Srbija vs Hrvatska - ko će istrčati na Maksimir?

Ostalo je pet dana do meča decenije, duela Hrvatske i Srbije na Maksimiru u Zagrebu, u kvalifikacijama za Svetsko prvenstvo 2014. godine.

Prethodnih nedelja mnogi fudbalski stručnjaci su davali svoje procene predstojećeg duela, većina daje prednost Hrvatskoj, ističe slab napad Srbije, bolju formu glavnih igrača zapadnog suseda.

Siniša Mihajlović nije imao iznenađenja na svom spisku, osim što nije pozvao Dejana Stankovića, iako je bilo naznaka da bi doskorašnji kapiten mogao da se vrati u selekciju, ali on ponovo ima problema sa povredom.

Pošaljite komentar
  1. Stojkovic

    Ivanovic Nastasic … Subotic … Kolarov

    … Petrovic … Ignjovski

    Djuricic … Tosic

    … Scepovic … Djordjevic
    (Zeka, 22. mart 2013 15:42)

    # Link komentara

  2. Stojković
    Basta, Ivanović, Nastasić, Kolarov
    Ignjovski, Petrović
    Tošić, Tadić, Stevanović
    Đuričić
    (Profa, 22. mart 2013 13:09)

    # Link komentara

  3. Stojkovic, kolarov, ivanovic, nastasic, rukavina, radovanovic, ignjovski, krsticic, tadic , djuricic(tosic) I djordjevic.
     (pajser, 21. mart 2013 18:34)

    # Link komentara

  4. Svima sto prave tim Jugoslavije - pa kako svi zaboravljate IBRU?
    (Susjed, 21. mart 2013 15:54)

    # Link komentara

  5. Miho ubaci Mitrovića nepoznaju ga,dobro bi se uklopio u mladu ekipu i dao bi im dva komada
    (l@ki, 21. mart 2013 08:50)

    # Link komentara

  6. Rezultat utakmice je 4:2 za Hrvatsku. 2:2 prvo poluvreme
    (DOJAVA, 21. mart 2013 00:09)

    # Link komentara

  7. jeste li pročitali ko sudi ovu tekmu,..isti onaj koji je Mančestera izbacio iz LŠ.Eto ko će da odluči,..ono što on vidi to nevidi niko,..
    (istina, 20. mart 2013 19:34)

    # Link komentara

  8. Dace nam Hrvati dva do cetri gola. Kad su mogli Makedonci sto nas ne bi pobedili i Hrvati. U svakom slucaju stavicu 1000dinara na Hrvate a navijacu za Srbe. Naravno, bice mi drago da Srbi pobede i nece mi biti zao novca. S druge strane, ako pobede Hravati dobicu novac. U svakom slucaju dobijam.
    (sasa, 20. mart 2013 11:29)

    # Link komentara

  9. Mi pucamo 5 : 0 i Miha daje ostavku i to je to kraj price.
    Ali ozbiljno nas tim nema sanse u ovom mecu i to se znalo posle utakmice sa Makedonijom u gostima.
    (Giggsy, 20. mart 2013 09:32)

    # Link komentara

  10. Ljudi..kad proradi srpski inat..pa moze miha da stavi i Ž tim mi cemo da im uvalimo golcinu..pa ima da grabe i rukama i nogama da ga smeste izmedju stativa..nemojte se mnogo praviti pametni sa nekim formacijama i metodama ko je kakav igrac u svojoj ligi i da li je prvi drugi ili 62.strelac svoje lige..!! u petak ima da pokidamo!!
    ps-osecam da Kolarov daje gol iz slobodnjaka za pobedu!
    SRBIJA BRE!!
     (Djoxon, 20. mart 2013 02:21)

    # Link komentara

  11. Pobedicemo HRVATE sa 2:0 tako je sanjao moj brat koji samo sanja te okrsaje protiv bosne i hrvatske prosli put je pogodio... Ali ovoga puta nece realno sila su za nas je dobar rezultat i nereseno i to da im ribamo kopacke posle utakmice peace nesa
    (Neaa, 19. mart 2013 23:53)

    # Link komentara

  12. Ev jedne glupe greske Mihajlovica umjesto ovoga iz druge francuske lige bolje bi bilo da je doveo Comu Radovica iz Rogatice koji igra za Legiju iz Varsave i koji je u 30 utakmica postigao 24 gola...
    (Ninoslav MIhjalovic, 19. mart 2013 23:23)

    # Link komentara

  13. Mislim da ce istrcati [link]
    (AzRa, 19. mart 2013 22:38)

    # Link komentara

  14. Hrvatski primitivizam tipa Tesla = Hrvat, ili film o Srbima iz Like (72 dana) u kome se nigde ne pominju Srbi, doveo je do toga da su počeli da nas smatraju potomcima Turaka.
    Jeste li čuli nekad za Banović Strahinju? Znate li šta je po zanimanju bio Teslin otac? Šta znači reč "unijaćenje"? I onda se neki tamo kome pripadnost crkvi predstavlja pripadnost narodu, a uz to živi u Zagrebu, nađe da priča o tome kako Srbi ne znaju šta je kultura.
    (Miralem Sulejmani, 19. mart 2013 20:32)

    # Link komentara

  15. Dule Savic,Dule Savic,Dule Savic...:)
    (Merima Milankov, 19. mart 2013 20:32)

    # Link komentara

  16. brkic,ivanovic,vidic,subotic,kolarov,stankovic,kuzmanovic,krasic,jovanovic,pantelic,zigic
    (rabada, 19. mart 2013 19:27)

    # Link komentara

  17. nema sta da se komentarise miha valjda zna sta radi ma da to tako neizgleda. zelim nasima puno srece daj boze da njih dobijemo
    da se hrvati malo spuste dignuti nosevi. i onda se cude sto njih niko nevoli
    (Ivan, 19. mart 2013 17:15)

    # Link komentara

  18. pa trebalo bi da vrati zigica i pantelica u tim!
    (nebojsa dakic, 19. mart 2013 14:43)

    # Link komentara

  19. Axaxaxa Zg slavac slatko si me nasmejao,axaxaxa...Koja ste bre vi kultura i civilizacija molim te!!!Vama je bre najveca zelja da ste Srbi zato nas toliko i mrzite!!!
    (ShomyRedDevil, 19. mart 2013 14:34)

    # Link komentara

  20. @saša rs, 18. mart 2013 17:17

    Ali su tu Radosav i Šćepakabra, ne radujmo se prerano...
    (pablito, 19. mart 2013 14:30)

    # Link komentara

  21. @zg slavac

    Baš je teško kada neko iz komšiluka likuje nad tvojom nesrećnom sudbinom kojoj je sam kumovao, a pri tome govori istim jezikom i moli se istom Bogu.
    (Srbin-krajišnik-unijat-katolik, 19. mart 2013 13:04)

    # Link komentara

  22. Brat Pantela i kum Deki bi to resili srcem! A kada je srce u petama bice tesko ... Ps. 0:0 puna kapa.
    (Prorok, 19. mart 2013 12:59)

    # Link komentara

  23. sastav...
    Brkic,Kolarov,Nastasic,Subotic,Ivanovic
    Kuzmanovic,Ignjovski,Tosic,Tadic
    A.Mitrovic,F.Djuricic.........
    (nikola, 19. mart 2013 11:16)

    # Link komentara

  24. Kad vidim Sinišu Mihajlovića i Tomislava Karadžića sa svojim okruženjem, postane mi jasno da to nije reprezentacija Srbije, već tim FSS-a, a da pomenuti ljudi već duže vreme iz finansijskih razloga zloupotrebljavaju nacionalna obeležj: grb i zastavu.

    Primeri:
    1. Slučaj Antić
    2. Izgradnja "Kuće fudbala"
    3. Nepoznati elementi ugovora FSS-a i sadašnjeg selektora, zbog "poslovne tajne".
    (Samo sebe lično možete da brukate, Srbiju NE!, 19. mart 2013 09:49)

    # Link komentara

  25. Baticu Mirkovića za selektora samo za ovaj meč i nema frke, ovoj ekipi treba motiva....S R B I J A....
    (Mr. Good, 19. mart 2013 09:30)

    # Link komentara

  26. Miho pusti price, zaustavi modrica i videcemo sta znaju veliki mandzukic i kompanija, lako je biti spic iza robena, riberija i bajerna, zaustavi ti modrica i sve je ok,znaci dva zadnja vezna, a kod nas djuricic iza spica znaci 4-2-3-1 a u napadu djurdjic.cekas sansu i 01 haos na maksimiru:)
    (miha, 19. mart 2013 09:17)

    # Link komentara

  27. Stojkovic-Ivanovic,Nastasic,Subotic,Kolarov-Jovanovic,Kuzmanovic,Tadic,Matic,Tosic-Zigic
    ....da se prosetamo kroz kvalifikacije....
    (neopravdano odsutan, 19. mart 2013 09:00)

    # Link komentara

  28. stojković,
    ivanović,nastasić,subotić,kolarov,
    petrović,ignjovski,
    tošić,tadić,ljajić
    đurđić
    (aleksandar, 19. mart 2013 08:42)

    # Link komentara

  29. ja bi na spisak stavio Žigića njegov trener ga mnogo hvali čak bi ga stavio na prvi 11...
     (Saša Terzić, 19. mart 2013 08:33)

    # Link komentara

  30. mladog Mitrovica u napad nama takav igrac treba u napadu jak i psihicki i fizicki i uz to veoma neustrasiv i bezobrazan u pravom smislu te reci nadam se i zelim mu blistavu karijeru poput Zlatanove..
     (deki, 19. mart 2013 04:03)

    # Link komentara

  31. Ni u jednu bitku se ne ide da se ne ide bez nade za pobedom. Medjutim, bice dobro ako ne popijemo petardu. Mi smo ljudi protiv Makedonaca izgubili sa 1:0. Pazite, Makedonija! Glupo je uopste uporedjivati Makedoniju sa Hrvatskom. Pricate o nekom pritisku, ovo, ono. Koji pritisak bre? Hrvati koji igraju pred 35000 hiljada Hrvata na Maksimiru i koji su skoro pa vecprosli imaju pritisak a mi...mi ga nemamo? Realno gledano, apsolutno ni na jednoj poziciji mi nemamo boljeg igraca. Da igramo "bunker" i cekamo kontre? Ko ce te kontre da vodi kad su svi ko puzevi brzi? Ne mozemo da"imamo igru" jer niti imamo igrace sa tako nesto niti Miha zna da tako postavi tim. Znaci, aj realno malo. Napad...koji bre napad? 4-4-2...?? Da ali do da igra tu sredinu i 2 napadaca? Šćepo? Taj covek nema pojma ni sa cim. Znaci...e, ma razbicemo ih i u ZG atek u BG. Nada piednja umire... :-)
    (Brazil, meni ne treba Brazil..., 19. mart 2013 03:14)

    # Link komentara

  32. hrvati su već duuugo u top 10
    (nikolić, 18. mart 2013 23:54)

    # Link komentara

  33. Bufon-Ivanovic,Vidic,Najdovski,Bejli-Jugovic,Stojkovic,Savicevic-Runi,Zigic,Rambo Petkovic
    moze?
     (sava, 18. mart 2013 23:04)

    # Link komentara

  34. Da je pameti: Brkic, Ivanovic, Vidic, Subotic, Kolarov, Matic, Kuzmanovic, Tadic, Djuricic, Tosic(Lane Jovanovic), Djordjevic. Zigic na klupi, za poslednjih deset minuta. Najvise me plasi da mec pocne Scepovic.
    (Vladimir, 18. mart 2013 22:46)

    # Link komentara

  35. trebalo bi u startnoj postavi da bude Dusan Basta a sto se tice ovako ja mislim da nam mnogo fali Zigic
     (srbin, 18. mart 2013 22:24)

    # Link komentara

  36. Имамо слабу репрезентацију.Нека је бог на помоћи нашим фудбалерима ако желе да заиграју на предстојећем светском првенству.
    (Steven Seagal, 18. mart 2013 20:50)

    # Link komentara

  37. @moje misljenje

    Kako to misliš "nemamo plejmejkera"? A magični Kuzma?
    (Revolting Cock, 18. mart 2013 20:43)

    # Link komentara

  38. Mislim da ćemo u Zagrebu igrati povučeno, sa dva zadnja vezna, jer realno nemamo igrače (ili ih sadašnji selektor nije pozvao) za drugačiji način igre. U ovom kvalifikacijama smo pokazali da ne znamo da igramo napadački (protiv Belgije u Beogradu) i da onda lako primamo golove iz kontranapada. U Zagrebu treba igrati povučeno sa pojačanom odbranom i tražiti šansu za gol iz prekida ili kontranapada, pa šta nam bog da. Ako se otvorimo Hrvati će nam dati 3 komada. Pošto je Mihajlović odbrambeni selektor i takvu ekipu je sastavio, trebao je od početka kvalifikacija da igra tako, a ne da gubimo bodove bez veze. Ovako je Svetsko Prvenstvo za nas završena priča. Ako izgubimo u Zagrebu treba smeniti Mihajlovića i Karadžića i krenuti sa novim selektorom u stvaranje mladog ofanzivnog tima (kao što je Belgija na primer).
    (Rica, 18. mart 2013 20:24)

