Počinje nikad jača ABA, Partizan i Zvezda favoriti

Čekanje je okončano, napokon smo dočekali početak 13. izdanja regionalne ABA lige, mnogi kažu najjače do sada. Trofej brani Partizan, za godinu dana iskusniji i pojačan Tarenzom Kinsijem, ali oslabljen odlaskom Lučića i povredom Bertansa. Najozbiljniji izazivač ponovo će biti Crvena zvezda, prošlogodišnji vicešampion, koja je dovela ozbiljna pojačanja i zadržala je nekoliko igrača iz prethodne sezone.

Pošaljite komentar
  1. ABA liga, groblje hr košarke!!! Prije rata hr klubovi rasturali sve u regiji, poslije rata opet se cibona i split našalili s "jakim" crno-belima u evroligi! U jednom trenutku imali 3 euroligaša, cibona i zadar u ulebu, a split u fiba euroligi, dominacija, a sada... Budale u savezu, dopustili igranje ove lige koja u hr nikoga ne zanima, rasturili klubove, pustili sve u ruke menagerima i euroliga se gleda na tv!
    (gusa, 4. oktobar 2013 18:09)

    Vas sve nesto ne zanima kad vam ne ide.. da kojom prilikom hr nogomet dozivi istu sudbinu kao hr kosarka onda bi pricali da je nogomet za nekultivisanu masu.."ma ko to jos gleda u hr"..
    (miki, 7. oktobar 2013 21:04)

    # Link komentara

  2. Ovaj Fmp je koma!
    (nn, 7. oktobar 2013 09:47)

    # Link komentara

  3. Obozavam je ;)
     (Zagor, 7. oktobar 2013 01:30)

    # Link komentara

  4. Derane, o nekim stvarima znam više od tebe. Ako ti misliš da je jaka domaća liga moguća u državi gde su Vojvodina, Zdravlje, Sloga, Spartak i ostali UNIŠTENI ne zbog ABA lige, već zbog menadžera i privatizacija, onda si potpuno omašio priču. Da nema ABA lige, najjači klubovi bi nam i dalje igrali po školskim halama pred 500 ljudi a timovi poput Partizana bi mogli samo da sanjaju da igraju TOP16 Evrolige.
    Aman, shvati, srpska liga je trajala dok je trajalo zaostavština jugoslovenske košarke. Mnogo veće i razvijenije zemlje od Srbije - Izrael, Rusija, Grčka, Turska donekle, Poljska - već odavno po sopstvenom nahođenju igraju regionalne lige jer su shvatili da je za CSKA bolje da igra sa Prokomom i Žalgirisom nego da se izmotava sa sibirskim klubovima. Ti živiš u nekoj iluziji sa u XXI veku Srbija može imati superkvalitetnu ligu sa 10ak klubova jer još uvek mešaš današnju Srbiju sa nekadašnjom Jugoslavijom.
    Upravo ti zamišljaš kuću bez temelja, tj. zamišljaš čitav neboder bez temelja.
    (nikola, 4. oktobar 2013 18:20)

    Da znas bilo sta, a ne vise od mene o kosarci, znao bi upravo da sve zemlje koje si pobrojao kao temelj i prioritetna takmicenja igraju nacionalne lige, a regionalne su im samo nadogradnja, samo je kod nas sistem ovako nakazan. Jedno je nemati 10 klubova sa vesemilionskim budzetima u rangu evroligasa i ne znam kakvu superkvalitetnu srpsku ligu, a drugo imati jedinstveno domace prvenstvo, koje je sasvim moguce i neophodno za stvaranje igraca u jednoj zemlji.
    (my way, 5. oktobar 2013 08:23)

    # Link komentara

  5. @Pantelic A
    Mozda ti spadas medju nas starije, ali ja ne znam sta si ti gledao kad pises da je Vinston Juba liga bila ista kao i fudbalska. Pa 4 nasa kluba su dominirala Jadranskom ligom prvih sezona, sada su od te velike cetvorke ostali samo Zvezda i Partizan. To jel nije njihovo forsiranje, da oni postanu jedini profesionalni klubovi u Srbiji, vec ono sto se desavalo u domacoj ligi? Mnoge stvari su tebi za starijeg ljubitelja kosarke promakle izgleda. Uzgred, kakva je takva je, iz nase fudbalske lige izlaze generacije klinaca koje su u samom vrhu u mladjim kategorijama, a klubovi JSL nemilice snabdevaju Zvezdu i Partizan najboljim igracima iz Srbije, koje ovi trose zapanjujucom brzinom, a od toga i zive. A ekonomska analiza kako smo siromasni za 10-15 profesionalnih klubova, prica o sponzorima, novcima, gledaocima, toliko napamet iznetih stvari da bi se odbranilo neodbranjivo je za anale. Zasto se onda ugasise 2 od 4 ABA kluba, a ovi preostali kukaju drzavi na sav glas. I to i sva saopstenja i prepucavanja koja su nam donedavno dosadjivala, blokiran racun Partizana i racionalno odustajanje Vojvodine da ne bi dozivela sudbinu FMP/Zvezde i Hemofarma, cinjenicu da nigde sistem nije ovako nakazno napravljen kao kod nas, sve cemo da zenemarimo i tretiracemo kao prosipanje mudrosti pobornika domace lige sad u euforiji zbog pocetka nove sezone. Vidim, prolazi to u Srba, kod naroda ispranog mozga i kratke pameti sve moze da prodje. Zato nam i jeste tako kako nam je. Uzdravlje.
    (my way, 5. oktobar 2013 00:36)

