Kako oceniti Partizanovu 'ludu utakmicu'?

Kada jedna ekipa dobije utakmicu zahvaljujući činjenici da je protivnik postigao dva autogola a ostane utisak da je rezultat mogao ili morao da bude bolji teško je procenjivati učinak igrača.

Partizan je odigrao kriminalnih petnaestak minuta a onda u ostalih 75 uz veliki napor, puno borbe, napada i prilika došao do minimalne prednosti pred revanš u Bakuu.

Pošaljite komentar
  1. Dobra ali uvjek moze bolje. NAPRED PARTIZAN.
    (Igor tv grobar, 1. septembar 2014 00:51)

    # Link komentara

  2. Petrovic igra levog beka, a prvi gol je pao tako sto je igrac centrirao pored njega i Brasanca, uz to da je on zakasnio da pomogne Brasancu. Naravno da je kriv za gol.
    (dcz, 22. avgust 2014 11:43)

    Sam Petrovic mozda i nije los, ali je od pocetka utakmice bio postavljen prakticno u napad, i sve vreme je i kod 0:0 duvalo po celoj levoj strani
    (Uros, 23. avgust 2014 18:22)

    # Link komentara

  3. Kao sto bi rekao Bora Djordjevic :"jad i beda u vremena krizna"!Od pet golova dati jedan i pobediti jedva...Tuzno!
    (Pero, 22. avgust 2014 19:47)

    # Link komentara

  4. Kako oceniti Partizanovu 'ludu utakmicu'?
    TUŽNO I ŽALOSNO, sa srećnim završetkom zbog AUTOGOLOVA protivnika.
    (nada 22, 22. avgust 2014 15:15)

    # Link komentara

  5. Stiže nam pojačanje protiv Donjeg Srema. Nikolić nije na klupi.
    (Dejan, 22. avgust 2014 15:01)

    # Link komentara

  6. U ovoj fazi takmičenja nema slabih ekipa kao što tvrde navijači koji Ligu Evrope nisu videli godinama. Lako je njima da igraju nameštene utaknice po Srbiji, ali kad padne ''Vođa'' sa vlasti vi ste završili.
    Ninković više ne treba da igra posle ova dva promašena zicera, i Lazović ne bi trebalo da bude starter. Fofana i Škuletić u napadu i to je to.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mare, 22. avgust 2014 00:36)

    Posle 6 godina kradje i otimacine vi nekom pricate o namestanju?

    Sinoc ste se provukli ali u revansu nema sta da trazite.Nefci je dibidus a vi ste jos gori.

    p.s. Ni Zvezda nista ne valja.
    (stidi se, 22. avgust 2014 12:43)

    # Link komentara

  7. Potpuno kaubojski fudbal, ali napadacki i za gol vise. Sedam zvanicnih utakmica bez poraza i gol razlika 18:7, cini mi se! Pa sta pojedinci hoce vise?
    (zadovoljstina, 22. avgust 2014 12:23)

    # Link komentara

  8. Zvezda na dobitku u svakom slucaju.
    Barem se nije blamirala protiv bugara i azera, ako nista drugo
    (hours of love, 22. avgust 2014 00:13)

    Nedostaje ti blamiranje pa se javljas na analizu Partizanovih utakmica? Jos da objasnis taj "dobitak" Zvezde. Igrali iz x u keca juce, sta li?
     (Pera Trta, 22. avgust 2014 12:18)

    # Link komentara

  9. Secam se prvog nastupa Nikole Ninkovica za prvi tim Partizana. Menjao je cini mi se Sasu Ilica. Kakva kretnja, kakva tehnika, precizan pas, pozitivna drskost. Pomislio sam tad da u bliskoj buducnosti Srbija dobija jednog od najboljih organizatora igre u Evropi. I Lazar Markovic i Mitrovic su pricali da je Nikola bio daleko ispred njih po kvalitetu, vodja. Gledam ga kako sad igra, izgleda da ce ostati samo veciti talenat. A velika je steta, ne samo Partizan vec i srpska reprezentacija ima generalno problem sa klasicnom desetkom, kakav je recimo Piksi bio...
    (Nikola Nis, 22. avgust 2014 12:10)

