Crvena zvezda Telekom – najbolje tek sledi?

Iza Crvene zvezde je polusezona koja se u najkraćem može opisati sa „dobro, moglo je i bolje“. U ABA ligi, uprkos neplaniranim kiksevima, Zvezda gura po planu i prva je sa skorom 10-3, a za Top 16 nedostajalo je malo sreće i evroligaškog iskustva, iako je beogradski tim upisao četiri pobede.

Zvezda je ekipa sastavljena od izvrsnih pojedinaca i to se dobro videlo u ova tri meseca. Sastav je opet dosta promenjen i potrebno je vreme da se ekipa u potpunosti uigra, ali čini se da je na pravom putu da postane kolektiv.

Pošaljite komentar
  1. Svaka na mestu, kratko i jasno!
    Treba istaći ulogu Lazića i Simonovića, razviti njihovu igru i u napadu ako je moguće. Lazić protiv Cibone odličan i u napadu, ali za EL treba još da napreduje. Iskoristiti ih potpuno do kraja ove sezone, dati im šansu da se izbore za ostanak u klubu. Ne trebaju nam limitirani igrači u napadu, a mislim da mogu da napreduju obojica.
    (nine car, 26. decembar 2013 10:12)

    # Link komentara

  2. dovesti tadiju dragičevića ili milka bjelicu umjesto radenovića,cvetkovića i rebića poslaati u fmp dovesti stefana markovića,umjesto radonjića ivković ili maljković dosta dva trofeja prvak aba i kls lige.obavezno povećati dolazak navijača na aba ligu.pozdrav iz banjaluke.rs je uz vas
    (recesija, 25. decembar 2013 20:27)

    # Link komentara

  3. Napred zvezdo gazi ih sve!
     (Bane, 25. decembar 2013 18:27)

    # Link komentara

  4. SAŠA FRANKFURT
    Valensija, Uniks, Himki?
    (objektivno realan, 25. decembar 2013 18:20)

    # Link komentara

  5. Momci igraju uglavnom sjajno, verujem da ce se raditi na konstantnosti visokog nivoa igre da bi se izbegli oni padovi (najcesce oni u 3/4). Sto se tice evrolige... Licno smatram da su utakmice odigrane odlicno, ostvarene su 4 pobede, a u nekim mecevima jednostavno.... Nemam druge reci nego "losa sreca". Steta, Nadigravali su se momci i sa Panateanikosom i sa Lokomotivom I sa Makabijem (izuzev utakmice u Izraelu u kojoj su se trgli tek u poslednjoj cetvrtini). Samo napred, pa da se radujemo na kraju sezone sa sto vise trofeja!
    (NenadCZ, 25. decembar 2013 15:19)

    # Link komentara

  6. Ја мислим да је највећи Звездин недостатак организатор игре, онај који више мисли да асистира него ли да постигне кош. Не кажем да је Нелсон себичан, али није ни играч који разиграва екипу. Такав играч је потребан екипи, али нема ону финоћу организатора игре. нема је нажалост ни Цветковић о коме се годинама прича као о великом таленту, ја тај таленат нисам до сада уочио. Ове сезоне и нема толико минута у игри, али је претходних сезона био осетно више у игри па танка вајда.
    Осим тога мислим да је Звездин недостатак то што нема у тиму играче, као што Партизан има Богдановића и Милосављевића (до повреде и Бертанса) за које знаш да ће убацити по мин. 15 поена по утакмици. неко ће рећи да је то предност, да Звезда у игри учествује са више играча и сл., али ја говорим о констатнтности, нисам је приметио код Звездиних играча.
    Марријановић је веома танак у одбрани, не би смело да се деси да противничким бековима падне на памет да иду на улаз када је он у рекету, а они то веома успешно чине.
    катић никада и није играо јаку одбрану, а у нападу ове године понекада претерано форсира, нека асистенција више са његове стране не би била на одмет, а тиме би више опустио пажњу његових чувара.
    У оволико до сада одиграних утакмица мени је најбољи утисак оставио Џенкинс, без много позе конкретно одигра своју ролу, генерално није себичан и мислим да би могао имати већу минутажу.
    (Миле, 25. decembar 2013 15:15)

    # Link komentara

  7. Trebalo je da prodjete u Top 16, imali ste ubedljivo, ali UBEDLJIVO najlaksu grupu u evroligi! Sramota je da sa vasim budzetom i tako naklonjenim zrebom niste prosli u drugu fazu! Pričajte šta hoćete i ljutite se do sutra, ali Derviši su za vas Institucija!(onako neutralno sa strane gledano...)
    (Spale, 24. decembar 2013 15:12)
    Teško da si neutralan i da nisi derviš.Upravo najslabiju grupu je imao partizan jer je imao 3 jake ekipe,koje su u promenljivoj formi i još dve katastrofalno slabe ekipe i bilo bi sramota da nije prošao a nebi uspeo da ga Željko nije pustio.Zvezdina grupa je bila mnogo jača i ujednačenija.
    (Realno, 25. decembar 2013 14:16)

    # Link komentara

  8. (corke, 24. decembar 2013 12:05)

    2001/2002
    Stanojevic,Šćepanovic, Vujanic, Čanak, Krstic, Materic, Vesa Petrovic, Ostojic, Avdalovic, Glintic, Nađfeji,Samardžiski, Cornell. Ispali u prvoj fazi.

    2002/2003
    Vujanic, Krstic, Kecman,Ostojic,House, Čanak,Sekulic,Perovic,Avdalovic, O'Connor, Savovic, Tripkovic, Radenović
    Ispali u prvoj fazi

    2003/2004
    Šćepanovic, Kecman, Ostojic, Avdalovic, House, Perovic, Brown, Krstic, Božovic, Materic, Tripkovic, Šilobad, Kovac
    Ispali u prvoj fazi

    2004/2005
    Tripkovic, Bogdanovic, Božiz, Perovic, Šuput, Božovic, Markovic, Samardžiski, Milojevic, Avdalovic, Erden, Bakic, Step, Borovnjak, Veličkovic, Goran Savanovic, Milan Gurovic
    Ispali u prvoj fazi

    2005/2006
    Tripković,Bogdanović, Perović, Šuput, Stefanović, Borovnjak, Bakić, Veličković, Milojević, Peković, Smiljanić, Božić,Cummings,Nikola Lončar,Gerald Brown, Damon Edwards
    Ispali u prvoj fazi

    2011/2012
    Kecman, Peković, Raduljica, Miljenović, Jaramaz, Lučić, Milosavljević, Bogdanović, Katić, Čekovski, Bešović,Božić, Čakarević, Mačvan, Anđušić, Bertans, Džejms
    Ispali u prvoj fazi

    2012/2013
    Lovernj , Milutinov, Vesterman, Gordić , Lučić , Milosavlјević, Bogdanović , Gagić , Musli , Čakarević, Đekić, Bertans
    Ispali u prvoj fazi.

    Kao sto vidis, svi timovi sem ovog poslednjeg su bili izuzetno mocni, finansijiski potpomognuti od strane drzave i Dodika, i nista uradili nisu. Tako da nemoj verovati svemu sto Vujosevic govori, treba ukljuciti mozak i sve ce biti jasno.
    (Mikeli, 25. decembar 2013 14:07)

    # Link komentara

  9. Mislim da Zvezda može dosta ove sezone. Euroliga je ispuštena na jednu loptu tj na iskustvu, niko nas nije nadigrao sem Maccabija u Tel Avivu, 4 pobede za prvi put je više nego dobro! Mislim da bi trebali da napadnemo Eurocup, zašto ga potcenjivati? Shilb će tek da proradi, ima košarku u malom prstu, Jenkins je i više nego dobar s obzirom da je prvi put u Evropi i još u fazi privikavanja, Nelson je pravi vođa (ne play šuter) ali zna da povuče ekipu, ima dobar ulaz a i u obrani je neprikosnoven, Blažič je ekstra premda nekad igra toplo hladno, kako se samo baca za loptu(evo sad posle poraza od PAO gledao pola sata u jednu tačku) kao da je Zvezdaš svaka mu čast. Simonoviću treba malo više hrabrosti da baci i koju trojku više, Lazić super u odbrani, o Bobiju ne treba trošiti reči. Plus naši klinci koji igraju sve bolje. Možda dovesti još jednog playa ili 4-ku, Radenović zna da uprska ali i da iznuđuje dosta faulova protivničkih igrača i to je super. Sve u svemu imamo tim za Respekt, još malo bolje da se "ukomponuju" i ne vidim ko će moći u ABA da nam parira! Zamerka samo što u ABA je Hala sablasno prazna! ZVEZDO OSVOJI SVE
    (SAŠA FRANKFURT, 25. decembar 2013 13:25)