    # Link komentara

  6. Zanima me hoce li komentator Edin Avdic ove sezone centra Partizana i mladog reprezentativca Srbije Djoku Salica nazivati BH-kosarkasem ili ne? Posto je to cinio prosle sezone u ACB-ligi sa NBA-centrom Ognjenom Kuzmicem, koji se jasno izjasnio, da zeli da nastupa samo za jedan nacionalni tim u svojoj karijeri - reprezentaciju Srbije.
    Edinu svaka cast kao komentatoru, poznaje odlicno i svoj posao i medjunarodnu kosarku, drago mi je da sa uspehom radi u Srbiji, ali bi takodje trebao da se ogranici iskljucivo na svoj posao, za koji jedino prima platu, a ne da radno mesto zloupotrebljava urgirajuci protiv Kosarkaskog saveza Srbije i zemlje u kojoj zaradjuje svoj hleb. Neka proba to da radi u Spaniji, Italiji, Francuskoj ili Nemackoj, moze pokusati, ali tamo to ne prolazi.
    (Vetro-polo fan, 4. oktobar 2013 23:00)

    # Link komentara

  7. Svako ko voli košarku podržavaće ABA ligu...a ovima što je pljuju preporučujem da ćute jer ne trebaju svima da daju do znanja da su ograničeni...
    Napred Zvezdo!
    (nets87, 4. oktobar 2013 19:08)

    Meni je dovoljno da procitam vise nego potkrepljene komentare protiv ovakve ABA lige i tvoje "argumente" i jasno mi je ko je tu ogranicen, a ko voli, poznaje kosarku i realno sagledava stvari.
    (Marko, 4. oktobar 2013 21:19)

    # Link komentara

  8. Mali Andreja Stevanovic, "desetka" Radnickog, ce postati vrhunski plejmejker!
     (Mihajlovic, 4. oktobar 2013 19:47)

    # Link komentara

  9. За сат и нешто почиње прва утакмица, ево крећемо тамо. Нека буде добра кошарка и нека победи МЗТ!

    Напред Партизан!
    (НУСКНВП_СК, 4. oktobar 2013 19:22)

    # Link komentara

  10. Svako ko voli košarku podržavaće ABA ligu...a ovima što je pljuju preporučujem da ćute jer ne trebaju svima da daju do znanja da su ograničeni...
    Napred Zvezdo!
     (nets87, 4. oktobar 2013 19:08)

    # Link komentara

  11. Ako ne, ABA ukinuti, jer ovako ne ide. 3-4 kluba puna stranaca ne da nisu dovoljna, vec su ponizenje za nekada zemlju kosarke. Znacaj jedinstvenog domaceg prvenstva je ogroman, pogotovo za mlade. Ne moze se kuca praviti bez temelja, regionalne lige mogu biti samo nadgradnja, a ti se samo lozi kad ne znas nista.
    (my way, 4. oktobar 2013 15:39)

    Derane, o nekim stvarima znam više od tebe. Ako ti misliš da je jaka domaća liga moguća u državi gde su Vojvodina, Zdravlje, Sloga, Spartak i ostali UNIŠTENI ne zbog ABA lige, već zbog menadžera i privatizacija, onda si potpuno omašio priču. Da nema ABA lige, najjači klubovi bi nam i dalje igrali po školskim halama pred 500 ljudi a timovi poput Partizana bi mogli samo da sanjaju da igraju TOP16 Evrolige.

    Aman, shvati, srpska liga je trajala dok je trajalo zaostavština jugoslovenske košarke. Mnogo veće i razvijenije zemlje od Srbije - Izrael, Rusija, Grčka, Turska donekle, Poljska - već odavno po sopstvenom nahođenju igraju regionalne lige jer su shvatili da je za CSKA bolje da igra sa Prokomom i Žalgirisom nego da se izmotava sa sibirskim klubovima. Ti živiš u nekoj iluziji sa u XXI veku Srbija može imati superkvalitetnu ligu sa 10ak klubova jer još uvek mešaš današnju Srbiju sa nekadašnjom Jugoslavijom.

    Upravo ti zamišljaš kuću bez temelja, tj. zamišljaš čitav neboder bez temelja.
    (nikola, 4. oktobar 2013 18:20)

    # Link komentara

  12. ABA liga, groblje hr košarke!!! Prije rata hr klubovi rasturali sve u regiji, poslije rata opet se cibona i split našalili s "jakim" crno-belima u evroligi! U jednom trenutku imali 3 euroligaša, cibona i zadar u ulebu, a split u fiba euroligi, dominacija, a sada... Budale u savezu, dopustili igranje ove lige koja u hr nikoga ne zanima, rasturili klubove, pustili sve u ruke menagerima i euroliga se gleda na tv!
    (gusa, 4. oktobar 2013 18:09)

    # Link komentara

  13. Partizan pa deset mesta prazno ! Kosarku igraju svi,a Partizan osvaja trofeje !
     (J.D.Aleksandar, 4. oktobar 2013 17:32)

    # Link komentara

  14. zvezda mora da dovede jaku cetvorku,ako zeli uspeh.ako ne ode sezona vec do nove godine. ne znam sta se ceka. kako misle u euroligu sa radenovicem i mitrovicem,mora da se sale. drugo jedini trojkas u ekipi je silb. simonovic ako se ne popravi bar za 50 posto od prosle sezone bice beskoristan. veliko ce biti opterecenje na marjanovicu,i tu katic u defanzivi ne moze puno da pomogne,ali moze radenovic. jedan atleta na cetvorci,silovit koji ce da zakucava i lepi banane i skace nam je potreban da bi ekipa imala smisla i bila kompletna,popunjena i rasterecena.
     (crni_redstar, 4. oktobar 2013 17:14)

    # Link komentara

  15. ispravka:
    crvena zvezda beograd telekom
    (sa dugom tradicijom, 4. oktobar 2013 16:58)

