1. Slažem se sa time da je ovo verovatno još jedan potez u pravcu zatvorenije EL. Koliko god se o Bertomeuu govorilo kao nekome ko je odgovoran za taj pravac, on je ipak "ispekao zanat" vodeći takmičenje koje je bilo više nalik klasičnim odvorenim međunarodnim takmičenjima i u celoj ovoj tranziciji je donekle pogubio konce, često je davao nespretne izjave i pokušavao da održava to neko neodrživo stanje između otvorenog i zatvorenog takmičenja. Kad su već krenuli u pravcu zatvorene lige, mislim da je klubovima cilj da se odlučnije raskine sa prošlošću i stvori novi identitet EL. Ta liga u doglednoj budućnosti verovatno neće biti potpuno zatvorena, nekim klubovima će se dodeljivati mesta na jednu ili dve sezone, ali deluje sve verovatnije da će Evrokup kad-tad biti ugašen i "boranija" potpuno prepuštena FIBA, dok će EL krenuti u neki novi agresivniji pokušaj izgradnje svog identiteta kao elite svetske košarke uz NBA, pošto do sada u tim pokušajima nije uspevala.
    (marko, 11. jun 2021 21:27)

    # Link komentara

  2. 2
    Posto su se neki ovde raspisali još jednom da vam kazem euroligu zasluzuju samo prvaci evrope a vi to niste i naravno slazem se za Vareze,Huventud,Limoz a Bogami i Split,Cibonu i Bosnu jer pogadjate još jednom panteri svi ovi sem vas su prvaci evrope a vi,vi ste tu zalutali
    (Koja, 11. jun 2021 16:14)

    Ma bravo ! Samo još nisi pomenuo Krila Sovjetov! I oni su neki prvaci bili 47’!
    (naše će sene ..., 11. jun 2021 18:46)

    # Link komentara

  3. Сада ће једна овдашња легенда морати да се увлачи следећем. Тешко је стално угуравати небитан, бестрофејни, маргиналан клуб на кошаркашкој мапи Европе.
    (дрвени адвокат, 11. jun 2021 14:51)

    A tvoj klub je bitan? Gde je to tacno bitan? Ok, osvojen je trofej prvaka Evrope,i svska cast na tome, ali kada? To je isto kao kad bih ja rekao da je Zvezda u fudbalu bitan tim...ali nije. To je proslost. Mnogi danasnji bitni timovi su nekada bili nebitni, i obrnuto. To izgleda nije jasno samo navijacima Partizana...
    (Bazinga, 11. jun 2021 18:39)

    # Link komentara

  4. Samo polako, da ne bude "vrati se Djordi sve ti je oorosteno ".Plasim se da se ide na zatvaranje lige kao sto su to u fudbalu hteli a ja, posto sam protiv fudbalske Superlige samim tim sam i protiv necega slicnog u kosarci. Realno, bas briga vlasnike i predsedke klubova sa A licencom ko su i odakle dolaze MVP NBA, EL i EK,oni misle samo na sebe. Verovatno Zvezda nije ugrozena sto se tice sledece EL a za dalje cemo videti, bude li zatvaranja lige ABA liga vise nema svrhe a to za velike klubove u regionu znaci lagano gasenje
    (deki, 11. jun 2021 18:30)

    # Link komentara

  5. Posto su se neki ovde raspisali još jednom da vam kazem euroligu zasluzuju samo prvaci evrope a vi to niste i naravno slazem se za Vareze,Huventud,Limoz a Bogami i Split,Cibonu i Bosnu jer pogadjate još jednom panteri svi ovi sem vas su prvaci evrope a vi,vi ste tu zalutali 
    (Koja, 11. jun 2021 16:14)

    FIBA LŠ i Euroliga su dva različita takmičenja
    (a, 11. jun 2021 18:13)

    # Link komentara

  6. Posto su se neki ovde raspisali još jednom da vam kazem euroligu zasluzuju samo prvaci evrope a vi to niste i naravno slazem se za Vareze,Huventud,Limoz a Bogami i Split,Cibonu i Bosnu jer pogadjate još jednom panteri svi ovi sem vas su prvaci evrope a vi,vi ste tu zalutali
    (Koja, 11. jun 2021 16:14)

    Kojom logikom zasluzuju Bosna, Partizan i Limoz, koji su jednom bili prvaci - a ne zasluzuje supermocna, velicanstvena, natprirodna sila ASK Riga, kao visestruki prvak?

