Kraj i za ABA ligu

Regionalna košarkaška ABA liga se izvesno neće nastaviti.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Zasto onda nema Partizanovog imena na trofeju??? Ili npr. dvostrukog prvaka Cibone ili, takodje dvostrukog sampiona i neuporedivo veceg kluba od Partizana u tom smislu, ASK Rige?
    Nigde ih nema na trofeju ULEB Evrolige!

    Na "usatom" UEFA trofeju koji osvaja prvak Evrope vecno stoji slavno ime jos slavnijeg kluba.
    (One night in May, 29. maj 2020 00:51). Zbog veličine trofeja klenu. Nema mesta za imena. Šta još ovde neću da čujem od pantera, na šta su sve spremni...
    (xxx, 29. maj 2020 09:08)

    # Link komentara

  2. (Maradona i Roberto Duran, 28. maj 2020 01:16)


    Zasto onda nema Partizanovog imena na trofeju??? Ili npr. dvostrukog prvaka Cibone ili, takodje dvostrukog sampiona i neuporedivo veceg kluba od Partizana u tom smislu, ASK Rige?
    Nigde ih nema na trofeju ULEB Evrolige!

    Na "usatom" UEFA trofeju koji osvaja prvak Evrope vecno stoji slavno ime jos slavnijeg kluba.
    (One night in May, 29. maj 2020 00:51)

    # Link komentara

  3. molim grobare i moje zvezdase da bas ne padaju tako nisko oko titula.

    jasno je je da je partizna bio sampion evrope 92 u kosarci a zvezda sampion 91 u fudbalu. a koji je naziv,ko je vlasni takmicenja i sl nije bitno
    (A sad malo ja, 28. maj 2020 10:58)

    # Link komentara

  4. Nisam pratio,el Partizan sampioni?
    (Sasko, 27. maj 2020 19:25)

    Bice naredne sezone jer stizu Hamilton i Macvan a iduce sezone niko i nista nece spreciti Partizan da osvoji titulu, cak ni ova fiktivna epidemija.
     (Will Mosley, 28. maj 2020 03:16)

    # Link komentara

  5. @NoName

    Auuuu....sve sto Srbija jeste je u tvom poslednjem komentaru. Ti sinko komentarises tekst na engleskom, a da engleski znas na nivou Tijane Stajsuc. Posto, kao sto ranije predvideh, obilazis kao kisa oko Kragujevca ili kao Andjusova krivicna prijava oko Covica, oko sustine, jer je znas, a ne zelis da je priznas, evo prevoda za tebe:



    Introduced in 2000, the competition replaced the FIBA EuroLeague (which was previously called the FIBA European Champions Cup, or simply the European Cup), which had been run by FIBA since 1958. The FIBA European Champions Cup and the EuroLeague are considered to be the same competition, with the change of name being simply a re-branding."

    Predstavljeno 2000. godine, takimicenje je zamenilo FIBA Evroligu (ti tvrdis da Evroliga nije postojala do tada) (koja se prethodno zvala FIBA Kup Evropskih Sampiona ili, jednostavno, Evropski Kup (ovo samo na anglofonom govornom podrucju, na nasem Kup Sampiona)) koji je FIBA vodila od 1958. FIBA KUP EVRPSKIH SAMPIONA I EVROLIGA SE SMATRAJU ISTIM TAKMICENJEM GDE JE PROMENA IMENA SAMO RE-BRENDING.

    Dakle, SAMO promena brenda. Kucano vekikim slovima da bude jasno bez naprezanja koliko je ocigledna cinjenica i koliko te ocigledno ne interesuje.

    Slobodno konsultuj Filoloski Fakultet Univerziteta u Beogradu u vezi sa kvalitetom prevoda. Mozes i Covketov "Know-how".

    Nije ovo poezija pa da je tumacis. Kao ni registracioni brojevi u KSS i PIB-ovi.
    (Maradona i Roberto Duran, 28. maj 2020 01:16)

    # Link komentara

  6. Ti timovi su sportski izborili plasman za EL, ali im je to iz administrativnih razloga uskraćeno."
    Apsolutno se slazem sa ovime, tako da sledece pitanje bi bilo ko bi trebalo da zameni ove ekipe kojima je iz administrativnih razloga zabranjeno takmicenje? Prvi sledeci po pravilniku i sportskim rezultatima. Ne znam zasto vam je problem da shvatite da je po sportskim rezultatima to bila Crvena Zvezda.

    A odgovor na 1999. Fun fact tada je bombardovana Jugoslavija tako da se samo nisu nasa takmicenja zavrsila. Sada je pogodjena cela planeta, pa su sada sportska takmicenja svuda u svetu pod uticajem... Razumes razliku?
    (Extream, 27. maj 2020 16:06)

    Konkretno, pošto šampion iz administrativnih razloga nije mogao da igra EL, već je otišao klub koji je to, nesporno, zaslužio po stanju na tabeli, kako ti kažeš, zašto je bio problem da se i ove sezone uradi isto? Evo, Partizan ne ide kao šampion iz ove sezone, jer to praktično i nije, već kao tim koji je do trenutka prekida imao najbolje sportske rezultate. Isto kao 1999. To što je prekid tada bio samo u Jugoslaviji ne menja činjenicu da nije odigran PO, a proglašen je prvak za tu sezonu.
    Sledeće pitanje, ako je pogođena cela planeta, zašto se onda igra završnica ACB lige, za što će se (najverovatnije) nastaviti NBA liga, zašto se, na kraju krajeva, nastavlja domaća liga u fudbalu? Zašto se i tu sezona ne poništava?

    I za kraj, još jedno pitanje, zašto ste danas glasali da se sezona u ABA ligi poništi i da nema šampiona, ali da se priznaju rezultati iz ABA 2 lige i liga proširi?? Ako se poništava, onda se sve anulira, a ne selektivno, kako kome šta odgovara... Još ste pretili tužbom ako se Partizan proglasi za šampiona...
     (Satriani, 27. maj 2020 22:17)

    # Link komentara

  7. Nisam pratio,el Partizan sampioni?
    (Sasko, 27. maj 2020 19:25)

    # Link komentara

  8. NoName 

    Ipak,izgleda,treba prevod, jer sustina je upravo u drugom pasusu. Ili mozda on za tebe ne postoji kao ni demanti kragujevacke policije u vezi sa saopstenjem koje se u njihovo ime izdalo u vezi sa slucajem PP aparat u tokom finala Kupa Radivoja Koraca 2013. 

    Introduced in 2000, the competition replaced the FIBA EuroLeague (which was previously called the FIBA European Champions Cup, or simply the European Cup), which had been run by FIBA since 1958. The FIBA European Champions Cup and the EuroLeague are considered to be the same competition, with the change of name being simply a re-branding." 

    Sad nam lepo kazi sta tacno pise u poslednjoj recenici.
    (Maradona i Roberto Duran, 27. maj 2020 17:30)


    Pa lepo piše da su se DVA RAZLIČITA TAKMIČENJA dogovorila da budu isto takmičenje. Ti tvrdis da je to isto, zašto bi se dogovarali ako je isto? Za dogovor je potrebno BAREM DVOJE. Ne može jedan sam da se dogovori. Dakle, jesu li bila dva takmičenja koja su se naknadno ujedinila, ili je bilo jedno takmičenje? Pročitaj drugi pasus, pa se javi.
     (NoName, 27. maj 2020 18:51)

    # Link komentara

  9. Zvezda je igrala El -Sta su navijaci dobili i kako su se osetili??? Setite se svega. To sto KKP igrajuci EC daje svojim navijacima,energiju i konekciju...nikad fudbalski navijaci,osetiti neće.Mozete da igrate i interplanetarnu EL sa marsovcima.nemate pedigre i filing za kosarku!!!
     (Mio, 27. maj 2020 18:19)

    # Link komentara

  10. Fudbal moze da se igra,a kosarka ne moze,Partizan treba u fudbalu da igra sa omladincima,a u kupu da pokaže ko je najbolji.
     (dr, 27. maj 2020 18:01)

    # Link komentara

  11. @sve je relativno

    Oprosti, ne procitah dobro sta si napisao. Mada...prevedi im drugi pasus, za svaki slucaj...zbog njih...
    (Maradona i Roberto Duran, 27. maj 2020 17:36)

    # Link komentara

  12. Partizan je 92. osvojio Fiba LŠ. EL je osnovana 2000/2001, te sezone ste vi igrali tzv SUPROLIGU, poznavaoče. Ta suproliga je bila pandan ovoj Evroligi, poznavaoče, sledeći tvoju logiku, tada je bilo DVA prvaka Evrope. Toliko, poznavaoče. Ove godine je bilo niz manifestacija povodom 20 godina od osnivanja EL. Naravno, ti to ne možeš znati, jer ti POZNAJEŠ košarku. 
    (NoName, 27. maj 2020 15:15) 

    Poznavaoče, Partizan je osvojio Evroligu, prvu, tada u novom formatu. U sezoni 1991/92 bivšu SFRJ su u Evroligi predstavljali Split, Partizan i Cibona. Kako bi Partizan mogao kao drugi u Jugoslaviji učestvovati, da nije u pitanju EL? Jedna jedina Evroliga je bila do sezone 2000/01, kada se zbog sukoba Fibe i Uleba igraju dva takmičenja. Partizan je igrao Suproligu koja je bila pod ingerencijom Fiba. Te godine Supro je osvojio Makabi, pobedom nad Pao u finalu, Efes je bio treći a CSKA 4. Sad i Makabi može da kaže da bi dobio Kinder da su igrali međusobno, kao što bi vi osvojili Abu, ali eto nije vam se dalo da igrate. Poenta je da Evroliga neće ili pravno ne može da prizna da je nastala 1991, nebitno, nego 2001.
    (sve je relativno, 27. maj 2020 17:26)

    Zaboga ljudi, zašto se glupirate??? Kako to misliš Evroliga neće da prizna da je nastala 1991??? Jesi li ti normalan? Kako da prizna da je nastala 1991. kad je nastala 2000?? Čitaš li ti šta pišeš? Možeš li ti da "priznaš" da si rođen 1345?
     (NoName, 27. maj 2020 17:36)

    # Link komentara

  13. Hvala ti bože što navijam za Partizan. A ne ovaj Fmp razvojni tim.
    (Caler, 27. maj 2020 17:04)

    I da se lepo provedes gledajuci Eurocup!
     (76er, 27. maj 2020 17:33)

    # Link komentara

  14. @NoName

    Ipak,izgleda,treba prevod, jer sustina je upravo u drugom pasusu. Ili mozda on za tebe ne postoji kao ni demanti kragujevacke policije u vezi sa saopstenjem koje se u njihovo ime izdalo u vezi sa slucajem PP aparat u tokom finala Kupa Radivoja Koraca 2013.

    Introduced in 2000, the competition replaced the FIBA EuroLeague (which was previously called the FIBA European Champions Cup, or simply the European Cup), which had been run by FIBA since 1958. The FIBA European Champions Cup and the EuroLeague are considered to be the same competition, with the change of name being simply a re-branding."

