1. @Ivan4_2019

    Rista ovo nije chat room, no evo.. Ja sam se referirao na servis na 40-15 koji je Roger promašio i lijepo sam napisao, "Što je trebao na 40-15 i drugi servis, lupiti 123 milja drugi servis i ako uđe uđe", znači jedan prvi servis je pogodio (na 40-30) a jedan promašio (na 40-15 kada je bilo i najvažnije), a ti i dalje tvrdi da je na OBBJE meč lopte ubacio prvi servis što se na onom snimku vidi da NIJE TOČNO. Ugodan nastavak dana
    (CroFed, 20. jul 2019 13:45)

    Da, svakako jeste napisao si da nije pametno da na 40:15 i drugi servis na meč loptu lupi servu od 123 milja na sat, ali ti to ne stoji, upravo to ti je greška, jer naravno da je bolje da na dve meč lopte i 40:15 nego na 40:30 pomalo i rizikovati i lupiti servu od 123 milje na sat, jer u slučaju da uđe protivniku će biti izuzetno teško da vrati to i time će verovatnoća pobede u meču biti veća. Osim toga, na stranu to što je upravo na 40:30 i drugu meč loptu odservirao sjajno i krenuo na mrežu da servis volejom koji ga je čitavog meča služio perfektno završi meč. No, našao se u tom trenutku neko ko je umeo sve to da majstorski spase i preokrene u svoju korist.

    Pozdrav i ugodan nastavak dana i tebi.
    (Ivan4_2019, 20. jul 2019 14:36)

    # Link komentara

  2. @Ivan4_2019

    Rista ovo nije chat room, no evo.. Ja sam se referirao na servis na 40-15 koji je Roger promašio i lijepo sam napisao, "Što je trebao na 40-15 i drugi servis, lupiti 123 milja drugi servis i ako uđe uđe", znači jedan prvi servis je pogodio (na 40-30) a jedan promašio (na 40-15 kada je bilo i najvažnije), a ti i dalje tvrdi da je na OBBJE meč lopte ubacio prvi servis što se na onom snimku vidi da NIJE TOČNO. Ugodan nastavak dana
    (CroFed, 20. jul 2019 13:45)

    # Link komentara

  3. @Ivan4_2019

    [link] Evo majstore da utvrdiš gradivo, nije slika na extra kvaliteti ali dovoljno da se vidi što i kako
    (CroFed, 20. jul 2019 09:51)

    Majstore, aj MOLIM TE još jednom PAŽLJIVO pogledaj Federerov servis na 40:30! GDE ti tu vidiš drugi servis? Pa zaista ste bre susede NENADMAŠNI u spinovanju i izvrćanju činjenica onako kako vama odgovara hahahahaha! Poslao si mi video izuzetno niskog kvaliteta a JuTjub naprosto KULJA od BEZBROJ snimaka vrhunskog kvaliteta sa tog meča i detalja na Federerove dve meč lote, sve u želji da me nekako prevariš haha! Ali ne ide majstore, istina se NE MOŽE skriti, naročito sada u 21. veku! Taj servis Federera na 40:30 za njega i meč loptu je bio odličan, PRVI SERVIS ne zaboravi, ali je Đoković to sjajno vratio i potom ga nokautirao sjajnim pasing vinerom spasivši na taj način i drugu meč loptu! U tome i jeste tajna uspeha Đokovića na ovom meču, igrao je vrhunski u onim trenucima kada se lomio meč! Ajde pogledaj malo bolje MOLIM TE pre nego opet ispadneš smešan! :-))))
    (Ivan4_2019, 20. jul 2019 12:45)

    # Link komentara

  4. Iznimno cijenim ovoga čovjeka,slažem se u potpunosti s njegovom konstantacijom.Razni "navijači" ga kude ili hvale,ovisno o pozitivnim ili negativnim kritikama,kad je riječ o njihovom ljubimcu...
     (petar, 20. jul 2019 11:44)

    # Link komentara

  5. ernesto che, 19. jul 2019 20:55)
    A sta treba da radi, da gadja pa kud udari...u publiku i aut? Mnogo, mnogo me nervira sto se potencira da Novak igra siguran tenis defanzivni a on mlati kako god da okrenes, dok Federeru se zanemaruju silni promasaji zbog agresivnosti i napada.
    Nole je sve samo ne defanzivac, a to sto ne gradi poene kao Federer to je do stila igre...niko nije isti.
    (anica, 19. jul 2019 21:13)

    Nisam rekao da gadja pa kud ode i nisam rekao da igra sigurqn tenis , vec sam rekao da je jasno da u tim nekim monentima bira konzervativnija resenja nego kad igra "obicne" poene i to je vidljivo i naravno to je njegovo pravo, i to nije bila kritika vec zapazanje moje. Djokovic je olraund igrac ima sve i primenjuje razlicite kombinacije u razlicitim monentima koji zavise od protivnika i perioda meca, i tu je najbolji i xato je najbolji, on nije samo defanzivac i to moze da kaze samo neko ko nema veze sa sportom uopste.
     (ernesto che, 20. jul 2019 10:27)

    # Link komentara

  6. @Ivan4_2019

    [link] Evo majstore da utvrdiš gradivo, nije slika na extra kvaliteti ali dovoljno da se vidi što i kako
    (CroFed, 20. jul 2019 09:51)

    # Link komentara

  7. Nole postaje alter-ego.
    (., 20. jul 2019 08:58)

    # Link komentara

  8. sila krokodila
     (bozza, 20. jul 2019 08:44)

    # Link komentara

  9. Pa valjda je od 2007 imao dovoljno vremena i vaznih gemova da nauci kako da igra u takvim situacijama?
    (Pera, 20. jul 2019 06:08)

    # Link komentara

  10. E gospodjo, svaka čast! Živeli 100 godina!
    (Gde ja živim???, 20. jul 2019 01:58)

    # Link komentara

  11. Federer ima 38 godina pa šta. Kimi Rajkonen ima 40.
    (kad se insistira na godinama, 20. jul 2019 00:31)

    # Link komentara

  12. Mislim da se to vidjelo najvise po Mirki.. zena koja je ledeno hladna, nije mogla da gleda vecinu meca. Nikad je nisam vidio onako uplasenu. Zato sto je i njoj doslo u glavu da je Djokovic sila, a Federer pri kraju karijere i da ce trebati mnogo muke da se savlada.. njen strah je bio potpuno opravdan.
    (120, 20. jul 2019 00:30)

    # Link komentara

  13. Lupeta, da ne kažem i grublju riječ hladni Mats. A dobro znate što bi bilo da je u gemu na 8-7 sijevnuo treći as u nizu i Roger pobjedonosno podigao ruke, ovaj isti Mats bi drvljem i kamenjem po Novaku! Što je trebao na 40-15 i drugi servis, lupiti 123 milja drugi servis i ako uđe uđe, ako fula servis onda bi mu se dodatno Novakovi navijači smijali da je napravio dvostruku pogrešku na meč loptu, svašta...
    (CroFed, 19. jul 2019 23:33)

    Obe meč lopte na svoj servis pre rezultatu 2:2 u setovima i 8:7 za njega u 5. setu Federer je ubacio PRVIM SERVISOM u polje! Pišeš ovde komentare non stop, i svoj nik si nazvao originalno predtstavljajući sebe time za velikog Federerovog navijača iz Hrvatske a ne znaš koji servis je tvoj miljenik ubacivao kada je imao te famozne čuvene dve meč lopte koje nije iskoristio! Tužno!
    (Ivan4_2019, 20. jul 2019 00:11)

    # Link komentara

  14. 38 godina, 38 godina, bla bla truc...kako deda melje, matori...bla bla...a onda kad kiksne opet 38 godina svaka mu cast, 38 godina eeeej...patologija!!!
     (anica, 19. jul 2019 23:53)

    # Link komentara

  15. @anica

    Све твоје "чињенице" су само веома субјективно и рекао бих терапеутско виђење, које нема везе са стварношћу.
    Али, ако је теби тако лакше да преболиш тренутна дешавања у тенису и надам се у следећих пар година онда нека ти буде.
    (Владимир, 19. jul 2019 23:51)

    # Link komentara

  16. Lupeta, da ne kažem i grublju riječ hladni Mats. A dobro znate što bi bilo da je u gemu na 8-7 sijevnuo treći as u nizu i Roger pobjedonosno podigao ruke, ovaj isti Mats bi drvljem i kamenjem po Novaku! Što je trebao na 40-15 i drugi servis, lupiti 123 milja drugi servis i ako uđe uđe, ako fula servis onda bi mu se dodatno Novakovi navijači smijali da je napravio dvostruku pogrešku na meč loptu, svašta...
    (CroFed, 19. jul 2019 23:33)