    # Link komentara

  10. Puna podrska Radonjicu! Jedino sto zameram je nezalaganje Sillba. Ostali su odradili posao korektno, a Mitrovicu brz oporavak!
     (deki, 25. decembar 2013 00:54)

    # Link komentara

  11. spurs

    A ti na osnovu minutaze procenjujes da li se igra sa 50% mogucnosti?
    (nikola, 25. decembar 2013 00:44)

    # Link komentara

  12. Osvajamo sve.
    (sasa, 24. decembar 2013 23:28)

    # Link komentara

  13. Ne zapostavljajte Evrokup, svaka pobeda je bitna.
    Donosi bodove za žreb Evrolige, treba biti u četvrtom šeširu i time izbeći te neugodne protivnike.
    Napred Zvezdo!!! Napad na trofeje!
     (berija, 24. decembar 2013 21:57)

    # Link komentara

  14. Prosto je zapanjujuce kako neki olako kazu "Osvojicemo taj Evrokup" a da pritom nisu svesni da smo do pre par godina bili pre gasenjem. Skloni smo da postavljamo visoke ciljeve, a kada se ne ostvare onda Radonjic kriv, igraci krivi. Smirite se malo ljudi i spustite se na zemlju dok ne bude kasno.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Veerghoen, 24. decembar 2013 18:38)

    Ugasen ili zaledjen, prizances nije neka razlika.. :D
    (nevaljali_bane, 24. decembar 2013 20:26)

    # Link komentara

  15. Ocekujem mnogo bolju igru u drugom delu sezone pre svega od Blazica i Dzenkinsa (obojici je trebalo malo vremena za adaptaciju), kao i to da dobiju mnogo vecu minutazu i postanu nosioci igre, jer kvalitet ocigledno imaju. Sto se tice Silba imam utisak da je pravi maestro,ali koji se ne trudi dovoljno,i treba mu se skrenuti paznja na to. Cvetkovic na zalost iz sezone u sezonu nekako igra sve gore, i treba ga pod hitno prebaciti u FMP da igra po 30 minuta ne bi li tako povratio izgubljeno samopouzdanje.Tejic i Ristic najprijatnija iznenadjenja. Ako se Mitrovic u dogledno vreme vrati i udje u formu u kojoj je bio do povrede nisu ni potrebna pojacanja. Katic koga vidim mnogi kritikuju je prosle godine uz Rakocevica bio najbolji igrac, ocekujem da se vrati u tu formu u drugom delu sezone.
    (igor, 24. decembar 2013 19:18)

    # Link komentara

  16. Ljudi ovo je analiza polusezone KK Crvena Zvezda....a po komentarima ispade da vise grobara prati Zvezdu i da su bolje upoznati sa situacijom u klubu od samih Zvezdasa....A, onaj sto tropa da je Zvezdina grupa ubedljivo najslabija verovatno nije ni video kako izgleda parket dvorane...Dobijes VELIKANE Nanter i Budiveljnik i ides dalje, a Zvezda jedina ekipa koja sa cetiri pobede nije prosla, a mogle su i pet pobede da budu nedovoljne...nek pogleda neku utakmicu ili nek iskljuci internet....toliko o kvalitetu grupa....
    (jovanovic igor, 24. decembar 2013 18:57)

    # Link komentara

  17. Prosto je zapanjujuce kako neki olako kazu "Osvojicemo taj Evrokup" a da pritom nisu svesni da smo do pre par godina bili pre gasenjem. Skloni smo da postavljamo visoke ciljeve, a kada se ne ostvare onda Radonjic kriv, igraci krivi. Smirite se malo ljudi i spustite se na zemlju dok ne bude kasno.
     (Veerghoen, 24. decembar 2013 18:38)

    # Link komentara

  18. Ova uprava zvezde treba da bude svesna da timu zvezde fali jos jedan iskusan i visok igrac da li pozicija cetvorke ili petice nevazno jer trenutno imamo samo dva igraca katica i marjanovica. Radenovic je fizicki inferioran i u skoku ga nema nigde dok je mitrovic jos mlad i zelen ali napreduje. Prosle godine smo finalnu seriju domace lige od partizana izgubili jer smo spali na dva visoka igraca katica i savovica protiv 4 ili 5 partizanovih i prakticno rotaciju nismo ni imali.
    (Nikola, 24. decembar 2013 17:05)

    # Link komentara

  19. Мислим да је Црвена Звезда ове године доста слабија од тима из прошле сезоне. Управа није довела адекватна појачања која ће заменити одлазак Игора Ракочевића, играча који је целе сезоне вукао тим. Када је због умора (због неадекватне употребе уграча који има 34 године) Ракочевић пао у форми и цео тим је пао. Такође отишао је и Савовића који је давао сигурност у рекету и био један од 3 главна играча у претходној сезони. Мислим да појачања која су дошла то не могу да надокнаде. Звезда је добро почела сезону, али противници у АБА лиги су далеко од квалитета Звезде, Партизана и Цедевите. Концепција лиге је таква да је потпуно небитно позиција међу прва 4, а београдски клубови имају загарантовано место. Главне утакмице ће доћи на крају сезоне. У ЕЛ Звезда је играла добро али није имала искустава и среће. Надамо се да ће то да се врати. Не бих се сложио да овај Звездин тим има велики потенцијал и да може да игра много боље него што сад игра. А мораће много боље да играју ако желимо трофеје.
    Мислим да је кључна улога у стварању тима у рукама Небојше Човића који мора да схвати да је за успех клуба потребан напор више као и победа како на терну тако и ван њега. А та утакмица је можда још тежа јер су позиције у нашој кошарци чврсто у рукама једне групе људи која не жели да их пусти.
     (џони, 24. decembar 2013 16:46)

    # Link komentara

  20. Za koliko para ste prodali grb?
     (Adidas torba puna jabuka, 24. decembar 2013 16:19)

    # Link komentara

  21. Nazalost Crvena zvezda ove godine nema ono nesto sto ima Partizan, tu zelju igraca za pobedom koja je itekako vidljiva kod Bogdanovica, Milosavljevica i ostalih. Medju vodecim zvezdinim igracima nema nijednog zvezdasa i to je najveci problem. Jaka Blazic to tek treba da postane (zvezdas). Silb, Nelson, Radenovic su dobri igraci ali nazalost samo odradjuju ugovor. Ne dajmo da se nasa Zvezda pretvori u jedan najobicniji crnacki tim poput Salona, Asvela ili svojevremeno Armanija i Efesa koji ako ga krene moze da dobije svakoga medjutim dalje od grupe nikad ne dobaci..
     (marko, 24. decembar 2013 16:18)

    # Link komentara

  22. U aba dominiramo sa 50% snage, ni derbi nismo igrali maksimalno.. .. Da li mozemo do nekog trofeja, mozemo do sva 3 bez problema. Ne zato sto je Partizan slab, vec zato sto smo mi jaki.
    (Stefan, 24. decembar 2013 11:10)

    I onda se probudiš i vidiš kako Dule kod Tegija, u junu 2014. objašnjava kako pare nisu najvažnije već znanje, talenat i rad.
    A ti kažeš: Ooo, neeee, ne opet...
    (danilo, 24. decembar 2013 15:49)

    # Link komentara

  23. Trebalo je da prodjete u Top 16, imali ste ubedljivo, ali UBEDLJIVO najlaksu grupu u evroligi! Sramota je da sa vasim budzetom i tako naklonjenim zrebom niste prosli u drugu fazu! Pričajte šta hoćete i ljutite se do sutra, ali Derviši su za vas Institucija!(onako neutralno sa strane gledano...)
    (Spale, 24. decembar 2013 15:12)

    # Link komentara

  24. CZBG je polusezonu odigrala bez mnogo oscilacija ako se izuzme pocetak. To se ocekuje od timova sa iskusnim igracima. Ali to istovremeno znaci da i ne mogu mnogo bolje da odigraju drugi deo sezone i da ce uspesi zavisiti od forme konkurenata. A znamo ko je majstor da tempira formu tima za kljucni deo sezone. Tu je Partizan u prednosti. 14 jakih utakmica ce od Duletovog tima napraviti masinu koju Radonjic ne ume da napravi. Bice zanimljivo u svakom slucaju.
     (zuki, 24. decembar 2013 14:53)

