1. Svi ovi koji ma je centralna tema ko je G.O.A.T. su, bez sumnje, goats.
    (Mario Marengo, 19. avgust 2019 17:27)

    # Link komentara

  2. @ bojler: "Taktizira Nole, neka i treba da se odmori za USO jer slamovi se broje, u mastersima je vec odavno neprikosnoven". Cim izgubi, svi odmah znaju da je to "taktiziranje ili priprema za naredni grend slem, treba da se odmara, ovaj turnir je nebitan..." i slicni izgovori. Kakvo odmaranje, od tri meca? A "neprikosnoven" je toliko da Nadal ima dva mastersa vise. Stvarno neprikosnoven. (;
    (Milica, 19. avgust 2019 06:55)

    # Link komentara

  3. @'nako
    Hvala Vam na prosvjetljenju. Tek kad sam pročitala Vaš komentar, shvatila sam tužnu i poražavajuću istinu - da onaj kome nije sklona američka publika, nije dostojan ničije pažnje ni podrške (Vaš očigledno ne).
    Federera ću i dalje zvati gospodin Savršeni (posprdno,kako Vi kažete). Imam pravo na svoje mišljenje o njemu,koje se, zamislite samo te drskosti, ne slaže s Vašim.
    (Milena, 18. avgust 2019 20:37)

    # Link komentara

  4. @Milena,da si kojim slučajem pročitala Federerovu izjavu ,kojeg ti sa podsmjehom tituliraš "gospodin Savršeni",nakon duela sa Rubljovim, ne bi napisala si ove bezvezarije.Imam dosta godina i rijetko sam bila u prilici da vidim da američka publika navija za ruske sportiste i obrnuto ,a to što je juče američka publika navijala za Medveda pokazala je po kko zna koji put da joj Đoković nije omiljeni teniser iako se on tokom svoje dosadašnje karijere na sve moguće načine trudio da joj je sopadne.
    ('nako, 18. avgust 2019 19:33)

    # Link komentara

  5. Raja pod se trese...
    Za pocetak, nemam/o problema sa poznavanjem i postovanjem pravila sopstvenog jezika.
    Slobodno iznosim/o svoje, racionalno i precizno formulisano misljenie u komentarima koji tome i sluze.
    I nemam/o potrebu udovoljavanja tudjim frustracijama- da vidimo sta si ti postigao i sl.
    Zato nastavljam/o sa zivljenjem sopstvenog zivota, a vi Novakovog.
     (zemlja gruva, 18. avgust 2019 19:15)

    # Link komentara

  6. @colo, a koji je problem sa muzejom, pa Rafica ga ima već godinama kod svoje kuće pa se, gle čuda, još nije penzionisao, samo je tebi Nole problem izgleda i sve što on uradi ili ne. Opusti se malo, manje će da boli....
     (star, 18. avgust 2019 18:11)

    # Link komentara

  7. Jeste, u Kini na selu gde rade za šaku pirinča i 5$ mesečno redovno gledaju Đokovića na televiziji. Naravno, kada imaju struje. I ne samo to, nego su i za vreme Vimbldona zbog vremenske razlike ustajali noću da ga gledaju. I kada je podigao trofej, onda su se Kinezi te noći izgrlili i izljubili i povikali "Braćo, ne moramo saditi pirinač, hajde da spavamo do podneva i slavimo, Nole je pobedio!".
    (Colo, 18. avgust 2019 14:19


    Auuu decko pa ti prespavao bar 50 godina.Ma nek si ti nama ziv i zdrav.
    (koma loma, 18. avgust 2019 18:02)

    # Link komentara

  8. Neka nole uzme USO i AO na početku godine, pa taman Nadal i da uzme sve masterse do kraja ove i da mu "skine" prvo mesto. A neće sigurno to da bude toliko lako, jednom je kiksnuo sa Marijem, teško da će opet isto da se desi. Posle AO eto opet prilike za napredak, u Americi na mastersima brani malo bodova, ima Dubai ako ga se zaželi, na šljaci takođe ima prostora... a, setimo se, Rafa brani sve sama finala (Federer ga dobijao).
    Samo neka je ruka u redu, porazi su sastavni deo igre i biće ih još!
    (Runzo Objektivni, 18. avgust 2019 17:54)

    # Link komentara

  9. @ pitanje, zemlja gruva, dure, Colo, dejo, neki veliki dr, Kiza, hm...
    A sada da nabrojte svoje uspehe, postignuća, pobede, recimo u poslednjih godinu dana. Nole je najbolji teniser i sportista ove planete, a ko ste i šta ste vi, nesrećna boranijo? Tužni ste u pokušaju da na tudj račun budete duhoviti, naročito Colo, posebno ono sa crveno belim pločicama...ma, kao kada krava priča latinski.
    (raja, 18. avgust 2019 17:54)

    # Link komentara

  10. @antidebil
    Anti u imenu je antiprotivno (kako je govorio jedan lik u nekoj staroj TV seriji (vjerovatno prije antudebilovog rođenja ).
    Za razlikmu od nekog tamo gospodina Savršenog, Novak Đoković uvijek prizna da ga je protivnik pobjedio jer je. bio bolji. Nebrojeno puta smo vidjeli da aplaudira protivniku na dobrom potezu.

    Za nekog ko je napisao da je publika mahom navijala za Novaka- nema mjesta čuđenju, a ni oduševljenju. Pa protivnik mu je bio Rus, a publika su Amerikanci.

    PS-nisam gledala meč,jer sam znala da će izgubiti(a i kasno je ). Uvijek to znam za sve, samo ne kladim se nikad, a pogotovo ne bih imala duše kladiti se protiv svojih.
    (Milena, 18. avgust 2019 17:53)

    # Link komentara

  11. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Branko Nemačka, 18. avgust 2019 13:33)

    Baki lako je tebi u Nemackoj da se pravis pametan. Pobegao tamo i glumis mi patriotu, majstore ako si vec otisao onda cuti, isto kao i ovaj u Monaku sto je. Ja sam ostao ovde da zivim, radim i stvaram porodicu, tako da mogu da kazem da smo zaslepljen narod totalno i da nam treba kompletan restart.
    (neki veliki dr, 18. avgust 2019 17:52)

    # Link komentara

  12. @zemlja gruva, bogami opasno tebi gruva u glavi sa neverovatnim epskim konstrukcijama, zaverama, nipodštavanjima, neverovatnim zapletima i td. Ma nek ide život kad je tebi lepo kad opljuneš iz sve snage i lude glave s glupostima pod izgovorom ispravnosti, tačnosti i otvaranja očiju ovom priglupom i neobrazovanom narodu koji živi od vesti o Novaku i koji ga (u jbt.) nije prozreo i umesto da slavi lekare i astronaute oni slave prebacivača loptice, još da si ubacio Teslu sumnjivog porekla, ful projekat. Uvek se nasmejem na tvoje ambiciozne nebuloze jer me ta količina ludila iza tvojih očiju i mešanja svega i svačega u ... nešto, razveseli.
     (pod se trese, 18. avgust 2019 17:51)

