1. Odlican drugi set za gledanje.
    Bravo momci iz Srbije!
    Do 1/2 finala, bice Nole na potrebnom nivou za Tima, Medvedeva ili Rubljova.
    (Beobrad, 28. oktobar 2020 00:57)

    # Link komentara

  2. @Rodna ili robna ravnopravnost
    Ti si star i namcor, je li i tebi deda 1945-e upao u tudju kucu, pa nam sad drzis predavanja o polusvetu, cob.ne.
    (Neko iz polusveta, 27. oktobar 2020 23:42)

    # Link komentara

  3. Druže, ako hoćeš da slušaš samo sebe, stavi slušalice i pričaj sam sebi na mikrofon. Ja želim da čujem drugačije mišljenje pa makar i od "Jumka i sličnih", jer kako da znam šta ne valja? A trolova će uvek biti, pogotovo na ovakvim anonimnim sajtovima, tu nema pomoći.
    (Pit, 27. oktobar 2020 19:45)

    Пит, нико нема ништа против разумне и аргументоване размене мишљења. Вређање и подсмевање Новаку и навијачима је овде одавно прешло све границе.

    Наравно, нико те не тера да пишеш ћирилицом. Твоја ствар.
    (цитрус бангус, 27. oktobar 2020 23:32)

    # Link komentara

  4. Uvek bio i bice za vek vekova!
    (Djido glavni mandov u kartonskom naselju, 27. oktobar 2020 21:58)

    # Link komentara

  5. Napisao sam "Srbski sajtovi", jer sve što je srpsko piše se velikim slovom, a b ne prelazi u p u vašem srbskom, jer vi pripadate vremenu plemenskog doba kada još nije došlo do jednačenja suglasnika po zvučnosti. Baš si smešan, mene si naš'o?
    (Helenista (postsokratovac), 27. oktobar 2020 20:59) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Prisvojni pridevi izvedeni iz ličnih imenica a koji se završavaju sa ski, ški , čki pišu se malim slovom. Gramatika srpskog jezika -nivo osnovna škola.Tako da "Srbski" sajtovi , pokazuju da si trolčina a uz to nepismena.
    (Milica, 27. oktobar 2020 21:28)

    # Link komentara

  6. Zašto bih ga mrzeo, vi ste zaista polusvet, navijam za Federera dok se Novak nije ni pojavio, kao klinac prodavao je palačinke na Kopaoniku (pomagao majci, simpatično). Za'ebite to vaše "kakav smo narod", koji, bre, narod, zar nismo već 150 godina nacija?
    (Rodna ili robna ravnopravnost, 27. oktobar 2020 21:20)

    # Link komentara

  7. Ne svidja nam se predlog. U Srbiji se koriste dva pisma, prvo je cirilica, a drugo latinica, neka ljudi pisu pismom kojim zele.
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 19:29)

    Tačno, ali bih te "malko" ispravio, nije reč o tome da se "koriste" dva pisma, nego srpski književni jezik IMA dva pisma. Ima. Kad pišem rukom pišem ćirilicu, ostalo je novi vrli svet.
    (Tako znači, 27. oktobar 2020 21:11)

    # Link komentara

  8. @Matori
    Napisao sam "Srbski sajtovi", jer sve što je srpsko piše se velikim slovom, a b ne prelazi u p u vašem srbskom, jer vi pripadate vremenu plemenskog doba kada još nije došlo do jednačenja suglasnika po zvučnosti. Baš si smešan, mene si naš'o?
    (Helenista (postsokratovac), 27. oktobar 2020 20:59)

    # Link komentara

  9. Navijači Federera i Nadala u Srbiji su kao utvare. U stvarnosti ne postoje i niko ih nikada nije video, mada neki tvrde da ih jesu videli, ali ne mogu da dokažu. U postojanje utvara veruju samo deca i nezrele osobe. Mi odrasli znamo da ih nema, niti ih je ikada bilo. Tako i deca sa ovog sajta veruju da Federer ili Nadal imaju navijače među Srbima, a kada ih pitaš gde su, gde da ih vidimo, ne znaju da odgovore.
    (Djido, 27. oktobar 2020 20:15)

    Ali utvare su očigledno fino plaćene od strane poslodavca na čijem sajtu ostavljaju komentare.
    (IP adresa jumko poznata, 27. oktobar 2020 20:51)

    # Link komentara

  10. @Blok 61 NBg

    Da vas je 30% valjda bismo vas videli negde. Ima vas 30 promila.
    (mrsstoko, 27. oktobar 2020 20:50)

    # Link komentara

  11. Zagolicao me je pitanje komentara pod sifrom @gledalac, da li je Nadal ikada izgubio neki mec od vaznosti protiv nekog od Spanskih tenisera.Proguglah i pronadjoh da je ako se to moze smatrati vaznim (jer ipak Masters serije 1000 ispostavilo se kao vaznim ka jedan od faktora za ustolicenje najboljeg ikad),je pobeda Ferera u finaluMasters Madrida.Inace je odnos pobeda Nadala prema spanskim kolegama 58:10. E sad koliko su vazni bili ti izgubljeni mecevi nije poznato izuzev ovog gubitka od Ferera jer bi imao izjednacen skor u pobedama sa Djokovicem.Drugo je danasnji mec izmedju nasih tenisera jer u stvari nista ne menja u jarijeri Krajinovica,ali je pobeda Djokovica nad njim bila prva stanica do druge jos vaznije protiv Corica za definitivnu promociju da 6 put bude najbolji u godini i izjednaci se sa Samprasom kojem je jedino to poslo za rukom!Zato je ATP brze bolje pokazao onu listu najboljih jer je u najjacoj konkurenciji tenisa to bio tas na vagi da se postavi lista najboljih ikad iako nije uzeta kao odlucujuca,ali to mu je to pogotovo u novijoj eri to nisu ucinili njegovi rivali za tron!Eventualnom pobedom nad Coricem, Novak prakticno ulazi u legende kao najbolji teniser jer bi obezbedio dovoljnu prednost u bodovima i da izgubi cak sve meceve u zavrsnom finalnom turniru u Londonu a da pritom Nadal osvoji Paris i London!Cista matematika,stim da mu ostaju svi osvojeni poeni zakljucno do kraja marta kad je uvedeno ATP pravilo o zadrzavanju osvojenih poena prethodne godine!
    (bmiles, 27. oktobar 2020 20:49)

    # Link komentara

  12. (Blok 61 NBg, 27. oktobar 2020 20:40)

    Pusa susjed hi hi....
    Boli Srbin goat aaa?
    (sacuvaj nas boze kuge, gladi i..., 27. oktobar 2020 20:47)

    # Link komentara

  13. Will Mosley, 27. oktobar 2020 20:14)

    A sta ti imas od dezuranja na internetu i provociranja, od poraza Novaka?
    Pretpostavljam, ublazavanje frustracije sto Srbija ima teniskog velikana, a vi nemate.
    Ok, to razumem. Nista, cepaj dalje. Ako pomaze. Namas sta drugo...
    (beckikonusaru, 27. oktobar 2020 20:44)

    # Link komentara

  14. Posle ovog citata koji sledi izgleda da u Srbiji ima skoro 30% UTVARA, kako kaze doticni. Znaci da mi i ne postojimo i ne zivimo u ovoj zemlji. I to samo zato sto navijamo za dvojicu najvecih, dvojicu iz kluba 20. Zbog ovakvih nolomana i njihovih mozgova vredi nastaviti ovu "borbu" protiv nolomanije koja je uz koronu najvece zlo za Srbiju. Vamos!

