1. Lopovluku mere nema, sve na silu i otimačinu
    (Miso, 3. avgust 2020 10:31)

    # Link komentara

  2. Pa zar već od prvog kola??

    E, moja Zvezdo i moj Terzo & Co. Nekada je klub koji vi sada kao predstavljate, znao šta znači reč, "DOSTOJANSTVO". I nikada jednom Cveletu, ili Ćosi ne bi na kraj pameti palo da pišu objave, žalbe, dostave... zbog , navodno, nepravilno dosudjenog jedanaesterca u korist JSD.
    Ali vi naravno, nemate veze sa tim ljudima koji su znalački vodili FK CZ. Zato vas pitam, koja muka vas danas goni? I to već od PRVOG kola??

    Eh, tugo moja, moja pokojna, ali još uvek neprežaljena, Zvezdo! Svestan sam i te kako da se sve debelo srozalo u ovoj našoj trošnoj državi. Da je većina nas ostala ovde da samo klima glavom i aplaudira...
    ALI, što je dosta - dosta je, druže Terzo i vi ostali sa njim.
    (Komšije neću ni da spominjem. Oni su tek tuga božija.)
    Manite se seljojberskog prepucavanja. Pokažite dostojanstvo kakvo je nekada krasilo Crvenu Zvezdu.
    Drugim rečima, PREćUTITE nekad čak i očigledne njihove kradje. Krademo mi, kradu oni.
    Nemojte samo da nas lažete pred svima da se mi, kao, ne bavimo tim bedastoćama.
    Bavimo se, još kako.
    I zato baš - UMUKNITE.
    I ajmo da igramo fudbal.
    (Koji jad, 3. avgust 2020 08:05)

    # Link komentara

  3. Овај "шаљиви" ник ти не разумеш и не труди се, прво мораш схватити да свет није настао 1945 и да то што ти о томе не знаш ништа не значи да ничег није ни било. 
    Знам да вам јесу проблем године пре 1945 јер вас тамо нема а нас има и то баш....
    (Црвена звезда 1913, 02. avgust 2020 15:21)

    Pitao neke starije, kazu da je Zvezda igrala 1945. u Tirani. Za 1913. niko nije cuo, samo su se smejali i pitali "ko ti je ta budala" .
    (ja, 2. avgust 2020 20:20)

    # Link komentara

  4. Prvo, lopta pada barem 5 metara dalje od Vitasa. Drugo, naravno da igrač Napretka ne gleda u loptu, čoveče, Vitas mu drži glavu sa obe ruke i gura je prema zemlji.
    (NoName, 02. avgust 2020 17:24)

    Pod broj jedan, ne lazi, pod broj dva, opet ne lazi..mitomanijo moja.
    (ja, 2. avgust 2020 20:18)

    # Link komentara

  5. Ne secam se pisma,kada nam dadoste gol iz auta.Hahahaha jajare.
    (Ramones, 2. avgust 2020 19:42)

    # Link komentara

  6. Ovi iz Zagreba cisto da osete kako je to kad se kuka na svaku odluku sudije za njihovu korist. To rade vec 5 godina i vise...
    (ko-ometator, 2. avgust 2020 17:55)

    # Link komentara

  7. U cemu je problem? Nije bilo van 16 pa vas to buni?
    (Vldblk9@, 2. avgust 2020 17:40)

    # Link komentara

  8. Nikad nisam vidio da igrac cuva protivnika tako sto napravi ovaj obruc.
    Cuvali su i Krauca i Zigica, ali nikada ovako.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DT, 2. avgust 2020 15:16)

    Ok, prvo, ovo je laz. Bilo je mnogo takvih slucajeva, i necu da kazem nikad, ali velo retko se svirao penal. Pre svega u derbiju je Zigic nekoliko puta i rusennovakvim duelima, a da nije sviran, pa niti je neko iz Zvezde govorio da je trebalo da se sudi, niti se neko od sudija oglasio da to proglasi greskom. Drugo, na snimkubiz drugog ugla se vidi da taj igrac Partizana koji se najvise raduje, pre ovog duela hvata za vrat igraca Napretka koji ga je posle obuhvatio rukama. Ako to nije bio faul u napadu, ni ovo nije bio penal. U suprotnom, govorimo o tendencioznom sudjenju.
    (Milan, 2. avgust 2020 17:26)

    # Link komentara

  9. 1. Šta se Zvezda uopšte žali na penal sa utakmice Napredak-Partizan? Pa nek se žali Napredak ako misle da su pokradeni, kakve veze Zvezda ima sa ovim.
    2. Penal je čist ko suza. Igrač Napretka drži Vitasa sa obe ruke sve vreme, ne gleda loptu uopšte, lopta pada tačno na Vitasa iz centaršuta koji ne može da se pomeri od njega. Još i ajde da nije lopta iz centaršuta blizu njega pa i da nije toliko bitno što ga ovaj vuče, ali pada pravo na mesto gde je bio on i da nije bio držan sve vreme, mogao bi lagano da zahvati loptu glavom. Ne mora da se padne da bi bio penal. Skoro identično je bilo na SP protiv Švajcarske. Švajcarac drži Mitra sa obe ruke, Mitar nakon toga pokušava da se oslobodi i stavlja mu lakat na glavu u procesu, sudija svira faul u napadu, cela nacija skače kako je kradja i prozivaju Briha što nije bio penal. Kako je ovo bilo drugačije?
    (Tragikomedija, 02. avgust 2020 15:04)


    Prvo, lopta pada barem 5 metara dalje od Vitasa. Drugo, naravno da igrač Napretka ne gleda u loptu, čoveče, Vitas mu drži glavu sa obe ruke i gura je prema zemlji.
    (NoName, 2. avgust 2020 17:24)

    # Link komentara

  10. . Šta se Zvezda uopšte žali na penal sa utakmice Napredak-Partizan? Pa nek se žali Napredak ako misle da su pokradeni, kakve veze Zvezda ima sa ovim.
    2. Penal je čist ko suza. Igrač Napretka drži Vitasa sa obe ruke sve vreme, ne gleda loptu uopšte, lopta pada tačno na Vitasa iz centaršuta koji ne može da se pomeri od njega. Još i ajde da nije lopta iz centaršuta blizu njega pa i da nije toliko bitno što ga ovaj vuče, ali pada pravo na mesto gde je bio on i da nije bio držan sve vreme, mogao bi lagano da zahvati loptu glavom. Ne mora da se padne da bi bio penal. Skoro identično je bilo na SP protiv Švajcarske. Švajcarac drži Mitra sa obe ruke, Mitar nakon toga pokušava da se oslobodi i stavlja mu lakat na glavu u procesu, sudija svira faul u napadu, cela nacija skače kako je kradja i prozivaju Briha što nije bio penal. Kako je ovo bilo drugačije?
    (Tragikomedija, 02. avgust 2020 15:04)

    Pa žaliio se trener Napretka
    Sudija ako je video da se ugeači drže nije smeo da da znak da se korner izvede već je morao da opomene igrače. On to nije uradio i naravno napravio grešku. Već ako to nije uradio trebalo je da prwdje preko toga. Na snimku se lepi čuje kako neko glasno viče ruke a onda on svira penal
    (NY, 2. avgust 2020 17:20)

    # Link komentara

  11. Zvezda je sampion, sve drugo su sitnice.
    (Dusanovo carstvo!, 2. avgust 2020 17:11)

    # Link komentara

  12. Mislis kao nekad kada je Partizan nanizao 6 prepostenih titula?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Boki, 2. avgust 2020 15:17). Em titule,em smo vas drali uderbijima. Sad vas samo deremo u derbijima...
    (xxx, 2. avgust 2020 16:44)

    # Link komentara

  13. Шта је спорно код овог пенала?
    Једино то коме је свиран, иначе је чист пенал.
    (Звездан, 2. avgust 2020 16:42)

    # Link komentara

  14. Ja se nadam da ćete isto ovako braniti sudiju ako u Ligi Evrope odsvira ovakav isti penal protiv Partizana.
    (soviak, 2. avgust 2020 16:15)

    # Link komentara

  15. Ima zvezda vezu zato sto vi isto kad se zvezdi dosudi penal protiv nekog kluba. Vi onda ko svrake navalite jaučete kukate prvenstvo neregularno vučić i kmpanija a onda kad Božović glupim potezima izgubi titulu pa onda tad prvenstvo nije namešteno kad ste osvojili pa kako ste onda nameštenu titulu osvojili sami sebe demantujete Viste užas od navijača pozdrav
    (zdravkogfl, 2. avgust 2020 15:39)

    # Link komentara

  16. Nije valjda da si se prepoznao?! Za pocetak samo ti na ovom sajtu imas tako saljiv nik, da ga je neozbiljno i komentarisati.
    (ja, 02. avgust 2020 15:01)

    Баш чудно, препознао сам се у одговору на мој коментар. Да ниси гробар стварно бих бринуо, овако знам да никакву логику од вас не треба очекивати.
    Кад већ нећеш да ћутиш ево предлога-питај деду, старог титиног поданика зашто те је лагао да је јсдп српски клуб. Ако ти деда буде испричао истину дођи да нам кажеш(немој да те срамота).
    Овај "шаљиви" ник ти не разумеш и не труди се, прво мораш схватити да свет није настао 1945 и да то што ти о томе не знаш ништа не значи да ничег није ни било.
    Знам да вам јесу проблем године пре 1945 јер вас тамо нема а нас има и то баш....
    (Црвена звезда 1913, 2. avgust 2020 15:21)

    # Link komentara

  17. za pisma jeste al za var niste.....
    to je zvezda u praksi...
    (borivoje surdilovic, 2. avgust 2020 15:20)

    # Link komentara

  18. Ja sam za to da se CZV dodjeli titula u narednih deset godina, a da se igra pro forme radi. Onda nece biti saopstenja od strane CZV. Srbija ce tada biti bolja za zivot.
    (Steve-56, 02. avgust 2020 14:13)

    Mislis kao nekad kada je Partizan nanizao 6 prepostenih titula?
    (Boki, 2. avgust 2020 15:17)

    # Link komentara

  19. Nikad nisam vidio da igrac cuva protivnika tako sto napravi ovaj obruc.
    Cuvali su i Krauca i Zigica, ali nikada ovako.
    (DT, 2. avgust 2020 15:16)

    # Link komentara

  20. @@@@@Kablar

    Covece,rekao si da bi se Partizan "zabetonirao" pri vodjstvu od 2:1,jel to uradio,nije,postigao je jos jedan gol.Tok fudbalske igre je sirok pojam na bilo kojoj utakmici,zato je fudbalska igra toliko popularna.Rekao sam,da nije bilo penala mozda,kazem mozda bi Partizan postigao jos vise golova,korneri su dokaz da je se igra vise odvijala na polovini Napretka,pred njihovim golom. Nisam mrzitelj Zvezde,igrao sam fudbal,Nemacka cetvrta liga,nisam fudbal naucio sa malih ekrana.Vise ti necu odgovarati,do sada je ovde padala kisa,prestala je,idem da se prosetam.
    (Kablar, 2. avgust 2020 15:11)

    # Link komentara

  21. 1. Šta se Zvezda uopšte žali na penal sa utakmice Napredak-Partizan? Pa nek se žali Napredak ako misle da su pokradeni, kakve veze Zvezda ima sa ovim.
    2. Penal je čist ko suza. Igrač Napretka drži Vitasa sa obe ruke sve vreme, ne gleda loptu uopšte, lopta pada tačno na Vitasa iz centaršuta koji ne može da se pomeri od njega. Još i ajde da nije lopta iz centaršuta blizu njega pa i da nije toliko bitno što ga ovaj vuče, ali pada pravo na mesto gde je bio on i da nije bio držan sve vreme, mogao bi lagano da zahvati loptu glavom. Ne mora da se padne da bi bio penal. Skoro identično je bilo na SP protiv Švajcarske. Švajcarac drži Mitra sa obe ruke, Mitar nakon toga pokušava da se oslobodi i stavlja mu lakat na glavu u procesu, sudija svira faul u napadu, cela nacija skače kako je kradja i prozivaju Briha što nije bio penal. Kako je ovo bilo drugačije?
    (Tragikomedija, 2. avgust 2020 15:04)