    # Link komentara

  10. Pratim fudbal više od 30 godina i zaista sam razočaran načinom na koji se prati FK Partizan.Partizan nikada nije bolje igrače izbacivao nego zadnjih petnaestak godina. Očigledno je da Sportski centar Teleoptik radi odlično i da klub sistemski dobro radi sa mlađim kategorijama. Naravno u svetlu velike finansijske krize i lige koja nije interesantna sponzorima, kašnjenje privatizacije, ali i namernih sabotiranja kao u slučaju stadiona dovodi do godišnje promene cele ekipe i prodaje igrača. Samo 6 meseci zajedničke igre i ovogodišnje pravljenje ekipe u januaru dovelo je do toga da Partizan nema poraz u 5 evropskih mečeva. U klubu zaista ima odličnih igrača:
    - Grbić je neosporno dobar igrač sa izuzetnim fizičkim predispozicijama - izuzetno brz ali visok i snažan igrač
    -Živković koji je za godinu dana prerastao svoju generaciju, a to se najbolje videlo na nedavnom prvenstvu Evrope
    -Pantić samo zbog greške roditelja i zatezanja oko ugovora pokazaće vrednost sa godinu dana zakašnjenja.
    -Škuletić pokazao protiv Ludogoreca koliko malo još samopouzdanja treba da bi konstantno tresao mreže.
    -Lazović i Ilić - igrači koji majstorskim potezom prave prednost nad rivalom.
    Ako prođe u Ligu Evrope, posle neminovne prodaje Živkovića, neophodno je zadržati Drinčića i u svetlu finansijskih mogućnosti dovesti još jednog štopera i ofanzivnog veznog. Pozdrav svim istinskim ljubiteljima fudbala i mojim grobarima.
    (dejan, 22. avgust 2014 12:10)

    # Link komentara

  11. Izvinite, ali ako trener ne vidi da je Fofana klasa za Shkuletica i Lazovica, poshteno je da napusti taj posao, jer ga ochigledno ne zna. Tu nema o chemu da se diskutuje. To je neshto toliko ochigledno da prosto bode ochi. Samo Sale Ilic moze da se meri sa pomenutim momkom po pregledu igre i inteligenciji koju pokazuje na terenu. Ostali nisi ni da se prmaknu. No, "mag" Nikolic ne vidi, ili su neke druge stvari u pitanju.
    (zoran, 22. avgust 2014 11:47)

    # Link komentara

  12. Ne znam za druge al meni je evidentno da je Lazović najbolji u ovoj postavi. Brašanac igra sve bolje, Drinčić tačno da nije na nivou, pa prodaja i nije loša opcija. Škuletić nažalost nema pas i desnu nogu, pa je Fofana dobra alternativa. Defanziva poprilično loše, što je dobrim delom stvar uigranosti, ali i neznanja. Treba proći Azere i uz jedno olakšanje u svakom smislu, odigrati korektan fudbal u grupi.
    (SasaV, 22. avgust 2014 11:47)

    # Link komentara

  13. Petrovic igra levog beka, a prvi gol je pao tako sto je igrac centrirao pored njega i Brasanca, uz to da je on zakasnio da pomogne Brasancu. Naravno da je kriv za gol.
    (dcz, 22. avgust 2014 11:43)

    # Link komentara

  14. Nije mi jasno zasto se u komentarima prepucavaju navijaci Crvene Zvezde i Partizana,kada se ne zna ko je losiji.Partizan i da prodje u grupnu fazu Lige Evrope nista znacajno nece uraditi,jer je kvalitet ekipe takav da ne moze da se takmici sa drugim evropskim ekipama.Ista prica bi bila i za Zvezdu i za neki treci nas klub.Novac koji ce dobiti od plasiranja u grupnu fazu Lige Evrope se nece iskoristiti za ulaganje u pojacanja i druge stvari koje bi doprinele napretku kluba,vec ce taj isti novac zavrsiti na racunima raznih kontraverznih menadzera,kriminalaca,politicara koji sede u upravnom odboru kluba.Profesionalni fudbal u Srbiji treba ukinuti na period od 5-7 godina da se potpuno ocisti od ljudi sa kriminalnom pozadinom koji su na rukovodecim pozicijama pa da se krene iz pocetka sa rekonstrukcijom.Inace ako se ovako nastavi,ekipe sa Farskih Ostrva ce biti prevelika prepreka za nas.
    (Kike Flores, 22. avgust 2014 11:31)

