1. @
    A ne pitas se, kako to da su svi HR klubovi, glasali kao Zvezda.
    Sta li imaju zajednicko...?!
    (punimlimenke, 27. maj 2020 16:27)

    A ti se ne pitas,kako to da su svi srpski klubovi glasali kao Zvezda?Izdali te tvoji Hrvati?
    (Mik, 27. maj 2020 22:37)


    Гласали српски клубови из ЦГ Будућност и Морнар.


    Buducnost srpski klub???
    (Mik, 29. maj 2020 00:50)

    # Link komentara

  2. Stani zar to nije fmp mislim da zvezda zvanicno ne postoji za koga ovi ovde navijaju?????Ime je crvena zvezda beograd ranije je bili crvena zvezda sta je beograd jel to ofk zbog terze??
    (zoran, 28. maj 2020 20:13)

    # Link komentara

  3. Rukomet CZ kolo pre kraja poslednja,prekinuto.
    Fudbal prvi,nije prekinuto.
    Basket treći,prekinuto.
    Ma jok,sve regularno
    (Kaur, 27. maj 2020 21:09)

    Glumac, sportovi u hali... Šta nije jasno?
    (Dzoka, 28. maj 2020 18:04)

    # Link komentara

  4. @
    A ne pitas se, kako to da su svi HR klubovi, glasali kao Zvezda.
    Sta li imaju zajednicko...?!
    (punimlimenke, 27. maj 2020 16:27)

    A ti se ne pitas,kako to da su svi srpski klubovi glasali kao Zvezda?Izdali te tvoji Hrvati?
    (Mik, 27. maj 2020 22:37)


    Гласали српски клубови из ЦГ Будућност и Морнар.
    (Американац, 28. maj 2020 15:32)

    # Link komentara

  5. :)))))
    opet ne kapiraš:
    nisu svi, košarkaška sekcija jugoslavenske športske udruge, koja je od 1945. na privremenom radu u beogradu - nije!
    (mladići borovi, devojke jele, 27. maj 2020 17:56)

    Ne vredi sa tobom, uporno izbegavas odgovor.
    Nisam zeleo ovo da koristim, znam da boli i da zelite da zaboravite ali moram te otrezniti.
    FMP-u, niko ne moze da zabrani kako ce da se zove.
    FMP-e, je promenio ime u cz Beograd.
    kraj citata.
    ocekujem od tebe neki smisljen odgovor, kako bi pobio ovaj citat i opovrgnuo.
    Znam i verujem da neces spinovati sa zg i da ces mi izneti cinjenice bez exela.
     (punimlimenke, 28. maj 2020 13:19)

    # Link komentara

  6. Kolika su tv prava Linglonng super lige?!
    (punimlimenke, 27. maj 2020 17:35)

    Bedna. Al znas sa koliko novca UEFA mase tako da savezi i klubovi igraju kako ona kaze?
    (M.R., 28. maj 2020 00:44)

    # Link komentara

  7. @
    A ne pitas se, kako to da su svi HR klubovi, glasali kao Zvezda.
    Sta li imaju zajednicko...?!
    (punimlimenke, 27. maj 2020 16:27)

    A ti se ne pitas,kako to da su svi srpski klubovi glasali kao Zvezda?Izdali te tvoji Hrvati?
    (Mik, 27. maj 2020 22:37)

    # Link komentara

  8. Ma Partizan treba da igra Evrokup i Fiba ligu šampiona, a ABA liga bez Partizana će da propadne.
    (neko, 27. maj 2020 18:34)

    Baš zato Partizan mora da igra Abu, da ona ne bi propala. Ako nisi znao, u osnivanju Abe lično je učestvovao Čović, i ova grupa tajkuna iz Hrvatske i Slovenije, i sad zamisli - ugledna Aba a da Srbija nema dva svoja prava kluba, a da igraju samo Megatrend, Borac i dva FMP-a. Dobro, FMP1 jeste slavni evroligaš, ali malo je to za jednu moćnu Srbiju, sa najvećim rastom u Evropi.
    (Ostoja, sluga lidera Balkana, 27. maj 2020 21:52)

    # Link komentara

  9. SVE JE VRLO PROVIDNO!
    (GROBARI, 27. maj 2020 21:42)

    # Link komentara

  10. овог ХХХ је неко баш јааако,кад је био још млађи нагазио на канту,кад оволико фрустрација има, момак је зрео за психијатрију
    (Искрено збуњен, 27. maj 2020 18:25)






    nemoj tako!
    meni, kao humanisti, nije teško, a njemu terapija, sudeći po tome što stalno dolazi po još - izgleda pomaže.
    (mladići borovi, devojke jele, 27. maj 2020 19:02). A šta vama klenovima pomaže ?
    (xxx, 27. maj 2020 21:41)

    # Link komentara

  11. Neka se samo fudbal nastavi i to sa publikom.
    Partizan, olicenje borbe protiv sljama u kojem zivimo.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (VN, 27. maj 2020 18:13)

    U cemu si ziveo u vreme Babicevog "sistema" i "dominacije institucije"?
    U Nemackoj? Tad sve bilo lepo?

    A danas, kazes, sljam?!?


    Licemerje - definicija Partizanovog navijaca.
    (One night in May, 27. maj 2020 21:40)

    # Link komentara

  12. GLASANJE,JE BILO PO LINIJI SESTARA! IDEA I ZVEZDA SU BLIZNAKINJE!
    (GROBARI, 27. maj 2020 21:29)

    # Link komentara

  13. Rukomet CZ kolo pre kraja poslednja,prekinuto.
    Fudbal prvi,nije prekinuto.
    Basket treći,prekinuto.
    Ma jok,sve regularno
    (Kaur, 27. maj 2020 21:09)

    # Link komentara

  14. Javili su mi iz pouzdanih izvora (citaj SZO) da ce se korona virus javljati ciklicno u narednih 5 godina bas u martu i aprilu i da ce se u tim godinama prekidati takmicenje u EL,EK i ABA ligi (bice ponisteni plasmani) tako da ce proslogodisnji prvak iz ABA lige stalno (ber tih 5 godina)igrati u EL a ostali timovi iz ABA lige mogu da biraju gde ce da igraju (EK,FIBA KS ili KLS).
    Jedina novost je sto ce na kraju tog perioda ABA liga imati 24 ekipe!
    (isnogood, 27. maj 2020 19:31)

    # Link komentara

  15. овог ХХХ је неко баш јааако,кад је био још млађи нагазио на канту,кад оволико фрустрација има, момак је зрео за психијатрију
    (Искрено збуњен, 27. maj 2020 18:25)






    nemoj tako!
    meni, kao humanisti, nije teško, a njemu terapija, sudeći po tome što stalno dolazi po još - izgleda pomaže.
    (mladići borovi, devojke jele, 27. maj 2020 19:02)

    # Link komentara

  16. Neka se samo fudbal nastavi i to sa publikom.
    Partizan, olicenje borbe protiv sljama u kojem zivimo.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (VN, 27. maj 2020 18:13)

    Meni je uvek tuzno kada cujem da neko zivi u sljamu, da ima lose porodicne odnose,, ali ne ocavaj, skola, zaposlenje pa iznajmi stan, osamostali se..mozda jednog dana nadjes i devojku
    (mile, 27. maj 2020 18:41)

    # Link komentara

  17. Zaista ne znam šta bih ti rekao, a da te to ne povredi. Vidiš, u Nemackoj je prosečna plata 2000 evra. U Srbiji 200. Ako me pitaš kakve veze imaju Srbija i Nemačka, odgovor je nikakve. Isto tako nikakve veze nemaju prvenstvo Srbije u fudbalu i prvenstvo bivše države u košarci. Jedina sličnost je ta da su klubovi i jednoj i u drugoj ligi glasali da li su za nastavak ili ne. Jedni su rekli da jesu, drugi da nisu. E sad, to što se tebi rezultat glasanja ne sviđa, to je već tvoj problem. Nadam se da te ne boli mnogo. Biće još glasanja, opušteno.
    (NoName, 27. maj 2020 16:32)

    Naravno da me jako boli...
    Jos me vise boli kada si naveo uporedjivanje Srbije i Nemacke.
    A sto se tice glasanja, kako to da tamo gde ste prvi, glasate za nastavak a tamo gde niste, protiv.
    Kao da niste iz istog sportskog drustva...a mozda i niste, jel?
    (punimlimenke, 27. maj 2020 17:40)

    Kao što rekoh, opušteno, biće još glasanja. A što se sportskih društava tiče, zaboravi. Ostoja ti tvituje negde sa Dedinja. U Humsku ne sme da priviri.
     (NoName, 27. maj 2020 18:37)

    # Link komentara

  18. Citam komentare i moje objasnjenje zasto su samo Mornar, Buducnost i Partizan glasali da se nastavi takmicenje. Svi ostali klubovi, osim Crvene Zvezde, nemaju nikakav interes da nastave. Da je odluceno da se nastavi, onda bi bilo sigurno i ispadanja. Dosta klubova je rasteretilo budzete raskidom ugovora sa igracima da bi preziveli. Sta se ocekivali od Krke, Mege i Zadra koji se u poslednjem kolu bore za opstanak, pa naravno da ce glasati da se ne igra.
    (auu, 27. maj 2020 18:36)

    # Link komentara

  19. KAD NEMA SMISLA BEZ PUBLIKE ZASTO SE FUDBAL IGRA, OBJASNI NAM DA ZNAMO I MI???
    (Garfild, 27. maj 2020 17:52)

    Pravda za grobare! Nastaviti ABA Ligu na travnatim fudbalskim stadionima umesto u nekim smrdljivim halama. Možda ih krene, a možda i tebi bude jasno.
     (@Laki, 27. maj 2020 18:34)

    # Link komentara

  20. Ma Partizan treba da igra Evrokup i Fiba ligu šampiona, a ABA liga bez Partizana će da propadne.
     (neko, 27. maj 2020 18:34)

    # Link komentara

  21. овог ХХХ је неко баш јааако,кад је био још млађи нагазио на канту,кад оволико фрустрација има, момак је зрео за психијатрију
    (Искрено збуњен, 27. maj 2020 18:25). Hvala panteru, želim ti isto puta 10.
     (xxx, 27. maj 2020 18:32)

    # Link komentara

  22. @prajina generacija
    A da ja tebi nesto objasnim sine. Vi ste otisli u el umesto igokee i cibone. Kako? Pa raznim meseratenjima i muljanjima kojima se vas gazda bavi evo vec decenijama. Najveci vas uspeh u kosarci je covid 19.Jel sad jasno sine!
    (vlado, 27. maj 2020 18:10)

    Deckic, kao prvo, opismeni se, na kraju upitne recenice ide upitnik, ovako izgleda - ?
    Kao drugo, ne nerviraj se, znam da si besan jer si bio naivan i verovao Ostoji da cete sigurno u EL, on vas lagano navukao, vi ispali glupi, ali to nije razlog da besnis toliko. Ili jeste? :)
    A kao trece, da, mi smo otisli u EL umesto Igokee i Cibone, pitas kako? Pa Igokea nije ispunjavala uslove i nije mogla u EL, Cibona je sama odustala, u oba slucaja u EL ide ekipa koja je plasirana odmah iza njih, logicno zar ne? To je bila Crvena Zvezda. Mogli ste biti i vi, ali niste. Nema nikakvih muljanja, mesetarenja, cista matematika sine, vrlo jednostavno, ali vi to ne znate u svom paralelnom univerzumu...
    A covidu ste se najvise radovali vi, dok vas je limar medijski pumpao 2 meseca slavili ste pojavu korone. Svako normalan se borio za zivot, a vi slavili koronu jer ste mislili da cete zahvaljujuci tome na poklon dobiti titulu.
     (Prajina generacija, 27. maj 2020 18:31)

    # Link komentara

  23. Tecite, suze tecite...
     (Kukatilo, 27. maj 2020 18:29)

    # Link komentara

  24. овог ХХХ је неко баш јааако,кад је био још млађи нагазио на канту,кад оволико фрустрација има, момак је зрео за психијатрију
     (Искрено збуњен, 27. maj 2020 18:25)

    # Link komentara

  25. @djura loznica
    Sa koliko evropski kupova osvojenih. A da 000000.Nema sta djuro veliki ste.
    Kup sampiona-1,
    Kup Radivoja Koraca-3
    A vi kako te?
     (vlado, 27. maj 2020 18:25)

    # Link komentara

  26. idea na jednu a ostali na drugu stranu...
     (nbg..., 27. maj 2020 18:24)

    # Link komentara

  27. @rolando To samo u Srbiji može. Jedan vlasnik 2 kluba U ISTOM TAKMIČENJU. I oni nama nešto pričaju, namestili poslednjih 30ak utakmica sa FMPom. Ko je krenuo na Zvezdu protiv FMP-a 2011 da se kladi sa 100 dinara do danas je već imperiju izgradio.
     (lul, 27. maj 2020 18:20)

