Tanak posao Denvera

Upravni odbor Denver Nagetsa razočarao je navijače ove franšize potezima u prelaznom roku.

PT
Pošaljite komentar
  1. Jel se sećate one trojke Davisa na kraju u drugoj utakmici koja je prakticno i presudila seriju? Plamli rekao Grentu gde da se postavi i sta se desilo?
    Drugo, sva trojica su u minusu sa +/- parametrom. Te stvari se gledaju, dzaba sve ostalo.
    (Aleks, 23. novembar 2020 22:38)

    # Link komentara

  2. Ja mislim da je sve ispalo onako kako je trebalo da ispadne. Da li to znaci da je moglo bolje ili ne, to je vec drugo pitanje. Dakle, videcemo na kraju da li je moglo bolje ili gore.
    (validni invalid, 23. novembar 2020 20:33)

    # Link komentara

  3. Autor teksta je napisao da je Denver pre dve godine imao jednu od najboljih odbrana u ligi? A da je proslo to bilo znatno slabije...
    Da niste pomesali sezone? Denver je prosle godine imao zvanicno medju 5-6 odbrana u ligi. Znam da zvuci cudno ali tako kazu brojevi. Pricam o regularnom delu.
    Ako gresim neka me ispravo neko...
    (Nba lebac, 23. novembar 2020 20:19)

    # Link komentara

  4. Нису 2 одбрамбена у петорци битни ако цела петорка није у стању да игра индивидуалну одбрану на свим позицијама... Јер у плеј-офу леборн није уопште нападао крила... Него се направи блок изфорсира преузимање Јокића па онда игра против њега и иде на улаз... Сем оних пар напада када се Јокић одвајао 3 метра од њега па је овај пуцао тројке а и са бацања сам... Пошто то не могу да реше онда им није битно да ли ће имати ове играче када се они, када је битно увек могу избећи... Лакше ће доћи до тога да дају кош у сваком нападу него да бране кош из напада у напад.. Као голден стејт..
    (Domaći teren, 23. novembar 2020 20:13)

    # Link komentara

  5. Sledece sezone jokic ce traziti trejd, pametan je momak zna da je ovo vrhunac ove fransize,nece ni on doveka imati volje da ih gura i vuce
    (Belmondo, 23. novembar 2020 20:03)

    # Link komentara

  6. Sledeća sezona prelazni period???
    Šta ćemo sa MPJ koji očekuje 25 - 30 milki po sezoni.
    Ko tu visi Heris, Jamal ili Jokić???
    1-2-3 minus, plus ali treba još jedna opcija.
    Nepdlučeni???
    (ljubomilko, 23. novembar 2020 19:22)

    # Link komentara

  7. Ako su se nakrcali bekovima za neke buduće trejdove, onda i mogu se pokrpe. Hempton i Dozir trebaju da pomažu Mareju, a Heris i Moris se nameću kao solidan čip u menjaži.

    MPJ ima dosta poena u rukama ali je očito poprilično glup batica da bi bio kompletna trojka u oba pravca. Ako od njega uspeju da naprave treću zvezdu tima, alal im ga vera .

    Šta god da bilo, Denver vapi za nekim Džimi Batlerom koji će im doneti punu širinu spolja. Čak i Pol Džordž bi im završio posao. Samo neko ko će da pakuje Nikoline izlazne pasove, što šutem što utrčavanjima unutra. I da odbrani i zagradi nešto pozadi, naravno.
    (detektiv kokni kol, 23. novembar 2020 19:03)

    # Link komentara

  8. Meni je ovo sve logično, jedino mi nije jasno kako nisu mogli dobrog bekap centra nahvatati. Od svih ovih koji su bili na pijaci oni uzeli lika od 22 godine koji skoro pa nije ni igrao prošle sezone, a i to što je igrao nije ništa naročito pokazao. Ako ne grešim njima su ostale neke pare koje uopšte nisu ni iskoristili, što mi govori da su se negde debelo zz preračunali.
    (Tocka, 23. novembar 2020 18:59)

