Povratak košarke u režiji Voriorsa i Hoksa

NBA ligom gospodare timovi koji sigurno ne bi bili vaš prvi izbor u nekom od 2K nastavaka. Oni u svojim sastavima nemaju igrače sa kojima biste zatrpali protivnika i lagano dobili utakmicu. Oni nemaju pojedince za koje se lepe široke narodne mase. Pored parketa, na njihovim utakmicama, ne sede glumci, reperi ili modifikovane mlade dame. U prvom planu je košarka. Oni su košarku vratili u sportske okvire.

Spasoje Veselinović
Pošaljite komentar
  1. Neko je već spomenuo ispravku za Majka Skota, a ja bih pridodao za Šarifa AbduR Rahim.
    (SaleRkE, 6. mart 2015 16:27)

    # Link komentara

  2. Aj po koje pare da GSW neće videti finale Zapada, a Atlanta ni drugo kolo.
    (kadilak, 10. februar 2015 20:55)

    # Link komentara

  3. GSW.Iggy#9
    (darza, 9. februar 2015 23:29)

    # Link komentara

  4. Mnogi su timovi bili prvi u sezonskom delu pa su potonuli u plejofu.Atlanta i GS su legitimni pretendenti na titulu ali uvek tu izdominira neki
    LBJ ili Kobi zato sto uvek treba tu neki ekstra talenat ono nesto sto odvaja losije od boljih.
    (Dragutin, 9. februar 2015 23:22)

    # Link komentara

  5. Vec 3 godine igram sa Ratnicima 2k. Ako nista drugo, preko igrice sam upoznao ekipu, znam njihove vrline i mane. Kari: covek suter, asistent, odbrana, skakac.
    Tompson: suter, odbrana, asistent.
    Barns: atleta, odbrana, sve bolji sut.
    Grin: savremena cetvorka, niska, ali jaka, popravio znatno sut, dominira u skoku, sjajna odbrana.
    Bogut: trom, ali jak, dobar skakac.
    Livingston: sa polu distance ubitacan.
    Barbosa: nista posebno, ima povremeno svoje dobre role.
    Iguadala: atleta, i odradjuje posao koji se trazi od njega.
    Li: sjajna cetvorka, skakac, sjajan sut.
    Spejts: jak, ubitacan sa polu distance.
     (mladen, 9. februar 2015 22:36)

    # Link komentara

  6. jako bitne stvari koje su promakle autoru:
    0. bogut prakticno iskljucivo igra odbranu. u napadu samo otpaci. kad je bogut povredjen, a to je cesto, gsw skoro da nema pravu odbranu
    1. stiv ker mnogo bolje koristi igudalu (posebno u odbrani) od marka dzeksona
    2. stiv ker je stavio na klupu dejvida lija koji je skandalozno los defanzivac
    po clanku ispada da je ker nasledio sve od dzeksona, pa sad samo drzi motivacione govore, a nije bas tako. takticki je unapredio gsw. posebno u odbrani. to im je trebalo za korak dalje. ipak, ne verujem da mogu do finala, jer se u napadu previse oslanjaju na sut spolja, a u polejofu to vrlo tesko prolazi.
     (d, 9. februar 2015 22:08)

    # Link komentara

  7. Džordž Lukas i Aca Lukas navijaju za GSW
     (gruX, 9. februar 2015 20:41)

    # Link komentara

  8. Kao nekada Kingsi.
    (Bane, 9. februar 2015 19:42)

    # Link komentara

  9. plejof zapada ove godine će biti zanimljiviji nego ikad, pre svega jer mislim da neće biti favorita ni u jednom duelu, ko god se bude sastao (npr.GSW-OKC kao prvi i osmi)
     (azor ahai, 9. februar 2015 19:22)

    # Link komentara

  10. Sjajan tekst,fenomenalan.Samo smatram da nema teorije da igraju finale obe ekipe.
     (Dag Kristi, 9. februar 2015 19:03)