    # Link komentara

  13. Sve možeš da objaviš, jedino se strogo kontroliše kad podsetim da su Federera u Novakovim godinama zvali deda.
    (Isailo, 18. avgust 2019 17:46)

    # Link komentara

  14. @pitanje, jedno pitanje za tebe: koji te kompleksi teraju da 7 puta pošalješ jedan te isti post(to što je neopevano glup i lažan nije upitno uopšte)? Koja je tvoja muka i kompleks, ozbiljno?Molio bih odgovor.
     (pitanjce, 18. avgust 2019 17:42)

    # Link komentara

  15. Medvedev ga je taktički nadmudrio a Novak nije imao rešenje za to. Tu je njegov štab kriv jer nije imao plan kako vraćati jak drugi servis.
     (Bbb, 18. avgust 2019 17:39)

    # Link komentara

  16. znaci kad nolo spasi 2 mec lopte protiv najboljeg igraca ikada to je znanje a kad izgubi od nekog medvedeva ili kirjosa onda nije imao srece i sam je sebe pobedio?
     (x, 18. avgust 2019 17:37)

    # Link komentara

  17. Sta ocekujete? Da Nole stalno pobedjuje! Komentari su smesni. Bravo Nole, idemoooooo....... po jos koji GS.
    (NIA, 18. avgust 2019 17:36)

    # Link komentara

  18. Smešno je to što će Gofan počistiti ovog "indijanca" 6:2, 6:3 !? Novak jednostavno ne ume da igra s ovakvim "prakljašima" !
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Boris Banovi

    Kako mozes reci da je Medvedev prakljas? Ili nisi gledao mec ili neces
    da vidis. Decko je bio egal u polju a bolji servis je prevagnuo. Prakljasi
    ne prave brejk.
    (Cvrle, 18. avgust 2019 17:33)

    # Link komentara

  19. @pitanje, hvala na pitanju, spavali smo odlično a to što si napisao je notorna laž i glupost jer da si gledao meč video bi kako je reditelj baš insistirao na Novakovim navijačima kojih je bilo mnogo tj. većina što se i moglo čuti ako imaš uši.
     (odgovor, 18. avgust 2019 16:47)

    # Link komentara

  20. @(pitanje, 18. avgust 2019 16:06)

    A čiji si ti?
    (Puna zemlja izdajnika, 18. avgust 2019 16:43)

    # Link komentara

  21. I sledi nastavak serije: ne trazim izgovore, ne nije lakat, za par meseci opet promesam karte u boksu, onda opet iz pocetka veganske terapije za bogate, ali ne bas pismene, pa na kraju ipak probam sa manje egzoticnim, ali strucnim lekarima, petnaestominutnu efikasnu terapiju koju sam zbog neceg odlagao vise od godinu dana...i pre brda minusa, optuzbi za nacionalnu izdaju i sl., sta od ovoga nije bilo?
    Neodgovorno prema svom talentu, sportu i gledaocima. Potpuno je nevazno sto je izgubio mec, karakter je vazan.
     (zemlja gruva, 18. avgust 2019 16:36)

    # Link komentara

  22. @ pitanje
    Pa poznato je da publika uvek navija za slabijeg.
    (rale, 18. avgust 2019 16:31)

    # Link komentara

  23. Nole, nanosiš nam bol!
    (Ahtung, 18. avgust 2019 15:04)

    Dok svira Rock'n'Roll!!
    (Pjesnik, 18. avgust 2019 16:30)

    # Link komentara

  24. Nole, nanosiš nam bol!
    (Ahtung, 18. avgust 2019 15:04)

    Dok svira Rock'n'Roll!!
    (Pjesnik, 18. avgust 2019 16:29)

    # Link komentara

  25. @Maštarije,kladionice su prognozirale da će Novak lako pobjediti u Sinsinatiju ,pa šta bi!
    (klađa -laža, 18. avgust 2019 16:23)

    # Link komentara

  26. I znači opet Nole sam sebe pobedio? A prvi set je bio čista umetnost jel.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (y, 18. avgust 2019 14:59)

    Pa pobedio je sebe na razultatu 1:1 u drugom setu, gem 3, dve lagane lopte su mu završile u mreži. Tad je imao i brejk šansu. u 5 gemu je bilo 0:30, nakon čega odservirao Medvedev 4 asa, 2 na drugi servis. Čista i debela sreća, u 6 gemu, Novak je servirao bilo je 0:30, pa 30:30 pa Novak igra nerezonski drop šot koji mu ostaje na mreži i na drugi servis Medvedev iz bekenda pogađa viner na liniju, i uzima brejk.

    Kockao se čovek i dobio meč, to se dešava jednom u 5 godina.
    (nek mu je sa srećom, 18. avgust 2019 16:21)

    # Link komentara

  27. Bitni su GS-ovi i rasturanje dzemperka. Ostalo su nijanse...
    (Rokercina, 18. avgust 2019 16:20)

    # Link komentara

  28. @Maštarije,kladionice su prognozirale da će Novak lako pobjediti u Sinsinatiju ,pa šta bi!
    (klađa -laža, 18. avgust 2019 16:18)

    # Link komentara

  29. @Maštarije,kladionice su prognozirale da će Novak lako pobjediti u Sinsinatiju ,pa šta bi!
    (klađa -laža, 18. avgust 2019 16:18)

    # Link komentara

  30. Ipak je Novak bio zatecen ubistvenim servisima Medvedeva. Malocas sam ga cuo na radiju: Dok sam se ja opasuljio,pretrpeo sam brejk u trecem setu !
     (Georgijus, 18. avgust 2019 16:17)

    # Link komentara

  31. Da li su Novak i njegovi navijači mogli spavatine samo zbog Novakovog poraza,već i zbog činjenice da je u velikoj većina publika navijala za Medvedeva.
    (pitanje, 18. avgust 2019 16:06)

    # Link komentara

  32. Da li su Novak i njegovi navijači mogli spavatine samo zbog Novakovog poraza,već i zbog činjenice da je u velikoj većina publika navijala za Medvedeva.
    (pitanje, 18. avgust 2019 16:06)

    # Link komentara

  33. Da li su Novak i njegovi navijači mogli spavatine samo zbog Novakovog poraza,već i zbog činjenice da je u velikoj većina publika navijala za Medvedeva.
    (pitanje, 18. avgust 2019 16:06)

    # Link komentara

  34. Da li su Novak i njegovi navijači mogli spavatine samo zbog Novakovog poraza,već i zbog činjenice da je u velikoj većina publika navijala za Medvedeva.
    (pitanje, 18. avgust 2019 16:05)

    # Link komentara

  35. Da li su Novak i njegovi navijači mogli spavatine samo zbog Novakovog poraza,već i zbog činjenice da je u velikoj većina publika navijala za Medvedeva.
    (pitanje, 18. avgust 2019 16:05)

    # Link komentara

  36. Kirijos je ovog Medvedeva osasavio pre par nedelja...
    (Hrkljus, 18. avgust 2019 16:04)

    # Link komentara

  37. (milutin)
    Voleo bih da tako bude,ali je Kveri mnogo stariji od Medvedeva.Naravno da kao i ti navijam za Novaka,ali isto tako mislim da Medvedev ima sve predispozicije da ove ubitacne servise razvije u svoje "tajno oruzje".Na Novakom je timu da se ovo dobro analizira.
     (Georgijus, 18. avgust 2019 15:59)

    # Link komentara

  38. Može onakav servis upaliti u jednom meču, ali u drugih petnaest ili više neće. 
    Isti scenario je priredio Novaku i Querry na Wimbledone kad je Nole izgubio br.1. 
    I eto sad, što ne ponovi opet? Neki dan sa Novakom igrao u Sinsi, sertvis nije radio, i kako se Querry proveo? Potučen do stopala! 
    Jedan je Novak!