    # Link komentara

  17. Pale čekaju 17 GS!
    (ZikaPale, 19. jul 2019 23:29)

    # Link komentara

  18. Noleta su na wb ove godine ponizavali i publika i organizatori.Jedini od trojke je 2 puta igrao na terenu 1 a prvi na ATP, prvi nosilac i branilac titule.Izlazak na teren, na finale, takodje.Na svim turnirima pa i Wb, prvo izlazi slabije pa bolje rangirani.Osim ove godine.A ja sam pratila Noletove pokrete i pogled.Bilo mi je to dovoljno da spontano pocnem pesmicu "tandrcak, vreteno" i naglas, sama pred tv - idemo Nole!ON JE IZASAO DA UZME STA MU PRIPADA.Federer je krenuo sa svojim: bum, tras, gem.Parirao je Nole, na svoj nacin.Dobio prvi, izgubio drugi, dobio treci!!!! I tu smo: kad RF gubi 1:2, skor mu je neverovatnih 0/9.Znao je to Nole.A znao je i da mu je skor u taj brejkovima odlucujuceg seta 1/9, zato je i pitao sudiju kad se isti igra.Nole je mec odigrao kao Muhamed Ali: protivnik skuplja poene, a on ceka priliku za NOKAUT.Ja, baba od 68 godina, nikad nisam igrala tenis, samo gledam od Monike Seles i dosta sam naucila.Noleta pratim od njegove prve titule, ne obracam paznju ko sta o njemu pise,samo ga gledam.On se spremio za VELIKE stvari.Ne mogu dokuciti dokle ce to ici ali ce ici dok ih sve ne ostavi DALEKO iza sebe.Iz tog razloga meni ovaj mec, za razliku od onih pre povrede, uopste nije bio stresan.Citav mec se vrtelo "tandrcak, tandrcak, vreteno".A Federer? Pa igrace dok Mirka ne dozivi tristruki mozdani na mecu.Blizu je.
    (Baba Nada, 19. jul 2019 23:28)

    # Link komentara

  19. 38 godina ima pa? Je l ga Novak tera da igra tenis ili sam zeli, hocemo jos da slusamo o tome...lepo mu rece Nole da je on odlicna inspiracija za njega da se jos dugo odrzi na turu...ne znam, razmisljam ko je Federeru stvorio taj oreol nesalomivosti kad uopste to tako nije...imam osecaj da Nole ciglu po ciglu zida godinama i opet se nadje neko da srusi al ovaj opet krene sa zidanjem i budite sigurni da ce na kraju zavrsiti.
    Kad smo kod brzine, defanzive, tehnike, svako od njih nosi nesto svoje samo se Novak vredja a to je razlika...reci da je Nadal u brzini bolji od Novaka i da je Novak defanzivac je nepoznavanje tenisa.
     (anica, 19. jul 2019 23:03)

    # Link komentara

  20. Ma pali brate. Federer je osvojio 12 GS do 2008 pobedivši: Filipusisa, Safina, Rodika x2, Hjuita, Agasija (35god), Bagdatisa, Nadala (2006), Gonzalesa, Djokovića (2007).

    Dakle gotovo svi gore navedeni su igrali boranija tenis u poredjenju sa današnjim tenisom koji igraju Djoković i Nadal. Tako da je smešno porediti "nivo" sa kojim je Federer izlazio na kraj i nivo sa kojim se Djoković rvao u zadnjih jedanaest godina i pritom uzeo 16 GS titula.


    Protiv teniske boranije??? Pre 2008 u finalima GS je dobio 2 puta Nadala, Djokovica, Hjuita, Agasija, 2 puta Rodika. Sve sama boranija. Navijam i ja za Djokovica ali sedi 1
    (Nalbandian, 19. jul 2019 18:48)
    (Geodezija, 19. jul 2019 23:02)

    # Link komentara

  21. Sta vise bulazite sa tim federerom..jel vi shvatate da nije pobedio novaka u finalu slema 13 godina i da ga novak dere deset godina gde ga nadje..igra lepo i leprsavo..pa igra kada mu ulazi prvi servis a i sa njim mu ne vredi protiv novaka..da ga sluzi servis kao novaka u finalu nebi pobedio nikog iz top 20..da li vama moze da se utuvibu glavi da covek ne postoji odbkada su stigli rafa i novak da je za deset godina osvojio 4 slema od togavtribkada je novak bio u autu imao bi jedan a da je novak osvojio 14..njega nema ne dve nego deset godina nigde..i kada za 20 godina bude pisalo novak 23 slema rafa 21 slem rodzer 20 slema zabole nekog za njegovu leprsavu igru i prvi servis..
    (Sale, 19. jul 2019 23:00)

    # Link komentara

  22. Vilanderu kapa dole, pravo u centar!
     (hvv, 19. jul 2019 22:54)

    # Link komentara

  23. Na 5:3 za Novaka u odlucujucem gemu (12:12) Novak pokazuje svoju klasu, posle dosta ostrih i dobrih udaraca obojice Novak puca bekend paralelu najofanzivniju mogucu i pogadja ugao i resava mec, a ovi koji kazu da Novak igra defanzivno nikad nisu gledali Novaka uzivo. Njegovih 90procenata udaraca je kontrolisana ofanziva, otud Federer najvise gresi protiv njega jer ne moze da napadne cisto i brzo jer su loptice od Novaka veoma ostre i precizne kao od masline...Inace Federer samo izgleda ofanzivnije zbog najboljeg servisa u istoriji to nije sporno, al je Novak kompletniji igrac, i potvrdice to za najvise 2godine i po titulama i svemu ostalom... Uzivajte dok traje istorija pozdrav.
     (Jack, 19. jul 2019 22:49)

    # Link komentara

  24. Oko cega li su se zakacili Vilander i Federer da mi je znati...Ovo sto je rekao Vilander je apsolutno tacno al Vilander od pre dve godine ovo nikada ne bi rekao. Trazio bi ono najpozitivnije u Rodzerovoj igri i kao milion puta do tada ponovio da je Federer najbolji teniser svih vremena. Zasto je sada spreman da stavri nazove pravim imenom ne znam. Isto kao sa Novakom, nalazio mu je manu i u igri i u stavu i u ponasanju i na trenu i van terena potpuno maliciozno i to je bilo ocigledno. Odjednom poceo je da objektivno tumaci Novakovu igru i da mu daje prizanje koje zasluzuje i koje je davno zasluzio i sve to takoreci preko noci. Misterija...
    (box, 19. jul 2019 19:02)

    Ništa nije podmazano nego je njemu, Vilanderu samo trebalo više vremena da shvati i čekao je da se Novak pokaže na pravom testu kad je pauzirao, pao u svojoj igri pa morao da se vraća i da krene od nule. Novak ne samo da je ustao nego se lansirao a Vilander progledao.
    (otvarač, 19. jul 2019 22:20)

    # Link komentara

  25. Federer je tako puko da se ne zna.
    Nole ga je sahranio tj ni dugmici nisu ostali.
    BRAVO MAJSTORE!!!!!

    Evo ja vec pet dana svaki dan gledam peti set.

    Ne mogu da verujem kako je mocno Nole odigrao.
    (noleisthebest, 19. jul 2019 22:19)

    # Link komentara

  26. "Nije ovo bio neki narocit meč po igri. Samo po drami.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (krsta, 19. jul 2019 20:54) # Link komentara"

    Izvini brate, ali sad si lupio pa ostao ziv.

    Pa pogledaj jos jednom peti set npr....igrali su maestralno, narocito Nole. Ne znam odakle mu snaga i muda da ide niz liniju i na forhend i na bekhend.

    Batali sta lupaju placeni novinari po portalima, veruj ocima svojim i skini amove.
    (noleisthebest, 19. jul 2019 22:12)

    # Link komentara

  27. Pazi, ako tebi treba 8 udaraca da zavrsis poen, to znaci da igras defanizvno, i ujedno da primoras protivnika da igra onako da bi ti to mogao da vratis.
    To je Noletov stil igre. Meni licno je mucan za gledanje. Svi poeni su isti, tu i tamo bude neki atraktivni viner, ali daleko je atraktivnije kad gledas Federerove ostre lopte i Nadalovu brzinu.

    Naravno Noletov stil je ubedljivo bolji, ali nazalost pocinje da deluje kao Mejveder u boksu i bez obzira koliko titula bude osvojio, za 20 godina i dalje ce se pricati o Rafi i Federeru.
    Novakov dodatni problem je to sto je fizicki jako neatraktivan i to je mozda presudni razlog zbog kojeg nikada nije zaziveo u publici.
    Nemam sumnje da ce Nole oboriti sve rekorde u tenisu, ali nikada nazalost nece imati slavu kao Federer.