    Sad nam lepo kazi sta tacno pise u poslednjoj recenici.
    (Maradona i Roberto Duran, 27. maj 2020 17:30)

    # Link komentara

  15. Partizan je 92. osvojio Fiba LŠ. EL je osnovana 2000/2001, te sezone ste vi igrali tzv SUPROLIGU, poznavaoče. Ta suproliga je bila pandan ovoj Evroligi, poznavaoče, sledeći tvoju logiku, tada je bilo DVA prvaka Evrope. Toliko, poznavaoče. Ove godine je bilo niz manifestacija povodom 20 godina od osnivanja EL. Naravno, ti to ne možeš znati, jer ti POZNAJEŠ košarku.
    (NoName, 27. maj 2020 15:15)

    Poznavaoče, Partizan je osvojio Evroligu, prvu, tada u novom formatu. U sezoni 1991/92 bivšu SFRJ su u Evroligi predstavljali Split, Partizan i Cibona. Kako bi Partizan mogao kao drugi u Jugoslaviji učestvovati, da nije u pitanju EL? Jedna jedina Evroliga je bila do sezone 2000/01, kada se zbog sukoba Fibe i Uleba igraju dva takmičenja. Partizan je igrao Suproligu koja je bila pod ingerencijom Fiba. Te godine Supro je osvojio Makabi, pobedom nad Pao u finalu, Efes je bio treći a CSKA 4. Sad i Makabi može da kaže da bi dobio Kinder da su igrali međusobno, kao što bi vi osvojili Abu, ali eto nije vam se dalo da igrate. Poenta je da Evroliga neće ili pravno ne može da prizna da je nastala 1991, nebitno, nego 2001.
     (sve je relativno, 27. maj 2020 17:26)

    # Link komentara

  16. Hvala ti bože što navijam za Partizan. A ne ovaj Fmp razvojni tim.
    (Caler, 27. maj 2020 17:04)

    # Link komentara

  17. NoName

    "The EuroLeague, known as the Turkish Airlines EuroLeague for sponsorship reasons, is the top-tier European professional basketball club competition, organized by Euroleague Basketball since 2000.

    Introduced in 2000, the competition replaced the FIBA EuroLeague (which was previously called the FIBA European Champions Cup, or simply the European Cup), which had been run by FIBA since 1958. The FIBA European Champions Cup and the EuroLeague are considered to be the same competition, with the change of name being simply a re-branding."

    Treba prevod? S obzirom da legenda vam izgovara "know-how' sa Vukovim "k"" za vas moze i besplatno.

    I jos nesto - Od 2014. titula Sampiona Evrope vise ne postoji. Partizan je ima, a vasi klubovi sa svim imenima, PIB-ovima i registracionim brojevima u KSS (mi imamo samo jedno ime, jedan PIB i jedan registracioni broj u KSS) zbog navedenog nemaju ni teoretsku sansu da je osvoje.

    Ali nema veze, jer izmisljen je eksel. I drmanje koseva.
    (Maradona i Roberto Duran, 27. maj 2020 16:44)

    Momče, nemoj zakopavati samog sebe. U prvom pasusu ti piše od kada ovo takmičenje organizuje Evroliga, dakle od 2000. godine. Upravo ono što ja tvrdim. Ja nigde nisam rekao da vi niste bili šampioni Evrope, samo sam rekao da niste osvojili ovu evroliginu Evroligu. Sad pročitaj opet prvi pasus, obrati pažnju na since 2000, pa se vrati i reci mi zašto demantujes samog sebe?
     (NoName, 27. maj 2020 17:04)

    # Link komentara

  18. @NoName

    "The EuroLeague, known as the Turkish Airlines EuroLeague for sponsorship reasons, is the top-tier European professional basketball club competition, organized by Euroleague Basketball since 2000.

    Introduced in 2000, the competition replaced the FIBA EuroLeague (which was previously called the FIBA European Champions Cup, or simply the European Cup), which had been run by FIBA since 1958. The FIBA European Champions Cup and the EuroLeague are considered to be the same competition, with the change of name being simply a re-branding."

    Treba prevod? S obzirom da legenda vam izgovara "know-how' sa Vukovim "k"" za vas moze i besplatno.

    I jos nesto - Od 2014. titula Sampiona Evrope vise ne postoji. Partizan je ima, a vasi klubovi sa svim imenima, PIB-ovima i registracionim brojevima u KSS (mi imamo samo jedno ime, jedan PIB i jedan registracioni broj u KSS) zbog navedenog nemaju ni teoretsku sansu da je osvoje.

    Ali nema veze, jer izmisljen je eksel. I drmanje koseva.
    (Maradona i Roberto Duran, 27. maj 2020 16:44)

    # Link komentara

  19. Nije mi sad jasno, da li ste vi 99 trebali da igrate iako niste bili šampioni, bila je Budućnost??? I treba li i ove godine da igrate iako niste bili šampioni??? I ako je odgovor DA, pitanje zašto vi? Zašto ne Primorska? Ni vi ni Primorska niste bili šampioni. Zašto vi? 

    Pa, ako je sezona 1999. prekinuta, išla je Budućnost kao ŠAMPION. Dakle, iako je sezona zbog bombardovanja prekinuta, nije došlo do poništenja, već je šampion proglašen tim koji je u tom trenutku bio prvi na tabeli. Ni tada nije odigran PO, a prema propozicijama takmičenja, jedino je pobednik PO bio šampion. Za drugi tim u EL, mogle su da se organizuju kvalifikacije. Igraju npr na dve dobijene i ko bude uspešniji, ide u EL. Da te preduhitrim, tada je sezona prekinuta, ali je u aprilu, u jeku bombardovanja odigran Kup Jugoslavije, tako da je bilo prostora za mini kvalifikacije. 

    A za ovu sezonu, ako ni Partizan ni Primorska nisu šampioni i ne treba da igraju EL, ne treba ni Zvezda, pošto ni ona nije šampion ove sezone.
    (Satriani, 27. maj 2020 15:59)

    Hahaha Hahaha Da vas nema trebalo bi vas izmisliti. I šta kažeš, Budućnost kao prvoplasiran tim proglasiti za šampiona, a za vicešampiona, pošto je to Zvezda, organizovati "kvalifikacije". Brate, realno, vi NISTE NORMALNI.
     (NoName, 27. maj 2020 16:12)

    # Link komentara

  20. Argumentovano-lepo sam napisao, NA TERENU je plasman u EL zaslužila prvo Igokea, a sledeće godine i Cibona. Ti timovi su sportski izborili plasman za EL, ali im je to iz administrativnih razloga uskraćeno. Sportski rezultati nemaju nikakve veze sa time da li Igokea ima aerodrom u blizini i halu odgovarajućeg kapaciteta i da li je Cibona bankrotirala. To ne umanjuje činjenicu da ste se u EL plasirali administrativno, za zelenim stolom, a ne na osnovu sportskog rezultata. I to je poenta moje priče.

    Isto važi i za fudbal, kada je Partizan administrativno išao u kvalifikacije za Ligu šampiona, iako tada to na terenu nije izborio. I za kraj jedno pitanje za tebe, u čemu je razlika između prekinute sezone 1999. i ove sezone?

    Možda ti uđe u glavu...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Satriani, 27. maj 2020 15:27)

    "Ti timovi su sportski izborili plasman za EL, ali im je to iz administrativnih razloga uskraćeno."
    Apsolutno se slazem sa ovime, tako da sledece pitanje bi bilo ko bi trebalo da zameni ove ekipe kojima je iz administrativnih razloga zabranjeno takmicenje? Prvi sledeci po pravilniku i sportskim rezultatima. Ne znam zasto vam je problem da shvatite da je po sportskim rezultatima to bila Crvena Zvezda.

    A odgovor na 1999. Fun fact tada je bombardovana Jugoslavija tako da se samo nisu nasa takmicenja zavrsila. Sada je pogodjena cela planeta, pa su sada sportska takmicenja svuda u svetu pod uticajem... Razumes razliku?
    (Extream, 27. maj 2020 16:06)

    # Link komentara

  21. @Nije mi sad jasno, da li ste vi 99 trebali da igrate iako niste bili šampioni, bila je Budućnost??? I treba li i ove godine da igrate iako niste bili šampioni??? I ako je odgovor DA, pitanje zašto vi? Zašto ne Primorska? Ni vi ni Primorska niste bili šampioni. Zašto vi?

    Pa, ako je sezona 1999. prekinuta, išla je Budućnost kao ŠAMPION. Dakle, iako je sezona zbog bombardovanja prekinuta, nije došlo do poništenja, već je šampion proglašen tim koji je u tom trenutku bio prvi na tabeli. Ni tada nije odigran PO, a prema propozicijama takmičenja, jedino je pobednik PO bio šampion. Za drugi tim u EL, mogle su da se organizuju kvalifikacije. Igraju npr na dve dobijene i ko bude uspešniji, ide u EL. Da te preduhitrim, tada je sezona prekinuta, ali je u aprilu, u jeku bombardovanja odigran Kup Jugoslavije, tako da je bilo prostora za mini kvalifikacije.

    A za ovu sezonu, ako ni Partizan ni Primorska nisu šampioni i ne treba da igraju EL, ne treba ni Zvezda, pošto ni ona nije šampion ove sezone.
     (Satriani, 27. maj 2020 15:59)

    # Link komentara

  22. Свакако би вас Морнар сложио к'о метар дрва..
    (Делије КНН, 27. maj 2020 15:20)

    Izvini delijo, ali mi smo taj Mornar ove sezone dobili 3 puta. Pokušaj delijo da vratiš film koga je Mornar složio ko dva metra drva.
     (društvance iz predgrađa, 27. maj 2020 15:55)

    # Link komentara

  23. Jao jao ... a vas Ostoja ubedio da ste osvojili Aba ligu.... QQ....


    Humoreska od kluba.
     (Uncle Sam, 27. maj 2020 15:49)

    # Link komentara

  24. Nista,da sacekamo koju godinicu,izvuci ce Covke ovu titulu za nas,cisto da se nadje.Elemenata ima dosta;
    1.Ako EL-u u sledecoj sezoni predstavlja Zvezda,pa jasno je ko je najbolji u ABA.
    2.Proslogodisnji pobednik je Zvezda,samim tim...
    3.Imamo najskuplji tim,greota da propadne
    4.Najvisi I najlepsi smo
    5.Ostali klubovi imaju glupo rukovodstvo
    6.Moze nam se
    E sad,postoji verovatnoca da cu dobiti par negativnih komentara od malog komsije posto se oni ne verovatno slazu jer su bili prvi,ali sto rece Bartomeu-"tko njih uopce nesto pita?"(prim.prev)
    (ValterNBG, 27. maj 2020 15:44)

    # Link komentara

  25. Ajde po stoti put možda nešto i udje u glavu. Argumentovano. Igokea nije imala ni uslove ni finasije. O usllovima ako znaš engleski piše u pravilniku ULEB. Izmedju ostalog dvorana od 5 hiljada mesta. Nosioci A licence 10 hiljada. Avio veze sa velikim gradovima Evrope. Cibona kada je pukao poslovni sistem Cibona nestao i KK Cibona od koje se ni danas nije oporavila. Grad Zagreb kako Ciboni tako i Cedeviti nije ništa pomogao. Agrokor pukao
    (NY, 27. maj 2020 14:43)

    Argumentovano-lepo sam napisao, NA TERENU je plasman u EL zaslužila prvo Igokea, a sledeće godine i Cibona. Ti timovi su sportski izborili plasman za EL, ali im je to iz administrativnih razloga uskraćeno. Sportski rezultati nemaju nikakve veze sa time da li Igokea ima aerodrom u blizini i halu odgovarajućeg kapaciteta i da li je Cibona bankrotirala. To ne umanjuje činjenicu da ste se u EL plasirali administrativno, za zelenim stolom, a ne na osnovu sportskog rezultata. I to je poenta moje priče.

