1. Djecje medalje jesu mozda medalje, ali biti svjetski doprvak ipak izaziva veci respekt u svijetu. LP
    (Sinke, 12. decembar 2019 11:32) # Link komentara

    Doprvak je termin konstruisan kako bi utesio onoga ko je gubitnik, a vi to svakako jeste, Francuska se poigrala sa vama u finalu. Vas rezultat jeste vredan postovanja, no nemojte, vec po ustaljenom obicaju, precenjivati sebe i sopstvenu vaznost u nama. Crvena zvezda je prvak, a ne doprvak, Evrope i sveta u klupskom fudbalu, sto izaziva i te kakvo postovanje. Dodacu jos kako decije medalje nisu mozda, vec sigirno medalje, i svakako nisilu decije, jer pripadaju uzrastu do 20. godina, a ne 15. Mi slobodno mozemo reci da smo bili prvaci sveta u fudbalu, vi i dalje ne mozete. Cak ni u mladjim kategorijama, u niti jednoj od ozbiljnijih, profesionalnih, katrgorija. Vas uspeh je veliki, ozbiljamln, ali nas uspeh je ovekovecen titulama u reprezentativnoj i klupskoj istoriji.
    Srecno vam bilo i sto se mene tice sve najbolje, ker vam ke, stvarno, potrebno s obzirom na ponasanje......
    (Sasa, 12. decembar 2019 16:55)

    # Link komentara

  2. Djecje medalje jesu mozda medalje, ali biti svjetski doprvak ipak izaziva veci respekt u svijetu. LP
    (Sinke, 12. decembar 2019 11:32) # Link komentara

    Doprvak je termin konstruisan kako bi utesio onoga ko je gubitnik, a vi to svakako jeste, Francuska se poigrala sa vama u finalu. Vas rezultat jeste vredan postovanja, no nemojte, vec po ustaljenom obicaju, precenjivati sebe i sopstvenu vaznost u nama. Crvena zvezda je prvak, a ne doprvak, Evrope i sveta u klupskom fudbalu, sto izaziva i te kakvo postovanje.
    (Sasa, 12. decembar 2019 16:47)

    # Link komentara

  3. @Sinke a biti prvak Evrope i svwta (klupski) je jos vece dostignuce, titula a ne poraz u finalu
    (ne razumete, 12. decembar 2019 16:11)

    # Link komentara

  4. Milivojevic
    Djecje medalje jesu mozda medalje, ali biti svjetski doprvak ipak izaziva veci respekt u svijetu. LP
    (Sinke, 12. decembar 2019 11:32)

    # Link komentara

  5. Atalanta prva utakmica 0-4 protiv Dinama, druga 1-2 protiv Šahtara, treća 1-5 protiv City-ja, u četvrtoj gube 1-0 u poluvremenu, i na kraju su drugi i prolaze grupu. Za rubriku "vjerovali ili ne".
     (friúl, 12. decembar 2019 11:29)

    # Link komentara

  6. (Doskora, 12. decembar 2019 00:53)
    Ви у клупском фудбалу нисте ни близу вицешампиона било ког такмичења. Са друге стране, Звезда европски и светски шампион клупског фудбала.
     (Брат, 12. decembar 2019 10:31)

    # Link komentara

  7. @(Ivan Veljković, 11. decembar 2019 23:51)
    Stoji tvoj komentar da je City svijet za sebe ali grijesis u dvije stvari. Dinamo je itekako imao priliku proci grupu i bili su jako blizu. Da su uspjeli zadrzati 3-1 u Zg protiv Shakhtara prosli bi kao drugi. Znaci 4 min ih je dijelilo od osmine finala. Druga stvar, mada nebitna, ovo nije najaci sastav Dinama jer su nedostajala skoro cijela obrana tj. Peric, Theophile, Leovac
    (Alexxx, 12. decembar 2019 08:10)

    # Link komentara

  8. Ma te djecije medalje se ne broje. Tko to brate zna? YT je pun utakmica seniora, a ne ovo sto prate roditelji na stadionu i nitko vise.
    Jedan vas trener je to super opisao. Rekao je...Hrvatska radi na stvaranju igraca za seniore i ne opterecuju se trofejima, a mi idemo.po trofeje ali ne stvaramo igrace :)
    Slicno rade mnogi veliki klubovi aa mladim igracima. Uopce vise ne forsiraju rezultat, nego stvaranje igraca.
    Vi osvajajte svako prvenstvo te djecije trofeje, a mi cemo ove za odrasle :)
    (Kola, 11. decembar 2019 22:59)

    U stvari, mi jesmo osvojili svetsko za decu, a koliko je meni i ostatku sveta poznato vi nikad niste osvojili ni za decu ni za odrasle. Ta vaša izmišljena titula "doprvak" se u civilizovanom svetu zove drugo mesto i znači da i dalje ništa nisi osvojio koliko god želeo da se prikazes boljim. Lijep pozdrav!
    (Milivojević, 12. decembar 2019 08:01)

    # Link komentara

  9. Ivan Veljkovic
    Ja kao dinamovac kazem potpuno realni komentar. Sad se vidi zasto netko vrijedi 5 mil a zaato netko vrijedi 30 mil
    (Zalutali, 12. decembar 2019 07:27)

    # Link komentara

  10. Nisu Dinamo izbacili iz Europe ni Jesus ni Atalanta nego jedan od najglupljih poteza u utakmici koji se može napraviti, a to je kada je Theophile udario sakom u glavu Pyatova u 96. min pri rezultatu 3-2 za Dinamo :( Nisu bili dali gol niti su išta opasno napravili i mi im poklonili penal... Zbog toga smo ispali jer da je ostalo 3-2 Dinamo bi osigurao proljeće u Ligi Prvaka, a ovako ništa... ali svaki navijač Dinama je ponosan jer za razliku od prije gledali smo nadmetanje sa suparnicima, a ne samo popunjavanje prostora i branjenje 90 minuta... zivot ide dalje :)
    (crush, 12. decembar 2019 06:50)

    # Link komentara

  11. Dovoljno je bilo Gvardioli da ubaci par prvotimaca u kombinaciji sa rezervistima i da njegov moćni tim demolira Dinamo u sred Zagreba. Danas se Gabrijel Žezus poigravao sa najjačim sastavom Dinama i od šale im zabio jedan lagani het-trik. Jednostavno razlika u kvalitetu između Sitija i Dinama iz Zagreba je ogromna na strani Sitija što je Siti i potvrdio danas u Zagrebu naravno.
    (Ivan Veljković, 11. decembar 2019 23:51)

    Jel moguce da netko moze ovako nalagat u samo par recenica? Cijeli tjedan se pise da je Dinamu ozljedjeno pola momcadi, pogotovo obrana. Ti sve to preskocis i lazes bez imalo srama, kao da je Dinamo sa najjacim sastavom izgubio od polusastava iz Sitija, samo da ponizis vicesampione svijeta, dok tvoji nikad nisu vidjeli srbiju na EP? Prva tekma je bio 1:0 za Siti u punom sastavu vs najbolji sastav Dinama. I ostalo bi tako da Dinamo nije odlucio riskirat i probat dati gol, jer je gubio sa samo jednim golom, pa ne bi bilo golijade, niti stete ako prime jos jedan. To sve preskocis, i samo napises ono sto tebi pase. Eto upravo tako ste si pisali i povijest.
    Srecom, u danasnje vrijeme, internet sve pamti, i sve je dokazivo, mitomanija vise ne prolazi. Ali kako god...Dinamo ce zaradit vise od Zvezda jer ima bolji koeficijent :)
    (Momcina, 12. decembar 2019 00:59)

    # Link komentara

  12. I mene briga za Dinamo, ali ja i ne idem na hrvatske portale bas zato sto me ne interesuje. Zvezda je igrala isto takmicenje kao i Dinamo, ne znam onda kakve je to silne pare uzeo Dinamo vise od Zvezde, da nije zabelezio sest pobeda?
    (bata, 11. decembar 2019 23:55)

    Pa mozda bas zato ovi pre mene dobro govore da niste za fudbal kad ne znas osnove pored besplatnog interneta i jos dobivas pluseve. Jel realno da covjek dobije plus jer ne zna kako funkcionira natjecanje LS??? UEFA daje uz onih 15 miliona za ulazak u LS, jos bonus za koeficijent koji imas na temelju nastupa u LS. Za Dinamo je to dodatnih 7.7 miliona eura. Eto toliko o vasem poznavanju natjecanja u kojem se takmicite, a onda bi nama, vicesampionima docirali.
    Na internetu se jako lako provjeri da ste jedno pred vise od 10 godina poceli dolazit prvi na nase portale. Tu nema mitomanije. Sve je crno na bijelo. I dan danas ste tamo...ali na svakoj temi. Tako cemo i mi kod vas...
    (Doskora, 12. decembar 2019 00:53)

