Slobodan pad

Partizan je doživeo još jedan težak udarac u zube, baš u momentu kada se ponadao da bi mogao da dostigne Crvenu zvezdu.

SS
Pošaljite komentar
  1. Cija glupa ideja je bila da se fudbal igra u ovim burkama i feredzama? Dobro te se od fudbalera ne trazi da na teren istrce u krinolinama ili helankama za balet i tutu suknjicama.

    Sva lepota fizickog pokreta, zara borbe, aktivnosti, takmicenja, sve je to sada prinudno ukinuto, cenzurisano i na silu pokriveno debelim slojem nekakve novokomponovane politicke korektnosti, kao da usplahireni narod nikad nije bio na plazi i video muskarca u gacama. Alo? Jesmo li vec stigli u 13. vek?

    A da i ne pricam koliko ovaj suludi kod odevanja sprecava normalno kretanje po terenu i sputava igrace u igri. Ovo vam je kao kad bi se vaterpolo igrao u frakovima ili odbojka u bundama. Ovim tempom, od fudbalera ce ostati vidljivi jos samo prorezi oko ociju.

    Ne gledam fudbal da bih posmatrao razgolicene cike (u krajnje neverovatnom slucaju da to pozelim, ici cu da odgledam neki MMA ili sumo mec), ali moram da priznam da mi vise nije zadovoljstvo i radost gledati fudbal. Jednostavno, to vise nije isti sport, niti vizuelno, niti istorijski, a ni fizicki.
    (DEDA CVETKO, 28. oktobar 2020 16:33)

    # Link komentara

  2. Jel ti dovoljno smesno ili da ti ispricam neki vic.
    @Aleksa

    Jel mi nije smesno, probaj sa vicevima.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dusan Uros, 27. oktobar 2020 16:53)

    Јес' да ти је поимање права као у дактилографкиње, али се ниси баш прославио са прекуцавањем. Замолио бих те да кад прекуцаваш оно што сам писао, прекуцаваш тачно, да не би неко помислио да сам ја неписмен.

    Виц:

    Довели партизани Бобека, Шоштарића, Матекала, Глазера и Брозовића из Блајбурга у Београд 1945. године. Опрали их, нахранили и дали нове дресове.
    Пита Бобек - Хоћете да нас стрељате у нашим НДХ дресовима?
    Кажу партизани - Не, играћете фудбал у њима, само још да смислимо како да вам назовемо клуб.

    Јел' ти сад смешно?
    (Aleksa, 28. oktobar 2020 08:01)

    # Link komentara

  3. Ono kada zvezdasi u sred smog umisljanja o velicini prave bakljadu na svom stadionu kada postignu gol iz penala za izjednacenje protiv Partizana.
    (Imam ideju, 27. oktobar 2020 19:02)

    Inace je nikad vidjeno da se pravi bakljada posle gola u derbiju - to samo umisljamo mi koji nikad fudbal nismo videli... Dok ti, koji fudbal gledas vec decenijama, znas da se posle gola u derbiju jedva cuje skromni aplauz, a kamoli nesto vise.

    Recimo, Partizanovi navijaci nisu pravili bakljadu ispred JNA posle gola za vodjstvo...
    (One night in May, 28. oktobar 2020 02:25)

    # Link komentara

  4. Mislis kao u kosarci 4 puta, vaterpolu 10 puta, hokeju, dzudou i tenisu?? Sve sampioni evrope i sveta Partizana. Znamo znamo. Cak i to finale KSa 30 godina pre vas je uspeh. Ali malo ste SD pa ne kapirate.
    (One night in April 92., 27. oktobar 2020 16:45)


    Ne postoji sport (Bogu hvala nikad nece ni postojati) u kome Partizan ima titulu zvanicnog prvaka sveta - mali klubovi to nemaju. Samo veliki.
    (One night in May, 27. oktobar 2020 23:49)

    # Link komentara

  5. A sto panteri vise na nasim vestima i bave se nama. A da...
    (One night in April 92., 27. oktobar 2020 18:56)

    Samo uživamo zajedno u slobodnom padu, mada nemate brige pošto je neko jednom rekao da je i pad veličanstven let.
    (Wllaxy, 27. oktobar 2020 19:30)

    # Link komentara

  6. Dobro više vi i taj klub. Koga briga. Ima pravih centara kao niš, kragujevac, novi sad, Subotica, pa sad topola, čuka, a ne ovi. Postali su da bi smetali. Srbijo brini brigu za decu, došo Ružić za glavnog učitelja, bićeš ne pismena.
    (Brca, 27. oktobar 2020 19:28)

    # Link komentara

  7. Ono kada zvezdasi u sred smog umisljanja o velicini prave bakljadu na svom stadionu kada postignu gol iz penala za izjednacenje protiv Partizana.
    (Imam ideju, 27. oktobar 2020 19:02)

    Ma jok bre, montiraćemo sliku Borjanovog sina da pokažemo veličinu. Ćutite i pokrijte se po ušima, bruke jedne.
    (NoName, 27. oktobar 2020 19:11)

    # Link komentara

  8. Guglaj ti pa ces videti. A to sto pokusavate da nematnete zensku kosarku , to je vec vas problem. :D Govori koliko ste mali.
    (Bixby, 27. oktobar 2020 18:18)

    Nema potrebe, evo ja ću ti odmah reći da niste bili prvaci Evrope ni u džudou, ni u tenisu, ni u hokeju na ledu a ti si slobodan da dokažeš drugačije.

    A vrhunac ironije je kada o tome koliko je neko mali govori neko ko se ponosi mizoginijom - na stranu to što kad kažem "prvi evropski trofej srpskog kluba u košarci, pre nego što je drugi klub uopšte osvojio trofej", uopšte ne mislim na ženski KK.
    (Wllaxy, 27. oktobar 2020 19:03)

    # Link komentara

  9. Ono kada zvezdasi u sred smog umisljanja o velicini prave bakljadu na svom stadionu kada postignu gol iz penala za izjednacenje protiv Partizana.
    (Imam ideju, 27. oktobar 2020 19:02)

    # Link komentara

  10. Sad me natera da guglam.Jeste polufinale ali nam ne reče da ste do polufinala igrali sa Rodom i CSKA iz Sofije Znači dva protivnika do polufinala .Najlakši u četvrtfinalu i najlakši u polufunalu.Tako ste dvanaest godina osvajali "titule "u košarci sa tri utakmice u sezoni.Real,Ajaks,Mančester,Rapid,Dortmund,Honved niste videli tih sezona
    (Vanja Grubač, 27. oktobar 2020 17:35)

    Sinko, nije priča o našim protivnici a, nego o tome da ste vi nekoga nešto učili. A to što smo igrali sa Rodom je samo znak da su oni tad bili jači od Ajaksa. Ako ne znaš, a ne znaš sigurno, tad su samo šampioni igrali, za Ajaks nije bilo mesta jer je Roda bila bolja.
    (NoName, 27. oktobar 2020 19:01)

    # Link komentara

  11. A sto panteri vise na nasim vestima i bave se nama. A da...
    (One night in April 92., 27. oktobar 2020 18:56)

    # Link komentara

  12. @Mislis kao u kosarci 4 puta, vaterpolu 10 puta, hokeju, dzudou i tenisu?? Sve sampioni evrope i sveta Partizana. Znamo znamo. Cak i to finale KSa 30 godina pre vas je uspeh. Ali malo ste SD pa ne kapirate.
    (One night in April 92., 27. oktobar 2020 16:45)

    Šta ste to bili u džudou, hokeju i tenisu? Da niste možda bili prvaci Evrope pa to nabrajaš? Pošto tako gledaš uspehe probaj da izguglaš iz kog SD je jedan košarkaški tim sa ovih prostora prvi bio prvak Evrope? Ili koji KK je prvi osvojio neki evropski trofej pre nego što je jedan drugi. osvojio prvi trofej u svojoj istoriji?
    (Wllaxy, 27. oktobar 2020 18:08)

    Guglaj ti pa ces videti. A to sto pokusavate da nematnete zensku kosarku , to je vec vas problem. :D Govori koliko ste mali.
    (Bixby, 27. oktobar 2020 18:18)

    # Link komentara

  13. Ljudi nije do upravee, svi smeju da izgube samo Zvezdana ne. Bajern ne bi pored nje mogao da osvoji Pingpong ligu.
    (crna ovca drustva, 27. oktobar 2020 18:13)

    # Link komentara

  14. Mislis kao u kosarci 4 puta, vaterpolu 10 puta, hokeju, dzudou i tenisu?? Sve sampioni evrope i sveta Partizana. Znamo znamo. Cak i to finale KSa 30 godina pre vas je uspeh. Ali malo ste SD pa ne kapirate.
    (One night in April 92., 27. oktobar 2020 16:45)

    Šta ste to bili u džudou, hokeju i tenisu? Da niste možda bili prvaci Evrope pa to nabrajaš? Pošto tako gledaš uspehe probaj da izguglaš iz kog SD je jedan košarkaški tim sa ovih prostora prvi bio prvak Evrope? Ili koji KK je prvi osvojio neki evropski trofej pre nego što je jedan drugi. osvojio prvi trofej u svojoj istoriji?
    (Wllaxy, 27. oktobar 2020 18:08)