    Riga je neuporedivo veci klub, tvojom logikom, od Partizana.
    (Antidervis, 11. jun 2021 17:46)

    # Link komentara

  7. @TP-1

    Odličan komentar.

    Realno Đordiju se zamera što nije dao pozivnicu KKP za 5 miliona nego Zenitu za 8 miliona.
    A i ranije mu oba kluba zameraju te licence a ne shvataju koliko su daleko u odnosu na druge klubove.

    Koga on da izbaci u ovom formatu?

    I da li neko stvarno misli da se on pita i oko prošle sezone ili bilo čega a ne ovih 11?
    (Mohikanac, 11. jun 2021 17:06)

    # Link komentara

  8. Ово је велики помак.

    Остаје да се још са чела судијског дела УЛЕБ-а отера Енглез (!!), такође и сам кадар прочисти од разних Швајцараца, Пољака, Португалаца, кошаркашких аналфабета!
    Дефинитивно се мора увести коефицијент тежине суђења у односу на лиге.
    (Судија, 11. jun 2021 16:56)

    # Link komentara

  9. Zvezda sampion! Idemo ka A licenci! Drzvani projekat jsd je 1992 godine osvojio kes, a ne euroleague i to sa moze se reci i cal najvecim budzetom u istoriji klubova tog vremena. Zato ste vi drzavni jugoslovenski projekat, a mi klub bunta i spasa!!
    (jin, 11. jun 2021 14:50)

    Da se ne lazemo, oba kluba su drzavni projekat, razlika je samo u boji na strafti pored bele.
    (Blizanci, 11. jun 2021 16:50)

    # Link komentara

  10. @mu-lan

    Inače šta smo to toliko uradili od 2002. kao Zemlja košarke?
    Ok srebra protiv USA a ostalo?

    Stalno nešto tražimo na neki minuli rad...

    Tako ste pisali za Bayern pa zamalo da ode na F4.... išla Lokomotiva Kubanj pre par sezona.
    Zenit pljuvali oni top8...

    Zvezda uzela 18 igrača za sezonu...koju završavaju domaći igrači. EL katastrofa.
    Partizan se raspada...dva 5.mesta sada 7., dalje od 4. nije stigao 9 godina u ABA sa po 8 stranaca u rosteru.
    Mega štancuje solere...
    FMP prava filijala.
    Ostali... ako imaju za gorivo.
    Reprezentacija stagnira sa vrhunskim igračima bar na EP a i SP.

    Da ne pišem o WC i to pet puta i koje je to poniženje za Zemlju košarke.

    Jedina svetla tačka individualni trofeji... koji nama realno malo znače iako je to odličan uspeh.
    (ništa lično, 11. jun 2021 16:49)

    # Link komentara

  11. Jel se meni cini ili to ovi koji su pre 5 godina videli kako izgleda kosarkaska lopta ovde pricaju o kosarci??
    Dok smo mi pokoravali evropu, osvajali 3 Koraca, evropske kupove, igrali final fourove vi ste pokusavali da shvatite zasto ima 2 kosa.
    (pARTizan, 11. jun 2021 16:40)

    # Link komentara

  12. Posto su se neki ovde raspisali još jednom da vam kazem euroligu zasluzuju samo prvaci evrope a vi to niste i naravno slazem se za Vareze,Huventud,Limoz a Bogami i Split,Cibonu i Bosnu jer pogadjate još jednom panteri svi ovi sem vas su prvaci evrope a vi,vi ste tu zalutali
    (Koja, 11. jun 2021 16:14) 

    Onda javno ovde napiši da FK Partizan nikada ne bi trebao da igra ni Kup Konfederacije u fudbalu, a da ne pričamo o Ligi Šampiona. I ako Zvezda u košarci ima osvojen Evropski trofej, za razliku od vaše fudbalske sekcije.
    (Simić, 11. jun 2021 16:37)