    Sledi citat: Navijači Federera i Nadala u Srbiji su kao utvare. U stvarnosti ne postoje i niko ih nikada nije video, mada neki tvrde da ih jesu videli, ali ne mogu da dokažu. U postojanje utvara veruju samo deca i nezrele osobe. Mi odrasli znamo da ih nema, niti ih je ikada bilo. Tako i deca sa ovog sajta veruju da Federer ili Nadal imaju navijače među Srbima, a kada ih pitaš gde su, gde da ih vidimo, ne znaju da odgovore
    (Blok 61 NBg, 27. oktobar 2020 20:40)

    # Link komentara

  15. Слажем се, и додао бих да осим ћирилице да избегавате лупање минуса на било коју врсту негативног коментара, поготову на коментаре од ботова типа Јумко, Микки, Кинг Роџер, Кајзер Роџер, Муамер, Срки, Др. Родик и слични. Хране се минусима, хијене су то.
    (alfabet, 27. oktobar 2020 19:08)

    Kako si mogao mene da izostavis? Sad si mi bas pokvario raspolozenje.
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 20:30)

    Нисам те изоставио.
    (alfabet, 27. oktobar 2020 20:38)

    # Link komentara

  16. Da li je neko toliko glup, da stvarno veruje da ovde nema ni jednog jedinog ljubomornog Hrvata?
    (???, 27. oktobar 2020 20:31)

    # Link komentara

  17. [link]

    послушајте песму, 8. март се ближи...какав празник, празник жена, празник Г.О.А.Т. -а
    (alfabet, 27. oktobar 2020 20:31)

    # Link komentara

  18. Слажем се, и додао бих да осим ћирилице да избегавате лупање минуса на било коју врсту негативног коментара, поготову на коментаре од ботова типа Јумко, Микки, Кинг Роџер, Кајзер Роџер, Муамер, Срки, Др. Родик и слични. Хране се минусима, хијене су то.
    (alfabet, 27. oktobar 2020 19:08)

    Kako si mogao mene da izostavis? Sad si mi bas pokvario raspolozenje.
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 20:30)

    # Link komentara

  19. Ocekujem bolju partiju Novaka najpre u cetvrtfinalu protiv Maleka Dzazirija, zatim u polufinalu protiv Gunesvarana, i onda u finalu protiv Teimuraza Gabasvilija.
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 20:28)

    # Link komentara

  20. A gde su negativni komentari na instagramu - fb gde moras imenom i prezimenom da pises? Lako je 20 nikova promeniti potpisati se Jumko Srki itd i ponavljati jedno te isto po ceo dan, nolo, novak jede cvece, federer goat itd, to nisu ni negativni komentari to su indijanci koje pisu i zasto se obazirati na takve, niko normalan nece mrzeti Novaka, zasto bi? Uspesan sportista, sve treningom zaradio, humanitarac, porodican covek, zasto bi neko takvog coveka mrzeo, nema razloga...
    (Rayan, 27. oktobar 2020 17:53)


    Ne moras ni tamo da stavis svoje ime I prezime. Mozes s I na fb zvati Pera detlic.
    (momke, 27. oktobar 2020 20:27)

    # Link komentara

  21. zaista insistirati da na osnovu IP adrese aplikacija b92 automatski ispod svakog komentara ispise zemlju i grad iz koje je pisan komentar. Da vidimo odakle ti zlobni ljudi dolaze i koliko ih je. U aninimnosti je lako da jedna osoba glumi 10, 20 Srba, Beogradjana, Cacana itd.
    Fenomen je da takvi ljudi postoje samo na internetu. U realnom zivotu ih nema. Ako to nije dokaz odakle dolaze, ne znam sta je.
    Poenta: prestanite sa glupostima poput "kakav smo narod..."
    (..., 27. oktobar 2020 18:58)

    Druze, ne znam da li si cuo za VPN. Ali sa tim mozes da imas ip adresu sa bilo koje tacke Sveta.
    (momke, 27. oktobar 2020 20:25)

    # Link komentara

  22. (pusa, 27. oktobar 2020 19:53)

    Decko, Kralj Nadal je upravo to, kralj sljake i to je cinjenica, nemoj samo da kazes kako u tom finalu nije bio Novakov dan i/ili da je bio umoran, sa onakvim zrebom kakav je imao protiv recimo Tima ili Zvereva bi lagano igrao odlucujuci set.
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 20:21)

    # Link komentara

  23. Navijači Federera i Nadala u Srbiji su kao utvare. U stvarnosti ne postoje i niko ih nikada nije video, mada neki tvrde da ih jesu videli, ali ne mogu da dokažu. U postojanje utvara veruju samo deca i nezrele osobe. Mi odrasli znamo da ih nema, niti ih je ikada bilo. Tako i deca sa ovog sajta veruju da Federer ili Nadal imaju navijače među Srbima, a kada ih pitaš gde su, gde da ih vidimo, ne znaju da odgovore.
    (Djido, 27. oktobar 2020 20:15)

    # Link komentara

  24. Kanda si se zabrinuo?
    Grad i zemlja porekla komentara ne narusava niciju privatnost, i ti to dobro znas, i ne fantaziraj.
    Narusava samo vas pokusaj da glumite Srbe.
    (psonutu, 27. oktobar 2020 19:59)

    I sta ti imas od toga da znas da li je komentar ostavio Srbin, Makedonac, Kosovar ili cak stranac koji zna srpski jezik?
    Nemamo sta mi da glumimo, tj. glumio bih kad bih rekao da navijam za Djokovica.
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 20:14)

    # Link komentara

  25. Imamo mnogo od toga. Za pocetak tvoje i tebi slicnih nerviranje zbog Srbina goata.
    He, he...
    (he he, 27. oktobar 2020 20:02)

    Mozda je goat, ali G.O.A.T nije, niti ce ikad biti. G.O.A.T. nikad ne bi izgubio set sa krompiricem, narocito ne u finalu Gren Slems he he he ho ho ho.
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 20:11)

    # Link komentara

  26. Haha, koji je lik ovaj neki, Will Mosley! Sta mu Nole radi, koliko komentara covek napisa. Ala mu Nole ljulja kavez! Haha!! Neki pacenik tezak.
    (Gonzo, 27. oktobar 2020 20:10)

    # Link komentara

  27. Слажем се са предлогом за ћирилицу, да се издвоји жито од кукоља! Новак Ђоковић Н.С.В.!!!
    (Игор, 27. oktobar 2020 20:07)

    # Link komentara

  28. 2 meca dele Novaka od najboljeg ikada, ajmo Nole!
    (dzoni, 27. oktobar 2020 16:42)

    I sta imamo od toga, hoce li nestati korona, hoce li se u Srbiji ziveti bolje i/ili plate biti vece? Da li ce se smanjiti stopa broja nezaposlenosti?
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 19:55)

    Imamo mnogo od toga. Za pocetak tvoje i tebi slicnih nerviranje zbog Srbina goata.
    He, he...
    (he he, 27. oktobar 2020 20:02)

    # Link komentara

  29. Onaj osecaj kada botovi odgledaju ceo Novakov mec u nadi da ce izgubiti hhhahhhahaahahahahagagag

    Samo ove godine uzmimo prosek jednog meca je sat i po, 37 pobeda x 90min = 3300min to su 55 sati izgubljenog zivota zureći u telefon i televizor ne bi li im poraz Novaka doneo malo sreće u njihovim mizernim zivotima hhhahahahahhaahahah
    (ja ne mogu, 27. oktobar 2020 17:33)

    Vidi, ja sam gledao finale RG, ali zato sto sam iscekivao poraz Novaka vec Nadalovu pobedu. Taman posla da navijam da moj idol izgubi.
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 19:59)

    # Link komentara

  30. Jel bi mozda hteo i da zatraze broj platne kartice i imena ljudi iz porodicnog stabla do 9 kolena? Decko, ne fantaziraj i nauci sta znaci privatnost korisnika, bice dovoljno da saznas znacenje reci "privatnost".
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 19:49)

    Kanda si se zabrinuo?
    Grad i zemlja porekla komentara ne narusava niciju privatnost, i ti to dobro znas, i ne fantaziraj.
    Narusava samo vas pokusaj da glumite Srbe.
    (psonutu, 27. oktobar 2020 19:59)

    # Link komentara

  31. Đoković je majstor za drop-šot, uspeva mu svaki trideset i treci.
    (kvisko, 27. oktobar 2020 16:36)

    Jos bolje mu idu smecevi, od tipa 6 pokusaja 4 smeca odu u aut, dakle samo dva zavrse u terenu. I posle neki strucnjaci kazu "najbolji teniser svih vremena", najbolji je koliko je i Frajburg najbolji nemacki fudbalski klub.
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 19:53)

    тренутак кад почнеш сам себи да одговараш користећи други ник
    (alfabet, 27. oktobar 2020 19:58)

    # Link komentara

  32. Да бисмо тачно знали колико људи са простора бивше Југославије воли или не воли, подржава или не подржава нашег Новака, а нарочито у овим коментарима, ми Срби треба да пишеми ћирилицом..
    Ја још нисам прочитао лош коментар о Нолету на нашем писму. Размислите о мом предлогу :)
    (Рајко Ђукановић, 27. oktobar 2020 18:17)