    # Link komentara

  39. e ovako

    formacija: četiri- četiri- dva
    taktika: kretanje kobre
    pesma u svlačionici: muzika iz filma Roki Balboa - AJ OF D TAJGER

    sastav
    Brkić – Kolarov (free kicks, penalty, right corner, left corner), Nastasić, Subotić, Ivanović (el Capitano)- Kuzmanović, Tadić, Tošić, Đuričić – Đorđević i NOVAK DJOKOVIC.

    coach Siniša PILS LIGHT Mihajlović
    assistent coach Ivan Zamorano
    motivator speech Batica Mirković
    (AAA, 18. mart 2013 19:41)

    # Link komentara

  40. @Princip
    Neciji ce tata da sudi ovu tekmu, ako slucajno pobjedite da znate kome reci alal vera. Ne brinite, razumjece.
    (splico, 18. mart 2013 18:58)

    # Link komentara

  41. Ma jesu bolji ali nemaju ja.ca protiv nas. Oni nas se plase, gledaju na nas kao na ameriku, jer znaju da su nastali od nas...samo cu reci, odite tati...
    (Princip, 18. mart 2013 13:06)

    Moram te demantirati, nismo nastali od turaka:D Marhaba ti ili kako vec kazete.
    (venom, 18. mart 2013 18:27)

    # Link komentara

  42. Ma jesu bolji ali nemaju ja.ca protiv nas. Oni nas se plase, gledaju na nas kao na ameriku, jer znaju da su nastali od nas...samo cu reci, odite tati...
    (Princip, 18. mart 2013 13:06)
    Baš je teško kad ti u susjedstvu najljepše more, otoci, Velebit, srednja europa, mediteran, kultura, civilizacija, bolji standard, a ti zglavljen na Balkanu i još gubitnik (ne samo u sportu:-).
    (zg slavac, 18. mart 2013 18:23)

    # Link komentara

  43. Hrvati nece odigrati na nivou u Petak. Zasto?

    1. Vole se nadmetati i uvek bolje igraju kad suparnik ima hrabriji napadacki pristup.

    2. Sinisa ce igrati catenaccio 100% sam siguran (iz vise razloga). predace loptu hrvatima i uzdace se u ideju da ce se par puta otvoriti rupa za kontru jer ce Hrvati pokusavati nesvesno da stisnu prema napred.

    3. Hrvate hvata lagana nervoza ako ne zabiju u prvih 45 min. to im se uvek desava na Maksimiru, a pritisak s tribina ce rasti. To nama ide u korist.

    4. Sve to NE znaci da su nasi blize pobedi. Naprotiv, hrvati i kad slabije igraju umeju iskustvom da izvuku rezultat. A nasi i kad igraju dobro umeju da prime 3 gola. To je ta razlika u iskustvu i uigranosti.

    eh.. jedino kad bi Miha odlucio da ide na sve ili nista i napao ih drsko i visoko, to bi ih sigurno malo pokolebalo i dalo nama vece sanse. ali.. realno, nemamo mi dva tri vrhunska playmejkera u sredini za takav bezobrazni pristup.

    Svejedno, trebalo bi Orlovi da grizu maksimalno skoncentrisano svih 90 minuta da bi izvukli mozda neki remi. I taj bod bi bio ko kuca, mislim da bi svi to potpisali... ali mislim da je danas lakse Belgiji u Belgiji bod oteti nego hrvatima u zg.

    S tim smo trebali ranije da racunamo - da ne budemo u ovoj situaciji da se u zagrebu spasavamo.
    (moje misljenje, 18. mart 2013 18:15)

    # Link komentara

  44. Nema Laze! Šanse nam rastu! Da pobjedimo pa i ne moramo u Brazil.
     (saša rs, 18. mart 2013 17:17)

    # Link komentara

  45. Iako se nadam pobjedi Hrvatske u ovakvim utakmicama su sva tri znaka u igri, tako da neke velike rasprave o tome šta će biti ili tko je bolji padaju u vodu. Može netko biti bolji cilu utakmicu pa ne pobijediti, puno toga ovisi i o srići.
    (malibat, 18. mart 2013 16:55)

    # Link komentara

  46. Izgubili smo protiv Makedonije, a očekujemo pobedu protiv ekipe iz prvog šešira i to bez Krasića, Vidića i Stankovića... nerealno
    (Nevit, 18. mart 2013 15:47)

    # Link komentara

  47. @mateo
    Goran Bare - arhitekta na terenu! :-)
    (oxlade, 18. mart 2013 15:47)

    # Link komentara

  48. Zdravko Kuzmanović - januarsko pojačanje italijanskog giganta Intera. Sjajan igrač! Ubica sa šutinom koja uliva strah u kosti golmanima širom Italije, kad nije na klupi. Pored toga ima sjajan pregled igre, ogromno samopouzdanje i visok procenat tačnih dodavanja, naravno unazad!
    Nadam se da je B92 pogrešio i da nećemo "nazadovati" sa novopečenim "interistom" koji je napredovao nula procenata (0%) u poslednjih 5 godina.
    (Butthole Surfer, 18. mart 2013 15:42)

    # Link komentara

  49. Zgazićemo ih po sred njihovog Maksimira, 0-2 za Srbiju!
    (sp, 18. mart 2013 14:25)

    # Link komentara

  50. ako ih dobijemo prilazimo na 3 boda i cekamo ih na Marakani
     (no name, 18. mart 2013 14:16)

    # Link komentara

  51. Neinteresuje me sastav uopste pola od ovih igraca i nepoznajem! Znam samo da imamo najbolju odbranu na svetu koja nece igrati (Ivanovic-Vidic-Subotic-Kolarov ispred njih Kuzmanovic) i to je najvece razocarenje!
    (Monteri iz Jajca, 18. mart 2013 14:05)

    # Link komentara

  52. Odlučiće 2K : koncentracija i kondicija. Prva karakteristika bi mogla da ide u prilog Srbiji, a druga ide na ruku Hrvatima. Kvalitetna koncentracija kod Srba uslediće kao posledica poznatog sindroma koji se zove srpski inat. Priterani smo u ćušak i vadi nas samo vanserijski nastup. Tako smo tukli Nemce na svetskom prvenstvu. Hrvati su izloženi velikom pritisku javnosti koja ih je u slučaju lošeg rezultata unapred proglasila za izdajnike. Taj teret će učiniti da im noge itekako otežaju. Ukoliko, pri tome, na samom početku profulaju neku dobru šansu, eto nevolje za njih. Nije nemoguće da Srbija u prvih 30 minuta postigne jedan, a možda i dva gola. Međutim, to još uvek neće značiti i pobedu. Rana katarza dovodi do brzog pražnjenja. To smo videli mnogo puta. Idealno bi bilo da Srbija da gol između 75 i 85 minuta, ona bi bilo nekih šansi da ta minimalna prednost ostane do kraja. Opasnost od ranog vodstva za Srbe počiva u hrvatskoj borbenosti. Onoliko koliko bude rani dobar rezultat umrtvio srpke igrače utoliko će razgoropaditi hrvatske i tu smo, onda, obrali bostan. Kombinacija: kondicija + fanatizam (ne samo sportski) + požrtvovanje + nesporno fudbalsko znanje može doneti velike probleme srpskom timu. Imam predosećaj da će Luka Modrić biti zamenjen pre isteka prvog poluvremena. Namučiće nas Srna i Mandžukić. Rezultat koji priželjkujem je 2:1 ili 1:0 za Srbiju. Bojim se da će biti 2:2. U našoj ekipi briljiraće Bambi i golman (ako bude Brkić).
    (Kokan Prvi, 18. mart 2013 13:19)

    # Link komentara

  53. Handanovic-Ivanovic,Vidic,Subotic,Kolarov-Kuzmanovic,Modric,Tadic-Dzeko,Vucinic,Mandzukic ili u jos boljem slusaju da je Ibrahimovic bosanac gde bi nam kraj bio.U Riju sigurno ne jer ovi ljudi bi mogli da igraju na jos mnogo prvenstava.Ali nista od toga.
    (Laki, 18. mart 2013 13:16)

    # Link komentara

  54. Ја не планирам да гледам ову утакмицу. Пратићу резултат преко нета. Мислим да смо ми изгубили све пансе да се пласирамо на СП тако да нам ова утакмица ништа не значи. Пљуштаће картони, певаће се бљутаве песме и опет ћемо показати свету да смо сви балкански паћеници.
    (Кривокапић, 18. mart 2013 13:08)

    # Link komentara

  55. Ma jesu bolji ali nemaju ja.ca protiv nas. Oni nas se plase, gledaju na nas kao na ameriku, jer znaju da su nastali od nas...samo cu reci, odite tati...
    (Princip, 18. mart 2013 13:06)

    # Link komentara

  56. Ja bih pozvao Ljajica pa nek peva koju god hoce himnu.
     (igor, 18. mart 2013 12:52)

    # Link komentara

  57. Istorijski kulturni i civilizacijski kompleks spram naroda koji je imao državu mnogo kasnije od hrvatskog kraljevstva. Za narod koji nije imao gradove (sa srpskim stanovništvom) do juge. Spram tursko-balkanskog mentaliteta za razliku od našeg mediteranosko-srednjoeuropskog?
    (zg, 18. mart 2013 02:13) Dragi prijatelju, Srbi se spominju cak u sedmom veku.U isto vreme vasi istoricari tvrde dolazak Hrvata na danasnoj teritoriji.Verovatno nismo citali iste knjige.Podela hriscanstva se desila 1054. Do tada narodi su se delili na hriscane i ostale.Od famozne podele pa do pocetka prvog svetskog rata na teritoriji danasnje Hrvtske, vladari, zakonodavci su uvek bili katolici iz Madjarske, Austrije, Italije, Nemacke.Sto se tice vaseg mentaliteta sigurno da su gore navedeni katolici ostavili trag; nadmenost, superiornost, ali ne znam da li je to za hvalu.Sigurno da su Otomani ostavili trag i u nasem Srpskom mentalitetu;lenjost i jednu dobru dozu agresivnosti.Ali nemoj nikad da zaboravis ni ocuvanje pravoslavlja, inat, nebesko samogorevanje.Znam da ti gledas sa gadjenjem na sve to. Kompleks koji ti imas je sledeci; bezanje od istine.Postoje dve mogucnosti. Jedna je da su Hrvati dosli na danasnju teritiriju pa su naucili Srpski.Druga je da je jedan isti narod staramajke Srpske odvojen na Katolike i Pravoslavce.Kada cujes lelek staramajke ti se najezis, priznaj?
    (postovani crv, 18. mart 2013 12:41)

    # Link komentara

  58. AleMelb ;
    daj jos jednom procitaj sto pises !
    koje su to briljatne analize, gdje god Srbiji sfali kvalitete ti odmah iskonstruiras prednost.
    recimo "Djuricic trenutno nije bolji od Modrica, ali bice velik igrac".
    ili kad usporedis desnog bocnog Srnu sa stoperom Ivanovicem.
    bravo, koji si ti biser !
    ili ovi tvoji kolege ispod ; sastavljaju idealnu reprezentaciju bivse juge pa postave polovicu Srba.
    daj si pogledaj svjetsku ranglistu reprezentacija, pogledaj si od koga ste u zadnjih 5 godina sve izgubili i kolike su vam sanse za plasman na SP !
    ...ali ispod 10 Srba u postavi nitko nije napisao...
    (djedmedjed, 18. mart 2013 11:41)

    # Link komentara

  59. Imamo sansu, svidjaju mi se ideje za nas napad. Da se ja pitam formacija bi bila neki model 4 4 2 ali obavezni sa dva spica. Verujem da mozemo i do pobede jer ce proraditi nas srpski inat i njihov kompleks od 'dranja' u svakom sportu koji postoji. Nadam se lepom i prijateljskom mecu bez ikakvih incidenata medju BRAĆOM sto mi to i jesmo ali i odlicnom fudbalu. Srbija do pobede!!!
     (retko-mudar, 18. mart 2013 11:35)

    # Link komentara

  60. Doslovno svi stavljaju Kranjčara u prvi sastav, pa taj isti Kranjčar nije odigrao natjecateljsku utakmicu cca 2 godine. Spor je do bola, a također ni kod Štimca se nije nešto pokazao.
    … Pletiokosa
    Strinić - Šimunić - Lovren - Čorluka
    Kovačić (Samir) - Modrić - Rakitić - Srna
    Manđukić - Eduardo (Olić)
    (Međimurec, 18. mart 2013 11:07)