    # Link komentara

  15. "lopte za pogotke gostiju nisu dolazile sa njegove strane pa i krivica nije velika"

    Kako nisu sa njegove kada je decko levi bek? Na stranu ta vasa greska.. decko je sasvim solidno odigrao, ima odlican centarsut.. jeste mogao bolje da reaguje kod njihovog prvog gola ali verovatno nije ocekivao centarsut spoljnom.. Bice bolje na sledecoj utakmici, malo da se opusti jer je pred grobarima prevelika tenzija i svako igra pod pritiskom..
    (retro, 22. avgust 2014 10:59)

    # Link komentara

  16. Vrlo retko ostavljam komentare, ali sad mi je dosta. Ovde sve same kritike, terate Nikolica, zasto? Kao sto neko rece mi smo pod Nikolicem izgubili samo od Napredka, jednu jedinu utakmicu. Ludogorec je za klasu bolja ekipa od nas, pogledajte samo njihova pojacanja od milion i po. Ja sam sinoc bio rezigniran posle prvih 20 minuta, nisam mogo da verujem da se nasi igraci sklanjaju, stoje po 5m od protivnika, naravno da to ne valja. Ali posle toga, pogotovo drugo poluvreme je bilo veoma dobro, ajmo malo i pozitivnih stvari. I ja bih zeleo da gledam Fofanu malo duze u igri. Voleo bih da sve utakmice igramo kao drugo poluvreme sinoc, nista vise od toga. Trcanje do besvesti, borbenost, to je dovoljno za mene :)
    (Petar Ristovic, 22. avgust 2014 10:59)

    # Link komentara

  17. @Kosovski ciklus

    Na JNA sam i protiv Intera i protiv Javora. Nikada nisam zviždao, jer nisu momci krivi, nego onaj ko ih je doveo. Pa i ja bih prihvatio poziv mog Partizana.
    E sad, kažeš napadački?

    1. Partizan - Vojvodina (borba za titulu), Voša od 10.min igrač manje, mi na 1:0 davimo loptu na sredini 70min i kukamo na krađu, koja je bila, u 90min.

    2. Zvezda - Partizan, Saša Ilić na klupi. (tad je MORAO OD POČETKA)

    3. Pazar - Partizan, Kojić (do tada bih ja bio zapaženiji) prvi špic celu tekmu

    ... te tri tekme - ode titula.

    Evropa:

    4. Ludogorec kod kuće - 70min menja odbranu i čuva 2:2!?

    5. Nefči - Škuletić izgubljen u vremenu i prostoru, igra 80min a Fofana živ i zdrav.

    I za kraj - Mutombo na pripremama pre god dana, daje na svakoj po dva-tri gola, DVA-TRI gola! Marko veli 'Da on dva, ali omaši pet, ne treba mi takav'.

    Pazi, dobio je koga je hteo u Partizanu kad je došao, imao ubedljivo najjači tim, nema titule - ćao. Partizan je to.
     (Elland Road, 22. avgust 2014 10:57)

    # Link komentara

  18. Prvi kometar tacan i te kako lose odbrane losi napadaci, a ja bi rekao,svak cast Marko ali najj trener u PFC-u bio bi Drulovic, jer ipak nisu svi dobri treneri za "velike' klubobe u nasim uslovima to jeste PFC. Uz to dodajem nemamo nesto ni sredinu, sve i da imamo kretora ko ce da ga zameni(s.ilic) kad ode u penziju a nije ni ovo dovoljno 20 minuta.
    (cartmanx, 22. avgust 2014 10:57)

    # Link komentara

  19. U čitavoj ligi su najbolji igrači Saša Ilić i Milijaš! i šta se onda čuditi za neuspjehe...
    (Crnogorac, 22. avgust 2014 10:45)

    # Link komentara

  20. Ovaj sto kaze da partizan nije porazen u Evropi ove godine,pa prijatelju s kim su igrali?!Farska ostrva,Bugarska,Azerbejdzan?!Jel od njih treba da gube?!
    (Nikola, 22. avgust 2014 10:44)