    I da se obavezno takvima izvadi krv i ako se utvrdi da nisu Srbi, da se proteraju sa svih Srbskih sajtova.
    (Šamanska nacija, 27. oktobar 2020 18:56)

    Коректно је : са српских сајтова, и то малим словом. Џаба ти латинице Шамане
    (матори, 27. oktobar 2020 19:57)

    # Link komentara

  33. Ovaj Filip poklanja poene kao da je nateran da to radi...
    (No comment, 27. oktobar 2020 17:17)

    Bez toga "kao", to je suvisno.
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 19:57)

    # Link komentara

  34. 2 meca dele Novaka od najboljeg ikada, ajmo Nole!
    (dzoni, 27. oktobar 2020 16:42)

    I sta imamo od toga, hoce li nestati korona, hoce li se u Srbiji ziveti bolje i/ili plate biti vece? Da li ce se smanjiti stopa broja nezaposlenosti?
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 19:55)

    # Link komentara

  35. Dragoj 8. Marta poklanjam 310 ruža.
    (alfabet, 27. oktobar 2020 18:10)

    И обавезно уз песму 310 пољубаца, од Индекса.
    (mr, 27. oktobar 2020 19:55)

    # Link komentara

  36. Đoković je majstor za drop-šot, uspeva mu svaki trideset i treci.
    (kvisko, 27. oktobar 2020 16:36)

    Jos bolje mu idu smecevi, od tipa 6 pokusaja 4 smeca odu u aut, dakle samo dva zavrse u terenu. I posle neki strucnjaci kazu "najbolji teniser svih vremena", najbolji je koliko je i Frajburg najbolji nemacki fudbalski klub.
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 19:53)

    # Link komentara

  37. Pa to sto se Nadalovi mecevi protiv zemljaka zavrse za 45 minuta to samo govori o superiornosti i kvalitetu Kralja Nadala, pa i u finalu RG kad je Rafa oduvao tvog Novaka sa 6:0 je trajao manje od pola sata, prva dva seta trajala ukupno fazon 43 minuta, i sta cemo sad? Veci otpor pruze Almagro, Agut, Busta ili Fokina protiv Nadala nego Hurkac, Laksonen, Berankis protiv Djokovica. Dva puta sam te matirao sa jednim komentarom.
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 19:26)

    Samo sto matiras lazima!
    Prvi set finala RG je trajao skoro CEO SAT. Rafa kao "odrao" Novaka 6:0, a imao manje vinera u tom setu(?!). Drugi set, ista prica. Ceo mec, Novak vise vinera od Rafice.
    Rafica igrao balone ceo mec, Novak pucao vinere, dosta pogodio, mnogo vise gresio, i to je to. Cak i u prvom setu je Novak imao brejk lopte, Rafine gemove na razliku itd. U trecem setu oterao Rafu na razliku (5:5), i uveo u neizvesnu zavrsnicu. Da je sudjen onaj sumnjivi as i da se otislo u taj-brejk... pa vi ste se tresli da Novak ne okrene u trecem.

    Dranje je bilo u Melburnu, kada Rafica nije znao gde se nalazi, bez sanse za brejk loptama, kada od prvog do poslednjeg trenutka meca nije bilo ni trunke neizvesnosti. E to je dranje. Ostavi se mitomanije o nekakvom dranju, balonima pogotovo.
    (pusa, 27. oktobar 2020 19:53)

    # Link komentara

  38. Pa to sto se Nadalovi mecevi protiv zemljaka zavrse za 45 minuta to samo govori o superiornosti i kvalitetu Kralja Nadala, pa i u finalu RG kad je Rafa oduvao tvog Novaka sa 6:0 je trajao manje od pola sata, prva dva seta trajala ukupno fazon 43 minuta, i sta cemo sad? Veci otpor pruze Almagro, Agut, Busta ili Fokina protiv Nadala nego Hurkac, Laksonen, Berankis protiv Djokovica. Dva puta sam te matirao sa jednim komentarom.
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 19:26)

    Ето га тај шатро фан Надала, прича о неким мечевима, о краљу Надалу, а не зна да је први сет, иако је Новак изгубио са 6:0 трајао 46 минута. Други сет 6:2 трајао 50 минута, а трећи 7:5 трајао је 67 минута. Поента није знати дужину сваког сета, него не представљати се лажно као ти. И не лупати глупости. Да је Новаков сет од 6:0 трајао много дуже него неки други сетови против неких других играча који су узимали и бише гемова. Водила се права борба у првом сету иако резултат говори другачије. Новаков први сервис је био 30 процената испод његовог просека у првом сету.
    (alfabet, 27. oktobar 2020 19:51)

    # Link komentara

  39. Treba zaista insistirati da na osnovu IP adrese aplikacija b92 automatski ispod svakog komentara ispise zemlju i grad iz koje je pisan komentar. Da vidimo odakle ti zlobni ljudi dolaze i koliko ih je. U aninimnosti je lako da jedna osoba glumi 10, 20 Srba, Beogradjana, Cacana itd.
    Fenomen je da takvi ljudi postoje samo na internetu. U realnom zivotu ih nema. Ako to nije dokaz odakle dolaze, ne znam sta je.
    Poenta: prestanite sa glupostima poput "kakav smo narod..."
    (..., 27. oktobar 2020 18:58)

    Jel bi mozda hteo i da zatraze broj platne kartice i imena ljudi iz porodicnog stabla do 9 kolena? Decko, ne fantaziraj i nauci sta znaci privatnost korisnika, bice dovoljno da saznas znacenje reci "privatnost".
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 19:49)

    # Link komentara

  40. Одличан предлог Рајка Ђукановића. Хајде Срби, сви да пишемо на ћирлици. Ако ништа друго, лепо је чувати своје писмо. Ево, ја сам наместио српску тастатуру.

    Кад нам већ браћа долазе овде да пљују по Новаку, нека стисну петљу па нек пишу ћирилицу, ако знају, јер многи од њих би рађе прст одсекли него откуцали "Ђ". Овде се више не може живети од Јумка и сличних
    (цитрус бангус, 27. oktobar 2020 19:12)

    Druže, ako hoćeš da slušaš samo sebe, stavi slušalice i pričaj sam sebi na mikrofon. Ja želim da čujem drugačije mišljenje pa makar i od "Jumka i sličnih", jer kako da znam šta ne valja? A trolova će uvek biti, pogotovo na ovakvim anonimnim sajtovima, tu nema pomoći.
    (Pit, 27. oktobar 2020 19:45)

    # Link komentara

  41. pera zdera, 27. oktobar 2020 18:48)
    Sine,i Tipsa je bio medju 10 u svetu,a nikad nije uzeo ni 500ku,takvih je bilo na stotine,dobro uzece 200000 za 4.kolo,i opet nije vrhunski teniser,isto kao Lajovic itd...upamti balvane,ni torbu ne mogu da nose Novaku ni Filip ,ni Troicki ni Lajovic.kao da gledam Prpica i Orešara,mogu do ujutro da prebacuju...i opet ništa
    (Stipsa time, 27. oktobar 2020 19:43)

    # Link komentara

  42. Ne svidja nam se predlog. U Srbiji se koriste dva pisma, prvo je cirilica, a drugo latinica, neka ljudi pisu pismom kojim zele. Zasto bi neko ko je tokom citavog skolovanja koristio latinicu ovde odjednom pisao cirilicu i to samo zato sto je to neki Rajko predlozio? Bez logike i trunke smisla.
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 19:29)

    Ево једног си већ упецао.
    (alfabet, 27. oktobar 2020 19:42)

    # Link komentara

  43. Pa to sto se Nadalovi mecevi protiv zemljaka zavrse za 45 minuta to samo govori o superiornosti i kvalitetu Kralja Nadala, pa i u finalu RG kad je Rafa oduvao tvog Novaka sa 6:0 je trajao manje od pola sata, prva dva seta trajala ukupno fazon 43 minuta, i sta cemo sad? Veci otpor pruze Almagro, Agut, Busta ili Fokina protiv Nadala nego Hurkac, Laksonen, Berankis protiv Djokovica. Dva puta sam te matirao sa jednim komentarom.
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 19:26)

    Rasime NP, Jumko, ajde nas malo odmori sa svojim tupavim komentarima. Izgleda da ti je mozak stalno na odmoru
    (johny, 27. oktobar 2020 19:38)