    # Link komentara

  13. Konačno!
    (Kopro, 11. jun 2021 16:36)

    # Link komentara

  14. Amoa evropski sampioni Partizan. Ostali mali i ugaseni klubovi su nebitni. VET, fmp, Beograd 011, RU itd.
    (Istanbul92, 11. jun 2021 16:36)

    # Link komentara

  15. Vidim deca se slade Bartomeovim otkazom sto je pogresno. Nije jedino on bio tvorac EL. Tvorci su klubovi sa licencom. Ovakva liga bi se stvorila bez obzira ko je na celu iste. E ,sad, ovaj Bartomeo je donekle imao razumevanja za timove sa Balkana ( potpuno je nebitno da li je Zvezda, Partizan,Buducnost...)svaki sledece nece! Ako neko misli da ce Bartomeovim otkazom da krene kosarka u smeru u kojem mi mislimo da treba grdno se vara. Mislim da ce biti mnogo gore za region. Tako da deco,ostace vam puno vremena za klinacka prepocuvanja ovde na sajtu,jer o EL cete moci samo da sanjate.
    (TP-1, 11. jun 2021 16:20)

    # Link komentara

  16. Posto su se neki ovde raspisali još jednom da vam kazem euroligu zasluzuju samo prvaci evrope a vi to niste i naravno slazem se za Vareze,Huventud,Limoz a Bogami i Split,Cibonu i Bosnu jer pogadjate još jednom panteri svi ovi sem vas su prvaci evrope a vi,vi ste tu zalutali
    (Koja, 11. jun 2021 16:14)

    # Link komentara

  17. Ovo je verovatno još gora vest za nas sa Balkana, ako ovaj bord klubova sa A licencom bude odlučivao ko će u EL onda će svakako prioritet imati klubovi iz velikih evropskih gradova, pa se ajde možda tu i Beogradu zalomi, ali ovi ostali su ostali i bez nadanja da mogu. Jednostavno neće ovi timovi da putuju u neke male gradove, da se cimaju po nekim manjim aerodromima, malim halama, lošijim hotelima i sl.
    (Džoni, 11. jun 2021 16:07)

    # Link komentara

  18. @Сада ће једна овдашња легенда морати да се увлачи следећем. Тешко је стално угуравати небитан, бестрофејни, маргиналан клуб на кошаркашкој мапи Европе.
    (дрвени адвокат, 11. jun 2021 14:51)

    Toliko je nebitan da vam je nabio komplekse za 3 zivota hahahaha
    A, sta ces ...nisi ti kriv....izdrzi, nece dugo trajati...jos 30-ak godina
    (uplakani, 11. jun 2021 15:22)

    Kako li se onda zove ono što je vama nabio Duško Vujošević i za koliko života! Od osamdesetih godina vas uoošte nema na košarkaškoj mapi, a prije toga nešto malo na zemljanim terenima.
    (sasa pg, 11. jun 2021 16:07)

    # Link komentara

  19. Šta ovu listu klubova koji imaju A licencu sem Baskonije veze za Partizan pogadjate panteri svi su prvaci evrope sem vas bruka da vi igrate euroligu
    (Koja, 11. jun 2021 14:58)

    Popoviću, po naredjenju Generalštaba, sutra da se javiš na trening u Partizan.
    Hehehe tako se radilo, tako je stvaran Partizan.
    (Verebi Lovra, 11. jun 2021 15:24)
    Bas tako. Naredili Saletu da sutne trojku.
    (Peki, 11. jun 2021 16:07)

    # Link komentara

  20. Kad ce izvestaj o trovanju iz Nisa?
    (Markan, 11. jun 2021 16:03)

    # Link komentara

  21. Treba dati visegodisnju licenu Land Roversima.Ipak su oni institucija i proslogodisnji pobednik svih takmicenja.
    (nikolasm, 11. jun 2021 16:01)

