1. Tip mlati milione zabole njega i za srbe i za slovence,bolje gledajte kako da igurate finasijski mesec umesto sto se prepirete oko glupih stvari
    (Johan, 15. decembar 2019 14:32)

    # Link komentara

  2. (Roque Santa Cruz, 14. decembar 2019 20:44)

    U Sloveniji moze da se izjasnjavas kako god hoces. Cak im vise ne geyevi ne smetaju, mozes da zamislis. Slovenci za razliku od nas razlikuju nacionalnu pripradnost od drzavljanstva.
    (sasa, 15. decembar 2019 09:51)

    # Link komentara

  3. SANA na aparatima...hohoho...
    (Šou mast gou on, 15. decembar 2019 09:33)

    # Link komentara

  4. e moji ljudi, posetite italijane, grke, irce po americi da vidite da li su se odrekli svojih korena tokom generacija. srbi kao da zure da zaborave sta su i ko su.
    (prcko, 15. decembar 2019 07:00)

    # Link komentara

  5. @roque santa cruz
    Zašto pišeš neistine?... to je protiv svih zakona EU

    Dobro je rekao Dobrica Čosić...
    Ako ne lažeš, nisi pravi Srbin, jeli?
    Frustracije su opaka stvar...
    Mržnja još veća
    (lukadoncic77, 14. decembar 2019 21:36)




    Mnogo čitaš komunističku propagandu, a izgleda i romane Dobrice Ćosića koje u Srbiji više retko ko da čita, on je naš osrednji pisac, pa možda ne ni toliko, bolje čitaj Andrića. Protiv mnogih zakona EU je i unilateralno priznato Kosova, pa opet mnogim državama EU to ne smeta da ga priznaju, isto važi i za ovo, Luka Dončić je politički Slovenac jer se drugačije nije ni mogao izjasniti.
    (Roque Santa Cruz, 15. decembar 2019 00:23)

    # Link komentara

  6. Kako to, ja mislio da mali Donča ima kod kuće srpsku zastavu haha. Mali je Slovenac i to je to, samo tupavi ljudi ga svojataju.
    (nz, 14. decembar 2019 23:58)

    # Link komentara

  7. @lukadoncic a predstavljati se kao nesto sto nisi nije laz? Ocito to nije problem samo u Srba, stavise najmanji je problem u Srba
    (bolji citaj Ducica taj bolje objasnjava, 14. decembar 2019 22:32)

    # Link komentara

  8. Zanimljivo da 99,99 % Srba nikad nije cula za mene pre Eurobasketa 2017, a sada svi znaju sve o meni, cak i stvari za koje ni ja lično ne znam...
    Zanimljivo
    (lukadoncic77, 14. decembar 2019 20:49)

    Ovo nije istina, pre jedno 5 godina upravo na ovom portalu se pričalo o jednom talentovanom klincu srpskog porekla, mislim da tada ni sliku Dončića nisi mogao da nađeš, a ovdašnji ljudi su već znali za njega, namirisali su ga, kamo sreće da su i ljudi iz saveza malo čitali komentare..
    (zlatni rog, 14. decembar 2019 21:55)

    # Link komentara

  9. @roque santa cruz
    Zašto pišeš neistine?... to je protiv svih zakona EU

    Dobro je rekao Dobrica Čosić...
    Ako ne lažeš, nisi pravi Srbin, jeli?
    Frustracije su opaka stvar...
    Mržnja još veća
    (lukadoncic77, 14. decembar 2019 21:36)

    # Link komentara

  10. Balkan je jedna velika laboratorija puna laboranata koji broje krvna zrnca.
    (Rostock, 14. decembar 2019 21:27)

    # Link komentara

  11. @lukadoncic evo cak i znamo da pises srpski na srpskom sajtu par sati pred sledecu utakmicu umesto pripremanja za mec, ocito ti je ovo mnogo vaznije od tvog posla
    (znamo mi dosta toga "luka", 14. decembar 2019 21:13)

    # Link komentara

  12. Znači kad se pitaju balkanski trogloditi porijeklo majke nema nikakvu ulogu osim da ga je "istresla" iz sebe, razmišljanje na nivou primitivne zajednice. U genima nije zapisana nikakva nacionalnost niti vjera što na Balkanu očito nitko ne shvaća. Npr. napravite genetski test jer većina ljudi poslije njega ostanu iznenađeni. Ljudi na Balkanu su genetska mješavina prijašnjih drevnih europskih naroda slavena, ilira, tračana, vikinga, kelta tako da su današnje nacije uglavnom novijeg datuma. Isto tako i ostale europske nacije su nastale na sličan način. Sa druge strane kulturološki, religiozno, tradicijski ili jezično možete pripadati bilo kome ovisno o vašem osjećaju pripadnosti a što se stiče uglavnom mjestom rođenja.
    (dragan, 14. decembar 2019 21:04)

    # Link komentara

  13. Zanimljivo da 99,99 % Srba nikad nije cula za mene pre Eurobasketa 2017, a sada svi znaju sve o meni, cak i stvari za koje ni ja lično ne znam...
    Zanimljivo
    (lukadoncic77, 14. decembar 2019 20:49)

    # Link komentara

  14. @hm ovde ovaj che tvrdi da vi hrvati ne izmisljate i ne svojatate i onda naravno ti napises da je Tesla "Srbin" i pokazes coveku da je uzaludno pisao komentar
    (Tesla Srbin ,koliko god vama tesko palo, 14. decembar 2019 20:48)

    # Link komentara

  15. U Sloveniji se kao Srbin možete izjasniti jedino ako se doselite tamo i nikako drugačije, a ako ste rođeni u Sloveniji bez obzira na to što ste druge nacionalnosti nikako se ne možete izjasniti drugačije do kao Slovenac, jednostavno je zakon u Sloveniji takav da sem Slovenca ne možete biti ništa drugo ako ste tamo rođeni, Luka tako nije ni imao priliku to jest mogućnost da se izjasni drugačije nego kao Slovenac, dakle Luka je politički Slovenac, a inače je po svemu ostalom Srbin, po to se najbolje po prezimenu vidi.
    (Roque Santa Cruz, 14. decembar 2019 20:44)

    # Link komentara

  16. Moj otac Saša Dončić odlučio da bude Srbin...
    Ja sam odlučio da sam Slovenac
    Ja postujem njegovu odluku, on postuje moju.
    Možete I vi?
    (lukadoncic77, 14. decembar 2019 20:31)

    # Link komentara

  17. Da nije bilo Sase, Srbobrana i ostalih Lukinih predaka Doncica sa Kosmeta, koji su vekovima opstajali u teskim uslovima i produzavali svoju lozu, ne bi bilo ni kosarkasa Luke danas. Ipak se Y hromozom prenosi po muskoj liniji, da je devojcica nikad ne bi mogao biti najbolji kosarkas na svetu koga porede sa Dzordanom.
    (Oxi, 14. decembar 2019 20:16)

