1. Uuuu što si opasaaaannn internetski ratniče!
    (Etnički očišćena i opljačkana srpska Vojvodina, 29. mart 2020 17:36)

    A tek ti Cankov internet mafijasu! Auuuuuuuu! Steta sto nisi takva mafija i uzivo nekad. Zivela Srpska Vojvodina!
    (Jos nije ociscena od takvih kao ti ali bice, 29. mart 2020 18:32) # Link komentarai

    Ti bi etnički čistio nulo jedna. Dođi probaj... Nećeš se vratiti.
    Pa da vidimo ko će ostati bez zubi i slično.
    (Iako znam da zube nemaš., 30. mart 2020 16:53)

    # Link komentara

  2. Uuuu što si opasaaaannn internetski ratniče!
    (Etnički očišćena i opljačkana srpska Vojvodina, 29. mart 2020 17:36)

    A tek ti Cankov internet mafijasu! Auuuuuuuu! Steta sto nisi takva mafija i uzivo nekad. Zivela Srpska Vojvodina!
    (Jos nije ociscena od takvih kao ti ali bice, 29. mart 2020 18:32)

    # Link komentara

  3. Zato i jesi autosovinista. I ja zivim u Vojvodini i za vecinu je to bitno. Za tvoju Cankovu saku jada nije bitno jer ste srbomrsci. Niko tebe mulcu ne mesa ni u sta niti se ti sta pitas. Prvi si se umesao sa prozivkom na racun Srba u RS. Jezik za zube ako hoces da ti ostanu na broju.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srpska Vojvodina, 28. mart 2020 20:29) # Link komentara

    Uuuu što si opasaaaannn internetski ratniče!
    (Etnički očišćena i opljačkana srpska Vojvodina, 29. mart 2020 17:36)

    # Link komentara

  4. @ ЈУМБО - Мијешаш "бабе и жабе"! 👎👎👎
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 29. mart 2020 16:42)

    # Link komentara

  5. Evo provjerih. Plata u Republici Srpskoj nešto malo veća nego u Federaciji BIH. Prema Republičkom zavodu za statistiku neto plata februara 2020 u Republici Srpskoj 957 KM. U Federaciji BIH prosječna neto plata 932 KM prema Federalnom zavodu za statistiku.
    (provereno, 28. mart 2020 21:39)

    Xaxaxa daj nam molim te taj link
    (tuga, 29. mart 2020 16:17)

    # Link komentara

  6. Никад не заборави ко ти је био ђед!
    (хбк, 29. mart 2020 15:19)

    # Link komentara

  7. Ljudi,
    Čovek je musliman i navlači za svoje,mi smo Srbi i podržavamo svoje i to je to,nema tu velike filozofije.BIH je nefunkcionalana država i takva će i ostati još dugo,dugo....
    (Aleksa, 29. mart 2020 10:58)

    # Link komentara

  8. Vidi se da nisi iz Vojvodine, po tvom primitivnom nacinu ophodjenja (mozda zivis ovde, ali ne pripadas), kao i po upotrebi reci "mulac" koja se ovde ne koristi. Ne postoji Vojvodjanin koji daje 5 para za to sto ti pises, pogotovo za RS. Imamo svoju zemlju i ne treba nam tudja, niti ikoga interesuje sta se tamo desava, i iz svoje zemlje mogu da prozivam koga hocu. I stvarno je glupo da svakoga ko kaze nesto o Vojvodini povezujete sa Cankom, ili separatizmom. Pa ti si prvi za cepanje tudje drzave, sovinisto. Ako ti smeta nesto u Vojvodini, a ti sendvic pa na put, sto bi rekao onaj tvoj...
    (Lala na kvadrat, 28. mart 2020 20:52)

    A pogledajte ovog morona. Prvo zeli da prikaze kako pripadnost Vojvodini znaci nesto kulturno i uzviseno, tamo napise da be deli ljudi prema boji koze i nacionalnosti a onda sam sebe pobije i pokaze najtezi primitivizam tako sto daje sebi za pravo da odredjuje ko je odakle i ko gde pripada. Kad te nadjem pa ti pokazem gde pripadam, jednim samarom cu te vratiti u osnovu skolu. A znam odakle pises.
    (Subotica, 28. mart 2020 23:24)

    # Link komentara

  9. Vidi se da nisi iz Vojvodine, po tvom primitivnom nacinu ophodjenja (mozda zivis ovde, ali ne pripadas), kao i po upotrebi reci "mulac" koja se ovde ne koristi. Ne postoji Vojvodjanin koji daje 5 para za to sto ti pises, pogotovo za RS. Imamo svoju zemlju i ne treba nam tudja, niti ikoga interesuje sta se tamo desava, i iz svoje zemlje mogu da prozivam koga hocu. I stvarno je glupo da svakoga ko kaze nesto o Vojvodini povezujete sa Cankom, ili separatizmom. Pa ti si prvi za cepanje tudje drzave, sovinisto. Ako ti smeta nesto u Vojvodini, a ti sendvic pa na put, sto bi rekao onaj tvoj...
    (Lala na kvadrat, 28. mart 2020 20:52)

    Ja sam iz srca Vojvodine Novog Sada,ovde rodjen,ovde odrastao.A takvih "Vojvodjana" kao ti srecom nisam ni 5 u zivotu sreo.Zato hvala Bogu patriota koje interesuje sudbina Srba bilo gde pa i u RS ima na hiljade.Sto se tice puta,jedini koji vrlo lako moze da krene na put si ti.I to put bez sendvica.Misli o tome pre nego sledeci put budes glumio hrabrost preko neta.Posto vas u realnosti nema ni 0,01% u Vojvodini,ne smete glavu iz misjih rupa da podignete.Do tada mozes da se krijes kod svog zadriglog sefa u Lipovom Gaju jer si tamo siguran pored gomile obezbedjenja.
    (Srpska Vojvodina, 28. mart 2020 23:04)

    # Link komentara

  10. Vidi se da nisi iz Vojvodine, po tvom primitivnom nacinu ophodjenja (mozda zivis ovde, ali ne pripadas)...
    (Lala na kvadrat, 28. mart 2020 20:52)

    Ne bih da se mešam u vašu diskusiju, ali upravo je, ne samo primitivno i jadno, već i znak teško ograničene svesti tvoje uverenje da primitivizam ne može biti odlika Vojvođanina.
    (nije teško biti fin, 28. mart 2020 21:50)

    Potvrdjujem. Ziveo par godina u Novom Sadu i vece primitivcr kao ovaj Lala na kvadrat nisam sreo.
    (Putnik, 28. mart 2020 22:41)

    # Link komentara

  11. Laze ljudi ovaj. To je neki provokator iz Federacije. Svega ima u RS. Pozdrav.
    (Banja Luka, 28. mart 2020 22:36)

    # Link komentara

  12. Ti lazovcino sigurno nisi vidio Republike Srpske. Inace bi znao da drugog brasna osim sarajevskog Klasa nema, nestalo, ne postoji, opljackano, odneo vetar.
    (srbujsrbinemakarslamujeo, 28. mart 2020 20:45)

    Slusaj Bakirov manipulante.Onoliko koliko sam ja od RS video,ti za svojih 1000 neces.Budi miran.
    (bosnujbosancumakarneimaovode, 28. mart 2020 22:30)

    # Link komentara

  13. Vidi se da nisi iz Vojvodine, po tvom primitivnom nacinu ophodjenja (mozda zivis ovde, ali ne pripadas)...
    (Lala na kvadrat, 28. mart 2020 20:52)

    Ne bih da se mešam u vašu diskusiju, ali upravo je, ne samo primitivno i jadno, već i znak teško ograničene svesti tvoje uverenje da primitivizam ne može biti odlika Vojvođanina.
    (nije teško biti fin, 28. mart 2020 21:50)

    # Link komentara

  14. I ovo je tacno. Vrlo je lako provjeriti finansijsko stanje i standard zivota FBiH i RS, visine penzija, plata...
    (Nele, 28. mart 2020 20:48)

    Evo provjerih. Plata u Republici Srpskoj nešto malo veća nego u Federaciji BIH. Prema Republičkom zavodu za statistiku neto plata februara 2020 u Republici Srpskoj 957 KM. U Federaciji BIH prosječna neto plata 932 KM prema Federalnom zavodu za statistiku.
    (provereno, 28. mart 2020 21:39)

    # Link komentara

  15. Nelogično mi je da u Banja Luci nema brašna kad je u okolini najveća žitnica u Bosni Lijevče polje. I uopšte ti žitarski i ravničarski krajevi u Bosni su uglavnom u srpskom entitetu. Pronađoh na internetu starije članke o izvozu brašna iz Republike Srspke u Tursku, tako da mi je malo čudno to što pričaš. Brašna često nema ni u beogradskim prodavnicama, ne zbog nestašice nego zbog panike potrošača i nespremnosti i nemogućnosti logistike, distribucije i magacinskih radnika da neprestano nadopunjuju rafove prodavnica.
    (poko, 28. mart 2020 21:09)
    U moru groznih komentara, jedan normalan. Komentar vam je na mjestu, i mene zanima kako je to moguce? Ja vjerujem svojim ocima i vidim da se zadnjih dana nema kupiti brasno osim sarajevskog. Je li moguce da niko iz Republike Srpske ne zeli da potvrdi ovo sto pisem?
    (Haosuklubuludilo, 28. mart 2020 21:16)

    # Link komentara

  16. Ljudi brasna nemaju u RS, kupuju od mrske im Federacije. Pametnom dosta.
    (srbujsrbinemakarslamujeo, 28. mart 2020 17:55)

    Nelogično mi je da u Banja Luci nema brašna kad je u okolini najveća žitnica u Bosni Lijevče polje. I uopšte ti žitarski i ravničarski krajevi u Bosni su uglavnom u srpskom entitetu. Pronađoh na internetu starije članke o izvozu brašna iz Republike Srspke u Tursku, tako da mi je malo čudno to što pričaš. Brašna često nema ni u beogradskim prodavnicama, ne zbog nestašice nego zbog panike potrošača i nespremnosti i nemogućnosti logistike, distribucije i magacinskih radnika da neprestano nadopunjuju rafove prodavnica.
    (poko, 28. mart 2020 21:09)

    # Link komentara

  17. Ljudi brasna nemaju u RS, kupuju od mrske im Federacije. Pametnom dosta.
    (srbujsrbinemakarslamujeo, 28. mart 2020 17:55)

    I ovo je tacno. Vrlo je lako provjeriti finansijsko stanje i standard zivota FBiH i RS, visine penzija, plata, stanja na trzistima i sve ostalo, a o broju gradjana koji rade u FBiH a i iz RS su isto tako. Finansijski i za zivot, FBiH je dosta jaca. Samo podatak da u RS banke imaju oko 500 miliona KM rezervi, dok banke u FBiH imaju oko 3,2 milijarde KM rezervi.
    Sve u svemu, entiteti bi se trebali takmiciti u ekonomiji i standardu zivota gradjana, ostalo je sve šuplja prica.
    (Nele, 28. mart 2020 20:48)

    # Link komentara

  18. Blago tebi ako mislis da ja nisam iz RS i da ne znam sta je laz a sta istina. Tu smo gde jesmo zbog takvih poput tebe. Ali ne brini kada odemo ti ces ostati kod svog Bakira ako zelis
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bosnujbosancumakarneimaovode, 28. mart 2020 20:33)

    Ti lazovcino sigurno nisi vidio Republike Srpske. Inace bi znao da drugog brasna osim sarajevskog Klasa nema, nestalo, ne postoji, opljackano, odneo vetar.
    (srbujsrbinemakarslamujeo, 28. mart 2020 20:45)