    # Link komentara

  61. Saulic ili M.Ilic standardno na mestu golmana. A.Lukas desno krilo zbog visokog rejtinga na y.tube. Ojdanic centafor. Kitic i Tozovac odbrana zbog dobre intonacije himne. M.Miric,Rokvic i Keba napad. Ramadanovski, Alicic, Baja knindza, Baja, S.Sakic i J.Vetar rezerva. Mozda treba ukljuciti i neke mladje poput Milana Stankovica i Darka Lazica.... Hajmo momci svi u jedan glas.
    (Boss, 17. mart 2013 20:31)

    Stavite Cecu na gol.
    (sanct, 18. mart 2013 10:53)

    # Link komentara

  62. Basta, Ivanović, Subotić, Nastasić
    Tadić, Petrović, Ignjovski, Kolarov
    Đuričić, Šćepović

    Dva najkreativnija napadača protiv sporih hrvatskih štopera.
    Ojačana leva strana protiv jake hrvatske desne.
    Šansa u prekidima sa pet izuzetnih skakača.
    (Slauter, 18. mart 2013 10:48)

    # Link komentara

  63. kad citam hvale i velicanja,a posle poraza,odbranu igre i razlog gubljenja,moje misljenje je sledece:znamo svi da oni u stranim klubovima dobijaju velike pare,i uzivaju u njima.i vecina njih na pomisao igre za reprezentaciju,gledaju kroz novac.i donekle je to i ispravno u ovom momentu.al kad se bude gledalo na poziv za igru u reprezentaciji.prvenstveno kao cast,onda ce biti mnogo zivlja i borbenija igra nasih fudbalera.tu cast treba da se pospesi i od strane drzave i kluba a s druge strane kao nagrada ili kazna za igrace za los il dobar ucinak.
    Novac je prolazan,Slava zivi,i od nje se moze profitirati
     (mozak, 18. mart 2013 09:09)

    # Link komentara

  64. ovi sto traze djurdjica u napadu mogu da vam vec sada kazem da sigurno nece poceti utakmicu ..zasto? zato sto se filip djordjevic pokazo kao bolje resenje,odmah je davao golove i jednu asistenciju na dve utakmice dok je djurdjic izgledo ne sretno protiv chile-a i nije se uklopio u sistem ..djordjevic jeste..vidim nema sulejmanija ,opet kiks i sramota selektora..sulejmani se prosle sezone proigravao na maksimiru sa simunicem i vidom bar taj zna kako treba igrati protiv njihove odbrane.
    pitanje je dali ce poceti subotic,sa obzirom da trenutno igra jako lose u dortmundu i da kod mihajlovica nije igro ni jednu minutu u kvalifikacijama.nasi igraci su van forme pocev od spomenutog subotica pa do tadica i ivanovica..bane je izgubio definitivno mesto na desnoj strani u chelsiju totalno opravdano,tadic njemu ne ide vec 3-4 utakmice ,jedan je od najlosije ocenjenih igraca u tih 3-4 tekme . aleks kolarov katastrofalna predstava protiv evertona .ovaj tim nije spreman da pobedi hrvatsku i par dana kasnije skotsku ,nema taj naboj i karakter da se trgne ,nije to tolko do selektora nego je iskljucivo do igraca.ako se jedan kolarov bude vuko po terenu kao sto se vuce u city-u treba polako misliti na njegovu trajnu zamenu u reprezentaciji ,lomic mi se ne cini bas super zamenom ali sta je tu je ,nadam se da necemo izgubiti ,imamo luzerski tim bez ikakvih ambicija da preokrenu situaciju ,nadam se da gresim ,statistike pojedinih igraca mi daju za pravo..

    pozz
    (Vladimir_natal_Petkovic, 18. mart 2013 08:50)

    # Link komentara

  65. @zerooo

    Da je prave sreće ne bi ni prije nikada igrali u istoj reprezentaciji, svima bi nam danas bilo bolje.

    Hrvatska 3:0 Srbija
    Unatoč bunkera, kada se jednom probije što bi se moglo dogodit negdje kratko prije ili kratko nakon drugog poluvremena dobivamo bez ikakvih problema.
    (HRvoje, 18. mart 2013 08:11)

    # Link komentara

  66. samo pobedite hrvate!!!!nemorate se plasirati na e.p!bice kao da smo osvojili mondijal...
     (@xxx@, 18. mart 2013 07:16)

    # Link komentara

  67. Nek se igra pa nek bolji pobedi samo je grozno sto se ne moze slobodno navijati u sred Zagreba i oni u sred Beograda a da ne prolije krv, pa mora drugi da nam se mesaju i da nam zabranjuju da idemo jedni drugima. Kao da smo stoka a ne narod! LJUDI BRE STA JE BILO BILO JE, KAD JE SPORT NE MESAJTE POLITIKU I PROSLOST, VOLITE SPORT BAVITE SE NJIME, PODRZAVAJTE SVOJ KLUB, SVOJU ZEMLJU ALI BEZ NASILJA! MOZE LI SE TO NA BALKANU???
    (Duga, 18. mart 2013 07:05)

    # Link komentara

  68. Srbija:

    1. Brkic (Udineze)
    2. Ivanovic (Chelsea)
    3. Kolarov (Man City)
    4. Nastasic (Man City)
    5. Subotic (Borusia Dortmund)
    6. Ignjovski (Verder)
    7. Kuzmanovic (Inter)
    8. Tosic (CSKA)
    9. Djordjevic (Nant)
    10. Djuricic (Herenween/Benfica)
    11. Tadic (Tvente)

    Hrvatska:

    1. Pletikosa (Rostov)
    2. Srna (Sahtjor)
    3. Strinic (Dinpro)
    4. Simunic (Dinamo Zg.)
    5. Corluka (Dinamo Moskva)
    6. Vukojevic (Spartak Moskva)
    7. Rakitic (Sevilja)
    8. Kranjcar (Dinamo Kijev)
    9. Manduzkic (Bajern)
    10. Modric (Real)
    11. Olic (Wolfsburg)

    Po imenima klubova gde Hrvati igraju ja ne bih bio toliko siguran u hrvatsku pobedu. Doduse imaju stvarno 2 vanserijska igraca Modrica i Mandzukica ali za ostale ja sigurno ne bih rekao da su bolji od nasih.

    Brkic je bolji od Pletikose.
    Kolarov bolji od Strinica.
    Subotic bolji od Simunica.
    Nastasic bolji do Corluke.
    Ivanovic bolji od Srne (mada priznajem potpuno su razlicit igraci, Srnu je bolje porediti sa Bastom).
    Ignjovski sigurno nije slabiji od Vukojevica.
    Rakitic je bolji od Kuzmanovica.
    Tadic je bolji od Kranjcara.
    Djuricic trenutno nije bolji od Modrica ali bice veliki igrac..
    Mandzukic je bolji od Djordjevica..
    Tosica i Olica ne mozes da poredis (pretpostavka da ce Olic na desnu stranu)

    Koliko ja vidim tu je nekih 6:3 za Srbiju uz dva neresena...
    (AleMelb, 18. mart 2013 05:33)

    # Link komentara

  69. igrace raco petrovic a ljajic i matic ce biti na stotine kilometara on maksimira
    (samo mu milijas fali, 18. mart 2013 04:34)

    # Link komentara

  70. @Ljudi, manite se patriotizma i nerealnih želja. Odigrajte 1 na kladionici i uzmite pare.
    (hleb, 17. mart 2013 21:25)

    Hleb cu da prodajem i leb i lebac.... iiiiii.... i krug cu da prodajem, ako to neko 'oce da jede :) - Bela Ladja

    E sad da te prokomentarisem. Oni jesu bolji, ali druze i Partizan je za pat klasa bolji od Zvezde (a Hrvati od nas neka su i za dve), pa smo svi videli kako je Partizan glupo izgubio dva zadnja derbija.

    Derbi je cudo - a ovo jeste derbi po svakom kriterijumu, zato i da sam Nemac ne bih se kladio na ovaj mec.

    Jos jedan primer. Moze ko sta hoce da prica, Barselona je ako ne i za dve klase bolja od Reala, pa vidimo kako im ne ide uvek protiv njih.
    (SRECKO SOJIC, 18. mart 2013 04:27)

    # Link komentara

  71. Napad: Džeko,Jovetić,Vučinić,Mandžukić,Pandev. … Sredina:Modrić,Tadić,Djuričić,Srna,Misimović,Raketić,Kranjčar,Tošić,Kuzmanović. … Odbrana:Subotić,Vidić,Lovren,Ćorluka,Kolarov,Ivanović,Nastasić, Šimunić. … Golmani:Handanović,Pletikosa,Begović. Naravno tu ima još VRHUNSKIH igrača...
    (Troll, 17. mart 2013 23:55)

    Ne želim biti sitničav popis ti je ok ali Srbija je nakon poraza od Makedonije i Slovenije i službeno najgora ex-yu ekipa (CG, BiH, i HR čine gornji dom i sve 3 bi se mogle naći na SP). Prema tome Srbija ne može imati 8 igrača u tom timu. Npr umjesto Tošića definitivno Pjanić. A ni Kuzma mi nije veličina ali ajde zbog kluba. U obranu bi umjesto klasnog ali starog Šimunića stavio ipak Spahića ili Vidu koji igra na visokoj razini u velikom klubu. Čak i na tu reprezentaciju uskoro bi pokucali Kovačić, Ademi i Vrsaljko. Ali šta ti to valja kad nema kemije koju vidiš kad igra BiH, CG, Hrvatska...
    (zg slavac, 18. mart 2013 03:43)

    # Link komentara

  72. Fali vam ljajic pogledajte snimke sta momak radi ove sezone u italiji on i jovetic inter razbise neda miha kaze los mu glas trebao je onda u komisiju Za zvezde granda sa Sasom Popovic ? ne Za trenera Fali vam Vidic englezu dobar Za kapitena ? vama ne valja naravno stankovic koji ima iskustvo ONi Fale u srbiji a ovako je malo teze
    (Crnogorac, 18. mart 2013 03:00)

    # Link komentara

  73. Stojković, tri centralna beka (ivanović, subotić i nastasić), dmr-basta, dml-kolarov, mc-kuzmanović, amr-tošić, aml-sulejmani, amc-tadić i napad da je pozvao jankovića. igra po krilu, odbrana koncentracija u sredini polja, znači skupljena odbrana. uigraš ofsajd zamke, forsiraš šut sa distance i to je to. onda uđe pantela, napravi pometnju i potom ubacis matića, izbaciš bastu. bez velike muke bi bilo. ivanović flaster na modricu kada ovaj uđe na 30 m, kolarov lomi noge srni i ćao, zdravo!
     (aca, 18. mart 2013 02:33)

    # Link komentara

  74. Vas kompleks nije od juce..I malo mnooogo je stariji od datuma novopecene Cro. Sama mas. histerija pred utakmicu je vise nego ogroman dokaz koliki je Cro kompleks.Istorijski,kulturoloski,civilizacijski.Ne teraj me da citiram Krlezu.To sto trenutno imate bolju platu..Pih..macku o rep.
    (MariannaMihailidi, 17. mart 2013 19:25)

    Istorijski kulturni i civilizacijski kompleks spram naroda koji je imao državu mnogo kasnije od hrvatskog kraljevstva. Za narod koji nije imao gradove (sa srpskim stanovništvom) do juge. Spram tursko-balkanskog mentaliteta za razliku od našeg mediteranosko-srednjoeuropskog?
    (zg, 18. mart 2013 02:13)

    # Link komentara

  75. Handanović - Srna, Ivanović, Subotić, Kolarov - Modrić, Kovačić,Rakitić - Jovetić, Džeko, Vučinić
    (Igor, 18. mart 2013 02:07)

    # Link komentara

  76. Handanovic,subotic,ivanovic,kolarov,srna,rakitic,modric,pjanic,kovacic,đeko i manđukić...ova repka bi mogla dobit svakog na svijetu
    (Starman, 18. mart 2013 01:49)

    # Link komentara

  77. Tadic u 88 minutu...zanemece ceo maximir..aaa…aa
    (acko srbin, 18. mart 2013 01:46)

    # Link komentara

  78. Ne razumem stvarno zasto pravite toliko frke oko meca sa Hrvatima,te bolji su te ovakvi te onakvi, napraviste od njih Brazilce ... Fudbal je nepredvidiva igra odlucuje trenutak, insipracija, sreca mnogo faktora..Da se unapred zna pobednik Ne bi postojale Kladionice a bogami ima ih na svakom koraku...Nama pobeda uliva neku nadu da mozemo otici u Brazil, ali utakmica sa hrvatima po meni predstavlja vise od obicn eutakmice,ratovai smo sa njima , proterali su nase ljude iz kraine bilo je svega i svacega ali da ne ulazimo u politiku.. Samim tim sto su nam susedi utakmici dodaje vecu vrednost, isto tako bi bilo da igramo sa crnogocima ili pak bosancima ...Slican smo mi narod ma koliko se to ne svidjalo nama ...