    # Link komentara

  13. koji dinamo?
    Kijev?
    jel ima još neki?
    moskovski je valjda ukinut.
    ili onaj iz Vinkovaca?
     (mutava pastorčad, 12. decembar 2019 00:34)

    # Link komentara

  14. Evo gledam i Zvezda ispala. Generalno me boli cosak za Zvezdu, niti se radujem niti placem ako ne prodju. Ali kako se radujete ispadanju Dinama, sad je vase ispadanje posebno slatko. Mi jesmo ispali, ali smo uzeli 30 milki eura i jos cemo barem toliko na Olmu :) a vi necete ni priblizno...zapravo, ono sto cemo mi zaradit, toliko je vas dug.
    (Znas kako, 11. decembar 2019 23:10)

    I mene briga za Dinamo, ali ja i ne idem na hrvatske portale bas zato sto me ne interesuje. Zvezda je igrala isto takmicenje kao i Dinamo, ne znam onda kakve je to silne pare uzeo Dinamo vise od Zvezde, da nije zabelezio sest pobeda?
    (bata, 11. decembar 2019 23:55)

    # Link komentara

  15. Današnje ispadanje Dinama iz Lige šampiona i uopšte kompletno ispadanje Zagrepčana iz Evrope jer su ostali i bez Lige Evrope nije iznenađenje ma koliko se činilo da je u jednom trenutku Dinamo imao šanse čak čak i za osminu finala Lige šampiona ali se na kraju danas ispostavilo da Dinamo nema taj kvalitet ni blizu za to. Jednostavno danas je Siti protutnjao Zagrebom sa kombinovanim timom i lagano pobedio Dinamo sa ubedljivih 4:1 u utakmici u kojoj mu rezultat apsolutno nije značio ništa. Dok je Dinamu značio sve i svja i opet ni blizu nije mogao da priđe kombinovanom sastavu Sitija danas. Dovoljno je bilo Gvardioli da ubaci par prvotimaca u kombinaciji sa rezervistima i da njegov moćni tim demolira Dinamo u sred Zagreba. Danas se Gabrijel Žezus poigravao sa najjačim sastavom Dinama i od šale im zabio jedan lagani het-trik. Jednostavno razlika u kvalitetu između Sitija i Dinama iz Zagreba je ogromna na strani Sitija što je Siti i potvrdio danas u Zagrebu naravno.
    (Ivan Veljković, 11. decembar 2019 23:51)

    # Link komentara

  16. Mi jesmo ispali, ali smo uzeli 30 milki eura i jos cemo barem toliko na Olmu :) a vi necete ni priblizno...zapravo, ono sto cemo mi zaradit, toliko je vas dug.
    (Znas kako, 11. decembar 2019 23:10)


    Vidim, dobili tolike pare od igraca, desetine miliona evra....i sta ste napravili?! Nista! Imate taj gubitnicki mentalitet. Za pocetak od tih silnih para napravite svoj stadion, Maksimir je u vlasnistvu ZG.
     (Toto-ko-tunjo-pijanceci sa Zanderom, 11. decembar 2019 23:39)

    # Link komentara

  17. Auh ala nas je Siti demolirao u sred Zagreba! Iskreno, očekivao sam veću borbu i zalaganje naših, naročito kada su iznenada poveli već u 10. minutu! Ali, ispostavilo se da smo time samo naljutili moćni Siti koji nas je potom jednostavno demolirao sa ubedljivih 4:1 i pokazao nam da nama nije mesto u Evropi na proleće! Apsolutno zasluženo ispadanje iz Evrope limitiranog tima Dinama!
    (Mikii, 11. decembar 2019 23:33)

    # Link komentara

  18. Braćo
    Jesi li ti dobro pa mi 20 godina nismo igrali na evropsko prvenstvo i šta da osvojimo nama je naučna fantastika otići na prvenstvo a da igraju osvajaju medalje i rade čuda to će hrvati njih za to biva.
    (Danilo, 11. decembar 2019 23:32)

    # Link komentara

  19. Zvezda izgubila od raspadnutog Olimpiakosa..Dinamo ove sezone ostavio daleko bolji utisak...zapravo ostavljaju ga zadnjih 30 godina, zato su po klupskom koeficijentu daleko ispred Zvezde.
    (Nikola, 11. decembar 2019 23:03)

    11 vezanih poraza u Ligi sampiona imao je Dinamo.
    (trt, 11. decembar 2019 23:27)

    # Link komentara

  20. Svi u Srbiji koji su pratili Dinamo koliko se moglo će se složiti da se muški borio u ovim utakmicama LŠ i 35000 ljudi je večeras na stadionu to pozdravili. Bravo Dinamo Zagreb dobar ste klub iduće godine bićete još jači.
    (Zoran Kg, 11. decembar 2019 23:17)

    # Link komentara

  21. @Propikl
    To mozda, ti... Ja nikada ne bih menjao Zvezdinu Evropsku titulu, za sto reprezentativnih drugih mesta.
    (m1k3, 11. decembar 2019 21:26)

    Vi ste jedino nesto i mogli da osvojite u zajednickoj drzavi, jer ste tamo mogli da uzimate najbolje iz drugih drzava. Koliko ste dobri sada kad imate svoju drzavu najbolje govori period iza 1992. Nista, pa 10 mjesta nista, pa opet nista. Osvojite nesto pod svojom zastavom, pa onda popujte.
    (Braco, 11. decembar 2019 22:26)

    pa za tu zajednicku drzavu su se Srbi i borili, susjedni genije, za razliku od vas i sad nam ti reci da li i sta smemo da pricamo o toj drzavi. necemo valjda vas da pitamo.
    (domobrani, gromobrani, branitelji..., 11. decembar 2019 23:15)

    # Link komentara

  22. Evo gledam i Zvezda ispala. Generalno me boli cosak za Zvezdu, niti se radujem niti placem ako ne prodju. Ali kako se radujete ispadanju Dinama, sad je vase ispadanje posebno slatko. Mi jesmo ispali, ali smo uzeli 30 milki eura i jos cemo barem toliko na Olmu :) a vi necete ni priblizno...zapravo, ono sto cemo mi zaradit, toliko je vas dug.
    (Znas kako, 11. decembar 2019 23:10)

    # Link komentara

  23. Црвена звезда 1913 


    HAHAHAHA mucena Zvezda kao sto sam i rekao. 26:5 u sutevima, 66:34 u posjedu, 9:2 u kornerima u korist Olympiacosa. Kao i u svim utakmicama trebali primiti 3 puta vise golova a i ovako su ih primili 20 u 6 utakmica a postigli samo 3.
    (drago, 11. decembar 2019 23:04)

    # Link komentara

  24. Zvezda izgubila od raspadnutog Olimpiakosa..Dinamo ove sezone ostavio daleko bolji utisak...zapravo ostavljaju ga zadnjih 30 godina, zato su po klupskom koeficijentu daleko ispred Zvezde.
    (Nikola, 11. decembar 2019 23:03)

    # Link komentara

  25. @braco omladinski prvaci Evrope i sveta toliko o tvojoj gluposti da ne proizvodimo i ne osvajamo -vi ste na redu
    (uzmite bar nesto, 11. decembar 2019 22:43)

    Ma te djecije medalje se ne broje. Tko to brate zna? YT je pun utakmica seniora, a ne ovo sto prate roditelji na stadionu i nitko vise.
    Jedan vas trener je to super opisao. Rekao je...Hrvatska radi na stvaranju igraca za seniore i ne opterecuju se trofejima, a mi idemo.po trofeje ali ne stvaramo igrace :)
    Slicno rade mnogi veliki klubovi aa mladim igracima. Uopce vise ne forsiraju rezultat, nego stvaranje igraca.
    Vi osvajajte svako prvenstvo te djecije trofeje, a mi cemo ove za odrasle :)
    (Kola, 11. decembar 2019 22:59)

    # Link komentara

  26. Поредите великана европског и светског фудбала београдску Црвену Звезду, са малим клубом из Загреба, званим Динамо???
    Шампиона Европе, клуб који је до санкција био на вечној листи УЕФА у 10 најбољих клубова Европе са маленим загребачким клубом који је ранга грчког ПАОК-а.
    Чињеница је да је тренутно Динамо на терену нешто јачи од Звезде али то ће бити случај још само ове и следеће године. Великан устаје из пепела, па чак и овако још не сасвим опорављен играће пролеће у Европи. Великан источне Европе, једини див!
    (Експерт, 11. decembar 2019 22:38)

    E sve si tačno rekao.
    (Braća malomorgen, 11. decembar 2019 22:58)

    # Link komentara

  27. @braco omladinski prvaci Evrope i sveta toliko o tvojoj gluposti da ne proizvodimo i ne osvajamo -vi ste na redu
    (uzmite bar nesto, 11. decembar 2019 22:43)

