1. Ma Zvezda i drugi domaci klubovi ce brzo zavrsiti evropsko takmicenje, nisu sposobni za taj nivo takmicenja, ako izuzmemo nasilje na terenu.
    (Kosmopolita, 18. jul 2019 15:23)

    # Link komentara

  2. Malo je neozbiljno da u vesti nigde nema imena tog igraca kome je polomljena noga. Pa on je valjda ovde glavna vest a ne Gobeljic? A bitno da nam smeta kad Englezi nas ne ispostuju za nesto i ljutimo se
    (alaa, 18. jul 2019 00:44)

    # Link komentara

  3. Nameran i divljacki start za dozivotnu suspenziju !
    (Nije za fudbal, 17. jul 2019 22:32)

    # Link komentara

  4. Kazna je sledeca neigras fudbal dok se povredjeni igrac ne vrati na teren. Ako se ne vrati i tebi je karijera aut. Nauk za svakoga ko jede isti hleb da mora da vodi racuna o rivalu.
    (Slavko, 17. jul 2019 22:14)

    # Link komentara

  5. Dragana..
    Dobice kaznu Gobeljic "Pojacani nadzor roditelja" a ovaj decko ostade bogalj.Oko za oko.....
    (Ramones, 17. jul 2019 21:59)

    # Link komentara

  6. Dajte, ne razapinjite čoveka na krst. Pa nije to namerno uradio. Kaznu je zaslužio i svakako će je dobiti.
    (Dragana, 17. jul 2019 19:22)

    # Link komentara

  7. Za zatvor.
    (poznavalac vaterpola, 17. jul 2019 18:17)

    # Link komentara

  8. @Jole

    Koja jezik ti govorila?
    (Vladimir Zemun, 17. jul 2019 18:07)

    # Link komentara

  9. U ovakvim startovima kazna bi trebala da bude isto kolilo I povredjenom igracu treba da se oporavi, znaci u ovom slucaju godinu, dve. Bez pardona, pa ti vidi bato kako uklizavas.
    Slicni startovi se inace desavaju kada igram rekreacioni fudbal, I kad se pobunim obicno je reakcija pa ti nikad nisi fudbal igrao, ili kao sta se bunis bas si pi*ka. Jednostavno neki ljudi ne kontaju kada je neko u situaciji da zamane I sutne loptu da je jako opasno ici direktno na loptu kung fu startom, za nekog profesionalnog fudbalera je to nedopustivo.
    (Dvojnik, 17. jul 2019 18:02)

    # Link komentara

  10. Ješić je bio gori.
    (Siniša, 17. jul 2019 17:47)

    # Link komentara

  11. Pa eto dešava se, treba da bude kažnjen i biće ali koliku je kaznu dobio Martin Tejlor kad je slomio nogu Edurdu Da Silvi? Skoro nikakvu zato što nije bilo namere a tad je prelom bio otvoren.
    (Permafrost, 17. jul 2019 17:18)

    # Link komentara

  12. Najpostenije bi bilo da kazna za igraca koji polomi nekome nogu bude takva da i njemu neko odmah polomi nogu iz protivnicke ekipe. Ne crveni karton i suspenzija nego isto sto je on uradio drugome.
    (Peđa, 17. jul 2019 16:49)

    # Link komentara

  13. Hajde sada svi da razapnemo momka na krst. Nije trebao tako da ide na loptu ali desava se. fudbal je muski sport. Iskreno žao mi je momka koji je nastradao verovatno i nece vise igrati fudbal posto ima 33 godine.
    (petar, 17. jul 2019 14:01)

    Ma, se*em ti se u ton film.
    (Vaše ime, 17. jul 2019 16:10)

    # Link komentara

  14. Realno takvi startovi zasluzuju kaznu od 6 meseci ne igranja za igraca koji je to ucinio! Crveni karton je nista!
    (Slavisa, 17. jul 2019 15:06)

    # Link komentara

  15. Kao Zvezdaš se potpuno slažem sa tobom, ovakav nekontrolisan start je nedopustiv.
    (., 17. jul 2019 14:55)

    # Link komentara

  16. i ja se nadam sto vecoj kazni sto duze ne igra zvezda je jaca nije mu jasno da takav igrac igra u zvezdi i jos pre gajica stojkovica
    (nesa, 17. jul 2019 14:51)

    # Link komentara

  17. Zvezdas sam ali mogu da kažem da takav igrač nije za Zvezdu, čak ni za neku betonku.
    (zoki, 17. jul 2019 14:42)

    # Link komentara

  18. Hajde sada svi da razapnemo momka na krst. Nije trebao tako da ide na loptu ali desava se. fudbal je muski sport. Iskreno žao mi je momka koji je nastradao verovatno i nece vise igrati fudbal posto ima 33 godine.
    (petar, 17. jul 2019 14:01)

    # Link komentara

  19. Pre mesec dana. Na Evropskom Prvenstu Orlic Vukasin Jovanovic ostrim startom slomio nogu Hannes Wolfu. Covek pre 2020 ne moze ni sa treningom da pocne. Malo pre toga Milan Pavkov protiv Nemacke pri samom kraju utakmice zamalo da zavrsi karijeru Leroy Sanetu. Sve absolutno nepotrebno i gadno. Sta mi to ucimo u fudbalskim skolama? Slomi noge ako nestignes loptu? Pre smo bili filigranski tehnicari, sada smo kostolomaci. Tako nas i gleda fudbalski svet. A najgore je sto se to nasim igracima cini kao sasvim normalno. Zalosno.
    (jole, 17. jul 2019 13:50)

