Potvrđeno je, Murinjo napušta Real

Žoze Murinjo napustiće Real Madrid po završetku tekuće sezone, potvrdio je predsednik ’kraljevskog’ kluba Florentino Peres.

SO Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Problem Reala je u odbrani, da je Real doveo Vidića i Kompanija imao bi ligu prvaka i ove sezone i prošle.
    (dead silence, 20. maj 2013 20:22)

    # Link komentara

  2. kmecat ce oni za mourinhom. bili su dno dna, lyon ih je ubijao u pojam a sad im 3 polufinala za redom di su u svakom ispali tijesno nije dovoljno dobro. s tim da je mou pokazao zavidnu kolicinu cojones kad se usudio doci na mjesto trenera reala u trenutku kad je barca igrala nogomet iz druge galaksije. malo ljudi bi se to usudilo,a on jest. i na tome mu svaka cast. vise od ovog nije mogao napravit jer je u ekipi imao razmazene zvijezde i klanove. tako to ne ide! ako zelis kolektivni uspjeh onda umires za ekipu i igras beka mada se zoves samuel etoo.
    ps. uopce ne navijam za real,au contraire- sto bi rekao del boy.
    (ludi pas, 20. maj 2013 20:22)

    # Link komentara

  3. mourinho,veliki si trener i najbolji taktičar na svetu,ali brate kako ti nije sram da tvoj ego bude veći od igrača i od najvećeg kluba u istoriji!! uspeo si da okreneš ceo tim protiv sebe e zato si mal ko čovek..oterao si najveću legendu raula a sad i jednog od najboljih golmana svetog ikera..al skidam ti kapu,barselona(najveći klub u istoriji) te nije pobedila u zadnjih 9 mečeva i tu ti niko nije ravan..spusti ego do kolena i bit ćeš najveći..
    (danny boy, 20. maj 2013 20:23)

    # Link komentara

  4. Dobro dosao na Stamford Bridz :)
    (ja, 20. maj 2013 20:26)

    # Link komentara

  5. Taj Real je trebalo prestati gledati od one golcine najboljeg igraca sveta, Zidana, to je bio vrhunac jedne fudbalske scene, nakon toga, samo materijalno-marketinski pokusaji nizerazrednih fudbalera..
    (ForeverSRB, 20. maj 2013 20:26)

    # Link komentara

  6. Covicu reaguj !
    (brat iz Inglewooda, 20. maj 2013 20:30)

    # Link komentara

  7. Sad isterajte igrace poput Pepea i Ramosa onda ce mozda nesto od vas biti. Inace vam se crno pise, bez obzira ko sedi na klupi.
    (Eto vam, 20. maj 2013 20:33)

    # Link komentara

  8. Tata se vraca kuci da zauzme tron...kakva ce to dominacija da bude u Engleskoj i Evropi....CFC
    (Elita_iz_Zapadnog_Londona, 20. maj 2013 20:35)

    # Link komentara

  9. sretan mu put. egoist nad egoistima
    (dejo, 20. maj 2013 20:35)

    # Link komentara

  10. mislio je da moze da zaustavi barcu, zeznuo se
    (dejo, 20. maj 2013 20:35)

    # Link komentara

  11. Ljudi moji pa ovo je postalo strasno, ovaj Real je pored unistitelja odlicnih fudbalera, postao unistitelj i fenomenalnih trenera, da nemaju novca, tj. da se ne zaduzuju po svim mogucim bankama, odavno bi bili u segundi i igrali bi sa Real Madridom B gradski derbi...
    (Mark, 20. maj 2013 20:36)

    # Link komentara

  12. Sledece sezone ni drugi necete biti,a ligu sampiona ako prodjete grupu bice uspeh!
    (nenad, 20. maj 2013 20:39)

    # Link komentara

  13. Real unistava sam sebe. . . .niko im ne odgovara. . .
    (TBM, 20. maj 2013 20:39)

    # Link komentara

  14. Mene sad zanimaju biseri koji će govoriti protiv Modrića kako više neće igrati, a Ancelloti ga je stalno hvalio i htio ga dovesti u klub koji je vodio...baš me zanima kakvi će biti komentari na ovom portalu na kojem se manje nego prije, ali i dalje ima ljudi koji govore protiv Modrića, a bitno da ga najugledniji španjolski i engleski portali As, Marca, Goal.com već zadnjih 10 utakmica prikazuju kao jedinog veznog igrača sa idejom i u 2 od 10 zadnjih utakmica je igrač utakmice u Realu, to su još uspijeli Ronaldo (4) i Sergio Ramos (2), to je ko da ja govorim protiv Ivanovića a svi znamo kakva je igračina i kakav lijep pogodak je postigao u finalu EL :)
    (Real Madrid, 20. maj 2013 20:43)

    # Link komentara

  15. Kako tako iznenada?
    (Lara Zlatar, 20. maj 2013 20:45)

    # Link komentara

  16. Real Madrid je bio institucija, i klasican je primer kluba koji je propao od bogatstva. Otpustiti ovakvog trenera je ravno ludilu. Niko im vise ne moze ponoci. Mrak je pao nad Madridom a zora se ne nazire. Murinjo se vraca u Celzi, a sa istim i osvaja i Premijer ligu i Ligu Sampiona. Zivi bili pa videli. Murinjo je pre svega gospodin covek, a u engleskoj se igra gospodski pravi fudbal. Premijer liga i Bundes liga ce opet dominirati.