    # Link komentara

  9. Samo da pohvalim veliku većinu komentara. Nešto se razumem u košarku kao gledalac, a NBA, trejdovima itd znam malo ili nimalo. Hvala ovima koji znaju mnogo više i koji su napisali komentare, pa sam i ja nešto naučio, što će mi pomoći u (povremenom) gledanju NBA, a ove godine sam odgledao polovinu mečeva play off-a. Ovo je za mene prijatno iznenađenje, pošto se kod nas uglavnom javljaju za reč (i rukovodeće pozicije) oni koji pojma nemaju o materiji.
    (Predo, 23. novembar 2020 18:59)

    # Link komentara

  10. Kakav kampaco, ako pođe ko Teo ima bude srećan
    (batistuta, 23. novembar 2020 18:45)

    # Link komentara

  11. Koj bre kampaco. Ima mu šrolete mičel, jang, donča, harden, lilard.... Neće zna šta ga snašlo
    (batistuta, 23. novembar 2020 18:44)

    # Link komentara

  12. Šta se ovde sve može pročitati!
    Čuj, Čančar ostaje zbog toga što je dobar sa Jokićem?
    Igrač od 204 sa 23 godine, odličnim kretnjama šutem za tri i igrom u oba pravca koji košta 900 000?
    Za te pare boljeg ne mogu da nadju nigde.
    Vidim ovde Barton ne igra odbranu, Jokić ne igra odbranu?
    Valjda je preciznije da kažete da Marej ne igra odbranu jer njega nigde nema na parketu u odbrani, što zbog lošeg postalvjanja, što zbog umišljaja da on zbog igre u napadu i ne treba da igra odbranu.
    Što se Jokića i Bartona tiče obojica su iznadprosečni u odbrambednim zadacima i individualno i timski, a Barton ispada samo kada igra na dvojci što nije njegova prirodna pozicija jer su protivničke dvojke mnogo brže od njega.
    Porter je u prvim utakmicama potpuno ignorisao odbranu, medjutim kako je plejof odmicao sve je više kapirao kretnje u timskoj odbrani, tako d aje u poslednjim mečevima protiv Lejkersa biočak odličan, i siguran sam da njegova gradja i brzina garantuju da će i u odbrani dominirati narednih godina, kada se uigra sa timom, čak dotle da će moći da kvalitetno čuva ledja Jokiću.
    Ne treba zaboraviti da je Heris igrao plejof posle šest meseci pauze, i da je logično dao sve od sebe u odbrani koja je donela pobeduu seriji protiv Jute, ali nije mogao da nadje šut posle toliko vremena.
    Takodje ne treba zaboraviti da Barton nije igrao plejof, jedini igrač koji je uz jokića uimeo d aiskreira za sebe i druge, i da je baš zbog toga došao Kampaco, da u tom segmentu unapredi igru.
    (KOSTA1703, 23. novembar 2020 18:40)

    # Link komentara

  13. Kako vidim, Kampaco igra u Realu tako da nisam siguran da bi ga isti pustio u toku sezone a da nema bar istu alternativu.
    (crveni horizonti, 23. novembar 2020 15:53)

    Pa juče je odigrao poslednju utakmicu za Real. Posle toga se Real oprostio od njega na društvenim mrežama. Tako da definitivno ide u Denver
    (SyX, 23. novembar 2020 18:28)

    # Link komentara

  14. Kako lakomisleno! Bez ove dvojice i Plamlija nece se oni naigrati.
    (Selo gori, a baba se ceslja, 23. novembar 2020 18:19)

    # Link komentara

  15. Meni se svidja sta u Denveru rade.Ocito im je jako bitno da ne tumbaju previse ekjipu.I druga stvar,maksimalno su izbegli da daju neke vece ugovore.Nisu ganjali recimo Ibaku,koji bi im dosta znacio,ali bi njega morali dosta da plate.Odlucili su se za Milsepa.On je tu vec nekoliko sezona,i ne mora prolaziti period navikavanja na saigrace.Dace sansu mladjim igracima,doveli su Grina,koji ce dobiti desetak minuta,nisu opteretili limt za ugovore,i to je to.Njima je jasno da ce oni za dve tri godine biti na vrhuncu.To treba docekati spremno.Sledeca sezona je za njih samo prelazni period.
    (Miroslav, 23. novembar 2020 18:18)