    # Link komentara

  20. Kapitalizam batice, šta je problem?
    (gladijator, 17. jul 2019 13:32)

    # Link komentara

  21. Da li je realno da se naš narod i oko ovoga prepucava? Opšte je poznato da je Gobeljić dobar momak i sportista ali realno, ako je neko nekad video brutalniji start nek stavi link. Koliki god bio zvezdaš, ne znam šta trrba da ga kazne pa da bude mnogo. Čoveka je fudbalski ubio.
    (Rzbrzotrz, 17. jul 2019 13:24)

    # Link komentara

  22. Šmekerski bi bilo da mu sada Zvezda ponudi ugovor na 2 godine. Sigurno tamo ne dobija puno para, a verovatno je zavrsio karijeru.
    (matori grobar, 17. jul 2019 13:21)

    # Link komentara

  23. Normalno da je za osudu svaki grubi start, lom noge za fudbalera je kao da automehaničaru oduzmete sav alat. Setih se kako je Jovičiću jedan isto to uradio, ali tada je to bilo u žaru borbe, i niste nesto mnogo tražili da se kazni večitim izgonom iz fudbala, ili Everton koji je svojim srartovima pokazivao šta će se desiti protivniku ukoliko nastavi da vuče loptu. Za svaku je osudu start Gobeljića, ali ostavite klubaštvo i navijačke strasti po strani, fudbal je to dešava se, verujem da mu nije lako.
    (LOVRA VEREBI, 17. jul 2019 13:19)

    # Link komentara

  24. Gardisti si najveca bruka i sprdnja zvezde...
    (srbija, 17. jul 2019 13:18)

    # Link komentara

  25. Ja mislim da ovi koji pišu ove komentare su gori od igrača koji su ove prekšaje napravili sugurno je da to nisu namerno napravili već u želji da pre dođu do lopte nego protivnik ali često se dešava da dođe do nesreće!Sad smo svi pametni i možemo da kritikujemo ali nije lako nijednom igraču kad se tako nešto desi a i navijaču bijo on partizanovac ili zvezdaš!!!
    (momo brko, 17. jul 2019 13:12)

    # Link komentara

  26. Kako nebi lomio noge kada nema nikog da mu kaze da mora da igra sportski pre svega,da to nije igra na zivot i smrt,a i sam trener je nervozno skakao,negodovao,vikao pa nije ni cudo sto je ovaj izgubio kompas.Najlosije je kad umislis da si veliki trener jer si eto pobedio prvaka Evrope,ustvari pobedio ih je Pavkov to nestvarno vece,kao da su zaboravili na sve ostale utakmice gde su im trpali iz svih pozicija do zadnje utakmice.Malo vise ozbiljnosti i respekta prema bilo kom protivniku pre svega,ovo mi izgleda kao da svi trebaju da im se maknu u starnu do grupne faze,ali ako tako nastave saplesce se o najmanji kamencic na tom putu...
    (toliko, 17. jul 2019 13:08)

    # Link komentara

  27. Nadam se da ce Zvezda sama da ga kazni i izbaci iz tima za ovu godinu! Tako da nemora sveki put da se crka na UEFU!

    Zvezdaš!
    (svedska, 17. jul 2019 12:52)

    # Link komentara

  28. Ne, namerno . Njih u klubu uče da lome noge
    Da napisem da te bude sram tebe i ovim jadnika sto su ti dali plusiće ne bi imalo smisla , jer bi poenta bila da se postidis svog komentara
    Ali vi ste ljudi bez obraza, stida, srama, bez grama mozga koji vam je ostećen mrznjom kojom vas uče od rodjenja
    Stepen oštečenja je svakim danom sve veći i veći tako da se od tebe i ostalih jadnika moze ocekivati jos ovakvih komentara
    BEDNO !
    (Tito partija crno bela SNS armija, 17. jul 2019 11:49)

    Nemoj samo nemoj molim te o mržnji vi da pričate pa vi više mrzite Partizan nego što volite Zvezdu bar 90% tako je i nikako drugačije a što se tiče onog komentara u pravu si glupo je što je lik napisao 100%
    (crveno bela SNS armija, 17. jul 2019 12:36)

    # Link komentara

  29. i ja se nadam da ce biti debelo kaznjen,barem godinu dana ne igranja
    (neko, 17. jul 2019 12:23)

    # Link komentara

  30. Tito partija crno bela SNS armija, 17. jul 2019 11:49

    Ne uce u CZ da lome noge ali ih ne edukuju, to je jasno. Ocigledno moraju da razgovaraju, pricaju sta je fudbal. Sta moze a sta je opasno. Ovaj vas to nije imao u glavi. Setio bi se sta se uci pa ovako ne bi reagovao. A daleko od toga da nekoga uce da bude kostolomac.
    (Fifi, 17. jul 2019 12:23)

