KK Partizan NIS – uspešna jesen pred pakleni januar

Protekla košarkaška polusezona može se opisati kao veoma uspešna za Partizan NIS. Crno-beli imaju isti učinak posle 13 kola u ABA ligi kao i u istom periodu prošle sezone, ali su do devet trijumfa stigli znatno lakše nego tada.

S druge strane, naš šampion se posle dve sezone pauze ponovo plasirao u Top 16 fazu, što se može smatrati izvanrednim uspehom s obzirom na stanje u klubu, što finansijsko, što igračko zbog problema sa povredama.

I proteklu jesen u Humskoj su nažalost obeležile povrede, Leo Vesterman je izgubljen do kraja sezone, ali se u crno-beli dres vratio Milenko Tepić.

A. Kovačević
Pošaljite komentar
  1. Sta pricate bre? Partizan ocajan ove sezone. Gubi sve bitnije meceve u ABA, izgubio sve u EL osim na domacem sa dve najslabije ekipe tog takmicenja. Dovoljno?
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gavgalj, 24. decembar 2013 08:45)

    KK Sledeca sezona sa najmanje 3 puta sskupljim timom ima 1 pobedu vise u toj istoj AbA ligi u kojoj Partizan gubi od svakog malo jaceg, Uz to se plasirao u top 16 i sebi obezbedio jos 14 {cetrnaest} utakmica sa velikim cikama.
    Sam sebi skaces u stomak govoreci kako Partizan ima "slabu" ekipu i slabe rezultate, a ne gledas u svoju Avliju, jer da gledas video bi jedan skup tim koji nije prosao dalje u Euroligi, i ima pobedu vise od tog "slabog" Partizana u ABA ligi.
    Pisite Bordu Evrolige da Vas pusti dalje jer imate 4 pobede, mozda Vam uslise molbu jer ste NOVI pa jos ne znate da se :nebitne" pobede NE RACUNAJU.
    Vi ste PRVA ekipa koja je ove godine ispala iz takmicenja DVA KOLA pre kraja..
    Izvini, zaboravio sam da Vas mrze ovi iz Evro lige, iz ABA lige iz domacih takmicenja itd, itd....
    (Sasa, 27. decembar 2013 08:50)

    # Link komentara

  2. Partizan ove sezone ima mane, a sa druge strane jos nema vidljive prednosti u odnosu na rivale i pravo je cudo da postize ovakve uspehe(a realnost u Srbiji je dve decenije takva da su rezultati Partizana sa ove polusezone impozantni)! Zofri i Gagi i pored iscrpljenosti igraju na nivou od nekih 70% u odnosu na svoj potencijal, Bogdan na 50%, Kinzi 30, a ostali(lepo napisano u tekstu) SU ZANEMARLJIVI. Ali iz iskustva znam da je to dobro jer Partizan je najjaci u drugom delu sezone iz godine u godinu, a ako su ovakvi zanemarljivi medju prvima ABA i prosli u TOP16 EL dobre stvari nas ocekuju na prolece. Kad krenu da igraju (sto bi rekli POTENTNO) sa 100% snage i koncentracije moci ce da pobede svakog sem Real(no).
    P.S. Jel Zeljko pustio i 2010-te da pobedimo Panatanaikos u Atini (na Svetog Savu) pa da prodjemo u top 8 ispred njih?? Smesni ste. Niko ne moze stalno da pobedjuje. Timu mora da se da oduska u manje bitnim utakmicama, a nema Srbina koji bi izabrao da se opusta protiv Nantera pre nego Partizana. Ili bi samo tako moralo da bude (a nije.. ali to su druge price o cuvenoj srpskoj slozi).
    (Neznajsha, 26. decembar 2013 18:12)

    # Link komentara

  3. @Partizan je najjaci klub ikada u svetu,a i sire!Samo mi imamo prosek komentara 354,7!Na nasim treninzima ima 13,6 igraca u proseku sto je u top 3 u Evropi!Nasi igraci na treningu istrce kontru fanstasticnih 17 puta,a kapiten Gagi Milosavljevic i toku jedne utakmice udahne i izdahne 2059,7 puta u proseku i u toke smo prvi!Najmladji igrac ikad u svetu zaigrao je u nasem Partizanu,pionir Nikola,imao je tad samo 6 godina!Pobedjivali smo najvece-Borac iz Cacka,Hemofarm,Radnicki,Zvezdu,Slobodu Uzice,Metalac,Kikindu,Beopetrol,OkkBeograd,Megu,Atlas,Olimpiju,Siroki,Mzt,Vojvodinu...Dobro,jos nikad nismo pobedili Solnok,ali polako...bice i njima trener neki Partizanovac,pa cemo ih "tuci" kao Fener!U proseku smo broj jedan i u prošenju u kukanju,imamo tacno 7954,5 kukanja i prosenja na godisnjem nivou i zasluzeno smo prvi u Evropi!Zauvek partizan,grobar do groba,sa tastaturom pod miskom!
    (The Wolf, 24. decembar 2013 00:15)


    Hteo si da provociras, ali podsvest je cudo pa si stavio Zvezdu u isti kos sa odgovarajucim klubovima...
    (Dottore, 25. decembar 2013 16:14)

    # Link komentara

  4. @licemeri
    Shilb je dokazan EL igrac, odbio je ponudu Galatasaraja za 850.000e za 1god i prihvatio ponudu Zvezde za 650.000e za 3god. Kingsiju je bio potreban oporavak karijere, zato nije skup. 250.000 je njegova plata.
    Ja nisam rekao da Tegi ne sme da objavi koliko je Partizan dobio, vec sam rekao da Tegi ne sme da kaze koliko su dobili i Zvezda i Partizan ali da je cifra 5x veca na strani Zvezde.
    Nemoj da spinujes, to te Covic naucio?
    Vidim neko kaze da je najveca glupost medjusobna kos razlika?
    HAHAHA
    Pa EL se na taj nacin igra godinama, to sto ste vi ove godine poceli tek da pratite EL i zbog vaseg neiskustva (realno, jer da ste imali drugacije rasporedjene pobede sa drugacije rasporedjenom razlikom sigurno bi prosli), ali mi smo nase iskustvo platili debelo ucescem i znamo kako se igra EL.
    To je Kosarka, nije to fudbal. Vi to niste pratili godinama i sad odjednom ste pametni, ne moze da se gleda da vi imate 4 pobede a mi 3 i po tome ste vi uspesniji od nas! Takodje vasa statistika u EL nije realna, oduzmite poslednja 2 meca i dobicete realnu statistiku. 2 meca bez znacaja protiv ekipa kojima je domaca liga bila znacajnija. Ritas je to dokazao ubedljivom pobedom protiv Zalgirisa odmah nakon poraza od Zvezde. To vam govori koliko je bitno da li igras za Top16 ili ne, jer je Zalgiris igrao za Top16 i imali su odlicnu tekmu, no nakon su pali sto je normalno.
    (P, 25. decembar 2013 09:00)

    # Link komentara

  5. (licemeri, 24. decembar 2013 15:23)

    1)Kinsi je igrao(proslo vreme) u NBA(vise grejao kupu),Feneru,Efesu,Unikahi...,prosle godine grejao klupu u Unikahi,karijera u silaznoj putanji i ne moze sada da trazi ugovore koje je imao u proslosti.Po toj logici Ratko Varda u Megi igra za mozda 300 000 evra ili vise,jer je igrao u Realu,Himkiju,Besiktasu...Silb dolazi kao mvp francuske lige,trazio ga Galatasaraj i plata je realna.2)Tegi rekao da generalno ne sme da prica koliko je para ulozeno u klubove od drzave ali je mnogo vise u cz.3)Andjelkovic i komp. nisu jaci od NIS-a ali su mogli i vise para da izvucu iz budzeta za cz nego NIS.4)Mlade igrace ste mogli da dovodite za sitne pare,niko vam nije branio,ali ste hteli gotove igrace da bi sto pre stigli kkp.Novica,Tripko,Perovic, Lucic,Krstic... dovedeni za sitne pare kao anonimusi.5)Gepekujemo sudije i u EL?6)Covic pobegao u ABA,uterao silom i KKP tamo,menjao sisteme bodovanja na stetu KKP...
    (istina, 25. decembar 2013 01:22)