    I dodao bih jos da nasa ekipa uopste nije losa, oni koji prate fudbal malo sire znaju o cemu pricam.. Mali Djuricic je fenomenalan igrac ko prati holdansku ligu (ma kako se ona kotirala imaju 2 predstavnika u LS ) moze samo da uziva u njeogvim golovima i potezima , takdje tadic i tosic mogu dosta toga da naprave.. Odbrana nam je jaca od njihove za klasu, Kolarov Nastasic Subotic Ivanovic , pa ko nemi zeleo takvu odbranu?
    Tako da imamo cemu da se nadamo, naravno dao bih prednost hrvatima ali videcemo nikad se ne zna navijajmo svim srcem za nase pa sta bog da !
    (Marko, 18. mart 2013 01:38)

    # Link komentara

  79. Ja sam Srbin i verujem da cemo pobediti! Ne razumem ove "Srbe" negativce.
     (brat, 18. mart 2013 01:05)

    # Link komentara

  80. Nedosajace nam na ovoj utakmici Lazar Markovic koji je bio jedan od najboljih u zadnje tri utakmice. Takodje bilo bi dobro da oce da igraju Matic i Ljajic...
    (Pendula, 18. mart 2013 01:03)

    # Link komentara

  81. Brkic, Ivanovic, Nastasic, Subotic, Kolarov, Kuzmanovic, Ignjovski, Tadic, Tosic, Djuricic, Djordjevic. Pa sta bude...
    (Dejan, 18. mart 2013 00:55)

    # Link komentara

  82. Stojkovic, Kolarov, Nastasic, Subotic, Ivanovic, Kuzmanovic, Ignjovski, Tosic, Tadic, Ljajic, Djurdjic ali posto Ljajic nije pozvan onda umesto njega Djuricic i pobeda nasih 2-1 NAPRED SRBIJO!!!
    (Nikola79, 18. mart 2013 00:52)

    # Link komentara

  83. Brkic-Ivanovic-Subotic-Nastasic-Kolarov-Kuzmanovic-Tosic-Tadic-Djuricic-Djordjevic-Ljuboja
    (Nikola, 18. mart 2013 00:51)

    # Link komentara

  84. Utakmica decenije! Dobro da nije utakmica veka. Sasvim obicna utakmica za kvalifikaciju za Brazil. Ima mnogo boljih. Ne treba nasedati na provokacije medija i javnih licnosti,nego pivu otvoriti i tekmu pratiti na miru.
    (tigar, 18. mart 2013 00:33)

    # Link komentara

  85. jedina mana ove utakmice je što se ne igra u SPLITU.Th1950
    (frane, 18. mart 2013 00:23)

    # Link komentara

  86. Stojkovic
    Ivanovic Subotic Nastasic Kolarov
    Kuzmanovic Matic(Petrovic)
    Ljajic(Tosic) Djuricic Tadic
    Djordjevic(Djurdjic)
    (Kako je, 18. mart 2013 00:15)

    # Link komentara

  87. Fali nam Markovic da upotpuni nasu kontru, koja ce nam biti glavno oruzje pored prekida.
    Nama ne treba srednji red da vodi igru, nego presing koji ce nas voditi do kontre.

    Utakmicu dobijamo ukoliko Zucko,Kolarov i Tosic odigraju onako kako umeju i naravno ako budemo imali igraca da ucacka to stJe ce ova trojica napakovati.

    Mihi puna podrska iz Novog Sada za posao koji radi i kako ga radi.
    (kole, 18. mart 2013 00:09)

    # Link komentara

  88. Ovo je spiska igraca (sa osnovnim informacijama)koji po mom misljenju zasluzuju paznju fudbalske javnosti a vecina njih zasluzuje i reprezentativni dres ! Spisak
    GOLMANI :
    Vladan Kujovic - Club Brugge - 19 utakmica
    Branimir Aleksic - Spartak Subotica - 17 utakmica
    ODBRANA :
    Antonio Rukavina - Real Valladolid - 28 utakmica - 1 gol
    Pavle Ninkov - Toulouse - 14 utakmica
    Marko Simic - Kayserispor - 7 utakmica
    Marko Lomic - Dinamo Moskva - 18 utakmica
    Nikola Mikic - Crvena Zvezda - 11 utakmica - 2 gola
    Milan Vilotic - Grasshopper - 21 utakmica - 1 gol
    Nikola Ignjatijevic - Zorya - 19 utakmica
    Vukasin Tomic - Jagodina - 17 utakmica
    SREDINA :
    Nenad Krsticic - Sampdoria - 22 utakmice - 1 gol
    Nemanja Matic - Benfica - 19 utakmica - 1 gol
    Milan Jovanovic - Anderlecht - 26 utakmica - 7 golova - 12 asistencija
    Zvonimir Vukic - PAOK - 2 utakmice - 2 gola
    Miroslav Radovic - Legia Warszawa - 16 utakmica - 3 gola
    Djordje Lazic - Metalurg Donetsk - 14 utakmica
    Milos Maric - Lokeren - 29 utakmica - 6 golova - 3 asistencije
    Nebojsa Pavlovic - KV Kortrijk - 25 utakmica - 2 gola - 2 asistencije
    Nemanja Gudelj - NAC Breda - 26 utakmica - 5 golova - 1 asistencija
    NAPAD :
    Brana Ilic - PAS Giannina - 26 utakmica - 8 golova
    Danijel Ljuboja - Legia Warszawa - 19 utakmica - 11 golova
    Nemanja Nikolic - Videoton - 18 utakmica - 8 golova
    (Mirko, 18. mart 2013 00:06)

    # Link komentara

  89. Da je srece ovi igraci bi igrali u istoj reprezentaciji.(zerooo, 17. mart 2013 20:27)I sa jos par iz ekipe BiH u napadu , to bi bila momcad spremna da razbuca koga treba u Brazilu...E ,al kad nismo mi ljudi nego medjedi.... (Macak, 17. mart 2013 23:07) Napad: Džeko,Jovetić,Vučinić,Mandžukić,Pandev. … Sredina:Modrić,Tadić,Djuričić,Srna,Misimović,Raketić,Kranjčar,Tošić,Kuzmanović. … Odbrana:Subotić,Vidić,Lovren,Ćorluka,Kolarov,Ivanović,Nastasić, Šimunić. … Golmani:Handanović,Pletikosa,Begović. Naravno tu ima još VRHUNSKIH igrača...
     (Troll, 17. mart 2013 23:55)

    # Link komentara

  90. ZA sve koji uporno vicu hrvati su bolji, pa bolji je bajern pa ga je arsenal tukao 2-0 na njihovom stadionu kad im je gorelo pod nogama ,a sad nama gori pod nogama mozemo do pobede
    (zver je najopasnija kad je ranjena, 17. mart 2013 23:54)

    # Link komentara

  91. 1.Sinan Sakic, 2.Rade Lackovic, 3.Mitar Miric, 4.Mile Kitic, 5.Bora Drljaca, 6.Era Ojdanic, 7.Nedeljko Bajic, 8.Milos Bojanic, 9.Baja Mali Knindza, 10.Marko Bulat, 11. Jasar Ahmedovski ....
    (TrotterBG, 17. mart 2013 23:29)

    protiv 1.jaques houdek 2.kico slabinac 3.miso kovac 4.oliver dragojevic 5.tony cetinski 6.sandi cenov 7.petar graso 8.goran karan 9.shorty 10.goran bare 11.gibonni
    (mateo, 17. mart 2013 23:53)

    # Link komentara

  92. Bilo koja postava, samo Mihajlović napolje. Bolje da je nastavio da igra fudbal umesto što je postao trener.
    (Nikola, 17. mart 2013 23:47)

    # Link komentara

  93. Zigic u napad
    (Milance, 17. mart 2013 23:45)

    # Link komentara

  94. mec decenije hahahahaha
     (koi, 17. mart 2013 23:44)

    # Link komentara

  95. Moje mišljenje je da mi (Hrvatska) pobjeđujemo u petak iz sljedećih razloga:
    - Od samostalnosti smo izgubili samo jednu kvalifikacijsku utakmicu igranu u Zagrebu.
    - Ova sadašnja ekipa Hrvatske je naučila igrati utakmice pod pritiskom pa smo tako pobjeđivali Turke usred Istambula 3:0, Njemce, Engleze i druge jake ekipe
    - Na euru 2012 smo u grupi bili s na kraju se ispostavilo finalistima eura. S Talijanima smo igrali 1:1 a od Španjolaca izgubili 1:0 s tim da nam sudac nije svirao penal na kraju utakmice za koji je kasnije i Collina rekao da je bio 100% penal... ali da je bio dosuđena onda bi Španjolci morali kući a mi dalje. A zna se tko je Španjolska a ko Hrvatska u očima Fife i Uefe.
    - Uglavnom, nije mi namjera provocirati ali mislim da smo puno bliže pobjedi nego što Vi to mislite. Naši igrači igraju svaku utakmicu sa srcem za Hrvatsku i tu je najveća naša prednost. Vi s druge strane imate obranu da srce stane, ali niste ekipa.

    Na kraju, ja se samo nadam da neće biti nikakvih problema jer Platini i društvo samo čekaju da izbace Hrvate i Srbe iz svih natjecanja.
    (Ante_ZG, 17. mart 2013 23:42)

    # Link komentara

  96. naravno 2:1 za srbiju videćete.
     (pobeda, 17. mart 2013 23:37)

    # Link komentara

  97. 1.Sinan Sakic, 2.Rade Lackovic, 3.Mitar Miric, 4.Mile Kitic, 5.Bora Drljaca, 6.Era Ojdanic, 7.Nedeljko Bajic, 8.Milos Bojanic, 9.Baja Mali Knindza, 10.Marko Bulat, 11. Jasar Ahmedovski ....
    (TrotterBG, 17. mart 2013 23:29)

    # Link komentara

  98. Hrvatska 4 Srbija 0
    (Pravda, 17. mart 2013 23:20)

    # Link komentara

  99. Brojim, brojim i brojim... i po vama ce, izgleda, Hrvatska igrati s 9 igraca (plus Simunic kao alternativa Lovrenu) :) A mogao bih se kladiti da bar dvojica od ovih koje ste nabrojali nece ni biti u pocetnoj postavi (nije vazno sta ja mislim, vazno je sta ce odluciti Stimac). A ako me vec pitate sta ja mislim... :), ja bih prvo pogledao u kakvoj su formi i mentalnom stanju Simunic i Lovren, pa, ako bih nasao da su obojica OK, onda bih Corluku prebacio na desnog beka, a Srnu na krilo. Dakle: Pletikosa - Corluka, Simunic, Lovren, Strinic - Srna, Modric, Kranjcar (ali, nesto mi govori da ce Stimac staviti Sammira... a kako ce Srna igrati beka, Kranjcar ce, u nedostatku Perisica, ici na krilo), Rakitic - Mandzukic, Jelavic. Olic na trckaranje od prve minute (a onda, u zadnjih 20 minuta - Eduardo :) ). Ako bih, medjutim, zakljucio da je stoperski par Lovren-Simunic suvise rizican (a mislim da bih), izveo bih ovu postavu: Pletikosa - Srna, Corluka, Lovren (Simunic), Strinic - Kranjcar, Kovacic, Modric, Rakitic - Mandzukic, Jelavic. U tanemu s Mandzukicem najbolje bi pristajao Eduardo. Pitanje je mogu li Jelavic i (pogotovo) Olic uz Mandzukica dati svoj maksimum. Problem je sto Eduardo malo igra i nema snage za 90 minuta. U vrhunskoj formi, ili u usponu forme, nalaze se Mandzukic, Rakitic, Modric, Srna, Kovacic, Olic... a izgleda da se budi i Jelavic. Traze se 2 stopera i bek na zajam iz Srbije!
    (Balotelli, 17. mart 2013 23:10)

    # Link komentara

  100. Da je srece ovi igraci bi igrali u istoj reprezentaciji.
    (zerooo, 17. mart 2013 20:27)

    I sa jos par iz ekipe BiH u napadu , to bi bila momcad spremna da razbuca koga treba u Brazilu...

    E , al kad nismo mi ljudi nego medjedi....
    (Macak, 17. mart 2013 23:07)

    # Link komentara

  101. Igraćemo defanzivnije nego što predviđate. Ovoj ekipi fali odmorni Saša Ilić, igrač tog kova, plejmejker, kod njih Modrić. Stoga morao bi da igra Petrović uz Ignjovskog, a Đuričić ispred njih. Ignjovski mora da zatvara oba boka, što neće biti moguće, jer i Kolarov i Bane ostavljaju previše prostora iza. Uz to, Modrić mora da ima čuvara.

