1. Milan PT

    Naravno momak. Slobodno pitaj, samo nemoj biti previše alav, treba i drugima :)
    (don, 3. jun 2020 13:36)

    # Link komentara

  2. Milan PT

    Momak, koliko ima dobrotvornih organizacija u svetu iza kojih stoje mnoga poznata imena? Skoro svako čiji račun u banci čini najmanje 7 cifri. Kakav je rezultat iza svih njih? Uglavnom prodavanje magle.
    (don, 2. jun 2020 17:05)

    @don,
    U pravu si, dečače. Svi su oni prevaranti, samo si Ti pošten...
    (Milan_PT, 3. jun 2020 02:28)

    # Link komentara

  3. Navedeni novinar NIJE zaposlen u Tajmsu, objave mu povremeno nešta honorarno. Prije su mu više objavljivali pa ga onda nije bilo. Istakao se pametnim komentarima, pa nakratko nestao. Onda se "vratio" potpuno promenjen, s Kardašijan-marketingom: lupaj, muljaj, drobi, samo nek te klikuju. Danas, ako ne "intervjuiše" Kirgiosa ili ne s*re po Noletu, nije zanimljiv
    (Njujorikanac, 3. jun 2020 01:05)

    # Link komentara

  4. Па лако је туђим мудима глогиње млатити, колико је он уплатио а и поједини паметњаковићи у овим коменрарима.
    (Саласо, 2. jun 2020 20:27)

    # Link komentara

  5. Milan PT

    Momak, koliko ima dobrotvornih organizacija u svetu iza kojih stoje mnoga poznata imena? Skoro svako čiji račun u banci čini najmanje 7 cifri. Kakav je rezultat iza svih njih? Uglavnom prodavanje magle.
    (don, 2. jun 2020 17:05)

    # Link komentara

  6. ....
    Što se tiče Novakovih donacija on za decu ne daje novac. Za škole i vrtiće daje. Za crkvu isto, ali za lečenje dece ne daje.
    Razlog je prost.
    Ne može da se reklamira jer sve što radi je reklama.
    (rebro)

    Nisi objasnio kako se to reklamiraju samo sa školama i vrtićima, a sa lečenjem dece nema reklame. Meni se čini da se o humanitarnim organizacijama koje sakupljaju pare za lečenje dece više piše nego o Novakovoj. Svi ljudi iz mog okruženja znaju (i povremeno uplaćuju) za fondacije "Podrži život" (Sergej Trifunović), "Budi human" (Aleksandar Šapić), kao i neke druge iza kojih ne stoje poznati, kao "Zajedno za život" i drugi. Postoje i fondacije kao "Fondacija Ana i Vlade Divac" koja prikupljenim sredstvima stambeno zbrinjava izbegle i raseljene. "Blic fondacija" je fokusirana na pomoć deci koja žive u teškim uslovima ili imaju zdravstvene probleme. To radi izgradnjom stambenih prostora i poboljšanjem uslova u našim bolnicama. "Fond NJKV Princeza Katarina" prikuplja sredstva za nabavku neonatalne opreme za srpska porodilišta. Humanitarna organizacija koja pomaže osobama sa smetnjama u razvoju "Dečije srce", pomaže poboljšanju zdravlja različitih mališana. Udruženje "Uvek sa decom" pomaže mališanima koji se leče na na dečijem odeljenju na Institutu Onkologije i Radiologije Srbije.
    Na osnovu navedenog, vidi se da nije bilo humanitaraca koji bi se dominantno posvetili poboljšanju kvaliteta prvenstveno vrtića, a onda i škola. Taj deo pokriva "Fondacija Novak Đoković"...
    (Milan_PT, 2. jun 2020 08:45)

    # Link komentara

  7. Novaka treba uvek braniti, jer je on melem za nase licne i nacionalne komplekse inferiornosti i nepostignuca u zivotu i svetu.
    (Mintas lLanxor, 2. jun 2020 00:39)

    # Link komentara

  8. Izgleda je slabo ko razumeo čoveka.
    Elem. Novak je taj koji je smislio ovo sa donacijama, i umesto da pokaže na ličnom primeru on upiše sebi 30.000 dolara. Za nekoga ko je zaradio preko 100 miliona samo od turnira je to vrlo malo. Da je od te sume odvojio 0,5% onda bi i moglo da se kaže da se otvorio. Ovako sve više podseča na političare u stilu "evo ja sam dao 0,0003%".
    Što se tiče Novakovih donacija on za decu ne daje novac. Za škole i vrtiće daje. Za crkvu isto, ali za lečenje dece ne daje.
    Razlog je prost.
    Ne može da se reklamira jer sve što radi je reklama.
    (rebro, 1. jun 2020 21:31)

    # Link komentara

  9. A koliko je donirao u humanitarne svrhe on, taj Ben Rotenberg?? Prvo pocisti svoje dvoriste majstore!
    (Sava, 1. jun 2020 17:04)

    # Link komentara

  10. E ovako Novak i ja smo generacija. Za 10 godina svog radnog staza zaradio sam oko 60000 dolara. Novak vise od 100M samo od turnira. Novak dao 30000. Ako bih dao isti procenat kao Novak ispalo bi da treba da dam 18$. Pa mene bi bilo sramota. Ja kada bih toliko pricao o nekoj akciji bio spreman da dam najmanje jednu celu svoju platu a mozda i vise. Ovih 18 dolara svakako dam ljudima na ulici i kasirkama u marketu svakog meseca. Novak jeste ispao stipsa i to velika. Zao mi je ali je tako. Treba govoriti istinu.
    (hugo, 31. maj 2020 15:05)
    Alo, Novak nije tom donacijom hranio gladne i lecio bolesne, vec je smisao bio da se da podstrek slabo rangiranim kolegama da ne odustanu od svojih snova i profesije dok se ne stvore uslovi da ponovo mogu da zaradjuju i zive od iste. Posto toliko dobro baratate podacima o tudjim prihodima i rashodima, kako vam je promaklo da Novak licno, a i preko svoje fondacije, godinama deli i sakom i kapom. Sto na taj procenat ne dodadoste i sve druge donacije i davanja, od korone pa nadalje, milioni su u pitanju. A nije duzan, bre, da da ni cvonjka. Ili mislite da ste jedini koji daje 'ljudima na ulici i kasirkama', da Novak ne ostavlja baksis? Pritom, kud izjednaciste prosjake na ulici sa kasirkama koje, zene, zaradjuju platu i penziju za kasom, sto nije nikakav ponizavajuci posao. A izjednaciti sebe i Novaka u bilo kom kontekstu je tek posebna nonsens.
    (Votson, 1. jun 2020 16:58)

    # Link komentara

  11. A sto bi Vam uopste ista dao. Dao je kome treba. I dalje ga mrzite i omalovazavate i ocekujte da Vam nesto da. Sta su bre dali vasi sportisti. Drzite predavanja drugima a vi ste najgori. Zar ne vidite da ste najveci rasisti i da ste zbog toga na ivici gradjanskog rata. Bolje da sredjujete stvari u svojoj zemlji i ostavite druge da sami resavaju svoje probleme. Sto rece nas narod ko drugome jamu kopa sam u nju pada.
    (zoran, 1. jun 2020 11:46)

    # Link komentara

  12. Pa strpajte ga u Tvorza!
    (Lopov, 1. jun 2020 11:44)

    # Link komentara

  13. E ovako Novak i ja smo generacija. Za 10 godina svog radnog staza zaradio sam oko 60000 dolara. Novak vise od 100M samo od turnira. Novak dao 30000. Ako bih dao isti procenat kao Novak ispalo bi da treba da dam 18$. Zamislite sad. Puna vam usta kako treba pomoci siromasnima gladnima bolesnima ovima i onima, obracate se javnosti novine pisu o vama i vasoj akciji a vi donirate 15 evra. Pa mene bi bilo sramota. Ja kada bih toliko pricao o nekoj akciji bio spreman da dam najmanje jednu celu svoju platu a mozda i vise. Ovih 18 dolara svakako dam ljudima na ulici i kasirkama u marketu svakog meseca. Novak jeste ispao stipsa i to velika. Zao mi je ali je tako. Treba govoriti istinu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hugo, 31. maj 2020 15:05)
    Pa vidim koliki ste dobročinitelji u Sloveniji za dečaka sakupili 2 milona dolara za nedelju dana kod nas za devojčicu akcija traje mesec dana i još ništa a potrebno je da dva miliona ljudi uplati po 120 dinara
    (simpo, 1. jun 2020 10:06)

    # Link komentara

  14. Koliko je donirao mnogo bogatiji Federer, a koliko Nadal? Pa oni se nisu setili da nekom pomognu. Što nisu napali Tima koji je rekao da neće dati pare. Amerikanci šta reći.
    (psl, 1. jun 2020 08:22)

    # Link komentara

  15. Новак је довољно донирао, јер није једини у светском тенису , а помагао је највише својој Србији, а и Италији, где је ситуација била аларманта. Браво Новаче, Бог ти дао свако добро.они који те критикују, или су плаћени за то и небитни ликови.надам се да се на све ово насмејеш - слатко.
    (Бог зна, 1. jun 2020 07:34)

    # Link komentara

  16. Ne mogu da verujem dok citam komentare da pojedini komentarisu Novaka kao da je marsovac a ne covek iz Srbije....gde ste bre da kada treba da se komentarisu drugi teniseri, jedva dva-tri komentara....😯....zar Vam je Novak tolika nocna mora....jadni li ste....Nole kralju, jedan si jedinstvenog u svemu...zato sto si takav zato te I komentarisu u negativnom smislu....taj novinar je morao da se uzdigne pa je tebe komentarisao u svom clanku naravno zbog novca....😛😜😜😜😜😜
    (Lavica, 1. jun 2020 00:10)

    # Link komentara

  17. pa nek podele Karlović i onaj drugi... Australogrk, dosta im je.
    (A3-5, 31. maj 2020 22:43)

    # Link komentara

  18. Milan_PT
    Nisam deo ATP, pa tako nemam uvid u to ko je koliko i da li je uplatio. Sve sto imam su novine, a nigde nije pisalo da su Rafa i Federer odbili. Naprotiv, svugde pise da su i oni dali pare, cim je pocelo da se uplacuje...
    (Hahahaha, 31. maj 2020 16:31)

    Za sakupljanje novca od singl igrača bili su zaduženi Opelka i Pispišil. Ovaj potonji je 6-og maja dao sledeću izjavu, koju možeš lako naći na internetu. Naravno ako to želiš.

    "At one point we had 80 of the top 100 male players signed onto the engagement letter, Novak being one of the. We had like 12 of the top 20 but by the time we went to Roger and Rafa they were not in favour.
    They actually just wanted to go and speak to the Grand Slams themselves which went against the whole essence of what we were trying to do. It is a shame to be honest."

    "I have actually had some great chats with Roger, I like him a lot and he is a great guy and he was totally supportive of the concept.
    He agrees with a lot of the issues but ultimately he didn't get behind the actual movement."