    # Link komentara

  16. I ja tako mislim. Pre svega kada vidim Kovingtonov trejd u Portland. Mislim da su mogli da ga dovedu za Bartona i neke pikove npr. Potpisati milsapa na 10 mil je greska. Padaju mi na pamet Galinari ,Moris iz Lejkersa , PJ Taker , Bejns.... Sve su to igrači koje su mogli da priušte i koji bi im bas trebali. Denver pogodi na draftu, ali je dosta pasivan u prelaznom roku
    (Mc_Nabb, 23. novembar 2020 18:06)

    # Link komentara

  17. Pa dobro... Svakako cu do PO ispratiti samo ucinke (minuti, poeni...) nasih kosarkasa... Kada krene PO odgledace se i neka utakmica...
    (marko, 23. novembar 2020 18:01)

    # Link komentara

  18. Sav besmisao NBA, Grant ide u Detroit koji je krš franšiza a za isti novac neće da ostane u Denveru i igra ozbiljnu košarku, i napadne prsten.
    (bg, 23. novembar 2020 18:01)

    # Link komentara

  19. Kampaco i Jokić, kao Stokton i Malone, živi bili pa videli :) Samo će uzeti bar jednu titulu :)
    (Buxna, 23. novembar 2020 17:51)

    # Link komentara

  20. Nije promasaj nego je cilj sledeca sezona i free agency jer ce biti 5 puta vise igraca na raspolaganju koje mogu da biraju. izmedju ostalih PG13, Luka Doncic, Janis i ostali... Zivi bili pa videli. Za sad Denver moze da potpise dva superstara ali se ceka iduca godina kao sto rekoh :)
    Ekipa je mlada i mogu sebi da dopuste jednu kiks sezonu.
    (rope, 23. novembar 2020 17:42)

    # Link komentara

  21. @Sasa

    Tesko da ce Cancar biti otpusten jer je trenutno najbolji Jokicev pajtas. Osim toga, Cancar ima pozitivan uticaj na Jokica jer ga je zainteresovao za rad u teretani i otuda promenjeni izgled i navike Jokica. Kreg je dobar momak ali vise se ne sme tolerisati tako slab sut za tri poena. Krega redovno ostavljaju nebranjenog na sutu za tri poena sto znaci da protivnik ima luksuz da imaju viska igraca ispod kosa ili da udvajaju Jokica. Otuda tako kriminalan +/- za za Denver sa Kregom na parketu. Dobra odbrana Krega je mit, on slabo cuva i niske i visoke igrace, niti je pravi bek suter niti je nisko krilo, a to pokazuje i njegov defanzivni rejting. U plejofu dva igraca sa ubedljivo najgorim net rejtingom su Moris sa -10.1 i Kreg sa -9.2. Posle njih je Grant sa -5.5 sto jasno govori da su ih unakazili upravo "defanzivci".

    Pravi defanzivac je Dozijer, da ih nije spasio protiv Jute (pre povratka Harisa) Denver bi ispao jos u prvom kolu.
    (bskfan, 23. novembar 2020 17:14)

    # Link komentara

  22. Porter startna cetvorka, Barton trojka.
    (Nebojsa, 23. novembar 2020 17:14)

    # Link komentara

  23. bice jos rokada na pola sezone, kad bude povreda a zatrebaju bekovi, uvalice ih denver za odlican dil. trejd potencijal sa bol-om i mpj-om im je ogroman. barton i heris takodje mogu da lete ako zatreba.
    talenat koji poseduju im dozvoljava da projektuju svoju buducnost prilicno uspesno...
    dodatno, dace bol-u i mpj-u preko potrebne minute i znace za pola sezone gde su i ko sta moze. tako da... nista ovde nije strasno.. strasno bi bilo da dodje neki nabedjeni skupi igrac i razvali ceo tim koji je vec formiran i ima svoj prepoznatljiv stil
    (bob, 23. novembar 2020 17:08)