    Isto važi i za fudbal, kada je Partizan administrativno išao u kvalifikacije za Ligu šampiona, iako tada to na terenu nije izborio. I za kraj jedno pitanje za tebe, u čemu je razlika između prekinute sezone 1999. i ove sezone?

    Možda ti uđe u glavu...
     (Satriani, 27. maj 2020 15:27)

    # Link komentara

  26. Свакако би вас Морнар сложио к'о метар дрва..
    (Делије КНН, 27. maj 2020 15:20)

    # Link komentara

  27. Grobari, čuveni poznavaoci košarke. Momče, Evroliga nije postojala 1999/2000 godine. 
    (NoName, 27. maj 2020 13:22) 

    Ej momče, poznavaoče. Samo mi objasni kako Evroliga nije postojala 1999. kad je Partizan uzeo prvu, 1992. , tada je bila pod ingerencijom Fiba.
    (sve je relativno, 27. maj 2020 13:49)

    Partizan je 92. osvojio Fiba LŠ. EL je osnovana 2000/2001, te sezone ste vi igrali tzv SUPROLIGU, poznavaoče. Ta suproliga je bila pandan ovoj Evroligi, poznavaoče, sledeći tvoju logiku, tada je bilo DVA prvaka Evrope. Toliko, poznavaoče. Ove godine je bilo niz manifestacija povodom 20 godina od osnivanja EL. Naravno, ti to ne možeš znati, jer ti POZNAJEŠ košarku.
     (NoName, 27. maj 2020 15:15)

    # Link komentara

  28. Kako sad to? Pa zar nije Partizan osvojio i Ana Ligu i EK? ....


    ha ha ha .... nema većih naivcina i jadnika od partizana ... kad njih lozi jedan Ostoja ...
     (Rocky, 27. maj 2020 15:11)

    # Link komentara

  29. Jesam Delia ali grobari nemojte me pogresno svatiti jer sam prizeljkivao sampiona Partizana u aba ligi a borca iz cacka u nasoj ligi, ali grblje nemate srece, osvajate staklene trofeje, takmicenja se suspendiraju itd. nazolost, bili ste prvaci evrope i dobili staklenu statuietu vrednosti 50 evrona a sad dobijaju veliike glomazne pehare.
    (Beoman, 27. maj 2020 15:00)

    # Link komentara

  30. Na tvoju žalost, Zvezda je sahranjena 12.08.2011. Partizan još uvek traje uprkos svim silama državnog vrha da ga ugasi...
    (ja, 27. maj 2020 11:56)

    Eno drzavni vrh ne zna sta ce, svaki dan samo o Partizanu misle. Kazu prvo Partizan pa Kosovo i ekonomija. Ima najava i da ce doci specijalni izaslanik EU za Partizan ako se ovako nastavi.
    (Vbb, 27. maj 2020 14:58)

    # Link komentara

  31. Istina, 4. put igrate nezasluženo. Prvi put 1999. kada je prvenstvo prekinuto (kao i sada), išli ste u EL iako niste bili šampioni. Drugi put 2013. kada je Igokea NA TERENU izborila plasman u EL, kao najbolje plasirana ekipa u regularnom delu sezone. Treći put 2014. kada je Cibona bila šampion i prema propozicijama je obezbedila učešće u EL za sledeću sezonu. Četvrti put ove sezone, kada takođe, niste bili šampioni ABA lige.
    (Satriani, 27. maj 2020 14:05)

    Nije mi sad jasno, da li ste vi 99 trebali da igrate iako niste bili šampioni, bila je Budućnost??? I treba li i ove godine da igrate iako niste bili šampioni??? I ako je odgovor DA, pitanje zašto vi? Zašto ne Primorska? Ni vi ni Primorska niste bili šampioni. Zašto vi?
     (NoName, 27. maj 2020 14:55)

    # Link komentara

  32. Ovo kukanje grobara mi liči na ono bili smo šampioni Evrope u fudbalu do 70 minuta. Tako i ovde. Eto mi prvi u ABA a takmičenje nije završeno, najbolji u EC a takmičenje nije završeno. Da je pevenstvo Srbije i da su bili prvi i da je prekinuto i proglašeni za prvaka ni po jada
     (a šta, 27. maj 2020 14:47)

    # Link komentara

  33. Auu kakvo društvo, kakvi ljudi smo postali, pa ovo je neverovatno. Toliko mržnje na obe strane, zbog čega? Pa hoce li evroliga sutra nekom od nas da donese platu ili ručak na stolu? Toliko je bitnijih stvari u državi, društvu oko kojih bi trebalo da se brinemo, od kojih nam zavisi život, opstanak i ostanak nase dece, a mi se raspravljam oko čega??? Zvezdi puno sreće u evroligi, a mom Partizanu poruka da ne brine, nikada nećemo prestati da ga volimo, sledeće sezone će biti još veća poseta.
    (Ziveo Partizan i majka Srbija!, 27. maj 2020 14:47)

    # Link komentara

  34. Istina, 4. put igrate nezasluženo. Prvi put 1999. kada je prvenstvo prekinuto (kao i sada), išli ste u EL iako niste bili šampioni. Drugi put 2013. kada je Igokea NA TERENU izborila plasman u EL, kao najbolje plasirana ekipa u regularnom delu sezone. Treći put 2014. kada je Cibona bila šampion i prema propozicijama je obezbedila učešće u EL za sledeću sezonu. Četvrti put ove sezone, kada takođe, niste bili šampioni ABA lige.
    (Satriani, 27. maj 2020 14:05)

    Ajde po stoti put možda nešto i udje u glavu. Argumentovano. Igokea nije imala ni uslove ni finasije. O usllovima ako znaš engleski piše u pravilniku ULEB. Izmedju ostalog dvorana od 5 hiljada mesta. Nosioci A licence 10 hiljada. Avio veze sa velikim gradovima Evrope. Cibona kada je pukao poslovni sistem Cibona nestao i KK Cibona od koje se ni danas nije oporavila. Grad Zagreb kako Ciboni tako i Cedeviti nije ništa pomogao. Agrokor pukao
     (NY, 27. maj 2020 14:43)

    # Link komentara

  35. @primorska
    Kada vec spominjes 1999. godinu samo da te podsetim ili nauci ukoliko ne znas.
    Te godine usled bombardovanja prvenstvo nije zavrseno. Titula je pripala Budućnosti, a posto je SR Jugoslavija imala dva predstavnika u EL, u to takmicenje su otisli Budućnost i Zvezda.
    A lepo je napomenuti i tu sezonu u fudbalskom prvenstvu. Partizan je bio prvi, a Obilić drugi sa bodom manje. Prvenstvo nije nastavljeno, titula data Partizanu, a tek je trebao da se odigra Mec na Vračaru izmedju Obilića i Partizana. Jos je interesantnije da je kup tada odigran i Zvezda je dobila Partizan u finalu 4:2.
     (Vladimir, 27. maj 2020 14:40)

    # Link komentara

  36. Koliki str vi dug imali izjavi ako smes, i onda objasni kako je odjednom taj dug nestao
    U gudbalu bili duzni pazi sad 50 miliona, i kao nema duga, drzava oprostila, one price damo milion otpisu nam pet i tako
    (Realno, 27. maj 2020 14:06)

    Za razliku od vas Zvezda i u košarci i fudbalu je pravila celokupan finansijski izveštaj koji je tada javnosti prezentovao Dr. Čovič. Vaš izveštaj nikada niko videi nije. Djurino knjigovodstvo. Nismo videli ni izveštsj policije koja je češljala FK Partizan. Niko ne zna ni šta je sa firmom u Lzksemburgu koji osnivali Zeka i Bjeka i preko koje išli svi transferi. Zaobidjen poreski sistem Srbije. Zvezda je u fudbalu imala dug ali je kroz prodaju igrača, takmičenje u Evropi, prodatih karata zaradila preko 50 miloona evra. I niko nije rekao da je dug nestao. Dug prešolovljen. Koliko samo LŠ para od prihoda u budžet uplaćeno. Ništa čudno ko je tada a i sada minustar policije i čiji su navijači
     (ekonomista, 27. maj 2020 14:37)

    # Link komentara

  37. Istina, 4. put igrate nezasluženo. Prvi put 1999. kada je prvenstvo prekinuto (kao i sada), išli ste u EL iako niste bili šampioni. Drugi put 2013. kada je Igokea NA TERENU izborila plasman u EL, kao najbolje plasirana ekipa u regularnom delu sezone. Treći put 2014. kada je Cibona bila šampion i prema propozicijama je obezbedila učešće u EL za sledeću sezonu. Četvrti put ove sezone, kada takođe, niste bili šampioni ABA lige.
    (Satriani, 27. maj 2020 14:05)

    Najsmesnije od svega je to sto nam "lekcije" drze, oni koji su umesto Zvezde, otisli u kvaligikacije za LS... jer FSS i drzava nisu hteli da pomognu tada... a sve zarad mira u kuci... he he... ko vas ne zna!
    (nemke, 27. maj 2020 14:35)

    # Link komentara

  38. Kazu grobari da je Evro Liga postojala 1992 i da su je oni osvojili. Jel moze neko da im objasni da su oni osvojili FIBA Kup Šampiona i da su bili PRVACI EVROPE. Evro Liga je osnovana 2000 godine i oni je nikada nisu osvojili
    Evro Liga nema veze sa FIBA... Dakle Partizan jeste prvak Evrope ali ne i Evro Lige koja tad nije igrana. Nije tesko samo se koncentrisite.
     (Neko, 27. maj 2020 14:34)

    # Link komentara

  39. Izveštaj radila nezavisna revizorska kuća KPGM
    (ekonomista, 27. maj 2020 14:00)

    Taj i takav izveštaj za FMP je sigurno radila revizorska kuća koju si naveo. Inače, oni pravi revizori se zovu KPMG. Ti, kao ekonomista, bi to morao da znaš.

    Kakva kuća, takav i izveštaj - lažan.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mr. Bojangles, 27. maj 2020 14:07) # Link komentara


    Decko je napisao KPMG, a vas dvojica promenite jedno slovo i optuzite ga? HHAHAHAHHAHAhahhahaahahahhaHHAHAHA
    (nista o nicemu, 27. maj 2020 14:31)

    # Link komentara

  40. @Sabre

    1.Liche, navijas za klub koji se fuzionisao sa timom IZ DRUGE DRZAVE i pricas o muckama?!

    Fuzija znaci da dva kluba postaju jedan. Ugovor o saradnji dva kluba nije fuzija. Zato Partizan ima tutula koliko ima, a Igokea koliko ima Igokea. Zato je osvajac Lige Sampiona za sezonu 2011/2012. Celsi, ali ne i AZ Alkmar iako su imali ugovor o saradnji klubova identican onom koji su imali Partizan i Igokea. Kada je Igokea zaigrala ABA, ugovor je zbog sukoba interesa automatski terminiran. Valjda znas da oba kluba igraju ABA kao i da Partizan nikada nije bio sampion BiH, a Igokea Srbije ili ABA.