    Sto se poslednjeg meca tice, Novak to ne treba da dozivljava kao izuzetan uspeh. Ako tebe neko sa 38 godina natera da igras 5 setova i ima dve mec lopte, postavlja se pitanje da li si stvarno bolji ili ti je samo mladost dala prednost. Novak ne igra na svom 100% nivou, znao je on da "opere" Federera sa nulom, i taj Novak mora da se vrati na scenu.
    (@anica, 19. jul 2019 22:09)

    # Link komentara

  28. Federer je servirao kao grom i igrao maeatralno. Jednostavno nista nije vredelo.
     (Kakadu, 19. jul 2019 22:08)

    # Link komentara

  29. А он одвалио Надала у полуфиналу. Шта ти причаш човече?
    (матори, 19. jul 2019 21:46)

    # Link komentara

  30. Kako je to Federer "bio bolji" kad je izgubio 3 gema?!
    (Sonja, 19. jul 2019 21:28)

    # Link komentara

  31. Može sada da se analizira veliko finale Vimbldona 2019 na razne načine ali jedno je činjenica a to je da je Đoković na čudesan način pobedio tog vrelog teniskog nedeljnog popodneva u Londonu. Sve je činio Federer u tom meču, igrao vrhunski, servirao odlično, riternirao odlično, igrao savršen servis-volej, igrao savršene drop-šotove, imao ogromnih preko 40 vinera više, igrao je zaista sjajno ali eto u ključnim trenucima u sva 3 taj-brejka je podbacio i plus imao je više neiznuđenih greški od Đokovića i to je doprinelo njegovom porazu. Što se tiče one dve meč lopte Federera jednostavno Federer tu nije ništa kriv niti je išta pogrešio, odservirao je obe veoma dobro, na prvi servis, na prvoj meč lopti Đoković je čudesno vratio ritern malo dublje u Federerovo polje i ovaj nije uspeo da to iskontroliše pa je poslao lopticu u aut, a na svojoj drugoj meč lopti Federer je opet sjajno odservirao ali je potom mogao samo da posmatra čudesan Đokovićev pasing viner kojim je on spasao i tu drugu meč loptu i krenuo u čudesan preokret. Znači apsolutno u te 2 meč čopte Federer nije ništa uradio pogrešno. Jednostavno Đoković je bio mentalno veliki poput Mont Everesta i odigrao je smireno i savršeno u ključnim momentima i time neutralizovao Federerovu sjajnu igru i zasluženo uzeo i petu vimbldonsku titulu. I nema mesta kritikama na račun Federera jer je on uradio sve što je mogao, i sam je to posle meča rekao, sjajno je odigrao ali je Đoković pobedio jer je u ključnim trenucima meča bio savršen.
    (Ivan Veljković, 19. jul 2019 21:26)

    # Link komentara

  32. Šta će tačno "Švajcarac odmarati"?
    (Savle, 19. jul 2019 21:24)

    # Link komentara

  33. Nole, slazem se sa tobom. I ja nebi odigrao kao Federer!
    Branko (Teniser) iz Amerike
    (Branko Sajic, 19. jul 2019 21:13)

    # Link komentara

  34. ernesto che, 19. jul 2019 20:55)
    A sta treba da radi, da gadja pa kud udari...u publiku i aut? Mnogo, mnogo me nervira sto se potencira da Novak igra siguran tenis defanzivni a on mlati kako god da okrenes, dok Federeru se zanemaruju silni promasaji zbog agresivnosti i napada.
    Nole je sve samo ne defanzivac, a to sto ne gradi poene kao Federer to je do stila igre...niko nije isti.
     (anica, 19. jul 2019 21:13)

    # Link komentara

  35. Pametna je ova ideja BULEVAR NOVAKA ĐOKOVIĆA.
     (joker, 19. jul 2019 21:01)

    # Link komentara

  36. Ne znam da li smo pratili isto finale bilo je mnogo tesno dobra igra obojice u petom setu federer je nagazio terao je novaka a njemu je stao servis kod 8 7 i dve mec lopte nolee se lepo snasao posle toga mu je usao u glavu iako nije imao servis odigrao je maestralno u svakom slucaju jako dobro finale ne bi bilo ne zasluzeno da je federer uzeo svaka cast obojici na ovome...
    (Mane, 19. jul 2019 21:00)

    # Link komentara

  37. Novak nema slabu stranu.
     (joker, 19. jul 2019 20:57)

    # Link komentara

  38. Iako sam navijac Djokovica i ne gitivim federera sto zbog njegovog karaktera, sto zbog ponasanja, mislim da ovo nema apsolutno nikakve veze s istinom, federer je na obe mec lopte napao servisom onako kako zna i kako je milion puta uradio ali je oba puta promasio, verovatno zato sto je bas hteo taj prvi servis i lagan poen, i posle izasao na mrezu da napadne, cak sam siguran i da je preforsirao i da je bolje bilo kao Djokovic da idigra sigurnije to jes sa osnovne da proba razmenu. Djokovic uvek ide na sigurno i to me uzasava a federer radi ono sto radi i na svakom obicnom poenu, i tu mu treba cestitati, samo je sad Djokovic bio koncentrisaniji (mada to nije prava rec i tesko ju je naci) i uzeo poene a posle je sve istorija.
     (ernesto che, 19. jul 2019 20:55)

    # Link komentara

  39. Nije ovo bio neki narocit meč po igri. Samo po drami.
     (krsta, 19. jul 2019 20:54)

    # Link komentara

  40. Jedna od najvećih sportskih nepravdi.
     (lule, 19. jul 2019 20:53)

    # Link komentara

  41. Oko cega li su se zakacili Vilander i Federer da mi je znati...Ovo sto je rekao Vilander je apsolutno tacno al Vilander od pre dve godine ovo nikada ne bi rekao. Trazio bi ono najpozitivnije u Rodzerovoj igri i kao milion puta do tada ponovio da je Federer najbolji teniser svih vremena. Zasto je sada spreman da stavri nazove pravim imenom ne znam. Isto kao sa Novakom, nalazio mu je manu i u igri i u stavu i u ponasanju i na trenu i van terena potpuno maliciozno i to je bilo ocigledno. Odjednom poceo je da objektivno tumaci Novakovu igru i da mu daje prizanje koje zasluzuje i koje je davno zasluzio i sve to takoreci preko noci. Misterija...
    (box, 19. jul 2019 19:02)

    Podmazano?
     (Smuleco, 19. jul 2019 20:53)

    # Link komentara

  42. Federer je Djokovića nadigrao u svim segmentima teniske igre osim u dva: trčanje i sreća. Boji igrač je nesrećno izgubio.
     (labrc, 19. jul 2019 20:51)

    # Link komentara

  43. Protiv teniske boranije??? Pre 2008 u finalima GS je dobio 2 puta Nadala, Djokovica, Hjuita, Agasija, 2 puta Rodika. Sve sama boranija. Navijam i ja za Djokovica ali sedi 1
    (Nalbandian, 19. jul 2019 18:48)

    Ma sta naprica, mocni Hjuit ubica, matori Agasi sa infuzijom na terenu, Rodik kralj tenisa, sve titani tenisa. Cuti tu leba ti:). Tvoj Rodzer uzeo vise od pola titula u konkurenciji Bagdatisa, Hjuita, Safina i ostalih...Kad su ova dva ludaka pocela da dominiraju, nema ti svajcarca jedva i tanjir ugrabi. Uzmi za primer Novaka, pa koliko samo finala je igrao protiv najjacih, protiv Nadala Australiju par puta, protiv federera us open finale uzeo, opet protiv rafe us open finale, protiv federera vimbldon finale 3puta dobio itd itd...Kompleksi su cudo
    (Jelena83kg, 19. jul 2019 20:44)

    # Link komentara

  44. Ево баш јуче гледах меч у коме се види та ментална снага Новака. УС Опен 2007 млађани Ђоковић сервира за први сет и има 40-0, Федерер укупно спашава 5 сет лопте, баш се види да је мантална громада
    (Роџер Федерер - Краљ, 19. jul 2019 17:02)

    Evo u cemu je Rodzer najbolji od velike trojke:
    [link]/

    Rodzer 22
    Rafa 8
    Novak 3
    (Pozdrav iz Toronta, 19. jul 2019 20:42)

    # Link komentara

  45. Federera u odlucnim trenucima protiv Novaka hvata panika. Dovoljno je posmatrati Mirku, koju režiseri prenosa često prikazuju kako u tim trenucima obara glavu i stavlja šake. Više se ne nervira, verovatno u sebi kaže, opet se ovaj moj ukakao od treme. Inače, sve ostalo je kod Rodžera fantastično. Na drugoj strani Novak je stabilan kao stena, sto Nemci rekoše, ima .aja od čelika.
     (Stevan, 19. jul 2019 20:41)

    # Link komentara

  46. Federer je odigrao odlično, svaki segment igre je funkcionisao besperekorno pogotovu prvi servis. Novak nažalost se svo vreme branio a servis mu je bio očajan, o duplim greškama da ne govorim na kraju, sreća je bila na Novakovoj strani, ali treba čestitati Federeru, u tim godinama pružiti ovakvu partiju je nezamislivo.
    (biće bolje, 19. jul 2019 20:12)

    Novak se branio, a uvek je Federer jurio rezultat?