    # Link komentara

  19. Blago tebi ako mislis da je to laz, da poznajes stanje u RS znao bi da nemamo robne rezerve. Jesam li ja zato manji Srbin ako to priznam??? Tu smo gde jesmo zbog takvih poput tebe. A ti mozes do Bakira ako zelis
    (srbujsrbinemakarslamujeo, 28. mart 2020 20:17)

    Blago tebi ako mislis da ja nisam iz RS i da ne znam sta je laz a sta istina. Tu smo gde jesmo zbog takvih poput tebe. Ali ne brini kada odemo ti ces ostati kod svog Bakira ako zelis
    (bosnujbosancumakarneimaovode, 28. mart 2020 20:33)

    # Link komentara

  20. Ne delim ljude prema boji koze, nacionalnoj pripadnosti ili konfesiji. Ne moze mi biti neko "brat" samo zato sto je Srbin. Rodjen sam u Vojvodini, za vecinu je to ovde nebitno, a i nisam sovinista. Poenta cele price je neka zeli ko sta hoce, samo da nas ne mesa u to.
    (Lala na kvadrat, 28. mart 2020 20:25)

    Zato i jesi autosovinista. I ja zivim u Vojvodini i za vecinu je to bitno. Za tvoju Cankovu saku jada nije bitno jer ste srbomrsci. Niko tebe mulcu ne mesa ni u sta niti se ti sta pitas. Prvi si se umesao sa prozivkom na racun Srba u RS. Jezik za zube ako hoces da ti ostanu na broju.
    (Srpska Vojvodina, 28. mart 2020 20:29)

    # Link komentara

  21. @Vojvodina

    Ne delim ljude prema boji koze, nacionalnoj pripadnosti ili konfesiji. Ne moze mi biti neko "brat" samo zato sto je Srbin. Rodjen sam u Vojvodini, za vecinu je to ovde nebitno, a i nisam sovinista. Poenta cele price je neka zeli ko sta hoce, samo da nas ne mesa u to.
    (Lala na kvadrat, 28. mart 2020 20:25)

    # Link komentara

  22. Moja baka je znala reći;
    Krivije drva i b...la, nikad dosta...
    Pronađite se...
    (HrSrBiHMkCgSlo, 28. mart 2020 20:23)

    # Link komentara

  23. Bosnjo, te bajke kod svog Bakira. Ovde ne prolaze.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bosnujbosancumakarneimaovode, 28. mart 2020 20:04)

    Blago tebi ako mislis da je to laz, da poznajes stanje u RS znao bi da nemamo robne rezerve. Jesam li ja zato manji Srbin ako to priznam??? Tu smo gde jesmo zbog takvih poput tebe. A ti mozes do Bakira ako zelis
    (srbujsrbinemakarslamujeo, 28. mart 2020 20:17)

    # Link komentara

  24. Jeli ovo onaj sto je morao da bezi zbog Jokica ? :)))
    (jebemtimamutursku, 28. mart 2020 20:13)

    # Link komentara

  25. Ljudi brasna nemaju u RS, kupuju od mrske im Federacije. Pametnom dosta.
    (srbujsrbinemakarslamujeo, 28. mart 2020 17:55)

    Bosnjo, te bajke kod svog Bakira. Ovde ne prolaze.
    (bosnujbosancumakarneimaovode, 28. mart 2020 20:04)

    # Link komentara

  26. RS je deo BiH svidelo se to nekome ili ne, sto pre to shvatite bice vam bolje.
    (Darko, 28. mart 2020 18:11)

    RS je samostalna zemlja, buduci deo Srbije svidelo se to tebi ili ne. Sto pre shvatis to bice ti bolje, a pogotovo ako shvatis da si providan ako mislis da ce neko pomisliti da si Srbin. Nije dovoljno samo staviti Darko.
    (Darko cmarko, 28. mart 2020 20:03)

    # Link komentara

  27. @Vojvodina, Republika Srpska

    Ja nisam nikakav antisrbin, sve sto sam napisao su citati ljudi sa one strane Drine koje nama uporno namecu kad god se nadju u prilici, i to u nasoj zemlji. I ako se neko osetio uvredjen sto sam ga nazvao Bosanac (a Zdravko Colic kaze da je Bosanac), mi smo za njih Srbijanci, ne Srbi, cisto da se zna. Molim da se objavi komentar da ne bi ispalo da sam zaista neki autosovinista ili sta vec.
    (Lala na kvadrat, 28. mart 2020 19:13)

    Vas "cistokrvne" Lalose covek kao da uvredi kad vam kaze da ste iz Srbije. Ovi iz Bosne/RS su makar svesni svoje pripadnosti.
    (begreifen, 28. mart 2020 19:59)

    # Link komentara

  28. @Vojvodina, Republika Srpska

    Ja nisam nikakav antisrbin, sve sto sam napisao su citati ljudi sa one strane Drine koje nama uporno namecu kad god se nadju u prilici, i to u nasoj zemlji. I ako se neko osetio uvredjen sto sam ga nazvao Bosanac (a Zdravko Colic kaze da je Bosanac), mi smo za njih Srbijanci, ne Srbi, cisto da se zna. Molim da se objavi komentar da ne bi ispalo da sam zaista neki autosovinista ili sta vec.
    (Lala na kvadrat, 28. mart 2020 19:13)

    Ako nisi, nikad neces svog brata Srbina, odakle god da je smatrati tudjincem vec ces podrzati ono sto oni sami zele. A Bosnu ne zele.
    (Srpska Vojvodina, 28. mart 2020 19:53)

    # Link komentara

  29. @Vojvodina, Republika Srpska

    Ja nisam nikakav antisrbin, sve sto sam napisao su citati ljudi sa one strane Drine koje nama uporno namecu kad god se nadju u prilici, i to u nasoj zemlji. I ako se neko osetio uvredjen sto sam ga nazvao Bosanac (a Zdravko Colic kaze da je Bosanac), mi smo za njih Srbijanci, ne Srbi, cisto da se zna. Molim da se objavi komentar da ne bi ispalo da sam zaista neki autosovinista ili sta vec.
    (Lala na kvadrat, 28. mart 2020 19:13)

    # Link komentara

  30. Ako moze neko slican ovom Nurkicu da objasni kojim cudom su potomci onih kojih su presli na veru okupatora i time postali saradnik okupatora i izdajice postali isto sto i Bosna i veliki branitelji iste? Na osnovu cega potomci tih i takvih misle da imaju vise prava na BiH od Srba ili Hrvata? Isti ti potomci su kasnije bili saradnici i drugim okupatorima, Austro-Ugarskoj a kasnije i Nemackoj.Da li kapiraju koliko su smesni?
    (pitanje, 28. mart 2020 19:01)

    # Link komentara

  31. Koja Rs bože sačuvaj, pa zar pred dan-dva Bog Dodik nije bio u Srbiji da moli za osnovnu medicinsku opremu? Brašno kupuju od federacije BiH jer ljudi (naravno) imaju robne rezerve, ima li ih RS?????? Leba i igara narode, samo nek ne puca ;)
    (tuga, 28. mart 2020 18:50)

    # Link komentara

  32. Sad kada krenu ovi iz RS da objasnjavaju kako oni nisu deo BiH; da nisu Bosanci nego veliki Srbi; i da je burek samo sa mesom.
    (Lala na kvadrat, 28. mart 2020 18:23)

    Ajde Srbine oladi malo. Da ti ne dodjem pa te razbijem kulenom medju te masne zube.
    (Nije Lala nego Budala, 28. mart 2020 18:48)

    # Link komentara

  33. Sad kada krenu ovi iz RS da objasnjavaju kako oni nisu deo BiH; da nisu Bosanci nego veliki Srbi; i da je burek samo sa mesom.
    (Lala na kvadrat, 28. mart 2020 18:23)

    Sedi autosovinisto i zvaci svoj list kupusa.
    (Boki, 28. mart 2020 18:45)

    # Link komentara

  34. Sad kada krenu ovi iz RS da objasnjavaju kako oni nisu deo BiH; da nisu Bosanci nego veliki Srbi; i da je burek samo sa mesom.
    (Lala na kvadrat, 28. mart 2020 18:23)

    Sad kad ovi vojvodjanerski frikovi krenu sa potpisima Lala i pljuvanjem Srba iz RS misleci da time pokazuju kako su antisrbi a ustvari pokazuju da su smesni.
    (Srpska Vojvodina, Republika Srpska, 28. mart 2020 18:42)

    # Link komentara

  35. Patoloska mrznja sarajevske carsije ne popusta ni u vreme pandemije.
    (Beli, 28. mart 2020 18:42)

    # Link komentara

  36. Ovaj Šeranic je jedan od vrlo rijetkih nasih ministara koji nesto vrijedi i valja...i to ne samo sad i zbog ove korone..vec i ranije dok je bio ministar nauke i tehnologije....inace je Bosnjak, iz jedne od najstarijih banjaluckih porodica..po struci je doktor-epidemiolog...star 43 godine....on i Nurke su dva različita svijeta....
    (maks, 28. mart 2020 18:42)

    # Link komentara

  37. #Nele tako je u SFRJ moglo iz Bosne u Srbiju pa u Makedoniju i onda Puf
    (maximus, 28. mart 2020 18:38)

    # Link komentara

  38. (Nexus, 28. mart 2020 13:18)
    haha, hvala na pojašnjenju.
    Istina, video sam samo BiH pasoš, pogrešno sam se izrazio.
    Dakle, da li svi u BiH imaju takav pasoš ili svaki entitet ima svoj?
    Hoću reći, ako svi imaju isti pasoš onda svi pripadaju istoj državi, logično bi bilo, zar ne?
    (mate, 28. mart 2020 18:37)

    # Link komentara

  39. Lala na kvadrat
    Nek si ti burek bez mesa koji lupeta!
    (Arch Enemy, 28. mart 2020 18:36)

    # Link komentara

  40. Da se prošeta u 3/4 pantalonama noću u Dalasu vrlo brzo bi mu iz KKK objasnili šta misle o njegovim stavovima...
    (X-man, 28. mart 2020 18:32)

    # Link komentara

  41. Sad kada krenu ovi iz RS da objasnjavaju kako oni nisu deo BiH; da nisu Bosanci nego veliki Srbi; i da je burek samo sa mesom.
    (Lala na kvadrat, 28. mart 2020 18:23)

    # Link komentara

  42. Ovdje neki na osnovu entitetskog drzavljanstva pisu da je RS drzava i da RS nije BiH...
    I ja u kantonu Sarajevo placam porez, primam platu i zdravstvo placam kantonu Sarajevo, ne direktno drzavi, pa to opet ne znaci da Sarajevo nije BiH...
    Budimo realni, prica o entitetskim drzavljanstvima je administrativne prirode i odnosi se na nase unutrasnje dogovore, a ovdje ljudi na dnevnoj bazi zive i rade zajedno, prelaze iz entiteta u entitet, iz kantona u kanton i niko to i ne osjeti. Gomila ljudi iz Lukavice koja je RS radi u federalnom Sarajevu, i sta sad? Gdje je tu prica o entitetskom drzavljanstvu?
    Bitno je biti normalan i raditi zajedno. Te price o entitetima kao komsijskim drzavama mozete macku o rep okaciti. Pitajte one koji za hljeb zaradjuju u Federaciji a zive u RS, kako im je bitno pola ovog sto vi ovdje bezveze nacionalisticki naklapate...
    (Nele2, 28. mart 2020 18:17)