    # Link komentara

  44. Za sve koji se zale da ima puno negativnih komentara za najboljeg svih vremena srbende Novaka Djokovica,treba da znate da na ovaj sajt dolazi dosta hrvata sa index.hr i da zato ne treba da se cudite kada ima negativnih komentara.samo kul,...nije im lako da gledaju najboljeg svih vremena,...i uz to Srbendu ! -_-
    (Miki, 27. oktobar 2020 18:40)

    Zasto bi Hrvati uopste ulazili na ovaj sajt i pritom komentarisali? Osim ako vi Srbende (kako ti kazes) niste prvobitno isli na njihove sajtove.
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 19:36)

    # Link komentara

  45. Novak je stanovao na Banjic gde ga je trenirala Jelena Genčić koja ga je odvela u Partizan jer mu je tsj klub bio najbliži. TK CZ je kod stadiona OFK na Karaburmi. I još nešto. Novak ni jedan meč za klub nije odigrao na klupskom prvenstvu države
    (johny, 27. oktobar 2020 18:55)

    Jel ti mislis da bi Novak postigao sve ovo sto je postigao u karijeri da je igrao za TK C. Zvezda? Ne bi, borio bi se da udje u 50 najboljih na svetu, u najboljem slucaju.
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 19:34)

    # Link komentara

  46. Dobar meč za uživanje
    (Mimi, 27. oktobar 2020 19:31)

    # Link komentara

  47. Да бисмо тачно знали колико људи са простора бивше Југославије воли или не воли, подржава или не подржава нашег Новака, а нарочито у овим коментарима, ми Срби треба да пишеми ћирилицом..
    Ја још нисам прочитао лош коментар о Нолету на нашем писму. Размислите о мом предлогу :)
    (Рајко Ђукановић, 27. oktobar 2020 18:17)

    Ne svidja nam se predlog. U Srbiji se koriste dva pisma, prvo je cirilica, a drugo latinica, neka ljudi pisu pismom kojim zele. Zasto bi neko ko je tokom citavog skolovanja koristio latinicu ovde odjednom pisao cirilicu i to samo zato sto je to neki Rajko predlozio? Bez logike i trunke smisla.
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 19:29)

    # Link komentara

  48. Pa i vrapci na grani odavno znaju da ovde dolaze ljubomorne "komsije" iz regiona i glume Srbe koji mrze Novaka.
    Otkrili ste toplu vodu da razni Jumkovi, Mikiiji nisu Srbi :).
    Mogu oni da tvde suprotno koliko hoce, dzaba... svi znamo.
    (smesno, 27. oktobar 2020 19:28)

    # Link komentara

  49. Interesantna stvar - kad neki Spanac igra protiv Nadala taj nec je gotov za 45 minuta uz eventualno osvojenih 4-5 gemova protivnika maksimum. Oni predaju unspred i ne pokusavaju da igraju. Treba da se ugledaju na nase koji zbilja pokazu maksimum protiv Novaka.
    (Pop, 27. oktobar 2020 19:09)

    Pa to sto se Nadalovi mecevi protiv zemljaka zavrse za 45 minuta to samo govori o superiornosti i kvalitetu Kralja Nadala, pa i u finalu RG kad je Rafa oduvao tvog Novaka sa 6:0 je trajao manje od pola sata, prva dva seta trajala ukupno fazon 43 minuta, i sta cemo sad? Veci otpor pruze Almagro, Agut, Busta ili Fokina protiv Nadala nego Hurkac, Laksonen, Berankis protiv Djokovica. Dva puta sam te matirao sa jednim komentarom.
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 19:26)

    # Link komentara

  50. Derbi?
    Kvota za Noleta 1,1 a Filipa 8.
    Steta da nije dobio prvi set.
    (Dragon10, 27. oktobar 2020 19:23)

    # Link komentara

  51. Treba zaista insistirati da na osnovu IP adrese aplikacija b92 automatski ispod svakog komentara ispise zemlju i grad iz koje je pisan komentar. Da vidimo odakle ti zlobni ljudi dolaze i koliko ih je. U aninimnosti je lako da jedna osoba glumi 10, 20 Srba, Beogradjana, Cacana itd.
    Fenomen je da takvi ljudi postoje samo na internetu. U realnom zivotu ih nema. Ako to nije dokaz odakle dolaze, ne znam sta je.
    Poenta: prestanite sa glupostima poput "kakav smo narod..."
    (..., 27. oktobar 2020 18:58)

    Neće ti to ništa rešiti. Kad ima obraza da se predstavi kao neko ko nije, takav će nabaviti i VPN da podmetne i IP adresu.
    (multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši, 27. oktobar 2020 19:21)

    # Link komentara

  52. Pustio Filip da bi se sustigao Fedeksov rekord.
    (Will Mosley, 27. oktobar 2020 19:21)

    # Link komentara

  53. Pa u prvih 100 ima 10 Spanaca, Nadal i jo 9. E sada od te devetorica, samo Nando i Lopez imaju ukupno 7 pobeda, petorica ni jednu uz oko 20 poraza i dvojica nisu igrali sa njim. E sada ako to nije sklanjalica ne znam sta je....
    (Eggy, 27. oktobar 2020 19:18)

    # Link komentara

  54. Gledam upravo mec Sachko - Tim,gde 529 na rang listi daje otpor "domacinu" turnira!Izgubi Ukrajinac sa 6:4 prvi set vise zbog straha nego zbog dobre igre Tima! Bacim pogled na kostur obojica favorita i imam sta da vidim,jer nakon odustajanja Svarcmana lagani put Tima do finala.Tako da su sve prilike da se ogledaju Novak i Dominik sto bi meni predstavljalo veliko zadovoljstvo iako je u dvorani,ali podloga je slicna kao na US Open,pa je prilika da vidimo pravog Novaka i Tima koji mu je "oduzeo" jedan GS zbog one famozne diskvalifikacije.
    (bmiles, 27. oktobar 2020 19:18)

    # Link komentara

  55. Evo kako to ide, zvao Nadal da igra u Beču i kad nisu hteli da mu plate koliko je tražio otšao na golf. Koliko su mu oni platili?
    Zvao Novak i pitali ga koliko traži. Odgovorio je : Ništa. Čak je i odneo pare Timu. Federer i Nadal deru smo da bi igrali i organizator mora da ih odvede do finala. Tako su oni zvezde i deru za reklame kockarnica i sl. A mi se ovde svađamo. Pravo je čudo kako je Novak upao u sve to. Čak je hteo i da odustane. Sad još pravi sindikat. Prpa a?
    (neca, 27. oktobar 2020 19:18)

    # Link komentara

  56. Одличан предлог Рајка Ђукановића. Хајде Срби, сви да пишемо на ћирлици. Ако ништа друго, лепо је чувати своје писмо. Ево, ја сам наместио српску тастатуру.

    Кад нам већ браћа долазе овде да пљују по Новаку, нека стисну петљу па нек пишу ћирилицу, ако знају, јер многи од њих би рађе прст одсекли него откуцали "Ђ". Овде се више не може живети од Јумка и сличних
    (цитрус бангус, 27. oktobar 2020 19:12)

    # Link komentara

  57. Interesantna stvar - kad neki Spanac igra protiv Nadala taj nec je gotov za 45 minuta uz eventualno osvojenih 4-5 gemova protivnika maksimum. Oni predaju unspred i ne pokusavaju da igraju. Treba da se ugledaju na nase koji zbilja pokazu maksimum protiv Novaka.
    (Pop, 27. oktobar 2020 19:09)

    # Link komentara

  58. Да бисмо тачно знали колико људи са простора бивше Југославије воли или не воли, подржава или не подржава нашег Новака, а нарочито у овим коментарима, ми Срби треба да пишеми ћирилицом..
    Ја још нисам прочитао лош коментар о Нолету на нашем писму. Размислите о мом предлогу :)
    (Рајко Ђукановић, 27. oktobar 2020 18:17)

    Слажем се, и додао бих да осим ћирилице да избегавате лупање минуса на било коју врсту негативног коментара, поготову на коментаре од ботова типа Јумко, Микки, Кинг Роџер, Кајзер Роџер, Муамер, Срки, Др. Родик и слични. Хране се минусима, хијене су то.
    (alfabet, 27. oktobar 2020 19:08)