    Nadam se da ne moram da prevodim. Ukratko: Rodžer je bio slatkorečiv i sa svim se slagao, ali na kraju, pare nije dao...
    (Milan_PT, 31. maj 2020 22:11)

    # Link komentara

  19. Dotični, nazovi, novinar, da je čovek, počeo bi tekst pohvalama Đokoviću kao donatoru 1.000.000 € Italiji kad joj je matica EU okrenula leđa, pa onda nastavio sa kritikom. Dakle, o ljudima koji samo kritikuju, a svesno prećutkuju dobre stvari, ne bih previše da pričam. U stvari, puno bih još napisao, ali komentar ne bi bio objavljen.
    (Legionar, 31. maj 2020 20:36)

    # Link komentara

  20. Ej, neki ovde ustaju u odbranu jednog Djokovica! Djokovica, ej! To je meni takvo čudo. Kako je to moguće??? Bolest neka psihička.
    (Supica, 31. maj 2020 20:21)

    # Link komentara

  21. Sabre
    Dobro, bez gledanja, koji novinar je dobio Pulicerovu nagradu? Navedi sve sportske novinare koji nesto znace, a da nije onaj Italijan. Navedi novinare koji izvestavaju sa ratista. Sve to navedi bez ikakvog gledanja. I ne filozofiraj, da je pohvalio Novaka, ovde bi mu ti licno dodelio Pulicera, za zivotno delo.
    (Hmmm, 31. maj 2020 20:14)

    # Link komentara

  22. I JA BI PO PRVI PUT KRITIKOVAO NAŠEG NOVAKA, PA ZAŠTO DAJEŠ SVOJE PARE TOJ ZEMLJI ?
    NISI TREBAO NI 3$
    Jebiga.
    (Ali zašto, 31. maj 2020 19:57)

    # Link komentara

  23. Treba objasniti novinaru da se poklonima u zube ne gleda. Mnogi Amerikanci osećaju potrebu da drugima dele savete i kritike umesto da se bave sopstvenom zemljom koja je daleko od savršene, mada to uporno odbija da prizna.
    (Ochoa, 31. maj 2020 19:40)

    # Link komentara

  24. Ovo novinar!?Fuj!Za njega samo jednu recenicu:Poklonu se u zube ne gleda!
    Bolje da se bavi svojim dvoristem gde gore ulice od protesta u njihovim metropolama!
    (bradina, 31. maj 2020 18:17)

    # Link komentara

  25. A koliko si ti dao bilo kome bilo sta u zivotu?!
    (inat, 31. maj 2020 18:04)

    # Link komentara

  26. (Hmmm, 31. maj 2020 13:11)

    I meni si ti covece neverovatan, pa sta je tu je. Opet cu ponoviti, da, mozda nisu novinari neki selebritiji o kojima svako zna, ali svakako se oni koji nesto vrede procuju, i da, verovao ili ne, znam imena ljudi koji su necim zaduzili profesiju, nebitno da li pisu za NYT, Politiku ili Gardijan. A nisam rekao da covek gradi karijeru u Evropi, niti cak insinuirao da mu je ceo pakleni plan da pljuje Djokovica da bi ljudi culi za njega. Samo kazem, kao i svaka nebitna persona novinarska, koristi TRENUTNO AKTUELNE VESTI, i cinjenicu da je trenutno popularno pljuvati po Novaku (zato sto je Novak sa jedne strane pokrenuo celu tu pricu o davanju para a sa druge strane lupeta ko Maksim po diviziji u onim lajvovima, vakcine, bakraci... drugim recima, privlaci paznju medija i uopste, ljudi, bilo u Americi ili van nje).

    Covek niti je napisao neku smislenu analizu niti se bavi nekim stvarima koje ljudima mogu da otvore neke vidike, bukvalno sve sto mu je karijera, koliko sam ja mogao da vidim (a da, jesam gledao) je kao-sokantni clanci u kojima proziva sportiste, sa nekim posebnim akcentom i pikom na Djokovica. Dakle, ponavljam, klasicna nebitna persona koja posto vec ne moze da pise nesto smislenije u zivotu funkcionise manje vise kao tabloidni novinarcic.
    (Sabre, 31. maj 2020 17:13)

    # Link komentara

  27. Muamere brate, sva sreća pa tvoja sestra plaća porez Turcima, ako je u pitanju ona čuvena srpska pevaljka...
    (Severina plaća porez Srbima, Mađarima ili Hrvatima???, 31. maj 2020 16:43)

    # Link komentara

  28. Verujem da Dzoni Roten ovih dana ima preca posla nego da brine o tome koliko Djokovic zaradjuje i na sta trosi. Mislim da bi zaista trebalo da se koncentrise na krize blize svom domu.
    (DEDA CVETKO, 31. maj 2020 16:43)

    # Link komentara

  29. Muamere brate, sva sreća pa tvoja sestra plaća porez Turcima, ako je u pitanju ona čuvena srpska pevaljka...
    (Severina plaća porez Srbima???, 31. maj 2020 16:42)

    # Link komentara

  30. Milan_PT
    Nisam deo ATP, pa tako nemam uvid u to ko je koliko i da li je uplatio. Sve sto imam su novine, a nigde nije pisalo da su Rafa i Federer odbili. Naprotiv, svugde pise da su i oni dali pare, cim je pocelo da se uplacuje. Ne branim nikoga, ali nigde zaista ne videh da su davali bilo kakve izjave vezano za to i da nece dati, osim evo u tvom komentaru, da nisu ni dali. Svaki put kada pomenu to, novinari napisu da su Federer i Rafa donirali. Tim, kao sto smo videli, pomaze na svoj nacin i koga on hoce, sto je opet po meni ok. Upravo o tome ovaj novinar i govori. Neko ko je zaradio 500000$ dao je 30000$ isto kao Novak. O tome i jeste rec, ali dobro sad... To je sustina, on i neko ko je zaradio mnogo manje, dali su istu kolicinu novca.
    (Hahahaha, 31. maj 2020 16:31)

    # Link komentara

  31. Novak svojim prijedlogom htio pridobiti za sebe publiku i nižerangirane tenisere,ali mu se za tako nešto bilo teško rastati od sume veće od … 30 hiljada $.
    (naravno, 31. maj 2020 16:22)

    # Link komentara

  32. A ne plaća ni porez
    (Muamer, 31. maj 2020 16:09)

    # Link komentara

  33. Milan_PT
    Kako su sabotirali, kada su i oni donirali za to isto? Nesto mi se cini, da su sabotirali nesto drugo, a ne to. Tacnije, podrzali su nesto drugo, sto se u nasem jeziku zove sabotiranje, posto nije Novak inicijator toga...
    Deluje malo nezahvalno, oni mu omoguce da bude to sto jeste, a on ratuje protiv njih, jer mu se eto moze, bar on misli da moze...
    (Hahahaha)

    Ako pročitaš Novakovo pismo od, čini mi se, 17-og aprila, videćeš da Novak nigde nije rekao da je to samo njegova ideja, već ideja njih trojice. On ga je samo potpisao kao predsednik ATP Veća Igrača, jer je taj fond i nazvan ATP Relief Fund. Plan je bio da igrači skupe milion, ATP da još toliko i da 4 GS organizatora daju još 2 miliona. Već je skupljeno 6 miliona i još nedostaje da se kompletira prvi deo plana.
    Ni Rodžer ni Rafa nisu negirali da su dali saglasnost na plan, već su odbili da daju pare u taj fond, kad je došlo vreme da se izvrše uplate. Ne sumnjam da su oni pomagali razno-razne organizacije tokom korone, a i pre nje, ali dosad još nije zabeležena njihova uplata u ATP Relief Fund. Možda se opet predomisle, ali to je njihova stvar. Neobično je da je "najsiromašniji" iz Top5, Hačanov, uplatio 30000 bez ijedne reči, dok su Rafa, Tim i Rodžer to odbili. Ali, opet ponavljam, pošto je to dobrovoljna akcija, to je stvar njihove savesti.
    ATP nije ništa omogućio Novaku, njega su igrači izabrali da bude njihov predstavnik, i on to pošteno radi...
    (Milan_PT, 31. maj 2020 16:05)

    # Link komentara

  34. Bilo bi zanimlivo čuti šta gospodin misli o Thiemu koji kaže da neda ni centa. Usput, zna li debil da je Novak samo u zadnje vrijeme donirao preko 2 miliona dolara,što Italijanima, što Srbima u borbi protiv korona virusa. A to je važnije nego poklanjati svoj novac ljudima koji imaju izbora. Ako ti neki posao ne ide jednostavno ga promijeniš.
    (Zokac, 31. maj 2020 16:02)

    # Link komentara

  35. Svi pametno pisu a nepitaju novinara koliko je on dao novca u humanitarne ili sportskim organizacijama.
    Sta napadate Djokovice ,oni nisu duzni da pomazu deci,nisu duzni nikome da doniraju svoj novac ali Novak to radi vec godinama,
    Napadate mu zenu pa pogledajte prvo svoje zene


    Lako je sedeti ispred TV ,ispred PC citati sta drugi pisu ,baljezgaju na nekog koji svoj posao radi ? sta vi radite ,pljujete po njemu ,on voli Srbiju koja mu nikada nije pomogla tokom njegove karijere
    Sram vas bilo ,ako je zaradio 100 miliona ,on je zaradio znojeci se,putovanjima,vi sedite i proslavljate ,svadbe,rodjendane ? on zeli svoje roditelje i drugu familiju.Voli i on da se veseli ali ako hoces nesto postici onda se mora raditi,odricati,zeleti i tako se nesto postigne
    Dao mu je Bog talenat,mozak,zato mu je i zahvalan
    Treba svoj novac da podeli ,najbolje je da nedaje nikome nista onda ce ga ostaviti na miru
    Sto novinar ne napada Nadala,Federera, zloba,ljubomora, nema sta da pise pa nasao Djokovica,mora da mu je droga popila mozak
    Nikome se nesvidja sta Novak izjavljuje ,sto je prvak sveta,sto zivi svoj zivot,Pametan je on decko ali vi to nevidite ,
    (Sil, 31. maj 2020 15:52)

    # Link komentara

  36. Kad bi svi dali koliko je on predlozio, bilo bi tu dosta za sve slabije rangirane.
    (Nikola, 31. maj 2020 15:50)

    # Link komentara

  37. Tuzno... Jadan nas Nolo, svi ga napadaju i mrze samo zato sto je Srbin :’’’’(((. Kako li ce se samo snaci i emotivno izboriti.
    (Srki, 31. maj 2020 15:43)

    # Link komentara

  38. @Back in Black
    Pa to mu je posao kao predstavniku igraca a da se nije mjesao opet bo ga napadali da je prvi na listi i da mora da zastiti manje popularne i manje uspjesne tenisere. Morate da razmisljate i da analizirate sve na nacin šbbkbb..
    (BaneBl, 31. maj 2020 15:40)

    # Link komentara

  39. Koliko je ovaj Gebels donirao dolara bilo kome i bilo kada?Novak je donirao milion dolara Srbiji,milion Italiji i milion Spaniji!Koji deo ti nije jasan novinaru?!Novak je osmislio akciju da se pomogne slabije rangirsnim teniserima i da to nije uradio on ne bi nioo drugi a nemali je broj onih koji nisu hteli da doniraju ni dolar a u grupi su koja bi trebalo po tom solidarnom sistemu.Ne postoji ni 1 razlog osim mrznje da se Novaku spocitava nesto vezano za dobrotvorne akcije.
    (Brana, 31. maj 2020 15:20)

    # Link komentara

  40. Ne plaća on račune ili dugove. Čovek donira i to 30000!
    (s1pac, 31. maj 2020 15:11)

    # Link komentara

  41. E ovako Novak i ja smo generacija. Za 10 godina svog radnog staza zaradio sam oko 60000 dolara. Novak vise od 100M samo od turnira. Novak dao 30000. Ako bih dao isti procenat kao Novak ispalo bi da treba da dam 18$. Zamislite sad. Puna vam usta kako treba pomoci siromasnima gladnima bolesnima ovima i onima, obracate se javnosti novine pisu o vama i vasoj akciji a vi donirate 15 evra. Pa mene bi bilo sramota. Ja kada bih toliko pricao o nekoj akciji bio spreman da dam najmanje jednu celu svoju platu a mozda i vise. Ovih 18 dolara svakako dam ljudima na ulici i kasirkama u marketu svakog meseca. Novak jeste ispao stipsa i to velika. Zao mi je ali je tako. Treba govoriti istinu.
    (hugo, 31. maj 2020 15:05)

    # Link komentara

  42. Nikada mi neće biti jasno kakve su to osobe koje kritikuju druge koje doniraju svoje pare. A izgleda da je bolje da se ne pomaže uopšte. Mada onda bi bilo tolike pare zaradio a neda ni dinara. Ovom se slobodno može reći glupi kauboj i neće se pogrešiti.
    (Smeh, 31. maj 2020 14:57)

    # Link komentara

  43. U pravu je covek. Ako je Novak odlucio da pomaze trebao je da predlozi da idredjeni procenat od zarade iz 2019. doniraju teniseri a ne da on od 100 milona daje 30.000 a neko od zaradjenih par miliona takodje daje 30.000 ili 10.000. Uvek je postenije da se ide na procenat.
    (Milos, 31. maj 2020 14:55)

    # Link komentara

  44. Ne gotivim Djokovica uopste, posebno kad krene da filozofira sa suprugom. Tad mi se povraca. Ali trenutno je najbolji teniser, ako do kraja karijere bude imao vise GS od Federera I Nadala bice najbolji ikad, to je cinjenica. E sad ova budalastina sa poklanjanjem para je tek cirkus, covek sam sve zaradio, jos daje a njima malo. Nigde veze.E sad sto su sportisti generalno placeni toliko koliko su placeni je druga tema, I nema veze sa njim kao pojedincem, jer da nije on zaradio tih 100 000 000 zaradio bi neko drugi ili bi se podelilo na vise drugih jer neko mora osvojiti turnir.
    (Dddd, 31. maj 2020 11:07)

    E ovo je čovek ne gotivi Novaka ali ima ljudskosti da vidi stvari na ispravan način za razliku od mikii-a nolofoba i ostalih persona.
    (Nebojša, 31. maj 2020 14:55)