    # Link komentara

  18. @pis svi ti koje si naveo (posebno Djokovic) su Srbi RODJENI u Srbiji (osim Mandica i Prlainovica) i zasto bi im Srbija daval pare da igraju za Srbiju, vi Crnogorci niste ni znali za njih dok nisu postali poznati
    (ovo je vec jadno, 14. decembar 2019 19:44)

    # Link komentara

  19. @pis koje pare kad su svi Srbi rodjeni u Srbiji, sta izmisljas bre, kakve veze imaju oni s CG
    (prestani da lazes, 14. decembar 2019 19:38)

    # Link komentara

  20. Pa danas ljudi moraju gledati,da su prijatelji i da se razumeju izmedju sebe svi smo duhovna biča,lepo je znati svoje korene ali bez onog prvo pomenutog ova ljudska civilizacija nemože iči u korak sa višom duhovnom svešču nije luka kriv što je rodjen tamo gde jeste pre bi se reklo,da su krivi oni koji su bili na vlasti vlastodršci jer nisu vodili računa o svojim ljudima unutar države več su samo gledali,da zadovolje sebe i svoj ego.
    (slaviša šmigič, 14. decembar 2019 19:19)

    # Link komentara

  21. @miki
    Zna i ciju zastavu da cepa
    (pis, 14. decembar 2019 19:18)

    # Link komentara

  22. @Stara kuka
    Pa pare, sta nije jasno? Dobili su pare da bi igrali za Srbiju. Vecina posle razdvajanja Srbije i CG.
    Prlainovic stan u Beogradu, Djokovic turnir i teniske terene u Beogradu, Ivanovicka i Jankovicka stan i zemlju, Mandic stan i pare. Svima je to mnogo znacilo, narocito dok nisu dostigli vrhunac karijere.
    (pis, 14. decembar 2019 19:16)

    # Link komentara

  23. Doncic moze da kaze da je Slovenac,Turcin,Moldavac...ali u vene mu tece Srpska krv.I da nema te krvi,nikada ne bi postao kosarkas.
    (Napredni trokorak, 14. decembar 2019 19:13)

    # Link komentara

  24. Luka nije pravoslavac
    Luka se ne krsti
    Luka ne Ide u crkvu
    Ateist... Kao majka
    (lukadoncic77, 14. decembar 2019 19:12)

    # Link komentara

  25. Ako se orao izleže u kokošinjcu to ne znači da je pevac.
    Orao je orao, samo treba da ukapira :)
    (mm, 14. decembar 2019 18:21)

    # Link komentara

  26. pa ljudi Luka ima slovenačko drzavljanstvo znači da je Slovenac a proslavlja Božić 7. januara znači da je pravoslavac i tačka.
    (shadow, 14. decembar 2019 18:21)

    # Link komentara

  27. Ljudi nemojte se svađati oko mene
    (lukadoncic77, 14. decembar 2019 18:18)

    # Link komentara

  28. I tako Stojan Dončić postade zvezda, sad kad ga Marić pozove u rijaliti 😂
    (lukas, 14. decembar 2019 18:17)

    # Link komentara

  29. Nacuo sam da mu ni majka nije cista Slovenka nego da i ona ima srpske korene. Ne znam koliko je to tacno ali tako se prica.
    (Artemije, 14. decembar 2019 18:06)

    # Link komentara

  30. @che ti si ovim svojim komentarom daleko vise rekao o sebi (nista pozitivno) nego o Srbima koje vi hrvati toliko volite da kritikujete, samo sto ipak ne mozes nikoga da prevaris posto svi jako dobro znaju ko ste vi
    (toliko, 14. decembar 2019 18:04)

    # Link komentara

  31. Deda Srbobran. Dovoljno da zna kako mu se zvao deda.
    (momcilo, 14. decembar 2019 18:04)

    # Link komentara

  32. @che ma sigurno kad god citam komentare vas hrvata svi imate milion nekretnina ,svaki dan ste u drugoj drzavi pa opet uspjevate da visite na ovom portalu po 50 x na dan, fenomenalno kako sve stignete, a opet obisli svet ta mrznja prema drugima posebno Srbima ostaje ,ti nisi iznimka - sta se tice ovog sta si napisao o Srbima ti znas a postoji mogucnost zatvaranje hr wiki zbog falsificiranja istorije -mozda bi vi mogli malo da vidite sta pisu Oxford ,Cmabridge i Yale jer ste neupitno u sukobu s svojo istorijom, oko svojatanja ste uvjerljivo najgori ,milion primera -zato i jesam napisao Maradona te pozdravlja pa ti vidi koliko si realan (nisi ali ne treba ni ocekivati nekog ko sanjari iznad svojh kapaciteta)
    (pozdravlja te maradona, 14. decembar 2019 18:02)

    # Link komentara

  33. Nije jedini slucaj gde drugi izvlace korist od srpskih gena. Ovo treba da bude opomena i lekcija. Da li cemo i dalje da zrtvujemo buducnost radi nekih mitova, teritorija, verovanja ili cemo da ulazemo u buducnost u kojoj srpska deca nece za tudjince raditi.
    (Gorila, 14. decembar 2019 16:54)

    Prestao sam da citam kod “srpskih” gena.
    (zoki, 14. decembar 2019 18:01)

    # Link komentara

  34. Kada su ga u Sloveniji napadali da je Srbin zato sto slavi pravoslavni Bozic i krsti se sa tri prsta, on je izjavio da je pravoslavni Slovenac. Tu se sva prica zavrsava...
    (bokelis, 14. decembar 2019 18:00)

    # Link komentara

  35. Krv i DNK se ne biraju. Moze on da se prikloni kome zeli, ali poreklo ostaje ono koje jeste. A sta ti imas protiv toga sto je Luka Srbin? Inace mene bas briga, samo reagujem na tu neistinu da mozes da "biras" poreklo.
    (Bojan, 14. decembar 2019 16:56)

    Opet brojite krvna zrnca! Shvatite vec jednom da krv i DNK nemaju nikakav trag da je neko srbin!!!!!!!
    (zoki, 14. decembar 2019 17:59)

    # Link komentara

  36. Ovo kao i s Teslom. "Srbi" kojih se setili Srbi da su "Srbi" tek kada su postali poznati u svetu. Pustite ljude da budu sta zele. Da su rodjeni u Srbiji tko zna kuda bi ih zivot odveo.
    (hm, 14. decembar 2019 17:58)

    # Link komentara

  37. @Мики

    A to me brkaj kako se neko oseca sa onim sta ti mislis da bi trebao da oseca.
    (nowave7, 14. decembar 2019 17:54)