    2. Timom koji je dokazano gepekovao sudije, i pricas o muljanjima?!

    Jedino sto je DOKAZANO je da je to rekao covek koji je osudjen za nasilje u porodici i da su se i on i tadasnji trener KKCZ, sutradan izvinili, rekli da to sto su rekli nije tacno, da su preterali i govorili u afektu. Snimak postoji. Gledao?




    3. ABA ligu niko nije osvojio jer nije igrana do kraja. Klub za koji navijas je dve sezone igrao EL, a da pritom nije osvojio ABA. Jedne godine su propozicije promenjene iz "u EL idu prvoplasirani iz ligaskog dela ABA i sampion" u "u EL idu sampion i CZ", druge iz "u EL idu finalisti ABA" u "u EL ide jedan od finalista ABA i CZ". Oba puta po zavrsteku sezone.


    4. Odnosi Covic-Bokan su vasa stvar. Sa tim niko sem vas nema veze. Navijaci drugih klubova narocito. Njih dvojica su manirski blizanci, a ne Bokan i neko treci. Iz bilo kog drugog kluba ABA.
    (Maradona i Roberto Duran, 27. maj 2020 14:26)

    # Link komentara

  41. Za sve one koji pljuju Covica.
    Osvojio je dve titule ABA lige sa malim klubom FMP. Te dve titule vrede više nego sve što su blizanci kasnije osvojili. Pobedili su Cibonu u Zagrebu i Partizan sa generalom na čelu u Sarajevu.Da je FMP imao državnog novca kao blizanci, i navijače da izvrše pritisak na sudije, realno da Zvezda i Partizan ne bi videli titulu.
    Napravio je i najviše srpskih reprezentativaca u zadnjih 20 god.
     (realan zvezdas, 27. maj 2020 14:25)

    # Link komentara

  42. Daj boze da se nikada ne nastavi ta nakaradna liga. Spasimo srpsku kosarku i istupimo iz ove lige. Ojacajmo srpsku ligu.
     (vera ristic, 27. maj 2020 14:23)

    # Link komentara

  43. (mirotvorac, 27. maj 2020 12:28)




    :)))))
    svako dobronameran zna da је kk partizaи bilo zabranjeno da osvoji titulu na šljaci, jer je vojska posle rata bila u titovoj nemilosti.

    taj aparthejd je dostigao svoj vrhunac kada su kk partizaи primorali da igra i preko leta dok državni ljubimci odmaraju, jer je navodno kk partizaи ispao iz prve lige, što se, kao što to zna svako nemaliciozan, nikada nije desilo!
    (mladići borovi, devojke jele, 27. maj 2020 14:22)

    # Link komentara

  44. Šteta velika.... Državnim parama je kupljen prvo FK pa onda i KK koji su nelegalnim putem tu gde su. I sada se pokazalo rukovodstvo države jer ako misle da nas kupe sa sto evra pomoci na izborima - vara se... Kecmanova trojka i POSLE 10 GODINA naježi kožu a oni misle da će plaćeni infostan i struja to pokriti????
    Sada sledi bespotreban angažman Trinkijerija, afro igrača, idemo sa domaćima na Srpsku ligu i FIBINU LŠ.....
    (made in serbia, 27. maj 2020 14:13)

    # Link komentara

  45. Izveštaj radila nezavisna revizorska kuća KPGM
    (ekonomista, 27. maj 2020 14:00)

    Taj i takav izveštaj za FMP je sigurno radila revizorska kuća koju si naveo. Inače, oni pravi revizori se zovu KPMG. Ti, kao ekonomista, bi to morao da znaš.

    Kakva kuća, takav i izveštaj - lažan.
     (Mr. Bojangles, 27. maj 2020 14:07)

    # Link komentara

  46. Ekonomista
    Koliki str vi dug imali izjavi ako smes, i onda objasni kako je odjednom taj dug nestao
    U gudbalu bili duzni pazi sad 50 miliona, i kao nema duga, drzava oprostila, one price damo milion otpisu nam pet i tako
     (Realno, 27. maj 2020 14:06)

    # Link komentara

  47. @(Sabre, 27. maj 2020 13:26)

    Istina, 4. put igrate nezasluženo. Prvi put 1999. kada je prvenstvo prekinuto (kao i sada), išli ste u EL iako niste bili šampioni. Drugi put 2013. kada je Igokea NA TERENU izborila plasman u EL, kao najbolje plasirana ekipa u regularnom delu sezone. Treći put 2014. kada je Cibona bila šampion i prema propozicijama je obezbedila učešće u EL za sledeću sezonu. Četvrti put ove sezone, kada takođe, niste bili šampioni ABA lige.
    (Satriani, 27. maj 2020 14:05)

    # Link komentara

  48. Idu dani
    Medjusobni skor je odjednom bitan sada haha
    Pa kako onda osvajate titulu u fudbalu a niste detbi pobedili ove sezone
     (Realno, 27. maj 2020 14:01)

    # Link komentara

  49. Pa vi ste olovkom upisali titulu bez ikakve presude, nesretnice o cemu ti.
    Cetvrti put igrate EL nezasluzeno, muckama, prevarama i ucenama.
    Tim ste napravili prevarom 2011, od poreskih obveznika zivite...ma da se krsti covek i levom i desnom rukom.
    Au kakva sekta majko Bozja!
    (Corona zvezda, 27. maj 2020 13:17).

    Sada shvatam da isti komentar danima ide samo se ime menja. Dosadan si momak sa svojim nebulozama i budalaštinama. Ovde ne pije vodu sto puta izgovorena laž postaje istina. Tvoj tim je gradjanima Srbije dugovao na ime poreza 78 miliona dinara i nalazio se na 81 mestu od 100 najvećih poreskih dužnika. A sada ga nema jer je Limar pitpisao UPPR. Možda i država oprostila. Zvezda nikada nije imala poreski dug ali je imala prema bankama i drugim poveriocima. I još ga ima ali ga servisira što je vidljivo iz bilansa u razdelu 74 za 2019 godinu. Izveštaj radila nezavisna revizorska kuća KPGM
     (ekonomista, 27. maj 2020 14:00)

    # Link komentara

  50. Sabre
    Hoces da te podsetim ko je 99 posle bombardovanja isao u Evropu, ko je vec 2 puta igrao EL iako to rezultatima nije zasluzio, ko prisvaja titule iz 45,i onda nama pricas o zelenom stolu?
     (Realno, 27. maj 2020 13:57)

    # Link komentara

  51. @ mirotvorac, 27. maj 2020 12:28

    Polako mladicu, te titule "na sljaci" koje vi volite da osporavate su upravo zacetak kosarke u ovoj zemlji. Da nije bilo te sljake ne bi ni bilo toliko uspeha na reprezentativnom planu a ne bi bilo ni vase evropske titule... Ne seci granu na kojoj sedis kazu stari...
    (direwolf, 27. maj 2020 13:56)

    # Link komentara

  52. Kostakurta
    Tako sto ce da ostane velika vecina igraca za razliku od vas kojima vec poceli da odlaze svi
     (Realno, 27. maj 2020 13:55)

    # Link komentara

  53. Posle Beronovih koraka mozemo sta hocemo - sve je nase pa i vas Partizan !!!
    (Goran, 27. maj 2020 13:54)

    # Link komentara

  54. @NoName

    Naravno da je postojala. I naravno da ju je Zvezda igrala. I naravno da ti to znas. I naravno da znas i kako se plasirala u istu. I naravno da ces obilaziti kao kisa oko Kragujevca oko obrazlozenja zasto je i tadasnje i sadasnje resenje pravedno, iako je situacija bila ista, a resenja suprotna.

    Teren je rekao sve. I tada i sada. Za razliku od tebe, ja to kao ono sto sport jeste, prihvatam u oba slucaja.

    A resenja stolom i ispod stola...pa zna se cija su specijalnost.
    (Maradona i Roberto Duran, 27. maj 2020 13:53)

    # Link komentara

  55. Partizanu oduzeto ono što su možda mogli da osvoje, e pa hahahahahaha
     (drSokrat, 27. maj 2020 13:51)

    # Link komentara

  56. Odluka je takva i ok, idemo dalje, nije smak sveta. Ali priča se o nekim moralnim vrednostima, kako je realnost takva?
    Niko ne traži ništa ali kako je realno da neko ko je treći u ABA ligi, 14.-ti u EL realno zaslužio nešto više od kluba koji je prvi u ABA ligi, ima najbolji rezultat u EK, osvojio kup u finalu protiv vas.
    Situacija je takva kakva jeste, odluka je takva kakva jeste i nije ni prva ni poslednja stvar oko koje će se voditi polemika između navijača ali manite se morala i realnosti.
    (Petar, 27. maj 2020 13:50)

    # Link komentara

  57. Grobari, čuveni poznavaoci košarke. Momče, Evroliga nije postojala 1999/2000 godine.
    (NoName, 27. maj 2020 13:22)

    Ej momče, poznavaoče. Samo mi objasni kako Evroliga nije postojala 1999. kad je Partizan uzeo prvu, 1992. , tada je bila pod ingerencijom Fiba.
     (sve je relativno, 27. maj 2020 13:49)

    # Link komentara

  58. Da se Zvezda proglasi šampionom,sve drugo bi bilo nepošteno.
    (vojislav, 27. maj 2020 13:43)

    # Link komentara

  59. E, da vidite nekakako ako može izbacite Megu.
     (Jalijaš, 27. maj 2020 13:42)

    # Link komentara

  60. Kad već zasedate raspustite je zauvek. Došlo je vreme, svako sebi.
     (Jalijaš, 27. maj 2020 13:39)

    # Link komentara

  61. @sabre
    Liga sampiona-1,
    Kup Radivoja Koraca-3,
    A vi kako te?
     (vlado, 27. maj 2020 13:38)

    # Link komentara

  62. Karma traje...
    (Spale, 27. maj 2020 13:37)

    # Link komentara

  63. Liverpool je izgubio finale LS protiv Reala pa titulu za jedan poen. Posle je odmah uzeo LS a evo sad ce i titulu. Nemam dileme da ce to sto je visa sila specila Partizan da uzme svih 6 trofeja ove sezone doci na naplatu. Sledece sezone ocekujem sve isto a one tamo napad na Evroligu.
    (GOAT, 27. maj 2020 12:47)

    6 trofeja?
     (76er, 27. maj 2020 13:36)

    # Link komentara

  64. Trebali su Zvezdi dati titulu oni su najjaci.Ovo je nepravda prema Zvezdi.
     (222, 27. maj 2020 13:36)

    # Link komentara

  65. zato što svi, verovali slepo,
    da smo najbolji LAGAO nas neko,
    zato što nam je od života ljudi sve preče,
    ...…..
     (grobari Železnik, 27. maj 2020 13:33)

    # Link komentara

  66. Sada samo Covic da se oglasi i da kaze kako je protiv ovakvog scenarija jer smo mogli da osvojimo ABA ligu i da se presoli rana partizaia hahahahha
    (milos, 27. maj 2020 13:32)