    Upalio je servis i pre par meseci, podseti se. Losa ti je teorija.
     (Losmi, 18. avgust 2019 15:31)

    # Link komentara

  39. Gde sam pročitao reč lakat? Svuda se pominje lakat, ne misliš valjda da će ljudi sada ispisivati medicinske nazive anatomije ruke na latinskom? Ne znaju svi šta je laktoza?
    (Lakat ili laktoza, 18. avgust 2019 15:26)

    # Link komentara

  40. Nole, nanosiš nam bol!
     (Ahtung, 18. avgust 2019 15:04)

    # Link komentara

  41. Servis je presudio, ja nisam nikada ovakve servise video, po četri u gemu, bilo da su prvi ili drugi servisi. Ludačka sreća. 
    Đoković je svojim greškama izgubio svoje servise
    (bez brige, 18. avgust 2019 14:29)

    I znači opet Nole sam sebe pobedio? A prvi set je bio čista umetnost jel.
     (y, 18. avgust 2019 14:59)

    # Link komentara

  42. Znao sam, ali znao sam da ce dati ovakvu izjavu ako ga bude boleo lakat. U fazonu "ma sve je super sa rukom, on je bio bolji, necu da pricam NISTA da ne ispadne posle da trazim izgovore". Ocigledno ima o necemu da se prica, necemu sto ga muci vezano sa laktom. Da ga stvarno ne boli nista ne bi sigurno rekao "Ne bih ni da pričam o tome". Rekao bi nema o cemu da se prica i da je bio samo neki privremeni zamor i stavio bi tacku na tu temu. Ovako je ostavio otvoreno pitanje i neizvesnost, sto ipak znaci i sumnju da bolovi postoje. Ko ume da cita izmedju redova, cak i da nije gledao prethodni mec protiv Puija, shvatio je iz ove izjave da Novakov lakat nije u perfektnom stanju.
    (Jovan, 18. avgust 2019 14:59)

    # Link komentara

  43. Jednostavno Novak nezainteresovan i prebacio u nižu brzinu,nije više toliko mlad i odigrao par jačih treninga pre US-open,treba sačuvati snagu za slemove
    (simpo, 18. avgust 2019 13:54)

    Ovde si jedino jednostavan(prost) ti. Vidim da mec nisi ni gledao jer ako je tebi ovo prebacivanje u nizu brzinu mora da se mnogo ne razumes u sport.
    (Hi hihi, 18. avgust 2019 14:55)

    # Link komentara

  44. Smešno je to što će Gofan počistiti ovog "indijanca" 6:2, 6:3 !? Novak jednostavno ne ume da igra s ovakvim "prakljašima" !
     (Boris Banović, 18. avgust 2019 14:54)

    # Link komentara

  45. Znači Novak pobeđuje. Dobro da si nam rekao, da se ne cimam do Njujorka. Tebra, a kakva je kvota bila za Sinsinati? I da li se kvota drži, s obzirom da imamo povredu lakta i "pranje" putem mladog Rusa?
    (Maštarije, 18. avgust 2019 13:41)

    A gde si ti procitao ili cuo id Novaka da je lakat u pitanju.Covek reka da je osetio zatezanje.A sta moze da zateze? Samo misic ili tetiva
     (NY, 18. avgust 2019 14:45)

    # Link komentara

  46. Može onakav servis upaliti u jednom meču, ali u drugih petnaest ili više neće.
    Isti scenario je priredio Novaku i Querry na Wimbledone kad je Nole izgubio br.1.
    I eto sad, što ne ponovi opet? Neki dan sa Novakom igrao u Sinsi, sertvis nije radio, i kako se Querry proveo? Potučen do stopala!
    Jedan je Novak!
    (milutin, 18. avgust 2019 14:44)

    # Link komentara

  47. Čitam ove negativne o zlurade komentare na račun najuspešnijeg srpskog sportiste svih vremena, pa se pitam šta su autori tih komentara do sada uradili u svojom životima? Dobili tri puta iz keca u dvojku? Đoković ima PORODICU, titule, novac, braću, roditelje, prijatelje, osmeh na licu, veru u Boga. A Vi?
    (Radoje, 18. avgust 2019 14:44)

    # Link komentara

  48. Može onakav servis upaliti u jednom meču, ali u drugih petnaest ili više neće.
    Isti scenario je priredio Novaku i Querry na Wimbledone kad je Nole izgubio br.1.
    I eto sad, što ne ponovi opet? Neki dan sa Novakom igrao u Sinsi, sertvis nije radio, i kako se Querry proveo? Potučen do stopala!
    Jedan je Novak!
    (milutin, 18. avgust 2019 14:43)

    # Link komentara

  49. I Barcelona izgubila prvo kolo, Rodzer izgubio i nije smak sveta
    Sta bi vi hteli da Nivak do kraja karijere ne izgubi ni jedan mec da ga vi ne bi pljuvali.A onda ovi isti koji ga sada pljuju kada posigne trofej ga dizu u nebesa.E to smo mi Srbi.Da ne upotrebim ruzniju rec
     (Ciciban, 18. avgust 2019 14:42)

    # Link komentara

  50. Misli Nole na Fedbotove pa nekad izgubi ali na GS ih opet pocera u misje rupe. Kaze ovaj jedan cim dodje mladji i jaci eto problema, p da dobija svaki mec koji igra onda bi tenis prestao da postoji. Na USO opet stara prica, ispada rano Federer čiča
    (sta ucini andreje rubljove, 18. avgust 2019 14:42)

    # Link komentara

  51. Kad je Vajda s njim vadi se iz teskih situacija tokom meca,kad ga nema ne vadi se!
    (satelit, 18. avgust 2019 14:37)

    # Link komentara

  52. Medvedev je bio agresivan, napadački, bez odugovlačenja, brz kod pripreme i serviranju, verovao u sebe, jenom rečju bio je bolji i zasluženo pobedio
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MiRa, 18. avgust 2019 12:22)

    Servis je presudio, ja nisam nikada ovakve servise video, po četri u gemu, bilo da su prvi ili drugi servisi. Ludačka sreća.
    Đoković je svojim greškama izgubio svoje servise
    (bez brige, 18. avgust 2019 14:29)