    # Link komentara

  22. Treba ga najuriti sto pre.
    (NR, 11. jun 2021 15:58)

    # Link komentara

  23. Сада ће једна овдашња легенда морати да се увлачи следећем. Тешко је стално угуравати небитан, бестрофејни, маргиналан клуб на кошаркашкој мапи Европе.
    (дрвени адвокат, 11. jun 2021 14:51)

    pratićes ti taj marginalan klub jos dugo dugo u el
    (herooo, 11. jun 2021 15:58)

    # Link komentara

  24. Dok se mi ovde prepiremo, zemlja koja ima zvanicno MVP-ja NBA, Eurolige, Eurocupa I Aba lige Ima samo jednog predstavnika I to na misice. Bitno je da su tu razne Baskonije, Albe, Asveli I ostali mocni kosarkaski timovi
    (mu-lan, 11. jun 2021 15:55)

    # Link komentara

  25. Eto njega u FIBA da brani njihovu ligu šampiona čim izgubi i drugu funkciju u Evroligi što mu je ostala.
    (Globtroter, 11. jun 2021 15:52)

    # Link komentara

  26. Ovo je dobro za partizan sada će da dobije pozivnicu za evroligu i višegodišnju A licencu.
    (dr mr, 11. jun 2021 14:41)

    Samo Partizan tamo cekaju. Prije ce neki klub iz Londona nego Partizan. Ne zive oni u proslosti kao vi. Po vasoj logici A licence bi trebali da dobiju visestruki prvaci Evrope, Vareze (5 puta!) Kantu, Split, Cibona, Virtus... Tako da ni tu niste ni medju prvima. Nastavite da mastate.
    (kaokakao, 11. jun 2021 15:45)

    # Link komentara

  27. Vreme je za A licencu zvezdi.
    @Aleksej

    Kome?
    (Duka, 11. jun 2021 15:43)

    # Link komentara

  28. Bruka je stepen vase frustracije i kompleksi koji su vam nabijeni...A, EL igra Zvezda i igraće jos dugo . Vi vise nikada i to bi bilo to uplakani, cao
    (uplakani, 11. jun 2021 15:24)

    Le Branko ti li si? Jel ti očuh ćoki dao zadatak da pišeš budalaštine svakodnevno??? Ajde sine Branko,možeš ti i bolje!
    (Vule Gojković, 11. jun 2021 15:42)

    # Link komentara

  29. Evroliga još malo pa će počet ličit na ligu šampiona u fudbalu.

    Uzgred , ko bi sarađivao sa ovim čovekom koji kapitalista gleda samo korist od kluba svakog a zna se košarka nije toliko profitabilna kao fudbal.

    Ulažu dosta nekoliko klubova a na gubitku su uz to sredstava treba opravdat rezultatima svake godine.
    (No name, 11. jun 2021 15:32)

    # Link komentara

  30. Uplakani koji i nemaju puno veze sa EL, tj ne poznaju sistem, fortam i sve u vezi nje, u cudu...dobio otkaz, a ostaje ID ....?!
    Pa, deco ...nije dovoljno samo sto ste iskompleksirani i sto redovno pratite History ch., da budete deo EL.

    Ovu ligu vise nikada necete igrati, ali mozda ne bi bilo na odmet (s obzirom da je stalno pratite tako sto navijate za sve Zvezdine protivnike) , da naucite kako funkcionise. JESTE da vam to nikada vise nece trebati ali od viska znanje se niko nije razboleo...
    (isprani mozgovi, 11. jun 2021 15:30)

    # Link komentara

  31. Šta ovu listu klubova koji imaju A licencu sem Baskonije veze za Partizan pogadjate panteri svi su prvaci evrope sem vas bruka da vi igrate euroligu
    (Koja, 11. jun 2021 14:58)

    Онда прво из АБА нек позову Сплит, па Цибону а вас ако се сете за дан безбедности, сете се, ако се не сете, ником ништа.
    (Алекса, 11. jun 2021 15:27)