    # Link komentara

  21. Partizan je i protiv Ludogoreca i protiv Nefcija primio dva gola u prvih 20 minuta. Realno, ni Ludogorec ni Nefci nisu bog zna kakve ekipe. Ali, nije ni Partizan. Nije pitanje da li ce Partizan proci u revansu, vec ako prodje sta ima da trazi u grupnoj fazi LE? Ovakva igra i odnos igraca prema igri garantuju debakl protiv iole ozbiljnije ekipe. Sramotno je govoriti o nekakvom preokretu, zasluzenom ishodu a ne reci da je Partizan do pobede dosao zahvaljujuci autogolovima gostiju. Tacnije, od pet postignutih golova Nefci je postigao cetiri. Porazavajuce je da su gosti u pojedinim trenucima delovali kao ozbiljna ekipa koja je vrlo vesto igrala sa jednim ili dva dodira. Ispada, da su u fudbalu svi napredovali osim nas. A mi i dalje verujemo da u toj igri predstavljamo neki bitan faktor.
    Neisplacene zarade i strajk takodje su razlog ovog loseg rezultata. Sve to pomera ekipu iz primarnog fokusa i narusava atmosferu.
    Partizan je pokazao realnost Srpskog fudbala. Jer, Evropa je jedino merilo kvaliteta. I valjda je vecini jasno zbog cega titula u domacem prvenstvu ne znaci nista.
     (Silver Surfer, 22. avgust 2014 09:47)

    # Link komentara

  22. odličan komentar utakmice,može se dodati 10 za borbenost.U ovim uslovima može se samo čestitati igračima i s.štabu.Ninkoviću zavrnuti uši.
     (GROBARI Hercegovina, 22. avgust 2014 09:47)

    # Link komentara

  23. Rjesenje za srpski fubal je uvesti premier ligu od 10 klubova, od toga 4 zadnja igraju baraz za opstanak, pa da onda vidimo ko ce koga pustati i ko ce biti sampion. Uz cetiri kruga (4 derbija) svi bi imali ogroman broj jakih utakmica i bili bi spremniji za Evropu.
    Vjerujte da je mene kao navijaca Zvezde sramota ovih brukanja svih nasih kluvova, na celu sa njom, mojom Zvezdom.
     (Banja Luka, 22. avgust 2014 08:48)

    # Link komentara

  24. Vulicevic turbo masina prodora kolko je samo imao.
     (PIVKE, 22. avgust 2014 08:46)

    # Link komentara

  25. Čekajte a zašto nije igrao Brašanac na ovoj utakmici,jel ga kaznio neko?
    (Realno, 22. avgust 2014 08:22)

    # Link komentara

  26. Da Neftci dade jos neki gol, bila bi to ubedljiva pobeda partizana...Ovako, samo da trener Neftcija objasni svojim "vrsnim" napadacima gde treba da daju golove u revansu i partizan je pukoo....A, iovako je pukoo..
     (prosledite pare Neftciju, 22. avgust 2014 08:18)

    # Link komentara

  27. Postoji jedna stvar Partizan je ove godine ne porazen u Evropi setite se kada se to desilo jednoj ekipi iz Srbije?!

    Pogledajte samo kakva je sitacija u klubu i zemlji koji ljudi vode Partizan i kako se drzava ponasa prema klubu i videcete da je ovo veliki uspeh!

    Ljudi podrzite malo ove igrace podrzite ljude u radnoj zajednici, jer oni nista nisu krivi!

    Idemo crno beli samo hrabro!!!!
     (Partizan u inat svima.!, 22. avgust 2014 08:13)

    # Link komentara

  28. FKCZ: Štrajkuje radna zajednica
    (BigBoca, 22. avgust 2014 07:25)

    # Link komentara

  29. joe, a ti zaboravio da kazes da je drugi go partizan primio posle kornera koji nije postojao...
     (muamua, 22. avgust 2014 07:07)

    # Link komentara

  30. Sta ima da se ocenjuje, Partizanu NULA ko vrata !!!! To sto su pobedili je vise nego sreca(kao i u Nisu), promasivali su ono sto bi klinci iz moje ulice ubacivali zatvorenih ociju, odbrana koja je tu samo da popuni broj, nema ih nigde, suplji ne zna se gde vise. Odrace ih u Azejberdzanu/Baku/!!!
    (Gari, 22. avgust 2014 06:12)