    # Link komentara

  28. :)))))
    opet ne kapiraš:
    nisu svi, košarkaška sekcija jugoslavenske športske udruge, koja je od 1945. na privremenom radu u beogradu - nije!
    (mladići borovi, devojke jele, 27. maj 2020 17:56). Nije bolest sve što boli.
     (xxx, 27. maj 2020 18:18)

    # Link komentara

  29. Partizan je najbaksuzniji klub u istoriji sporta...
    (Komšija Rade, 27. maj 2020 18:17)

    # Link komentara

  30. SVE SE VRACA! PRAVEDNIK SVE GLEDA!
    (GROBARI, 27. maj 2020 15:57)

    Pa da, u pravu si, vidis da vam se vraca onih 13 godina otimanja, kradje, gepekovanja, prebijanja sudija, lopovluka...
    (Kralj, 27. maj 2020 18:02). A F4 si zaboravio.
     (xxx, 27. maj 2020 18:15)

    # Link komentara

  31. Ko je to nama pobjegao?
    Tim koji je ubjedjen da bi osvojio?
    Buahahahaha.
    Neka se samo fudbal nastavi i to sa publikom.
    Partizan, olicenje borbe protiv sljama u kojem zivimo.
     (VN, 27. maj 2020 18:13)

    # Link komentara

  32. @grobache....
    Priznaj gulanferu da u dubini sitne napacene duse volis Partizan
     (vlado, 27. maj 2020 18:12)

    # Link komentara

  33. Slavko KOmar hrvat koji je osnovao zvezdu Likes this. Zajednicko glasanje protiv srba, kao nekada.
    (panteri i silazak sa postolja, 27. maj 2020 18:12)

    # Link komentara

  34. @prajina generacija
    A da ja tebi nesto objasnim sine. Vi ste otisli u el umesto igokee i cibone. Kako? Pa raznim meseratenjima i muljanjima kojima se vas gazda bavi evo vec decenijama. Najveci vas uspeh u kosarci je covid 19.Jel sad jasno sine!
     (vlado, 27. maj 2020 18:10)

    # Link komentara

  35. Ništa gore od Zvezdinih košarkaških navijača!!!
    (Randy Marsh,
    Da li ti znas neku drugu recenicu da napises?
     (Gorki, 27. maj 2020 18:06)

    # Link komentara

  36. milovci za milovce
    (CUPRIJA TOWN, 27. maj 2020 18:03)

    # Link komentara

  37. SVE SE VRACA! PRAVEDNIK SVE GLEDA!
    (GROBARI, 27. maj 2020 15:57)

    Pa da, u pravu si, vidis da vam se vraca onih 13 godina otimanja, kradje, gepekovanja, prebijanja sudija, lopovluka...
     (Kralj, 27. maj 2020 18:02)

    # Link komentara

  38. To sto se najbolje plasirani u ligaskom delu ne znaci da ste najbolji tim.
    (nista o nicemu, 27. maj 2020 15:41)

    A šta znači, ajde prosvetli me molim te?
    Da nije po tvojoj nekoj prigradskoj logici najbolji trećeplasirani na tabeli?
    (društvance iz predgrađa, 27. maj 2020 15:50)

    Sine, da ti ciko nesto objasni...Ko je najbolji tim u ligi???
    SAMPION te lige!! Razumes?
    Ajmo dalje, da li ste vi bili sampioni lige??? Pobedili Zvezdu/Buducnost/Cedevitu u finalu play offa??? Nisteeee!!
    Dakle niste sampioni, je l' tako??
    Samim tim niste ni najbolji tim lige, zar ne?
    Cista logika, sine moj. Mada vama toga bas fali.
    Nadam se da sam ti nacrtao i obojio i da je sad jasno.
    Ako nije, evo jos jedno pitanje. U sezoni 2013/14, Igokea je bila prvoplasirana na tabeli, a Partizan ja sa 4. mesta postao sampion aba lige. Sine, ko je te godine bila najbolja ekipa???
     (Prajina generacija, 27. maj 2020 18:00)

    # Link komentara

  39. @@NJIHOV SRAMNI VETAR! POLAKO ALI SIGURNO SLABI!
    (GROBARI, 27. maj 2020 17:00)




    Ne stiže se ni zarez staviti, koliko boli...?!
    (djuro, 27. maj 2020 17:09)

    Srbi stavljaju zapetu, zarez je komsijski izraz...
    (realno, 27. maj 2020 17:31)



    Komšijama i govorim.. da me bolje u boli razumiju..
    (djuro, 27. maj 2020 17:59)

    # Link komentara

  40. pravo je vreme da se kk sledeca godina preseli u Crnu Goru.Oni ne mogu ovde vise.Mozda,mozda i osvoji nesto vise od kupa mitra mirica.
    Okrenuo vam se zivot i povratka nema,nemaaaaaa
    (CUPRIJA TOWN, 27. maj 2020 17:58)

    # Link komentara

  41. Evo prefolmulisacu pitanje, kako to da svi klubovi iz Hrvayske, glasali kao zvezda?!
    (punimlimenke, 27. maj 2020 17:37)





    :)))))
    opet ne kapiraš:
    nisu svi, košarkaška sekcija jugoslavenske športske udruge, koja je od 1945. na privremenom radu u beogradu - nije!
    (mladići borovi, devojke jele, 27. maj 2020 17:56)

    # Link komentara

  42. )))))
    trofeja, ionako, imamo i imaćemo koliko hoćeš, ali - uživanje u vašem blamiranju je, čak i kada je svakodnevno, neponovljivo!
    (mladići borovi, devojke jele, 27. maj 2020 17:41). Kao i tvoji glupi komentari...
     (xxx, 27. maj 2020 17:55)

    # Link komentara

  43. Navijaci zvIjezde su nesto najogavnije sto sam vidio na sportskim terenima. Podrska Partizanu iz Mostara. Za zvIjezdu navijaju placenici, a Partizan se cijeni i daleko preko Drine !
    (strucanjak, 27. maj 2020 16:29)

    Nastavi da tucaš kamen strucAnjak, mani se slova i pisanja, znaš da ti nikad nije išlo od ruke!
    (StR0niX, 27. maj 2020 17:41). Izvini intelektualac što te nismo prepoznali...
     (xxx, 27. maj 2020 17:54)

    # Link komentara

  44. Zašto baš Partizan, Budućnost i Mornar?! Šta li imaju zajedničko? Ah da, Zvezda.
    (ranac, 27. maj 2020 15:12)

    A ne pitas se, kako to da su svi HR klubovi, glasali kao Zvezda.
    Sta li imaju zajednicko...?!
    (punimlimenke, 27. maj 2020 16:27)

    Komšiju hrvata?
    (StR0niX, 27. maj 2020 17:43). Ne znam da li u Železniku ima hrvata, ali ajde...
     (xxx, 27. maj 2020 17:53)

    # Link komentara

  45. Sezona je upropašćena još pre 2 meseca. Savan je juče sve rekao, nijedan košarkaš u Evropi nikada nije doživeo ovoliki prekid gde, moraš sedeti i raditi vežbe u 6 kvadrata. Nema svrhe vraćati igrače koji mogu samo da izginu od istegnuća, ruptira i lomova.

    Besmisleno je silovati nastavak takmičenja koje bi danas ličilo na hrkljuš. Stoji da je Partizan bio u najboljoj poziciji i naletu, ali to je već prošlost i ne znamo šta bi se desilo u plejofu bez Korone. Da ne pričam da košarka bez publike nema smisao. Naročito ova naša, bez ludila ne tribinama, pehar je samo obično parče metala bez ikakve vrednosti.
    (detektiv kokni kol, 27. maj 2020 15:09)
    KAD NEMA SMISLA BEZ PUBLIKE ZASTO SE FUDBAL IGRA, OBJASNI NAM DA ZNAMO I MI???
    (Garfild, 27. maj 2020 17:52)

    # Link komentara

  46. kakva glupost da neki klub glasa protiv nastavka sezone kolo prije kraja takmicenja, pa zar je toliki problem bio odigrati jos tu jednu utakmicu, nego su tu ocigledno druge stvari u igri tj. idu na tu kartu da niko ne bi ispao iz lige a mnogi klubovi su u igri za ispadanje ili baraz pa im lakse da tako zadrze status u ligi a za nastavak lige su glasali klubovi koji su izvjesno vec u playoff-u i naravno zele sezonu da krunisu borbom za titulu koliko god ona bila manje znacajna u ovom momentu (pa i regionalna liga u vaterpolu nikad nije donosila vizu za ligu sampiona pa su svake godine imali motiv da je igraju kao i za rukometnu ligu, zensku kosarkasku ligu itd.), i sad njima nije problem to poslednje kolo i jos plus playoff da igraju a bas ovim klubovima je problem to jedno kolo do kraja, skroz providno.
     (goodyear, 27. maj 2020 17:52)

    # Link komentara

  47. PARTIZAN SAMPION! VELIKI JE UVEK! I KAD MU OTIMAJU!
    (GROBARI, 27. maj 2020 16:21)

    Tako je! Zivio govornik!
    Mada ove godine nam nista nisu oteli, realno. Ispali smo glupi jer smo verovali ostoji i tegeltiji da ce nam dati titulu i plasman u EL. Kad na kraju mosa. Sami smo sebi krivi jer ne razmisljamo svojom glavom, toliko looogicno i ocigledno je bilo da ce sezone biti svuda prekinute i okoncane bez sampiona.
    Evo ja prvi sam glupan jer sam naseo na ostojina medijska spinovanja i svakodnevne tekstove, strasno, zato sam se jos vise i razocarao.
     (grobarCHE balaWO, 27. maj 2020 17:52)

    # Link komentara

  48. Ništa gore od Zvezdinih košarkaških navijača!!!
     (Randy Marsh, 27. maj 2020 17:51)

    # Link komentara

  49. Pa sada ako se sledi Evroliga, nema ni prosirenja lige. Ali sada Zvezda zeli da jos jedan svoj klub ubaci u ABA ligu. Prema tome Partizan ne treba da prihvati titulu u ABA ligi iz principijelnih razloga a zatim treba da izadje sa informacijama sta je sve Zvezda radila u proteklih mesec dana. Sve treba raditi mirno i bez nerviranja jer je ovako Zvezda radila i od 1045 do 1976 pa znamo kako je zavrsila. Njen kraj je sve blizi samo jos nije obavestena.
    (Cinik, 27. maj 2020 15:13)

    Khm khm, samo jedno pitanje: a ko je vama uopste ponudio titulu Aba lige pa da je vi ne prihvatite???
    Brate oplakao sam od smeha, cujes ti sebe, partizan ne treba da prihvati titulu, ahahahhahahah...koju bre titulu, ko vam je to ponudio?? Daj i meni malo brate molim te...
     (Bballer, 27. maj 2020 17:48)

    # Link komentara

  50. @Jel realno da ovoliko uzivam u koprcanju grobara
    (petarczv, 27. maj 2020 16:39)

    Takođe brate Petre.
    Kad god se iznerviram kući ili na poslu ja otvorim b92 pa na komentare, 5 minuta i opet sam kao nov.
    Ko bi rekao da grobarski jecaji mogu da pomognu protiv nervoze, dosade...
    (Coa, 27. maj 2020 17:17)

    To se drustvance moje iz predgradja zove kompleks. Nema vama pomocji.
    (mali mali, 27. maj 2020 17:46)

    # Link komentara

  51. Zašto baš Partizan, Budućnost i Mornar?! Šta li imaju zajedničko? Ah da, Zvezda.
    (ranac, 27. maj 2020 15:12)

    A ne pitas se, kako to da su svi HR klubovi, glasali kao Zvezda.
    Sta li imaju zajednicko...?!
    (punimlimenke, 27. maj 2020 16:27)

    Komšiju hrvata?
     (StR0niX, 27. maj 2020 17:43)

    # Link komentara

  52. Dokle mislite da bezite? Pa doktor rece sve bi osvojili. hahahahah
    Kako ono bese panteri, kad se steknu uslovi da se odigra F4 sramota je da Partizan upise titulu bez borbe.
    Zanima me da li cete da pobegnete i iz Srpske lige?
    Hocete!
    E onda nista.
    Poyy
    (Sah-mat, 27. maj 2020 15:35)

    Do ponedeljka ujutro ste bili naaajjglasniji s pricom kako se sezona treba prekinuti i partizanu treba dodeliti titulu!! Sta je sad?? Sta?? Sta je bilo,a? Sta se promenilo??
    Licemeri bili i ostali.