    Izvinjavam se, ali malo sam otisao off topic.
    Sportski pozdrav svima.
    (Posmatrac, 20. maj 2013 20:45)

    # Link komentara

  17. Dosao sam kao Special One, a odlazim kao Special Five.
    (Murinjo, 20. maj 2013 20:48)

    # Link komentara

  18. Hahahah, slika sve govori "ono, kada vam daju otkaz"
    (neko, 20. maj 2013 20:48)

    # Link komentara

  19. real madrid ukida paralelni struktura!
    (U.S.Albenia, 20. maj 2013 20:52)

    # Link komentara

  20. Steta...hahaa
    (YU, 20. maj 2013 20:56)

    # Link komentara

  21. Tata se vraca kuci da zauzme tron...kakva ce to dominacija da bude u Engleskoj i Evropi....CFC
    (Elita_iz_Zapadnog_Londona, 20. maj 2013 20:35)
    Celzi nije dominirao ni kad je uzeo LS i bio prvak Engleske, a tad je imao mnogo jacu ekipu nego sad. Sad ce moci da se bori jedino za trece mjesto, mada cisto sumljam da ce i treci biti sa ovakvim sastavom.
    (Radovan84, 20. maj 2013 21:09)

    # Link komentara

  22. Jedna te ista ekipa trenera samo se rotiraju iz jednog u drugi veliki klub i to je to... nista novo. Cirkulises i zaradjujes pare, od Reala do celzija, od BAreselone do Bajerna, pa onda sve ukrug, napred-nazad. Besmisleno je govoriti da uopste postoje nesporazumi trenera , kluba, uprave i igraca... Naprotiv, to je nacin da svi zarade pare i da se bave manje sportom a vise biznisom. Fudbal je postao jadan sport i velika industrija... Da nije Ronalda, Mesija i jos par njih, ne bi vredelo gledati ni evropska takmicenja...
    (mm, 20. maj 2013 21:10)

    # Link komentara

  23. Vucicu reaguj i pozovi na informativni razgovor Pereza! Real Madrid je apsolutno najgori tim od svih bogatih velikana. Da nemaju ovoliki uticaj i marketing prosli bi pet puta gore od Liverpula i Intera zajedno.
    (Z, 20. maj 2013 21:21)

    # Link komentara

  24. "Ipak, za nas drugo mesto u Primeri i polufinale LŠ nije dovoljno, Realova kultura je pobednička" A Murinjo bas ne tezi pobedama. Smesnan izgovor.
    (aha, 20. maj 2013 21:21)

    # Link komentara

  25. Dolazak Ancelottija znači samo jedno - njegov najdraži igrač Luka Modrić postaje prva violina madridskog Reala. Slijedi trostruka kruna iduće sezone uz dolazak Balea i vrhunskog napadača.
    (dasa, 20. maj 2013 21:25)

    # Link komentara

  26. Pitajte Rajkarda i Beniteza dal su dozvolili Murinju da zaigra IJEDNO finale u LS sa Celzijem.O kakvoj dominaciji u Evropi ovde ljudi pisu?
    (martin, 20. maj 2013 21:35)

    # Link komentara

  27. Real kao i Inter: grobnica zvezda. Nakupuju najveće fudbalske zvezde da sede na klupi ali ipak da ne igraju za druge. Njima nije na prvom mestu rezultat i igra već marketing. Prodaju dresove, suvenire i reklame. OK. Savremeni biznis. A šta to nas briga? Gde je tu sport?
    (mali srbin, 20. maj 2013 21:48)

    # Link komentara

  28. @Radovan84

    Samo ti sumLJaj. Smešan si.
    (Dođite na stadion!, 20. maj 2013 21:53)

    # Link komentara

  29. Do juce ste svi crnili murinja, sladili se time sto gubi, sto je sve moguce bitke izgubio, a sada ga velicate, smesno. Vi sto kazete kako ce da realu nedostaje Murinjo, voleo bi da cujem sta ce to da nedostaje kad on ode, sta to real madrid gubi?
    Murinjo je obicna karikatura za klince da se pale, smesan lik, medijska licnost koja voli da se svet vrti oko njega, egoista obican. Tolika 'velicina' od trenera dobio je sve sto nijedan trener pre njega, a sta je uradio, nista. Statisticki mozda po nesto, ali nista konkretno.
    (I ♥ B92, 20. maj 2013 21:57)

    # Link komentara

  30. Vratice se Mourinho kroz par godina "na mesto zlocina" da zavrsi zapoceto.
    I Chelsea ga je otpustio, pa su ga pravili od blata posle. Iz Intera bi sada peske krenuli po njega... Samo polako. The Special One!
    (Mirda, 20. maj 2013 21:58)

    # Link komentara

  31. Ima da ga pravite od blata sledece sezone
    (Svako lane bese bolje, 20. maj 2013 21:58)

    # Link komentara

  32. ...i ja bi se posvađao sa Serhiom Ramosom.
    (Butthole Surfer, 20. maj 2013 21:59)

    # Link komentara

  33. Real je veliki tim sa svim karakteristikama mediteranskog šmeka. Murinjo nije ni probao da uđe u dušu ekipe. Još jednom se diktatura, ako osnovna filozofija, pokazala pogrešnom. Zarad svoje sujete i bezpotrebnog treniranja strogoće pokvrio je međuljudske odnose i od kompaktne celine došao do toga da ga veliki igrači i veliki profesionalci prodaju za siću.
    Kad jednog Kasiljasa, bez razloga i zlobe, staviš na klupu i zaboraviš da je on legenda i katalizaror kompletne ekipe onda nije čudo što te publika, pre početka bilo koje utakmice, uzima pod svoje. Nije Murinjo izmislio fudbal i nije doneo onolike trofeje u Real... to su donosili veliki treneri. Sitna duša i mali čovek, slučajno se obreo u velikom klubu pa umislio da je veći od njega, kao što to obično biva, jednog dana se pojavi ogledalo i nije potrebno ono staro pitanje; "...ogledalce, ogledalce"... putuj i ne okreći se!!!
    (Rajko od Rasine, 20. maj 2013 22:08)

    # Link komentara

  34. Anceloti je odlican dokazani trener!Ovi otpustaju Murinja pa koga hoce za trenera,vanzemaljca?!mislim da se Serija A vraca polako(tesko da mogu da ponove apsolutnu dominaciju kao 90-ih) i da ima dosta veoma perspektivnih igraca u Milanu,Juveu,Fiorentini...Bundesliga je po meni sada jaca od Premijer lige...U Primeri toliko odskacu Real i Barsa a ovi ostali timovi nisu slabi i kompetitivni su sa ostalima iz najjacih liga(Valensija,Atletiko,Sevilja,Malaga,Bilbao)...Vezano za clanak,to je politika i filozofija Reala,NAJSKUPLJE,NAJVECE,SVE NAJ NAJ,u tome i jeste problem(ne finansijski i marketinski) vec 50 godina,a u tih 50 godina Milan,Barsa,Juve,Mancester,Bajern su im objasnili neke stvari sto se tice uspeha u medjunarodnom klupskom fudbalu!
    (mister, 20. maj 2013 22:18)