    # Link komentara

  31. Da je kojim slučajem igrač bio u gol šansi, ili izašao ispred golmana pa i da donekle razumem. Opet ne bi bilo opravdanja, ali bih razumeo, andrenalin, neopreznost, želja da se zaštiti gol. Ovako, pri rezultatu 2:0, na sredini terena ti čoveku lomiš nogu. Ovakve stvari se moraju sankcionisati najstrože moguće. Ko kod da to uradi.
    (Millennium, 17. jul 2019 12:22)

    # Link komentara

  32. I najgore, ni ruku da mu pruzi. Dobro da se jos nije bunio za crveni! Obrukao klub
    (Petar, 17. jul 2019 08:53)

    Vaš klub je "stub srbstva", podrška za Gobelju Srbina!
    (Gobelja je došao u CZ iz Lepenskog vira, 17. jul 2019 12:18)

    # Link komentara

  33. Kazniće ga zato što je Srbin, svi znamo da nas anglosaksonci mrze.
    (Stevka, 17. jul 2019 12:14)

    # Link komentara

  34. @iv13 A (recimo) Najdoski ?
    (kvrc, 17. jul 2019 12:14)

    # Link komentara

  35. Nadam se da će patrijoti uspeti da odbrane Gobelju, koji je ponos Srbije, od napada kvazi humanista i evropejaca. Fudbal je muška igra u kojoj su Srbi najjači na planeti, a kome se ne sviđa Gobelja neka gledaju skokove u vodu. Gobelja je kao igrač zver a kao čovek ljudina. Volim ga k'o brata rođenog.
    (Kostolomović, 17. jul 2019 12:12)

    # Link komentara

  36. Odma mu dati ispisnicu, krvolok nam ne treba u timu... Sto se mene tice ne postoji vise u klubu, i dobijace zvizduke kad god primi loptu. Strasno sta je sebi dozvolio, divljak!!!!!
    (CZ99, 17. jul 2019 12:05)

    # Link komentara

  37. Zvezda je sinoc bila daleko bolja . Medjutim start Gobeljica je bio za izbacivanje iz fudbala. Stvarno treba da budes max glup da namerno lomis nogu na 45 m u 75 minutu ori rezultatu 2:0 . Po svim kriterijumima Gobelja bi trenalo da ne zaigra vise nikad.
    (Djole, 17. jul 2019 11:56)

    # Link komentara

  38. Samo u zadnjih nekoliko meseci, prvo Pavkov u reprezentaciji divljački start na Sanea umalo mu nogu nije slomio, V. Jovanović za mlade na evropskom lomi nogu Volfu, i sad ovo. Svi oni ili igraju ili su igrali za Zvezdu, slučajno?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (damni, 17. jul 2019 10:58)

    Ne, namerno . Njih u klubu uče da lome noge
    Da napisem da te bude sram tebe i ovim jadnika sto su ti dali plusiće ne bi imalo smisla , jer bi poenta bila da se postidis svog komentara
    Ali vi ste ljudi bez obraza, stida, srama, bez grama mozga koji vam je ostećen mrznjom kojom vas uče od rodjenja
    Stepen oštečenja je svakim danom sve veći i veći tako da se od tebe i ostalih jadnika moze ocekivati jos ovakvih komentara
    BEDNO !
    (Tito partija crno bela SNS armija, 17. jul 2019 11:49)

    # Link komentara

  39. Gledao utakmicu. Pa ono je bilo strašno! Ovaj je uzeo takav zalet i tako agresivno uleteo u čoveka da ovo ne sme da se toleriše. Zvezdaš sam ali ovaj nije za naš klub. Siledžija, kao da mozga nema.
    (CZ, 17. jul 2019 11:46)

    # Link komentara

  40. Prvo Pavkov onom Saneu (valjda?)
    Pa ovaj Vukasin Jovanovic, austrijancu..
    I sad Gobeljic..

    Zasto nam u Zvezdi igraju ovakvi? Zvezda nam nikad nije imala ovakav tip igraca pre.
    (iv13, 17. jul 2019 11:33)

    # Link komentara

  41. Vidim piše neki lik koji je dogurao do naše druge lige kako se ovo dešava i kao nesrećan slučaj, majstore, u tim ligama što si ti igrao da, slažem se, ima takvih startova i povreda u beton ligama koliko hoćeš, ovo su majstore kvalifikacije za ligu šampiona, a ne kup podunavskog okruga. Ja ovakvog igraca vise ne bih razmatrao, i na treningu je takav opasan. Nema tu puno diskusije, Zvezda nikada nije gajila kostolomce, to jednostavno nije Zvezdin nivo.
    (Peca, 17. jul 2019 11:27)

    # Link komentara

  42. @damni,komentar ti veze s mozgom nema...samo neutemeljena mrznja prema svemu sto dolazi iz FK Crvena Zvezda...Ne branim Gobeljica,dobice zasluzenu kaznu,ali u zaru borbe svasta se dogadja,jednostavno desilo se i ne ponovilo se!
    (Riko, 17. jul 2019 11:24)

    # Link komentara

  43. (Miki, 17. jul 2019 10:21)

    Kako mislis da Milojevic zavede disciplinu kad on sam skace ko oparen na svaku sudijsku odluku i na kraju i sam dobije zuti karton?
    (Gazda Dojkan, 17. jul 2019 11:23)