    # Link komentara

  16. Radujem se pocetku ABA lige i svim pojacanjima koja su neki klubovi uspjeli da dovedu. Ocekujem dobre utakmice, fer i korektno sudjenje i ponasanje, kako na parketu tako i na tribinama, a titulu neka ponese najbolja ekipa, nije bitno koja! Jedinstvena prilika za mnoge klubove da igraju van okvira svojih drzava i na taj nacin podignu kvalitet igre u domacim ligama, ali i "EX-Jugoslovenske" kosarke uopste. Pozdrav svim ljubiteljima kosarke!
     (Mudrac, 4. oktobar 2013 16:51)

    # Link komentara

  17. Ma ova liga nista ne valja. Bolje da dodju bogati Arapi ili Rusi da ulazu po kosarkaskim centrima u N. Pazaru, Prijepolju, Negotinu, Zajecaru, Kraljevu, Apatinu i Vrscu. Ova liga je propast za Hrvatske i Srpske klubove a to se najbolje vidi po bednom plasmanu na EP gde smo bili 4 i 7. Pre 20 godina smo bili 1,2,3 a danas nas nema u borbi za medalju. Mesto da Zvezda i Partizan pune hale po Srbiji i da dupke puni autobusi sa navijacima i policijom prave opsadno stanje po nasim gradovima mi idemo da igramo pred pozorisnom publikom po Jadranu. Treba se ugledati na Belgiju, Italiju, Nemacku i Francusku kosarku posto je velikom usponu zato sto igraju domaca takmicenja i sponzori ulazu velike novce. Mi bi sa domacim ligama njih prestigli a ovako je ova liga 7-8 u Evropi. Domaci ljubitelji i privrednici bi ulagali pare i imali bi dve lige sa 10 klubiva a Zvezda i Partizan bi jedva bili prvaci kad odu na noge nekom gigantu iz srca Sumadije posto niko za njih tamo ne navija. Sto pre domace dosta nam je regionalne saradnje!
     (Aca profesor kosarke, 4. oktobar 2013 16:50)

    # Link komentara

  18. Dogovorite se ko je drugi!
    (Partizanov vojnik, 4. oktobar 2013 16:25)

    # Link komentara

  19. Partizan prvi,dominacija,ostali poredjajte se sami!!!
    (Aca, 4. oktobar 2013 16:10)

    # Link komentara

  20. Po čemu je ova liga jača nego ikad pre? Ovo je samo markentiški bombast naslov i ništa više od toga. Klubovi ove godine moraju ostvariti rezultat u Evropi koji bi ovogodišnju ligu svrstao na najviše mesto. Partizan je 2010 igrao u 4 najbolja Eurolige, a legendarnim košem Kecmana pobedio Cibonu na neverovatan način.
    (Dragan Lo, 4. oktobar 2013 16:07)

    # Link komentara

  21. (Divos, 4. oktobar 2013 11:56)
    Veruj mi , bila bi upravo lakrdija da se pristalo na Panticeve uslove i da je ugovor menjan zbog njega .
    (Acko, 4. oktobar 2013 15:44)

    # Link komentara

  22. Zamišljam Djurovićevu namrštenu facu dok čitam njegove komentare...
     (Omladinac, 4. oktobar 2013 15:43)

    # Link komentara

  23. Crvena Zvezda mozda ima nesto bolje igrace, ali Partizan i Cedevita imaju daleko bolje trenere
    (Denis, 4. oktobar 2013 15:40)

    # Link komentara

  24. @(nikola, 4. oktobar 2013 14:08)
    Sine, to sto ces ti nekog da nazoves deranom te ne uzdize iznad njega, naprotiv. Izdvajanje najboljih klubova, unistavanje nacionalnog prvenstva i njegovo brisanje sa evropske mape je nanelo ogromnu stetu srpskoj kosarci, kvantitetu, bazi igraca, klubovima sirom zemlje od kojih se ocekuje da stvaraju kosarkase, a i oni i domaca liga su svedeni na amaterski nivo. Naravno da sad ne moze da se radi kao pre i da je problem maminih i tatinih sinova koji imaju kupljene minute na parketu teze resiti nego ikad. Igraci se u Srbiji vise ne proizvode, logicno da u ABA klubovima sve vise mesta zauzimaju stranci. A i oni sto su usli u tu Jadransku ligu, 2 se spojila u 1, 3. puko, 4. veciti evropski prosjak i svi drsko sad od drzave Srbije traze pare. Neka vade so iz mora, pa nek se tako finansiraju. Jadransku ligu treba organizovati po ugledu na VTB i Balticku. Tamo se igra po grupama, pa sledi pravi plejof, a ne nas budjavi final four. To je i mnogo atraktivniji format i sto je najvaznije daje prostor za vise ucesnika i za netaknute nacionalne lige, koje igraju svi od pocetka kao prioritetna takmicenja koja vode u Evropu. Svi imaju svoje mesto. Ako ne, ABA ukinuti, jer ovako ne ide. 3-4 kluba puna stranaca ne da nisu dovoljna, vec su ponizenje za nekada zemlju kosarke. Znacaj jedinstvenog domaceg prvenstva je ogroman, pogotovo za mlade. Ne moze se kuca praviti bez temelja, regionalne lige mogu biti samo nadgradnja, a ti se samo lozi kad ne znas nista.
    (my way, 4. oktobar 2013 15:39)

    # Link komentara

  25. Ja znam samo da nije ex-yu lige tj jakih klubova iz bivsih bratskih republika, ne bi se ni klubovi ovoliko pojacavali niti bi bila zainteresovanost kao sto je sada. U fudbalu kada bi resili pitanje huligana, to bi bila neverovatno bolja liga nego ovako zasebno. Iako neki klubovi deluju kao slabi i propali, liga bi bila sjajan magnet za sponzore, a bilo bi i vise zainteresovanih za jaku privatizaciju. Sve u svemu, praticu ABA Ligu sa velikim entuzijazmom kao i svaki ljubitelj dobre kosarke sto bi trebalo.
    (Zipo, 4. oktobar 2013 15:38)

