Ko stoji na Novakovom putu ka istoriji?

Četiri puta je igrao u finalu i sva četiri puta je izgubio – turnir u Sinsinatiju jedini je iz Masters 1000 serije koji Novak Đoković nikada nije osvojio. Ukoliko to učini ove nedelje, postaće prvi teniser u istoriji koji je osvojio sve Masters turnire, pa je motiv zato još veći. A i US open je iza ćoška. Za razliku od Rodžers kupa, Novakov žreb sada je povoljan – pogledajmo ko mu sve stoji na putu ka 46. trofeju u karijeri.

Pošaljite komentar
  1. Odgovor na ovo pitanje - posle poznatog ishoda mecava sa Simonom and Robredom: On sam sebi!
    Nikada nisam video Novaka da igra toliko 'odustno', zbunjeno, bezvoljno, nezainteresovano - cak ni na pocetku njegove profesionalne karijere! Nejgov zastitni znak - borba do poslednjeg atoma snage, zalaganje, junacka-muska borba 'do daske' su bili potpuno odsutni u Torontu, a i u Sinsinatiju.

    Plasim se da su to simptomi nekog ozbiljnijeg i dubokog problema (bilo licne prirode ili u timu - upadljivo je bilo da su pokazali samo Bekera bez osalih iz tima?!)

    U svakom slucaju nece biti jednostavno Novaku da se vrati na stari kolosek samopouzdanja i ubitacne serije pobeda, ali ako hoce da zadrzi prvu poziciju i poveca broj pehara - nema mu drugog nega da se vrati 'starim dobrim korenima' iz vremena Vajde...!??!
    Srecno ti Novace u borbi sa svojim demonima i sa svim protivnicima koji cekaju da ti uzmu 'skalp'! Pokazi da si ti od drugog materijala od drugih i preokreni ovaj neuobicajan trend poraza u prvom i drugom kolu velikih takmicanja gde si ti carovao u proteklih 5 godina!
    (Vojvodjanin, 15. avgust 2014 13:51)

    # Link komentara

  2. ROBREDO!
    (ja, 14. avgust 2014 22:34)

    # Link komentara

  3. Nisu Djokovicu problem protivnici nego je problem sam Djokovic. Ponasa se na terenu bezvoljno, malodusno, I previse defanzivno ceka protivnikove greske. Gledao sam ga uzivo protiv Conge u Toronto I bio je upravo takav a Conga nije gresio I desilo mu sta se desilo, a ni protiv Simona nije igrao drugacije. Tako da mislim ako ne postane agresivniji nista od Cincinatija ni ove godine. Ali kako god bilo srcem uz njega Napred No1e !!!
    (Dragan, 14. avgust 2014 15:15)

    # Link komentara

  4. Stvarno mi nije jasno čemu ovakav pompezan naslov - imati u riznici svih 9 mastersa je ništa: nešto je imati sva četiri slema (u riznici). Zato Sampras , po meni nije treči igrač u istoriji jer nije igrao ni finale RG. Ne samo da je Nadal ispred njega nego i Borg. Sad, što teniske neznalice ovde potcenjuju šljaku u odnosu na travu i beton, njihov je problem. Za mene je veliki igrač onaj koji je dobar i na brzim podlogama i na šljaci. Zato Đoković neće ući u istoriju što je osvojio sve "drugorazredne" turnire - ući će kad osvoji RG. Isto je tako nerealno tvrditi da će on u narednih šest godina osvojiti još šest gren slemova. Prosto, ne može on, sa 27 god. da igra vrhunski još šest godina! to je besmislica. Ja naravno ne znam koliko će slemova osvojiti, možda dva, tri maksimalno četiri. Kao što će Nadal osvojiti još dva možda tri, ali to samo pretpostavljam.
    (To nije istorija, 14. avgust 2014 14:50)

    # Link komentara

  5. "@Nebojša
    Da,nema drugih predstavnika u muskoj,ali ima u zenskoj konkurenciji,i nije lepo ne pomenuti ih barem. Ne trazim analizu zenskog dela turnira,ali kao teniserke pored cijih se imena dodaje ono SRB treba pomenuti!
    (Mihajlo_BG, 12. avgust 2014 00:56)"
    Kakve one veze imaju sa temom "Ko stoji na Novakovom putu ka istoriji?"... nece cak ni navijati...
    (Pera, 12. avgust 2014 16:17)