    # Link komentara

  15. U Partizanu je sve u redu, samo fale uprava, trener i 20-tak igrača!
    (Logično, 27. oktobar 2020 17:48)

    # Link komentara

  16. "hahaha koje upinjanje navijaca male zvezde da ubede druge da su veliki. Pa vas da nema trebalo bi vas izmisliti. AJte pijte pivo ispred zadruge i lozite jedni druge kako ste bitni ikome.
    (isprani mozgovi i sekta u full view, 27. oktobar 2020 16:46)"
    Zasto bi ubedjivali bilo koga, svako moze sam sebe da ubedi odlaskom u Zbezdin muzej, tamo na centralnom mestu stoje dva pehara, jedan Evropski, a drugi svetski!
    Ko to ima naravno da je bitan, kao sto ima KK Partizan u kosarci!
    Druga je stvar sto uporno pokusavate da to prikazete kao nebitno, ali je u stvari neprolazno bolno!
    Isto kao i za nas u kosarci!
    (Miskec, 27. oktobar 2020 17:48)

    # Link komentara

  17. Partizan vise nije klub vec interesna grupa kojoj sad rukovodi Falji Ramadani koji preko Partizana prodaje igrace a zvanicnoj upravi daje mrtvice I svi su zadovoljni osim pravih navijaca ali su oni njima nebitni ......taj Ramadani je insistirao da Stanoje bude trener kad ga je Jesic odbio.....PS nedavno je Ramadani prodao igraca u UAE gde je trener onaj Albanac iz Anderlehta a taj igrac je Partizanu oprostio cak 14 plata koje mu je klub zakinuo.......I posle se cudimo zasto lose igraju ......u Partizanu samo 3-4 stranca dobijaju pare ostali zute banke dugo videli nisu .....
    (Socijalno ugrozen, 27. oktobar 2020 17:47)

    # Link komentara

  18. Sad me natera da guglam.Jeste polufinale ali nam ne reče da ste do polufinala igrali sa Rodom i CSKA iz Sofije Znači dva protivnika do polufinala .Najlakši u četvrtfinalu i najlakši u polufunalu.Tako ste dvanaest godina osvajali "titule "u košarci sa tri utakmice u sezoni.Real,Ajaks,Mančester,Rapid,Dortmund,Honved niste videli tih sezona
    (Vanja Grubač, 27. oktobar 2020 17:35)

    # Link komentara

  19. Partizan je osvojio 6-9 bodova, ostalo sudije i mafija. Snimci utakmica postoje, pa pogledajte.
    (miško, 27. oktobar 2020 17:33)

    # Link komentara

  20. hahaha koje upinjanje navijaca male zvezde da ubede druge da su veliki. Pa vas da nema trebalo bi vas izmisliti. AJte pijte pivo ispred zadruge i lozite jedni druge kako ste bitni ikome.
    (isprani mozgovi i sekta u full view, 27. oktobar 2020 16:46)
    Hahahahaha ispred zadruge, hahahaha
    (Verebi Lovra, 27. oktobar 2020 17:03)

    # Link komentara

  21. Smesan si.
    Dzajic je 15 dana pre izricanja presude prihvatio aboliciju.
    Ako nije kriv, zasto?
    Sad ti proceni da li je kriv ili je pun ko Dzaja.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dusan Uros, 27. oktobar 2020 14:40)

    15 dana pre izricanja presude - a odbrana nije ni iznela odbranu, nije pozvala nijednog svedoka.

    Zato sto su svi svedoci optuzbe svedocili u korist tuzenog!!

    Pa se odbrana osetila suvisnom i povukla sve svoje svedoke da bi ubrzala izricanje presude.

    Oslobadjajuce, naravno. Ali vazno je da je bio spektakl prilikom hapsenja.
    (One night in May, 27. oktobar 2020 17:03)

    # Link komentara

  22. Jel ti dovoljno smesno ili da ti ispricam neki vic.
    @Aleksa

    Jel mi nije smesno, probaj sa vicevima.
    (Dusan Uros, 27. oktobar 2020 16:53)

    # Link komentara

  23. Joj kako je ovo smesno :)))
    (bot bole, 27. oktobar 2020 16:52)

    # Link komentara

  24. hahaha koje upinjanje navijaca male zvezde da ubede druge da su veliki. Pa vas da nema trebalo bi vas izmisliti. AJte pijte pivo ispred zadruge i lozite jedni druge kako ste bitni ikome.
    (isprani mozgovi i sekta u full view, 27. oktobar 2020 16:46)

    # Link komentara

  25. @Neko ko je igrao to finale KSa samo 30 godina pre vas , dok vi niste znali kako izgleda lopta.... Uh tesko je da vi to razumete. Nista.
    (isprani mozgovi i sekta u full view, 27. oktobar 2020 14:38)

    Neko ko je osvojio to takmičenje za razliku od nekih koji su samo igrali finale ali bezuspešno... Uh teško je da vi razumete taj osećaj i koja je razlika između igrati i osvojiti...
    (Wllaxy, 27. oktobar 2020 15:33)

    Mislis kao u kosarci 4 puta, vaterpolu 10 puta, hokeju, dzudou i tenisu?? Sve sampioni evrope i sveta Partizana. Znamo znamo. Cak i to finale KSa 30 godina pre vas je uspeh. Ali malo ste SD pa ne kapirate.
    (One night in April 92., 27. oktobar 2020 16:45)

    # Link komentara

  26. Uros, 27. oktobar 2020 14:40)

    Pravni sistem ne poznaje instrument prihvatanja ili odbijanja abolicije.
    (Antidervis, 27. oktobar 2020 15:50)


    Eeeee, u nijovom paralelnom svetu ima svega i svacega
    (mali uplakani, 27. oktobar 2020 16:21)

    # Link komentara

  27. Grobari, manite se price fudbalu. Zvezda je veliki klub a vi ste mnogo manji i u evropskim i u srpskim uslovima. Pomirite se sa tom cinjenicom. Batrgate se, pokusavate nesto... ali ne ide. Vas nivo su Macva, Radnik, Novi Pazar... Tako ce biti jos dugo.
    (Stanko, 27. oktobar 2020 14:39)
    Hajde burazeru molim te reci to tvojim kosarkaskim ortacima. Inace slazem se. i pomirio sam se s tim. Malo si preterao sa rangiranjem, nismo bas sa Macvom, ali hajde, oprosteno ti je
    (Losmi, 27. oktobar 2020 15:52)

    # Link komentara

  28. Smesan si.
    Dzajic je 15 dana pre izricanja presude prihvatio aboliciju.
    Ako nije kriv, zasto?
    Sad ti proceni da li je kriv ili je pun ko Dzaja.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dusan Uros, 27. oktobar 2020 14:40)

    Pravni sistem ne poznaje instrument prihvatanja ili odbijanja abolicije.
    (Antidervis, 27. oktobar 2020 15:50)

    # Link komentara

  29. Neko ko je igrao to finale KSa samo 30 godina pre vas , dok vi niste znali kako izgleda lopta.... Uh tesko je da vi to razumete. Nista.
    (isprani mozgovi i sekta u full view, 27. oktobar 2020 14:38)

    Neko ko je osvojio to takmičenje za razliku od nekih koji su samo igrali finale ali bezuspešno... Uh teško je da vi razumete taj osećaj i koja je razlika između igrati i osvojiti...
    (Wllaxy, 27. oktobar 2020 15:33)

    # Link komentara

  30. Ovaj sport je u ovoj zemlji je postao dno dna zbog upliva nestručnih ljudi. Mi nikad nismo ni imali nekog uspeha u ovom sportu, a uvek smo podgrevali lažne nade.
    Ima li rešenja? Ima...
    Oštra reakcija društva, hapšenje i osuđivanje na višedecenijske kazne ljudi koji mešetare.
    Proglašavanje strogog amaterizma u narednih deset godina. Jedino bi treneri imali prosečnu platu, a igrači bi igrali za 100 eura stipendije. Imali bi mogućnost da pređu u profesionalce odlaskom u inostranstvo. Novac od transfera u inostranstvo bi se koristio za školovanje trenera i popravku infrastukture. U poslednjoj fazi išlo bi se na privatizaciju klubova po realnoj tržišnoj ceni. Po isteku deset godina moratorijuma uspostavio bi se profesionalizam sa jasnom vlasničkom strukturom klubova bez prisustva političara u upravnim odborima.
    (ŠLJAKER, 27. oktobar 2020 15:31)

    # Link komentara

  31. Resenje je nova uprava koja ce dovesti dobrog trenera. Ovo sto se dogadja je ogromno razocarenje za navijace Partizana.