    # Link komentara

  26. Ono sto mi se svidja u fudbalu je da su provalili kako ABA liga upropastava nasu kosarku na racun uzdizanja svih ostalih. Zato nijedan od nasih fudbalskih timova ne igra u evrupskim ligama, sto ce nezbezno dovesti do kraha evropskog fudbala, dok ce nasi timovi, ukljucujuci i reprezentaciju, konacno dokazati da smo najbolji na svetu
    (nn, 4. oktobar 2013 15:28)

    # Link komentara

  27. i mi u hrvatskoj jedva cekamo pocetak lige mada nase medije to slabo zanima tko zna zasto al bar ovdje se moze citat o kosarci..moje misljenje je da ce se glavna borba vodit izmedu cibone cedevite partizana i zvezde..cibona pocela dobro jako igrat pred kraj prosle sezone a jos je pojacanja spahijom planinicem i janningom cedevita ima jako pojacanje u repesi i niz kvalitenih igraca iako je to klub bez navijaca..partizan standardno ide na adut publike iako realno njihovi igraci su slabiji od spomenutog trojca al oni ce to izvuc na publiku suce i razne pritiske zvezda po sastavu isto ima jaku momcad tako da borba ce se vjerojatno svest na ove 4 momcadi i jos mislim da buducnost nema losu ekipu =)
    (fan kos, 4. oktobar 2013 15:11)

    # Link komentara

  28. Otrcana fraza o tome kako je liga jača negoo ikad se ponavlja na početku svake sezone kako bi se omalovažile titule Partizana od ranije.
    Najjača je bila one sezone kad su u Zagrebu u finalu igrali Cibona i Partizan. Te godine su iz lige otišli u instranstvo Tomas, Gordon, Mačvan, Ante Tomić, Mek Kejleb, Roberts, Marić, Bobi Marjanović, Vraneš, Kešelj, Bjelica, Stefan Marković.
    Sastavite tim od ovih igrača i eto ga na fajnal foru Evrolige.
    (pan, 4. oktobar 2013 15:09)

    # Link komentara

  29. i mi u hrvatskoj jedva cekamo pocetak lige mada nase medije to slabo zanima tko zna zasto al bar ovdje se moze citat o kosarci..moje misljenje je da ce se glavna borba vodit izmedu cibone cedevite partizana i zvezde..cibona pocela dobro jako igrat pred kraj prosle sezone a jos je pojacanja spahijom planinicem i janningom cedevita ima jako pojacanje u repesi i niz kvalitenih igraca iako je to klub bez navijaca..partizan standardno ide na adut publike iako realno njihovi igraci su slabiji od spomenutog trojca al oni ce to izvuc na publiku suce i razne pritiske zvezda po sastavu isto ima jaku momcad tako da borba ce se vjerojatno svest na ove 4 momcadi i jos mislim da buducnost nema losu ekipu =)
    (fan kos, 4. oktobar 2013 14:47)

    # Link komentara

  30. Dzi pa kako Zvezda nema tanki roster pod kosem? Kakav Mitrovic covece pa sta je taj prosle godine pokazao? Dao 2 trojke Partizanu i on je tebi dovoljan pod kosem? Zvezda ako ne dovede proverenog igraca na poziciji 4 nema sta da trazi. Marjanovic kada je god igrao u jacim ligama nije davao vise od 2 poena, protiv Partizana sa onim Musijem i Gagicem nije dosao do vazduha. Katic na EP protiv onih Evroligaskih centara nije mrdnuo. Za Radenovica prvi put cujemo i to je tebi kvalitetan roster na 4-5? Jedini proveren igraci su Nelson i Slib. Dzenkinsa jos niko nije video, Blazic igra po principu toplo hladno. I sa takvom ekipom mi mislimo da igramo Evroligu? Otpuste Savovica koji bi igrao za Srbiju da nije bilo problema sa papirima, uz Lovrenja najbolji u ligi na toj poziciji. Mesto da su ga zadrzali i jos sa po jednim igracem popunili linije 3-4 mi ga otpustimo! Takodje mi nejasno na koji nacin mislis da Radonjic parira Vujosevicu? Jesam Zvezdas ali ovo sto rade u Zvezdi je totalno neozbiljno, prosto sam zaprepascen da iste greske ponavljaju a bar sad imaju para da naprave solidan tim. I od mladih igraca ja najvise vidim u mladom Cvetkovicu koji ce menjati Nelsona. Decko ima brzinu i fizicke predispozicije, nadam se da je popravio tehniku i sut. A ovo sto sam napisao zapamti da ce nas u Evroligi sem u prvom mecu svi razbijati sa po 20 razlike.
     (Milivoje, 4. oktobar 2013 14:31)

    # Link komentara

  31. Vi srbi stvarno volite kosarku pa kod nas nebi ovako analizirali mocadi taman da su cibona cedevita i zadar medu prva tri
    (Sica, 4. oktobar 2013 14:30)

    # Link komentara

  32. A sto ode Gordic?
     (Milan, 4. oktobar 2013 14:29)

    # Link komentara

  33. buducnost nikad jaca,dosli dva ekstra amerikanca,capin,,sehovic,top ekipa
     (ogi.cg, 4. oktobar 2013 14:10)

    # Link komentara

  34. Izvinite sto, pogotovo nakon vesti da je Srbija nakon uspeha na EP skocila na 11. mesto FIBA rang liste izmedju kosarkaskih velesila, Brazila na 10, i Kine na 11. poziciji, nisam pun entuzijazma zbog pocetka nove sezone zla zvanog ABA liga.
    (my way, 4. oktobar 2013 13:03)