    # Link komentara

  6. Partizan je po statistici najgori klub u istoriji evrolige.
    (DM, 23. decembar 2013 22:39) Batice,Partizan je samo u poslednjih 7 godina,5 puta bio u top 16,od tih 5 puta tri puta je prosao u top 8,a od ta tri puta u top 8 jednom je stigao u final 4.Pored toga u final 4 igrao je jos 1998 i 1988 a osvojio isti 1992.Tokom devedesetih prolazio je jos par puta grupnu fazu.Pa tako da to tvoje zapazanje verovatno vazi za C.zvezdu koja se nikada nije plasirala ni u top 16.Zato ako nemas sta pametno da kazes bolje cuti,ne blamiraj se.
    (boki, 25. decembar 2013 00:50)

    # Link komentara

  7. (licemeri, 24. decembar 2013 15:23)

    1)Kinsi je bio u NBA(uglavnom grejao klupe),igrao u Efesu,igrao u Feneru,Unikahi...proslo vreme.Prosle godine je grejao klupu u Unikahi,karijera mu je u padu i ne moze sada da trazi ugovore koje je imao kada je bio na vrhuncu.I Ratko Varda je igrao u NBA(mada vise bio po razvojnoj ligi),Realu,Zalgirisu,Himkiju,Besiktasu...,pa jel hoces da kazes da sada u Megi igra za platu od 400 000 ili vise evra koliku je sigurno imao u pomenutim klubovima? Silb dolazi kao mvp francuske lige,na frhuncu forme,trazio ga Galatasaraj,pa je ta plata sasvim realna.2)Nigde nije receno da Tegi ne sme da kaze koliko dobija Partizan,nego generalno,ne sme da kaze koliko drzavnih para ide zvezdi i partizanu.3)Nije Andjelkovic i ta kompanija jaca od NIS-a,ali je sigurno da su mogli da obezbede i vise para iz drzavne kase nego NIS.4)Niko nije otimao mlade igrace,vi ste takodje mogli ih dovodite,niko vam nije branio,imali ste talente po celoj Srbiji koji skoro nista nisu kostali.Novica,Tripko,Veseli, Perovic,Krstic,Lucic... su svi dovedeni za neku sicu,kao nepoznati,a prodati debelo,ali vas to nije interesovalo jer ste trazili samo gotove igrace da sto pre stignete Partizan.5)Jel i u EL prebijamo sudije?6)Covic je radi prvo pobegao u ABA,zatim prisilio Partizan da tamo ucestvuje,zatim 2 puta menjao sistem bodovanja uz podrsku ostalih i trazio nacin da njegov klub dodje do EL na stetu Partizana(umesto jos 2god. obezbedjene EL na osnovu bodova,kkp ostao na samo 1).
    (istina, 24. decembar 2013 23:29)

    # Link komentara

  8. Moj tim je prvak bio i opet ce biti on, a ja zelim samo jedno da Zvezda bude sampion!
     (Veerghoen, 24. decembar 2013 18:14)

    # Link komentara

  9. Da li je moguce da vi grobari ozbiljno mislite da je igrac Salona i Nimburka placen 650.000 po sezoni, a STARTNI bek Memfisa (18.8 poena, 4.4 skoka i 2.1 as. po mecu kao starter na 12 utakmica), Fenerbahcea, Klivlenda, Efesa, Skavolinija i Unikahe dosao u 29. godini u partizan da igra ispod 300.000?? Da li je moguce da vam je toliko Vujosevic isprao mozak?? Ovaj kaze Tegeltija zna da je Zvezda dobijala 5 puta vise od partizana ali ne sme da kaze koliko prima partizan hahahaha! A sto ne sme?? Pa kako ce onda i dalje da vas Vujosevic laze da imate mali budzet? I kako ce onda od tih para da se uzima? Pa pogledajte samo vase sponzore zadnjih 12 godina! Dobijali ste svake godine milione od NIS-a, Telekoma, MTS-a, Zepter-a, Komercijalne banke, Republike Srpske... eeej pa vas je licno Dodik finansirao iz budzeta Republike Srpske! Pa vi NIJEDNE godine niste bili bez najvecih drzavnih firmi u imenu. A kazete Zvezda bila mnogo bogata zbog Zike Andjelkovica ahahaha! Pa jeste, Zika pauk jaci od NIS-a :D... Aman probudite se grobari! Vujosevic i Danilovic dobijaju celu deceniju ogromne pare od drzave, uzimaju mlade igrace pa ih prodaju (mislite drugi nisu hteli da zarade od Vujanica, Bogdanovica, Tepica, Pekovica i ostalih?). Ne nego ste im vi otimali igrace jer ste imali mnogo vise para od svih. A sto se tice titula, pa ko ne bi osvajao titule uz dokazano prebijanje sudija i takve pritiske od vaseg tima? I ja bih voleo da kazete samo jednu losu stvar koju je Covic uradio za kosarku!
    (licemeri, 24. decembar 2013 15:23)

    # Link komentara

  10. Partizan je po statistici najgori klub u istoriji evrolige.
    (DM, 23. decembar 2013 22:39)

    Batice, mi smo osvojili to takmicenje. Mi smo bili prvaci Evrope.
    (Sasa, 24. decembar 2013 10:11)

    # Link komentara

  11. sve je istina zato vas i boli; Nije ovde rec o Zvezdi, Zvezdin budzet je samo jednom komentarisan kada je Todoric odgovarao Mirku Pavlovicu.
    (pedjaprecka, 24. decembar 2013 10:05)

    # Link komentara

  12. Najgluplja stvar od pravila je međusobni koš količnik, time se diskriminišu utakmice sa drugim rivalima!
    Parizan je imao više sreće nego pameti, da preskočimo blamiranje Fenera, Zvezdine igre su bile za tri koplja na višem nivou,osim četiri pobede, praktično samo jednu utakmicu sa Makabijem je izgubila glat sve ostale kući i na strani potpuno u egalu nažalost izgubljene.Ali kada se hrani sujeta ne pita se za cenu! Stići će otrežnjenje vrlo brzo, pošto onih -42 u Moskvi očigledno nije bilo dovoljno a i trener će siguran sam biti mnogo manje arogantan osim onih njegovih pozerskih grimasa teško da će usrnuti da štipa sudije pljuje vređa galami osi ako proceni da više nema šansi za alibi-skor pa će da kaže mene makli nisam ja kriv...
    Realno ovaj tim partizana je smešan osim TK,Bogdana,Milisava i dnekle Žo-a ostalo realno nije vredno igre u bilo kom klubu ABA lige!
    (Nikola, 24. decembar 2013 10:02)

    # Link komentara

  13. Kakav paklen raspored u ABA ligi: Mega Vizura, Krka, Zadar i MZT! Kakav flesh :-D
    (sasa, 24. decembar 2013 09:41)

    # Link komentara

  14. @Igor za prva tri se slazem za ovo 4 nikako pusti coveka da odigra mesec dana nemoj odma da prozivas
     (PFC, 24. decembar 2013 09:15)

    # Link komentara

  15. Sta pricate bre? Partizan ocajan ove sezone. Gubi sve bitnije meceve u ABA, izgubio sve u EL osim na domacem sa dve najslabije ekipe tog takmicenja. Dovoljno?
     (Gavgalj, 24. decembar 2013 08:45)