    # Link komentara

  38. @che hahaha ma kkoliko ti sebe lazes , ne samo da ne trazite gene nego ih i izmisljate ,kao recimo Maradoni -zato sam i napisao jer vas je covek ladno spustio a ovo oko Srba pa vi ste pet puta gori, niste u stanju da se suocite s svojom proslosti, imate placene organizacije koje izmisljaju sve ,pa nedavno je izasao clanak o problemu vase vikiprdije, moli te postedi nas
    (stvarno licemerno, 14. decembar 2019 17:47)

    # Link komentara

  39. "Svi smo mi djeco Jugoslaveni.."
    (John McClane, 14. decembar 2019 17:45)

    # Link komentara

  40. Doncic Srbin kao i Dragic i mnogi drugi a ove izmisljenje ex yu kvazi nacije na aparatima.
    (samo Srbija i jedino SRB, 14. decembar 2019 17:42)

    # Link komentara

  41. Ako nije uzeo srpski pasos i dvojno drzavljanstvo zavrsena prica
    (ANALiticar, 14. decembar 2019 17:34)

    # Link komentara

  42. @Srba ti malo da se odlucis ,kad lazes drzi se jedne teze , a posto je Djokovic poreklom Srbin bolje da nisi napisao ni jedan od komentara
    (@hrva, 14. decembar 2019 17:30)

    # Link komentara

  43. Ako bas insistirate Doncic bi mogao biti samo Slovenac Jugoslovenskog porekla s obzirom da mu je otac rodjen u Jugoslaviji i skoro da je definicija 'Jugoslovena'
    (NS, 14. decembar 2019 17:28)

    # Link komentara

  44. Pozdravlja te maradona@ Malkovich je to sam izjavija i cak je posjetija to misto ali on je nebitan. Samo sam navea primjer. Vidis nacionalistima je najveci uspjeh sta su rodeni ka Hrvati i karolici ili Srbi i pravoslavci. Meni je uspjeh sta sam s svoje dvije ruke uspija stvorit par nekretnina u tri razlicite zemlje bez clanske iskaznice ili varanja ljudi. Srpski nacionalisti nemaju nikakvo pravo da drugim nacionalistima drze prodike jer jucer u clanku o makedonskom jeziku i bugarima najvise pluseva su dobili oni koji su tvrdili da je sve srpsko od Slovenije do Turske. Zapravo vi istocno rimsko carstvo smatrate da je vase i cak ste zastavu uzeli. Postoje 4 najjace skole a to su Oxford, Cambridge, Yale i Harvard. Vidi koji je tamo nastavni plan za povijest i sta ih profesori uce. Uostalom da nebi bilo da kritiziram samo Srbiju jer ni Hrvatska nije bolja ali bar ne tvrde gluposti tipa ovih koje sam gori napisa. Nit se zovemo nebeskim narodom, nit govorimo od hrvatske do Tokija i ne trazimo svakom poznatom coviku hrvatski gen
    (Che, 14. decembar 2019 17:17)

    # Link komentara

  45. Luka je cisti Srbin, sta vam nije jasno? Objasnio deda.
    (Artemije, 14. decembar 2019 17:15)

    # Link komentara

  46. I dolazimo do zakljucka da su Albanci najsportskija nacija... Djokovici porijeklom Albanci iz Miljesa (provjerite, vidjecete da je stvarno tako) i Doncici sa Kosova... "Tzv" Kosovo iznjedrilo velike igrace.
    (Srba, 14. decembar 2019 17:13)

    # Link komentara

  47. Živim u Sloveniji Srbin sam i znam šta pričam. Mali je rođen u Sloveniji odrastao je u Sloveniji i mama mu je Slovenka!
    Ali se svi grdno varate, koji kažete da nije Srbin i nema ništa sa Srbijom.
    Dečko je jednostavno pola pola!

    Stari mu je veliki Srbin to svi što žive u Sloveniji znaju! Kad su bile poplave u Srbiji i BIH, Sašo je radio kao crnac noč i dan izpred crkve skupljajući pomoć i sve potrebno.
    Mali je kršten u srbskoj pravoslavnoj crkvi a kum mu je Rašo Nesterović koji je tako reći glavni čovek u slovenačkom košarkaškom savezu! Inače teški srbin koji je crkvi donirao monogo para! Normalno je da je i zato izabrao Sloveniju jer su najbolji prijatelji od oca, glavni ljudi u savezu!
    Nema tu mnogo filozofije!
    Možda za Srbiju ne bi ni tako dobro igrao jer bi celo verme slušao prozivke tipa Slovenac, Janez, skijaš, Janša,Drnovšek, zmajček...
    A kojim slučajem da se je izgubo u NBA sad bi svi pljuvali po nemu kao što smo po Milićiću!
    (maki, 14. decembar 2019 17:13)

    # Link komentara

  48. hahahhahah... Hahahahha... Hajde s Doncicem pricajte na ovu temu. Ali Lukom. Ili ocem mu. A ne deda stricom iz nekog sela... Kad neko nijednim cinom ne istice svoje korjene, onda tu leba nema. Kako oni Austrijci i ostali gasterbajteri to rade?! I s ponosom pricaju o svom porijeklu... Kako Djokovici to rade? Jos se ozenio u CG... A Doncic nikad nigdje nije spomenuo svoje korjene!
    (Srba, 14. decembar 2019 17:12)

    # Link komentara

  49. Luka je Slovenac, ne smarajte.
    (mighty banana, 14. decembar 2019 14:16)

    Лука је србин, наравно. Не бркај пасош и државу у којој неко живи са етничком припадношћу и ДНК. Италијани у Америци и после десет генерација знају да су Италијани.
    (Мики, 14. decembar 2019 14:36)

    DNK? Pa jel tamo pise da si srbin? Geni neznaju za naciju Miki, samo da smo svi homo sapiensi tj. ljudi. Pojam nacije i nacionalnosti je relativno skoro i izmisljen. Budi siguran da su italijani rodjeni u Americi pre svega amerikanci.
    (Predrag Markovic, 14. decembar 2019 17:09)

    # Link komentara

  50. grgur: a jedno od vas dvojice zensko?
    (singrrr!, 14. decembar 2019 17:02)

    # Link komentara

  51. Da ammulti milioner barem bi kuću sredio ovom čoveku ,
    (Scotland, 14. decembar 2019 17:00)

    # Link komentara

  52. Cekaj on je ono sto vi odlucite a ne sta on izabere? Zanimljiv! On je momci Slovenac i to je to i nemate vi nista od svojatanja. Ali bas nista.
    (Delboj, 14. decembar 2019 16:29)
    Krv i DNK se ne biraju. Moze on da se prikloni kome zeli, ali poreklo ostaje ono koje jeste. A sta ti imas protiv toga sto je Luka Srbin? Inace mene bas briga, samo reagujem na tu neistinu da mozes da "biras" poreklo.
    (Bojan, 14. decembar 2019 16:56)