    Derane, ovo nije više '87. kada smo košarku na svetu igrali samo mi, Sovjeti i Amerikanci. Ti Brazilci i Kinezi koje nipodaštavaš više ulažu u košarku nego mi u celokupan sport, i pravo je čudo što smo mi, zemlja sa deset i sto puta manje stanovnika i ekonomske moći, na tako visokom mestu. Pa pola nas bi dalo desni palac da smo 11. u svetu u fudbalu ili kupovnoj moći.
    (nikola, 4. oktobar 2013 14:08)

    # Link komentara

  35. Goksi a sto u rukometu, fudbalu, odbojci ne razvijamo domace sportske centre? Sta ti klubovi predstavljaju sad u Evropi? Da bi imao te centre za razvoj dece moras imati novca i sponzore! Srbija i drzave okov nas te pare nemaju! Sponzori nece da ulazu u namestene, nezanimljive i nerazvijene lige! Kod nas gde god se okrenes neko nesto ukrade. Kakva crna domaca takmicenja i razvoj centara. Evo 20 i kusur godina imas priliku da gledas Kosarku i ostale sportove. Najuspesniji smo u kosarci sve ostalo saka jada. Kada bi i ovu ligu razbili mi u Evropi kao te male drzavice ne bi postojali. Bivsa EX YU im talentovanu decu za sve te ekipne sportove da klubaski budemo u vrhu Evrope ali nema se novca da ti realizujemo. Mislis da smo mi preko noci zaboravili da igramo fudbal? Ne nego mladi igraci odlaze, nemaju razvoj a u kosarci, gle cuda ostaju ovde koliko tolikoi igraju. Pa mislis da bi Mitrovic i mnogi drugi sa 18 godina otisli u Belgiju da ovde postoji Regionalna liga koja bi za Belgijsku bila Premijer liga? Preko noci Belgija postade sila za nas? Nama nema spasa dok to i u fudbalu ne odrade. Zapamti sta sam ti rekao pa to je i pticama na grani jasno. Ili da Srbija postane Svajcarska pa vidi sta je realnije.
     (Zuja Pancevo, 4. oktobar 2013 14:02)

    # Link komentara

  36. Procitao sam dosta komentara i mogu reci da se apsolutno slazem sa konstatacijom da je Regionalna liga zaista nemerljivo jaca i kvalitetnija od drugih sportskih domacih takmicenja. Takodje je i dobra stvar sto nam Evropa diriguje uslove pod kojima se moze igrati u Evropskim takmicenjima, jer da nije toga domaci lopovi kod nas i u nasim bivsim bratskim drzavama bi odavno ovu ligu rasparcali kao sto su i onu mocnu drzavu unistili a sve pod plastom i parolom jacajmo domace a stvarnost je kako napuniti svoj dzep. Eno nakon utakmica Srbije i Hrvatske gotovo svi igraci se slozili sa misljenjem da bi trebalo sto pre u fudbalu napraviti takvo takmicenje. Slazem se i ja ali opet Evropa mora da postavi uslove i pravila. Ko planira da istupi nema igranja u Evropi narednih 5-10 godina. Ako das Srbima i Hrvatima da odlucuju liga bi se odmah raspala. Slazem se i sa misljenjem da treba napraviti i privatnu B ligu preko koje bi se ulazilo u prvu ligu. Tu takodje ima dosta novca i sa takvom kosarkom bi punili hale u Pancevu, Kraljevu, Vrscu, Smederevu. Tu bi dobili bazu za mlade igrace sa prostora bivse Jugoslavije. Bukvalno bi svaka drzava dobila jos 3-4 profi kluba sa dobrim halama koji konkurisu za igranje u ABA ligi, sto bilo sasvim dovoljno za ovo podrucije. Ne bih smeo da se ove sezone kladim na Zvezdu i Partizan bice jako tesko da ponovo udju u finale.
     (Zuja Pancevo, 4. oktobar 2013 13:43)

    # Link komentara

  37. ABA liga nikad jača! Šteta što Zvezda ne igra, uprskali su sa onim "zamrzavanjem"...
    (Rek'o tata da ne dirate jasiku!, 4. oktobar 2013 13:42)

    # Link komentara

  38. @Dzi naravno da ce Partizan da ih razbije pod kosem Radonjicu da dovedes Pekovica i Hauarda dzaba covek ne ume prosek je od trenera a svi pamtimo minijature Vujosevica kad je sa Vranesom(Maric bio povredjen) uspeo da pobedi i Barsu i PAO 2010-e,videces astronomski napredak Gagica i Milutinova ove sezone
     (PFC, 4. oktobar 2013 13:40)

    # Link komentara

  39. Sinovi kragujevački jednim srcem za nas radnički ovih ulica si deo i ti :D Kg
     (osveta, 4. oktobar 2013 13:32)

    # Link komentara

  40. Partizan
    .
    .
    Zvezda
    .
    Cibona
    .
    Buducnost
    .
    Cedevita
    .
    Mega Vizura
    .
    Vidimo se 1og aprila da sumiramo utiske.Pozdrav
    (Novo-kralj-CG, 4. oktobar 2013 13:28)

    # Link komentara

  41. Ne postoji jedan jedini pravi ljubitelj kosarke, koji se bar malo u istu razume, a da podrzava ABA ligu. Nalozenim internet klincima koju loptu takli nisu napravite neku igru ABA menadzer, a mi da vidimo kako da se iz ovog izvucemo i kako da nam deca treniraju kosarku i stasavaju u igrace.
    (Goksi, 4. oktobar 2013 13:21)

    # Link komentara

  42. Могуће да ће Звезда узети финале ове године, али хрватски тимови чуче одмах иза ЦЗ и Партизана. Раднички ове године, чини ми се скромније, а паметније. Лукав је Мутави, догураће они до Ф4. Будућност, такође јака, али мислим да ће се они борити за 5-6 место са МЗТ-ом. Како год, пуно среће свим србским клубовима, како у АБА, ЕЛ, тако и ЕК. Па, као што неко рече, Ф4 па нек' победи најбољи
     (Ђорђе, 4. oktobar 2013 13:03)