    # Link komentara

  28. @braco Zvezda u polufinalu LS 1992. mladi u19 prvaci Evrope 2013. i jos prvaci sveta u20 - mi jesmo nesta osvojili za razliku od vasa Zvezda je pojam za sve vas i uvek ce da bude
    (toliko o vama, 11. decembar 2019 22:39)

    # Link komentara

  29. Aj ovaj Dinamo bar ne igra bunker ko Zvezda...da je bilo malo više sreće i manje sudijskih krađa prošli bi grupu
    (Rade, 11. decembar 2019 22:39)

    # Link komentara

  30. Поредите великана европског и светског фудбала београдску Црвену Звезду, са малим клубом из Загреба, званим Динамо???
    Шампиона Европе, клуб који је до санкција био на вечној листи УЕФА у 10 најбољих клубова Европе са маленим загребачким клубом који је ранга грчког ПАОК-а.
    Чињеница је да је тренутно Динамо на терену нешто јачи од Звезде али то ће бити случај још само ове и следеће године. Великан устаје из пепела, па чак и овако још не сасвим опорављен играће пролеће у Европи. Великан источне Европе, једини див!
    (Експерт, 11. decembar 2019 22:38)

    # Link komentara

  31. @nani javlja se neko ko ima najvise stranaca u reprezentaciji i Srbin ih doveo do finala
    (cuti bre, 11. decembar 2019 22:35)

    # Link komentara

  32. @Nani mislis kao vi 6:0 protiv Spanjolske hahah a mi pravimo itekako igrace i osvajamo titule i u seniorima i juniorima (Zvezda 91 mladi 2015) koliko god to tebi tesko palo
    (bitno da se vi blamirate u "finalu", 11. decembar 2019 22:32)

    # Link komentara

  33. Pant.LA, oberin martel

    Srbiju svakako uvijek pobijedimo

    Црвена звезда 1913

    Zvezda je svakako mucena, i da prodje dalje. Ocajno losa ekipa. Viceprvaci svijeta nemaju komplekse od takvih.
    (drago, 11. decembar 2019 22:31)

    # Link komentara

  34. za bolje i nismo, imamo taj gubitnicki mentalitet.
     (lol, 11. decembar 2019 22:27)

    # Link komentara

  35. @Propikl 
    To mozda, ti... Ja nikada ne bih menjao Zvezdinu Evropsku titulu, za sto reprezentativnih drugih mesta.
    (m1k3, 11. decembar 2019 21:26) 

    Vi ste jedino nesto i mogli da osvojite u zajednickoj drzavi, jer ste tamo mogli da uzimate najbolje iz drugih drzava. Koliko ste dobri sada kad imate svoju drzavu najbolje govori period iza 1992. Nista, pa 10 mjesta nista, pa opet nista. Osvojite nesto pod svojom zastavom, pa onda popujte.
    (Braco, 11. decembar 2019 22:26)

    # Link komentara

  36. (Xnodeh, 11. decembar 2019 21:30)

    Dinamo je za Zvezdu Barcelona.
    (lol, 11. decembar 2019 21:49)

    Ej...kad napises onoliki komentar, opises sve do detalja....i onda klinac na to samo napise pet reci hahahaaaaa....nivo sestog razreda osnovne.
     (ja, 11. decembar 2019 22:25)

    # Link komentara

  37. Steta za Dinamo, i oni i Slavija su igrali hrabar moderan fudbal i nisu imali srece. Ali ipak IDEMO ATALANTAAA…AA , niko vise nije zasluzio ovo od njih !!!
    (SINE ROMA ATALANTA ZAVRSENO !!!, 11. decembar 2019 22:25)

    # Link komentara

  38. Možete praviti igrače još 50 godina, nikada nećete imati ekipu koja je klupski evropski i svetski prvak.
     (Spartacus, 11. decembar 2019 21:51)

    Mislis necemo kao rezimski klub moci kupovati najbolje igrace u Jugoslaviji pa slavit prva mjesta? Nego pogledaj tko vam je dao kljucne golove, sve nesrbi.
    Dovoljna su nama polufinala i finala SP-a...a vi osvajajte klupska prvenstva u LS...vidim dobro vam ide, sad kad imate svoju drzavu :) nit pravite igrace, nit prolazite grupe, niti se plasirate na velika natjecanja...osim kad odete pa gubite tenskim rezultatima.
    (Nani, 11. decembar 2019 22:20)

    # Link komentara

  39. ...smešno deluju naspram sitija, ništa bolji od naših.
    (IvaNavI, 11. decembar 2019 20:37)

    Zvezda je primila 6 i dala 0, gol razlika -6.
    Dinamo je primio 4 i dao 1, gol razlika -3.

    Bayern je protiv Zvezde imao 29 udaraca, Zvezda imala 3 (16-1 u okvir).
    City je protiv Dinama imao 13 udaraca, Dinamo imao 6 (7-2 u okvir).

    Nazalost, Dinamo duplo bolje od vasih.
    (Komsija, 11. decembar 2019 21:06)

    Pored 100 komentara, mahom provokacija ti nađeš mene da citiraš i to izdvojiš pola rečenice.
    Napisao sam da sam gledao samo drugo poluvreme, rezultat bio aktivnih 1:1. Igra jad i beda, bez volje, želje, truda da se bilo šta uradi.
    Nisam statističar pa da sedim sa olovkom u rukama i zapisujem šanse i šuteve. Niko nije lud pa da misli da je realno porediti naše timove sa top ekipama iz lige petice. Kritikovao sam prvenstveno pristup igri profesionalnih fudbalera, onih koji našu godišnju platu zarade za par dana. Mora da se trči i bori do poslednjeg minuta bez obzira na trenutni rezultat, za to su debelo plaćeni, to im je posao. Ja na poslu da sedim i zevam u plafon dobio bih otkaz. Kad tako budu shvatali fudbal možda i ne bude blamaža petardi i šestardi.
    (IvaNavI, 11. decembar 2019 22:19)

    # Link komentara

  40. Atalanta Calcio Romantika!!!
     (gianni comandini, 11. decembar 2019 22:16)

    # Link komentara

  41. (SV, 11. decembar 2019 21:17)
    Milan je prosao grupu 1994/95 sa 5 bodova (oduzeli su im 2 boda), kada je pobeda bila 2 boda. Od kada pobeda vredi 3 boda, timovi koji su sa najmanje bodova prosli grupu su: Zenit 2013/14 i Roma 2015/16 (6 bodova).
    (Vase ime*, 11. decembar 2019 22:15)

    # Link komentara

  42. "suština je da ne možete da podnesete da je bilo tko u regiji bolji od vas. pogotovo vas boli finale SP-a...zato odmah i skačete čim netko kaže da je dobar. Može dinamo još 50 godina ne dočekati proljeće, ali dinamo pravi igrače za najveće evropske klubove i finale SP-a..to Zvezda ne može
    (suki, 11. decembar 2019 21:32)"
    Ne, sustina je da ne mozete, niti cete ikada moci da podnesete onaj usati pehar na kom je vecno ugravirano Red Star. To boli vise nego ista, dali bi vi finale svetskog prvenstva za taj pehar, ne bi ni trepnuli. Samo vi nastavite da pravite igrace, ovaj pehar nikada! To boli i bolece vecno!
    (Miskec, 11. decembar 2019 22:15)

    # Link komentara

  43. "suština je da ne možete da podnesete da je bilo tko u regiji bolji od vas. pogotovo vas boli finale SP-a...zato odmah i skačete čim netko kaže da je dobar. Može dinamo još 50 godina ne dočekati proljeće, ali dinamo pravi igrače za najveće evropske klubove i finale SP-a..to Zvezda ne može
    (suki, 11. decembar 2019 21:32)"
    Ne, sustina je da ne mozete, niti cete ikada moci da podnesete onaj usati pehar na kom je vecno ugravirano Red Star. To boli vise nego ista, dali bi vi finale svetskog prvenstva za taj pehar, ne bi ni trepnuli. Samo vi nastavite da pravite igrace, ovaj pehar nikada! To boli i bolece vecno!
    (Miskec, 11. decembar 2019 22:13)

    # Link komentara

  44. @makroni niti ste bolji za cijeli svijet niti za nas ,vi ste samo mali kompleksasi, prvo osvojite nesto, znas li ti koliko zemalja ima bar 1 evropsku titulu, vi nemate nista
    (eto toliko ste mali, 11. decembar 2019 22:07)

    # Link komentara

  45. Najslabija grupa u LŠ. I ni tu nisu uspeli ni treći da budu.. Luzeraj retko viđeni.
    (Mile, 11. decembar 2019 22:06)

    # Link komentara

  46. Bedak je to da Hrvati nikada neće imati klupskog prvaka sveta u fudbalu! A voleli bi, a i ja šta bi sve voleo..!
     (Šaomi, 11. decembar 2019 22:05)