    Ne, sine, nije rešenje nova uprava, rešenje ne postoji. Nema rešenja ni na vidiku za probleme zvane Zvezda i Partizan (uz klubove saučesnike naravno), dve kriminalno-parazitske organizacije, čije milionske dugove prema državi plaćamo ti i ja, kao i ostali poreski obveznici ove prividne države.
    Čim pre svi shvatimo da Zvezda i Partizan nisu sportski kolektivi već poligon za sve što nije u skladu sa zakonom, tim pre će se nazirati neko rešenje, znači nikad.
    (Rema, 27. oktobar 2020 15:22)

    # Link komentara

  32. @Znas, biti Evropski Sampion je nesto sto ce Zvezdu ciniti Velikom zauvek. To ne mozete da prebolite, to mi je jasno. Ali ici mantrom "I partizan i zvezda bla bla bla"... je pokusaj izjednaciti ova dva kluba, na "finjaka", i kao treba sada svi da nasednu da ste vi neki fini navijaci koji su eto ukapirali da Vi ne valjate ali ne valja ni Zvezda....
    (mr.wolf, 27. oktobar 2020 14:04

    Neko ko je igrao to finale KSa samo 30 godina pre vas , dok vi niste znali kako izgleda lopta.... Uh tesko je da vi to razumete. Nista.
    (isprani mozgovi i sekta u full view, 27. oktobar 2020 14:38)

    Hahaha u kom svetu ljudi žive? Zvezda je 10 godina pre vašeg finala igrala polufinale. 1956-e ili sedme ispala od Fiorentine.
    (NoName, 27. oktobar 2020 15:10)

    # Link komentara

  33. Evo toliko ste veliki da niste igrali evrop[u 30 godina. Da vas niko nije anpunio ispod 6 komada i da danas drhtite od koje kakvih Omonija. Mnooogo veliki. Bas ono...veliki. Komedija sa vama uvek. I jos uvek pokusavate da sve oko vas ubedite u tu "velicinu" , zato ste i frustrirani. Od same pomisli da se grobari bave time , do toga da ste ikome bitni. Boli znam. Ali eto... tako je kako je. Lako je kada se skupi vas par pa uz pivo ispred trafike pricate sami sebi da ste veliki. Problem je kada poverujete u to.
    (wanna be veliki, 27. oktobar 2020 14:37)

    Prvo ne znas koliko je Zvezda apstinirala od Evrope. Mi "drhrimo" od Omonije a igramo LE. Zvezda od Omonije nije izgubila ali se nije plasirala dalje. Penali su lutrija i za Barsu, Real, Bayern, PSG itd. Ako mi drhtimo od omonije kako je vas APOEL iznacio. Oni igraju neku drugu visu ligu. Za tvoj toim smo gromada u svim parametrima. Zvezda se nikada nije brukala od timova kao sto su Fljamurtari, Samrok
    (Zvezda, 27. oktobar 2020 15:04)

    # Link komentara

  34. Dzajic nije osudjen a da ga Toma nije abolirao tesko da bi sud doneo osudjujucu presudu obzirom da nijedan svedok nije svedocio u korist optuzbe.
    @Aleksa

    Smesan si.
    Dzajic je 15 dana pre izricanja presude prihvatio aboliciju.
    Ako nije kriv, zasto?
    Sad ti proceni da li je kriv ili je pun ko Dzaja.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dusan Uros, 27. oktobar 2020 14:40

    Ти си 'ладно прекуцао све што сам ја написао на српском на матерњи? Похвално!

    Одговор на твоје питање лепше би ти дала Професорка Солфеђа и солодувања но ја, али хајде да покушам:

    Аболиција је једнострани акт, дакле једна страна га доноси и спроводи, у оквиру својих овлашћења. Председник Републике Србије је институција која има то право. То право је тадашњи председник искористио због политичког маркетинга и ту се оптужени Драган Џајић питао исто колико и ти. Не постоји опција да аболирана страна каже "не хвала". Акт о аболицији ступа на снагу објавом у службеном гласнику и нема права жалбе на њега. Ни тужилаштво ни одбрана немају то право. Аболирана страна не може покренути поступак против себе чак ни када му је то у интересу - Џајић не може да тужи Србију за накнаду штете, јер је - пази сад смехотрес - аболиран!!!

    Јел' ти довољно смешно или да ти испричам и неки виц?
    (Aleksa, 27. oktobar 2020 15:00)

    # Link komentara

  35. Kaze Ilijev da je Bajbek na nivou Ronalda bar, treba sacekati.
    (Ivan, 27. oktobar 2020 15:00)

    # Link komentara

  36. Smesan si.
    Dzajic je 15 dana pre izricanja presude prihvatio aboliciju.
    Ako nije kriv, zasto?
    Sad ti proceni da li je kriv ili je pun ko Dzaja.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dusan Uros, 27. oktobar 2020 14:40)

    Po zakonu o krivicnom postupku abolicija moze i pre izricanja presude. Zasto je prihvatio? da se ne bi mrcvario po sudovima
    (advokat, 27. oktobar 2020 14:58)

    # Link komentara

  37. @Grobari, ne stavljajte se u isti kos. Nisu to vise veliki klubovi ? Pa, jedan nikad nije ni bio veliki, a ovaj koji jeste veliki je i dalje veliki. Znas, biti Evropski Sampion je nesto sto ce Zvezdu ciniti Velikom zauvek. To ne mozete da prebolite, to mi je jasno. Ali ici mantrom "I partizan i zvezda bla bla bla"... je pokusaj izjednaciti ova dva kluba, na "finjaka", i kao treba sada svi da nasednu da ste vi neki fini navijaci koji su eto ukapirali da Vi ne valjate ali ne valja ni Zvezda....
    (mr.wolf, 27. oktobar 2020 14:04)
    Pa bravo care. Iz mog razmisljanja si zakljucio da sam grobar. Ja sam to napisao kao osoba koja se bavi investicijima, pored svog redovnog biznisa. Navijanje me ne zanima, samo kazem da se krvavo steceni kapital nece ulagati u te propale klubove. Pocni od sebe, da li bi ti kupovao deonice tog nekadasnjeg sampiona, pa vi ni ulaznice ne placate. I da, danas ste jednaki, jer identicno propadate, sveli ste se na ulicne bande, pratite sistem koji vas je stvorio. Onog dana kad se racunovodstvo korektno odradi oba kluba idu pod stecaj, pa ti drvi i dalje o toj tituli
    (White trash, 27. oktobar 2020 14:48)

    # Link komentara

  38. Kratak je put od bili bi u gornjem delu Liga petice do jedva smo u gornem delu tabele u Ling Longu.
    (Gossa placa Zeljko, 27. oktobar 2020 14:45)

    # Link komentara

  39. Dzajic nije osudjen a da ga Toma nije abolirao tesko da bi sud doneo osudjujucu presudu obzirom da nijedan svedok nije svedocio u korist optuzbe.
    @Aleksa

    Smesan si.
    Dzajic je 15 dana pre izricanja presude prihvatio aboliciju.
    Ako nije kriv, zasto?
    Sad ti proceni da li je kriv ili je pun ko Dzaja.
    (Dusan Uros, 27. oktobar 2020 14:40)

    # Link komentara

  40. Ovo nije poslednji kiks još če partizan kiksirati iako rade strašan pritisak na sudije koje vodi njihov čovek Vazura.Igra Partizana je bila zasnovana sa 3 odlična igrača posebno dobri su Natko i Suma a dobar je bio i njihov najbolji napadač koji je vršio stravičan pritisak na zadnju liniju i bio je izuzetno snažan kod zvezde sam isto tako primetio strašno velike probleme kad su počeli umesto Pankova gurati ovog mladogh Erakoviča jer je prezelen za evropu i derbi sa javorom su sve duele dobili špicevi javora.Isto tako bilo je mučno gledati Bena u samoj špici sve lopte izgubljene Erakovič nema šta tražiti Pored Pankova i Degeneka.Pankov radi strašno dobar poosao pozadi Degenek je dobar ali Erakovič konstanto greši i unosi paniku medju igrače isto tako smo videli koliko loše je delovao levi bek umesto Rodiča ma kakav god bio Rodič je za onoga mašina ma mi smo bili užasni dok nisu ušle zamene
    (slaviša šmigič, 27. oktobar 2020 14:39)

    # Link komentara

  41. @Marko, 27. oktobar 2020 13:26


    Marko,
    Pobratime,


    Ti si bas zabrazdio pa izmisljas cifre.

    Zvezda - dug oko 35miliona (sa 60)
    Partizan - dug oko 30 miliona (sa oko 15)

    Pricam o fudbalu a ovo su izvestaji, zvanicni, revizorskih kuca. Proveri.

    Nije lepo izmisljati.
    (Nikola, 27. oktobar 2020 14:39)

    # Link komentara

  42. Grobari, manite se price fudbalu. Zvezda je veliki klub a vi ste mnogo manji i u evropskim i u srpskim uslovima. Pomirite se sa tom cinjenicom. Batrgate se, pokusavate nesto... ali ne ide. Vas nivo su Macva, Radnik, Novi Pazar... Tako ce biti jos dugo.
    (Stanko, 27. oktobar 2020 14:39)

    # Link komentara

  43. @Znas, biti Evropski Sampion je nesto sto ce Zvezdu ciniti Velikom zauvek. To ne mozete da prebolite, to mi je jasno. Ali ici mantrom "I partizan i zvezda bla bla bla"... je pokusaj izjednaciti ova dva kluba, na "finjaka", i kao treba sada svi da nasednu da ste vi neki fini navijaci koji su eto ukapirali da Vi ne valjate ali ne valja ni Zvezda....
    (mr.wolf, 27. oktobar 2020 14:04

    Neko ko je igrao to finale KSa samo 30 godina pre vas , dok vi niste znali kako izgleda lopta.... Uh tesko je da vi to razumete. Nista.
    (isprani mozgovi i sekta u full view, 27. oktobar 2020 14:38)

    # Link komentara

  44. @Znas, biti Evropski Sampion je nesto sto ce Zvezdu ciniti Velikom zauvek. To ne mozete da prebolite, to mi je jasno. Ali ici mantrom "I partizan i zvezda bla bla bla"... je pokusaj izjednaciti ova dva kluba, na "finjaka", i kao treba sada svi da nasednu da ste vi neki fini navijaci koji su eto ukapirali da Vi ne valjate ali ne valja ni Zvezda....
    (mr.wolf, 27. oktobar 2020 14:04