    # Link komentara

  43. @Milivoje

    Ako Zvezda ima tanku klupu onda ne znam ko je nema...Nelson, Lazic, Simonovic, Mitrovic, Katic je petorka koja moze da igra sa svim ABA ligasima..Marjanovic i Katic su dominirali protiv Partizana a ti kazes da ce Partizan da ih razbije pod kosem? I Zvezda nema 3 vec 4 kvalitetna igraca pod kosem jer je Mitrovic poslje Sarica najveci talenat u ligi ili jedan od najvecih..I vrlo vjerovatno dolazi jos jedan Amer na 4 i to uskoro...Zvezda je takodje najbolje popunjena na svim pozicijama, recimo Partizan je na 1 i 5 bas bas slab. Mislim da Zvezdi sezona zavisi od Radonjica, ako on opravda ocekivanja Zvezda bi morala da osvoji ABA ligu. Pozdrav.
    (Dzi, 4. oktobar 2013 13:03)

    # Link komentara

  44. Izvinite sto, pogotovo nakon vesti da je Srbija nakon uspeha na EP skocila na 11. mesto FIBA rang liste izmedju kosarkaskih velesila, Brazila na 10, i Kine na 11. poziciji, nisam pun entuzijazma zbog pocetka nove sezone zla zvanog ABA liga.
    (my way, 4. oktobar 2013 13:03)

    # Link komentara

  45. Bravo! Svaka čast na tekstu! Bolji opis ekipa i eventualnih dometa uz komentare stručnih lica nisam video godinama. Sve pohvale!
    (Ivan, 4. oktobar 2013 12:45)

    # Link komentara

  46. Bravo i svaka cast na pravovremeno odabranoj temi, izvanredno osmisljenoj i na kraju iznimno informativno prezentovanoj! ABA liga ima svoje prednosti i mane ali mora se istaci da je odlicno skrojena za prostor koji pokriva. Idej, za koju cujem da postoji, o II ABA ligi je odlicna. To bi znacilo da se i po starim kosarkaskim centrima Srbije moze razvijati kosarkaski sport. $ tima u I ABA i jos 4 (Cacak, Valjevo, Novi Sad, Krusevac) u II ABA to bi bilo to.
    (poznavalac, 4. oktobar 2013 12:44)

    # Link komentara

  47. Mislim da Zvezda ima previse tanku klupu i igraci koji su dosli nisu nista posebno. Videcete vec protiv Sirokog i eipa koje imaju prave gorostaste centre koliko su nemocni Katic i Marjanovic koji je bio dobar za Srpsku ligu ali za ovako kvalitetnu ligu nije dobar. Takodje mi nije jasno zasto Zvezda nema jos jednog visokog igraca, mislim na poziciju 4 i totalno je neozbiljno igrati ABA a pogotovo Euroligu sa 2 centra i jednim krilnim centrom. To nije dovoljno i to je nedopustivo! Posle kada nas Partizan razbije pod kosem, opet ce da razmisljamo kasno o tome. Prosto neverovatno zvuci da mi 20 godina ne mozemo da popunimo roster pod kosem, uvek nam nesto fali. Sad su poceli da dovode centre a zapostavljaju poziciju broj 4 koja je jako bitna. Takodje sam zadovoljan kvalitetom ABA lige koja je nestvarno dobra i milina je gledati kosarku. Dobro je sto ove godine Srbija ima 2 Evroligasa i nadam se da cemo razviti igrace za SP naredne godine. Hrvati i Slovenci su ove godine mnogo jaci i pokusace da nam skinu primat. Hvalim te Boze sto barem imamo ovako dobru ligu u kosarci kad nam je sve drugo propalo. Uz Arenu i Edina ima samo da prsti!
     (Milivoje, 4. oktobar 2013 12:43)

    # Link komentara

  48. Zvezda ima najjaci tim i dobrog trenera, prosetace se kroz ligu.
    (Stefan, 4. oktobar 2013 12:41)

    # Link komentara

  49. aha,da! uporedite imena protivnika u pripremnim utakmicama fmp-a i partizana!!! to je ta razlika!!!
     (ovo je zemlja za nas, 4. oktobar 2013 12:29)

    # Link komentara

  50. cekajte edin avdic prenosi? svaka vam cast! za mene najbolji komentator na balkanu, jos kad prenosi utakmice partizana ufff!
    (seljo, 4. oktobar 2013 12:27)

    # Link komentara

  51. Osvojicemo sve !
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (UCZ !, 4. oktobar 2013 11:36)

    Kao prošlu deceniju!!!!!!
    (KIZAI, 4. oktobar 2013 12:26)

    # Link komentara

  52. Bice nategnuto do kraja. Aba liga je kvalitetno takmicenje sa tendencijom da raste i dalje. Zao mi je sto se niko nije pozabavio (bar koliko je meni poznato) time koja liga je dala najvise igraca za EURO. Verovatno ABA. Svim nasim ekipama zelim sto bolji plasman pa da f4 odluci. Uz to navijacu povremeno i za MZT jer imaju prave navijace i atmosferu. Bice ovo duga sezone kvalitetne kosarke.
    (Labud, 4. oktobar 2013 12:21)

    # Link komentara

  53. auuuu kakve utakmice slede.Jedva cekam,ne zna se koje kolo je interesantnije.Napred Partizan
     (riki, 4. oktobar 2013 12:21)