    # Link komentara

  53. nije dobro da se " palimo " na Novaka posto on igra kako hoce i kakva mu je računica...
    Mi , koji gledamo mozemo samo da primetimo kada se stvarno trudi a kada igra samk da bi zavrsio meč..
    Pare , sponzori sve to utiče da Novak ima svoju računicu...
    A mi , nemojmo se stresirati...ni on se za nas uopste ne stresira.
     (dano, 18. avgust 2019 14:28)

    # Link komentara

  54. dure

    Jeste, u Kini na selu gde rade za šaku pirinča i 5$ mesečno redovno gledaju Đokovića na televiziji. Naravno, kada imaju struje. I ne samo to, nego su i za vreme Vimbldona zbog vremenske razlike ustajali noću da ga gledaju. I kada je podigao trofej, onda su se Kinezi te noći izgrlili i izljubili i povikali "Braćo, ne moramo saditi pirinač, hajde da spavamo do podneva i slavimo, Nole je pobedio!".
    (Colo, 18. avgust 2019 14:19)

    # Link komentara

  55. Svaka čast Medvedevu, ali mislim da ovo neće moći baš često da ponovi. Naročito ne na GS. Jednostavno nije bilo razlike izmedju prvog i drugog servisa Medvedeva. Rizikovao je i to mu se isplatilo. Bez obzira, mislim da će Novak osvojiti USO. Tada će se ovo zaboraviti.
    (Tom Waits, 18. avgust 2019 14:17)

    # Link komentara

  56. cim naidje na malo jaceg i mladjeg odmah ima problema.
    (dejo, 18. avgust 2019 10:54)

    Zar kod tebe nije tako?
    (Harry, 18. avgust 2019 14:07)

    # Link komentara

  57. Eeee znači lakat je kriv za poraz? Ma rekao bi on umor ali se u zadnjem momentu setio da je odmarao podosta, a lakat ipak deluje i ozbiljnije i bolje kao razlog (da ne kažem izgovor).
     (ček-ček, 18. avgust 2019 14:06)

    # Link komentara

  58. Boli lakat
    to je fakat
    (Pjesnik, 18. avgust 2019 14:06)

    # Link komentara

  59. Tenis je zabava bogatih, nista vise od toga, tako da je mozda bolje da malo odmorite od teniskih tema. (Demar Derosan, 18. avgust 2019 13:20)

    Da, mi koji smo sirotinja da odmorimo od tenisa jer je to zabava bogatih, a ti, budući da si bogat, možeš da pratiš i dalje.
    (Djido, 18. avgust 2019 13:50)

    @Djido, on je toliko "bogat", da ni tenis ne gleda. Njega uzbudjuje samo golf.
    (Nikola '58, 18. avgust 2019 14:06)

    # Link komentara

  60. @(Novak neće igrati posle 34. godine, 18. avgust 2019 13:36)

    Kažeš da Đoković nije igrač kao nekada a on uze 4 od zadnjih 5 GS. Da te podsetim da je pre mesec dana uzeo Wimbldon dok su ti mlađi poispadali do 3. kola uključujući i Medvedeva. Gubio je i od Kačanova i od Zvereva pa uze čovek još 2GS posle toga. Pa i Ivo Karlović je ovako dobijao Đokovića. Na 2 dobijena seta ovakva igra Medvedeva može da prođe ali kad dođe GS teško. 100% sam siguran da će ili Đoković ili Nadal uzeti US Open.
     (Petar, 18. avgust 2019 14:03)

    # Link komentara

  61. Meni je baš divno, prelepo i fenomenalno što je u pitanju Rus.
    Nikako mi se ne sviđaju oni nemački argentinci i slični.
    Ono, da je i neki Švajcarac pobedio - za nas muslimane bi to bilo zadovoljavajuće.
    (Emina, 18. avgust 2019 13:57)

    # Link komentara

  62. Ja zaista ne razumem ove ljude sto pljuju Novaka?!Razumem da vole ovog ili onog tenisera,ali da pljuju Novaka,to ne!Srbija ovakvog ambasadora nije imala ni pre,a tesko da ce i posle,proslavio je ime Srbije toliko puta,da...ne znam...zamislite da neki tamo kinez,u nekom njihovom selu nikad nije cuo za Srbiju,ali zbog NDj jeste,u USA,Brazilu,Indiji,Japanu...hvala ti Novak na svemu sto si uradio za svoju Srbiju!
     (dure, 18. avgust 2019 13:57)

    # Link komentara

  63. Nema veze, Novica i dalje će biti u ulozi najdragocjenije lovine na US Openu. Rafa, Roger i mladi Rusi u ulozi lovaca!
    (CroFed, 18. avgust 2019 13:56)

    # Link komentara

  64. Jednostavno Novak nezainteresovan i prebacio u nižu brzinu,nije više toliko mlad i odigrao par jačih treninga pre US-open,treba sačuvati snagu za slemove
    (simpo, 18. avgust 2019 13:54)

    # Link komentara

  65. ali videlo se već polovinom drugog seta, noćas, da mu nedostaje snaga. 23 godine nije isto što i 33 godine. Prebacivanje, kao stil, protiv mladih i jakih igrača, nije odgovor na ofanzivnu igru.
    (Novak neće igrati posle 34. godine, 18. avgust 2019 13:36)

    Pa dobro, evo rešenja. Sledeće godine mu familija pravi muzej u Knez Mihailovoj pa bi mogao da se penzioniše na svečanom otvaranju i da preseče vrpcu. Zamisli kada posetioci uđu u muzej a pod popločan naizmeničnim crvenim i belim kvadratima kao na....šahovskoj tabli.
    (Colo, 18. avgust 2019 13:53)

    # Link komentara

  66. Tenis je zabava bogatih, nista vise od toga, tako da je mozda bolje da malo odmorite od teniskih tema. (Demar Derosan, 18. avgust 2019 13:20)

    Da, mi koji smo sirotinja da odmorimo od tenisa jer je to zabava bogatih, a ti, budući da si bogat, možeš da pratiš i dalje.
    (Djido, 18. avgust 2019 13:50)

    # Link komentara

  67. Sad ti je to nova fora: “Necu da pricam o tome da ne bude posle da trazim izgovor za poraz”. Kao dete neko koje se ljuti kad izgubi.
    (Darkwood, 18. avgust 2019 13:45)

    # Link komentara

  68. "Sve dileme padaju u vodu kada se pogledaju trenutne kvote za osvajanje US Open-a. Na Djokovica je između 1.2 i 1.25, Nadal kvota 4, Federer 5, svi ostali preko 20."