    # Link komentara

  53. Nije jedini slucaj gde drugi izvlace korist od srpskih gena. Ovo treba da bude opomena i lekcija. Da li cemo i dalje da zrtvujemo buducnost radi nekih mitova, teritorija, verovanja ili cemo da ulazemo u buducnost u kojoj srpska deca nece za tudjince raditi.
    (Gorila, 14. decembar 2019 16:54)

    # Link komentara

  54. Beli medzik, bice najbolji igrac svih vremena u nba.Cak ga ni divac nije hteo ?? a decko sa nasih prostora ??
    (roditelj, 14. decembar 2019 16:52)

    # Link komentara

  55. Drvo ima korene a covek sopstvenu pamet da izabere sta hoce.
    A od vas luzera i grebatora koji nista svoje u zivotu niste postigli, od vas bi i kaktus pobegao.
    (7 gotovan, 14. decembar 2019 16:46)

    # Link komentara

  56. svako ko ovde izgubi 2 min da napise komentar na ovu temu, pa i ja, je glup i dosadan...zasto je bitno ko je, sta je, odakle je, kao da ga zanima ovo nase piskaranje
    (ja ja, 14. decembar 2019 16:46)

    # Link komentara

  57. Doncic je Srbin rodjen u Sloveniji.Sta je sporno?
    (yugoslavia ali i srbija, 14. decembar 2019 16:44)

    # Link komentara

  58. Svuda ima dobrih i losih ljudi,kako na brdovitom Balkanu tako i sirom sveta.Svako ima pravo da voli sta hoce i da misli sta hoce.Ali brate mili kako ovi srbomrsci i ex Jugoslovenske nacije mogu da podnesu da su uspesni sportisti Srbi,bez obzira koliko imaju godina i gde su rodjeni.
    (Stara kuka, 14. decembar 2019 16:43)

    # Link komentara

  59. Isto ka Djoković.
    (mr.montenegro, 14. decembar 2019 14:42)

    Mirotic,Pekovic,Djokovic,Mandic,Prlainovic,Jelena Jankovic,Ana Ivanovic...svi Crnogorci a niko da zaigra za Crnu Goru.Ma kako samo to?
    (Stara kuka, 14. decembar 2019 16:40)

    # Link komentara

  60. @Che

    Malkovic nije Hrvat,vec Srbin iz CG poreklom.
    (pera kojot super genije, 14. decembar 2019 16:38)

    # Link komentara

  61. @jeste: Lukin otac nije bio izbrisan, ne lazi. Izbrisani su mogli biti iskljucivo oni, koji nisu rodjeni na teritoriji Slovenije. Izbrisano je bilo i oko 110 cistih Slovenaca, samo sto su bili rodjeni van RS. A Sasa Doncici je rodjen u SLO.
    (Slovenac, 14. decembar 2019 16:33)

    # Link komentara

  62. Kako god, ali kosarkaski gen i smek s ovih prostora je ocigledan. Ima nesto slicno Drazenu, nesto slicno Bodirogi ...
    (Demar Derosan, 14. decembar 2019 16:29)

    # Link komentara

  63. Lep članak da zapuši usta svima koji pričaju da je Slovenac.
    (Mare, 14. decembar 2019 16:11)

    Cekaj on je ono sto vi odlucite a ne sta on izabere? Zanimljiv! On je momci Slovenac i to je to i nemate vi nista od svojatanja. Ali bas nista.
    (Delboj, 14. decembar 2019 16:29)

    # Link komentara

  64. Nek je on živ i zdrav i neka bude najbolji.
    Moj otac je rođen u Češkoj iz srpsko-češke kombinacije, majka u južnoj Africi iz belgijsko-holandske. Ja u Belgiji, žena u hrvatskoj, a ćerka u Nemačkoj. Najviše se osećam Srbinom i pričamo kući uglavnom srpski. Gde je srce tu je i glava.
    (krvna zrnca, 14. decembar 2019 16:28)

    # Link komentara

  65. Evo javljam se sa krajnog severozapadnog ruba balkanskog poluostrva. Hvala komentatorima, baš ste mene i ekipu nasmejali do suza. Kakvi komentari. Prvo članak pa prilog sa ovim čikom a posle još komentari...hahaha.. Ne mogu više.
    (Puno hvala, 14. decembar 2019 16:26)

    # Link komentara

  66. Da li su svi Srbi pravoslavci? Moze li biti Srbin katilicke vjere?
    Etnos nije jednako nacija.
    Doncic je Slovenac. Rodjen i odrastao u Sloveniji.
    Koje je vjere, ti je njegova privatna stvar.
    (lolhaha, 14. decembar 2019 16:22)

    # Link komentara

  67. @Ne samo da je Luka rodjen u Sloveniji, nego je u Sloveniji rodjen i njegov otac. Decko sa Srbijom nema nista, realno.
    (DrMr, 14. decembar 2019 15:38)
    Realno, treba malo da staviš prst na čelo i promisliš šta govoriš. U tekstu fino piše da je Luka Dončić Slovenac koji ima srpske korena. Njegova porodica s očeve strane je sa Kosova. I kako sad nema ništa sa Srbijom, objasni nam 'leba ti?
    (Red, 14. decembar 2019 16:19)

    # Link komentara

  68. Jel mirotic spanac? Naravno da nije a opet je odabrao da igra za spaniju...
    (detlic, 14. decembar 2019 14:24)

    јасно, зато Миротић зна да је Србин, и зна коме да помогне.
    (мики, 14. decembar 2019 16:18)

    # Link komentara

  69. Ali mozda, proradi mu gen jednom, pobrinuti ce se i za to. Pozdrav svima iz SLO!
    (Slovenac, 14. decembar 2019 14:22)

    слажем се, Србине.
    (мики, 14. decembar 2019 16:17)

    # Link komentara

  70. Ne samo da je Luka rodjen u Sloveniji, nego je u Sloveniji rodjen i njegov otac. Decko sa Srbijom nema nista, realno.
    (DrMr, 14. decembar 2019 15:38)

    Ja sam rodjen u dablinu a otac u cirihu oboje smo srbi...
    (grgur, 14. decembar 2019 16:14)

    # Link komentara

  71. Lep članak da zapuši usta svima koji pričaju da je Slovenac.
    (Mare, 14. decembar 2019 16:11)

    # Link komentara

  72. Luka je momčina, ima šansu da zahvaljujući popularnosti košarke, nadmaši i Novaka! I ponos je svojih roditelja, Slovenije, a i mi Srbi treba da ga volimo i poštujemo! I nadam se da Slovenija neće imati još Dragića i Rendolfa, pa da nas dobijaju u finalima!
    (blagonakloni, 14. decembar 2019 16:07)

    # Link komentara

  73. PARTIZAN SAMPION
    (nebo, 14. decembar 2019 16:05)

    # Link komentara

  74. Luka Doncic je ono sto on kaze da jeste... Veliki respect za sve sto radi.
    (Milos Peric, 14. decembar 2019 16:00)