    # Link komentara

  47. Dinamo je za Zvezdu Barcelona.
    (lol, 11. decembar 2019 21:49)

    "Dokazao" veceras Golove Na Kilo Primamo
     (Xnodeh, 11. decembar 2019 22:04)

    # Link komentara

  48. Dinamo bi imao pobjedu, 4 remija i ssmo 1 poraz, uz gol razliku +2. 
    Mucena Zvezda 0 bodova, uz gol razliku -6.
    (drago, 11. decembar

    Остаје ти да дрхтиш и надаш се да "мучена Звезда" неће изборити реми иначе ће патња бити баш велика...
     (Црвена звезда 1913, 11. decembar 2019 21:59)

    # Link komentara

  49. Po meni je rezultat Viljareala iz 2005/06 najimpresivniji. Oni su dali samo 3 gola (i primili 1) i bili 1. u grupi D sa 10 bodova, a Man. Junajted je bio zadnji u toj grupi?!
    (Vase ime*, 11. decembar 2019 21:58)

    # Link komentara

  50. Kad bi se racunali bodovi sa poluvremena Dinsmo bi imao 7 bodova, Sahtar 5 a Atalanta 4.
    Dinamo bi imao pobjedu, 4 remija i ssmo 1 poraz, uz gol razliku +2.
    Mucena Zvezda 0 bodova, uz gol razliku -6.
    (drago, 11. decembar 2019 21:43)

    Ha,ha,ha... ovo mora da je Aco Petrović: bili smo bolji u tri četvrtine ali smo izgubili od Srbije.
    (oberin martel, 11. decembar 2019 21:53)

    # Link komentara

  51. @suki samo sto vi niste bolji od nas niti nikad bili ,osvojte nesto pa se javite
    (sustina vaseg kompoeksa, 11. decembar 2019 21:44)

    Naravno, za vas i vasu mitomaniju nismo, ali za cijeli svijet jesmo. Vi se ionako ne brojite dok se prvo ne kvalificirate na EP, niti vas se sta pita
    (Makroni, 11. decembar 2019 21:52)

    # Link komentara

  52. Po strani plitke i jeftine srbo,hrvatskih mrzitelja svega .Ali dinamo zaista igra lep i brz fudbal.Za naše balkanske pojmove .
     (glava, 11. decembar 2019 21:51)

    # Link komentara

  53. suština je da ne možete da podnesete da je bilo tko u regiji bolji od vas. pogotovo vas boli finale SP-a...zato odmah i skačete čim netko kaže da je dobar. Može dinamo još 50 godina ne dočekati proljeće, ali dinamo pravi igrače za najveće evropske klubove i finale SP-a..to Zvezda ne može
    (suki, 11. decembar 2019 21:32)



    Možete praviti igrače još 50 godina, nikada nećete imati ekipu koja je klupski evropski i svetski prvak.
     (Spartacus, 11. decembar 2019 21:51)

    # Link komentara

  54. Hrvatska ima 5 slovima pet igrača u nokaut fazi, a koliko ima Srbija?
    (lol, 11. decembar 2019 21:36)
    ima Jovića, evo još nedavno je zabio gol na treningu..mislim čak i dva, ispravite me ako griješim.
     (Ante, 11. decembar 2019 21:51)

    # Link komentara

  55. drago
    da nije bilo 3/4 pobedili bi srbiju ;)
     (Pant.LA, 11. decembar 2019 21:49)

    # Link komentara

  56. Gde su sad oni "domaci strucnjaci" koji su mi celu jesen lupali minuse kada sam pricao da mitomanske bajke iz zemlje glinenih golubova kako je "Dinamo pojam za Zvezdu,kako je to najbolji tim na Balkanu,kako je Olmo Mesi nad Mesijem,kako ce Dinamo ici daleko u Evropi ove sezone itd..." veze sa zivotom nemaju i da su Dinamo i Zvezda vrlo slicnog kvaliteta i da je jedina razlika u grupama. 
    Grupa sa Atalantom i Sahtjorom ne moze ni da se poredi sa grupom vanzemaljaca kakvi su Bajern i Totenhem.Pa naravno da u takvoj grupi Dinamo objektivno nije imao od koga da prima sestice.A primao je i te kako sestice i sedmice i petice kada je izvlacio Bajerne,Juventuse,Reale pa cak i skromne Lione i Sevilje proslih sezona.A evo ipak je na kraju i ove sezone od Sitija primio cetvorku,uz dosta srece izbegao peticu,a ne zaboravimo i da je u Engleskoj Siti se napromasivao sansi kao retko kad.I to ovakav poraz u Zagrebu u mesovitom sastavu Sitija,za razliku od Zvezda koja nije imala luksuz da u bilo kojoj utakmici Bajern ili Totenhem izadju u slabijem sastavu.Pa zamislite kako bi Dinamo u Zvezdinoj grupi prisao.Isto ako ne i gore. 
    Toliko su poleteli u svojim mitovima da su na kraju su ostali i bez LE.Tako to ide kad siris mitove na sajtovima svojih suseda kojima u sportu nisi ni do kolena.Ali ako oni sire mitove ovde,to i razumem,to im je "posao",tako provode zivot i lece komplekse,ali vi "Srbi" koji ste ih podrzavali u mitu,e vi ste posebna kategorija.Nikad se "Srbi" nece opametiti tu....
    (Xnodeh, 11. decembar 2019 21:30)

    Dinamo je za Zvezdu Barcelona.
     (lol, 11. decembar 2019 21:49)

    # Link komentara

  57. @Propikl 
    To mozda, ti... Ja nikada ne bih menjao Zvezdinu Evropsku titulu, za sto reprezentativnih drugih mesta.
    (m1k3, 11. decembar 2019 21:26) 

    Posteno, zato i ne mozete da se kvalificirate 25 godina na EP...a svjetsko vas sramote po grupama sa tenskim rezultatima
    (Deda, 11. decembar 2019 21:49)

    # Link komentara

  58. Dinamo pada u drugom dijelu. To je zbog slabog intenziteta domace lige.
    Kad bi se racunali bodovi sa poluvremena Dinsmo bi imao 7 bodova, Sahtar 5 a Atalanta 4.
    Dinamo bi imao pobjedu, 4 remija i ssmo 1 poraz, uz gol razliku +2.
    Mucena Zvezda 0 bodova, uz gol razliku -6.
    Modric, Rakitic, Vrsaljko, Pasalic, Perisic, Lovren i Kovacic, 7 Hrvata u nokaut fazi Lige Prvaka. Samo je Hrvat Pasalic mogao izbaciti Hrvate.
    (drago, 11. decembar 2019 21:49)

    # Link komentara

  59. Cestitam onom dijelu Srba kojem je ispadanje Dinama najveci fudbalski uspjeh 2019. Cestitke od srca.
    (Torcida Sarajevo, 11. decembar 2019 20:41)

    Rece stanovnik zemlje kojoj je najveci fudbalski uspeh 2019.godine srpski neuspeh.Cestitam Bosnjacima sjedecu odbojku,jedini "sport" koji se igra u njihovoj "drzavi".
    (Delije Banja Luka, 11. decembar 2019 21:48)

    # Link komentara

  60. Hrvatska ima 5 slovima pet igrača u nokaut fazi, a koliko ima Srbija?
    (lol, 11. decembar 2019 21:36)

    Pazi sada i ovo kada niste prošli sada je pitanje i koliko igrača ima Srbija u nokaut fazi. Pola vaših greje klupu. Rakitića nema u startnih jedanaest, Lovrena takodje
     (Zvezdaš, 11. decembar 2019 21:47)

    # Link komentara

  61. @suki samo sto vi niste bolji od nas niti nikad bili ,osvojte nesto pa se javite
    (sustina vaseg kompoeksa, 11. decembar 2019 21:44)

    # Link komentara

  62. Dinamo pada u drugom dijelu. To je zbog slabog intenziteta domace lige.
    Kad bi se racunali bodovi sa poluvremena Dinsmo bi imao 7 bodova, Sahtar 5 a Atalanta 4.
    Dinamo bi imao pobjedu, 4 remija i ssmo 1 poraz, uz gol razliku +2.
    Mucena Zvezda 0 bodova, uz gol razliku -6.
    (drago, 11. decembar 2019 21:43)

    # Link komentara

  63. Ajme meni kak smo mi netalentirana momčad. Zasluženo ćemo ispast, kad smo gubitnička mentaliteta
    (Xnodeh 11. decembar 2019 20:54)

    Hrvatska ima 5 slovima pet igrača u nokaut fazi, a koliko ima Srbija?
     (lol, 11. decembar 2019 21:36)