    # Link komentara

  24. Svi znamo zasto je Cancar u ekipi. Da bi Jokic imao ortaka, Denver mu je maksimalno izasao u susret. Grant je odigrao sezonu zivota i to samo jer je ostajao na trojci i pogadjao slobodne suteve koje mu je Nikola pravio. Doduse igrao je super odbranu ali se nece proslaviti u Pistonsima gde ce biti cetvrta opcija u napadu. Tori je bio mnogo znacajniji za Nuggets-e, duze je bio tu i igrao tu odbranu koja im fali.Bacili su sve na MPJ-a i Bol-a, ja bi Bola trejdovao cim je dobio na vrednosti za neko jako krilo pa makar to bio i Bjelica :)
    (lucc, 23. novembar 2020 16:57)

    # Link komentara

  25. Koliko sam uspeo da pročitam na reditu i u lokalnim denverskim novinama ova ekipa je pravljena za regularni deo sezone. Problem nastaje kad krene plej of i treba igrati odbranu. To na zapadu znači čuvati Lebrona, Kavaija, PG13, AD a sve njih je čuvao Grant (nesto malo Milsep). Moguće je da su navukli bekova i plejeva da bi na zimu trejdovali neke od njih: Herisa/Bartona i Morisa(kome ističe ugovor i verovatno ce biti trejdovan, slična situacija kao Bizli prošle godine). Za Krejgom ne treba plakati, izuzetno limitiran u napadu a odbranu igra dobro protiv nižih igrača i to samo na lopti. Da je Konli ubacio onu trojku nakon njegovog promašenog polaganja oterali bi ga iz Denvera govnjivom motkom. Grant bi bio velika preplata, 20 milki za 4og najboljeg igrača u ekipi. E sad to se ne bi osetilo ove godine i da je ostao verujem da bi Denver bio u top 3 ekipe zapada, ovako Portland uradio jako dobar posao, Finiks, Lejkersi još jači. Videćemo. Ipak, njima MPJ izlazi iz ruki ugovora i moraju da misle na budućnost. Dobra stvar je što Grant nije otišao za dž već je bio sign and trade pa Denver dobija pola plate u kepu(9.5 miliona). Nije Bog zna šta ali bolje nego da je samo otišao kao free agent. Suma sumarum malo su lošije na papiru. Racunaju na MPJ i Bola da se ustale u rotaciji. Dovoljno dobro za regularni deo, ali moraju dovesti 3&D lika da čuva ove zveri koje ih čekaju u plej of-u.
    (mare..., 23. novembar 2020 16:54)

    # Link komentara

  26. a da sacekamo da vidimo ove momke za godinu dana, i pre neku godinu su doveli trapavog anonimusa pa vid ti na sta je to izaslo...
    (deda, 23. novembar 2020 16:51)

    # Link komentara

  27. Ekipa koja ima šampionske ambicije ne može da se osloni samo na draft. Mnogo se veliča taj Denverov draft, a imali su brdo promašaja (Lajls, Lajdon, Farid, ispustili su Mičela iz Jute, ima još dota toga). Trenutno imaju 9 bekova, a jedina 2 igrača koja su mogla da čuvaju skoro sve pozicije su otpustili.

    U stvari, jedini kojeg su pogodili baš onako je Jokić i možda Porter na kojeg su čekali 2 godine, dok je Mari bio manje više siguran. E sad, taman su Bizli i Hunačo stasali oni ih otpustili. Krejg se uklopio oni ga otpustili. Stalno dodaju mlade i nikad da se kockice slože. U međuvremenu Jokić stari, a stari polako i Mari. U nekom drugom timu Jokić bi već imao 1-2 titule.

    U stvari prilično je jasan šablon po kojem Denver bira igrače. Pošto su stalno krcati igračima, onda draftuju povređene "zvezde" koje niko ne želi jer su rizični, a Denver ima vremena da čeka.

    Sledeći problem će biti kad Porter dobije max ugovor što svi očekuju. Jokić, Mari i Porter će trošiti oko 90 miliona godišnje (ako Jokić ne dobije supermax). Sa preostalih 30-40 miliona treba nahraniti 10-12 igrača što će biti jako teško. Ako Porter postane zvezda eto problema za Marija koji inače sve ređe dodaje loptu...

