridesetu, neće imati obavezu da igra sve turnire. Moći će više da se posveti onima koje bude jako želeo da osvoji.
(Zoran, 21. maj 2016 11:21)
Novak ove godine postaje najbolji svih vremana, mozete posle zajedno da slavite sa sve trenutno najboljim.
Mora da uzme RG naravno, jer bez kompletiranog slema ne moze imati to zvanje, da li ce imati 14 16 18 slemova, skroz nebitno, to su brojke...dublja analiza je nesto drugo. Sigurna sam da ce vec ove godine povecati broj slemova jos, ako osvoji RG i to je puna kapa za ovu godinu, ja gledam koliko je i finala slemova igrao ne samo titule i u kojoj konkurenciji. Jak je Nole mnogo. Iduce godine moze da krcka po jedno slemce kako mu se cefne, ako nista drugo Australiju ce uzeti jos 2 puta. Sto se tice H2H Novak je neverovatan tu, nedelje na prvom mestu su isto fenomenalne.
Sad ima samo da se stancuju jedan po jedan u prognozama i izjavama, pustite mog Noleta da osvoji RG!
(anica, 21. maj 2016 11:00)
jedva cekam da nole osvoji najvise slemova, ima najvise nedelja na prvom mestu i pozitivan skor sa svojim najvecim rivalima...i ako tada ne bude imao roland garos.. jedva cekam da cujem realne komentare strucnjaka za tenis kako su federer i nadal koji ce biti po svim parametrima losiji, bolji od njega jer imaju roland garos :)
federer je narocito bolji sljaker od novaka iako ima manje mastersa na toj podlozi i nikad nije pobedio nadala na rgu i nije osvojio rim..ali zbog osvojenog pariza ( u finalu protiv soderlinga ) on je daleko bolji ograc od noleta (cofi008, 21. maj 2016 09:30)
(Srdjan, 21. maj 2016 12:38)
Nisam..veceras cu pred spavanje, sa medom.
Nego, kako ces podneti ako Nole uzme RG? To je vec 12 eeee.
Poredis Kurijera sa Novakom, jer ima 7 manje od Noleta, a Nole 6 od Federera, to vam je jedino jos i ostalo da pricate, a ova trojica idu u isti kos, svidelo se to tebi ili ne. Morao je Novak dobro da radi za svaki GS. Decku ste lupali minuse a lepo je rekao, jos samo cekamo misljenje... Safina, Rodika, Filipusisa, Bagdatisa, Hjuita, Gonzalesa.
Kao bodris Novaka a ovamo Molis Boga da ispadne.
(anica, 21. maj 2016 14:30)
Pa mislim da Nole namerno nije zapinjao u Rimu po onoj kisi da se ne bi povredio pred RG i OI ali i da bi skinuo pritisak sa sebe, da ne bude da je apsolutni favorit! Jer ta bi bila prica da je osvojio sve pre RG! Sada i Mareja uzimaju za ozbiljno! (Dare, 21. maj 2016 09:44)
@Milos Kao višestruki osvajač GS titula, kao vrlo elokventan i pamenat čovek Kurijer jeste kompotentan da iznese mišljenje o Novakovim mogućnostima da postane jedan od najvećih. Koliko njih imaju više dostiguća od Novaka ?! Sve te izjave, pa mora d se popuni medijski prostor do početka turnira, da se podgreva atmosfera. Nole nije mali ni od juče pa da pada na sve te priče. Korak po korak, gem po gem, set po set, meč po meč poznato je to Novaku. Eh da, treba i malo sreće. Samod a bude zdrav, da ima fer raspored mečeva i biće to ok.