    # Link komentara

  32. Sastavni je trebalo najuriti ga!
    KK Partizan
    (Hrvoje, 11. jun 2021 15:25)

    # Link komentara

  33. Privatna liga na principu akcionarskog društva.Dosta je žario i palio,ali,po meni,FIBA je glavni krivac zbog situacije u evropskoj košarci.Prodati licencu praktično,i to u trenutku kad su mogli da se ugledaju na UEFA LŠ,koja je tih godina stvorila ovo što ima danas!Ne pada mi na pamet da branim UEFA,ali se makar zna ko je krovna organizacija,i pod kojim uslovima se održavaju takmičenja.ULEB je vještačka tvorevina,čak bih se usudio da kažem mešetarska.Da ne kažem koliko su obesmislili,zbog sukoba,reprezentativna takmičenja,ali što da se radi,tako je kako je?
    (War Inside My Head, 11. jun 2021 15:25)

    # Link komentara

  34. Šta ovu listu klubova koji imaju A licencu sem Baskonije veze za Partizan pogadjate panteri svi su prvaci evrope sem vas bruka da vi igrate euroligu
    (Koja, 11. jun 2021 14:58)

    Bruka je stepen vase frustracije i kompleksi koji su vam nabijeni...A, EL igra Zvezda i igraće jos dugo . Vi vise nikada i to bi bilo to uplakani, cao
    (uplakani, 11. jun 2021 15:24)

    # Link komentara

  35. Šta ovu listu klubova koji imaju A licencu sem Baskonije veze za Partizan pogadjate panteri svi su prvaci evrope sem vas bruka da vi igrate euroligu
    (Koja, 11. jun 2021 14:58)

    Popoviću, po naredjenju Generalštaba, sutra da se javiš na trening u Partizan.
    Hehehe tako se radilo, tako je stvaran Partizan.
    (Verebi Lovra, 11. jun 2021 15:24)

    # Link komentara

  36. Сада ће једна овдашња легенда морати да се увлачи следећем. Тешко је стално угуравати небитан, бестрофејни, маргиналан клуб на кошаркашкој мапи Европе.
    (дрвени адвокат, 11. jun 2021 14:51)

    Toliko je nebitan da vam je nabio komplekse za 3 zivota hahahaha
    A, sta ces ...nisi ti kriv....izdrzi, nece dugo trajati...jos 30-ak godina
    (uplakani, 11. jun 2021 15:22)

    # Link komentara

  37. Evropska košarka se ne isplati, pa Evrokup ima 4 miliona € gubitka, pobednik EL ima smešan iznos...Sve je probano ali ne vredi ipak se u NBA igra najbolja košarka.
    (rt, 11. jun 2021 15:15)

    # Link komentara

  38. Što ti je demokratija. Nemaju pojma da ovakvo takmičenje MORA da vodi jajara i teški prevarant koji zna da mazne lovu gde i kada treba. Njegov problem je što je hteo da NBA-izuje Eropsku košarku, ali to očigledno ne ide baš kao što su hteli da naprave NBA fudbalsku ligu. Ovde u Evropi to još uvek ne uspeva, jer za razliku od zadriglih Amera, Evropčski navijači još uvek vole da odu negde da se pobiju sa nekim novim.

    Zato fudbalska evroliga nije uspela, jer kako da se navijači Junajteda, na primer, stalno mlate sa istim likovima iz Londona ili njihovog grada?? Daj, hoću malo u Gdanjsk, Sofiju, Beograd, Istambul da se mlatimo na nekim kul mestima. Lepota fudbala i jeste obilaziti nešto novo za razliku od Amera koji misle da je izvan SAD i Engleske teška džungla i zabit.

    Jednostavno, mentalitet Amerikanaca i Evropljana je žestoko različit, bez obzira što su, generalno, "iste krvi". To zna svako ko je bio na oba mesta.
    (Lajavi krelac, 11. jun 2021 15:13)

    # Link komentara

  39. Smenili ga s on ostaje na mestu gde je bio. I dalje je Izvršni direktor! Ko je ovde lud?
    (Saša, 11. jun 2021 15:09)

    # Link komentara

  40. @aleksej-mislis crvenoj zvezdi BEOGRAD!!!
    (Huan Pablo Don Fernando, 11. jun 2021 15:03)