    # Link komentara

  25. Partizan je najjaci klub ikada u svetu,a i sire!Samo mi imamo prosek komentara 354,7!Na nasim treninzima ima 13,6 igraca u proseku sto je u top 3 u Evropi!Nasi igraci na treningu istrce kontru fanstasticnih 17 puta,a kapiten Gagi Milosavljevic i toku jedne utakmice udahne i izdahne 2059,7 puta u proseku i u toke smo prvi!Najmladji igrac ikad u svetu zaigrao je u nasem Partizanu,pionir Nikola,imao je tad samo 6 godina!Pobedjivali smo najvece-Borac iz Cacka,Hemofarm,Radnicki,Zvezdu,Slobodu Uzice,Metalac,Kikindu,Beopetrol,OkkBeograd,Megu,Atlas,Olimpiju,Siroki,Mzt,Vojvodinu...Dobro,jos nikad nismo pobedili Solnok,ali polako...bice i njima trener neki Partizanovac,pa cemo ih "tuci" kao Fener!U proseku smo broj jedan i u prošenju u kukanju,imamo tacno 7954,5 kukanja i prosenja na godisnjem nivou i zasluzeno smo prvi u Evropi!Zauvek partizan,grobar do groba,sa tastaturom pod miskom!
    (The Wolf, 24. decembar 2013 14:51)

    # Link komentara

  26. Najvise je razocarao Shilb,a odusevili Blazic,Mitrovic,Tejic,Rebic.Od ostalih se i ocekuju igre na zavidnom nivou.
    (IvanCZV, 24. decembar 2013 14:39)

    # Link komentara

  27. Nemoj da se lazemo, Zvezda je tim koji je pravljen za TOP 16 fazu Evrolige.Smatram da je neuspeh sa ovakvim individualcima ne plasirati se u tu rundu takmicenja.Uzrok je , po mom misljenju,neiskustvo i lose vodjenje tima od strane trenera u vecini evroligaskih utakmica.Sa konstatacijama i ocenama vezanim za sve igrace sam saglasan osim sa ocenom igre Blejka Silba.Smatram da je najtalentovaniji igrac od svih iz CZ ali previse nonsalantan, previse bez emocija , previse solira.Direktno je kriv za poraz u Atini od PAO-a, sa nekoliko nonsalantno i amaterski izgubljenih lopti kada se lomila utakmica a nije mu poslo za rukom da prelomi neke od prethodnih utakmica, zbog cega je i doveden u Zvezdu.
    (Miodrag Cub, 24. decembar 2013 14:27)

    # Link komentara

  28. za vas uvek važi-tako blizu,tako daleko...od Partizana!
     (bgd, 24. decembar 2013 14:18)

    # Link komentara

  29. Да ли најбоље од нас тек следи? Оно што је најважније борићемо се за трофеје са ККП и за њих се зна да су увек најбољи кад је најпотребније, а за нас још увек не знам како ће бити. За почетак велики је напредак јер није било потреса као што смо навикли у смислу отпуштања тренера и играча иако су то ненормални навијачи тражили. Поседујемо индивидуални квалитет, али мислим да смо још далеко од потребног нивоа у ТИМСКОЈ ИГРИ, јер је у том сегменту ККП за класу изнад нас.Има доста добрих ствари али и лоших. Лоше оранизујемо напад на зонску одбрану. Наша одбрана се своди у агресивности на спољним позицијама и онда није никаква "несрећа" што противници шутирају тројке ко на тренингу пошто су наши центри спори и дефанзивне рупе, сви им помажу и нормално да остављамо отворене шутеве. Изгубили смо много да тако кажем "егал" мечева, шта је ту проблем, не знам. Преузимали су одговорност у кључним моментима Амери, Рашко, Раденовић и нико се није прославио. Уствари једини добијени егал меч са квалитетним тимом је против ККП, али и тада чини ми се да је стално Радоњић каснио за Вујошевићевим одлукама.
    Много ме нервира та нереалност, кад побеђујемо ма лудило освајамо све чак и Еврокуп, кад губимо најгори смо отпуштај тренера и играча означеног као главног кривца. Па докле више са тим размишљањем?Уместо Радоњића може само да дође неки Радоњић 2, јер немамо ми немамо ни углед ни новац за неког великог тренера. Ако обезбедимо ЕЛ и макар 1 трофеј(АБА или КЛС),омогућити један континуитет.
    (dus dibidus, 24. decembar 2013 14:10)

    # Link komentara

  30. (bertans, 24. decembar 2013 12:04)
    Pa dobro, Zvezda ima onda još 3 sezone da prodje u Top16 a nisam siguran da neće.Žreb nas nije hteo ove godine, teška grupa i ovaj 4-6 skor je uspeh.
    Od nečega se mora krenuti, ove sezone su pali Laboral i Ritas prve dve naše evroligaške "mere".

    I nisam siguran da imate bolji tim, to nije tačno već je pitanje koliko će vaši igrači u borbenosti nadoknaditi taj zaostatak.
    Prošli derbi - partizan igrao a Zvezda se igrala.
     (spurs, 24. decembar 2013 14:09)

    # Link komentara

  31. Ovako, Zvezda ce do kraja izgubiti od Zadra, Cibone, Cedevite I mozda Mege, a Partizan od Cibone, olimpije, buducnosti, zvezde I mozda Zadra. Dakle, zvezda ce najverovatnije biti prva a moj partizan drugi, treba cedevita I cetvrta buducnost, mada tu ce se boriti I drugi timovi. Buducnost najverovatnije nece gubiti kuci, cedevita takodje, pa utakmica u gostima odredjuju me sto (isti slucaju je sa zvezdom, partizan ok, mozda I meg ok I radnickim...)E sad, final four je kicks, I moze se igrati u BG, zg pg..... Tako da domacin ima najvise sansi. Kao realan Srbin, zelim Zvezdi I Partizanu da udju u finale I time obezbede evroligu. Ali, ipak je final four jedna utakmica, pa se Lako moze desiti da ne bude ocekivano finale. Naravno, partizan ce ako bude u finale protiv svakoga imati 60-40 sansi, pa je sve moguce. Zelim Zvezdi evrocup Ili finale aba, Partizanu top8 I aba ligu, megi I radnickim dobre igre. Steta bi bilo da opet nemamo 2 predstavnika u evro ligi, jer ja kao globar nisam imao Lepus jesen uz konstantno prepucavanje za ciganima (ne decom I idiotima).
    (Ali, 24. decembar 2013 13:55)

    # Link komentara

  32. Ono sto sam govorio u ovo vreme samo prosle godine reci cu i sada,Partizan trenutno igra sa 50% mogucnosti ,Zvezda je na 80% a danas kad bi igrali bilo bi egal,pa vi vidite ko ce na kraju opet sve poosvajati
    (Mile, 24. decembar 2013 11:06)

    Znači kada Bogdanović igra 38 minuta, Milosavljević 39, Kinzi i Lovernj po 36 to je tebi igra sa 50% mogućnosti???
    A trener vam stalno priča o iscrpljenosti i kratkom rosteru???
    Konsultuj se ipak prvo sa vrhovnim dervišom pre nego što ovde nešto napišeš.
     (spurs, 24. decembar 2013 13:53)

    # Link komentara

  33. Sve ok sem Silba. Zna da pogresi I da veze greske kao I ostali, ali je najvise puta znao I imao mu*a da povuce I pogodi kad je trebalo. Uz to je cista elegancija njegovo kretanje po terenu.
     (nemanjaBB, 24. decembar 2013 13:40)

    # Link komentara

  34. K.K. "Sledeća polusezona".
    (marsovac, 24. decembar 2013 13:37)

    # Link komentara

  35. Po ko zna koji put se ponavlja ista stvar: bez obzira o kom se klub u pise , Crvenoj Zvezdi ili Partizanu, najvise od svega ima mrznje prema suparniku. Ovolika eskalacija mrznje je inicirana bezobzirnim napadima, nicim izazvanog, trenera Dusana Vujosevica na Zvezdu sto je izazvalo reakciju i tako unedogled. I navijacima je Partizana, bar prema komentarima uopste, dosta takvog odnosa. Srecni smo sto u zadnje vreme nema odgovora iz Crvene Zvezde pa se stice utisak da trener razgovara sam sa sobom.
    (poznavalac, 24. decembar 2013 13:36)