    # Link komentara

  22. Slazem se, ali znas ko je najgori? Oni sa mitomanskim nikom, koji niko ne razume....za njih nema reci koje ih opisuju. 
    (ja, 02. avgust 2020 14:16) 

    Глупо је хвалити се својим непознавањем материје, најбоље је ћутати, бар док нешто не прочиташ или сазнаш... За почетак-биће довољно да ћутиш...
    (Црвена звезда 1913, 02. avgust 2020 14:34)

    Nije valjda da si se prepoznao?! Za pocetak samo ti na ovom sajtu imas tako saljiv nik, da ga je neozbiljno i komentarisati.
    (ja, 2. avgust 2020 15:01)

    # Link komentara

  23. Mislim da ovde nije pitanje da li su penali za Partizan, pa i za Zvezdu pravilno dosuđeni. Ključno pitanje je da li bi se takvi penali svirali za Napredak i Novi Pazar?
    (zozonpb, 2. avgust 2020 14:52)

    # Link komentara

  24. I tako dođosmo dotle, da ova vest ima više komentara, nego bilo koja utakmica gledalaca. Dva krštena pasa ne mogu da se vide na 10 terena, ali zato je bitno ko piše saopštenja a kome se sude penali...jedne nedelje jedni, druge nedelje drugi, a nekada i đuture penali i saopštenja..jel to fudbal? Džabe vam i liga i šampioni i savez.
    (Ajmo malo realno, 2. avgust 2020 14:44)

    # Link komentara

  25. Crveno bela sekta se ne seća utakmice sa Inđijom - penal u 99 minutu na 30 metara od gola.
    (Prijateljska u Tirani, 02. avgust 2020 14:25)
    Ma bio je u našem šesnaestercu faul
    (ArDzej65, 2. avgust 2020 14:40)

    # Link komentara

  26. Crveno bela sekta se ne seća utakmice sa Inđijom - penal u 99 minutu na 30 metara od gola.
    (Prijateljska u Tirani, 02. avgust 2020 14:25)

    Ma nije 30 m već negde oko centra. A nije sviran i penal za Indjiju jer je igrač Zvezde u tunelu dotakao loptu rukom
    (NY, 2. avgust 2020 14:39)

    # Link komentara

  27. @@@@@Kablar
    Mozda i nisi navijac Partizana, ali mrzitelj Zvezde svakako jesi. Pricas o odnosu kornera. Kakve to blage veze ima sa raspravom o "drugom toku igre". Ja sam dao svoje vidjenje sta bi to trebalo da znaci u principu. A ti se opet vracas na jucerasnju utakmicu. Uzgred, broj kornera nije argument koji govori ko je igrao napadacki a ko bunker. Ta brojka cesto zavara. I opet ponavljam, to govorim u principu, a ne sa osvrtom na utakmicu juce.
    (Stari cigan, 2. avgust 2020 14:37)

    # Link komentara

  28. Ja sam za to da se CZV dodjeli titula u narednih deset godina, a da se igra pro forme radi. Onda nece biti saopstenja od strane CZV. Srbija ce tada biti bolja za zivot.
    (Steve-56, 02. avgust 2020 14:13)

    Da bi bio sarkastican i da to ima smisla, treba imati mozga...ti to nemas
    (maleno uplakano grobarče, 2. avgust 2020 14:37)

    # Link komentara

  29. Slazem se, ali znas ko je najgori? Oni sa mitomanskim nikom, koji niko ne razume....za njih nema reci koje ih opisuju.
    (ja, 02. avgust 2020 14:16)

    Глупо је хвалити се својим непознавањем материје, најбоље је ћутати, бар док нешто не прочиташ или сазнаш... За почетак-биће довољно да ћутиш...
    (Црвена звезда 1913, 2. avgust 2020 14:34)

    # Link komentara

  30. @Nexus
    E molim te samo vi cutite,Dinamo i Mamic vam vladaju fudbalom vec 20 godina,pa takve vladavine jednog kluba i jednog coveka nema ni u somalijskom fudbalu,najbolje da nam vi Hrvati drobite o postenju i zaostalosti
    (Sale, 2. avgust 2020 14:28)

    # Link komentara

  31. Crveno bela sekta se ne seća utakmice sa Inđijom - penal u 99 minutu na 30 metara od gola.
    (Prijateljska u Tirani, 2. avgust 2020 14:25)

    # Link komentara

  32. @ (veliki strumf, 02. avgust 2020 11:58)

    Lako je prestati da čitaš ovakve "komenare" ali time nećeš postati spokojan. Pored corone ima i gorik..
    (Corona je zlatna, 2. avgust 2020 14:24)

    # Link komentara

  33. Nema ovo veze sa povlačenjem Mitrovica iz čiste akcije. Ovo jeste bio penal, ali je bio penal i pre nego je izveden korner. Sudija je morao da opomene igrače da prestanu sa rvanjem pre nego je korner izveden. Ovako je svesno pustio da lopta udje u igru i svirao šta je hteo.
    (slo, 2. avgust 2020 14:23)

    # Link komentara

  34. @Da li je bio penal kad je Boaciu bukvalno skinut dres u finalu kupa 2017?
    (Borky, 02. avgust 2020 13:23)


    DA,opusteno je sudija mogao da pokaze na penal.E sad,posto znam da dolazis sa RSB-a kao i vecina crvenih komentatora poslatih da spinuju i zaludjuju,reci ti meni da li su bili penali nad Necom Mihajlovicem,Tavambom,Babovicem,Ninkovicem,Joveticem,Miljkovicem,Tomicemitd.,dok smo pazi sad,21 GODINU cekali penal u derbiju???Da ne pominjem igranja rukom u 16 jer se to vama jelte tolerise,ili ponistenih golova Partizana iz izmisljenih ofsajda.
    U istom periodu za Zvezdu je svako malo sviran penal u derbiju,i kad se Purovic saplete o svoju nogu,i kad Zigic zapliva u 16,i kad Rnica pogodi lopta u butinu,i kad Mrdja klecne 2 puta za poluvreme.Utakmice i kradje protiv "manjih" klubova necu ni da navodim,o tome postoje video zapisi u nastavcima.
    Evo ziv nisam da cujem odgovor objektivnih RSB botova,koja je pozadina ove hajke za cist penal dok se ne prica o izmisljenom nad Tomaneom,drz'te lopova?
    (21 godina bez penala u derbiju, 2. avgust 2020 14:22)

    # Link komentara

  35. Од бескичмењака и гмазова из јсдп више ме нервирају само лопови и билмези у улогама важних и битних људи у Црвеној звезди!
    (Црвена звезда 1913, 02. avgust 2020 13:48)

    Slazem se, ali znas ko je najgori? Oni sa mitomanskim nikom, koji niko ne razume....za njih nema reci koje ih opisuju.
    (ja, 2. avgust 2020 14:16)

    # Link komentara

  36. @@@@Kablar
    Kao prvo nije kulturno nekom reci da laze,jos ako ga ne poznajes,kao drugo, Partizan se nigde nije parkirao,ni pre ni posle penala.Sta ti govore korneri 14:3 u korist Partizana.Utakmicu sam juce gledao onako u prolazu preko interneta,inace sam navijac Bajerna,zivim u Nemackoj.Ponekada pogledam na internetu fudbalska zbivanja u Srbiji.Srbska fudbalska liga je iskvarena,upravo zahvaljujuci vama crvenima.
    (Kablar, 2. avgust 2020 14:15)

    # Link komentara

  37. Ja sam za to da se CZV dodjeli titula u narednih deset godina, a da se igra pro forme radi. Onda nece biti saopstenja od strane CZV. Srbija ce tada biti bolja za zivot.
    (Steve-56, 2. avgust 2020 14:13)

    # Link komentara

  38. Niko ne prica o izmisljenom korneru pre penala.
    Sto se tice penala mislim da je sudija jedva cekao da ga svira. Pogledajte u naprimer premijer ligi. Sudija upozorava igrace pre kornera da nema guranja i povlacenja pre izvodjenja, nekada cak i kad se korner izvede i lopta je u letu. Ovde suduja Grujic svesno pusta obostrano guranje da bi dosudio penal. Ne retko ovo bi bio kontra faul.
    (kole66, 2. avgust 2020 14:08)

    # Link komentara

  39. Korner ne, penal da
    (65 chevelle, 2. avgust 2020 14:06)

    # Link komentara

  40. Ovo ne treba komentarisati. Očekujem saopštenja posle svakog kola.
    (Melita Sandić, 2. avgust 2020 13:56)

    # Link komentara

  41. Ovo je klasik poslednjih par godina iz kuće Zvezde, držte lopova. Pritisak od samog starta i stvaranje slike koja Zvezdi odgovara. Penal čist, nema nikakve sumnje. E sada, što se to desilo u 5 minuta do kraja...... to je druga stvar.
    (Sale ns, 2. avgust 2020 13:55)

    # Link komentara

  42. @Najgora liga u Evropi. Tolkio ste zaostali da niste u stanju ni VAR da uvedete. Godinama vas ismijava čitav fudbalski svijet.
    (Nexus, 2. avgust 2020 13:05)


    Partizan vec godinama insistira na VAR-u,pogodi koji klub je protiv njega? Bravo,isti ovaj sto izdaje saopstenja za ocigledan penal da prikrije izmisljen u svoju korist.
    Kazu brinu se da nema para za to a valjaju se u drzavnim novcima,imaju veci budzet od cele lige zajedno dok im drzava regulise dugove.Terzicev sin sedi u komisiji koja odlucuje o VAR-u.
    Inace su zvanicni sampioni Evrope u broju dosudjenih penala,igraju sklanjalice sa 90% lige i kordinirano vrse hajku na Partizan sa filijalama jer znaju da idu u kanal ako ne uzmu titulu.
    Primera radi,prosle godine je isti taj sudija Bojan Nikolic,koji je juce poklonio penal protiv Pazara,unakazio Napredak u Krusevcu sviravsi prvo izmisljeni penal za Zvezdu pa onda slobodnjak na 18m u 100. minutu koji je bio kontrafaul.Zvezda okrece i pobedjuje,mislis da se neko oglasio iz Napredka na lopovluk i kradju? Sve jasno prijatelji,pozdrav.
    (Qwerty, 2. avgust 2020 13:55)

    # Link komentara

  43. Zvezda je najgora ,prošle sezone u Ligi Šampiona dala je tri gola a primila
    dvadeset u samo šest utakmica.Oni kukaju odmah jer žele trofej bez ikakve
    igre.Jer misle ako se zovu Crvena Zvezda svi timovi na Svetu moraju da ih se
    plaše.
    (Dr.Zoran Živančević ,dipl.ing., 2. avgust 2020 13:51)

    # Link komentara

  44. Kad vec lazes, lazi sa.smislom , a ne ovako sto je lako proverljivo. Ibise te kompleksi Gordane, poradi na tome
    (maleno uplakano grobarče, 02. avgust 2020 13:36)

    maleni, Zvezda nije dosla na sednicu na kojoj se glasalo o VAR tehnologiji. To je istina. Zasto nije dosla, pa recimo zbog onakvih "penala" kao juce sto vam se stalno sviraju.
    (...., 2. avgust 2020 13:48)

    # Link komentara

  45. Од бескичмењака и гмазова из јсдп више ме нервирају само лопови и билмези у улогама важних и битних људи у Црвеној звезди!
    (Црвена звезда 1913, 2. avgust 2020 13:48)

    # Link komentara

  46. Svetski sampion u izvedenim penalima izdao saopstenje jer se lasi da ce mu titula biti ugrozena.
    (mmm, 2. avgust 2020 13:47)

    # Link komentara

  47. Ajde daj dokaz da je taj klub na koji insinuiraš proriv VAR tehnologije. Zvezda zbog LŠ ima instaliran VAR sistem. A ko će da plati tAj sistem od Subotice do Surdulice. Šest kamera i reportažana kola
    (NY, 02. avgust 2020 13:03)

    Kud ces veci dokaz od toga da ne dodjes na sednicu na kojoj se glasalo o VAR tehnologiji.
    (...., 2. avgust 2020 13:46)

    # Link komentara

  48. Crno beli lopovluk i licemerje. Cela Srbija im skandira da su lopovi.
    (Boke, 2. avgust 2020 13:45)

    # Link komentara

  49. Ako je ovo penal onda bi u svim mecevima bilo izmedju 10 i 15 penala,a ja to jos nisam nigdje vidio.
    (BOSS, 2. avgust 2020 13:44)