    # Link komentara

  16. Zamolio bih B92 da zabrani komentarisanje osoba mlađih od 9 godina, nije u redu da se narod smeje tamo nekom Filipu, prodavcu magle, petit beurre boju... samo zato što su deca...
    (nervni slalom, 24. decembar 2013 08:43)

    # Link komentara

  17. zlo od kluba... legendo,da ti ja kazem,jedina cifra od svih kojih si nabrojao da je tacna to je za Robertsa,sve ostalo si tako nalupao da to nije normalno! 250.000 je najveca godisnja plata u Partizanu i toliko je imao Roberts! Svi ostali nisu ni blizu toga! Bo je igrao za 180.000 a sad nam Bogdan igra tacno za 30.000 a Berta za 70.000! E sad,posto poznajem Simonovica i Radenovica,kapiten vam ima tacno 200.000 a Radenovic 220.000! Silb tacno 650.000 i to ceo grad zna! A ranije,Pesic 450.000 dva puta,Sakota 400.000,tvorac legendarne Zvezde,Zmagoslav 800.000 za dve godine! Dule ima 200.000 i 35 trofeja,a svi vasi treneri za 15 godina imaju 3-4 kupa ZAJEDNO! Da ne pisem o Divcu i 400.000 javno objavljeno za dve utakmice! Da ne pisem o Burksu,O Benonu,Penu,Ekezijeu,Hendersonu,Frimenu,Ricardsonu,Evansu,Kuku,Morisonu,Morisu...Gurovicu,Rakocevicu,25 promenjenih trenera za 15 godina! E sad glavno pitanje? Sta su svi oni osvojili za 15 godina?NISTA! I cime su opravdane desetine miliona,bajkama? Sta je Partizan osvojio za 15 god uz 20 puta manje budzete,pa muka mi da nabrajam sta sve,znas ti to odlicno! I vi da nam pricate o parama,pa da smo imali po 500.000 kako si gore napisao da placamo igrace makar 2 eurolige bi osvojili! Da ove god imamo 6.5 miliona budzet kao vi najmanje F4 bi igrali,a ti se ponosis sto sa tolikim budzetom igrate Eurocup!
     (Ko vas ne zna..., 24. decembar 2013 07:43)

    # Link komentara

  18. Ljudi da vam objasnim nesto.
    Barem je ovo moje misljenje.
    Prvo, Milutinov ne sme da provede 25m po mecu, barem nije smeo u regularnom delu sezone (EL) jer je tek izasao iz povrede, a dobro je poznato da je on imao problema zbog rasta i zato su postupili pazljivo sa njim. Definitivno je Musli podbacio u prvom delu sezone, ali ocekujte da ce se Musli podici i mnogo ce bolje zavrsiti sezonu. Gagic je posebna prica, problem je sto njemu jer ima los sut, ne lezi pozicija 4, a bez Bertansa u ekipi Gagic mora da pokriva te minute. Gagic je imao naporno leto, bez 1 dana odmora bukvalno, igrao je sa 3 reprezentacije i u ovoj ulozi pod tim okolnosima definitivno ne pokazuje ono sto moze, ali takodje ce se i njegova forma podici. Bogdan je imao vise skokova od Muslija i Gagica, to je neprihvatljivo.
    Moje misljenje je da nam treba ta 4/5 koja ima dobar shut, koja moze da izvuce. Lovernj je postao mnogo opasniji u drugom delu upravo zbog toga i mnogo je rasteretio Muslija i Milutinova i to se posebno pokazalo u poslednja 2-3 meca, no zbog kratke rotacije i umora smo gubili te meceve.
    Povratkom Tepica Partizan dobija MNOGO, Novak moze da ispece neke minute u EL takodje, a koliko sam video on svoje minute trosi korisno i veoma je inteligentan igrac.
    Mislim da je sada najvece pitanje da li se osloniti na Gagica ili dovesti nekog na tu poziciju.
    (P, 24. decembar 2013 03:27)

    # Link komentara

  19. (zlo od kluba, 24. decembar 2013 01:34)
    Tegi u svojoj emisiji, pred prisutnim Jakovljevicem iz Zvezde/Zitkobasket i Grbovicem iz Partizana je rekao da NE SME DA OBJAVI CIFRE koje su dobijene od drzave na ovaj ili onaj nacin, ali da je odnos u novcu koji je DOBIJEN Zvezda je dobila 5x vise od Partizana + dug koji nije placen.
    A da ne govorim o opravdanosti sportskih rezultata a samim tim i sponzorskog novca u Partizanovom slucaju a o neopravdanosti u Zvezdinom.

    Zato necemo da se gadjamo sa igracima, trenerima i ciframa.
    (P, 24. decembar 2013 03:16)

    # Link komentara

  20. (zlo od kluba, 24. decembar 2013 01:34)

    Buahahaha... da li ti verujes u te brojke koje si naveo??Drobnjak 700 000 evra,Scepanovic i Beric 500,Milojevic 450...,ajde zivota ti napisi nam naziv sajta ,ili sta god, gde si pokupio te podatke da svi vidimo.Pa te plate mogu da priuste samo timovi popout CSKA,Barse,Reala... Pa za te pare mi bi dovodili solidne NBA igrace glat,a ne njih ili neke koji su kao Lou,Palasio ili Lazme koje pominjes igrali vise po razvojnim ligama nego NBA. Mogu i ja tako da nalupam brojke.Robertsa zvezda nasla...pa nije ga samo nasla,i ona ga je placala ne manje od Partizana.Avodzobi 180 000 ,hahaa,a ovi po 500?Avodzobi je tada bio vec poznato ime u evropi i nema teorije da je samo toliko placen,Kuk je bio jedan od najboljih u francuskoj ligi,Skuni Pen,Henderson... iz glave,mrzi me da guglam.A cuveni Divac pre 15-tak godina par stotina hiljada dolara za par utakmica.Kad smo kod prosle sezone,jel hoces da kazes da su Rakocevic,Nelson,Braun(500 000 dolara,partizan ga hteo ali nije imao),Skot,Savovic,Simonovic,Katic,Radivojevic...,sve iskusni provereni internacionalci,imali manje plate od Vestermana,Lovernja(neafirmisani klinci iz francuske),Bogdana,Milosavljevica, Lucica,Gagica,Milutinova(domaci klinci stasali ili u Partizanu ili u nekim drugim srpskim klubovima bez internacionalnog iskustva) i jedino Tori Tomas koji otisao posle 2 meseca,a posle njega Gordic koji je igrao po evropi,pa da kazem mozda imao neka veca primanja u odnosu na ostale.
    (pera, 24. decembar 2013 03:00)

    # Link komentara

  21. KK Partizan je sav novac ulozen u njega u proteklom razdoblju apsolutno zasluzio uspesima koje je postizao.KK Partizan je uspesna prica,ali se u nasoj zemlji nazalost uspeh nikome ne prasta.Ni pojedincu ,ni kolektivu.U ovoj zemlji je uspeh najveci greh.Otuda i salve besmislenih komentara o sudijama,pustanjima i slicnim glupostima u koje mogu da poveruju samo "napaljeni"osnovci.Otuda se neuspesne price na vestacki nacin nastoje pretvoriti u uspesne,te obrnuto uspeh se nastoji prikazati kao neuspeh.Secam se da sam nakon pobede Zvezde nad Laboral Cutxa-om procitala ushicene komentare gospodina Zeravice i D.Dalipagica,za koje je ta jedna gostujuca pobeda bila dovoljna da Zvezdu proglase sigurnim ucesnikom Top 16 faze.Ne znam da li su takve izjave priznatih strucnjaka deo Zvezdinog marketinga,ali s obzirom na ishod,a uzimajuci u obzir i mnoge druge cinjenice koje su prethodno spomenute,izostanak plasmana je onda veliki neuspeh.Sto se Partizana tice jasno je da ce ucesce u drugoj fazi EL biti pre svega sjajna skola za sve mlade,i jos uvek nedovoljno iskusne igrace,dok bi naredne sezone uz zadrzavanje bar okosnice ovog tima,Partizanova prica u Evroligi mogla da bude jos lepsa.
    (Keti S., 24. decembar 2013 02:49)