    # Link komentara

  67. Kostakurta
    Pod broj 1: PARTIZAN se pise velikim slovima jer je to bivsi EVROPSKI PRVAK a ne malim i to da ustanes iz postovanja dok pises!
    Pod broj 2: Svim ostalim timovima koji nikada nisu nista osvojili racunajuci i vas, nazivi se pisu malim slovima osim pocetnog velikog slova, jer tako pravopis nalaze.
    Pod broj 3: Ima puno takvih poput tebe koji PARTIZAN pisu u kompletu malim slovima al to je sa medicinske tacke gledista donekle i razumljivo jer kompleksi i frustracije izazivaju mrznju i nesaglediv poremecaj licnosti, ovo ti kazem kao upravo zdravstveni radnik.
    Pod broj 4: Mozda je PARTIZAN i osvojio prvu titulu 1976 godine, al osvojio je u kosarci a ne u imitaciji kosarke pod plavim nebom i na terenu Roland Garrosa, a takvih teniskih titula imate 10! Cak bi vam i Nadal pozavideo!
    Aj u zdravlje...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mirotvorac, 27. maj 2020 12:28)

    Uuu kakvo izuvanje iz cipela... Svaka čast mirotvorac.
    (Krsta, 27. maj 2020 13:32)

    # Link komentara

  68. @(Костакурта, 27. maj 2020 11:59)

    Partizan ce imati 5 puta manji budzet sledece sezone, 2 puta veci nego Zvezdin ovogodisnji...
    (Nikad kao Bane.. ., 27. maj 2020 13:31)

    # Link komentara

  69. Predlazem da se ova titula da Fmp/Zvezdi zasluzili su,bolje sad nego da se za par godina dodjeljuje i "prisiva"nesto na dres!
     (alex81, 27. maj 2020 13:28)

    # Link komentara

  70. Pod broj 1: PARTIZAN se pise velikim slovima jer je to bivsi EVROPSKI PRVAK a ne malim i to da ustanes iz postovanja dok pises!
    Pod broj 2: Svim ostalim timovima koji nikada nisu nista osvojili racunajuci i vas, nazivi se pisu malim slovima osim pocetnog velikog slova, jer tako pravopis nalaze.
    Pod broj 3: Ima puno takvih poput tebe koji PARTIZAN pisu u kompletu malim slovima al to je sa medicinske tacke gledista donekle i razumljivo jer kompleksi i frustracije izazivaju mrznju i nesaglediv poremecaj licnosti, ovo ti kazem kao upravo zdravstveni radnik.
    Pod broj 4: Mozda je PARTIZAN i osvojio prvu titulu 1976 godine, al osvojio je u kosarci a ne u imitaciji kosarke pod plavim nebom i na terenu Roland Garrosa, a takvih teniskih titula imate 10! Cak bi vam i Nadal pozavideo!
    Aj u zdravlje...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mirotvorac, 27. maj 2020 12:28) # Link komentara

    Ti ces nekome o pravopisu. Nekad mi je zao stvarno koliko ste zaglupljeni i poremeceni i sto se ste utripovali da ste institucija. Ajde sad da te ostavim da na miru prebolis sve ovo.
    (StefanBg, 27. maj 2020 13:27)

    # Link komentara

  71. Pa vi ste olovkom upisali titulu bez ikakve presude, nesretnice o cemu ti.
    Cetvrti put igrate EL nezasluzeno, muckama, prevarama i ucenama.
    Tim ste napravili prevarom 2011, od poreskih obveznika zivite...ma da se krsti covek i levom i desnom rukom.
    Au kakva sekta majko Bozja!
    (Corona zvezda, 27. maj 2020 13:17)

    Brate, odakle poceti?! Liche, navijas za klub koji se fuzionisao sa timom IZ DRUGE DRZAVE i pricas o muckama?! Timom koji je dokazano gepekovao sudije, i pricas o muljanjima?! CETVRTI PUT IGRAMO NEZASLUZENO?! Izvini, bio sam ubedjen da ono kad osvojis ABA ligu (znas, regularno, nemas najvise bodova u sred prekida, nego ODIGRAS DO KRAJA I POBEDIS SVAKOGA U PLEJ OFU) time si ZASLUZIO da igras Evroligu. Kapiram isto su mislili i iz Evrolige, ali ipak nisu konsultovali strucnjake poput tebe.

    A regularnost? Paaa.. znas ono, pobedis tim u finalu sa vise od 100 razlike ukupno, npr. A onda i oni i njihova braca po patnji spinuju pricu kako su bili neregularni uslovi, iako su godinu dana pre toga usli u Evroligu posle bukvalno najsramotnije kradje u istoriji kosarke na ovim prostorima PLUS atmosfere linca, nakon sto su njihovi igraci BRATSKI docekani u Beogradu.

    Ne, sa vama stvarno nema price. Iskreno, nisam se radovao svemu ovome, dok niste vi pacenici poput tebe izmileli. Sada se podsecam zasto mi je zapravo jako drago kako je sve ispalo.
    (Sabre, 27. maj 2020 13:26)

    # Link komentara

  72. (apk, 27. maj 2020 12:33)

    A što tebi smeta Zadar, stalno spominjete neke trofeje,publiku, navijače..a Zadar vam smeta, a ne smeta Krka,Igokea,Mega i još par umjetnih klubova
    (ZD1986, 27. maj 2020 13:26)

    # Link komentara

  73. 1999 - Buducnost uzela titulu bez play-offa, Zvezda otisla u Evroligu
    2020 - Partizan nije uzeo titulu bez play-offa, Zvezda otisla u Evroligu
    (primorska, 27. maj 2020 13:25)

    # Link komentara

  74. Al kad neko napise propade Partizanu ili Zvezdi ulozena lova.Stvarno smo naivan narod.
     (Najbolji je opancarev lepak., 27. maj 2020 13:24)

    # Link komentara

  75. @idu dani 

    Za lopova je svako lopov, za escort je svako escort. 

    A ko je najbolji pise na terenu. To nikakve odluke za stolom ne mogu da izbrisu. 

    Ti si bese bojkotovao EL u sezoni 1999/2000 zbog nacina na koji je KKCZ u istu usla?
    (Maradona i Roberto Duran, 27. maj 2020 13:08)


    Grobari, čuveni poznavaoci košarke. Momče, Evroliga nije postojala 1999/2000 godine.
     (NoName, 27. maj 2020 13:22)

    # Link komentara

  76. @mirotvorac
    Pisaćemo partizan MALIM SLOVIMA iz poštovanja prema žrtvama NDH jel JASNO?

    Prošlo je vreme kada ste Vi nekom pričali šta će da radi.
    (Smogovci, 27. maj 2020 13:21)

    # Link komentara

  77. @ Da li je Srbija zemlja košarke?

    Naravno da nigde ne pise sta ce se desiti ako svet zahvati globalna epidemija ovakvog razmera. Ko je to ocekivao kada je doneo pravila za ucesce i zavrsetak sezone? Kakve veze sve ovo ima sa Crvenom Zvezdom? Na prvom sastanku EL glasali su samo klubovi sa A licencom i odlucili da se takmicenje obustavi a sezona ponisti. Oni koji su imali najvece sanse i da je osvoje i podignu trofej su odlucili da nema poente igrati do kraja kada su ljudski zivoti u pitanju. KK Crvena Zvezda nije izborila ucesce u novoj sezoni jer ni stara nije zavrsila. Zvezdi je uskracena sansa da ove sezone ponovo osvoji ABA ligu, sto bi se verovatno i desilo, kada bi bila fokusirana jedino na ABA. Mediji, ali samo u Srbiji, su stvorili atmosferu da se sezona treba zavrsiti sa trenutnim stanjem na tabeli sto u sportu kao sto je kosarka to nije moguce. Evo da uzmemo za primer EL. Dali bi EFES ili Barsa osvojili takmicenje iako su trenutno prvi na tabeli? Ko normalan bi otpisao CSKA ili Real, ili cak Zeljkov Fener koji se grcevito borio za plej of, ali bi nakon toga sigurno bio medju favoritima? Sa druge strane je i Partizan koji se oseca ostecenim. Ko garantuje da bi osvojili ABA ili EK i tako se plasirali u EL? Lopta je okrugla, i svi imaju podjednake sanse u razigravanju. Domaci teren i stanje na tabeli nije najvece merilo uspeha. U kosarkaskim takmicenjima sirem planete je najvaznije ko je pobednik u poslednjoj utakmici u sezoni. Ove sezone se to nije desilo.
    (direwolf, 27. maj 2020 13:18)

    # Link komentara

  78. Meni je naprimer jezivo sto velicaju dukljanina dula,covek ih je unistio i isprao mozgove do maksimuma oni bi sad verovali i coravoj koki da im je trener ili predsednik,tuga od kluba niko ih ne uzima za ozbiljno a oni mucenici misle da su bitni hahahhahaha komsija mali ali neka sta bi mi bez njih realno ne bi imali kome da se smejemo
    (mile difens, 27. maj 2020 13:18)

    # Link komentara

  79. I eto tuge za likove koji su navikli na titule za zelenim stolom i da im pripadne nezasluzeno nesto sto nisu na terenu osvojili. Idi jos malo odplaci, a onda pogledaj koji je zvanican KKCZ stav bio u vezi nastavka sezone.
    (Sabre, 27. maj 2020 12:17) # Link komentara

    Pa vi ste olovkom upisali titulu bez ikakve presude, nesretnice o cemu ti.
    Cetvrti put igrate EL nezasluzeno, muckama, prevarama i ucenama.
    Tim ste napravili prevarom 2011, od poreskih obveznika zivite...ma da se krsti covek i levom i desnom rukom.
    Au kakva sekta majko Bozja!
    (Corona zvezda, 27. maj 2020 13:17)

    # Link komentara

  80. Vidim da kako stvari sada stoje naredne sezone ce ABA imati jednog predstavnika u evroligi i izgleda cetiri u evrokupu. To ne da je odlicno nego je fenomenalno. ABA mora opstati, ne kazem da neke stvari ne treba da se dorade ali ABA je bitna i dobra za razvoj kosarke, samo domace lige nikome nista ne bi donele pre svega jer nema novaca da se manje sredine razvijaju, ovako ABA1 i ABA2 je odlicna stvar, jos ako se i u narednim sezonama uspe izboriti da ima to jedno mesto u evroligi bilo bi zaista dobro
    (E, 27. maj 2020 13:14)

    # Link komentara

  81. Puno srece crvenoj zvedi na plasmanu u Evroligu!
    (Choki, 27. maj 2020 13:10)

    # Link komentara

  82. Na tvoju žalost, Zvezda je sahranjena 12.08.2011. Partizan još uvek traje uprkos svim silama državnog vrha da ga ugasi...
    (ja, 27. maj 2020 11:56) Ali drzavnog vrha koji im daje 8,5 miliona hahahahhahapa da su ovi citavi ,htela je zvezdu kad smo igrali sa juniorima ali nas spasao jedan covek i beskrajno mu hvala a mic po mic ce te se stvarno ugasiti kad budete ostetili drzavu za 50 milki i to veoma brzo
    (mile difens, 27. maj 2020 13:10)

    # Link komentara

  83. @idu dani

    Za lopova je svako lopov, za escort je svako escort.

    A ko je najbolji pise na terenu. To nikakve odluke za stolom ne mogu da izbrisu.