    # Link komentara

  50. Klub koji je protiv uvodjenja VAR tehnologije daje sebi za pravo da komentarise sudjenje.Kolika kolicina licemerja uzas.
    (freeman, 2. avgust 2020 12:48)

    A VAR ce promeniti sta tacno?
    Svedoci smo da i sa varom ima bas puno gresaka svuda po Evropi(prednjace Eng i Tur).
    I kad uvedu var opet ce biti kuknjave kao i do sad jer ce onda biti da sede NEstrucni ljudi.
    I uvek ce biti "nesto drugo"
    (Dusan, 2. avgust 2020 13:44)

    # Link komentara

  51. Suviše volim fudbal da bi pratio našu ligu.Ovakve stvari ne mogu čak da prodaju u Africi i južnoj Aziji.
    (Adam, 2. avgust 2020 13:44)

    # Link komentara

  52. Још једна срамна епизода домаћег фудбала!
    Срамотни пенали и јадна саопштења, људи који(на срамоту својих навијача) представљају два клуба, обележиће и ово првенство!
    (Црвена звезда 1913, 2. avgust 2020 13:44)

    # Link komentara

  53. @smeh 'Negde se svira ovakav "prekršaj", kao ovde što je slučaj, a negde ne, kao što je bilo na utakmici Srbija - Švajcarska'
    E pa taj sudija je kaznjen i odmah iskljucen sa prvenstva zbog nedosudjivanja tog penala za nas i to je oznaceno od strane FIFA-e kao jedna od najvecih sudijskih gresaka ikada.
    (Tako, 2. avgust 2020 13:44)

    # Link komentara

  54. @@@Kablar
    Kao prvo, lazes da nisi navijac Partizana. Kao drugo, naravno da je "drugi tok igre" kad dodjes u prednost jednog gola iz poklonjenog penala 5 minuta pred kraj. Do tog trenutka si napadao, a posle mozes da parkiras autobus ispred svog gola, ispucavas lopte, izazoves incident pri prvom kontaktu, jer protivnik je nervozan...da ne pricam o kradji vremena izlezavanjem na travi posle svakog faula protivnika i simuliranjem...ovo poslednje ste pokazali kako se radi u derbiju u kupu.
    (Stari cigan, 2. avgust 2020 13:43)

    # Link komentara

  55. Poenta price je sto se ovakvi penali protiv zvezde i partizana nikad ne bi svirali. Cirkus liga!
    (Gradjanin, 2. avgust 2020 13:43)

    # Link komentara

  56. Da li je bio penal kad je Boaciu bukvalno skinut dres u finalu kupa 2017?
    (Borky, 02. avgust 2020 13:23)

    Naravno da jeste, a da li je bio penal za vas juce ili ono protiv Indjije?!
    (...., 2. avgust 2020 13:41)

    # Link komentara

  57. Prvo kolo buka!!!!! Uprave u zatvor!! Kompletne. Sta ce biti par kola pre kraja, sudije nece smeti na teren da nam sude kao i Partizanu.

    Rukovodstva se tale svako leto, prezivljavaju na zaludnosti omladinaca, lože ih od prvog kola, stvaraju zlu krv medju decom, a oni ispijajuci viski i espreso broje lovu svako leto.
    To sto prodaju decu kao subotom na pijaci i uzimaju starce i neproverene igrace zarad procenta je za zatvor, korupcija i kriminal na visokom nivou.

    Obe ekipe ukazom poslati u najnizi rang, jer su pokazale da za bolje nisu, brukaju nas godinama. Ovde dve postene utakmice ne mogu da dobiju cisto, zato ih u Evropi isprase ispodprosecne ekipe,o onim ozbiljnijim da ne govorim.
    (legolas, 2. avgust 2020 13:40)

    # Link komentara

  58. @ Nexus Naravno da su u stanju da uvedu var, ali zvezda je protiv njega, citavoj toj interesnoj grupi koja radi sve samo da ona bude prva, ne ide u prilog uvodjenje var-a
    (Gordan, 02. avgust 2020 13:25)

    Uplakani...Zvezda je glasala za var i na poslednjoj sednici, pre korone je doneta odluka da se uvede. Zbog korone odlozeno uvodjenje.
    "
    Postojale su dileme, ali sada ih više nema. Srbija će se od sezone 2021/2022 definitivno pridružiti grupi zemalja koje su svoje elitno fudbalsko takmičenje oplemenile video-tehnologijom. To je u intervju za sajt FSS potvrdio generalni sekretar krovne fudbalske organizacije Jovan Šurbatović."

    Kad vec lazes, lazi sa.smislom , a ne ovako sto je lako proverljivo. Ibise te kompleksi Gordane, poradi na tome
    (maleno uplakano grobarče, 2. avgust 2020 13:36)

    # Link komentara

  59. Nadam se da ce Grujica kazniti do kraja sezone,bruka i sramota.
    (Darke, 2. avgust 2020 13:36)

    # Link komentara

  60. Različito je: prvo drže dvojicu igrača Partizana a i trećeg bi al' nema ko. Drugo, Tomane drži prot. igrača za nogu a onda pada sa zadrškom, jako vešto, radi se o dobro obučenom igraču za koga nema problema da prevari i mnogo manje kvarnog sudiju od Nikolića Bojana, koga i ne treba varati. On jedva čeka! Tomane ne zna ništa iz fudbala ali zvezdinu "školu" je završio, svaka njemu čast. Šteta za takav talenat od čega će neko drugi imati koristi.
    (Nismo isti, ma jok!, 2. avgust 2020 13:34)

    # Link komentara

  61. Ovde svi koji tvrde da je penal, a znamo za koji klub navijaju, mogu da vide penal tek kad pogledaju veoma usporeni snimak, gde se vidi povlacenje dresa. Medjutim, u fudbalu je ovo uobicajeno, nema maltene kornera gde nema ovakvog vucenja za dres, da li sto odbrambeni vuku napadace ili napadaci vuku odbrambene. i u ovoj situaciji kada bi se nalizirali svi igraci, video bi se i faul igraca Partizana nad Napretkovim igracima. Da li treba suditi ovakve faulove? Naravno da ne, inace bi trebao svaki korner da se gleda sa VAR-om. Postavlja se pitanje kako je sudija video ovo povlacenje u delicu sekunde? I interesantno je kako Partizan dobija vecinu penala u poslednjih 5-10 minuta utakmice, ali samo kad gube ili je nereseno. Tada protivnicki igraci ne smeju ni da disu u pravcu igraca Partizana jer ce biti svirna penal i dobiti zuti za to.
    (Pedja, 2. avgust 2020 13:29)

    # Link komentara

  62. @ Nexus Naravno da su u stanju da uvedu var, ali zvezda je protiv njega, citavoj toj interesnoj grupi koja radi sve samo da ona bude prva, ne ide u prilog uvodjenje var-a
    (Gordan, 2. avgust 2020 13:25)

    # Link komentara

  63. Ne navodno povlacenje za dres, nego POVLACENJE za dres igraca prema kojem je upucena lopta. Hoces da kazes kad je Jap Stam povlacio za dres u 16-metara Komljenovica, da nije bio penal za SCG?! Penal cist kao suza za razlikuod vaseg, koji je po obicaju smejurija.
    (...., 02. avgust 2020 13:08

    Da li je bio penal kad je Boaciu bukvalno skinut dres u finalu kupa 2017?
    (Borky, 2. avgust 2020 13:23)

    # Link komentara

  64. Negde se svira ovakav "prekršaj", kao ovde što je slučaj, a negde ne, kao što je bilo na utakmici Srbija - Švajcarska ili možda jedan od derbija gde igrač Partizana skida dres igraču Crvene Zvezde. Ispada da je do sudije hoće li ili neće dosuditi. E sada da se ovo dešavalo na drugoj strani da li bi Napredak dobio penal? Čisto sumnjam. Uglavnom smešan početak ovog cirkusa od 20 klubova.
    (Smeh, 2. avgust 2020 13:22)

    # Link komentara

  65. Korner, ne penal.
    (Sabac, 2. avgust 2020 13:21)

    # Link komentara

  66. I sad, umesto da Terza objasni kako njegove excel tabele nisu smanjile dug iako su dve godine igrali ligu sampiona, on okrece na ovu pricu sa penalom da bi zabasurio nesto mnogo vaznije.
    (Realan, 2. avgust 2020 13:16)

    # Link komentara

  67. Ignorisati glupo i pokvareno saopštenje kojim samo možeš kaznu da zaradiš. To bi uradio svako iole sposoban da pametno razmisli i pragmatično reši stvar. Ali, šipak! Ćeraćemo se do sutra, do prekosutra i do sudnjega dana ako treba a treba bogumi!
    (Ovde takvih nema!, 2. avgust 2020 13:15)

    # Link komentara

  68. Čudo da ovaj Ostojić nije ležao satima dok ne udju ambulantna kola i hop odjednom mu nije ništa kao u derbiju
    (mm, 2. avgust 2020 13:13)

    # Link komentara

  69. Ljudi ne objavljujte vise komentare crveno belih seka koje samo troluju, da li je moguce da imaju obraza da komentarisu oni koji podrzavaju jedan klub i sistem koji je kancer srpskog sporta i drustva! Sto ne kazu zasto je Partizan igrao juce svoj mec po onakvoj zegi a ne u nocnom terminu, a tako mu je namjesten isti termin u srijedu u N. Pazaru, da nije mozda slucajno dobio ovakav raspored u prvih 5 kola, za razliku od miljenice..
    (Vladan, 2. avgust 2020 13:13)

    # Link komentara

  70. U slučaju Mitrović igrač je sa ibe ruke obuhvatio Mitrovića. Ovde je navodno povlačenje za dres. Da li igrač zbog povlačenja nije mogao da skoči?
    (NY, 02. avgust 2020 12:37)

    Ne navodno povlacenje za dres, nego POVLACENJE za dres igraca prema kojem je upucena lopta. Hoces da kazes kad je Jap Stam povlacio za dres u 16-metara Komljenovica, da nije bio penal za SCG?! Penal cist kao suza za razlikuod vaseg, koji je po obicaju smejurija.
    (...., 2. avgust 2020 13:08)

    # Link komentara

  71. @@Kablar

    Naravno da nije penal odlucio,jos je imalo da se igra(sa nadoknadom 10 minuta)za deset minuta moze se puno cega desiti u fudbalu,izgleda da ti ne razumes sta znaci u fudbalu"drugi tok igre".Nisam navijac Partizana,samo sam objektivan,penal je postojao,tacka.Vi crveni cutite sto se tice penala,i priznatih ne postojecih golova,upravo protiv Partizana.
    (Kablar, 2. avgust 2020 13:08)

    # Link komentara

  72. Sampioni nemorala se javljaju sa saopstenjem...
    (Gogo, 2. avgust 2020 13:06)

    # Link komentara

  73. Veze sa penalom nema. Klasicna borba za poziciju kao kod apsolutno svakog kornera.
    (Ljubisa Livaac, 2. avgust 2020 13:06)

    # Link komentara

  74. Najgora liga u Evropi. Tolkio ste zaostali da niste u stanju ni VAR da uvedete. Godinama vas ismijava čitav fudbalski svijet.
    (Nexus, 2. avgust 2020 13:05)

    # Link komentara

  75. Daj ljudi da se ne lazemo srpski fudbal je obrukan odavno, problem je samo sto nikako da prestane sa brukanjem nego je sve gori, garantujem da zadnjih 20 godina nema postene titule.
    (Zalosna Sova, 2. avgust 2020 13:05)

    # Link komentara

  76. Ko o cemu .......
    (misa87, 2. avgust 2020 13:05)

    # Link komentara

  77. Klub koji je protiv uvodjenja VAR tehnologije daje sebi za pravo da komentarise sudjenje.Kolika kolicina licemerja uzas.
    (freeman, 02. avgust 2020 12:48)

    Ajde daj dokaz da je taj klub na koji insinuiraš proriv VAR tehnologije. Zvezda zbog LŠ ima instaliran VAR sistem. A ko će da plati tAj sistem od Subotice do Surdulice. Šest kamera i reportažana kola
    (NY, 2. avgust 2020 13:03)

    # Link komentara

  78. Kada je Boaciju igrac Partizana skinu dres onda za grobare to nije bio penal. A sada za troduplo manje povlacenje zapenili da dokazu da je bio penal. Licemerno zar ne?
    (POPE, 2. avgust 2020 12:59)

    # Link komentara

  79. Da se razumemo, sve mi je jedno ko će da bude prvi. 
    Po tvojim pravilima, faul se svira samo ako je napravljen nad igračem kome je lopta upućena? 
    VEOMA, VEOMA zanimljivo gledište. I vrlo dobro poznavanje pravila. Drugi mogu da se tuku do mile volje? Molim te da nas prosvetliš poznavaoče pravila.
    (izhlapjeli starac, 02. avgust 2020 11:04)



    Direktan slobodan udarac se dosuđuje protivničkom timu ako igrač učini bilo
    koji od sedam prekršaja na način koji sudija ocenjuje kao NEPAZLJIV, BEZOBZIRAN
    ili upotrebom prekomerne snage:
    1. Udari ili pokuša da udari nogom protivnika,
    2. Saplete ili pokuša da saplete protivnika,
    3. Skače na protivnika,
    4. Napada protivnika,
    5. Udari ili pokuša rukom da udari protivnika,
    6. Gura protivnika,
    7. Startuje (uklizava) u protivnika.
    Direktan slobodan udarac isto tako dosuđuje se protivničkom timu ako igrač
    učini bilo koji od sledeća tri prekršaja:
    1. DRZI PROTIVNIKA!!!!