    # Link komentara

  11. Vrlo zanimljiv osvrt,generalno pohvale za trud i kvalitetno razmišljanje sem kada govorimo o košarci kao timskom sportu što naravno ona i jeste tada je obrazac za sva vremena SAS i zaslužuju više poštovanja.
    (hawkeye, 9. februar 2015 18:53)

    # Link komentara

  12. E, i jos jedna stvar. Stretch cetvorka Atlante nije Majkl Smit, nego Majk Skot ;)
    (Nikola, 9. februar 2015 18:06)

    # Link komentara

  13. Care, super je tekst, samo bih dopunio da Mark Dzekson nikad nije igrao za Spurse. Dzekson koji je igrao za njih je Dzeren, nisko krilo (pretpostavljam da si na njega mislio). Ali tekst je svakako sjajan i ima odlicnu poentu.
    (Nikola, 9. februar 2015 17:59)

    # Link komentara

  14. Uz duzno postovanje ali niko kao San Antonio.
     (Za B93, 9. februar 2015 17:09)

    # Link komentara

  15. a na osnovu cega bi bogut i sutao vise pored takvih igraca u rotaciji..vise suteva od njega uzimaju i grin i barns, jer je njegova uloga pre svega defanzivna, a u napadu uglavnom dodaje,i kao sto si rekao, kupi otpadke u skoku..pored takvih ostalih igraca u rotaciji, tebi ni ne treba centar poenter, jer bi ti inace trebale vise od jedne lopte da bi ih sve podmirio :)
    (uros, 9. februar 2015 17:03)

    # Link komentara

  16. @kifla.Spursi se sigurno ne oslanjaju na Duncana i Leonarda koliko GSW na Stepha i Klaya,oslanjaju se i na Parkera,Manua,Diaoa,Greena,Millsa,Bellinelija...U svakom slucaju koriste vise igraca od Golden Statea gde su ipak Splash brothersi zaduzeni za skoro polovinu poena ekipe.
    (spree15, 9. februar 2015 17:01)

    # Link komentara

  17. Niti GS niti Atlanta nisu timovi za koje neko ko priljezno prati NBA pada u nesvest od iznenadjenja zbog partija koje pruzaju. U Atlanti igraju Tig, Milsap, Korver i Horford koji su ozbiljno dobri igraci vec neko vreme. To sto vi averidzi pogledate vest o Nba jednom u nedelju dana i znate za Kobija i Lebrona, ne znaci da je Atlanta "krs tim koji vraca kosarku i igra timski i imaju dusu bla bla". O GS da ne pricam, Kari je superzvezda vec dve godine a GS snazan plejof tim.
    U plejofu mislim da GS moze da prenese ovu dominaciju a Atlanta ne. Kapiram da ce je izbaciti Klivlend koji ce se zahuktati u plejofu i da cete onda da secete vene jer "nije to kosarka Lebron kad da 40 poena, prava basketica je da nas cetiri prosecnjaka damo po 10 i da niko ne iskace i nabija nam komplekse a i gledaju ih glumci pored terena, smrt glumcima, ne mogu da se koncetrisem na kosarku od njih."
     (gengi, 9. februar 2015 16:52)

    # Link komentara

  18. Sjajan tekst za sve ljubitelje kosarke, ne samo NBA. Slazem se za GSW da ce uneti pometnju u celu ligu u narednim godinama, ne samo u ovoj, ako ne naprave neki glupi trejd (kao Harden i OKC). Sila su na zapadu, i mislim da mogu da ih poremete samo Sparsi, mozda i Dalas, koji igraju drugaciji tip kosarke od njih. Atlanta deluje impresivno, cak me podseca njihov stil nesebicne igre i kruzenja lopte na Sparse iz plej ofa prosle godine. Videcemo kad dodje plej of, ali samo laici su ocekivali da ce Klivlend da se proseta Istokom. Isti scenario im se desio kao i Majamiju kad je tek dosao LBJ. Medjutim, deluje da je Blat sklopio kockice. Trejd Vejtersa i dovodjenje Smita i Samperta je bio sjajan. A Mozgov je tek doneo cvrstinu u reketu. Kako Kavsi sad izgledaju tesko da ce im neko pomrsiti racune pre finala. Nadam se da Atlanta nece biti kao Denver pre koju godinu, kad su na iznenadjenje svih bili treci na Zapadu, a onda u prvom kolu ispali od GSW iako u regularnom delu poslednjih 20ak utakmica kod kuce bili neporazeni.
     (veselyfan24, 9. februar 2015 16:44)