    Evo toliko ste veliki da niste igrali evrop[u 30 godina. Da vas niko nije anpunio ispod 6 komada i da danas drhtite od koje kakvih Omonija. Mnooogo veliki. Bas ono...veliki. Komedija sa vama uvek. I jos uvek pokusavate da sve oko vas ubedite u tu "velicinu" , zato ste i frustrirani. Od same pomisli da se grobari bave time , do toga da ste ikome bitni. Boli znam. Ali eto... tako je kako je. Lako je kada se skupi vas par pa uz pivo ispred trafike pricate sami sebi da ste veliki. Problem je kada poverujete u to.
    (wanna be veliki, 27. oktobar 2020 14:37)

    # Link komentara

  45. Trojanski konj,što reče jedan pametan čovek!
    (Novi Sad-prestonica, 27. oktobar 2020 14:28)

    # Link komentara

  46. Jao moj panteru samozvani. Pa nema sta on da dokazuje, dokazao je sve SUD. Zato je i biio osudjen. NIje oslodojen optuzbe , nego je dokazano kriv, a onda aboliran. Sve sto je trebalo da se dokaze, dokazalo se. Nema sta ti tu da spinujes i prosipas pamet. Pogotovo sto je ona deficitarna sa strane sa koje ti dolazis.
    (One night in April 92., 27. oktobar 2020 13:28)

    Баш тешке речи: "Аболиран" "дефицитарна" "спинујеС" "ослодојен" а погрешио си само две од четири. Браво!

    Није суд ништа доказивао, доказивало је тужилаштво, пресуда није донесена и Џајић није осуђен...а и да га Тома није аболирао, тешко да би суд донео осуђујућу пресуду обзиром да ни један сведок није сведочио у корист оптужбе.
    (Aleksa, 27. oktobar 2020 14:23)

    # Link komentara

  47. Kako samo "vezu" partizanova "deca".
    (srdan, 27. oktobar 2020 14:22)

    # Link komentara

  48. Jao moj panteru samozvani. Pa nema sta on da dokazuje, dokazao je sve SUD. Zato je i biio osudjen. NIje oslodojen optuzbe , nego je dokazano kriv, a onda aboliran. Sve sto je trebalo da se dokaze, dokazalo se. Nema sta ti tu da spinujes i prosipas pamet. Pogotovo sto je ona deficitarna sa strane sa koje ti dolazis.
    (One night in April 92., 27. oktobar 2020 13:28)

    Баш тешке речи: "Аболиран" "дефицитарна" "спинујеС" "ослодојен" а погрешио си само две од четири. Браво!

    Није суд ништа доказивао, доказивало је тужилаштво, пресуда није донесена и Џајић није осуђен...а и да га Тома није аболирао, тешко да би суд донео осуђујућу пресуду обзиром да ни један сведок није сведочио у корист оптужбе.
    (Aleksa, 27. oktobar 2020 14:18)

    # Link komentara

  49. Stvari samo dolaze na mesto na kome su bile do raspada SFRJ.
    (meda, 27. oktobar 2020 14:15)

    # Link komentara

  50. Zvezdi je bio drugi kiks.
    (Arsa, 27. oktobar 2020 14:05)

    # Link komentara

  51. @Vreme je da Partizan i Zvezda postanu akcionarska društva.
    (Pera, 27. oktobar 2020 12:00)
    To je trebalo uciniti odavno, dok su ti klubovi nesto znacili. Kombinacija nekog jaceg ulagaca, velikog broja sithih deonicara i ogranicenje drzavnog vlasnistva na ispod 50% je mogla biti resenje pre 20ak godina. Danas, malo teze. Ko bi zeleo da ulozi kapital u njih, nisu to vise veliki klubovi. Nadam se da gresim, ali mislim da je taj voz zauvek prosao. Nikad mi nece biti jasno zasto se to nije ucinilo u prvom talasu privatizacije, kao da su nam blizanci bili nekakav faktor od strateskog znacaja
    (White trash, 27. oktobar 2020 12:32)

    Grobari, ne stavljajte se u isti kos. Nisu to vise veliki klubovi ? Pa, jedan nikad nije ni bio veliki, a ovaj koji jeste veliki je i dalje veliki. Znas, biti Evropski Sampion je nesto sto ce Zvezdu ciniti Velikom zauvek. To ne mozete da prebolite, to mi je jasno. Ali ici mantrom "I partizan i zvezda bla bla bla"... je pokusaj izjednaciti ova dva kluba, na "finjaka", i kao treba sada svi da nasednu da ste vi neki fini navijaci koji su eto ukapirali da Vi ne valjate ali ne valja ni Zvezda....
    (mr.wolf, 27. oktobar 2020 14:04)

    # Link komentara

  52. Kao prvo ne poredite zvezdu i partizan, zvezda koliko god bila losa u nekim trenutcima uvek je znala da se izdigne, da krene dalje i da se bori, da izbaci kamen iz cipele.
    Vi ste zapeli sa triom VVV i ulicarima, mafijom, navijacima, i nikako niste u stanju da izadjete iz tog kruga, sav problem lezi u vasoj kuci, mi zvezdasi volimo da vas zezamo, to radimo ceo zivot ali problem je kod vas.
    Savo Milosevic je bio gospodin za ove, iako smo mu stalno vikali majmune, on je ispao gospodin i znalac.
    Ni kod zvezde ne cvetaju ruze, ali rezultat u evropi postoji, omladinska skola bolje radi, krenuli su neki nasi mladi igraci, treba im vremena ali su nasi.
    Vas problem su navijaci pa uprava.
    (parkiracima autobusa, 27. oktobar 2020 13:55)

    # Link komentara

  53. Ljudi, Supica (nadimak iz detinjstva za profesora) je odavno pokazivao znake ludila i nestabilnosti.

    a tek kad se dočepao ove pozicije, nažalost, pokazuje sve svoje životne boleštine.

    Sve mi je lakše da poverujem da je namerno postavljen da uruši fudbalski klub Partizan a da to i sam ne zna.

    bivši mu student
    (Simpa, 27. oktobar 2020 11:50)
    Dobro je što mu znaš nadimak,ali ostalo ne znaš ama baš ništa! Profesor Supica se u Partizanu pita taman koliko ja i ti!
    On je tu za sudske sporove,isturen je da piše saopštenja (jer Vazura niti zna niti sme da bude taj koji će da stane iza saopštenja) i ništa više.Za sve se pita Vazura i pomalo Vučelić.Transferi,treneri,pare...on o svemu odlučuje i tu niko ne može da priđe.Supica ni platu ne prima u Partizanu.
    (Božo britva, 27. oktobar 2020 13:16)

    Ma jok, on radi volonterski. Dobri Vul Supica. Čoveče, da li ti kapiraš da vam je on najveća sramota kluba? Običan bednik kojem je vrhunac montaža Borjanovog sina i Tumbakovića. Taj tvoj "profesor" je emocionalno i intelektualno na nivou deteta od 12 godina.
    (NoName, 27. oktobar 2020 13:50)

    # Link komentara

  54. Cekamo 32.titulu!!!
    (Jurimo 4.zutu iznad grba, 27. oktobar 2020 13:47)

    # Link komentara

  55. Je l' palo skidanje kapitenske trake na tribinama?
    (Miskec, 27. oktobar 2020 13:43)

    # Link komentara

  56. Dobra analiza. Sunovrat Partizana je poceo odlaskom Djuricica iz kluba. Milosevic je pocetnik, pa je Djuricic kao iskusan trener sve to pokrivao. Stanojevic je doveo nespremne igrace i ne racunajuci Markovica, groblje od igraca. Partizan ce se boriti za drugo mesto, a vec nekoliko godina unazad, posle pet kola prvenstvo je odluceno. Resenje je nova uprava koja ce dovesti dobrog trenera. Ovo sto se dogadja je ogromno razocarenje za navijace Partizana.
    (Milos, 27. oktobar 2020 13:42)

    # Link komentara

  57. Beogradski blizanci su simbol svega sto je zlo u Srbiji. Dve interesne grupe u sprezi sa (svakom) vlascu, ogrezle u kriminalu koje uz fizicku zastitu "navijaca" (kojima se zauzvrat tolerisu reketiranje i trgovina narkoticima) sluze samo za pranje prljavog novca i izvlacenje istog iz dzepova svih gradjana kroz neprestane subvencije iz budzeta i oprastanje poreskih i svih drugih dugova. Tu nema nikakvog sporta. Zato vec decenijama nema privatizacije, a posle svega sumnjam da bi danas iko normalan s kapitalom hteo i da pridje tim stadionoma, a kamoli da kupi klubove.
    (zec, 27. oktobar 2020 13:15)

    Vec si napisao isti komentar pod imenom krid. Kukumavka i narikaca is provincije ciji klub ne moze u vrh ili se stalno bori za opstanak. I onda krivi nekakvi "blizanci" Zamisli da u Nemackoj kukaju sto Bayern ggodinama dominira ili Spanci sto se na prvom mestu smenjuju godinama Real ili Barsa.. Ima jos primera
    (Krug dvojke, 27. oktobar 2020 13:38)

    # Link komentara

  58. Партизану Бајбек, а за Управу бајбок
    (Време је, 27. oktobar 2020 13:32)