    # Link komentara

  43. Mi Srbi iz Vojvodine smo velika većina u Vojvodini i volimo Srbiju i uvek ćemo biti Srbija. To povodom ovih provokacija u komentarima, da ne gube vreme i sanjaju neku nezavisnu Vojvodinu.
    (Stevan, 28. mart 2020 18:14)

    # Link komentara

  44. RS je deo BiH svidelo se to nekome ili ne, sto pre to shvatite bice vam bolje.
    (Darko, 28. mart 2020 18:11)

    # Link komentara

  45. Ljudi brasna nemaju u RS, kupuju od mrske im Federacije. Pametnom dosta.
    (srbujsrbinemakarslamujeo, 28. mart 2020 17:55)

    # Link komentara

  46. Nema pomirenja,bez razgraničenja.
    (nik sloter, 28. mart 2020 17:41)

    # Link komentara

  47. Ruka ruci nismo Turci!
    (veljko, 28. mart 2020 17:29)

    # Link komentara

  48. delije KIM..., kad si tako hrabar, smiješ li na Kosovo. , ma kakvi ..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aa, 28. mart 2020 16:56) # Link komentara

    Па само ти име каже, он живи на Косову.
    (bot na kvadrat, 28. mart 2020 17:23)

    # Link komentara

  49. haha Jusuf jos jednom pokazuje zasto je Jusuf
    (DjapeKorleone, 28. mart 2020 17:23)

    # Link komentara

  50. delije KIM..., kad si tako hrabar, smiješ li na Kosovo. , ma kakvi ..
    (aa, 28. mart 2020 16:56)

    A sto me ne smeo? Evo ja sam svaki mesec na Kosmetu i to cesto medju Albancina? I? Smesan si.
    (Mikii, 28. mart 2020 17:21)

    # Link komentara

  51. @Peđa Valjevo, jedan jeste bosanac, a drugi je srbin iz REPUBLIKE SRPSKE!
    (Vlak, 28. mart 2020 17:18)

    # Link komentara

  52. (Bljerim, 28. mart 2020 16:28)

    To znamo, Žuta Kuća o tome svedoči.

    Vi se u ono preneseno, metaforično, transcedentalno srce razumete ko Marija u krivi toranj u Pizi. Ako i toliko!

    Za 2500 godina, tzv. "iljirskog starosedelaštva", evo više vam ni burek nema bolji ukus od običnog opanka.

    Mene bi bilo sramota samog sebe da sve što imam je jedno veliko NIŠTA, osim mržnje ka boljima od sebe i da jedino srce do kojeg mogu da dođem je kao ljudožder ili mesar.

    Idi bolje obiđi kozu, vidi jel namirena.
    (E moj šošon, rodio si se nesretan, umrećeš još nesrećniji..., 28. mart 2020 16:58)

    # Link komentara

  53. delije KIM..., kad si tako hrabar, smiješ li na Kosovo. , ma kakvi ..
    (aa, 28. mart 2020 16:56)

    # Link komentara

  54. Bilo bi dobro da pokaze pasos.
    (tzhc, 28. mart 2020 16:49)

    # Link komentara

  55. Jes gadan
    (Draganče, 28. mart 2020 16:47)

    # Link komentara

  56. ŽIVELA SRBIJAAAA??????
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (daco, 28. mart 2020 10:24)
    Koliko vas ima da ne znate razliku izmedju upitnika i uzvicnika?
    (tocka, 28. mart 2020 15:51)

    Covek je verovatno stavio neke emotikone koje admini sajta odmah zamene upitnicima. Probaj staviti neke smajlije na kraju komentara pa ces videti da ni ti ne znas razliku izmedju upitnika i uzvicnika.
    (ls, 28. mart 2020 16:38)

    # Link komentara

  57. @Kaso Zoranic NP

    Ti si meni pobednik, prijatelju.
    (Marko, 28. mart 2020 16:37)

    # Link komentara

  58. (BRE, 28. mart 2020 16:08)
    HAJVANU,
    i ti na čistom turskom koji ne zna, čak, ni Suljo, hahaha
    (MileRS, 28. mart 2020 16:35)

    # Link komentara

  59. Nekada davno postojala je država SFRJ koja se sastojala od šest republika.
    Bila je federativnog uredjenja i u Ustavu SFRJ je pisalo da je otcepljenje jedne federativne jedinice dozvoljeno samo uz pristanak svih drugih federativnih jeidnica.
    Medjutim jednog dana, aminovanjem spolja to je prestalo da važi te su se republike protivpravno otcepile od SFRJ, a da bi se dao privid pravnoj valjanosti Badinterova komisija je proglasila rasturanje SFRJ, a ne protivpravno otcepljenje.
    Elem, svako od nas rodjenih u doba SFRJ je imao sem jugoslovenskog i republičko državljanstvo, do 31.12.1973. po mestu rodjenja oca, a posle toga prema mestu svog rodjenja.
    To državljanstvo nije imalo nikakav značaj u samoj SFRJ, ali je otcepljenjem republika dobilo na značaju.
    BIH je složena država dva entiteta, koji po svim standardima iz bivše SFRJ, imaju prerogative republika, čak i više od toga.
    Entitetsko državljanstvo trenutno nema nikakav značaj u bilo kakvim medjunarodnim poslovima, što ne znači da se to jednog dana neće promeniti.
    (KOSTA1703, 28. mart 2020 16:30)

    # Link komentara

  60. Srbija je srce Kosova!
    (Bljerim, 28. mart 2020 16:28)

    # Link komentara

  61. A vidi bradice kod Jusufa, prava IS-ovska! Pametnom dovoljno...
    (bagor10, 28. mart 2020 10:26)
    Ti si pametan?
    (cokipkijg, 28. mart 2020 16:15)

    # Link komentara

  62. ajde jusufe posto vidim da si mnogo pametan ti meni lepo objasni kako od pradede JOVANA postane unuk jusuf tu nesto nije uredu pa nam lepo pojasni
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (delije KiM, 28. mart 2020 15:33)


    To je ODAVNO objasnio Vuk Draskovic u knjizi NOZ. Ko tvrdi da to nije istina, SIKTER.
    (323, 28. mart 2020 16:11)

    # Link komentara

  63. Никад не заборави код ти је био ђед :)
    (mrphoto, 28. mart 2020 16:11)

    # Link komentara

  64. Sandzak navija za Bosnu!!!
    (BRE, 28. mart 2020 16:08)

    # Link komentara

  65. nije ni vreme ni mesto za ovakve polemike...samo me zanima koji je faktor mali Dodo da se njegova čuje nadaleko...i trebali bi da prestanemo da brojimo krvna zrnca više....Nurkica ne treba shvatati previse ozbiljno ali mu treba priznati da ima smisla za rap....
    (dulesumadinac, 28. mart 2020 16:07)

    # Link komentara

  66. "Hvala Bogu pa takvi kao ti i ćaća ne navijaju za BiH znači da ima nade za ovu državu.Nismo trenutno sila neka u košarci ali je barem zadovoljstvo navijati za zemlju u kojoj si rođen.
    (barbarez, 28. mart 2020 11:34)"

    Ti si možda i to samo možda rođen u nakaradnoj, od strane svjetskih moćnika nametnutoj, državi BiH. Ja danas silom prilika živim u toj državi koju je otac vaše "nacije" zajedno sa sličnim personama (svih nacionalnosti) uz instrukcije svjetskih sila napravio. Ja sam rođen u drugoj državi koje više nema, ali koju sam volio i za koju sam navijao svim srcem dok je postojala. Svoju današnju državu niti volim niti mogu za nju navijati, jer ono što je silom nametnuto ne možeš voljeti. A još je više ne volim kad znam da se u nju kunu ovakve vehabijske karikature kao što je Nurkić. Koji naravno odlično zna da u BiH postoje državljanstva entiteta prije državljanstva zajednice (zagarantovano ustavom BiH).
    (dtb_pro, 28. mart 2020 16:01)

    # Link komentara

  67. Nurkić nebitan ko je on uopste
    (Matrix, 28. mart 2020 15:59)

    # Link komentara

  68. Republika Srpska je sastavni deo tvorevine Bih, i kao takva ima svoja prava da deluje,kako misli da treba u ovim ludim uslovima.Nurkic to ne zna(ne želi da zna),ovamo veliki musliman,a u slobodno vreme sluša Cecu.
    (Ponos, 28. mart 2020 15:54)

    # Link komentara

  69. ŽIVELA SRBIJAAAA??????
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (daco, 28. mart 2020 10:24)
    Koliko vas ima da ne znate razliku izmedju upitnika i uzvicnika?
    (tocka, 28. mart 2020 15:51)

    # Link komentara

  70. Jusufe, aka bog da, da sretnes Darka M :)
    (SAmoKazem, 28. mart 2020 15:51)

    # Link komentara

  71. Bosanac
    Ako može pojašnjenje, što je to bosanac, pretpostavljam nešto kao jugosloven ili sovjet možda?
    (Arch Enemy, 28. mart 2020 15:46)

    # Link komentara

  72. U EU ne možeš participirati u državnim poslovima ,ako imaš dva državljanstva..Ja sa HR državljanstvom ,sa 30 godišnjim stažom u AT,ne mogu raditi u Državnoj tvrtki...BiH je priča za sebe,žao mi je što je tako..
    (petar, 28. mart 2020 15:39)

    # Link komentara

  73. Alen Seranovic je napravio lapsus. Po ustavu BiH ne postoji "drzava Federacija BiH", niti "drzava Republika Srpska". Postije entiteti Republika Srpska i Federacija BiH. Ne postoji drzava u svetu koja ima dva drzavljanstva. Ne postoje drzavljanin Kalifornije ili Floride. Postoje drzave koje priznaju dvojna drzavljanstva. Alen Seranovic je sljedeceg dana ispravio lapsus i rekao " gradjani Federacije BiH". U ovim teskim trenucima za sve gradjane BiH, za sve Bosance i Hercegovce kao i gradjane sveta ne treba ovo politikanstvo. Virus ne bira izmedju Srba i Bosnjaka. Mi smo svi ljudi i trenutno svi imamo isti problem. Hajmo da se skoncentrisemo na to. Gubimo vreme oko gluposti na koju svi znamo odgovor. I Jusuf, i Igor. Ako sad treba da se natezemo oko ovoga i treba da nas pobije virus. Meni nije jasno kako danas u 21 veku, kada se svi borimo kako znamo i umemo protiv ove nemani trosimo energiju oko gluposti. I jusuf, i Igor traze od Korona virusa da pokaze pasos pri prelasu kroz dva entiteta. Kako smo samo glupi.
    (Drzavljanin sveta, 28. mart 2020 15:18)

    Шта тебе грађанине света тјера да се мијешаш у ствари које не познајеш?

    Због специфичности уставног уређења БиХ као државне заједнице, ПОСТОЈИ ДРЖАВЉАНСТВО И РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ И ДРЖАВЉАНСТВО ФБИХ, а држављани РС и ФБиХ су аутоматски држављани БиХ.

    Елем, не паметуј болан рођаче и не тражи аналогије са Флоридом и Калифорнијом када не познајеш Устав БиХ ни ФБиХ ни РС.