    # Link komentara

  54. Jedva cekam pocetak lige i nadam se dobroj kosarci. Ljudi su se uzeleli kvalitetne kosarke i ove sezone ABA liga verovatno nikad jaca. U narednim godinama tek mozemo ocekivati njen rast i nadam se da ce formirati B ligu kako bi kosarku podigli na visi nivo. Svako svakog moze da pobedi, gostovanja su vruca i neizvesna, prava je milina to gledati . Bilo bi dobro kada bi klubovi u Evropi odigrali dobro kako bi konacno dobili to direktno 3 mesto u Euroligi i mislim da ga ova liga apsolutno zasluzuje. Nije mi jasno da li ce se opet igrati F4 zavrsnica ili cemo konacno dobiti plej off? Kazu da smetnju prave domaca prvenstva koja nista ne znace, sem plasmana u ABA ligu i nije mi jasno sto to ne ukinu totalno? Sta ima da igramo onu nebulozu od domace lige gde regionalci sve razbijaju sa po 30 razlike a hale su prazne? Zbog toga nam je uskraceno ALL star takmicenje i plej off! Moraju naci nacina da to sto pre regulisu. Ne bih bio zacudjen da vec u startu oba tima kiksnu jer Zvezdi ni malo nece biti lako u Sirokom a Partizan docekuje proslogodisnjeg f4 ucesnika Igokeu. Prava je milina gledati kosarku na ovim prostorima jer nam je to jedino ostalo, svi drugi sportovi gde igramo domaca takmicenja su ravna katastrofi. Niko u fudbalu nece da kupi Zvezdu i Partizan niti da ulaze pare u najsmesniju ligu u Evropi. Nekim sumnjivim tipovima i lopovima nije u interesu da u fudbalu imamo tako dobru regionalnu ligu jer nema toliko namestanja, filijala, kumovskih veza i pranja novca.
     (Ratko, 4. oktobar 2013 12:21)

    # Link komentara

  55. Partizan je prvi favorit,igraci koji su po prvi put igrali zajedno prosle sezone i osvojili 2 trofeja su uigraniji,sad vec upoznati medjusobno i svesni da je za njih nebo granica,a s obzirom na mladost ekipe mislim da nece imati oscilacija sa formom i snagom. Uz to tu je i najbolji trener na ovim prostorima(koliko god ga mrzeli ili voleli on to jeste),koji ce sigurno opet izvuci maksimum iz tima. Uz podrsku najboljih kosarkaskih navijaca(zvanicno)ovaj tim uz malo sportske srece moze da napravi i veliki uspeh u Evroligi(realno top8,a ni f4 nije nedostizan u EL). Ostali timovi su ujednaceni po kvalitetu(mozda czvfmp ima dobre pojedince,ali kosarka je timska igra) i jako je tesko dati prognozu ko ce se kako plasirati u ABA ligi. Mora se uzeti u obzir da ta 2 tima igraju i Evroligu,ako ispadnu nastavljaju u Evrokupu,tako da ce biti optereceniji od ostalih brojem utakmica i putovanjima sto ce svakako imati uticaj na formu igraca.
     (N. P. Old school, 4. oktobar 2013 12:08)

    # Link komentara

  56. Dobro,ajmo jedan nenavijacki komentar: bojim se da ce radnicki biti neprijatno iznenadjenje,a mega uz malo srece da dodje do sredine tabele,verujem da ce im prvih nekoliko kola biti jako bitni,inace sledi grcevita borba za opstanak Veceti na F4,ali ne tako opusteno....
    (marko, 4. oktobar 2013 12:03)

    # Link komentara

  57. Hoce li konacno biti All-Star meca? Istok protiv Zapada ili domaci protiv stranaca, takmicenje u zakucavanjima i sutiranju trojki? Inace sta mislite ko bi pobedio u zakucavanjima prosle sezone, Teriko Vajt ili Dru Gordon?
    (bane, 4. oktobar 2013 12:01)

    # Link komentara

  58. Najveći pobednik mogu biti reprezentacije post-YU zemalja ako njihovi mladi igrači napreduju u ovakvoj knkurenciji. Sjajna stvar je što Micić, Miljenović i ostali mladići iz Mege mogu da igraju ovako jake mečeve. Takođe, videće se kakvu sezonu će imati Bogdanović i Kalinić, ili neki drugi pretendenti za nacionalni dres. Slično se može reći i za Hrvate, pre svega Šarića. Ipak, najbolje uigrani i najiskusniji sastavi imaće vodeću ulogu u ligi. Iako navijam za Partizan, mislim da je Zvezda favorit. Partizanu će dosta zavisiti od Vestermana i Daloa u organizaciji, pitanje je da li će na brzinu kupiti nekog iskusnog pleja. Ne znam zašto Dule ima averziju prema srpskim plejevima, za sve ove godine mogao je da nađe barem nekog "novog" Božića. Takođe, i mladi visoki igrači će morati još da individualno napreduju i možda je bolje da im se ostavi taj prostor, umesto da se angažuje neki iskusan stranac da "drži vodu". Patizan može da uštedi novce, a i da posle par godina više zaradi na njihovim transferima. Radnički i Mutu očekuje i EK, pa će biti zanimljivo videti Nikolića ponovo u Evropi.
    (stefan, 4. oktobar 2013 12:01)

    # Link komentara

  59. Sezona je duga,ima dosta da se igra,ali prvi favorit je Fmp,pa odmah tu Partizan!Ne treba zaboraviti ni Cibonu i Cedevitu,koje su se značajno pojačale!
     (Priboj PFC, 4. oktobar 2013 12:00)

    # Link komentara

  60. Hahahaha,ova zadnja slika sve objasnjava!!!
    U fazonu:
    Dule:"Sta je bre misevi,jel to neko nesto rekao???"
    Radonjic:"Jaooo,evo ga Dule,sad smo gotovi"
    Nikolic:"Nisam ja,eno ga,onaj je..."
    Milojevic:"Ko,jel ja???Nisam Dule nista,majke mi...Znas mene"
    Pozdrav za sve ljubitelje kosarke!!!
    (Djordje, 4. oktobar 2013 11:59)