    # Link komentara

  45. Svako ima pravo na mišljenje ali svako nema položaj od uticaja, recimo rad u novinama, da bi mogao i da ga izrazi, kao ovaj povlašćeni pristrasni američki skorojević koji misli da je pametniji od ostalih.
    (Iz Britanije, 31. maj 2020 14:55)

    # Link komentara

  46. Типично за Бена. Човек не може да пропусти шансу да испаљује Новака, за то га плаћају. Нећете га чути рећи 1 реч о Федереру... Иначе, Новак је председник играчког савета, и тенисери су га изабрали на ту позицију да се бори за њих, тако за све будале које причају како треба да престане да се меша у туђ посао- ово јесте његов посао. Новак се већ годинама бори за ниже рангиране тенисере и жели им обезбедити више новца. Исто тако, ова акција никада није ни покренута са намером да играчи изнесу највећи терет, већ турнири. Чак су неки високо рангирани играчи отворено рекли да су против да донирају и мање од ових 30 хиљада. Новакова намера је племенита, по обичају, а кампања против њега је неумољива.
    (Ana, 31. maj 2020 14:40)

    # Link komentara

  47. Neka ti snobe donira novac Fis,Izner,Kveri , a i Sampras i Agasi su puni ko brod
    (Pedja, 31. maj 2020 14:39)

    # Link komentara

  48. To je i dalje za 30.000 više od nule. I to je 30.000 njegovih dolara.
    (Robot, 31. maj 2020 14:31)

    # Link komentara

  49. Kako izgleda malo 30000 $ koje zaradi neko drugi
    (maximus, 31. maj 2020 14:23)

    # Link komentara

  50. Dakiliz
    Ajde sto ti nisi razumeo, nego sto i ovi sto ti daju pluseve ne shvataju, vec po automatizmu, ako nisi protiv Novaka, onda je sve ok. Meni se cini da 2020. jos uvek traje, da je tek jun. To sto si ti citao je za godinu dana, a godina ima 12 meseci, a ne 5. Nije pominjao Federera i Rafu, zato sto su oni pametno cutali o tome i nisu se busali u grudi kako su humani i kako treba pomoci slabije rangirane. Nisu pricali sa svojim kolegama o tome i na fin nacin prozivali one koji nece da doniraju. Pa kada se vec pravi dzek, onda neka to i bude. Zato je konkretno pominjao Novaka.
    (Uf, 31. maj 2020 14:03)

    # Link komentara

  51. Nole, ne obaziri se, samo gazi napred, to njih najviše boli.
    (H2H, 31. maj 2020 13:58)

    # Link komentara

  52. Majstore, doniraj ti 3.000$ i eto...
    (cito, 31. maj 2020 13:57)

    # Link komentara

  53. Napadi če biti sve učestaliji posebno sad kad je javno izjavio,da neželi vaklcinu za svoju decu naravno neče napadati federera iako plača mnogo manje novca ako se pogledaju kompletna primanja jer federer viže zaradi za jednu reklamu od celog tura a procentualno nije ni procenat uložio za pomoč bilo kome licemeri plačani od strane ljudi kojima smeta Novak zbog Vakcine gde se potpuno slažem sa Noletom boli jih jer nije to reč o bilo kome več reči najboljeg tenisera sveta i možda i najboljeg u istoriji kad završi karijeru.
    (slaviša šmigič, 31. maj 2020 13:54)

    # Link komentara

  54. A partizan u Evroligi? 6 dana kukanja
    (GiskaBRIGATE, 31. maj 2020 13:24)

    Bitno je da je tvoj mutant kao 14 zasluzeno u EL? NIJE TE SRAMOTA?
    (fergi, 31. maj 2020 13:51)

    # Link komentara

  55. Ja bi da sam na Novakovom mestu vama AMERIMA donirao samo jednu stvar koja nije za javno da se iznosi .TOLIKO
    (Džon Ravolta, 31. maj 2020 13:47)

    # Link komentara

  56. Novak je pokazao svoju velikodusnost i pripadnost svome narodu kad god je trebalo a taj neustrasivi amer neka gleda sto mu se u njegovu demokratsku drzavu radi !
    (čoče, 31. maj 2020 13:36)

    # Link komentara

  57. Ljudi moji čitam juče da je Federer najplaćeniji sportista na svetu dok je Nole na trideset i nekom mestu. Navodno je samo za ovih nekoliko meseci u 2020 inkasirao više od 100 miliona dolara samo od sponzora pa se taj lik nije ni našalio da pomena akamoli da donira i dolar za ovu akciju, pa ne znam što njega ovaj uhljup od novinara ne prozove bar malo.
    (dakiliz, 31. maj 2020 13:31)

    # Link komentara

  58. A šta je donirao Bil Gejts koji ima 125 milijardi dolara za lecenje od korone--100miliona dolara.
    Mind your own businesI
    (Beograđanka, 31. maj 2020 12:22)

    @bgdjanka
    bil je donirao preko $30 milijardi do sad, a ima $40 milijardi sad
    (eKomentator, 31. maj 2020 13:27)

    # Link komentara

  59. A partizan u Evroligi? 6 dana kukanja
    (GiskaBRIGATE, 31. maj 2020 13:24)

    # Link komentara

  60. Milan_PT
    Kako su sabotirali, kada su i oni donirali za to isto? Nesto mi se cini, da su sabotirali nesto drugo, a ne to. Tacnije, podrzali su nesto drugo, sto se u nasem jeziku zove sabotiranje, posto nije Novak inicijator toga. Sto se ATP tice, epilog jos nismo videli, tek cemo. Deluje malo nezahvalno, oni mu omoguce da bude to sto jeste, a on ratuje protiv njih, jer mu se eto moze, bar on misli da moze. To tek treba da vidimo sta ce da bude i kako ce to da rese.
    (Hahahaha, 31. maj 2020 13:18)

    # Link komentara

  61. Не ваљаш када дајеш, не ваљаш када не дајеш. Шта год да урадиш, у сваком случају ће те критиковати. Не зато што си лоша особа или што ниси коректан, већ зато што ниси њихов. А они су изузетни..., као што рече њихов предходни председник. Само они имају привилегију да буду најбољи и само они могу да одлучују о свима нама. Само они могу да дефинишу,ко је добар а ко је лош. Мисле да имају само они право да господаре светом, да само они могу одлучивати о животу и смрти, да су они изабрани и да су они једни једини. Зато Ноле, можеш да дубиш на трепавице, можеш освојити још 1000 ГС-а, никада нећеш бити најбољи за њих. Али то не би требало да буде твој проблем, већ њихов.
    (milojko, 31. maj 2020 13:16)

    # Link komentara

  62. Bolesni Englez
    (Bata, 31. maj 2020 13:13)

    # Link komentara

  63. Sabre
    Nije on voditelj pa da svet cuje za njega, on je novinar NT, koji ne cita ceo svet. Da je hteo da gradi karijeru u Evropi, izabrao bi nekog daleko popularnijeg sportistu, a ne Novaka Djokovica. Ti ne znas ni sve nase novinare koji pisu, a nasao si da se pravis pametan vezano za ovog. Ti ne znas ni kako se zove novinar ovog teksta, dok ne procitas, a i to verovatno ne radis, zato sto te ne zanima. Voditelji su ti koji su uglavnom poznati sirokim narodnim masama, zbog emisija. Novinari, samo ako redovno pratis ono sto oni pisu, znas po imenu, ali nema vizuelnog. Da je hteo marketing u USA izabrao bi daleko poznatije i njima blize sportiste, koji su im poznati. Sta pricas? Kakvu teoriju? Razmisljas li ti pre nego sto napises nesto? Mislim, ti stvarno, izistinski, verujes u to sto pises? Meni je, stvarno to neverovatno, ali ima nas raznih.
    (Hmmm, 31. maj 2020 13:11)

    # Link komentara

  64. Jadni Nole.
    Ajmo ga sada "braniti".
    Prazna prica bez kraja.
    Svako ima pravo da kaze svoje misljenje.
    Pa i taj novinar.
    (Vlado, 31. maj 2020 13:01)

    # Link komentara

  65. Sabre
    Zamisli koliko je tuzno, to sto ti pises. On da gradi ime i da se reklamira u USA, preko Novaka Djokovica. Ja zaista, iskreno, ne mogu da verujem, da tebi ovo ne zvuci besmisleno. Kao i oni delovo o donociji, coveka koga ne poznajes ti, a ni drugi. Ne znate kako on radi, ne znate nista o njemu, osim sto ste procitali da je novinar.
    (Hmmm, 31. maj 2020 12:25)

    Liche, bukvalno si upravo potvrdio moju misao. Da je neki bitan novinar, znao bi svet o njemu i njegovim novinarskim dostignucima. Ovako puni kolumne tipe sto pljuje po sportistima, a trenutno je meta Djokovic. Ali samo ti drzi glavu u pesku :)
    (Sabre, 31. maj 2020 12:55)

    # Link komentara

  66. Više puta sam pisao o tome da je Novak godinama u ratu sa rukovodstvom ATPa zato što traži da u fond za nagrade ide više od dosadašnjih 12% od zarada organizatora na turnirima. Rat se zaoštrio krajem prošle godine kad je uspeo da smeni dotadašnjeg neprikosnovenog gazdu Krisa Kermoda. ATP je odmah reagovao vraćanjem Rodžera i Rafe u ATP Veće Igrača, za koje su njih dvojica totalno postali nezainteresovani kad su prestali da budu predsednici tog Veća. Razlog tog neočekivanog povratka se video pre mesec dana, kad su iznenada sabotirali ideju pomoći slabijim igračima. Inače tu ideju je pokrenuo Novak, ali tek nakon razgovora sa njima dvojicom i nakon dobijene njihove podrške, što je Novak više puta u svom otvorenom pismu i naglasio.
    O zaradama vodećih ljudi ATPa je pričao i Opelka, još jedan iz tog Veća, kad je rekao da oni imaju tolika primanja da će biti bogatiji i od Federera. A njegovo bogatstvo je negde oko milijarde.
    Sve u svemu, Novak je ušao u jedan rat sa vrlo moćnim ljudima. Bez obzira na vrlo pravedne motive, smatram da su mu male šanse da dobije rat. Ti ljudi će ga napadati i sabotirati na sve moguće načine, a veoma su bogati i moćni.
    Pisanije ovog novinara su samo mali deo onoga što Novaka čeka u narednim godinama...
    (Milan_PT, 31. maj 2020 12:50)

    # Link komentara

  67. Da li ovde neko kapira da u zemlji od 350 miliona ljudi ima i mnogo budala? Takvih kao što je ovaj lik ima na hiljade, pa u Srbiji sa 7,5 miliona ljudi imate barem 15 ovakvih budala (pogledajte vesti o KK i FK Partizan/Zvezda i novinare tih klubova).
    Što se tiče Djokovića, ne vidim što bi se obazirao na ove likove.
    (drvobradi, 31. maj 2020 12:48)

    # Link komentara

  68. I treba svi da ga blate kada se meša u sve i svasta.Igraj brate tenis doniraj ako hoces ali nemoj da se hvališ time.Da li neko zna da je recimo Pedja Stojakovic jedan od najvecih dobrotvora, ne zna skoro niko zato sto se on time ne hvali.Cak je kada je gostova u jednoj emisiji odmah rekao voditelju da ne želi da prica o tome.Novak brate mili nam uz jednog lika ne izlazi iz frizidera.A vi gospodo draga sa B92 objavite mi konacno jedan komentar mozda sine sunce.
    (Back in Black, 31. maj 2020 12:45)

    # Link komentara

  69. Uostalom i te pare koje teniseri zarade je vec neko zaradio u fabrikama radeci za nekoliko stotina evra u Srbiji,a na Zapadu 2000-3000.Razmislite,da li taj njihov rad toliko manje vredi?
    (Analiticar, 31. maj 2020 12:45)

    # Link komentara

  70. Njujork Times fake news!
    (fkcz, 31. maj 2020 12:42)

    # Link komentara

  71. Hahahaha srpski kip je donirao 30 hiljada dolara svojih para svojoj Srbijici a Levandovski milion eura Nemackoj. prosi za fondaciju pa deli tudje pare.
    (Rasim Novi Pazar, 31. maj 2020 12:00)

    Vidim da si polupismen, posto u tekstu niko ne pominje donaciju Srbiji, vec se radi o pomoci teniserima koji su slabije rangirani i pogodjeni time sto su usled pandemije ostali bez prihoda. Sto se donacija Srbiji tice, Djokovic je donirao oko milion evra pomoci za borbu protiv pandemije. A ti, Rasime, uzivaj u svojoj mrznji. Pozdrav
    (Magdalena, 31. maj 2020 12:41)

