Filipović: Vaterpolo je br. 1

Vaterpolista Srbije Filip Filipović rekao je da reprezentacija i taj sport u Srbiji zaslužuju mnogo više, makar normalne uslove za rad.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Godine kada je Schumacher bio svetski prvak u formuli a Bayern prvak Evrope u fudbalu za sportistu godinu u Nemackoj je izabran Martin Schmidt. A koliko se zemalja bavi skijaskim skokovima? Zato je vaterpolo broj 1. u Srbiji pa onda praznina pa ostali koji donose medalje, a fudbal na poslednjem mestu, po zasluzi i po rezultatima.
    (Rhyzm, 30. jul 2014 11:27)

    # Link komentara

  2. Dajte ljudi kakav vaterpolo... Prvi smo samo zato što osim nas i Mađara niko ne daje ni pet para za taj sport. Kad je neko od vas seo da gleda neku utakmicu španske lige recimo? Naravno, nikad, jer ne gledate vaterpolo da bi uživali u sportu nego da bi navijali za Srbiju, jer smo, eto, u nečemu najbolji. Nismo mi loši u fudbalu zato što smo prirodno netalentovani već zato što ceo svet radi na tome da upravo njihova reprezentacija i klub budu najbolji. Ja bih više voleo da se plasiramo na EP u fudbalu nego da osvojimo deset medalja u sportovima za koje pola planete nije čulo ni da postoje!
     (joker, 30. jul 2014 07:32)

    # Link komentara

  3. Menjam 20 medalja iz vaterpola za 1/4f svetskog prvenstva u fudbalu!
     (Mile JNA, 30. jul 2014 07:31)

    # Link komentara

  4. Vaterpolisti se vracaju sa zlatnom medaljom sa svetskog prvenstva autobusom sedam sati, a fudbaleri Zvezde se pripremaju za narednu sezonu u Termama Catez. Gde ja zivim
    (milica, 29. jul 2014 23:47)

    Živiš u zemlji u kojoj je fudbal popularniji, cenjeniji i profitabilniji sport od vaterpola, a takve su apsolutno sve zemlje na svetu. Obrnuti slučaj ne postoji.
    (bogdan, 30. jul 2014 00:09)

    # Link komentara

  5. Vaterpolisti se vracaju sa zlatnom medaljom sa svetskog prvenstva autobusom sedam sati, a fudbaleri Zvezde se pripremaju za narednu sezonu u Termama Catez. Gde ja zivim
     (milica, 29. jul 2014 23:47)

    # Link komentara

  6. Vaterpolo i sve ostale sportove koji donose medalje i uspeh na olimpijadama, evropskim i svetskim prvenstvima treba da finansira onaj koji finansira fudbal, tacnije rupu bez dna.
    (Rhyzm, 29. jul 2014 23:01)

    # Link komentara

  7. to
     (gojko, 29. jul 2014 22:29)

    # Link komentara

  8. Ni jedan sport nam nije doneo toliko uspeha. Reprezentativnih i klupskih. Momci, bravo i hvala !
     (atm, 29. jul 2014 22:10)

    # Link komentara

  9. Meni nije. Mada dosta ga ljudi trenira. ali zbog 2 koja su otisla u fotelje mi se smuco, toliko da sam gledao samo protiv goraca. Uz to, istinski gigant s ovih prostora je devalviran, pa ista drzava je netremice gledala i ulagala u veteranski klub i provincijski projekat. Bolje Cavicu da su dali.
     (lepota poroka, 29. jul 2014 21:53)

    # Link komentara

  10. Po nekim vasim komentarima ispada da je i americki fudbal nebitan sport zato sto se profesionalno i na ozbiljnom nivou igra samo u Americi. Vise novca za vaterpoliste odmah.
    (Mare, 29. jul 2014 20:29)

    Više novca ya vaterpoliste odmah - slažem se! Evo da krenemo od tebe, koliko si to do sad novca do sad dao vaterpolu, to jest na koliko si vaterpolo utakmica u životu otišao i platio kartu? Ni na jednu ili tek na par? Da li planiraš da to promeniš, pa da recimo ove godine daš primer drugima i platiš kartu za što više vaterpolo utakmica? Ili ipak ne? Od koga to tražiš pare i ko to treba da finansira vaterpolo, kada ni samo "veliki fanovi" tog sporta ne idu na utakmice i ne finansiraju sport koji toliko vole (bazeni zvrje prazni na 98% utakmica)?