    # Link komentara

  41. Zvezda sampion! Idemo ka A licenci! Drzvani projekat jsd je 1992 godine osvojio kes, a ne euroleague i to sa moze se reci i cal najvecim budzetom u istoriji klubova tog vremena. Zato ste vi drzavni jugoslovenski projekat, a mi klub bunta i spasa!!
    (jin, 11. jun 2021 14:50) # Link komentara
    Droga krokodil
    (Petar, 11. jun 2021 15:00)

    # Link komentara

  42. @Vreme je za A licencu Zvezdi!
    (Aleksej, 11. jun 2021 14:36)

    Mozda FMPu, ugasenoj zevzdi tesko.
    (FMP, 11. jun 2021 15:00)

    # Link komentara

  43. Šta ovu listu klubova koji imaju A licencu sem Baskonije veze za Partizan pogadjate panteri svi su prvaci evrope sem vas bruka da vi igrate euroligu
    (Koja, 11. jun 2021 14:58)

    # Link komentara

  44. Mnogo je udobna direktorska fotelja, kad se zavališ u nju a ono ne znaš da li sediš ili ležiš...
    (..., 11. jun 2021 14:57)

    # Link komentara

  45. Kako dobra vest ... A bice i jos bolje, kada ga skroz oteraju.
    (Stockton, 11. jun 2021 14:52)

    # Link komentara

  46. Сада ће једна овдашња легенда морати да се увлачи следећем. Тешко је стално угуравати небитан, бестрофејни, маргиналан клуб на кошаркашкој мапи Европе.
    (дрвени адвокат, 11. jun 2021 14:51)

    # Link komentara

  47. Zvezda sampion! Idemo ka A licenci! Drzvani projekat jsd je 1992 godine osvojio kes, a ne euroleague i to sa moze se reci i cal najvecim budzetom u istoriji klubova tog vremena. Zato ste vi drzavni jugoslovenski projekat, a mi klub bunta i spasa!!
    (jin, 11. jun 2021 14:50)

    # Link komentara

  48. Vreme je za A licencu Zvezdi!
    (Aleksej, 11. jun 2021 14:36)
    mislim da vam je ovo kraj igranja u euroligi,nema više finansijskih mahinacija... dovidjena
    (mi smo, 11. jun 2021 14:46)

    # Link komentara

  49. Vreme je za A licencu Zvezdi!
    (Aleksej, 11. jun 2021 14:36)

    Na osnovu cega?
    Pa znaju oni da vi pratite kosarku ni citavu deceniju.
    (Moravska lisica, 11. jun 2021 14:46)

    # Link komentara

  50. Kasno, uspeo je pre toga da uništi košarku u Evropi.
    (Sasa, 11. jun 2021 14:42)

    # Link komentara

  51. Dobro su se setili ! 20 godina im je trebalo… sledeća odluka, 2041.
    (JPR24, 11. jun 2021 14:41)

    # Link komentara

  52. Ovo je dobro za partizan sada će da dobije pozivnicu za evroligu i višegodišnju A licencu.
    (dr mr, 11. jun 2021 14:41)

    # Link komentara

  53. Štrta kik je bio odličan, mnogo ke unapredio košarku i mnogo doprineo njenom razvoju i postavio mojipartizan tamo gde mu je mesto ja gogiloznic kao okorelipartizanovac to priznajem.
    (legolas, 11. jun 2021 14:39)

    # Link komentara

  54. hahahahaha, kad smo ovo docekali, sve cemo docekati
    (Lacarak City, 11. jun 2021 14:37)

    # Link komentara

  55. Mrs!
    (Mikii, 11. jun 2021 14:37)

    # Link komentara

  56. Naravno je dobio nogu, u sezoni korone je odlucio da ne zavrsava takmicenje, isprva su se klubovi slozili. Ali godinu dana kasnije kada su klubovi videli rupu u kasi od planiranih para od Evrolige, Bartomeu je morao da ode niz vodu ...
    (primorska, 11. jun 2021 14:37)

    # Link komentara

  57. Vreme je za A licencu Zvezdi!
    (Aleksej, 11. jun 2021 14:36)

    # Link komentara