    # Link komentara

  75. Ne samo da je Luka rodjen u Sloveniji, nego je u Sloveniji rodjen i njegov otac. Decko sa Srbijom nema nista, realno.
    (DrMr, 14. decembar 2019 15:38)

    # Link komentara

  76. Samo sam naslov pročitao i pogledao broj komentara, ostalo nije bitno. Dovoljno je da se pogleda oko čega se vode polemike medju ljudima i bude ti jasno i kako se živi i gde je nivo svesti i ko je na vlasti itd itd...
    (Vladimir, 14. decembar 2019 15:36)

    # Link komentara

  77. luka je cist Srbin i tacka. Prihvatite to vise
    (aabb, 14. decembar 2019 15:35)

    # Link komentara

  78. Luka je fenomen. Pratim ga jos od evroglige i uvek se odusevljavam njegovim potezima. Znam da nikad nije uvredio Srbe i Srbiju iako je bilo uvreda sa druge strane. Volim ga skoro ko Jokica, Bogdana, Belog i sve ostale nase kosarkase. Treba uzivati u njegovim uspesima i smanjiti nezrela prepucavanja oko drzavljanstva jer je sve to nezrelo. Treba priznati da su mu Slovenija i njegova majka pruzili sve sto mu treba, a da Srbija nije na vreme reagovala i to mi je najvise zao. Ja ga smatram jednim od nas, a on ce se vec izjasniti kad sazri.
    (Dusan КМ, 14. decembar 2019 15:34)

    # Link komentara

  79. Kao neko ko je isto kao Luka pola-pola, slažem se sa larsom, živim u Sloveniji ali od malena za Slovence ja sam čefur, ali isto za Srbe ništa ne značim,moja familija u Srbiji mene ne smatra Srbinom i nije zvala već 20 godina.

    Licemerje jeste na svim stranama! Kad nisi čisti Srbin ili Slovenac niko te ne vidi, ako postaneš slavan onda svi žele tu slavu i počnu da te prisvajaju!

    Lukin otac je bio izbrisan, toliko ga volela Slovenija!
    Luka pripada sada sebi i svojoj karieri!

    Meni ne znači ništa da igra za reprezentaciju, ja želim da bude najbolji u NBA, znači u svetu i da svu svoju energiju posveti tom projektu!
    (jeste, 14. decembar 2019 15:29)

    # Link komentara

  80. Da isto kad ce Novak Djokovi , Jelena Jankovic , Ana Ivanovic , Nikola Mirotic , Milos Raoinic .... doci u Crnu Goru da posjete odakle su potekli i skete se Crne Gore ???
    (risko, 14. decembar 2019 14:45)

    pomirite se sa činjenicom da su Srbi ti koji godinama zive na prostoru balkana.
    (1244, 14. decembar 2019 15:16)

    # Link komentara

  81. kako god, luka je dobitna kombinacija.
    (singrrr!, 14. decembar 2019 15:13)

    # Link komentara

  82. A zasto bi Luka pomogao porodici koju verovatno nikada nije ni video,a cisto sumnjam da su se i oni interesovali za njega dok nije bio poznat.Decko ima srpske korene,ali mu je Slovenija pruzila sve u zivotu i njemu i njegovoj porodici,naravno da ce se izjasnjavati kao Slovenac.Decko zna srpski,voli Srbiju,voli Crvenu Zvezdu i slusa nasu muziku,od njega je to dovoljno.Isti slucaj imate i sa Aleksandrom Rakicem,koji je rodjen u Austriji i u ufc-u se bori pod austrijskom zastavom upravo zbog toga sto mu je ta drzava omogucila da danas bude jedan od najperspektivnijih ufc boraca.
    (insajder, 14. decembar 2019 15:13)

    # Link komentara

  83. Ne razumem i dalje svojakanje Luke. Stvarno ste dosadili sa tim. To sto ima srpske korene svaka cast, ali on se deklarise kao slovenac i postujmo to. Da nije ovako popularan niko se ne bi setio za njega.
    (Milos_SRB

    Ko svojata Luku? Jesi uopšte procitao vest? Doncicev deda stric priča o svojoj porodici. Kakvo je to svojatanje? Sta vam smeta u ovoj vesti? Hoćete da zabranite čoveku da priča o sopstvenoj porodici i unuku svoga brata?
    (analiticar_amater, 14. decembar 2019 15:13)

    # Link komentara

  84. Ja od svih nasih igraca najvise volim i navijam za Luku, a tek posle njega dolaze Bogdan, Joka i ostali.
    (Branka, 14. decembar 2019 15:11)

    # Link komentara

  85. Ne znam koji je vas problem. Jedan roditelj mu je iz Srbije, ne oba. Ima i Slovenacke korene. S obzirom na to da je tamo rodjen i da je tamo ziveo od dana rodjenja, da primarno govori slovenacki, da voli zemlju iz koje je, ne vidim razlog za svojatanje. Uostalom, to sto sam Srbin ne znaci da mi je stalo da se drugi tako deklarisu. Njegovo pravo, njegova stvar, njegova sloboda. Meni ni korist ni steta, sta ima da se mesam u tudju privatnost. Postoje mnogo pametnija i vaznija zivotna pitanja, posebno ako vec poredimo Srbiju i Sloveniju. Situacija je takoreci goruca.
    (Dex, 14. decembar 2019 15:11)

    # Link komentara

  86. Luka Dončić je CAR.
    Možda je Srbin al je sigurno vanzemaljac.
    Veliko je uživanje gledati kako igra.
    (SLOG, 14. decembar 2019 15:10)

    # Link komentara

  87. čime se mi bavimo ...jbn mediji
    (louiggi, 14. decembar 2019 15:03)

    # Link komentara

  88. "Pazi al se uzjogunile razne nacije iz okruzenja koje postoje 30 godina… Boli vas sama pomisao da se slucajno Doncic ne izjasni kao Srbin, nezavisno od toga sto nikada nece igrati za Srbiji, ne bi vi ni ovo prvo sto sam naveo preziveli. Vec sada ste na reanimaciji."