    Жив био.
    (''Нико не може да забрани ККП да буде ККП! Па н, 28. mart 2020 15:37)

    # Link komentara

  74. ajde jusufe posto vidim da si mnogo pametan ti meni lepo objasni kako od pradede JOVANA postane unuk jusuf tu nesto nije uredu pa nam lepo pojasni
    (delije KiM, 28. mart 2020 15:33)

    # Link komentara

  75. Ma pricajte vi sta hocete.
    Jasam drzavljanin Republike Srpske.
    Pa kome pravo a kome nije. Ali za mene je tako.
    Placam porez Srpskoj,lecim se u Srpskoj,pricam Srpski,primam penziju Srpske Republike.
    (milovan, 28. mart 2020 15:31)

    # Link komentara

  76. Alen Šeranić je Bošnjak Musliman, ali prije svega čovijek pa onda doktor medicine- epidemijolog i neko ko se u ovim teškim momentima odlučno bori da prevaziđemo ovu situaciju. Šeranićeva izjava nema veze sa politikom i bilo kakvim nacionalnim podjelama. Nurkića bi bilo jadno i komentarisati.
    (cobi, 28. mart 2020 15:29)

    # Link komentara

  77. Kad Vojvodina i Sandzak dobiju te pasose ,nek ih dobije i RS .. Moze..?
    (Matrix, 28. mart 2020 14:30)

    Nidje veze, sta je uopste Sandzak, znas li ?


    "a sandzak ne postoji vec stotinama godina, taj deo SRBIJE se zove Raska oblast.
    (Igor, 28. mart 2020 13:59)"

    Sandzak kao sandzak koji se potura danas nikada nije ni postojao, Osmanlijsko carstvo je bilo sastavljeno od desetine sandzaka, a sam sandzak je predstavljao samo jos jednu upravljacku teritorijalnu jedinicu unutar Osmanlijskog carstva.


    Tako si imao Novopazarski sandzak, Pecki sandzak, Prizrenski sandzak, Smederevski sandzak, Zvornicki itd...to je bio samo jedan od nacina kojim je Osmanlijsko carstvo upravljalo svojom teritorijom.

    Turska sama ukida sandzake 1921.godine !

    Ali jedino mesto u svetu gde se zadrzala rec Sandzak i smatra se necim posebnim je naravno kod nas, a svima je jasno zbog cega je to tako.

    Ako cemo realno, Stara Raska je nastala pre "turskog Sandzaka" i smatra se osnivacem i jezgrom Srpske drzave Nemanjica, na toj teritoriji se nalaze jedni od najstarijih Srpskih i Pravoslavnih crkava i manastira, Djurdjevi Stupovi - 1171godina, Studenica 1186godina, Sopocani 1346godina...
    (Goran, 28. mart 2020 15:27)

    # Link komentara

  78. Ljudi daj shvatite da je RS u BIH, svidjelo se to nekome ili ne.
    (The doors, 28. mart 2020 15:27)

    # Link komentara

  79. Alen Seranovic je napravio lapsus. Po ustavu BiH ne postoji "drzava Federacija BiH", niti "drzava Republika Srpska". Postije entiteti Republika Srpska i Federacija BiH. Ne postoji drzava u svetu koja ima dva drzavljanstva. Ne postoje drzavljanin Kalifornije ili Floride. Postoje drzave koje priznaju dvojna drzavljanstva. Alen Seranovic je sljedeceg dana ispravio lapsus i rekao " gradjani Federacije BiH". U ovim teskim trenucima za sve gradjane BiH, za sve Bosance i Hercegovce kao i gradjane sveta ne treba ovo politikanstvo. Virus ne bira izmedju Srba i Bosnjaka. Mi smo svi ljudi i trenutno svi imamo isti problem. Hajmo da se skoncentrisemo na to. Gubimo vreme oko gluposti na koju svi znamo odgovor. I Jusuf, i Igor. Ako sad treba da se natezemo oko ovoga i treba da nas pobije virus. Meni nije jasno kako danas u 21 veku, kada se svi borimo kako znamo i umemo protiv ove nemani trosimo energiju oko gluposti. I jusuf, i Igor traze od Korona virusa da pokaze pasos pri prelasu kroz dva entiteta. Kako smo samo glupi.
    (Drzavljanin sveta, 28. mart 2020 15:18)

    # Link komentara

  80. Ne znam sta nije jasno ljudima BiH je drzava i tako ce biti zauvek i svi oni koji zive u njoj su njeni drzavljani. RS je samo obican entitet a to sto u svom nazivu ima prefiks republika nista mu ne znaci jer i dalje je entitet u okviru drzave Bosne i Hercegovine.
    Zivela Bosna i Hercegovina i pozdrav za sve Bosance i Hercegovce ma koje vere i nacije bili.
    (Darko, 28. mart 2020 15:18)

    # Link komentara

  81. Zivela nezavisna BIH . Nurkicu Sandzak je Bosna.
    (Kaso Zoranic NP, 28. mart 2020 15:17)

    # Link komentara

  82. Bravo Jusufe, zaradio si jednod fana danas
    (Barkley81, 28. mart 2020 15:10)

    # Link komentara

  83. Ministar Seranic radi kao i svi ostali odlican posao.Nema dalje to sta prica neki napaceni tamo koga boli ?
    (simo, 28. mart 2020 15:10)

    # Link komentara

  84. Sandzak je Bosna. Bravo Jusufe. Proslo je vrijeme kad su oni bili sila a mi suteli.
    (N.Crnovrsanin, 28. mart 2020 15:09)

    # Link komentara

  85. Svi smo bili drzavljani jugoslavije, dok jedan da a nismo.
    (dzo, 28. mart 2020 15:02)

    # Link komentara

  86. Kad Vojvodina i Sandzak dobiju te pasose ,nek ih dobije i RS .. Moze..?

    Ne moze! Srbiju ste izdelili na milion delova, gde god smo vecina bili sad nas i nema vise. A vi bi drzavu na svakoj teritoriji Srbije gde Srbi nisu vecina. E pa ne moze vise!
    (Otac Makarije, 28. mart 2020 15:01)

    # Link komentara

  87. (brale moj, 28. mart 2020 11:54)

    Prijatelju, ako postoji entitetsko državljanstvo kako ti kažeš onda postoji i opštinsko, možda i državljanstvo mjesne zajednice !

    U Ustavu BiH, postoji samo jedna država a to je BiH, jedno državljanstvo a to je BiH. U pasošu jasno piše Bosna i Hercegovina, ne Federacija BiH i ne Republika Srpska. To što ljudi pisanje portala i priče političara uzimaju zdravo za gotovo ne mijenja činjenice.
    (Bosanac, 28. mart 2020 15:00)

    # Link komentara

  88. Kad Vojvodina i Sandzak dobiju te pasose ,nek ih dobije i RS .. Moze..?
    (Matrix, 28. mart 2020 14:30)

    Mi u Raskoj volimo jedino i samo svoju zemlju Srbiju bez obzira na vjeru.Isto je tako i u Vojvodini.Bjezi odavde bosanski provokatoru i gledaj kako da spasis svoju unapred prezaljenu zemlju.
    (Nedzad Raska, 28. mart 2020 14:58)

    # Link komentara

  89. Zivela Republika Srpska.
    (Srbija, 28. mart 2020 14:44)

    # Link komentara

  90. sve na mjestu od Jusufa, da se razumijemo izabrani predstavnici, ministri itd treba da imaju samo državljanstvo BiH, ndma dvojnog.Niko ne brani dvojno državljanstvo ali ne možeš sa dvojnim biti ni kandidat ni izabrani za vršenje određenih funkcija
    (Expert, 28. mart 2020 14:38)

    # Link komentara

  91. Svako ko je pismen zna da u drzavi Bosni i Hercegovini možete imati entitetsko državljanstvo i državljanstvo republike. Komentator @brale moj je detaljnije objasnio. Nurkića i mladog Dodika je nepotrebno komentarisati, mada je očigledna mržnja kod ovog košarkaša.
    (dominus, 28. mart 2020 14:36)

    # Link komentara

  92. Ja nisam iz BIH, ja sam iz Republike Srpske.
    (Stevan, 28. mart 2020 12:46)

    To ti govorim bila je muka dobiti status Republike to znaju Hrvati,Makedonci i još po neki sad kada imamo Republiku bože zdravlja, biće što mora biti.
    (Zastava101Specijal, 28. mart 2020 14:35)

    # Link komentara

  93. Kako može biti državljanstvo Republike Srpske kada ista nije država? Gdje piše da je RS država molim lijepo?
    (Hahaha, 28. mart 2020 12:52)

    Svagde pise. Hahahahaha! Pukni od muke!
    (Pozdrav iz drzave Republike Srpske, 28. mart 2020 14:34)

    # Link komentara

  94. Ljudi cemu ta mrznja, morate se pomagati, ipak su Federacija BiH i Republika Srpska komsijske drzave, granicite se jedni s drugima
    (Poskok, 28. mart 2020 14:34)

    # Link komentara

  95. Kako može biti državljanstvo Republike Srpske kada ista nije država? Gdje piše da je RS država molim lijepo?
    (Hahaha, 28. mart 2020 12:52)
    Republika druže Republika i to Srpska i Juga je bila sastavljena od Republika ne od država pa ti sad razmisli šta je sa tim republikama bilo, bilo bi to što je bilo i ranije samo se čekao pravi trenutak, e tako je i ovo vala.
    (Zastava101Specijal, 28. mart 2020 14:32)

    # Link komentara

  96. A dičili ste se grobari što je Jusuf vaš navijač? Vidi se...
    (Kninska kobra, 28. mart 2020 14:02)... a sto sad mislis da ne bi trebalo da se “dicimo”? Napad na politicara nije napad na narod! Sto bi mene pogadjalo sto je prozvao nekog ministra bilo koje drzave? Oni rodjo nemaju nacionalnost, samo je koriste!!!
    (Metropola, 28. mart 2020 14:31)

    # Link komentara

  97. Kad Vojvodina i Sandzak dobiju te pasose ,nek ih dobije i RS .. Moze..?
    (Matrix, 28. mart 2020 14:30)

    # Link komentara

  98. BiH ce postojati kao drzava kad narodi u njoj budu jedni druge respektovali,do tada ce biti drzava protektorat svidelo se to nekima ili ne.🥰
    (Maxmen, 28. mart 2020 14:25)

    # Link komentara

  99. A da se malo pogleda u rodne listove i uverenja i državljanstvu umesto što gledate pasoš?

    U rodnim listovima i uverenjima o državljanstvu piše "državljanstvo BiH - Republike Srpske" ili "državljanstvo BiH - Federacije BiH". To znači da državljanstvo BiH proističe iz entitetskih državljanstva.
    (marko_sthlm, 28. mart 2020 14:15)

    # Link komentara

  100. Bez obzira na entitete, svi su državljani BiH i Ustav je tu jasan. Entitetsko državljanstvo je nebitno u smislu ostvarivanja građanskih prava - ista su za sve.
    (Jeremija, 28. mart 2020 14:14)

    # Link komentara

  101. to bi ti bilo isto da sandzak donosi zakone i usvaja van drzave srbije...to je nurkic hteo da ukaze i da slusa sta kaze federacija a ne srbija....
    (adje, 28. mart 2020 13:15)To bi bilo u redu da je tako!
    (ŠaptačBotovima, 28. mart 2020 13:49)

    Nije isto. I o kakvim zakonu pričaš?
    (Majkl Džondar, 28. mart 2020 14:13)

    # Link komentara

  102. Jel to onaj Nurkic patriJota koji peva Cecine pesme? Ko ove levatine iz srednje Bosne ne zna, skupo bi ih platio.
    (Samo jako, 28. mart 2020 14:12)

    # Link komentara

  103. Sta je lose u ovoj izjavi ?!!
    (Sve tacno receno, 28. mart 2020 14:12)

    # Link komentara

  104. Jule care, dobro si sve rekao dinasitiji Dodika !
    (Sve je istina, 28. mart 2020 14:09)

    # Link komentara

  105. A dičili ste se grobari što je Jusuf vaš navijač? Vidi se...
    (Kninska kobra, 28. mart 2020 14:02)

    # Link komentara

  106. sarajevo. ba
    Je'l to BA od previše ćumura iz kasabe?
    (Arch Enemy, 28. mart 2020 14:01)