    # Link komentara

  44. U Superligi ni opomena
    (CCCR, 17. jul 2019 11:23)

    # Link komentara

  45. @petarczv... Koliko je znam Gobelji tek treba da se 'sudi'.
    (Pocetak 90tih, 17. jul 2019 11:21)

    # Link komentara

  46. @damni...Nekada je najbolje cutati.
    (Pocetak 90tih, 17. jul 2019 11:14)

    # Link komentara

  47. Jesi li ti Gobeljicev stric? Ili jednostavno ne znas nista o fudbalu? Ili si kombo ova dva?
    (DJ, 17. jul 2019 10:08)
    Ja Gobeljića ni ne poznajem, sem preko utakmica, ali me zanima čiji si ti "drveni advokat", ili si ipak samozvani tužilac, Vuletićev rođak ili možda samo ostrašćeni navijač njegovog kluba?? Ja sam, dečko moj, igrao svojevremeno takmičarski fudbal tokom 7 godina, poluprofesionalno do nivoa druge lige Srbije i povreda me je onemogućila da nastavim da igram. Nagledao sam se uživo ovakvih situacija, i mnogo oštrijih i bezobzirnijih startova, koji nisu rezultovali čak ni blažim povredama. Pa čak ni kad igrač ima nameru da nekog povredi ne uspeva to da uradi tek tako. Siguran sam da je ovo nesrećan slučaj, jedan uđe startom previše žustro i nekontrolisano, drugi ne stigne da reaguje i da se pomeri i ... desi se nešto ovako, jednom u stotinak slučajeva. Niko nije toliko glup da ide da povredi igrača tek tako (nije mu se čak ni zamerio) i da rizikuje isključenje. Stepen isključivosti i neznanja vas tzv. TV i internet navijača (posebno još kad ste iz suprotnog tabora), koji niste čestito ni pikali loptu, je razumljiv i glupo je uopšte dalje i učestvovati u ovakvim diskusijama.
    (Arsenije, 17. jul 2019 11:09)

    # Link komentara

  48. Gobelja izdrzi ovu hajku laznih srba i laznih navijaca zvezde. Sram bilo sve.
    (Ivan, 17. jul 2019 10:19)

    Jeli bre klinac šta si ti to uradio za ovu zemlju da nekoga možeš da prozivaš da je lažni Srbin. Bio si u Vukovaru, na Košarama ili ti je najveća zasluga što se na tribinama dereš Kosovo je Srbija, a da pritom niti si ikada bio na tom Kosovu i niti imaš nameru da tamo ikada odeš.
    (Stari čačanin, 17. jul 2019 11:06)

    # Link komentara

  49. Pa za ovog je i Kežman mala maca.
    (Mirko, 17. jul 2019 11:06)

    # Link komentara

  50. Samo u zadnjih nekoliko meseci, prvo Pavkov u reprezentaciji divljački start na Sanea umalo mu nogu nije slomio, V. Jovanović za mlade na evropskom lomi nogu Volfu, i sad ovo. Svi oni ili igraju ili su igrali za Zvezdu, slučajno?
    (damni, 17. jul 2019 10:58)

    # Link komentara

  51. Zvezdas sam do koske i zato hocu nesto da kazem. Ovi sto ne razumeju da Srbi kritikuju Gobeljicu radi nekog stranca su neuracunjivi. Dalje Gobeljicu dati ispisnicu. Milojevicu objasniti da trener Zvezde ne sme da skace na svaku odluku sudije pogotovo sto su sve odluke bile ispravne. Penala nije bilo ni jednog! Igraci Zvezde su nepotrebno dobili zute kartone mogli su pametnije da startuju i ne sutiraju loptu van terena. Problem je samo sto ne postoji autoritet u klubu koji bi mogao da ocita bukvicu treneru i igracima...
    (Kole, 17. jul 2019 10:57)

    # Link komentara

  52. Pogresio je nije smeo takav start da napravi ali desava se i to je sastavni deo fudbala.
    Kaznu ce dobiti odgovarajucu preksaju i niko ne treba da aludira na visinu kazne
    Njihov trener je poslednji koji treba da prica o kazni dobro se zna kako su se ponasali njegovi igraci u prvom mecu.
    Samo da se zahvali sudiji sto su kompletnom sastavu zavrsili utakmicu
    A navijacima Partizana porucio bi im da sete pre par godina kada je Drincic igao za Cukaricki i povredio Jovicica , on je odsustvovao sa terena sest do osam meseci. Mazic mu nije dao ni zuti karton i ako je video stepen povrede.
    Zato malo vise objektivnosti ne bi vam skodilo ako znate sta je to.
    (Nebojsa, 17. jul 2019 10:56)

    # Link komentara

  53. Desilo se, Gobeljiću više igraj mozgom, snagu hfala Bogu imaš . Brz oporavak igraču.
    (glas razuma, 17. jul 2019 10:53)

    # Link komentara

  54. Gobelja izdrzi ovu hajku laznih srba i laznih navijaca zvezde. Sram bilo sve.
    (Ivan, 17. jul 2019 10:19)

    Ako si ti pravi Srbin, onda ću ja sa ponosom biti "lažni"! Čovek je idiot! Možda je uropastio karijeru jednom sportisti. A zbog čega?
    (1Beogradjanin, 17. jul 2019 10:53)