    # Link komentara

  22. covece da bi dosao do ove vesti i komentara trebalo se malo potruditi..udjem kad prvih 5 kom.limenke...sta reci?!?!?!!
     (vv, 24. decembar 2013 02:10)

    # Link komentara

  23. 1. Gagića više ne forsirati, prodati ga. Njegovih 15 minuta da igra Djoko Šalić.
    2. Bogdanović da igra jednostavnije, kao Milosavljević, više šuteva sa polu distance i više šuteva za 3 poena. Bar 7,8 po meču. Pokušao je u poslednjih par mečeva da razigra saigrače, a on je mnogo precizniji.
    3. Igrati sve na Muslija kad povedemo 20 razlike, da da 25 poena nekome (Krka, Zadar, Široki...), da udje u formu, jer dečko zna da igra.
    4. Uklopiti Tepića hitno.
     (Igor, 24. decembar 2013 02:07)

    # Link komentara

  24. meni stvarno nije jasno kako to da ne mogu da odigraju dve utakmice nedeljno po 30ak minuta, ljudi u punoj snazi i mladosti... kako bi se brukali u nba, gde se nekad igraju i 4 utakmice za 7 dana?
    mnogo ih mazite... ugledajte se na viđenije trenere preko bare, greg popovič ostavi trojicu najboljih (a i to jer imaju po 30+ godina) i da im odmor jednu utakmicu da se regenerišu, kod nas već od petog kola aba lige kreću sa pričama kako je svaka naredna utakmica kvalifikaciona, a na f4 uđu sa 7-8 poraza. dule, lepo odmori jednu utakmicu četvoricu najopterećenijih, te nedelje sa lakšim treningom dobijaju desetak dana skoro pa odmora do početka top16... ovako je i cedevita dobila, a od njih se cedi suva drenovina...
    (NČF, 24. decembar 2013 02:06)

    # Link komentara

  25. POLUSEZONA NIJE VRLO USPESNA!
    CSKA nas razbio 50 razlike, Barsa 20, KK Sledeca Sezona nas odere na nasem terenu iako smo poveli +11 na pocetku... Izgubimo od anonimusa Krke Solnoka protiv CDvite ne umemo da ubacimo loptu za pet sekundi Dule i dalje psuje sudije centri Djordje Musli i Brando Gagic pretrpeli demonstraciju klase Darijusa Lavrinovicha u Kijevu... ali zato dobijamo mocni Fener u gostima.. Zeljko nas ponovo pustio. Eeeeejj nas pa jesmo li mi institucija ili neka kumovska familija! sta ima neko nas da pusta!!! a najtragikomicnija izjava njihovog najboljeg igraca (Preldzic) posle tekme - oni su veceras prosto bili nezaustavljivi...hahahah ne kapiram

    NAPOMENA: Molim simpatizere rivala i svakog pristrasnog grobara da se uzdrze ocenjivanja predhodnog komenta.
    (GP, 24. decembar 2013 02:04)

    # Link komentara

  26. prica ovaj ispod mene o budzetu i platama a svako u beogradu zna da je Silb potpisao 3 godine za po 650k i da je odbio jednogodisnji ugovor od galate za 850. mekkejleb je imao 120k kad je igrao u partizanu. koliko spinujete,majstori ste u tome.
     (bravo, 24. decembar 2013 01:46)

    # Link komentara

  27. Partizan imao veci budzet prosle sezone???Pa samo pogledaj sastave timova i sve ce ti biti jasno! A prethodnih 11!? Zika pauk,evropski projekti,Vesic,Drakulic,Vucicevic.Pesic,Avodzobi, Skuni Pen,Kuk... Bar 8 ste imali vece budzete bez ikakvog pokrica(rezultata) za to.

    Partizan JESTE imao veci budzet prosle godine za prvi tim i to za 500.000 i to su objavili i strani sajtovi koji se bave kosarkom, a to sto vi to ne vidite dovoljno govori koliko vam je ispran mozak. I to sto pominjes Vesica, Drakulica, Avodzobija (180.000e po sezoni) i ostale dovoljno govori da ne znas ni koga da spomenes jer Zvezda nije ni dovodila skupe igrace kao partizan i to je cinjenica. Vi ste dovodili Drobnjaka u najboljim godinama (700.000e po sezoni), Scepanovica (500.000e), Berica (500.000e), Loncara (350.000), Milojevica (stvorio ga Covic, vi ga platili 450.000 po sezoni), Kamingsa (300.000e), Dzerelsa (280.000), Rasica (260.000), Vujanica (250.000), Bogdanovica (230.000), Gurovica (500.000e, u Zvezdi 400.000), Loua (250.000), Robertsa (Zvezda ga nasla a vi ga placali 250.000 po sezoni), Macvan i Raduljica po 300.000, Lazmija (200.000), Mekejleba (220.000e), Palasija posle 7 godina u NBA za 300.000 po sezoni itd. A rezultate opet moraju da vam pokriju prebijene sudije... Ako do sad niste znali cifre eto sad ih znate . A posto toliko pricate o Zvezdi evo koliko primaju: Silb 300.000, Nelson 220.000, Blazic 180.000, Dzenkins 220.000. PRVI put veci budzet od vas i vi kukate 24 casa?!
    (zlo od kluba, 24. decembar 2013 01:34)

    # Link komentara

  28. @ (Kriik, 23. decembar 2013 23:51)

    Pazi, Perovic, Lucic, Vesely, Novica. Hahaha! Svi da se saberu , pa jedan da ispadne. Begaj bre!
     (Gavgalj, 24. decembar 2013 01:33)

    # Link komentara

  29. Ua Partizan bre! Uaaa! Pojma nemate. Zasto? Usli ste u Top16 zahvaljujuci drugima, niste se sami izborili za to. Pod dva, imate samo dva igraca sposobna za ozbiljno takmicenje Prema tome, tutanj!
     (Kerez, 24. decembar 2013 01:30)

    # Link komentara

  30. Partizan je najjaci klub ikada u svetu,a i sire!Samo mi imamo prosek komentara 354,7!Na nasim treninzima ima 13,6 igraca u proseku sto je u top 3 u Evropi!Nasi igraci na treningu istrce kontru fanstasticnih 17 puta,a kapiten Gagi Milosavljevic i toku jedne utakmice udahne i izdahne 2059,7 puta u proseku i u toke smo prvi!Najmladji igrac ikad u svetu zaigrao je u nasem Partizanu,pionir Nikola,imao je tad samo 6 godina!Pobedjivali smo najvece-Borac iz Cacka,Hemofarm,Radnicki,Zvezdu,Slobodu Uzice,Metalac,Kikindu,Beopetrol,OkkBeograd,Megu,Atlas,Olimpiju,Siroki,Mzt,Vojvodinu...Dobro,jos nikad nismo pobedili Solnok,ali polako...bice i njima trener neki Partizanovac,pa cemo ih "tuci" kao Fener!U proseku smo broj jedan i u prošenju u kukanju,imamo tacno 7954,5 kukanja i prosenja na godisnjem nivou i zasluzeno smo prvi u Evropi!Zauvek partizan,grobar do groba,sa tastaturom pod miskom!
    (The Wolf, 24. decembar 2013 00:15)