    # Link komentara

  59. Да бисмо тачно знали колико људи са простора бивше Југославије воли или не воли, подржава или не подржава нашег Новака, а нарочито у овим коментарима, ми Срби треба да пишеми ћирилицом..
    Ја још нисам прочитао лош коментар о Нолету на нашем писму. Размислите о мом предлогу :)
    (Рајко Ђукановић, 27. oktobar 2020 18:17)

    I da se obavezno takvima izvadi krv i ako se utvrdi da nisu Srbi, da se proteraju sa svih Srbskih sajtova.
    (Šamanska nacija, 27. oktobar 2020 18:56)

    Dakle susjed potreslo te da moras pisati cirilicom he he...
    (hehehe, 27. oktobar 2020 19:04)

    # Link komentara

  60. I šta sad je i Krajinović nezgodan protivnik? Nisam gledao bio sam zauzet gledajući kako mi se nova boja u WC suši. Sretno Nole. Vazda sam govorio da je Beč ljepši od Pariza!
    (Myrthos, 27. oktobar 2020 19:03)

    # Link komentara

  61. Ono, imas brejk u prvom setu, vodis 5:4, serviras za 6:4 i izgubis servis... tu sam prestao da gledam. Navijao sam za Filipa, jer mislim da u Srbiji i posle Djokovica treba neko da igra internacionalno konkurentan tenis, a Filip ima taj kapacitet.
    (Eugen, 27. oktobar 2020 19:02)

    # Link komentara

  62. Treba zaista insistirati da na osnovu IP adrese aplikacija b92 automatski ispod svakog komentara ispise zemlju i grad iz koje je pisan komentar. Da vidimo odakle ti zlobni ljudi dolaze i koliko ih je. U aninimnosti je lako da jedna osoba glumi 10, 20 Srba, Beogradjana, Cacana itd.
    Fenomen je da takvi ljudi postoje samo na internetu. U realnom zivotu ih nema. Ako to nije dokaz odakle dolaze, ne znam sta je.
    Poenta: prestanite sa glupostima poput "kakav smo narod..."
    (..., 27. oktobar 2020 18:58)

    # Link komentara

  63. Да бисмо тачно знали колико људи са простора бивше Југославије воли или не воли, подржава или не подржава нашег Новака, а нарочито у овим коментарима, ми Срби треба да пишеми ћирилицом..
    Ја још нисам прочитао лош коментар о Нолету на нашем писму. Размислите о мом предлогу :)
    (Рајко Ђукановић, 27. oktobar 2020 18:17)

    I da se obavezno takvima izvadi krv i ako se utvrdi da nisu Srbi, da se proteraju sa svih Srbskih sajtova.
    (Šamanska nacija, 27. oktobar 2020 18:56)

    # Link komentara

  64. ništa se ti ne brini, živa je i zdrava, a dobiće posle 8. marta na svakih 7 dana i 311. i 312. i 313. ružu i tako dalje i tako dalje, biće ih još dosta, sujeverni Jumče.
    (alfabet, 27. oktobar 2020 18:56)

    # Link komentara

  65. Onaj Kirjos il je Grobar il iz "Regiona".
    (neca, 27. oktobar 2020 18:55)

    # Link komentara

  66. gle slucaja ovaj Goran pljuje i po Zvezdi, otuda i kompleksi od Novaka, ne mogu da ga svare jer je zvezdas pa to.ti je :)
    (Yablan, 27. oktobar 2020 17:07)

    #
    #
    #
    ...kako, onda, na tebe deluje cinjenica da je taj Novak, koji NAVIJA za Crvenu Zvezdu, deo sportske familije PARTIZANA...za ciju tenisku sekciju je i igrao ???

    NOVAK JE NAS !!!
    (misterX, 27. oktobar 2020 18:48)

    Novak je stanovao na Banjic gde ga je trenirala Jelena Genčić koja ga je odvela u Partizan jer mu je tsj klub bio najbliži. TK CZ je kod stadiona OFK na Karaburmi. I još nešto. Novak ni jedan meč za klub nije odigrao na klupskom prvenstvu države
    (johny, 27. oktobar 2020 18:55)

    # Link komentara

  67. @alfabet Molim te joj pokloni neparan broj! Nadam se da joj sa razlogom ne poklanjas paran broj... Ziva bila! Kao i ti...
    (Jumko, 27. oktobar 2020 18:50)

    # Link komentara

  68. @stipsa time
    Cetvrto kolo na GS turnirima donosi preko 200 000$ i znaci da su ucesnici u najboljih 16 na svetu. Bas onako osrednji rezultat i zarada.
    (pera zdera, 27. oktobar 2020 18:48)

    # Link komentara

  69. A gle slucaja ovaj Goran pljuje i po Zvezdi, otuda i kompleksi od Novaka, ne mogu da ga svare jer je zvezdas pa to.ti je :)
    (Yablan, 27. oktobar 2020 17:07)

    #
    #
    #
    ...kako, onda, na tebe deluje cinjenica da je taj Novak, koji NAVIJA za Crvenu Zvezdu, deo sportske familije PARTIZANA...za ciju tenisku sekciju je i igrao ???

    NOVAK JE NAS !!!
    (misterX, 27. oktobar 2020 18:48)

    # Link komentara

  70. Crnogorac dje ti Roland Garos? He he he
    (Cetinje mocnog stasa, 27. oktobar 2020 18:47)

    # Link komentara

  71. Za sve koji se zale da ima puno negativnih komentara za najboljeg svih vremena srbende Novaka Djokovica,treba da znate da na ovaj sajt dolazi dosta hrvata sa index.hr i da zato ne treba da se cudite kada ima negativnih komentara.samo kul,...nije im lako da gledaju najboljeg svih vremena,...i uz to Srbendu ! -_-
    (Miki, 27. oktobar 2020 18:40)

    # Link komentara

  72. Citam komentare pa se pitam kakav smo mi to narod. Toliko pokusaja diskreditacije, omalovazavanja, pljuvanja po Djokovicu. Da je njegovo vreme i proslo, da ne osvoji nista vise, ostaje cinjenica da je proglasen za tenisera decenije. Malo li je? Pre Djokovica tu titulu je poneo Federer 2009g. Svaka nacija bi bila ponosna tom cinjenicom i da ima takvog tenisera. Medju Srbima ima nekog cudnog sveta. Razumem da neko navija za drugoga, ovakav odnos ne razumem.
    (istinoljub, 27. oktobar 2020 18:30)

    sve bi bilo lepo ali kad bi ti pre nego što osudiš svoj narod najgore i počneš da ga pljuješ i usput govoreći kako smo mi ovaki ili onaki zato što pljujemo djokovića , a ti to isto radiš nama sada u komentaru. pre nego što počneš da generalizuješ stvari, treba da znaš da svi mi volimo Novaka. ovi što ostvljaju negativne komentare su ljudi iz regiona koji se predstavljaju kao Srbi, a to nisu, ili bar nisu više po svom izjašnjavanju. Ima i ova druga sorta koja je navijački nastrojena pa nešto kao zamera nivaku jer je prešao iz partizana u zvezdu...oni su posebna priča. Ali poenta je da ih ima maksimalno 5, a ja cenim da je sve jedan tio , dokon , bez života samo menja nikove. Ne ložite se. A iako ima možda jedan Srbin, on je samo jedan u odnosu na armiju Novakovih navijača. idemo 310 i dalje.
    (alfabet, 27. oktobar 2020 18:40)

    # Link komentara

  73. Да бисмо тачно знали колико људи са простора бивше Југославије воли или не воли, подржава или не подржава нашег Новака, а нарочито у овим коментарима, ми Срби треба да пишеми ћирилицом..
    Ја још нисам прочитао лош коментар о Нолету на нашем писму..Размислите о мом предлогу :)
    (Рајко Ђукановић, 27. oktobar 2020 18:17)

    Опасно добар предлог, Г-дина Ђукановића - јер од неких који нон-стоп коментаришу, сигурно наши нису, а да се “сагну” толико да пишу ћирилицом, задрхтали би им прсти ;) Овако, бар нек наставе да мрзе на лијепој њиховој латиници.
    Ноле је наша Краљина!
    (M. Кривокапић, Приштина, 27. oktobar 2020 18:32)

    # Link komentara

  74. Да се зна ко је "тата". 👏👏👏
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 27. oktobar 2020 18:32)