    1:0
    1:1
    2:1
    2:2
    3:2

    Sreća, 0 grešaka u tajbrejkovima prema 11 Federerovih? Sreća?

    Ma važi.
    (JA, 19. jul 2019 20:36)

    # Link komentara

  47. i da, posto je Novak tema, bez nekog preterivanja, covek je odigrao Vimbldon sa 60% svog tenisa... To ova dvojica vide i znaju, i to je najveci psiholoski momenat za dalje...
     (nevski, 19. jul 2019 20:34)

    # Link komentara

  48. moje neko laicko misljenje je da je obe me lopte igrao safe, i servise i prilazne udarce. To isto smo vidjali i od Novaka toliko piluta, kad ne realizuje prvu, drugu, trecu mec loptu. E sad, problem sa safe igrom je sto to Novak, Rafa i Federer kaznjavaju, tako da, Rodzer je ipak u godinama pa je smetnuo s uma ko je sa druge strane mreze...
     (nevski, 19. jul 2019 20:32)

    # Link komentara

  49. Federer je uz Novaka u igri za Us open, videcete, mnogi su ga i na Vimbldonu otpisivali a kakav je tenis igrao...mislim da je ipak Rafa u globalu za nijansu slabiji od njih dvojice, istrosen je Nadal prilicno, a ruku na srce Federer se nikad nije trudio da nadje odgovor bekhendom kao sto je Nole nasao bekhend dijagonalu. Nadal je teniser koji igra isto na svim podlogama, mnogo se trosi...nema tu inteligenciju u igri i varijacije kao Novak i Federer.
     (anica, 19. jul 2019 20:28)

    # Link komentara

  50. Bagdatis
    Rodik
    Hjuit
    Filipusis
    Agasi sa 35 godina
    Gonzales
    Novak sa 20 godina
    Nadal sa 20. i 21. godinom
    Mari (i to prvi put kad je imao 21. godinu)

    Ovaj spisak sve govori. I to protiv Novaka i Nadala 2006. i 2007. nije bilo baš sve po njegovom- falilo im je malo iskustva i umeća, inače bi ga i oni skinuli. Fed je velikan, ali konkurencija mu je između 2003. i 2008. bila komična. Pa da je Mari tada igrao imao bi još 3-4 GS ladno. To je što je, ali stoji da čim su se Rafa i Novak razgoropadili Federer je prestao da dominira. Velikan svakako - ali teško da je najveći.
     (Ivan M, 19. jul 2019 20:26)

    # Link komentara

  51. Zavera protiv Rođe. Hoće da ga eliminišu jer je planetarno obožavan uprkos porazima. Teniska birokratija ima šampiona koga publika ne voli, koji nema raskošnu igru, koji ne uzbuđuje.
    (olja, 19. jul 2019 19:15)


    ha ha ha ha ... genijalno ... verujem da si potpuno uverena u to sto pises :-))

    Videli smo tu raskosnu igru ...
     (Rocky, 19. jul 2019 20:21)

    # Link komentara

  52. slaviša šmigič, 19. jul 2019 19:47

    Halo genije!
    Jedno veliko slovo u celom tekstu!
    Imaš li ti nešto od neke škole? Makar mali odmor?
     (dkgdkg, 19. jul 2019 20:19)

    # Link komentara

  53. Federer je odigrao odlično, svaki segment igre je funkcionisao besperekorno pogotovu prvi servis. Novak nažalost se svo vreme branio a servis mu je bio očajan, o duplim greškama da ne govorim na kraju, sreća je bila na Novakovoj strani, ali treba čestitati Federeru, u tim godinama pružiti ovakvu partiju je nezamislivo.
     (biće bolje, 19. jul 2019 20:12)

    # Link komentara

  54. Slazem se sa velikom vecinom komentara i onim sto pisu o periodu 2004 -2007- Ipak treba dodati da poslednjih godina lako izlazi na kraj sa Nadalom, mnogo lakse nego ranijih godina.Od poslednjih 9 meceva dobio je 8. Ne otpisujte Federera. U ovom finalu je servirao odlicno gotovo 5 sati. U odlicnoj je fizickoj kondiciji i nema naznaka da godinama slabi njegov servis ili reakcija. Ako ovako igra sa 38 , pitam se koja je razlika izmedju 38 i 40, i kada ce odluciti da se povuce, jer je jos uvek tata mata za sve ostale van trojke, pa cak i Nadala u medjusobnim okrsajima. Ako Novak negde kiksne na narednim GS turnirima, eto Federera opet kao prvog favorita.
    (Slobo, 19. jul 2019 20:11)

    # Link komentara

  55. Naravno da ne bi!!! Lako je pricati posle meca. Trebao je da uradi ovo ili ono. Sama cinjenica da je Nole od 2011 osvojio 14 GS titula, a Rodja 4 GS, sve govori! Rodja ga nije pobedio na GS od 2012!! 5 : 1 u finalima za Novaka! Poslednje finale u kojem je pobedio Novaka, bio je US Open davne 2007!! US 2010 je imao 4 mec lopte! US 2011 je imao 2 mec lopte na svoj servis! Oba meca je izgubio! Tu mu je Nole nabio kompleks od koga ne moze da se oporavi! Zna kako da mu udje u glavu, i davi ga kao zmija zabu! Svaki put mu padaju gace pre meca, jer ga je Novak upoznao sa strahom od pobede!! Dokaz je i WB! 2 mec lopte, i opet preokret! Slucajnost!? Nikako! Ako Novak dere u poslednijh 8 godina Federera na slemovima, koji je GOAT...sta je tek onda Novak!? Jedini razlog sto Federer ima 4 GS vise od Novaka, je zato sto je stariji 6 godina! 2021 ce sve to da se promeni, i nece biti polemike ko je najbolji u istoriji! Sledi titula na US Openu!!! IDEMO!!
     (Tihi, 19. jul 2019 20:10)

    # Link komentara

  56. iskreno Novak je bio u odličnoj formi u parizu koju mu je oduzeo vetar i sličnim ritmom je nastavio sve do polufinala tamo nikako nije stekao forhend a bilo je i malo vetra pa se sve prenelo u finale sa federerom i nije igrao niti priblizno svom kvalitetnom tenisu ali se vratilo ono što mu je oduzeto u parizu.federer je igrao svoj najbolji tenis uz fenomenalni servis koji je izuzetno pogadjao sve negde do sredine 5.seta.nole moze mnogo,mnogo bolje i verujem,da če novak na US openu pokazati odličan tenis verujem,da mu je pouzdanje poraslo kad ima pouzdanje tad igra fenomenalno iako neverujem,da moze igrati nivo iz 2016.godine tad je igrao strašno dobro onda je došla to zasičenje tenisa i operacija lakta inače bi sad imao najviše slemova.federer igra svoj najbolji tenis u zivotnoj je formi i bit če favorit uz nadala warvinku i kevina andersona na us openu moze da igra izuzetno i marin čilič i nebi me čudilo,da ode do polufinala ili finala. nadam se meču u finalu sa novakom.
    (slaviša šmigič, 19. jul 2019 19:47)

    # Link komentara

  57. Ako ovako nastavi, 2030.godine imamo Ulicu Novaka Djokovića i Matsovo sokače
    (Igor, 19. jul 2019 17:40)

    Ne ulica Igore, već bulevar!
    (Dzoni, 19. jul 2019 19:44)

    # Link komentara

  58. Глупости. Федерер је сервирао феноменално све време. Ђоковић катастрофално. Зато је и било неизвесно. Ђоковићев први сервис имао сам утисак сваки у мрежу. Једноставно Федерер је изгубио добијени меч. Није имао среће и крај. Ђоковић је био очајан цео меч , а ипак је Федерер изгубио.
    (СЕНОВИЋ, 19. jul 2019 19:43)

    # Link komentara

  59. Veima brzo CE da govore " Novak GOAT"
    (stryker, 19. jul 2019 19:28)

    # Link komentara

  60. ... "Mislim da je u tim ključnim momentima Federer platio ceh za sve te godine od 2004. do 2007. kada je toliko dominitao da nikad nije bio u prilici da igra važan gem. Nije bio dovoljno testiran, bilo mu je previše lako, taktički nije napredovao. Sada se suočio sa majstorima taktike Rafaelom Nadalom i Novakom Đokovićem, ali nije u tim ključnim poenima igrao na pravi način".