    # Link komentara

  61. Морам похвалити заиста добар, коректан и прави спортски чланак.
    Партизан је (по обичају) урадио добру селекцију, недостаје један добар, али који ће се пре свега подредити екипи, плеј (уз Леа, Аранитовић и Дало тешко да могу одиграти на потребном нивоу АБА, а камоли ЕЛ), остале поз.поуњавају млади играчи који ће временом подизати ниво игре.
    Звезда, једна добра и пажљиво урађена селекција, 9 проверених и добрих играча, +2 год 93. (Цветковић и Митровић) који би морали добити значајну минутажу, +3 из год.95., личном сматрам да је велика грешка раскид сарадње са одличним Савовићем, не знам где је запело,али и ово је јако добра екипа.
    Раднички, немају проблема са парама, али селекција играча је (по мени) могла бити и боља, прилично је то конфузно ишло (лакрдија са Пантићем то и доказује), волио бих због верних и одличних навијача да ураде добре ствари, али и нисам оптимиста.
    Визура, ако гледамо имена место им je при дну, али ови редом играчи млађи од 20 год.(+Варда, који ће вероватно отићи пре нове године, чим стигне одговарајућа понуда) имају потенцијал, лично мислим да ће Мега бити најугодније изненађење.
    Пети српски тим Игокеа тешко да ће поновити прошлогодишњи успех, недостају Јоксимовић и 2 сјајна Амера који су се подредили колективу, наравно желим им успешну сезону.
    Иако ове године имамо 5 српских екипа, тешко да ће се, иако бих наравно волео, поновити српски Ф4, ипак верујем да ће нови шампиопн бити из земље из које је то уобичајено, и већ традиција
    (Divos, 4. oktobar 2013 11:56)

    # Link komentara

  62. Ove godine ćemo imati veoma jaku ABA ligu, ali samo dva kluba su favoriti! To su Crvena Zvezda i Partizan! Sve sem finala ova dva kluba bi bilo veliko iznenađenje jer nema ekipe koja će moći da igra u kontinuitetu dobro kao ove dve ekipe...
    (Komentator, 4. oktobar 2013 11:55)

    # Link komentara

  63. A ja imam tugu XX godina dugu. DOminacja se nastavlja bez obzira na to sto neki imaju pare a neki znanje i vrhunskog trenera !
    (dr Dule, 4. oktobar 2013 11:53)

    # Link komentara

  64. Prosle sezone kada je odluceno da se kroz ABA izlazi u Evropu podignuta je gledanost ove lige na troduplo visi nivo. Ja ne pamtim da se toliko po kladionicama i po kucama regionalna kosarkaska liga toliko pratila barem ovde u Srbiji. Evo ove godine je liga duplo jaca nego prethodne i bice tek interesantno za gledanje. Prosto se zacudim kada pobornici domace lige pocnu ovde da prosipaju mudrost kako je ova liga pogubna za Srpsku kosarku i kako bi trebalo razvijati centre po Srbiji kao u doba SFRJ. Mi stariji smo imali priliku da gledamo tu domacu ligu tamo od 92 do 2003-04 i ono vam je bilo isto poput Srpske fudbalske lige, gde prilikom gostovanja vecitih cela hala sve sa sudijama navija za njih. Partizan jednom uspeo 97 godine da dodje do F4 sa sjajnom generacijom a pre toga i nakon toga plasman u drugi krug EL predstavljao je misaonu imenicu sve dok nisu poceli da igraju ovu regionalnu ligu i postali redovni u top 16. Zvezda jednom igrala isto u finalu Evrokupa i nakon i pre toga ih nije bilo nigde. Sad imamo 2 Evroligasa i jednog u Evrokupu ali ni to nije dovoljno vec hocemo domacu ligu. Srbija i zemlje u okruzenju su male i siromasne da bi samostalne imale 10-15 profi klubova, tako je sada a i tako ce biti narednih 50 godina. Vise sponzora, novca, bolji igraci, vise gledalaca ama sve je na strani ove lige. Ko hoce domace neka gleda nas prelepi fudbal. Jedva cekam pocetak nikad zanimljivije lige i nadam se dobroj kosarci! Ajde uzdravlje.
     (Pantelic A., 4. oktobar 2013 11:51)

    # Link komentara

  65. kao i obicno - zvezda favorit, partizan sampion.
    (ne moze na silu, 4. oktobar 2013 11:50)

    # Link komentara

  66. Svi ce igrati Partizan ce osvojiti,toliko od mene
     (Mile, 4. oktobar 2013 11:50)

    # Link komentara

  67. Vala vredi uzeti sezonsku...
     (nnn, 4. oktobar 2013 11:50)

    # Link komentara

  68. Sto kvalitetnije takmicenje to bolje za nas gledaoce… na oapiru zvuci kao jako interesantnoni neizvesno regionalno takmicenje a kakvo ce biti u praksi… .to cemo tek videti
     (Antun, 4. oktobar 2013 11:44)

    # Link komentara

  69. Osvojicemo sve !
     (UCZ !, 4. oktobar 2013 11:36)

    # Link komentara

  70. Srecno svim nasim timovima u ABA ligi. Bice zaista pravi uzitak pratiti utakmice u novoj sezoni ABA lige koja je mozda i najkvalitetnija do sada. Ima nekoliko timova koji imaju ambicije da osvoje titulu, a ja se nadam da ce se nasi timovi boriti za trofej.

    [link]
    (SaleBG, 4. oktobar 2013 11:34)

    # Link komentara

  71. Nasa Buducnost ima da se posprda sa svima i naravno sampion .ajmo plavi
    (CG, 4. oktobar 2013 11:26)

    # Link komentara

  72. Aba ligu će osvojiti PARTIZAN, ali to neće biti ništa naspram činjenice da ćemo osvojiti i Euroligu!!!
    (Grobar od malena..., 4. oktobar 2013 11:12)

    # Link komentara