    Da li ga je drzao, jeste. Sta vam tu sad nije jasno?

    Penal cist kao suza, za razliku od vaseg...
    (...., 2. avgust 2020 12:58)

    # Link komentara

  80. Cela nacija plakala za povlacenje Mitrovica protiv Svajcaraca i kako nam je zlikovac Brih oteo pobedu, a sada za isti duel zvezdasrbija tvrdi da nije penal?!
    Licemeri!
    (Gregoff, 2. avgust 2020 10:05) # Link komentara

    Isto tako nas je jugoslovenska nacija uveravala da Milenković nije vukao Boaćija u finalu Kupa.
    (Sofronije, 2. avgust 2020 12:54)

    # Link komentara

  81. Čist penal, ovde se samo postavlja pitanje da li bi i za drugu stranu bio sviran.
    (први српски бек, 2. avgust 2020 12:51)

    # Link komentara

  82. ljudi briga nas jeli penal ili nije.oni veze nemaju i nemaju sta da traze u borbi za titulu.napred zvezdaa
    (djenka, 02. avgust 2020 12:29

    Za početak dajte gol u derbiju ?
    (Koja, 2. avgust 2020 12:49)

    # Link komentara

  83. Klub koji je protiv uvodjenja VAR tehnologije daje sebi za pravo da komentarise sudjenje.Kolika kolicina licemerja uzas.
    (freeman, 2. avgust 2020 12:48)

    # Link komentara

  84. @Kablar
    Po tebi, penal u 85.minutu pri rezultatu 1:1 nije odlucio pobednika??? Interesantno...svasta sam jos procitao dole, ali ovo tvoje je sami vrh grobarske antilogike.
    (Stari cigan, 2. avgust 2020 12:48)

    # Link komentara

  85. Stvarno je haos sta je svirano. Mislim, ne treba ni zvezda da se pravi mutava ali ono je stvarno bilo sramotno.
    (4k4.D.Dex, 2. avgust 2020 12:46)

    # Link komentara

  86. Šta mislite, ko će ove sezone da obnaroduje više žalbi i saopštenja i ko će da da veću lovu za derbi? Izgleda da će biti mrtva trka po broju dosuđenih penala i priznatih golova iz ofsajda, sklanjanja Zvezdi i Partizanu...
    (Beograđanin, 2. avgust 2020 12:43)

    # Link komentara

  87. Hahaha cirkus, a prvo je on povukao igraca broj 4....
    (mich, 2. avgust 2020 12:42)

    # Link komentara

  88. Niko ovde ne može biti objektivan, ljudi se podelili na dve strane i to je to... Mene je najviše nerviralo kad je zvezda vršila velikinpritisak za vreme toleta, i sve svaljivali na njega. Ove godine naša uprava bulazni o ukradenoj tituli a gube od radnika iz surdulice... Sad će biti svađa kome više sudije pomažu, treba i jedne i druge kazniti, uzeti 3 boda zbog svađanja, ko malu decu kad kažnjavaš, pa nek samo vade saopštenja svako kolo... Nije ovo fudbal, više je politika...
    (mišo, 2. avgust 2020 12:41)

    # Link komentara

  89. Ne znam... recimo dogovorite se ... mada je nemoguće jer se radi o Vama.

    Milenković-Boaći i ovo juče... samo odgovor tražim još bolje ŠTA STE TAD PISALI?

    Tavamba-Manojlović i Mustafa-Žander... takođe molim za odgovor... ništa više od toga ne tražim.


    Ne trudite se... kako Vam kad odgovara... eto toliki ste Vi LJUDI.
    (Smogovci, 2. avgust 2020 12:40)

    # Link komentara

  90. Cela nacija plakala za povlacenje Mitrovica protiv Svajcaraca i kako nam je zlikovac Brih oteo pobedu, a sada za isti duel zvezdasrbija tvrdi da nije penal?!
    Licemeri!
    (Gregoff, 02. avgust 2020 10:05)

    U slučaju Mitrović igrač je sa ibe ruke obuhvatio Mitrovića. Ovde je navodno povlačenje za dres. Da li igrač zbog povlačenja nije mogao da skoči?
    (NY, 2. avgust 2020 12:37)

    # Link komentara

  91. Oce kupi lisica?
    (Marinko, 2. avgust 2020 12:36)

    # Link komentara

  92. Navikli da kradu Partizan i sad kada im je sviran potpuno regularan penal skacu kao oparenu. Sekta je to.
    (Sah mat, 2. avgust 2020 12:34)

    # Link komentara

  93. Vidim prica se o nekakvim silnim penalima za Zvezdu, ovo ono. Komsije iz Humske, ko ce vama ugoditi. Jel to mi treba da budemo jednaki po svim parametrima sudjenja (penali, kartoni, itd) da bi to po vama bilo pravedno? Valjda treba da analiziramo svaku situaciju posebno, jel bio penal, jel bio karton, jel bio ofsajd, itd. Mnogo je postenije tako, nego ovako licitirati sa brojkama. Pa da vidimo za koga se zaista navlaci. A nekako mi se cini da ste upravo vi najcesce u centru skandala srpskog fudbala.
    (Stari cigan, 2. avgust 2020 12:33)

    # Link komentara

  94. A Vitas kada zabije lakat u lice to niko ne vidi... Po meni neinteligentan potez igraca Napredka, Vitas ne bi dao gol da 10 puta izadje sam 1 na 1 sa golmanom, ali nema veze...Partizan realno igra katastrofa, tako da nema zime...
    (Straight Outta München, 2. avgust 2020 12:32)

    # Link komentara

  95. ljudi briga nas jeli penal ili nije.oni veze nemaju i nemaju sta da traze u borbi za titulu.napred zvezdaa
    (djenka, 2. avgust 2020 12:29)

    # Link komentara

  96. Prosle godine ekipa kojoj je dosudjeno najvise penala po broju utakmica na svetu kuka kako je nekom dosudjen penal .. ja mogu da razumem da je neko pristrasan ali da je bolestan ne mogu .. ovo je posledica onog sto vi radite vec dug niz godina .. a ovaj sto ga drzi za dres jer je navikao po beton ligama i seljackom fudbalu da je to normalno jer da neki sudija dosudi to tamo ne bi ostao ziv .. uzroci svih problema su dublji od onog sto vidite
    (markooo, 2. avgust 2020 12:27)

    # Link komentara

  97. Prvo,KOMPLETNO rukovodstvo FSS smeniti.
    Dovesti mlade i neukaljane ljude, sportiste, mozda,za pocetak i ponekog stranca.
    Zatim Zvezdu i Partizan premestiti u najnizi rang takmicenja.
    Sprovesti hitnu privatizaciju ova dva kluba,i ostalih parazitskih tvorevina.

    U suprotnom,ovakva pisma i "ratove" cemo morati jos dugo da pratimo jer se u nasem drzavnom fudbalu ocigledno nalaze slobodni novci. Pa ko pre ugrabi za sebe!
    (Redfixer, 2. avgust 2020 12:25)

    # Link komentara

  98. vuletićev botiću,pobrkao si nešto.
    nem' ja veze sa tima.
    ja samo malo pokušavam da napravim red ovde,nema smisla da vas puštaju da pišete svašta.
    raspravljati gluposti a ne videti očigledno; Grujić je sudio tako da partizai mora da pobedi.
    (vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal, 2. avgust 2020 12:24)

    # Link komentara

  99. Sta ste se uzbunili zbog penala?Ako sudija pokaze na belu tacku,onda je bio faul u senaestercu ili nedozvoljeno igranje rukom,to se naziva jedanesterac.Partizan je pobedio sa 3:1,nije sa 2:1 da bi penal bio odlucujuci za pobedu.Mozda bi pobedio sa 4:1 da nije bilo penala(drugi tok igre) fudbal se ne uci sa tv ekrana,fudbal se trenira,ko je fudbaler razumece me.Ako jedna ekipa izvede 14 kornera,druga samo 3,sta vam to govori fudbalski "strucnjaci"?
    (Kablar, 2. avgust 2020 12:22)

    # Link komentara

  100. Korner nije ni trebao da svira, nije ga bilo.
    Pre tog spornog povlačenja, igrač partizana vuče za dres igrača Napretka koji se kreće pri izvođenju kornera. Igrač nad kojim je sviran penal prethodno vukao igrača koji je penal napravio. Tri kiksa sudije prethode sviranom penalu. Sudija ignoriše dva faula istog tipa nad igračima Napretka i svira penal partizanu, u svega pet sekundi. Grujića i slične poslati u penziju.
    (Vasketb, 2. avgust 2020 12:21)

    # Link komentara

  101. Da li je faul? Jeste. Da li je penal? Nije. Ozbiljno nisam siguran da li bi Savo svirao ovaj penal
    (srb, 02. avgust 2020 10:18)

    Hahha znači faul u 16m jeste ali isto tako penal nije??
    (M4R3, 02. avgust 2020 10:37)

    Jesi li ti čuo za zvezdasrbija pravilo, "jeste faul, ali to se jednostavno ne svira (osim u korist Zvezde)". Tako je Beron napravio više nego očigledan faul nad Lendejlom u poslednjim sekundama finala Kupa, ali to se ne svira, Beron napravio četvorokorak za pobedu, ali ni to se ne svira u finišu utakmice. Isto tako se ne sviraju ni ovakvi penali, iako je faul. Pogotovo ne za Partizan. Pravila treba da su podređena Zvezdi, time sudije treba da se rukovode, inače i ih treba najoštrije kazniti.
    (to se ne svira, 2. avgust 2020 12:18)

    # Link komentara

  102. Regularniji penal od svih proslogodisnjih zvezdinih. To sto igrac ne glumi i ne padne, ne znaci da nije zaustavljen u nameri da skoci i postigne pogodak.
    (lazi svuda oko nas, 2. avgust 2020 12:16)

    # Link komentara

  103. Cela nacija plakala za povlacenje Mitrovica protiv Svajcaraca i kako nam je zlikovac Brih oteo pobedu, a sada za isti duel zvezdasrbija tvrdi da nije penal?!
    Licemeri!
    (Gregoff, 02. avgust 2020 10:05)

    Ili još bolje, setimo se penala koji je Stam napravio nad Jugovićem na SP 1998. godine... mnogo banalniji prekršaj, a ipak je bio penal.
    (Mr. Bojangles, 2. avgust 2020 12:15)

    # Link komentara

  104. Čist penal!
    (Boki, 2. avgust 2020 12:12)

    # Link komentara

  105. Ja ne znam šta je ovde sporno. Jedan grač Napretka obgrlio Vitasa sa dve ruke u kaznenom prostoru, dok drugi hoće da pokida dres Ostojiću koliko ga vuče i čupa. Kada je na SP Brih nije svirao Srbiji penal za ovakvo povlačenje na Mitroviću, svi ovi što sada tvrde da nije penal su plakali nad neviđenom nepravdom.
    (hoćemo Briha u srpskom fudbalu, 2. avgust 2020 12:11)