    Apsolutno tačno. Dobra analiza i zapažanje.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Smuleco, 19. jul 2019 17:53)

    Valjda je sada zacepio usta svima onima koji pokusavaju godinama da nas ubede da je Federer u tom periodu igrao protiv neverovatno jakih igraca koji su se, slucajno, zvali Rodik, Hjuit, Safin, Moja, itt.
    (hvala, gospodine Vilanderu, 19. jul 2019 19:27)

    # Link komentara

  61. Novak igra tenis kao što su Srbi "odigrali" Veliki rat, setimo se Živojina Mišića i Kolubarske bitke i Solunskog fronta.
    Sa svim mogućim vrlinama, kao što su hrabrost, i upornost, a pre svega vera u ispravnost svog cilja i delovanja.
    To je ono što Novaka čini apsolutno drugačijim u odnosu na sve druge tenisere do sada.
    Koji to sportista u svetu pokazuje takve kvalitete u kontinuitetu?
    Kad prođe njegovo, bićemo svesni ko je i šta je bio.
     (Kolubarac, 19. jul 2019 19:26)

    # Link komentara

  62. Na 40:15,mec lopta, Feki se izvlaci besomucno na forhend,i salje lopticu u aut. Izgubio je veru u svoj bekend,i tu je bio kljuc. Nole je to znao,i tamo mu je poslao lopticu. Ostalo je istorija. Mats je u pravu,def.
    (nex, 19. jul 2019 19:17)

    # Link komentara

  63. Poenta je ko ti je sponzor
    (neinformisan, 19. jul 2019 19:16)

    # Link komentara

  64. Zavera protiv Rođe. Hoće da ga eliminišu jer je planetarno obožavan uprkos porazima. Teniska birokratija ima šampiona koga publika ne voli, koji nema raskošnu igru, koji ne uzbuđuje.
    (olja, 19. jul 2019 19:15)

    # Link komentara

  65. Tacna analiza. Dodala bih samo da je Nole odigrao bolje kada je bilo najvažnije - tri taj breka i dve meč lopte.
    (City Girl, 19. jul 2019 19:12)

    # Link komentara

  66. Federer je nesumljivo veliki teniser, jedan od najvećih ikada, ali zapažanje je tačno. prosto je imao sreće da.na početku nije imao prejaku konkurenciju. Nole i Rafa su mnogo bolji i zaslužuju da prestignu Federera na GOAT listi.
     (DaLanik, 19. jul 2019 19:06)

    # Link komentara

  67. Ogavan je danasnji svet sve se radi za novac pa tako i ovaj promeni plocu sa promenom sponzora. Ne znam da li mi je bio gadniji kad je napadao naseg Noleta ili sad kad je sve polizao i okrenuo plocu. 
    (Bolest, 19. jul 2019 17:07)

    Ovaj je promenio ploču kada je Nole uspeo da osvoji više GS od njega. Do tada ga je mnogo kritikovao i po pravilu uvek navijao za Rodžera i Rafu, ali kako je video da će Nole ubedljivo da ga prešiša po GS titulama promenio je priču i postao objektivniji. Nije ovim bivšim asovima lako kada im se obaraju njihovi rekordi.
     (Džoni, 19. jul 2019 19:05)

    # Link komentara

  68. Je l' tako?
     (Tako je, 19. jul 2019 19:04)

    # Link komentara

  69. Đokoviću vise ni ne treba puna forma niti puna snaga da pobedi Feferera ili Nadala.

    Kada igra u punoj formi to izgleda kao na AO kad je razvali Nadala koji do finala nema izgubljen tada ni set.
     (Rocky, 19. jul 2019 19:02)

    # Link komentara

  70. Oko cega li su se zakacili Vilander i Federer da mi je znati...Ovo sto je rekao Vilander je apsolutno tacno al Vilander od pre dve godine ovo nikada ne bi rekao. Trazio bi ono najpozitivnije u Rodzerovoj igri i kao milion puta do tada ponovio da je Federer najbolji teniser svih vremena. Zasto je sada spreman da stavri nazove pravim imenom ne znam. Isto kao sa Novakom, nalazio mu je manu i u igri i u stavu i u ponasanju i na trenu i van terena potpuno maliciozno i to je bilo ocigledno. Odjednom poceo je da objektivno tumaci Novakovu igru i da mu daje prizanje koje zasluzuje i koje je davno zasluzio i sve to takoreci preko noci. Misterija...
     (box, 19. jul 2019 19:02)

    # Link komentara

  71. Covek objasnio kakve je protivnike pre Rafe i Novaka imao i natovario se sa GS. Bez obzira sto je odlican, vrhunski igrac i na oko igra bez opterecenja, lako, ipak pojavom ove dvojice dosao je kraj. Stopiran je lakim osvajanjem GS. U ovoj deceniji je osvojio 5 GS? Za skoro 9 godina? A 15 od 2003-2009.?? Nerealno bas zbog toga sto nije imao protivnike kvaliteta Rafe i Novaka koji su vec sada legende ovog sporta..I to njegovi navijaci ne mogu da shvate i prihvate. Pisu o njegovim rekordima a covek stariji 5 i 6 godina od ove dvojice? Pisu kako je deda a koliko je imao pre 7,8,9, godina? Sledi US Open koji nije osvojio od 2008. godine?? 11 godina? Koliko je tada imao, 26 godina? Prema tome nikada vise nemojte da pisete o njegovim godinama, to ne pije vodu. Sa druge strane imao je 24 godine kada je u finalu USAO 2005. pobedio Agassia koji je imao 35 godina? U eri Rafe i Novaka on nema vise sta da trazi.
    (fortissimo, 19. jul 2019 17:20)
    Ne zna se ko je gori, da li ovi strucnjaci od 2011. godine ili ovi sto lupaju pluseve. Rafa je tu od 2005. godine, postao je tad svetski broj 2, a Djokovic od 2007. godine, samo sto je morao da ceka da ovaj napuni 30 da bi uradio nesto, dok je Rafa osvajao za vreme Federerovog najboljeg perioda. Inace, konkurencija nikad jaca, Agut u polufinalu turnira ba travi?! Nekad bi ispao najdalje u drugom kolu.
    I da, sto se tice meca protiv Agasija, on je tu igrao tenis zivota i rutinski izgubio od Federera koji je bio na 56,7%. Mislim kad Federer igra tenis zivota sa 38 godina, Agasija treba da je sramota sto je izgubio sa samo 35.
     (Tn, 19. jul 2019 19:02)

    # Link komentara

  72. Čitam po Hrvatskim komentarima koliko hvale Novaka, i ne sećam se da su i jednog Srbina tako ikad hvalili. A ove iskompleksirane što ga sad svojataju, da je polu Hrvat, polu ovo, polu ono, samo da ih pitam koliko je Hrvata u zadnjih 100 godina decu nazvalo Stefan i Tara? Zbogom susjedi.
    (Darko, 19. jul 2019 19:00)

    # Link komentara

  73. Ljudi, ja mislim da su Vilandera zamenili sa dvojnikom. Ovaj skroz prica naopako od kada je presao u Lacoste.
    (Vlada, 19. jul 2019 19:00)

    # Link komentara

  74. @Slavice,
    na stranu što si lepo sročila svoj komentar, ali si me baš nasmejala sa " 15000,00 gledalaca". Odmah sam zamislio koliko li je 0,05 gledalaca, npr. prstić one navijačice Federera.😂
    (Miloš, 19. jul 2019 18:53)

    # Link komentara

  75. Zasto je Dedica GOAT ?? Zato sto bi i sa drvenim reketima, bio ovo sto je sada. Dok linijasi, Noleta i Rafe, ne bi mogli da prodju protivnika na mrezi sa osnovne linije, zbog same fizike drvenih reketa. U prevodu, Federer bi uvek bio Federer, ostali su morali da cekaju na razvoj tehnike.
    (parx, 19. jul 2019 18:49)

    # Link komentara

  76. Frapantan podatak koji se već dugo prećutkuje u zapadnim medijima je da kad je Novak osvoijo prvi GS u Januaru 2008., Federer je već imao 12 osvojenih uglavnom u mečevima protiv teniske boranije.
    I da se jedino izgubljeno Finale GS protiv Federera desilo na US Openu i to još davne 2007.
    (Geodezija, 19. jul 2019 17:24)

    Protiv teniske boranije??? Pre 2008 u finalima GS je dobio 2 puta Nadala, Djokovica, Hjuita, Agasija, 2 puta Rodika. Sve sama boranija. Navijam i ja za Djokovica ali sedi 1
     (Nalbandian, 19. jul 2019 18:48)

    # Link komentara

  77. Federer mu cisto poklonio finale. 40-15 dve mec lopte i servira!
    rasturio ga u drugi i cetvrti set.
     (dejo, 19. jul 2019 18:43)

    # Link komentara

  78. a sve vreme su imali iste poene i blizu rezultate
     (Penzioner, 19. jul 2019 18:41)

    # Link komentara

  79. Pilic je lepo objasnio stvar: Federer igra najlepsi tenis, a Nole je najbolji. Ako bi se birao najelegantniji teniser u istoriji ovog sporta, to bi bio sigurno Federer. Ali elegancija nije dovoljna da budes i najbolji. A to ce sigurno Nole dokazati. Kako sada stoje stvari, prilicno su vece sanse da Nole do kraja karijere osvoji jos barem 5 Grand Slamova nego da ih ne osvoji. Da, sa ostarelim Federeron i vec dosta istrosenim Nadalom (a i takvi su bolji od ove mladjarije), taj posao ce mu biti olaksan. Ali i Federer je zgrnuo poprilican broj Grand Slamova kada je konkurencija bila vrlo slaba.
    (Bg, 19. jul 2019 18:40)

