1. (Dušan, 26. jun 2019 16:34)
    Upravo sam to ja hteo tebe da pitam. Odakle tolika potreba da se ulazi u
    raspravu sa nekim klincem? Šta te najviše boli u mom komentara ako sam ja
    budala a ti pametan? Nisi spreman za istinu - da upravu si to nije lako.
    Inače moja priča je prevod sa sajta tennis.com rasprave izmedju nekoliko teniskih fanatika. Mogu da ti pošaljem i verziju na engleskom.
    (Milutin, 26. jun 2019 19:54)

    # Link komentara

  2. Milutin
    Znači kada Djokovic pobedi najbolji je, a kada izgubi nije ozbiljno igrao, pusto je protivnika, bio je umoran, smetali mu uslovi, nije mu zapelo, nebitan turnir, povredjen, rovit, nije mu se igralo itd itd?????? Ne čini ti se da je ovo razmišljanje klinca predškolskog uzrasta? I pre nego što ispravljaš tudje mišljenje razmisli malo o svom..
     (Dušan, 26. jun 2019 16:34)

    # Link komentara

  3. pravila su ista za sve, tako da...
    (ivan, 26. jun 2019 13:06)

    # Link komentara

  4. @(Nula, krompir, ništa, cvonjak, 25. jun 2019 17:31)

    OK, vidim da ne barataš činjenicama polufinale Vimbldona 2018. Nole Rafa 3:2 odličan meč možda najbolji prošle godine. Posle tog meča Rafa nije igrao do kraja sezone. Ko gleda tenis video je da Rafa nije više toliko brz kao nekada čak često odustaje od nekih loptica. Nasuprot tome Noletov sprint i promena pravca su neverovatni rekao bih neljudski. U kombinaciji sa ostalim prednostima u Noletovoj igri a pre svega izuzetnoj mentalnoj snazi dobijaš nešto što na zapadu zovu TENISKI ZID. Znači imaš dvojicu od trojice najvećih koji su na zalasku karijere i jednog koji je nestvarno dominatan sa svojom igrom. I to baš onaj kome se na zapadu najviše obraduju kada izgubi veliko finale. A treba prodavati ulaznice treba održati popularnost tenisa tamo gde ima najviše novca - na zapadu. Moje lično mišljenje je da bi Nole mogao do finala da stigne sa džakom krompira ali to neće niko da gleda. Zato se na smenu organizuju periodi vladavine za svakog od njih trojice.
    P.S.
    Zamisli da je Nole ozbiljno odigrao finale u Rimu? Pa Rafa bi mora da ide na generalku. Zato više gledanja tenisa a manje čitanja tabloida.
    (Milutin, 26. jun 2019 01:24)

    # Link komentara

  5. Pa, englezi.... Ceo svet vozi desnom stranom a oni levom..(sasa, 25. jun 2019 17:57)I..? Šta li to treba da nam kaže? Neku mudrost? Otkriće neko, objašnjenje? A Australija, Novi Zeland, Južna Afrika, Japan, Singapur Hong Kong,... a do nedavno Švedska, i malo je falilo da i Amerika i Kanada voze levom.
    (Lule, 25. jun 2019 18:10)pa sta covek je dobro objasnijo...ovo ste ste vi Lule naveli, e to su engleske kolonije... svedzani zele biti veci englezi od engleza
    (sportdetective, 25. jun 2019 20:41)

    # Link komentara

  6. Робовласнички турнир , у пуном смислу ...Само што ви играчи уживате у пуном бенефиту , а ми "смртници" у преносу уживо..Поготово је код ових отрвљана , изржен колонијалистички приступ људима...А изражен је највише у ситницама , баналним стварима око традиције и осталим глупостима...Дубока , али видљива истина...
     (митар пфк, 25. jun 2019 20:38)

    # Link komentara

  7. Pa, englezi.... Ceo svet vozi desnom stranom a oni levom..
    (sasa, 25. jun 2019 17:57)

    Ne znam kakve veze ima tvoj komentar sa clankom ali ako cemo iskreno, desnjaku je mnogo lakse da vozi levom stranom ...
    (anti Napoleon, 25. jun 2019 20:25)

    # Link komentara

  8. Ovako. Čitam komentare pa da dam svoje viđenje. Nadal se buni, jer će kao treći nosilac na putu do titule morati da igra i protiv Novaka i protiv Federera ukoliko oni dvojica dođu do polufinala, u čiju god polovinu žreba da upadne. Da je uslov za određivanje nosilaca isti kao na drugim turnirima, Nadal bi bio drugi nosilac, čime bi Novaka izbegao do finala, a onda bi postojala mogućnost da Rodžer kao treći nosilac padne u Novakovu polovinu žreba, što bi Nadalu najviše odgovaralo i iskreno se tome nadao. Ovako će najbolje na žrebu proći Federer, jer računar uvek Novaku dodeli težeg protivnika u polufinalu, a Rafa to vrlo dobro zna, pa se zato buni, jer je Federer zauzeo povlašćeno mesto u žrebu, za koje je očekivao da će pripasti njemu. U svakom slučaju, Novak će nanizati i jednog i drugog na putu do pete titule na SW19, jer mu kao i do sada, ništa drugo ne preostaje.
     (Mladen, 25. jun 2019 20:15)