    # Link komentara

  19. Atlanta ove godine ira najbolju kosarku. SA je kao i uvek na početku malo rezervisan ali se nadam da će u Play off-u da zablistaju kao i prošle sezone. GSW igraju fino i timski, s tim što je tim podredjen dvojci igrača, ostali su marginalni, a Atlanta igra pravu pravcatu timsku košarku.
    (vlada, 9. februar 2015 16:37)

    # Link komentara

  20. Ma nemaju Voriorsi celebrity navijače. Ma ko su Dzordz Lukas ili Dzesika Alba.
    Tekst je površan, za široke mase koji ne prate NBA pomno.
    I da. Ne izgovara se Monta nego Montej.
    (Joe, 9. februar 2015 16:34)

    # Link komentara

  21. Niko ne s'pominje da je gsw ima mnogo proglema sa povredama predhodnih godina, kao i portland. Slazem se u svemu za atlantu, ali mislim da nece stici daleko u doigravanju. A sto se tice gsw oni imaju nekoliko vrhunskih igraca, pa se od njih i ocekivala dobra sezona. Mislim da na zapadu meze da uzme konferencijsku tituli bilo ko od: hjustona, klipersa, menfisa, portanda, gsw, san antonija. Moze takodje oklahoma, zavisi kako im bude islo u nastavku.
    (CZV, 9. februar 2015 16:15)

    # Link komentara

  22. Niko ne s'pominje da je gsw ima mnogo proglema sa povredama predhodnih godina, kao i portland. Slazem se u svemu za atlantu, ali mislim da nece stici daleko u doigravanju. A sto se tice gsw oni imaju nekoliko vrhunskih igraca, pa se od njih i ocekivala dobra sezona. Mislim da na zapadu meze da uzme konferencijsku tituli bilo ko od: hjustona, klipersa, menfisa, portanda, gsw, san antonija. Moze takodje oklahoma, zavisi kako im bude islo u nastavku.
    (CZV, 9. februar 2015 16:15)

    # Link komentara

  23. kao i uvek prava kosarka pocinje posle all star vikenda,na istoku klivlend nema konkurenciju,jedini koji mogu da ih ugroze su indijana sa dzordzom i donekle atlanta,pod uslovom da korver pogodi deset trojki..na zapadu je mnogo neizvesnije,ali bih prednost dao portlandu ako ih zaobidju povrede,memfis ima problem jer nema pravog vodju koji moze da ubaci 30 poena i povuce ekipu kad su u rezultatskom zaostatku
    (fargo, 9. februar 2015 16:05)

    # Link komentara

  24. Verovatno gresim, ali imam neki osecaj da Atlanta nece proci drugi krug plejofa. Cini mi se Klivlend i Cikago tempiraju formu za zavrsnicu. Zao mi je sto Indijani, za koju navijam lose ide ove sezone, nadam se da Dzordza nece zadesiti sudbina Grendzera od pre par sezona kad je igrao za Pejserse i bio jedan od boljih igraca u ligi. Na zapadu je sve otvoreno, ima bar 5 ekipa koje mogu da osvoje konferenciju. Tek sad kad vidimo forme Hardena, Karija, Tompsona, Obrve, Kaznsa, Irvinga, shvatamo da je na SP-u bio Dream Team.
    (Neznalac, 9. februar 2015 15:55)

    # Link komentara

  25. Kao neko ko je odusevljen timskom igrom Atlante (slicno kao i igrom SA prethodnih sezona) mogu reci - vise nego solidan tekst i katastrofalan zakljucak. Osim sto se nipodastava vise od 90% titula osvojenih u NBA ligi, i sama analiza utakmice Atlanta - GS je sve samo ne realna. Ne vole svi da gledaju utakmice sa 240+ poena i besomucna ispucavanja. Dalje, u toj utakmici se jos jednom pokazalo da Atlanta moze da igra za jednu klasu racionalnije od GS-a, i da ako Kariju i Tompsonu zastane sut staje i cela ekipa, ali oni ne prestaju da sutiraju krajnje nerezonske suteve - sto ih ne cini velikim favoritom u plej-ofu.