    # Link komentara

  72. E pa braćo novinari iskeširajte i Vi bar toliko pa kritikujte. Niko Vam ne brani da uplatite i više pa da objavite.
    (XXL, 31. maj 2020 12:41)

    # Link komentara

  73. "donirao 30 hiljada dolara svojih para svojoj Srbijici " .. ni tekst nisi procitao a opalio si sa pljuvanjem. Svojoj Srbiji je dao, samo za borbu protiv corone milion eura, i tako vise puta ..., dao je i Italiji milion eura, FYI.... koja patologija?
    (bole.bns, 31. maj 2020 12:40)

    # Link komentara

  74. NOLE , SAMO SI POGRESIO STO SI POKRENUO TU AKCIJU.BAS VOLIS DA SE PETLJAS U SVE. PUNO TE POZDRAVLJAM. BRATE UZIVAJ U ZIVOTU.
    (Brajan, 31. maj 2020 12:34)

    # Link komentara

  75. Sabre
    Zamisli koliko je tuzno, to sto ti pises. On da gradi ime i da se reklamira u USA, preko Novaka Djokovica. Ja zaista, iskreno, ne mogu da verujem, da tebi ovo ne zvuci besmisleno. Kao i oni delovo o donociji, coveka koga ne poznajes ti, a ni drugi. Ne znate kako on radi, ne znate nista o njemu, osim sto ste procitali da je novinar.
    (Hmmm, 31. maj 2020 12:25)

    # Link komentara

  76. A šta je donirao Bil Gejts koji ima 125 milijardi dolara za lecenje od korone--100miliona dolara.
    Mind your own businesI
    (Beograđanka, 31. maj 2020 12:22)

    # Link komentara

  77. O donacijama velikog sportiste i coveka Noleta,najmanje ste pozvani vi Ameri da kritizirate,jer je ovaj covek kroz razne donacije dao svojoj zemlji i svetu proporcionalno vise od vas Amera i to svojih tesko zaradjenih para ,za ralikuod vas koji pljackate i unistavate celi svet,a od budzeta koji iznosi hiljade milijardi dolaraa svetu vratite i to prijateljima mozda sveukupno par sto milijuna.
    (Luka, 31. maj 2020 12:20)

    # Link komentara

  78. @Rasim Novi Pazar
    Koliko je doticni zaradijo timskom igrom a koliko Nole!?
    Jel smo zaboravili mister donaciju saRS Bosni i Hercegovini kad bese bile poplave,a mogo da da sve Srbiji.
    Nije njemu tezko da da vise ali u ovom slucaju nezeli da da nego da opozori, duzna je atp i wta da da novac teniserima jel su zaradili jos mnogo vise. Drugo sta mislis koliko je dao sada Srbiji za opremu plus Italiji i drugima!? Covek se ne hvali. Znaci bolje dam miljonce koji dobijem mesecno i da svi znaju i to glasno kazem da se zna i gotova stvar nego cutiti i to raditi svo vreme. Teniseri su gospoda za razliku od ovih sta sutiraju. A inace koliko si ti dao recimo za svoje selo!?
    (mihael, 31. maj 2020 12:14)

    # Link komentara

  79. Halo, ljudi, smanjite doživljaj. Čovek izneo svoje mišljenje. Zašto se to doživljava kao napad? Zašto se sve stavlja u 'Srbi protiv ostatka sveta' okvir? Opustite se i biće vam bolje u životu.
    (Nebojša, 31. maj 2020 10:46)

    Šta se čudiš. Ovde se sve tuđe doživljava lično. Manje je zlo da nekom izvadiš oko nego da kažeš da je Golf ružan auto.
    (Locutus, 31. maj 2020 12:11)

    # Link komentara

  80. Prvo covek placa 20 ljudi u svom timu. Sira familija se zajedno siri sa njim po Monaku. Sve to kosta, a ovih sto bi dzabe pare uvek previse. Zato je najbolje anonimno poklanjati, a onda bi te napadali sto nisi nista poklonio. Ma zavisnih uvek previse, cak i kod nas.
    (parx, 31. maj 2020 12:08)

    # Link komentara

  81. Čovek se potpisuje "nolofob"...
    I još "zapenio" u komentarima, ostavio ih je 10. Iskreno se nadam da je neki srednjoškolac, sve preko toga bi bilo zabrinjavajuće.
    (MotoGP, 31. maj 2020 12:07)

    # Link komentara

  82. Nije mi jasno što Novak pokreće te i takve akcije?
    Donacije za povremeno nastale slučajeve? u redu. Ovo nije.
    Ko je njemu davao novac dok je bio 160-ti teniser? Pa niko.
    Rodžer ne da ni centa, pa ništa. Neka ne da, njemu je oprošteno od Rotemberga. A Novaku nije i kad daje.
    Zli svijet, raspada se po svim porama, pa i Rotenbergovim.
    (milutin, 31. maj 2020 12:05)

    # Link komentara

  83. Hahahaha srpski kip je donirao 30 hiljada dolara svojih para svojoj Srbijici a Levandovski milion eura Nemackoj. prosi za fondaciju pa deli tudje pare.
    (Rasim Novi Pazar, 31. maj 2020 12:00)

    # Link komentara

  84. Koliko je samo uložio dotični novinar i pomogao svojim kolegama koju su ostali bez dela primanja i ugrozili egzistenciju i bavljenje svojim poslom znoj nastale situacije sa covidom-19. Ideja je bila sačuvati kadrove u tenisu i svi koji zarađuju na istom da daju doprinos a pomoć je namenjena da opstanu kao teniseri a ne da se bogate teniseri slabog materijalnog stanja. Ideja je interesantna jer se pokušava sačuvati vrhunski kvalitet tenisa.
    (rale, 31. maj 2020 12:00)

    # Link komentara

  85. Gledam i ne mogu da verujem kakvih budala ima SRAMOTA... mnogo se nerviram kada citam lose o ovom decku!! SRAMOTA JE STVARNO PLJUVATI NEKOG KO JE TOLIKO URADIO U CELOM SVETU I ZA SPORT I ZA HUMANOST, donirao silne milione dolara, a nista nije morao!! Kako su ljudi podli i nezahvalni i koliko brzo sve zaboravljaju!!! HVALA NOLE ZA SVE!!!! VELIKO HVALA, NEMA TI RAVNOG!!!!????
    (abc, 31. maj 2020 12:00)

    # Link komentara

  86. Zamisli koliko je tuzno kada posle tolikih godina novinarstva budes takva evridzara da moras da pravis ime i marketing sebi pljuvajuci besomucno po najboljem teniseru sveta? Inace, kapiram ovaj zaradjuje par iljada mesecno, a prilicno sam siguran da u zivotu nije donirao ni dolara...
    (Sabre, 31. maj 2020 11:51)

    # Link komentara

  87. Ne radi se uopšte o doniranju novca. Briga tog novinara za takve stvari. On je plaćen da demonizuje Novaka Đokovića zbog onoga što on predstavlja i za šta se zalaže. S druge strane imate primjer pretjeranog veličanja i uzdizanja do božanskih visina Rodžera Federera.
    Istina je u oba slučaja, sigurno, negdje na sredini. Tj. niti je Đoković tako loš kako ga uporno pokušavaju prikazati,.niti je Fedrer svetac.
    Napomena za poklonike Rodžera Federera- nemam ništa protiv njega, osim što nisam njegov navijač. Uključila sam ga u priču, jer je, po meni, idealan primjer za potvrdu mog mišljenja na ovu temu.
    (MILENA, 31. maj 2020 11:51)

    # Link komentara

  88. Teniseri su previse placeni.Ima vaznijih stvari od toga (zdravstvo,obrazovanje,nauka umetnost itd.)Za to nikada nema dovoljno para.Niko da se priupita zasto nam je drustvo tako primitivno,i to u celom svetu.Svaka cast svima koji nesto postignu,ali pisite malo i o drugima a ne samo o sportistima.
    (Analiticar, 31. maj 2020 11:42)

    # Link komentara

  89. Kako su neki galantni sa tudjom lovom. Ja u inat ne bi dao ni cent. Neka se teniseri bore za svoj status i prihode. Ko je dao Novaku?
    (johny, 31. maj 2020 11:40)

    # Link komentara

  90. Amerika najveca sila na svetu. Njujork tajms nije Informer. Taj novinar ima karijeru. Ameri bili na Mesecu pre 50 godina. Novak ima stan u Americi. Uvlaci se Amerima ceo zivot. I sada vi pricate da oni zavide Nolu! Na cemu bre da mu zavide? Na druzenju sa Nestorovicem i onom vracu iz Španije...
    (antiDebil, 31. maj 2020 10:02

    Može da ima stan gde hoće. Malo li je 30 hiljada? Koliko je ikada dao Mirkin muž? Zatadjuje sto miliona samo od reklama. Koju karijeru ima novinar? Ti čitaš svaki dan NYT. Idiot koji se navrzo na Novaka još od prošle godine. Srećom pa Novak ne čita ovakvr budale i ne odgovara im na konferencijama za štampu. Ameri bili na mesecu? Izgleda da je taj mesec u pustinjama Nevade. Holivudska produkcija u režiji Stivena Spilberga
    (Cika Djura, 31. maj 2020 11:38)

    # Link komentara

  91. Slažem se , klasična jevrejska kabala
    (djoker, 31. maj 2020 11:37)

    # Link komentara

  92. pitam se pitam. Napadi na Novaka krenuse onog trenutka kada se javno usprotivio protiv prisilne vakcinacije. kome to ne odgovara. pitam se pitam ?
    (istina, 31. maj 2020 11:35)

    # Link komentara

  93. Nemoc i beda budjavih amerikancica iz zemlje Indijanaca.
    Ima ih skoro pola milijarde, a nemaju ni jednog tenisera koji bi Srbinu Noletu mogao barem peskire i patike da cisti.
    To mora da boli...
    (Zurkolomac, 31. maj 2020 11:27)

    # Link komentara

  94. Donirao je on Srbiji i vise nego dovoljno.Nece sigurno donirati zemljama gde mu aplaudiraju na duplu servis gresku.
    (KingJames, 31. maj 2020 11:23)

    # Link komentara

  95. NATO, Zapad, Federer, Vatikan, Soroš, CIA, Gejts, nolomanija sve to trpa u isti koš hahahahaha
    (nolofob, 31. maj 2020 11:16)

    # Link komentara

  96. Djokovic je svaki taj dolar sam zaradio, bez pomoci drugih i ima pravo da radi sa tim novcem sta zeli. Svaka njegova donacija je dobra volja i treba da se postuje, jer on nista bas ne mora da deli. Mnogi drugi koji u ukrali i imaju vise, doniraju mnogo manje ili nista. Cak i prosecan Srbin nece da donira 500 dinara mesecno za bolesnu decu, a ovamo pljuje coveka koji daje stotine hiljada, a ne mora.
    (Duke, 31. maj 2020 11:12)

    # Link komentara

  97. Ne gotivim Djokovica uopste, posebno kad krene da filozofira sa suprugom. Tad mi se povraca. Ali trenutno je najbolji teniser, ako do kraja karijere bude imao vise GS od Federera I Nadala bice najbolji ikad, to je cinjenica. E sad ova budalastina sa poklanjanjem para je tek cirkus, covek sam sve zaradio, jos daje a njima malo. Nigde veze.E sad sto su sportisti generalno placeni toliko koliko su placeni je druga tema, I nema veze sa njim kao pojedincem, jer da nije on zaradio tih 100 000 000 zaradio bi neko drugi ili bi se podelilo na vise drugih jer neko mora osvojiti turnir.
    (Dddd, 31. maj 2020 11:07)

    # Link komentara

  98. Kad ti budeš dao barem trideseti deo toga što je dao Đoković javi se.
    (Nemanja, 31. maj 2020 11:04)

    # Link komentara

  99. Amerika najveca sila na svetu. Njujork tajms nije Informer. Taj novinar ima karijeru. Ameri bili na Mesecu pre 50 godina. Novak ima stan u Americi. Uvlaci se Amerima ceo zivot. I sada vi pricate da oni zavide Nolu! Na cemu bre da mu zavide? Na druzenju sa Nestorovicem i onom vracu iz Španije...
    (antiDebil, 31. maj 2020 10:02)

    Ko te to toliko slagao, mora da citas njujork tajms, sta ces ovde natofilu!!!
    (s, 31. maj 2020 11:02)