    # Link komentara

  9. @fliper: to sto ti stavljas djokovica, federera i nadala u jednu ravan, a sve ostale u drugu je nebitno...
    drugi nosilac ima "otvoren" put do finala zato sto 100% nece igrati protiv najboljeg igraca na svetu i branioca titule... sve ostalo su spekulacije...
    zamisli da na sp u kosarci nema grupa, vec da se od starta igra po kup sistemu... naravno da bi najbitnije bilo da smo drugi nosioci i da ne zavisimo od srece u zrebu , vec da budemo sigurni da imamo "otvoren" put do finala...
    to ne znaci da ne mozemo izgubiti od kanade... ili da nadal nece ispasti od nekog kvalifikanta... i na otvorenom putu se desavaju havarije...
     (lal, 25. jun 2019 19:58)

    # Link komentara

  10. Nije istina da je Nadal bio postavljen za prvog nosioca na RG prije par godina kada je bio peti na rang listi.Nema potrebe da neki ovdje izmisljaju ono sto se nije desilo! Napred Rafa divan si
    (Rafa1, 25. jun 2019 19:46)

    # Link komentara

  11. @Toto-ko-tunjo
    Vidim Novak je vratio sve trofeje osvojene na taj fazon. Ali se zato buni kad voda ne ide na njegovu vodenicu, da je pobedio ne bi ni spomenuo kisu i uslove...
     (Nula, krompir, ništa, cvonjak, 25. jun 2019 19:15)

    # Link komentara

  12. King Roger,hajde procitaj prvo tekst do kraja pa dodji da komentarises.Gde pise da ce Rodja da bude prvi nosilac 'leba ti?!
    (radza, 25. jun 2019 18:58)

    # Link komentara

  13. @joj: smeta nadalu... a i razlika je ogromna, pogotovo za drugog nosioca... posto drugi nosilac ne moze da igra protiv prvog do finala...
    da se uvek igra 1v4 i 2v3, onda ne bi bila velika razlika, ali to u tenisu nije slucaj...
     (lal, 25. jun 2019 18:47)

    # Link komentara

  14. Sve će biti jasno u četvrtak kada će se izvršiti žrijebanje.
    (informacijica, 25. jun 2019 18:33)

    # Link komentara

  15. Mislim da je ovde dzaba organizatorima da namestaju bilo sta.Novak bi bio najsretniji da naleti na Rodzera u polufinalu,to je njemu trening.
     (lala, 25. jun 2019 18:29)

    # Link komentara

  16. Sramota sta drugo Nole ce in sve razvaliti.
     (branimir bjelica, 25. jun 2019 18:19)

    # Link komentara

  17. Pa, englezi.... Ceo svet vozi desnom stranom a oni levom..
    (sasa, 25. jun 2019 17:57)

    I..? Šta li to treba da nam kaže? Neku mudrost? Otkriće neko, objašnjenje?
    A Australija, Novi Zeland, Južna Afrika, Japan, Singapur Hong Kong,... a do nedavno Švedska, i malo je falilo da i Amerika i Kanada voze levom.
     (Lule, 25. jun 2019 18:10)

    # Link komentara

  18. Čemu odmah uvrede , ja zaista ne znam kako funkcioniše žreb . Nešto mi je u sećanju da tu navodno umnogome računar sam određuje žreb . Ponovo pitam kako se određuju parovi .
    (Andrea Djani, 25. jun 2019 18:08)

    # Link komentara

  19. Ne znam od kuda ideja Novakovim navijačima da se Nadal i Federer plaše Novaka?Trebali bi se zapitati da li će on uopšte stići do polufinala.I na RG su njegovi navijači tvrdili da se ova dvojica njega plaše,a on je prepotentno izjavio da je došao po trofej i na kraju vidjesmo kako je završilo.Ne znam šta će reći ako se slično ponovi i na Wimbldonu?
    (nejasno, 25. jun 2019 18:06)

    # Link komentara

  20. Ko gubi ima pravo da se ljuti, hahahaj.
    Napred Nole!
     (Ratko, 25. jun 2019 18:05)

    # Link komentara

  21. @anti-trol
    Procitaj sta sam napisao. Rafa ima vise uspeha na Vimbldonu, nego sto Novak ima uspeha na Rolan Garosu. Poredim Rafin ucinak na W sa Novakovim na RG.
     (sasha, 25. jun 2019 18:04)