    Znači Novak pobeđuje. Dobro da si nam rekao, da se ne cimam do Njujorka. Tebra, a kakva je kvota bila za Sinsinati? I da li se kvota drži, s obzirom da imamo povredu lakta i "pranje" putem mladog Rusa?
    (Maštarije, 18. avgust 2019 13:41)

    # Link komentara

  69. Komentatori, budite fer i iskreni kad komentarisete neciju igru i pobedu.
    U prvom setu Djokovic je pokazao svoje znanje i zato ga je dobio.
    Medjutim, u drugom i trecem setu, mladi Medvedev bio je vrlo agresivniji,
    sigurniji, imao dobar pregled igre, bio brz i sluzili su ga asovi u pravo vreme,
    zobog cega je i pobedio.
    Da li uvek moze tako igrati drugo je pitanje, ali ako ovako bude igrao danas
    u finalu, Gofan ce biti sateran u misju rupu. Uostalom, verujem da ce Medwedew
    ako nastavi ovako igrati biti (naravno, ako bude zdrav) jedan od kandidata koji
    ce zamjeniti jednog od sadasnje trojke (Federera, Nadala, Djokovica).
    ("Bolotieri", 18. avgust 2019 13:40)

    # Link komentara

  70. Nole,dostojanstven si i u porazu i u pobjedi.Volimo te do neba i tri kapije više :).Medvedev ,divan mladi čovjek,sretno mu u budućnosti,osim u susretima sa tobom i našim teniserima :) .
    (ahila, 18. avgust 2019 13:38)

    # Link komentara

  71. Kada sledeće godine padne na drugo ili treće mesto ATP liste, a Federer ili Nadal dođu na prvo, baš me zanima da li ćete ih oslovljavati sa "Najbolji teniser sveta Rodžer Federer/Rafael Nadal"...
    (Colo, 18. avgust 2019 13:37)

    # Link komentara

  72. Sledeći GS je najvažniji u karijeri Novaka Đokovića ako želi i pečat da je GOAT, idemoooo...
    (Delije Čikago, 18. avgust 2019 12:29)

    Čiji je pečat, ko udara pečat, da li je pečat neko već dobio ili će Novak biti prvi? Vama su novinari usadili u glavu ovu glupost zvanu "goat", iako je to samo novinarska proizvoljnost, zbog tiraža. Novak je bio umoran i protiv Puja, navodno lakat, a kad se pet minuta odmorio sve je bilo u redu, lakat ga više ne boli, ali videlo se već polovinom drugog seta, noćas, da mu nedostaje snaga. 23 godine nije isto što i 33 godine. Prebacivanje, kao stil, protiv mladih i jakih igrača, nije odgovor na ofanzivnu igru.
    (Novak neće igrati posle 34. godine, 18. avgust 2019 13:36)

    # Link komentara

  73. @(neki veliki dr, 18. avgust 2019 12:20)

    Ostavi ti ljude na miru da gledaju i da rade šta žele. Evo ja sam i profesionalno i porodično ostvaren i gledam i navijam za Novaka zato što ja tako hoću pa tačno da je najgori na svetu. I odakle ti to da ljudi samo sede i ne rade ništa osim što gledaju Novaka? Najviše volim ove što pametuju šta bi drugi ljudi trebalo sa svojim životom da rade a oni svoj nisu sredili.
     (Branko Nemačka, 18. avgust 2019 13:33)

    # Link komentara

  74. Збогом за ову сезону.
    (СЕНОВИЋ, 18. avgust 2019 13:31)

    # Link komentara

  75. Heroj si srpskog naroda jovo.
    (Jovo Jovanovic, 18. avgust 2019 13:26)

    # Link komentara

  76. A kada sam pricao da je Kirjos u Vasingtonu pobedio ozbiljnije protivnike nego Djokovic na Vimbldonu nebeski narod mi nalupao rekordni broj minusa. Setite se da je Kirjos razbio istog ovog Medvedeva. A sto se Djokovica tice, zelim mu da ga Kirjos izbaci na US openu, pa mozda i shvatimo konacno da nismo nebeski narod i pocnemo da radimo nesto osim sto se divimo Djokovicu i kitimo njegovim perjem.
    (neki veliki dr, 18. avgust 2019 12:20)

    Imaš neku krizu identiteta?
     (nebaCar, 18. avgust 2019 13:21)

    # Link komentara

  77. cim naidje na malo jaceg i mladjeg odmah ima problema.
    (dejo, 18. avgust 2019 10:54)

    Zato tvoj raonić dere redom.. A sorry nije više tvoj,a i sto bi realno
     (Brutus, 18. avgust 2019 13:21)

    # Link komentara

  78. @dzoni1986
    Kakp sve lepo znate o tudjim prioritetima, samo ne znate nista o svojim. Tenis je zabava bogatih, nista vise od toga, tako da je mozda bolje da malo odmorite od teniskih tema.
     (Demar Derosan, 18. avgust 2019 13:20)

    # Link komentara

  79. Garsija potpisao!
     (Vlada, 18. avgust 2019 13:12)

    # Link komentara

  80. djokovic mora da shvati da napadacka igra koja krasi federera i druge ipak uspe ponekad ili uglavnom...
     (rino, 18. avgust 2019 13:12)

    # Link komentara

  81. Naravno. Kad Nolo izgubi onda je to na neki misteriozan način "dobro". Pa vi ste komedija.
    (Kiza, 18. avgust 2019 12:36)

    Nismo mi komedija, nego imamo svetskog br 1 a uskoro GOAT - a, a ti vidi sta ceš sa tvojim čilićem, jel bolji od ivanisevica. Bar imate lokalni derbi.
     (Brutus, 18. avgust 2019 13:07)

    # Link komentara

  82. Medvedev je takticki pobedio Novaka (sto jes, jest). Prvi set bez dodavanja gasa,koji Novak tehnicki dobija i biva "uspavan". Drugi set dobija Novakovim greskama ! U trecem setu dodaje pun gas i zatice Novaka nevidjenim servisima gde Novak dozivljava dva brejka!Desilo se desilo,pa se desilo!Na Novakovom timu je da dobro ovo analizira i da nas novim pobedama Novak obraduje !
     (Georgijus, 18. avgust 2019 13:07)

    # Link komentara

  83. "andrak" uzmi reket u ruke idi na teren recimo kad je 25 stepeni i pokušaj odigrati 5x preko mreže.Tako ćeš saznati o kakvom se sportu radi.
     (Mirko Kojotovski, 18. avgust 2019 13:06)

    # Link komentara

  84. noletov lakat i teov clanak - dve najvece brige moje i moje porodice.
    (singerrr, 18. avgust 2019 12:43)

    Školski primer bukvalnog shvatanja stvari. Razuman čovek voli kad pobedi njegov sunarodnik koji se potpisuje pored srpske zastave. Ja brinem, ali ne toliko da bih dao svoj lakat ili članak njima, nego eto tek toliko brinem jer bi mi bilo drago da vidim : Winner is Djokovic (SRB)
     (Brutus, 18. avgust 2019 13:05)

    # Link komentara

  85. Novaku ne lezi ovakva igra. Ranije je to patentirao Vavrinka a sad pokusavaju i drugi, pogotovo igraci tipa Medvedev, Kirjos itd. Al dobro, Novak u najboljim danima je gubio redovno ovdje, tako da nije alarmantno. Ne zavaravajmo se, Novak nije igrac kao nekada, ali i dalje je u igri za najvece trofeje. Desavace se ovakvih poraza jos, to je sasvim normalno.
     (kakone, 18. avgust 2019 13:01)