    # Link komentara

  80. Nedavno sam pregledavajuci snimke na youtube naisao na neku kompilaciju duela Djokovica i Federera.Prikaz nekih najludjih poena od pocetka njihovih duela,zanimljivih momenata,reakcija itd.Naravno,i sami znate,ispod videa su uglavnom komentari koje ljudi ostavljaju iz raznih delova sveta.Listajuci ih naisao sam na jedan napisan na engleskom jeziku,naravno ne znam iz koje drzave je autor,ali Srbin nije sigurno.Komentar je glasio otprilike ovako:

    "Na ovim snimcima posebno mi upada u oko jedna stvar.Rodzer nikada nije dostojanstveno,muski i fer prihvatao poreze od Novaka.Nijednom ovde ne vidim da mu je ljudski pruzio ruku na mrezi kada je izgubio.Uvek mi deluje da to uradi jedva i sa velikom dozom netrpeljivosti prema Djokeru.Djoker je uvek srdacno i iskreno pruzao ruku a neretko i grlio svoje najvece protivnike.Zato po meni Rodzer nikada nece biti najveci,bez obzira na to koliko sve osvoji u karijeri".

    Mnogo toga je rekao tim komentarom.
    (No1vak, 19. jul 2019 18:38)

    # Link komentara

  81. Najajce mi je kad ljudi koji nikad u zivotu nisu drzali reket u rukama i koji prate tenis od 2008god pocnu da pisu komentare kako je Federer igrao protiv boranije pre Novaka. Ja ne mogu da verujem da neko moze tako nesto da izjavi! Alo mozgovi,tenis je nauka! To sto je Federer igrao kao svemirac dok se Novak,Nadal,Marej,Vavrinka,Delpo nisu pojavili pa to nije njegov problem! Uostalom nije kao da ga je Djokovic pobedio 26 : 0 ! Ne razumem vas majke mi!
    (nikolas.t, 19. jul 2019 18:37)

    # Link komentara

  82. ne znam ko je video uporedni snimak, ali Rodžer je na drugu meč loptu odigrao isti servis kao protiv Endija na meč loptu 2012. i Novak i Endi isto vraćaju servis. Rodžer u oba puta napada isto na forhend široko. razlika je što je Endi promašio, a Novak pogodio pasing šot....
     (matori, 19. jul 2019 18:36)

    # Link komentara

  83. Sve sto je vazno ljudima sa ovih prostora, kojima zivot staje u jednu ili dve lopte ili jedan mec, za Feda je nista. Tenis je zabava za bogate i nista vise. Fed je sinonim za tenis. Rezultati jesu bitni, samo u jednom aspektu, ali to nije sve. Fed ima sve: najbolje rezultate, najomiljeniji teniser sirom planete, privlaci publiku, privlaci sponzore, organizator Lejver kupa, podstice decu na zdrav zivot i sport uz uporedno obrazovanje zbog porekla majke itd. Bez svih ovih aspekata nema teniskih turnira i celog biznisa, zato je Fed figura br 1. Njegovu kompletnu misiju sam shvatio gledajuci nekoliko Fedovih meceva na RG 2005. i 2006. Jednostavno, najtalentovaniji, iz najlepseg i najcistijeg dela Evrope, tako da mu ostali, sveukupno posmatrano, nisu ni do kolena.
     (Demar Derosan, 19. jul 2019 18:36)

    # Link komentara

  84. Vest nije preneta kompletno. Vilander zamera Federeru sto u dve mec lopte nije servirao u ugao nego po sredini. Jak savet. Mada se i ja cudim zasto nije. Morao je ici na sve ili nista, inace mu sledi garantovano nista.
    (draganTenis, 19. jul 2019 18:34)

    # Link komentara

  85. Posle bitke svi su generali
     (srb, 19. jul 2019 18:30)

    # Link komentara

  86. Ljudi, 'ajde prvo da prestanemo da repliciramo pacijentima, da im ne navodim nikove sada, znamo ih. Moze Novak da bude najbolji i jeste, ali ipak bi mogao da se potrudi aj da tako kazem i neka barem izjednaci i premasi brojke koje mu fale. Decko je u taj brejkovima bio bez neiznudjene, Federer nekih 11 ili 13, ne znam tacno bas i sta tu nije jasno. I zaobidjite vise tu leprsavost i ples, racuna se rezultat i Novak je pobedio, kao sto zaostaje u slemovima i nedeljama, ali i to ce da legne.
    (ovdeitamo, 19. jul 2019 18:29)

    # Link komentara

  87. Da li je Novak prijavio Sinsinati? Bilo bi lepo da ga ponovo osvoji pa da ima bar po dvaput sve Masterse osvojene dok neki nemaju ni po jednom.
    (., 19. jul 2019 18:23)

    # Link komentara

  88. Mislim da se penzioner Vilander nudi Federeru da ga honorarno angažuje za višeg stručnog savetnika za servise u bitnim momentima mečeva protiv Đokovića ;)
    (Smehotres, 19. jul 2019 18:23)

    # Link komentara

  89. Someone lost courage in Indian Wells and Acapulco...
    (k1ngkyrg1os, 19. jul 2019 18:19)

    # Link komentara

  90. Novak ce verovatno postati najbolji ikada. Zasluzio je.
     (Jumko, 19. jul 2019 18:14)

    # Link komentara

  91. Budite sigurni da ce Novak igrati 5god bez Rogera na Turu, e sad ako bude imao volje i zelje da napreduje za nove klince koji dolaze ide preko 20.lagano cak po mojoj proceni strucnoj 2 garosa, 3 Amerike, 3 Australije i 3 W mogu da potpisem..
     (Jack, 19. jul 2019 18:05)

    # Link komentara

  92. A zašto ne reći -Federer je baš elegantno izgubio meč.
    (Pozdrav za Matsana iz Debelog Mokrog Luga, 19. jul 2019 18:05)

    # Link komentara

  93. Dvije meč lopte - znači od 4 servisa samo jedan da uđe kako treba i gotovo. Ima igrača koji bi sva 4 udarili ko da im je prvi. Jedan od takvih je bio Ivanišević
    (alexxx, 19. jul 2019 17:58)

    # Link komentara

  94. "Vilander nije u pravu. Federer je igrao dosta hrabro tokom celog meča. U suštini pobednik je bio rešen već kod 2:1 za Đokovića u setovima. Da se ne lažemo Federer nema snage da igra 5 setova sa Đokovićem i Nadalom već više od 5 godina. U petom setu videlo se da ga umor ppolako stiže i počeo je dosta da greši i da izlazi na mrežu. Bukvalno je bio u potpunom nokdaunu i defanzivi, prosto nije znao gde se nalazi od umora. kao da nije isti čovek igrao prethodna 4 seta. Đoković je to trebao da reši rutinski a ne da igra super taj breik, ali naprotiv, počeo je mnogo nepotrebno da greši. I to od protivnika od koga je u tom trenutku što se tiče snage bio bar 3 puta jači.
    (Aron, 19. jul 2019 17:29)"
    Pa dogovori se, jel Federer bio jaci ili slabiji...
    Mozda da se Vimbldon skrati na dva dobijena, zbog G.O.A.T.-a?
    Sto da ne, lepota igranja tenisa je najveci domet te igre, ne pobede...
    (Vasilije, 19. jul 2019 17:54)

    # Link komentara

  95. ... "Mislim da je u tim ključnim momentima Federer platio ceh za sve te godine od 2004. do 2007. kada je toliko dominitao da nikad nije bio u prilici da igra važan gem. Nije bio dovoljno testiran, bilo mu je previše lako, taktički nije napredovao. Sada se suočio sa majstorima taktike Rafaelom Nadalom i Novakom Đokovićem, ali nije u tim ključnim poenima igrao na pravi način".