    # Link komentara

  35. Murinjo treba da ode jer je grobar igre, koju najradije preskace, pa sta bude. Real je tim koji treba da igra fudbal, Modric, Kaka, Ozil su igraci, ne trkaci preko prepona. Voleo sam uvek Real zbog igre, toga kod Murinje nema. On je vladar, ne trener, mrzi igrace koji misle svojom glavom. Sretan mu put.
    (Relja, 20. maj 2013 22:24)

    # Link komentara

  36. Vidim da neki ovde govore o Murinjovom egu. Trener koji vodi tim pun zvezda mora imati autoritet i mora biti iznad svih njih. Setite se samo kako su pokušavali Šuster, Pelegrini, Kapelo i ostali. Niko nije mogao da ih obuzda. Trener mora da se sluša! A o njegovom egu neću trošiti reči, dovoljna je samo priča o navijaču iz Los Anđelesa... Navijam za Real odavno, ali sam siguran da u skorije vreme oni neće ništa osvojiti. A opet mi je žao što će Benitez da ode iz Čelsija, jer je po meni strašan trener. Možda on navrati u Real.
    (mrsislav, 20. maj 2013 22:31)

    # Link komentara

  37. @Rajko od Rasine

    Mnogo grešiš.Ove sezone sam pratio svaku utakmicu Reala i Kasiljas je primio mnogo smešnih golova.To što je osvojio sve što je mogao i što ima ime, nije garancija da budeš starter u Realu.Drugo, nikako se nije bez razloga posvađao sa Kasiljasom.Itekako je postojao razlog, a to su Iker i njegova devojka Sara (inače novinarka) koja je otkrivala sve detalje iz svlačionice Reala.Mnogi zaboravljaju da je Murinjo posle osvojene titule prvaka Evrope sa Interom otišao u Španiju da se nadmeće sa nenadmašnom Barsom, uzeo im je titulu, oborio rekord u broju bodova prošle sezone (100) i po broju golova( 122).
    Pozdrav za B92.
    (Dođite na stadion!, 20. maj 2013 22:36)

    # Link komentara

  38. Do juce ste svi crnili murinja, sladili se time sto gubi, sto je sve moguce bitke izgubio, a sada ga velicate, smesno. Vi sto kazete kako ce da realu nedostaje Murinjo, voleo bi da cujem sta ce to da nedostaje kad on ode, sta to real madrid gubi?
    Murinjo je obicna karikatura za klince da se pale, smesan lik, medijska licnost koja voli da se svet vrti oko njega, egoista obican. Tolika 'velicina' od trenera dobio je sve sto nijedan trener pre njega, a sta je uradio, nista. Statisticki mozda po nesto, ali nista konkretno.
    (I ♥ B92, 20. maj 2013 21:57)

    Tako je! Veliki ljude vise na internetu i pljuju najuspešnije!
    Ljudino!
    (Mjau, 20. maj 2013 22:40)

    # Link komentara

  39. Do juce ste svi crnili murinja, sladili se time sto gubi, sto je sve moguce bitke izgubio, a sada ga velicate, smesno. Vi sto kazete kako ce da realu nedostaje Murinjo, voleo bi da cujem sta ce to da nedostaje kad on ode, sta to real madrid gubi?
    Murinjo je obicna karikatura za klince da se pale, smesan lik, medijska licnost koja voli da se svet vrti oko njega, egoista obican. Tolika 'velicina' od trenera dobio je sve sto nijedan trener pre njega, a sta je uradio, nista. Statisticki mozda po nesto, ali nista konkretno.
    (I ♥ B92, 20. maj 2013 21:57)
    Svaka cast za komentar, slazem se sa svakim slovom u tekstu.
    (dule, 20. maj 2013 22:45)

    # Link komentara

  40. @Relja

    Murinjo mrzi igrače koji misle svojom glavom?
    Dečko, ne postoji igrač koga je trenirao Murinjo, a da ga on ne posmatra kao Boga.Počev od Drogbe, preko Snajdera, Lamparda, Terija i ostalih.Znači, svi oni su glupi, jel ?A, ti si pametan.
    (Dođite na stadion!, 20. maj 2013 22:50)

    # Link komentara

  41. Sa najskupljim timom na svetu za tri godine jedan kup i jedno prvenstvo bi i za Mihu bio neuspeh.
    (BgHQ, 20. maj 2013 22:50)

    # Link komentara

  42. pamtice Mesija za sva vremena
    (dejo, 20. maj 2013 22:56)

    # Link komentara

  43. Citam neke od ovih komentara i ne mogu da verujem da ljudi navodno prate fudbal a ne znju nista o njemu.Svi krive Real ili Mourinha za neuspeh a nije niko kriv jednostavno je doslo do zasicenja izmedju njih.Takodje igraci vise ne reaguju na njega i koje pratio real zna da je konstanto najavljivao da ce otici samo nije rekao kad i niko ga nije otereao.On je vrhunski trener jedan od najboljih,on nije fudbaler pa da zavisi od igre i od godina,on je trener i on iskljucivo zavisi od iskustva i znanja a tako da prica da je propao pada u vodu a ovo mu je veliko iskustvo u zivotu mozda cak i najvece.Real je propao slusam ljude i prosto ne mogu da verujem sta pisu,o cemu vi govorite??Tri polufinala,osvojena primera i la liga a ove godine je u pri samom vrhu samo bez pehara za bilo koji drugi klub ovo bi bila istorijska sezona..Real kupuje igrace,trosi pare a barsa ne??Sta je sa ibrahimovicem sta je uradio tamo,fabregas takodje,o sancezu ni da [pricam a gde su chigrinski,hleb i ostali..iti,ljudi su zaboravili da je bayern u ovaj tim ulozio preko 100 milona i vidi gde su stigli a jos ulazu.Taka je prica sa svakim klubom koji je na vrhu i bice dok god se bude igrao fudbal.Cinjenica da bez ulaganja nema ni dobiti.Ne cudim se sto u srbiji svi mrze real jer je bogat i uspesan klub jer svi mrze bilo kakvu vrstu uspeha a pogotovo novca..Real ce uvek biti kraljevski klub sa oznakom najboljeg kluba 20 veka i vi tu ne mozete nista..Postujem svacije misljenje ali niciju glupost!!Hala Madrid
    (Aristotel, 20. maj 2013 22:56)