    Poyy iz Evrolige od jos uvek aktuelnog sampiona Aba lige.
    Nastavite da placete.
     (Bballer, 27. maj 2020 17:42)

    # Link komentara

  53. Hajde bre grobari, pokazite barem malo dostojanstva, nista niste izgubili jer niste ni osvojili. Vas najveci problem je sto vam je vas predsednik, mislim na Ostoju, napumpao glavu a mediji u nedostatku drugih tema prenosili sve te laze i paralaze .I to sve majstorski u maniru pravog clana glavnog odbora.Nije ni bilo realno da se igra u Julu i Avgustu u zatvorenom prostoru, prvi su igraci bili protiv.Sto se tice glasanja, jedino je Igokea iznenadjenje ,ove ekipe sa dna tabele su logicno glasali da se prekine kako ne bi niko ispao, zato ce uci Borac i Split,CedOli je vec davno raspustila ekipu,Zvezda naravno posle odluke EL nije zelela nista da rizikuje kao sto i vi ne bi
     (deki 27, 27. maj 2020 17:41)

    # Link komentara

  54. Navijaci zvIjezde su nesto najogavnije sto sam vidio na sportskim terenima. Podrska Partizanu iz Mostara. Za zvIjezdu navijaju placenici, a Partizan se cijeni i daleko preko Drine !
    (strucanjak, 27. maj 2020 16:29)

    Nastavi da tucaš kamen strucAnjak, mani se slova i pisanja, znaš da ti nikad nije išlo od ruke!
     (StR0niX, 27. maj 2020 17:41)

    # Link komentara

  55. Zašto najbolji na planeti nisu tužni, nego radosni, a oduzeta im je šansa da osvoje dva trofeja, lagano?
    (sone, 27. maj 2020 17:13)




    :)))))
    trofeja, ionako, imamo i imaćemo koliko hoćeš, ali - uživanje u vašem blamiranju je, čak i kada je svakodnevno, neponovljivo!
    (mladići borovi, devojke jele, 27. maj 2020 17:41)

    # Link komentara

  56. Zaista ne znam šta bih ti rekao, a da te to ne povredi. Vidiš, u Nemackoj je prosečna plata 2000 evra. U Srbiji 200. Ako me pitaš kakve veze imaju Srbija i Nemačka, odgovor je nikakve. Isto tako nikakve veze nemaju prvenstvo Srbije u fudbalu i prvenstvo bivše države u košarci. Jedina sličnost je ta da su klubovi i jednoj i u drugoj ligi glasali da li su za nastavak ili ne. Jedni su rekli da jesu, drugi da nisu. E sad, to što se tebi rezultat glasanja ne sviđa, to je već tvoj problem. Nadam se da te ne boli mnogo. Biće još glasanja, opušteno.
    (NoName, 27. maj 2020 16:32)

    Naravno da me jako boli...
    Jos me vise boli kada si naveo uporedjivanje Srbije i Nemacke.
    A sto se tice glasanja, kako to da tamo gde ste prvi, glasate za nastavak a tamo gde niste, protiv.
    Kao da niste iz istog sportskog drustva...a mozda i niste, jel?
     (punimlimenke, 27. maj 2020 17:40)

    # Link komentara

  57. Ko na to bjezi?
    Hahahahaha,
    virusna komsinica...
     (VN, 27. maj 2020 17:39)

    # Link komentara

  58. Kuknjava jugoslovena je raj ta moje uši. Nikako da im se nešto posreći. Sreće memaju godimama. Kako u fudbalu tako i košarci. A teško da će i ubuduće imati. Ostaje imfa im sreću i radost donose Efes, CSKA, Real, Barsa, Bayern, Liverpul o ostali
    (johny, 27. maj 2020 16:56)

    A ko si ti??? Turčin?
    (realno, 27. maj 2020 17:07)

    Ja nisam jugoslovwn već sam Srbin. A ti si možda jugosloven jer si potomak JNA oficira mešivitog braka
     (johny, 27. maj 2020 17:37)

    # Link komentara

  59. A ne pitas se, kako to da su svi HR klubovi, glasali kao Zvezda.
    Sta li imaju zajednicko...?!
    (punimlimenke, 27. maj 2020 16:27)

    Pa nisu bas svi hrvatski klubovi glasali kao Zvezda...
    (Maler, 27. maj 2020 16:40)

    Lepa posalica...ali i dalje mi nisi odgovorio.
    Evo prefolmulisacu pitanje, kako to da svi klubovi iz Hrvayske, glasali kao zvezda?!
     (punimlimenke, 27. maj 2020 17:37)

    # Link komentara

  60. Ukinimo i fudbalsko prvenstvo?
    Zasto bi se i to igralo, fudbalera je jos vise na terenu, samim tim i broj potencijalno zarazenih.
     (Lord, 27. maj 2020 17:37)

    # Link komentara

  61. Цвиљење партизанки мелем за душу...
     (Црвена звезда 1913, 27. maj 2020 17:36)

    # Link komentara

  62. To što je Goran iz Loznice grobar mu opraštam. Ali to što se javlja kad za to nema povoda to ne mogu. Zvezda je bila i ostala najveći klub u Srbiji i drago mi je zbog završetka ABA lige. Nadam se da će onaj još dugo vladati zbog takvih kao ovaj gospodin.
    (?ura Loznica, 27. maj 2020 16:30)

    Gospodin?!
    U najboljem slučaju, taj je samo prošao pored gospodina, eventualno se očešao o njega!
     (StR0niX, 27. maj 2020 17:36)

    # Link komentara

  63. Znači Hrvati uz Zvezdu? Ništa novo. Plakali su zajedno za Titom.
    (PSG 6 komada, to je kanonada, 27. maj 2020 17:36)

    # Link komentara

  64. Nekome je korona donela sreću i radost, nekome tugu i gubitak. Ti sam zaključi...
    (sone, 27. maj 2020 17:

    Ti ni da zaključiš ne umeš. Zamisli koliko sportista se spremalo za OI. Da li ćw ti isti biti spremni, u istoj formi sledeće godine. Novak je napznio 33. Bio u formi. Šta će mu doneti ovolika pauza.Nema razlike izmedju 22 i 23 godine ali je ogromna razlika izmedju 33 i 34 godine. Biologika čini svoje. Da li će fizički biti spreman za OI sledeće godine. Formula je uložila ogroman novac. Pila sezone otkazano. I na kraju zamisli igrače preko 30 koliko njima treba da se fizički dobro spreme da nemaju povrede. Mnogo više nego nekom od 20 godina
     (johny, 27. maj 2020 17:35)

    # Link komentara

  65. Ja mislim da se fudbalska liga ne odlaze, samo da se sezona ne bi ponistila.
    (punimlimenke, 27. maj 2020 16:20)

    Evo ti drugo objasnjenje - fudbal u Evropi dobija toliko novca kroz TV prava (za koja moras da isporucis odredjeni broj meceva, jelte) da se vecini ozbiljnih liga vise isplati da nastave sezonu nego da klubovi smanje troskove kroz smanjenja plata igracima. U evropskoj kosarci, sa druge strane, dobijas manje kroz TV prava, pa se klubovima vise isplati da odustanu od tih prihoda i smanje troskove tako sto ce igracima smanjiti plate.
    (M.R., 27. maj 2020 16:53)

    Kolika su tv prava Linglonng super lige?!
     (punimlimenke, 27. maj 2020 17:35)

    # Link komentara

  66. nego, ima li još neka dojava od napoleona, regana i ekipe iz institucije?
    (mladići borovi, devojke jele, 27. maj 2020 16:41). Ima-glup si...
    (xxx, 27. maj 2020 16:52)




    :)))))
    kakav su oni izvor a ti glasnik - takva je i dojava!
    (mladići borovi, devojke jele, 27. maj 2020 17:15). Znam da te boli istina, ali moraš da se navikneš...
     (xxx, 27. maj 2020 17:35)

    # Link komentara

  67. Onda stvarno ne znam zašto treba da se igra fudbal. Poništiti i to i molim lepo. Kada ne važi, onda ne važi nikome i obratno. Zašto sada MORA da se odigra fudbalsko prvenstvo do kraja? Da bi Zvezda overila titulu? Ovima što pričaju da Partizan u košarci iako je prvi, nema legitimitet jer ima lošiji međusobni skor sa npr Zvzdom, tako ni Zvezda nema legitimitet u fudbalu, iako je prva - Partizan ima međusobno bolji skor...šta sad? hoćemo iste aršine za sve ili sve dati vama i kako vama odgovara. Pa nije Srbija samo Zvezda, koja je decenijama vedrija i oblačila, otimala, ucenjivali itd.
    (Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 27. maj 2020 16:32)

    Da imaš bar malo mozga u glavi ovakav komentar bi smatrao za delo blago retardiranog sedmogodišnjeg deteta.
    Prvo. Velika je razlika u fudbalu i košarci po pitanju K.virusa.Nadam se da možeš sam da zaključiš zašto je to tako.
    Drugo. Zvezda nije u EL zato što ima bolji međusobni skor od kkp nego zato što je prošlogodišnji osvajač ABA lige a ista se poništila, tako da ako taj model primeniš na fudbal opet bi Zvezda osvojila titulu.
    A za poslednju rečenicu....
    Tebi je neko dobro oprao mozak, (system restore), jer svi mi dobro znamo ko je činio decenijsko iživljavanje i zlo uopšte!
    Sad kad karma uzvrati kukate i kmečite u nedogled!!!
    Tek će da boli!!!
     (Coa, 27. maj 2020 17:33)

    # Link komentara

  68. Nekom prizaš 2 titule u jednoj godini...
    -Nekom glasanjem ne dozvoliš istu da osvojiš na terenu...
    (Goran Loznica, 27. maj 2020 16:16)

    Pa ti idi vidi sa Krkom, Megom, Zadrom, Igokeom sto vam nisu "dozvolili" da osvojite tu titulu...

    p.s. trazite izvinjenje od ostoje i tegija sto su vas navukli ko mlade majmune da cete igrati EL i da cete dobiti na poklon titulu Aba lige! Pumpali su vas skoro 3 meseca preko medija i sto je najgore vi ste im poverovali...i zato sad placete!!!
    Covece, znam da vi zivite u svom nekom paralelnom univerzumu, ali verovati ostoji i tegiju...strasnoo!
     (Bballer, 27. maj 2020 17:32)

    # Link komentara

  69. @NJIHOV SRAMNI VETAR! POLAKO ALI SIGURNO SLABI!
    (GROBARI, 27. maj 2020 17:00)




    Ne stiže se ni zarez staviti, koliko boli...?!
    (djuro, 27. maj 2020 17:09)

    Srbi stavljaju zapetu, zarez je komsijski izraz...
     (realno, 27. maj 2020 17:31)

    # Link komentara

  70. Sto ne ukinemo i fudbalsko prvenstvo .... a da drzavni projekat broj jedan je prvi na tabeli pa mu odgovara
     (miki, 27. maj 2020 17:22)

    # Link komentara

  71. Jel realno da ovoliko uzivam u koprcanju grobara
    (petarczv, 27. maj 2020 16:39)

    Takođe brate Petre.
    Kad god se iznerviram kući ili na poslu ja otvorim b92 pa na komentare, 5 minuta i opet sam kao nov.
    Ko bi rekao da grobarski jecaji mogu da pomognu protiv nervoze, dosade...
     (Coa, 27. maj 2020 17:17)

    # Link komentara

  72. Standardno kukavice pobegle sa lopate, ali od oktobra će vas Partizan opet gaziti sve u inat. 
    (Luke Babbitt gravedigger, 27. maj 2020 15:44) 

    Mislis sledece sezone ?
    (isprani mozgovi, 27. maj 2020 16:52)

    A ne, to je više vaš brendirani naziv
     (Luke Babbitt gravedigger, 27. maj 2020 17:17)

    # Link komentara

  73. Onda stvarno ne znam zašto treba da se igra fudbal. Poništiti i to i molim lepo. Kada ne važi, onda ne važi nikome i obratno. Zašto sada MORA da se odigra fudbalsko prvenstvo do kraja? Da bi Zvezda overila titulu? Ovima što pričaju da Partizan u košarci iako je prvi, nema legitimitet jer ima lošiji međusobni skor sa npr Zvzdom, tako ni Zvezda nema legitimitet u fudbalu, iako je prva - Partizan ima međusobno bolji skor...šta sad? hoćemo iste aršine za sve ili sve dati vama i kako vama odgovara. Pa nije Srbija samo Zvezda, koja je decenijama vedrija i oblačila, otimala, ucenjivali itd.
    (Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 27. maj 2020 16:32)