    # Link komentara

  100. Tako je to kada raspolazes tudjim parama. Gurni ruku u svoj dzep pa daj drugome?
    (123, 31. maj 2020 10:58)

    # Link komentara

  101. Za N. Djokovoca culi su mnogi.
    Za ovog, ne znam, nesto ne verujem.
    (Desa, 31. maj 2020 10:58)

    # Link komentara

  102. Ima smisla sto kaže čovek. Ako već dizes buku i pozivas na pomoć, nemoj da daješ napojnice. Onda budi ozbiljan u tome. Daj bar 0.1% zarade. Nećeš ni da osetiš.
    (srba, 31. maj 2020 10:52)

    # Link komentara

  103. Takve izjave, izvrtanja i kampanje se prave kada nekog ne volite. Ovo i mi stalno radimo, pa evo kakav ukus ostavlja u ustima.
    (Robert, 31. maj 2020 10:50)

    # Link komentara

  104. Rotenberg...klasična jevrejska priča...a za džep se ne hvata
    (Imemoje, 31. maj 2020 10:50)

    # Link komentara

  105. Nije mu problem što Tim ne da ništa. O tome ne piše.
    (Stevo, 31. maj 2020 10:50)

    # Link komentara

  106. U pravu je potpuno,retko skrt covek od sportista. Dao je 15.000 AU $ pomoc Australiji prosle godine zbog pozara. Neverovatno.
    (Aca, 31. maj 2020 08:46)

    Kako te nije sramota, čovek koji je pre samo dva meseca tebi i svim građanima srbije poklonio 1.000.000 e je po tvom mišljenju škrt?! A onda isti iznos uplatio najteze pogodjenoj zemlji koronom italiju. Malo su nas bombardovali
    (petarczv, 31. maj 2020 10:49)

    # Link komentara

  107. Hoće čovek pomoći drugima i nije dobro.P a ljudi i ti kvazinovinaru nisi se setio pre toga da predložiš neko rešenje.Koliko bi ti dao? Tvoji bogataši itd.?Nedeljko Gelić
    (nedeljko, 31. maj 2020 10:48)

    # Link komentara

  108. novinar prica o pomoci igracima. nije rekao da je nole los covek vec los menadzer sto je skroz u pravu. nole mora da ispravi ovu gresku I mora da da vise od $30 hiljada. on zaradio $100 miliona, a stoti igrac zaradio $1 milion. on daje $30 hiljada, a stoti igrac $10 hiljada)) pa ne moze tako nolo))
    (eKomentator, 31. maj 2020 10:47)

    # Link komentara

  109. Halo, ljudi, smanjite doživljaj. Čovek izneo svoje mišljenje. Zašto se to doživljava kao napad? Zašto se sve stavlja u 'Srbi protiv ostatka sveta' okvir? Opustite se i biće vam bolje u životu.
    (Nebojša, 31. maj 2020 10:46)

    # Link komentara

  110. Koliko si ti dao?
    (Rocky, 31. maj 2020 10:45)

    # Link komentara

  111. skroz je u pravu ovaj novinar. nole angazuj analiticara!!! atp tour je institucija zato sto ima analiticare. ne moze tebi striko da racuna ako hoces da sam preotmes turnire od atp institucije! uz tebe smo, samo aj to malo profesionalnije. kao I na terenu mora I pored terena. aj. mozes ti to.
    (eKomentator, 31. maj 2020 10:44)

    # Link komentara

  112. Neka, tako i treba Djokovicu kad pokrece neke akcije, izigrava velikog donatora i humanistu, a kad treba da donira onda se stisne za kintu. Znam, sad ce mnogi da mi "kopaju oci" i da me pitaju znam li koliko je Djokovic do sada donirao Srbiji. Znam i te kako, ali ovde se ne radi o Srbiji nego o ovoj glupavoj Djokovicevoj blamirajucoj akciji da se finansijski pomognu slabo stojeci teniseri.
    (Eugen, 31. maj 2020 10:43)

    # Link komentara

  113. u pravu je Amer.
    (antibot, 31. maj 2020 10:41)

    # Link komentara

  114. Alo Nolomani pa jel sam Nolo doso do ideje da se pomognu teniseri pa zato ga i namerno napada i treba.Kako mozete da kazete sto ne trazi od Federera ili Nadala pa jel su doslu do tu ideju.Kad smislis neku ideju moras da je sprovedes najbolje sto mozes znaci da das vise pare.Ako ne zelis onda bolje da cute jer retko kad pametno kaze.
    (Kein system ist sicher., 31. maj 2020 10:39)

    # Link komentara

  115. Nema veceg komplimenta od kritike amerikanca !
    (DrL, 31. maj 2020 10:39)

    # Link komentara

  116. Novakovi navijači polupali lončiće.Novakov prijedlog je da teniseri rangirani do 100.mjesta na ATP listi doniraju sredstva za nižerangirane,a ne bogataši diljem svijeta.Pošto je na svom prijedlogu insistirao trebao je i više izdvojiti od navedene sume.
    (polupani lončići, 31. maj 2020 10:38)

    # Link komentara

  117. Amerikaci i donacije? Za čega oni doniraju? Njihovi milijarderi "doniraju" u rušenju svega što im se ne uklapa u njihove interese i globalnu nesreću!Jel to dnacija?
    (Bezimeni, 31. maj 2020 10:06)

    Oni ne doniraju nikome nista, ali zato njihovi politicari (senatori, kongresmeni)lobiraju za svakoga ko dobro plati. Sto se u ostatku sveta naziva korupcijom kod njih se kao da je to nesto sasvim normalno i legalno naziva lobiranjem. Prokleti su kao nacija jer dalje od dolara ne vide. Savest, moral dno dna. Postoje samo oni i njihov interes. Interesi drugih za njih ne postoje.
    (Planetarno zlo, 31. maj 2020 10:36)

    # Link komentara

  118. Sve ovo ima veze sa izjavom o vakcinaciji, to nemogu da mu oproste, pa sad rovare po sve i svačemu samo da ga demoniziju!
    (Berberbre, 31. maj 2020 10:32)

    # Link komentara

  119. Komentari su od Ben Rotenberga već krenuli na Ameriku i Amerikance. Ajmo nolomanijo sad o Vijetnamu, Iraku, bombardovanju 1999, Sorošu i Holivudu!
    (nolofob, 31. maj 2020 10:28)

    # Link komentara

  120. Kad će Novakovi navijači shvatiti da Novak nije donirao svoje pare već ona sredstva koja prikupi preko svoje fondacije ,znači tuđe pare.
    (interesuje me, 31. maj 2020 10:26)

    # Link komentara

  121. Đokovićev plan bio je 'Doniram 30.000 dolara'. Ali u karijeri je zaradio više od 100 miliona. Otprilike je to polovina onoga što bi zaradio za poraz u prvom kolu Australijan opena", rekao je Rotenberg za "Tennis Majors".

    Djokovic nikad nije ispao u prvom kolu AO.
    (SILA, 31. maj 2020 10:22)

    # Link komentara

  122. Pa po Noletovom prrdlogu i Federer i Nadal će dati 30.000 a Federer je takođe samo od turnira zaradio preko 100 miliona a obojica neuporedivo više od reklama.
    To je predlog.
    Ako je ovaj amer toliko pametan neka onda nešto smisli pa predloži.
    Ili neka pita Italijane i njihove medicinske radnike šta misle o Noletu.
    (Zećanin srpskih korijena!, 31. maj 2020 10:21)

    # Link komentara

  123. Tako je to kad pomažeš pre nego ti neko pomoć traži. Posle misle imaš za bacanje i malo si dao. Sad ovi što nisu htelu da daju su pravi, a Nole kriv - malo dao.
    (mina335, 31. maj 2020 10:20)

    # Link komentara

  124. U pravu je Amerikanac dosta je ovo dvolično što je Đoković uradio. Kako je mislio da napuni fond? Prvo je prozivao a onda dao simboličnu sumu za svoje mogućnosti.
    (bakicar, 31. maj 2020 10:19)

    # Link komentara

  125. U pravu je potpuno,retko skrt covek od sportista. Dao je 15.000 AU $ pomoc Australiji prosle godine zbog pozara. Neverovatno.
    (Aca)

    Ne lupetaj, verovatno nisi mrdnuo iz svoje selendre, pa nemas pojma. U Americi i generalno na Zapadu se pravi sou program kad neko donira 1000 dolara ili vise za neku dobrotvornu akciju. Pre neku godinu, Serena ili Rodzer (mozda i oboje) su donirali po 100 dolara za svaki odservirani as na samo jednom mecu, danima su novinari o tome drobili, a to je za njih kao za tebe dva dinara (druze). Ove godine u Australiji, tih Novakovih 15 soma je vervatno jedna od najvecih donacija, a ko god je dao neku malo vecu cifru, to je moralo da se naglasi. To je zato sto se na Zapadu iskreno ceni rad i uspeh, te se svaka donacija smatra znacajnom, jer niko ne ocekuje da dobije bilo sta. Zato je ovaj njujorski ekvivalent Pantica opet ispao glup u drustvu, jer je izrazito nekulturno pricati o takvim stvarima, a i svi koji bar malo prate tenis znaju da je Djokovic verovatno najdarezljiviji od svih tenisera na turu...
    (Osim ovdasnjih lezilebovica, 31. maj 2020 10:17)

    # Link komentara

  126. Kritika je sasma o.k., jer kad je već pokrenuo akciju trebao je biti veći donator jer mnogo je tenisera bez para a malo onih sa parama, a Đoković je sa najvećom zaradom.
    (drugi servis, 31. maj 2020 10:17)

    # Link komentara

  127. Sad svaka budala(pa i ja) ima glas koji se može daleko čuti.
    Panj, 31. maj 2020 09:41

    lepo, sad kad si spoznao svoje mogucnosti
    ne moras da ih koristis. hvala
    (kg, 31. maj 2020 10:16)

    # Link komentara

  128. Ni jedan ni do kolena Djokovicu a danas nemaju ni jednog. I nece imati jos dosta dugo
    (Gradjanin Srbije, 31. maj 2020 09:39)

    Alo, imaju Serenu Vilijams, osvajačicu 23 GS titule i 4 olimpijska zlata. Na OI SAD su osvojile 2.523 medalje, a mi 15. Šta sve neću pročitati ovde, ali da Amerikanci ne mogu da prebole Đokovića...Da, da, najveća svetska vojna i ekonomska sila, koja ima 400x veći budžet od Srbije, 30x više stanovnika i 168x više olimpijskih medalja je ljubomorna na Đokovića. Da, da, ljubomorna je što Đoković ima 3 GS-a više od Samprasa hahahaaaaa samo poremećena nolomanija na granici debiliteta može u to da veruje.
    (nolofob, 31. maj 2020 10:15)

    # Link komentara

  129. Da zli Ameri proganjaju Nola koji je gle cuda bas u Majamiju kupio stan za 5 miliona dolara. To je dokaz koliko se on bori protiv njih. Verovatno je taj stan kupio i platio porez u Maloj Moštanici. Nolo zivi na zapadu i sve sto ima od imovine je na zapadu! A vi Srbujte za 100 evra.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djido, 31. maj 2020 09:01)

    pa sta ako on zivi na zapadu a mi u srbiji? (ali zamisli za 100eur!?? koje lupetanje)
    jel treba da ga lincujemo sad jer je uspeo? koji ste luzeri nemocni, nesrecni i nesposobni. i za to vam je novak kriv?? hit!! ima bar jos 100.000 srba koji su se na razne nacine obogatili, pa njih ne prozivate. vrv vas jedan od njih i placa. kompleksasi
    (Alo, 31. maj 2020 10:15)

    # Link komentara

  130. Pa lepo mu kaze....plus sto gura ruku u tudje dzepove...Nole...sponzori da daju ..a ne teniseri....
    (Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 31. maj 2020 10:14)

    # Link komentara

  131. Najbolje bi bilo da im daje polovinu zarade,da imaju da se sprdaju dok oni i ostali koji zaradjuju kao on treniraju vec 15 godina ko zna koliko sati dnevno i tako iz dana u dan,tamo neki burazer sto je na 389 mestu na listi,ispadne u prvom kolu i ode na zurku 3 dana,i ceka pobednike da mu daju lovu
    (omar&little, 31. maj 2020 10:13)

    # Link komentara

  132. nole im nazalost daje previse prostora da ga pljuju na sve strane. od polu sektasenja, izjave oca, mesanje u sve sto nema veze sa tenisom... volim ga kao brata, ali stvarno ne razumem zasto mu to sve treba.
    (trio, 31. maj 2020 10:13)

