Sasvim loše leto za Partizan, a krivaca nigde!?

Prilično je izvesno da srpski klubovi neće još dugo biti među najvećim potrošačima u prelaznom roku, zbog vrednosti lige nema ih ni među najuspešnijim prodavcima. Prelazni rok u Srbiji ne spada u atraktivnije, ipak, ono što je tokom leta uradio FK Partizan, odnosno uprava beogradskog kluba, zaslužuje kratku analizu.

Pošaljite komentar
  1. U Srbiji svi znaju sta nece, a niko ne zna sta hoce.

    evo, da postavim pitanje svima ovima sto zele (opravdano ili ne u to ne ulazim) da smenjuju upravu i Djurica - ko umesto njih?

    Bivsi fudbaleri? pa sta oni uopste znaju o funkcionisanju sistema, o upravljanju ljudima, o ekonomiji? imala je Zvezda Lukica i vidite gde su sada.
    Dakle ko? neki privrednik(oni bi po definiciji trebalo da znaju sve o ekonomiji i upravljanju)? koji? odmah bi ga proglasili tajkunom, lopovom,... ili jos bolje - kojeg to privrednika imamo a da je po volji sirokim narodnim masama? evo da se ne mucite - nema takvog, jer u Srbiji ne volimo bogate. Zamislite da je pre godinu dana dosao Bogicevic. sada bi Partizan zajedno sa njegovim preduzecima bio u bankrotu.

    Neki politicar? koji? ko bi to tacno odgovarao navijacima? ko pre svega ima uopste znanja kako se vodi sistem? a onda iz koje je politicke opcije? hoce li ta politicka opcija biti na vlasti posle sledecih izbora? ako je iz SNS-a jkoliki je uticaj Vucica (osvedocenog Zvezdasa) na njega?

    dakle razmislite pre nego sto kazete da hocete da oterate upravu. Zecevic je as za Djurica, plasim se da ce onaj ko dodje posle biti takvog kvaliteta da cemo Djurica od blata praviti.

    Resenje jeste delimicna privatizacija (da deo akcija ostane trajno u posedu drzave, a drugi deo u posedu navijaca i clanova kluba ( i to da 1 takvu akciju moze da poseduje samo 1 lice, ostalo su akcije kojima se trguje i kojima se upravlja klubom (manje od 33%).
    (Mitar, 10. septembar 2013 10:23)

    # Link komentara

  2. Kako unapred na pocetku prvenstvene sezone,mozete da tvrdite da su igraci koji su dosli losi,i kako ce igrati tokom prvenstva ?
    Promasili ste profesiju- trebali ste biti onda fudbalski menadzer !
     (emirati, 6. septembar 2013 13:41)

    # Link komentara

  3. Krivac je karakter, priroda Srbina. Mozete da dovedete koga god hocete...mzoete da promenite celu upravu, nista se nece promeniti. Srbin voli da krade, korumpiran je u dusi, nema svesti o drustvenoj imovini, lenj i veoma podlozan uticajima. Sa takvom konstrukcijom, potpuno je nebitno ko ce doci.
    Zar Zvezda nije menjala garniture iz godine u godinu..? Sta je postignuto ? Nista. Ni sad se nista ne bi uradilo da Vuchic nije veza direktore i njihova preduzeca za ovaj klub i prebacuju pare u navedeni tim. No, to opet govori o nasem lopovskom karakteru. Zamislite samo da neko procheshlja biografije ljudi koji vode ova dva kluba..?? Kakav bi to horor bio pred ocima chitacha. No, to mzoe da uradi samo neka agencija kao FBI, neko ko je van naseg korumpiranog sistema.
    (zoran, 3. septembar 2013 11:08)
    ---…--

    pa rješenje je onda vrlo jednostavno. postavimo osobu nesrpske nacionalnosti za predsjednika.
    (gologomez, 4. septembar 2013 11:06)

    # Link komentara

  4. jel znate sta je najgore u celoj prici!?sjahace "kurta", a uzjahace "murta"!zivi bili, pa videli!
     (SRBIN, 4. septembar 2013 08:02)

    # Link komentara

  5. Ja sam cuo da je Obama licno zvao Vucica i naredio da Zvezda bude sampion ili ce nas ponovo bombardovati.(boze ima li te, 03. septembar 2013 17:34)

    Ja cuh da je za poslednjih 6 Partizanovih titula zasluzan niko drugi do Sveti Petar koji je Toletu zapretio Svetim Ilijom Gromovnikom licno. Pusti, mutna su to posla...
     (Sveti Jovan, 4. septembar 2013 07:52)

    # Link komentara

  6. Što se tiče toleta i namestanja loje se spominje u komentarima da zvezda da 4 komada svaku tekmu ne ni niko mogao da namesti prvenstvo, uprava partizana je stvarno očajna kad po sezoni uzme oko 15 miliona€ od prodaje samo a i dalje partizan u dugovima.
     (villke, 4. septembar 2013 07:45)

    # Link komentara

  7. Kujtim Salja, Ramadani, Dzevad, Fljamurtari, hmm, ima tu nesto...
    (saša, 4. septembar 2013 02:03)

    # Link komentara

  8. Ja sam cuo da je Obama licno zvao Vucica i naredio da Zvezda bude sampion ili ce nas ponovo bombardovati.
    (boze ima li te, 3. septembar 2013 17:34)

    Ja nisam pristalica teorije zavere, ali bez teorije zavere nema teorije zavere,a ona defakto kao takva postoji, i ako je neko poznat po tome to ste Vi,nisam rako da je tacno,mozda je- mozda nije, nego da su neki sportski sajtovi to objavljivali, a nemoj molim te ti da mi pricas o teorijama zavera...za sve Vam tole kriv i dug od 50 miliona, i Vujosevic u kosarci-KKPAR opet prvi, i "nagli uspon u VKCZV ti nije cudan....ma daj stvarno!P.S.Za sve krivim upravu svog kluba- za koga navijam, i ne verujem "legendama kluba" poput Lukica i Covica!
    (cartmanx, 4. septembar 2013 01:08)

    # Link komentara

  9. UO nije na nivou izazova Partizan u Evropi!!!!
    (BOŽA, 4. septembar 2013 00:39)

    # Link komentara

  10. Znamo sve ovo. Nego mnogo dobra fotka Beka Fontane i ovih krupnih kisnih kapi. Rado bi je uramio u velikom formatu.
    (Labud, 3. septembar 2013 23:57)

    # Link komentara

  11. Najveći krivci su navijači, kojima se lako zamazuju oči titulama Toletove lige ( i on je učesnik u podeli kolača), a kada se to glasno kaže , onda se prelazi na scenario br.2 :
    " Komšije su ljubomorne " (u prevodu - nismo za Evropu , ali smo ispred Zvezde ( kako - to nije važno )).
    Kada se dese stvari kao na utakmici sa Pazarom ( sve postaje ogoljeno i očigledno ) , kreće scenario broj tri : Vatrene izjave ( iz uprave), tipa : " ... volim i pomagaću FKP do kraja života " ... i to je dovoljno do sledeće nedelje i do sledećeg kola ! Onda sve iz početka ... povremeno ovaj šablon razbiju Kimi i drugi ( raznovrsnost u UBEĐIVANJU i DEMONSTRACIJI sile ili " JAČINE UPRAVE " ) .
    Smešno i žalosno - bez ikakvog sistema i ideje , samo prodaja magle !
    (OVČAR a ne OVCA !, 3. septembar 2013 23:20)