    Poređenje sa američkim fudbalom ti je niđe veze. Američki fudbal, sve i da se igra samo u SAD, ne finansira država SAD niti oni kukaju tražeći pomoć od države. Taj sport i privatni klubovi koji igraju privatnu ligu zvanu NFL finansiraju se od sponzorstava, skupih karata koje fanovi tog sporta plaćaju da uđu na krcate stadione i TV prava koje plaćaju milioni gledalaca koji taj sport prate preko televizije. Vaterpolo sve to nema. Prvo i osnovno, nema dovoljno fanova koji su spremni da plate jeftinu kartu i napune neki omanji bazen na svakoj utakmici. Šta onda vaterpolo da očekuje i od koga?
    (bogdan, 29. jul 2014 21:44)

    # Link komentara

  11. Ma koji vaterpol, koja kosarka ili fudbal. tenis je srpski sport i Dokovic je srpski sportista, ostale mozes da zaboravis ! Vec tri dana pisete o vaterpolu a Djokovica i ne spominjte ? Vodite racuna da se covek ne naljuti , a i mi Srbi navikoli da citamo sve i svasta o Dokovicu, a vec tri dana ga new spomnjete, tu nesto ne stima !?
    (precanin, 29. jul 2014 21:37)

    # Link komentara

  12. Vaterpolo je kao sport mnogo vise pokazao nego fudbal. Kosarka isto.
     (miki, 29. jul 2014 21:25)

    # Link komentara

  13. Gledam uspehe nasih sportista, u samom vrhu smo u razlicitim sportovima, bez ikakvog preterivanja...sta bi radile i kako bi se ponasale vlade drugih drzava, da imaju (cast izuzecima) ovakve sportiste...a mi sve ove uspehe uzimamo nekako (uzimajuci u obzir ulaganja i podrsku u sportu) zdravo za gotovo...
     (mirko i slavko, 29. jul 2014 21:19)

    # Link komentara

  14. Svaka čast. Super ste!
    (Beograđanka, 29. jul 2014 21:00)

    # Link komentara

  15. Svaka čast. Super ste!
    (Beograđanka, 29. jul 2014 21:00)

    # Link komentara

  16. Svaka čast. Super ste!
    (Beograđanka, 29. jul 2014 21:00)

    # Link komentara

  17. Svaka vam čast. Divni ste.



    Svaka čast. Super ste!
    (Beograđanka, 29. jul 2014 21:00)

    # Link komentara

  18. Svaka vam čast. Divni ste.



    Svaka čast. Super ste!
    (Beograđanka, 29. jul 2014 21:00)

    # Link komentara

  19. Slažem se sa filipovićem zaslužuju bolje uslove ali i svi drugi sportisti a naročito Odbojkaši zaslužuju bolje uslove nego što ih sada imaju!
    Vaterpolo je ipak sport koji ima profi ligu u možda 15-20 država od čega su 3 iz bivše juge!
    A odbojka je sa druge strane širom sveta poznat i popularan sport iako značajno komplikovaniji i zahtevniji od fudbala. vaterpola, košarke (ne mislim u fizičkom smislu zahtevan nego u "infrastrukturnom" smislu a i bogami mentalnom smislu)...
    (vlada, 29. jul 2014 20:33)

    # Link komentara

  20. Po nekim vasim komentarima ispada da je i americki fudbal nebitan sport zato sto se profesionalno i na ozbiljnom nivou igra samo u Americi. Vise novca za vaterpoliste odmah. Sto se tice ovih sto ne vole vaterpolo neka i dalje prate nase "balerine" na fudbalskim pasnjacima, ja obozavam vaterpolo jer je pravi musku sport.
    (Mare, 29. jul 2014 20:29)

    # Link komentara

  21. Ono sto je u Srbiji br.1 na ostatku planete je rekreativni sport, nevazan !
    (Herzeg, 29. jul 2014 20:12)

    # Link komentara

  22. sve ok ali jedno ne razumem.Zasto uvek u nekim komentarima ima likova koji pisu recimo oni imaju more a nisu nikakva sila I slicno.Kakge veze ima more I vaterpolo??? Niti se trenira u moru niti se igra u moru.Srbija I Madjarska nemaju more pa zu najjaci.Ne razumem te gluposti kao imas more a nemas uspehe u vaterpolu
     (Dalibor, 29. jul 2014 20:06)

    # Link komentara

  23. Svaka njima cast ali kada bi ozbiljne drzave igrale vaterpolo prolazili bi kao u fudbalu.
    (gol, 29. jul 2014 19:20)

    # Link komentara

  24. Vaterpolo je poluamaterski sport svuda osim u južnoj Evropi, gde je kao profesionalan.
    (Realno, 29. jul 2014 19:12)

    # Link komentara

  25. Jedno je sigurno, fudbaleri nikad nece stajati na terasi gradske skupstine. 100 %
     (Aleksandar, 29. jul 2014 19:09)