    Ne razumeš ti to, a izgleda i da nikud nisi mrdnuo iz svog brloga. Aba liga nije Srbija, ima tu i Crne Gore, Hrvatske, Slovenije, Bosne, da ne nabrajam. Ako ne znaš, to nisu delovi Srbije, tako da ne razumem po kojoj logici upoređuješ odluke FSS sa odlukama Aba lige. Ako će da ti bude lakše, Nemačka jeste nastavila prvenstvo, ali Francuska npr nije. Nije ni Holandija... Ali ni jedni, ni drugi ni treći nemaju veze sa Aba ligom.
     (NoName, 27. maj 2020 17:16)

    # Link komentara

  74. Jos ostaje samo da Liga Sampiona ponisti i da se igra od pocetka to je to Zvezda
    (Republika Srpska Zvezda, 27. maj 2020 17:15)

    # Link komentara

  75. Rece navijac kluba partije na vlasti...interesantno
    I, onda kad istupate...?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (isprani mozgovi, 27. maj 2020 16:56) # Link komentara

    Jel mora bas svaki komentar u stilu svog nicka?
    (Corona zvezda, 27. maj 2020 17:15)

    # Link komentara

  76. nego, ima li još neka dojava od napoleona, regana i ekipe iz institucije?
    (mladići borovi, devojke jele, 27. maj 2020 16:41). Ima-glup si...
    (xxx, 27. maj 2020 16:52)




    :)))))
    kakav su oni izvor a ti glasnik - takva je i dojava!
    (mladići borovi, devojke jele, 27. maj 2020 17:15)

    # Link komentara

  77. Bez inteligencije, ne mozes da shvatis da nije nasa. Eto sam si video. Ali tvrdis da je nasa? Vas je FMP koji je glasao kao FMP2..ali ti to ne razumes..priznaj.
    (123, 27. maj 2020 15:50)

    Nisu vasi, ali su se zato prvi javili u martu da kazu kako smatraju da ste vi sazluzili titulu. Ma nikako nisu vasi. Ali ti to ne mozes da povezes...priznaj.
    (Herr, 27. maj 2020 17:14)

    # Link komentara

  78. Zašto najbolji na planeti nisu tužni, nego radosni, a oduzeta im je šansa da osvoje dva trofeja, lagano?
     (sone, 27. maj 2020 17:13)

    # Link komentara

  79. Da li će ATP da poništi sezonu i 2020 i da Novaku oduzme bodove stečene u ovoj godini? Da li bio to bilo pravedno? Ako je pravedno za EL i Abu, što ne bi bilo i za tenis?
    (Antonije, 27. maj 2020 16:02

    Pa za tenis nije, a za EL i ABA ligu jeste...
    A, sad nastavi da cvilis
     (isprani mozgovi, 27. maj 2020 17:12)

    # Link komentara

  80. Kuknjava jugoslovena je raj ta moje uši. Nikako da im se nešto posreći. Sreće memaju godimama. Kako u fudbalu tako i košarci. A teško da će i ubuduće imati. Ostaje imfa im sreću i radost donose Efes, CSKA, Real, Barsa, Bayern, Liverpul o ostali
    (johny, 27. maj 2020 16:56
    Nekome je korona donela sreću i radost, nekome tugu i gubitak. Ti sam zaključi...
     (sone, 27. maj 2020 17:12)

    # Link komentara

  81. NJIHOV SRAMNI VETAR! POLAKO ALI SIGURNO SLABI!
    (GROBARI, 27. maj 2020 17:00)

    Ljose, iskljuci "caps lock"
     (isprani mozgovi, 27. maj 2020 17:11)

    # Link komentara

  82. Standardno kukavice pobegle sa lopate, ali od oktobra će vas Partizan opet gaziti sve u inat.
    (Luke Babbitt gravedigger, 27. maj 2020 15:44)

    Mislis sledece sezone ?
    (isprani mozgovi, 27. maj 2020 16:52)

    Misli. I sledece i one tamo. Raduj se ovom exelu od sezone i docekaces sve, ne sekiraj se ;)
     (realno, 27. maj 2020 17:11)

    # Link komentara

  83. Mi bi osvojili sve, prosetali bi se, ali necemo da igramo...
     (sone, 27. maj 2020 17:11)

    # Link komentara

  84. @NJIHOV SRAMNI VETAR! POLAKO ALI SIGURNO SLABI!
    (GROBARI, 27. maj 2020 17:00)




    Ne stiže se ni zarez staviti, koliko boli...?!
    (djuro, 27. maj 2020 17:09)

    # Link komentara

  85. GRIZA SAVESTI NIJE DOBRA STVAR!
    (GROBARI, 27. maj 2020 17:09)

    # Link komentara

  86. Normalno da ne smeju kukavice nastaviti, znaju dobro da bi ih Partizan zgazio ali nema brige nastavit ćemo i naredne sezone gaziti kao što smo ih gazili 40 godina od 1975. do 2014. i usput osvojili gotovo pedeset trofeja a oni jadnici nisu ni pet.
    (enky, 27. maj 2020 17:08)

    # Link komentara

  87. Pa zar da hrabra Zvezda pobegne sa megdana. Pa zar da navijaci slave prekid prvenstva? Pa zar se toliko plasimo Partizana? Pa zar da sezonu zavrsimo bez ijednog trofeja? Pa zar da nam jedina sreca bude sto mozemo da platimo Bartomeu?
    (Milan, 27. maj 2020 17:08)

    # Link komentara

  88. Neverovatno kako lopatari plaču !
    Pa vi ste kmečanje doveli na "level profy" ?!
    Ovo novija istorija nije zabelezila
    Samo nastavite, nema nista lepse od vasih suzica
    (isprani mozgovi, 27. maj 2020 16:55)

    Nick ti sve govori i ko si i kakav si.
     (realno, 27. maj 2020 17:08)

    # Link komentara

  89. Kuknjava jugoslovena je raj ta moje uši. Nikako da im se nešto posreći. Sreće memaju godimama. Kako u fudbalu tako i košarci. A teško da će i ubuduće imati. Ostaje imfa im sreću i radost donose Efes, CSKA, Real, Barsa, Bayern, Liverpul o ostali
    (johny, 27. maj 2020 16:56)

    A ko si ti??? Turčin?
     (realno, 27. maj 2020 17:07)

    # Link komentara

  90. Ovi jugosloveni iz zeleznika nikako da pojedu svoje sendvice. Ljubi vas Slavko Komar.
    (zvezdasi i kriza identiteta, 27. maj 2020 17:06)

    # Link komentara

  91. Xaxaxa sou, u rukometu se prvenstvo ponistilo gle cuda mezimica zadnja na tabeli.Eto ti ga sad u basketu takodje jer je mezimica "osetljiva" na koronu....Ali zato fuca se igra kao '''evo sve je regulare''!2055 dodeljujemo mezimici titule za zasluge na pojedene sendviče...cccc
     (Inspektor Torentte, 27. maj 2020 17:04)

    # Link komentara

  92. NY@,
    1.Ne razumem koga si branio i zasto?
    2.Zalim te ako to stvarno mislis.
     (marko992, 27. maj 2020 17:03)

    # Link komentara

  93. NJIHOV SRAMNI VETAR! POLAKO ALI SIGURNO SLABI!
    (GROBARI, 27. maj 2020 17:00)

    # Link komentara

  94. Da li će ATP da poništi sezonu i 2020 i da Novaku oduzme bodove stečene u ovoj godini? Da li bio to bilo pravedno? Ako je pravedno za EL i Abu, što ne bi bilo i za tenis?
    (Antonije, 27. maj 2020 16:02

    Novaku je sve zsmrznuto. Broj nedelja na prvom mestu. Zamrznuti poeni za IW. Miami, Madrid MC, Rim, Wibledon etc
     (johny, 27. maj 2020 16:59)

    # Link komentara

  95. A sta cemo sa Borcem iz Cacka koji je trebao i morao da udje u abu? Zasto niste glasali za to?
    (e moji vi, 27. maj 2020 16:25)

    A da procitas tekst?
    (Exe, 27. maj 2020 16:58)

    # Link komentara

  96. Jbg navijaci Borca sta da vam kazem ne daju vam stubovi srpstva da igrate aba ligu
     (pera, 27. maj 2020 16:58)

    # Link komentara

  97. Neutralan sam skroz al samo nek mi neko objasni kako fudbaleri mogu da igraju utakmice a kosarkasi ne? Cak se i u Španiji vraca fudbal a oni su bili jedna od tezih pogodjenih zemalja.
    (ja, 27. maj 2020 16:27)

    Mogu i košarkaši, nego treba 7 glasova za nastavak sezone. Jbg, bilo samo 3 za nastavak.
     (NoName, 27. maj 2020 16:57)

    # Link komentara

  98. Istupiti iz Aba lige, igrati samo nasu ligu i Fibinu ligu sampiona. Jeste da su slabija takmicenja, ali bar je savest cista. Znas za sta se boris, postoji smisao takmicenja. Koja je poenta svega? Gazis sve i opet na kraju bacas pasulj hoce li te onaj separatista pozvati. Koliko godina smo igri Evroligu i nikad ni na kraj pameti nije bila ideja da Beograd bude domacin, a sad svake godine kandidat. Vlast ti da 2-3 drzavne firme kao sponzore na kasiku, a privatnici placaju reket, lopatom sipaju u FMP.
    (optimus, 27. maj 2020 15:08)

    Rece navijac kluba partije na vlasti...interesantno
    I, onda kad istupate...?
     (isprani mozgovi, 27. maj 2020 16:56)

    # Link komentara

  99. Kuknjava jugoslovena je raj ta moje uši. Nikako da im se nešto posreći. Sreće memaju godimama. Kako u fudbalu tako i košarci. A teško da će i ubuduće imati. Ostaje imfa im sreću i radost donose Efes, CSKA, Real, Barsa, Bayern, Liverpul o ostali
     (johny, 27. maj 2020 16:56)

    # Link komentara

  100. Neverovatno kako lopatari plaču !
    Pa vi ste kmečanje doveli na "level profy" ?!
    Ovo novija istorija nije zabelezila
    Samo nastavite, nema nista lepse od vasih suzica
     (isprani mozgovi, 27. maj 2020 16:55)

    # Link komentara

  101. Ja mislim da se fudbalska liga ne odlaze, samo da se sezona ne bi ponistila.
    (punimlimenke, 27. maj 2020 16:20)

    Evo ti drugo objasnjenje - fudbal u Evropi dobija toliko novca kroz TV prava (za koja moras da isporucis odredjeni broj meceva, jelte) da se vecini ozbiljnih liga vise isplati da nastave sezonu nego da klubovi smanje troskove kroz smanjenja plata igracima. U evropskoj kosarci, sa druge strane, dobijas manje kroz TV prava, pa se klubovima vise isplati da odustanu od tih prihoda i smanje troskove tako sto ce igracima smanjiti plate.
    (M.R., 27. maj 2020 16:53)

    # Link komentara

  102. Partizan,ali i svi drugi klubovi iz ABA lige treba da traze da ne mogu biti 2 kluba istog vlasnika.Ovo je osnov za sve buduce odluke da bi ABA liga uopse opstala.
    (marko992, 27. maj 2020 16:15)

    Kako dva vlasnika? Odeš na APR i vidiš ko je vlasnik. Zmači i tvoj klub je vlasništvo limara
     (NY, 27. maj 2020 16:52)

    # Link komentara

  103. :)))))
    ni ja iz principijelnih razloga neću prihvatiti da mi severina i monika beluči budu devojke, ma koliko moja žena na tome bude insistirala!!!


    nego, ima li još neka dojava od napoleona, regana i ekipe iz institucije?
    (mladići borovi, devojke jele, 27. maj 2020 16:41). Ima-glup si...
    (xxx, 27. maj 2020 16:52)

    # Link komentara

  104. Standardno kukavice pobegle sa lopate, ali od oktobra će vas Partizan opet gaziti sve u inat.
    (Luke Babbitt gravedigger, 27. maj 2020 15:44)

    Mislis sledece sezone ?
     (isprani mozgovi, 27. maj 2020 16:52)

    # Link komentara

  105. Nekom prizaš 2 titule u jednoj godini...
    -Nekom glasanjem ne dozvoliš istu da osvojiš na terenu...
    (Goran Loznica, 27. maj 2020 16:16)

    Dnevna dozo osvojili bi vi i NBA jer ste vi evropski Seltiksi
     (NY, 27. maj 2020 16:51)

    # Link komentara

  106. SVE SE VRACA! PRAVEDNIK SVE GLEDA!
    (GROBARI, 27. maj 2020 15:57)

    Stalno saljes komentare sa "caps lock"-on... Jel to sto si nervozan ili tebi izgleda mocnije ...ili si prosto iskompleksiran ?!
     (isprani mozgovi, 27. maj 2020 16:51)

    # Link komentara

  107. Neka lepo vrate pasose i Ostoja i ono malo Srba u crno belom. Mislim stvarno...hi hi hi
    (Dusanovo carstvo!, 27. maj 2020 16:50)