    Apsolutno tačno. Dobra analiza i zapažanje.
     (Smuleco, 19. jul 2019 17:53)

    # Link komentara

  96. Lako nam je sad kad je Nole pobedio. Ne smem ni da pomislim šta bi se pisalo da je izgubio?!
    Ali nije! I zato smo svi mi koji pišemo bolji treneri od Vajde i bolji teniseri od Rafe i Federera.
    Zato šti nam se može.
    Idemo dalje, napred Nole!!!
     (KVkv, 19. jul 2019 17:53)

    # Link komentara

  97. Ogavan je danasnji svet sve se radi za novac pa tako i ovaj promeni plocu sa promenom sponzora. Ne znam da li mi je bio gadniji kad je napadao naseg Noleta ili sad kad je sve polizao i okrenuo plocu.
    (Bolest, 19. jul 2019 17:07)


    Možda je on promenio ploču ali ovaj tekst nema veze sa tim jer pod prvo ne komenariše Novaka već Federera i njegovu igru u ključnim poenima i rekao je ono što smo svi videli Federer nije bio dovoljno hrabar i skoncentrisan u najbitnijim delovima meča zato je i izgubio sva tri taibrejka i propustio dve meč lopte na svoj servis šta je to nego manjak hrabrosti i hladnokrvnosti.
     (Nebojša, 19. jul 2019 17:53)

    # Link komentara

  98. Preskocice njega i Rafa ;)
    (Vegas, 19. jul 2019 17:49)

    # Link komentara

  99. U suštini pobednik je bio rešen već kod 2:1 za Đokovića u setovima. Da se ne lažemo Federer nema snage da igra 5 setova sa Đokovićem i Nadalom već više od 5 godina.

    Sve ukupno Đoković je imao manje snage i lošije se kretao i to dosta.
    (Tractor__qb, 19. jul 2019 17:48)

    # Link komentara

  100. U suštini pobednik je bio rešen već kod 2:1 za Đokovića u setovima. Da se ne lažemo Federer nema snage da igra 5 setova sa Đokovićem i Nadalom već više od 5 godina.

    Sve ukupno Đoković je imao manje snage i lošije se kretao i to dosta.
    (Tractor__qb, 19. jul 2019 17:48)

    # Link komentara

  101. Konačno da neko kaže istinu koju svi znaju, ali ne žele da je izgovore. Ja bih se samo još jednom osvrnula na ceo meč. Mislim da je Roger igrao dobro, ali on nije imao šta da izgubi. Da je kojim slučajem pobedio, bilo bi "najstariji osvjač Wimbldona", Novače, pobedio te "deda", sad se vidi ko je najbolji, itd. Pošto je izgubio, niko ga ne "pljuje", jer on je čovek na zalasku karijere i sve što još postigne, fantastično. Sve to je Novak imao u glavi pred ovaj meč, sve to i još 15.000,00 napaljenih navijača, koji nisu imali ni malo poštovanja prema njemu. Novak je morao da bude koncentrisan na više stvari i zato i nije dao 100% u ovom meču. Hvala Bogu, i to je bilo dovoljno da se pobedi Roger. Odigrao je najbolje kada je trebalo i dobrio sva tri tie breaka. Da li je to još neko uspeo. Zato, po meni, ova Novakova pobeda ima više značaja od svih njegovih prethodnih osvojenih GS , iako su svi bili fenomenalni. Pokazao je mentalnu snagu koju nema nijedan teniser, a mislim da nema ni sportiste u bilo kojem drugom sportu koji ima tu snagu. Zato, Novače, čestitke još jednom. I sruši sve rekorde da ne mogu da kažu da je Roger negde bio bolji. Za sve koji su realni, ti si i sada najveći i nauspešniji teniser svih vremena.
    (slavica, 19. jul 2019 17:46)

    # Link komentara

  102. Vilander kritikovao Federera.Smesno.Odakle tebi zemljace kredibilitet da kritikujes EL Maestra?
    (Roko Leni Ukic, 19. jul 2019 17:08)

    Ne, nego treba da drži sliku pored češlja i ogledalca u unutrašnjem džepu sakoa. To je privilegija isključivo poklonika lika i dela RF-a.
     (®Laki, 19. jul 2019 17:45)

    # Link komentara

  103. Ako ovako nastavi, 2030.godine imamo Ulicu Novaka Djokovića i Matsovo sokače
    (Igor, 19. jul 2019 17:40)

    # Link komentara

  104. znaci kao ostrasceni fan Djokovica,prekinite da pricate gluposti kao Federer “nije imao konkurenciju” Pa on se izdigao iz te konkurencije i postavio lestvicu na visi nivo!! Trebalo je stici Samprasa za kog su mislili da je nedostizan!! Nadal posle njega i kao Djokovic sad dizu nivo tenisa! Djokovic je ovakav igrac bas iz tog razloga jer je imao protivnike kao Federer i Nadal. ONi su ga ucini najboljim teniserom ikada jer je morao da stignje njihov nivo! Bio je Sampras najbolji teniser svih vremena dok se nije pojavi Federer! ko je mogao da zamisli da ce ova dvojica doci i dizati tenis na jos vece visine! Sedite u kaucu i pricate da Federer nije ima konkurenciju. svasta. i jos nesto. ovaj nivo Djokovicevog tenisa je posledica NADALA i FEDERERA!
    (exs, 19. jul 2019 17:36)

    # Link komentara

  105. Vilander je dobar, mudar, pametan samo dok priča ono što nam se sviđa. Kad nam se ne sviđa njegova priča, naravno priča tako zato što ne podnosi Novaka, a ne podnosi ga zato što je Srbin.
     (Marx, 19. jul 2019 17:35)

    # Link komentara

  106. Slem je titula i pustite ko je bio sa druge strane mreze.Drugo goat ce se znati tek kada sva trojica zavrse karijeru.Trenutno su dobliza al je Federer zbog slemova favorit ali 5 i 6 godina mladji ova dvojica su verovatno veci kandidati za to.
     (South Park, 19. jul 2019 17:34)

    # Link komentara

  107. Gledao sam snimak meča i ja sam oduševljen kako je NOVAK igrao, možda je onda u direktnom prenosu izgledalo da je Novak lošiji, normalno bila su u pitanju naša velika očekivanja, ali nije tačno. Odličan meč u svakom pogledu.
     (Ogard, 19. jul 2019 17:31)

    # Link komentara

  108. Drugim rečima jeste ima najvise pehara ali nije dovoljno da bi bio GOAT.
    (Nenad, 19. jul 2019 17:30)

    # Link komentara

  109. Vilander nije u pravu. Federer je igrao dosta hrabro tokom celog meča. U suštini pobednik je bio rešen već kod 2:1 za Đokovića u setovima. Da se ne lažemo Federer nema snage da igra 5 setova sa Đokovićem i Nadalom već više od 5 godina. U petom setu videlo se da ga umor ppolako stiže i počeo je dosta da greši i da izlazi na mrežu. Bukvalno je bio u potpunom nokdaunu i defanzivi, prosto nije znao gde se nalazi od umora. kao da nije isti čovek igrao prethodna 4 seta. Đoković je to trebao da reši rutinski a ne da igra super taj breik, ali naprotiv, počeo je mnogo nepotrebno da greši. I to od protivnika od koga je u tom trenutku što se tiče snage bio bar 3 puta jači.
    (Aron, 19. jul 2019 17:29)

    # Link komentara

  110. "Mislim da je u tim ključnim momentima Federer platio ceh za sve te godine od 2004. do 2007. kada je toliko dominitao da nikad nije bio u prilici da igra važan gem. Nije bio dovoljno testiran, bilo mu je previše lako, taktički nije napredovao. Sada se suočio sa majstorima taktike Rafaelom Nadalom i Novakom Đokovićem, ali nije u tim ključnim poenima igrao na pravi način".

    Cela sustina oko Federera.Pitanje je samo ko ima "herca" u svetu tenisa da to javno kaze.Uhvatio je medjuprostor izmedju penzionisanja Samprasa,Agasija i dolaska,odnosno sazrevanja Nadala i Djokovica. Suvise lako je stigao do prvih 7 GS bez prave konkurencije. Covek prakticno do 27-e godine nije igrao toliko cesto dugacke i zahtevne meceve na 5 setova na Grend Slemovima.Nije imao ko da ga natera na to.I naravno da ce onda docekati 38 dovoljno sacuvan da moze i da dalje da igra na visokom nivou
    (No1vak, 19. jul 2019 17:26)

    # Link komentara

  111. Tako je Vilanderu brate reci im svima... Roger jeste dobar ma odličan ali Novak je za psihijatra u pozz smislu....
    Ovo sto je on rekao pametnom dosta...
    Ideemoo krokodilii samo napred..
     (somaboba, 19. jul 2019 17:26)

    # Link komentara

  112. "Taj-brejk je više pitanje m... nego veštine" (Konfučije)
     (mitke, 19. jul 2019 17:24)

    # Link komentara

  113. Frapantan podatak koji se već dugo prećutkuje u zapadnim medijima je da kad je Novak osvoijo prvi GS u Januaru 2008., Federer je već imao 12 osvojenih uglavnom u mečevima protiv teniske boranije.
    I da se jedino izgubljeno Finale GS protiv Federera desilo na US Openu i to još davne 2007.
    (Geodezija, 19. jul 2019 17:24)