    # Link komentara

  12. Mnogo imena... pravih PARTIZANOVACA je ova uprava "potrosila".
     (pedja, 3. septembar 2013 23:20)

    # Link komentara

  13. Dok Djuric ne ode mene stadion nece videti. A da pisem o trosenju novca na ovogodisnja pojacanja od onolike prodaje ne mogu, jer cu se samo iznervirati jos vise. Zaradili su skoro 20 miliona ove gidine (ako je Lazar prodat za 10 m, Mitar 5m, Ivanov 2m, od Jovetica i Nastasica ukupno leglo 1.5m, od igranja LE prosle godine 2m i verovatno sam jos nesto zaboravio) a kupili Fofanu samo za 200 000. Sta reci...A stisli se za Radonjica i Pantica...Bruka i sramota ko vodi klub...Ogorcen sam...
     (R, 3. septembar 2013 22:50)

    # Link komentara

  14. ...da li neko moze da predpostavi gde bi Partizan bio danas da su ostali Zecevic i Bjeka?
    ...ok oterani su zasluzeno, ali ljudi znate li koliko su oni svetlosnih godina oni ispred ove garniture?
    ...ajde da maknemo Djuru i ceo UO ali molim vas nemojte da dovodite jos GORE ljude...zamislite da su nam Zabranjeni doveli onog Bogicevica, pa vec danas bi bili u stecaju.
    (duh sa sekirom, 3. septembar 2013 22:14)

    # Link komentara

  15. Stvarno sam prijatno iznenadjen ovim veoma kvalitetnim opisom na svo stanje u FK Partizan koje je kulminiralo posle duzi niz godina vladavine sumnjivog rukovodstva na celu sa Draganom Djuricem.
    Vasem tekstu nema se sta dodati kao ni oduzeti vec se samo zahvaliti.
    (ercov, 3. septembar 2013 22:04)

    # Link komentara

  16. Ne znam cemu opvakva analiza kad se zna da su najjaci igraci Partizana u Vladi Srbije i domacem savezu. AKo i kada ode Karadzic tim ce ostati bez najubojitijeg centarfofa kojeg je ikad imao ... pazi 6 titula u nizu namestio, pa za time moze da mu pozavidi i Modji iz Juventusa koji je za svoja dostignuca u namestanjima prvenstava i stelovanja titula za svoj klub zaradio dozivotnu suspenziju iz fudbala a klub prebacen u trecu ligu. ALi mi nismo Italija ... ovde novinari slave takvog "sampiona" koji gle cuda, ima iste dresove kao idol iz Torina i verovatno uzor u svemu pa i u namestanju.
    (Dendza, 3. septembar 2013 21:45)

    # Link komentara

  17. hoce li neko biti ljubazan da nam objasni ko moze da se registruje posle zavrsetka prelaznog roka? kakva su pravila? domaci igraci,igraci iz inostranstva,pozajmice,slobodni igraci?
    unapred hvala...
     (molim vas, 3. septembar 2013 21:27)

    # Link komentara

  18. Pogledaj te samo prvu sliku u analizi. Šćepović, u reprezentaciji. I onda će Vam sve biti jasno. I zašto je Partizan prvak toliko godina za redom, i zašto neumitno brže propada, vreme će pokazati, od Crvene zvezde.
    (vlada, 3. septembar 2013 20:34)

    # Link komentara

  19. Zar Nađ nije trebao da "otvori dušu" posle meča sa Radom?
     (Gurović, 3. septembar 2013 20:23)

    # Link komentara

  20. Kimi i ostale vodje primaju 2500 eura mesecno sto je lepih 30 000 eura godisnje a recimo malom Panticu nude 400 eura mesecnu stipendiju a iz istog razloga nema ni Radonjica. Djurica ne treba terati nego ga treba uhapsiti dok se ne odradi kompletna finansijska analiza i utvrdi finansijska situacija. Poz...
     (fenomen, 3. septembar 2013 20:08)

    # Link komentara

  21. zoran, 3. septembar 2013 11:08

    A kako taj Srbin nije lenj i ne voli da krade u KK Partizan ? Nemojte generalizovati jer ste uvredili masu postenih ljudi.

    ===…==

    Prijatelju, u KK Partizan je takodje doslo do velike kradje. Ne znas ti kako se Vujosevic, Danilovic ugradjuju u razne ugovore. Sve ce izaci na videlo. Samo polako. Progovorice neko, uskoro.

    Da masovno nismo lenji i podlozni korupciji, chast izuzecima, ne bi nam drustvo bilo kako jeste danas. Nema tu puno filozofije. Nas covek nece da okreci kucu, zavrsi fasadu da ne bi placao porez na nekretninu. To se radilo godinama, decenijama. Ne znam da li se tu zakon menjao. Slusham seljaka, u Srbiji, kako akze da poliva pesticidima povrce i voce za prodaju na pijaci, ali svoje za kucu cuva od otrova. Shta je to nego nedostatak karaktera. To je virsu koji gotovo neprimetno udje, ali se rashiri kao rak.
    Ziveo sam dugo u inostranstvu. Posmatrao anse ljude. Menjaju se kada ih zakon pritisne, ali chim im das malo shanse da se vrate na staro, eto ih nazad. Dok tu bolest,, to ejste bolest, ne izlecimo nema nista od boljeg sporta i drushtva generalno.
    Svakako da ima pojedinaca koji su iznad ovog stanja, ali su toliko retki da ne mogu protiv mase.
    Ja vam garantujem da policija i sudstvo urade svoj posao kako treba da u nasem fudbalu 80% ljudi bi bilo u zatvoru. Nemam trunke sumnje.
    (zoran, 3. septembar 2013 18:39)

    # Link komentara

  22. Под хитно вратити са позајмице Стефана Ашковског (највећи кикс струке), који би покривао целу леву страну, има одличан смисао за комбинацију, а зна и голове да даје, и Давида Мангу који може да игра на више позиција ,по страни,чак и полушпица,и довести још три-четири фудбалера- један штопер,један доообар шпиц н ОБАВЕЗНО један или два плеја,да организују игру(коју немамо-баш због њих)па да заличимо на тим.
    (Дуршлук II, 3. septembar 2013 18:12)

    # Link komentara

  23. Bravo za Milosa Saranovica, najozbiljnijeg sportskog novinara u Srbiji.
     (Milan, 3. septembar 2013 17:36)

    # Link komentara

  24. P.S.Pojavila se vest na nekoliko sportskih sajtova da je navodno na Djuru vrsen pritisak od strane vlasti da ne kupuje igrace, i tako oslabi PFC, ne bi li Zvezda bila prvak, ja vise u to ne znam da li da verujem!
    (cartmanx, 3. septembar 2013 11:29)

    Ja sam cuo da je Obama licno zvao Vucica i naredio da Zvezda bude sampion ili ce nas ponovo bombardovati.
    (boze ima li te, 3. septembar 2013 17:34)

    # Link komentara

  25. Ocigledno je da Uprava Partizana ne moze raditi kao pre, a raspolozivi novac je preusmeren na servisiranje dugova nastalih ranije, kako bi se pojedini clanovi "skinuli sa tapeta". Ocigledno je i da se Partizan uzdao u svoju skolu i da nije puno mario za skauting, a kada se desilo gore navedeno prodati su igraci koji su trebali da igraju u Partizanu dok sledeca generacija ('96) ne stasa za prvi tim. Posto nije bilo para, dovedeni su samo oni koji su mogli biti dovedeni (lepo opisani u tekstu), a sledece godine Partizan mora da proda i omladince da bi skrpio budzet. I tu je sah-mat. Istaknuti clanovi Uprave i njihovi poslusnici daju ostavke, upropastivsi sve sto se upropastiti moglo, a Partizan krece ispocetka i u zapecku i u nasoj ligi. Istaknuti clanovi Uprave nestaju i iz medija i nikada im se vise ne cuje glas niti ko zna gde su, a Partizan vode ljudi koji zaista vole klub. I ja se iskreno nadam da ce ovako biti, ma koliko bolno bilo, nadam se da nece biti privatizovan, jer je najizglednije da ce ga kupiti upravo oni koji su ga i upropastili.
    (darko, 3. septembar 2013 17:30)