    # Link komentara

  106. zasto su zvezdaci glasali protiv vara?

    e ako nece var neka im sad
    (s4, 2. avgust 2020 12:11)

    # Link komentara

  107. Penal nije postojao. Prvo diskutabilni korner a drugo kao što je povučen igrač Partizana tako su odgurnuti i igrači Napretka. Sudija je navijački dosudio penal!
    (Miki, 2. avgust 2020 12:10)

    # Link komentara

  108. Cist penal. Sta ima koji moj da ga cupa za dres u 16.
    (johnny, 2. avgust 2020 12:09)

    # Link komentara

  109. Korner pre penala vrlo verovatno nije bio, ali to je zaista bila mala greska sudije koja se cesto desava na utakmici jer je golman prosao rukom blizu lopte i iz gomile uglova je verovatno izgledalo kao korner. A pri izvodjenju kornera bila su istovremeno dva slicna prekrsaja za cist penal. Posto ne mogu da se sude dva penala za jedan napad, sudija je uradio dobro sto je sudio samo jedan penal.
    Jos jednom ponavljam, sramotno pismo uprave Zvezde i to u prvom kolu prvenstva. Sramotno !!!!
    (Makarije, 02. avgust 2020 10:40) Možda je nepostojeci korner pre gola po tebi mala greska, za UEFA nije! Bas je na jednoj utakmici u Istanbulu, na kojoj je Besiktasu sudio Mazic a ovaj Grujic bio iza tog gola, sudjen domacinu nepostojeci korner posle koga je pao gol. Tu utakmicu, kao i tu celu sezonu Mazic je sudio izvanredno - ali posle te greske koja je bila presudna nije više ništa sudio te sezone u Evropi. To su KRUPNE, a ne sitne greske! I bas je ovaj Grujic napravio previd tada. Ne zaboravite da je Mazic bas zbog pomoćnika kod golova i njihovih gresaka mnogo toga izgubio: jeste sudio finale LS, ali pre toga nije sudio ništa veliko a godinama je bio najbolji - zbog gluposti te dvojice nijedno polufinale LS nema, niti finale LE, niti na EP ili SP neki veliki meč! A trebalo je da sudi sve to, samo da Grujica i one dvojice koja su se smenjivala iza drugog gola nije imao za “pomoćnike”.
    (veliki strumf, 2. avgust 2020 12:07)

    # Link komentara

  110. Skolovani razumeju poentu poredjenja,neskolovani pisu ovako,doduse ne bas skroz neskolovani posto vidimo da znaju slova sto je ipak pohvalno.
    Mi ne sumnjamo da volite vasu lijepu i nikad to nismo osporili...
    (Dejan CZ, 02. avgust 2020 11:45)

    Školovani Dejan - sam sebi persira.
    (neutralni felš, 2. avgust 2020 12:06)

    # Link komentara

  111. Krenula saopstenja, a tek prvo kolo?!
    (X, 2. avgust 2020 12:04)

    # Link komentara

  112. Da se normalnom coveku ogadi zivot a ne smrdljivi ling long fudbal u Srbiji,dva najveca parazita i kancera u svetu fudbala a uz to kada procitam komentare nekakvih navijaca ovde zakljucujem da nama kao naciji ni bog otac ne moze pomoci
    (nema ovde leba, 2. avgust 2020 12:04)

    # Link komentara

  113. Svi pricate o penalu a niko ne primecuje da je pre tog duela u toj guzvi igrac Partizana povukao za dres igraca Napretka sa ledja i da je vec tu trebao biti dosudjen faul za Napredak i zuti karton igracu Partizana.
    (Nenad, 2. avgust 2020 12:03)

    # Link komentara

  114. videli smo prosle sezone da ipak ne moze bez "male" pomoci sudija koju je zvezda konstantno imala..vrag je odneo salu..mora se isto kao oni, pa u derbiju se odlucuje sta i kako..a zna se ko je kvalitetniji..
    (coyote, 2. avgust 2020 12:02)

    # Link komentara

  115. Pitam sve normalne navijače zvezde (mišljenje neobjektivnih me ne zanima) , koliko je Partizan trebao saopštenja da izbaci u protekle 3 sezone i koliko je nepostojećih penala svirano u tom periodu za vaš klub?
    (društvance iz predgrađa, 02. avgust 2020 11:45)

    Trebao je da izbaci za svaki ocigledan dogadjaj? Koliko ih je bilo prosle godine i zasto niste? Ne spinujte vise, to radite cijelo vrijeme, druge optuzujete za svoje radnje.
    (Banja Luka, 2. avgust 2020 12:01)

    # Link komentara

  116. Kakav skandal od naseg fudbal (nije ni zvezda nista bolja).
    Vuku se svi medjusobno i 5s pre upucivanja lopte iz kornera. Umrsto da zaustavi izvodjenje kornera, podeli kartone i da novi znak za izvodjenje, on pusta vucenje, daje znak za izvodjenje i onda svira penal, jad i beda.
    (neprijatelj nam nije potreban, 2. avgust 2020 12:01)

    # Link komentara

  117. Opet neka dogovorena prepucavanja izmedju ovih naprednih kvazi-uprava, iako se oba penala normalno sviraju u 90% Evropskih liga, ali ako se narod stalno slasti sendvicima sto ne bi i jedan 'doktor' i 'profesor'
    (Arthas, 2. avgust 2020 11:59)

    # Link komentara

  118. Ovu bruku od fudbala je sramota pratiti. Beogradski "blizanci" se takmiče ko će više da kuka, ne zna se ko je gori, a drugi klubovi na nivou FK "Borac" Sakule. Ne znam što i komentarišem...
    (Milan, 2. avgust 2020 11:59)

    # Link komentara

  119. Zašto ne napišete da pre toga nije bio korner? Korner je najsporniji, na snimku se jasno vidi da korner nije postojao! Grujic je prvo i krenuo da pokaze da je gol aut pa se predomislio! Prvo dosudio nepostojeci korner, pa penal u 85. minutu koji je u najmanju ruku sumnjiv! Sve to posle tendencioznog sudjenja od 3. minuta i orgog žutog kartona, a potom i gomile kartona kojima je čašćavao igrače Napretka. Za ove koji pričaju o penalu nad Mitrovićem: njega su držala DVOJICA IGRAČA, ovde je obostrano povlacenje i levi lakat u glavu od strane Vitasa. Ko to ne vidi - brzo kod očnog. Dakle, nije u pitanju samo penal već tendenciozno sudjenje od početka do kraja meča! Kad Savo za 90 min nije imao nijednu primedbu, a na svakoj pripremnoj nebitnoj utakmici je utrcavao u teren - to sve govori!
    (veliki strumf, 2. avgust 2020 11:58)

    # Link komentara

  120. Cela nacija plakala za povlacenje Mitrovica protiv Svajcaraca i kako nam je zlikovac Brih oteo pobedu, a sada za isti duel zvezdasrbija tvrdi da nije penal?!
    Licemeri!
    (Gregoff, 2. avgust 2020 10:05) # Link komentara

    Zanimljivo je da je i sam Brih priznao da je pogrešio i da je bio penal.
    Pri svakom korneru ima povlačenja u kaznenom prostoru.Bitno je da odbrandbeni igrac u momentu kada se lopta sutne iz kornera pusti napadače i to se ne svira.Ako nastavi da ga Vuče,kao stoje ovde slučaj,tokom leta lopte u kazneni ka napadacuto je cist penal.
    (Zoran, 2. avgust 2020 11:57)

    # Link komentara

  121. U zvezdanaestercu se nisu pitali nista posle penala koji je dosudjen na 35 metara od gola Indjije ali im je cudno povlacenje za dres u sesnaestercu. Zanimljivo im je tumacenje fudbalskih pravila.
    (Prijateljska u Tirani, 2. avgust 2020 11:56)

    # Link komentara

  122. A da li je bio korner pre penala? Neeeee!
    (Darko 88, 2. avgust 2020 11:56)

    # Link komentara

  123. Bila su oba penala.
    (Aleksandar, 2. avgust 2020 11:54)

    # Link komentara

  124. Fudbal u Srbiji definitivno treba ukinuti!
    Drugo rešenje je da ga igraju samo Crvena zvezda i Partizan...
    (Objektivni Lala, 2. avgust 2020 11:50)

    # Link komentara

  125. Sta cemo sa ovim preposteni garagani?

    [link]
    (mm, 2. avgust 2020 11:47)

    # Link komentara

  126. Cela nacija plakala za povlacenje Mitrovica protiv Svajcaraca i kako nam je zlikovac Brih oteo pobedu, a sada za isti duel zvezdasrbija tvrdi da nije penal?!
    Licemeri!
    (Gregoff, 02. avgust 2020 10:05)
    Barem su dosledni,oni su tvrdili da nije penal posto ne vole svoju drzavu
    (Xnodeh,plavi bećar

    Evo ih julovci,saopstenja u njihovom duhu...Niko nista ne tvrdi nego uporedjuje dve situacije koje su sudije svirale i na koje navijaci ne uticu kako vi mislite nego dva indeticna slucaja se porede.Skolovani razumeju poentu poredjenja,neskolovani pisu ovako,doduse ne bas skroz neskolovani posto vidimo da znaju slova sto je ipak pohvalno.
    Mi ne sumnjamo da volite vasu lijepu i nikad to nismo osporili...
    (Dejan CZ, 2. avgust 2020 11:45)

    # Link komentara

  127. Prvo nije bio korner,za penal 50%.Zvezdin je bio čist ko suza.
    (Leo, 2. avgust 2020 11:45)

    # Link komentara

  128. Sve smišljeno unapred. Svi znamo ko je i čiji je sudija Danilo Grujić i ovo je urađeno sa namerom da se našteti Partizanu na startu prvenstva (ne mislim na pomenutu utakmicu već šire), a samim tim da se da kredibilitet zvezdi da nastavi sa svojom nameštenom ligom četvrtu sezonu bez posledica. Ovo je toliko očigledno iz čije je kuhinje da svako bar malo objektivan to primećuje.
    Saopštenje je bilo ekspresno spremljeno "kao" po dogovoru.

    Pitam sve normalne navijače zvezde (mišljenje neobjektivnih me ne zanima) , koliko je Partizan trebao saopštenja da izbaci u protekle 3 sezone i koliko je nepostojećih penala svirano u tom periodu za vaš klub?
    (društvance iz predgrađa, 2. avgust 2020 11:45)

    # Link komentara

  129. Очигледно свима осим гробарима да је прво повучен играч Напредка...
    (Bob Rock, 2. avgust 2020 11:43)

    # Link komentara

  130. Ne znam kako im nije glupo posle Indije bilo šta da kažu, bez trunke blama kao i obično.
    (saint, 2. avgust 2020 11:43)

    # Link komentara

  131. Ima ovde povlacenja, ali kad bi se za ovakve stvari sudili penali, bilo bi bi ih 5-6 u proseku na svakoj utakmici.
    Ne bi ga u zivotu svirao da je Partizan imao pozitivan rezultat u tom trenutku.