    Najbolju košarku igraju kada se sastave Jokić + rezervisti. Kao kada su sa 7 igrača razbili Jutu na gostovanju.
    (Locutus, 23. novembar 2020 16:49)

    # Link komentara

  28. Pustite vi Malonea da radi svoj posao...Vidimo se u playoffu ...
    (civilizajec, 23. novembar 2020 16:49)

    # Link komentara

  29. i slučajno da Nikola poboljša svoju odbranu.
    (z’brda, 23. novembar 2020 16:31)

    # Link komentara

  30. Katastrofa, ko ce da zameni Grantovu odbranu na krilu. Decko je cuvao Kawhija, Lebricka i Micela. Trebali su da znaju da Grant odlazi i da dovedu Kovingtona, Derik Jones Jr, ili Ibaku. Ispadaju u prvoj rundi play-offa.
    (Some, 23. novembar 2020 16:27)

    # Link komentara

  31. Ne slazem se. Denver je postao mala bara puna krokodila. Treba malo to rascistiti kako bi tu bilo prostora za Portera, Hemptona I Bola. Pritom su Marej, Barton, Heris, Milsap, Jokic I dalje tu. Bice to ok.
    (Moo, 23. novembar 2020 16:24)

    # Link komentara

  32. Sa Grentom i Kregom...pa pokazali su se. Jutu su prosli na srecu, a Kliperse jer su se ovi besomucno ispucavali. Tako da im je to bio maksimum sa ovom dvojicom i dobro je sto su otisli a da Denver proba sa drugim igracima. Grent nikakav u sezoni, samo par utakmica u plejofu. Kreg...landara koja vola ne moze da ubode, a ni u odbrani nije bas vrhunski igrac.
    (Hm, 23. novembar 2020 16:21)

    # Link komentara

  33. Meni ovde deluje da zele da daju prostora mladim igracima poput MPJ i Bol Bola da se razviju. Mada opet Kreg mi je nekako uvek bio drag. Grent ne znam. Deluje mi da je digao nos, a Grin nije dovoljna zamena za njega.
    Videcemo dokle vise da razvijaju igraci. U nekom trenutku se mora preseci i ici na sve ili nista sa nekim superstarom. Ako uspeju da ubede nekoga da dodje u Denver.
    (Aca86, 23. novembar 2020 16:16)

    # Link komentara

  34. A da se vratimo koju godinu u nazad kada Denver bira aninimusa iz Srbije koji ne može da skoči, da potrči itd. jedino zna da doda loptu što je čista glupost za centra? Poenta priče je da ćemo na kraju sezone znati da li je bilo koji od ovih poslova bio glupost ili "tanak".
    (mighty banana, 23. novembar 2020 16:04)

    # Link komentara

  35. Kad je Denver bio najbolja odbrana lige?
    (Kure, 23. novembar 2020 16:04)

    # Link komentara

  36. Dok ne dovedu jos jednog all star igraca, na poziciji 3, nece osvojiti prsten.
    (aabb, 23. novembar 2020 16:03)

    # Link komentara

  37. Ovako površno gledano jeste tanak posao. Ali ako se malo dublje upustimo u analizu, u najgorem slučaju odbrana će biti tu negde kao i prošle godine. Komentatori su spomenuli Grina, slažem se da je on solidan dvosmerni igrač kojem će glavni zadatak biti baš da brani protivnička krila pa i neke centre. Jedino ne razumem šta će im Kampaco u celoj priči ali ok. Sigurno oni znaju bolje nego mi. Iskreno, ja bih možda i najviše voleo da vidim Ibaku umesto Milsapa ali ja nisam GM. Takođe mislim da ima par ekipa koje su prošle još gore u ovom prelaznom roku tipa Šarlot, Detroit, NY za sada... A možda se i desi još neki zanimljiv trade, ima još vremena.
    (Milan Kosanovic, 23. novembar 2020 15:54)

    # Link komentara

  38. Kako vidim, Kampaco igra u Realu tako da nisam siguran da bi ga isti pustio u toku sezone a da nema bar istu alternativu.
    (crveni horizonti, 23. novembar 2020 15:53)