    # Link komentara

  44. Drustvo,evo dajem vam sledecih 3 sezone,6 fixeva,dolaze 1000 posto,Barsa Real 1 i 5 plus,sigurica,Real Barsa 2 i 5 plus,nema greske!Al da,zaboravih vam reci,bice mala kvota,mozda oko 2.25..hehehehe..isto ce biti i kao pre Murinja,Real smesna ekipa,kad prodju u drugi krug lige sampiona,bice uspeh!Mozete svi pricati Murinjo ovo,Murinjo ono..pogledajte rezultate Reala 3 godine unazad pre Murinja,pa pogledajte s Murinjom,sve ce vam biti jasno!Voleli ga vi il ne,covek ima cime da se ponosi i jedino mi je zao sto nije preuzeo Man Utd,najveci klub na svetu,iako ce sad i sa Celsijem biti strah i trepet,a Real ce ponovo biti kanta za punjenje Barsi!
    (Aljosa, 20. maj 2013 23:06)

    # Link komentara

  45. Doso covek u Real potrosio 300m i uzeo prvenstvo i kupic za 3 godine hahah bas je specijalan.
    (Lol, 20. maj 2013 23:16)

    # Link komentara

  46. za real madrid to nije dovoljno, real madrid ima pobednicki mentalitet.

    upravo zato nije bilo sanse za murinja. dobio je priliku, probao je, mizerno pao (osvojio jednu ligu, to je i suster uradio za 10 x manje para) vratite vi lepo del boskea, ili dovedite loewa, pa da se igramo cica mace sa ostalim klubovima.

    moram priznati da mi odavno realov tim nije bio mrskiji nego ovaj pod murinjovom palicom, nadam se da ce doci neki gospodin, koji ce pokazati fer plej, i naravno odvesti real visoko posto mu je samo tamo mesto.

    hala madrid.
    (wlado, 20. maj 2013 23:22)

    # Link komentara

  47. Real je uklet klub, sa podmuklim igracima kao sto su Ramos, Pepe, Arbeloa, Koentrao... nikada nista znacajnije nece osvojiti.
    (Roben, 20. maj 2013 23:25)

    # Link komentara

  48. Ima da ga pravite od blata sledece sezone
    (Svako lane bese bolje, 20. maj 2013 21:58)
    Kakva je logika u ovom komentaru? Cesto se ponavlja ali mi nikako nije jasna poenta? Na osnovu cega bi navijaci Reala trebalo od blata da prave trenera koji im sa NAJSKUPLJIM timom na svetu nije doneo NISTA? Sta je to Murinjo ostavio u Realu sto neko ko ga bude nasledio nece moci da ponovi? Mozda ulazak u polufinale preko nekog Turskog sudije? Kakva je to igra, uspeh, bilo sta pozitivno sto Murinjo ostavlja iza sebe pa da ga bilo ko sutra dan pravi od blata? Ako sa Ronaldom,Ozilom,Di Mariom,Kakom,Benzemom,Iguainom,Kaljehonom,Alonsom,Modricem,Kiedirom,Koentraom,Marselom,Pepeom,Ramosom,Esijenom,Karvaljom,Arbeloom,Albiolom,Varanom,Kasiljasom,Lopezom( sunce ti pa ovde opusteno ima igraca za 2 prvoklasna tima ) uspete da osvojite veliko NISTA,a pritom unistite ugled kluba,atmosferu u timu,najurite jednu legendu a drugu bacite na klupu,zasto bi vas bilo ko pravio od blata? Jos je dozvolio da Barselona u raspadu,nikad gora, sa 101-im malerom uzme titulu,kako je moguce da ga pravi i iskreni navijac Reala i dalje podrzava?
    (Specijalni, sve najbolje, 20. maj 2013 23:26)

    # Link komentara

  49. ok respekt za sve sto je uradio ali rado bi ga volio vidjeti u nekom niskobudzetnom timu , tek tad da vidim sta bi i kako bi uradio , dali bi ga i dalje zvali ,,special one,,lako je biti trener celzija,intera,reala,barse,bayerna :)
    (apokalipsa, 20. maj 2013 23:35)

    # Link komentara

  50. Porto super, Čelzi ništa, Inter super, Real ništa. Redosled postoji. Hvala za Inter I ono 1/2 finale protiv hobita.
    (santa justa, 20. maj 2013 23:40)

    # Link komentara

  51. Steta za Real ostadose bez dobrog trenera ali dobar je i Ancelota zna on kako se osvaja liga sampiona ali tesko sa ovakvim Reaalom.
    sto se tice Luke Modrica ne moze neko da kaze da je los igrac samo zato sto nije nije nas.Ove sezone koliko je igrao bio je je jedan od boljih u Realu pogotovo od Ozila,koji je extra igrac ali u duel ne ulazi nikako nego se odmah oslobadja lopte.Mislim da ce Luka u narednoj sezoni biti jos bolji.
    (CentroCampista, 20. maj 2013 23:42)

    # Link komentara

  52. # Link komentara Ko, bre gospodin covek. Murinjo je, istina, sjajan trener, ali i mali covek i sitna dusa, folirant ciju glumu svi polako pocinju da provaljuju.
    (qqlele, 20. maj 2013 23:45)

    # Link komentara

  53. Real je mozda najveci klub zbog titula, ali su ovako jedna velika nula, uvek su bili skup pojedinaca, vecito kradu tudje igrace a svoju skolu fudbala nemaju, zadnje 10god su potrosili milijardu na dovodjenje igraca a ls nisu videli...
    (Open, 20. maj 2013 23:46)

    # Link komentara

  54. Sad i da ode u Celsi potrosice citavo bogatstvo kao svuda gde je bio, pa tako moze svako da bude trener i on posle sebe naziva jedinim ili sta ja znam kako.. Smesan je!
    (Matrix, 20. maj 2013 23:53)

    # Link komentara

  55. Real mnogi mrze jer je ceo tim mnogo isfrustriran, ne znaju da gube i kad gube krecu sa grubim faulovima, pritiskaju sudije, foliraju se, koliko puta je bilo tuce na njihovim utakmicama, stvarno odvratno za gledanje.
    (Gile, 21. maj 2013 00:03)

    # Link komentara

  56. Pa nije njega Real otpustio, vec je on hteo da ode. To se videlo u njegovim izjavama jos od sredine sezone. Prosle godine je uvek govorio da ce ostati i sledece sezone a ove nikad nije direktno odgovarao. A Perez je par puta ove godine rekao da ne postoji bolji trener od Mourinha za Real
    (Vlada, 21. maj 2013 00:06)