    # Link komentara

  31. Ispravka!
    Fofana ocena 10 ..! :-)
    Meni su bili dovoljnih 5,6 minuta da gledam antilopu kako trci ! :-)
     (OO PARTIZANE VOLIMO TE!, 22. avgust 2014 05:17)

    # Link komentara

  32. petrovic ko koentrao,jos nose isti broj na dresu ;)
     (Zivela Srbija!!!, 22. avgust 2014 02:23)

    # Link komentara

  33. Od kada je preuzeo ekipu Marko Nikolic je zabelezio jedan poraz u zvanicnim utakmicama protiv Napredka. Najzad se igra do poslednjeg minuta i na gol vise , igraci utrcavaju u prazan prostor i dosta centarsuteva. Ilic Branko je odlican igrac ,samo malo vise prostora za Fofanu i bice sve ok ,a komsije nek i dalje navijaju za raznorazne ekipe u Evropi kada njihova ni ne ucestvuje.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kosovski ciklus, 21. avgust 2014 23:55)

    Znaci vi ste jos gori, vi ucestvujete ali navijate za svaku Zvezdinog protivnika i u Evropi i domace...
    (trance, 22. avgust 2014 02:20)

    # Link komentara

  34. Nije bas tako "luda" utakmica bila u smislu koji se kao fole "namece sam po sebi", tj. da je Neftci bio jako malerozan. Ninkovic je fulao prazan gol, a isto je opet imao prazan gol i traljavo sutirao, taman dovoljno da protivnicki igrac izbije loptu. Ako je kuriozitet da jedna ekipa da 2 autogola, isto je i kuriozitet da jedna ekipa (a jos vise isti igrac) 2 puta ne iskoristi takav zicer tipa apsolutno praznog gola. Dalje, to da je Neftci kao stao poslije 0:2, i da im se to uzima kao "ma opustili su se", je vec prilicno amaterska ocjena. Volim kada se kriticki posmatra domaci tim, ali to ne znaci da se gostujuci tim treba kovati u zvijezde. Neftci bi ipak trebao biti sretan sa rezultatom. Sem 2 "prazna gola", tu su bile bar jos 3 stoprocentne sanse (7:2?). Neftci je svoja 2 gola dao iz 2 izleta, poslije prilicno indolentnih reakcija Partizanove odbrane. Ali i to treba kazniti, svaka cast. Gol za 3:2 bi svakako pao, pod uslovom da igrac nije intervenisao jer su tu bila dva igraca Partizana, sami, dok je golman bio skroz na drugoj strani. Lazovic je mnogo bolje odigrao nego sto je ocjenjen. Ninkovic je izjavom poslije utakmice pokazao da zna nesta da razmislja, ali mu je krajnje vrijeme da prestane da analizira probleme van sebe- i da se okrene problemu u sebi, a to je da nikako da se desi da se dobro psiholoski spremi za utakmicu. Neka pogleda sta je recimo Mesi u njegovom dobu radio, kao i izjavljivao. Stalno ponavlja istu gresku tipa usplahirene pojave- a nije klinac.
    (moglo je biti i ludje, 22. avgust 2014 01:54)

    # Link komentara

  35. Ne znam da li je smešnije što nećete da napišete da je gol za 2:2 iz metarskog ofsajda ili što za Ilića pišete da je taj pas pokazatelj koliko osećaja ima. :) Jako loša utakmica. Da Azerbejdžanci nisu dali 4 gola bilo bi gotovo nemoguća misija u revanšu, ovako ima nade...
    (joe, 22. avgust 2014 01:37)

    # Link komentara

  36. U principu potpisujem sve.
    Mozda je Lazovic jos gori nego u ovoj analizi i za Ninkovicebo nevaspitanje je i 5 visoka ocena.
    I Nikolic nema trunke hrabrosti.
    Eto, pozdrav.
    (Grobar do groba, 22. avgust 2014 01:11)