    # Link komentara

  107. Jel Nurkić uplatio neki meleon Bošnjama ili samo pruža podršku preko twitter-a
    (Dechkotzar, 28. mart 2020 14:01)

    # Link komentara

  108. Nema, udario mu Jokic komplekse, pa poceo da se istresa na kom stigne, decko imas 20 i nesto godina, a vec te pojede mrznja, aman.
    (76er, 28. mart 2020 14:00)

    # Link komentara

  109. to bi ti bilo isto da sandzak donosi zakone i usvaja van drzave srbije...to je nurkic hteo da ukaze i da slusa sta kaze federacija a ne srbija....
    (adje, 28. mart 2020 13:15)

    Poredjenje nema veze s zivotom, pre svega Srpska je republika, a sandzak ne postoji vec stotinama godina, taj deo SRBIJE se zove Raska oblast.
    (Igor, 28. mart 2020 13:59)

    # Link komentara

  110. Koliko su u ovim trenucima bitni ljudi kao što je Šeranić, toliko su nebitni likovi kao što je Nurkić. Posebno su nebitna njihova mišljenja o bilo čemu.
    (ok, 28. mart 2020 13:58)

    # Link komentara

  111. @ adje : ne to bi bilo isto kao da kosovo donosi nesto a mi ne mozemo da promenimo... to se desava srbima na kosovu, zasto da ne srbima u bosni... mi samo postujemo sta zapad kaze, a zapad je doneo odluku jos 1999, da tako moze... mi mislili posle 1995te da ne moze... onda su nam oci otvorili...
    (sarke, 28. mart 2020 13:56)

    # Link komentara

  112. Мој шурак за продужење пасоша тражио извод из држављанства Босне и Херцеговине из Високог где је живео пре рата. А они му послали папир на који пише"да није државанин БиХ. И онда о чему ми причамо. Босну ће уништити Бошњаци сами. Живела република Српска!!!
    (Милорад, 28. mart 2020 13:56)

    # Link komentara

  113. Ovaj nas tako mrzi.......
    (777, 28. mart 2020 13:55)

    # Link komentara

  114. to bi ti bilo isto da sandzak donosi zakone i usvaja van drzave srbije...to je nurkic hteo da ukaze i da slusa sta kaze federacija a ne srbija....
    (adje, 28. mart 2020 13:15)To bi bilo u redu da je tako!
    (ŠaptačBotovima, 28. mart 2020 13:49)

    # Link komentara

  115. @ optimus, dobro pitanje. I ja sam to primetio da cesto stavljaju dve tacke, posebno Bosnjaci. A onda mi je jedan od njih rekao da je to zbog toga sto oni smatraju da su, pazi sad ovo, tri tacke izraz velikosrpske hegemonije i da ih to vredja, pa zato stavljaju dve tacke. Nisam mogao da verujem. Eto dokle to ludilo ide.
    (stranger, 28. mart 2020 13:49)

    # Link komentara

  116. Tako je Jusa kralju, reci im nek znaju
    (Muamer, 28. mart 2020 13:48)

    # Link komentara

  117. Ostaje cinjenica da smo na sat-dva zaboravili pandemiju...odleprsali nakratko u neki svijet u kojem se nas nesto pita.
    Ova vijest je, znaci, ipak imala smisla.
    (Amila_, 28. mart 2020 13:48)

    # Link komentara

  118. ovaj ima sansu kao strasilo za ptice
    (Prepadoh ga se, 28. mart 2020 13:48)

    # Link komentara

  119. Pored državljnstva BiH svakom građaninu kad izvadi uverenje o državljnstvu piše i da je državljanin RS ili FBiH. I šta je sporno rekao ministar?
    (neko, 28. mart 2020 13:47)

    # Link komentara

  120. Jusufu smeta sto jedan Bosnjak, inace dobar ljekar, sjedi u Vladi RS.
    (Nikola, 28. mart 2020 13:45)

    # Link komentara

  121. E moj Jusufe, bruko jedna. Ima li kraja vasoj mrznji prema RS i Srbima? Pa cak i u ovakvim zlim danima.
    (NN, 28. mart 2020 13:43)

    # Link komentara

  122. Covek ima i drzavljanstvo Republike Srbije, sta je sporno u tome???
    Svi Hrvati iz Federacije imaju i drzavljanstvo republike Hrvatske, ne vudim u cemu je problem...nista normalnije nego da Srbi iz Srpske imaju drzavljanstvo Republike Srbije.

    Niko ne brani Bosnjacima da uzmu drzavljanstvo Turske, Alzira, Libije, Juznog Sudana ili odakle god su vec dosli u Evropu.
    (SeijoOju, 28. mart 2020 13:38)

    # Link komentara

  123. (Sarajevo.ba, 28. mart 2020 12:20)

    A otkud ti BA na ovom portalu? Pa nema više Jugoslavije ima 30 godina.
    (Chisho, 28. mart 2020 13:36)

    # Link komentara

  124. Top top,, a dodik demokrat?
    (salerno, 28. mart 2020 13:32)

    # Link komentara

  125. Šta reći, primitivno i zaostalo, vjerojatno mnenje i percepcija oblikovana po modelu kasabe tj. dnevnopolitičke porcije mržnje projektovane od strane bosanskih političkih elita iz sarajeva, za gosp. Šeranića - stručnjak, doktor, obrazovan, elokventan i predan poslu koji radi, svaka čast gospodine Šeranić, Republika Srpska je ponosna na vas!
    (Arch Enemy, 28. mart 2020 13:30)

    # Link komentara

  126. Jusuf ostaje Jusuf
    (ser, 28. mart 2020 13:27)

    # Link komentara

  127. @Hahaha

    Држава или не, погледај извод из књиге држављана и јасно пише. Држављанство БиХ је изведено из ентитетских држављанстава. Но, то је за функционално писмене. Хахахах
    (Hrundo, 28. mart 2020 13:24)

    # Link komentara

  128. Ja isto nisam iz Bosne, ja sam iz REPUBLIKE SRPSKE!
    (Chisho, 28. mart 2020 13:24)

    # Link komentara

  129. Nekad je bolje ne reci nista, vazi za obojicu
    (Lav Jasin, 28. mart 2020 13:23)

    # Link komentara

  130. E moj ministre,ti si ovom svojom izjavom pokazao da si teška neznalica. Republika Srpska nije država kao što to nije ni Federaija Bosne i Hercegovine,jer one su dva entiteta države Bosne i Hercegovine.Dobro bi bilo da uzmeš Ustav Bosne i Hercegovine i bar se malo upoznaš sa uređenjem države u kojoj živiš.
    (savjetić, 28. mart 2020 13:21)

    # Link komentara

  131. Braćo Srbi ne ložite se na svaku izjavu.Jusuf Nurkić nije istakao mržnju u svome tvitu to je valjda jasno svakome ko zna da čita.
    (Realista, 28. mart 2020 13:19)

    # Link komentara

  132. jel može neko da mi kaže, po čemu se razlikuju pasoši federacije i republike srpske?
    Nisam odande a video sam samo pasoš Federacije, pa me zanima kakav je pasoš RS?
    (mate, 28. mart 2020 12:33)
    Ti nemaš pojma ni šta si vidio. Nisi ti vidio ni pasoš Federacije ni pasoš RS, nego pasoš BiH.
    (Nexus, 28. mart 2020 13:18)

    # Link komentara

  133. to bi ti bilo isto da sandzak donosi zakone i usvaja van drzave srbije...to je nurkic hteo da ukaze i da slusa sta kaze federacija a ne srbija....
    (adje, 28. mart 2020 13:15)

    # Link komentara

  134. mašta može svašta, Federacija zamišlja da je Bih, pa vide sebe kao celu Bih, umesto kao entitet
    (seljadin, 28. mart 2020 13:11)

    # Link komentara

  135. Ja kao neko ko već godinama živi vani imam samo jedno državljanstvo a to je državljanstvo Bosne i Hercegovine.Tačka
    (Bosanac, 28. mart 2020 13:08)

    # Link komentara

  136. Brojni Sarajevski portali su pohvalili stručno dr Šeranića koja je inače jedna od najstarijih i najuglednijih porodica u Banja Luci(najstarija kuća u BL je njihovo vlasništvo) i onda se nadje neki fundamentali što koji bi da odredjuje ko će skim, a usto živi u SAD-u. Neka pokusa da ovo kaže nekom Američkom gradjaninu, odmah bi ga protjerali.
    (Srle, 28. mart 2020 13:06)

    # Link komentara

  137. Ja nisam ni iz RS-a niti Federacije BiH! Ja sam iz Distrikta Brčko. Državljanin !!!
    (Savski som, 28. mart 2020 13:06)

    # Link komentara

  138. Dečko je običan primitivac, odakle je nije se ni čuditi, šteta dobar je igrač.
    (Zoran, 28. mart 2020 13:03)

    # Link komentara

  139. A zašto nas u Srbiji uopšte treba da bude briga oko prepucavanje neke dvojice iz susedne države?
    (Who cares?, 28. mart 2020 13:02)

    # Link komentara

  140. Kako može biti državljanstvo Republike Srpske kada ista nije država? Gdje piše da je RS država molim lijepo?
    (Hahaha, 28. mart 2020 12:52)

    # Link komentara

  141. Jadan ovaj Nurkic, i generalno tako pogubljeni Bosnjaci. Odose ljudi u ekstremizam i autosovinizam. Mozes ti mrzeti Srbe do sudnjeg dana ali ostaje istina kakva i jeste Nurkicu. Ugledaj se na Kusturicu, vrati se srpstvu, nemoj da si tikva bez korjena...
    (Vukasin, 28. mart 2020 12:52)

    # Link komentara

  142. Vi svi koji navodite da piše u ustavu državljanstvo RS nikada se niste pomjerili iz Bosne tj ako vam je draže Republike Srpske. Jer da jeste, znali bi sta vam piše u pasosu, i znali bi kada vas pitaju tamo negdje odakle ste, da ako kažete da ste iz RS stvarate konfuziju jer u pasosu piše BIH. A nekada jeste pisalo državljanstvo RS, BIH ali za vrijeme Dodika je izbrisano. Želim da kaze ukratko, u teoriji postoji tamo negdje državljanstvo RS što se može okaciti mačku o rep. Praksa se gleda.
    (Detektiv, 28. mart 2020 12:51)

    # Link komentara

  143. NADAM SE DA JE MOMAK PRIRODNO GLUP, TO JE ONDA OPRAVDANO.
    (Ivan Lazic, 28. mart 2020 12:47)

    # Link komentara

  144. Jusufe, veliki pozdrav iz Fildzan-Bosne!
    (Samo za protokol, 28. mart 2020 12:47)

    # Link komentara

  145. Ja nisam iz BIH, ja sam iz Republike Srpske.
    (Stevan, 28. mart 2020 12:46)

    # Link komentara

  146. Ima raznih sporista...
    Neki se bave sportom, ali pravi sportisti nisu.
    (Desa, 28. mart 2020 12:46)

    # Link komentara

  147. Jusufe, pusti me
    (cole, 28. mart 2020 12:43)

    # Link komentara

  148. Kao sportisti poželeo sam mu brz oporavak i povratak na teren...

    Žalosno je bilo gledati šta mu se dogodilo...