    # Link komentara

  133. Nije Novak našao, taj novac na ulici! Po ovom,nazovi novinaru trebalo je da, više odriješi kešu - valjda je to POENTA, ove kolumne... Šta je sa RODZEROM, recimo? Na istom ovom mjestu, juče je objavljeno da je, ovaj Švajcarac NAPLAĆENIJI sportista na planeti! Iako, ne može da zarađuje najviše (odavno), na teniskom terenu, tu su razni sponzori ( na čelu sa Rolexom)... Za prošlu godinu je zaradio "samo" 108 miliona! Nije se, mnogo "pretrgo" da pomogne teniskoj asocijaciji, i svojim kolegama... Ni centa! Da sam na NOVAKOVOM, mjestu dao bih im i ja, taman koliko i ovaj napuderisani robot iz Bazela!
    (Car Dušan, 31. maj 2020 10:12)

    # Link komentara

  134. Amerikaci i donacije? Za čega oni doniraju? Njihovi milijarderi "doniraju" u rušenju svega što im se ne uklapa u njihove interese i globalnu nesreću!Jel to dnacija?
    (Bezimeni, 31. maj 2020 10:06)

    # Link komentara

  135. Eto nole se bas potreso što ga je napo neki isfrustriran novinarcic,vama ne bi dao ni centa u životu ni da milijardu zaradim.
    (Suarezinjo, 31. maj 2020 10:05)

    # Link komentara

  136. zamisli kad jedan jevrejin nekom drugom prica da je skrt! naruceni napadi
    (Tor, 31. maj 2020 10:04)

    # Link komentara

  137. Djokovic je donirao 1000000e Bergamu, 500000 za saniranje poplava u Srbiji i jos mnogo novca za razne druge dobrotvorne svrhe. Jeste zaradio preko 100000000 od turnira, ali ih je zasluzio, nije ih ukrao. Zasto ne napadaju Nadala i Federera? Federer je po Forbsu najplaceniji sportista za proteklih 12 meseci, iza njega su Mesi, Ronaldo, Lebron, Hamilton... Iskreno mislim da je pogresio sto je donirao 30000, nije trebao da im da nista.
    (boki, 31. maj 2020 10:02)

    # Link komentara

  138. Amerika najveca sila na svetu. Njujork tajms nije Informer. Taj novinar ima karijeru. Ameri bili na Mesecu pre 50 godina. Novak ima stan u Americi. Uvlaci se Amerima ceo zivot. I sada vi pricate da oni zavide Nolu! Na cemu bre da mu zavide? Na druzenju sa Nestorovicem i onom vracu iz Španije...
    (antiDebil, 31. maj 2020 10:02)

    # Link komentara

  139. 30.000 je minimalna suma na koju se obavezuje, to ne znaci da nije dao vise.
    (Kojot, 31. maj 2020 10:01)

    # Link komentara

  140. Morate da razumete Amere, oni doniraju mnogo veći deo svog bogatstva od nas.
    (autošovinista, 31. maj 2020 10:00)

    # Link komentara

  141. Puca Amerika ,gore im policijske stanice,narod na ulicama...vojsku ce uskoro izvedti i protiv svoga naroda,a i dalje im smeta Djokovic :))) Inace da sam ja Nole ne bi ni dinara nikom dao jer znam da sam ih uz mnogo znoja zaradio...Nek se potrude da me dostignu pa ce imati kao i ja...Tako Novak treba da razmislja...Kad je njemu neko nesto dao kad je bio dvesto i neki na svetu....Izborio se sam za sve ...
    (mladennn, 31. maj 2020 09:59)

    # Link komentara

  142. Zato što je 30000 od njega više nego dovoljno. Toliko daju i Fed i Rafa, pa njih niko ne napada, a zaradili su više od Noleta. Uostalom, kada svi daju po malo, dobije se višemilionska cifra, što je sasvim dovoljno za pomoć. Nije cilj da se nižerangirani teniseri obogate, već da im se pomogne.
    (Savac, 31. maj 2020 09:59)

    # Link komentara

  143. Amerikanci ne mogu da prebole Đokovića.
    (Aleksandar, 31. maj 2020 08:36)

    Imaju Samprasa, Konorsa, Serenu, Evert i druge. Znaš što ih briga za Đokovića.
    (nolofob, 31. maj 2020 09:26)

    Briga ih zato što je ušio njih sve.
    (Majkl Džondar, 31. maj 2020 09:56)

    # Link komentara

  144. Ma trazite od lebrona vudsa jordana pare
    (filio, 31. maj 2020 09:55)

    # Link komentara

  145. Aleksandar
    U USA daleko vise prate, bejzbol, ragbi, golf, NBA, a ti pricas o tenisu koji im i nije bas na listi omiljenih sportova. Prosecnom Amerikancu je sport zabava i ide na utakmice da bi se opustio, posle naporne radne nedelje. Sta ne mogu da mu oproste? Imaju gomilu dobrih sportista iz raznih oblasti sporta. Federer je prvi na listi zarade, Novak 23. Sta je to sto ne mogu da mu oproste? Kada neko iz Montane, recimo, nema ni pojma ko je Novak.
    (E da, 31. maj 2020 09:54)

    # Link komentara

  146. Sa kakvim ciframa se oni rasipaju a samo udaraju lopticu. Alave se, kmece, spletkare i kukaju. Mi se polomismo za 100 eura.
    (huh, 31. maj 2020 09:54)

    # Link komentara

  147. @nolofob....Amerikanci vole tenis i rado ga se sećaju! U muškoj konkurenciji imali su šampione u dalekoj prošlosti. Vole da idu na Vimbldon i USA Open. Tu ih od 2011 god. Novak maltretira. Mogu samo da ga mrze. Vreme je da počnu i da treniraju. Posle Novaka , maltretiraće ih Rusi. Ni na vidiku da neki Amer postane šampion. Lako je bilo u eliti sredinom prošlog veka. Kad je svet imao 150 tenisera koji treniraju dva puta nedeljno. Danas muški tenis u Americi ne postoji! Ovi hormonski hibridi u suknjama nisu vredni pažnje. 250 igrač u muškoj konkurenciji, ne bi gem izgubio od Serene.
    (Amerika i Engleska, 31. maj 2020 09:54)

    # Link komentara

  148. a..koliko si ti, care, dao...i koliko si zaradio?
    (mendel, 31. maj 2020 09:53)

    # Link komentara

  149. Ne znam zasto uopste imate potrebu da prenosite ovakve vesti ? Tim pre sto su van pameti ! 30000 je mala para, zar ne ? Sta nekog briga ko je koliko zaradio ? Pa nije mu rodjeni brat, pa da mu da 4 miliona. 30 po 30 i skupi se za pomoc koja nije mala. A mogla je da bude i nula ... Ja imam ujaka koji mi da 2000 din za bioskop. Bas je bezobrazan, jer zaradjuje mnogoo vise ....
    (Realan, 31. maj 2020 09:53)

    # Link komentara

  150. Koliko su ti Amerikanci veliki i moćni(na prvi pogled) a u suštini sitne i pakosne duše.
    (Boky, 31. maj 2020 09:53)

    # Link komentara

  151. Da li bi vi donirali 30.000€? Razmislite malo pre nego sto osudite.
    (Neo, 31. maj 2020 09:53)

    # Link komentara

  152. Milion Srbiji, milion Italiji?!
    Lako se izvuce iz konteksta kad hoces nekoga da pljujes.
    (Aries, 31. maj 2020 09:51)

    # Link komentara

  153. Pri tome novinar donirao 0 dolara.
    (Ljubisa Livaac, 31. maj 2020 09:49)

    # Link komentara

  154. Ideja Djokovica je da pomogne i onim teniserima koji ne zaradjuju, a pogotovu posle epidemije. Njegova je licna stvar kako ce trositi svoje pare, ne mora nikome nista da da. Inace Djokovic neprekidno nekome nesto daje, deli medicinsku pomoc, kupuje respiratore i ne trazi da novine pisu o tome. A taj novinar bi mogao svoim licnim primerom da da veci iznos, recimo 100.000 dolara da se pokaze bolji. Ideja je bila da niko od dobro placenih tenisera ne oseti neki veliki trosak, a onima koji nista ne zaradjuju to je kao planina.
    (Pedja, 31. maj 2020 09:49)

    # Link komentara

  155. Ко о чему, Ротенберзи о парама и камати.
    (неприлагођен, 31. maj 2020 09:49)

    # Link komentara

  156. Neka kaze to Trampu
    (Poturica gori od turcina, 31. maj 2020 09:49)

    # Link komentara

  157. preferisco dirti addio@potpisujem.....od reci do reci,ni cent im ne bih dao....
    (oz, 31. maj 2020 09:48)

    # Link komentara

  158. Ja se nazalost slazem s novinarom. Donacija Novaka je kao kad bih ja, sa platom od 100.000 din mesecno donirao 0.4 dinara. 40 para. Cisto da se znaju razmere...
    (dz, 31. maj 2020 09:23)

    iz tvog komentara se vidi da nisi donirao ni tih 40 para.

    U svetu je sve više dusebriznika koji se bave drugim ljudima. Globalne tračare.
    (maxy, 31. maj 2020 09:48)

    # Link komentara

  159. Pa kakvi teniseri, Djoković treba da pomogne mladim teniserima iz SRBIJE, da daje pomoć ugroženim porodicama iz SRBIJE, da sagradi škole i bolnice u SRBIJI, da napravi neki posao pa zaposli ljude iz SRBIJE. A ove strance ne treba ni da se meša, odeš odigraš, dobiješ pare, nasmeješ se, zahvališ, islikaš, i beži nazad. Ja mu zameram što stalno pokušava da glumi neku svetsku dobricu. Gledaj svoj narod niko te neće voleti i ceniti kao tvoji ljudi a na zapadu ćeš svejedno biti drski, arogantni, hladni Balkanac koliko god turnira da osvojiš i kolko god da glumiš nekog papka.
    (Caw, 31. maj 2020 09:47)

    # Link komentara

  160. Sta doniraju njegovi Rotsildi, Rokfeleri, Bezosi, Gejtsovi? Ratove, zlo, drzavne udare..
    (kopcamo se na ledja, 31. maj 2020 09:17)

    Ti bi mogao da se zakopčaš, jer njima slični i pune fondove za turnire od kojih Nolo i drugi teniseri zarađuju.
    (Početak bune protiv dahija, 31. maj 2020 09:47)

    # Link komentara

  161. Ja se nazalost slazem s novinarom. Donacija Novaka je kao kad bih ja, sa platom od 100.000 din mesecno donirao 0.4 dinara. 40 para. Cisto da se znaju razmere...
    (dz, 31. maj 2020 09:23)

    Ovo je zamišljeno da najbolji igrači daju po 30,000 i tako prvih valjda 100 koji doniraju manje u skladu sa svojim mogućnostima za one lošije koji se muče trenutno jer su bez primanje na koji način se onda ti slažeš sa ovim nazovi novinarom jer prvo ako svi daju to nisu male pare drugo Novak nije dužan da im da ni 3 dolara kamoli 30,000 i treće ovaj lik nije u pravu pogotovo jer se zna da ima onih koji neće uopšte da učestvuju a bogati su i više nego dovoljno.
    (Nebojša, 31. maj 2020 09:46)

    # Link komentara

  162. Teniseri dolaze svi iz bogatih porodica(čast izuzecima) i ja im ne bi dao ništa,Dominik Tim je 100 posto u pravu po ovom pitanju.Ako ne mogu da žive od tenisa neka promene profesiju.
    (roten, 31. maj 2020 09:46)

    # Link komentara

  163. Zasto me to ne iznenadjuje? Ovi sa zapada znaju samo TUDJE da poklanjaju i drugima da sole pamet.
    (Zoran Dikanov, 31. maj 2020 09:44)

    # Link komentara

  164. Zaradio je bliže 60 000 000 prošle godine, pre poreza. Znači oko 40 000 000 realnije. I ceo njegov tim radi za dž verovatno? I nije već dao milion Italiji, ko zna koliko Srbiji i Španiji? Deca sa Kosova? Garantujem da je od top 10 tenisera dao ubedljivo najviše u dobrotvorne svrhe. I ovaj kolač ga proziva.
    To je jedna od mana interneta. Sad svaka budala(pa i ja) ima glas koji se može daleko čuti.
    (Panj, 31. maj 2020 09:41)