    # Link komentara

  59. Neshvatljivo loša igra i pored saznanja da bi sa pobedom prišli rivalu.Kada treba,a nisi uradio je ozbiljan problem,psihološki,stručni,igrački, i još ne znam kakav.Bez želje da grizu,da ginu,katastrofa.Ipak je u pitanju i kvalitet igrača koji su nespremni,neuigrani i motivaciono prazni.Duboki rezovi predstoje na svim nivoima,ali problem je što i za te rezove koji bi uneli boljitak treba dooosta vremena.Propalo prvenstvo,definitivno.
    (joca, 27. oktobar 2020 13:31)

    # Link komentara

  60. dva najveca zla srpskog sporta a pogotovu fudbala su Crvena Zvezda i Partizan! Leglo mafije,navijaca , interesa,laznih doktora,ljudi sa poternica profesorai ljudi koji su optuzeni za ubistva itd. Pre neki dan Dzajic se oglasio kako nije zasluzio da se nadje u zatvoru?! Pa on je pionir pljacke crvene zvezde jos 80tih godina. Terza Vazuram i ovaj sad olos su samo naucili zanat od njega! Nigde para,veciti dugovi i dizanje kredita kod banka.. A deca se voze privatnim avionima i otvaraju kafice,restorane,privatne modne linije a “navijaci”reketiraju grad i imaju talove pd transfera .. OD CEGA?! dragi moji grobari i delije (oni pravi sto vole fudbal i sede na istoku i zapadu sa decom generacijama) Vasi klubovi su trenutno jedno od najvecih zla srpakog drustva. Pozdrav od postenog grobara
    (krid, 27. oktobar 2020 12:00)
    Svaka cast burazeru. Stojim iza svake reci. Svako ko slavi bilo sta vezano za nas fudbal dok kopovi i vodje zaradjuju milione nije normalan. Zao mi sto to kazem ali nije normalan. Svako dobro
    (Losmi, 27. oktobar 2020 13:29)

    # Link komentara

  61. @Драган Џајић је легенда југословенског фудбала, то да је крао је наравно измишљотина и немаш никакав доказ за то што пискараш осим љубоморе.
    (Aleksa, 27. oktobar 2020 13:04)

    Jao moj panteru samozvani. Pa nema sta on da dokazuje, dokazao je sve SUD. Zato je i biio osudjen. NIje oslodojen optuzbe , nego je dokazano kriv, a onda aboliran. Sve sto je trebalo da se dokaze, dokazalo se. Nema sta ti tu da spinujes i prosipas pamet. Pogotovo sto je ona deficitarna sa strane sa koje ti dolazis.
    (One night in April 92., 27. oktobar 2020 13:28)

    # Link komentara

  62. Trener Partizana kum Damjanca, desne ruke Ramadanija, te veliki prijatelj Zvezdana Terzica..!!??? Da li jos nesto treba objasnjavati..??
    Vazura koji u upravu Partizana ukljucuje Velju nevolju, coveka sa desetinama krivicnih dela, pocev od ubistava do reketiranja...!!!??
    Sta kome nije jasno..????

    Da li vi uopste znate, koliko Partizan, a i Zvezda dobijaju para od tih "ogromnih" transfera..?? Evo da vam kaze neko ko zna...U kasu tih klubova ne udje vise od 15-20%. Zapitajte se malo,a gde ostatak odlazi.

    Fudbal u Srbiji je toliko kriminalizovan da to jedino ako bi FBI iz USA poslao ekipu da pohapsi , cirka, 100 celnika ovog sporta kod nas. Bar stotinak, a verujem da ih ima vise.

    Pogledajte ovo, zvanicni podaci:

    Dugovi:

    FK Zvezda - 50 miliona evra
    KK Zveda - 15

    FK Partizan - 25
    KK Partizan - 12

    Total: 102 miliona evra je nestalo iz ova dva drustva...Da li je iko pod kapom nebeskom odgovarao..??? Pa normalno da NIJE.
    Gde su pare..??? izvetrile..?? Ma dajte, uozbiljite se vise...
    Pustite ovu decu da se svadjaju preko "komentara" oni i onako zive na grbaci roditelja i blage veze sa zivotom nemaju, a vi ozbiljniji ljudi pozabavite se iskorenjivanjem uzasa iz naseg drustva.
    (Marko, 27. oktobar 2020 13:26)

    # Link komentara

  63. Ljudi zapamtite, Partizan nikad, ali nikad neće biti u fudbalu ono što je Zvezda bila, i nikada je neće dostići, isto kao što ni Zvezda neće biti u košarci ono što je bio Partizan..
    (neko, 27. oktobar 2020 13:26)

    # Link komentara

  64. #Samo glasno kažite, Zvezda je kriva, i osmeh će vam se vratiti na lice. Garantujem kao Barkli.

    Znaci tako ste vi onih godina kada je partizan dominirao, a niste mogli igraca da prodate za vise od milion, i to na neku stelu po kini i arabiji, mada i sada nije nista bolje. Samo vama je bio kriv tadic, tole, itd.
    (Utin, 27. oktobar 2020 13:24)

    # Link komentara

  65. Treba napraviti novi klub, neki iz druge lige, napraviti normalnu pravu upravu, napravit infrastrukturu od 15 - 20 hilj gledalaca kao ovi madjarski stadioni bi bilo sasvim dovoljno, lep pokriven naravno. Uvedes ga u prvu ligu i promenimo ime u Partizan Beograd ili slicno, u klubu budu istinski grobari, menadzeri i sportski radnici i ubedjen sam da bi vecina nas grobara sa zadovoljstvom podrzala taj klub. Dresovi crno beli, neki slican grb, to niko ne sme da ti zabrani.
    (sport 1, 27. oktobar 2020 13:23)

    # Link komentara

  66. odlican tekst-pravo u centar
    (boki, 27. oktobar 2020 13:19)

    # Link komentara

  67. @Pa kako nije privatizacija resenje...A sta gledas od fudbala...ovu saku jada...sa sve reprezentacijom...onog Gobeljica sto je operisan od fudbala ili Smiljanica u Partizanu...pa ko to placa...ti druze kroz porez i tvoji roditelji...a zasto...pa ako nema profita, gasi svetlo...Onda ne moze drzava da daje sakom i kapom blizancima i da mafija u toj kolicini pere pare...Dokle god postoji kapital gde nema vlasnika, odmah se otima sve sto moze...zato smo tu gde jesmo...na brdovitom Balkanu...



    Oprosti ali ni pozorista i muzeji (kultura generalno) nam ne donose profit a zestoko se otima. Da rasprodamo ili zatvorimo i njih?

    Svakoj drzavi su potrebni i sport i kultura.
    (banjica@, 27. oktobar 2020 13:18)

    # Link komentara

  68. Kratko Ostanic mora da ode s klupe Partizana,jer je podmetnut kao kukavicije jaje
    (AcA, 27. oktobar 2020 13:17)

    # Link komentara

  69. Odlicna analiza,svaka vam cast??
    (grobar1, 27. oktobar 2020 13:16)

    # Link komentara

  70. Ljudi, Supica (nadimak iz detinjstva za profesora) je odavno pokazivao znake ludila i nestabilnosti.

    a tek kad se dočepao ove pozicije, nažalost, pokazuje sve svoje životne boleštine.

    Sve mi je lakše da poverujem da je namerno postavljen da uruši fudbalski klub Partizan a da to i sam ne zna.

    bivši mu student
    (Simpa, 27. oktobar 2020 11:50)
    Dobro je što mu znaš nadimak,ali ostalo ne znaš ama baš ništa! Profesor Supica se u Partizanu pita taman koliko ja i ti!
    On je tu za sudske sporove,isturen je da piše saopštenja (jer Vazura niti zna niti sme da bude taj koji će da stane iza saopštenja) i ništa više.Za sve se pita Vazura i pomalo Vučelić.Transferi,treneri,pare...on o svemu odlučuje i tu niko ne može da priđe.Supica ni platu ne prima u Partizanu.
    (Božo britva, 27. oktobar 2020 13:16)

    # Link komentara

  71. Beogradski blizanci su simbol svega sto je zlo u Srbiji. Dve interesne grupe u sprezi sa (svakom) vlascu, ogrezle u kriminalu koje uz fizicku zastitu "navijaca" (kojima se zauzvrat tolerisu reketiranje i trgovina narkoticima) sluze samo za pranje prljavog novca i izvlacenje istog iz dzepova svih gradjana kroz neprestane subvencije iz budzeta i oprastanje poreskih i svih drugih dugova. Tu nema nikakvog sporta. Zato vec decenijama nema privatizacije, a posle svega sumnjam da bi danas iko normalan s kapitalom hteo i da pridje tim stadionoma, a kamoli da kupi klubove.
    (zec, 27. oktobar 2020 13:15)

    # Link komentara

  72. @krid,

    ocigledan komentar jednog navijaca iz provincije ciji klub tavori u ligi Srbije ili se domogne treceg mesta i ispadne u prvom kolu evro takmicenja. A usput i navijac lopatar. Ajde da krenemo redom. Ko je to bio na Interpolovoj poternici? Ako je insinuacija na Terzica onda decko dragi ne znas kako se neko stavlja na Interpolovu poternicu. Resenjem pravosudja ako lice nije u zemlji i nije dostupno pravosudnim organima. Kako je to Dzaja pljackao kako kazes jos osamdesedih. Najveci dug Zvezde nastao za vreme vlasti Vladana Lukica. Kakvi bre talovi od transfera. Pare od transfera lezu na racun a sa racuna ne moze da se podigne ko koliko hoce. Vodje navijaca koriste masu da bi dilovali drogu. Ko to reketira grad? Gde ti zivis momak? Nista ti ne znas. samo naklapanja i insinuacije
    (Cika Djura, 27. oktobar 2020 13:14)