    Poželeo bih mu mnogo pameti i mudrosti, ali mislim da je tu slaba valjda...
    (P-76ers, 28. mart 2020 12:43)

    # Link komentara

  149. Ови у ФБиХ су скроз оболели од мржње која се 25 година после рата само појачава...
    (Bob Rock, 28. mart 2020 12:42)

    # Link komentara

  150. mislim da nije kako ovde mnogi kazu "srbomrzac" Vise puta je javno govorio da navija za Partizan, jako je dobar sa svim nasim igracima, cak je dovodio onog naseg folk pevaca na NBA utakmice. Znam da su kad da kos pustali sa razglasa delove nekih pesama tog pevaca. A sto se tice politike bilo bi mu bolje da batali.
    (aca, 28. mart 2020 12:41)

    # Link komentara

  151. A nekad mu djed bio Srbin...

    Nije samo djed mucho nego i prandjed, cukundjed, pra-pra-pra-prandjed i tako dalje sve do Eve i Adama.
    (Djuro Karabatak, 28. mart 2020 12:38)

    # Link komentara

  152. nurkic se trudi da privuce paznju.prosle godine je u plej ofu nosio majicu nekih ljudi koji su ili stradali ili ratovali u bosni. niti je igrao na utakmici niti ga iko ista pitao.kada su jokica pitali o cemu se radi oladio je i nurkica i novinara.u mojoj ulici a kamoli u svetu ako zelis da te ljudi postuju moras se tako i ponasati a ako hoces da pravis budaletinu od sebe ponasaces se slicno kao i nurkic.
    (nebitan srbin, 28. mart 2020 12:34)

    # Link komentara

  153. @optimusu mučeniče kad već ne znaš da ti objasnimo. Danas pored redovnog pravopisa postoji i tzv internet pravo(krivo)pis ali i mnogo komplikovaniji sms pravo(krivo)pis koji upražnjavaju uglavnom mladji delovi populacije ali ne vredi da ti ga objašnjavam jer je suviše komplikovan.Ovi komentari nisu ona pisanija iz Politikine rubrike "medju nama"(ako si mladji nećeš znati o čemu je reč pa pitaj starije)gde su se pojedini iskompleksirani komentatori takmičili u svom književnom pravopisu.Tačke posle neke reči obično znače ono kratko podrugljivo "hm hm" odnosno u rečeničnom značenju "ma nemoj" ili ponekad "ma kako da ne" Stavi to na mesto tačkica pa ćeš onda razumeti.Polupismenost je danas i odlika onih koji ne razumeju moderni kompjuterski ili tablet ili androidni telefonski pravo(krivo)pis. Zašto koristim taj izraz pravo(krivo)pis pa to je zato što ni ja ne smatram da je to potpuno ispravno ali takve ljude ne smatram polupismenim. Optimuse to je novo vreme novo komjutersko doba, ti bar od svih Transformersa bi to trebao da znaš.
    (mali radojica, 28. mart 2020 12:33)

    # Link komentara

  154. U ovakvoj situaciji pokazivati da nekog mrziš. Jadno", napisao je Dodik.

    A inače je to OK, da nekog mrziš ?
    (darko, 28. mart 2020 12:33)

    # Link komentara

  155. jel može neko da mi kaže, po čemu se razlikuju pasoši federacije i republike srpske?
    Nisam odande a video sam samo pasoš Federacije, pa me zanima kakav je pasoš RS?
    (mate, 28. mart 2020 12:33)

    # Link komentara

  156. De jure i de facto BIH je slozena drzava.
    Slozena drzava ili Federacija se jos naziva i Saveznom drzavom, koju cine federalne jedinice (savezne, posebne drzave).
    (sin lovca na medvede, 28. mart 2020 12:30)

    # Link komentara

  157. Nije na ovo reagovao Nurkic, zasto krijete istinu?
    Alen je rekao da ce sve drzavljane Federacije poslati u Federaciju kao da Federacija i rs imaju razlicite pasose i drzavljanstvo.
    Na to je Nurkic reagovao.
    (Sandzak, 28. mart 2020 12:29)

    # Link komentara

  158. Alen Seranic je Bosnjak
    (Sandzak, 28. mart 2020 12:27)

    # Link komentara

  159. On topic: koliko god mi mutav bio sa ovom glupom bradom, ovaj Nurkic je, iako u krajnje nepogodnom vremenu, rekao istinu.
    Sta je slagao?
    (Amila_, 28. mart 2020 11:49)

    Gospodjo Amila, slagao je sve! Tuzno je da Vi kao drzavljanka BiH ne znate (ili se pravite da ne znate) da pored drzavljanstva BiH postoje i entitetska. Uzmite lepo ustave entiteta, a mozete i zakone o drzavljanstvu pa citajte. Taman sada dok ste u karantinu imate vremena da proucite tu materiju. I Vi i svi ostali koji se prave pametni a ne poznaju osnove. Kad vec komentariste, jelte. RS i FBiH imaju sporazum o ''razmeni'' i zbrinjavanju zarazenih lica bas onako kako je Seranic rekao a sastoji se da lica sa drzavljanstvom RS (da, drzavljanstvom!) koja se nalaze u FBiH budu zbrinuta na teritoriji RS i obrnuto. Nista covek nije pogresio. Mislim da je dovoljno strucan, obrazovan i upucen da bi sebi dozvolio takav gaf i time dao povod ovom i drugim polupismenim i radikalnim ''Jusufima'' da seju mrznju u jednom ovakvom skakljivom trenutku. Dodikov mali takodje nije vredan komentara, ne toliko zbog ove izjave vec zbog nepostojeceg kredibiliteta da se uopste oglasava po bilo kom bitnom pitanju. Svako dobro!
    (brale moj, 28. mart 2020 12:22)

    # Link komentara

  160. nikad mi nije jasno zasto vrhunski sportisti imaju tu potrebu da pametuju u politici.Cuti decko I ubacuj tu loptu u Taj obruc I zahvali bogu sto te za to bezobrazno mnogo placaju.
    (nik, 28. mart 2020 12:22)

    # Link komentara

  161. Nažalost mnogo vas je gorih od Nurkića kao i Igora,komentari govore!
    (Jazz ba, 28. mart 2020 12:21)

    # Link komentara

  162. I mene ga ja oduvijek sramota ba,a dolazim iz Federacije
    (Sarajevo.ba, 28. mart 2020 12:06)

    Rodjace ja se ovako potpisujem godinama na ovom portalu.
    Ako vec kopiras ok, ali ako je nesto drugo nisi bas mastovit.
    (Sarajevo.ba, 28. mart 2020 12:20)

    # Link komentara

  163. I mene ga ja oduvijek sramota ba,a dolazim iz Federacije
    (Sarajevo.ba, 28. mart 2020 12:06)

    To se oni šilje samo ovde tamo u USA su manji od makovog zrna.
    (Nele, 28. mart 2020 12:19)

    # Link komentara

  164. Dzaba pare karijera i sve ostalo kad si mali jadnik
    (jela, 28. mart 2020 12:15)

    # Link komentara

  165. Jedan je Ratko Mladić!!!
    (Nidzel, 28. mart 2020 12:11)

    # Link komentara

  166. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (brale moj, 28. mart 2020 11:54)


    Brale moj, da li u obrascima gdje se trazi drzavljanstvo i broj pasosa, navodis: a) BiH; b) RS?
    Inace, Seranicu svaka cast, ali ovo za drzavljane Federacije mu je lapsus.
    (blentitet, 28. mart 2020 12:10)

    # Link komentara

  167. I mene ga ja oduvijek sramota ba,a dolazim iz Federacije
    (Sarajevo.ba, 28. mart 2020 12:06)

    # Link komentara

  168. Sta znace ove dve tacke na kraju nazovi recenica? To sam primetio kod mnogih. To ono u fazonu,ne znam treba li zarez, tacka,uzvik... ma stavicu dve tacke. Kako polupismeni ljudi mogu da ostavljaju komentare? Koja hrabrost.
    (optimus, 28. mart 2020 12:06)

    # Link komentara

  169. maunt5 , a čija je vila na Dedinju- moja, jel.., a tko je vlasnika stana u elitnom dijelu Moskve ..
    (aa, 28. mart 2020 12:00)

    # Link komentara

  170. Duci..., igraju oni koje ne želi selektor Srbije.., nude se u svim sportovima, a kad ih odbiju- onda igraju za BiH.., nije razlog zato što vole Bosnu- nego zbog mogućeg transfera u inostranstvo..
    (aa, 28. mart 2020 11:58)

    # Link komentara

  171. Na stranu kakav je Nurkic, ali ne postoje državljani Federacije ni državljani RS. Svi su državljani Bosne i Hercegovine. Jer pasos je jedan i na njemu piše državljanstvo Bosne i Hercegovine. Samo nije vrijeme za ovakva opažanja dotičnog.
    (Detektiv, 28. mart 2020 10:35)

    Tuzno je da jedan ovakav neistinit komentar ima podjednak broj minusa i pluseva. To samo dokazuje koliko neznalica i neupucenih ima medju nama. I to u vreme kada su tri klika na netu dovoljna da se izgugla podatak da pored drzavljanstva BiH postoje takodje i entitetska. To su ustavne kategorije gospodo. Ni u cemu Seranic nije pogresio, izrazio se potpuno ispravno. Jedan od retkih koji u ovom ludilu svoj posao radi gotovo perfektno, stoga pustite ga da radi svoj posao a ovog supljoglavog gonjaca lopte Nurkica talibana samo treba ignorisati.
    (brale moj, 28. mart 2020 11:54)

    # Link komentara

  172. NISAM UKAPIRAO PRICU.
    KAKO IZ RS SALJU U FEDERACIJU?
    ALI ZNAM ZASTO DODIK NE NAVIJA ZA BIH.
    JER IMA SVOJU PRIVATNU TERITORIJU.
    A TU RADI STA HOCE.
    GRABI LOVU BEZ KRAJA.
    UNISTAVA SVE GRADJANE.
    A PATRIOTSKE PRICE PROSIPA OVCAMA.
    TU SE SLAZEM SA NURKICEM.
    (DRAGAN, 28. mart 2020 11:54)

    # Link komentara

  173. Ne radi se ni o kakvom lapsusu ministra Šeranića, već o potpunom nepoznavanju pravnog uređenja BIH od strane Nurkića. Ustavom BIH je definisano da je svaki državljanin BIH istovremeno i državljanin Republike Srpske ili Federacije BIH. Dakle, NIJE moguće biti državljanin BIH a da pri tome niste državljanin jednog od entiteta. Da je Nurkić ikada pogledo u svoje uvjerenje o državljanstvu, vidio bi da piše da je državljanin BIH i Federacije BIH. Ovako je ispao samo neobrazovani nacionalista, a ministar je bio i ostao gospodin.
    (westfold, 28. mart 2020 11:53)

    # Link komentara

  174. Antipaticni i jedan i drugi.
    Junaci nacionalisticki napaljenih masa.
    Upotrijebljeni po sistemu koji je toliko proziran da boli...ali koji nepogresivo pali!
    Da nije ocajno, bilo bi smijesno!
    Znaci, suprotstavljeni su u ovoj konstrukciji jedan drugome, SAMO DA BI budale i sa jedne i sa druge strane ubijedili da su u pravu i da je uzrok njihovoj materijalnoj i svakoj drugoj bijedi SAMO I JEDINO "ONAJ VLAH" i "ONAJ BALIJA".

    Nije ni cudo u kakvoj smo situaciji svi skupa, kad su narodne mase ovako "bistrooke".