    # Link komentara

  6. @Reći istinu ne znači reći ono što je poželjno
    Ne znam u čemu je toliki problem,izgubio od Conge koji igra možda najbolje u karijeri(dobio i Mareja i Feda i osvojio turnir),i šta sad?!Nadal,recimo,nije se ni oženio ni šta znam šta sve još ne, pa izgubi od australijsko-grčko-malezijskog poletarca,i to na grand slamu,što dodatno otežava posao autsajderima,šta je njega demotivisalo?!Da pojednostavim,ko ima bolji učinak od Đokovića do sada,i analiza tu završava,ostalo je mlaćenje prazne slame.
    (Jimbo Jones, 12. avgust 2014 11:11)

    # Link komentara

  7. Mora se izbaciti Toronto iz glave kao što se na moje veliko čudo izbacio RG (iskreno mislio sam posle tog poraza da je karijera što se tiče osvojenih GS završena). Ovako Wimbldon se treba posmatrati kao pozitivna prekretnica u daljoj karijeri. Trenutno je na kontu 7 GS što je odlična cifra koju treba još uvećavati (bio bih lično prezadovoljan sa 13, ne smatram da je to nerealno to je još ,,samo" 6). Ako se uzme US OPEN to će značiti i 8 titulu i onda postoji lepa baza za narednih 4-5 godina u top igračkoj formi (čisto sumnjam više od toga) da se uzme još oko 5 trofeja. Mislim da treba ciljati taj broj 13 jer bi sa tim brojem bio 4 na listi svih vremena iza Fed,Nadala i Samprasa. Što se tiče Sinsija prognoziram četvrtfinale i ponovno ispadanje od Conge, ali bi naravno bio presrećan da ga osvoji, tim pre jer je jedini koji nedostaje u kolekciji, ali pričekajmo još par dana.
    (Dance 90s, 12. avgust 2014 11:09)

    # Link komentara

  8. Na Novakovom putu stoji samo jedan igrac a to je Djokovic...
    (conan, 12. avgust 2014 10:46)

    # Link komentara

  9. Ko god d ti stoji na putu, ne smanjuj gas, samo mu ablenduj da se skloni na vreme!
    (Goran S., 12. avgust 2014 09:50)

    # Link komentara

  10. Osvaja ovo Nole bez izgubljenog seta.....UPAMTITE !
    (tetak, 12. avgust 2014 07:43)

    # Link komentara

  11. Pa on je vec u ,,istoriji,,sta god se desilo mada bih voleo da jos vise i duze bude nepobediv.
    (nesa, 12. avgust 2014 07:21)

    # Link komentara

  12. Sve za Sinsinati? Ja mislim da to nije od presudne važnosti. Iako bi bilo lepo kompletirati masters. Daleko važnija je mogućnost osvajanja još jednog GS. Jer u dogledno vreme možda će se ponovo menjati ime mastersa kao i njihovo mesto odigravanja, već je to do sada bilo. Ko se seća npr. koliko je Beker puta osvojio grand pri turnire? Ali svako ko pomno prati tenis barem poslednja tri meseca zna da ima 6 GS trofeja.
    Novak poseduje kvalitet za još trofeja i verujem da će ih biti. Ali u ovom trenutku ( bez obzira na moguću taktiku... ) na njega su ostavile nepivoljan trag za tenis, vanteniske aktivnosti. Stiže i beba. Srećno. Ipak tenis na vrhunskom nivou može igrati još godinu dve i biti konkurentan za svaki trofej. Posle toga ceo život za uživanje kao slavan i bogat. Ipak izbor je samo njegov. Ja ću navijati za njega kakav god da bude. Zaista je priuštio ljudima koji ga vole puno radosti do sada. Napred Novak!
    (konfučije, 12. avgust 2014 07:16)

    # Link komentara

  13. Koliko samo strucnjaka u vezi ove teme. Jedni kazu da lose igra, drugi da mu je los raspored, treci da se opustio i uobrazio, cak se usudjuju da govore o njegovim neuspesima, osudjuju ga u vezi poreza, donacija i kolicine novca koji zaradjuje, zasto je obukao zvezdin dres...., a govore o Novaku, prvom teniseru sveta.... ej, SVETA covece!!!!
    Sto ljudi, sto cudi, nikom udovoljiti.
    (fallen, 12. avgust 2014 06:58)