    # Link komentara

  73. @krid

    Dok god navijaci Partizana poput tebe budu govorili znate pa i u Zvezdi je lopov ovaj i onaj nece biti srece za vas. Kakve veze Dragan Dzajic ima veze sa ovom temom i kako si ga ubacio u istu da bi skrenuo haos koji radi uprava tvog kluba i rasulo u istom.
    (zdrav razum, 27. oktobar 2020 13:14)

    # Link komentara

  74. Ne zna se šta se više smučilo normalnim ljudima. Da li prepucavanja navijača (ipak izgleda nenormalnih) ili pak ovo što igraju igrači (ne mogu se fudbalerima zvati)
    (arigosakic, 27. oktobar 2020 13:13)

    # Link komentara

  75. @Pa kako nije privatizacija resenje...A sta gledas od fudbala...ovu saku jada...sa sve reprezentacijom...onog Gobeljica sto je operisan od fudbala ili Smiljanica u Partizanu...pa ko to placa...ti druze kroz porez i tvoji roditelji...a zasto...pa ako nema profita, gasi svetlo...Onda ne moze drzava da daje sakom i kapom blizancima i da mafija u toj kolicini pere pare...Dokle god postoji kapital gde nema vlasnika, odmah se otima sve sto moze...zato smo tu gde jesmo...na brdovitom Balkanu...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (VukVucko, 27. oktobar 2020 12:30)

    Parafraziraću jedan komentar na ovu vest.... "klupski fudbal nam je u usponu, svake godine neko igra evropska takmičenja i ima nekih rezultata a i neuporedivo je imati ista očekivanja od kluba vrednosti 30 miliona kao od kluba vrednog milijardu"

    Dakle, to je to što imamo itreba da se trudimo da to unapredimo. od vlasnika Juga ne možeš tražiti da juri 250km na sat kao što može vlasnik Ferarija. Kakav je takav, taj fudbal je naš.
    (Rastko, 27. oktobar 2020 13:13)

    # Link komentara

  76. Kao navijac Partizana ne bih se okrenuo da se taj fudbalski klub ugasi. Kakvi navijaci takav klub. Placa se neka manjina navijaca da im cuva guzice sa tribine, ne sme godinama u nazad da se peva bilo sta protiv uprave jer onda batinjaju. Vazura sa fakulteta dosao u direktorsku stolicu, o Vuceli necu ni da trosim reci, ko je malo stariji zna sta je radio 90ih, lozenje na profu i sta on pise je direktan uput za lobotomiju. Nista nije bolje ni sa druge strane brda, ali bar imaju neku lovu pa se mazu oci dovodjenjem svojih legendi da vode ekipu. Nas fudbal = rip od kad znam za sebe.
    (Munja, 27. oktobar 2020 13:06)

    # Link komentara

  77. deca se voze privatnim avionima i otvaraju kafice,restorane,privatne modne linije a “navijaci”reketiraju grad i imaju talove pd transfera .. OD CEGA?! dragi moji grobari i delije (oni pravi sto vole fudbal i sede na istoku i zapadu sa decom generacijama) Vasi klubovi su trenutno jedno od najvecih zla srpakog drustva. Pozdrav od postenog grobara
    (krid)

    Драган Џајић је легенда југословенског фудбала, то да је крао је наравно измишљотина и немаш никакав доказ за то што пискараш осим љубоморе. Деца возе од пара које им је тата зарадио као фудбалер и менаџер, и од послова које је правио из контаката са богатим људима. Нису Џајина деца најбогатија у Србији, а Џаја је ипак неко.

    Паре су се из Звезде одливале на рачун државног врха СРЈ и Србије од почетка деведесетих, и то је разлог зашто је Звезда дужнија од Грчке. За вас не знам, нит ме занима.

    Суштина је да ви, јадни глодари, кад год вам неко каже да код вас нешто не штима, вама није поглед уперен у Професорку солфеђа и соло дувања, него одмах у Црвену Звезду. Одмах се иде на то да су "највеће зло Звезда и Партизан", видиш, нису - ви сте то зло, јер нисте способни да сагледате реалност и увек се позивате на ту уравниловску комуњарску логику "сви су криви". Нису сви криви што сте ви рупа. Ви сте криви што сте ви рупа. Ми смо победили Ливерпул у сезони кад је Ливерпул освојио ЛШ. Ми за боље нисмо, и ми смо задовољни. А ви себе доживљавајте како 'оћете, ман'те се нас - ако сте зло, гасите се.
    (Aleksa, 27. oktobar 2020 13:04)

    # Link komentara

  78. Ljudi iz Partizana su jedini krivci za propast nekada uglednog kluba.Privatizacija je jedini lek.Jedino tako se može razjuriti gomila funkcionera koji godinama isisavaju novac iz kluba i vode pogubnu politiku po klub.
    (Aleksandar, 27. oktobar 2020 13:01)

    # Link komentara

  79. Moj lični najači utisak sa derbija je bio koliko je Partizan slab.
    Na stranu što je Zvezda odigrala jadno sa vezanim nogama i ispod svojih mogućnosti ,što i rezultat govori. Igra Partizana je očajna.
    (Zvezdaš, 27. oktobar 2020 12:56)

    # Link komentara

  80. Jasno je u potpunosti da jei u fudbalui u kosarci napravljena varijanta da je Partizan vevito drugi, treci.. Vrh drzave je to smisljeno uradio naravno.
    (hd, 27. oktobar 2020 12:55)

    # Link komentara

  81. Samo vratite film u 2003, i uporedite tu ekipu i ovu. I zamislite medjusobni duel...
    (Deyan X, 27. oktobar 2020 12:51)

    # Link komentara

  82. Ko visoko leti postaje NLO
    (w77q, 27. oktobar 2020 12:50)

    # Link komentara

  83. Sve će se ovo zaboraviti već do prve utakmice Zvezde, u bilo kom takmičenju. Naučili da mrze drugog pa nemaju vremena za ljubav prema Partizanu. Jedan blizanac je bio na dnu, drugi je na putu. Ali gledajte pozitivno. Samo glasno kažite, Zvezda je kriva, i osmeh će vam se vratiti na lice. Garantujem kao Barkli. I spremite mržnju na gotovs, uskoro će utakmice Zvezde u Evropi. Treba vas razumeti uplakani, pored tolike mržnje nemate vremena za Partizan.
    (Smeh, 27. oktobar 2020 12:47)

    # Link komentara

  84. Poslednja rečenica govori sve. Već sutra analiza rukovodstva, nemojte čekati januar.
    (Salaso, 27. oktobar 2020 12:44)

    # Link komentara

  85. @Ovo što se dešava Partizanu je slika našeg fudbala u celini. Generalno davimo loptu, puno seckanja, nepreciznih pasova i totalni manjak igrača koji kreiraju igru. O tome da nema ko da daje golove u nekom ozbiljnom nizu da i ne pričam,igramo mnogo ružan fudbal koji je em težak za gledanje em nema poente.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pera O'Kojot, 27. oktobar 2020 11:58)


    Опрости али ниси у праву.
    Клупски фудбал нам је у успону неколико протеклих година.
    Звезда и Партизан редовно играју европска такмичења (чак имају и одређене резултате) што је до пре десетак година било незамисливо. Ипак, немогуће је од тимова чија је вредност тридесетак милиона очекивати квалитет и резултате као клубови чија је вредност и милијарду.
    (Марко УФ, 27. oktobar 2020 12:42)

    # Link komentara

  86. Da ne govorimo o rukovođenju kluba. Ali, o tome nekom drugom prilikom...

    Zasto nekom drugom prilikom?
    Niko ne sme da krene na velikog Vucelu, osvedocenog medijskog maga i desne ruke Slobodana Milosevica u doba najveceg mraka u Srbiji? Setimo se njegovog dnevnika na RTS-u ratnih 90-ih kada nas obavestava da cemo biti najrazbijenija zemlja Evrope dok se ceka u redu za mleko i hleb, dok se drzava rapada i bukti gradjanski rat, dok na povrsinu izlazi naveci mulj koga je i sam deo. Da li znate da je clan obezbedjenja Milorada Vucelica optuzen za ubistvo Slavka Curuvije? Da li znate da je sa RTS-a otpustuo 1000 "nepodobnih?
    Da li znate da je dobio orden CRVENIH BERETKI za neke "zasluge"... Najveci problem ove zemlje je sto niko nista ne pamti!
    (Cika Slave, 27. oktobar 2020 11:53)

    Kome to pričaš? Oni misle da je on borac protiv jednoumlja. Još kad je došao na čelo JSD Partizan, a na predlog izvesnog Duška Vujoševića, napisao sam sledeće - Dragi moji Grobari, ovaj je jedan od onih koji su prodali zemlju. Šta je za njega jedan Partizan... Nek vam je Bog u pomoć.
    (NoName, 27. oktobar 2020 12:40)