    # Link komentara

  39. Ne znam sta su ocekivali, njihov vlasnik je isti onaj koji vodi Arsenal, njega zanima samo novac, ne interesuju ga uspesi klubova... Uvek ce biti ovako, mladi igraci dok se ne afirmisu, onda zatraze bolji ugovor i Denver im naravno ne da, i tako sve u krug...
    (Car, 23. novembar 2020 15:52)

    # Link komentara

  40. Rezervni centar? Krilni centar? Verovatno očekuju od Milsapa da čuva Lebrona, Kavaja Lenarda... Ovo što su uradili ima logike samo ako će davati po 140 poena po utakmici, inače su sa ovom ekipom crna rupa što se tiče odbrane. Takodje dati 10 miliona za Milsapa je apsolutna ludost. Zadržali su Harisa koji nešto uradi u odbrani ali je napadači očajan, sklon povredama i forma mu u padu. Porter ne postoji u odbrani. Videli smo u plej ofu koliko je Grant značio na toj poziciji krila. Uf... Jako loše.. Nisam uopšte neki optimista
    (Popi, 23. novembar 2020 15:52)

    # Link komentara

  41. Kreg mi je bio omiljeni igrac. Najbolje je igrao odbranu, a znao je i one zalutale lopte da ubaci u kos. Nije mnogo poena imao ali nije ni mnogo sutirao. Bio je za Nugetse isto sto i Rodman za LA. Grent je potencijalno strasan igrac. Za njega je mozda bolje sto je otisao (zbog minutaze) ali Denver ne. Po meni Grant je mnogo kompletniji igrac od Portera (u cije domete sumnjam). Nego sta bi sa BolBo-om.
    (Pragmatic, 23. novembar 2020 15:51)

    # Link komentara

  42. Dobar posao Denvera. Mladi igrači će dobiti priliku tokom sezone, vrednost će da im poraste i biće traženi za trejdove. Moći će da trejduju Bartona, Herisa, nekog od klinaca, exception 10 miliona od Grenta, pikove... Ovo je ekipa za regularni deo sezone, trejdovaće za nekog igrača koji je dosta bolji od Krejga, on se nije nešto pokazao u plej ofu.
    (komentarac, 23. novembar 2020 15:45)

    # Link komentara

  43. Šta vam je ljudi, pa postoji i februarski trejd. Možda Denver i tada nešto menja. Samo opušteno...
    (Istina leči..., 23. novembar 2020 15:43)

    # Link komentara

  44. Moje mišljenje: biće bolji nego ove godine. Isto tako mislim da je odlično što su pustili Grant-a. Centar iz Hjustona je dosta bolji od Plamlija (što nije teško). Campazo bi trebalo da bude dobar isto i ovaj mladi Nnaji.
    (Prognoza, 23. novembar 2020 15:39)

    # Link komentara

  45. Drago mi je zbog Kampaca, pošto nisu imali klasičnog pleja pa je Marej to odrađivao.
    (Jovan, 23. novembar 2020 15:39)

    # Link komentara

  46. Grent je otišao kao sign&trade tako da Denver treba da ima još oko $9.5m prostora, što otvara vrata da dođe PJ Tucker ako Hjuston odluči da "eksplodira" ekipu. Veliki promašaj uprave je to što nisu znali da ima nagoveštaja da Grent ode jer su mogli pre Portlanda da pojure Kovingtona. Fale im defanzivci i tek će im faliti imajući u vidu koliko su im bekovi skloni povredama.
    (Aleksa, 23. novembar 2020 15:35)

    # Link komentara

  47. Greska je napravljena prosle godine kada su uzeli Granta na samo jednu godinu sto je "lose-lose" situacija, ako se ne pokaze dobro ne valja, ako se pokaze dobro onda trazi veliki novac. Kada uzmes igraca onda ga uzimas sa jasnim ugovorom sa kojim mozes da racunas a ne tako.

    Ove godine su uradili dobar posao, tj. imali srecu da je Grant izabrao Detroit iako mu je Konoli ponudio isti novac. Decko je umislio da je Durant pa je trazio vecu ulogu. On je odlican 12 mili igrac koji je cetvrta ili peta opcija u jakom timu, a nikako druga ili treca opcija.