(šetač, 21. maj 2016 09:42)
Шта ако не успе?, не, несмем ни да помислим...То би било страшно, прави смак света. Сунце више не би излазило, и он, и ми као нација,тешко би смо могли да наставимо са животом. Шалу на страну, разумем да би сви То волели, шта не могу да разумем, јесте следеће. Зар није више него доста све што је успео до сада? Зар треба да се сада оптерећује тиме да ли ће бити нај успешнији тенисер свих времена, и да ли ће освојити Ролан Гарос?, итд, итд. Што се мене лично тиче, он је већ најбољи, и могао би комотно да више никада не победи ни ти један меч, могао би да престане да се бави тенисом. Он је пре свега добар човек, и веома хуман, а уз све спортске успехе, заслужио је само да му кажемо велико ХВАЛА, те да га никаквим додатним жељама не оптерећујемо. (Mikiveliki, 21. maj 2016 14:01)
e to je vec korektna izjava a ne ko onaj retardirani Vilander. ako hoce da bude NAJVECI svih vremena mora do min 18 GS i naravno mora se uzeti i RG... samo napred Nole!!! (mick, 21. maj 2016 09:30)
Opet se stavlja preveliki pritisak na njega. Generalno nisam sad neki vatreni navijac Djokovica ali volio bih da osvoji ovaj RG. (Srdjan, 21. maj 2016 10:22)
Znam da je meni to lako da napisem .. ali kada bi Nole samo mogao malo da se opusti .. tj da opusti ruku, prosetao bi se RG.
Rim je odigrao nekako u grcu, ili mi se to cini jer je bio dosta umoran.. ali kada god je opustio ruku sevali su bekendi i forhendi munjevitom brzinom.
U ovom momentu je daleko ispred svih, Marej moze da ga dobije na svezinu i bukvalno na snagu, Nadal ako bas bas sve ide kako treba, a Novaku nista od ruke .. svi ostali mogu samo da cekaju da Novak pobedi samog sebe..
I slazem se da mora da osvoji RG da bi bio najveci, ali za svet .. za mene je on vec odavno najveci
U svakom slucaju jedva cekam da pocne
(Pedja, 21. maj 2016 14:07)
Koliko god mi željeli da Nole osvoji RG,on to želi 2 puta više od svih nas zajedno.Novače,samo naprijed korak po korak,ove godine ti si kralj Pariza.SREĆNO MAJSTORE. (zozon,R.Srpska, 21. maj 2016 09:49)
Dobra izjaba od Kurijera. Sto puta vise simpatican i korektan u analisi nego Vilander. Kao predlog ili ideja bi na Novakovom mestu angazovao samo ekstra za Paris Gustava Kuertena. Cini mi se da on i Novak imaju dobar odnos i Kuerten bi mu mogao Novaku u toku turnira kao bivsi trostruktni trijumfator Pariza i vesel, opusten Brazilac mnogo olalsati posao a Becker koji nije bijo uspesan u Parizu ponovo sef na travi, vimblendon! (Le roi, 21. maj 2016 12:07)
sumadinac...ala tebi nije lako ti ljubitelj tenisa ti piminjes cincinati pa jedino novaku fali jedan masters svima pimo bar dva...strasno kakvih komentara ima strasno...novaku zvizdi i protuv njega je ceo Artur Es i ti ocekujes da se ne iznervira da ne poludi...da li cete vise shvatiti da Novak dolazi iz jedne siromasne zemlje koja je u svetu surovo ocrnjena i to svetska elita ne moze da prihvati...a sve je to novac...gubitak u monte karlu-ocekivan..pa imao je vise vremena da provede sa sinom...i ako je ispao...Novak je nas najbolji sportista ne sportista nego bice koje pripada nasem narodu i treba da budemo ponosni na njega jer je on najbolji ambasador u svetu ove napacene zemlje i napacenog naroda.. (nenad, 21. maj 2016 14:03)
Mislim ako Novak osvoji RG sada da će sigurno osvojiti i sledeće godine ili bar još jednom.Polako pristižu nove nade tenisa mada dosta teže i sporije jer je ovo najveća konkurencija u eri tenisa sigurno .Federer , Nadal i Đoković i pored toga Marej iako je imao samo dva GS a toliko su izmakla za dlaku (5-6)finala ako se ne varam. Nih četvoro 44 GS titule sve govori nova generacija treba da se potrudi.Mislim da ovoga puta Novak osvaja RG, u svakom slučaju srećno. (trki, 21. maj 2016 12:17)
@sumadinac: Pozdrav iz Crne Gore koja navija za Djokovica i to ne zbog svadbe. Znas, ima nas Srba ovdje trecina, nismo svi Milogorci. Nego, jesi li ti bas sumadinac ili si vise, kao, Jeti sumadinac? (Bolji nego sarplaninac, 21. maj 2016 12:11)
Srećom, sam Novak se ne opterećuje toliko sa tim "najveći svih vremena", koliko svi vajni analitičari. Uostalom, ni u jednom sportu to ne postoji, jer je nemoguće porediti kvalitet igre, sistem takmičenja, tehnologiju itd sada, sa onim pre 15, 30 ili pre 50 godina. Sportista može biti najveći samo u nekoj svojoj eri. A Novak je to u ovoj, svakako, već postigao, sa ili bez RG. (Dule, 21. maj 2016 09:07)
@Dr.Roddick Jedan citat iz Alan Ford-a, kad se admiral Nelson obraca Broju 1: "Stara smrdljiva ribo, slomljeni jarbole, probuseni brode, ta plitka misao nikad mi ne bi pala na pamet." .