    # Link komentara

  87. Izvini, a sto ne bi malo govorio i o upravi. Zasto o njima drugi put?
    (Milos, 27. oktobar 2020 12:39)

    # Link komentara

  88. Ova dva mislioca na slici na kraju teksta su glavni krivci propasti Partizana. Pitam se da li je Partizanu neko pomagao da ih nađe, ili su oni sami sebe ubacili u upravu.
    (Mito, 27. oktobar 2020 12:37)

    # Link komentara

  89. (krid, 27. oktobar 2020 12:00)

    Okej u pravu si za sve, ali obejktivno gledano, koji još naš klub osim Zvezde i Partizana je sposoban koliko toliko da izbori evropsko takmičenje pa i oscaja bodove u grupi, niko, kakvi god da su miljama su ispre svakog drugog Srpskog kluba, svi kukaju pa kako to da Zvezda ne mož nigde izgubi bodove, pa kako da izgubi bodove, ali kako, kad je od svakog tima iz naše lige bolja duplo, jedino akp se baš desi da neće gol, pa eto desi se kiks, naravno bilo je mnogo spornoh odluka, ja to ne poričem, i uglavnom na štetu ostalih klubova, to već mislim da je posledica izjava i pritisaka i saopštenja uprava oba kliba, pa više od pola Srbije navija za Zvezdu i Partizan, i svi pljuju sudije, šta mislite pod kakvim su oni pritiskom, šta se taj sudija zapita kad sudi Zvezdi ili Partizanu, pa uplaši se, misli bolje da ja dosudim za njoh da mi ovo ne bi došlo glave od navijača ili da me upravr ostave bez posla, kad ne bi bilo toliko pritisaka na sudije, ja vam garantujemd a bi sudjenje bilo bolje.
    (Sasa, 27. oktobar 2020 12:36)

    # Link komentara

  90. И пад је величанствен лет. Станое остани
    (Мијалко, 27. oktobar 2020 12:33)

    # Link komentara

  91. @Vreme je da Partizan i Zvezda postanu akcionarska društva.
    (Pera, 27. oktobar 2020 12:00)
    To je trebalo uciniti odavno, dok su ti klubovi nesto znacili. Kombinacija nekog jaceg ulagaca, velikog broja sithih deonicara i ogranicenje drzavnog vlasnistva na ispod 50% je mogla biti resenje pre 20ak godina. Danas, malo teze. Ko bi zeleo da ulozi kapital u njih, nisu to vise veliki klubovi. Nadam se da gresim, ali mislim da je taj voz zauvek prosao. Nikad mi nece biti jasno zasto se to nije ucinilo u prvom talasu privatizacije, kao da su nam blizanci bili nekakav faktor od strateskog znacaja
    (White trash, 27. oktobar 2020 12:32)

    # Link komentara

  92. @Rastko...Pa kako nije privatizacija resenje...A sta gledas od fudbala...ovu saku jada...sa sve reprezentacijom...onog Gobeljica sto je operisan od fudbala ili Smiljanica u Partizanu...pa ko to placa...ti druze kroz porez i tvoji roditelji...a zasto...pa ako nema profita, gasi svetlo...Onda ne moze drzava da daje sakom i kapom blizancima i da mafija u toj kolicini pere pare...Dokle god postoji kapital gde nema vlasnika, odmah se otima sve sto moze...zato smo tu gde jesmo...na brdovitom Balkanu...
    (VukVucko, 27. oktobar 2020 12:30)

    # Link komentara

  93. Partizanu je postavljena uprava od glavnog navijaca Crvene Zvezde i kao takva ona radi svoj posao, a to je obezbedjivanje ucesca u kvalifikacijama za Ligu Evrope - sampionske ambicije su apsolutno iskljucene iz price, sto se jasno vidi po tome da tim koji igra 4-5-1 formaciju nema desnog beka vise od dve godine, imao je jednog napadaca upitnih kvaliteta do skoro, sad nema ni to i jedine transfere koje ostvaruje su u principu igraci koje na trzistu niko drugi ne zeli - mada sto se transfera tice oni su izgleda realnost svih nasih klubova, nije partizan izuzetak ... a da stvar bude i jos tragicnija nije da nam je postavio samo upravo nego nam postavlja i navijacke grupe ... tako da je kontrola potpuna i nema potrebe da se lazemo krivimo trenere ili koga vec, dok je ovakvo stanje u drzavi klub ce tonuti sve dublje ili nece postojati - KK partizan sa Vujosevicem je bio pokazna vezba
    (marica, kriv, razumevanje..., 27. oktobar 2020 11:58)

    Evo..jos jednom da svi procitaju.
    Mandat jos 4 godine...toliko ce najmanje ovakvo stanje da ostane.
    (Radijator, 27. oktobar 2020 12:29)

    # Link komentara

  94. Ovo zadnje je najbitnije, od toga svi problemi potiču !!!
    (Grada, 27. oktobar 2020 12:26)

    # Link komentara

  95. Ista je prica i u Zvezdi,samo sto postoji neki kostur tima pa i igraju nekako,Evropa kupuje mir ali pitanje je vremena kad ce i u mojoj Zvezdi isto ovo (opet) poceti da se desava.
    (Bili, 27. oktobar 2020 12:24)

    # Link komentara

  96. Bice Partizan sve bolji.Potrebno je vreme da se ljudi uigraju i uklope.Sta ocekujete?Da ce sve odmah da proradi.Ima vremena.Francuz ce tek da pravi razliku.Partizan ima opasne igrace.Samo da se uklope u tim.Videcete...
    (navijac Crvene zvezde, 27. oktobar 2020 12:21)

    # Link komentara

  97. meni je smesno kako ovi partizanovci imaju neke deluzije da neki zvezdin navijac vodi partizan i radi im na lose, da je zvezda uvek kriva, drzava kriva, svi krivi samo oni nisu.
    mene bi bilo sramota da navijam za partizan da sam partizanovac kada ih vidim kako igraju i na kraju kukaju kako su oni sami protiv svih
    (asdasd, 27. oktobar 2020 12:19)

    # Link komentara

  98. #krid

    Svaka cast na komentaru...suva istina...ali to se nece jos dugo promeniti...zasto se ne dozvoli privatizacija ta dva kluba? Upravo zbog toga sto u tom slucaju ne bi mogao ko kako hoce da uzima procente od prodaje igraca i da se pere novac kroz ta dva kluba...Ta dva kluba su masinerije za pranje novca, i sto je najgore od svega, to svi znaju...
    (DR, 27. oktobar 2020 12:19)

    # Link komentara

  99. @ krid
    Komšija, sa Tobom bih uvek rado popio pivo.
    Kad pročitam ovakav komentar, uvek mi se vrati nada, da će se nešto promeniti, obradujem se zato što vidim da nisam usamljen u svojim stavovima..........
    Komšija, mi jesmo danas ( mislim na nas dvojicu i nama sl.) manjina, i to mene ne koleba ni jedne sekunde, jer znam da ću uvek naći na svakoj strani po nekog istomišljenika koji neće da se utopi i sjedini sa BAGROM NI MEĐU NAVIJAČIMA NI TRENERIMA A POGOTOVO NE SA ČELNICIMA KLUBOVA, SA LOPINAMA KOJE SU NAŠE KLUBOVE DOVELI DO DNA, KOJI POLAKO OD NAŠIH IGRAČA STVARAJU RIJALITI ZVEZDE, A OD STADIONA I KLUPSKIH PROSTORIJA KOCKARNICE I KUPLERAJE.
    Pozdrav Tebi,
    (NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD, 27. oktobar 2020 12:19)

    # Link komentara

  100. Spasiti narod Srbije i privatizovati Zvezu i Partizan...
    (dzoco, 27. oktobar 2020 12:17)

    # Link komentara

  101. I pad je let...
    (One night in May, 27. oktobar 2020 12:07)

    # Link komentara

  102. dva najveca zla srpskog sporta a pogotovu fudbala su Crvena Zvezda i Partizan! Leglo mafije,navijaca , interesa,laznih doktora,ljudi sa poternica profesorai ljudi koji su optuzeni za ubistva itd. Pre neki dan Dzajic se oglasio kako nije zasluzio da se nadje u zatvoru?! Pa on je pionir pljacke crvene zvezde jos 80tih godina. Terza Vazuram i ovaj sad olos su samo naucili zanat od njega! Nigde para,veciti dugovi i dizanje kredita kod banka.. A deca se voze privatnim avionima i otvaraju kafice,restorane,privatne modne linije a “navijaci”reketiraju grad i imaju talove pd transfera .. OD CEGA?! dragi moji grobari i delije (oni pravi sto vole fudbal i sede na istoku i zapadu sa decom generacijama) Vasi klubovi su trenutno jedno od najvecih zla srpakog drustva. Pozdrav od postenog grobara
    (krid, 27. oktobar 2020 12:00)

    # Link komentara

  103. Vreme je da Partizan i Zvezda postanu akcionarska društva.
    (Pera, 27. oktobar 2020 12:00)

    # Link komentara

  104. Odgovornost uprave i trenera!
    (LQUQ, 27. oktobar 2020 12:00)

    # Link komentara

  105. Da su nama živi i zdravi i trener i uprava. Samo nastavite da slobodno padate.
    (parkur, 27. oktobar 2020 11:59)

    # Link komentara

  106. Ovo što se dešava Partizanu je slika našeg fudbala u celini. Generalno davimo loptu, puno seckanja, nepreciznih pasova i totalni manjak igrača koji kreiraju igru. O tome da nema ko da daje golove u nekom ozbiljnom nizu da i ne pričam,igramo mnogo ružan fudbal koji je em težak za gledanje em nema poente.
    (Pera O'Kojot, 27. oktobar 2020 11:58)