    # Link komentara

  86. Sada ce Jetza za kaznu da ga baci na dijetu. A i mora, ugojio se u odnosu na pocetak 2018.
     (pele, 18. avgust 2019 13:00)

    # Link komentara

  87. Težak poraz ali nema mnogo interesovanja, pedesetak jedva, ali zato na svaku vest o Rodžeru javlja se njih 300, recimo kad Hantuhova kaže da Rodžer nije mogao posle poraza mirno da spava. Kako ona zna, bila s njim u krevetu?
    (Sisate kobre, 18. avgust 2019 12:56)

    # Link komentara

  88. @dzoni1986

    Samo ti veruj kladionicama. Bio je favorit i za osvajanje Sinsinatija pa ništa.
    (Colo, 18. avgust 2019 12:56)

    # Link komentara

  89. E ovo je dobro za danasnji tenis, da se konkurencija malo promesa. Ali da je ovo GS, bilo bi tek 2:1 za Medvedeva, trebalo bi to jos potvrditi. Zato jos uvek samo velika trojka uzima najvece zalogaje.
    (zelena trava, 18. avgust 2019 12:55)

    # Link komentara

  90. Možemo samo da mu zavidimo i da pišemo glupe komentare. On je i dalje naš najuspešniji teniser
     (BG, 18. avgust 2019 12:54)

    # Link komentara

  91. pocelo foliranje i trazenje alibija. tejk di el.
     (bamba, 18. avgust 2019 12:54)

    # Link komentara

  92. Medvedev bio bolji i tačka. Ako servira kao u transu, kako kažu, znači da drži svoj servis, problem je što Nole nije mogao da drži svoj kad je on trebao da diktira, ali nema veze do USO sve može da se naštimuje.Najbitnije za USO jeste da se fizički spremi, igra će doći sama po sebi.
    Medvedev će odigrati 18 mečeva u 19 dana, ja znam da je on mlad, ali to može da izazove ili premor ili povredu, tako da očekujem da on izgubi na USO u ranoj fazi, neće imati snage za 3 seta ako ovoliko igra.
    (Jovca2, 18. avgust 2019 12:50)

    # Link komentara

  93. Danas Medvedev ne moze ponoviti igru kao protiv Novaka,ne moze tako dobro servirati,i ne treba nikog da cudi ako izgubi ponovo u Finalu.
     (Sinki, 18. avgust 2019 12:50)

    # Link komentara

  94. I Federer i Djole su ispali jer ih mrrzi da se akaju po manjim turnirima od USopena
    (banjac, 18. avgust 2019 12:50)

    # Link komentara

  95. Za dve godine sve će biti mnogo jasnije. A već sledeće godine u ovo vreme Novak će imati preko 310 nedelja kao No1e
     (sportetika, 18. avgust 2019 12:50)

    # Link komentara

  96. Sve dileme padaju u vodu kada se pogledaju trenutne kvote za osvajanje US Open-a. Na Djokovica je između 1.2 i 1.25, Nadal kvota 4, Federer 5, svi ostali preko 20. Nije Novaka mnogo poremetio ovaj poraz kao ni onaj u finalu Zavrsnog mastersa u Londonu od Zvereva i u Dohi (Agut) pa je osvojio AO, kao sto ga ni poraz od Tiem-a nije sprecio da isvoji Wimbledon. Ove godine se znaju prioriteti - to su GS turniri i kraj godine na broju 1, ostalo je sve podređeno tome.
     (dzoni1986, 18. avgust 2019 12:44)

    # Link komentara

  97. noletov lakat i teov clanak - dve najvece brige moje i moje porodice.
     (singerrr, 18. avgust 2019 12:43)

    # Link komentara

  98. Naravno. Kad Nolo izgubi onda je to na neki misteriozan način "dobro". Pa vi ste komedija.
     (Kiza, 18. avgust 2019 12:36)

    # Link komentara

  99. @ neki veliki...pa to sto ti pratis djokovica i tenis je vise tvoj problem nego nas...mi odavno radimo nesto drugo nesto sto se svidja nama licno...a tenis pratimo ponekad iz zabave...
     (rino, 18. avgust 2019 12:35)

    # Link komentara

  100. hahahaha bez finala za Nola. Možda je to tako jer je Medvedev igrao na 100% mogućnosti, a on na 51,28%?
    (Colo, 18. avgust 2019 12:30)

    # Link komentara

  101. Sledeći GS je najvažniji u karijeri Novaka Đokovića ako želi i pečat da je GOAT, idemoooo...
     (Delije Čikago, 18. avgust 2019 12:29)

    # Link komentara

  102. Nebitan poraz , vazno da uzme jos jedan US open a ovo ce se brzo zaboraviti ....
     (kentacky, 18. avgust 2019 12:23)

    # Link komentara

  103. Medvedev je bio agresivan, napadački, bez odugovlačenja, brz kod pripreme i serviranju, verovao u sebe, jenom rečju bio je bolji i zasluženo pobedio
     (MiRa, 18. avgust 2019 12:22)

    # Link komentara

  104. A kada sam pricao da je Kirjos u Vasingtonu pobedio ozbiljnije protivnike nego Djokovic na Vimbldonu nebeski narod mi nalupao rekordni broj minusa. Setite se da je Kirjos razbio istog ovog Medvedeva. A sto se Djokovica tice, zelim mu da ga Kirjos izbaci na US openu, pa mozda i shvatimo konacno da nismo nebeski narod i pocnemo da radimo nesto osim sto se divimo Djokovicu i kitimo njegovim perjem.
    (neki veliki dr, 18. avgust 2019 12:20)

    # Link komentara

  105. Ma opušteno. Svi su oni dobri na 2 dobijena seta. Tu nešto i mogu da urade. Na 3 dobijena seta su Đoković, Federer i Nadal klasa za sebe. Zverev i Medvedev, raspad živi kad se pređe 3 set meča. Ciciban je već tu bolji od obojice.
    (Branko, 18. avgust 2019 12:19)

    # Link komentara

  106. Medvedev je pobedio, jer je bio bolji u tom mecu. Kratko, jasno i sportski. Sta tu imas da se izvlacis na neki ruski rulet, laktove i slicno. Priznas da je bio bolji taj dan i dovidjenja. Bar bi se tako trebali ponasati teniseri iz samog vrha.
    (hm, 18. avgust 2019 12:19)

    # Link komentara

  107. ... ovaj tenis mi je potpuno fascicantan, kao sport... Deluje da je jako naporan, vidim da ga igraju atletski građeni igrači... vrhunski su pripremljeni... spada u bez kontaktne sportove... a onda, ispada da ga igraju seka.perse, sportisti kojima smeta vetić, kišica, smeta im kad se neko.nakašnje iz publike, smeta im sunce, smeta im sudija, smeta im protivnikovo ponašanje... Povređuju se na bizarne načine... pa Vas pitam, kakav je to sport, za kave?
     (andrak, 18. avgust 2019 12:19)

    # Link komentara

  108. Evo susjedi ako se ja dobro sjecam,prosle godine sam gledao cinci gdje je nole sve dobivao u tri seta i nije to bila nijedna briljantna predstava,u polufinalu cilic nas i posli fedja u finalu koji je bio kriminal,ove godine puno bolji tenis al ispadanje od tenisaca koji igra revolveraski,i ima momentum tj tri uzastopna finala,igra zanimljivo,ravni udarci ko dolgopolov,atipican tenis...al ne brinite se nole je 100% favorit na us openu i trebati ce mnogo vise od ovoga da ga netko porazi i zaobidje...uvjeren san da nema konkurencije ni ove godine i 17-ti slam se smjesi.
    (Marin, 18. avgust 2019 12:19)

    # Link komentara

  109. Ni prvi ni poslednji poraz. Generalno,igrao je Nole odlican tenis na turniru i video je gde je i sta trenutno.
    Ako uzmemo u obzir da Rafa nije igrao turnir,da je Federer ispao odavno,mozda i bolje ovako jer ce imati koji dan vise da se pripremi za ono mnogo vaznije sto sledi.