    # Link komentara

  26. I sa takvom analizom koja je po meni samo delimicno tacna Partizan je zaseo na celnu poziciju ( sto je cinjenica) i nadam se tu i ostati! Sest godina odlaze i mladi i " stari" a klub redja titule,i u minusu je 2,400.000 evra,pre prelaznog roka,tako da se i to moze pokriti.Sta reci tek za Zvezdu: 50.miliona evra minusa i 35 igraca prvog tima ?
     (emirati, 3. septembar 2013 17:20)

    # Link komentara

  27. Zvezdu i Partizan odavno vode ljudi iz senke preko bande sa tribina,to nam je javno demonstrirao jedan od vodja grobara skidanjem trake Scepovicu.Javna je tajna da te iste vodje uzimaju procenat od prodaje igraca i primaju plate kao zaposleni u klubu(samo malo vise).Kakav bre Djura,pa zar neko veruje da covek koji nezna da prica,i koji na konferenciju za stampu nosi "puskice"(a ni sa njih ne ume da procita) stvarno vodi Partizan.Isto je i u Zvezdi!
    (smejem se, 3. septembar 2013 16:57)

    # Link komentara

  28. Dosta vise oko toga da je Djukic oteran.
    covek je izdao Partizan!Stavio je u zadnem kolu Zuku i Tosica u tim...i oni su cistili kartone protiv CZ...i nisu igrali!
    I...pobegao je u Terzicevu reprezentaciju! dobar je trener ali ovo je fakat!
    Nego...zna li neko sta se desava oko Djurdjevica? Svi su zacutali...cak i Ranko Stojic danima nije ni rec progovorio:))
     (bobanmkd, 3. septembar 2013 16:41)

    # Link komentara

  29. Istine radi,Partizan pregovara sa dva stranca(pominje se Cleo i neki brazilac stoper)i dovode na pozajmicu beka iz nase lige.Za one koji neznaju sta znaci to i kako to moze evo i objasnjenja.Prelazni rok je zavrsen za kuppovinu nasih igraca a ne stranih i pozajmice su naravno dozvoljene..Nadj je inace spremio pricu za novinare ali se povukao i ceka ova tri transfera...toliko o istini
    (poznavalac uprave, 3. septembar 2013 16:41)

    # Link komentara

  30. Sve je to cena besmislenog prvenstva. Partizan može da prodaje koliko hoće jer zna da ga čekaju utakmice poput Pazara, Radničkog itd gde ne može da izgubi. Makar sudija poklonio 3 gola ali partizan mora da pobedi i bude prvak. Godinama se to radi a onda se nekim čudom o tome više ne priča. Evo i utakmica sa Pazarom se zaboravila. Najveći skandal u istoriji srpskog fudbala ne već zaboravljen! I tako partizan svake godine prvak, pošto im igrači i ne trebaju za titulu prodaju se kao na traci i klub pada sve niže. Rezultat toga je 2000 ljudi va tribinama i bežanje svakog ko napuni 18. Grobari uopšte ne mogu da shvate koliko štete su napravile nameštene titule celom prvenstvu. Problem je što je njih briga što ispadaju od Šamroka, Tuna itd jer gledaju samo u Zvezdu. Decenijski kompleksi su izašli na površinu i kad se ukazala prilika nisu se više birala sredstva da se dođe do cilja. Ovi mlađi ne mogu ni da shvate o čemu pričam jer prate 7-8 godina ali znaju njihovi očevi. Krenulo je sa Bjekovićem i kompanijom i nastavilo se. Ja samo pitam, sad kad se izjednačio partizan po titulama može li konačno da se igra fudbal? Mogu li njegovi protivnici da izvedu ceo tim i da ne dobiju crveni, penal, poništene golove itd? Uništeno je sve gospodo. Jel dovoljno sad? I prekinite mladim grobarima da ispirete mozak o Zvezdi kao najvećem zlu 20. i 21. veka jer su već i ovako prepuni mržnje. Novosti su ladno objavile vest da je Zvezda dala gol iz ofsajda u prošlom kolu! Više nije bitno ni šta vidimo, samo da se pljuje. Nameštene utakmice i fudbal bez smisla u kome se sve unapred zna uzima danak i to žestoko.
     (Gubi se Tole ODMAH!, 3. septembar 2013 16:40)

    # Link komentara

  31. Sve dok u upravi budu sedeli nesposobni i nestrucni ljudi, do tada ce Partizan da tone. Djura & co. su samo tu da se nahvataju para. Imaju placene navijace, koji po potrebi uskacu i uticu na smirivanje situacije, pa onda opet sve po starom.
    Resenje je dovesti prave strucnjake i ljude koji vole I nose u srcu crno-bele. Nije problem u finansijama posto se dobrom politikom ista moze resavati, vec u nezajaljivosti frizure i drustva.
     (zemunac, 3. septembar 2013 15:41)

    # Link komentara

  32. Da, odličan tekst. Napokon nešto što ne bi trebalo da izazove bes navijača, mržnju, već da zajedno potražimo odgovore, pa ko zna, možda ih i dobijemo.
    (Napokon, 3. septembar 2013 15:32)

    # Link komentara

  33. A bilo bi interesantno da istražite malo ko zapravo poseduje igrače i zašto je Partizan postao samo izlog za igrače nekih ovakvih [link] agencija. Generalno ljudi kad nas saberu transfere, pa kažu da je Partizan prihodovao 18 miliona. Međutim pitanje je koliko je Partizan uopšte vlasnik tih igrača koji su otišli. Bilo bi jako lepo kada bi saznali koliko je od tih 18 miliona završilo u džepovima raznih agenata , a koliko je Partuzan stvarno dobio. Mada to je možda više tema za neki Insajder nego za sportsku redakciju.
    (Parce slagalice, 3. septembar 2013 15:28)

    # Link komentara

  34. Sta reci o ljudima kojima ni Djukic nije odgovarao.Bagra ga je oterala isto kao sto je bagra oterala i Antica sa mesta selektora.Navijac sam zvezde i ni tu nije nista bolje.
    (Nedjo, 3. septembar 2013 15:16)

    # Link komentara

  35. zoran, 3. septembar 2013 11:08

    A kako taj Srbin nije lenj i ne voli da krade u KK Partizan ? Nemojte generalizovati jer ste uvredili masu postenih ljudi.
    Istina je da su se u fudbalske strukture inflitrirali takvi ljudi o kojima vi govorite, fudbal nam je kriminalizovan. Partizan je ekstreman slucaj, jer niko od klubova u Srbiji nije imao toliki priliv novca kao partizan (transferi,novac od ulaska u grupna takmicenja)poslednjih desetak godina.
    Iako je prethodna garnitura u partizanu isto bila jako losa(sramotno namestanje petah tikve) ona je ipak bila bolja po mom misljenju od ove sadasnje. Put koji je tada vodio do LS-a je bio skoro nepromostiv jer su u poslednjoj prepreci ka LS-u bili uglavnom timovi iz lige petice. A sezone 2003,2004 su sezone za pamcenje. Takve sezone ova sadasnja garnitura nikada ne bi napravila iako je partizan prethodnih sest godina na izvolte imao titulu(zvezda u rasulu) te isto prolaz do LS-a jer je platini promenio sistem za ulazak u LS. A transfera nikada vise,novac koji je mogao da se obezbedi za pristojna pojacanja garantovali bi zapazene rezultate u evropi. Umesto toga dugovi, bukvalno se ne potrosi evro za pojacanja a otresaju nas neki anonimusi od klubova.
    Ali lako je tako raditi kada imate cistu situaciju, drzava koja radi sa tobom(sps u upravi), jug drze pod kontrolom koji im daje podrsku sve ove godine. Dok se ne raskrinka ta sprega nema napred.
    (Marko, 3. septembar 2013 15:16)