    Ti si bese bojkotovao EL u sezoni 1999/2000 zbog nacina na koji je KKCZ u istu usla?
    (Maradona i Roberto Duran, 27. maj 2020 13:08)

    # Link komentara

  84. Upropastise CZV,mogla je da osvoji ovo lagano.
     (Pokondirena tikvica, 27. maj 2020 13:06)

    # Link komentara

  85. Samo jos jednom da pojasnim grobarskim botovima sto ne silaze sa vesti i koji govore da je Zvezda nesto trazila. Zvezda nije nista trazila i nije vodila najjadniju kampanju u istoriji sporta. Zvezda igra Evroligu kao proslogodisnji prvak Abe, jer je ova sezona ponistena. Partizan je taj koji je trazio titulu Abe (koju nije osvojio i pitanje je da li bi osvojio) i Evroligu (koju takodje ne zasluzuje da igra, a i u Evrokupu je pitanje kako bi prosli). Tako da naucite konacno - Zvezda nista nije htela sto joj ne pripada, Partizan je hteo sve, a ne pripada mu nista. 
    (JovaPop, 27. maj 2020 12:02) 
    Apsolutno se slazem sa prvim delom komentara. Sezona ponistena, vi treba da igrate jer se ponavlja. Ali podseticu na 1999, nije bas sve tako sareno kako vi kazete. Moglo je da ode i na drugu stranu.
    (Pale, 27. maj 2020 12:12)

    Šta ćeš ti da podsetiš za 1999-u? Evroliga nije prekinuta 1999. Prekinuta je samo naša liga. Winston Yuba liga. Da li ti misliš da Danilović ne bi proglasio Partizan za šampiona da je naša liga prekinuta? I Zvezda 1999 nije bila šampion. Bio je Partizan, u fudbalu. To ti ne smeta, je l da?
     (NoName, 27. maj 2020 13:03)

    # Link komentara

  86. Nema srećnijih ljudi na planeti od Zvezdinih navijača. Raduju se šta su ponovo na mufte izborili plasman u Evroligu. Ligu koja ih inače uopšz ne zanima, bar tako sami kažu.
    (Randy Marsh, 27. maj 2020 12:13)

    Realno većinu navijača zvezde vise zanima fudbal jer vec sedma sezona kako jenihramo malo dosadilo a raduju se isključivo plasmanu u EL samo zato sto vi nećete igrati. Nema ništa sladje da nesto sto nas povrsno interesuje uzmemo lagano a za to isto vi se borite i muljate iz petnih zila ali dzabe...
     (petarczv, 27. maj 2020 13:03)

    # Link komentara

  87. Ocita kradja, koja svima odgovara, sem lideru na tabeli.
    (AlCapo, 27. maj 2020 13:03)

    # Link komentara

  88. Da li ce i u fudbalu da bude ponistena sezona?
    (Kako stado slabo pamti, 27. maj 2020 12:14)

    Na tvoju zalost fudbal se nastavlja i u evropi i kod nas posto se igra na otvorenom a i nema playoffa tako da ako se kojim cudom ne nastavi pobednik je prvi sa tabele a to smo mi... Poyy
     (petarczv, 27. maj 2020 13:00)

    # Link komentara

  89. Ma lma Ostoja preca posla kakva ABA liga.
     (Goran, 27. maj 2020 12:59)

    # Link komentara

  90. Kako god, jedina ispravna odluka ULEBa u vezi Evrolige i Evrokupa je ponoviti suspendovanu i ponistenu sezonu sa istim ucesnicima." E vidiš, u tim njihovim propisima, pravilama, nebitno, nigde ne piše šta da se radi kad se desi ovako nešto. Taj Uleb morao bi dama svoj "ustav" i svoje "zakone", da se ne bi glasalo, pa kako kome odgovara. Imam samo jedno pitanje, na kojeti naravno nećeš želeti da odgovoriš: na osnovu kog člana ili propisa se zasniva Vartolomejeva odluka? On jeste privatnik, ali i za privatne firme važe propisi. Nije ni CZ bogzna šta dobila, nema ni love ni igrače za neke sledeće "podvige", ni Partizan, šta i da je igrao EL, šta je to toliko bitno igrati u Vartolomejovoj ligi, šta je toliko bitno i to što najveći Srbin svih vremena neće moći u Crnu Goru, na nebitan vašarski teniski "turnir", gde se set dobija u četiri gema, bitno je samo to da ni tenisa ni košarke u Srbiji više nema: još jedan Novak, i jedan klub sa sedam osrednjih Amera.
    (Da li je Srbija zemlja košarke?, 27. maj 2020 12:22)

    To što ova situacija nije nigde predviđena pravilnikom, ne znači da će Ostoja da donosi rešenja. Toliko valjda razumeš.
     (NoName, 27. maj 2020 12:54)

    # Link komentara

  91. koja bol a likovi bi hteli za zelenim stolom titulu. e pa ne moze. sto vam to ne udje u glavu. niste dobile 2 tekme u plej offu pa da vam se treca oprosti za el. Vec ste samo bili prvi u ligaskom delu, jaka stvar. zvezda se 10 puta vise trosila u el neko vi u ek. vasom logikom nama je uskracena titula evrolige
    (eh, 27. maj 2020 12:54)

    # Link komentara

  92. Kako god, jedina ispravna odluka ULEBa u vezi Evrolige i Evrokupa je ponoviti suspendovanu i ponistenu sezonu sa istim ucesnicima." E vidiš, u tim njihovim propisima, pravilama, nebitno, nigde ne piše šta da se radi kad se desi ovako nešto. Taj Uleb morao bi dama svoj "ustav" i svoje "zakone", da se ne bi glasalo, pa kako kome odgovara. Imam samo jedno pitanje, na kojeti naravno nećeš želeti da odgovoriš: na osnovu kog člana ili propisa se zasniva Vartolomejeva odluka? On jeste privatnik, ali i za privatne firme važe propisi. Nije ni CZ bogzna šta dobila, nema ni love ni igrače za neke sledeće "podvige", ni Partizan, šta i da je igrao EL, šta je to toliko bitno igrati u Vartolomejovoj ligi, šta je toliko bitno i to što najveći Srbin svih vremena neće moći u Crnu Goru, na nebitan vašarski teniski "turnir", gde se set dobija u četiri gema, bitno je samo to da ni tenisa ni košarke u Srbiji više nema: još jedan Novak, i jedan klub sa sedam osrednjih Amera.
    (Da li je Srbija zemlja košarke?, 27. maj 2020 12:22)
    OPSTE NEPOZNAVANJE STVARI I NEZNANJE. Uleb vise nema nikakve veze sa EL. El je otkupila, platila...Ulebu i ove dve organizacije nemaju veze jedna s drugom. Ali bitno je da se napise nesto protiv zvezde
     (oppo, 27. maj 2020 12:52)

    # Link komentara

  93. Sve je ovo ok...ali nasladjivati se ovom situacijom i sprdati se sa timom koji je u svim takmicenjima bio najbolji (ec, aba i krk) je u najmanju ruku nesportski. Najgore od svega je sto to dolazi od strane navijaca koji ce treci put igrati el a da to na terenu nisu zasluzili (ikokea, cibona pa sad i partizan).

    Nadumak vam pristaje samo tako!
     (boki, 27. maj 2020 12:52)

    # Link komentara

  94. Liverpool je izgubio finale LS protiv Reala pa titulu za jedan poen. Posle je odmah uzeo LS a evo sad ce i titulu. Nemam dileme da ce to sto je visa sila specila Partizan da uzme svih 6 trofeja ove sezone doci na naplatu. Sledece sezone ocekujem sve isto a one tamo napad na Evroligu.
    (GOAT, 27. maj 2020 12:47)

    # Link komentara

  95. Doktor jedino još nije odgovorio na pitanje :" Da li Zvezda već treći put igra EL a da to nije zaslužila na terenu".(tačka)
    (Stratimir, 27. maj 2020 12:46)

    # Link komentara

  96. @sunce slobode
    Ne spinuj majstore, ne spinuj. Losa vam je ta coviceva skola, rekao bih ponavljacka
     (vlado, 27. maj 2020 12:44)

    # Link komentara

  97. Čestitam Borcu iz Čačka ulazak u prvu ligu a Partizanu titulu u ABA! Obavestite kada i gde je proslava Partizana.
     (Neko, 27. maj 2020 12:40)

    # Link komentara

  98. Proglasiti Zvezdu za sampiona, kaze Covic osvojili ni sigurno.
     (mrs, 27. maj 2020 12:39)

    # Link komentara

  99. Kup je vas !!!
    (milos, 27. maj 2020 12:39)

    # Link komentara

  100. Propade Partizanu 7 miliona ulozenih u ovu sazonu, isli su na sve ili nista, ocekuje se raspad sistema
    (Mrki, 27. maj 2020 12:36)

    # Link komentara

  101. Idu dani, tacno je sve sto si rekao. O tome razmisljaju sigurno. Ali Bartomeu je vec doneo odluku i ne zanima ga plasman u ligama.
    (Gossa placa Zeljko, 27. maj 2020 12:36)

    # Link komentara

  102. Onda proglasite Partizan za sampiona.
     (majstor, 27. maj 2020 12:36)

    # Link komentara

  103. Šteta za malo da osvojimo sestu titulu u poslednjih 7 godina...
     (petarczv, 27. maj 2020 12:34)

    # Link komentara

  104. Za sve lazove I spin majstore.Zvanican podatak evrolige:Partizan prosek u EC 9000,Zvezda prosek u EL 12000 na duplo vecem uzorku.Ne lazite vise sami sebe.Inace Zvezda je treci najgledaniji tim u evropi posle Zalgirisa I Makabija.
     (Klo, 27. maj 2020 12:33)

    # Link komentara

  105. Ovaj Zadar je neuništiv. Već 5 godina treba da ispadnu i svaki put se nekako izmigolje.
    Što se tiče šampiona, jedino ispravno rešenje ako se sezona ne nastavi je da nema pobednika. Nema šampiona bez playoffa. Videli smo Igokeu, Zvezdu i Budućnost u prethodnih 7-8 godina kako gube u playoffu iako su bili prvi i imali prednost domaćeg terena. Pogotovo jer je Partizan sa svima igrao 1-1, čime se može zaključiti da uopšte nisu mnogo iznad ostalih.
     (apk, 27. maj 2020 12:33)

    # Link komentara

  106.  12:06)

    Da nećeš možda da se veselis i pojavi virusa koji odneo toliko života !? Ne bi me ni čudilo...
    (JPR24, 27. maj 2020 12:17)

    Zna se ko je kevtao 2 meseca dok su ljudi umirali "kako bi bilo najpravednije da igraju EL" ...
    Ali ok, to ste vi...
     (isprani mozgovi, 27. maj 2020 12:31)

    # Link komentara

  107. Ali sta uradi Dr Nebojša Čović instituciji hahahahaha. Ovo već počinje da boli
    (neki veliki dr, 27. maj 2020 12:06)

    Ako te nije bolelo sta je uradio 2011 nece ni sad.
    Samo se strpi, dug je zivot.
    (Corona zvezda, 27. maj 2020 12:31)

    # Link komentara

  108. Da pogađam, bez šampiona? Šta i da se očekuje od privatne Čovićeve lige gde su Čabarkapa i Milija Vojinović sportski direktori...
    (ja, 27. maj 2020 12:31)

    # Link komentara

  109. Мислим да је ово опет почетак великог пада клуба који је прву титулу освојио 1976. године!
    (Костакурта, 27. maj 2020 11:59)

    Ti si srećan čovek, tvoja CZFMP biće sledeće sezone prvak Evrope, jer imate novca. Mali Berija sav srećan, on i Vartolomej su kao braća, hteli su i ove godina da igraju neku EL u Beogradu, neko finale, i da finansiraju Vartolomeja, jer kome je stalo do finala u kome bi CZFMP bio na tribinama, zajedno sa Malim Berijom.
    (Evroliga, jeftina imitacija američkog sna, 27. maj 2020 12:30)