    # Link komentara

  14. Propustio Nole Guču zbog ovoga, a Miroslav pev'o!!! Ko da nađe motiv?!
    (Jim Jefferies, 12. avgust 2014 05:43)

    # Link komentara

  15. Živ nisam...
    (AR159, 12. avgust 2014 05:37)

    # Link komentara

  16. Ako je najbolji, mora biti bolji od svih. Ako kani pobediti ne sme izgubiti!
    (Radovan III, 12. avgust 2014 03:26)

    # Link komentara

  17. i dalje ne mogu da verujem koliko nasi ljudi podcenjuju rogera,ali stvarno :O .il vam je krivo zbog njegovog uspeha il nzm sta,i to da lupate gluposti da ne moze do finala sinsija i kakav bre to uopste zreb ima,kad je coveku ovo omiljeni masters(5 puta ga je osvajao) ima jednog berdiha koji nema pojma,raonica koji ne moze lopeza da pobedi,iznera koga redovno dobija i specijalista je za severe,tako da ne vidim neku nepremostivu prepreku do finala,i potencijalnog okrsaja sa novakom,do kog bi voleo da dodje(MOLIM VAS objavite mi komentar postovani administratori-hvala unapred!!! )
    (rogers cup, 12. avgust 2014 02:25)

    # Link komentara

  18. @Nebojša
    Da,nema drugih predstavnika u muskoj,ali ima u zenskoj konkurenciji,i nije lepo ne pomenuti ih barem. Ne trazim analizu zenskog dela turnira,ali kao teniserke pored cijih se imena dodaje ono SRB treba pomenuti!
    Nikada nisam navijao protiv Novaka,niti cu,ali misim da vece sanse za titulu ovde ima Federer. Na kraju krajeva,videcemo sta ce se desiti do nedelje.
    (Mihajlo_BG, 12. avgust 2014 00:56)

    # Link komentara

  19. E Srbi, Srbi.Pricate li pričate.Samo mlatite.Pogledajte malo u ATP listu.Alo, Djokovic je broj jedan.
    (Milan, 12. avgust 2014 00:35)

    # Link komentara

  20. Eee... Novak.. i naši psihoanalitički komentari.
    Nema sa njim nikakve filozofije ljudi moji. Kad god je imao jasan cilj i želju, uspesi su dolazili, tj pobede. Sada polako dolazi zasićenje od svega.
    Otišao u Kanadu da bi po ''planu, kao'' odigrao dva meča? Pa što je onda dubl igrao? Kaže, - što više vremena na terenu to bolje, jer od Majamija nije igrao na betonu, stvar navike, treba ući u taj ritam, vratiti osećaj. To mu verujem.
    Ali po komentarima 99% vas on je kao namerno izgubio?
    On namerno jeste izgubio, ali kad?, - kad je video jak otpor preko puta mreže.
    Iscimao je Vajdu i ceo tim na 3 dana u Torontu? Što se zanosite?
    To su oni slepi Novakovi navijači koji uvek nađu opravdanje za poraz, kritika ne dolazi u obzir.
    Zato je moj odgovor da na njegovom putu da osvoji Sinsinati stoji samo to što se ohladio od tenisa. Tu je slava, novac, brak, dete na putu, žena, prijatelji, razne emisije, fondacije, gala večeri, .. sve je to lakše nego mokra majica i modre vene na rukama. Naravno da on zaslužuje sve, jer je sve sam postigao u životu, ali legendo naša ako igraš tenis, igraj, očekujem od tebe da se boriš, ako ti je postalo sve to smor i teško nalaziš podstrek, idi na odmor neki od pola godine..
    (Reći istinu ne znači reći ono što je poželjno., 11. avgust 2014 23:15)

    # Link komentara

  21. CIA i Vatikan !
    (precanin, 11. avgust 2014 22:51)

    # Link komentara

  22. Zrijeb i nije toliko bitan,jer ako hoces titulu moras da pobijedjujes redom i Novak to moze naravno. Zelim mu srecu i da jos jednom pokaze i dokaze da mu trenutno nema ravnog. Napred Novace Sinsi je tvoj ili boziji.
    (batman, 11. avgust 2014 22:46)