    # Link komentara

  36. Mislim da Zvezda u poslednjih 15 godina nije imala bolju timsku igru, oseti se kolektivni duh kroz agresivnost i doslednost u odbrani. Raduje što ne padamo i ne tonemo kao ranije, igramo konstantnije i čvršće u svim linijama. Problem sa spoljnim šutem, pogotovu na zonu nije do nedostatka pravih šutera, već plejmejkera. Nelson nije izraziti plej, nema dobar prvi pas, a to je ključna stvar u modernoj košarci. Odličan je i izuzetno zahvalan igrač, ali ne i da razigrava saigrače i čini ih boljim. Retko kada asistira Marjanoviću, to čini Šilb, koji je i doveden kao čovek spretan s loptom, ima sjajan pregled igre i odličan šut, kako iz mesta, tako i iz driblinga i posebno koraka. Nelson često uručuje loptu Šilbu i logično su akcije i postavljene da ih Šilb završava, ali osim zadovoljavajuće statistike on nije doprineo ključnim poenima. Previše je ležeran, indolentan i bez pravog karaktera da trgne tim kada ne ide (plaćenik). Dženkins se solidno snalazi u prvoj evropskoj sezoni, izuzetan šuter, ali ne i plej, često u pikenrolu baca loptu u reket kao u bunar. Marjanović je dominantan u napadu i defanzivnom skoku, Katić se polako podiže posle nepresetanog jednogodišnjeg igranja i povrede zgloba. Blažič je odlično pojačanje, mada nije konstantan u šutu, od njega će tek u budućnosti biti velike koristi. Šteta za Mitrovića, bio je u odličnom ritmu kao podrška Radenoviću koji je fizički inferioran i spor u skoku, mada to donekle nadoknađuje iskustvom. Radonjić sve bolje vodi tim!
    (Nebo, 24. decembar 2013 13:22)

    # Link komentara

  37. Deluje da Partizan ponovo radi pametnije(voleo bih da grešim). Mislim da je morao da ostane Rakočević ili Radivojević(pre Vuk), Lokomotivu i Makabi bi sa Vukom sigurno dobili! Ekipa je dobra ali nema emocija, nema reakcije kad se napravi dobar potez, pogodi trojka kad se juri protivnik, možda će i to vremenom doći. Ako ostane ova ekipa i proradi Cvetković, Mitrović se vrati da nastavi gde je stao imamo čemu da se nadamo ali ako ponovo ode 5-6 i dođe novih 5-6 igrača Grobari će da vladaju još 10godina(ova godina je već izgubljena).
    (Dušan, 24. decembar 2013 13:22)

    # Link komentara

  38. Reci im slobodno.. Zvezda je i dalje u istom zamrzivacu kao i pre 3 godine.. :D
    (nevaljali_bane, 24. decembar 2013 11:37)

    leci svoje frustracije..
    (exe, 24. decembar 2013 12:06

    Ima smisla, da covek koji navija od rodjenja za jedan te isti klub koji i dalje igra na istoj adresi kao i pre 50 godina, koji navija za vecitog sampiona, da leci frustracije od novonastalog kluba iz Zeleznika.. :D Esi mi smesan mozda? :D
    (nevaljali_bane, 24. decembar 2013 13:07)

    # Link komentara

  39. NELSON-Umeo je da bude i dobar i los, sve u svemu ispunjava ocekiva

    CVETKOVIC-Jedan od talentovanijih plejeva u zemlji, nadam se vecoj minutazi u buducnosti a sl sezone da bude minimu drugi plje.Fali mu prostor da pokaze sta zna

    DZENKINS-Mana mu je sto ponekad srlja, ali generalno jako dobar igrac

    RADENOVIC-Imao je par dobrih utakmica.Treba da smanji lose partije.

    MITROVIC-Procvetao, nadam se da ce u buducnosti nastaviti gde je stao

    TEJIC-Ako se po jutru dan poznaje super je.Nadam se da ce u buducnosti ciniti tandem u zvezdi sa Mitrovicem

    Blazic-Odlican igrac.

    Lazic-Sve bolje odradjuje svoj deo posla

    Simonovic-Svidja mi se kako igra.ipak mislim da moze jos malo da unapredi igru

    Silb-Opasan igrac.Ali isto tako veliki potrosac lopti.Nek to smanji i bice sve ok

    Bobi-Veliko pojacanje.Ako popravi jos neke segmente igre mogao bi da bude jedan od najboljih centara evrope

    Rasko-polako vraca formu.Ipak mislim da je najbolje da mu ovo bude poslednja sezona u Zvezdi

    RISTIC-Decko koji obecava.Upravo jer bih njega hteo u buducnosti da gledam kao drugog pleja sam rekao ono za Raska

    RADONJIC-Istina je da je za neke utakmice on kriv.Ali mislim da je dovoljno dobar da sa ovim timom ode u evroligu.Treba ga zadrzati i sl sezone jer ce biti godinu dana iskusniji i bolji
    (3BEP, 24. decembar 2013 13:00)

    # Link komentara

  40. Jako dobra analiza, ne bih se složio sa kritikom dženkinsu zbog onog šuta za trojku u skoplju, iz prostog razloga što je njemu prva sezona u evropi i trebaće mu još najmanje 2-3 da se navikne na stil igre, jer se u nba uvek šutira iz te situacije, pri tom rezultatu, pogotovo na strani, ako udje dobijaš utakmicu 90 %, i ne možeš ti sad da nekom igraču to izbiješ iz glave ako je on tako naučen od početka karijere i ako je radio sa run and gun trenerima kojih ima koliko hoćeš u americi, naročito u golden stejtu odakle je došao, tako da to mora da se prihvati tako kako jeste i da se nadamo da će češće da pogađa te šuteve, ostali svi na nivou pa čak i šilb i katić, s tim što njih dvojica mogu bolje i tu vidim prostor za napredak u drugom delu sezone, uz sigurniju igru blažiča, mislim da evrokup treba žrtvovati da se ne troše igrači, jer ćemo sigurno ući u evroligu iz aba lige sigurno, a iskoristiti ga da se razviju tejić i mitrović, tako da bi sledeće sezone mogli samo da zamenimo radenovića i bez nekog trošenja para da imamo jaku ekipu, i još da dodam da je lazić itekako upotrebljiv u napadu što je ukapirao i radonjić pa mu već daje više šuteva, mogao bi i on kroz evrokup da napreduje još u fazi napada, sve u svemu dobro je i treba iskoristiti evrokup i uigrati dobro ekipu za sledeći nastup u evroligi
    (džoni, 24. decembar 2013 12:59)

    # Link komentara

  41. Još i ovo...

    Jooooooooooj! Dajte mi Bobija na mesec dana najmanje, da radim sa njim, čovek bi kiddaaaaaao! Ni u NBA ne bi bilo nikoga ko bi mogao da igra protiv njega!
    Greo'ta je bre.. Šta sve može da se izvuče iz njega, pa to je čudo jedno. Ovako.. ne znam, nisam baš siguran da će uspeti da izvuku maksimum iz njega.
    Naravno, nesporno je veliki napredak ostvario u Megi i u Zvezdi, slažem se, ali opet..
    (Mirko, 24. decembar 2013 12:57)

    # Link komentara

  42. ...Dalje:
    - Skočnost centara. Prošle godine, Raško je svoju ne-skočnost, nadoknađivao snagom i efikasnošću tj. brojem poena koje je imao, ali osećala se velika praznina na centru, i kao zamena za njega i kao odgovor na brže i skočnije centre protivničkih ekipa, a posebno kad igraju po dvojica (kao u Partizanu).
    Ove godine imamo Bobija i njegova dominacija izaziva frustracije kod mnogih trenera i ekipa, ali i dalje nam fali odgovor na brže centre, pa i skočnije. Bekovi i niski skočni centri prolaze pored njega i poentiraju iako su svi u njegovoj senci, nekako još ne može da pruži maksimum koji postoji u njemu a na osnovu njegovih predispozicija.
    Nelson je dobar, Dženkins solidan, ali ni jedan ni drugi nisu klasični plej.
    Šilb nikako da uhvati konstantu, i previše luta, a njegove greške su nam dva puta došle glave i verovatno zaustavile ulazak u F16 EL.
    On je najveća rupa u igri ove ekipe a trebao bi da bude najbolji, ne zato što je toliko loš, nego zato što se od njega očekuje mnogo više.

    Četvorka: Mislim da smo imali sreće, iako Radenović nije neko sjajno rešenje, ipak dobili smo Luku, Ristića, sada i Tejića i mislim da ćemo imati i više nego solidno pokrivenu četvorku. Igraće oni sve bolje i bolje i biće legende kluba.