    # Link komentara

  110. Kostakurta
    Pod broj 1: PARTIZAN se pise velikim slovima jer je to bivsi EVROPSKI PRVAK a ne malim i to da ustanes iz postovanja dok pises!
    Pod broj 2: Svim ostalim timovima koji nikada nisu nista osvojili racunajuci i vas, nazivi se pisu malim slovima osim pocetnog velikog slova, jer tako pravopis nalaze.
    Pod broj 3: Ima puno takvih poput tebe koji PARTIZAN pisu u kompletu malim slovima al to je sa medicinske tacke gledista donekle i razumljivo jer kompleksi i frustracije izazivaju mrznju i nesaglediv poremecaj licnosti, ovo ti kazem kao upravo zdravstveni radnik.
    Pod broj 4: Mozda je PARTIZAN i osvojio prvu titulu 1976 godine, al osvojio je u kosarci a ne u imitaciji kosarke pod plavim nebom i na terenu Roland Garrosa, a takvih teniskih titula imate 10! Cak bi vam i Nadal pozavideo!
    Aj u zdravlje...
     (mirotvorac, 27. maj 2020 12:28)

    # Link komentara

  111. Taman su jecaji oko EL utihnuli , a sad ide kukanje oko Aba lige...
    48 sati patnje koja preti da se pretvori u agoniju.
    A, sutra šlag na tortu...limareva konferencija za stampu. Zaplet tek sledi.
    Osim ako "Mundo Deportivo" nema neke druge informacije...
     (isprani mozgovi, 27. maj 2020 12:28)

    # Link komentara

  112. @Ma svakako nam ne treba nista poklonjeno. Nismo mi ko ovi sto se vec 3 dana pojavljuju na tv-u slaveci svoj najveci kosarkaski uspeh.
    (toto ko tunjo, 27. maj 2020 12:06)
    Pa ako vam ne treba sto ste dva meseca kukali bez stajanja da vam se dodeli titula? Eeej dva meseca se u medije pusta prica kako treba da dobijete titulu kao prvi na tabeli, i onda dodjete isti vi koji ste tada kukali, da sada pricate kako vam ne treba nista poklonjeno!!!! Mene je vas sramota. A sto se tice komentara Zvezdasa, sta ocekujete drugo? Nadali ste se, verovali, molili da vam se da evroliga i aba po bilo koju cenu, i na kraju vam se ovo desi. Nista Zvezdi nije poklonjeno, prosto je odluceno da se sezona ponistava, ja ne znam ko je vas ubedio da bi vi osvojili ABA ligu pored nas, Buducnosti i Mornara. Sve jake ekipe i bilo bi tesko klanje za sampiona. Ali lako je Ostoji da pravi svoju armiju kada su vam mozgovi isprani...
    (Bice Kalemegdan, 27. maj 2020 12:28)

    # Link komentara

  113. Ja
    Gresis i ti i onaj sto kaze da je Partizan danas sahranjen.On je jos pre 12 godina sahranjen kad je postao Igokea
    (Markos, 27. maj 2020 12:28)

    # Link komentara

  114. Polako sa ti srednji prsti !
    (Tubic, 27. maj 2020 12:24)

    # Link komentara

  115. Čestitke Borcu iz Čačka na plasmanu u ABA ligu! :)
    (deki, 27. maj 2020 12:24)

    # Link komentara

  116. I eto opet radosti za ekipu čiji je najveći uspeh ove sezone COVID-19. Realno, daleko veći uspeh od TOP9 jer vodi u EL.
    (Darko, 27. maj 2020 12:00)

    To od navijaca Zvezde nije moglo da se cuje nigde. Za razliku od navijaca koji su 2014-te imali zelju da poplave traju sto duze, i to poplave u sopstvenoj zemlji. Da ne pricamo ko je u jeku korone pisao saopstenja i forsirao pricu o svom timu u EL.
    (Sunce Slobode, 27. maj 2020 12:22)

    # Link komentara

  117. "Kako god, jedina ispravna odluka ULEBa u vezi Evrolige i Evrokupa je ponoviti suspendovanu i ponistenu sezonu sa istim ucesnicima." E vidiš, u tim njihovim propisima, pravilama, nebitno, nigde ne piše šta da se radi kad se desi ovako nešto. Taj Uleb morao bi dama svoj "ustav" i svoje "zakone", da se ne bi glasalo, pa kako kome odgovara. Imam samo jedno pitanje, na kojeti naravno nećeš želeti da odgovoriš: na osnovu kog člana ili propisa se zasniva Vartolomejeva odluka? On jeste privatnik, ali i za privatne firme važe propisi. Nije ni CZ bogzna šta dobila, nema ni love ni igrače za neke sledeće "podvige", ni Partizan, šta i da je igrao EL, šta je to toliko bitno igrati u Vartolomejovoj ligi, šta je toliko bitno i to što najveći Srbin svih vremena neće moći u Crnu Goru, na nebitan vašarski teniski "turnir", gde se set dobija u četiri gema, bitno je samo to da ni tenisa ni košarke u Srbiji više nema: još jedan Novak, i jedan klub sa sedam osrednjih Amera.
    (Da li je Srbija zemlja košarke?, 27. maj 2020 12:22)

    # Link komentara

  118. Mnogo je udaraca pretrpeo Partizan i mi njegovi verni navijaci. Puna podrška upravi i clanu glavnog odbora.
     (Neko, 27. maj 2020 12:21)

    # Link komentara

  119. Steta, razbili bi Mornar u finalu.. Ostaje nam da se dobro spremimo za EL od oktobra.
     (Lars, 27. maj 2020 12:18)

    # Link komentara

  120. Reci i smejati se, da je nekom najveci uspeh Corona je jadno, i previse nisko. Imajte bar malo postovanja prema ljudima koji su izgubili zivote, i prema ljudima koji su izgubili bliznje. Vi mozda niste, hvala Bogu da je tako, ali kako je onima koji su izgubili nekog da procitaju kako navijaci jednog kluba pogrdno pisu ovakve stvari. Sta bi bilo kad bi bilo, ko moze da tvrdi da Zvezda ne bi osvojila Aba??? Ko moze da tvrdi da bi partizan osvojio Aba i uopste nesto uradio u EC??
     (ZA, 27. maj 2020 12:17)

    # Link komentara

  121. Ali sta uradi Dr Nebojša Čović instituciji hahahahaha. Ovo već počinje da boli
    (neki veliki dr, 27. maj 2020 12:06)

    Da nećeš možda da se veselis i pojavi virusa koji odneo toliko života !? Ne bi me ni čudilo...
    (JPR24, 27. maj 2020 12:17)

    # Link komentara

  122. I eto opet radosti za ekipu čiji je najveći uspeh ove sezone COVID-19. Realno, daleko veći uspeh od TOP9 jer vodi u EL.
    (Darko, 27. maj 2020 12:00)

    I eto tuge za likove koji su navikli na titule za zelenim stolom i da im pripadne nezasluzeno nesto sto nisu na terenu osvojili. Idi jos malo odplaci, a onda pogledaj koji je zvanican KKCZ stav bio u vezi nastavka sezone.
    (Sabre, 27. maj 2020 12:17)

    # Link komentara

  123. Partizai definitivno sahranjeni danas.
    (Nikola Goranovic VeGe, 27. maj 2020 11:39)
    Полако са тиме.Имају они јачи лоби од нас у АБА лиги.Тј више клубова доживљавају Звезду непријатељски него ли Партизан (и нема везе са Човићем већ да се Звезда изјашњава као српски клуб а Партизан као ЈСД?!).Могло би се лако догодити да их прогласе за шампионе за ову сезону иако међусобним скоровима против најбољих екипа АБА лиге то нису заслужили.А онда би читаво љето јурили и подмићивали Бертомеуа да преиначи одлуку и играју ЕЛ.Не познајеш ти њих добро...Не кажем да ће се ово и десити али сигурно размишљају о томе.
    (Иду дани..., 27. maj 2020 12:16)

    # Link komentara

  124. Ali Uros Lukovic, Vrabac, Dalo i Djumic su bili jasni da Partizan zasluzuje sve moguce titule. Cudi me kako njih nisu poslusali.
    (Bradilic, 27. maj 2020 12:15)

    # Link komentara

  125. Ne znam šta vama sekundarcima nije jasno. Jeste lobirali smo da igramo EL sledeće godine, na osnovu rezultata iz Aba i EC od ove sezone. Ne da bi nekome nešto oteli, već zato sto od početka ove situacije nije se znalo šta će Bartomeu i ekipa da odluci. Bilo bi porazno da nismo radili ništa, a da su oni doneli drugačiju odluku, da se proglasi prvak EL i da se sledeće godine pozovu druge ekipe, ovako poništili su sezonu, igraju iste ekipe, možda mi je pravo, možda ne, ali to je to, ne dozivljavam to kao poraz Partizana. Pa ni Virtus koji je projektovan za EL sa ogromnim budzetom neće igrati. Sto se same ABA lige tiče, bez El, njen pehar nam ne treba, i dalje smo najtrofejniji, osvojicemo ga sledeće sezone na terenu, ne za stolom. Sto neko reče, proglašenje Partizana za šampiona može da nam donese samo štetu u materijalnom smislu, jer treba isplatiti bonuse igračima i stručnom štabu. Tako da ne sekirajte se vi za nas, preživeli smo najgore, naše vreme tek dolazi, brinite vi svoje brige.
    (milos, 27. maj 2020 12:15)

    # Link komentara

  126. Da li ce i u fudbalu da bude ponistena sezona?
     (Kako stado slabo pamti, 27. maj 2020 12:14)

    # Link komentara

  127. Partizai definitivno sahranjeni danas.
    (Nikola Goranovic VeGe, 27. maj 2020 11:39)
    Partizan traje. I trajace. Bez obzira na zlo sa obe strane. I dalje je nedostizan za vas.
    (Lala, 27. maj 2020 12:14)

    # Link komentara

  128. Opusteno panteri.Lepo su vam rekli navijaci CSK-a sta se uvek desi na kraju.
     (Najbolji je opancarev lepak., 27. maj 2020 12:13)

    # Link komentara

  129. Partizai definitivno sahranjeni danas.
    (Nikola Goranovic VeGe, 27. maj 2020 11:39)
    Gresis druže, mi ćemo još duuugo da postoljimo i to NAS Partizan...a vi ne postojite već odavno...Tek kada vidim vasu radost zbog otkazane sezone vidim i strah koji imate od nas! I ne razumem navijača koji se raduje otkazanoj sezoni.Ali dobro, vi i ne znate za koga navijate, pa mogu da vam oprostim...
    (Mika Šumadinac, 27. maj 2020 12:13)

    # Link komentara

  130. Partizai definitivno sahranjeni danas.
    (Nikola Goranovic VeGe, 27. maj 2020 11:39)

    Na tvoju žalost, Zvezda je sahranjena 12.08.2011. Partizan još uvek traje uprkos svim silama državnog vrha da ga ugasi...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 27. maj 2020 11:56)

    Ma ne traje jos od 2007. ...pitaj Danilovića i Dodika.Izgleda da tebi jos nisu javili...
    Da vas ugasi drzavni vrh, a vi partijski klub tog drzavnog vrha ?!
    Siguran si da si ok ?!
    (isprani mozgovi, 27. maj 2020 12:13)