    # Link komentara

  31. (sve je istina zato vas i boli, 23. decembar 2013 22:14)

    Partizan imao veci budzet prosle sezone???Pa samo pogledaj sastave timova i sve ce ti biti jasno! A prethodnih 11!? Zika pauk,evropski projekti,Vesic,Drakulic,Vucicevic.Pesic,Avodzobi, Skuni Pen,Kuk... Bar 8 ste imali vece budzete bez ikakvog pokrica(rezultata) za to.

    a ti stvarno mislis da vas Zeljko nije pustio i to po drugi put u poslednjih par godina,stvarno to mislis.Ne znam takodje odakle znas da se u Nanteru ne ljute na Zeljka,verovatno ti je tu proverenu informaciju dojavio glavni DERVIS.(Pettit boy, 23. decembar 2013 21:45)

    A odakle ti znas da se ljute i da je neko pustio? Reko ti Covic.Nema kog velikana nismo pobedili prethodnu deceniju,pa 61% za 3, pa svojevremeno nas Zeljko nije pustio kada mu bas nista nije trebalo,a nama znacio top8.Nemate ni jedan argument,ali vam je lakse kada pisete o pustanju.
    (pera, 24. decembar 2013 00:02)

    # Link komentara

  32. @(prodavci magle, 23. decembar 2013 20:26)

    Sta isprica care? Potpis ti odgovara. Ti si pravi prodavac magle!
    Gde su igraci KK Partizan? Ima ih u NBA, EL.. Al najvise ih je u KK Partizan. Pekovic, Krstic, Perovic, Lucic, Vesely, Novica... I gomila stranaca afirmisana. Pekmen i Vesely su nasi :)
    (Kriik, 23. decembar 2013 23:51)

    # Link komentara

  33. "Naravno, najviše se u nastavku sezone očekuje od iskusnog Amerikanca Tarenza Kinzija koji je osim na 2-3 utakmice bio prosečan, bez osetnog učinka na ishod mečeva."
    Kinsi je po meni dobro odigrao do sada,nosio tim sa jos 3 igraca,na vise utakmica je bio najbolji ili kljucan covek,cesto postizao kljucne poene,a on je pre svega odlican deganzivac i kradljivac lopti.Statistika u ABA: 13 poena,47% za 2,45% za 3,u EL 12 poena,40% za 2, 37% za 3 je sasvim dobra i ja sam njim zadovoljan.
    Obzirom na situaciju Partizan je i vise nego opravdao ocekivanja,najjaci utisak mi je na zalost debakl u Moskvi(bez obzira sto se na toj utakmci povredio Vesterman i nije bilo vremena da se Bogdan ili Dalo naviknu na poziciju glavnog organizatora,nije igrao ni Kinsi i Milutinov,nije smelo onaklo letargicno i bezvoljno da se igra vec posle 15 minuta,takve stvari lose uticu na reputaciju kluba koju godinama gradimo)ali i porazi u manje vise dobijenim utakmciama protiv Solnoka,Nantera i Budjivelnika,pa i u gradskom derbiju.Ako je moguce dovesti novog centra,neki domaci iskusniji da se iskopa,bilo kakav,znam da nema para,neka se otpusti bar jedan od Gagica i Muslija i tako oslobodi budzet.I naravno moze mladi plej(Novak) koji ce igrati nesto,a ne da ulazi na +30.U EL ocekujem,realno 4 pebede,a domace trofeje ocekujem da odbranimo,ali i ako ne uspemo,nece biti katastrofa,imaju puno kredita,a situacija je da je u predgradju u opticaju puno para i skupih igraca,mada im prosle godine to nije pomoglo.
    (nikola, 23. decembar 2013 23:48)

    # Link komentara

  34. Ma, dajte ljudi, dve godine Partizan nije pobedio u gostima u Evroligi i onda pobedi Fener... Od narednih sedam utakmica u gostima, da li sme neko da se kladi da će dobiti dve?
    (Lažni azilant, 23. decembar 2013 21:48)

    Nisi upravu. Racunajuci poslednje dve sezone koliko je ovaj tim na okupu, Partizan je u vecem broju gostujucih utakmica bio konkurentan i ima sanse za pobedom, ali nazalost gubili su. Samo u ovoj sezoni su imali sanse u Barseloni, Parizu, Kijevu itd. U jednom momentu je moralo da se okrene i pobedili smo tamo gde se moralo ali realno najmanje ocekivalo. Retko koji tim je mogao da brani Partizan sa onakvim procentima suta, tako da vasa prica kako nas je Zeljko pustio je besmislena. Nanter je odigrao slicnu utakmicu u Barseloni kada je dobio Barsu iskljucivao ne veliki procenat suta. Kosarka je razliciti sport od fudbala, ako te krene sut mozes da razbijes bilo koga.

    Ja razumem da je vama krivo i da vas boli sto niste prosli u TOP16 i meni je tako bilo prosle sezone, ali zivot ti nekad da nekad uzme. Partizan za sada fenomenalno gura sa ovim sto ima, a vi ste u minusu , bez obzira sto ste prvi u ABA ligi, ulozenim novcem ste morali minimum da igrate TOP16.

    Sve najbolje
    (zzbz, 23. decembar 2013 23:39)

    # Link komentara

  35. Ja mogu da potpisem da bi smo bolje prosli da Milutinov igra 25 minuta,a menja ga Salic, jer kako ce drugacije da se razvijaju ako sede na klupi, ali valjda Dule zna bolje, samo se nadam da ova dva mlada i veoma talentovana igraca nece propasti.
     (Juzni front 012, 23. decembar 2013 23:30)

    # Link komentara

  36. Hahahahaha.Panteri stvarno misle da nas je Zeljko pustio.A,kako mu je to uspelo da nam nasteluje ruku da pogodimo prvih 11 suteva,da imamo sut za trojku 11/18,da pogadjamo preko ruke i sa 9 metara,da Kinsi smecuje Bogdanovica...Fener je zadnjih 5-6 minuta igrao sve vreme sa prvom petorkom,a na 5 sekundi pre kraja Preldzic je imao otvoren sut za izjednacenje i lopta je samo pukom srecom izasla iz obruca.Pre ce biti da je Tole namestio nego da nas je Zeljko pustio.
     (NEDJA, 23. decembar 2013 23:23)

    # Link komentara

  37. Dovoljno je reći da Bogdanović ima više skokova od Gagića, a vrlo je blizu i Musliju.

    Eee.. ovo je nesto sto ja ne mogu da shvatim?? Ova dva balvana su ej bre, centri a oni ne da nemaju osecaj da uhvate loptu nego se ista odbija od ruku ko od betona a skok..pa jedva stoje na nogama a kamoli da skoce. Pa oni ispod table poentiraju o tablu?? Pa da li oni barem na treningu mogu da pitaju Lovernja..ej brate..kako ti to kucas ispod kosa svaku loptu?? Kako si ti najbolji skakac u LE a Bogdanovic ima vise skokova od nas?? I mi imamo takve centre?? Ja razumem da nemamo para ali gori centri nisu bili u ISORIJI Partizana pa vi mislite sta hocete. Ova dvojica su TRAGEDIJA i za mene oni nemaju nikakav vise kredit. Bogdanovic ima vise skokova??? Da ne verujes..
    (777, 23. decembar 2013 22:52)

    # Link komentara

  38. Posto stalno citam o tome da je Partizan imao laksu grupu, da je CZFMP nije prosla sa 4 pobede a Partizan je prosao sa 3, da je Zeljko namestio ja uvek pitam ali nemam odgovor?? Koliko bi CZFMP imala pobeda da su iskreno, ne daj Boze bili povredjeni npr. Silb i Nelson, kao Bertans i Vesterman??
    (samo pitam.., 23. decembar 2013 22:41)