    # Link komentara

  64. Sustina je da nema bitne razlike izmedju Zvezde i Dinama kao sto se ovde predstavljalo da je Dinamo ne znam koliko bolji...
    (Ivan, 11. decembar 2019 20:50)

    suština je da ne možete da podnesete da je bilo tko u regiji bolji od vas. pogotovo vas boli finale SP-a...zato odmah i skačete čim netko kaže da je dobar. Može dinamo još 50 godina ne dočekati proljeće, ali dinamo pravi igrače za najveće evropske klubove i finale SP-a..to Zvezda ne može
    (suki, 11. decembar 2019 21:32)

    # Link komentara

  65. Dje vi prolećna Evropa Zagrepčani?
     (poznavalac ©®, 11. decembar 2019 21:31)

    # Link komentara

  66. Gde su sad oni "domaci strucnjaci" koji su mi celu jesen lupali minuse kada sam pricao da mitomanske bajke iz zemlje glinenih golubova kako je "Dinamo pojam za Zvezdu,kako je to najbolji tim na Balkanu,kako je Olmo Mesi nad Mesijem,kako ce Dinamo ici daleko u Evropi ove sezone itd..." veze sa zivotom nemaju i da su Dinamo i Zvezda vrlo slicnog kvaliteta i da je jedina razlika u grupama.
    Grupa sa Atalantom i Sahtjorom ne moze ni da se poredi sa grupom vanzemaljaca kakvi su Bajern i Totenhem.Pa naravno da u takvoj grupi Dinamo objektivno nije imao od koga da prima sestice.A primao je i te kako sestice i sedmice i petice kada je izvlacio Bajerne,Juventuse,Reale pa cak i skromne Lione i Sevilje proslih sezona.A evo ipak je na kraju i ove sezone od Sitija primio cetvorku,uz dosta srece izbegao peticu,a ne zaboravimo i da je u Engleskoj Siti se napromasivao sansi kao retko kad.I to ovakav poraz u Zagrebu u mesovitom sastavu Sitija,za razliku od Zvezda koja nije imala luksuz da u bilo kojoj utakmici Bajern ili Totenhem izadju u slabijem sastavu.Pa zamislite kako bi Dinamo u Zvezdinoj grupi prisao.Isto ako ne i gore.
    Toliko su poleteli u svojim mitovima da su na kraju su ostali i bez LE.Tako to ide kad siris mitove na sajtovima svojih suseda kojima u sportu nisi ni do kolena.Ali ako oni sire mitove ovde,to i razumem,to im je "posao",tako provode zivot i lece komplekse,ali vi "Srbi" koji ste ih podrzavali u mitu,e vi ste posebna kategorija.Nikad se "Srbi" nece opametiti tu....
    (Fudbaloman, 11. decembar 2019 21:30)

    # Link komentara

  67. Ja fino najavih prije nekoliko sedmica da će vrlo vjerovatno upravo ovo da se desi. U smislu budjenja Atalante koja je odlična ekipa.
    (Eto..., 11. decembar 2019 21:29)

    # Link komentara

  68. mi sad možemo ovde da čaramo i baramo koliko hoćemo. Ali Dinamo je zaradio cca 30 miliona ove godine od lige šampiona. 7,7 miliona je dobio na ime koeficijenata. Koliko je Zvezda dobila na ime koeficijenata ako je bolja?
    Još im sledi prodaja Olma za 30-40 miliona evra. To je 60-70 miliona ove godine. To je jedino što je bitno za male klubove jer im to daje mogućnost da opstanu koju godinu više, da kupe dobre mlade igrače, da ulažu u mladost i da stvore opet nove igrače koje će da prodaju.
    Dakle, liga šampiona ti nudi sramoćenje za velike pare i dobar život kluba.
    (deca, 11. decembar 2019 21:27)

    # Link komentara

  69. Ova utakmica dinama protiv Sitija koji igra sa 3-4 igraca iz prve postave je dokaz, koliko je cela prica oko dinama bila naduvana bez ikakvog pokrica. Oni su samo imali srece u zrebu da im dodju Sahtjor I Atalanta koji su klubovi daleko od bilo kakvog vrha evropskog fubala. Kada im je Mrkela rekao da ja lako igrati protiv Atalante, videli bi ih protiv Bajerna i Totenhema, oni su mu se smejali, covek je 100 posto u pravu. Sustina je da nema bitne razlike izmedju Zvezde i Dinama kao sto se ovde predstavljalo da je Dinamo ne znam koliko bolji...

    Vou vou stani malo...ima istine sto pricas, ali Dinamo igra bolje...neusporedivo...Dinamo je ispao zbog glave...Zvzeda je tu di je zbog bunkera...pa vi ste protiv Young Boysa u kvalifikacijama igrali bunker 175 minuta od 180...jedno je kad se ti otvoris i napadas pa primis 2 3 gola, a drugo je kad igras bunker 90 minuta i primis 3 komada
    (LukaOJ, 11. decembar 2019 21:26)

    # Link komentara

  70. @Propikl
    To mozda, ti... Ja nikada ne bih menjao Zvezdinu Evropsku titulu, za sto reprezentativnih drugih mesta.
    (m1k3, 11. decembar 2019 21:26)

    # Link komentara

  71. Onaj dan kad su prosuli vodstvo protiv Šahtjora/Šahtara od 3:1 u 88minuti,i završili s 3:3...rekao sam da tako nezrela ekipa ne zaslužuje daljnje natjecanje. Valjda će izvući neku pouku za sljedeću sezonu...ipak sveukupno gledajući zadnjih desetak godina Dinamo je znatno napredovao. Ali još uvijek je to manje više razina balkanskih liga.
    (Davor, 11. decembar 2019 21:25)

    # Link komentara

  72. Atalanta je imala samo 1 bod u prva 4 meca i na kraju je uspela da se plasira dalje. Tako nesto se zadnji put desilo Lokomotivi iz Moskve u sezoni 2002/03 (1 bod posle 4 meca i na kraju su sa 7 bodova prosli dalje).
    (Vase ime*, 11. decembar 2019 21:19)

    # Link komentara

  73. Dinamo sad moze da se posveti prvenstvu. ?
     (Realista, 11. decembar 2019 21:18)

    # Link komentara

  74. "Kakvo voskresenije Atalante i profe Gasperinija. 0 bodova iz prva tri kola, praktično izbačeni iz svih trka i onda ovo. Nestvarna družina."

    Ovo je bilo jasno da ce se dogoditi jos posle zavrsenog prethodnog kola. Inace, evo jedne informacije koju verovatno ni Aca informacija ne zna ili bi morao da trazi po netu, a ja to znam jer pratim Ligu sampiona od prve sezone, naravno i pre toga. Atalanta je tek druga ekipa koja je prosla grupu posle posle tri startna poraza. Sto se tice broja osvojenih bodova mislim da je bilo ekipa koje su dalje prolazile sa sedam bodova.
    (SV, 11. decembar 2019 21:17)

    # Link komentara

  75. Brate ti previse igras igrice.
    Umesto da ste se kvalifikovali zadnjih 25 godina na EP, vi niste
    (Moze pa ne moze, 11. decembar 2019 20:55)
    U pravu je covek. Mi bi sve na svetu dali I zvezdu I partizan samo da smo vicesampioni sveta. objasnili su nam komse sve u vezi fudbala. Ovako mozemo samo da im zavidimo...
    (Propikl, 11. decembar 2019 21:12)

    # Link komentara

  76. Iskrene čestitke Delijama i Zvezdašima i Grobarima i ostatku Srbu na velikom sportskom uspjehu u 2019. Pošto Zvezda danas gubi od Olympiakosa, a Partizan ne prolazi grupu EL, Dinamov choke je očito največi uspjeh za vas ove sezone
    (LukaOJ, 11. decembar 2019 21:11)

    # Link komentara

  77. ...smešno deluju naspram sitija, ništa bolji od naših.
    (IvaNavI, 11. decembar 2019 20:37)

    Zvezda je primila 6 i dala 0, gol razlika -6.
    Dinamo je primio 4 i dao 1, gol razlika -3.

    Bayern je protiv Zvezde imao 29 udaraca, Zvezda imala 3 (16-1 u okvir).
    City je protiv Dinama imao 13 udaraca, Dinamo imao 6 (7-2 u okvir).

    Nazalost, Dinamo duplo bolje od vasih.
    (Komsija, 11. decembar 2019 21:06)

    # Link komentara

  78. Pa vi jos primite 2 gola u nadoknadi, na svom terenu. Uvek me iznova fascinira seoski mentalitet nasih sportista. Cast malobrojnim izuzecima kao sto je Nolo iz Monaka.
     (Mikii, 11. decembar 2019 21:04)

    # Link komentara

  79. Krenuo novi ciklus od 50 godina bez proleća u Evropi..

    Kakav je to luzerski klub, nadrealno.
    (Zox, 11. decembar 2019 21:01)

    # Link komentara

  80. Kakvo voskresenije Atalante i profe Gasperinija. 0 bodova iz prva tri kola, praktično izbačeni iz svih trka i onda ovo. Nestvarna družina.