    # Link komentara

  55. za ovakve startove kazna mora biti zabrana do oporavka povredjenog igraca.
    (spontana slucajnost, 17. jul 2019 10:43)

    # Link komentara

  56. Gledam Zvezdu od 1970. Mozda gresim sli koliko ja pamtim ovo je prvi put da Zvezdin igrac slomi nogu protivniku. Nasim igracima su lomili svasta Djajicu, Jovici Nikolicu, Basti... Ja bi se na lep nacin zahvalio Gobeljicu na saradnji. On je sad u nemilosti Zvezdasa i za njega je to najbolje. Kazem Zvezdasa ne Delija njih ne racunam u navijace.
    (Bg, 17. jul 2019 10:42)

    # Link komentara

  57. Osudjujem Gobeljica, apsolutno nepotreban start, jer nas gol nije bio ugrozen, a imali smo sigurno vodstvo.Sve se desavalo daleko od gola, i nije bilo potrebe za ovakvim faulom.Neko trenira godinama, i onda ti dodje neko ovakav i rasprsi snove, polomi nogu i unisti ti mozda karijeru.
    (Dare, 17. jul 2019 10:39)

    # Link komentara

  58. Sta svi napadate Gobeljica... Setite se kada je Perovic slomio kicmu Nadju, tad niko nista nije rekao
    (sho, 17. jul 2019 10:38)

    # Link komentara

  59. Gobelja izdrzi ovu hajku laznih srba i laznih navijaca zvezde. Sram bilo sve.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan, 17. jul 2019 10:19)

    Haha,lazni Srbi?? Znaci da je covek sem noge izgubio i zivot,Gobelja bi bio heroj tvoj i dalje,a mi lazni Srbi.Vidis,ja bio neke 1991 i 1999 na nekim mestima gde Ti nikad neces biti i bolje da ne budes,a ne smatram sebe velikim patriJotom,a Ti i tebi slicni sto zevate celi dan i ne znate sta cete sa sobom sem da promovisite mrznju jadni ste bas i veliki Srbi.
    (BratGobelja, 17. jul 2019 10:37)

    # Link komentara

  60. @citizen

    Ali zato kada je Drinčić teško povredio Jovičića,krajnje bahati i bezobrazni Everton polomio nogu Mudrinskom,ili Nađ ruku Basti,o tome ni da prozboriš...
    Jel to Partizanova škola fudbala onda ,ako je ovo Zvezdina ?!?
    (Parter B, 17. jul 2019 10:35)

    # Link komentara

  61. Totalno nerezonski pogibeljni start na sredini terena, uz aut liniju, pri vodjstvu od 2:0. Od kada je Gobeljic dobio crveni Zvezda se razigrala i sa 10 igraca stvorila jedno 5-6 mrtvih sansi.
    (Slobodni Klikeri, 17. jul 2019 10:33)

    # Link komentara

  62. gobeljic ako je covek da se odrekne svoje godisnje plate I da finansira oporavak igraca!
    (sima, 17. jul 2019 10:32)

    # Link komentara

  63. Ne mogu da shvatim Milojevica.Toliko tvdoglavog trenera odavno nisam video.Pored dva klasicna beka Stojkovica I Gagica a ti je I Brazilac on stavlja na ovu poziciju nesretnog Gobeljica koji je samo srcan I borben ali fudbalski limitiran.S toga se I desi ovo sto se desilo!
    (Ares, 17. jul 2019 10:31)

    # Link komentara

  64. što je najgore u svemu iz komentara navijača zvezde i oni se nadaju istom :)
    (boki, 17. jul 2019 10:30)

    # Link komentara

  65. @Ivan
    To govori o drugima a ne nama... Ja se, iskreno, nadam da brat Gobelja nece vise nikada zaigrati u zvezdi, smatram da takvim stvarima nije mesto u zvezdi. Razumeo bih da je bila neka borba pa kao poneo ga trenutak ali ovako 2:0, otaljavanje posla i nesto ovakvo se desi.
    Igracu suduve zelim brz i uspesan oporavak i da se vrati jaci ako je to ikako moguce.
    (srb, 17. jul 2019 10:27)

    # Link komentara

  66. Ja sam zvezdaš 40 godina,i uvek sam bio uz zvezdu ali ovaj start je divljački,zabranio bi mu fudbal da igra celi život,
    (Edi, 17. jul 2019 10:24)

    # Link komentara

  67. Slucajan i neoprezan start bez postojana namere.Desava se 
    (NY,17.jul 2019 08:47)

    Da ako te udari auto na pesackom prelazu pa kad bude sudjenje da sudija oslobodi vozaca uz komentar desava se...
    (petarczv, 17. jul 2019 10:21)