    Imaćemo silne probleme u organizaciji igre, silne probleme da zatvorimo njihove brze napade po krilu i generalno problem sa manjkom fizičke snage, sem u odbrani. Miha nije kalibar da to sve reši.
    (Slauter, 17. mart 2013 22:57)

    # Link komentara

  102. Aman ljudi koji pesimizam kod vas.Vi nemate vere u vasu reprezentaciju.Kakvi ste vi navijaci. Sramota. Da se vi pitate nebi ni isli tamo. Ali ja kazem napred Srbija i verujem da ce biti 2:1 za nas
    (napred Srbija, 17. mart 2013 22:30)

    # Link komentara

  103. Fale Vidić i Matić. Da su i oni u reprezentaciji nisam siguran da li bi postigli gol Hrvatima, ali sigurno ne bi primili...
     (mare0280, 17. mart 2013 22:22)

    # Link komentara

  104. Oni se reklamiraju na History kanalu preko serijala "Hrvatski kraljevi" kad covek to pogleda pomisli da su stariji narod od egipatskih faraona...ali istina je drugacija isto vazi i za fudbal ...
     (Codex Alementarius, 17. mart 2013 22:16)

    # Link komentara

  105. kako god ispalo,ja samo vidin repku koja ce za 2 godine razvaljivati i jace repke od hrvata: Aleksic,Ivanovic,Nastasic,Subotic,Kolarov,Matic,Ljajic,Tadic,Djuricic,Markovic! ah moja prognoza--> a kakav srbin bi bio ako se ne nadam pobedi???????? 2:1 za nas!
     (Surfer, 17. mart 2013 22:15)

    # Link komentara

  106. Miha Leonida i 11 spartanaca ce zadrzati 35000 hiljada pred golom Brkica na sred Maksimirskog klanca! Zivela Srbija!
     (Sin po materi, 17. mart 2013 22:13)

    # Link komentara

  107. Napravili ste isti tim koji bih ja izveo. Mislim da imamo mnogo više šansi nego što mnogi misle. Čitam hrvatske portale i kako se bliži utakmica komentari su sve umereniji. Gotovo da sam siguran da ovo dobijamo. Srećno momci!
    (Benke, 17. mart 2013 17:25)

    "Gotovo sam siguran da ovo dobijamo." Uf, komentar ti je olicenje umerenosti. Najverovatnije cemo isgubiti (jer igramo kod njih, jer su malo kompletniji tim, jer su uigraniji, jer imaju vise iskustva, jer su pokazali bolje igre kad je potrebno itd.), ali se nadam da nece, te da cemo napraviti iznenadjenje i iznenaditi ih.
    Uvek se ovako "napalite" sa komentarima kao tvojim, pa onda kad izgubimo, onda su luzeri zesci. Jedino je onaj poraz od Makedonije bio uzasan, sve ostalo je bilo OK, jer su i Belgijanci, srce na ruku, bolji od nas.

    'Ajmo momci! Pametno, bez opterecenja i srecno!
    (Djordje P, 17. mart 2013 22:13)

    # Link komentara

  108. ae bre nemoj da se palite... znate kad ce mandzukic da prodje subotica i nastasica.. pa nikad.. i ko kaze da imamo slab napad.. ja mislim da cemo min 2 komada da zabodemo... i to bas zbog toga sto igramo tamo.. zbog pritiska i zato sto ovi momci vole srbiju..
     (Nedja, 17. mart 2013 22:06)

    # Link komentara

  109. Pa dokle ljudi ajde da budemo realni Srbija nema sanse protiv Hrvatske. Sve dok ostane Mihajlovic Trener jel njemu je vazno da Igraci pevaju a ne igraju pa bolje da je doveo Sabana Saulica. Fali nam Krasic, Vidic, Zigic, JOvanovic svi iz 2010 Godine. Nazalost izgubice nasa Srbija prema podacima koji Igraci imaju Hrvati. Moj Tip Hrvatska - Srbija 3:0. Jel sa Klinicima nemoze da se igra.
    (Denis, 17. mart 2013 22:02)

    # Link komentara

  110. Decki kaj se nervirate navijajte za vasu lipu.Evo sastava mojih SRBENDA koji Pevaju:Stojkovic Subotic Nastasic Kolarov Ivanovic Ignjovski Radovanovic Tosic
    Tadic Djuricic Djordjevic.Ovi drugi pojma nemaju.Zgazicemo vas kao plitak potok 3:1za SRBIJU.
    (Selektor Mihajlovic ovde, 17. mart 2013 21:59)

    # Link komentara

  111. Da je srece ovi igraci bi igrali u istoj reprezentaciji.
    (zerooo, 17. mart 2013 20:27)

    Iz ove reprezentacije Srbije 4(i to obrambena). Nijedan drugi nebi bio ni blizu klupe.
    (HR, 17. mart 2013 21:55)

    # Link komentara

  112. Alen Stevanovic pozvan jer je trener Ventura potvrdio da se uozbiljio, a danas greje klupu jednog Torina. A Ljajic, trenutno mozda nas najbolji igrac, koji razbija u Fiorentini ne dobija poziv. Ali mihajlovicu trebaju igraci koji znaju da aplaudiraju protivnickoj himni i to dok se ona intonira (kakvo ponizenje za igrace i celu naciju), a ne igraci koji znaju da igraju fudbal.
    (veliki strumf, 17. mart 2013 21:54)

    # Link komentara

  113. Stojkovic-Ivanovic,Subotic,Nastasic,Kolarov-Kuzmanovic,Petrovic-Tosic,Djuricic,Tadic-Djurdjic
    (noname, 17. mart 2013 21:51)

    # Link komentara

  114. Obsvezno stojke da brani jer on rodjen za velike utakmice
    (Zoka, 17. mart 2013 21:50)

    # Link komentara

  115. koliko pretjerani komentara pa to je strasno. hrvatska je bolja i to svi znaju ali ce tesko doci do pobjede.srbi ce igrat bunker i cekat na neke kontre a posto hrvatska ima po meni jos jacu obranu (ne po imenima nego na terenu) srbi ce tesko do gola doci.jedina sansa je mozda neki slobodnjak kolarova. moj tip 0:0 ili 1:0 za hrvatku.
    (mateo, 17. mart 2013 21:49)

    # Link komentara

  116. samo da ne izadju scepovic, fejsa i u odbrani da ne bude neko mihino "iznenadjenje" onda ce da imamo neke sanse. prava steta sto je lazar markovic povredjen, on je srpski messi!
    (stefan, 17. mart 2013 21:47)

    # Link komentara

  117. Kako god. trojka Djordjevica ostaje. xaxa
     (Srb Musliman, 17. mart 2013 21:47)

    # Link komentara

  118. Stojkovic-Ivanovic-Kolarov-Bisevac-Rajkovic-Nastasic-Basta-Ignjovski-Djuricic-Tadic-Tosic je tim koji bi kontrolisao igru i pobedio u Maksimiru.
    (Radivoje Panrtic, 17. mart 2013 20:06)

    Dao sam ti minus jer si zaboravio Subotica :D
    (y, 17. mart 2013 21:39)

    # Link komentara

  119. Mihajloviceva postave vec vidim izgledace ovako :
    Stojkovic-Ivanovic-Kolarov-Nastasic-Bisevac,Fejsa-Ignovski-Tadic-Djuricic-Tosic,i Djordjevic
    Naravno ja da se slazem sa njim ..ne bih ni pisao o ovome, po meni trebaju neke izmene u timu.
    Stojkovica-Ivanovic-Kolarov-Nastasic-Subotic,Ignjovski-Kuzmanovic-Tadic-Djuricic-Tosic-Djordjevic to je skoro ista formacija ko ju ste vi predlozili.Hvala
    (Insajder, 17. mart 2013 21:37)

    # Link komentara

  120. sastav:1.stojkovic2.ivanovic3.subotic4.nastasic5.kolarov6.ignjovski7.radovanovic8.tosic9.scepovic10.djuricic11.tadic
     (partizanovac, 17. mart 2013 21:36)

    # Link komentara

  121. Da je srece ovi igraci bi igrali u istoj reprezentaciji.
    (zerooo, 17. mart 2013 21:36)

    # Link komentara

  122. Ako bude igrao Adem Ljajić Srbija će se plasirati , ako ne bude igrao garantovano gubimo. Bili živi pa videli za 5 dana.
     (pčelar Sandžaka, 17. mart 2013 21:25)

    # Link komentara

  123. Opticka varka , Srbija dobija utakmicu 100% zapantite . Dobice utakmicu samo u inat vecini nama sto smo se kladili u pobedu kariranih .
    (mokum, 17. mart 2013 21:25)

    # Link komentara

  124. Ljudi, manite se patriotizma i nerealnih želja. Odigrajte 1 na kladionici i uzmite pare.
    (hleb, 17. mart 2013 21:25)

    # Link komentara

  125. koji sastav ce da istrci na maksimir neznam ali znam kako ce da se biraju igraci.zajedno sa mihajlovicem ce da biraju neki profesori sa muzicke akademije iz smera solo pevanje, pa ko tu ima srece da nema bolesno grlo i ostecene glasne zice etoga na teren. sigurno ce da igramo u formaciji tipa sekspirovog dela hamlet ili jos bolje romea i julije
    (nesa, 17. mart 2013 21:20)

    # Link komentara

  126. Molim navijace da daju najbolji link za utakmicu za nas iz Kanade. Pozeljno je sa sto manje reklama.

    Sto se tice taktike, utakmicu diktiraju igraci sredine, a tu su Hrvati bolji. Kuzmanovic je prepspor, a Ignjovski fizicki nejak. Na zalost ne vidim da imamo neke mnogo bolje od njih. U svakom slucaju, Miha je morao da igra sa tri vezna, umesto sa dva.
    (stevan, 17. mart 2013 21:19)

    # Link komentara

  127. Alo, Srbiii... Dokle? Kako mozete vise? Pustite momke da igraju fudbal. Ne briniti za njih. Kakve veze ima sto Hrvatska ima "bolji" tim. Pobedimo i idemo da ih dočekamo, o tome razmisljajte, ne o unapred izgubljenom. Ko heroje...
    (Maestro, 17. mart 2013 21:17)

    # Link komentara

  128. Basta je izmislio fudbal za sebicnog Tosica i sjajan je u udinezeu bas na toj poziciji. On bi mogao biti igrac pobede po meni!
     (McClane, 17. mart 2013 21:01)

    # Link komentara

  129. Volio bi da se varam, mislim da cemo primiti peticu!
     (zgembo, 17. mart 2013 20:59)

    # Link komentara

  130. srbija najaca na svetu .brkic-vidic,subotic,kolarov,ivanovic-stankovic,ignjovski-tosic,tadic,kolarov-djurdjic
     (rastko, 17. mart 2013 20:53)

    # Link komentara

  131. Nažalost, slažem se da će naša formacija biti 4-2-3-1 i smatram da je novinar ovog članka pogodio sastav, mada se Mihajlović možda ipak odluči za promjenu na golu

    Ipak ja bih volio da izađevo sa sledećim sastavom (4-4-2)
    … Brkić
    Ivanović-Subotić-Nastasić-Kolarov
    Kuzmanović
    Tošić … Djuričić Tadić
    Đorđević-Djurčić
    (MladenCG, 17. mart 2013 20:47)

    # Link komentara

  132. Srce na teren..dajte sve od sebe..da se gine za svaku loptu..za svoju naciju...i nece vam niko nista reci sta god bude..
    (Sinisa, 17. mart 2013 20:45)

    # Link komentara

  133. Srbija-Hrvatska 3-2 ili (2-1)
    (SRB-HRV, 17. mart 2013 20:42)

    # Link komentara

  134. kako god, pokazace nam zasto su top 10 fudbalskih sila...
    (wlado, 17. mart 2013 20:34)

    # Link komentara

  135. Saulic ili M.Ilic standardno na mestu golmana. A.Lukas desno krilo zbog visokog rejtinga na y.tube. Ojdanic centafor. Kitic i Tozovac odbrana zbog dobre intonacije himne. M.Miric,Rokvic i Keba napad. Ramadanovski, Alicic, Baja knindza, Baja, S.Sakic i J.Vetar rezerva. Mozda treba ukljuciti i neke mladje poput Milana Stankovica i Darka Lazica.... Hajmo momci svi u jedan glas.
    (Boss, 17. mart 2013 20:31)