    Nek se izjasni kako hoče, ali ti si izgleda baš ovaj trenutak ispao iz carstva nebeskog o presvetli...
    Nego da te pitam, kako ti se sviđa srpska himna by Jenko i činjenica da smeš i umeš da pišeš na svom jeziku?
    (Kako to, 14. decembar 2019 14:56)

    # Link komentara

  89. @Jumko
    Ne mozes porediti relaciju Srb i CG i relaciju Srb i Slo. Sa Slovenijom imamo samo zajednicko juznoslovensko porijeklo, dok sa CG imamo nesredjena identitetska pitanja. Dakle kada kazem nesredjena mislim izmedju nas iz CG, ne mjesajuci Srbijance u tu pricu uopste. Mi izmedju sebe se ne slazemo dal smo Srbi ili nismo, da li treba da budemo dio jedne Srpske drzave kao sto su nam preci tezili 500 godina ili ne itd. Sto se tice Doncica on ima Srpske korjene ali je covjek Slovenac i treba ga ostaviti na miru. Jedino mi cudno zasto on, a jos cudnije zasto njegov otac ne pomogne porodicu na KosMetu, bliska su familija a vidi kako ovaj zivi nego nije to nase da guramo nos previse. Samo to i umijemo kao narod dobro da radimo
    (Nikola, 14. decembar 2019 14:54)

    # Link komentara

  90. @risko mislis kad posjete staru Hercegovinz ,deo gde su oduvek ziveli Srbi a i danas
    (nikakve veze nema niti jedan s CG, 14. decembar 2019 14:53)

    # Link komentara

  91. Svidjelo se to nekome ili ne Luka je veliki Srbin. Srbija treba da se ponosi njime.
    (Branka, 14. decembar 2019 14:52)

    # Link komentara

  92. @mr montenegro tako je, Djokovic je Srbin
    (a toliko ste ga svojatali,pa corak, ne ogu se koreni izmisljati, 14. decembar 2019 14:51)

    # Link komentara

  93. Luka je slovenac svi ga tako pretstavljaju niko ne spominje srbiju...prihvatimo istinu ljudi.
    (Marko, 14. decembar 2019 14:51)

    # Link komentara

  94. Luka Doncic je objasnio na EP ko je , sta je i kakav je.
    (Karaburac, 14. decembar 2019 14:49)

    # Link komentara

  95. Da isto kad ce Novak Djokovi , Jelena Jankovic , Ana Ivanovic , Nikola Mirotic , Milos Raoinic .... doci u Crnu Goru da posjete odakle su potekli i skete se Crne Gore ???
    (risko, 14. decembar 2019 14:45)

    # Link komentara

  96. @doktorgase Djokovic je Srbin koji je rodjen i odgajan u Srbiji vasu izmisljenju drzavicu nikad nije ni cuo
    (Srdjan davno objasnio, 14. decembar 2019 14:45)

    # Link komentara

  97. Novaku je mama hrvatica a sa tatine strane cronogorci. A on tvrdi da je srbin. Momak je ocigledno nesto shvatio. E kad to shvate i ljudi iz HR,BiH,CG,MKD,ovde ce nastati trajni mir. Do tad,uvek ce biti onih koji bi krvlju da operu svoj rodoslov i uvek ce biti budala sa nase strane koji se masakrima svete..
    (Covek iz Banata koji nije banacanin vec srbin., 14. decembar 2019 14:45)

    # Link komentara

  98. @che samo nas vi postedite pametovanja, najveci nacionalisti uvjerljivo ,vi ne samo da svojatate vec i svima izmisljate poreklo - kao recimo ti za Malkovica koji nema veze s Hr
    (pozdravlja te maradona, 14. decembar 2019 14:44)

    # Link komentara

  99. Isto ka Djoković.
    (mr.montenegro, 14. decembar 2019 14:42)

    # Link komentara

  100. Luka je Slovenac, ne smarajte.
    (mighty banana, 14. decembar 2019 14:16)

    Лука је србин, наравно. Не бркај пасош и државу у којој неко живи са етничком припадношћу и ДНК. Италијани у Америци и после десет генерација знају да су Италијани.
    (Мики, 14. decembar 2019 14:36)

    # Link komentara

  101. Pazi al se uzjogunile razne nacije iz okruzenja koje postoje 30 godina… Boli vas sama pomisao da se slucajno Doncic ne izjasni kao Srbin, nezavisno od toga sto nikada nece igrati za Srbiji, ne bi vi ni ovo prvo sto sam naveo preziveli. Vec sada ste na reanimaciji.
    (Ivan, 14. decembar 2019 14:33)

    # Link komentara

  102. Da li je Luka nekada negirao da je delimično Srbin ili rekao nešto što bi trebalo da vređa Srbe? Tako nešto mi nije poznato. Dečko igra za reprezentaciju svoje zemlje, one u kojoj je odrastao i za koju je vezan od detinjstva i to je ubedljivo najispravnije. Osim toga, oni koji tvrde da treba da igra za Srbiju uglavnom se pozivaju na seksističko shvatanje da se nacionalna pripadnost nasleđuje isključivo po očevoj liniji (pa čak i kada neko ima mnogo više bliskosti sa majkom), insistirati na tome u današnje vreme je besmisleno. Ja ga smatram jednim od naših i drago mi je da ga gledam kao i kada gledam Jokića, pri čemu imam potpuno razumevanje da je za njega Slovenija ipak ispred Srbije i smatram da tako i treba da bude. Pokušavali su da nagovore da igra za Španiju na šta nije pristao, može se reći da je ispravno postupio i u svojoj rodnoj zemlji postao je heroj. A istina je da našim odnosom prema sportistima i celokupnom toksičnom atmosferom koja se stvara oko sporta baš i ne zaslužujemo da za nas igraju oni koji imaju slabije veze sa Srbijom.
    (marko, 14. decembar 2019 14:32)

    # Link komentara

  103. Odrastao je tamo i sam sebe smatra Slovencem. Nije hteo da igra za Srbiju, njegova stvar, nema potrebe da se spinuje. Djokovici su se oduvek izjasnjavali kao Srbi, zao mi je za sve koji pokusavaju da uvek spinuju neke lake i jednostavne stvari.
    (ElHombre, 14. decembar 2019 14:30)

    # Link komentara

  104. Samo jedno znam?Da sam bogat i slavan nebi mi rodbina zivila u bijedi pokraj mojih miliona!!
    (posljednji pjesnik, 14. decembar 2019 14:29)

    # Link komentara

  105. Pa sto onda ne igra za nas? Covek je slovenac i tako se izjasnjava.
    (kriticar, 14. decembar 2019 13:31)

    Ne igra zato što je odabrao da igra za sloveniju, tamo je rodjen, otac se razveo od majke ona ga je odgajila i to je to. To je nebitno bitni su koreni i roditelji. Jel mirotic spanac? Naravno da nije a opet je odabrao da igra za spaniju...
    (detlic, 14. decembar 2019 14:24)