(Toto-ko-tunjo, 21. maj 2016 15:18)
Novak do kraja karijere uzece dva R.G.,,vidi se po njegovom telu da moze jos 5 godina da igra na visokom nivou s tim da ce 2-3 god bas dominirati,R.G. je stvar psihe i pitanje je kad ce se to prevazici ali da je buducnost pred njim nema dileme,tako da mogu slobodno zakljuciti da od 16 gs Nole uzima izmedju 6-11 gs,pitanje je kad ce Marej pasti jer ne vidim nikog drugog ko bi ozbiljnije pripretio... (sasa, 21. maj 2016 09:24)
Ne znam da li mu je Kurijer baš rekao posle RG da treba da se suoči sa svojim demonima,ali znam da je za ovih godinu dana izodvaljivao sve.Što se mene tiče ne mora da uzme RG ove godine,nek osvoji Wimbldon,OI,Sinsinati i još dva-tri mastersa i dosta za ovu godinu.
(Samo igraj Nole, 21. maj 2016 11:21)
Nesto mi smeta,kako konstantno za misljenja pitaju neke ljude koji uopste nemaju pokrica da komentarisu Noleta samim tim sto je on uspeo u necemu u cemu oni nikad nisu.Da bi odredjena misljenja bila suvisla i adekvatna moraju da dolaze od ljudi koji imaju postignuca koja prevazilaze Noletova,a ne kojekakve tenisere kojima je dostignuce karijere bio ulazak u top 10
(Milos, 21. maj 2016 08:53)
E vecu glupost nisi zaista mogao da napises. Cuj, da bi Djokovicu neko nesto mogao da kaze, morao bi po tebi da ima vise sportskog uspeha nego Djokovic, a ako to nije slucaj onda ima da zacepi gubicu. Mislim, da li bivse tenisere koji su bili jako uspesni, izmedju ostalih i Kurijer, a koji nemaju toliko titula kao Djokovic to sprecava da normalno misle, normalno se artikulisu, kazu svoje misljenje? Tebe izgleda nista ne moze da spreci da ovde lupas gluposti.
(Tupavi Milos, 21. maj 2016 09:38)
rekao je "bivši prvi reket sveta i četvorostruki Gren slem šampion". ko je on da nesto kaze nekom ko je osvojio skoro 3 puta vise GS od njega?
(milos, 21. maj 2016 09:16)
Kako si ti glup.On je bivsi teniser i ima pravo na misljenje vise od bilo koga ovde.Ko si ti da komentarises izjavu jednog Kurijera.
(bazan, 21. maj 2016 10:59)
Idemo redom:
Novak nemoze da udje u top 10
Novak ne moze da pobedi nikoga iz top 10
Novak ne moze da pobedi nikoga iz top 4
Novak ne moze da osvoji GS
Novak nikada nece da bude Nr 1
Novak ne moze da da ima pozitivan skor protiv Rodje
Ni protiv Rafe
jel sam nesto zaboravio?