    # Link komentara

  36. Albert Nadj ce da kaze sve posle utakmice sa Radom-ali u sledecem prvenstvu.
     (izgleda, 3. septembar 2013 15:14)

    # Link komentara

  37. slazem se da ova uprava treba da ide,ali zasto preuvelicavati stvari,partizan se vec u zadnjih dve tri godine muci sa svakim protivnikom u evropi nije to problem od ove godine,ova ekipa kakva god daje prva je na tabeli dala je najvise golova u ligi,sta onda reci za druge ako su oni u problemu,
    (aco, 3. septembar 2013 15:04)

    # Link komentara

  38. Zeko vrati see! Zeko vrati seee!
     (Miroslav, 3. septembar 2013 14:56)

    # Link komentara

  39. Pogledajte klip o Manceu i ljubavi...Kakvi bre roditelji,menadzeri,nadri-strucnjaci,samo privatizacija,a Partizan sa osnovom iz mladjih kategorija moze vrlo brzo i u Evropi da zablista...
    (Aleksandar, 3. septembar 2013 14:40)

    # Link komentara

  40. Zna se koje jedini i iskljucivi krivac za ovo, malo je reci alarmantno stanje u FK Partizan. Jedini krivac je predsednik kluba i njegov UO! "Covek" cije ime nezelim ni da izgovorim. "Covek", ako to uopste i jeste, a mislim da nije zavio tolike firme u crno. "Covek" koji placa navijace da ga ne diraju. Dokle bre vise!? Sto pre oterati i njega i njegove poltroncice iz naseg kluba.
    (1978, 3. septembar 2013 14:27)

    # Link komentara

  41. Vi stvarno mislite da je samo Djura kriv ili da se on nesto preterano pita. Partizan i Zvezda sluze za pranje i izvlacenje para, sto drzavnih sto privatnih. Zato moraju oba da postoje a ne samo jedan. Da mi imamo cime da se prepucavamo.
    Da bi se utvrdila krivica dovoljno je da Partizan transparentno prikaze prihode i rashode. Mislim da se to ne bi svidelo mnogim ljudima.
    (drvobradi, 3. septembar 2013 14:25)

    # Link komentara

  42. [link]
    (brrrrrrr, 3. septembar 2013 14:15)

    # Link komentara

  43. Berba 94 uveliko rasprodata,a onda mladi Pantic gresi sto ne potpise ugovor jer bi ga ovi brzo prodali! Ovo je cist biznis nema tu ljubavi ka klubu!
     (Sasho, 3. septembar 2013 14:12)

    # Link komentara

  44. Kimija za predsednika...
    (antigrobar, 3. septembar 2013 14:01)

    # Link komentara

  45. Ma koj prelazni rok ? Zar mislite da nasi klubovi imaju neki sistem za prelazni rok ? Za to su potrebni skauti,dani i meseci rada,da bi se jedan igrac doveo ! Kod nas dodje menadzer koji ima par balvana i kaze evo ovaj,evo ovaj,evo ovaj,kaze kako se dele procenti,kome koliko ide u dzep i tu je kraj svake price ! Oni napune dzepove,igrac igra za mizerne pare,a navijaci mirni jer je doslo "pojacanje" ! Samo da vam kazem da Evandro,inace po meni sjajan igrac igra u Estorilu za 6500 eura mesecno,a u Zvezdi su mu sigurno davali vise,ali na koju foru vise ! Proknjize 15.000 eura,kao da igrac toliko prima platu,njemu daju 5000,a oni podele 10.000 naravno uz dogovor sa igracem ! Ko na tako nesto ne pristane,on ne dodje u Partizan,Zvezdu i to je u principu to ! Manite se prelaznih rokova ! Da ne racunam ovu decu iz Partizana,tipa Ninkovic,Mitrovic i ostali i decu iz Zvezde,od iskusnih igraca Partizana i Crvene zvezda niko nije u stanju da sasatvi jedan tim koji bi se plasirao u LE,garant !
    (J.D.Aleksandar, 3. septembar 2013 13:49)

    # Link komentara

  46. jabilondo-koji bre ti obraz spominjes,usima da se pokrijes...pises gluposti i nerealne price komplexu
     (u nedogled, 3. septembar 2013 13:35)

    # Link komentara

  47. ne trebaju nam neprijatelji da nas uniste,uradice to djura&co
     (VASA, 3. septembar 2013 13:18)

    # Link komentara

  48. cinjenica je da su ubog lose odradjenog prelaznog roka i ispadanja iz evrope smenjeni krstajic i stanojevic uz argument da treba da snose odgovornost. Cinjenica je da za istu stvar - katastrofalan prelazni rok i sramna igra u evropi, djuric i nadj izbegavaju da snose posledice i odu iz kluba. Ono zbog sto su zamerali drugima ne zameraju sebi. E pa u mom partizanu ne moze! Prodata je kicma tima ivanov markovic mitrovic - ukupno 15 miliona. Poplaceni jug ne sme da kaze ali ja smem: Uprava napolje!
     (pfcnaj!, 3. septembar 2013 13:05)

    # Link komentara

  49. sjajan tekst...
    najveci krivac je uprava, koja katastrofalno vodi klub, sa ovim potencijalom mogli smo mnogo vise
    (goran, 3. septembar 2013 12:56)

    # Link komentara

  50. Prvo, jedna veoma bitna stvar se precutkuje, a to su pretnje igracima da ne dolaze u Partizan. Kako se drugacije mogu objasniti nedolasci Petkovica i Djurdjevica, iako je sve vec bilo dogovoreno i sa klubovima i sa igracima?
    Drugo, za nas je jos I bolje sto ti (polu)igraci nisu dosli, jer u nasoj ligi nema igraca kvaliteta Partizana, iz jednostavnog razloga, jer su fudbalski neskolovani!
    Trece, i sa ovakvim sastavom, Partizan je za bar 2 klase bolji od konkurencije!
    Cetvrto, jedini preduslov da pruze ono sto realno mogu je da se ostave na miru i da im se omoguci na terenu da to i pokazu...
    (Razum, 3. septembar 2013 12:50)

    # Link komentara

  51. Nebitno je sto navijam za Zvezdu, kada je u pitanju sport citam sve vijesti. Ova tema mi je bila interesantna, jer eto ne mrzim Partizan, zamislite. I zbog toga su mi nejasni komentatori kojima je za katastrofalan prelazan rok kriv niko drugi nego zamislite Zvezda i drzava Srbija! Da nije zalosno bilo bi smijesno. Svoju pravu vrijednost FK Partizan pokazuje u Evropi gdje ga vise nema, kao ni moje Zvezde. Konferencije za stampu u prostorijama kluba vam drze kriminalci, a vi se uhvatili Zvezde. Mi smo navijaci i treba da navijamo za svoje klubove, a ne da krivimo druge sto ispadamo od klubova koji se prije 10god. nisu kroz kvalifikacije mogli izboriti da igraju sa nama. Pozdrav!
     (Banja Luka, 3. septembar 2013 12:43)