    # Link komentara

  68. Slazem se da Gobeljic nije imao nameru da povredi igraca. Ali, ni neko ko vozi automobil 150 km/h tamo gde je dozvoljeno 60 nema nameru da ubije nekoga ili sebe. Stvar je u tome sto su Gobeljic, Milunovic, Rodic, Jovicic.. igraci opasni po sebe,svoje saigrace i protivnike. Dobar fudbaler mora da bude inteligentan u igri. Da u svakom trenutku razmislja i bude korak ispred protivnika. Kada to ne moze on kasni, a tada slede ovakvi startovi. Zato se kod nas nedostatak tehnike i fudbalske inteligencije nadoknadjuje tzv. borbenoscu, sto je samo drugi naziv za grubost. Da nije stalno "visio napred" Gobeljic bi loptu pokupio pre igraca Suduve. Ovako je kasnio i uradio to sto je uradio. Mislim da je njemu dovoljno tesko i da ne treba da ga dodatno krivimo. Ali mora da snosi posledice nepromisljenosti. I Zvezda treba da ga posalje na "hladjenje", a da on bude primer svakom drugom igracu koji nepromisljeno ugrozava sebe, protivnika,saigrace i tim.U ove dve utakmice mnogo je bilo takvih (Jovicic, Ben, Jovancic, Babic - bespotrebni zuti kartoni. Marin non stop ima nesto da "objasni" sudiji). Miloje je sjajan trener, ali mora da uvede disciplinu. Za ovakve gluposti - iz prvog u drugi tim mesec dana. Neka trpe rezultati, ali Zvezda mora da bude ono sto je bila dugo (pre ovih groznih 30 godina) - gospodski tim (fer play na prvom mestu).
    Takvu je zele pravi navijaci. Igracu Suduve zelim brz oporavak, a Gobeljicu da iz ovoga izvuce pouke i da se stabilizuje sto pre.
    (Miki, 17. jul 2019 10:21)

    # Link komentara

  69. Jesam zvezdaš ali sramota za onaj start, jedu isti hleb i žive od fudbala i da ono uradi čoveku na startu sezone i to na aut liniji na centru. Katastrofa, ja bi ga tužio
    (Markan, 17. jul 2019 08:58)

    Kakve veze ima sto je na startu sezone? Sto je bilo na pola terena?! I pri rezultatu 2:0?!?! Da je bio kraj sezone, u nasem sesnestercu i da je bilo nerešeno onda bi ti bilo opravdano?! Ovo ne sme da se desi nikad i nikom!!! Koja god da je situacija na terenu. Za ovako nesto moras unapred da smislis da izvedes tako da nije bilo u zaru borbe vec ocigledna namera i nerazmisljanje o posledicama
    (petarczv, 17. jul 2019 10:20)

    # Link komentara

  70. Gobelja izdrzi ovu hajku laznih srba i laznih navijaca zvezde. Sram bilo sve.
    (Ivan, 17. jul 2019 10:19)

    # Link komentara

  71. Opet srbi staju na stranu svog protivnika. E Srbi, srbi, nikada necete nista nauciti. Uvek se vi borite za neku pravdu, a pravde za nas nigde.
    (Ivan, 17. jul 2019 10:16)

    # Link komentara

  72. B92, Beta

    Muka mi je od ovakvih "navijača". Stavili ste čoveka na stub srama, kao da je stvarno išao da mu polomi nogu. Gobeljić nit je kostolomac, niti je izvorno odbrambeni igrač, pa je klizeći bio i neuk i nezgrapan. Ipak, takvih startova ima na hiljade, a retko se desi da izazovu takvu povredu. O kakvom izvinjenju pričate, kad u onoj situaciji ono i nema nikakav značaj, jer se to i radi tek posle meča. Primetno je i koliko je bio u šoku kad je video šta se desilo da nije ni reagovao na isključenje. Verujem da je njemu bilo najteže shvatajući da je unesrećio čoveka, a i ostavio drugove na cedilu. Treba i biće kažmjen, ali ovo je samo nesrećan slučaj i nema ni reči o nameri. Podrška i jednom i drugom, posebno povređenom, ali nažalost, posle dvostrukog preloma noge u 33oj, sa aktivnim sportom je 99% gotovo.
    (Arsenije, 17. jul 2019 09:37)

    Jok i nije išao, namera je bila i vise nego očigledna!! Ne mozda da mu slomi nogu ali da ga povredi!!!
    (petarczv, 17. jul 2019 10:15)

    # Link komentara

  73. Pola vas je gledalo fudbal na tv samo,niste potrcali za loptom ili nikada ili od cetvrtog osnovne..u zaru borbe,gledas da dodjes do lopte,a ne da povredis protivnika,losa procena kod starta,momak nije stigao da skloni stajnu ili nije verovao da ce Gobelja tako ici..sve je to ljudi moji nedoviljno spreman,zato I zakasneli start..momku brz oporavak,a Gobelja,pazljivije,pametnije I bolje..kada je dao gol Bufonu kovali ste ga u zvezde,sad drvo..ne lupajte,izadjite malo napolje I potrcite,pa cete videti da ne mozes ni namerno da udaria kad hoces,vec se jednostavno sve namesti naopako..
    (BaneNS, 17. jul 2019 10:12)

    # Link komentara

  74. Muka mi je od ovakvih "navijača". Stavili ste čoveka na stub srama, kao da je stvarno išao da mu polomi nogu. Gobeljić nit je kostolomac, niti je izvorno odbrambeni igrač, pa je klizeći bio i neuk i nezgrapan. Ipak, takvih startova ima na hiljade, a retko se desi da izazovu takvu povredu. O kakvom izvinjenju pričate, kad u onoj situaciji ono i nema nikakav značaj, jer se to i radi tek posle meča. Primetno je i koliko je bio u šoku kad je video šta se desilo da nije ni reagovao na isključenje. Verujem da je njemu bilo najteže shvatajući da je unesrećio čoveka, a i ostavio drugove na cedilu. Treba i biće kažmjen, ali ovo je samo nesrećan slučaj i nema ni reči o nameri. Podrška i jednom i drugom, posebno povređenom, ali nažalost, posle dvostrukog preloma noge u 33oj, sa aktivnim sportom je 99% gotovo.
    (Arsenije, 17. jul 2019 09:37)