    On topic: koliko god mi mutav bio sa ovom glupom bradom, ovaj Nurkic je, iako u krajnje nepogodnom vremenu, rekao istinu.
    Sta je slagao?
    (Amila_, 28. mart 2020 11:49)

    # Link komentara

  175. Pa nek Srbi igraju s njim u reprezentaciji BiH...
    (Duci, 28. mart 2020 11:35)

    # Link komentara

  176. Hvala Bogu pa takvi kao ti i ćaća ne navijaju za BiH znači da ima nade za ovu državu.Nismo trenutno sila neka u košarci ali je barem zadovoljstvo navijati za zemlju u kojoj si rođen.
    (barbarez, 28. mart 2020 11:34)

    # Link komentara

  177. Alen Šeranić, gospodin čovjek.
    (nenad rs, 28. mart 2020 11:32)

    # Link komentara

  178. @ Detektiv

    Tri klika te dele od spoznaje da postoji drzavljanstvo RS što izjavu Nurkica cini još gorom. Nema i biti neće gradjana prve i druge kategorije ni centralisticke BiH. Što se tice pasoša Bosna pripada drzavljanima RS koliko i Bosnjacima i Hrvatima a samo laiku nije jasno da Nurkic pitanjem o drzavljanstvu aludira na veru i naciju jer svako u BiH zna da je drzavljanstvo RS sasvim normalna stvar
    (Leti vreme, 28. mart 2020 11:31)

    # Link komentara

  179. Ne citam nikakvu mrznju prema nekome iz objave Nurkica, samo je podvukao lapsus u izjavi Serenica, sto su odmah docekali dezurni islamofobi. Ne pominje cak ni nacionalnost, vec izruguje stranacku pripadnost, odnosno partokratiju. Dakle, zlonamjerno spinovanje dinastije Dodik u cilju izazivanja mrznje gradjana RS, prema BiH.
    (danguba, 28. mart 2020 11:30)

    # Link komentara

  180. Zasluzili su jedan drugog.
    (Volim i ja vas, 28. mart 2020 11:28)

    # Link komentara

  181. A nekad mu djed bio Srbin..
    (Spale, 28. mart 2020 11:27)

    # Link komentara

  182. Reče Igor,ratnoprofiterski sin kojem je tatica veliki srbin namjenio 3 miliona KM za vočnjak da mu se dijete ne drogira.
    (Hasan, 28. mart 2020 11:27)

    # Link komentara

  183. Zlatane, na tvoju zalost, ne radi se o Miloradu Dodiku.A drugo otkud ti znas ko ima vile na Dedinju.Pricate gluposti ljudi moji.
    maunt5
    (maunt5, 28. mart 2020 11:25)

    # Link komentara

  184. Ovakvo vreme svakoga pokaze u pravom svetlu.
    Ministar Sarenic je pravi covek na svome mestu.
    Da da bog da imamo posle ovog na svim mestima ovakve strucne ljude.
    Politicari su samo bezvredan soj koji nanosi zlo , nizasto nisu upotrebljivi kao npr sada.
    Nurkic je ljubomoran jer je slepi nacionalista a Dodik ja na tatu populista.
    (Tubic, 28. mart 2020 11:25)

    # Link komentara

  185. Oko cega se ljudi svadjaju u vreme kada je oko nas smrt.
    maunt5
    (maunt5, 28. mart 2020 11:22)

    # Link komentara

  186. I mene sramota Dodika...
    (Psiholog, 28. mart 2020 11:21)

    # Link komentara

  187. Detektiv... Trebao bi u skladu sa imenom da se raspitas prije nego nešto izjavis. U Bih postoje tri zakona o drzavljanstvu. Istina zakoni entiteta, naravno, moraju biti u skladu sa zakonom Bih. I moze se tražiti drzavljanstvo drug entiteta itd itd. Nije dobro rešenje, svakao, ali je tako. A jedan od razloga što je tako je baš zbog ovakvih poput ovog gospodina što bi zajednički život ali po njihovom i usput da nas ubijede da smo genicodna tvorevina da smo masovni silovatelji itd itd... Najveći rušitelji Bih (hvala im) su Bošnjaci.
    (Ja, 28. mart 2020 11:21)

    # Link komentara

  188. Tragedija je,i tek će je biti ne daj Bože,što se ovi narodi drže u bosni u stvarnom karantinu..Srbi žele van bosne ali ih ne puštaju,ali su pustili sve druge iz juge....to je zamrznuti konflikt,nažalost,ne zato što ja to tako mislim već što to i jeste,i sutra može doći neka budala i odmrznuti to i ode sve u haos...Da ima malo pameti,to bi se razdvojilo na vreme,ali izgleda da nekom treba ovde tempirana bomba,koju oni mogu da aktiviraju kad požele,a jadan narod...ostaje jadan
    (Bulevar, 28. mart 2020 11:19)

    # Link komentara

  189. 200 god pre bio bi Jugoslav Djukic, da dedo nije pokleko pod Turcima...
    suti mali i igraj kosarku, mani se politike...
    (Neko, 28. mart 2020 11:17)

    # Link komentara

  190. Nurkic je selafija, odavno se to zna, a zeli multikulturnu BIH. U Hercegovini to nikada nece dozivjeti..To mu garantujemo!
    (herzzeg sava, 28. mart 2020 11:16)

    # Link komentara

  191. Ako si toliki patriota, a pun si para, onda posalji pomoc svojoj drzavi, jednako na dva dela.
    (Isandic, 28. mart 2020 11:14)

    # Link komentara

  192. Vjerujte mi da me je sram ovog sportiste pripadnika mog naroda i kolko je zastranio.
    (Alma Zenica, 28. mart 2020 11:14)

    # Link komentara

  193. Nurkić zreo za Siriju.
    (Aleksandar, 28. mart 2020 11:14)

    # Link komentara

  194. Na stranu kakav je Nurkic, ali ne postoje državljani Federacije ni državljani RS. Svi su državljani Bosne i Hercegovine. Jer pasos je jedan i na njemu piše državljanstvo Bosne i Hercegovine. Samo nije vrijeme za ovakva opažanja dotičnog.
    (Detektiv, 28. mart 2020 10:35

    Nisi u pravu. Zivim u Republici Srpskoj i nedavno sam izvadio licnu kartu. Imao sam mogucnost da biram hoce li mi pisati da sam drzavljanin BiH ili Republike Srpske. Izabrao sam drugu opciju pa mi pise drzavljansto BiH - RS.
    (cccc, 28. mart 2020 11:14)

    # Link komentara

  195. Igor Dodik???
    Ovo kao u diktaturama, otac predsednik, sin predsednik, kao da im je sve to dedovina...Sta je narod dopustio i cuti bespomocno!?
    (igra bez lopte, 28. mart 2020 11:13)

    # Link komentara

  196. Ja mislim da je najlogičnije da Muhamedi, Mehmedi, Dževadi, Dženani, Jusufi, Usufi, Amiri i Samiri navijaju za Saudijsku Arabiju, a ne za Bosnu!
    (ban Kulin, 28. mart 2020 11:11)

    # Link komentara

  197. Razumijem da se osobe koje u rukama imaju milione rasipaju ovom vrstom komentara, ali ne kontam kako oni koji zive u ovako teskom vremenu i prostoru brkaju prioritete i bave se banalnim izjavama.Da Dostojevski nekim slučajem reinkarnira,imaće dovoljno materijala za nastavak romana Braće Karamazovi.
    (Samir, 28. mart 2020 11:09)

    # Link komentara

  198. za neupućene...svaki državljanin bih ima dva državljanstva: "bih/rs" ili "bih/fbih". da bi radio u javnoj upravi u rs moraš imati "bih/rs" državljanstvo, pa takvo državljanstvo ima i ministar šeranić.
    (duško, 28. mart 2020 11:08)

    # Link komentara

  199. Upravu je Nurkić.

    Juče se Vučić čudi kako Dodik ima i za plate da isplati.
    Dve tone žita nemaju u robnim rezervama a bitno silan novac da ulaže u Policiju da mu čuva vlast, kupuje helikoptere i nove audije.
    R.Srpska je leglo nepotizma, partokratije i korupcije.

    Nisu ni oni iz Federacije puno bolji ali to je njihov problem.
    (Srki, 28. mart 2020 10:29)
    Ne bih se složio da je u pravu.
    U situaciji u kojoj je epidemiolog pljunut zbog toga što radi za republiku srpsku samo zbog nacionalnosti? Kako bre može da bude u pravu? Nije ni 0.01% a ako ti misliš da jeste i ti si dečko poremećen. Kakva bre politika, kakve nacionalnosti? Dal si normalan?
    To što je situacija u Bosni takva jarane da ti osećaš mržnju prema Srbima bukvalno svuda u Federaciji, da imaš muzeje protiv "genocidnog srpskog naroda" bukvalno u svakoj avliji maltene? Čuva on sebe ali čuva i Srbe, mnogo je čupavo dole, mnogo.
    (prvak u đidanju, 28. mart 2020 11:06)

    # Link komentara

  200. Bosna je jedina država u Evropi uz Albaniju koja nema olimpijsku medalju, nije teško zaključiti zašto, bez Srba i Hrvata su duduci za sve.
    (Q, 28. mart 2020 11:05)

    # Link komentara

  201. Vehabijo nisi se opametio od loma noge, prizivas da te sledeci put nesto gore snadje. Lepo te je nas doktor, profesor Jokic oterao iz Denvera, pokazao ti mesto za 'male' igrace.
    (Sloki, 28. mart 2020 11:05)

    # Link komentara

  202. Palermo98.., što se pališ na jedan običan stih.., Dodik godinama potkopava državu u čije ime dobiva kredite ..
    (aa, 28. mart 2020 11:05)

    # Link komentara

  203. Ne voli BiH kao i njjegov otac... , samo što je njegovom ocu draga onda kad treba podizati kredire od MMF i Svjetske banke..
    (aa, 28. mart 2020 11:02)

    # Link komentara

  204. Kladim se da vozi Tojotin dzip.
    (oberin martel, 28. mart 2020 11:01)

    # Link komentara

  205. Igor Dodik, pogodite čiji je sin. , i šta sve posjeduje u Moskvi. , odakle mu , dobio na lutriji
    (aa, 28. mart 2020 11:00)

    # Link komentara

  206. Алене, следећа конференција у мајици са она два злочинца, па да чекамо Јусуфове позитивне коментаре као људи... Него да ти лепо објасним Нуки... Шеранић је Министар здравља Републике СРПСКЕ, оне која је међународно призната и чије је постојање потписао и потврдио ваш отац нације, Алија... и он се налази на челу те институције и има ингеренцију над њом... то што су теби напунили главу да је РС злочиначка, да не треба да постоји, итд... то буразеру види са Алијом... она је мени кров над главом, живот и сигурност... она је оно што Срби у Федерацији нису имали па су сад тамо у траговима, испод два посто... то се иначе зове етничко чишћење...
    (Невен, 28. mart 2020 10:59)

    # Link komentara

  207. To nije država već protektorat, himna - niko nema pojma koja je, zastava - niđe veze neke zvezdice i nešto žuto,sklepano na brzaka,gde su Srbi na toj zastavi? Srbi kakvi god da su pravi su narod, uvek su se izjašnjavali kao Srbi. Ne postoji popis stanovništva gde su nekakvi Bosanci,Srbi su Srbi, Hrvati su Hrvati a ovi treći? Drevni bošnjani su nastali daleke 93 godine u hotelu, zato i mašu turskim zastavama.
    (Rotkva strugana, 28. mart 2020 10:59)

    # Link komentara

  208. Jusuf nije baš najbolje upućen u suštinu stvari, očigledno. Republika Srpska i Federacija BIH imaju odvojena državljanstva. Možete na Google-u brzo pronaći Zakon o državljanstvu Republike Srpske i Zakon o državljanstvu FBIH. Državljanstvo BIH je tek potvrda da imate državljanstvo Republike Srpske ILI državljanstvo FBIH. Ne možete imati oba državljanstva istovremeno, niti možete imati državljanstvo BIH, a da nemate državljanstvo Republike Srpske ILI državljanstvo FBIH.
    (Dobronamernik, 28. mart 2020 10:56)

    # Link komentara

  209. @a

    Prvi veliki veziri i onda spomenes Sokolovića... Pa jel Osmanska imperija počela pod Sulejmanom???
    (dex, 28. mart 2020 10:56)

    # Link komentara

  210. E, moj Dodig. Nemaš stetoskope al imaš vile na Dedinju i stomak od 150 kg sa državnih jasala.
    (Zlatan, 28. mart 2020 10:55)

    # Link komentara

  211. Jusuf nasa legenda,nadam se jednog dana Bakira da zamjeni.
    (svicarac40, 28. mart 2020 10:11)

    Ljude bez mozga što dalje od politike...