    # Link komentara

  107. Напокон су тамо где им је место, нема више толе супер лиге. Ово се односи и на кошарку, ствари су дошле на своје место. Очекујем исту ситуацију као у Грчкој у којој знамо ко је Олимпијакос а ко је Паок.
    (Серби, народ најстарији!!!, 27. oktobar 2020 11:58)

    # Link komentara

  108. Partizanu je postavljena uprava od glavnog navijaca Crvene Zvezde i kao takva ona radi svoj posao, a to je obezbedjivanje ucesca u kvalifikacijama za Ligu Evrope - sampionske ambicije su apsolutno iskljucene iz price, sto se jasno vidi po tome da tim koji igra 4-5-1 formaciju nema desnog beka vise od dve godine, imao je jednog napadaca upitnih kvaliteta do skoro, sad nema ni to i jedine transfere koje ostvaruje su u principu igraci koje na trzistu niko drugi ne zeli - mada sto se transfera tice oni su izgleda realnost svih nasih klubova, nije partizan izuzetak ... a da stvar bude i jos tragicnija nije da nam je postavio samo upravo nego nam postavlja i navijacke grupe ... tako da je kontrola potpuna i nema potrebe da se lazemo krivimo trenere ili koga vec, dok je ovakvo stanje u drzavi klub ce tonuti sve dublje ili nece postojati - KK partizan sa Vujosevicem je bio pokazna vezba
    (marica, kriv, razumevanje..., 27. oktobar 2020 11:58)

    # Link komentara

  109. Igrački, taktički, stručno, a naročito u vodjenju. Uprava radi u korist stete kluba.
    Najgore vodstvo u istoriji Partizana.

    Sva pojačanja su stariji igrači, izuzev Markovica, koji nisu igrali niti u svojim klubovima.
    Sramota za klub tako svetlih tradicija
    (zemunac, 27. oktobar 2020 11:58)

    # Link komentara

  110. Ма чини вам се?
    (Шоне, 27. oktobar 2020 11:58)

    # Link komentara

  111. Zaista dobar tekst i analiza. Danas je i to retkost.
    (Bokileyah, 27. oktobar 2020 11:57)

    # Link komentara

  112. Kako god...Napred Real !!!
    (Bulevar Niš MJ, 27. oktobar 2020 11:57)

    # Link komentara

  113. Од постојећих играча не може да се направи пита - једноставно тако је. Ни Фергусон, ни Клоп, ни Мурињо не би могли нешто да промене са оваквим играчима.
    (Дејан, 27. oktobar 2020 11:55)

    # Link komentara

  114. Privatizacija NIJE rešenje jer u Srbiji, iskustvo tako govori, privatizacija nije garant ničega.
    Stadioni i zemljište vrede desetine miliona, gazda kupi, srusi stadione i napravi neke visoko profitabilne komplekse a Zvezdu i Partizan ugasi kao što su ugašena mnoga nekada velika preduzeća.
    (Rastko, 27. oktobar 2020 11:54)

    # Link komentara

  115. ko se ohrabri da otera kancer v-v-v iz naseg voljenog kluba postace ikona-spasitelj za sve iskrene navijace...
    (GENIje, 27. oktobar 2020 11:53)

    # Link komentara

  116. svi to vide samo oni ne, njima je naravno za sve kriv neko drugi
    (..., 27. oktobar 2020 11:53)

    # Link komentara

  117. Da ne govorimo o rukovođenju kluba. Ali, o tome nekom drugom prilikom...

    Zasto nekom drugom prilikom?
    Niko ne sme da krene na velikog Vucelu, osvedocenog medijskog maga i desne ruke Slobodana Milosevica u doba najveceg mraka u Srbiji? Setimo se njegovog dnevnika na RTS-u ratnih 90-ih kada nas obavestava da cemo biti najrazbijenija zemlja Evrope dok se ceka u redu za mleko i hleb, dok se drzava rapada i bukti gradjanski rat, dok na povrsinu izlazi naveci mulj koga je i sam deo. Da li znate da je clan obezbedjenja Milorada Vucelica optuzen za ubistvo Slavka Curuvije? Da li znate da je sa RTS-a otpustuo 1000 "nepodobnih?
    Da li znate da je dobio orden CRVENIH BERETKI za neke "zasluge"... Najveci problem ove zemlje je sto niko nista ne pamti!
    (Cika Slave, 27. oktobar 2020 11:53)

    # Link komentara

  118. Dok vam kroje sudbinu trio VVV, za Zvezdu nece biti zime.
    (Ko je ovde lud?, 27. oktobar 2020 11:52)

    # Link komentara

  119. Godinama priča da Zvezda otima titule ne pije vodu, od Ivice bombaša koji se hvali da nikad nije pogrešio sa pojačanjima, do velikog tria VVV... Natho nema skim da igra tj nema kome loptu da da... Lazar Marković 2 godine ne može da uhvati formu, Jojic koji ne može da se sastavi na terenu, Bajbek kao da je ekonom a ne fudbaler, Obradovic klasa ali bez forme, Miljkovic katastrofalan, Holander izgubljen ...
    (Djole bombas, 27. oktobar 2020 11:52)

    # Link komentara

  120. Ma opušteno. Uvek može da se mrzi Zvezda i zdušno navija za neku Tiranu, Liberec i tako. Još kad ugledni profesor napravi montažu Borjanovog deteta iiih. Ne treba ni titula ni kup ni ništa, 7 dana sreće i vriske.
    (užasi propagande, 27. oktobar 2020 11:51)

    # Link komentara

  121. Ljudi, Supica (nadimak iz detinjstva za profesora) je odavno pokazivao znake ludila i nestabilnosti.

    a tek kad se dočepao ove pozicije, nažalost, pokazuje sve svoje životne boleštine.

    Sve mi je lakše da poverujem da je namerno postavljen da uruši fudbalski klub Partizan a da to i sam ne zna.

    bivši mu student
    (Simpa, 27. oktobar 2020 11:50)

    # Link komentara

  122. Prvi obrisi Stanojevićevog Partizana – novi sistem, stil i identitet

    Ne tako davno...
    (Stark, 27. oktobar 2020 11:50)

    # Link komentara

  123. Pa sobzirom ko im je predsednik ništa ne čudi. Pad ce biti sve veći.
    (petarczv, 27. oktobar 2020 11:49)

    # Link komentara

  124. Нема овде шта да се прича, управа очигледно са намером упропаштава Партизан, она титула 2017. је пука срећа, а срећа је та што је "Гроф" тада био на клупи звезде, најсмешнији тренер икад.
    (Lex, 27. oktobar 2020 11:48)

    # Link komentara

  125. a sta ocekivati kada klub vodi trio jahaca apokalipse vvv...ljudi koji su bukvalno zalutali i fudbal,ljudi koji bi i kliker pokvarili...u pocetku je bilo smesno a sada sve vise i vise tuznije i zalosnije...
    (Underground, 27. oktobar 2020 11:46)

    # Link komentara

  126. Sramota je sve sto se desava u Partizanu.
    Od uprave, do igrackog kadra, do dugova i transfer politike.
    Vracanje trenera i njegovih igraca iz sezone od pre citaj sada 10 GODINA je najveca sramota ako je moguce izabrati neku.
    Navijace,frakcije da ne pominjem. Stadion u raspadu,dugovi,saopstenja,treneri,igraci... Ogorcen sam odavno i odavno ne idem na stadion jer je bruka sta rade klubu SVI. Pojma nemamo i ne vidi se svetlo na kraju tunela.
    (dajespreso, 27. oktobar 2020 11:45)

    # Link komentara

  127. Katanac!
    (Webbw, 27. oktobar 2020 11:44)

    # Link komentara

  128. Profesor na poslednjoj slici u dubokom razmišljanju koga, kako i na koji način (zna se samo da će biti na latinskom) da optuži nekog iz Zvezde za još jedan debakl a kako da ubedi čak i one koji mu slepo veruju svaku reč da je Partizan odigrao fenomenalno (Rapsodija by I. Ilijev), dok je Radnički samo jednom prešao polovinu terena!
    (Wllaxy, 27. oktobar 2020 11:44)

    # Link komentara

  129. Svaka čast za analizu uz ono sto izbegavate glasno da kažete da Stanojević nije trener dorastao partizanu niti bilo kom klubu prve lige, zna da se ponaša, bahato nepristojan sa bombasticnim izjavama trener nula..
    (SUNĐER BOB, 27. oktobar 2020 11:44)

    # Link komentara

  130. Đuričić je neshvatljivo potcenjen stručnjak u našem fudbalu. Čovek koji je konstruktor kadetske reprezentacije koja je bila prvak Evrope i omladinske koja je bila prvak Sveta. Trener koji sve zna i koji poznaje svakog igrača u državi. Skroman čovek, pecaroš iz Pazove, nažalost otpisan od FSS kada je dobio tešku bolest. Srećom dobio je i tu najtežu utakmicu za sebe. Danas drži javne časove kako se vodi ekipa.
    (VUK, 27. oktobar 2020 11:42)

    # Link komentara