    Finiks je pre desetak godina forsirao igru koju autor glorifikuje (kako sam kaze "bez mnogo razmisljanja") i belezio 1-2. mesto u Konferenciji na kraju regularnog dela, a nikada ni do velikog finala nisu stigli. Ta igra, svidjala se nekome ili ne, nikada u istoriji nije dovela do titule i, sto se mene tice, moze tako i da ostane. :)
    (Nerazumni, 9. februar 2015 15:45)

    # Link komentara

  26. Koliko je neko frustriran "El Ej Lejkersima"...
    (Realno, 9. februar 2015 15:43)

    # Link komentara

  27. Fenomenalan tekst, stvarno dve ekipe koje su ubedljivo najviše pokazale do sad. Nadam se da ni jedni ni drugi neće pasti u nastavku sezone, ipak mora da se tempira forma pred plejof tako da očekujem bar mali pad i jednih i drugih. ESPN je na početku serije pobeda Atlante rekao " Nikad ih nećemo prenositi jer igrju ružno". Vezali su 10 pobeda ovi su i dalje pričali isto. Vezali su 15 pobeda ovi su pričali isto. Na 19. pobedi su rekli, znate šta ipak ćemo prenositi Atlantu, zaslužili su. To je pravi primer kako se kvalitetom i teškim radom izboriš za poštovanje.
    (GustavoFring, 9. februar 2015 15:26)

    # Link komentara

  28. Slazem se u sa 90% stvari u tekstu, osim da imaju neke sanse za prsten. Iako obe ekipe igraju fantasticno nemaju playoff iskustvo. Tako da mislim da Atlanta nema sanse protiv Cavsa i Bulsa, a GSW protiv SA i npr. Memfisa ili Dalasa. Ove godine max dometi obe ekipe su finala konferencije. Vec sledece... Go GSW!!!
    (Filips, 9. februar 2015 15:24)

    # Link komentara

  29. Ne bih bas reko da Golden State igra timsku kosarku, Bogut sutne 3-4 puta po mecu i to neke otpatke, slicno i sa ostalim visokim igracima sto su u rotaciji, sve se svodi na spoljne igrace pogotovo dvojac Curry-Thompson. Stoga verujem da ce ispasti u prvoj rundi... onako smekerski, a vrlo je moguce da ce naleteti na Oklahomu
    Timski za sad igraju Atlanta, Toronto, Memphis i San Antonio
    (Dvojnik, 9. februar 2015 15:13)

    # Link komentara

  30. Sjajan tekst za ljubitelje košarke i pratioce NBA lige. Atlanta je jedino iznenadjenje jer su stvarno krš ekipa koja igra onu pravu košarku.
    Od GSW se očekivalo da bude medju najboljima.
    Istakao bih i Sparse koji su godinama unazad TIM, Portland sa dvojicom superstarova i ostalim savršenim rolama.
    Mislim da će Portland igrati finale sa Atlantom ili Klivlendom.
     (Nolan, 9. februar 2015 15:00)

    # Link komentara

  31. Tekst i timovima je odličan, ali konstatacija na kraju kako bi pobedio tim zvuči kao da se to nije dogodilo koliko prošle godine. I ne mislim da je igra "bez mnogo razmišljanja" nešto toliko dobro u košarci, a iskustvo pokazuje da ekipe koje igraju na mnogo poena ne prolaze najbolje u plejofu. Tu pre svega mislim na Golden State, Atlanta ume da spusti loptu
     (..., 9. februar 2015 14:48)

    # Link komentara

  32. bravo Spale , korektan tekst.
     (johnnieJB, 9. februar 2015 14:36)