    Potez večeri uvođenje Malinovskog umesto Masijela, totalni presing i preuzmanje sredine i pogubljeni Šahtjor. Nakon gola, vraćanje trećeg štopera i stara smrtonosna čekalica za rutinu, 0:3.

    Čarolija traje, gori Bergamo!
     (jako i do samog kraja, 11. decembar 2019 20:59)

    # Link komentara

  81. Баш су Динамовци били горди након првог и другог кола. Како то обично бива, на крају умјесто првог или другог мјеста, завршили су на зачељу. У својој распаднутој групи (чак ни Сити ове сезоне није ни сјенка оног Ситија отприје двије или три године).
    (Владо Бања Лука, 11. decembar 2019 20:59)

    # Link komentara

  82. Sve je to sport.Pobede i porazi.
    (aca, 11. decembar 2019 20:57)

    # Link komentara

  83. Hahahahahaha !!!
     (Xnodex, 11. decembar 2019 20:57)

    # Link komentara

  84. Samo vi nastavite ovako lepo da igrate. Slucajni doprvaci i Dani Olmo, buducnost hrvatskog fudbala. 

    Umesto da ste Atalantu dobili 1:0, a dali jedan gol vise Sahtjoru u obe utakmice i odigrali mozda jos neku neresenu, sad biste bili u osmini finala. Cemu onih 4:0? 

    Poslednji u grupi pored tima iz zemlje u gradjanskom ratu, i doskorasnjeg treceligasa.
    (Poplava mozga, 11. decembar 2019 20:48)

    Brate ti previse igras igrice.
    Umesto da ste se kvalifikovali zadnjih 25 godina na EP, vi niste
    (Moze pa ne moze, 11. decembar 2019 20:55)

    # Link komentara

  85. do ovog kola dinamo je bio pred istorijskim uspehom tako neki kazu
    a sad izgubili i ispali
    bas mi je drago
     (Jamie Vardy, 11. decembar 2019 20:55)

    # Link komentara

  86. @kez ko ti kriv jel je možda Terzić kriv što ste vi ispali A što ćemo Oly ili Mi Ići dalje Sa 4 Verovatno Je zvezdina uprava kriva kao i uvek
     (CZV Fan, 11. decembar 2019 20:55)

    # Link komentara

  87. Reset
     (Krcun, 11. decembar 2019 20:54)

    # Link komentara

  88. Posle ove blamaze mladi španac iz Dinama sigurno vredi već 100 miliona:))
     (Markobg, 11. decembar 2019 20:54)

    # Link komentara

  89. A Olimpjakos će izbaciti zvezdu iz evrope
     (MiRa, 11. decembar 2019 20:54)

    # Link komentara

  90. Ajme meni kak smo mi netalentirana momčad. Zasluženo ćemo ispast, kad smo gubitnička mentaliteta
     (lol, 11. decembar 2019 20:54)

    # Link komentara

  91. Poluprazan stadion, losa igra i petarda Sitija u najavi.
    Bolje da im nisu dali taj rani gol.
    (Trotters Independent Traders, 11. decembar 2019 19:34)


    Promasi Sterling za petardu!

    Iz odnosa minusa i pluseva na prethodnom komentaru moze se izracunati procenat Hrvata koji imaju barem malo realan pogled na stvari. Cini mi se da je ispod 20%.
    (Trotters Independent Traders, 11. decembar 2019 20:53)

    # Link komentara

  92. Zao mi Fodena. Iskreno sam mislio da je jos 1 od prosecnih Engleza napumpan od strane njihovih medija ali gledajuci prvenstva u mladjim kategorijama i city(kada ga puste)shvatio sam da se radi o van-serijskom talentu. Sa kakvom lakocom igra,kakva tehnika,inteligencija,pregled igre,...Kazem zao mi ga sto sedi u cityju. Bolje da ode negde na pozajmicu ali mislim da ga cekaju za do godine da zameni Davida Silvu.

    Sportski pozdrav!
    (qxq, 11. decembar 2019 20:52)

    # Link komentara

  93. Kakav gol Olma, svaka čast...
    (Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja, 11. decembar 2019 20:51)

    # Link komentara

  94. Atalanta 0-3 BRAVO LA DEA,Forza calcio eh još Inter za 4/4 ali ONI SU INTER I NI 10x jači nekad nisu bili poudaniji nego sada...uvek isto...
    (gremlin, 11. decembar 2019 20:51)

    # Link komentara

  95. Bok Europooo, komšije! Hehehehe
    (Vlada Ostojić, 11. decembar 2019 20:50)

    # Link komentara

  96. Ova utakmica dinama protiv Sitija koji igra sa 3-4 igraca iz prve postave je dokaz, koliko je cela prica oko dinama bila naduvana bez ikakvog pokrica. Oni su samo imali srece u zrebu da im dodju Sahtjor I Atalanta koji su klubovi daleko od bilo kakvog vrha evropskog fubala. Kada im je Mrkela rekao da ja lako igrati protiv Atalante, videli bi ih protiv Bajerna i Totenhema, oni su mu se smejali, covek je 100 posto u pravu. Sustina je da nema bitne razlike izmedju Zvezde i Dinama kao sto se ovde predstavljalo da je Dinamo ne znam koliko bolji...
    (Ivan, 11. decembar 2019 20:50)

    # Link komentara

  97. Evo zašto tek sad uživam u nogometu kad gledam Hrvatsku reprezentaciju, pa i Dinamo, iako nemam baš malo godina.
    Ma zato jer napokon IGRAJU. Nije im bitno ko je s druge strane. Početak utakmice, važna utakmica, protivnik ne može teži, a naši par fora, petom dodavanje, napadi, gol iz voleja, prekrasna akcija.
    To je ono što navijač želi. Ne plaši se nikog. Napadaj. Daj sve od sebe.
    I zanimljivo, od kad tako igraju, porazi im se puno lakše praštaju.
    I puno više uspjeha imaju. Zbog nesretnih golova protiv Šahtjor kući možda ne prođu, ali sigurno nitko neće plakati zbog toga, jer znaju da će sljedeće godine biti još bolji, a Hrvatska reprezentacija dobija novu generaciju dostojno viceprvaka. Svaka čast dečki, i to kažem Hajdukovac. I Dinamu i HNSu.
    (Ante, 11. decembar 2019 19:33)


    Samo vi nastavite ovako lepo da igrate. Slucajni doprvaci i Dani Olmo, buducnost hrvatskog fudbala.

    Umesto da ste Atalantu dobili 1:0, a dali jedan gol vise Sahtjoru u obe utakmice i odigrali mozda jos neku neresenu, sad biste bili u osmini finala. Cemu onih 4:0?

    Poslednji u grupi pored tima iz zemlje u gradjanskom ratu, i doskorasnjeg treceligasa.
    (Poplava mozga, 11. decembar 2019 20:48)

    # Link komentara

  98. Dz, prvo pol lose, drugo naglo popustili...
     (dapace, 11. decembar 2019 20:47)

    # Link komentara

  99. koja ironija čoveče zvezda ili oly će igrati evropu sa 4bodova dok zagreb sa 5 doma ide...hahahahha
    (kez, 11. decembar 2019 20:30)
    Zašto je ironija? U Dinamovoj grupi je jedan super tim Man.s. a u Zvezdinoj dva super tima Bajern i Totenhem.
    Normalno je da u lakšoj tj. ujednačenijoj grupi osvojiš više bodova a to nema veze sa ostalim grupama.
     (Z.Dj., 11. decembar 2019 20:47)

    # Link komentara

  100. Toliko o "najboljem klubu Balkana". Jes' ono najbolji međ' razvaljenim Balkanom, moš misliti ludila od kluba. U grupi sa debitantom Atalantom i Šahtjorom sa 4 boda iz 3 kola ispadaš kao zadnji pacer. Luzerski klub, bio i ostao.