    # Link komentara

  75. Citam komentare pa se pitam kakav smo mi to narod. Toliko pokusaja diskreditacije, omalovazavanja, pljuvanja po Djokovicu. Da je njegovo vreme i proslo, da ne osvoji nista vise, ostaje cinjenica da je proglasen za tenisera decenije. Malo li je? Pre Djokovica tu titulu je poneo Federer 2009g. Svaka nacija bi bila ponosna tom cinjenicom i da ima takvog tenisera. Medju Srbima ima nekog cudnog sveta. Razumem da neko navija za drugoga, ovakav odnos ne razumem.
    (istinoljub, 27. oktobar 2020 18:30)

    # Link komentara

  76. Ko misli da bi Novaka poraz od Borne udaljio od prvog mesta na kraju godine informacija.: Novaku fali samo 5 bodova da bi i teorijski obezbedio prvo mesto na kraju godine. Ako Novak ne pobedi Bornu, Nadal moze biti prvi samo ako pobedi 10 meceva do kraja godin, da svih deset tj samo osvajanje Pariza i titula u Londona bez poraza,vodi ga na prvo mesto na kraju godine. A i to samo ako Novak izgubi sva 3 meca u RR u Londonu. A to je onako bas izvodljivo i verovatno.....
    (Hak Fin, 27. oktobar 2020 18:24)

    # Link komentara

  77. Dragoj 8. Marta poklanjam 310 ruža.
    (alfabet, 27. oktobar 2020 18:10)

    Legendarno hahahahahahahahaha
    (Shotry, 27. oktobar 2020 18:22)

    # Link komentara

  78. Velike borbe?
    (Igor, 27. oktobar 2020 18:22)

    # Link komentara

  79. Ne lupetajte...Novak igra koliko mu je potrebno,iz poštovanja prema Filipu kao bude neka napetost,a Viskoviću svaka čast,ali priča da je igrao ovako ili onako protiv Evansa,ma daj,realno Filip je osrednji teniser sa maksimumom 4.kolo GS
    (Stipsa time, 27. oktobar 2020 18:20)

    # Link komentara

  80. Да бисмо тачно знали колико људи са простора бивше Југославије воли или не воли, подржава или не подржава нашег Новака, а нарочито у овим коментарима, ми Срби треба да пишеми ћирилицом..
    Ја још нисам прочитао лош коментар о Нолету на нашем писму..Размислите о мом предлогу :)
    (Рајко Ђукановић, 27. oktobar 2020 18:17)

    # Link komentara

  81. Kad će ljudi shvatiti da je ovo sport. Šta je sporno i da je izgubio? Uz to s druge strane opet naš čovjek.. naravno želim mu sve pobede i tutule ali nije moguće sve to kao što mi želimo.
    (Crni96, 27. oktobar 2020 18:15)

    # Link komentara

  82. Filipe ne igraj jako Nolu je potrebna pobeda. Ti si nebitan igrac
    (Djido, 27. oktobar 2020 16:47)

    A ti si Djido nebitan komentator.
    (Dobros-AV, 27. oktobar 2020 18:13)

    # Link komentara

  83. E moj.. Nolo...
    (Milos, 27. oktobar 2020 18:11)

    # Link komentara

  84. Zapravo, Crnogorski derbi.
    (маrko, 27. oktobar 2020 18:10)

    # Link komentara

  85. Dragoj 8. Marta poklanjam 310 ruža.
    (alfabet, 27. oktobar 2020 18:10)

    # Link komentara

  86. Samo jedno veko BRAVO MOMCI
    (Dejan, 27. oktobar 2020 18:08)

    # Link komentara

  87. Onaj osecaj kada botovi odgledaju ceo Novakov mec u nadi da ce izgubiti hhhahhhahaahahahahagagag 

    Samo ove godine uzmimo prosek jednog meca je sat i po, 37 pobeda x 90min = 3300min to su 55 sati izgubljenog zivota zureći u telefon i televizor ne bi li im poraz Novaka doneo malo sreće u njihovim mizernim zivotima hhhahahahahhaahahah
    (ja ne mogu, 27. oktobar 2020 17:33)

    Novak je juče izgubio ovde u Beču, biće da su se hejteri No1e obradovali, kada danas opet tuga, ništa posebno, tuga kao takva što reče Berček u filmu. Tužni likovi.
    (Laki, 27. oktobar 2020 18:08)

    # Link komentara

  88. Koliko malih, jadnih i neostvarenih ljudi na jednom mestu. Niste bre prvi ni u čemu ni u svom stanu, kući, a Nole najbolji na planeti celoj.
    Juče, danas i zauvek.
    Idemooo!
    (Goran, 27. oktobar 2020 18:03)

    # Link komentara

  89. Jos jedna pobeda i Novak je GOAT
    (Idemooooo, 27. oktobar 2020 18:03)

    # Link komentara

  90. Ma prelep mec za gledanje, bravo Srbi!
    (Walker, 27. oktobar 2020 17:59)

    # Link komentara

  91. Buuuuuu!!!!
    (Drnda, 27. oktobar 2020 17:57)

    # Link komentara

  92. Drugi set preslikan istom iz Rima.
    (Stefan, 27. oktobar 2020 17:57)

    # Link komentara

  93. Al ce biti kuknjave kad sutra Borna pobedi Noksu i spreci ga da bude br 1 na kraju godine :)
    (aj aj, 27. oktobar 2020 17:43)

    Pobeda Djokovicu treba da bi srusio rekord po broju nedelja, a ne za prvo mesto u godini, nisi upucen dovoljno, a i ako izgubi nije smak sveta, u Londonu ce staviti tacku na Federerovu karijeru jednom za sva vremena.
    (Milosh, 27. oktobar 2020 17:55)

    # Link komentara

  94. (bmiles, 27. oktobar 2020 17:38)

    A gde su negativni komentari na instagramu - fb gde moras imenom i prezimenom da pises? Lako je 20 nikova promeniti potpisati se Jumko Srki itd i ponavljati jedno te isto po ceo dan, nolo, novak jede cvece, federer goat itd, to nisu ni negativni komentari to su indijanci koje pisu i zasto se obazirati na takve, niko normalan nece mrzeti Novaka, zasto bi? Uspesan sportista, sve treningom zaradio, humanitarac, porodican covek, zasto bi neko takvog coveka mrzeo, nema razloga...
    (Rayan, 27. oktobar 2020 17:53)

    # Link komentara

  95. Bravo majstori, svaka cast
    na postenoj borbi za svaki
    poen. Idemo NOLE.
    (DRAGAN, 27. oktobar 2020 17:53)

    # Link komentara

  96. Konacnp prelijepa majica na njemu
    (uzivajte dok imate Novaka da gledate, 27. oktobar 2020 17:52)

    # Link komentara

  97. Doslo vreme da Djokovic ne moze jednog Krajinovica da pobedi nego mora ovaj da ga pusta,sta covek sve nece procitati na internetu
    (Branko, 27. oktobar 2020 17:36)

    Kako da ne. Filipu nisu važni bodovi na ATP ili lova pa makar to bilo i 5 soma evra.
    (johny, 27. oktobar 2020 17:46)

    # Link komentara

  98. Kako igraju , kao da je biti ili ne biti . Tako i treba , navijam za Djokovica ali i da Krajinović pobedi bilo bi mi ok, jer to je sport . Pitam se samo jeste li ikad gledali Vavrinku ( u prajmu) kako igra protiv Federera , ili bilo kog spanca protiv Nadala? ( bio je sad Karenjo Busta u Rimu , koji inače igra tenis svog života ) to je bilo smešno za gledati !
    (kakogod, 27. oktobar 2020 17:45)

    # Link komentara

  99. Al ce biti kuknjave kad sutra Borna pobedi Noksu i spreci ga da bude br 1 na kraju godine :)
    (aj aj, 27. oktobar 2020 17:43)