    # Link komentara

  108. Duh Nolana Smita lebdi nad lažnom institucijom. Nikad više evroligu igrati nećete.
    (rekao, 27. maj 2020 15:07)

    Оно кад ти је највећа звезда у историји тима (9 година) играч који ни један секунд није заиграо у његовом дресу. Да имате блама, доживео бих трансфер истог. Уништено детињство оставља трајне последице.
     (Штилцована катаболцна, 27. maj 2020 16:50)

    # Link komentara

  109. Ne znači da sam u pravu, ali da se ne lažemo, svi timovi igraju ABA zbog EL i EK. Pošto su ta takmičenja prekinuta i isti timovi igraju i sledeće godine, kao što stoji u tekstu, osim prestiža, ništa se ne dobija. Sa fudbalom je druga situacija. Kako da se prekine fudbalsko prvenstvo a LŠ i LE nisu suspendovani? Ako bi se prekinuo fudbal šta onda? Ko je šampion? Ako bi bila Zvezda, grobari bi kukali. Ako ne bi bio niko ko onda ide u kvalifikacije za LŠ i LE sledeće godine? Da su ova takmičenja stala, onda bi imalo logike prekinuti i ligu kod nas.
    (Millennium, 27. maj 2020 16:49)

    # Link komentara

  110. I daaaaaaaa zvezda i hrvati a mi smo kao zagorci,lol.
    (Radoslav, 27. maj 2020 16:49)

    # Link komentara

  111. Ovo je spin i nije tacno.Zvezda je u saopstenjima uvek isticala da hoce razresenje na parketu.
    (Radoslav, 27. maj 2020 16:48)

    # Link komentara

  112. Zaista ne razumem ove iz Partizana. Tražili su da se sezona prekine, Zvezda glasa za, oni glasaju protiv... Ludilo, brate.
     (NoName, 27. maj 2020 16:47)

    # Link komentara

  113. Ta 3 kluba koja su glasala da se igra ne da nemaju mozga nego nemaju ni oci ni usi nista totalni raspad sistema kao Chernobil sve se raspada a oni u fazonu igraj igraj a nemaju ni 12 igraca u ovom trenutku...Jadno do bola.
    (Dobrovece, 27. maj 2020 16:45)

    # Link komentara

  114. Da li navijaci mogu da shvatr da se fudbal igra na otvorenom a basket na zatvorenom.
    (Dusanovo carstvo!, 27. maj 2020 16:45)

    # Link komentara

  115. Ajd' u sto marke da na jesen ide tužba Trinkijerija zbog neisplaćenog novca po Ugovoru koji je potpisao sa Partizanom...
     (Stingray, 27. maj 2020 16:44)

    # Link komentara

  116. a jel ce biti ponistena fudbalska prvenstva?u srbiji nece sigurno.znase i zasto.smejurija je sve ovo.
    (daca, 27. maj 2020 16:25) Ako fudbal i basket treba da budu isti onda nek bude 11 na 11 ispod obruca. Alo bre sta ti poredis?
    (Dusanovo carstvo!, 27. maj 2020 16:44)

    # Link komentara

  117. A jel stiglo uplakano saopštenje od zagoraca ???
    (baki r.s., 27. maj 2020 16:26) Cekamo cetvrtak ko Zebo sunce
    (Dusanovo carstvo!, 27. maj 2020 16:43)

    # Link komentara

  118. @
    Inace KKP je stao rame uz rame sa klubovima iz zemlje u kojoj trenutno nas narod prezivljava golgotu. Eto ko su oni i za sta se zalazu od svog osnivanja do dan danas.
    (direwolf, 27. maj 2020 16:17)

    Inace taj KKP je bio protiv kompletne te lige i nije zeleo da je igra dok ga nisu uslovili iz Euroleague da MORA da je igra. Taj KKP je igrao nasu domacu SRPSKU ligu i popularizovao kosarku u NASOJ zemlji, u Cacku, u Sapcu, u Leskovcu, u Subotici, u Novom Sadu, u Vrscu... A neki drugi klub je grabio i rukama i nogama da igra ligu sa hrvatima, bosancima, slovencima, neki drugi klub je urusavao kvalitet domace lige i punio hale i razvijao igrace susednim drzavama. I samo da te podsetim da su tih godina srpski klubovi bili u najmanju ruku jednaki sa vecinom tih regionalnih klubova, samo su Cibona, Zadar i Olimpija mogli da kazu da su po kvalitetu iznad nasih domacih klubova... Da li znas o kom klubu pricam u drugom delu poruke? Da li znas ko je "uvukao" na silu Partizan u takmicenje sa ekipama iz drzava gde je nas narod prezivljavao mnogo gore stvari od ovoga trenutno u Crnoj Gori?
    (sofronije, 27. maj 2020 16:42)

    # Link komentara

  119. Neutralan sam skroz al samo nek mi neko objasni kako fudbaleri mogu da igraju utakmice a kosarkasi ne? Cak se i u Španiji vraca fudbal a oni su bili jedna od tezih pogodjenih zemalja.
    (ja, 27. maj 2020 16:27) Otvoreno i zatvoreno...kapiras?
    (Dusanovo carstvo!, 27. maj 2020 16:42)

    # Link komentara

  120. Prema tome Partizan ne treba da prihvati titulu u ABA ligi iz principijelnih razloga
    (Cinik, 27. maj 2020 15:13)




    :)))))
    ni ja iz principijelnih razloga neću prihvatiti da mi severina i monika beluči budu devojke, ma koliko moja žena na tome bude insistirala!!!


    nego, ima li još neka dojava od napoleona, regana i ekipe iz institucije?
    (mladići borovi, devojke jele, 27. maj 2020 16:41)

    # Link komentara

  121. A ne pitas se, kako to da su svi HR klubovi, glasali kao Zvezda.
    Sta li imaju zajednicko...?!
    (punimlimenke, 27. maj 2020 16:27)
    Pa nisu bas svi hrvatski klubovi glasali kao Zvezda...
     (Maler, 27. maj 2020 16:40)

    # Link komentara

  122. Da li ja treba neceg da se stidim? Ne. Da li je neko vise zasluzio da igra Euroligu dok se nije okoncala sezona. Verovatno da. Da li sam srecan ko vodi moj klub? Ne. Da li je mozda mogao ishod oko ucesnika koji ucestvuju naredne godine da bude drugaciji? Mozda. Glupa analogija- proslogodisnji sampion NBA lige bi morao biti Milvoki ili ko je bese bio prvi, ne na kraju je bio Toronto. Da su se odigrala recimo samo tri kola u celom prvenstvu i Partizan je prvi. Da li biste se proglasili sampionima? Dok se nesto ne zavrsi nije zavrseno. Dok se ne zavrsi sudjenje nekom za ubistvo i ne prikazu svi dokazi, nece biti proglasem krivim samo sto je taj neko bio u blizini. I najvaznije od svega, kosarkasi zaradjuju od igranja kosarke, a to mogu da rade ako su ZDRAVI, zasto bi ugrozili svoju egzistenciju radi Partizana, Zvezde ili bilo kog drugog tima. Da li su mogli da prosire Euroligu i da ubace jos neki tim kao sto se nagadja da se planira sa ABA? Iskreno ne znam, ne znam kakav je kalendar, ko bi onda isao, itd, itd. Mislim da im je ovako bilo samo najlakse. Da li je cela Euroliga nepravedna-moje misljenje jeste. Najbolje bi bilo da svaki tim ima mogucnost da se plasira u tu Euroligu a ne da bude zakljucana za odabrane. Ali tako je kako je.
     (drmr, 27. maj 2020 16:40)

    # Link komentara

  123. Dule: "Dzaba vam novci moji sinovci..."
    Covic: "... ja ipak varam malo bolje!"
    (Kion, 27. maj 2020 15:22

    Ajojj, dule još boli...
     (influencer, 27. maj 2020 16:40)

    # Link komentara

  124. LEPO JE NAVJATI,ZA KLUB KOJI IMA SVOJE DOSTOJANSTVO! ZIVEO PARTIZAN!,
    (GROBARI, 27. maj 2020 16:40)

    # Link komentara

  125. Farsi se ne nazire kraj. Zar mislite da su ova tri kluba stvarno zelela da igraju? Naravno da ne, nego su glasali u inat svima ali najvise Evroligi kako bi eto osporili Zvezdin ponovljeni nastup zbog prekinute sezone. Oni su kao hteli da igraju, a sva tri kluba zajedno u ovom trenutku nisu u mogucnosti da sklope tim od 12 igraca zbog odsustva stranaca...

    Inace KKP je stao rame uz rame sa klubovima iz zemlje u kojoj trenutno nas narod prezivljava golgotu. Eto ko su oni i za sta se zalazu od svog osnivanja do dan danas.
    (direwolf, 27. maj 2020 16:17)

    Istu golgotu nas narod prozivljava i ovde od strane takvih kao ti sto su na vlasti i na sve imaju odgovor koji moze imati veze sa svim osim sa istinom.
     (realno, 27. maj 2020 16:40)

    # Link komentara

  126. Jel realno da ovoliko uzivam u koprcanju grobara
     (petarczv, 27. maj 2020 16:39)

    # Link komentara

  127. "nije lako ali je uvek lepo navijati za Partizan.
    (Petar, 27. maj 2020 15:40)

    Ne bih rekao da vam je lepo
    (Kurlebalo, 27. maj 2020 16:27)"
    Tvoja izjava govori o tebi kao navijaču i kao čoveku. Partizan se voli srcem, uvek, u svakoj situaciji, i kad smo na vrhu i kad nismo. Ali.. džaba ja (tebi) to pričam, mentalni sklop ti je drugačiji!
    (Legionar, 27. maj 2020 16:38)

    # Link komentara

  128. realno zvezda bi bila sampion...ali dobro sta sad neka se ponisti sezona kako zvezdi tako svima nema kukanja nismo grobari.
    (Liberty, 27. maj 2020 16:22)

    Ma i evroligu bi osvojila, zašto samo aba...
    Nego vidim dobro baratate obrnutom psihologijom i spinovima. Ali tesi se tako, posto realnih osnova ni nemate.
     (realno, 27. maj 2020 16:35)

    # Link komentara

  129. Treba reći i da je tzv Zvezda jedini klub koji je imao za nešto da igra, a pobegao je s nadmetanja. Ostala 3 polufinalista su bili za to da se igra, dok ostali ili nisu imali za šta da igraju ili se ovako spasavaju ispadanja. Epski kukavičluk iz predgrađa
    (Vladimir je Tica a Karadžić Tomato, 27. maj 2020 16:35)

    # Link komentara

  130. Standardno kukavice pobegle sa lopate, ali od oktobra će vas Partizan opet gaziti sve u inat.
    (Luke Babbitt gravedigger, 27. maj

    Više vam glupo da kažete sledeće sezone pa kaxete od oktobra xaxaxaxaxa
     (petarczv, 27. maj 2020 16:34)

    # Link komentara

  131. A je l' su Cibona i Zadar glasali kao Zvezda?...braća, nema šta...
     (Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 27. maj 2020 16:33)

    # Link komentara

  132. @direwolf

    Ne znam stvarno odakle bih poceo da odgovaram na ovakve komentare, lisene logike i razuma. Prvo, ako je farsa glasati za nastavak sezone, a npr jedna Bundesliga u fudbalu se nastavlja, onda ne znam sta da ti kazem. Ekipa koja je prva cele godine, zeli da se sezona nastavi, ne znam sta je sporno. A ako tako gledas na stvari, ko je glasao uz Partizan za ovu odluku, sta onda tek reci ko je glasao uz Zvezdu? Da li po tebi ovo sto se sad desava u Cg je mozda gore od onoga sto se desavalo srpskom narodu u Hrvatskoj devedesetih?
    (Dutch Shulz, 27. maj 2020 16:33)

    # Link komentara

  133. Kako Partizan može biti za, a Igokea protiv? Kad su se oni zvanično razveli? Koliko znam, ime kluba je Partizan Igokea. Msm ono, mi smo jedan klub, lopta je preskočila Drinu u oba smera i tako to...
    (ranac, 27. maj 2020 15:01)

    Sad si ispao glup, nemoj vise.
    (Djalma, 27. maj 2020 16:32)

    # Link komentara

  134. Ahahahaha Buducnost i Mornar hahahahaha. Jao. Sve je receno u naslovu, nema potrebe dalje komentarisati...
    (Sabre, 27. maj 2020 16:32)