    # Link komentara

  39. Partizan je po statistici najgori klub u istoriji evrolige.
     (DM, 23. decembar 2013 22:39)

    # Link komentara

  40. Musliju fali malo drskosti i cvrstine pod kosem,a Gagicu malo mudrosti. Mozda su obojica prespori,mozda ne mogu da skacu,mozda su obojica prosek,a mozda jos treba cekati da sazru.Secam se da je jedan nas kosarkaski strucnjak objasnjavao da nasi mladici malo kasnije sazrevaju u odnosu na svoje vrsnjake sa podrucja Mediterana, prosto tako je priroda dala.Marjanovic je tek kod Miloja poceo da koristi svoj potencijal,a ove sezone ga naplacuje. Brze ruke visokih igraca su dar Boga i taj se nedostatak nadoknadjuje mukotrpnim radom. Setimo se Tomasevica,Milojevica, itd. koji su svojom okretnoscu pravili razliku pod kosem.Kosarka je sve brza iz godine u godinu,pa mi se cini da centri poput Militinova imaju mnogo vece sanse.Za Partizan!
     (sale, 23. decembar 2013 22:32)

    # Link komentara

  41. Apsolutno korektna analiza,a veoma je upecatljiv podatak o jako malom broju asistencija,sto direktno govori o ozbiljnosti problema organizacije igre.Herojsko izdanje trojice igraca je nesto sto bi Vujosevic morao javno da istakne,jer su oni vukli ceo tim na svojim ledjima na jedan fantastican nacin.Sada ce biti malo lakse Milosavljevicu i Bogdanovicu,ali Tepic ne moze pomoci i Lovernju.Gagic je nakon epizode sa reprezentacijom potpuno zakazao,i pored neubedljivog Muslija,Vujosevic ce bez pojacanja jednostavno morati da forsira Milutinova.Ja se najvise plasim novih povreda,svaka nova bi bila potpuna katastrofa,a broj utakmica koji sledi je gladijatorski.
    Zbog svega ovoga kakva rezultatska ocekivanja postaviti pred igrace koji se bore da sacuvaju zdravlje i sposobnost da uopste igraju.Bez kvalitetne cetvorke i petice,o dometima Partizana na prolece ne vredi ni raspravljati.
    (dejavu, 23. decembar 2013 22:18)

    # Link komentara

  42. Opet o Zeljku i pustanju. Pa ljudi sta mi da radimo kad je Partizan veliki tim koji je proizveo mnogo, mnogo igraca i trenera i naravno da imamo nase filijale sirom Evrope. Nije to doslo preko noci, decenijama se to gradilo.
    (Petar, 23. decembar 2013 22:15)

    # Link komentara

  43. Dosta više sa tom lažnom pričom da jadni mali partizan niko ne voli pa igraju sa malim budžetom! Partizan je i prošle godine imao veći budžet za prvi tim, a kuka se kao da je Zvezda imala deset puta veći! A kad je 11 godina kao partizan veći onda nije bilo priče o parama?? Vučić im namestio NIS za 3.5 miliona i obrisao poreski dug a oni pričaju o Zvezdi?? Odakle im onda za Kinsija iz startne petorke Unikahe? Odakle im obeštećenje za Daloa iz francuskog državnog kluba koji NIKAD ne daje džabe igrače jer u njih ulaže država? Odakle im za Tepića koga je Ritas pustio da bi olakšao budžet? Odakle za Novaka? Nije valjda da ozbiljno mislite da bi Milosavljević odbio bogate klubove da igra za smešne pare? Dosta više sa lažima i napadima na Zvezdu! Jel bi opet hteli da igra sa 400.000 licemeri jedni?? Što ne objavite jednom finansije da razbijete iluzije ovim rakarima koji veruju u bajke i da vide koliko je partizan dobio više para. Pa zamislite da je Zvezdu finansirala Republika Srpska koje bi to kukanje od vujoševića bilo! I da im Tadić pevao sa šalom. A ne znam kako može da se nazove uspeh dve pobede protiv dve najgore ekipe u Evropi?
     (sve je istina zato vas i boli, 23. decembar 2013 22:14)

    # Link komentara

  44. (Pettit boy, 23. decembar 2013 21:45)

    A ti si promasio vest.
    (Landenskog, 23. decembar 2013 22:06)

    # Link komentara

  45. da ne postoji Partizan bi sigurno izmislili jer takve magije nigde u Evropi nema. Svake godine Feniks pravi nove carolije. Cestitke svima, i da potrajete dugo, dugo, jer bez vas bi sve bilo jako dosadno.
     (kao sav normalan svet, 23. decembar 2013 22:04)

    # Link komentara

  46. Ma, dajte ljudi, dve godine Partizan nije pobedio u gostima u Evroligi i onda pobedi Fener... Od narednih sedam utakmica u gostima, da li sme neko da se kladi da će dobiti dve?
     (Lažni azilant, 23. decembar 2013 21:48)

    # Link komentara

  47. @GrobaR
    a ti stvarno mislis da vas Zeljko nije pustio i to po drugi put u poslednjih par godina,stvarno to mislis.Ne znam takodje odakle znas da se u Nanteru ne ljute na Zeljka,verovatno ti je tu proverenu informaciju dojavio glavni DERVIS.Daj prijatelju pa cela kosarkaska Evropa zna kako ste pobedili a ako to vama ne smeta onda ti verovatno ne smeta ni kad te neko pokrade ili kad neki izdrogirani sportista osvoji zlatnu medalju na racun onog koji je posteno trenirao,verovatno ti nece smetati da ti dete dobije nizu ocenu u skoli od one koju zasluzuje,takodje ti nece smetati da u prodavnici ti naplate duplo vise nego sto nesto kosta,..Ako su tvoji kriterijumi takvi,onda mi uzivaj u TOP 16 i ne obaziri se na. komentare onih koji vide da nesto tu smrdi jer je najvaznije da ste vi pobedili pa makar i na nepsportski i neposten nacin.Samo me interesuje kako ces sutra dete vaspitati i kakav ce covek od njega ispasti.
     (Pettit boy, 23. decembar 2013 21:45)

    # Link komentara

  48. (Zvezdas, 23. decembar 2013 20:14)

    Bez zle namere, komsija, Partizan nema ambicija u Top16. Suvise su iskusni Dule i uprava da bi se zanosili prolazom dalje u takvoj konkurenciji. Nece se predati bez borbe to je jedino sigurno. Znaju se prioriteti. Za razliku od CZBG i ociglednog stava da se parama sve moze. Moze se mnogo ali se ne moze kupiti dugogodisnje iskustvo struke u elitnom takmicenju. Upravo je to razlog sto smo mi u Top16 a vi ne. Ja bih u svakom slucaju voleo da su dva srpska kluba u prosla dalje.