    Da se razumemo, na isti nacin se i Zvezdi sudi.
    Srpski fudbal je odavno dotakao dno.
    (luka, 2. avgust 2020 10:39)

    Pravo u centar,jeste da sam grobar ,ali pošteno retko se za ovakva povlačenja svira penal možda je malo i prestrogo... Ali sa druge strane kako samo nije sramota ovih iz Zvezde da pišu neko pismo i da se još žale,na osnovu nečega gde je po svim fudbalskim pravilima bilo presudno sudijsko uverenje?
    A na kraju da se razumemo iako sam grobar i trudim se da budem nepristrasan ,opet elemenata za penal je svakako bilo,svaka prekomerna upotreba sile u šesnaestercu se kažnjava penalom ,fudbalska pravila su jasna ,e sad od slobodnog sudijskog uverenja mnogo toga zavisi i to je to...
    Šta su tek čelnici Partizana trebali da urade nakon sviranog penala Zvezdi protiv Indjije gde se bukvalno iz aviona vidi da je neki blagi faul bio bukvalno na dva metra od šesnaesterca???
    Pa to je trebalo automatski da se prosledi UEFA-i da bi se Zvezda rigorozno kaznila zaradi neregularnosti u našem prvenstvu , kojih nema u tom obimu, verujem čak ni u nekim afričkim najnižim ligama !
    (Goran, 2. avgust 2020 11:42)

    # Link komentara

  132. Da se napravi peticija za ukidanje oba kluba. Ne da se prodaju, već samo ukidanje. Kako neko sa milionskim dugovima i neplaćenim računima može da posluje? Zlo su posejali da se Srbi mrze međusobno. Dokle više te podele na njihove i na naše?
    (Čobanska demokratija, 2. avgust 2020 11:40)

    # Link komentara

  133. Samo sekundu pre crnobeli broj 4 povlači crveno belog broj 3.Kako to sudija nije video?
    (robby, 2. avgust 2020 11:38)

    # Link komentara

  134. Problem je što ni korner nije trebalo dosuditi jer kod šuta, golman nije zakačio loptu
    (objektivan, 2. avgust 2020 11:36)

    # Link komentara

  135. Obostrano guranje isto kao kod svakog kornera, ni P od penala. Pogledajte samo reakciju igraca. Svi su krenuli kao drugoj strani terena, niko nije ni ocekivao da se dosudi penal. Znaju to u Savo i grobari vrlo dobro. Zato je Savo juce pobegao i nije dao izjavu. I zato grobari udruzeno kukaju o nekom penalu koji ne postoji.
    (Gossa placa Zeljko, 2. avgust 2020 11:34)

    # Link komentara

  136. Zvezda je jedini klub koji je izgubio titulu namestenu. To ne zaboravite.
    (NR, 02. avgust 2020

    Kao sto je i partizan izgubio namesten kup.Ne zaboravite.
    (komunalni budzet, 2. avgust 2020 11:33)

    # Link komentara

  137. Neverovatni ganeri, umesto da se pokriju usima, oni se bune za ovaj penal koji je ocigledan...a tomane koji je obgrlio stopera indjije dobija penal...sramna smo drzava
    (mile, 2. avgust 2020 11:32)

    # Link komentara

  138. Prvo kolo, sumnjiv penal i slaba igra Partizana a sa druge strane neverovatna opuštenost aktera u prijateljskoj utakmici Zvezde i Pazara. U saopštenjima 1:1.
    (Super liga, 2. avgust 2020 11:30)

    # Link komentara

  139. @Stevan
    ...Toliko ga je grlio da čovek nije mogao da se pomeri....
    Да није тај фудбалер NK Partizaи мислио да га,уместо противничког играча,грли Вулетић па зато није покушао да се ослободи?
    (Рајко, 2. avgust 2020 11:28)

    # Link komentara

  140. Koliko se ja razumem u fudbal obicno sudija kada vidi povlacenja medjusobna izdvoji te igrace i opomene ih pa pusti izvodjenje kornera tako da sve je jasno ja ne znam sta se Zvezda buni sacete videti koliko ce dobiti ovakvih istih penala
    (vele, 2. avgust 2020 11:28)

    # Link komentara

  141. Svake godine kuknjava ili sa jedne ili sa druge strane brda, s tim da je ovo prvi put da kuknjava pocinje u prvom kolu. Gade mi se i jedni i drugi.
    (Lord Ajvar, 2. avgust 2020 11:27)

    # Link komentara

  142. Navijam za Zvezdu svim srcem vec skoro 40 godina, bez obzira ko je vodi i sta se desava sa klubom, ali ovo pismo je sramotno. Pre svega radi se o pokusaju da se po svaku cenu pokrenu druge teme kako bi se napravila buka i skrenula paznja sa duga od 32 miliona koji je sada isplivao!!!!!
    Sto se tice samog penala, gledao sam bas malo kraj utakmice Partizana i navijao da ostane nereseno. Penal je cist kao suza, za svakoga ko bar malo poznaje fudbal. Da ne pricam o tome kako smo svi za prakticno isti prekrsaj nad Mitrovicem na svetskom prvenstvu opravdano kukali protiv neverovatne nepravde, a neki i trazili u tome svetske zavere. Korner pre penala vrlo verovatno nije bio, ali to je zaista bila mala greska sudije koja se cesto desava na utakmici jer je golman prosao rukom blizu lopte i iz gomile uglova je verovatno izgledalo kao korner. A pri izvodjenju kornera bila su istovremeno dva slicna prekrsaja za cist penal. Posto ne mogu da se sude dva penala za jedan napad, sudija je uradio dobro sto je sudio samo jedan penal.
    Jos jednom ponavljam, sramotno pismo uprave Zvezde i to u prvom kolu prvenstva. Sramotno !!!!
    (Makarije, 2. avgust 2020 10:40)

    Ma, ti ako si Zvezdin navijac, ja sam predsednik Amerike, ne lupetaj providno je.
    Penal stvarno nije bio, i tacka, jedino je sramna odluka sudije. Ne kazem da se i nama ne sviraju takvi penali, sudije, kad je u pitanju Zvezda ili Partizan idu linijom manjeg otpora, o to se promeniti nece, ali da je penal bio - sigurno nije.
    (nostalgija, 2. avgust 2020 11:27)

    # Link komentara

  143. Samo jedno pitanje za sve cigane zašto ste protiv uvođenja VAR-a kad toliko kukate za dosudjenim penalom??? Pa zato sto vi najvise namestate utakmice, zato što imate najvise dosudjenih penala na svetu u svim ligama sveta, zato što vam se sviraju penali van 16 metara
    (Gile Partizan, 2. avgust 2020 11:27)

    # Link komentara

  144. [link] ??????
    (Koja, 2. avgust 2020 11:26)

    # Link komentara

  145. Ko montira ove preglede? Katastrofa, ovde se ništa ne vidi šta se dešava...
    (Zii, 2. avgust 2020 11:24)

    # Link komentara

  146. Sta je ovde sporno -ne razumem
    (brka, 2. avgust 2020 11:24)

    # Link komentara

  147. @izhlapjeli starac
    komentar u skladu sa nickom, totalno
    (deda, 2. avgust 2020 11:23)

    # Link komentara

  148. Hajde malo budite posteni pa recite bi li za ovakvo obostrano povlacenje kod 1-1 u 86-om min bio sviran penal za Napredak ?
    (Chox, 2. avgust 2020 11:22)

    # Link komentara

  149. Ovo penal hahahahhahahahahahaha. Titovi pionircici ne javljajte se vise ove godine. Bruka i sramota....
    (Bari 1991, 2. avgust 2020 11:21)

    # Link komentara

  150. Odlican snimak,kao da su ga je Krizni stab montirao-nikom nista nije jasno!
    (matori 2, 2. avgust 2020 11:21)

    # Link komentara

  151. Čist penal, isti takav je sufjen nad Jugobićem na utakmici Jugoslavija-Holandija na SP 98 u Francuskoj.
    (dejandddddd, 2. avgust 2020 11:20)

    # Link komentara

  152. Penal čist kao suza, za razliku od zvezdinog.
    (Korzika, 02. avgust 2020 10:45)

    Verujes u to sto si napisao uplakani ?!
    U vasem paralelnom svetu sve je moguce
    (maleno uplakano grobarče, 2. avgust 2020 11:17)

    # Link komentara

  153. Penal ko suza
    (stručnjak za ugradjivanje plina u auto i analiticar za ugradjivanje plina u auto, 2. avgust 2020 11:17)

    # Link komentara

  154. Fudbal u Srbiji je krinka za kradju, drzavnih, i para od transfera igraca.
    Da je do fudbala, prvo sto bi se moralo uraditi je smanjiti ligu na max.10 klubova, sa cetvorokruznim sistemom.
    Druga stvar je strogo licenciranje klubova
    (finansije, infrastruktura, omladinski pogon,)
    Ovako stanje kakvi je danas, prakticno znaci da Srbija i nema fudbal.
    (sin lovca na medvede, 2. avgust 2020 11:14)

    # Link komentara

  155. Koji je penal suđen od dva evidentna, nad igračem koji je svo vreme držan i vučen za dres s leđa, ili nad igračem koji je svo vreme držan sa dve ruke neposredno ispred prvoopisanog. Oba penala su čista kao suza.
    (vukce, 2. avgust 2020 11:13)

    # Link komentara

  156. pazi ovi sto salju pismo za ocigledan penal,uhvatila ih panika cim imaju egal bodove,kad se budu odmakli na tabeli 15 bodova na njihov nacin bice ih briga za ovaj penal,fss ce im onda biti majka i maceha kad budu dobili brdo smesnih penala ko i uvek,pogledajte im samo juce penal,sta reci smejurija.njima nije dovoljno sto stoji cela drzava iza njih,nije im dovoljno sto kk i fk imaju neogranicene budzete ko zna odakle,dovode koga hoce i koga pozele da im nije problem ni milionska cifra po igracu,u njihovu korist je bukvalno sve i oni od prvog kola vrse pritisak na partizan koji krpi kraj sa krajem,koji se raspada u svim sportovima.ja da sam na njihovom mestu nebih se brinuo i kukao,imaju realno najbolji tim,podrsku saveza,sudije...titulu ce osvojiti laganica,prosetace se kroz ligu na njihov nacin.prosle godine su imali duplo gori tim od partizana pa su lagano osvojili titulu.sad imaju dobar tim i tu nece biti problema,sta se sekirate titula ide vama 100 posto tu boga nema,pustite partizan da muci svoju muku,on igra sa onim sto ima,nikog doveo nije,sve ekipe se posteno krljaju protiv partizana cenite to bar malo,okanite se corava posla
    (nesa80, 2. avgust 2020 11:12)

    # Link komentara

  157. Znate sta , da se ....i jedni drugi, 1.kolo vec krenula prepucavanja. Kako vas vise nije sramota , svi znamo da i zvezdi i partizanu se sude penali nekom vise nekom manje zavisno kako bude situacija. Barem cutite, navlace sudije za vas jasno je , najveci klubovi , veliki novac u opticaju, ali barem nemojte da blatite imena dva nasa velikana. Nekada su legende sedele u fotelji sada neka druga sorta. Sta da ocekujemo do kraja sampionata, rat ?
    (daki C.Zvezda, 2. avgust 2020 11:08)

    # Link komentara

  158. Ajde nauci pravila u fudbalu pa se kavi, pametni...da se malo bolje pogleda moglo bi se naci jos pet obostranih prekrsaja u 16 metara. Ovde je prekrsaj ( POVLACENJE ZA DRES) bio na igracu kome je lopta upucena. Da ga je igrac Napredka pustio u tom trenutku ( a ne drzao sve vreme) nista ne bi bilo. Kod nas je problem sto masa ljudi ne zna pravila.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (...., 2. avgust 2020 10:33)

    Obicno ne komentarisem ovo ali za sve takve intelktualno inferiorne gromade, lopta ubacena u kazneni, u guzvu, a ti pametni pricas o igracu kome je lopta upucena. Svaka cast. Znaci nije problem ni lakat u facu igraca Napretka jer je lopta bila upucena nekom drugom u guzvi, a i lakat se na facu zadrzao samo par sekundi. Mnogi i svakakvi su ovde komentarisali ali ovakve neznalice nije bilo jos uvek. I nije problem kada neko ne zna, nikada nije ni bio, nauci se sve, problem je bezobrazluk kojim pokusava da nadomesti ono sto mu sam Bog nije dao. E takvom ne mozes pomoci sve i da hoces. Zna sta zna, sto je veoma siromasno, a ostatak pokusava da nadomesti na nacin kako to rade pevaljke, bezobrazlukom i lupetanjem
    (mile, 2. avgust 2020 11:07)

    # Link komentara

  159. Penal ko kuća.
    (ivanhoe, 2. avgust 2020 11:07)

    # Link komentara

  160. odvratan srpski fudbal i prepucavanje navijaca dva kluba koji su unistili i i dalje unistavaju kompletan sport u Srbiji...
    (mare, 2. avgust 2020 11:06)

    # Link komentara

  161. Cist kao suza
    (Srbin, 2. avgust 2020 11:05)

    # Link komentara

  162. Sporan detalj smo jedva videli.
    Zato ste iz svih uglova pustili izvođenje penala.
    (žica, 2. avgust 2020 11:04)

    # Link komentara

  163. @......
    Da se razumemo, sve mi je jedno ko će da bude prvi.
    Po tvojim pravilima, faul se svira samo ako je napravljen nad igračem kome je lopta upućena?
    VEOMA, VEOMA zanimljivo gledište. I vrlo dobro poznavanje pravila. Drugi mogu da se tuku do mile volje? Molim te da nas prosvetliš poznavaoče pravila.
    (izhlapjeli starac, 2. avgust 2020 11:04)

    # Link komentara

  164. Nije samo penal, vec i nepostojeci korner pre toga
    (Probudim se u sred noci i kazem ajmo u Evroligu, 2. avgust 2020 11:02)

    # Link komentara

  165. Nisu mi jasni navijači partizana koji stalno kukaju, i glume kalimera kada sumnjivih penala za njih i čudnih odluka sudija ima koliko hoćete...
    Skidanje dresa Boaciju kod 0:0 za njih nije penal a ovo jeste.
    Prošle godine su igrali ligu evrope zahvaljujući golu u Norveskoj posle ocitog faula Scekica, prilikom gola Miletica. Sa dve ruke držao igrača zaduženog za Miletica.
    Poništen gol Milunovica posle navodnog faula nad golmanom. Juče smo videli sličnu situaciju i gol Markovića, koji je prvi stigao do lopte i postigao regularan gol. Ko prvi stigne do lopte on je u prednosti i može biti samo faul nad njim. Tako je i Zardel prvi stigao do lopte i gol Milunovica je bio regularan.
    Posle gola Boacija, Stojković završio metar u golu i četvrti sudija koji je to potvrdio.,oprostio se od suđenja pod strašnim pritiscima po njega i njegovu porodicu..
    Mogu da pišem do sutra...