    # Link komentara

  165. ....jadan je taj tkzv novinar ...niti zna sta je pravo novinarstvo niti u kom svetu zivi ... cena samo jednog bombardera njegove zemlje moze da pokrije sve troskove zivota tenisera i i nihovih porodica i mnogo sirotinje sirom sveta ...ali nezna on to ...neka je ziv u zdrav ...
    (raca milosavljevic, 31. maj 2020 09:40)

    # Link komentara

  166. Vecina Amerikanaca donira oko 10% svoje plate. Njima je to normalno i zato im se Noletovo doniranje cini jadnim.
    (amer, 31. maj 2020 09:06)

    Doniraju 10% da umanje porez, ne mijenjaj temu !!! Ništa oni ne daju od svoje zarade !!!
    (nixKo, 31. maj 2020 09:40)

    # Link komentara

  167. Amerikanci ne mogu da prebole Đokovića.
    (Aleksandar, 31. maj 2020 08:36)

    Imaju Samprasa, Konorsa, Serenu, Evert i druge. Znaš što ih briga za Đokovića.
    (nolofob, 31. maj 2020 09:26)

    Ni jedan ni do kolena Djokovicu a danas nemaju ni jednog. I nece imati jos dosta dugo
    (Gradjanin Srbije, 31. maj 2020 09:39)

    # Link komentara

  168. Kad ti ameri moralisu...
    (Otac Makarije, 31. maj 2020 09:38)

    # Link komentara

  169. Pitao bih ovog novinara, zasto je 40 miliona ljudi ostalo bez posla u SAD, gde su Microsoft, Appl, Ford, Trump, vlasnik Amazona, koji leze na milijardama da doniraju sredstva... zabole ih, ali lako je deliti tudje pare. Sto on od svoje plate neda donaciju od desetak hiljada dolara, kad je to malo.
    (sladZan, 31. maj 2020 09:38)

    # Link komentara

  170. Sta doniraju njegovi Rotsildi, Rokfeleri, Bezosi, Gejtsovi? Ratove, zlo, drzavne udare..
    (kopcamo se na ledja, 31. maj 2020 09:17)

    Pa donirali su, i to puno.

    "As of 2018, Bill and Melinda Gates had donated around $36 billion to the foundation."

    "he Chronicle estimates that Jeff Bezos, America's richest man, donated $67 million between 2000 and 2017."

    Mogao si ove podatke da pronađeš na internetu za 10 sekundi, ali ti je bilo slađe da ih zapljunješ lažima.
    (nolofob, 31. maj 2020 09:38)

    # Link komentara

  171. Nole daje za svoju zemlju i svoj narod, što bi on glumio filantropa uopšte, neka naprave jak sindikat tenisera i ćao!
    (Superoperater, 31. maj 2020 09:21)

    Kazes sto bi Nole donirao? Pa sam je predlozio i niko ga na to nije terao.

    Zahvaljujemo se na glasu.
    (Milan Indjija, 31. maj 2020 09:36)

    # Link komentara

  172. Olujno je tamo gore, gde ih nije puno stiglo.
    (021, 31. maj 2020 09:36)

    # Link komentara

  173. Mislis ispod top 100?
    (021, 31. maj 2020 09:34)

    # Link komentara

  174. pa najbolje bi bilo da nije dao ni dinar, i svima super. pa ne nego ce da da 50 miliona da pokloni. federer i nadal ne daju nista i njih ne komentarisu nego im smeta djokovic. ma mrze nas od uvek.
    (pera, 31. maj 2020 09:32)

    # Link komentara

  175. Ti sto imas 1 milion doniraj 30.000, a toliko cu i ja koji imam 300 miliona. Nolova racunica pokvarenog i proracunatog foliranta, naravno, prolazi u Srbiji koju slicni na ovakav nacin razaraju decenijama, a oni ih i dalje uporno biraju na izborima. Otuda ovakva reakcija koja bi, inace, bila sasvim primerena da se radi o, recimo, Federeru. Onda bi reci doticnog Amerikanca imale tezinu. Ovako, zna se. Drvlje i kamenje se podize sa zemlje i gadja se direktno u glavu onaj koji govori istinu, jer takvi ovde ne mogu da opstanu. Eto, tako razmislja funkcionalno nepismeni narod koji nema elementarno znanje ni o cemu. Klasican primer.
    (Mikii, 31. maj 2020 09:31)

    # Link komentara

  176. @Superoperater, možda zato jer je Novak smislio te donacije.
    (rebro, 31. maj 2020 09:29)

    # Link komentara

  177. Sve vise mislim da Tim ima pravo.Ne daj nista,bahati se i onda si super.
    (mix, 31. maj 2020 09:29)

    # Link komentara

  178. Put u pakao obično je popločan dobrim namerama.
    (duduk, 31. maj 2020 09:29)

    # Link komentara

  179. Ja se nazalost slazem s novinarom. Donacija Novaka je kao kad bih ja, sa platom od 100.000 din mesecno donirao 0.4 dinara. 40 para. Cisto da se znaju razmere...
    (dz, 31. maj 2020 09:23)

    pa ako se slazes onda doniraj vise, a i novinar moze isto tako.
    (bla, 31. maj 2020 09:29)

    # Link komentara

  180. Amerikanci ne mogu da prebole Đokovića.
    (Aleksandar, 31. maj 2020 08:36)

    Imaju Samprasa, Konorsa, Serenu, Evert i druge. Znaš što ih briga za Đokovića.
    (nolofob, 31. maj 2020 09:26)

    # Link komentara

  181. Ljude ne možeš prevariti, Đokovića sasvim zasluženo ne vole , nula od čovjeka.
    (Dobri duh, 31. maj 2020 09:26)

    # Link komentara

  182. Don Serđo... donira strogo iz svoje fondacije a ne iz džepa... tj poklanja tuđe pare..
    (Pufta, 31. maj 2020 09:25)

    # Link komentara

  183. Ja se nazalost slazem s novinarom. Donacija Novaka je kao kad bih ja, sa platom od 100.000 din mesecno donirao 0.4 dinara. 40 para. Cisto da se znaju razmere...
    (dz, 31. maj 2020 09:23)

    # Link komentara

  184. Svaka cast Novaku neka covek donira koliko hoce.
    (Dobrivoje, 31. maj 2020 09:22)

    # Link komentara

  185. Nole daje za svoju zemlju i svoj narod, što bi on glumio filantropa uopšte, neka naprave jak sindikat tenisera i ćao!
    (Superoperater, 31. maj 2020 09:21)

    # Link komentara

  186. Ja im ne bih dao ni 30 centi
    (preferisco dirti addio, 31. maj 2020 09:21)

    # Link komentara

  187. Celu priču je započeo Novak, sa glumatanjem nekakve dobrote i humanosti. Kao što je rekao njegov kolega Tiem, niko ko se bavi tenisom profesionalno nije na rubu siromaštva, a to mogu da vam potvrdim.
    Bolje pomoći deci i ljudima kojima treba lečenje, invalidima ili ljudima koji su gladni, nego "nižerangiranim" teniserima. Na kraju svih tih i još nekih kritika dolazi i ovo - čekaj, posle 100.000.000 zarade, od sve dobrote i brige za šatro ugrožene kolege ti daješ 30.000 ?!!! O tome lik priča.
    (Reziel, 31. maj 2020 09:20)

    # Link komentara

  188. a ko je najplaceniji sportista na svetu a ko 23?
    svi ti novinari nemaju sta da rade dan danas pa izmisle nevazne vesti. novak je super gest naptavio sa svojom inicijativom i svaka mu cast za sve!
    (bane, 31. maj 2020 09:20)

    # Link komentara

  189. Amerika, Amerikanci?gledajte sebe prvo..."ne mogu da disem"
    (Milan, 31. maj 2020 09:19)

    # Link komentara

  190. Koliko su neki novinari a to pogotovo važi za američke i britanske zastranili i sramota su za svoju profesiju po ovom liku je znači sramota da on (Novak) da samo 30,000 a nije sramota to što su na kraju i Federer i Nadal koji su jednako ili čak i bogatiji odustali i odlučili da ne daju ništa a nisu jedini Thiem je od starta rešio da ne učestvuje i da neda ništa ali to naravno nema veze za ovog pokvarenjaka.
    (Nebojša, 31. maj 2020 09:18)

    # Link komentara

  191. treba biti realan. novak nije trebao da pokrece ovu temu ako ne planira da ucestvuje sa velikim novcem jer ako si inicijator treba da pokrenes druge. a ne sramno das 30000.

    ne kazem ja da je on duzan nekome da poklanja svoje bogastvo ali nemoj da se promovises sa sicom. poklonio 0.03% svoje godisnje zarade.

    to bi bilo isto kao kad bi bilo ko od nas obicnih gradjana izasao u medije i pozvao sve da pomognu siromasnim u srbiji eto ja zaradjujem godisnje 3600evra eto doniram 1 euro. a vi vi ostali donirajte 10 evra
    (popularnos je sve, 31. maj 2020 09:18)

    # Link komentara

  192. Ja da sam Djokovic, sad bih ovoga poslao na vakcinaciju.
    (stojanče, 31. maj 2020 09:17)

    # Link komentara

  193. Nolo svetski folirant, hoce da "pomogne" sirotim netalentovanim teniserima a da ne da ni kinte iz svog dzepa...
    (Cinik, 31. maj 2020 09:17)

    # Link komentara

  194. Sta doniraju njegovi Rotsildi, Rokfeleri, Bezosi, Gejtsovi? Ratove, zlo, drzavne udare..
    (kopcamo se na ledja, 31. maj 2020 09:17)

    # Link komentara

  195. Te donacije su upravo Noletova ideja bile. Da nije bilo njega, teniseri iznad 100 ne bi dobili nista. A veće sume je donitao tamo gde je procenio da je potrebnije, ne gde bi to dotični amerikanac (mada nešto ne verujem da bi doticni igde išta donirao..).
    (hm, 31. maj 2020 09:16)

    # Link komentara

  196. Svako ima pravo na svoje mišljenje. Mi znamo ko je Novak Đoković! Nije potrebno ni da čitamo komentare tamo nekog novinara. Nezaboravi jedno, to je on zaradio, nije ukrao ili dobio na poklon. Živeo to nama dogo Nole...
    (Uroš Grozdanić, 31. maj 2020 09:15)

    # Link komentara

  197. tekst je maliciozan ili narucen (ili oba). Prvo, RF je samo u poslednjih godinu dana zaradio 105m$ (5 za igru i 100 za marketing), pa je dao isto. Drugo, njihova voljena Opra je za Covid bolnice (mnogo bitnija tema) dala 1m$ od ukupno zaradjenih 3 milijarde. Jadno je meriti ko je koliko dao, jer svaki iznos premali, a sa druge strane dragocen, jer neko nije (mogao ili hteo) dao nista
    (bozza, 31. maj 2020 09:13)

    # Link komentara

  198. Da li slucajno nije mislio da Nole treba sa mu se ispoveda sta cini sa svojim parama? Ovde je dao toliko, a koliko je sve dao u dobrotvorne svrhe i jos uvek daje (skole, vrtici, saniranje posledica poplava, itd.). Ne treba se obazirati sta zluradi ljudi pricaju.
    (ms, 31. maj 2020 09:12)

    # Link komentara

  199. @Znalac

    Ma bi on, ali nema argumente haaahahahaha bravo Ben.
    (nolofob, 31. maj 2020 09:12)

    # Link komentara

  200. Eh kako se lako dele pare kada su tuđe, kada bi njemu neko rekao da donira 100$ krenulo bi "uh čekajte, pa to nije malo..."
    (Ari Peka Nikola, 31. maj 2020 09:11)

    # Link komentara

  201. A da li je taj novinar donirao npr. 30 USD u istu svrhu? Sigurno da pomenuti novinar ne zaradjuje 1000 puta manje od Novaka Djokovica, ali eto, da li mu je palo na pamet da donira makar tu sumu? Verujem da nije.
    (Vladan, 31. maj 2020 09:10)

    # Link komentara

  202. Donirao je...1.000.000€ svojoj zemlji i 1.000.000€ zemlji koja je u tom trenutku bila najvise pogodjena virusom...a da samo pitanje jedno: zasto se niko osim Novaka nije sjetio necega slicnog?! Evo on je djubre a sta je tek onda sa ostalima...Amer ti ostavi dolar baksisa pa misli da je faca...
    (Don Serdjo, 31. maj 2020 09:08)

    # Link komentara

  203. Vecina Amerikanaca donira oko 10% svoje plate. Njima je to normalno i zato im se Noletovo doniranje cini jadnim.
    (amer, 31. maj 2020 09:06)