    Hajduk Split je za vas sila nebeska. Poljud i ta ekipa dole je za poštovanje, pandurima plavim nikada.
     (prijatelj nekih prijatelja, 11. decembar 2019 20:47)

    # Link komentara

  101. Evo ga Jovic starter kao glavni napadac sa jos dva Brazilca u napadu. Pa sta jos vise htjeti od zivota?
     (BOLE, 11. decembar 2019 20:46)

    # Link komentara

  102. Op op..zabi i Atalanta još jedan.
    A evo ga i Siti, 1:4.
    Ostajete doma..
    Napisao sam još pre prošlog kola da je to vrlo verovatno i dobio pregršt minusa jer komšije nisu poznate kao ljubitelji realnosti.
    Busanje, vređanje Zvezde kakva god da je, a znamo zašto, bez ikakve veze sa fudbalom, i onda se dešava ovo.
    U Siti nisam sumnjao, pogotovo posle poraza od UTD-a ali bravo za Atalantu.
     (remax, 11. decembar 2019 20:46)

    # Link komentara

  103. Bravo Atalanta bre! Boginja iz Bergama je nova zvezda na nebu Italijanskog fudbala! Serija A najjaca!
    (Mark, 11. decembar 2019 20:45)

    # Link komentara

  104. Ionako ispadaju i Zvezda i Dinamo. Dal sad ili u sl krugu. Dinamo ce makar stvoriti dva tri dobra igraca ovakvom igrom. Dok Zvezda...
    (Marko99, 11. decembar 2019 19:55)

    Dok Zvezda stvara prolaznost i Partizanu u kvalifikacije za LŠ.
    (Beograđanin, 11. decembar 2019 20:45)

    # Link komentara

  105. Advent u Zagrebu.
    (gemišt, 11. decembar 2019 20:44)

    # Link komentara

  106. Od 16 klubova koji će igrati u knock-out fazi Lige Šampiona,svih 16 dolaze iz 5 najjačih liga u Evropi(Španija,Engleska,Nemačka,Italija,Francuska),šta reći...
    (zemo, 11. decembar 2019 20:44)

    # Link komentara

  107. Ode Atalanta dalje sa 7 bodova i -5 gol razlikom, a ispade Ajaks sa 10 bodova i +6 gol razlikom.
     (Sina, 11. decembar 2019 20:43)

    # Link komentara

  108. Hahaha atalanta ide kao druga!!
    (mre, 11. decembar 2019 20:42)

    # Link komentara

  109. Cestitam onom dijelu Srba kojem je ispadanje Dinama najveci fudbalski uspjeh 2019. Cestitke od srca.
    (Torcida Sarajevo, 11. decembar 2019 20:41)

    # Link komentara

  110. Dinamo bi ladno vec bio u nokaut fazi samo da nije prokockao 3:1 u 92 minutu na svom terenu. Kad to uspijes da prokockas onda ni ne zasluzujes da igras nokaut fazu.
    (Srboje, 11. decembar 2019 20:36)
    Nije 3 gola već 4:1 hahahahah
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 11. decembar 2019 20:41)

    # Link komentara

  111. koja ironija čoveče zvezda ili oly će igrati evropu sa 4bodova dok zagreb sa 5 doma ide...hahahahha
    (kez, 11. decembar 2019 20:30)

    Pa kad su uvek za dom spremni...
     (...., 11. decembar 2019 20:41)

    # Link komentara

  112. Tipičan palanački mentalitet,imali su sve u jednom trenutku,sad nemaju ništa.Stadion ruglo,alo bre glavni grad države koja je u EU a njima duva promaja jer im tribine izgledaju kao da ih je zemljotres izmestio.Teren za gajenje krompira,u petercu močvara.Prosto Dinamo nema fudbalski dnk,genetika im sirotinjska što se tiče evropskih takmičenja.Pošto je trenutno 2-0 za Atalantu,dečki će imati priliku da večeras vide Zvezdu koja će izboriti proleće u Evropi iako je do sad jadno izgledala u odnosu na Dinamo.Genetika je čudo.
    (Tradicija je tradicija, 11. decembar 2019 20:41)

    # Link komentara

  113. Lakša trening utakmica Manchester sity-a...Razbiše ih,još se i poigravaju....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 11. decembar 2019 20:39)

    # Link komentara

  114. Haha! I na kraju četvrti u grupi, gde im je i mesto. A ložili se kao i uvek. Haha! Spuštanje na zemlju po ko zna koji put.
     (Werewolf, 11. decembar 2019 20:39)

    # Link komentara

  115. Dinamo kida,Dinamo odrao Atalantu,Dinamo ono,Dinamo ovo i Dinamo na kraju poslednji.
     (Tool Pneuma, 11. decembar 2019 20:38)

    # Link komentara

  116. Uključio sam se sa gledanjem u drugom poluvremenu, 80. minut trenutno.
    Šta gledati ovde, smešno deluju naspram sitija, ništa bolji od naših.
    Bezvoljno, bezidejno, bez žara, duela, ne grizu. Glatko gube a ne mogu ni pola da pređu, uz to Siti ko na lakšem treningu, dodaju se 5 minuta a ovi ne mogu loptu da pipnu. Da stvar bude još gora po Dinamo Atalanta vodi u gostima. Razlika između dva tima izražena svetlosnim godinama. Evo sad Atalanta duplirala prednost, tako da Dinamo ode ispod crte.
    (IvaNavI, 11. decembar 2019 20:37)

    # Link komentara

  117. Dinamo bi ladno vec bio u nokaut fazi samo da nije prokockao 3:1 u 92 minutu na svom terenu.

    Kad to uspijes da prokockas onda ni ne zasluzujes da igras nokaut fazu.
     (Srboje, 11. decembar 2019 20:36)

    # Link komentara

  118. Građani se poigravaju,jednog Sterlinga uvode u 70 minutu,drže loptu i urade po tridesetak dodavanja.Nije dovoljna samo želja protiv ovakvih ekipa.
     (MD, 11. decembar 2019 20:33)

    # Link komentara

  119. Meni se cini da su ovde najveci amateri ovi iz Sahtjora. Ajax-Sahtjor Copy-Paste
    (sakupljac minusa, 11. decembar 2019 20:33)

    # Link komentara

  120. koja ironija čoveče zvezda ili oly će igrati evropu sa 4bodova dok zagreb sa 5 doma ide...hahahahha
     (kez, 11. decembar 2019 20:30)

    # Link komentara

  121. kć@ Jesi li ti dobro? Opusti se malo!
    (charlie, 11. decembar 2019 20:29)

    # Link komentara

  122. Dje vi prolećna Evropa Zagrepčani?
     (poznavalac ©®, 11. decembar 2019 20:27)

    # Link komentara

  123. Aaaahahahaha !!! Komentator na Areni Sport je car! Kaže za kockasti trash “primali su i sedam komada na maksimiru od Liona, nije im strano”. Ma bravo majstore !!!
    (milto i korupcija, 11. decembar 2019 20:27)

    # Link komentara

  124. Izgleda da im je veceras Zezus Marija!
    (Radoslav, 11. decembar 2019 20:27)

    # Link komentara

  125. Potopili nas u par minuta. Šteta
    (CRORatnik, 11. decembar 2019 20:26)

    # Link komentara

  126. Zabi ga Žezus... opet ga zabi Žezus...Žezus ponovo zabija.
    Ajme.
    (pivljanin, 11. decembar 2019 20:25)

    # Link komentara

  127. "Ekipa sa Maksimira osluškivaće dešavanja i na meču u Harkovu, gde će navijati za Atalantu"...

    ... kako bi u slučaju pobede Atalante, Dinamo izvisio i za LE?
    (SrbEUin, 11. decembar 2019 20:21)

    # Link komentara

  128. Haha! Koji amateri ovi DZ.
     (Werewolf, 11. decembar 2019 20:12)

    # Link komentara

  129. Potpuno legitiman gol, ko je kriv ovima iz Dinama sto su stali umesto da igraju odbranu, tu je sudija da prekine igru. Evo opet Zesus mesa.
    (Hames Rodriges, 11. decembar 2019 20:07)

    # Link komentara

  130. @Trotters Independent Traders Hahahah, poluprazan stadion?! Prodano je vise od 30.000 karata... a i ti ispalis pa ostanes ziv!
    (Ricardo, 11. decembar 2019 20:06)

    # Link komentara

  131. Čuveni preposteni englezi igrač leži minut oni neće da izbace loptu i daju gol,top 5 najodvratnijih nacija na svetu.
    (Marin, 11. decembar 2019 19:43)

    Izvini, a jesu li dužni da je izbace.
     (Stari čačanin, 11. decembar 2019 20:04)

    # Link komentara

  132. Kockasti trash nek ispadne baš!
    (milto i korupcija, 11. decembar 2019 20:02)

    # Link komentara

  133. Dinamo je odlično igrao, ali ako večeras izgubi može da bide zadnji u grupi, kao i Slavija. Sa druge strane Zvezda koja je loše igrala, ako ne izgubi večeras prolazi u proleće u evropi. E sad ako se ovako dogodi što je realno, šta je bitno ko je kako igrao ili rezultar koji je postigla koja ekipa? Ja znam da je ovo drugo.
    (ave, 11. decembar 2019 18:36)

    Ionako ispadaju i Zvezda i Dinamo. Dal sad ili u sl krugu. Dinamo ce makar stvoriti dva tri dobra igraca ovakvom igrom. Dok Zvezda...
     (Marko99, 11. decembar 2019 19:55)