    Vi ste zaista neka čudna sekta.
    (realan zvezdas, 2. avgust 2020 11:01)

    # Link komentara

  166. Hahahaha, ovo je bas cirkus , u istom trenutku se 5-6 igraca medjusobno povlaci za dres, i tako je kod svakog kornera ili nabacivanja u sesnaesterac , pa mogao je i kontra faul svirati , kad bi se ovo sviralo, bilo bi 20 tak penala na utakmici
    (istina nije na jugu, 2. avgust 2020 11:01)

    # Link komentara

  167. Ka deca na igralistu , sramota sto rade dva najveca nasa kluba. Kukanje , saopstenja , plakanje gadite mi se i jedni i drugi.
    (pajser, 2. avgust 2020 11:00)

    # Link komentara

  168. Partitan je Jugoslovensko sportsko drustvo i nije mu mesto u Srbiji. To shvataju i u FSS, pa zato namestaju titule Zvezdi.
    (roarrr, 2. avgust 2020 10:55)

    # Link komentara

  169. Zvezda je jedini klub koji je izgubio titulu namestenu. To ne zaboravite.
    (NR, 2. avgust 2020 10:55)

    # Link komentara

  170. Pošto VAR ne paše Zvezdi, ovde imamo antiVAR a to je da situaciju naknadno na snimku "doteraš". Tu je sve dozvoljeno: skraćivanje, produžavanje, čak i ubacivanje sasvim drugog kadra!!! Posle toga sledi kukumavčenje nedostojno ljudi. Čista režija uz paralelnu montažu. Tehnika narodu!
    ("Kakho monthira...", 2. avgust 2020 10:54)

    # Link komentara

  171. Čist penal, vuče ga ko magarac, kraj priče...

    Nego "našima" bilo dosadno, pa da napišu nešto (glupo doduše) da i oni otvore sezonu.
    Znali su da i na JNA ima takvih, Vuleta jedva čekao da otvori inbox.
    Jes' da sam očekivao odgovor na latinskom, al dobro.. Tek je prvo kolo, biće još saopštenja.
    (dacha Zvezda, 2. avgust 2020 10:53)

    # Link komentara

  172. penal cist.samo je problem sto napretku sigurno ne bi bio sviran
    (deki, 2. avgust 2020 10:52)

    # Link komentara

  173. Cela nacija plakala za povlacenje Mitrovica protiv Svajcaraca i kako nam je zlikovac Brih oteo pobedu, a sada za isti duel zvezdasrbija tvrdi da nije penal?!
    Licemeri!
    (Gregoff, 02. avgust 2020 10:05)
    Barem su dosledni,oni su tvrdili da nije penal posto ne vole svoju drzavu
    (Xnodeh,plavi bećar, 2. avgust 2020 10:51)

    # Link komentara

  174. @jel bio korner?
    nije.
    (vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal, 02. avgust 2020 10:27)

    Gorane iz Loznice, Dnevna dozo Srbende ne smišljaj ovaka dugačak nick. Čitav esej
    (a NY, 2. avgust 2020 10:50)

    # Link komentara

  175. Grobari celu utakmicu sire ruke, padaju po terenu, kukaju za penalom, ....
    (Boke, 2. avgust 2020 10:48)

    # Link komentara

  176. A na snimku se čuje uzvik ruka i sudija svira penal
    (a šta, 2. avgust 2020 10:47)

    # Link komentara

  177. Penal čist kao suza, za razliku od zvezdinog.
    (Korzika, 2. avgust 2020 10:45)

    # Link komentara

  178. Penaltizan!
    (BM, 2. avgust 2020 10:43)

    # Link komentara

  179. Obostrano guranje ni p od penala
    (Ajdemi, 2. avgust 2020 10:43)

    # Link komentara

  180. Eto glupom narodu nove zvecke za zamajavanje, dok mu pripremaju vakcinu za cipovanje.
    (PSG sest komada, to je kanonada, 2. avgust 2020 10:43)

    # Link komentara

  181. Navijam za Zvezdu svim srcem vec skoro 40 godina, bez obzira ko je vodi i sta se desava sa klubom, ali ovo pismo je sramotno. Pre svega radi se o pokusaju da se po svaku cenu pokrenu druge teme kako bi se napravila buka i skrenula paznja sa duga od 32 miliona koji je sada isplivao!!!!!
    Sto se tice samog penala, gledao sam bas malo kraj utakmice Partizana i navijao da ostane nereseno. Penal je cist kao suza, za svakoga ko bar malo poznaje fudbal. Da ne pricam o tome kako smo svi za prakticno isti prekrsaj nad Mitrovicem na svetskom prvenstvu opravdano kukali protiv neverovatne nepravde, a neki i trazili u tome svetske zavere. Korner pre penala vrlo verovatno nije bio, ali to je zaista bila mala greska sudije koja se cesto desava na utakmici jer je golman prosao rukom blizu lopte i iz gomile uglova je verovatno izgledalo kao korner. A pri izvodjenju kornera bila su istovremeno dva slicna prekrsaja za cist penal. Posto ne mogu da se sude dva penala za jedan napad, sudija je uradio dobro sto je sudio samo jedan penal.
    Jos jednom ponavljam, sramotno pismo uprave Zvezde i to u prvom kolu prvenstva. Sramotno !!!!
    (Makarije, 2. avgust 2020 10:40)

    # Link komentara

  182. Zasto je na klipu na You tube C.Z -Novi Pazar iskljucena mogucnost za komentar a na klipu Napredak - Partizan moze da se komentarise?
    (321, 2. avgust 2020 10:39)

    # Link komentara

  183. Ima ovde povlacenja, ali kad bi se za ovakve stvari sudili penali, bilo bi bi ih 5-6 u proseku na svakoj utakmici.
    Ne bi ga u zivotu svirao da je Partizan imao pozitivan rezultat u tom trenutku.

    Da se razumemo, na isti nacin se i Zvezdi sudi.
    Srpski fudbal je odavno dotakao dno.
    (luka, 2. avgust 2020 10:39)

    # Link komentara

  184. Kako je lepo videti da ni korona ne može da poremeti blato srpskog fudbala.
    (Millennium, 2. avgust 2020 10:38)

    # Link komentara

  185. Da li je faul? Jeste. Da li je penal? Nije. Ozbiljno nisam siguran da li bi Savo svirao ovaj penal
    (srb, 02. avgust 2020 10:18)

    Hahha znači faul u 16m jeste ali isto tako penal nije??
    (M4R3, 2. avgust 2020 10:37)

    # Link komentara

  186. Penal čist kao suza.
    Ne zbog toga što ga je držao rukama, toga će uvek biti, nego što je to trajalo duže vremena, 5-10 sekundi, čist penal
    (hoćemo var u "super ligi" povilo, 2. avgust 2020 10:36)

    # Link komentara

  187. Gledao sam i jedne i druge, zvezda dosta bolji utisak ostavila, mada protiv ipak slabijeg protivnika. Zvezdin penal "očigledniji" zbog dinamike same akcije i načina na koji se prekršaj odigrava, mada je sudija jedva čekao da svirne. Partizanov sporan iz dva razloga. Prvo, penalu je prethodio nepostojeći korner što svi volšebno zaboravljaju. Drugo, gledajući snimak mi je sve više smešno. Svi jedni druge vukljaju kod svakog prekida a onda sudija odjednom vidi "jače" vukljanje a plus je obostrano. Da se ovo uvek svira, penala bi bilo ko pleve, ali ne, svira se samo zvezdi i partizanu kad zatreba. Mogu i jedni i drugi da pišu gomilu saopštenja, ali jedna je istina... I jednima i drugima se sviraju gluposti koje vredjaju inteligenciju. Neka ih, neka pišu... Ima nas koji gledamo i vidimo šta se dešava i koji smo zbog njih i izgubili volju i navijačku strast. A ovima što se prepiru kome je više čega svirano... Ljudi, manite se ćorava posla, tog blata ima toliko na obe strane da nema te institucije na svetu koja bi mogla da proceni u čiju korist je više svirano. Na štetu fudbala svakako... To je jedino sigurno.
    (Beowolf, 2. avgust 2020 10:34)

    # Link komentara

  188. Ne vredi VAR evo i po ovim komentarima vidimo različito. Znači izorati igralista krompir da se sadi i da svi u Avgustu gledamo kako krompirova Zlatica prelazi sa lista na list.
    (Vlasta Skokoglavac iz Kozjaka, 2. avgust 2020 10:33)

    # Link komentara

  189. A onom igracu Napretka neki igrac partizana sto je razvukao dres 2 metra to nema veze, to se ne racuna naravno. Lopovi
    (mile, 02. avgust 2020 10:25)

    Ajde nauci pravila u fudbalu pa se kavi, pametni...da se malo bolje pogleda moglo bi se naci jos pet obostranih prekrsaja u 16 metara. Ovde je prekrsaj ( POVLACENJE ZA DRES) bio na igracu kome je lopta upucena. Da ga je igrac Napredka pustio u tom trenutku ( a ne drzao sve vreme) nista ne bi bilo. Kod nas je problem sto masa ljudi ne zna pravila.
    (...., 2. avgust 2020 10:33)

    # Link komentara

  190. Биће ово дуга и напорна сезона разноразних саопштења. Једини спас овог нашег фудбала је укинути и Звезду и Партизан или их пребацити у нижи ранг такмичења у различитим лигама.
    (Луле, 2. avgust 2020 10:32)

    # Link komentara

  191. Odmah več na početku igrač sa brojem 3 poteže za dres igrača napredka sa brojem 4 kako ovo sudija nije video a stajao je tako blizu opet sudije sve moj do mojeg a posle kuknjkava grobara po običaju.
    (slaviša šmigič, 02. avgust 2020 10:25)

    Vidi, to je dozvoljeno, ipak se ne igra kosarka nego fudbal. Problem je kad se napravi prekrsaj ( povlacenje za dres) nad igracom kod koga je lopta ili kome je upucena lopta. Naucite vise pravila, ne vidite šumu od drveta, samo neke greske trazite i kukate...
    (...., 2. avgust 2020 10:29)

    # Link komentara

  192. I posle se čudite kakvu vlast i "stručnjake" imamo!?
    (Crvena sekta, 2. avgust 2020 10:29)

    # Link komentara

  193. Meni je vise zanimljiva situacija na 3:26...
    (chichino, 2. avgust 2020 10:28)

    # Link komentara

  194. Zvezdaš sam, i ne interesuje me ni malo ko će biti šampion, i kakav nam je fudbal, ali ovo je bio penal. Više mi je ovo penal, nego duel Jugovića i Stama.
    (Dag Kristi, 2. avgust 2020 10:28)