    # Link komentara

  131. Nema srećnijih ljudi na planeti od Zvezdinih navijača. Raduju se šta su ponovo na mufte izborili plasman u Evroligu. Ligu koja ih inače uopšz ne zanima, bar tako sami kažu.
     (Randy Marsh, 27. maj 2020 12:13)

    # Link komentara

  132. Ma nije valjda...
     (Neko sa strane, 27. maj 2020 12:12)

    # Link komentara

  133. Samo jos jednom da pojasnim grobarskim botovima sto ne silaze sa vesti i koji govore da je Zvezda nesto trazila. Zvezda nije nista trazila i nije vodila najjadniju kampanju u istoriji sporta. Zvezda igra Evroligu kao proslogodisnji prvak Abe, jer je ova sezona ponistena. Partizan je taj koji je trazio titulu Abe (koju nije osvojio i pitanje je da li bi osvojio) i Evroligu (koju takodje ne zasluzuje da igra, a i u Evrokupu je pitanje kako bi prosli). Tako da naucite konacno - Zvezda nista nije htela sto joj ne pripada, Partizan je hteo sve, a ne pripada mu nista.
    (JovaPop, 27. maj 2020 12:02)
    Apsolutno se slazem sa prvim delom komentara. Sezona ponistena, vi treba da igrate jer se ponavlja. Ali podseticu na 1999, nije bas sve tako sareno kako vi kazete. Moglo je da ode i na drugu stranu.
    (Pale, 27. maj 2020 12:12)

    # Link komentara

  134. @nikola goranovic-da li ce partizan biti sahranjen, ostaje da vidimo, ali zvezdi evo jos malo pa 10 godina kako nije sa nama!!!
     (Huan Pablo Don Fernando, 27. maj 2020 12:11)

    # Link komentara

  135. Pa što onda igramo ligu koja nema veze ni sa čim. Koja je poenta takmičenja. Privatna liga gde neko uzima pare. Sluga druge privatne firme koja šatro meri rezultate za svoja takmičenja? Istupaj iz iste i igrajte ligu Srbije sa Srbima. Dokle više interesi pojedinaca a klubovi drzavni!
    (Marko Niš, 27. maj 2020 11:46)

    I ja se slažem, pa polako da Partizan krene u repopularizaciju ovog sporta u unutrašnjosti po ugašenim košarkaškim centrima. Mislim da bi se time još jednom pokazala sva snaga naše institucije.
     (Sneška, 27. maj 2020 12:11)

    # Link komentara

  136. Zvezda je najviše ostecena ali necemo da kukamo. Čestitke prvoplasiranom!
     (Zvezdaš, 27. maj 2020 12:10)

    # Link komentara

  137. Zvezda nista nije htela sto joj ne pripada, Partizan je hteo sve, a ne pripada mu nista.
    (JovaPop, 27. maj 2020 12:02)

    Zvezda je htela gasenje ABA lige.
    Partizan je vec imao sve i pripada mu titula jer je na vrhu.
    (www, 27. maj 2020 12:10)

    # Link komentara

  138. Dva mjeseca borbe grobara da im se dodjeli titula u aba ligi i da igraju evroligu pade u vodu za samo 3 dana
    (cole, 27. maj 2020 11:48)
    Istina. Samo dva trofeja dodata vec bogatoj riznici. Nije toliko lose.
    (misirka, 27. maj 2020 12:09)

    # Link komentara

  139. Pa što onda igramo ligu koja nema veze ni sa čim. Koja je poenta takmičenja. Privatna liga gde neko uzima pare. Sluga druge privatne firme koja šatro meri rezultate za svoja takmičenja? Istupaj iz iste i igrajte ligu Srbije sa Srbima. Dokle više interesi pojedinaca a klubovi drzavni!
    (Marko Niš, 27. maj 2020 11:46)

    Očigledno te niko nije obavestio da je proglašena pandemija i da su sva sportska takmičenja otkazana a sezone u većini slučajeva poništene.
    (Bgd, 27. maj 2020 12:09)

    # Link komentara

  140. @nemanja- pa najbolje da se fmp-u dodeli titula, ostali ste nezasluzeno u el, onda najbolje da vam nezasluzeno pripadne i titula u aba ligi!!!
     (Huan Pablo Don Fernando, 27. maj 2020 12:08)

    # Link komentara

  141. Zvezda oštećena za još jednu titulu u ABA ligi...
    (Petar, 27. maj 2020 12:08)

    # Link komentara

  142. Pa sta drugo. Najrealnije. Mozda eventyalno da su napravili playoff na jedan mec cisto reda radi pa sta bude ali ipak je najbolje ovako. Nikom nista i mirna backa.
     (4k4.Dex, 27. maj 2020 12:08)

    # Link komentara

  143. Dva mjeseca borbe grobara da im se dodjeli titula u aba ligi i da igraju evroligu pade u vodu za samo 3 dana
    (cole, 27. maj 2020 11:48)

    Stvarno nas sram bilo sto smo to ocekivali.... Meni samo nije jasno da li vi stvarno verujete da je Bartomeu izabrao Zvezdu zbog Covica?!? Ovim ne samo da je sahranjen Partizan, vec i srpska kosarka ..Zvezda apsolutno nista ne radi u Evroligi, kao ni ostali ucesnici ABA lige u Evrokupu, i vi ocekujete da cete igrati Evroligu za 3,4 godine.... Nece ni jedna ekipa igrati EL iz ABA lige , ali vama je i to bolje , samo da je Partizan ne igra.
    A mi cemo i sledece sezone ispuniti arenu i protiv najboljih u EC ali i protiv najgorih u ABA ligi, e tu je razlika.
     (whysoserious, 27. maj 2020 12:07)

    # Link komentara

  144. Nepravda za nepravdom prema nasem klubu. Sve sto smo za malo osvojili otese nam za zelenim stolom
     (Institucija, 27. maj 2020 12:07)

    # Link komentara

  145. Ma svakako nam ne treba nista poklonjeno. Nismo mi ko ovi sto se vec 3 dana pojavljuju na tv-u slaveci svoj najveci kosarkaski uspeh.
    (toto ko tunjo, 27. maj 2020 12:06)

    # Link komentara

  146. Ako se poništava sezona,nema šampiona,nema ispadanja i igraju isti klubovi i sledeće godine zašto se dodaju 2 kluba iz ABA 2? Hm,vidiš kako je logika promjenjiva kategorija,ju,ju...
    (Gaj Kasije Longin, 27. maj 2020 12:06)

    # Link komentara

  147. Ali sta uradi Dr Nebojša Čović instituciji hahahahaha. Ovo već počinje da boli
     (neki veliki dr, 27. maj 2020 12:06)

    # Link komentara

  148. Samo jos jednom da pojasnim grobarskim botovima sto ne silaze sa vesti i koji govore da je Zvezda nesto trazila. Zvezda nije nista trazila i nije vodila najjadniju kampanju u istoriji sporta. Zvezda igra Evroligu kao proslogodisnji prvak Abe, jer je ova sezona ponistena. Partizan je taj koji je trazio titulu Abe (koju nije osvojio i pitanje je da li bi osvojio) i Evroligu (koju takodje ne zasluzuje da igra, a i u Evrokupu je pitanje kako bi prosli). Tako da naucite konacno - Zvezda nista nije htela sto joj ne pripada, Partizan je hteo sve, a ne pripada mu nista.
    (JovaPop, 27. maj 2020 12:02)

    # Link komentara

  149. Šteta zbog zvezde,bila bi 100% prva,tako bar kaže Čović :)
    (Ložač, 27. maj 2020 12:01)

    # Link komentara

  150. I eto opet radosti za ekipu čiji je najveći uspeh ove sezone COVID-19. Realno, daleko veći uspeh od TOP9 jer vodi u EL.
    (Darko, 27. maj 2020 12:00)

    # Link komentara

  151. Krajnje je vreme i bilo.
    R.I.P.
    (Jezivo, 27. maj 2020 11:59)

    # Link komentara

  152. A baš sam se nadao da ćemo prizemljiti Mornar u finalu.
    (šteta, 27. maj 2020 11:58)

    # Link komentara

  153. partizan da istupi iz ove lige što pre, nema više nikakvu poentu takmičenje samo se nerviramo za džabe... treba da se fokusiramo da napravimo jaku domacu ligu...
     (..., 27. maj 2020 11:57)

    # Link komentara

  154. Moze li mi neko objasniti zasto se kod nas otkazuju sve lige kada na dnevnom nivou imamo tek po nekoliko slucajeva zaraze koje su zanemarive u ovom trenutku.
    (gile, 27. maj 2020 11:57)

    # Link komentara

  155. Partizai definitivno sahranjeni danas.
    (Nikola Goranovic VeGe, 27. maj 2020 11:39)

    Na tvoju žalost, Zvezda je sahranjena 12.08.2011. Partizan još uvek traje uprkos svim silama državnog vrha da ga ugasi...
     (ja, 27. maj 2020 11:56)

    # Link komentara

  156. Poraz covecanstva na globalnom nivou se preslikao u poraz sporta... Nazalost, necemo videti zavrsnicu mnogih sportskih takmicenja, a dugo iscekivane Olimpijske Igre i Evropsko Prvenstvo u fudbalu su odlozeni za sledecu godinu. Za sada... Kako god, jedina ispravna odluka ULEBa u vezi Evrolige i Evrokupa je ponoviti suspendovanu i ponistenu sezonu sa istim ucesnicima. Kad sezona nije imala razvrsku onda nema sampiona i niko nije ispao, pa krecemo iz pocetka, kao da se nista nije desilo, i kao da uopste nije ni postojala.
    (direwolf, 27. maj 2020 11:54)

    # Link komentara

  157. Što bi reko Varda, još jedan srednji prst!
    (komentator, 27. maj 2020 11:53)

    # Link komentara

  158. Realno.
    Posto je Evropa ostala bez sampiona za ovu sezonu, prirodno je da ce i region.
    (One night in May, 27. maj 2020 11:52)

    # Link komentara

  159. Dva mjeseca borbe grobara da im se dodjeli titula u aba ligi i da igraju evroligu pade u vodu za samo 3 dana
     (cole, 27. maj 2020 11:48)

    # Link komentara

  160. Najrealnije.
     (Žile, 27. maj 2020 11:47)

    # Link komentara

  161. Pa što onda igramo ligu koja nema veze ni sa čim. Koja je poenta takmičenja. Privatna liga gde neko uzima pare. Sluga druge privatne firme koja šatro meri rezultate za svoja takmičenja? Istupaj iz iste i igrajte ligu Srbije sa Srbima. Dokle više interesi pojedinaca a klubovi drzavni!
     (Marko Niš, 27. maj 2020 11:46)

    # Link komentara

  162. Hocete da kazete da "evropski boston seltiksi" nece biti sampioni ???
    (Nemanja, 27. maj 2020 11:45)

    # Link komentara

  163. Znam da je igranje u zatvorenom prostoru je mnogo opasnije nego stadioni na primer, ali ovako je Zvezda ostala bez titule. Slistila bi Mornar u finalu
     (triplem, 27. maj 2020 11:43)

    # Link komentara

  164. Partizai definitivno sahranjeni danas.
    (Nikola Goranovic VeGe, 27. maj 2020 11:39)

    # Link komentara