    # Link komentara

  26. Pa Formula 1 nije u Nemackoj, jer su oni svetski prvaci i u fudbalu. A gde smo mi u fudbalu? Ustvari, evo, pocinje uskoro "Super-Liga", pa ce se tu i potvrditi zasto je fudbal "opravdano" sport br. 1 kod nas.
    (Rhyzm, 29. jul 2014 19:02)

    # Link komentara

  27. Svaka cast svim vaterpolistima,ali bas da je sport broj jedan...Tesko...Zasto je odbojka manje "sport broj jedan" od vaterpola a muskarci i zene su takodje prvaci evrope!Moze svako od nas biti pristrasan kada je "njegov" sport u pitanju, ali zna se zbog cega se u fudbal i kosarku ulaze vise novca...Privlace vise publike,imaju bolji marketing,samim tim i vise sponzora...Kada su rezultati u pitanju,daleko od toga da u Srbiji fudbal zasluzuje najvise ali ima tu jos mnogo mnogo parametara po kojima se taj novac deli...
     (..., 29. jul 2014 18:52)

    # Link komentara

  28. Od 1997. nismo osvojili medalje na samo tri takmicenja: Ep 1999, Sp 2007, Sp 2013. Ubedljivo nas najtrofejniji sport ali marketinski potpuno nezanimljiv. Inace sam protiv toga da drzava ulaze u profesionalni sport, ali ako vec ulaze onda neka ulaze u vaterpolo, odbojku i rukomet jer su to mnogo jeftiniji sportovi od kosarke i fudbala, i mnogo bolji rezultati se postizu sa mnogo manje para.
     (Banezi, 29. jul 2014 18:45)

    # Link komentara

  29. U drzavi u kojoj ima 20-tak zatvorenih bazena i na hiljade fudbalskih terena na otvorenom i stotine sala za mali fudbal, uvek ce fudbale biti broj 1 bez obzira na rezultate pa makar bili i prvaci sveta u vaterpolu(kao sto jesmo). Kad nadlezni izgrade u svakom mestu koje ima vise od 20 000 stanovnika zatvoreni bazen, e onda mozda postanemo i vaterpolo nacija.
    (Zmaj, 29. jul 2014 18:42)

    # Link komentara

  30. Nole je broj 1 kolko mi se čini
     (neobavešten, 29. jul 2014 18:41)

    # Link komentara

  31. Cestitam, svaka cast,ali se vise Curling prati u svetu od vaterpola
    (Nenad, 29. jul 2014 18:37)

    # Link komentara

  32. ne sam oda je sport br 1, vec su i vaterpolisti daleko obrazovaniji od tupih fudbalera
    (filip, 29. jul 2014 18:29)

    # Link komentara

  33. Nije realno. Jednostavno, fudbaleri su izgradili sportski centar zbog toga što je to popularan sport i od nagrada i donacija FIFA i UEFA, imaju sredstva. Košarkaši uvek nađu sponzore, privatne, ne države. U suštini, nijedan sport nije previše zaštićen od države, što je sasvim u redu. Vaterpolo kao sport mora sam da radi na tome da postane popularniji i medijski interesantniji. Pogledajmo rvanje. Svetka rvačka federacija je shvatila ozbiljno što su bili na pragu da prestanu da budu olimpijski sport. Nisu kukali, nego su sami shvatili da nisu atraktivni. Evo, sad čak i menjaju boju strunjača kako bi bila naprihvatljivija televizijskim kamerama. Najavljuju ogromne promene, sve u cilju da postanu atraktivniji i komercijalniji. Ko to ne shvati danas, propada.
    (Stanimir Branimir, 29. jul 2014 18:07)

    # Link komentara

  34. Svakako najjaci srpski sportski kolektiv i jedan od najjacih na svetu.
    Vaterpolo izuzetan sport i verovatno najtezi za igranje, a meni jako intereantan za gledanje.
    Jos kad se malo internacionalizuje onda ce tek biti zanimljiv.
    Cekaju se Brazilci, Amerikacni, ali i povratak Rusa, to bi diglo reprezetnativni vaterpolo i interesovanje za isti.
    Nisu mi jasne te velike i bogate zemlje.
    Sve su na moru, najveci gradovi su im uglavnom na moru, imaju dosta vaterpolo klubova, kao u Brazilu i Francuskoj recimo, ljudi pogotovo na moru jako vole taj sport, ali nema intersovanja drzave za ulaganja, a ovaj sport ne trazi puno.
    I tu se stvari menjaju, Ameri i Brazilci recimo imaju jake programe od prosle godine, pocela su ozbiljna ulaganja u vaterpolo, postavili su dva verovatno najbolja svetska trenera za selkotre, Udovicica i Rudica, zele medalje, pogotovo Brazilci u Riju pred svojim navijacima.
    Malo sam pratio francuske medije i njihov savez zeli u svetski vrh, valjda se rukovode onim kad mogu Spanci i Italijani mzoemo i mi.
    Oni su velika morska zemlja, glavni vaterpolo centri su Marsej i Nica.
    Tako da bice vaterpolo jos interesantniji u buducnosti,a samim tim i ove medalje nasih i svaka naredna imace jos veci znacaj.
    (Sava, 29. jul 2014 18:06)