    # Link komentara

  114. Covek objasnio kakve je protivnike pre Rafe i Novaka imao i natovario se sa GS. Bez obzira sto je odlican, vrhunski igrac i na oko igra bez opterecenja, lako, ipak pojavom ove dvojice dosao je kraj. Stopiran je lakim osvajanjem GS. U ovoj deceniji je osvojio 5 GS? Za skoro 9 godina? A 15 od 2003-2009.?? Nerealno bas zbog toga sto nije imao protivnike kvaliteta Rafe i Novaka koji su vec sada legende ovog sporta..I to njegovi navijaci ne mogu da shvate i prihvate. Pisu o njegovim rekordima a covek stariji 5 i 6 godina od ove dvojice? Pisu kako je deda a koliko je imao pre 7,8,9, godina? Sledi US Open koji nije osvojio od 2008. godine?? 11 godina? Koliko je tada imao, 26 godina? Prema tome nikada vise nemojte da pisete o njegovim godinama, to ne pije vodu. Sa druge strane imao je 24 godine kada je u finalu USAO 2005. pobedio Agassia koji je imao 35 godina? U eri Rafe i Novaka on nema vise sta da trazi.
    (fortissimo, 19. jul 2019 17:20)

    # Link komentara

  115. E sad, i Vilander iz krajnosti u krajn- ost! To je verovatno tako, ali zašto se toliko raščlanjuje u detalje? Ko bi sve to mogao meriti i najfinijom vagom? Zar nije za poređenje Noleta i Federera dovoljna činjenica da ga je Nole pobedio tri puta u finalu velikog Wimbldona?!!!
     (m, 19. jul 2019 17:17)

    # Link komentara

  116. Polako pocinju i verni fanovi da uvidjaju ono sto mi svi ovde znamo odavno. Dedica nije imao protivnika pre njih dvojice velikih...
     (Nolle, 19. jul 2019 17:17)

    # Link komentara

  117. Jao Vilanderu, jeste Federer je platio ceh za lake mečeve 2004-2007. godine... Ne znam da li si primetio, ali on se već 11-12 godina poprilično muči u završnicama jakih turnira. A
     (basketball^tsc, 19. jul 2019 17:15)

    # Link komentara

  118. svi bas mnogo pametuju. milimetri su odlucivali ovde, obojica su bili sjajni i moglo je da se zavrsi drugacije. a onda bi ljudi nacepili novaka kako je igrao beydusno, bla bla. jedan milimetar deli dve dijametralno suprotne price. nema smisla i nije u redu.
    cinjenica je da je finale bilo epsko i da nece biti mnogo slicnih. novakova pobeda je samo ogroman plus za sve nas koji navijamo za njega. :D
    (vrg, 19. jul 2019 17:14)

    # Link komentara

  119. Neće se švajcarac vratiti. Nikad više.
     (Dante, 19. jul 2019 17:13)

    # Link komentara

  120. Trabunja jer ne moze poraz da preboli kao Barbara koja samo sto zaplakala nije posle meca...Nikada je takvu video nisam.
    Mac kao da nije gledao meč. U rizik ulaze hrabri. A Federer nije po tome poznat a ne po taktici. Taktički je odigrao najbolje moguće....Ali najbolje moguće. Čak i ta dva poena na meč lopti.Uzmite drugu meč loptu- dobar servis kratka lopta pa napad. Neko bi rekao hrabro a ja kažem kukavica i takticar jer ga je dobio mnogo puta na mreži pa reko i sad će.
    Sušta suprotnost je Novak u odlučujućem poenu meca u taj brejku kada je vodio 5 prema 3. E to je rizik o hrabrost.Jer da je promašio svašta je moglo biti do kraja.
    Pozdrav za sve navijače Novaka i poštovaoce Federera.
     (Beli, 19. jul 2019 17:13)

    # Link komentara

  121. Ovaj Vilander je odavno poznat kao neko ko igra kako drugi sviraju. Jedan od onih likova koji bi za 10 evra prodao rodjenu majku. Sve ono sto je on "genijalno zakljucio" u poslednje vreme svima je vec odavno poznato, samo on to ranije nije hteo/smeo da govori.
    (PrincNaZrnuGraska, 19. jul 2019 17:12)

    # Link komentara

  122. Auuu, ovo je nizak udarac od Matsa, kao od 2004-2007 konkurencija klovnovi...."ko bi reko Vilanderi da se dese...."
     (heh, 19. jul 2019 17:11)

    # Link komentara

  123. federer lupio dva asa u gemu u kome je imao mec lopte. sta prica ovaj vilander. kako nije rizikovao. izaso je na mrezu takodje kad ga je novak pasirao.
     (kad erik pojede bananu, 19. jul 2019 17:11)

    # Link komentara

  124. Nemas ti pojma, ko tebe razume taj je srecan covek!!
     (filozof, 19. jul 2019 17:10)

    # Link komentara

  125. Sad ga i Vilander provocira!
    (tomica chicago, 19. jul 2019 17:09)

    # Link komentara

  126. Vilander kritikovao Federera.Smesno.Odakle tebi zemljace kredibilitet da kritikujes EL Maestra?
    (Roko Leni Ukic, 19. jul 2019 17:08)

    # Link komentara

  127. Mats je potpuno u pravu, Federer je puno trofeja osvojio prije rivalstva s Nadalom i Đokovićem, što mu je olakšalo put do grand slam rekorda, ali mu je otežalo igru protiv njih dvojice, jer nije navikao na takav pritisak protiv ravnopravnih protivnika. Federer nije grinder, on se uvijek nada perfektnom meču, bez previše uzrujavanja, no ta vremena su prošla.
    (Topnik, 19. jul 2019 17:08)

    # Link komentara

  128. Sve je u pravu.
     (Poz iz BG-a, 19. jul 2019 17:08)

    # Link komentara

  129. Na stranu što je ovo tačno, ali izjave ovog čoveka nemaju nikakvu težinu. Prvo je bio ot
     (only fools and horses, 19. jul 2019 17:08)

    # Link komentara

  130. Ogavan je danasnji svet sve se radi za novac pa tako i ovaj promeni plocu sa promenom sponzora. Ne znam da li mi je bio gadniji kad je napadao naseg Noleta ili sad kad je sve polizao i okrenuo plocu.
    (Bolest, 19. jul 2019 17:07)

    # Link komentara

  131. Gladni Svajcarci u transu! Pljuju po Vilanderu, kritikuju ga dok motaju kablove, po kaficima, kladionici, na pijaci... Pricaju kako ih sve mrzi i da tako prica zbog Lakoste... Kazu da ga treba najuriti sa Eurosporta jer je nikakav analiticar! Koliko cudan narod, ti Svajcarci...
     (Jumko, 19. jul 2019 17:07)

    # Link komentara

  132. Vilanderu uručiti srpski pasoš
    (borivoje šurdilović, 19. jul 2019 17:07)

    # Link komentara

  133. Лако је бити генерал после битке и критиковати Рођу за сервис. Што се тиче пријема сервиса Ноле и нема слабе тачке тако да ту Рођа није могао много да бира.
    Иначе наш Ноле је од раније Рођи "ушао у главу" тако да је сада Ноле у том попгледу супериоран.
    Чекамо на УС 17.ГС !
    (Рајко Четник, 19. jul 2019 17:07)

    # Link komentara

  134. Да, слично је Виландер причао још после полуфинала УСО 2010: да је на оне две меч-лопте (на Новаков сервис) Роџер требао да одигра активније, а не само да враћа лоптицу и чека грешку. Невероватно како ни после још два слична случаја многи мисле да Матс не зна шта говори.
    (Иван, 19. jul 2019 17:06)

    # Link komentara

  135. Neka svaki put tako odservira nećemo se buniti.Dzabe lepršavost,umetnost...kada na kraju pobednik jedan od najvećih boraca u istoriji sporta.Um caruje,snaga klade valja...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 19. jul 2019 17:05)

    # Link komentara

  136. Pravo u centar!
     (Goxi, 19. jul 2019 17:04)

    # Link komentara

  137. Mats odlicno zakljucuje.
    Ovim je sve rekao.Federer je gro titula osvojio kad tu nije bilo Novaka i Nadala.Poslednje je osvojio kad su ova dva bili povredjeni.
    Daleko od toga da on nije izvrstan teniser,ali ja mu racunam samo titule iz ere kad su se ukljucili NDJ i RN.
    Ostale su osvojene u vakumu smene generacija.To je jasno kao dan.
    (Djed Gavrilo, 19. jul 2019 17:03)

    # Link komentara

  138. Volim Noleta ali aman, pustite više Rođu na miru. Igrajte vi onakav tenis u 38oj.
     (nedostizni, 19. jul 2019 17:03)

    # Link komentara

  139. Ево баш јуче гледах меч у коме се види та ментална снага Новака. УС Опен 2007 млађани Ђоковић сервира за први сет и има 40-0, Федерер укупно спашава 5 сет лопте, баш се види да је мантална громада
     (Роџер Федерер - Краљ, 19. jul 2019 17:02)

    # Link komentara

  140. Dobro de, u redu je...znamo da si promenio plocu zbog sponzora, ali si i dalje odbojan.
     (anica, 19. jul 2019 17:01)

    # Link komentara