    Najvecu gresku Denver je napravio sto nije doveo Kristijana Wooda koji je potpisao izuzetno nizak ugovor i na taj nacin bi eliminisali potrebu potpisivanje Milsapa. Sve ostalo je OK, veliki izbor igraca i sada je samo na Maloneu da pronadje prave postave i rotaciju. Sada je najvaznije da Konoli trejduje Morisa i da iducu godinu krene sa vecom minutazom Dozijera i Kampaca. Ne treba zaboraviti na RJ Hamptona i Markusa Hauarda jer oni mogu da budu veliko iznenadjenje za mnoge. Onaj Greg Winteker je cudo od ateticizma i bio bi sjajan fit za Jokica (bolja verzija Farida), ali izgleda da ima problem sa kolenima tako da tu treba biti oprezan i koristiti ga sa smanjenom minutazom. Vecina navijaca se ne razume u kosarku tako da se ne treba previse obazirati sta oni misle.
    (bskfan, 23. novembar 2020 15:34)

    # Link komentara

  48. Denver otpusti panjeve poput Plamlija i Krejga i oslobodi prostor za bolje igrace koje vec ima, ovi odmah kukaju. Dosao je Dzamajkl Grin iz Klipsersa koji defanzivno kida. Na preimetru su Heris, Barton i Dozer koji ubijaju odbranu. Doveli su ova dva klinca od kojih se ocekuje da igraju ove sezone. Da ne spominjem MPJ-a. Samo se vi ne brinite za Denver. Prosle sezone su im predvidjali ispadanje u prvoj rundi.
    (Dusan, 23. novembar 2020 15:34)

    # Link komentara

  49. sviđa mi se kako su nagetsi odradili trejdove+ugovore....samo su pretplatili milsapa.
    (louiggi, 23. novembar 2020 15:32)

    # Link komentara

  50. Господин Тадић често пише интересантне анализе. Али овај пут се не слажем скоро ни са једном тачком анализе.
    Једино да су слабији у одбрани на тројци. То су покривали Грент и Крејг. Али су довођењем Грина јачи у одбрани на четворци. Грин може да чува и центре што је показао и против Јокића. Денвер у прошлој сезони није имао играча који може да чува Дејвиса, сада имају Грина.

    Бартон добар у одбрани? Прледажем господине Тадићу да погледате неку утакмицу Денвера и искључиво пратите кретње Бартона. Ја сам то урадио у прошлој сезони. Бартон не постоји у одбрани. Мртва трка између њега и Портера ко је гори.

    Што се тиче МПЈ-а предлажем да ступите у контакт са Огњеном Стојаковићем, тренером у Денверу, који вам може објаснити о каквом се таленту ради. Можете потражити и интервју на Јутјубу на подкасту "Nuggets Serbia" на каналу "Colorado Europe".

    Чанчар је најбољи пријатељ Јокића и нормално је да екипа чини све да удовољи свом најбољем играчу. Добиће он прилика да се докаже, ако не успе, биће трејдован као Хуанчо. Не морају сада да уносе беспотребну нервозу Јокићу.
    У вези Крејга је била ситуација у мехуру, где се причало да су биле несугласице између Јокића и њега. Вероватно се Никола изнервирао што Крејг није схавтио неке ствари које му је објашњавао. С друге стране Дозијер често тренира са Јокићем и упија његове савете и може преузети задатке Крејга, јер је већ показао да није лош у одбрани.
    (јд123, 23. novembar 2020 15:30)

    # Link komentara

  51. Otpuštanje Krejga je glupost godine! Krejg nije zvezda i neko ko će doneti titulu ali je igrač kakvog svaka ekipa mora da ima. Pi i LAL su iz istog razloga držali Poupa, GSW Igoudalu...