    # Link komentara

  136. KLEO SRBINE!!!
    (HERMET, 17. mart 2013 20:28)

    # Link komentara

  137. Da je srece ovi igraci bi igrali u istoj reprezentaciji.
    (zerooo, 17. mart 2013 20:27)

    # Link komentara

  138. ko god da izadje ugasili smo samo zato sto se ovako ponasaju pre meca...pocistice nas pa ce valjda da se smire vise
    (miki, 17. mart 2013 20:15)

    # Link komentara

  139. Brkic(ako mora Stojkovic)
    Ivanovic - Subotic - Nastasic - Kolarov
    … Petrovic
    Tosic … Tadic
    Djordjevic Djuricic Djurdjic
    (Scepovic)


    Kud puklo da puklo...
    (Pedja, 17. mart 2013 20:15)

    # Link komentara

  140. Na desnoj strani trebao bi da igra Predrag Luka ? Tu nam treba izuzetno bzr fudbaler,da " parira" Srni,koji igra krilnog manevarskog, vise nego pozadi. A mogao bi Luka i da " cuva" Modrica,jer je fizicki spreman da ga prati po celom terenu.Ako ne u Zagrebu,vrlo brzo ce biti nezamenjiv u reprezentaciji !
     (Mandragora, 17. mart 2013 20:09)

    # Link komentara

  141. Da li je Mihajlović spremio neko iznenađenje rivalu?
    Da, iznenadjenje zvano Scepovic
    (Nebojsa, 17. mart 2013 20:08)

    # Link komentara

  142. Raca Petrovic mora da igra. Bice vruce na terenu, mladu ekipu imamo, a on je uvek na takvim utakmicama uspeo da iskulira pritisak.
     (fffffffd, 17. mart 2013 20:07)

    # Link komentara

  143. Stojkovic-Ivanovic-Kolarov-Bisevac-Rajkovic-Nastasic-Basta-Ignjovski-Djuricic-Tadic-Tosic je tim koji bi kontrolisao igru i pobedio u Maksimiru.
    (Radivoje Panrtic, 17. mart 2013 20:06)

    # Link komentara

  144. Raca Petrovic bi morao da igra. Bice vruce na terenu
     (fffffffd, 17. mart 2013 20:05)

    # Link komentara

  145. najjači su ovi foliranti koje ne zanima ili će navijati za hrvatsku radi saveza,ovog ili onog a datum bi na ruku istetovirali da dobijete. pobjeda u regionalnoj ligi košarke(kecman) vam je postao nacionalni praznik. prije par godina smo igrali košarku na nekom prvanstvu,vaši su dobijali sve redom a naši samo neku egzotiku ala iran i svejedno niko nije radio alibi nego se vjerovalo u pobjedu al nije išlo..gdje vam je sportski duh, zamjerate nešto igračima a i vi ste šibicari koji bi se samo ukrcali na pobjednički vlak
    (pelene za odrasle, 17. mart 2013 20:04)

    # Link komentara

  146. Ljudi da se ne lazemo, sve sem poraza od Hrvatske je uspeh. Cak bih rekao da je i minimalan poraz uspeh s obzirom na sledece:

    - Hrvatska je vec godinama rangirana medju 10 najboljih svetskih ekipa, i to nije slucajno, nije zavera vec proizvod rezultata.

    - Imaju kontinuitet ekipe, Srna, Simunic, Rakitic, Corluka, Modric, Pletikosa svi su godinama u tom timu. Mi nismo istog golmana stavili na dve utakmice. Reprezentacija nije klub, ne moze se uigrati za mesec-dva. Zato je kriticno da ne menjate vecinu tima odjednom kao sto je veliki strucnjak na nasoj klupi uradio.

    - Hrvati za razliku od Srbije imaju istinske vrhunske igrace u veznom redu i napadu, koliko god se mi sprdali sa Modricem on igra u Realu, Mandzukic je istisnuo Gomeza iz Bajernovog prvog tima, Olic je bio i ostao svetska klasa napadac. Mi imamo Tadica, Tosica i Djurdjica, koji igraju u Ruskoj i Holandskoj ligi, ok su oni igraci, ali nije Tvente Bajern.

    - Hrvati su slozniji od Srba i iz fanatizma mogu da izvuku taj dodatni motiv koji mi jednostavno nemamo. Tako su dobijali po imenima mnogo jace ekipe od sebe (Nemce, Engleze).

    - Na kraju, mi nemamo trenera. Mihajlovic je jedna velika prevara i jos gore, covek koji ne moze da prizna da je pogresio. Drzi se kao pijan plota tih svojih smesnih pravila sto ga kosta neigranja trenutno najboljeg naseg ofanzivnog igraca (Ljajica). Odrasla osoba promeni misljenje ako je to u njegovom interesu, ponosa je precenjena vrlina.

    Moja prognoza, na zalost, 3:0 za Hrvatsku.
    (Milan, 17. mart 2013 19:52)

    # Link komentara

  147. istrcace fudbaleri srbije i hrvatske
    (lomi, 17. mart 2013 19:50)

    # Link komentara

  148. Par svjetskih izvanserijskih igrača od iza i onda lagano nizbrdo kako se ide prema naprijed sa vrlo upitnim imenima i kvalitetom. Takav tim moze u trenutku svašta napravit, ali dugoročno nema rezultata jer previse ovisi o par pojedinaca koji moraju uvijek biti tu da naprave razliku. Hrvatska je zapravo slična, par vrhunskih i odlicnih i onda vecinom solidni igraci, samo smo uigrani i manje su izrazene razlike između pojedinih dijelova terena.
    (Vladimir Pula, 17. mart 2013 19:50)

    # Link komentara

  149. Stojkovic
    Ivanovic Vidic Nastasic Kolarov
    Krasic Kuzmanovic Tosic Tadic
    Pantela i Zigara ;)
    (Petar, 17. mart 2013 19:49)

    # Link komentara

  150. Svejedno, bilo ko da igra pregazit cemo vas. Laganih 4:0 za Hrvatsku.
    (cinober, 17. mart 2013 19:46)

    # Link komentara

  151. majku mu boziju pa sto lepo ne stavi dzeka i mandzukica u napad iza njih modrica, zadnje vezne i odbranu neka igraju Srbi i da odemo do tog Ria pa nesto i da napravimo
    (tito, 17. mart 2013 19:43)

    # Link komentara

  152. Zemun_grad, hvala za odgovor. Šteta što neče igrati, gledao sam ga na utakmici Dinamo:Ajax na Maksimiru, bio je zaista odličan. LP
    (Edvard Kasač, 17. mart 2013 19:41)

    # Link komentara

  153. Realno, povreda Markovica se na izostanak Ljajica nadovezala kao bas veliki hendikep, jer bih ja jednog od njih stavio u sredinu umesto Kuzmanovica uz Ignjovskog. To su mladi i energicni momci, koji i defanzivne zadatke mogu da odrade dobro, dobili bi brzu i ofanzivniju vezu, a racunica je jasna, nama odgovara samo pobeda. Ovako, slazem se sa ekipom iz teksta, ja bih isto prednost u spicu dao Djordjevicu, a sto se golmana tice ne mozemo biti vidoviti da unapred znamo ko ce bolje odraditi posao, Brkic ili Stojkovic. Ko god da bude, ne vadio loptu iz mreze!
    (my way, 17. mart 2013 19:32)

    # Link komentara

  154. Treba pozvati Žigića, njega moraju dvojica da čuvaju
    (Valentić, 17. mart 2013 19:27)

    # Link komentara

  155. Kako god da se zavrsi na Maksimiru mi treba da podrzavamo nas nacionalni tim uvek!! A ne samo da kritikujemo svakog selektora koji vodi reprezentaciju. Uostalom zadnje dve prijateljske utakmice pokazale su da mozemo mnogo!! Kakvi god bili nasi su i navijajmo uvek, budimo dostojanstveni u porazu, budimo veseli u pobedi!! NAPRED SRBIJO!!
    (Milan Milenovic, 17. mart 2013 19:26)

    # Link komentara

  156. (optimista, 17. mart 2013 18:14)
    Vas kompleks nije od juce..I malo mnooogo je stariji od datuma novopecene Cro. Sama mas. histerija pred utakmicu je vise nego ogroman dokaz koliki je Cro kompleks.Istorijski,kulturoloski,civilizacijski.Ne teraj me da citiram Krlezu.To sto trenutno imate bolju platu..Pih..macku o rep.
    (MariannaMihailidi, 17. mart 2013 19:25)

    # Link komentara

  157. Da nam igraju Moša i Tirke, pa da se i nadamo...
    (bgd, 17. mart 2013 19:23)

    # Link komentara

  158. Ubaci Butuliju!!!!
    (m.sladjan, 17. mart 2013 19:21)

    # Link komentara

  159. Hrvatska je tehnicki i takticki jaca,hrvatski pojedinci su kvalitetniji od srpskih.Srbija ce igrati totalni bunker,ali ce svejedno izgubit.Slomit ce mo vas visokim presingom i kolektivnim pritiskom,nasa veza i napad ce vas unistit.Volio bih da odigrate muski,otvorite se i igrate nogomet,pokazete u otvorenoj igri koliko znate,ali od toga nista,povuci ce te se kukavicki u peterac i nabijat i cekat zalutali udarac s centra ili kornera.Najavljujete nekakav inat i hrabrost,a zabit ce te se u peterac.Budite frajeri,napadnite,volio bih to vidjeti.
    (nogometas, 17. mart 2013 19:21)

    # Link komentara

  160. Brkic
    Basta Ivanovic Nastasic Kolarov
    Matic Ignjovski
    Radovic Djuricic Tadic
    Djordjevic
    (Pedja, 17. mart 2013 19:14)

    # Link komentara

  161. Hitno da se pozove Miralem Sulejmani.
    (Koki, 17. mart 2013 19:13)

    # Link komentara

  162. Da li bilo ko iz tria napadača (Šćepović, Đorđević, Đurđić) uliva poverenje? Meni iskreno niko od njih. Srbija definitivno nikad gore ne stoji sa napadom i uzalud su priče da je Hrvatima zadnjji odbrambeni red slaba tačka kad nema ko da je iskoristi.


    Po mom mišljenju, najistureniji u napadu treba da bude Đuričić, najagilniji je i najopasniji od ovih sa kojima raspolažemo.

    Igra neće zavisiti toliko od napadača, već od veznog reda koji će doneti prevagu na terenu. Čiji veznjaci budu uporniji i konkretniji, ta ekupa dobija. Ignjovski mora u stopu da markira Modrića, Petrović (ako bude igrao) da nam donese skok igru i čvrstinu, a Kuzmanović kreativnost i precizan završni pas...

    Odbrana nam je stabilno dobra i tu ne verujem da ćemo imati preblema.
    Mislim da Brkić treba među stative. Koliko god primao golova u Italiji, mislim da više jakih utakmica ove sezone, nije isto braniti protiv Milana i Intera i protiv npr Smedereva i Javora (Stojković).

    TIM:
    Brkić - Ivanović,Nastasić,Subotić,Kolarov - Petrović,Kuzmanović,Ignjovski - Tadić,Tošić - Đuričić
    (Ckreboa, 17. mart 2013 19:13)

    # Link komentara

  163. Koga briga kada se nece plasirati. Ne razumem zasto se uopste prati bilo sta vezano za fudbalere. Cela svrha takmicenja je plasman i oni nisu uspeli u tome. Potpuno je nebitno sta ce uraditi do kraja kvalifikacija i ko ce da igra kada nisu ostvarili cilj.
    (patrijota, 17. mart 2013 19:09)

    # Link komentara

  164. Reezultat bih stavio po strani i ne bih se slozio da je ovo mec decenije,mi smo prilicno otpisani dok bi Hrvatskoj mnogo znacila pobeda u borbi sa Belgijom.Sto se tice trenutka u kom se nalazimo,mislim da nam fali prilican broj igraca koji zasluzuju dres Srbije,pre svih Lane Jovanovic,zatim Matic i van svake sumnje Ljajic koji igra sezonu za primer...Obzirom da nam je ipak odbrana ta koja je na nivou evo ekipe koju bih ja kao jedan od sedam miliona selektora u Srbiji selektirao:Brkic,potom 3 stopera u liniji i to Ivanovic,Subotic,Vidic,dva ofanzivna beka Kolarov i Basta,zadnji vezni ?(Stankovic),dva kreativca u sredini Tadic i Ljajic,Lane kao poluspic i klasican centarfor?(Zigic ako nema boljeg...) sa alternativama:Stojkovic,Bisevac,Nastasic,Kuzmanovic,Djuricic,Darko Lazovic,Djurdjic...Pozdrav svima
    (Aleksandar, 17. mart 2013 19:09)

    # Link komentara

  165. Ne volim da ovo kazem, al` mislim da nije presudno ko igra ovoga puta, mi tonemo u fudbalski deceniju i nesto. Ovoga put sam ``umereni katastroficar``, i kao takav srecan kada pogresim :).
    (Djorgo, 17. mart 2013 19:08)