    Ima tu još.. ali tekst je odlično napisan, komentatori su ostavili dobre postove, još samo da treneri i uprava primene nešto od ovoga - bićemo na konju!
    (Mirko, 24. decembar 2013 12:53)

    # Link komentara

  43. Kao i uvek do sada, panteri lose tempiraju formu. Prolece je najvaznije a tad Zvezda Telekom pada u formi standardno
    (Vujke, 24. decembar 2013 12:49)

    # Link komentara

  44. A zasto niko u ovim analizama se nije vratio na pred pocetak sezone, nakon onih 13 pobeda u pripremnim tekmama kada je Covic vec rezervisao Arenu za Top16 fazu? Bilo je takodje prognoza da ce Partizan imati 1 pobedu u EL, s'obzirom na tim kakav ima. A Zvezda koja je samo pljustala sa impresivnim pojacanjima, nalozila je ljude koji su napunili Arenu protiv Lokomotive ali se vidi da to nije kosarkaska publika protiv Laborala.
    Zeleo sam da oba tima prodju, jesam grobar ali nemam problem sto bi limenke i radnicki dogurali daleko u evropi, to je kul.
    (P, 24. decembar 2013 12:45)

    # Link komentara

  45. Naravno da najbolje sledi,vec za 40-tak dana nas ceka prvi,od 3 trofeja,koji osvajamo ove sezone,mada nije nemoguce i svih 4.
    (Realno, 24. decembar 2013 12:45)

    # Link komentara

  46. Silb je CAR! On je taj koji privlaci paznju cele odbrane, on je taj kod kojeg je lopta u rukama kada je gusto, on je taj kojeg udvajaju pa Zvezda ima visak. Sve ekipe baziraju odbranu na zaustavljanju Blejka. Zaboravili ste njegove pogodke sa poludistance kada iz jednog driblinga sutne u trenucima kada istice vreme pa mu uvale loptu.
    Nisu bitne brojke u statistici. Naucite da GLEDATE KOSARKU! Da pratite sta koji igrac RADI na terenu!
    Kosarka se ne gleda statistickim kolonama! Nije vam ovo fantasy!
    (c c c, 24. decembar 2013 12:41)

    # Link komentara

  47. Urađen je korak napred u odnosu na prošlu sezonu. Treba držati kontinuitet, uz sitnije korekcije (koliko se može podneti pre svega finansijski).
    Bilo bi dobro da imamo 2 jača domaća igrača (Simonović, Lazić, Radenović, Katić...dobri su, ali za nešto više trebaju bolji igrači).
    Ono što mi je najbolnije je navijanje u ABA...svaka čast ljudima koji dolaze u Pionir! Vi koji se smatrate Delijama (ja se smatram Zvezdašom) pomozite Zvezdi navijanjem, mnogo to njima znači!
    (Dragan BL, 24. decembar 2013 12:37)

    # Link komentara

  48. Apsolutno se ne slažem da Blejk Silb ne zna da izmisli poene i da povuče kada je bitno.
     (Posmatrač, 24. decembar 2013 12:34)

    # Link komentara

  49. Najpre čestitke svima u Zvezdi, igračima, a ponajviše Čoviću. Dobar tim, odlični rezultati, stabilne finansije, angažovanje mladih igrača iz Zvezdinog pogona, solidan izbor igrača (možda i nije moglo bolje s obzirom na ono što se "nudi" na tržištu - mislim pre svega na strance).
    Mogu čak da pohvalim i podršku treneru, jer mislim da je ovo daleko bolja opcija nego da menjamo trenere na par utakmica ili meseci.

    Ono što mislim da škripi je:
    - nemamo "centar" ili "srce" ekipe. Prošle godine to je bio Rakočević, iskustvom, znanjem, sposobnošću, liderskim sposobnostima i srcem on je bio alfa i omega tima, znalo se gde se sve uliva, akcija i efikasnosti. Jeste da on krajem sezone nije mogao da pruži mnogo i da nas je to koštalo titule, ali sada imamo igrače sa sposobnošću, ali ona je još neiskorišćena. I nemamo tu ključnu figuru u ekipi.
    To je morao da bude neko ko već dve-tri godine igra u Zvezdi. Mogao da bude Raško, na osnovu postignuća prošle sezone, ali on nije to preuzeo, nije hteo ili nije mogao zbog toga što je na zalasku karijere ili zato što su u Zvezdi ocenili da on to ne može da bude.
    Lazić je možda mogao ali nije zreo za to. Simonović je ponajbolje rešenje ili najmanje loše rešenje za kapitena, ali po igri i rezultatu daleko od "centralne tačke" ekipe.
    To je ono što sam video još na prvoj slici ekipe, a sve se to pokazalo kasnije u igri.

    ...
    (Mirko, 24. decembar 2013 12:33)

    # Link komentara

  50. nelson treba da radi uvek ono sto je radio sinoc,a to je da sutira kad god ga pustaju,a kad ga krene,protivnik mu ne dozvoli sut,nelson ce uci pod kos i u tome je najbolji.dzenkins ce bitti sve bolji,lazic za sada odlican.blazic mora pametnije,igra toplo hladno,simonovic u napadu mora bolje.rasko katic je prdslab u skokovima,pravi licne u napadu,spor je,siluje i treba nam petica. bobi je odlican,ali mora jos minuta da dobije. klince jos necu da komentarisem,zadovoljan sam vidi se potencijal.radenovic prespor,inteligentan,zadrzao bih ga zbog dobre odbrane,ali bih voleo na cetvorci tadiju ili bjeliicu,da sutnu trojku i razbiju zonu,a i imaju bolje ofanzivne sposobnosti. i na kraju silb,ne znam sta od njega da ocekujem,ne volim kad davi loptu,nizak je za trojku,spor,gubi lopte,los u odbrani,ali zato ima lep sut,osecaj za asistenciju...voleo bih da vidim mnogo opasnijeg silba,a to zavisi i od trenera.
     (crni_redstar, 24. decembar 2013 12:31)

    # Link komentara

  51. zasto kazete da je rasko najvece razocarenje? covek od 33 god. odigra sezonu ode na evropsko i vi mislite da ce razvaliti, pa umori se covjek, polako se vidi da se vraca kako vrijeme odmice. Po meni je Schilb najvece razocarenje, doveden kao najvece pojacanje nista nije pokazao, odigrao par dobrih utakmica. On mora jako vise, pogotovo da se trudi (npr. djenka i nelson se bacaju za loptu). Ima kvalitet nenormalan. A sto se tice radenovica, pa niko nije ni ocekivao da on igr dobro. Dosao covek par dana pred sezonu, malo ga je ko i znao. odigrao je par dobrih utakmica, ali kao jedan od iskusnijih mora da igra konstatno.
     (sake, 24. decembar 2013 12:31)

    # Link komentara

  52. Najvise nam nedostaje Savovic! Radenovic je nikakav. Od Simonovica sam ocekivao vise. Amerikanci su odlicni, Jaka takodje, centri su nam klasa. Radonjica postujem, ali bi bila sramota ako ne osvojimo sve domace trofeje! Konkurencija je slabija u odnosu na proslu godinu.
     (Henry14, 24. decembar 2013 12:25)

    # Link komentara

  53. Velika je steta sto nismo imali samo malo srece u Evroligi, jer sam siguran da bi tek sada pokazali koliko vrede, A VREDE!

    Koliko je to tacno vidi se po tome sto se u jednoj od grupa proslo sa 3 pobede, zbog kvaliteta iste malo je falilo da se prodje i sa 2, a u mi smo mogli da dobijemo i Makabi ili Lokomotivu sa manjom razlikom, TO BI BILA PETA POBEDA, pa ponovo ne bi izborili dalji plasman, jer ovde je za to bio potreban bolji medjusobni skor sa jednom od najboljih evropskih ekipa poslednjih 15 godina!

    Mislim da ne treba bezati od toga da smo u Evrokupu i po kvalitetu i po dosadasnjim igrama kandidati da odemo daleko, a dokle je to videcemo, grupa mora da se prodje, a kasnije samo neka ih zdravlje posluzi!

    U ABA ligi su najveci faforiti, to do sada i pokazuju i pored 2 kiksa, samo mislim da je sistem totalno nakaradan jer se citava sezona svodi na jednu utakmici i daje sansu objektivno slabijim ekipama da naprave iznenadjenje! U takvim utakmicama sanse su uvek 50-50, a ja se i dalje plasim neregularnosti kojih smo se nagledali poslednjih 10 godina! Sve to bi se sprecilo igranjem na bar 2 pobede!

    Sve u svemu ekipa je odlicne, popunjena na svim pozicijama, roster daje mogucnost igranja sa velikim brojem igrac, pa samim tim i cuvanja svezine i eventualnih pobeda!

    I na kraju jos jedna bitna stvar, Zvezda i u mladjim kategorijama ima odlicne rezultate, sto omogucava stvaranje baze u buducnosti iz sopstvenog pogona!