    # Link komentara

  52. Стварно не верујем у теорије завере и мислим као навијач Звезде (можда и редак) да је Партизан сасвим (иако је било неких сумњивих ситуација)заслужено освајао титуле претходних године уз редовно играње у Европи и продају врхунских талената, све супротно од Звезде. Међутим то параноисање карактеристично за нас је невероватно, прво је Ружић препрошле сезоне причао да "Партизан не мора увек да буде први" па на крају освоји титулу. Прошле сезоне је била ујдурма од стране Ружића да Партизан предаје титулу да Вучић не би хапсио Ђурића због његових сумњивих радњи око предузећа и шта би, растурили сте нас у дербију. Сад исто, нисте доводили појачања јер се опет "предаје" титула нама. А нико се не запита поред толико продатих играча и близу 20 мил. од трансфера само ове године зашто Ђура узима кредит и ставља хипотеку на Телеоптик. И овај што каже да је већи блам испадање од Туна него Шамрока није реалан, па играчи Шамрока нису имали потписане професионалне уговоре. Из Партизана се више краде него из Звезде, ми никакав већи трансфер нисмо имали годинама, без Европе, а ви 2 пута ЛШ, 5 ЛЕ (новац од учешћа, тв права улазнице, спонзори) вишемилионски трансфери. И тај трансфер Шћеповића од 3.5 мил. ми је невероватан за тако лошег играча, ко зна у чије ће руке завршити тај новац колико су га гурали, у касу Партизана сигурно неће.
    (mica, 3. septembar 2013 12:40)

    # Link komentara

  53. ja sam kriv za sve!
     (Albert Nadj :), 3. septembar 2013 12:34)

    # Link komentara

  54. Glavni krivci su plaćeni navijači koji štite upravu, i mi koji to trpimo...
    (Realan, 3. septembar 2013 12:32)

    # Link komentara

  55. Reci cu pa mi nalupajte minuse koliko god zelite !!!
    Neposredni krivci, a vi sami rasudite po cijem nalogu i zasto, i neposredni izvrsioci propasti Partizana su njegovi "navijaci". Ona razularena rulja, banda...koja je oterala, u zadnje dve decenije najuspesniji tandem na celu Partizana ( sta god mislili o njima)- Zekovic i Bjekovic. Ovi amateri a posle njih, pa i posle posle njih i svi ostali, nemaju ni viziju, nemaju ni znanje, nemaju ni zelju da bilo sta menjaju...Nemaju karakter.
    Pri tom ne mislim da bi, recimo Krstajic, bilo sta drugacijeg doneo...Covek je, prosto, nepismen za takvu funkciju..MIslim na neke nove ljude koji imaju i znanje i obrazovanje i sarm i veze u svetu fudbala...ljudi koji imaju viziju i mogucnost predvidjanja...ljude koji znaju sta treba da se uradi...
    ne mislim ni da je Savo Milosevic bio resenje...Ali, setite se Djurovicevih jurisnika uoci izbora za predsednika kluba...Setite se onih transparenata: "Savo, odhebi..."...E pa sad, odhebite vi..Boli me uvo sta ce biti sa (mojim) Partizanom...
    (Pobesneli max, 3. septembar 2013 12:30)

    # Link komentara

  56. perisa
    po cemu je partizan najbolji?
    nebih se kladio da je bolji od zvezde i vojvodine.vi nemate kvalitetnog igraca.po meni mali zivkovic vam je najboli trenutno.bice odlican igrac a ovi ostali su ispod proseka da nijn ilica neznam kako bi povezali dva pasa.
     (zeljko, 3. septembar 2013 12:30)

    # Link komentara

  57. (CostaK, 3. septembar 2013 11:57)

    Ako su kupljene titule, kupljene su na stetu Vojvodine, mozda Jahodine ili nekog treceg. Da je sve korektno u ovoj drzavi, prosle sezone bi Partizan bio 4. ili 5. na tabeli, a Zvezda prva, ali u 4. ligi, jer da vam nije tog Toleta, tavorili bi u istom rangu, iz istih razloga, kao i Renders.

    Pa i da ne dugujete, nemate kvalitet (bar polednjih sezona) za prvih 5 mesta na tabeli. I mala digresija: 6 godina nisam video Zvezdinu titulu u fudbalu, 15 u kosarci, a 18 godina nisam video penal za Partizan na derbiju. A bilo je materijala, mnogo boljeg od onih sramnih dosudjenih za "faul" nad Pjanovicem i "ruke" Rnica.

    Pa vi kukajte o namestanju, ako imate obraza, koliko i uprava Partizana...
    (Jabilondo, 3. septembar 2013 12:23)

    # Link komentara

  58. I onda ce neko iz nama rivalskog tabora da se zacudi zasto nas je tako malo na stadionu? Evo odgovora, crno na belo!

    Nazalost, zivimo u vremenu kada pametni cute, a fukare kolo vode i bogate se bez pokrica, bez 1% zasluga. Tako je u svim sferama, pa i sportu i fudbalu. Zato ljudi nece da idu na stadion, kidaju nerve i nadmecu se sa "jacim", klasicna borba sa vetrenjacama, unapred izgubljena.
    (H8er, 3. septembar 2013 12:22)

    # Link komentara

  59. Partizan i sada ima najbolji tim u Srbiji. Analiza odlazaka i dolazaka je tacna, a realno Djemba je mnogo bolji igrac od Meda, Markovic ni prodlu poluseznou gortovo da nije igrao, a Fofana je daleko bolji igrac od Scepovica.
    jedina razlika je Mitrovic (i to ogromna).

    Partizanu je za ucesce u Evropi nedostajao jedan stoper, jedno krilo i TRENER!!!
    Da jse igralo u drugoj formaciji, da se vec fizicki istorsenom Ilicu nije mnametala obaveza iranja na zadnjem veznom, da je umesto Jojica bilokoje krilo igralo, ...dakle, da je postojao trener,Partizan bi opet igrao jesen u EL.
    Ovako,treba pripremiti ekipu na prolece,da bude spremna za ucesce u kvalifikacijama.idealnobi biloda se zadrze postojeci igraci, da se zahvali ovima kojisu na pozajmicama, da se dovedu stoperi i desni bek, jos jedan spic i krilo, i da se prvenstveno zameni trener.

    A Zvezdini navijaci opet treba da se nadaju,jer idalje nemaju najbolji tim u drzavi.i pored silnog guranja, ukoliko Partizan zameni trenera,osvojice bodove u derbiju,bice opet razilak 5-8 bodova, itd,itd...
    (perisa, 3. septembar 2013 12:20)

    # Link komentara

  60. Ovo je veoma interesantno Brankica bi mogla ovim da se pozabavi.
    [link]
    (veoma zanimljivo, 3. septembar 2013 12:15)

    # Link komentara

  61. Odličan tekst, što je pomalo neobično za sportsku redakciju B92, ali popravljate se polako. :)
    (Toza, 3. septembar 2013 12:14)

    # Link komentara

  62. znao sam da je zvezda kriva!!!a ko bi drugi!?
     (igor, 3. septembar 2013 12:13)

    # Link komentara

  63. pocetak kraja
     (bgd, 3. septembar 2013 12:12)

    # Link komentara

  64. Slazem se sa vecinom ovde nesto je sumnjivo..Petkovic potpisa pa nista za Djurdjevica ode ponuda pa nista.....KK Partizan blokiran a koliko vlast ima uticaja na sport u Srbiji dovoljan je primjer VK Radnicki....
     (SFRJ, 3. septembar 2013 12:05)

    # Link komentara

  65. Sad se svi prave strucnjacima, krive Rasovica i Nadja za neuspehe a onomad su bili za njih da dodju na te pozicije, glavni krivac je Djuric sto se mesa u transfere pa posle krivi trenera i direktora tako je bilo i sa Krstajicem, Tumbakovicem i sada sa Nadjom...On definitivno mora da leti iz Partizana, treba u klub da se vrate legende poput Radomira Antica, Save Milosevica, Ivice Kralja, Lotara Mateusa, Milivoja Cirkovica..
    (Boris, 3. septembar 2013 12:02)