    # Link komentara

  100. Od dosadasnjih postavljenih komentara 90% protiv Novaka,da se zaista pitam dokle i zasto tolika mrznja prema po ATP vec zvanicnom najboljem ikad!
    Cime je on to zasluzio,to nije jasno ni nama normalnim ljudima,ali jedno je sigurno navijali bi oni i za crnog djavola samo ne za njega! Radovati se nesreci drugog je najgora stvar u ljudskom zivotu,pogotovo ako bas nema nikakve koristi od toga.Slucaj i volja zreba da se sastani nasa dva tenisera jeste dilema kome se prikloniti za mnoge od nas.Volim Filipa,ali mi je u ovom trenutku draze da Novak prodje prvi stepenik do istoriskog cilja i postane najveci ikad.Verujte sram me je zbog toga.Drago mi je da u ovom mecu Filip igra svoj najbolji tenis.To istice komentator Tenis kanala Pol Anakona sa kojeg gledam ovaj mec.Svi znaju da je Anakona verovatno najveci poklonik igre naseg sampiona Djokovica,koju on ne krije ali objektivno pravda svoje argumentovano stanoviste a usput bio je trener Samprasu i Federeu u njihovim najboljim godinama karijere! Milina je slusati analizu ovog meca uz komplimente obojici tenisera sa njegove strane.Podatak koji nisam znao da je jednom prilikom pitao Samprasa sta je teze osvojiti GS ili biti prvi na kraju godine i dobio odgovor koji ga je zaprepastio: biti prvi na kraju godine je teze!Sto sagledavajuci sve faktore od putovanja po turnirima svuda po svetu,gde prosto nema se vremena za odmor uz stalni pritisak da morate igrati najbolje na svakom od njih i osvajati ih je daleko teze nego osvojiti GS!
    (bmiles, 27. oktobar 2020 17:38)

    # Link komentara

  101. @D - tacno tako. Ja mislim da ce i Thiem da izgubi namerno samo da Novak pobedi turnir. Sve je namesteno. I Nadal ce da izgubi Pariz samo da bi Novak bio duze na br 1. Neverovatno sta rade.
    (Proka, 27. oktobar 2020 17:38)

    # Link komentara

  102. Da li je ikad neki Španac pobedio Rafu? Posebno u važnim mečevima?
    (gledalac, 27. oktobar 2020 17:37)

    # Link komentara

  103. Doslo vreme da Djokovic ne moze jednog Krajinovica da pobedi nego mora ovaj da ga pusta,sta covek sve nece procitati na internetu
    (Branko, 27. oktobar 2020 17:36)

    # Link komentara

  104. Onaj osecaj kada botovi odgledaju ceo Novakov mec u nadi da ce izgubiti hhhahhhahaahahahahagagag

    Samo ove godine uzmimo prosek jednog meca je sat i po, 37 pobeda x 90min = 3300min to su 55 sati izgubljenog zivota zureći u telefon i televizor ne bi li im poraz Novaka doneo malo sreće u njihovim mizernim zivotima hhhahahahahhaahahah
    (ja ne mogu, 27. oktobar 2020 17:33)

    # Link komentara

  105. Naravno da ce Filip da smanji gas ali ipak ne sme da bude ocigledno. Ovo je istorijski trenutak i nema sanse da on to ugrozi. Mislim da mozemo isto da ocekujemk i od Corica. Još malo.
    (D, 27. oktobar 2020 17:29)

    # Link komentara

  106. Filp se uplasio pobede protiv Novaka kao i Federer mnogo puta, to je ono sto igraci protiv Novaka imaju u sebi kada igraju protiv njega, STRAH
    (Dzumandzi, 27. oktobar 2020 17:27)

    # Link komentara

  107. Filp mec zivota uvek protiv Novaka,ali Novak je ipak na svom nivou
    (Uros, 27. oktobar 2020 17:26)

    # Link komentara

  108. @Steva.Ne govorim o veličini Nola već o onom kvalitetu mečeva kada je "mleo" protivnike.Verujem da se većina slaže da nam ovakvi mečevi utiču na trošnu srčku.A možda je to "ono" zbog čega je Nole naše božanstvo?
    (pc, Niš, 27. oktobar 2020 17:26)

    # Link komentara

  109. Botovi na aparatima
    (misko ajkula, 27. oktobar 2020 17:25)

    # Link komentara

  110. Nolo cvećar
    (Pčelar iz kupinova, 27. oktobar 2020 17:23)

    # Link komentara

  111. @ДОБРОС -АВ - Ја сам заљубљен у једну Ђурђу.
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 27. oktobar 2020 17:03)

    Lepo, Delijo. Nadam se da je ljubav obostrana.
    (Dobros-AV, 27. oktobar 2020 17:22)

    # Link komentara

  112. Ajde Novace jos samo 3 seta i pada rekord laznog goata
    (Nidza, 27. oktobar 2020 17:19)

    # Link komentara

  113. nolo ne moze vise nikog pobedit.
    (Susijed, 27. oktobar 2020 17:18)

    # Link komentara

  114. Navijam za noleta ali filp se toliko trudi da mu pokloni seti da je to neverovatno. i to sve sa masnicom
    (Nada, 27. oktobar 2020 17:17)

    # Link komentara

  115. Namesteno
    (Noksa, 27. oktobar 2020 17:17)

    # Link komentara

  116. Ovaj Filip poklanja poene kao da je nateran da to radi...
    (No comment, 27. oktobar 2020 17:17)

    # Link komentara

  117. Novak ritern Djokovic hehe
    (Bosko, 27. oktobar 2020 17:16)

    # Link komentara

  118. Ovaj riter Noleta me podsetio na plakanje Federeta posle polufinala US-opena kada je jadno i nesportski rekao kako je Novak osamario lopticu, umesto da cestita boljem od sebe.
    (40-15, 27. oktobar 2020 17:14)

    # Link komentara

  119. Moze bre neko iz publike na razumljivom srpskom da objasni Fici da Novaku trebaju samo dve pobede kako bi ostao na prvom mestu na kraju godine.
    Red je da pomognete jedan drugome u tako znacajnim momentima a ne tamo neke Spance, Austrijance i ostale strance. Ima vremena kad cete se prekosuravati i vracati uslugu za uslugu.
    (pesadinac, 27. oktobar 2020 17:14)

    # Link komentara

  120. Vidi se da se baš i ne razumeš u sport,konkretno u ovom slučaju u tenis.
    (Goran Loznica, 27. oktobar 2020 16:10

    Ako ti je ovo pravi nick da ti kažem da se ti razumeš u sve. Komentarišep sve živo. Ceo dan držiš mobilni. Niti šta radiš, niti izlaziš. Zavisnost od mobilnog je teška bilest kao alkkoholizam, narkomanija
    (Zvezda, 27. oktobar 2020 16:52)

    A gle slucaja ovaj Goran pljuje i po Zvezdi, otuda i kompleksi od Novaka, ne mogu da ga svare jer je zvezdas pa to.ti je :)
    (Yablan, 27. oktobar 2020 17:07)

    # Link komentara

  121. Kakav ritern Djokovica za set, legendaaaaa
    (Zarko, 27. oktobar 2020 17:06)

    # Link komentara

  122. Pustio ga Fića prvi set.
    (Aleksandar, 27. oktobar 2020 17:06)

    # Link komentara

  123. Filipovo samoutepuvanje u taj breku.
    (veliki strumf, 27. oktobar 2020 17:05)

    # Link komentara

  124. @ДОБРОС -АВ - Ја сам заљубљен у једну Ђурђу.
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 27. oktobar 2020 17:03)

    # Link komentara

  125. Kako je lepo čitati komentare kompleksaša na bukvalno svakoj vesti o Đokoviću.
    (Delije Jug, 27. oktobar 2020 17:02)

    # Link komentara

  126. moram priznati dobar tenis pruzaju Srbi danas
    (bas, 27. oktobar 2020 17:01)

    # Link komentara

  127. Nolo je promenio crveno beli dres, setio se koliko tako iritira nas grobare...hahahah
    (Jumko, 27. oktobar 2020 17:00)

    # Link komentara

  128. Ako Novak ovde pobedi igrace protiv Corica za titulu GOATA, kakav bi to mec bio... ajmo Nole
    (Gandi, 27. oktobar 2020 16:59)

    # Link komentara

  129. Ko igra?
    (Rossi le, 27. oktobar 2020 16:59)

    # Link komentara

  130. Kuburi Nole, pitanje je da li će (i)kada biti onaj siloviti Nole.
    (pc, Niš, 27. oktobar 2020 16:48)

    O cemu ti pricas momce, Djokovic ima 37-1 u ovoj godini, sta ocekujes da pobedi 6-2 6-2 Filipa koji uvek igra dobro protiv njega?
    (Steva, 27. oktobar 2020 16:54)