    Jesi li ti Gobeljicev stric? Ili jednostavno ne znas nista o fudbalu? Ili si kombo ova dva?
    (DJ, 17. jul 2019 10:08)

    # Link komentara

  75. Fudbal je DNO od sporta.
    Ne znam da li ima neki sport u kome je više bahtosti, sebičnosti, nepristojnog ponašanja, foliranja, svega ima više samo ne ferpleja.
    (NN, 17. jul 2019 10:06)

    # Link komentara

  76. kazna treba da bude duzine koliko i oporavak povredjenog igraca.
    (pajser, 17. jul 2019 09:59)

    # Link komentara

  77. (dnevna doza prosecnog Srbende, 17. jul 2019 08:57)
    sine idi na zimovanje da odmorimo malo od tebe...
    (..., 17. jul 2019 09:58)

    # Link komentara

  78. Sve sami licemeri iz crno belog tabora e oni traze izvinjenje a za Evertona sta ste trazili? Jel ste i njega kritikovali kao Gobeljica za lomljenje noge?

    OGNJEN MUDRINSKI: Karijera mi je ugrožena, a Everton me pozvao nije!
    (Zvezdas, 17. jul 2019 09:57)

    # Link komentara

  79. Šta znači ta floskula "Slučajan neoprezan start"?Neko ko onako startuje nema pravo na izgovor,to je stvar elementarne pristojnosti Pri bilo kom rezultatu i u borbi za nekakvu medalju moraš prvo biti čovek.Ovo je samo rezultat drila još od kadeta,rezultat po svaku cenu.Kada se Šumaher namerno zakuca u Prostov bolid je ogavno,Kada Markez počisti namerno sa staze Rosija da Lorenco uzme titulu i tako redom.Treneri moraju učiti decu da budu gospoda a ne gladijatori.
    (Libero, 17. jul 2019 09:21)


    Bravo! Zato u sportu i nema više istinskih heroja, niti su više i potrebni. Danas biti profesionalac znači uklopiti se u opštu nepismenost, bezličnost, pohlepu i beskrupuloznost. Potezi poput Faulerovog spašavaju ne samo sport, već i sam život. "Stvari u sitnicama"...što bi rekao F.M. Dostojevski.
    (Negativni, 17. jul 2019 09:53)

    # Link komentara

  80. И клуб, односно ЦЗ треба драстично да га казни за дивљачки старт да и други играчи схвате да се фудбал игра и главом и да виде шта ће им се десити ако неко и покуша нешто слично да уради. Ако клуб не казни свог играча због овога шта је урадио значи да оправдава овај поступак.
    (Ика, 17. jul 2019 09:51)

    # Link komentara

  81. @Citizen
    Vidim da si zgodno zaboravio vasu legendu Nadja koji je polomio ruku Basti i ni izvinjenje mu nije dao.
    (frosty, 17. jul 2019 09:43)

    # Link komentara

  82. Ja bi kaznio citavu ekipu Zvezde. Brukaju nam drzavu i ligu.. oni su igrali ligu sampiona i zadovoljni su za narednih 10 godina s tim, jos pao liverpul. Sad slijedi propast s pricom da smo odigrali s liverpulom i jos ga pobijedili koji je kasnije uzeo LŠ. Mentalitet nas.
    (Crni96, 17. jul 2019 09:40)

    # Link komentara

  83. suspenzija dok se covek ne vrati fudbalu,ako se ne vrati I njemu pedala iz fudbala
    (nikolaq, 17. jul 2019 09:39)

    # Link komentara

  84. Muka mi je od ovakvih "navijača". Stavili ste čoveka na stub srama, kao da je stvarno išao da mu polomi nogu. Gobeljić nit je kostolomac, niti je izvorno odbrambeni igrač, pa je klizeći bio i neuk i nezgrapan. Ipak, takvih startova ima na hiljade, a retko se desi da izazovu takvu povredu. O kakvom izvinjenju pričate, kad u onoj situaciji ono i nema nikakav značaj, jer se to i radi tek posle meča. Primetno je i koliko je bio u šoku kad je video šta se desilo da nije ni reagovao na isključenje. Verujem da je njemu bilo najteže shvatajući da je unesrećio čoveka, a i ostavio drugove na cedilu. Treba i biće kažmjen, ali ovo je samo nesrećan slučaj i nema ni reči o nameri. Podrška i jednom i drugom, posebno povređenom, ali nažalost, posle dvostrukog preloma noge u 33oj, sa aktivnim sportom je 99% gotovo.
    (Arsenije, 17. jul 2019 09:37)

    # Link komentara

  85. I bez starta trener koji u Gobeljicu vidi igraca govori samo o njegovoj struci i poznavanju fudbala.
    (kutak za sporni trenutak, 17. jul 2019 09:35)

    # Link komentara

  86. Za ovakav divljački start koji se retko više viđa i u opštinskim ligama zaslužio je ispisnicu.Takav nam ne treba!
    (Mjehur ubica, 17. jul 2019 09:26)