(Bec opet ceka titulu, 21. maj 2016 13:31)
Osvojiće Nole i Rolangaros i biti najbolji svih vremena. Samo polako i bez pritisaka. Mlad je pred njime su godine uspešnog igranja tenisa a mi ga obožavamo imamo vremena i čekamo.
(majka, 21. maj 2016 14:58)
Da, bas bi šakalima trebalo da ugadja!!! Vasim " kriterijumima" o " najboljem ikada" nikada kraja. Nije lud da naseda na vase prozivke!!!!!!!
(Nina, 21. maj 2016 12:52)
Ova trojka - Nadal, Novak, Federer, NIKADA VIŠE!
Za 5 godina će se pojaviti neki klinja koji neće biti ni upola talentovan kao ovi, i osvojiće 25GS titula u karijeri jer će za protivnike imati matorog Kirgijosa i Tiema, Zvereva, Čorića...
(Dragutin, 21. maj 2016 12:43)
Ma sta nam naprica.Nece biti kao oni talentovan a osvojice 25 GS.Kao da je to nesto najlakse na svetu.Onaj ko prati ovaj portal je osudjen da cita ovakve gluposti.
(sousa, 21. maj 2016 15:10)
U pola karijere pričati o nečijoj veličini je apsurd.
Ili možda laskajne?
Sačekajmo još 4-5 godina, pa pričajmo o konačnom. (crveni, 21. maj 2016 09:07)
Ma veliki "smrc" ako ne osvoji... Neka nastavi da skuplja "mrvice" u vidu ostalih slemova i mastersa ovim tempom jos 5-6 godina, a ostali neka osvajaju taj "bozanski slem". Pa da podvucemo crtu.
(Toto-ko-tunjo, 21. maj 2016 11:08)
(šumadinac, 21. maj 2016 09:36)
Ako si ti Šumadinac ja sam onda Zagorac.Samo zapadni "susjedi" mogu ovako pedantno skupljati kritike i onako ih maliciozno plasirati.Alal ti vera na trudu. I pozdravi Bornu Ćorića a naročito Čilića.Bok.
(Tennis dunster, 21. maj 2016 10:15)
dopadalo se to vama ili ne, kurijer je dao jedan vrlo ozbiljan komentar na celu famu oko novakovog osvajanja RG... čak sam se iznenadio koliko je objektivna i u neku ruku i psihološki precizna pogođena suština... a moje lično mišljenje je da će novak podići pehar u parizu sigurno dva puta, nebitno da li ove ili u narednih pet godina ;)
(anonymous, 21. maj 2016 09:16)
Jedno je sigurno , sve vise se Novak vidi kao najbolji ikad .
Argumenata za tako nesto bivace sve vise .
Po meni jedan od glavnih taj sto Novak nesmanjeno uziva u tenisu .
Napred Nole , i mi uzivamo !
Kako u tenisu i tvojim mecevima , tako i u cinjenici da nema boljeg tenisera i sportiste u Kumovoj Slami - a NAŠ .
(cisko, 21. maj 2016 15:36)
Mislim da su već svi pomalo naporni s tim"mora da osvoji "Garros",samo mu dodatno stvaraju pritisak s tim"mora",zna i Novak to i želi taj trofej,ali svake godine iste priče,mišljenja,analize pred turnir svima već stvaraju nervozu,a mogu misliti kako je tek njemu.Osvojio GS ili ne,on je naša legenda pa i da ove godine okaci reket o klin.Ja mu,naravno,želim da osvoji i ovaj i iduća dva RG,ali ako ne ide,onda ne ide,jednostavno mu nije suđen i gotovo.Nije ga osvojio ni njegov trener,pa šta...