    # Link komentara

  66. Hohoho...vidim da se partizanu ne dozvoljava da odradi prelazni rok, da je Zvezda po vama vec prvak...pa ljudi smesni ste.
    Meni se pre cini da je SPS svoje pulene upozorio da ce Tole da ode i da sa lovom od ovog prelaznog roka sada krpe rupe da prikriju ono sto su radili vec nekoliko godina.
    Sredice Djura i Tole sve papire, nemate brige ali onda kada budete rekli da su vase titule postene nemoj niko da zucne o tome da ste u isto vreme i pljackani.
    Sve ima svoju cenu, naravno da kupljene titule nisu besplatne, ako vam je za utehu eto stigli ste nas to broju prvenstava, samo na vasu zalost svi znaju kako i na koji nacin...
    (CostaK, 3. septembar 2013 11:57)

    # Link komentara

  67. A ko ima pravo da sputava i onemogućava ekstra fudbalera da unovči svoj talenat, ako on ne može adekvatno da ga nagradi. U isto vreme na taj način klubovi egzistiraju jer drugi način finansiranja u ovim ekonomskim uslovima kod nas ne postoji. Zato treba i na ovaj način preživeti ova ''vunena vremena'' .
    (Mićko, 3. septembar 2013 10:57)

    A ko sputava i onemogućava ekstra fudbalera da ne potpiše višegodišnji ugovor sa klubom koji ne može da ga adekvatno nagradi, zašto odmah ne ide tamo gde može da bude nagrađen?
    (zexy, 3. septembar 2013 11:56)

    # Link komentara

  68. Potpuno istinito...ali ništa neće biti promenjeno dokle god nekom baji ne pukne film i nekom ne razbije glavu.
    Nažalost, u Srbiji samo tako može biti nekih promena. Borba mora da počne što pre.....
    (ŠID, 3. septembar 2013 11:51)

    # Link komentara

  69. Slazem se sa tobom Dacho nekom je u interesu da Partizan ne bude prvak i da Djuric ode i neko je platio navijacima da vicu to sto vicu susret Vucica sa Alkatrazom na stadion je jedno od objasnjenja ne i jedino.
    Ovo je pravo pitanje za ovog coveka [link].
    Preporucujem svima njegove emisije prosli put je pricao kako je Golac u Engleskoj u Sautemptonu postigao vise nego Dzajic u Bastiji.I kako je za vreme Golca Partizan igrao atomski fudbal.Mislim da on treba biti sledeci trener umesto Rasovica ili da vodi reprezentaciju sto bih vise voleo.
    ((Dacha, 3. septembar 2013 11:35), 3. septembar 2013 11:50)

    # Link komentara

  70. Dva napadaca ce igrati celu sezonu. Ako Zvezda sada ne uzme titulu, nece je uzeti nikada! Sto se tice Dachinog komentara delimicno se slazem. Veci je blam ispadanje od Tuna, nego od Samroka npr. JEr je tada Partizan bio vrhunska ekipa. Samo srece nisu imali i to je bilo to. Moguce da se radi o smeni na tronu i da bi Srbija bila mirnija ako CZBG uzme titulu. Ima i tu istine. Tek cemo videti sta ce biti.
    (NN, 3. septembar 2013 11:46)

    # Link komentara

  71. Imam utisak, iako sam protivnik teorija zavere, da se u klubu (uprava, konkretno) namenski radi na slabljenju ekipe, kako bi drugi tim (Zvezda?) bio sampion, jer ovakvo prvenstvo gubi na zanimljivosti, a apetiti navijaca odavno prelaze okvire domacih trofeja.

    Kako god, zbog nesposobnosti ili namenski, uprava mora da ode, ali niti ce to ona uraditi, niti ce je na to pozvat navijaci sa juga. Njima je bio bolji Djura nego Savo, cutali su i kad su isli Djukic, Tomic, Petric, Mirkovic, Krstajic, Stanojevic, cutace i sad. Placena gostovanja po Evropi i konferencijske sale imaju vecu vrednost.

    Zato sam se i ja, navijac Partizana, pomirio sa tim i sad samo idem na utakmice Cukarickog - zdrava logika uprave, mirnija atmosfera i malobrojnost onih navijaca koji mogu da poremete ova dva faktora, da ih je vise.
    (Jabilondo, 3. septembar 2013 11:39)

    # Link komentara

  72. u toku je predaja titule. svaki znak pitanja i u tekstu i u komentarima je potpuno besmislen.
    (ludak, 3. septembar 2013 11:38)

    # Link komentara

  73. Za 6 uzastopnih titula, 2 ucesca u ligi sampiona i stalno ucesce u prethodnih 10 sezona u Ligi Evrope (izuzev dve), pozitivan finansijski bilans iuz forsiranje sopstevnog razvojnog kadra iz Teleoptika... pa verovatno da je za takvu situaciju "kriva" i uprava. Pitanje je zasto mediji i deo navijackih grupa Partizana tako ocajnicki zele smenu te i takve Uprave? Sto se tice medija, tu je stvar manje vise jasna. Velika vecina medija u Srbiji je gotovo navijacki na strani Crvene Zvezde (tu ubrajam i B92). Sto se tice drzavnih struktura situacija je takodje slicna, uvek su vece pare gurane u Zvezdu jer jednostavno drugacije nije ni mogla da opstane jer sopstveni omladinski kadar zvezda jednostavno nema. Medjutim najinteresantnije je zasto deo navijaca Partizana zeli Djuricevu smenu. Ako se pogleda racionalno, bez obzira na njegov nesumljivi "sojicevski" imidz, Djuric nije napravio puno gresaka, barem ne samoinicijativno. Njegove najvece greske su apsurdno, lica u Partizanu u koje se ti isti navijaci najvise i kunu: Krstajic sa katastofalnim prelaznim rokom kada smo ispali od Samroka, i Vuk Rasovic, tvrdim najgori trener koji je ikada vodio Partizan. S druge strane Djuricu se zamera sto se direktno mesa u transfere. Pa nisam siguran da se i ja licno se ne bi mesao u transfere da vidim kako mi sportski direktor dovlaci napadaca od milion i po evra koji ne postigne gol u prvih 15 utakmica ko onomad eduardo ili beka sa platom od 350 hiljada EUR-a koji dodje povredjen u klub?
    (Dacha, 3. septembar 2013 11:35)

    # Link komentara

  74. Zaboravio sam da navedem jednu bitnu stvar.Uz duzno postovanje ipak u odlicnoj analizi ste zaboravili dve stvari:
    1.Sasa Ilic-covek odavno...a sada apsolutno nemoze da odgovori zahtevu da bude prva violina u veznom redu! To je valjda svima jasno
    2.Stoperi-tu je situacija jos kriticnija!Zaboravili ste da je otisao standardno solidni Pajovic i da sada njega menja Stankovic...koji 3 godine nije bio opcija...dakle rezervina rezerva!Ukoliko se povredi vremesni Obradovic stolerski par bi bio:Ostojic/Stankovic!?
    Znaci,bez stopera,desnog beka,napadaca i jednog veznog...Partizan nema takmicarski tim za bilo koju kategoriju lige u Srbiji.
    Svako ko prihvati da radi u tim uslovima nije nista drugo osim veliki poltron na kome ce se kola slomiti pre ili kasnije.
    Hvala B92 na otstupljenom prostoru.
     (bobanmkd, 3. septembar 2013 11:35)

    # Link komentara

  75. Maliciozan tekst, ja i dalje verujem u rukovodstvo i mislim da su uradili odličan posao, bolje od Zvezde!
    (Bob Rock, 3. septembar 2013 11:29)

    # Link komentara

  76. - Marković – 10.000.000
    - Mitrović – 5.000.000
    - Šćepović – 3.500.000
    - Ivanov – 2.000.000
    - Manga i Davidov – 1.000.000
    - procenti Jovetić i Ljajić – 1.500.000
    - UEFA 2.000.000

    TOTALNO… 25.000.000 Evra

    Kupljen samo Fofana za 200.000 evra!