    # Link komentara

  134. Opet nece pa nece doci 3+ Atalanta,a cekam je za pare.
     (Paki, 11. decembar 2019 19:53)

    # Link komentara

  135. sladjan Kako je spustio Terzica na zemlju? Koga je to Dinamo pobedio? Atalantu? Dojucerasnjeg treceligasa? Zvezda je barem pobedila Olimpijakos. Dakle i dalje Zvezda>Dinamo (i u ovom veku).
    (Loki, 11. decembar 2019 19:50)

    # Link komentara

  136. @Mateo Jadnom, nemoćnom i agresivnom igrom niste ni zaslužili bolje. 2 igrača vam leže na zemlji, jednog je faulirao saigrač jer su obojica sa 2 noge startovali na igrača Sitija, a drugi je izgubio duel sa Žezusom. A onaj jadni Gojak kako je udario laktom namerno igrača Sitija je ogledalo vašeg jada. Vidi se ko su vam bili preci. Ako bog da dobićete barem još 2-3 gola u drugom poluvremenu, i još Atalanta da pobedi Šahtjor i da budete na dnu, gde zaslužujete.
     (, 11. decembar 2019 19:50)

    # Link komentara

  137. Siti mnogo bolji. Hrvati veze nemaju.
     (Reslista, 11. decembar 2019 19:49)

    # Link komentara

  138. Naravno zataskava se da je City zabio gol nakon teskog ne fair-playa.
    (drago, 11. decembar 2019 19:47)

    # Link komentara

  139. Bravo, City. Kakav DZ, nisu ni za LE.
     (Werewolf, 11. decembar 2019 19:47)

    # Link komentara

  140. Terzić skoro rece da bi voleo da igraju protiv Dinama!
    (Toni, 11. decembar 2019 19:46)

    # Link komentara

  141. Čuveni preposteni englezi igrač leži minut oni neće da izbace loptu i daju gol,top 5 najodvratnijih nacija na svetu.
     (Marin, 11. decembar 2019 19:43)

    # Link komentara

  142. Dva Dinamo a igrača leže na travnjaku, a Mančester na stavlja da igra, i daju gol.. Nesportski.
    To su dva igrača manje..
    (Mateo, 11. decembar 2019 19:39)

    # Link komentara

  143. Izjednačio je ali nije utišao!
     (abko, 11. decembar 2019 19:38)

    # Link komentara

  144. Poluprazan stadion, losa igra i petarda Sitija u najavi.
    Bolje da im nisu dali taj rani gol.
    (Trotters Independent Traders, 11. decembar 2019 19:34)

    # Link komentara

  145. Kad se samo setim Terzica koji je prizeljkivao Dinamo da bi dokazao da je Zvezda najbolja na Balkanu hahahaha
    Sad mi je bas zao sto nisu upali u istu grupu, jer fino je videti kada neko takve nadmene ljude poput Terzica spusti na zemlju
    (sladjan, 11. decembar 2019 19:34)

    # Link komentara

  146. Evo zašto tek sad uživam u nogometu kad gledam Hrvatsku reprezentaciju, pa i Dinamo, iako nemam baš malo godina.
    Ma zato jer napokon IGRAJU. Nije im bitno ko je s druge strane. Početak utakmice, važna utakmica, protivnik ne može teži, a naši par fora, petom dodavanje, napadi, gol iz voleja, prekrasna akcija.
    To je ono što navijač želi. Ne plaši se nikog. Napadaj. Daj sve od sebe.
    I zanimljivo, od kad tako igraju, porazi im se puno lakše praštaju.
    I puno više uspjeha imaju. Zbog nesretnih golova protiv Šahtjor kući možda ne prođu, ali sigurno nitko neće plakati zbog toga, jer znaju da će sljedeće godine biti još bolji, a Hrvatska reprezentacija dobija novu generaciju dostojno viceprvaka. Svaka čast dečki, i to kažem Hajdukovac. I Dinamu i HNSu.
    (Ante, 11. decembar 2019 19:33)

    # Link komentara

  147. Zvezda ima sta da vidi i nauci od Dinama! Steta je za Dinamo jer su vec dobivenu utakmicu protiv Sahtjora onako prosuli i izgubili 2 boda... Svakako zelim mnogo srece Dinamu, zasluzili su! Makar da udju u Ligu Uefe ako nista drugo!
    (Oliver, 11. decembar 2019 19:31)

    # Link komentara

  148. Haris
    Di gledas? :D
    (Pijani zlotvor, 11. decembar 2019 19:30)

    # Link komentara

  149. City došao sa drugim timom
     (Vini pu, 11. decembar 2019 19:29)

    # Link komentara

  150. Ideemo hrabro Dinamo. pozdrav iz Beograda!
     (Armadajj, 11. decembar 2019 19:28)

    # Link komentara

  151. Sad će da ih okrenu lagano
     (Zdravlje na prvom mestu., 11. decembar 2019 19:28)

    # Link komentara

  152. Komentator bi mogao malo "neprimetnije" da navija protiv Dinama :)
    (mk888, 11. decembar 2019 19:26)

    # Link komentara

  153. ovaj dinamo stvarno igra prelepo
     (bogi, 11. decembar 2019 19:25)

    # Link komentara

  154. U teoriji je moguce da Dinamo bude zadnji u grupi sa 6 bodova i gol razlikom 0+, a da Zvezda ode u ligu evrope sa 4 boda i gol razlikom -16.
     (Stefan, 11. decembar 2019 19:24)

    # Link komentara

  155. Dinamo vodi sasvim slucajno. Ni oni ne veruju.
     (Heroj, 11. decembar 2019 19:23)

    # Link komentara

  156. Dinamo mnogo mnogo bolji od Zvezde i Partizana. Cak i ako pobede Siti neko ce ovde napisati "ali Sitiju nisu trebali bodovi...". Takvi komentari nemaju veze s vezom jer igra se i za cast, a bilo kakva ekipa Sitija je na trzistu vrednije i od Dinama i od Zvezde zajedno! Pa nije ni Bajern morao da pobedi obe utakmice protiv Zvezde pa se Zvezda nije videla na terenu. A najzalosnije je to sto ni Bajern ni Totenhem nisu morali dadaju po 9-10 golova Zvezdi, pa opet Zvezda nije sacuvala obraz JER SU ZVEZDINI IGRACI IZGLEDALI BAS SLABI, UPLASENI I NEMOCNI... mnogo mnogo slabiji od Dinama!
    (djole, 11. decembar 2019 19:23)

    # Link komentara

  157. Ајмо дечки шалове у зрак Динамо првак!!!
    (Djordje, 11. decembar 2019 19:22)

    # Link komentara

  158. Vodi Dinamo, dobro se drže prvih 20 minuta. Dinamo baš raste iz sezone u sezonu. Uskoro bi im se mogla zalomiti sezona ko Ajaxu prošle godine. Isti stil igre igraju.
    (NN, 11. decembar 2019 19:19)

    # Link komentara

  159. Ma Dinamo je za sviju u regionu Barcelona, Dinamo igra odlično i zaslužili su da prođu skupinu
    (Ivan Livno CRO, 11. decembar 2019 19:16)

    # Link komentara

  160. Lep gol
    (Zoran Koneski, 11. decembar 2019 19:13)

    # Link komentara

  161. Komentator umalo zaplaka.
     (HARIS, 11. decembar 2019 19:07)

    # Link komentara

  162. Dinamo je odlično igrao, ali ako večeras izgubi može da bide zadnji u grupi, kao i Slavija. Sa druge strane Zvezda koja je loše igrala, ako ne izgubi večeras prolazi u proleće u evropi. E sad ako se ovako dogodi što je realno, šta je bitno ko je kako igrao ili rezultar koji je postigla koja ekipa? Ja znam da je ovo drugo.
    (ave, 11. decembar 2019 18:36)ja bih voleo da dinamo prodje a zvezda ispadne
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 11. decembar 2019 18:54)

    # Link komentara

  163. Sretno Dinamo moj.
    (CRORatnik, 11. decembar 2019 18:53)

    # Link komentara

  164. Veoma losa situacija za Dinamo, ovi igraci Sitija ce zeleti da se nametnu Gvardioli za prvu postavu. Slicno kao Barselona sinoc protiv Intera.
    Atalanata podize formu, ipak je Serija A jaca od ukrajinske lige.
    (Raspevani hemoroid, 11. decembar 2019 18:42)

    # Link komentara

  165. Dinamo je odlično igrao, ali ako večeras izgubi može da bide zadnji u grupi, kao i Slavija. Sa druge strane Zvezda koja je loše igrala, ako ne izgubi večeras prolazi u proleće u evropi. E sad ako se ovako dogodi što je realno, šta je bitno ko je kako igrao ili rezultar koji je postigla koja ekipa? Ja znam da je ovo drugo.
    (ave, 11. decembar 2019 18:36)

    # Link komentara

  166. Plavi, plaviii !!! AJMO DZ! Do tri boda bre, pozdrav !
    (Rankoo, 11. decembar 2019 18:30)

    # Link komentara