    "Pametni ljudi se ne bave politikom"
    (Namerno u navodnicima jer citiram drugara od pre sat vremena. Navodnici ne menjaju smisao)
    (P-76ers, 28. mart 2020 10:54)

    # Link komentara

  212. Vehabija postade i pesnik!
    (statuskan, 28. mart 2020 10:53)

    # Link komentara

  213. Politika ima plitku matericu, duboke džepove, a ljudskost se hirurški odstrani čim uđeš u partiju.
    Tako da Jusufe - džaba zboriš huljama.
    (Dragan Lo, 28. mart 2020 10:52)

    # Link komentara

  214. Što se Nurkić meša u unutrašnje stvari RS-a?
    (Berberbre, 28. mart 2020 10:50)

    # Link komentara

  215. Decko islamista klasicni
    (Stefan, 28. mart 2020 10:48)

    # Link komentara

  216. Bošnjaci su "napucani" nacionalisti od strane vati-
    kana.Ali istorijske činjenice govore da su pre toga
    bili Srbi.Poslednji Bosanski vladar se krunisao u
    Mileševi.To vam sakrivaju ali ima ko da vas podseti.
    Pa i prvi veliki veziri(prvi do sultana) pomagali su
    Srbe i SPC(Sokolović ,....)
    (a, 28. mart 2020 10:44)

    # Link komentara

  217. Jako antipatican lik. Ne znam ko te je učio da je islam religija koja propagira nasilje. Ti Srbi u BIH su isti po poreklu kao i ti. Samo što si ti musliman a oni pravoslavci. I mnogo su ti bliži nego neki zavedeni arapin moga su takođe napalili zarad nečijih interesa. Samo ustvari pokazujes koliko glup.
    (ja, 28. mart 2020 10:44)

    # Link komentara

  218. dodik ... sta reci ...
    (Goran NS, 28. mart 2020 10:42)

    # Link komentara

  219. Bosanci...
    (Pedja Valjevo, 28. mart 2020 10:40)

    # Link komentara

  220. Nurkiću bar ide rima!
    (Milan, 28. mart 2020 10:38)

    # Link komentara

  221. Na stranu kakav je Nurkic, ali ne postoje državljani Federacije ni državljani RS. Svi su državljani Bosne i Hercegovine. Jer pasos je jedan i na njemu piše državljanstvo Bosne i Hercegovine. Samo nije vrijeme za ovakva opažanja dotičnog.
    (Detektiv, 28. mart 2020 10:35)

    # Link komentara

  222. Gospodine Dodik mlađi,tatin sine,da li je Nurkić kriv sto molimo Srbiju za stetoskop,stalak za infuziju,za kilo brasna i litar ulja jer je tvoj tata rasprodao i ukinuo postojanje robnih rezervi koje sve drzave na svetu imaju bas zbog ovakvih situacija.Navijaj za koju god hoces reprenzetaciju jer imas i pravo,i ja bi da imam tri stana i dve vile na Dedinju.Za koga mi sirotinja da navijamo dok nas gusite u nacionalizmu zamazujuci time vase lopovluke.
    (Jumbo, 28. mart 2020 10:34)

    # Link komentara

  223. I prvi i drugi i treci su nacionalisti koji ovakvim izjavama pothranjuju nacionalizam, na stetu gradjana BIH...dok se narodi mrze, oni rade biznis
    (branimir, 28. mart 2020 10:34)

    # Link komentara

  224. Dečko je inače jako intelektualno ograničen i veliki je srbomrzac.
    (Nenad, 28. mart 2020 10:31)

    # Link komentara

  225. Decko mrzi Srbe, a Srbin ga oterao iz kluba. Razumite da mu nije lako.
    (evoba, 28. mart 2020 10:30)

    # Link komentara

  226. Upravu je Nurkić.

    Juče se Vučić čudi kako Dodik ima i za plate da isplati.
    Dve tone žita nemaju u robnim rezervama a bitno silan novac da ulaže u Policiju da mu čuva vlast, kupuje helikoptere i nove audije.
    R.Srpska je leglo nepotizma, partokratije i korupcije.

    Nisu ni oni iz Federacije puno bolji ali to je njihov problem.
    (Srki, 28. mart 2020 10:29)

    # Link komentara

  227. Pored drzavljanstva BiH postoji i drzavljanstvo R.Srpske sto je vrlo lako provjeriti. Nurkic nek pogleda Ustav BiH i iscita cirilicu u pasosu pa cemu postati jasno da ne postoji unitarna Republika BiH vec BiH koju cine 3 naroda i dva entiteta. BiH koja ima troclano predsjednistvo a ne jednog predsjednika odnosno BiH koja ima zuto-plavu neutralnu zastavu a ne zastavu sa ljiljanima .
    (Sava, 28. mart 2020 10:29)

    # Link komentara

  228. Jedan od najvecih srbomrzitelja, mnogo puta je to dokazao.
    A vlast ovdje koliko god da je losa, a jeste, Seranic je nesto najbolje sto nam se desilo.
    Ono sto on radi sa onim sta ima, a nema maltene nista, je fenomenalno.
    A vas u Srbiji treba ovdje dovesti tri dana pa da vidite koliko ste razmazeni i nezahvalni...
    (E, 28. mart 2020 10:29)

    # Link komentara

  229. Tata mu ima privatnu drzavu,drzi pola Dedinja,ima svoj klub,i on se nasao pametan da komentarise.
    (Zoran LFC, 28. mart 2020 10:29)

    # Link komentara

  230. A vidi bradice kod Jusufa, prava IS-ovska! Pametnom dovoljno...
    (bagor10, 28. mart 2020 10:26)

    # Link komentara

  231. Poturica
    (Z, 28. mart 2020 10:25)

    # Link komentara

  232. Pozdravio te Jokić
    (Palermo98, 28. mart 2020 10:24)

    # Link komentara

  233. Vidi se da je vehabija i ja sam iz republike srpske i necu nikad navijati za BIH nikad. ŽIVELA SRBIJAAAA??????
    (daco, 28. mart 2020 10:24)

    # Link komentara

  234. Kome dobro misli ovaj vehabija?
    (janko, 28. mart 2020 10:23)

    # Link komentara

  235. Тренутно има држављанство БиХ, не би ме чудило да има и двојно са Србијом, или Хрватском, а с таквим као ти вероватно сања да се реши овог првог како зна и уме...
    (Невен, 28. mart 2020 10:22)

    # Link komentara

  236. Da li Nurkiću ta vehabijska brada smeta kada stavi masku?
    (Storno, 28. mart 2020 10:22)

    # Link komentara

  237. Sta nije tacno rekao ?!
    (Istina, 28. mart 2020 10:21)

    # Link komentara

  238. Decko ima problem u glavi!
    (pera genije, 28. mart 2020 10:21)

    # Link komentara

  239. Tebi je Jusufe i onima koji tako razmišljaju mnogo opasniji virus koji ti rastura to malo moždanih ćelija kad u ovakvom trenutku razmišljaš o provincijalnoj politici kada je ugrožen biološki opstanak celokupnog čovečanstva.
    (dakiliz, 28. mart 2020 10:19)

    # Link komentara

  240. Nurkicu legendo ...
    (Majstor, 28. mart 2020 10:18)

    # Link komentara

  241. Jedinu pozitivnu stvar koju korona može donijeti je da narod sruši nesposobnu i korumpiranu vlast jednom kad sve ovo završi. Naravno, ako bude naroda nakon svega.
    (Bosanac, 28. mart 2020 10:18)

    # Link komentara

  242. Mi Srbi iz BiH smo zasluzili svoju teritorijalnu jedinicu u ovoj drzavi. Poslije ugnjetavanja u WW1 i strasnog genocida u WW2 bilo bi suludo da smo ostali u nekoj unitarnoj BiH. Niko ne spori da su Bosnjaci najvise stradali u prethodnom ratu ali niko nema pravo da osporava medjunarodno priznatu RS i svaki dan satanizovati narod koji je najvise dao za slobodu ovoj Bosni kakvu znamo.
    (Dragan RS, 28. mart 2020 10:18)

    # Link komentara

  243. Lepo im Nurkic rekao, kao da nisu jedna drzava
    (Nurkic je car, 28. mart 2020 10:17)

    # Link komentara

  244. Sportista koji ne kapira poentu sporta ...
    (Marko, 28. mart 2020 10:16)

    # Link komentara

  245. Šta ovaj Nurkić izigrava? on kao bistri politiku?! kad se setim one majice sa imenima navodnih heroja,,,i on nekom priča da je ovca

    obriji se prvo,,izgledaš kao isilovac što ustvari i jesi u duši
    (Skakač Sa Beogradskih Mostova, 28. mart 2020 10:15)

    # Link komentara

  246. priznajem da sam totalno neupucen. moze pojasnjenje, igor dodik?
    (idemo po RG, 28. mart 2020 10:15)

    # Link komentara

  247. Čuj Dodika juniora , kome se ti javljaš? Najveći parazit na svijetu , tata mu izmišlja pozicije , tako mu je iz kase RS-a što je narod "donirao" dao 3 miliona maraka da sadi voćke, u stilu to je kredit vratiće on nekada ...Naravno ništa od vraćanja, a bome ni od voćki ..Narod RS-a naravno najveći gubitnik ...
    (ajfersanjo, 28. mart 2020 10:14)

    # Link komentara

  248. Ni dzihad mu nije stran
    (zole, 28. mart 2020 10:14)

    # Link komentara

  249. Nurkić je talibani to zna svako ko ga poznaje od ranije.
    Sada je samo u prilici da to polaže cijelom svijetu.
    (exRadex, 28. mart 2020 10:14)

    # Link komentara

  250. Jusuf je okorjeli nacionalista, ne poznaje situaciju na terenu ali je uzeo sebi za pravo da komentariše.Stvar je jednostavna, kao što je Šeranić i rekao, dogovor između dva entiteta je takav da prosljeđuju jedni drugima oboljele iz entiteta kojima pripadaju
    (TopTop, 28. mart 2020 10:12)

    # Link komentara

  251. Jusufe, drzi se ti lopte.. Licis na vehabiju..
    (citajte izmedju redova, 28. mart 2020 10:11)

    # Link komentara

  252. Jusuf nasa legenda,nadam se jednog dana Bakira da zamjeni.
    (svicarac40, 28. mart 2020 10:11)

    # Link komentara

  253. Ljudi su budale, sad nema mesta politici, nacionalizmu i sličnim budalaštinama.
    (mighty banana, 28. mart 2020 10:11)

    # Link komentara

  254. Podrska za Republiku Srpsku u ovom teskom trenutku
    (Mare, 28. mart 2020 10:10)

    # Link komentara

  255. Bravo za Nurkica,
    Ovog tatinog sina treba da je sramota
    On je kao neki biznismen pa napravio lovu
    (Boban, 28. mart 2020 10:05)

    # Link komentara