    # Link komentara

  166. Igrace na golu stojkovic sigurno bez obzira sto brkic dobro brani ove sezone. odbrana je jasna. dva zadnja vezna ignjovski mora da igra u svakom slucaju i najverovatnije kuzmanovic mada ne znam u kojoj je formi, vidim da nije igrao za inter u poslednje vreme. Alternativa kuzmanovicu moze da bude petrovic, iako me nervira njegova sporost ima pored sebe ignjovskog i definitivno je igrac koji se ne plasi velikih utakmica, ima sut, tacan dug pas da proigrava nasa brza krila (samo da ne igra ko baba samo unazad kako ponekjad ume i da malo ubrza). Napred djuricic, tadic i tosic mada bi ja mozda ubacio bastu umesto tosica jer je basta dosta bolji timski igrac, igra u odlicnoj formi, ne davi loptu, zna da centrira, da gol, brz i idealan za kontre a i odlican u defanzivi, kad bolje razmislim dao bih mu sansu pre tosica. Napred dordjevic ili djurdjic, malu prednost dajem djordjevicu.
    (m, 17. mart 2013 19:06)

    # Link komentara

  167. @gledam i cekam odbrana: chelsea, man city, borrusia dortmund, man city sredina: inter, verder, bokovi: cska m, twente, napad: greuter firth, herenven toliko komsija da se vidi da niste jaci po klubovima u kojima vasi igravi igraju
     (Тоти, 17. mart 2013 19:06)

    # Link komentara

  168. Dok Mihajlovic vodi ovaj tim na samo sebi i Karadzicu poznat nacin uopste me neinteresuju.Dizu buku u medijima,a opet kad izadju na teren sa Scepovicem i bez Ivanovica i Subotica...Ma od kad znam za fudbal ga pratim ali nemogu vise da gledam kako`doticni na racun cele drzave prave sebi racun`.P.S.Grobar sam,ali taj Scepovic nije ni za drugu ligu!
    (Marko, 17. mart 2013 19:06)

    # Link komentara

  169. Netreba to komentarisati navijacki,Djordjevic ljudi druga liga,Djurdjic poslednji,Scepovic centarfor sampiona jedini zna fudbala,realno voleli vi njega ili ne ali to je tako,decko nije kriv sto je sin bivseg fudbalera,pa pojedini mu zvizde i pre utakmice,sramota za partizanove ,,grobare ,,pa nebi ga Miha zvao ,samo da ne bude povredjen.
     (partizanovac, 17. mart 2013 19:02)

    # Link komentara

  170. Samo da kazem kvota na Hrvate je 1.50. To vam je fix decenije da zaradite lepe pare. Tolika kvota vam sve govori i moze da istrci Sveti Petar nama nema spasa.
     (Zuja, 17. mart 2013 19:01)

    # Link komentara

  171. 4-5-1
    Stojkovic - Vidic,Subotic,Ivanovic,Kolarov - Kuzmanovic,Ninkovic,Krasic,Z.Tosic,Sulejmani - Danko Lazovic!

    Rezerva: Lukovic,Ignjovski,Tadic,Jankovic. . .

    Pomozi Boze da ne igra Bisevac kiksara, rupa u odbrani!
    (Vlada, 17. mart 2013 19:00)

    # Link komentara

  172. Da nemamo Kolarova i Ivanovica nas A tim bio bi mladji od onog tima ispod 21 godine, strasno!
    (majstor zivota, 17. mart 2013 19:00)

    # Link komentara

  173. utakmica je odavno "odigrana" i srbija je pobedila.pitate se kako znam?znam i vise nego sto treba.
    (alkatraz, 17. mart 2013 19:00)

    # Link komentara

  174. 1. Kranjčar ulazi umjesto Perišića i zauzima svoje staro mjesto lijevog veznog a Rakitić igra na svojoj standardnoj poziciji desnog veznog. Mogli ste se bolje pripremiti. Nadam se da su ovako šlampavi i skauti Mihe.
    2. Nije bitna FIFA ljestvica nego plasmani na EP i SP što Srbiji baš i ne uspijeva često i puno pobjeda nad velikim timovima. Također omjer pobjeda/poraza od prvog ciklusa 1994, do danas strašan! Pa tek podatak da smo izgubili samo jednu natjecateljsku utakmicu (Engleska) na domaćem terenu u 19 godina nužno postavlja pitanje: do you feel lucky punk? :-)

    Gledam ovako: nogomet nikad ne garantira pobjedu nominalno jače ekipe, pa ni ekipe koja je bolja u konkretnoj utakmici pa su sva nagađanja promašena. Ipak mislim da bi naše rezerve (Vrsaljko, Vida, Lovren, Kranjčar, Badelj, Sammir, Jelavić, Edurado...)dobili vašu ekipu. Plus pritisak je na vama, vama sve osim 3 boda znači oproštaj od Brazila. A velika je tuga ne otići na SP u Brazil! To će biti velika fešta i svi koji drže do sebe moraju biti tamo ili postaju anonimni.
    (zg slavac, 17. mart 2013 18:50)

    # Link komentara

  175. Edvard Kasač, Sulejmani nije pozvan najverovatnije zato što ne igra uopšte za Ajaks. Neće da produži ugovor, na leto ide kao slobodan igrač, a klub mu se tako sveti.
    Što se utakmice tiče, Lazar Marković jeste zelen, ali ume da povuče loptu. Plašim se da bez njega možemo samo do boda.
    Đuričić je dobar, ali kada znaju da samo on može da krene u dribling iz sredine, lako će ga neutralisati.
    (Zemun_grad, 17. mart 2013 18:49)

    # Link komentara

  176. Imamo očajne igrače na sredini i napadu i zbog toga msm a je najbolje da igramo na kontru i da se oslonimo na standardne igrače u velikim klubovima(Ivanović,Nastasić,Subotić,Kolarov)Trebalo bi da šansu u napadu dobije Sulejmani odličan je igrač
     (Stručnjak, 17. mart 2013 18:48)

    # Link komentara

  177. dal bi mogli kao tandem da.igraju raca i ignjovski
     (Igor, 17. mart 2013 18:46)

    # Link komentara

  178. Stojkovic, Ivanovic, Subotic, Brkic, Nastasic, Kolarov, Kuzmanovic, Ignjovski, Petrovic, Tadic, Djurdjic. Formacija 5-3-1-1. Mislim da nemamo sanse protiv njihovog Pirla odnosno Modrica. Olic, Jelavic i Mandzukic ce nam praviti dar mar i kad uzmete i selektora koji bi da se zabavlja, bice 4:0 za Hrvate.
     (Mungos, 17. mart 2013 18:45)

    # Link komentara

  179. Da imamo normalnog trenera pa da izvede postavu:
    Brkic
    Ivanovic - Subotic - Vidic (preklinjati ga igra)- Kolarov
    Krasic - Bosko Jankovic - Kuzmanovic - Jovanovic
    Zigic - Pantelic
    ISKUSTVO NA PRVOM MESTU!!!
    (Uki, 17. mart 2013 18:45)

    # Link komentara

  180. Djokovica u špic!
    (BB, 17. mart 2013 18:42)

    # Link komentara

  181. Dr Fritz legenda!!!
    (dada, 17. mart 2013 18:42)

    # Link komentara

  182. Igrace balerine u crvenom :) Pre meca ce iste odpevati himnu Srbije :)
    (Mosa, 17. mart 2013 18:36)

    # Link komentara

  183. Ne znam tko ce igrati za vas ali vam mogu ponuditi da sami sebi sklopite ekipu koja ce igrati protiv vas: Vezni red (s lijeva na desno) : sevilla,dinamo k, napoli, inter m, real m, spartak m, sakhtar! Napad pak nudi sljedecu paletu asova : bayern, wolfsburg, sakhtar, fulham! See you
    (gledam i cekam, 17. mart 2013 18:36)

    # Link komentara

  184. Ne mogu da vjerujem da opet nisam pozvan u reprezentaciju !!! Pu više i taj Mihajlović kad ne zove talenta kao ja ;)))
     (Nikola09x, 17. mart 2013 18:31)

    # Link komentara

  185. bez stankovića srbija ima šanse za remi.
     (sunčanica, 17. mart 2013 18:26)

    # Link komentara

  186. @ (el.special#2, 17. mart 2013 17:34)

    Petrović... kreativan... ?!?!?!?!?!?!?!?!
    Šćepović... tehnika... ?!?!?!?!?!?!?!?!?!

    Prijatelju, nemoj više da gledaš fudbal, nije to za tebe!
    (Samo kažem, 17. mart 2013 18:25)

    # Link komentara

  187. ja mislim da bi trebalo da igraju-stojkovic-trenutno najbolji golman,ivanovic,subotic,bisevac,kolarov-iskusni su i hvalitetni,petrovic i ignjovski-petrovic da komanduje srednjim redom a ignjovski da trci,tadic,tosic,djuricic-kreativni i brzi,scepovic- jedini centarfor koji moze iz driblinga da postigne gol.
    (savo cetkovic, 17. mart 2013 18:25)

    # Link komentara

  188. Lep pozdrav iz Slovenije - samo jedno pitanje: zašto nije pozvan Sulejmani?
    (Edvard Kasač, 17. mart 2013 18:18)

    # Link komentara

  189. Mogu ljudi da pricaju sta hoce ali Scepovic je vec sada nas najbolji i ubedljivo najtalentovaniji napadac.. Treba da pocne tekmu i uveri sve u svoj kvalitet! Napred Srbija!:-)
     (realno, 17. mart 2013 18:18)

    # Link komentara

  190. I opet kako to biva dobar dio jedino zna iznijeti rijec kompleks, kompleks i opet kompleks samo da mi je znati radi cega, koga, zasto. Evo i ja de se prikljucim sa rijecju -kompleks.
    (jna, 17. mart 2013 18:18)

    # Link komentara

  191. Koji god tim da izvedemo sve ce zavisiti od Kolarova. Covek ne igra stalno, na njegovoj strani je Srna i sto je najgore nemamo zamenu za njega bukvalno.

    Ja se nadam da ce mali Djuricic igrati kao sto je igrao poslednje 2 utakmice u Holandiji - opasan igrac, kakve je golove dao protiv NEC-a nevidjeno. Isto se nadam da necemo primiti gol u prvih 15 minuta. Ako bude kako se ja nadam mozda bude i lepih vesti u petak ....
    (optimista, 17. mart 2013 18:14)

    # Link komentara

  192. Srbija nema napadaca Svetskog kalibra koji bi mogao da postigne gol. Ovi napadaci su obican prosek koji ce biti ustopovani bez muke. Ovaj srednji red je takodje veoma tuzan i sa Maticem bi to bilo mnogo bolje. Odbrana ce se malo potruditi ali ne mogu sve sami. Mislim da necemo imati ni jedan sut na gol za 90 minuta a da ce Hrvati sutnuti preko 10 puta i dace nam izmedju 3-6 golova. Ako odmah krenu agresivno i daju gol mozemo ocekivati goleadu i lep fudbal. Da sam na mestu Mihajlovica ja bih sve u 16, napravio bedem i ucinio utakmicu potpuno ruznom i onda slucajno kao grom iz vedra neba iz neke polu sanse probali da pistignemo gol. Zaista ako izgube mec bolje da se ne vracaju jer takvi nam ne trebaju. Nasi igraci su oduvek pazili na ugovor u svojim klubovima tako da nece lomiti noge besplatno i da ugroze karijeru. Sastav tima ce biti verovatno kao sto je navedenu u tekstu a mozda budemo igrali i onu formaciju 5-4-1 kao sa Spanijom i Francuskom. I realan rezultat po mom dubokom uverenju bice 3:0 za Hrvatsku i kladionicarski dupla pobeda.
     (Ratko, 17. mart 2013 18:13)

    # Link komentara

  193. Samo da ne tutne Scepovica!!! Ko izadje nek izadje.. Vazno je da igraju, da se bore, i ako izgube, nek barem izgube muski!!!
    (Nataeos, 17. mart 2013 18:12)