    Inace analiza je jako dobra ali zanemaruje jednu bitnu stvar a to je kako ce ovaj mladi tim izgledati posle 14 jakih utakmica u Top16 EL. Samo da ih zaobidju povrede, verujem da ce biti duplo bolji nego sada. Ako dodje pravi plej i eventualno dobar centar bice vrhunski tim.
    (Zuki, 23. decembar 2013 21:33)

    # Link komentara

  49. Drugari, ne razumete vi ništa - KK Crvena Zvezda sa ovakvim timom je MORALA da se nađe u TOP 16! Vi imate neuspešnu polusezonu, a ako ne osvojite Evrokup ovo će biti totalni debakl. Pustite vi priče "neiskustvo u Evroligi" i slične koještarije. Vaš tim je suviše skup da bi mu cilj bio samo domaći trofeji + ABA liga. E, a to je ono u čemu je razlika između KK Partizana i vas - što vi sa mnogo više ulaganja i novca dobijenih od države jer ste miljenici sadašnje vlasti ne pravite ni približno rezultate kakve ostvarujemo mi. Za ovih 15 godina neka smo potrošili i za 30% više državnih para od vas ( a nismo, siguran sam u to) mi smo to rezultatima i opravdali. Kojim vi to rezultatima opravdavate sav taj silni novac državnih poreznika? Samo trošite na skupe strane igrače, uglavnom nabildovane amere, čak i ne razvijate neke mlade evropske ili svetske igrače, ne stvarate domaće mlade igrače... Iza vas ne ostaje ništa, a to je skupa cena našeg novca.
    (Dejan, 23. decembar 2013 21:29)

    # Link komentara

  50. Poštena i dobra analiza,kao i većina takvih na ovom sajtu.
    Ne bih se samo složio da je januar presudan pošto je plasmanom u Top 16 evropski posao uradjen za ocenu odličan, a sve više jeste senzacija na koju ne možemo računati, bar ne svesno.
    Igrači će steći neprocenljivo iskustvo i podići lični rejting, klub će zaraditi dragoceni novac a publika maksimalno uživanje.
    Isto tako mislim da će do kraja ABA lige biti još nekoliko neugodnih iznenadjenja ali da plasman u F4 nije pod znakom pitanja, pogotovo ne sa Tepićem i možda pojačanjem na 5.Sa Bertransom postajemo favoriti broj jedan i u ABA i u srpskom prvenstvu.
    Znači, na zapadnom Balkanu ništa novo:KK Partizan rules!
    (danilo, 23. decembar 2013 21:19)

    # Link komentara

  51. (prodavci magle, 23. decembar 2013 20:26)

    Bez uvrede, morao sam da ti iskopiram komentar i da okacim na FB, da nasmejem malo prijatelje. Hahahaha, ali slusaj pokazali ste vise u evropi, znaci da ste uapesniji. Bitno je da se 'pokaze vise' a TOP16 je nesto skroz sporeno. Znaci, uspesniji ste za dve klase. Isto tako je i Ritas uspesniji od Zalgirisa jer ih je dobio sa 32 razlike, a to sto je Zalgiris u TOP16, to moze samo minus da im bude.
    Dabogda FMP bio ovako uspesniji od nas i narednih 50 godina, i svi srecni! hahahah
     (Bog Gvozdja, 23. decembar 2013 21:00)

    # Link komentara

  52. "Prednosti i mane – sjajna bekovska linija, ograničena rotacija, centri moraju bolje" -Sve je lepo receno.
    (Nislija, 23. decembar 2013 19:50)

    Lepo si i ti rekao samo jbg kada bi imali vecu rotaciju i jednog Pekmena bili bi smo jaki ko Real. Ono sto hocu da kazem je da treba teziti boljem ali treba biti zadovoljan i realnom situacijom. Ja sam prezadovoljan, pozz.
    (Liga sampiona, 23. decembar 2013 20:55)

    # Link komentara

  53. "Prednosti i mane – sjajna bekovska linija, ograničena rotacija, centri moraju bolje" - slazem se sa ovim u potpunosti.

    Jos bih dodao da smo prosle sezone mozda i vise zasluzili taj Top 16, ali nismo imali srece. Ove godine nam se to vratilo, mada bih iskreno vise voleo da smo prosle sezone bili u Top 16 nego ove. Bertans i Vesterman ce propustiti dragocene meceve.

    Pojacanja nam zestoko trebaju. Musli i Gagic se nisu proslavili ni prosle sezone, a tek ove. Ako ne ove, onda naredne sezone svakako treba nesto drasticno promeniti na centarskoj liniji, jer je takvu promenu sad tesko izvesti, a nema se ni novca. Veca rotacija naravno, bekovi su nam sjajni, ali treba nam jos igraca. Ovakav tempo ne moze da izdrzi jedna petorka. Dolazak Tepica je dobra vest svakako, a ja bih bio zadovoljan ako se dovede bar jos jedan igrac na prakticno bilo kojoj poziciji.
    (Milosh, 23. decembar 2013 20:52)

    # Link komentara

  54. Pick n roll mora da se nauci. Vujosevic to mora uigra jer je to osnov kosarke koju Partizan ne igra.
    (Johny Grobar, 23. decembar 2013 20:48)

    # Link komentara

  55. koliko partizan dobija od eurolige.Za ucestvovanje,pobedu,prolaz grupe.Znam da su im putovanja placena,ali verovatno je jos novca u igri?
     (Milos, 23. decembar 2013 20:42)

    # Link komentara

  56. Imali su presmešne konkurente za prolaz u top 16 (Nanter i Budilnik), a ni to im nije bilo dovoljno nego je Željko morao da ih pusti. Tako da, ne vidim da je ovo bilo kakav poseban uspeh Partizana. (Filip, 23. decembar 2013 20:03)

    Ma jok FMP je imao uspesnu sezonu. A nisu mogli ni u TOP16 da prodju. A da, imali su jace protivnike... koga briga! Statistika kaze da se tacno 50% klubova iz Srbije plasiralo u TOP16. Jedan klub jeste, jedan nije. Ajde onda prst na celo, duboko se zamisli i pokusaj da dokucis koji klub od ta dva je napravio veci uspeh. Samo molim bez kmecanja: 'Zeljko pustio, slabi timovi u grupi, sreca, vatikan, CIA...'
     (Jan Zelezni(k), 23. decembar 2013 20:41)

    # Link komentara

  57. Filip...decko cestitam,prvi si ostavio komentar,lepo od tebe sto nas pratis,ionako nemas klub,pa boljie ti je da navijas za Partizan,sampione nego za tamo neki CZTFMP GAZDA NEBOJSA!
     (Ko vas ne zna..., 23. decembar 2013 20:41)

    # Link komentara

  58. Partizan je prevazisao sva moja ocekivanja plasmanom u Top 16 EL. Polusezonu obelezio nesumnjivo Lovernj, igrac ekstraklase. Voleo bih da se promeni reziser prenosa sa utakmica jer stalno snima Duletove psovke, nisam siguran kako njegovo ponasanje moze pozitivno da utice na popravljanje loseg imidza koji Partizan ima kao klub koji je povezivan sa pretnjama sudijama(tzv.gepekovanje). Takvo prostacko ponasanje je uvreda za sve normalne ljubitelje sporta i daje izuzetan los primer mladim ljudima i buducim sportistima Tako da sto se nastavka tice-svaka pobeda u EL uspeh, ABA fajnal for i osvajanje Superlige zahvaljujuci osovini Todoric-Danilovic-Vujosevic
    (levi spoljni, 23. decembar 2013 20:40)

    # Link komentara

  59. sjajna analiza...
    (zekonja, 23. decembar 2013 20:40)

    # Link komentara

  60. Ja ipak mislim da je FMP uspesniji.
    (Rale, 23. decembar 2013 20:38)

    # Link komentara

  61. Realno, Partizan je imao snažnu grupu. Nanter i Budeveljnik imaju više novca, skuplje igrače i više respekta za Partizan, koji opet, ima snažnu motivaciju da mu se igrači otrgnu od siromaštva tako što će što dalje otići kroz Euroligu i zatim što dalje od kuće. Možda polusezona nije baš uspešna, jer je bilo puno oscilacija, ali proći u Top 16 ipakjeste uspeh. Upotno je kako će to sve ići dalje, posebno pod košem, gde je Partizan tanak, a postaje problem i spoljna linija, koja je jako opterećena. Nadam se da će Kinsi i bar jedan centar prikazivati bolje partije posle Nove godine nego do tada. Možda i Tepić brzo uđe u ritam i donese osveženje, videćemo, ali ne očekujem previše od njega (sigurno je dobro da je tu). Verujem da su Dule i Gaša dovoljno iskusni da ne smetnu sa uma da je ABA Liga zapravo lansirna rampa za sledeću sezonu i da neće sagoretu u januarsko-februarskom paklu Eurolige (a posle ide i Kup, a igrača nema dovoljno). Bilo bi odlično bar jedno pojačanje da stigne u Klub. Neće biti ni malo lako, ali verujem u ljude koji vode sportsku sekciju Kluba. Za finansije znam da nema nade.
    (Role, 23. decembar 2013 20:37)