    # Link komentara

  57. Ljudi Mourinho nije potrosio za 3 sezone nekih 300 miliona nego je uspeo da dovede dobre igrace, mlade i perspektivne, i sve to za male pare (bar sto se trnutnog trenda u fudbalu tice). Ozil (14 m), Kedira (12), Callejon (6), Modric (42), Di Maria (31), Coentrao (30), Varane (8). To je ukupno 142 miliona s time sto je sa druge strane Sahin prodan po istoj ceni kojoj je kupljen. Po 45 miliona po sezoni nije neka ogromna suma kada se uzme u obzir milionada Zenita (90 miliona za Hulka i Witsela), PSG-a (NEznam tacne sifre) ili City-a. Cak je i Barsa koja uglavnom iz svoje skole pravi igrace (bar tako svi tvrde) isto potrosila u 3 sezone (Villa 40, Fabregas 40, Alexis 35 i Song 18 = 135).
    Na sportskom planu prve dve sezone Mou-a bile su dobre : 1 liga i 1 kup pored naj bolje Barse u svojoj istoriji nije mala stvar. Takodje su tu 2 polufinala LS u kojem je Realu malo falilo : naprimer ispadanje protiv Bayerna prosle sezone na penale. Ova zadnja sezona je rezultatski promasaj Mourinha, ali ne samo njega. Kada igra sa Pepeom u odbrani protiv Dortmunda a ovaj se tek vratio posle duze povrede Mourinho gresi. Ali Liga je izgubljena vec pre nove godine i to iskljucivo greskom pojedinaca (Ramos i Kasijas produzili odmor jos mesec dana, CR7 tuzan, Ozil zaboravio da igra, Higuain i Benzema ne znaju prazan gol da pogode)koji nisu imali motivaciju da se bore protiv Grenade, Getafea i tako slicnih.
    (Dino_Baggio, 21. maj 2013 00:09)

    # Link komentara

  58. "Mnogo grešiš.Ove sezone sam pratio svaku utakmicu Reala i Kasiljas je primio mnogo smešnih golova"...
    (Dođite na stadion!, 20. maj 2013 22:36)
    Jedan jedini smesni gol navedi. Ali konkretno,datum,protivnika,minut...
    Ok,Kasiljas je bio na klupi iz ko zna kog razloga,ali kako je moguce da je neko za tako kratko vreme uspeo da vam ubaci u glavu to da je Kasiljas
    zaboravio preko noci da brani. I jos jednom, konkretno kada je to Kasiljas bio kriv za gubitak bodova u Primeri. A za podsetnik,bilo je -18 na polusezoni.
    (Milos, 21. maj 2013 00:10)

    # Link komentara

  59. Gospodin Posebni
    (Mita, 21. maj 2013 00:32)

    # Link komentara

  60. U Realu većina igrača propadne,od Owena,Kake...izuzetak je Ronaldo. To je specifična sredina,posebni navijači koji traže stalno nešto novo. Pola titula prvaka evrope su pokrali! A Murinjo? Veliki je trener i veliki trgovac. Gde god da ode on vodi i svoje portugalce(Karvaljo je uvek sa njim). Realno, Modrič,Kedira,Ozil..nisu igrači za Real. U naj utakmici sezone on ne stavlja u tim Benzemu,koji vadi Real cele sezone, Modrič ispred Kake!? Murinjo iznad svih! To je njegov kompleks.
    (zoran, 21. maj 2013 00:37)

    # Link komentara

  61. Smesno je citati momentare tipa Real ce propoasti, bez Mourinha ovo ili ono, kako ce bez njega, milioni potroseni, itd, itd. To su sve ljudi koji ocigledno ne znaju sta je Real i kakav je to klub. Prvu utakmicu od Reala sam gledao davne 93 i od tada se mogu na prstima izbrojati utakmice koje sam fulio pa se moze reci da manje vise poznajem temu. Real je oduvjek bio nestabilan klub, u kome su izlazna i ulazna vrata stalno otvorena. Sanz je sa dve osvojene LS izgubio izbore protiv Pereza jer je ovaj obecao cudo navijacima. Isto tako Del Bosque je otpusten a osvojio dve LS i dve Primere. Real Madrid je jednostavno takav. Kada igra ocajno i cini se da je u krizi osvoji LS (2000 ili 1998). Kada ima extra igrace i glavni je favorit za sve prodje bez icega (2003). Nije to klub kao Man U u kome moze isti covek da sedi na klupi skoro 3 decenije. Ferguson nije nista prvih 6 sezona osvojio ali se kasnije ispostavio kao naj bolji trener istorije kluba, a mozda i ovog sporta. To u Madridu je nemoguce. Sam Mou je rekao Perezu da je za njega pritisak u Spaniji pre velik. Kaze da u Engleskoj utakmica traje 2 sata prije i dva sata posle i gotovo. A u Spaniji, kada je Real u pitanju to traje 7/7 i 24/24. To je jednostavno druga filozofija tog sporta i svega sto je oko njega, nego u Engleskoj ili u Njemackoj. Svako ce da prihvati sta mu se svidja ili ne. Da Mou nije otisao ove sezone to bi bilo sledece (sa LS ili bez). I sledeci trener pa makar osvojio sve nece trajati vise od 2 ili 3 sezone.
    (Jimmy, 21. maj 2013 00:49)

    # Link komentara

  62. Prosinecki idw u Besiktas a Murinjo preuzima njegov Kajzeri...
    (Bakster Stokman, 21. maj 2013 00:51)

    # Link komentara

  63. (Aristotel, 20. maj 2013 22:56)

    Real je bio najuspesniji klub dok se Nemci nisu sredili posle rata. Njegove prve titule su smesne, a zna se da ga 30 godina nigde nije bilo. Sto se tice Murinja, uzeo je titulu sa Portom, nije ni prvi ni poslednji trener koji je osvojio nesto sa ekipom koja nije favorit(seti se samo reprezentacije Grcke). Sve posle toga sto je uradio je trosenje novca, a pogotovu sa Interom i njegovim vlasnikom koji je godinama vukao kompleks jureci ocevu slavu. Morati je upropastio Inter ko zna koliko narednih godina zahvaljujuci finansijskom kolapsu.
    (crazy processor, 21. maj 2013 01:46)