(Veronika, 21. maj 2016 09:14)
Osvajanje svakog velikog turnira u današnje vreme predstavlja podvig, to što Novak ne uspeva da osvoji RG je samo sticaj okolnosti i što na ovoj podlozi nije loptica toliko brza. Igrati konstantno kao Novak je ravno čudu, i ne bi nikog izdvajao kao favorita osim Novaka, jer za ostale se ne može garantovati da će stići do finala. Sramota je da Novaka mediji i dalje osporavaju kao da treba još nekom nešto da dokazuje. Ako i ove godine ponovi uspeh kao iz prethodne to će biti neverovatno. (biće bolje, 21. maj 2016 13:43)
Nesto mi smeta,kako konstantno za misljenja pitaju neke ljude koji uopste nemaju pokrica da komentarisu Noleta samim tim sto je on uspeo u necemu u cemu oni nikad nisu.Da bi odredjena misljenja bila suvisla i adekvatna moraju da dolaze od ljudi koji imaju postignuca koja prevazilaze Noletova,a ne kojekakve tenisere kojima je dostignuce karijere bio ulazak u top 10
(Milos, 21. maj 2016 08:53)
Ahahaha e moj B92 zar si i ovakve docekao ? Hahahah. (Daa, 21. maj 2016 10:43)
Strucnjaci,sve moj do mojeg a u zivotu niste uzeli reket u ruke.Guglate po netu do besvesti ne bi li napisali najbolji sastav na temu RG.Moram priznati da vam nije lako,muka je to. (Krtica, 21. maj 2016 14:51)
Izrezirane izjave,sve kako bi mu se stavio što veći pritisak.
(brufen_od_400, 21. maj 2016 08:45)
Nasi ljudi su pokvareni pa misle da su i svi ostali. Ti si klasican primer. Ma prosto ne mogu da spavaju smisljajuci kako da mu otezaju i sav pritisak svale na njega. Smesni ste (Daa, 21. maj 2016 10:40)
Ja garosam, ti garosaš, on garosa. Garosati, garosanje, izgarosati, nagarosati. Baš neki dan meni deda kaže, ala ćemo da garosamo ovaj vikend...
(Ništa čudno, 21. maj 2016 10:28)
Novače,što manje prati medije i skloni se sa društvenih mreža. Šta ko misli, njegova stvar. Korak po korak i fokus na svaki meč..ne na ova mišljenja...nama si najbolji teniser svih vremena, jer si veći čovek pre svega od mnogih.
(Dejan, 21. maj 2016 11:17)
Znaci po tebi o Novaku jedino mogu da pricaju Roger i Rafa, eventualno Sampras jer jedino su oni uspjesniji od njega? Smijesno.
Svako ima pravo na svoje misljenje, a posebno neko kao Kurijer koji je osvojio nekoliko GS titula, bio prvi, a pritom je izuzetno pametan, elokventan i fin gospodin. I sve sto je rekao je na mjestu. (Srdjan, 21. maj 2016 10:27)
Vidi ovih kvazi navijaca. Kada je prosle godine izgubio od Vavrinke pljuvali ste ga i govorili kako ce Novak do kraja karijere imati vise od 8 Grend Slemova, a on je od tada osvojio svaki Grend Slem. Smesni ste i muka mi je od takvih koji menjaju misljenja a osnovna pravila tenisa ne znaju. (Boston, 21. maj 2016 10:37)
"Mora"? Šta znači danas biti najveći? Dolazi vrijeme fabrikovanja igrača jer se ne naziru takvi šampioni kao što su Novak,Rafa i Roger.Nema više tog talenta na vidiku,nema tog suvog kvaliteta,nema...Sve i da Novak obori sve rekorde ubrzo može doći novi igrač koji će u lošoj konkurenciji poobarati sve rekorde.Zato "opušteno" sa rekodima.Manite Novaka tog tovara.
Novače samo hrabro i pametno. Ne dozvoli da ti "otmu" ono što ti pripada posle tri dobijena a izgubljena finala.Manite Nas tih pametnih i van pametnih koji uzmu titulu a onda ih nema nigdje godinama.Pokušali su da mu srozaju samopouzdanje i probude sumnju a sada se nešto "mora".
Caru carevo,Bogu Božije,Novaku RG.Respekt Rafi,titula Novaku.Forza Nole!
(a s roma nikšić, 21. maj 2016 10:24)
Kurijer: Ako Novak želi da bude najveći, mora do Garosa
Džim Kurijer smatra da je Novak Đoković na putu da postane najbolji igrač svih vremena, ali ističe da mora da osvoji Rolan Garos da bi uspeo u tome.
NĐ |