    # Link komentara

  87. Ovalvi pogibeljni startovi se cesto desavaju u beton ligama.
    (xxxl, 17. jul 2019 09:24)

    # Link komentara

  88. Nasa bruka i sramota,bez izvinjenja bez emocije,ono je Gobeljicu za zatvor ne bi ti meni vise igrao fudbal !
    (Dragodlav, 17. jul 2019 09:22)

    # Link komentara

  89. Zvezdina škola!
    Vukašin Jovanović vs Marko Gobeljić=teške telesne povrede!
    (Citizen, 17. jul 2019 09:22)

    # Link komentara

  90. Šta znači ta floskula "Slučajan neoprezan start"?Neko ko onako startuje nema pravo na izgovor,to je stvar elementarne pristojnosti Pri bilo kom rezultatu i u borbi za nekakvu medalju moraš prvo biti čovek.Ovo je samo rezultat drila još od kadeta,rezultat po svaku cenu.Kada se Šumaher namerno zakuca u Prostov bolid je ogavno,Kada Markez počisti namerno sa staze Rosija da Lorenco uzme titulu i tako redom.Treneri moraju učiti decu da budu gospoda a ne gladijatori.
    (Libero, 17. jul 2019 09:21)

    # Link komentara

  91. @NY

    Svasta se desava,samo nesto je za nagradu,a nesto za kaznu.
    (Qqq, 17. jul 2019 09:21)

    # Link komentara

  92. i mi se nadamo... da se nauči jednom za svagda, i on, i svi ostali koji ne razmišljaju... u žaru borbe svašta može da se desi, ali kako je on doleteo u kadar, kao da su ga iz topa ispalili...
    (Aleksa, 17. jul 2019 09:17)

    # Link komentara

  93. Ma suspenzija u UEFA takmičenjima do kraja sezone i kraj priče. Mada Zvezdin put u UEFA takmičenjima je neizvestan. Može da potraje još dve utakmice, a može i polusezonu.
    (1Beogradjanin, 17. jul 2019 09:15)

    # Link komentara

  94. Surovo. Zaslužio je kaznu Gobelja. Debelu.
    (Flying Dutchmen, 17. jul 2019 09:08)

    # Link komentara

  95. Ljudi treci put pisem komentar, nemoj da pisete desava se, jedno je kad je utakmica pod tenzijom tezultat neizvestan, utakmica pod stalnim kontaktom pa se u prevelikom zaru borbe zaista desi neoprezan start, a ovaj start na pola terena pri rezultatu 2:0 za domacina gde sve ide opusteno, je jedan bezobrazan neiteligentan start. A da ne pricam sto nije prisao igracu i izvinio se, i pokazao kajanje itd, sto je jos bitnije. Dzaba mu navijanje, dzaba mu sve za mene je posle ovoga postao jedna velika ali velika 0.Jos jednom apelujem na svoj voljeni klub da ga i oni kazne bar mesec dana ne igranja super lige ili novcano, da sacuvamo svoje ime i obraz.
    (Goran, 17. jul 2019 09:00)

    # Link komentara

  96. Suduva eee, alo bre! Suduva!
    (Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime, 17. jul 2019 08:59)

    # Link komentara

  97. Jesam zvezdaš ali sramota za onaj start, jedu isti hleb i žive od fudbala i da ono uradi čoveku na startu sezone i to na aut liniji na centru. Katastrofa, ja bi ga tužio
    (Markan, 17. jul 2019 08:58)

    # Link komentara

  98. Slucajan i neoprezan start bez postojana namere.Desava se
    (NY,17.jul 2019 08:47)
    Živo be interesuje šta bi rekao da si ti sad u bolnicu umesto Slavickasa...Da li bi rekao “DEŠAVA SE”!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 17. jul 2019 08:57)

    # Link komentara

  99. Jedini i najveci problem je sto nije pokazao nikakve emocije da mu je zao, kao da ga bas briga sto mu je slomio nogu.
    E to sve govori kakav je kao covek.
    (vlado, 17. jul 2019 08:54)

    # Link komentara

  100. I najgore, ni ruku da mu pruzi. Dobro da se jos nije bunio za crveni! Obrukao klub
    (Petar, 17. jul 2019 08:53)

    # Link komentara

  101. I mi se nadamo!
    (Branči Vu, 17. jul 2019 08:52)

    # Link komentara

  102. I mi isto
    (Darko04, 17. jul 2019 08:51)

    # Link komentara

  103. Slucajan i neoprezan start bez postojanja namere.Desava se
    (NY, 17. jul 2019 08:47)

    # Link komentara

  104. Trajanje kazne - sve dok se momak potpuno ne oporavi i pocne da igra i naravno zestoka novcana. Pa ubudice razmisljaj malo glavom...
    (Vasa, 17. jul 2019 08:47)

    # Link komentara

  105. U pravu je čovek sve.Nije mu to trebalo uopste.Na rezultatu 2:0 kod kuće i sigurnom prolasku dalje ti razvališ čoveka i ne pokažeš ni trunku kajanja ili izvinjenja za čoveka a živi od toga isto kao i ti?!Sramota!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 17. jul 2019 08:43)

    # Link komentara