    Mislim da se ide pravim putem!
    (011, 24. decembar 2013 12:25)

    # Link komentara

  54. Sve receno u ovoj analizi "stoji",tako da bi nesto jos receno bilo nepotrebno. Samo bih porucio nasim "kritizerima"da se sete gde je Zvezda bila pre 3 godine,a gde je danas? Nista ne moze "preko noci",a titule ce doci sigurno,samo strpljivo! Pozdrav svim Zvezdasima u nadi da cemo se u 2014 itekako radovati!
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Struki, 24. decembar 2013 11:10)

    Pre tri godine Crvena Zvezda Telekom (PIB 101032648, razlikovati od KK Crvena Zvezda, PIB 101821735) je pod imenom FMP igrala KLS ligu i zavrsila polusezonu na prvom mestu sa skorom 11-2. Tada je igrala u hali u Zelezniku i u proseku je bilo 300 gledalaca. Za tim su nastupali talentovani Milutinovic, Covic, Ivelja i nesto stariji Mile Ilic i Vuk Radivojevic
    Danas Crvena Zvezda Telekom ( ex Crvena Zvezda DIVA i ex Crvena Zvezda Beograd) igra grupnu fazu Evrolige i prva je na tabeli ABA lige. Igra u Pioniru, ima more navijaca, cak i vatrenih ( ranije je to bio samo Zeka). Za Zvezdu Telekom danas nastupaju Silb, Nelson, Dzenkins o kojima je hram kosarke u Zelezniku mogao samo da sanja.
    Tako da slozio bi se s tobom da je to izuzetan napredak i ne sumnjam da ukoliko i ove godine izostane rezultat, bice bolje sledece sezone (imali su obicaj to da govore navijaci jednog drugog kluba)...
    (Boris, 24. decembar 2013 12:14)

    # Link komentara

  55. Ne može najbolje da sledi. To je iza vas. Plasman u Top 16 bio je prilika da se ovako nešto poruči, ali to se nije desilo, ispali ste dva kola pre kraja. Dobro je što je u poslednjem kolu dobijen Ritas i tako obezbeđeno mestu u Erokupu. To je bila važna pobeda.
    (Otišlo sa vetrom, 24. decembar 2013 12:09)

    # Link komentara

  56. U EL na zalost nismo imali srece,nekad ni dovoljno iskustva ali moramo biti zadovoljni.U ABA ligi smo prvi mada smo opet imali los start protiv Sirokog,morali smo dobiti tu utakmicu,isto mislim i za utakmicu protiv MZT-a.U Eurokupu imamo zanimljivu grupu, mi i Bilbao cemo se boriti za 1. mesto u grupi.Sto se tice pojedinacnog ucinka, vise sam ocekivao od Katica,prosle godine je bio sjajan, nadam se da ce se vratiti u formu kada se bude igralo za trofeje.Mislio sam da ce Radenovic biti dobro pojacanje,ali ispostavilo se da je Savovic ipak odradjivao bolje posao prosle godine,hvatao lopte,pogadjao trojke.Steta sto se Mitrovic povredio,momak je pokazao veliki potencijal.Sto se tice Silba vidi se da zna i da je sjajan suter ali kada krene da mulja loptu velike su sanse da ce je izgubiti,cesto me je znao iznervirati zbog toga.Bobi dobar,zatvara reket,pogadja u napadu,nadam se da ce poceti da deli jos vise banana jer to svakako izaziva strah kod protivnickih igraca.Nelson,Dzenkins,Blazic su dobri,Lazic odradjuje svoj posao,ne sutira mnogo ali u zadnje vreme je sasvim solidan i u napadu.Tejic ima potencijal,gledajuci ga sinoc protiv Cibone nesto me podsetio na Milenka Topica i bas sam mislio kako nam fali takav jedan igrac kao sto je nekad bio legenda Topic.Cvetkovic na zalost ne napreduje, mada i minutaza mu je mala.Sve u svemu dobro guramo i ova ekipa definitivno zasluzuje bolju podrsku sa tribina koje su cesto slabo ispunjene tokom meceva ABA lige.
    (Observer, 24. decembar 2013 12:08)

    # Link komentara

  57. Sve receno u ovoj analizi "stoji",tako da bi nesto jos receno bilo nepotrebno. Samo bih porucio nasim "kritizerima"da se sete gde je Zvezda bila pre 3 godine,a gde je danas? Nista ne moze "preko noci",a titule ce doci sigurno,samo strpljivo! Pozdrav svim Zvezdasima u nadi da cemo se u 2014 itekako radovati!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Struki, 24. decembar 2013 11:10)

    Reci im slobodno.. Zvezda je i dalje u istom zamrzivacu kao i pre 3 godine.. :D
    (nevaljali_bane, 24. decembar 2013 11:37)

    leci svoje frustracije..
    (exe, 24. decembar 2013 12:06)

    # Link komentara

  58. (Mikeli, 24. decembar 2013 11:45)
    Podseticu te na budzet koji ima C.Zvezda Telekom...Partizan nije nikad imao taj budzet,i vas tim je sastavljen tako da je itekako neuspeh sto CZT nije prosla u top 16...a o tom iskustvu ili neiskustvu igranja EL...Partizan je svake godine igrao manje vise sa poptuno drugim timom,tako da to sto pricas nema veze s vezom...tako da ste morali da prodjete u top 16 s obzirom koliko je ulozeno u tim...aj da ne kazem bas "morali",ali je vas neuspeh tri puta veci nego sto bi to bio Partizanov u slucaju ispadanja...
    (corke, 24. decembar 2013 12:05)

    # Link komentara

  59. Partizan prvih 4 godine nije usao u TOP16 ali je u dve sezone imao skor 6-8 i pobedjivao je Tau Keramiku,CSKA i Olimpijakos. Vi niste nikoga. I glupe su price da ste neiskusni,Silb,Katic,Radenovic,Bobi su igraci koji su godinama igrali Evroligu. I ovo je Partizanova sezona,mnogo smo bolji,iako smo 3 puta manje novca ulozili. Zamislite vas tim bez Nelsona i Silba kao sto mi igramo bez Lea i Bertansa? Ne mozete. Pozdrav
    (bertans, 24. decembar 2013 12:04)

    # Link komentara

  60. Ja mislim da Dule namerno hoce da bude 4 na kraju da bi se u polufinalu sastao sa Zvezdom. Mnogo je mrzi i hoce da ih izbaci na ne idu u EL sledece sezone. Koliko je to pametno nemam pojma ali imam utisak da tako hoce
    (neko, 24. decembar 2013 12:03)

    # Link komentara

  61. Zvezda ima odlicnu ekipu, ali slabu rotaciju, i pojedini igraci bi trebalo da igraju malo drugacije uloge u napadu, pa i u odbrani da bi to doslo na svoje mesto. Radonjic je dobar trener, potencijal, ali mislim da nije dorastao zadatku da vodi ovakvu ekipu od koje se puno ocekuje. Postoji puno prostora za napredak, uz naravno ukljucivanje mladih igraca: Cvetkovica, Tejica, Rebica, Mitrovica kad se oporavi... Imamo kvalitet, ali ne i timsku igru. Treba traziti greske na treningu a ne na utakmicama. Sve gubimo ispod 10 ili ispod 5p razlike. To je vrlo mala razlika koju bi trebalo nadomestiti samo RADOM na treningu. Pozdrav ;)
    (The_Coach, 24. decembar 2013 12:01)

    # Link komentara

  62. nemojte me zezati, zvezda nema tenera i to će nam se obiti o glavu u par utakmica koje će odlučivati o trofejima. voleo bih da grešim, ali voleo bih i kad bi doveli nekog pravog trenera.
    (žare, 24. decembar 2013 11:58)

    # Link komentara

  63. @Mare Kako da pretendujemo na osvajanje EK kad su tu svemocni Nanter i Budiveljnik?
    (Komma, 24. decembar 2013 11:55)

    # Link komentara

  64. Sve je na treneru. Šilba treba smiriti, što manje da muči loptu a što više mu praviti poziciju za šut. Radenović je zamijenio Savovića ali mi se čini da nam ovaj drugi nedostaje. Katić će da proradi. Nelson i Džekins odlični. Jaka je srčan i takav nam treba, ima ulaz, šut i još malo odbranu da popravi. Lazić je igračina i ako ga neki pljuju. Igra odbranu a ima srce da uđe pod koš a nije mu loš šut. Simonović oscilira ali je iskusan u odbrani samo mu treba samopouzdanja u napadu. Bobi je legenda ali jbg spor je u odbrani na pik i na prodor bekova. Mladi su talentovani i imaju budućnost, osim Cvetkovića koji ima problem u glavi ali to mora trener da izpegla.Treba još u napadu rada kad protivnik igra zonu i uigranih akcija.Radonjiću pohvale za odbranu, što daje prostor mladima i uliva samopouzdanje igračima a ostalo će doći kad treba.U Top 16 sledeće sezone, treba biti skroman. ZVEZDAAA!!!
    (delija iz pg, 24. decembar 2013 11:54)

    # Link komentara

  65. samo da nam trener nije amater...
    (neko, 24. decembar 2013 11:47)