    # Link komentara

  23. Uci u istoriju? Tako sto ce da kompletira kikiriki turnire? Ma ajde.. (srbistan, 11. avgust 2014 20:44)

    Ti bi večno slavio sa samo jednim osvojenim kikiriki turnirom ali pošto do njega ne možeš onda je bezvredan jelda.
    (Nebojša, 11. avgust 2014 22:37)

    # Link komentara

  24. Novak,Novak,Novak......ljudi,ova zemlja ima i druge predstavnike koje ucestvuju na ovom turniru. Zar ne mislite da zasluzuju bar dve recenice u ovom tekstu??? Turnir osvaja Federer! (Mihajlo_BG, 11. avgust 2014

    Pod jedan ova zemlja nema druge učesnike u muškoj konkurenciji pod dva Federer nema nikakve šanse za titulu ponajviše jer nije više mlad neće imati toliko snage do posle finala i ovde igra finale a uz to ima i teži žreb nego u Montrealu a ti i dalje navijaj da Novak ispadne to jedino možeš.
    (Nebojša, 11. avgust 2014 22:32)

    # Link komentara

  25. Novak,Novak,Novak......ljudi,ova zemlja ima i druge predstavnike koje ucestvuju na ovom turniru. Zar ne mislite da zasluzuju bar dve recenice u ovom tekstu???
    Turnir osvaja Federer!
    (Mihajlo_BG, 11. avgust 2014 22:23)

    # Link komentara

  26. Мастерси нису кикирики турнири. Само мали број најбољих има привилегију да наступа на мастерсима. А уз то су и обавезни. Конкуренција никада није лака. Не видим зашто омаловажавате нечији успјех?
    (Ноле узима Синси!, 11. avgust 2014 22:14)

    # Link komentara

  27. Igra li Izner?
    (uzas, 11. avgust 2014 22:09)

    # Link komentara

  28. Ne znam šta bi Saši da ovako nešto napiše ,jer čitajući ovaj njegov tekst ispada da Novak nema ni na vidiku tenisera koji bi ga omeo da dođe do titule u Sinsinatiju .Ako bi se šalili, onda bi najbolje bilo da mu organizatori već na prvom njegovom meču uruče trofej da se ne bi džaba zamajavali i izlagali ostale da se muče ,pa čak i da se nesretno povrede.Međutim treba uvijek imati na umu i faktor iznenađenja što daje draž sportu u ovom slučaju tenisu, koji pripada zabavi i zato ne znam zašto Saša na ovaj masters gleda kao da Novaku od osvajanja ,ili neosvajanja titule na njemu zavisi buduća karijera.Koliko mi je poznato uspjeh jednog tenisera se mjeri po broju osvojenih GS ,a nikako mastersa.Da je drugačije ,Sampras sa ne bi ni slučajno bio jedan od najboljih tenisera u istoriji, jer je osvojio svega 11 mastersa.
    (saša, 11. avgust 2014 21:37)

    # Link komentara

  29. prilicno mu je cist put do finala.Titule nikada nisu padale sa neba ,pa ko je uhvati njegova je.Ni jedan teniser iz top 20 nije za potcenjivanje,vec za najozbiljniji pristup igri.Kada budem odgledala prvi Noletov mec dacu svoj komentar.
    (Melenci, 11. avgust 2014 21:29)

    # Link komentara

  30. Cetiri puta je gubio ovaj turnir u finalu, ali ovaj put nece! Razlog je veoma jednostavan: NECE STICI DO NJEGA!
    (Septicar, 11. avgust 2014 21:19)

    # Link komentara

  31. Malo smo se izgubili u statistici. Bilo bi bolje da se nadamo da ce Novak da zaigra poletno i atraktivno, sto vec duze vremena ne radi, nego sto vodimo racuna o nekakvim rekordima. Covek vec duze vreme igra kao od bede, defanzivno, i licno ne verujem u pobedu na Sinsinatiju. Daj boze da ubuduce gledamo zanimljiviji tenis.
    (lupez, 11. avgust 2014 21:03)