    # Link komentara

  194. Ovako: Brkic, Ivanovic, Kolarov, Subotic i Nastaic nazad...Sredina Ignjovski mora da igre jer ce da preore teren pravi je pitbull napravice taj decko veliku karijeru...pokraj njega Kuzmanovica nebih stavio jer ocajno igro u Interu a pored toga covek je sablonski igrac samo dodaje najblizem do sebe ...tu bih stavio Krsticica ili Petrovica sad problem je u tome sto je Krsticic neiskusan iako igra odlicno u Sampdorji...A Petorivc moze lako dobiti crveni...ipak Krsticic po meni...To bi mesto inace trebalo biti zagarantovano za Matica al njega nema...Ostali su poznati Tadic Tosic i DJuricic u napadu bih se opredelio sa Djurdjica jer deluje agilnije i pokretljivije od Fice ali Djordjevic je sasvim solidan napadac...na ovom spisku fale Matic i Ljajic uz Tadica nasa dva verovatno najbolja igraca trenutno...narocito Matic koji je fenomenalan ove sezone...fale i Basta, Bosko Jankovic i Mitrovic nas najtalentovaniji napadac...Miha sa Scepovicem mi stvarno nije jasan nije sporan Scepovicem talenat iako ga mnogi ospravaju ima on stofa da postane dobar fudbaler...ali Miho covece ti si njega zvao jos na prve utakmice reprezentacije dok se jos covek nije oporavio pa cim je mogo da hoda odmah si mu dao da igra...iako je bio potpuno van forme pa sad opet povreda ti ga zoves i nerviras celu naciju...problem je klupa jako tanka...nema igraca koji bi mogo da udje i promeni nesto u igri...to bi mogli Jankovic, Ljajic i Markovic(koji bi mi bio starter da nije povredjen)...
    (Nole, 17. mart 2013 18:09)

    # Link komentara

  195. Ovde ako padne i jedan gol bice dobro.Previse vazna utakmica i za njih a pogotovu za nas.
     (Dragan, 17. mart 2013 18:07)

    # Link komentara

  196. imam osecaj da Subotica nece ni staviti u prvih 11,cim je pozvao onog Rajkovica "kiksaru" on ulazi umesto njega,100%!!... Jedva cekam da prodje vise taj petak i da posle vidimo ledja tom MIHAJLOVICU.. Daj boze da nisam u pravu..
    (dejan, 17. mart 2013 18:05)

    # Link komentara

  197. Citam cesto kako mnogi vide Bisevca i Tomovica protiv Hrvatske. Njih dvojica ne igraju zbog kartona.
    (ja, 17. mart 2013 18:04)

    # Link komentara

  198. ADEM LJAJIC
     (banda, 17. mart 2013 18:04)

    # Link komentara

  199. Nema šanse da uz Modrića igra Kranjčar. Kranjčar će eventualno mijenjati Perišića, Rakitić je ionako u prvom planu kao desni krilni vezni. Uz Modrića ili standardno Vukojević, ili Badelj koji je iznenađujuće dobar igrač u oba smjera, pogotovo je važna defanzivna strana jer je Modrić ipak čisti ofenzivac. Protiv Walesa su odlično funkcionirali. Možda se i krene sa Eduardom kao povučenom špicom da kombinira sa vezom, a Olića se stavi lijevo kao zamjenu za Perišića.
    (bbc, 17. mart 2013 18:03)

    # Link komentara

  200. Srbija: Brkić - Ivanović - Subotić - Nastasić - Kolarov - Kuzmanović - Ignjoski - Tošić - Đuričić - Tadić - Đurđić

    Hrvatska: Pletikosa - Srna - Ćorluka - Šimunić - Strinić - Vukojević - Modrić - Kranjčar - Rakitić - Mandžukić - Jelavić

    Tek blaga, neznatna prednost Hrvatske, zbog domaćeg terena, uigranosti i jače klupe (Kovačić, Eduardo, Sammir, Olić...) Ipak, verujem u nerešen ishod.
    (Spider, 17. mart 2013 18:01)

    # Link komentara

  201. Trebalo bi da igraju neki iskusniji i poznatiji igrači kao Krasić , Žigić i Pantelić , ali ko ih zove ??? Pa tu je i Milijaš !!! Odbrana nam je jedino jaka ali ovo ostalo 0 bodova !!! Za pola postave nisam nikad ni čuo !!!
     (Nikola09x, 17. mart 2013 18:00)

    # Link komentara

  202. Po meni bolje resenje na golu je Stojkovic iz dva razloga: prvi, on voli velike utakmiceNemacka na svetskom 2010) i mislim da su ga navijaci zvezde istrenirali za salve uvreda koje ocekuju nase na Maksimiru,a drugi da je Brkic sklon kiksevima. Sto se tice sredine po meni resenje od Ignjovskog je Raca Petrovic, koji takodje ima dozu pozitivne sportske drskosti i ne plasi se ovakvih utakmica.Jedino za flastera na Modricu,tu prednost dajem Ignjovskom(zbog brzine),ako je uopste kadar da to ucini,ali tu gubimo na kreativnosti mnogo.I ako ne u prvoj ,obavezno kao izmena Dusan Basta koji je penicilin za Hrvate!
    (SRB, 17. mart 2013 18:00)

    # Link komentara

  203. Sto nije pozvan Perica Ognjenovic???
    (kutak za sporni trenutak, 17. mart 2013 17:55)

    # Link komentara

  204. A gde su Ljubinko Drulovic,Jokanovic i Govedarica,a?!
     (srbija, 17. mart 2013 17:55)

    # Link komentara

  205. Ako mene pitate....... Velika porcija ćevapa i 5-6 hladnih piva..... I da vidim više tu utakmicu
    (Da, 17. mart 2013 17:53)

    # Link komentara

  206. Tadic i Djuricic - predosecam da ce jedan od njih ili mozda oba dva da postanu megazvezde kroz ovu utakmici. Napred orlovi! PS: jedino mi zao sto nema Boska Jankovica, tada bi 200% pobedili, ovako samo 50%.
     (Zeljko, 17. mart 2013 17:49)

    # Link komentara

  207. Ne razumem zasto se koriste epiteti "istorijsi mec", "mec decenije"... To je obican kvalifikacioni mec koji se u ozbiljnom biznisu kao sto je fudbal mora shvatiti ozbiljno, uostalom kao i svaki drugo kvalifikacioni mec. Ovaj je mozda znacajniji zato sto je Hrvatska direktni rival i nista vise. ja bi istorijskim meciom nazvao finale Evropskog ili Svetskog prvenstva, Finale Lige Sampiona i slicno a ne obicni kvalifikacionu utakmicu. Zasto sve moramo shvatati emotivnoi uplitati politiku, istoriju i nasledje. Cinjenica je da Hrvati imaju vise uspeha u fudbalu od raspada SFRJ, uostalim imaju i vise uspeha i u ostalim sportovima (pogledajte Olimpijade itd..). To je samo zato sto se bolj kod njih radi i zato sto se bolje organizovani, ne zato sto su talentovaniji ili pametniji. Cinjenica je i da sada imaju kvalitetnije igrace, bolje organizovani fudbalski savez i iskusniju reprezentaciju. To pokazuje i tabela nase kvalifikacione grupe. Ali to ne znaci da ce pobediti u ovoj utakmici. Pobeda ili poraz zavise i od trenutne forme, taktike koju postavi trener, inspiracije napadaca, koncentracije odbrambenih igraca.... Nadam se dobroj utakmici, pa da vidimo. Napred Srbija
    (Dejan, 17. mart 2013 17:47)

    # Link komentara

  208. (fashion week, 17. mart 2013 17:24) Ivanovic, Subotic, Kolarov a pogotovo Nastasic se manekenisu ove sezone a? Idi u Zagreb
    (Brat, 17. mart 2013 17:46)

    # Link komentara

  209. Hrvatska dobija 2-0. Nasi nemaju ni upola dobre igrace kao oni...
    (Slix, 17. mart 2013 17:41)

    # Link komentara

  210. голман: Стојковић -огуглао и навикао на притисак, добар на свим битним утакмицама
    одбрана: Ивановић, Бишевац, Настасић, Коларов -скоро сигурно у овом саставу, Миха баш и нема неко поверење у Суботића, а и Бишевац је солидан у Лиону
    средина: Игњовски, Петровић, Тошић, Тадић, Ђуричић -Раћи дајем предност у односу на Кузмановића, иаоко није толико агилан, креативнији је и бољи у дефанзиви. Има одличан ударац и користан је у прекидима.
    напад: Ђорђевић -не бих се изненадио када би Шћеповић добио шансу, зависи од повреде... -у сваком случају, бићемо опасни. Шћеповић би својом техником правио чуда Шимунићу или Ловрену, док би Ђорђевић био претња чим му се остави мало простора.
    (el.special#2, 17. mart 2013 17:34)

    # Link komentara

  211. Djurdjicu legendo Pirotskih blokova, trpaj 'zapadne komsije' i ucini Pirot ponosnim na tebe, legendooo ! Pored Djurdjica voleo bih da vidim Tadica i Djuricica na terenu :)
     (sCFw, 17. mart 2013 17:32)

    # Link komentara

  212. Kako Mihajlovic sastavlja ekipu ne bi me iznenadilo da stavi samo Scepovica kao centarfora jer on uvek odavee najslabijeg napadaca. Ja bih u ovoj ponudi najpre stavio Djurdjica koji mi se cini jedini ima osecaj za gol. Generalno kako izgleda napad i srednji red izgleda zaista cudo ko bi uopste mogao dati gol.
    Odbranu smo vec bar 15 godina jaki, ali Mihajlovic nijednom nije stavio najbolje. Ocekujem kao i uvek da stavi Subotica na klupu koji nije jos odigrao ni minut iako ga svi klubovi ucesnici lige sampiona traze. Za to vreme mi se naprimismo golova, ali najvaznije da se Mihajlovic zabavlja kako to mozemo primetiti iz njegovih izjava.
    (Pedja, 17. mart 2013 17:32)

    # Link komentara

  213. ma koga to zanima.....
     (srele, 17. mart 2013 17:31)

    # Link komentara

  214. Ko god da izadje ima da obrise hrvate!!!!! Napred nasi! Ucukajte kompleksase!!!!!
    (Aj, 17. mart 2013 17:30)

    # Link komentara

  215. ja ipak mislim da ce scepovic naveca zvezda domaceg fudbala da zaigra decko je apsolutno zasluzio poziv svojom brilijatnom igrom vanseriskim talentom mislim da se ja i stari gospodin scepovic apsolutno slazemo da nema vecega talenta
    (sima, 17. mart 2013 17:28)

    # Link komentara

  216. Nitko nije pretjerano zainteresiran da igra, ne zeli ostati u istoriji kao dio tima s najtezim porazom...svi odjednom ozljedeni, u svadi, izvan forme...
    (Anto, 17. mart 2013 17:27)

    # Link komentara

  217. ja ne znam sto se digla ovolika frka oko ove utakmice?
    kapiram ja da je njima stalo,pobedice nas u necemu konacno,ali to je ko da mi njih pobedimo u sahu.
    nekako mene bas briga za tu utakmicu,a pratim sport i navijam za nase,al jednostavno ovi ljudi su meni totalno nebitni.
    oni ce da se istresu tamo,da zighajluju,da budu spremni za dom i sve sto ide uz to,a mi cemo to sportski ili manje sportski da otprimo,,i tako,,u bg ce da bude slicna prica,ali meni i dalje nema drazi u ovoj tekmi.onii idu na prvenstvo,mi ne idemo,kao da gledam troickog da igra prvo kolo nekog levog turnira,,lepo je ako pobedi,ako ne pobedi nikom nista.
    samo vi novinari sa ove stanice dizete tenziju...nepotrebno!
    (nokiJa, 17. mart 2013 17:26)

    # Link komentara

  218. Napravili ste isti tim koji bih ja izveo. Mislim da imamo mnogo više šansi nego što mnogi misle. Čitam hrvatske portale i kako se bliži utakmica komentari su sve umereniji. Gotovo da sam siguran da ovo dobijamo. Srećno momci!
    (Benke, 17. mart 2013 17:25)

    # Link komentara

  219. Sve kao i navedeno, samo u napadu umjesto Đorđevića Đurđić
    (antrax, 17. mart 2013 17:25)

    # Link komentara

  220. 11 manekena.
    (fashion week, 17. mart 2013 17:24)

    # Link komentara

  221. Brkic,ivanovic,subotic,nastasic,kolarov,radovanovic,ignjovski,tadic,tosic,djuricic I djordjevic. Fale ljajic, matic, sulejmani, jankovic I basta.
     (pajser, 17. mart 2013 17:23)

    # Link komentara

  222. Gde je Sulejmani?
     (Spale, 17. mart 2013 17:22)

    # Link komentara

  223. Scepovic je siguran u napadu Mihajlovic je vec rekao
    (Zaaar, 17. mart 2013 17:17)

    # Link komentara

  224. Nisam selektor ali po meni najbolji tim (od pozvanih igraca) bi bio

    Brkic - Ivanovic Subotic Nastasic Kolarov - Kuzmanovic Ignjovski - Tadic Djuricic Tosic - Djurdjic
    (ja, 17. mart 2013 17:15)

    # Link komentara

  225. Sa Kuzmanovicem i Ignjovskim smo izgubili i pre nego sto je pocelo!!
    (Stefan Bg, 17. mart 2013 17:14)

    # Link komentara