    # Link komentara

  66. Roster jeste dobar, ali ne slazem se da je "moralo" da se prodje. Prosto tim je neiskusan za EL, kakve god timove imali Pao i makabi recimo, to su preiskusne ekipe, visestruki sampioni Evrope i dobili su nas cisto na to iskustvo. Podseticu da je partizan prvih 5 sezona redovno zavrsavao takmicenje u grupnoj fazi. Podseticu da su tada pravi rat vodili navijaci partizana i njihov trener kojeg su tada terali iz kluba, a on njima pokazivao medjunozje. U medjuvremenu i on je nesto naucio, sto govori da i sa Radonjicem treba imati strpljenja. Najlakse je oterati trenera, u cemu smo mi svetski rekorderi.
    Radonjic radi pod neverovatnim pritiskom, a u takvim uslovima ima fantasticne rezultate. Uostalom, rekao je 5 puta da je cilj tempiranje forme za finis sezone, pa hajde onda na kraju da svodimo utiske o njegovom radu.
    Druga vrlo bitna stvar je to da je tim nov, neuigran , sa Dzenkinsom koji nikada nije igrao u Evropi i Raletom koji nije imao odmor godinu dana i koji vuce povredu. Uostalom Katic je pokazao da najbolje igra pred kraj sezone, tako da nemojte biti strogi prema tom coveku koji treba da ima neki kredit.
    Ostali su manje vise dobri, Silb samo treba da smanji potrosnju lopte i bice bolje. Ja bih Lazicu dao malo vecu slobodu u napadu, ima meku ruku i dobar prodor. Imam utisak da bi takav igrac kod Vujosevica cuda cinio, ali dobro to je vec neki moj subjektivan utisak.
    Sve u svemu, na lepom smo putu, napredujemo iz sezone u sezonu i nazire se lepa buducnost.
    (Mikeli, 24. decembar 2013 11:45)

    # Link komentara

  67. Koje evroligasko iskustvo sve su to stari i iskusni igraci nemaju nijednog juniora,neuspeh je ne proci grupu pored raspale Kahe i Lijetuvosa,istrosenog i umornog Panatinaikosa,i ekipe koja igra divlju kosarku Lokomotive

    Ma raspali Ritas koji rastura 32 razlike Zalgiris koji je sa vama u grupi, raspali PAO koji dobija aktuelnog prvaka Evrope, ma svi su raspali u nasoj grupi, ali vi zato niste mogli da pobedite ni petoplasiranu ekipu iz te nase raspale grupe pred svojim navijacima. O institucijama iz Francuske i Ukrajine (ovi drugi su cak u sredini tabele domace lige) ne treba trositi reci. Bitno je da mi koji nismo prosli u "raspaloj" grupi dobijamo raspali Solnok i Cedevitu sa 20 razlike, ali izgleda da su i oni u medjuvremenu postali institucije, bar za vas...
    (Solnok, 24. decembar 2013 11:44)

    # Link komentara

  68. Звезда је у 10 најбољих тимова Европе. То сма рекао после 4-5 утакмица у ЛШ. Све позиције пута дуга клупа.
    Свака част Човићу.
    Радоњић је био упитан, ал изгледа да се и то скоцкало.
    Једино ми Шилб квари утисак. Штрчи. Нерадом, неодговорношћу и осталим...
    (Владимир, 24. decembar 2013 11:42)

    # Link komentara

  69. Sve receno u ovoj analizi "stoji",tako da bi nesto jos receno bilo nepotrebno. Samo bih porucio nasim "kritizerima"da se sete gde je Zvezda bila pre 3 godine,a gde je danas? Nista ne moze "preko noci",a titule ce doci sigurno,samo strpljivo! Pozdrav svim Zvezdasima u nadi da cemo se u 2014 itekako radovati!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Struki, 24. decembar 2013 11:10)

    Reci im slobodno.. Zvezda je i dalje u istom zamrzivacu kao i pre 3 godine.. :D
    (nevaljali_bane, 24. decembar 2013 11:37)

    # Link komentara

  70. Lazic ima i dobar sut i dobar prodor, ali me nekako podseca na Paunica od ranije, u napadu kao da mu je zabranjeno da gleda kos osim kao poslednje resenje. Cvele jeste talenat i ne znam koliko ovo ima veze sa njegovom mladoscu ili mozda vise sa kreativnoscu, ali on sa loptom nikad ne zna sta ce. Istina je da Rasko igra lose, ali treba razumeti da je njemu, coveku od 33 godine, ovo bio prvi put da bukvalno nema odmor preko leta. Medjutim, sto sezona dalje odmice za to nece biti opravdanja. Simonovic obavlja fin posao, ali bi morao da spusta vise loptu u dribling i da stekne sigurnost. Nisam gledao Silba dok je igrao u Francuskoj i ne znam da li je tamo bio vodja tima, ali on to u Zvezdi sigurno nije a ispada da je doveden da bude. Cesto ima dobar ucinak, sem onih izgubljenih lopti, i to bude znatan doprinos, ali ne i odlucujuci. Ono sto mene raduje, a i zadovoljan sam jesenjim delom sezone, je timska igra. Uvek se igra timski, kolektivno sto se vidi i po poenima na kraju utakmice. Primer za to je bio i sinoc kada je Silb ostao sam u cosku, napravljen je visak, ali je on vratio Simonovicu koji takodje mogao da sutne a bacio je levo Dzenkinsu koji je dao trojku.
     (aha, 24. decembar 2013 11:32)

    # Link komentara

  71. Al sledece sezone :)
    Generalno i dalje mislim da Zvezda ima bolji tim od nas ali kad su raspolozeni dobice Kahu Laboral kad nisu raspolozeni izgubice od MZT.Mogli ste lagano da napravite skoro isti tekst i za Zvezdu i za Partizan u ABA ligi isto guraju zvezda ima pobedu u derbiju, Evroliga odigrana isto Partizan imao srecu da prodje Zvezda ne.Razlika ce se videti u Maju i Junu, a tad je Partizan po tradiciji dominantniji tako da ocekujem sezonu slicnu prosloj uz to sto bi veliku prevagu na kraju sezone mogao da napravi Bertans.
    (noname, 24. decembar 2013 11:28)

    # Link komentara

  72. Koje evroligasko iskustvo sve su to stari i iskusni igraci nemaju nijednog juniora,neuspeh je ne proci grupu pored raspale Kahe i Lijetuvosa,istrosenog i umornog Panatinaikosa,i ekipe koja igra divlju kosarku Lokomotive
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sasa, 24. decembar 2013 11:09)

    Ja bih se na vasem mjestu zabrinuo za F4. U ABA nema Zeljka da pogura a Nanter i Budiveljnik su slabiji od Buducnosti i Cedevite.
    (Dzi, 24. decembar 2013 11:28)

    # Link komentara

  73. trofeji se dele u aprilu, maju, junu (ako izuzmemo kup koji nema nikakvo znacenje osim prestiza), a do tad sve ovo je solidna polusezona i nista vise!!!
    (indjijac, 24. decembar 2013 11:27)

    # Link komentara

  74. Od igraca jedino razocarao Rasko. Steta sto nije doveden jos jedan dobar igrac pod kosem za EL ili makar da smo izvukli Budjiveljnik i Nanter na zrebu. Najvece razocarenje poseta u ABA ligi, nikad jaci tim a slabija poseta nego prosle sezone recimo. Ocigledno da su sezonske bile preskupe. Mozemo do sva 3 trofeja.
    (realno, 24. decembar 2013 11:25)

    # Link komentara

  75. Manje-vise se slazem sa analizom. Po meni je veliki problem nedostatak PRAVOG pleja koji ce sigurno menjati ritam i dovoditi svoje saigrace u dobre pozicije za kos. Dzenkins i Nelson su ''priuceni'' plejevi i to se vidi, iako se oni profesionalno trude da odgovore zadatku. Cini m ise da RAdonjic jos nije uklavirio kako da koristi Dzenkinsa i Silba. Cini mi se da se Dzenkins najbolje oseca kada ima loptu kod sebe i da je, sto bi se reklo, ''shoot first pointguard''. Dao bih mu malo vecu slobodu u igri. Silb zna kosarku, za jedno krilo ima dobre plejmejkerske sposobnosti, ali nema toliko dobru kontrolu lopte i atleticizam da moze konstantno da probije iz driblinga. Protivnici su obilato koristili agresivnu igru na njega, gore visoko na trojci sto je cesto rezultiralo njegovim dodavanjem iz skoka i kontrom protivnika. Cini mi se da u poslednje dve-tri utakmice, Silb vise sutira iz ''catch & shoot'' akcija i to je , po meni bar, pravi nacin za njegovu upotrebu jer je fenomenalan suter. Izolaciju bi trebalo igrati samo u izuzetnim slucajevima i kada protivnik nije bas mnogo agresivan. Eto, mojih 2 centa... :)
    (anbeast, 24. decembar 2013 11:25)