    # Link komentara

  106. Ljudi, ne sudite malog prebrzo. Kolko vas je pomagalo nekim deda-stricevima naprimer? Plus, Sasa i Mirjam su se razveli prilicno davno. Sasa je bio smeker pravi, lud, dominantan, smesan, lep zenama. Na to je i pala Mirjam, kao sto su mnoge Slovenke pale na Srbe, jer su generalno drukciji od Slovenaca po nekim faktorima. Ali, Sasa je voleo i da se malo previse zeza, a to Slovenke ne vole. Sve mora u kucu da udje, nema razbacivanja naokolo. I muz i pare i sve. Sasa je voleo da smekerise i kao kvalitetan petao malo previse da budi koke i van svog dvorista, sta ces. I bio je prilicno blesav. Posle utakmice, posebno ako je bio u drustvo sa Goranom JAgodnikom (igrao u SRB dosta), nije bio miran, ako s ene potuce sa par njih. To je sve kulminiralo u mrznju prema njemu. Plus par poteza losih finansijskih, i cao. Mama Slovenka je htela da zastiti svoje dete od loseg uticaja, sasvim normalno. I uspela je, mali je neverovatno dobro odgojen. Ne pravi skandale, ne ide sa koke na koku, skola super, treninzi besprekorno. Sasa se u medjuvremenu smirio bas, ali izgubila se prisnost zbog ludih godina. A mama kao mama, nikad nece verovati bivsem, koji ju je toliko puta "razocarao". Dajte vremenu vreme, da mali odraste, jer ako primecujete, jos uvek se ponasa kao da ima 16 godina, prilicno naivno za toliku zvezdu. Slicno Goranu Dragicu pomalo. On je u svom svetu, njemu je Srb i Kosmet 10 svetlosnih godina daleko. Ali mozda, proradi mu gen jednom, pobrinuti ce se i za to. Pozdrav svima iz SLO!
    (Slovenac, 14. decembar 2019 14:22)

    # Link komentara

  107. Isto kao Djokovic,koji je Crnogorac ,ali izabrao je Srbiju ,jer je tamo odrastao.
    (doktorgase, 14. decembar 2019 13:46)

    Djokovic je isto sa kosova kao i Dončić! A svi crnogorci su srbi to vam je objasnio Petar Petrović Njegoš...
    (detlic, 14. decembar 2019 14:21)

    # Link komentara

  108. @good
    Ja ipak mislim da je nama teze da prihvatimo da je on slovenac. Svako vidi drugacije ocigledno...
    (Liverpool Man, 14. decembar 2019 14:21)

    # Link komentara

  109. Luka je Slovenac, ne smarajte.
    (mighty banana, 14. decembar 2019 14:16)

    # Link komentara

  110. Luka je srbin, otac mu je srbin i nosi ime i srpsko prezime! Da se zove jurij i preziva zdovc ovako... Znam da je slovencima teško to da prihvate ali to je tako.
    (good, 14. decembar 2019 12:57)
    I Draženov otac je bio Srbin, prezime Petrović je jedno od najčuvenijih, a bio je veći Hrvat od Rađe i Kukoča zajedno. Takođe i Dario Šarić koji je Srbin i po ocu i po majci, ali sebe deklariše kao Hrvata.
    (Dejan, 14. decembar 2019 14:13)

    # Link komentara

  111. Ja sam Srbin, ali se tako ne osećam.

    Za Luku je dobro što je Slovenac.
    (Nicky boy, 14. decembar 2019 14:13)

    # Link komentara

  112. Moja zena je rodjena u Francuskoj, voli Francusku ali nema sanse da Francusku izabere pre Srbije.
    Tako su je odgojili roditelji.
    Tako ce biti odgajana i nasa deca, takodje rodjena u Francuskoj.
    To je sve stvar odgoja.
    Neko zaboravi ko jei odakle je cim predje granicu, neko scoje cuva i nosi svuda sa sobom.
    (MilanChe...Ge..., 14. decembar 2019 14:12)

    # Link komentara

  113. Pustite dečka na miru. Srbin, Slovenac, Amerikanac, kakve to ima veze?
    (m/m, 14. decembar 2019 14:10)

    # Link komentara

  114. Stvarno ste dosadili sa tim. To sto ima srpske korene svaka cast, ali on se deklarise kao slovenac i postujmo to. Da nije ovako popularan niko se ne bi setio za njega.
    (Milos_SRB, 14. decembar 2019 12:54)
    Da nije ovako popularan on bi u Slo bio čefur ili mozda i izbrisan da je rodjen koju godinu ranije. Decko je igracina tu nema dileme i svo ove svojatanje je normalno, setite se Djokovica i Tesle pa Hrvati i dan danas misle da Tesla ima neke veze sa njima. Kako god, decko je izabrao Sloveniju i ja tu ne vidim nikakv problem, i svaka cast Luki. Mogao je kao neki da izebere Spaniju, jer opet cinjenica da je u Spaniji naucio najvise sto se tice kosarke.
    Kao sto rekoh Luka igra za Slo i svaka cast, ali da, on je jednom polovinom Srbin i to je isto cinjenica
    (laRS, 14. decembar 2019 14:09)

    # Link komentara

  115. Luka vidi gde ti famolija živi. Nema veze jesi Slovenac ili Srbin, budi šta hićeš nema problema, ali ovi su ti ljudi familija, koreni.
    (Saša, 14. decembar 2019 14:05)

    # Link komentara

  116. @daxy svn a opet sve Srbi kao i Luka, sad samom sebi pokusaj da objasnis kako
    (kad se milenijalac pravi pametan, 14. decembar 2019 14:03)

    # Link komentara

  117. Njegova majka je Slovenka, rođen je u Sloveniji, njegov maternji jezik je slovenački, jedino mu otac Srbin. On je daleko više od pola Slovenac. Luka je Srbin od prilike toliko koliko Trampov sin Slovenac. Ja neznam šta vama nije jasno.
    (Sale, 14. decembar 2019 14:03)

    # Link komentara

  118. Moze mali da se izjasnjava kako hoce, ali krv nije voda. I nebi mu pala kruna sa glave da poseti te ljude nejad dole, ipak mu je to vrlo bliska familija i koreni.
    (Herbalajzer, 14. decembar 2019 14:02)

    # Link komentara

  119. Ludi Milojko sve objasnio.
    (Mali S, 14. decembar 2019 14:00)

    # Link komentara

  120. Covek je poreklom odatle a Slovenac je pravoslavne veroispovesti. Kao sto imate Srbe pravoslavce, muslimane i katolike, uz nacionalne manjine. Ili kao sto je vecina ljudi potekla odnekud a svi su u Beogradu, ili su njihovi roditelji iz obliznjeg sela ali su oni rodjeni Beogradjani i stide se svog porekla jer je seljacko, je**te.
    (zc, 14. decembar 2019 14:00)

    # Link komentara

  121. @daxy svn vrlo jednostavan odgovor na ovaj tvoj jako glupi komentar: zato sto je Srbin
    (jel sad jasno, 14. decembar 2019 13:54)

    # Link komentara

  122. Cime se vi bavite. Momak roden u Sloveniji i igra za Sloveniju. Da se on izjasnjava i osjeca ka Srbin onda bi bila druga prica. John Malkovich vuce korjene iz Dalmacije ka sta Pulisich iz Chelsea vuce korijene iz Hrvatske ali koga god pitate u svitu ko su i sta su svi ce rec Amerikanci jer se tako osjecaju i izjasnjavaju. Dok naprimjer Stipe Miocic iako je amer i dalje se osjeca i izjasnjava ka Hrvat. Ostavite se ovih gluposti jer danas vise nije bitna nacionalnost jer je cili svit izmisan i ljudima je samo bitno da dobro zive oni i njihova obitelj. Ostavite se pateticnog nacionalizma jer zivimo u 2020 godini a ne u 1800im kad je pocelo nacionalno budenje u cilom svitu. Ali nacionalisti i ovako zive u proslosti nebitno bili oni Hrvati, Srbi ili Bosanci. U nasim zemljama je i dalje bitno ko je sta nego sta je ostvarija u zivotu i kakav primjer salje po cilom svitu. Balkan srediste idiota, neznalica i zatupljenih ljudi
    (Che, 14. decembar 2019 13:54)