    # Link komentara

  35. Vaterpolo je sport koji je sjajan i ja ga obozavam, ali on svakako nije broj jedan, ali to ne znaci da ne zasluzujete daleko bolje uslove od ovih sad, zasluzuju bolje uslove nego fudbaleri barem po meni, hvala Vam momci puno i samo nastavite ovako.
     (Tottenham, 29. jul 2014 18:01)

    # Link komentara

  36. Zato u fudbalu vise ne mozes da se opustis ni sa Andorom i zato sto svaka zemlja ga kolko tolko igra. Vaterpolo igra 15 drzava i to je to. Slazem se da bi vaterpolo trebalo da dobije bolji tretman,ali ne moze biti sport broj 1
    (Banat, 29. jul 2014 18:00)

    # Link komentara

  37. U Srbiji ce uvek sport broj 1 biti fudbal a sport broj 2 kosarka a popularnost ostalih sportova ce zavisiti od uspeha.Realno,da nemamo toliko uspeha u vaterpolu taj sport bi bio na potpunim marginama kao sto je u gotovo celom svetu.
     (Partizan sampion,izraziti favorit, 29. jul 2014 17:51)

    # Link komentara

  38. Ma ko šiša reprezentacije,bitno nama da su "večiti" mirni i puni para. E moja Srbijo...
    (Ne znam, 29. jul 2014 17:46)

    # Link komentara

  39. Impresivni kad pored nas vaterpolo igraju jos crnogorci, hvrati, madjari, italijani i pomalo spanci i grci. Ne znam zasto hocete pare, kad se bavite markentiski i komercijalno potpuno ne vaznim sportom. Ne volim fudbal, ali on donosi novac.
     (Gilchrist, 29. jul 2014 17:40)

    # Link komentara

  40. Sve pare u odbojku i vaterpolo,kakav bre fudbal i rukomet,a realno i u kosarci smo postali ogavni.
     (Ogysa, 29. jul 2014 17:39)

    # Link komentara

  41. Razumem te Fico, to nam je najtrofejniji sport ali fudbal ce ipak uvek biti broj 1. Nema tu filozofije.
    Sve oci su uvek uperene u fudbal, kome ni Djokovic ni vaterpolisti ne mogu da pomute slavu. Pa cak ni ona kosarkaska generacija 2000/2002.
    No hard feelings, ali sta da fudbaleri nekim univerzumskim cudom npr osvoje EP, pa Srbija bi eksplodirala! Zato je fudbal uvek ispred drugih sportova.
     (Nikola, 29. jul 2014 17:36)

    # Link komentara

  42. Kosarkase 200.000 ljudi docekivalo, mnogo ste nebitan sport. Jedino kad bi u fudbalu osvojili, bio bi oboren rekord.
    (srbin, 29. jul 2014 17:31)

    # Link komentara

  43. Kod nas se samo ulaže u fudbal, a gde su rezultati? Reprezentacija se nije kvalifikovala ni za EP 2012 ni za SP 2014. Pogledajte samo rezultate vaterpolista od 2010 i 2014. Ja ne tražim da se ulaže isto kao i u fudbal jer je to nemoguće, fudbal je najuvaženiji sport na svetu, ali barem im omogućimo normalan život. Da zarađuju od vaterpola za život, jer to treniraju i vole to.Trebam im pomoći ko je više zaslužio od njih?
    (Ilija J., 29. jul 2014 17:29)

    # Link komentara

  44. day you can be the great suken be the best,you can be a king kong begin on your chass
     (jsjsh, 29. jul 2014 17:29)

    # Link komentara

  45. A nije Filipe,nije...Svaka vam cast na svemu sto radite,mozda i jedini nas nikada ne razocarate,ali nije vaterpolo sport br.1,niti ce ikad biti,jednostavno ne moze.
    (Cazorla sam, 29. jul 2014 17:23)

    # Link komentara

  46. to bi bilo kao da neko kaze da je formula 1 sport broj 1 u nemackoj jer imaju najvise svetskih prvaka(valjda). a realno nije
     (corbamen, 29. jul 2014 17:18)

    # Link komentara