    # Link komentara

  64. kako mozete da pricate da je Murinjo los trener,kako vas nije sramota???Pa covek je osvojio sa Portom sve sto se moze osvojiti,sa onakvom ekipom Intera
    je osvojio ligu sampiona(posle njegovog odlaska ostala je ista ekipa a raspao se klub od kad je otisao),u Celziju je postao legenda isto je sve u Engleskoj osvojio,u ligi sampiona nije imao srece zbog Liverpula(nepostojeci gol Garsije),pobedjivao je Barsu sa sve Ronaldinjom u najboljoj formi...svi ga gledaju ko Boga u Portu,Celziju i Interu...a to sto nije uspeo sa Realom je druga prica jer Real nema tim,stalno se svadjaju nisu uopste postovali Murinja,nemaju pravog lidera na terenu i naravno da nece nista osvojiti...pa svi veliki treneri su brze bolje pobegli od tog Reala u poslednjoj deceniji...i nije oterao Raula iz Reala nego mu je rekao da ako ostane da ce imati manju minutazu a on je eto izabrao da ode,a ovo sa Kasiljasom govore da ih cinkari kod zene(novinarke ako niste znali) i da se zato Murinjo posvadjao sa njim...a videcete kako ce proci Real sledece sezone a kakav ce biti Celzi(jer se izgleda Murinjo vraca)
    (cccc, 21. maj 2013 01:46)

    # Link komentara

  65. @aristotel hahahahha osvojio primeru i la ligu? to je jedno te isto ..osvojio je primeru i kup..
    (Barcaboy, 21. maj 2013 02:09)

    # Link komentara

  66. Uopšte ne mislim da je Murinjo neka trenerska veličina već da je izvikana faca preko medija.Osvojio je dva puta LŠ,sa Interom zasluženo, a sa Portom je imao više sreće nego pameti.Drugi razlog zašto mislim da nije veliki trener jeste činjenica da je Čelsi počeo osvajati Evropska takmičenja tek onda kada je Murinjo otišao sa njihove klupe.
    Rafa Benitez je mnogo bolji trener od njega,osvojio je dve titule LŠ - sa Liverpulom i Valensijom, i Euro kup sa Čelzijem.Nisam siguran ali mislim da je takođe osvojio Kup UEFA sa Valensijom....
    (Djura, 21. maj 2013 02:14)

    # Link komentara

  67. @Open,
    nebuloza.
    To sto je Real jedan srpski klub nikada nece dostici ni u snu. Naprosto ovde nema tih mentalnih kvaliteta.
    (Poldi, 21. maj 2013 02:26)

    # Link komentara

  68. Dobrodosao kuci Tata !!!!!
    (DonCema, 21. maj 2013 03:34)

    # Link komentara

  69. A Realovci pamte kako smo ga bacili na kolena u sred Madrida kada je najbolji golman na svetu,Neuer,pokazao Ronaldo-u da ne moze ni gol iz penala da dam da
    (BAYERN recordmeister, 21. maj 2013 05:00)

    # Link komentara

  70. Muri je dobar ali Sir Alex Fergi je za njega doktor!
    (Djole, 21. maj 2013 07:04)

    # Link komentara

  71. @ludi pas
    Sve to stoji, ali stoji i da je Murinjo konfliktna licnost koja je u svakom klubu do sada (uprkos uspesima) stvarala neprijatelje, i medju igracima i medju upravnim kadrovima. Posledica toga u Realu, koji ipak ima veci kult kluba medju narodom od svakog kluba koji je Murinjo do sada vodio, jeste da se zamerio i navijacima, i da ga, kako kaze "u Spaniji ne vole". U Engleskoj ako stavis Lamparda na klupu bura ce se stisati za par nedelja, u Italiji mozes slobodno da stavis Snajdera u rezervni tim, ali u Spaniji ako ne mozes da se "dogovoris" sa Kasiljasom i uzmes pa ga stavis na klupu, ljudi ce biti protiv tebe zauvek. To sto su ovde svi dali pristojna saopstenja za javnost ne znaci da u njima govore celu istinu. Ja bih pre rekao da im je Murinjo kulturno "zavukao" jer su ga prozivali za odluke i ponasanje (koje realno jeste bilo vrlo egoisticno) i rekao da ne zeli da produzi saradnju, a da su oni dali saopstenje koje je nit tamo nit ovamo, satro dogovorili su se, da ne ispadne da je neki trener oladio veliki Real. Tako da, mozda je Real mogao da ga zadrzi jos jednu godinu (ako se iskulira i pomiri sa Kasiljasom), ali njemu se ocigledno ukazala lepa prilika da se vrati u Celsi, tako da im je rekao pa-pa decki.
    (shazam, 21. maj 2013 07:09)

    # Link komentara

  72. I tako se Mou vraća kod Romana A. !
    Ovo je garant smislio neki scenarist iz čuvene Stambolske škole TV sapunjanja.
    (U Stambolu, na Bosforu..., 21. maj 2013 07:15)

    # Link komentara

  73. @Specijalni, sve najbolje

    Auuu, koliko ti ne znaš.
    Šta je Murinjo ostavio iza sebe?Pa, recimo prekinuo je dominaciju Barse, mislim da to niko ne bi uradio da je bio na klupi Reala.Drugo, postavio je sve rekorde u Španiji, najveći niz neporaženosti na domaćem terenu, najveći procenat uspešnosti od svih Realovih trenera, najveći broj bodova (100), najveći broj golova (122).I nije Real NAJSKUPLJI tim, već Barsa.Barselona je sportski klub koji najviše izdvaja za plate svojih igrača, i to gledajući sve sportove.Iza Barse su Lejkersi, Jenkisi i ostali.Vidim da si nabrojao Di Mariju, Ozila, Kaljehona i Kediru.U svakom drugom klubu bi to bili prosečni igrači, ali pod Murinjom su postali vrhunski.
    Pozdrav za B92.
    (Dođite na stadion!, 21. maj 2013 07:22)

    # Link komentara

  74. Igraci reala imaju kvalitet ali su kao ljudi nula... mnogo egoista na jednom mestu
    (ceda, 21. maj 2013 08:16)

    # Link komentara

  75. Postao je žrtva svoje mržnje prema Barseloni.Uspieo je da napravi tem koji ne gubi od Barselone, ali i ne može da pobedi slabije ekipe.Na kraju ga je Simeone pobedio njegovim oružijem.
    (Savetnik, 21. maj 2013 08:43)