    # Link komentara

  123. Kako to da navija za Zvezdu a da se ne oseća Srbinom?Iz poštovanja prema državi koja mu je sve omogućila izjašnjava se kao Slovenac a on sam zna ko je i šta je.Koliko muslimana ponosno nosi grb Srbije.
    (điu,liu i sadriu, 14. decembar 2019 13:47)

    # Link komentara

  124. Isto kao Djokovic,koji je Crnogorac ,ali izabrao je Srbiju ,jer je tamo odrastao.
    (doktorgase, 14. decembar 2019 13:46)

    # Link komentara

  125. Pa sto onda ne igra za nas? Covek je slovenac i tako se izjasnjava.
    (kriticar, 14. decembar 2019 13:31)

    # Link komentara

  126. Neko je Novak Neko Luka!
    (King of Snake, 14. decembar 2019 13:27)

    # Link komentara

  127. "Luka je srbin, otac mu je srbin i nosi ime i srpsko prezime! Da se zove jurij i preziva zdovc ovako... Znam da je slovencima teško to da prihvate ali to je tako."

    Pa dobro bre, svaka čast majstore, sad kad si sebe uspeo da ubediš, ubedi još oko 7.500.000.000 (sedammiliardipetstomiliona) ostalih ljudi + jedan (Luka).
    (Svaka čast majstore, 14. decembar 2019 13:24)

    # Link komentara

  128. Igra za sloveniju
    (backo, 14. decembar 2019 13:19)

    # Link komentara

  129. Luka, ljube te deda i deda. Onaj slovenski i onaj iz Slovenije.
    (Da ne zaboravim, 14. decembar 2019 13:18)

    # Link komentara

  130. Ovakve vesti su dokaz koliko smo mali narod. U svakom smislu.
    (agent mahoun, 14. decembar 2019 13:15)

    # Link komentara

  131. Kada Hrvat oženi Srpkinju dete se krsti u katoličkoj crkvi i nema dileme da je Hrvat.Kada Srbin oženi Severinu ili Slovenku kao ovaj Dončić onda je dete opet katolik i opet je Hrvat ili Slovenac.
    (Što te biju ovi dobri ljudi?, 14. decembar 2019 13:09)

    # Link komentara

  132. Čovek je otišao u SAloveniju da bi mogao da živi jer u Srbiji to nije mogao, od vas patriJota. Unuk Luka je sada dotakao zvezde, a da mu je deda ostao u Srbiji Luka se nikada nebi ni rodio. Prema tome zaboravite na Srbe koje ste proterali, a sada bi da se kitite uspesima njihovih sinova i unuka!
    (Ludi Milojko, 14. decembar 2019 13:08)

    # Link komentara

  133. Kada ce Prlainovic i Mandic poceti igrati vaterpolo za Crnu Goru?
    (Jumko, 14. decembar 2019 12:41)

    Nikad. Oni znaju ko su i ne vide sebe u nekoj od izmišljenih država.
    (Mare, 14. decembar 2019 13:03)

    # Link komentara

  134. Jedinog strica ima koji zivi u teskoj bedi na KiM. A on uzima destine miliona. Dovoljno receno.
    (Dr, 14. decembar 2019 13:03)

    # Link komentara

  135. Srbin koji brani boje Slovenije.
    (sasho, 14. decembar 2019 12:59)

    # Link komentara

  136. Luka Srbine!
    (Branka, 14. decembar 2019 12:59)

    # Link komentara

  137. Luka je srbin, otac mu je srbin i nosi ime i srpsko prezime! Da se zove jurij i preziva zdovc ovako... Znam da je slovencima teško to da prihvate ali to je tako.
    (good, 14. decembar 2019 12:57)

    # Link komentara

  138. Otac Lukinog oca?! Molim?!
    (Don Serdjo, 14. decembar 2019 12:55)

    # Link komentara

  139. Ne razumem i dalje svojakanje Luke. Stvarno ste dosadili sa tim. To sto ima srpske korene svaka cast, ali on se deklarise kao slovenac i postujmo to. Da nije ovako popularan niko se ne bi setio za njega.
    (Milos_SRB, 14. decembar 2019 12:54)

    # Link komentara

  140. Državljanstvo Slovenije ili bilo koje druge države ne može i ne utiče na promenu nečije nacionalne pripadnosti koju je nasledio po roditeljskoj, pre svega očevoj liniji.
    Osim ukoliko neko smišljeno želi da odbaci tu svoju nacionalnu pripadnost i svest o njoj, zbog svojih ličnih osećanja ili roditeljskog vaspitanja. Dakle, radi se o svojevoljnoj odluci.

    Suprotnih pozitivnih primera u srpskoj naciji ima puno i širom sveta. Gde su naša deca rođena hiljadama kilometara daleko od Srbije, zahvaljujući pre svega svojim roditeljima, sačuvala svest o tome da su Srbi.

    Isto kao što i u Srbiji imamo Mađare, Rumune, Bugare, Bošnjake, Hrvate, Rusine.. ..
    Koji su rođeni u Srbiji, državljani su Srbije, ali nisu Srbi po nacionalnosti.
    To je toliko i sasvim normalno, logično, prihvatljivo i dobrodošlo.
    (Srbin, državljanin SAD, 14. decembar 2019 12:53)

    # Link komentara

  141. Bravo Srbine, svako prvo naredno koleno koje se rodi van Srbije, ne vidi ni svoju drzavu, ni svoju porodicu. Dončići su ukorenjeni samo na Kosovu, a rodjaci mu žive kao u doba Vizantije. Bravo momak
    (Borham, 14. decembar 2019 12:44)

    # Link komentara

  142. interes tj. budućnost je izgleda važnija od prošlosti tj korenja
    (seljadin, 14. decembar 2019 12:41)

    # Link komentara

  143. Kada ce Prlainovic i Mandic poceti igrati vaterpolo za Crnu Goru?
    (Jumko, 14. decembar 2019 12:41)

    # Link komentara

  144. Лука је Србин - тачка!
    Прекините са будалаштинама!
    (Црвена звезда 1913, 14. decembar 2019 12:32)

    # Link komentara

  145. Zašto je Luka dozvolio da mu deda ima ovaku nesređenu kuću?A prva rečenica ovog čoveka:”Meni je puno srce...”
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 14. decembar 2019 12:18)

    # Link komentara