    # Link komentara

  195. Korner za Partizan u periodu od 85og do zaustavnog vremena, u situaciji da im treba za bodove je uvek penal!
    (fancy, 2. avgust 2020 10:28)

    # Link komentara

  196. a jel bio korner?
    nije.
    (vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal, 2. avgust 2020 10:27)

    # Link komentara

  197. Odmah več na početku igrač sa brojem 3 poteže za dres igrača napredka sa brojem 4 kako ovo sudija nije video a stajao je tako blizu opet sudije sve moj do mojeg a posle kuknjkava grobara po običaju.
    (slaviša šmigič, 2. avgust 2020 10:25)

    # Link komentara

  198. Simpatični su mi ovi dresovi s kockastom pozadinom.
    (mentalist, 2. avgust 2020 10:25)

    # Link komentara

  199. A onom igracu Napretka neki igrac partizana sto je razvukao dres 2 metra to nema veze, to se ne racuna naravno. Lopovi
    (mile, 2. avgust 2020 10:25)

    # Link komentara

  200. prekršaj je napravio igrač partizana ispred ostojića koji udara po licu igrača napredka
    (tegi debela striptizeta i novica trtoguz, 2. avgust 2020 10:25)

    # Link komentara

  201. sou, Zvezda salje pisma.
    (nikola, 2. avgust 2020 10:22)

    # Link komentara

  202. Ovde je sudija koji je bio na 2 metra od događaja trebao da pre izvođenja kornera zaustavi igru i opomene igrače da se ne drže i povlače međusobno pa da da znak za izvođenje kornera ali ne već je vreme isticalo njegovim pulenima
    (ArDzej65, 2. avgust 2020 10:21)

    # Link komentara

  203. sudija je pokazao da je penal jer je igrac partizana sa obe ruke drzan.....sta je sporno.....ko zna pravila...nista .....
    (borivoje surdilovic, 2. avgust 2020 10:21)

    # Link komentara

  204. kakav crni penal svi se obostrano vukli i on svira penal.
    (blaza, 2. avgust 2020 10:20)

    # Link komentara

  205. Covek ga uhvatio obema rukama, loptu uopste i ne gleda, penal je cist!!!
    (mix, 2. avgust 2020 10:19)

    # Link komentara

  206. Cist kao suza...
    (Mrgud, 2. avgust 2020 10:19)

    # Link komentara

  207. Penal je cist kao i korner pre njega ! ahahahahaha
    (Cigani Ludaci, 2. avgust 2020 10:18)

    # Link komentara

  208. Da li je faul? Jeste. Da li je penal? Nije. Ozbiljno nisam siguran da li bi Savo svirao ovaj penal
    (srb, 2. avgust 2020 10:18)

    # Link komentara

  209. Obostrano drzenje u sesnaestercu je penal? Prema ovome je u derbiju prosle jeseni Stojkovic naoravio faul, a sudija je sudio faul u napadu i ponistio gol Zvezdi. Imate jako kratko pamcenje, koje je i selektivno, pa pricate samo ono sto vam odgovara.

    Pogledajte zvezdin penal protiv Pazara, Tomane je odlozio loptu i bio oboren kad je krenuo ka goku, dok se Partizanu svira penal dok je lopta u vazduhu i dok se igraci medjusobno drze, a sve to nakon nepostojeceg kornera.

    Danilo Grujic je clan fejsbuk grupe Grobari Cokot.
    (chupavi, 2. avgust 2020 10:18)

    # Link komentara

  210. Cela nacija plakala za povlacenje Mitrovica protiv Svajcaraca i kako nam je zlikovac Brih oteo pobedu, a sada za isti duel zvezdasrbija tvrdi da nije penal?!
    Licemeri!
    (Gregoff, 02. avgust 2020 10:05)
    Isto plakali kad je Milenković skidao dres Boaćiju ali Mažić ostao imun na plač
    (ArDzej65, 2. avgust 2020 10:18)

    # Link komentara

  211. Diskutujemo zbog penala koji je vise nego ocigledan. Pa zvezdi je barem 10ak ovakvih penala svirano prosle sezone. Cemu odmah saopstenje? Da li hocete da igrate fudbala ili cemo cele sezone slusati unapred pripremljena saopstenja i decija prepucavanja. Zvezda je suvise veliki klub, kao i Partizan da bi ovako nesto sebi dozvoljavali. Na kraju krajeva zvezda je prosle godine bila sampion u Evropi po broju dosudjenih penala!
    Fun fact: Tokom najvece dominacije jednog naseg kluba u istoriji srpskog i jugoslovenskog fudbala, tokom perioda od 6 godina za redom kada je Partizan bio sampion za vreme cuvenog Toleta Karadzica, zvezdi je dosudjeno vise penala nego Partizanu. Lako proverljiv podatak. Pozdrav i svako dobro svim ljubiteljima fudbala
    (Ziveo Partizan i majka Srbija!, 2. avgust 2020 10:17)

    # Link komentara

  212. Nije bio korner koji je doveo do penala. Lopta prešla pola metra iznad prečke, a sudija dosudio korner. To bi trebalo da je sporno, a ne penal!
    (shile, 2. avgust 2020 10:17)

    # Link komentara

  213. Čist penal ko suza
    (Bojan Š., 2. avgust 2020 10:17)

    # Link komentara

  214. Žale se prvaci Evrope u penalima!
    Ćutai ste kada se vama svira van 16?
    (Walk, 2. avgust 2020 10:17)

    # Link komentara

  215. Prvo je bila situacija kada je cela klupa Partizana mislila da je igrac Napretka igrao rukom (a nije) i od tada su vrsili ogroman pritisak na sudiju i prozivali ga. Savo pogotovo i najvise ( da ne pisem koje reci je koristio). Sudija je cekao bilo sta sporno da svira penal.
    (FotoAca, 2. avgust 2020 10:17)

    # Link komentara

  216. ne vidim nista sporno.. odbrambeni igrac sa obe ruke drzi napadaca i ne da mu da se pomeri.. penal kao suza..da se ovo ne svira kao penal niko nikada ne bi postigao gol posle kornera jer napadac nikada ne bi ni mogao da udje u sansu.. glupost igraca napretka.. trener napretka treba da odrzi sastanak sa igracima i objasni im fudbalska pravila umesto sto kmeci na televiziji..
    (Pop, 2. avgust 2020 10:16)

    # Link komentara

  217. Penal čist kao suza. E panteri, možete da zamislite jednog od vaših centarforova da napravi dar Mar kao Sadik kada je prešao četvoricu? Zamislite samo Pavkova u toj situaciji, ne možete? Ni ja heheh
    (Salso, 2. avgust 2020 10:16)

    # Link komentara

  218. Ovo je kazneni udarac. Držanje protivnika obgrlio ga sa obe ruke još u doba korine..bez zezanja kazneni udarac je ispravno dosuđen.
    (miki, 2. avgust 2020 10:16)

    # Link komentara

  219. Nije ni pocelo a vec je pocelo,zvezdas sam i nisu mi jasni ovakvi potezi kluba.Cist penal,nema potrebe za nijakvim pismina i zalbama!
    (simke, 2. avgust 2020 10:16)

    # Link komentara

  220. Da li je neko video faul Vitasa od momenta upućivanja lopte iz ugla??? Lopta je išla baš kanjemu i momenat tog faula je bio pre ovog zbog kojeg je sviran penal?!
    (Aca NS, 2. avgust 2020 10:16)

    # Link komentara

  221. Čist penal. Toliko ga je grlio da čovek nije mogao da se pomeri.
    (Stevan, 2. avgust 2020 10:16)

    # Link komentara

  222. pre tog povlacenja imamo situaciju kada igrac kapiten partizana isto povlaci za dres igraca sa brojem 4 napretka i sudija ne svira faul u napadu posle toga svira penal za isto povlacenje...
    (Dejan, 2. avgust 2020 10:15)

    # Link komentara

  223. Čovjek ga drži sa obje ruke oko struka i vuče na dolje.
    Šta je sporno?

    I stvarno, kao babe preko plota se prepucavaju.
    (Rd, 2. avgust 2020 10:15)

    # Link komentara

  224. Ahahaha. Prvo strucnjaci korner nije bio( svaki ugao pokazao da golman pipnuo loptu nije), treba geometra angazovati da se utvrdi ( ipak je Grujic sudija visoko kotiran u Uefa uvek bio kraj aut linije ) A penal onako domacinski sviran. :)
    (kon, 2. avgust 2020 10:14)

    # Link komentara

  225. Navijam za Zvezdu ali ovo su ciganska posla,da se Zvezda na ovaj nacin samoponizava... Vracao sam snimak vise puta, i ovaj crveni ga vuce sve vreme.
    (Dusan, 2. avgust 2020 10:14)

    # Link komentara

  226. Baš me briga i za Zvezdu i za Partizan i za Ling Long, ali ovo je jasan penal. Odbrambeni igrač je držao napadača oko struka. Ne vidim ništa sporno. Ovo je verovatno početak kampanje gde će jedni druge gađati saopštenjima tokom sezone.
    (Karlo Prvi, 2. avgust 2020 10:14)

    # Link komentara

  227. Čist penal...
    (ja, 2. avgust 2020 10:14)

    # Link komentara

  228. Nije ni cudo sto vam Evropa nije prioritet...
    (Prevodilac, 2. avgust 2020 10:13)

    # Link komentara

  229. Koliko smo svi postali bolesni od našeg fudbala da ovo gledamo i pitamo se da li je penal? Umesto da trener Napretka kritikuje svog igrača što pravi glup potez, odmah se komentariše suđenje. Balkanski mentalitet ~ svi su ostali krivi samo sam ja u pravu.
    (Igor, 2. avgust 2020 10:11)

    # Link komentara

  230. penal ko kuća. idemo na titulu
    (djole bombas, 2. avgust 2020 10:09)

    # Link komentara

  231. Na šta si Zvezdo spala...
    (Kaur, 2. avgust 2020 10:08)

    # Link komentara

  232. Pa grobari prošla sezona je iza nas tako da najbolje da se prisećamo pre 5 sezona šta je bilo. Zar vas ne brine što loše igrate i što vas je oslabljeni napredak skoro pobedio? Pomaže se i zvezdi ali ovakav penal će vam se vratiti u evropi pa ćete se čuditi.
    (pustiću glas iz grlaaaaa, 2. avgust 2020 10:08)

    # Link komentara

  233. Penal.- DA...korner pre penala - NEEE!!!!
    (Peki., 2. avgust 2020 10:07)

    # Link komentara

  234. Bio je penal! Lik nije dramio kao Ronaldo, pa nam deluje tako!
    (ccc, 2. avgust 2020 10:07)

    # Link komentara

  235. Čist penal kao suza, suđenje vrhunsko. Moja Zvezdo prodaj barem ekonoma pa se oglašavaj. Za mene dok je ovo rukovodstvo na vlasti crveni krst za klub.
    (gisTro, 2. avgust 2020 10:07)

    # Link komentara

  236. 13i korner na mecu, 13 povlacenje i drzanje igraca Partizana i nesto se bunite...neki idu toliko daleko da su poceli da tvrde sad da na sp nije bio penal nad Mitrovicem i da je Svajcarska zasluzeno dobila....a samo treba pogledati ovaj pad oko noge Tomanea i sve cu biti jasno, klasicno dizanje prasine da se ne vide radnje u njihovom dvoristu
    (pARTizan, 2. avgust 2020 10:07)

    # Link komentara

  237. Prvo kolo i vec ste poceli sa prepucavanjem saopštenjima. Treba mediji da vas ignorisu u potpunosti.
    (Pera Magic Mitic, 2. avgust 2020 10:06)

    # Link komentara

  238. ne razumem šta je sporno vukli su ga dvojica. trebo je biti penal i za partizan i za zvezdu
    (i, 2. avgust 2020 10:05)

    # Link komentara

  239. Cela nacija plakala za povlacenje Mitrovica protiv Svajcaraca i kako nam je zlikovac Brih oteo pobedu, a sada za isti duel zvezdasrbija tvrdi da nije penal?!
    Licemeri!
    (Gregoff, 2. avgust 2020 10:05)

    # Link komentara

  240. Penal kao kuca, ne mora igrac da padne u kaznenom da bi bio penal, ovde je i nad ostojicem i nad vitasom penal
    (Sarkasticni mladic, 2. avgust 2020 10:04)

    # Link komentara