    # Link komentara

  62. pa, kakvi neljudi igraju NBA ligu 2-5 utakmice nedeljno?!
    (zainteresovan, 23. decembar 2013 20:30)

    # Link komentara

  63. Za sada nije loše, sem poraza od Solnoka i Krke ostalo je očekivano. Biće lakše kada se Tepić vrati u formi i kada se vrate Bertans i Vesterman, tada će i ova četvorica koji sada nose tim biti malo rasterećeni . I naravno, zna se, uzimamo Jadransku i domaću ligu sigurno, možda i Kup.
    (nz, 23. decembar 2013 20:29)

    # Link komentara

  64. Po starom dobrom receptu krece se sa izvrtanjem istine i pretvaranjem poraza u velike pobede!

    Posle ocajnih rezultata u poslednjih 5 utakmica, 4 poraza i "pustio ih Zeljko" i jos gore igre, po oprobanom receptu krece se sa skretanjem taeme sa cinjenicnog stanje, prodaje se magla i velica nesto sto je ogromna laz!

    Ali to je kao stara prica o najboljoj evropskoj skoli za mlade igrace, a koja je prava istina znamo i sami, a ko ne zna ili misli drugacije neka pogleda sta se desava sa igracima po odlasku iz kluba poslednjih 10 godina i da li je slucajno sto niko od njih nigde ne igra, a svi su oni potekli iz kluba koji je sam sebe dizao u nebesa lazima i obmanama, koje su jedinu potporu nalazile u otetim domacim titulama!

    Ali drago mi je sto je sezona "KK pustio ih Zeljko" uspesna, jer je onda necija jos uspesnija! U ABA ligi je ispred njih, nebitno sto je i lider koji ce kao takav verovatno i zavrsiti, a u Evropi je pokazao neuporedivo vise, postigao bolje rezultate i bio bolji u svim parametrima, pa ce nadam se kao takav imati i vecu pomoc onih od kojih "KK pustio ih Zeljko" besomucno prosi, ne bi li po bilo koju cenu nastavio sa politikom unistavanja celokupne srpske kosrke zarad licnih interesa, koji su samo materjalni, jer sto se kvaliteta tice, OSIM LAZNIH PRAZNIH PRICA, nisu dali nista srpskoj kosarci poslednjih 10 godina, samo su mnoge upropastili koji su to zaista cinili, sirili govor mrznje i mutili vodu kada god su mogli, jer jedino u takvoj i umeju da plivaju!
    (prodavci magle, 23. decembar 2013 20:26)

    # Link komentara

  65. Sedim juce u kladionici i gledam mec sa Cedevitom kad posle utakmice cujem povike, nema Zeljka da vas pusti itd. Okrenem se i vidim da to uzvikuje sto mlado sto staro, i sto je najgore toliko su uvereni u to i sa toliko mrznje to izgovaraju da sam se zaprepastio. Jedno su komentari na netu, realno medjusobno se provociramo ali sasvim drugo je to javno izgovarati i verovati u to. Pazite oni se ljute sto je Zeljko pustio Partizan, ni Nanater ni Budjivelnik, nego navijaci Zvezde.
    (GrobaR, 23. decembar 2013 20:26)

    # Link komentara

  66. Iz predgrađa (po prva tri komentara) nisu zadovoljni rezultatima Partizana. Vašno je da su zadovoljni rezultatima u prethodnih 12-13 godina.
    (PILOS nije pilot, 23. decembar 2013 20:24)

    # Link komentara

  67. Mali klub - male ambicije.
     (joker, 23. decembar 2013 20:24)

    # Link komentara

  68. Kada se Bertans vraca?
     (MilanRose, 23. decembar 2013 20:23)

    # Link komentara

  69. Top 16 u Euroligi, u ABA ligi smo u vrhu, Bogdanović i Lovernj su postali pravi košarkaški biseri... Baš sam zadovoljan što je KK Partizan ostao dosledan košarkaškoj filozofiji koja nas je i proslavila - dobar stručni rad sa mladim košarkašima. To se ceni i u stručnoj košarkaškoj evropi pa nam se i svi raduju. Novac ne stanuje ovde, to se zna - novac je u Rusiji, Španiji, Nemačkoj, turskoj... Da je sreće bilo i da su nas zaobišle povrede, ne smem ni da zamislim kakva bi mašina bio ovaj tim.
    (Dejan, 23. decembar 2013 20:23)

    # Link komentara

  70. Sto se tice ekipe milslim da im treba jos jedna 4 i jedan strani plej,a sto se tice top 16 eurolige mislim da ce sve zavisiti od prve utakmice protiv reala.Prosla sezona u el. je bila uigravanje za ovu i to se vidi ovim plasmanom u top 16.Dlazak Tepica je isto dobar potez jer ce rasteretiti vise Bogdanovica i Mlosavljevica.
    (sasa, 23. decembar 2013 20:15)

    # Link komentara

  71. Veoma teska grupa u F16.Jaki timovi i sve iskusni igraci.Sta su aduti Partizana? Kako napraviti prolaz? Mladost ima i svojih nedostataka, ali ima jednu veliku prednost.Ogromna energija i zelja za dokazivanjem.Drugi adut komsija je verna publika,kojoj ja bez obzira na razlicite boje,upucujem cestitke.
    Bori se Partizane,mladost neka bude vasa prednost.Navijaci,vodite ih za cast i ponos Srbije.
    (Zvezdas, 23. decembar 2013 20:14)

    # Link komentara

  72. Mislim da Vujosevic mora da pusti momke da trce i kad su na gostovanjima. Mi dubinu za pozicione napade nemamo. Fali nam samo jedna cetvorka sa dobrom prangijom i to je to. Top forma je rezervisana za april-maj, tada moramo da igramo najbolju kosarku u sezoni.
    (bane, 23. decembar 2013 20:13)

    # Link komentara

  73. Slazem se sa autorom teksta, I naravno svi znamo sta se desava u maju I u junu :)
    (Marko Grobar, 23. decembar 2013 20:11)

    # Link komentara

  74. Daleko je to od sjajne jeseni.

    Kombinovani skor u dva takmicenja 11-1-11 (dobijene, pustene, izgubljene utakmice). FMP ih razbio, CSKA ponizio, Madjari dobili...

    Perspektiva moze da bude sjajna jer su u oba takmicenja jos uvijek u igri ali sam dosta skeptican.
    (Dragan J, 23. decembar 2013 20:10)

    # Link komentara

  75. Imali su presmešne konkurente za prolaz u top 16 (Nanter i Budilnik), a ni to im nije bilo dovoljno nego je Željko morao da ih pusti. Tako da, ne vidim da je ovo bilo kakav poseban uspeh Partizana.
    (Filip, 23. decembar 2013 20:03)

    # Link komentara

  76. Po čemo sjana jesen????
    (KarBan, 23. decembar 2013 20:02)

    # Link komentara

  77. "Prednosti i mane – sjajna bekovska linija, ograničena rotacija, centri moraju bolje" -Sve je lepo receno.
    (Nislija, 23. decembar 2013 19:50)

    # Link komentara