    # Link komentara

  76. Murinjo je dobar trener,ne i najbolji ali kad u klubu stvoris negativnu atmosveru,svadje,igraci koji glume velike zvezde a pri tome ne pruzaju max.da bi trener dobio "nogu" to je problem....na zalost to je problem Srpske reprezentacije!
    (mlax, 21. maj 2013 08:45)

    # Link komentara

  77. Iskreno sa ovakvim timom ne osvojiti ništa je čista greška Specijalnog i on leti iz kluba, rezultati govore za tebe, doveden je da osvoji Ligu Šampiona on to nije uradio i rastaju se tako da arivederči sinjore Murinjo, biće mu bolje u Engleskoj, povešće sa sobom Esijena jer ga smatra kao sina, možda Koentrao umesto Azpicualeta jer je dečko čist promašaj, trebali bi i jednog štopera da dovedu ako Teri ode a Humels bi bio idealna zamena za njega ako ne ode u Barsu!!! Onda bi mogao naš Subotić da dodje na to mesto mada vidim provlači ss sve češće ima Austrijskog Srbina Aleksandra Dragovića koji odlično igra u Bazelu videćemo čeka nas zanimljivo fudbalsko leto....
    (Mad4Red, 21. maj 2013 09:14)

    # Link komentara

  78. Stvarno ne razumem neke ljude! Ovaj čovek je od Reala stvorio jak tim koji je mogao pobediti svakoga. Prošle sezone nije imao sreće u polufinalu LŠ protiv Bajerna. Jedine dve greške za ove tri godine su mu bile-prvo kada je pobedio Barsu u finalu kupa 2011. postavio je skroz defanzivnu taktiku nekoliko dana kasnije u prvoj polufinalnoj utakmici LŠ a videlo se da se Barsa us....od straha i drugo što nije video krajem prošlog prvenstva kada su već osvojili titulu prvaka Španije da je ekipa istrošena i da je nužno par igrača zameniti(Ozil, Iguain, Kaka i da je potrebno bilo dovesti kvalitetnog desnog beka)tako da je to za posledicu imalo ovaj krah ove sezone koja je bila sem par utakmica pravo mučenje za gledanje. MISLIM DA JE PEREZ POGREŠIO, TREBALO JE DA PRODA PAR IGRAČA I DA NJIHOVO MESTO DOVEDE NOVE IGRAČE A DA MURINJO OSTANE, JER AKO DODJE ANĆELOTI....
    (montoya, 21. maj 2013 09:20)

    # Link komentara

  79. Real Madrid je u poslednjih 15-ak godina po meni najveći fudbalski promašaj na svetu. Transferi preko 30 mil €:

    Player From Transfer Fee Date
    (€ millions)
    1  Cristiano Ronaldo Manchester United 96.0 Jun-09
    2  Kaká Milan 67.2 Jun-09
    3  Zinedine Zidane Juventus 54.0 Jul-01
    4  Luís Figo Barcelona 44.4 Jul-00
    5  Karim Benzema Lyon 36.0 Jul-09
    6  Xabi Alonso Liverpool 36.0 Aug-09
    7  Luka Modrić Tottenham 36.0 Aug-12
    8  Ronaldo Internazionale 33.6 Sep-02
    9  Fábio Coentrão Benfica 32.4 Jul-11
    10  David Beckham Manchester United 30.0 Jul-03

    Da ne pominjemo ostale, kao Huntelar, Roben, Canavaro, Makelele, Ramos i gomilu ostalih igrača...

    A titule, trofeji??? Sa tolikim fondom igrača svake sezone su MORALI da uzmu barem jedan ozbiljniji trofej, ovako mi sve deluje kao žešće pranje para.
    (Hm hm hm, 21. maj 2013 10:12)

    # Link komentara

  80. znači opet ispadate u osmini finala i u prvenstvu vas nema nigdje a u kupu kralja isto ćete da ispanete jer neće biti prioritet kao kod murinja, sve u svemu politika reala je loša prvo treba da ode perez, pogrešno dovođenje igrača i trošenje paar bezveze
    (majstor, 21. maj 2013 11:50)

    # Link komentara

  81. Pa ni ovaj srpski Murinjo nije mnogo losiji od pravog.
    (Komsija Rade, 21. maj 2013 12:12)

    # Link komentara

  82. Modrič ispred Kake!? Murinjo iznad svih! To je njegov kompleks.(zoran, 21. maj 2013 00:37)

    To je ocito tvoj kompleks, mislim na Modrica.
    (drago, 21. maj 2013 12:15)

    # Link komentara

  83. Vidim nikome ne smeta kakav fudbal igraju ekipe pod vodjstvom Murinja,dok zato Barselona igra antifudbal.Inace, Anceloti je za klasu bolji trener od Murinja, samo sto se njegovi rezultati nikad ne isticu kao kod Portugalca. Jos nesto, neko rece da je Murinjo osvojio LS sa prosecnom ekipom Intera, mislim stvarno...
    (somi, 21. maj 2013 12:15)

    # Link komentara

  84. Somi, jesi ti na nekim drogama?! Covece,kako mozes tako nesto da izjavis?
    Covek prvi put nije osvojio bar jedan trofej u sezoni i odmah kazes da je
    Anceloti bolji od njega?! Navijam za Milan i ne volim Ancelotija jer je za osam sezona samo jednom bio prvak Italije i jos jednom bio drugi, i to
    nezasluzeno, a jednom treci kad je Milanu oduzeto cak trideset bodova, ali su ipak ostali u Seriji A. Ove cinjenice idu u njegovu korist, ali samo dve, tri borbe za titulu za tako dug period su jako malo za Milan.
    Sa druge strane, Inter je imao samo 20 ozbiljnih igraca na raspolaganju
    u sezoni kad ih je Murinjo vodio do titule prvaka Evrope. Neki od tih 20
    nisu ni branili (Toldo) ili ulazili u igru (Kvarezma) vise od tri puta.
    Zamisli da se to desilo ove sezone- pa Inter bi zbog svih ovih povreda morao da igra sa podmlatkom! Isto tako, Inter je i pre Murinja imao jako dobre igrace na okupu i dobar tim, ali uvek im je nesto falilo za uspeh.
    To "nesto" je Zoze Murinjo.
    (KK, 21. maj 2013 13:04)