    Krejg i Igudala u istoj rečenici. Ko sve ostqavlja komentare:(:(
    (Nik, 23. novembar 2020 15:30)

    # Link komentara

  52. @Vuk Karadžić

    Mislim na ovu sad Indijanu. To su ekipe za plejof, ali ne šampionske.
    (Trol, 23. novembar 2020 15:29)

    # Link komentara

  53. eto joke dace bog sledece godine u niksima, najvecoj fransizi ikad!
    (ne ide gas, 23. novembar 2020 15:29)

    # Link komentara

  54. Ne bre sada ce srpski eksperti da objasne kako je to odlican posao.Nisam citao komentare mozda su vec krenuli.Imaju oni insajdere iz NBA Adrijan Vojnarovski je mala beba za njih.
    (Back in Black, 23. novembar 2020 15:24)

    # Link komentara

  55. Ajde razumem još Grenta, dobio je sjajan ugovor, hoće priliku da se dokaže u Detroitu. Ovo sa Krejgom stvarno nisu smeli sebi da dozvole. Izgubili su važnog igrača. Što se drafta tiče Denver već godinama radi opasan posao i to sa nižih pozicija.
    (Otheym, 23. novembar 2020 15:23)

    # Link komentara

  56. Njima bi se vise isplatilo da su zadrzali Krejga a otpustili i dodatno isplatili Cancara sa zagarantovanim ugovorom. Dugorocnije gledano, imali bi igraca koji i te kako zna da igra u defanzivi. Oni su i dačje tu slabi a sada jedni od gorih.
    (Sasa 🇧🇦, 23. novembar 2020 15:21)

    # Link komentara

  57. Interesantna vest je da je Kampaco novi plej Denvera. Nigde ovu infirmaciju do sada nisam video, osim da Kampaco planira odlazak u Nba iz Reala. Dobar izbor, i za Nagetse i za Kampaca. Bice treci plej sa solidnom minutazom. S obzirom da igra odlicno u tranziciji, a uz to je veoma iskusan i 'prljav' igrac, odradice posao kako treba. Uklopice se dobro sa Nikolom takodje.
    (Demar Derozan, 23. novembar 2020 15:17)

    # Link komentara

  58. To bi bilo to od Denvera za narednih 10 godina...
    (BokeeLee, 23. novembar 2020 15:15)

    # Link komentara

  59. Ja ne znam odakle ideja da je Denver ikako mogao da bude šampionska ekipa. To je isto kao na primer da se o Indijani govori kao o šampionskoj ekipi.
    (Trol, 23. novembar 2020 15:04)

    Индијана је и била шампионска екипа, али у финалима треба мало среће.
    (Вук Караџић, 23. novembar 2020 15:12)

    # Link komentara

  60. Петре Тадићу, време је да те Денвер запосли као генералног менаџера екипе. Све бре знаш. нема везе што је Денвер солидна екипа баш зато што интелигентно доводе играче. довели Кампаца јбте. знају шта хоће и шта играју. океј, можда би брада био бољи избор, али не знамо шта је у његовој глави и да ли би могао да се прилагоди. може било ко да дође уместо Пламлија, није битно.
    (Вук Караџић, 23. novembar 2020 15:11)

    # Link komentara

  61. Nek obori Wiltov rekord pa nek ide
    (Where*is*my*sendvic, 23. novembar 2020 15:08)

    # Link komentara

  62. Otpuštanje Krejga je glupost godine! Krejg nije zvezda i neko ko će doneti titulu ali je igrač kakvog svaka ekipa mora da ima. Pi i LAL su iz istog razloga držali Poupa, GSW Igoudalu...
    (Milan, 23. novembar 2020 15:07)

    # Link komentara

  63. Eto i Jokića iduće godine na izlaznim vratima, vreme mu je da ide u ekipi kojoj je cilj samo prsten.
    (dzigi, 23. novembar 2020 15:06)

    # Link komentara

  64. Sad ce Lebron da osvoji makar jos jednu titulu, pravice od njega boga. To je NBA, treba da se prodaju patike, dresovi i ostalo. Sve se to planski radi, odavno to nema veze sa sportom. Takmicenje u statistici.
    (kaokakao, 23. novembar 2020 15:05)

    # Link komentara

  65. Ja ne znam odakle ideja da je Denver ikako mogao da bude šampionska ekipa. To je isto kao na primer da se o Indijani govori kao o šampionskoj ekipi.
    (Trol, 23. novembar 2020 15:04)

    # Link komentara