    # Link komentara

  204. Kao prvo, citava ideja je bezveze, pomazes igracima rangiranim od mesta br.100+, a sta je sa onim na mestu br.99? On je milioner, a onaj jedno mesto iza njega je siromah?
    Drugo, svaka donacija, kolika god bila, je za pohvalu, ko ima prava da gleda u tudji novcanik i da odredjuje sta je malo ili mnogo, pogotovo sto Novak redovno donira svoj ili novac skupljen preko njegove fondacije!
    Trece, Novaku nije uopste trebala ova inicijativa, ko nema novca da se bavi tenisom, nek kupi stado ovaca i neka cuva ovce, biti teniser nije moranje!
    (bigserb, 31. maj 2020 09:05)

    # Link komentara

  205. Nije napad već je čovek u pravu. Haaaaahahahahaaaaa bravo Ben!
    (nolofob, 31. maj 2020 09:05)

    # Link komentara

  206. Nije On slucajno prijavio boravak u Monaku jer je tamo porezni raj. Amerikance kada su novci u pitanju nemozes farbati...
    (marko, 31. maj 2020 09:04)

    # Link komentara

  207. Ma dajte nisu mu ni do koljena, jednoumni i neobavjesteni amerikanci!
    (Dizzy, 31. maj 2020 09:04)

    # Link komentara

  208. Glup je bio što je,uopšte i pokretao ovu celu priču pomoći dunsterima.
    (Mogli, 31. maj 2020 09:03)

    # Link komentara

  209. Njujork tajms je medju najcenjenijim svetskim novinama. Ljudi koji tamo rade verovatno imaju dobre plate. Zna li neko da li je doticni gospodin novinar ikada nekome nesto donirao i kome?
    (Bocko, 31. maj 2020 09:03)

    # Link komentara

  210. Bilo bi smešno da nije jadno. A to što je poklonio milion Italiji, pa milion Srbiji, pa milion ovamo ili onamo, to se ne računa? Da neće možda i svakom teniseru da pokloni po milion? Da nije njegove ideje ko bi od tih tenisera i dobio išta? Ostali su se jedva namolili da i tu siću poklone, eno kako neki poput Tima reaguju, a on njemu našo dlaku u jajetu. Pa izvoli doniraj ti nekoliko miliona ako hoćeš.

    Ljudi imaju pogrešnu percepciju da ako neko zarađuje milione da i dalje troši samo stotine na mesečnom nivou za prodavnicu i račune, poput običnog čoveka, a da mu oni milioni stoje na računu. Kao da taj neko živi u stambenoj zgradi u nekoj Bugarskoj ili Slovačkoj, a putovanja, promocije i učešća na turnirima se obavljaju besplatno, na osnovu tuđih donacija. Ne nego sve to košta, i to milione i milione. Samo oni to rade na krupnom planu: zarade mnogo pa utroše mnogo da bi zaradili još više.

    Mislim, čovek je glup a naziva sebe novinarom, ni ne shvata kako funkcioniše svet.
    (z, 31. maj 2020 09:01)

    # Link komentara

  211. Nole ne obaziri se na plaćene novinarčiće. Zloba će ih ubiti.
    (Jole, 31. maj 2020 09:01)

    # Link komentara

  212. Da zli Ameri proganjaju Nola koji je gle cuda bas u Majamiju kupio stan za 5 miliona dolara. To je dokaz koliko se on bori protiv njih. Verovatno je taj stan kupio i platio porez u Maloj Moštanici. Nolo zivi na zapadu i sve sto ima od imovine je na zapadu! A vi Srbujte za 100 evra.
    (Djido, 31. maj 2020 09:01)

    # Link komentara

  213. Meni nije malo 30h dolara,
    a tek ako bi mi više njih skupilo po 30h da mi donira ..
    Ihaj! Mašala!
    (Zena, 31. maj 2020 08:59)

    # Link komentara

  214. Koncept je pomoć slabijje rangiranim igračima a ne izdržavanje.Plata za lep život mora da se zaradi na terenu ,upravo tamo gde ih Nole sve redom delje godinama.To je ono što Amerikancu bode oči.
    ((S)Tipsa, 31. maj 2020 08:58)

    # Link komentara

  215. U pravu je
    (neca78, 31. maj 2020 08:57)

    # Link komentara

  216. Cilj je pomoci teniserima da PREZIVE a ne da se OBOGATE za ovih par meseci.
    (Pan, 31. maj 2020 08:55)

    # Link komentara

  217. Nole nemoj da das nista nezahvalnoj bagri. Doniraj meni 30 soma, meni je to taman :)
    (ProSRB, 31. maj 2020 08:54)

    # Link komentara

  218. Decko je za razliku od ogromne vecine tenisera sirom sveta bio prepusten sam sebi. Nije mogao da racuna na bilo kakvu pomoc svoje drzave ni teniskog saveza. Nije mogao cak ni da se zaduzi u bankama. Umesto toga svi su ga pustili niz vodu i predali zelenasima. Na njegovom mestu sve pare bih delio na dva dela. Njemu sve sto je do sada zaradio a ostalima ono sto oni budu zaradili.
    (Bane, 31. maj 2020 08:53)

    # Link komentara

  219. Колико је дотични новинар донирао било коме?
    (маркеђани, 31. maj 2020 08:25)

    To je specifična sorta ljudi kojima je fetiš da budu teledirigovani sa raznih strana, i rado primaju "donaciju" za dobro obavljen posao od strane svojih lutkara. Što se tiče doniranja, tu se ne snalaze dobro.
    (bobo mk, 31. maj 2020 08:52)

    # Link komentara

  220. Opušteno. Nećemo se jediti čerez koječega i kojekoga.
    (Rozenkranc & Guldernsten, 31. maj 2020 08:51)

    # Link komentara

  221. U pravu je potpuno,retko skrt covek od sportista. Dao je 15.000 AU $ pomoc Australiji prosle godine zbog pozara. Neverovatno.
    (Aca, 31. maj 2020 08:46)

    # Link komentara

  222. Sto li nije prozvao Tima,Nadala,Federera,ili pohvalio Noleta za donacije koje je dao zemljama za koronu...?
    maunt5
    (maunt5, 31. maj 2020 08:43)

    # Link komentara

  223. Pas laje vetar nosi.
    (beli, 31. maj 2020 08:42)

    # Link komentara

  224. pa zaradio sto ne znaci da ih ima. mnogi su zaradili i vise pa ostali na ulici.
    (strucnost ispred politike, 31. maj 2020 08:42)

    # Link komentara

  225. Smesni su mi ljudi koji prebrojavaju tuđ novac. Ko je koliko zaradio i potrosio njegova je stvar. A onaj koji je donirao bilo kome i bilo koliko je human čovek. Đoković je svoju humanost dokazao mnogo puta.
    (DEX, 31. maj 2020 08:41)

    # Link komentara

  226. On je zaradio pa i taj novac i rasporedjuje kako ze hoce. Za ovaj virus covek je dao nama i Italijanima po 1 mil. Malo li je.
    (Si, 31. maj 2020 08:41)

    # Link komentara

  227. Da li je ovaj novinar čuo za ono zlatno pravilo: "Tuđe pare se ne broje"?
    (Siki, 31. maj 2020 08:39)

    # Link komentara

  228. Budala covek. Pazi sad DONIRAO i to im malo. Pa ko je njemu sta dao. Ja da sam Nole ne bi im dao dinara. Niko ga ne tera da se bavi tenusom i bude neuspesan. Nisam dobar, cao probacu nesto drugo!!!
    (Milan, 31. maj 2020 08:39)

    # Link komentara

  229. Bene niko ti nije branio da uzmes reket u ruke... Inace ameri su poznato pametna nacija...
    (neko, 31. maj 2020 08:39)

    # Link komentara

  230. Amerikanci jednostavno imaju taj običaj, mi bismo rekli da zaviruju u tuđ džep, ali oni izgleda to smatraju sasvim normalnim. Kad dođete kod njih, provedu vas kroz kuću da vam je pokažu i očekuju da ih pitate koliko su platili ovaj kauč, onu sliku... Zauzvrat, isto to rade kad dođu kod vas. Evropljani se sablazne, ali takva je američka kultura, šta ćeš.
    A ovaj novinar licemer, kao kritikuje sistem, a priča o parama.
    (I tako..., 31. maj 2020 08:37)

    # Link komentara

  231. Amerikanci ne mogu da prebole Đokovića.
    (Aleksandar, 31. maj 2020 08:36)

    # Link komentara

  232. Dao po milion Srbiji i Italiji samo ove godine. Nisu teniseri najugrozeniji ljudi na svetu.
    (Svasta, 31. maj 2020 08:36)

    # Link komentara

  233. Zivim u us i mislim da amerikanci imaju mnogo ozbiljniju temu od Djokovica
    (SistemX, 31. maj 2020 08:36)

    # Link komentara

  234. гос.Бен ипак није разумео размишљање г.Ђоковића.На крају крајева Ђ.није ништа морао,могао је да оде на Дунав и да пеца са својом породицом пар месеци.
    (деда миле, 31. maj 2020 08:35)

    # Link komentara

  235. ameri su inace poznati svetski donatori bombi, "demokratije", "ljudskih prava" , policijske brutalnosti...jedno bas humano drustvo i nacija. Sta njih briga koliko je Nole donirao.
    (mile, 31. maj 2020 08:32)

    # Link komentara

  236. "Ameri zaslužuju sve što im se dešava plus 10k$. Plus kamata na sve što im se dešava."
    (466453
    Koji Ameri, 99% njih ovo uopšte i ne interesuje. Po tvojoj logici onda i Srbi zaslužuju sve što im se desilo ili se dešava?
    (J., 31. maj 2020 08:31)

    # Link komentara

  237. pa on ne mora nista da donira... ali eto ponudio se PRVI , dok se ostali neckaju ili jednostavno nece ni da cuju...
    (N.S., 31. maj 2020 08:28)

    # Link komentara

  238. Nole, daj sastavi neki tekst, sa argumentima i posalji u njegov list i napusi ovog lika za sva vremena. Tip ili je manijakalan ili radi po necijim instrukcijama, ovo nije prvi put da bulazni gluposti...
    (Znalac, 31. maj 2020 08:27)

    # Link komentara

  239. Neka Amer izvadi neke pare iz svog džepa da vidimo koliko će to da bude
    (pen šon pen, 31. maj 2020 08:27)

    # Link komentara

  240. Нека зараде они 100 милиона, и нека поклоне све.
    (неко, 31. maj 2020 08:27)

    # Link komentara

  241. Ne razumem Novaka. Novac ne sme da se poklanja jer onaj ko ga prima nikada nije zadovoljan poklonom. To znaju svi koji rade van zemlje i zele da obraduju svoje rodjake u Srbiji. Ma sta da date, nisu zadovoljni. Novac mora da se zaradi da bi se znala njegova vrednost. Ako vec zeli da poklanja novac neka osnuje skole u kojima ce ljudi uciti kako da zaradjuju novac, ne dobijati ocene na poklon, nauciti koja je vrednost znanja pa time i kolika je vrednost novca.
    (Ivan Zgrozeni, 31. maj 2020 08:27)

    # Link komentara

  242. Fond su pare koje Đoković prikuplja od drugih pa donira, a upravu je ovaj lik, kad već pričaš na sav glas onda bar doniraj iz svog džepa, o količini novca možda ne treba raspravljati.
    (Spiner class, 31. maj 2020 08:26)

    # Link komentara

  243. Realno jeste malo ali neki nisu hteli ni toliko.
    (Marko AT, 31. maj 2020 08:26)

    # Link komentara

  244. Ameri zaslužuju sve što im se dešava plus 10k$. Plus kamata na sve što im se dešava.
    (466453, 31. maj 2020 08:25)

    # Link komentara

  245. Колико је дотични новинар донирао било коме?
    (маркеђани, 31. maj 2020 08:25)

    # Link komentara

  246. Da li bi 50 miliona zadovoljilo amerikance?
    (026, 31. maj 2020 08:25)

    # Link komentara

  247. uuooprem...
    (nije sloba kriv..., 31. maj 2020 08:24)

    # Link komentara

  248. Потпуно неутемељена оптужба, не знам зашто је апострофирао само Ђоковића, шта је са осталим у врху??? Злонамерно у сваком случају!
    (mlekadžija, 31. maj 2020 08:24)

    # Link komentara

  249. Zavidan i prazan čovek.Neka deli svoje pare kako i kome hoće.Nole
    ih je definitivno "zavio u crno".
    (a, 31. maj 2020 08:24)

    # Link komentara

  250. Sto taj "amerikanac" ne donira milion?
    (Ivan, 31. maj 2020 08:23)

    # Link komentara