    # Link komentara

  135. Onda stvarno ne znam zašto treba da se igra fudbal. Poništiti i to i molim lepo. Kada ne važi, onda ne važi nikome i obratno. Zašto sada MORA da se odigra fudbalsko prvenstvo do kraja? Da bi Zvezda overila titulu? Ovima što pričaju da Partizan u košarci iako je prvi, nema legitimitet jer ima lošiji međusobni skor sa npr Zvzdom, tako ni Zvezda nema legitimitet u fudbalu, iako je prva - Partizan ima međusobno bolji skor...šta sad? hoćemo iste aršine za sve ili sve dati vama i kako vama odgovara. Pa nije Srbija samo Zvezda, koja je decenijama vedrija i oblačila, otimala, ucenjivali itd.
     (Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 27. maj 2020 16:32)

    # Link komentara

  136. Visemesecno ispiranje mozgova navijaca Partizana daje gorke plodove.
     (Pop, 27. maj 2020 16:32)

    # Link komentara

  137. Ja bih povukao samo jednu paralelu... 
    Sezona se ponistava, nema sampiona, zdravlje igraca koji nisu trenirali je na prvom mestu...i to je ok i razumem. 
    A u fudbalu, zdravlje igraca nije na prvom mestu, jel basket toliko naporniji sport od fudbala, da je lakse pripremiti fudbalere da se ne povrede posle pauze. 
    Ja mislim da se fudbalska liga ne odlaze, samo da se sezona ne bi ponistila. 
    Ako neko kaze, na otvorenom je, pa sto se onda u opste i prekidala, ako je na otvorenom. 
    Mislim to je moje misljenje, ko je ostrascen, moze da misli drugacije...ali ako nema argumente, neka ne odgovara na ovaj post. 
    i ovo merzelo da kucam, a ne jos da odgovaram nekome.
    (punimlimenke, 27. maj 2020 16:20)

    Zaista ne znam šta bih ti rekao, a da te to ne povredi. Vidiš, u Nemackoj je prosečna plata 2000 evra. U Srbiji 200. Ako me pitaš kakve veze imaju Srbija i Nemačka, odgovor je nikakve. Isto tako nikakve veze nemaju prvenstvo Srbije u fudbalu i prvenstvo bivše države u košarci. Jedina sličnost je ta da su klubovi i jednoj i u drugoj ligi glasali da li su za nastavak ili ne. Jedni su rekli da jesu, drugi da nisu. E sad, to što se tebi rezultat glasanja ne sviđa, to je već tvoj problem. Nadam se da te ne boli mnogo. Biće još glasanja, opušteno.
     (NoName, 27. maj 2020 16:32)

    # Link komentara

  138. Crvena zvezda je sportsko društvo u vlasništvu države a fmp je privatni klub....aj sad idi placi malo
     (petarczv, 27. maj 2020 16:31)

    # Link komentara

  139. Zvezda je svakako u EL tako da nema smisla igrati ABA a svakako su svi u takvoj formi da bi im bilo muka da igraju, jos na sve to u zatvorenom u sred leta. U Srbiji skoro 2 meseca nisi smeo da udahnes svez bazduh a kamo li da treniras ..
    (KiMi85, 27. maj 2020 16:30)

    # Link komentara

  140. To što je Goran iz Loznice grobar mu opraštam. Ali to što se javlja kad za to nema povoda to ne mogu. Zvezda je bila i ostala najveći klub u Srbiji i drago mi je zbog završetka ABA lige. Nadam se da će onaj još dugo vladati zbog takvih kao ovaj gospodin.
    (Ðura Loznica, 27. maj 2020 16:30)

    # Link komentara

  141. Navijaci zvIjezde su nesto najogavnije sto sam vidio na sportskim terenima. Podrska Partizanu iz Mostara. Za zvIjezdu navijaju placenici, a Partizan se cijeni i daleko preko Drine !
     (strucanjak, 27. maj 2020 16:29)

    # Link komentara

  142. Inace KKP je stao rame uz rame sa klubovima iz zemlje u kojoj trenutno nas narod prezivljava golgotu. Eto ko su oni i za sta se zalazu od svog osnivanja do dan danas.
    (direwolf, 27. maj 2020 16:17)

    inace ta kk CZ, je stala uz rame klubovima iz zemlje koji su radili genocid nasem narodu.
     (punimlimenke, 27. maj 2020 16:29)

    # Link komentara

  143. nije lako ali je uvek lepo navijati za Partizan.
    (Petar, 27. maj 2020 15:40)

    Ne bih rekao da vam je lepo
    (Kurlebalo, 27. maj 2020 16:27)

    # Link komentara

  144. Neutralan sam skroz al samo nek mi neko objasni kako fudbaleri mogu da igraju utakmice a kosarkasi ne? Cak se i u Španiji vraca fudbal a oni su bili jedna od tezih pogodjenih zemalja.
     (ja, 27. maj 2020 16:27)

    # Link komentara

  145. Zašto baš Partizan, Budućnost i Mornar?! Šta li imaju zajedničko? Ah da, Zvezda.
    (ranac, 27. maj 2020 15:12)

    A ne pitas se, kako to da su svi HR klubovi, glasali kao Zvezda.
    Sta li imaju zajednicko...?!
     (punimlimenke, 27. maj 2020 16:27)

    # Link komentara

  146. A jel stiglo uplakano saopštenje od zagoraca ???
     (baki r.s., 27. maj 2020 16:26)

    # Link komentara

  147. a jel ce biti ponistena fudbalska prvenstva?u srbiji nece sigurno.znase i zasto.smejurija je sve ovo.
     (daca, 27. maj 2020 16:25)

    # Link komentara

  148. Bravo Srbende kao fol radimo kako evroliga kaze sve na stetu srpske kosarke. A sta cemo sa Borcem iz Cacka koji je trebao i morao da udje u abu? Zasto niste glasali za to?
     (e moji vi, 27. maj 2020 16:25)

    # Link komentara

  149. realno zvezda bi bila sampion...ali dobro sta sad neka se ponisti sezona kako zvezdi tako svima nema kukanja nismo grobari.
     (Liberty, 27. maj 2020 16:22)

    # Link komentara

  150. A nije ti sumnjivo da je 9 ekipa glasalo protiv a samo vi i braća milogorci za?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 27. maj 2020 15:38) # Link komentara

    Za koga su glasali braca Hrvati?
    (Corona zvezda, 27. maj 2020 16:21)

    # Link komentara

  151. PARTIZAN SAMPION! VELIKI JE UVEK! I KAD MU OTIMAJU!
    (GROBARI, 27. maj 2020 16:21)

    # Link komentara

  152. Prakticno smo bili najbolji ove sezone i imali smo prednost domaceg terena u ev. majstoricama. 
    (fenomen, 27. maj 2020 15:16) 

    To sto se najbolje plasirani u ligaskom delu ne znaci da ste najbolji tim. 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 27. maj 2020 15:41) # Link komentara 

    Recite to Buducnost koja je uzela titulu 1999 godine !!!
    (primorska, 27. maj 2020 15:53)

    Pa recite im vi. Vi ste glasali za nastavak sezone, igrajte između sebe.
     (NoName, 27. maj 2020 16:21)

    # Link komentara

  153. Ja bih povukao samo jednu paralelu...
    Sezona se ponistava, nema sampiona, zdravlje igraca koji nisu trenirali je na prvom mestu...i to je ok i razumem.
    A u fudbalu, zdravlje igraca nije na prvom mestu, jel basket toliko naporniji sport od fudbala, da je lakse pripremiti fudbalere da se ne povrede posle pauze.
    Ja mislim da se fudbalska liga ne odlaze, samo da se sezona ne bi ponistila.
    Ako neko kaze, na otvorenom je, pa sto se onda u opste i prekidala, ako je na otvorenom.
    Mislim to je moje misljenje, ko je ostrascen, moze da misli drugacije...ali ako nema argumente, neka ne odgovara na ovaj post.
    i ovo merzelo da kucam, a ne jos da odgovaram nekome.
     (punimlimenke, 27. maj 2020 16:20)

    # Link komentara

  154. fmp sampion....kako drugacije...
     (borivoje surdilovic, 27. maj 2020 16:20)

    # Link komentara

  155. A za šta je bila crvena zvezda Idea zagreb?
     (Dnevna doza prosečnog bota, 27. maj 2020 16:18)

    # Link komentara

  156. Farsi se ne nazire kraj. Zar mislite da su ova tri kluba stvarno zelela da igraju? Naravno da ne, nego su glasali u inat svima ali najvise Evroligi kako bi eto osporili Zvezdin ponovljeni nastup zbog prekinute sezone. Oni su kao hteli da igraju, a sva tri kluba zajedno u ovom trenutku nisu u mogucnosti da sklope tim od 12 igraca zbog odsustva stranaca...

    Inace KKP je stao rame uz rame sa klubovima iz zemlje u kojoj trenutno nas narod prezivljava golgotu. Eto ko su oni i za sta se zalazu od svog osnivanja do dan danas.
     (direwolf, 27. maj 2020 16:17)

    # Link komentara

  157. -Nekom prizaš 2 titule u jednoj godini...
    -Nekom glasanjem ne dozvoliš istu da osvojiš na terenu...
    (Goran Loznica, 27. maj 2020 16:16)

    # Link komentara

  158. Ne vidim svrhu galsanja, nebitna je tabela...Pa normalno da ce svi biti protiv, 6 ekipa se bori za opstanak i normalno da ce glasati za ponistavanje da ne bi ispali, tako da ce glasati za nastavak samo ekipe koje se bore za vrh ili za top 4...
     (whysoserious, 27. maj 2020 16:15)

    # Link komentara

  159. Partizan,ali i svi drugi klubovi iz ABA lige treba da traze da ne mogu biti 2 kluba istog vlasnika.Ovo je osnov za sve buduce odluke da bi ABA liga uopse opstala.
     (marko992, 27. maj 2020 16:15)

    # Link komentara

  160. Partizan je za borbu na parketu, ali neki od šljake i čoje nisu dalje stigli. Da mogu, igrali bi u Excelu.
    (IvoLola, 27. maj 2020 16:13)

    # Link komentara

  161. A da mi apliciramo ponovo za Wild Card EL ????
    (Južni front, 27. maj 2020 16:12)

    # Link komentara

  162. To sto se najbolje plasirani u ligaskom delu ne znaci da ste najbolji tim.
    (nista o nicemu, 27. maj 2020 15:41)

    Slazem se, od kada je sporta, zna se, prvi na tabeli je najgori tim a rukovodstvo najlosije i iskompleksirano.

    Zna se da je najbolji tim uvek treci ili eventualno cetvrti na tabeli. Ne znam sta je sa ovim grobarima, boze pomozi im.
     (bot4free, 27. maj 2020 16:12)

    # Link komentara

  163. Ocemo titulu,njima je skoro priznata iz '46
     (Grupa TnT, 27. maj 2020 16:11)

    # Link komentara

  164. NIJE SRECA OTETI!
    (GROBARI, 27. maj 2020 16:10)

    # Link komentara

  165. Navijanje za Zvezdu i sve njene inkarnacije postalo je minuciozan pokazatelj morala određene individue. Bukvalno se ničega ne stide, ni navijanja za drugi klub, ni golova iz gol auta, ni titula za zelenim stolom, ni plasmana zbog virusa, a sada vidimo da se ne stide ni bežanja od megdana.
    (Avdija je Zufer, a Dabić je Srđan, 27

    Ne ridaj!!!!!
    (Pantićevi svedoci, 27. maj 2020 16:10)

    # Link komentara

  166. Zanima me samo kada se u novembru ili decembru prekine EL ko igra sledeće sezone? Bojim se da pretpostavka kako će sve da bude super od oktobra a kako sada nije, mnogima može da se obije o glavu.
     (Petar, 27. maj 2020 16:10)

    # Link komentara

  167. Regularni dio sezone je jedno, a playoff nesto sasvim drugo. Sanse za sampiona u playoffu su imali svi podjednako. Partizan sa prednoscu domaceg terena, Zvezda sa nijansu iskusnijim igracima za zavrsnice. Dakle sanse 50:50. E sad u ovoj situaciji da se igraju utakmice bez stranih igraca, bez publike, sampion bi mogao biti bilo koja ekipa u ABA ligi. Bezveze je bilo kome sebi davati za pravo da sa sigurnoscu tvrdi ko bi bio sampion. Sezona je propala u svakom pogledu, pa samim tim najpostenjje je da se ponisti i da se igraci ne dovode u situaciju da povredama ugroze karijere. Sta je tu je, bez teskih izjava i ne praviti se puno pametan, na jesen sve ispocetka
     (frank, 27. maj 2020 16:09)

    # Link komentara

  168. Standardno kukavice pobegle sa lopate, ali od oktobra će vas Partizan opet gaziti sve u inat.
     (Luke Babbitt gravedigger, 27. maj 
    Recite slobodno "sledeće sezone"!!!
    (Kec u Nišu, 27. maj 2020 16:07)

    # Link komentara

  169. Glupo je da se igra, nema smisla.

    Oni su znali da nemaju podrsku, zato su i kukali da igraju.