    TOTALNO 200.000 evra! …
    Pametnom dosta!

    P.S.Pojavila se vest na nekoliko sportskih sajtova da je navodno na Djuru vrsen pritisak od strane vlasti da ne kupuje igrace, i tako oslabi PFC, ne bi li Zvezda bila prvak, ja vise u to ne znam da li da verujem!
    (cartmanx, 3. septembar 2013 11:29)

    # Link komentara

  77. Ovo je manje vise realnost srpskof fudbala u zemlji gde privreda ne postoji i gde nema nikakve realne mogucnosti povezivanja sporta i privrede. Dakle Partizan, Zvezda i ostali nasi klubovi ce morati da zive od proizvodnje i prodaje igraca, samo je pitanje u kojoj ce fazi morati da te "proizvode" prodaju.
    Jedina nebulozna stvar je da ti drzavni klubovi nikada ne izlaze u javnost sa svojim jasnim prihodima i rashodima. Da budem jasan, ne zelim da virim u tudje dvoriste, ali dokle god nisu privatizovani morali bi javno da sve objavljuju.
    Pa taj partizan je ove godine prodao Markovica, Mitrovica, Scepovica, Ivanova, dobio procente za Ljajica i Jovetica.
    Klub koji proizvodi i prodaje tolike talente, ako nema medjunarodnih sportskih ambicija morao bi da bude prepun para.
    Najzalije je sto ovo svi znaju ali nama problemi o dalje stoje.
     (rj, 3. septembar 2013 11:29)

    # Link komentara

  78. Pogledajte sadasnji vezni red pa ih uporedite sa Mangom i Eliomarom! Oni su za Ninkovica, Jojica, Markovica, Malbasica izmislili fudbal, ali se ne ''uklapaju u koncepciju'' jer su previse brzi ! Ima tu jos nesto, Albert Nadj ocigledno mrzi strance koji su uz to i kreativci, setimo se ko je oterao Moreiru uz Djurica i Stanojevica!!!
     (Djoda, 3. septembar 2013 11:22)

    # Link komentara

  79. Kako neko misli da uspešan klub vodi trio Đurić, Ružić, Nađ? Oterali su Đukića ( sad se vidi kakav je trener ), pa Jokanovića ( pokazaće i on koliko vredi ), pa Stanojevića, a onda doveli Vermezovića i na kraju Rašovića. To je dovoljno da svi daju ostavke. O ostalom samo dve reči. U mnogo težim uslovima, Zečević i Bjeković su uradili sve čime Partizan danas može da se diči. Pogledajte Zemunelu! Da su dobili dozvolu, izgradili bi sa Švajcarcima stadion i Partizan bi danas bio evropski, moderan klub. Dođu taksisti, propali direktori državnih preduzeća i oteraju Zečevića. I gledaju da kraduckaju koliko god se može. Šta je u igračkom i ekonomskom smislu dobio Partizan otkad su oni tu? Ništa, ali je izgubio skoro sve što su mogli da pokradu.
    (Mrgud, 3. septembar 2013 11:18)

    # Link komentara

  80. "Partizan je sedam puta u deset godina igrao u grupnoj fazi evrokupova, ove jeseni neće."
    To je zapravo najveca razlika izmedju Partizana i ostalih ekipa koje pricaju da je prvenstvo namesteno.
    Sto se tice krivca ... pa ko iole normalan zeli da podrzi ovakvu upravu?
    Nije Tole kriv za stanje u fudbalu. Krivi su svi , sve same postenjacine.
    (Hoces Iskreno ?, 3. septembar 2013 11:13)

    # Link komentara

  81. @jasna je politika partizana za ovu sezonu, sa losom ekipom i dobrom LOGISTIKOM ce probati da budu prvaci, i nece biti daleko od toga. Ako kojim cudom ne uspiju u tome, osuce paljbu po Zvezdi i reci da im je oteto prvenstvo kradjom. uglavnom, ne mogu da izgube. klasika njihove kuhinje. A ko je pokrao pare, to ce da vide za 10 god.
    (bas me briga, 3. septembar 2013 10:53)

    Evo ga, skolski primjer zamjene teza... Momak, da li si siguran da se dobro sjecas kada se takav scenario odigrao? VI uzeli titulu, a mi osuli paljbu po vama da ste namjestili prvenstvo? Reci cu ti, posto si vjerovatno mlad, pa ne pamtis ni kad ste poslednji put uzeli titulu kad se moj komsija Stevan nije ni brijao. Dakle, to je se poslednji put desilo - nikad. Ako neko svaljuje krivicu na drugog za svoje neuspjehe, to ste vi. Dakle, niste samo najveci srBski brend u fudbalu, nego i u kukanju.
    (radna grupa, 3. septembar 2013 11:11)

    # Link komentara

  82. Ovaj prelazni rok su posebno bili bezobrazni. Uzeli su pare od Markovica, Mitrovica, Ivanova i Scepovica (okosnice ekipe), zatim od transfera Jovetica u Siti i Ljajica u Romu, a pojacanja igraci koji su besplatni i duze vreme nisu igrali (osim Obradovica) i jedno valjano ali kasno - Fofana. Mislili su da ce nekako na gurku u LE, mozda da dovedu jos jedno pojacanje zadnjeg dana (Djurdjevic), Tole ce da pogura sedmu zaredom i onda na leto ili mozda vec na zimu opet isto Jojic, Ninkovic, Zivkovic, Djurdjevic. I sto je najgore posle debakla u Evropi i katastrofalnog prelaznog roka niko ni da pomisli da da ostavku!
    (Kuka i motika, 3. septembar 2013 11:10)

    # Link komentara

  83. Krivac je karakter, priroda Srbina. Mozete da dovedete koga god hocete...mzoete da promenite celu upravu, nista se nece promeniti. Srbin voli da krade, korumpiran je u dusi, nema svesti o drustvenoj imovini, lenj i veoma podlozan uticajima. Sa takvom konstrukcijom, potpuno je nebitno ko ce doci.
    Zar Zvezda nije menjala garniture iz godine u godinu..? Sta je postignuto ? Nista. Ni sad se nista ne bi uradilo da Vuchic nije veza direktore i njihova preduzeca za ovaj klub i prebacuju pare u navedeni tim. No, to opet govori o nasem lopovskom karakteru. Zamislite samo da neko procheshlja biografije ljudi koji vode ova dva kluba..?? Kakav bi to horor bio pred ocima chitacha. No, to mzoe da uradi samo neka agencija kao FBI, neko ko je van naseg korumpiranog sistema.
    (zoran, 3. septembar 2013 11:08)

    # Link komentara

  84. Analiza nije uzela u obzir glavni problem u Srbiji a to je ne postojanje fudbalske traznje na trzistu.Profesionalni fudbal trazi gledaoca sposobnog da plati ponudeni proizvod a i ovako los fudbasl trazi cenu ulaznice od 15 eura i mnogo veci broj gledalaca. Posto su kod nas fudbalski klubovi kao socijalne institucije neminovno moraju propast kao isva druga privreda. E sad se mogu tome dodati sve nase gluposti .
    (Soko, 3. septembar 2013 11:01)