    # Link komentara

  37. Bio sam veceras na Zapadu, kao i protiv Ludogoreca. Pre toga dugo nisam isao uopste (posle godina provedenih na Jugu) jer nije bilo potrebe. Sada nekako osecam da je trenutak da se pomogne klubu... Realno, nemate pojma sta se desava dok ne odete na tribinu - malo je falilo da ljudi ulete u lozu, i veceras i prosli put... Uprava dovodi neka pojacanja koja veze nemaju sa zivotom, valjda se plase da se ne zamere velikom vodji i koalicionom partneru ako stvarno pojacaju Partizan. Opet, i ova ekipa bi trebalo da bude dovoljna za Neftci. Ali, Nikolic je covek nesposoban da pripremi ekipu, momci niti su ista igrali niti su ikoga cuvali prvih 20 minuta... Petrovica pustio napred, sa te strane sve suplje, odatle smo primili oba gola. Protiv Ludogoreca vrlo slicno. To su greske trenera - nije postavio igru kako treba i onda se sami igraci organizuju kada prime golove i shvate gde grese - a tada je vec kasno. Fofanu je ubacio kada je cela tribina skandirala njegovo ime, i to umesto Skuletica koji je jos imao snage da se bori, a ne umesto Lazovica kome je dusa bila u nosu... U poslednjem derbiju isto je Mrdja napravio dar-mar u odbrani, srecom pa su komsije imale cepanice koje ne umeju da sutnu penal. A mozda i nije sreca - da smo izgubili taj derbi, mozda bismo oterali Nikolica i upravu, ovako se odrzavaju na kasicicu, jer ljudi gledaju utakmicu na TVu i netu, vide samo rezultate koji na kraju ne deluju lose, ali nemaju pojma sta se stvarno desava i kakva je atmosfera na stadionu...
    (Uros, 22. avgust 2014 00:59)

    # Link komentara

  38. Ne slazem se sa vama, uz duzno postovanje. Za mene je Brasanac bio jedan od boljih, a Drincic me je razocarao, jednom je izasao u blok njihovih srednjih koji su se ispucavali i to tek u II poluvremenu. U I se setkao i slabo kretao u odbrani. Petrovic je sasvim solidan bio, za nekog ko nema iskustva u ovakvim utakmicama. Lazovic, osim centarsuta i par dobrih dodavanja, deluje izuzetno slabo, mada se trudi. Fofana je za 10 minuta pokazao sta je kretnja. Zasluzio je bar pola sata. Sale je spor, ali bar ima neki autoritet i kada mladi vide "starca" kako se trudi, valjda i njima proradi nesto u glavi. Dalje Vule svakako 7, Ilic Branko nije los. Mislim da ekipi treba jedan defanzivni vezni, tu je najvise curilo. Ni Brasanac ni Drincic nemaju fizicku konstituciju ni snagu ni brzinu za tu poziciju. Za kraj veliki pozdrav za Zvezdase, junacki su podneli ovu pobedu Partizana. Idemo dalje!
    (Labud, 22. avgust 2014 00:50)

    # Link komentara

  39. Nismo mi gledali istu utakmicu..
    (Steva, 22. avgust 2014 00:50)

    # Link komentara

  40. @hours of love
    Zvezda se ne blamira jer Zvezda ne postoji u Evropi.
    Vi ste lokalna ekipa..ne pripadate evropskim ekipama jer ne igrate evropska takmicenja vec dugi niz godina..
    (Mare, 22. avgust 2014 00:38)

    Zvezdino ime je urezano u pehar lige samipona i tu se cela prica o evropskim ekipama zavrsava.
    A bolje je i kako ti kazees ne postojati u evropi nego stavljati osmeh na lice samroku, nefciju, ludogorecu, petah tikvi(sigurno sam propustio jos neke vase bisere :D ) kada ugledaju vas na zrebu za protivnika
    (hours of love, 22. avgust 2014 00:46)

    # Link komentara

  41. @hours of love
    Zvezda se ne blamira jer Zvezda ne postoji u Evropi.
    Vi ste lokalna ekipa..ne pripadate evropskim ekipama jer ne igrate evropska takmicenja vec dugi niz godina..