    Dugo, dugo ce jos Zvezda vladati
    (Roster, 27. maj 2020 16:06)

    # Link komentara

  170. Dervisi terali inat glasali za potpuno nerazumnu odluku da se igra, to je van pametu
    (Mile, 27. maj 2020 15:19)

    Ako u oktobru bude ovakvo stanje sa virusom hoces li tada biti za to da tvoj klub ne igra EL?
     (mrs, 27. maj 2020 16:06)

    # Link komentara

  171. Pre samo par meseci likovanje sto im je sudija doneo Kup Srbije a sad kuknjava . Sve se vraca , i brze nego sto ste mislili
    (Chox, 27. maj 2020 15:53)

    Neznalice, pogledaj utakmicu opet pa kad vidis greskevasih igraca i pre avega trenera mozda te i bude sramota. Ustvari nece, nije vas nicega sramota.

    PS.....si video mozda rukometnu tabelu i odluku saveza.....????
     (bot4free, 27. maj 2020 16:05)

    # Link komentara

  172. @društvance iz predgrađa
    Uh oseća se, bar na 5 min veliko olakšanje a?

    jao živote lutalico šta kažeš gde igrate i šta KK Sledeća sezona?

    Prso si al baš baš i nema potrebe da kriješ, vidimo svi danima u svim komentarima, izdrži stay#home.
    (nemi posmatrač, 27. maj 2020 16:05)

    # Link komentara

  173. Pošto se zna ko igra u EL i EK nastavak je besmislen. Da klubovi udju u dodatni trošak, da se igrači možda povrede a zbog čega? Ne znam kakva su pravila oko poništenja sezone ali verovatno bi trebalo da liga ostane ista, bez ispadanja, proširenja. Mada ovo je sve zbog više sile pa će možda i biti nekih promena.
     (Smeh, 27. maj 2020 16:04)

    # Link komentara

  174. Rolando@,eto bas cudno da "nasa" Igokea nije glasala kao i mi.Jos je vece "cudo" da FMP i Zvezda,koji nemaju nista zajednicko,glasaju isto.
     (marko992, 27. maj 2020 16:03)

    # Link komentara

  175. A nije ti sumnjivo da je 9 ekipa glasalo protiv a samo vi i braća milogorci za?
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (petarczv, 27. maj 2020 15:38)

    Glasale ekipe koje se spasile ispadanja.FMP se ne racuna.Posto su nasa braca,zato ste izbegli Podgoricu?Treci put u Evroligi bez rezultata.Bolje je nekad cutati...
    (PAOK, 27. maj 2020 16:02)

    # Link komentara

  176. Kako Partizan može biti za, a Igokea protiv? Kad su se oni zvanično razveli? Koliko znam, ime kluba je Partizan Igokea. Msm ono, mi smo jedan klub, lopta je preskočila Drinu u oba smera i tako to...
    (ranac, 27. maj 2020 15:01)

    Najvise volim ovakve komentare, to samo pokazuje koliko vas boli sto vam se klub nalazio u zamrzivacu I sto ste tada nadimku dodali renta navijaci delije.
     (mrs, 27. maj 2020 16:02)

    # Link komentara

  177. Da li će ATP da poništi sezonu i 2020 i da Novaku oduzme bodove stečene u ovoj godini? Da li bio to bilo pravedno? Ako je pravedno za EL i Abu, što ne bi bilo i za tenis?
    (Antonije, 27. maj 2020 16:02)

    # Link komentara

  178. Ne razumem zašto su Grobari iznenađeni zato što su Zvezda, FMP, Mega i Igokea glasali protiv nastavka. Kako će Zvezda da putuje u Podgoricu kada vlasti CG ne dozvoljavaju ulazak srpskih građana? Sa druge strane, Zagrebčani nemaju taj problem - njima je putovanje dozvoljeno. Zato su oni glasali za nastavak.
     (NoName, 27. maj 2020 16:02)

    # Link komentara

  179. Šta šta... Igokea protiv sebe glasa ?! auuuuu
     (Uncle Sam, 27. maj 2020 16:00)

    # Link komentara

  180. SVE SE VRACA! PRAVEDNIK SVE GLEDA!
    (GROBARI, 27. maj 2020 15:57)

    # Link komentara

  181. Najveći uspeh zvezde ove godine. A za navijače zvezde važi jedna naša poslovica- Čega se pametan stidi, time se budala ponosi.
    Vukk
    Vucce, ta poslovica se odbosi iskljucivo na vas.
    Sto se tice najvecih uspeha, pre ce biti da je najveci uspeh ove godine ustvari vase prvo mesto. Uporbo sre svuma i na sav glas kokodakali o tom vasem uspehu. To vam je najveci uspeh u zadnjih 8 godina. Malo li je?
     (Gorki, 27. maj 2020 15:57)

    # Link komentara

  182. Da se Zvezda proglasi Sampionima ABA lige ,i da im se omoguci za iducu sezonu direktan plejof ABA lige, bez ligaskog djela da bi se maksimalno sacuvali za Euroligu. Pravda za Zvezdu!
     (222, 27. maj 2020 15:55)

    # Link komentara

  183. Taman,ovako ljuti I tuzni neka napuste ABA I KLS,presele se u CG,tamo formiraju ligu,bice sigurno lijepo ugosceni,zna se da dolje obozavaju Rvate,a kad im se pobroje legende,pa vise od pola su djetici.
    (ValterNBG, 27. maj 2020 15:54)

    # Link komentara

  184. Prakticno smo bili najbolji ove sezone i imali smo prednost domaceg terena u ev. majstoricama.
    (fenomen, 27. maj 2020 15:16)

    To sto se najbolje plasirani u ligaskom delu ne znaci da ste najbolji tim.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 27. maj 2020 15:41) # Link komentara

    Recite to Buducnost koja je uzela titulu 1999 godine !!!
    (primorska, 27. maj 2020 15:53)

    # Link komentara

  185. Pre samo par meseci likovanje sto im je sudija doneo Kup Srbije a sad kuknjava . Sve se vraca , i brze nego sto ste mislili
     (Chox, 27. maj 2020 15:53)

    # Link komentara

  186. Klasično zamajavanje javnosti , pola ekipa i nemaju igrace otpustili ih i sada da ih okupljaju zbog jedne utakmice. Amerikanci dok dodju , treninzi liga ne može da počne pre 20 06. Mnogi imaju ugovor do 30.06. I nebi igrali to je rekao i gospodin Ražnatović . Niko u evropi i svetu ne igra . Sad bi neko da leci svoje komplekse i zamajava javnost kako su oni ok a drugi se plaše . Šire mržnju i opravdavaju sebe kako su sve osvojili.
    (Milorad, 27. maj 2020 15:53)

    # Link komentara

  187. Ne znam ni sto se igraju i ova tri kola u fudbalu...a da,tu ne bi valjalo prekidati prvenstvo da bi Zvezda bila sampion. ?
     (mille grobar, 27. maj 2020 15:53)

    # Link komentara

  188. OVO NIJE DOBRO ZA ZVEZDU!PARTIZAN CE IZACI IZ SVEGA OVOGA I AKO BOG DA,BITI JOS JACI!
    (GROBARI, 27. maj 2020 15:51)

    # Link komentara

  189. kad i vasa Igokea glasa protiv vas...
    (Herr, 27. maj 2020 15:19)

    Bez inteligencije, ne mozes da shvatis da nije nasa. Eto sam si video. Ali tvrdis da je nasa? Vas je FMP koji je glasao kao FMP2..ali ti to ne razumes..priznaj.
    (123, 27. maj 2020 15:50)

    # Link komentara

  190. To sto se najbolje plasirani u ligaskom delu ne znaci da ste najbolji tim.
    (nista o nicemu, 27. maj 2020 15:41)

    A šta znači, ajde prosvetli me molim te?
    Da nije po tvojoj nekoj prigradskoj logici najbolji trećeplasirani na tabeli?
     (društvance iz predgrađa, 27. maj 2020 15:50)

    # Link komentara

  191. @sah mat
    Postali ste NEBITNI. Nema potrebe umarati igrače za vas.
    Nego naprsno vam se igra posle 3 meseca? Sada može i bez publike? Može i bez igrača? Ništa što neki već u drugim klubovima kako kaže Ostoja?

    Provaljeni ste zato vas i otresli kao slinu i to drugu godinu zaredom.
    (onako, 27. maj 2020 15:49)

    # Link komentara

  192. Izdala ih i Igokea, hahahahahahahhahahahahaha
    (Wili, 27. maj 2020 15:48)

    # Link komentara

  193. Pa zar Zvezda nije bila da se sve zavrsi na parketu ??
    (toto ko tunjo,
    Pa zar partizan ne bese za to da se sezona prekine i on proglasi prvakom??
    Stvarno si ko tunjo.
     (Gorki, 27. maj 2020 15:48)

    # Link komentara

  194. Ej da su fmp i zvezda isto glasali? Nesto mi tu sumnjivo? Da ih ne drzi isti čovek? Kako to da partizan i igokea nisu isto glasali? Moze li neko objašnjenje?
    (rolando,
    Može. To samo partizan na sve nacine pokusava da prevari sve oko sebe da je jedne godine bio partizanIGOKEA.
     (Gorki, 27. maj 2020 15:46)

    # Link komentara

  195. Dule: "Dzaba vam novci moji sinovci..."
    Covic: "... ja ipak varam malo bolje!"
    (Kion,
    U pravu si. Ali si preskocio to da je Covic nastavio omo sto je Dule hteo da kaze za sebe, ali je taj deo namerbo preskocio.
    Bilo je u znacenju. Dzaba nam novci moji sinovci al ti ipak varas malo bolje. Shvatio?
     (Gorki, 27. maj 2020 15:44)

    # Link komentara

  196. Standardno kukavice pobegle sa lopate, ali od oktobra će vas Partizan opet gaziti sve u inat.
     (Luke Babbitt gravedigger, 27. maj 2020 15:44)

    # Link komentara

  197. Kako Partizan može biti za, a Igokea protiv? Kad su se oni zvanično razveli? Koliko znam, ime kluba je Partizan Igokea. Msm ono, mi smo jedan klub, lopta je preskočila Drinu u oba smera i tako to...
    (ranac, 27. maj 2020 15:01)

    Pa vidiš, može jer samo u tvom panterskom mozgu je to jedan klub. Ali zato czfmp po ko zna koji put dokazuju da su jedno te isto, sa jednim istim gazdom...
     (društvance iz predgrađa, 27. maj 2020 15:44)

    # Link komentara

  198. Tradicione di limarione.
     (Mars, 27. maj 2020 15:43)

    # Link komentara

  199. Zvezda lagano revedira tim i to za novu EL sezonu, traži se trener izgleda...

    Les Miserables ili ti Jadnici bi da igraju, sad nisu problem Ugovori do 20.juna?