    # Link komentara

  33. Odlican tekst ! samo jedna zamerka,nije bas da igraci sa ovog drafta nisu dorasli ozbiljnoj kosarci Vigins trpa po 20 svaki mec,Parker je bio odlican do povrede,Embid se jos ceka...vise nego dobra draft generacija,to ce buducnost i pokazati.Finale Klivlend (koliko god ih mrzeli,LeBron je u stanju da ih povuce minimum dotle) i Golden State.
     (remaa, 9. februar 2015 14:27)

    # Link komentara

  34. Cinjenica je da se Sparsi ne muce, nego namerno guraju ovaj tempo do plejofa, Dankan Djinobili, Parker retko igraju preko 30 minuta po tekmi. Matori su oni, ne mogu vise kao pre...
     (kifla, 9. februar 2015 14:19)

    # Link komentara

  35. @ spree15

    Kako ko? Dankan? Lenard? Memfis igra zaista fenomenalno ove sezone, ali za finale i prsten potreban je sampionski duh koji npr mladji Gasol nema iako pruza odlicne partije. Karmelo takodje, taj covek nikada nece osvojiti prsten u svojoj karijeri zato sto juri novac i nema sampionski duh. Iako Atlanta ubija kako igra, iskreno, ne verujem da mogu do finala konferencije. GSW ce stati jednog trenutka, to je cinjenica jer ne mogu zadrzati ovako visok procenat suta, samo neka to NE bude u plejofu.
     (kifla, 9. februar 2015 14:16)

    # Link komentara

  36. NBA ligom gospodare timovi koji u svojim sastavima nemaju igrače sa kojima biste zatrpali protivnika i lagano dobili utakmicu.
    Klay i Stephen su na +20 PPG sto ih svrstava u top 10 strelaca u sezoni.
    Curry je peti po asistenciji i drugi po broju ukradenih lopti.
    U ovih 50-ak utakmica prosecno ubace oko 95 -100 koseva protivniku.
    Vazan detalj cini i uticaj Jerry West-a na razvoj GSW fransize.
    p.s. Izvinjavam se ako je autor imao ironicnu nameru u uvodnoj recenici teksta.
    (Ironimo, 9. februar 2015 14:14)

    # Link komentara

  37. Svaka cast za tekst, uzivao sam u citanju istog.
    (One Crazy Wolf, 9. februar 2015 14:06)

    # Link komentara

  38. "NBA ligom gospodare timovi koji sigurno ne bi bili vaš prvi izbor u nekom od 2K nastavaka."

    Znam da je skroz nebitno sto se tice samog teksta, ali ne mogu da se slozim sa uvodnikom. GSW biram na 2k fransizi svake godine. Mada, sada kad su najbolji, vise mi nisu zanimljivi. :)
     (Nikola, 9. februar 2015 13:54)

    # Link komentara

  39. bravo! definitivno najbolji novinar u b92 redakciji.
     (nbaaction, 9. februar 2015 13:44)

    # Link komentara

  40. Neka nam autor objasni na ciji se individualni ucinak oslanjaju Spursi i Memphis?Zasto bi bila nepravda da Memphis igra finale?
    (spree15, 9. februar 2015 13:43)

    # Link komentara

  41. Svaka cast za tekst, skroz je tacan!!!
    (Aca, 9. februar 2015 13:32)

    # Link komentara

  42. Kao sto ste napisali prava kosarka se igra posle All star vikenda, a prvi dio sezone velikim sluzi za uigravanje, Cleveland je trunutno u najboljoj formi u celoj ligi, u zadnjih 15 utakmica imaju omjer 14-1, verovatno nece biti prvi na istoku tokom regularne sezone jer su na pocetku bili katastrofa ali mislim da ce u doigravanju bez problema biti prvi na istoku
    (Realno, 9. februar 2015 13:27)

    # Link komentara

  43. Svaka cast na tekstu! Ubedljivo ste najbolja redakcija za sportske vesti.. Samo tako nastavite!
     (kvk, 9. februar 2015 13:20)

    # Link komentara

  44. Steph Curry, The Doctor :D
    (Dzoni, 9. februar 2015 13:15)

    # Link komentara