    Samo jako Nole !!!
    (Dusan, 18. avgust 2019 12:09)

    # Link komentara

  110. Opusteno, bolje sada kiks nego na US openu. A tamo....novo samaranje na meč loptu....
    (Igor, 18. avgust 2019 12:00)

    # Link komentara

  111. Prozak
    Nick, sadrzina i argumentacija ( tj., odsustvo argumentacije) komentara ne menjaju cinjenice. Ne menjaju ni nase zivote, tacno su kakvi treba da budu.
     (zemlja gruva, 18. avgust 2019 11:56)

    # Link komentara

  112. svaki put kad izgubi, ali bas svaki, da da jeste ali ne bih sad o tome da ne bude izgovor......Federer je davno rekao-kad izadjes na teren to znaci da si spreman kraj. Usput NOvak odigrao odlicno i izguibio sto ne pamtim da sam video, opet toliko se puta vadio sa ponora i dobijao izgubljene meceve....
    (alan ford, 18. avgust 2019 11:51)

    # Link komentara

  113. Два просјечно добра ,Руса “Искључише Два велика Шампиона .....тенис -руски Рулет...!!
    (vojislav kapor, 18. avgust 2019 11:47)

    # Link komentara

  114. Medvedev je imao tri asa na drugi servis, to je prilicno “imati”
    (Tripl, 18. avgust 2019 11:39)

    Nisi razumeo, imao je sreću pri drugom servisu što je pogodio. Ništa više
    (prosto ko pasulj, 18. avgust 2019 11:45)

    # Link komentara

  115. Po meni je Nole izgubio mec sa onim promasenim drop sotom u 2. gemu, odmah posle toga malo losiji udarac i nedostatak srece i brejk. Mislim da je i sam Nole.bio svestan tog nerazumnog drop sota i nije izbacio to iz glave. Tu je bio kraj.
     (Sasa, 18. avgust 2019 11:45)

    # Link komentara

  116. Пензија за Нолоа време је
     (Роџер Федерер - Kраљ, 18. avgust 2019 11:44)

    # Link komentara

  117. Fokus Novace fokus.
    Do sredine drugog seta nije bilo ni jednog coveka na stadionu koji je pomislio da Medvedev moze da dobije ovaj mec.
     (Guromir, 18. avgust 2019 11:43)

    # Link komentara

  118. gde je komentar kirijosa na medvedevov status o pobedi?
     (RF neponovljivi, 18. avgust 2019 11:41)

    # Link komentara

  119. Najbolji ritern svih vremena ima problem sa drugim servisom nekog tenisera, zanimljivo...Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uroš, 18. avgust 2019 11:01Meni je zanimljivo da ti komentarises , a nisi gledao mec. Medvedev nije imao drugi servis , da si gledao to bi znao.
    (hahaha, 18. avgust 2019 11:30)
    Medvedev je imao tri asa na drugi servis, to je prilicno “imati”
    (Tripl, 18. avgust 2019 11:39)

    # Link komentara

  120. Samo napred majstore, toliko, sta tebi reci o tenisu, ionako vec sve znas.
     (Lucifer, 18. avgust 2019 11:35)

    # Link komentara

  121. Ne razumijem kako pojedini mogu pisati da je poraz dobar,u smislu kao odmor pred us open..koji crni odmor..pa odigrao je 3 seta i izgubio,mogao je onda i pobjediti..odigrati jos jedan mec,osvojiti jaki turnir pa onda odmoriti za us open..sumnjam da ce mu taj jedan mec manje protiv goffina kojeg moze pojesti kako hoce toliko pomoci u pripremi i odmoru
    (Svale, 18. avgust 2019 11:35)

    # Link komentara

  122. Medvedev je igrač koji je daleko od kvalitete Novaka, ali je sinoć servirao i odigrao gemove svog života i zato je pobijedio, jer samo tako se i može protiv srpskog gladijatora. 
    Novak uz to i trenira dosta sa Danilom, tako da se dobro poznaju. 

    Čim je Novak igrao dubl u Sinsiju ja sam znala da je za njega ovaj Masters samo priprema za US Open. 
    U Montrealu protiv Nadala, Medvedev je bio prosjecan igrac koji nista pokazao nije i serva ga je mnogo manje služila. 

    Idemo Nole ljudino svim silama na US Open. Uvijek uz tebe!


    Ovo je drugi put da za 4 meseca Medvedev odigra taj mec zivota.
     (Losmi, 18. avgust 2019 11:34)

    # Link komentara

  123. Bol je osnovni mehanizam evolucije. Izvinjavam se.
    (olja, 18. avgust 2019 11:32)

    # Link komentara

  124. Najbolji ritern svih vremena ima problem sa drugim servisom nekog tenisera, zanimljivo...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uroš, 18. avgust 2019 11:01
    Meni je zanimljivo da ti komentarises , a nisi gledao mec. Medvedev nije imao drugi servis , da si gledao to bi znao.
    (hahaha, 18. avgust 2019 11:30)

    # Link komentara

  125. Pa ne moze se stalno pobedjivati. To je nemoguce. Nole je imao seriju pobeda, bas kada je trebalo. To je bio Wimbledon.
    Sada je jedan ovakav poraz cak i potreban, da bi se akumulator ponovo poceo puniti:)
    (kimiko, 18. avgust 2019 11:30)

    # Link komentara

  126. Cim naidje na malo jaceg i mladjeg odmah ima problema.
    (dejo, 18. avgust 2019 10:54)

    A inace igra stalno sa starima i slabima, zato je prvi na svetu. Svasta ce ovde da se procita. I to od ljudi koji tenis ne gledaju i nikad ga nisu gledali.
    (hahaha, 18. avgust 2019 11:27)

    # Link komentara

  127. Najbolji ritern svih vremena ima problem sa drugim servisom nekog tenisera, zanimljivo...
    (Uroš, 18. avgust 2019 11:01)
    Ne lupaj. Medvedev nije ni igrao drugi servis, njemu je drugi servis bio po 120 milja na sat. Igrao je hrabro, nema šta, bilo mu je nemoguće oduzeti servis. Đokovićeve jedine šanse su bile da je izgurao do tajbrejka, a i tako teško.
    (Cane, 18. avgust 2019 11:26)