    Čović je trebao da pošalje FMP u playoff, da ih kantaju Radanov i drugari, da se deca iživljavaju nad puvalom koje nešto zamišlja. Ionako ih kantaju svake godine.
     (les miserables, 27. maj 2020 15:43)

    # Link komentara

  200. O naslovu: kako je to Partizan preglasan? Pa ne vodi Partizan takmičenje, glasalo se da li će da se igra ili neće, a to pitanje postavio je direktor Abe.
    (Nije lako biti pravi npovinar, 27. maj 2020 15:43)

    # Link komentara

  201. Beže panteri sa megdana... Ne smeju da se brukaju, da cela Evropa ne bi slučajno videla koja mula im igra u EL.
     (društvance iz predgrađa, 27. maj 2020 15:42)

    # Link komentara

  202. Navijanje za Zvezdu i sve njene inkarnacije postalo je minuciozan pokazatelj morala određene individue. Bukvalno se ničega ne stide, ni navijanja za drugi klub, ni golova iz gol auta, ni titula za zelenim stolom, ni plasmana zbog virusa, a sada vidimo da se ne stide ni bežanja od megdana.
    (Avdija je Zufer, a Dabić je Srđan, 27. maj 2020 15:42)

    # Link komentara

  203. DejanCZ@,da mi je malo tvoje pameti da se odmorim.Za tebe je kk Partizan klub za sprdnju,sta mi tek trebamo reci za kk Zvezda jeste da je ona u kosarci sve osvojila i dala toliko igraca,toliko medalja i to zlatnih osvojeno direktnom zaslugom tih igraca.Nadam se da sam ti bar malo pomogao iskompleksirani covece.
    Nije to stanje koje se ne moze leciti.
     (marko992, 27. maj 2020 15:42)

    # Link komentara

  204. Da se Partizan proglasi za sampiona ABA lige bi bila jedina ispravna odluka. Prakticno smo bili najbolji ove sezone i imali smo prednost domaceg terena u ev. majstoricama.
    (fenomen, 27. maj 2020 15:16)

    To sto se najbolje plasirani u ligaskom delu ne znaci da ste najbolji tim.
     (nista o nicemu, 27. maj 2020 15:41)

    # Link komentara

  205. Časni veliko srbi, junaci i poštenjačine se raduju što ne može da igra. Zna se naziv za takve, takva nam cela država posle se pitamo zašto tako živimo. Šljam.
    (Liga Šampiona, 27. maj 2020 15:24

    ajde prosvetli nas...a u kojoj se državi nastavilo košarkaško takmičenje?
     (želja, 27. maj 2020 15:41)

    # Link komentara

  206. Dule: "Dzaba vam novci moji sinovci..."
    Covic: "... ja ipak varam malo bolje!"
    (Kion, 27. maj 2020 15:22)

    Hajde pročitaj još koji put to što si sam napisao i shvati zašto nije lako ali je uvek lepo navijati za Partizan.
     (Petar, 27. maj 2020 15:40)

    # Link komentara

  207. Ako se liga prekida i nece biti nastavka onda mogu biti samo dva ishoda. Prvi ishod: da se prekida i ponistava sto znaci da nece biti sampiona ali ni ulaska ni ispadanja iz lige. Drugi ishod: da se uvaze dosadasnji rezultati i na osnovu njih proglasi sampion i ko ce iz lige ispasti i uci u nju.
    (ivana, 27. maj 2020 15:38)

    # Link komentara

  208. Čestitke zvezdi na najvećem uspehu u istoriji kluba COVID-19. Navijači i vlasnik su ponosni.
     (Petar, 27. maj 2020 15:38)

    # Link komentara

  209. A nije ti sumnjivo da je 9 ekipa glasalo protiv a samo vi i braća milogorci za?
     (petarczv, 27. maj 2020 15:38)

    # Link komentara

  210. Šta vam znači i da ste igrali i da ste osvojili, je l te, pošto ste u naletu, kada je određeno ko igra Evroligu, a ABA je put ka Evroligi, ne razumem? Čemu silovanje igrača?
     (Ilija, 27. maj 2020 15:38)

    # Link komentara

  211. Rolando@ ne samo fmp i zvezda, nego i Cibona, olimpija, krka, zadar, mega... svi. Vi ste očigledno nebitni i u ABA, pa šta onda očekujete u Evroligi. Zvezda je samo pratila odluku Evrolige, jer je dugogodišnji učesnik iste. Partizan igk još nije ni učestvovao u ovom formatu evrolige koji se igra već pet sezona. Polako, učestvovaćete i vi nekad.
    (Spale, 27. maj 2020 15:36)

    # Link komentara

  212. Dokle mislite da bezite? Pa doktor rece sve bi osvojili. hahahahah
    Kako ono bese panteri, kad se steknu uslovi da se odigra F4 sramota je da Partizan upise titulu bez borbe.
    Zanima me da li cete da pobegnete i iz Srpske lige?
    Hocete!
    E onda nista.
    Poyy
    (Sah-mat, 27. maj 2020 15:35)

    # Link komentara

  213. Ajde Boraaaaaaac!!!
     (vladanko, 27. maj 2020 15:34)

    # Link komentara

  214. Ovo bi bilo lepo, da Borac udje i da mi imamo jos jednog predstavnika
     (oppo, 27. maj 2020 15:31)

    # Link komentara

  215. Igokea i Mega protiv?
    Kad je pukla ljubav?
    Nema veze.... tu su vam ovi Milovi...
     (Milosav, 27. maj 2020 15:31)

    # Link komentara

  216. Naravno da će biti komentara koji su ZA i Protiv.
    Ali šta eventualni šampion dobija i koja je motivacija za dalje...?
    Sva evropska takmičenja već znaju ko su učesnici sledeće godine. Igralo bi se za prestiž, a ne za publiku zbog koje se valjda taj sport uopšte i treba igrati!
     (djomla, 27. maj 2020 15:31)

    # Link komentara

  217. Ta Buducnost je oduvek bila produzena ruka partizana...Ne treba zaboraviti da je i nk partizan kao i onaj kk trebao zavrsiti u drugoj ligi godine 1979 ali u poslednjem kolu upravo im je Buducnost dala bodove da ostanu u ligi...taj veliki nk koji je bio i iza Teteksa...Doduse i Zvezda im je pomogla tada jer pre gostovanja Buducnosti u predzadnjem kolu spakovala im 3 komada a sa tribina se orila poznata navijacka pesma koja je ostala i do danasnjeg dana da nas seca na taj period...Druga ligo siri svoje grane da docekas mlade partizane...pevalo se sa svih strana stadiona...Klub koji je rodjen samo za sprdnju...Da ga nema trebalo bi ga izmisliti.
     (Dejan CZ, 27. maj 2020 15:30)

    # Link komentara

  218. Lepo je videti da se Zvezda udruzila sa Hrvatima.
    (Milan, 27. maj 2020 15:30)

    # Link komentara

  219. MZT i Split imaju isti skor u ABA2 dok je Borac ubedljivo prvi. Kako da Split uđe a MZT ne udje?
     (Tramvaj zona prava mera, 27. maj 2020 15:28)

    # Link komentara

  220. Ovi što se busaju da bi sve osvojili glasali da se prekine.
     (Nisam čiko ja!, 27. maj 2020 15:26)

    # Link komentara

  221. Haha i ovde pukli ...
     (Nolan Smit sa centra, 27. maj 2020 15:26)

    # Link komentara

  222. Знају и једни и други и трећи да им се посрећило.
     (Candyman, 27. maj 2020 15:25)

    # Link komentara

  223. Zasto o odigravanju plej ofa glasaju ekipe koje nisu obezbedile plej of?
     (ballball, 27. maj 2020 15:24)

    # Link komentara

  224. CZB i Zenit su ostali u EL(za ddžabe?) zbog svog kvaliteta i neizmernog dosadašnjeg doprinosa kvalitetu EL.
    (Grr, 27. maj 2020 15:24)

    # Link komentara

  225. Časni veliko srbi, junaci i poštenjačine se raduju što ne može da igra. Zna se naziv za takve, takva nam cela država posle se pitamo zašto tako živimo. Šljam.
     (Liga Šampiona, 27. maj 2020 15:24)

    # Link komentara

  226. Dule: "Dzaba vam novci moji sinovci..."
    Covic: "... ja ipak varam malo bolje!"
    (Kion, 27. maj 2020 15:22)

    # Link komentara

  227. A sad adio, a sad adio,
    I ko zna kad i ko zna gde? :)
    (NokiJa, 27. maj 2020 15:21)

    # Link komentara

  228. Ej da su fmp i zvezda isto glasali? Nesto mi tu sumnjivo? Da ih ne drzi isti čovek? Kako to da partizan i igokea nisu isto glasali? Moze li neko objašnjenje?
     (rolando, 27. maj 2020 15:21)

    # Link komentara

  229. Eto, nije Zvezda. Kakav šou sa grobarima! Izbori su ništa za njih.
    (Lavor u Humskoj, 27. maj 2020 15:21)

    # Link komentara

  230. I igokea im ledja okrenula
     (cole, 27. maj 2020 15:19)

    # Link komentara

  231. Dervisi terali inat glasali za potpuno nerazumnu odluku da se igra, to je van pametu
    (Mile, 27. maj 2020 15:19)

    # Link komentara

  232. kad i vasa Igokea glasa protiv vas...
    (Herr, 27. maj 2020 15:19)

    # Link komentara

  233. Da se Partizan proglasi za sampiona ABA lige bi bila jedina ispravna odluka. Prakticno smo bili najbolji ove sezone i imali smo prednost domaceg terena u ev. majstoricama.
     (fenomen, 27. maj 2020 15:16)

    # Link komentara

  234. da se zna ko kroti protiv napretka i prosperiteta abe lige
    (moy, 27. maj 2020 15:15)

    # Link komentara

  235. Iznenađen sam da je Zvezda glasala protiv nastavka sezone, Doktor Čović juče reče da bi sigurno osvojili ABA ligu, tako da sam očekivao da će iskoristiti priliku da uzme još jedan "zaslužen" trofej.
    (Leks specijalis, 27. maj 2020 15:15)

    # Link komentara

  236. Pa zar Zvezda nije bila da se sve zavrsi na parketu ??
    (toto ko tunjo, 27. maj 2020 15:13)

    # Link komentara

  237. Pa sada ako se sledi Evroliga, nema ni prosirenja lige. Ali sada Zvezda zeli da jos jedan svoj klub ubaci u ABA ligu. Prema tome Partizan ne treba da prihvati titulu u ABA ligi iz principijelnih razloga a zatim treba da izadje sa informacijama sta je sve Zvezda radila u proteklih mesec dana. Sve treba raditi mirno i bez nerviranja jer je ovako Zvezda radila i od 1045 do 1976 pa znamo kako je zavrsila. Njen kraj je sve blizi samo jos nije obavestena.
    (Cinik, 27. maj 2020 15:13)

    # Link komentara

  238. Zašto baš Partizan, Budućnost i Mornar?! Šta li imaju zajedničko? Ah da, Zvezda.
    (ranac, 27. maj 2020 15:12)

    # Link komentara

  239. Sezona je upropašćena još pre 2 meseca. Savan je juče sve rekao, nijedan košarkaš u Evropi nikada nije doživeo ovoliki prekid gde, moraš sedeti i raditi vežbe u 6 kvadrata. Nema svrhe vraćati igrače koji mogu samo da izginu od istegnuća, ruptira i lomova.

    Besmisleno je silovati nastavak takmičenja koje bi danas ličilo na hrkljuš. Stoji da je Partizan bio u najboljoj poziciji i naletu, ali to je već prošlost i ne znamo šta bi se desilo u plejofu bez Korone. Da ne pričam da košarka bez publike nema smisao. Naročito ova naša, bez ludila ne tribinama, pehar je samo obično parče metala bez ikakve vrednosti.
     (detektiv kokni kol, 27. maj 2020 15:09)

    # Link komentara

  240. Naravno da su svi bili protiv nastavka sezone,uplaseni su od snage Partizana.Gde je sad Covic koji je rekao da bi Zvezda osvojila sve titula,zasto ne zeli nastavak?Ocigledno je jak samo na recima,dok kad dodje red da se pokaze na dela,nema ga nigde,tipicno politicarski.
    (Galo, 27. maj 2020 15:08)

    # Link komentara

  241. Buducnost podrzala partizane hahahha samo da napakoste Zvezdi nece moci. EVROLIGA= Zvezda oooooooo
    (Dušan, 27. maj 2020 15:08)

    # Link komentara

  242. Duh Nolana Smita lebdi nad lažnom institucijom. Nikad više evroligu igrati nećete.
     (rekao, 27. maj 2020 15:07)

    # Link komentara

  243. COL odavno raspustila tim. Mornar doveo gomilu stranaca nadajući se nekom uspehu. A kada da se nastavi? Da bi igrač bio potpuno sprwman fizički treba mu mesec dana. Ovo nije prvenstvo Srbije već takmičenje četiri države. I VTB liga otkazana. Neće se igrati ni prvenstvo Srbije. Sezona završena.
     (a šta, 27. maj 2020 15:07)

    # Link komentara

  244. Najveći uspeh zvezde ove godine. A za navijače zvezde važi jedna naša poslovica- Čega se pametan stidi, time se budala ponosi. Uvijek, a pogotovu sad se vidi ogromna razlika izmedju institucije i kluba koji ima čoveka koji je promijenio ime kluba, stvorio privatni klub i pravi najveće mahinacije, pritiske, a tek o njegovom poštenju i karakteru još od prije 20 ak god se puno zna. Ali dobro, opet ce dovoditi iduće godine igrače iz efesa za milion, pa ako ne proradi na sred sezone nekog iz Olimpijakosa. Možda osvojite kup na terenu.
    (Vukk, 27. maj 2020 15:06)

    # Link komentara

  245. Ko na ranu so.
     (mare, 27. maj 2020 15:06)

    # Link komentara

  246. Dajte im makar titulu u kls, da ne cvile.
    Potrošiše 7 miliona ove godine i šipak
    Sledeće sezone na nivou Mege će biti.
     (lako, 27. maj 2020 15:05)

    # Link komentara

  247. Grobarska patetika.
    (zoro, 27. maj 2020 15:03)

    # Link komentara

  248. Kako Partizan može biti za, a Igokea protiv? Kad su se oni zvanično razveli? Koliko znam, ime kluba je Partizan Igokea. Msm ono, mi smo jedan klub, lopta je preskočila Drinu u oba smera i tako to...
    (ranac, 27. maj 2020 15:01)

    # Link komentara