    Kod Nikolica pravimo mnogo sansi, ali i ima tu nekih stvari..npr.ne sme da zameni Danka (i kad je los) iako ima pravu zamenu-Fofana odlican igrac i trebalo bi da igra.
    Ubacuje Ninkovica( koji nesporno ima talenta ali je trenutno bez samopouzdanja) i pokusava da ga vrati u formu na "evropskoj utakmici" gde je ogroman pritisak.
    Pa naravno da mali nece biti dobar..umesto da ga vraca u formu preko prvenstvenih utakmica gde nije toliki pritisak i gde mali nece tako lako "puci".
    (Mare, 22. avgust 2014 00:38)

    # Link komentara

  42. U ovoj fazi takmičenja nema slabih ekipa kao što tvrde navijači koji Ligu Evrope nisu videli godinama. Lako je njima da igraju nameštene utaknice po Srbiji, ali kad padne ''Vođa'' sa vlasti vi ste završili.
    Ninković više ne treba da igra posle ova dva promašena zicera, i Lazović ne bi trebalo da bude starter. Fofana i Škuletić u napadu i to je to.
     (mare, 22. avgust 2014 00:36)

    # Link komentara

  43. Ninković deluje previše raspušteno. Ranije je samo plakao, a sada počeo je i da pljuje.
    Kimi reaguj!
     (bobo mk, 22. avgust 2014 00:34)

    # Link komentara

  44. I ako mi neko sad kaze da Zivkovic vredi vise od Lazovica taj nije normalan...a Stankovica prodati u bilo koji italijanski tim je vrhunska magija, Koperfild bi pozavideo!
     (fancy, 22. avgust 2014 00:24)

    # Link komentara

  45. dno
    (xXx, 22. avgust 2014 00:22)

    # Link komentara

  46. Mali Petrović igra odlično, srčano i bar ume da centrira a bio bi još bolji da igra češće. Ocena 8. Fofana je odličan napadač a Pantić vrlo korektan veznjak. Trener koji ih drži na klupi a forsira Volkova, Džigija i Lazovića, je bezobrazno tvrdoglav. Ocena 0
     (ne slažem se, 22. avgust 2014 00:13)

    # Link komentara

  47. oceniti je cinjenicama.
    2 autogola i gol iz ofsajda od 2 metra.

    Prodjete li ostaje vam i uprava i katastrofa igra i trener.
    Izgubite li menja se uprava, kao i trener i krecete iz pocetka.
    Zvezda na dobitku u svakom slucaju.
    Barem se nije blamirala protiv bugara i azera, ako nista drugo
    (hours of love, 22. avgust 2014 00:13)

    # Link komentara

  48. a sto ne napisete da je osim dva autogola nefcija, partizan dao gol iz ofsajda!
    takodje sam primetio da niko ne pise koliko je'u stvari ovaj nefci smesna ekipa!
    vi koji hvalite nikolica,kako ima samo jedan poraz, molim vas da napiste samo jednog ozbiljnog protivnika sa kojim je igrao?
    p.s. zvezda,ludogorec i nefci to sigurno nisu!
     (acaredstar, 22. avgust 2014 00:12)

    # Link komentara

  49. Ona njihova 10 bas podseca na Moreiru, dobar igrac za ovaj nivo fudbala. Sa ovim igracima, ocekivan rezultat. Samo neka igraju napadacki, pa neka i izgube... Ocekujem prolaz.
     (lion, 22. avgust 2014 00:11)

    # Link komentara

  50. Dobra analiza. Lazovic vrlo los, razocarao me. Ninkovic takodje. On zna da igra fudbal, ali nema karakter i to je to.
    (Nikola, 22. avgust 2014 00:09)

    # Link komentara

  51. Zanimljivo da ali nikko ni vi ni ostali mediji ne smeju i nece da spomene da je Grbic dao gol iz uocljivog ofsajda, ok ne smeta mi to u Evropi, ali tako pokrivate Partizan i u domacem prvenstvu..
    (Istina, 22. avgust 2014 00:00)

    # Link komentara

  52. Od kada je preuzeo ekipu Marko Nikolic je zabelezio jedan poraz u zvanicnim utakmicama protiv Napredka. Najzad se igra do poslednjeg minuta i na gol vise , igraci utrcavaju u prazan prostor i dosta centarsuteva. Ilic Branko je odlican igrac ,samo malo vise prostora za Fofanu i bice sve ok ,a komsije nek i dalje navijaju za raznorazne ekipe u Evropi kada njihova ni ne ucestvuje.
     (kosovski ciklus, 21. avgust 2014 23:55)

    # Link komentara

  53. Ajde da pokusamo najkrace...Duel dve katastrofalno lose odbrane...a dodao bih i nista boljih napada.
    (Realno, 21. avgust 2014 23:55)

    # Link komentara