    # Link komentara

  128. opušteno
    znao sam da ne daju da osvojis
     (kalcokera i trokorak bili, 18. avgust 2019 11:24)

    # Link komentara

  129. "Ruski rulet" u tenisu može da prođe jednom. Ili dvaput.
     (balkanTORO, 18. avgust 2019 11:24)

    # Link komentara

  130. Ne vredi, ne ume da se izdigne ni sa 32 godine iznad onoga sto mu ne da da bude najveci ikad. Prvi, mozda. Najbolji, nikad.
    (zemlja gruva, 18. avgust 2019 11:12)

    Bitno da si se ti izdigo iz kreveta u podne i uradio veoma velike stvari u svom životu i sad komentarises čoveka koji em sto je najveći u tenisu ima novac koji možes da sanjaš!
     (prozak, 18. avgust 2019 11:23)

    # Link komentara

  131. Bol je normalna stvar. Navikni se. Znamo da su naši odbojkaši dobijali blokade i igrali, pobeđivali. Drugo, snažno i precizno u dužem intervalu je odraz uvežbanosti i usresređenosti. Nije to rulet u tvojoj oazi, majstore.
    (olja, 18. avgust 2019 11:23)

    # Link komentara

  132. Medvedev je igrač koji je daleko od kvalitete Novaka, ali je sinoć servirao i odigrao gemove svog života i zato je pobijedio, jer samo tako se i može protiv srpskog gladijatora.
    Novak uz to i trenira dosta sa Danilom, tako da se dobro poznaju.

    Čim je Novak igrao dubl u Sinsiju ja sam znala da je za njega ovaj Masters samo priprema za US Open.
    U Montrealu protiv Nadala, Medvedev je bio prosjecan igrac koji nista pokazao nije i serva ga je mnogo manje služila.

    Idemo Nole ljudino svim silama na US Open. Uvijek uz tebe!
     (Nikki, 18. avgust 2019 11:23)

    # Link komentara

  133. Bice neko tesko nevreme. Nolo priznao protivniku da je bio bolji. Nisam verovao da ce taj dan da svane.
    (antiDebil, 18. avgust 2019 11:00)

    to radi džemperko a ne nole
     (kriss, 18. avgust 2019 11:21)

    # Link komentara

  134. Taktizira Nole, neka i treba da se odmori za USO jer slamovi se broje, u mastersima je vec odavno neprikosnoven.
    (bojler, 18. avgust 2019 11:19)

    # Link komentara

  135. Čuva se za US Open ;)
    (N1, 18. avgust 2019 11:14)

    # Link komentara

  136. Uros@ Hde si ti video drugi servis od polovine drugog seta?
    (sasa jokic, 18. avgust 2019 11:13)

    # Link komentara

  137. Ne vredi, ne ume da se izdigne ni sa 32 godine iznad onoga sto mu ne da da bude najveci ikad. Prvi, mozda. Najbolji, nikad.
     (zemlja gruva, 18. avgust 2019 11:12)

    # Link komentara

  138. Drago mi je sto Novak ne trazi izgovore za poraz, tako je Nole, medvedev je bio bolji i zato je pobedio.
    Istina nisam navikao na to da kad Novak igra dobro moze i izgubiti. Na 4:3 za Medvedeva u trecem setu, Novak je promenio majicu i vidno se naostrio da vrati brejk, igrao je stvarno maksimalno naredna dva gema i oba izgubio, tako da kod Medvedeva nije samo servis bio fenomenalan, covek je igrao, na kraju u trecem setu je napravio dva brejka dok Novak ni jedan, ne pamtim kada mu se to dogodilo.
    (Dott, 18. avgust 2019 11:11)

    # Link komentara

  139. Ajmo Noloovci, sta je sad, malo komentara, gde ste? Dok su bile vesti o tome sta je rekao lozac iz toplane o Nolu, da li ce biti najbolji svih vremena bila vas je gomila, sad nista. Sta je rekao ovaj, sta onaj, dojadili ste s tim vestima, a sad nigde nikoga.
     (antibot, 18. avgust 2019 11:11)

    # Link komentara

  140. Velemajstore,opusteno i bez nervoze,desava se,ovo su pripreme za US open,a na US openu pokazi klasu i uzmi 17.gren slem!
     (Volim Partizan!, 18. avgust 2019 11:09)

    # Link komentara

  141. Hljeba i igara
     (hm da, 18. avgust 2019 11:08)

    # Link komentara

  142. Cim naidje na malo jaceg i mladjeg odmah ima problema.
    (dejo, 18. avgust 2019 10:54)

    Neka, samo neka mlati Federera, oprosticemo mu Medvedeva.
    (Shotry, 18. avgust 2019 11:07)

    # Link komentara

  143. Komentatori,poštujte ovaj stav velikana.To je bas tako. iz kog god ugla pokusas analizu svodi se na isto.Rizican,i na njegovu srecu,precizan i jak servis je onemogućio Novaka da vodi igru.
    (Djed Gavrilo, 18. avgust 2019 11:06)

    # Link komentara

  144. Najbolji ritern svih vremena ima problem sa drugim servisom nekog tenisera, zanimljivo...
     (Uroš, 18. avgust 2019 11:01)

    # Link komentara

  145. U prevodu --> Medvedev je imao nenormalno mnogo sreće.
     (Magic, 18. avgust 2019 11:01)

    # Link komentara

  146. Bice neko tesko nevreme. Nolo priznao protivniku da je bio bolji. Nisam verovao da ce taj dan da svane.
     (antiDebil, 18. avgust 2019 11:00)

    # Link komentara

  147. Prava rec Ruski rulet,i Medvedev je preziveo videcemo koliko je talican na USO Nole objektivan i realan kao i uvek Nadam se da ce ga u Americi krasiti forma iz Melburna a onda protivnicima nece ni ruski rulet pomoci...
    (miro, 18. avgust 2019 10:58)

    # Link komentara

  148. sve je u redu! Lagano sad da se osveži do početka USO i onda meč po meč do titule. Na tri dobijena seta ruski rulet teško ko može da igra, do pada mora da dođe kad tad, a tada Nole igra šah i tu nema niko šta da traži! Samo zdravlja i eto nama radosti! Iiiideeeemooooo!!!!
     (Serdjo, 18. avgust 2019 10:55)

    # Link komentara

  149. cim naidje na malo jaceg i mladjeg odmah ima problema.
     (dejo, 18. avgust 2019 10:54)

    # Link komentara

  150. Zbog ovakvih izjava je G.O.A.T., a ne samo zbog pobeda.
    (Freedom, 18. avgust 2019 10:53)

    # Link komentara

  151. Samo da lakat bude u redu,još dugo ćemo Novaka gledati na prvom mestu.Nema mnogo tenisera u istoriji ovog sporta koji na ovako impresivan način brane dosta bodova i budu sigurni na prvoj poziciji.To je znak da obrće igricu non-stop stalno u krug...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 18. avgust 2019 10:50)

    # Link komentara