    # Link komentara

  131. Mora Fićan da ga pušta, dobio je na poklon stan, malo li je?
    (aaaauuuu breeee, 27. oktobar 2020 16:52)

    # Link komentara

  132. Vidi se da se baš i ne razumeš u sport,konkretno u ovom slučaju u tenis.
    (Goran Loznica, 27. oktobar 2020 16:10

    Ako ti je ovo pravi nick da ti kažem da se ti razumeš u sve. Komentarišep sve živo. Ceo dan držiš mobilni. Niti šta radiš, niti izlaziš. Zavisnost od mobilnog je teška bilest kao alkkoholizam, narkomanija
    (Zvezda, 27. oktobar 2020 16:52)

    # Link komentara

  133. Filip dobio poruku: "Alo dečko, gde si se ti rastrčao?!"
    (sakupljač minusa, 27. oktobar 2020 16:50)

    # Link komentara

  134. Je li ima prenos negde?
    (polupripitomljeni texasanin, 27. oktobar 2020 16:50)

    # Link komentara

  135. Kuburi Nole, pitanje je da li će (i)kada biti onaj siloviti Nole.
    (pc, Niš, 27. oktobar 2020 16:48)

    # Link komentara

  136. Ponovo glumi sa svojom prijateljom
    Tip ima ozbiljnih problema
    (Beli moor toboze, 27. oktobar 2020 16:48)

    # Link komentara

  137. Filipe ne igraj jako Nolu je potrebna pobeda. Ti si nebitan igrac
    (Djido, 27. oktobar 2020 16:47)

    # Link komentara

  138. Bas me zanima sto sad smisljate napisati..i hejteri Novakovi i navijaci..da li ga pusta jer su zemljaci,da li se namjesta 2:1,da li Nole tankira,ko bi se komu trebao skloniti,Novak Filipu da uzme koju baju ili ovaj njemu da zadovolji ucviljenu naciju jos potresenu US openom i Pariskom sljakom...mada ce se sve svesti na to da se Novak zagrejavao prvi set..ali ako slucajno izgubi biti ce to jako pametan potez,cak unaprijed smisljen da se ne bi slucajno umorio i ugrozio nastup u Londonu
    (Fico, 27. oktobar 2020 16:44)

    # Link komentara

  139. Opa Djurdjo!!
    Igra Filip jako dobro, nema sta da se kaze, ali Nole nije (jos) na nivou. Plitki udarci, dosta precizni, ali mora malo da produzi lopte, a i poene. Ovako kako je sada nece da prodje, osim ako Filip ne kolabira, kao sto cesto zna. Interesantan mec za gledanje.
    (Dobros-AV, 27. oktobar 2020 16:44)

    # Link komentara

  140. 2 meca dele Novaka od najboljeg ikada, ajmo Nole!
    (dzoni, 27. oktobar 2020 16:42)

    # Link komentara

  141. Auuu, gubi. Vidi se iz aviona. Pucanje po šavovima. Šteta.
    (Lukas, 27. oktobar 2020 16:38)

    # Link komentara

  142. Ново име. Дроп-шот Ђоковић!
    (Старац Фочо од стотину љета, 27. oktobar 2020 16:37)

    # Link komentara

  143. Ajmoo filipeeeee. Pada princ od monaka. Deri
    (klub 20, 27. oktobar 2020 16:37)

    # Link komentara

  144. Djokovic ovo moze da dobije samo ako se Krajinovic sazali i pusti ga..
    (epp, 27. oktobar 2020 16:36)

    # Link komentara

  145. Đoković je majstor za drop-šot, uspeva mu svaki trideset i treci.
    (kvisko, 27. oktobar 2020 16:36)

    # Link komentara

  146. Nema draži kad su oba naša. Kad bih znao da osvaja turnir voleo bih da Filip pobedi.
    (Mare, 27. oktobar 2020 16:34)

    # Link komentara

  147. Jedan od napornijih osoba je ovaj Jumko. Izlomi se momak pod 16 nikova da hejtuje Novaka, najveceg sportistu Balkana. Osoba pod tim nikom koju trolujes je ostavila samo jedan komentar na sportu za ceo dan. Da li ima Jumko osoba na ovom sajtu kojoj nisi krao nik?
    (onako usput, 27. oktobar 2020 16:25) Sto se ne potpises prevarantu? Voleo bi da je Jumko
    (No1vak, 27. oktobar 2020 16:33)

    # Link komentara

  148. Sad ce Fica da mu pokaze kako se igra Becki valcer.
    (McKifla, 27. oktobar 2020 16:33)

    # Link komentara

  149. 2 puta Novak ima čist bekhend i 2 puta uzastopno se glupira i igra abnormalne drop sireve. Naravno, lagano gubi oba poena a potom i servis i od 3-1 ide na 3-4 sa brejkom zaostatka. Zaprepascujuca tvrdoglavost u svakom meču. Filip igra mnogo lepše, za sada i efektnije. Pitanje samo da li će i koliko moći da izdrži.
    (veliki strumf, 27. oktobar 2020 16:32)

    # Link komentara

  150. @Goran Loznica, slazem se ali ipak ti budi uz Bornu, nemoj navijati za Srbe molim te me koji bili. Moze ti neko od tvojih zameriti.
    (Proka, 27. oktobar 2020 16:29)

    # Link komentara

  151. Vidi se da se baš i ne razumeš u sport,konkretno u ovom slučaju u tenis.
    (Goran Loznica, 27. oktobar 2020 16:10)

    Ajmo Filipe,uz tebe sam danas,verujem da bi ti ova pobeda mnogo značila!Mislim da bi i Novak trebalo da ima ovo na umu.Nole će ionako osvojiti London,tako da bi bilo lepo da danas Beč prepusti Filipu.
    (Goran Loznica, 27. oktobar 202
    Jedan od napornijih osoba je ovaj Jumko. Izlomi se momak pod 16 nikova da hejtuje Novaka, najveceg sportistu Balkana. Osoba pod tim nikom koju trolujes je ostavila samo jedan komentar na sportu za ceo dan. Da li ima Jumko osoba na ovom sajtu kojoj nisi krao nik?
    (onako usput, 27. oktobar 2020 16:25)

    # Link komentara

  152. Samo jedan: Filip! Onaj drugi je smor.
    (krca, 27. oktobar 2020 16:23)

    # Link komentara

  153. Steta sto ne mogu da udjem u halu, ima toliko slobodnih mesta, a ja gledam na telefonu, preko interneta. Jako malo je karata je bilo pusteno u prodaju. A koliko vidim, nema nesto nasih zemljaka na tribinama, ispred hale i sretoh nekoliko nasih... bas steta.... Eeee Korono, Korono, prokleta bila!!
    (Neko iz dijaspore, 27. oktobar 2020 16:21)

    # Link komentara

  154. Nemam nista protiv Filipa ali ne idu splavovi i sport zajedno
    (Son, 27. oktobar 2020 15:54)

    Имаш на јутјубу "Wish and go" емисију са Филипом, баци поглед и верујем да ћеш схватити колики је успех постигао.
    (Чава, 27. oktobar 2020 16:14)

    # Link komentara

  155. Šta ima da se čeka, odraće ga Novak i staviti u sobu za trofeje.
    Čista formalnost bez uzbuđenja, nema Filip promil šanse, jer je tanak u glavi.
    (To je tako, 27. oktobar 2020 15:32)
    Vidi se da se baš i ne razumeš u sport,konkretno u ovom slučaju u tenis.
    (Goran Loznica, 27. oktobar 2020 16:10)

    # Link komentara

  156. Ajmo Filipe,uz tebe sam danas,verujem da bi ti ova pobeda mnogo značila!Mislim da bi i Novak trebalo da ima ovo na umu.Nole će ionako osvojiti London,tako da bi bilo lepo da danas Beč prepusti Filipu.
    (Goran Loznica, 27. oktobar 2020 16:04)

    # Link komentara

  157. Идемо Новаче! ✊
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 27. oktobar 2020 15:55)

    # Link komentara

  158. Nemam nista protiv Filipa ali ne idu splavovi i sport zajedno
    (Son, 27. oktobar 2020 15:54)

    # Link komentara

  159. Šta ima da se čeka, odraće ga Novak i staviti u sobu za trofeje.
    Čista formalnost bez uzbuđenja, nema Filip promil šanse, jer je tanak u glavi.
    (To je tako, 27. oktobar 2020 15:32)

    # Link komentara