    # Link komentara

  32. Dobra analiza osim toga sto, ja ne bih tako olako otpisivao Tsongu. On je dugo cekao ovaj trenutak da moze da bude ravnopravan sa najboljima i ne verujem da ce tako lako da ispusti ovaj dobar talas.
    (ja, 11. avgust 2014 20:52)

    # Link komentara

  33. Odlična najava Sinsinatija, takođe uz sveža prisećanja na Rodžers Kup u Torontu.
    Pozdrav svim ljubiteljima tenisa.
    A Saša Ozmo kao i uvek, fenomenalan tekst!
    (Orthodox Brothers, 11. avgust 2014 20:46)

    # Link komentara

  34. Uci u istoriju? Tako sto ce da kompletira kikiriki turnire? Ma ajde..
    (srbistan, 11. avgust 2014 20:44)

    # Link komentara

  35. Nadam se da ce i ovaj put Wwawwrinka da bude sklonjen sa Noletovog puta.
    (WWawwrinka, 11. avgust 2014 20:42)

    # Link komentara

  36. djokovic nema sanse!
    (rbc, 11. avgust 2014 20:27)

    # Link komentara

  37. Srecno Nolence!
    (Moler, 11. avgust 2014 20:18)

    # Link komentara

  38. Ko stoji....pa Novak i niko drugi.
    (Sve je u glavi, 11. avgust 2014 20:17)

    # Link komentara

  39. A ja naivčina. Mislio sam da je Novak već uveliko legenda, upisan u knjigu besmrtnih, a ono... ispada da tek treba da odradi ovaj Sinsi, i onda je legenda. A sledeće godine, legenda ako uzme Frenč open, jer više neće biti legenda ni onda ako sada uzme Sinsi. Mislim, glupavo čovečanstvo, jednom si legenda, a sutra već nisi, jer...
    (la kukarača smorantidis slam de grande, 11. avgust 2014 20:16)

    # Link komentara

  40. Stoji mu samo njegova glava. Ako nju sredi i titula je tu!
    (torlak, 11. avgust 2014 20:15)

    # Link komentara

  41. Verovali ili ne,ali za mene je ovaj turnir vazniji(iako sustinski nije) od US opena,jer ce s njim uci kao prvi u istoriju. Zivo me zanima da li ce opet igrati pod pritiskom i da li ce ga izdrzati!
    (Doktor, 11. avgust 2014 20:13)

    # Link komentara

  42. Na putu mu stoji samo sopstvena loša volja, ništa više.
    Ako opet probudi tu glad, onu sportsku, šampionsku glad za pobedama, onda može sve.
    Ne znam šta je bilo u Torontu, da li kalkulacija, da li loš dan, da li neki peti razlog, ali znam šta sam video svojim očima, a to je krajnja bezvoljnost i totalni gubitak uopšte isnpiracije da igra tenis.
    Ono nije bila gluma, iskreno je bio smoren, i to je strašno jer Novak je broj 1, sredio je privatni život, skinuo sam grbače teret koji se zvao 7 GS titula, i nakon svega, možda se emotivno ispraznio i nema više želje za tenisom toliko, još želi da uživa u velikom uspehu, nije mu do znoja, nervoze, umora, trčanja, taktike, nadmudrivanja, borbe.
    Ok, ali problem je što takav stav i takvo stanje ne može da prođe tako brzo kao što se pojedini nadaju. I ja se nadam da ga je prošlo to i da je željan igre.
    Nek pokaže šta ume ikoliko ume, pa nek i izgubi tad, verujte da će i njemu i nama biti lakše. Ali kad uključi penzija mod, bolni je gledati takav meč!
    (Simić, 11. avgust 2014 20:13)

    # Link komentara

  43. Samo Novak sa svojom glavom i niko vise.
    (Zuba, 11. avgust 2014 20:09)

    # Link komentara

  44. kao i uvek sjajni sasa ozmo! uzivam citajuci njegove blogove! nadam se povratku dominacije djokovica i u sinsinatiju i na US openu!
    (general dv, 11. avgust 2014 20:04)

    # Link komentara

  45. Nole kralj, realno.
    (Marko, 11. avgust 2014 19:57)

    # Link komentara