    # Link komentara

  85. Da vam bude jasno:krivi smo svi...i to ovim redom
    1.Poltroni:Stanojevic,Krstajic,Tumbakovic,Vermezovic,Nadj i Rasovic...sto prvo lizu tamo gde netreba Djuricu pa kada i oni dobiju kontra od obecanog neznaju sta i kako sa sobom...a steta vec ucinjena.
    2.Mi nacijaci...jer Partizan ne zasluzuje nijednog coveka na stadion jer mi nemamo takmicarski tim kakav ima svaki seoski klub da dovoljnim brojem igraca na svakom mestu!Djuric je napravio klub u kome je Miljkovic igrao stopera u kvaligikacijama za LS a trener i direktor cutali!
    3.Krivi ste i vi novinari jer uopste pravovremeno ne reagujete na Djuriceve lazi!Koliko puta je i vas ucinio smesnim.
    Svi smo sa Djuricem u jednoj zoni sumraka iz koje izlaza nema!
    I...svake godine je sve gore i gore.
     (bobanmkd, 3. septembar 2013 11:01)

    # Link komentara

  86. Na zalost ublazena istina o mom Partizanu. Pendzetirani obrazi i nepostojanje odgovornosti. O moralu necu trositi reci. Zamislite samo koliko kostaju tzv. navijaci sa juga. Ako se ikada nesto promeni mozda Partizan postane klub ponovo. Joj Srbijo....
     (pedja1976, 3. septembar 2013 11:00)

    # Link komentara

  87. A ko ima pravo da sputava i onemogućava ekstra fudbalera da unovči svoj talenat, ako on ne može adekvatno da ga nagradi. U isto vreme na taj način klubovi egzistiraju jer drugi način finansiranja u ovim ekonomskim uslovima kod nas ne postoji. Zato treba i na ovaj način preživeti ova ''vunena vremena'' .
    (Mićko, 3. septembar 2013 10:57)

    # Link komentara

  88. Covic
    (bvg, 3. septembar 2013 10:54)

    # Link komentara

  89. jasna je politika partizana za ovu sezonu, sa losom ekipom i dobrom LOGISTIKOM ce probati da budu prvaci, i nece biti daleko od toga. Ako kojim cudom ne uspiju u tome, osuce paljbu po Zvezdi i reci da im je oteto prvenstvo kradjom. uglavnom, ne mogu da izgube. klasika njihove kuhinje. A ko je pokrao pare, to ce da vide za 10 god.
    (bas me briga, 3. septembar 2013 10:53)

    # Link komentara

  90. Djurica i celu upravu moramo sto pre oterati! Dok god oni budu sedeli tamo Partizan ce samo dublje da tone! Molim za podrsku novinara, da krenu sa napadima na upravu Partizana! Vreme je da odu i da dodju bivsi igraci koji su sposobni da vode ovaj klub!
    (Nemke, 3. septembar 2013 10:50)

    # Link komentara

  91. Djuric je trgovac ali ima tu jos razloga koji nisu pomenuti. Na primer, zasto se fudbaleri postavljaju na vazna mesta u klubu cim zavrse karijeru. Krstajic je odradio katastrofalan prelazni rok iako se Djuric otvorio kao nikada do tada (a i posle), a Nadj se pokazao kao apsolutno nedorastao zadatku. U dogovoru sa Rasovicem odrekao se dosta igraca sa kojima bi Partizan izgledao mnogo bolje. Nemamo ideju na terenu a poslao je Eliomara na pozajmicu. Odrekao se Miljkovica koji nije vrhunski igrac ali je tradicionalno najspremniji u timu i solidan u defanzivi a poslao je i Pauljevica, najbrzeg igraca lige, na pozajmicu. Dakle, nije Djuric oslabio tu liniju. Pogresna politika vodjena je i oko srednjeg reda. Osim Malbasica koji se trudi ali mu za sada ne ide, svi ostali su staticni i spori. Plus ocajni u defanzivi, a pogotovu Ninkovic i Jojic. Malog Zivkovica ne pominjem jer on se tek prikljucio.
    Fofana je pogodak, ali slucajan jer da nije igrao protiv nas ne bi ga ni videli i pitam se ko bi onda bio u spicu. Samo Kojic i Grbic?
    Posebna prica je Rasovic. Igra bez ideje, sastav bez boraca i neverovatna nedisciplina igraca. Na svakoj medjunarodnoj utakmici crveni karton i mnostvo zutih, igraci se otimaju ko ce da izvede slobodan udarac, sebicni su kod gol sansi... Mnogo je tu pogresne politike i vreme je za zaokret. Prvo planska prodaja i popunjavanje kadra, pa onda dovodjenje ozbiljnog trenera i pokusaj da se igranjem u Evropi zaradi a ne prevashodno prodajom mladih igraca.
    (Caja Grobar, 3. septembar 2013 10:47)

    # Link komentara

  92. Oterali su Mangu,a bio je dobar igrac.Mislim da bi spoj iskustva i mladosti zacinjeno sa nekim strancem u ligi Partizan izgledao dobro.Ali sve dok je Djuric na celu kluba ,bice katastrofa!
     (dexy, 3. septembar 2013 10:47)

    # Link komentara

  93. Dobar tekst,ipak sve moze da stane u par reci.
    Nesposobni i ljudi bez obraza na pogresnom mestu.
    (Pfc, 3. septembar 2013 10:47)

    # Link komentara

  94. Sta vam je cudno!? Doslo naredjenje da neko drugi mora da bude sampion, to i vrapci na grani znaju!
    Partizan je ranije uvek prodavao ali i dovodio igrace koji bi, za nasu ligu, doneli prevagu! Sada to nije slucaj...zaradili su preko 20m eura u prelaznom roku a potrosili manje od pola miliona i nisu se uopste nimalo ni potrudili da pokriju sve pozicije kako treba! Nekim igracima se preti ako zele da predju, s' druge strane sadasnja uprava sabotira dolazak proverenih igraca (Tejgo, Delibasic, itd.)
    I tako, dok neki duguju duplo vise od onoga sto je Partizan zaradio za jedan prelazni rok, isto tako i trose tri put vise! Ali o njima samo pozitivno sme da se pise, i ovaj komentar ce pojesti mrak...
    (nok8, 3. septembar 2013 10:41)

    # Link komentara

  95. Bravo za tekst.
    Ništa ne brinem,sve će to Djura da objasni..Samo da napravi fizuru.
    (Marko Popovic, 3. septembar 2013 10:31)

    # Link komentara

  96. Zar ovo nije veci lopovluk od onog lopovluka koji su pravili Zecevic i Bjekovic? Koliko se ja secam (a i licno sam prisustvovao) Zeki i Bjeki se pevalo 90 minuta tokom svake utakmice tokom citave sezone dok na kraju nisu oterani. Zasto Djura zasluzuje bolji tretman? Zato sto bolje placa od Zeke i Bjeke ili zato sto njih dvojica nisu uopste placali? Na jug krociti necu dok se od prvog pa do devedesetog minuta ne bude skandiralo protiv Djure, Ruzica i ove uprave. Da osvoje jos dest titula za redom ne mogu da isprave sve ove godine u kojima su unazadili za citavu "svetlosnu" godinu. Uprava napolje!
    (Stromae, 3. septembar 2013 10:25)

    # Link komentara

  97. krivac je losa i slaba liga i lake pobede u prvenstvu.sest titula nista ne znaci to je samozavarivanje.
    (sasa, 3. septembar 2013 10:23)

    # Link komentara

  98. Bravo!
     (Totti, 3. septembar 2013 10:15)

    # Link komentara

  99. Molim vas da napravite posebnu stranicu/rubruku na kojoj ce biti samo clanci iz ovog novog serijala o srpskom fudbalu. To stvarno nije neki problem, a mnogo ce da pomogne i vama i nama.
    (d, 3. septembar 2013 10:13)

    # Link komentara

  100. Krivo je more..
    (Nikola, 3. septembar 2013 10:11)

    # Link komentara

  101. Malbasic je Rankov igrac.
    (Nikola, 3. septembar 2013 10:11)

    # Link komentara