    # Link komentara

  85. Real Madrid nema iz omladinskog pogona u prvih 18, 2 fudbalera, ostalo su dovedeni za visoke pare, dok u toj što vi mrzite Barsi od 18 igrača 16 je njihov proizvod tj. njihove škole... E u tome se razlikuje Barsa i veliki Real koji sam zamrzeo zbog ponašanja prema njihovim legendama kluba oterali su Raula kao poslednje go.no da bi zalizanom da li broj 7, a taj isti Raul zaslužio je da mu okače dres na stadionu i povuku iz upotrebe, i da oproštajnu utakmicu mu pravi Šalke koja sramota za jedan "veliki" Real Madrid!!!
    (Mad4Red, 21. maj 2013 13:26)

    # Link komentara

  86. Iskreno, vrlo je moguce da Anceloti uzme neki trofej vec sledece sezone, smo sto to nece biti njegova zasluga. Murinjo je stvorio tim, treba poraditi samo na atmosferi u klubu. Sad je samo pitanje koliko je Murinjo povredjen time kako su ga tretirali u Realu, jer ako proradi njegov inat i osveta, Celzi ce pokupiti sve trofeje... Uvek cu smatrati da je Murinjo posle Fergusona najbolji trener na svetu, on tek pise svoju pricu i legendu. Samo, mislim da ce se jednog dana opet vratiti u Real, Mou nikada ne prihvata poraz!
    (Man Utd, 21. maj 2013 13:55)

    # Link komentara

  87. Radovane, "zanimljiv" je taj tvoj komentar. Kako bre nije bio dominantan kad je sa ZM oborio skoro sve rekorde?! Imali su 64 utakmice zaredom bez poraza kod kuce, a u sezoni kad su osvojili prvu titulu samo jedan poraz!
    To nije rekord, ali je impozantan podatak.Naravno, niz usputnih rekorda tipa najvise osvojenih bodova, najveca pobeda, najbolja gol-razlika i sl.
    Celzi je trenutno po sastavu uz Real Madrid sigurno najjaci tim na svetu
    jer nijedan klub nema toliki fond kvalitetnih igraca na raspolaganju. Specijalni, sve najbolje- kako ti je uspelo da ti komentar ide van polja?
    Hahaha Nadam se da to i drugi mogu da vide!
    Hm hm hm, zaboravio si Snajdera, Van der Varta, Ovena, Vudgejta, Samjuela, Kambijasa, Lasana Dijaru...
    (KK, 21. maj 2013 14:03)

    # Link komentara

  88. @KK Nisam ja na nikakvim drogama, samo smatram da je Murinjo precenjen trener, nista vise.Anceloti mozda nije za klasu bolji, ali je odlican trener.U prvoj sezoni u Celziju uzima duplu krunu, sa PSZ uzima prvenstvo i zamalo prolazi Barselonu, i uzgred PSZ igra veoma dobar fudbal. Sa Milanom igra 3 finala LS i osvaja 2 titule . Tacno da je u Seriji A malo podbacio, ali je konkurencija bila veoma jaka, pre svega snazni Juve sa sjajnim Kapelom.A Klop je objasnio Murinju neke stvari. Toliko.
    (somi nije narkoman, 21. maj 2013 14:28)

    # Link komentara

  89. Radovane, "zanimljiv" je taj tvoj komentar. Kako bre nije bio dominantan kad je sa ZM oborio skoro sve rekorde?! Imali su 64 utakmice zaredom bez poraza kod kuce, a u sezoni kad su osvojili prvu titulu samo jedan poraz!
    To nije rekord, ali je impozantan podatak.Naravno, niz usputnih rekorda tipa najvise osvojenih bodova, najveca pobeda, najbolja gol-razlika i sl.
    Celzi je trenutno po sastavu uz Real Madrid sigurno najjaci tim na svetu
    jer nijedan klub nema toliki fond kvalitetnih igraca na raspolaganju. Specijalni, sve najbolje- kako ti je uspelo da ti komentar ide van polja?
    Hahaha Nadam se da to i drugi mogu da vide!
    Hm hm hm, zaboravio si Snajdera, Van der Varta, Ovena, Vudgejta, Samjuela, Kambijasa, Lasana Dijaru...
    (KK, 21. maj 2013 14:31)

    # Link komentara

  90. Ja mislim da se ni Spanci ne loze na Real i Barsu kao vecina ovde!
    (smejem se, 21. maj 2013 15:09)

    # Link komentara

  91. Mogao sam da se kladim da ces spomenuti Juventus pod vodjstvom Kapela:-)
    Ok, to je tacno, ali i Anceloti je trenirao Juventus jednu i po sezonu pre nego sto je preuzeo Milan i dva puta je bio drugi i u tesnoj borbi za titulu. Istina je da je uvek protiv sebe imao timove koji su bili na vrhuncu svoje moci generalno gledano u klupskoj istoriji (Lacio, Roma, Juventus, Inter), ali mnogo je tu stvari koje mogu i njemu licno da se pripisu. Njegov rad je zapravo poceo jos u Parmi kad je ostvario najveci uspeh tog kluba i osvojio tri puta pogadjaj koje mesto na tabeli:-)
    Svaka mu cast za to sa PSZ-om, ali ni tu nije bio prvak u prvoj sezoni.
    Jedino mu je u Celziju to poslo za rukom, i to ga je dugo opterecivalo jer je vazio za kup-trenera i trenera koji je predodredjen za Evropu.

    Djuro, u fudbalu ne postoji Eurokup, a Valensija nikad nije osvojila LS!
    Dva puta je igrala u finalu i izgubila od Reala, odnosno Bajerna.
    Benitez je sa Valensijom uzeo dve titule prvaka Spanije i Kup uefa i jednom igrao u finalu LS, sa Liverpulom Ligu sampiona, i jos jednom igrao u finalu LS plus uzeo tri manje vazna trofeja, ali u prvenstvu nista nije uradio sa Redsima kao ni sa Interom dok su ga i iz Celzija terali maltene od samog pocetka. Sa onakvim timom je morao mnogo vise u Premijer ligi i LS! Cak i da je osvojio dve Lige sampiona (a nije),
    kako je to bolje od Murinja?!
    (KK, 21. maj 2013 18:53)

    # Link komentara