    # Link komentara

  76. Rasko Katic je najvece razocaranje ove sezone! A trebao je kao jedan od iskusijih da vuce ekipu naprijed! Treba mu sto prije naci zamjenu, jer je vjerovatno na kraju karijere!
    (sasa, 24. decembar 2013 11:23)

    # Link komentara

  77. Odličan tekst, svaka čast!
     (Mutinjo, 24. decembar 2013 11:20)

    # Link komentara

  78. Ja sam generalno zadovoljan. Bilo je tu dosta oscilacija, kako u toku sezone, tako i tokom samih meceva, ali kad se podvuce crta odlican skor i u EL i u ABA. Velika je steta sto nismo prosli u 16, pre svega zbog novih 14 velikih meceva, ali jednostavno nismo imali srece i cini mi se, igraca koji ce prelomiti utakmicu... U svakom slucaju svi igraci zasluzuju pozitivnu ocenu, a bolju igru najvise ocekujem od Silba i Raska. Jeste Silb prodao dosta lopti, pogotovo u Atini, ali opet nekako kad treba da se da vazan kos svi njemu daju loptu i ocekuju kos ili asistenciju, pa cak i prevodi loptu, po meni previse je sve to za njega... Rasko kako je krenuo, ovo sad je odlicno, a nadam se da ce biti onaj stari na prolece... Klinci obecavaju, dobro je da rutinski pobedjujemo(makar kod kuce) u ABA pa mogu Tejic, Ristic i ostali da dobijaju znacajnije minute... Za Cvetkovica ne znam sta da mislim, stoji da ne dobija dovoljno sanse, ali stoji i da kad je dobija odigra uglavnom jako lose...
    Sve u svemu, dobra polusezona, raspored u ABA nam omogucava odlicnu sansu za prvo mesto, a u polufinalu sta bude, to je jedan mec! Nadam se da necemo potceniti Evrokup, ima tu dosta jakih ekipa, jakih meceva, punih pionira, znacice dosta, a ko zna mozda i nadjemo put do EL kroz osvajanje
    (Uros, 24. decembar 2013 11:19)

    # Link komentara

  79. Radenović me najviše razočarao, Šilb mora bolje ali najbolje razume košarku i "čita" igru.
    Marjanović, Dženkins i Blažič da više igraju jer kvalitetom zaslužuju naročito Dženkins.
    Nelson i Simonović kapitenski igraju, Nelson je motor ekipe.

    Očekujem finale ABA jer odskačemo kvalitetom od cele ABA lige, kao i makar polufinale Evrokupa a finale bi bilo sjajno.
    Osvajanje - ogroman uspeh.
    Jednom rečju neke (ako ne i sve) trofeje i nastup u Evroligi dogodine.
     (spurs, 24. decembar 2013 11:18)

    # Link komentara

  80. znamo da najbolje tek sledi,tako je vec 13 godina...
    (preposteni covic, 24. decembar 2013 11:15)

    # Link komentara

  81. Mene vrlo interesuje nastup u EuroCup-u. Ako je prema partijama koje su pružili u EureLaugue onda bi trebali da budu jedni od najozbiljnijih pretendenata za osvajanje tog takmičenja.
    (Mare, 24. decembar 2013 11:13)

    # Link komentara

  82. Mislim da bi trebali ukinuti F4 u ABA ligi. Lično bih voleo da se polufinale igra na 2 dobijene, a finale na 3.
    (Travis, 24. decembar 2013 11:11)

    # Link komentara

  83. Slazem se uglavnom sa analizom, i dalje je tu rana koja pece, taj top16 u koji se nismo nazalost plasirali.. Ove sezone je ulozeno mnogo novca u ekipu, po nekom mom misljenju, uprkos nedostatku srece, ali i znanja pojedinaca, Zvezda je morala da prodje dalje.. Steta, novih 14 utakmica, borbe sa najjacim evropskim ekipama, neprocenjiv znacaj za klub. Evrokup, ni priblizno ne bih poredio sa Evroligom, to takmicenje mislim da svi gledaju sa dozom skepticizma.. U svakom slucaju, za razliku od nas Partizan je svoje ciljeve ispunio, i to je lose, ako uzmemo da su nam oni najveci rivali. Neko ce reci, prvi smo u ABA ligi, ljudi to nista ne znaci, Partizan ce sigurno biti u top4 ekipe, sto im je primarno.. Oni podizu formu kada zatreba, igraju ovu Aba ligu sa pola snage i mogucnosti.. Nadam se jednom pojacanju kako bi im parirali kada bude najvaznije, Evrokup me ne zanima. Igraj i bori se!
    (Kluivert, 24. decembar 2013 11:11)

    # Link komentara

  84. Sta reci a biti pametan. U EL i da se Nelson nije protiv PAO-a okliznuo i da smo to dobili ni sa 5-5 ne bi isli dalje. Tako da je to uspeh. U ABA ligi 2 kiksa (Siroki i posebno MZT). E to je vec neuspeh ali se moze ispraviti. Dobili smo samo 1 neizvesnu utakmicu , u Ljubljani. Vise se ocekivalo od Shilba a bojim se da je za Cveleta kasno. Odbrana je OK mada ja vise volim igru za kos vise. Veliki nam je problem zona a za to nam fali jos bar jedan dobar suter osim Jenkinsa. Simonovic je ipak nepouzdan. Dobro je sto polako raste forma i nadam se da ce biti u topu na kraju sezone za razliku od prosle godine kada smo gazili sve do domaćeg kupa a posle toga je usledio veliki pad. Ne brinem za Raska, on kad se ustali drzi visok nivo jako dugo.
    (santa justa, 24. decembar 2013 11:11)

    # Link komentara

  85. Ukratko, dobro je a moglo je i bolje uz malo srece na zrijebu...Da nam je makar Budiveljnik zapao iz cetvrtog sesira. Ili da smo dobili PAO makar jednom a zasluzili smo. U aba dominiramo sa 50% snage, ni derbi nismo igrali maksimalno. Pojacanja opravdala ulozeni novac, Jenkins ce biti bomba na kraju sezone. Razocarao je jedino Rasko koji je ocajan jos od pocetka sezone. Da li mozemo do nekog trofeja, mozemo do sva 3 bez problema. Ne zato sto je Partizan slab, vec zato sto smo mi jaki.
    (Stefan, 24. decembar 2013 11:10)

    # Link komentara

  86. Sve receno u ovoj analizi "stoji",tako da bi nesto jos receno bilo nepotrebno. Samo bih porucio nasim "kritizerima"da se sete gde je Zvezda bila pre 3 godine,a gde je danas? Nista ne moze "preko noci",a titule ce doci sigurno,samo strpljivo! Pozdrav svim Zvezdasima u nadi da cemo se u 2014 itekako radovati!
     (Struki, 24. decembar 2013 11:10)

    # Link komentara

  87. Koje evroligasko iskustvo sve su to stari i iskusni igraci nemaju nijednog juniora,neuspeh je ne proci grupu pored raspale Kahe i Lijetuvosa,istrosenog i umornog Panatinaikosa,i ekipe koja igra divlju kosarku Lokomotive
     (Sasa, 24. decembar 2013 11:09)

    # Link komentara

  88. mislim da nam za ovu polovinu godine ne trebaju pojacanja. ako stvarno svaki pojedinac odigra za nijansu bolje, a pogotovo schilb, mozemo da uzmemo sa ovim timom evrocup i aba ligu!
    (axwell, 24. decembar 2013 11:09)

    # Link komentara

  89. Najbolje tek sledi! Sledece sezone!!
    hahaha
    (milan, 24. decembar 2013 11:06)

    # Link komentara

  90. Ono sto sam govorio u ovo vreme samo prosle godine reci cu i sada,Partizan trenutno igra sa 50% mogucnosti ,Zvezda je na 80% a danas kad bi igrali bilo bi egal,pa vi vidite ko ce na kraju opet sve poosvajati
     (Mile, 24. decembar 2013 11:06)

    # Link komentara

  91. Ovoloki budzet,ovakvi igraci a ispali iz EL. Pa ko je tu zadovoljan? Ma idi...
     (?, 24. decembar 2013 10:52)

    # Link komentara

  92. Uvek ista prica, isti san, a onda...MOSA!
     (Unknown19G70, 24. decembar 2013 10:46)

    # Link komentara

  93. Svake godine idemo po stepen vise i Zvezda je na pravom putu. Hvala gospodinu Covicu!
    (Iha, 24. decembar 2013 10:42)

    # Link komentara