    # Link komentara

  22. I još nešto. Sećam se da je rafica jedne godine kao valjda 5. na svetu odjednom postavljen za prvog nosioca na RG. Tada mu to nije smetalo...
    (Magic, 25. jun 2019 13:06)

    Iz rubrike nije se desilo... Bitno da su svi nalupali pluseve na ovu dezinformaciju.
     (srboljub, 25. jun 2019 18:03)

    # Link komentara

  23. To što se na Roland Garosu jedan meč igra 4 dana dok ti piješ koktele u ležaljci takođe nije korektno, ali se povodom toga ne oglašavaš u medijima.
    (Šejn, 25. jun 2019 12:49)
    To sto Nolo ne moze dobiti propalog del potra osim da igra 5 sati nema veze sa ovim momkom
    (Toto-ko-tunjo, 25. jun 2019 17:58)

    # Link komentara

  24. Pa, englezi.... Ceo svet vozi desnom stranom a oni levom..
     (sasa, 25. jun 2019 17:57)

    # Link komentara

  25. Od kako je Nole pustio Mareja više ne gledam ovaj turnir koji treba ignorisati,neka igraju samo teniseri iz VB i kolonija u belom
     (davlap, 25. jun 2019 17:57)

    # Link komentara

  26. Nek bude što biti mora...
     (Delije Čikago, 25. jun 2019 17:54)

    # Link komentara

  27. @Pedja
    Vrlo dobro znam o čemu pišem i tenis gledam i pratim nekih 40g.to sto ti ne kapiraš i sto isti pratiš od 2011.te to je tvoj problem..ali ok, oprosticu ti ako ti godine nisu dozvolile da pratis duže..
     (danilo, 25. jun 2019 17:52)

    # Link komentara

  28. klasicna namestaljka organizatora ali pogresan covek se pobunio..ovo je sve namestano za dva scenarija..ili da rafa izbaci novaka i da se igra "omiljeni klasik" rafa-rodzer ..ili da igraju rodzer i novak finale gde svi racunaju da rodzer moze da pobedi novaka..jer da je rodzer treci nosioc njega bi rafa izbacio u polufinalu.u svakom slucaju organozator sve radi da spreci novaka da osvoji GS,sad je posve jasna slika i rolan garosa i polufinala sa timom i sta im je perfidna namera u vezi novaka.tenis je postao politika,tj oduvek je bio ali ovo je sad ipak odvratna dimenzija iste!
     (kuste, 25. jun 2019 17:46)

    # Link komentara

  29. Na Noletovoj strani sev serviseri i travasi... A na RG obrnuto sljakasi... Vec vidjeno..
    (Ns, 25. jun 2019 17:41)

    # Link komentara

  30. Nije u redu šta radi RG, stavi Noleta za prvog nosioca a onda prvi dan igranja kreće žreb odozdole što nema logike. Nole je odigrao prvi meč a onda pauzurao dva dana na početku turnira. I čemu uopšte nosilac kada nema najbolje termine i najbolji žreb.
    (šetač, 25. jun 2019 17:36)

    # Link komentara

  31. @jamatsoc
    Ne kaze se “zdrijeb”, nego zreb. Nije to nikakvo “zdrijebe”, nego jednostavno zreb. Kada to savladas, onda na gugl.
    (reel, 25. jun 2019 17:33)

    # Link komentara

  32. Vratilo se Nolu u polufinalu na RG za proslogodisnje polufinale na WB.
    (RN, 25. jun 2019 17:31)

    # Link komentara

  33. @Milutin
    Kao prvo nikakva operacija i rovitost nije bila nego je psihički puko (a priča se da je pao na doping kontroli pa je morao dve godine da odleži kaznu u vidu ne korišćenja istog), drugo, kakva fabrička podešavanja kad je Nadal igrao dva dana polufinale sa Delpom. Izgleda samo Novaku ne odgovara meč od dva dana i izgleda da je samo on umoran i samo njemu smetaju islovi. Ali Nadal bez obzira na uslove i umor nije niti kukao niti izgubio sa NULOM ako baš potenciraš "fabrička podešavanja". Eto ta i takva podešavanja smo imali u finalu Rima a imali bi i u finalu RG-a da nije zbrisao od potencijalnog brisanja patosa. A to bežanje gledamo nešto više od 2.godine...
     (Nula, krompir, ništa, cvonjak, 25. jun 2019 17:31)

    # Link komentara

  34. @danilo, 25. jun 2019
    To što ti ne pamtiš situaciju da u nekom GS četvrtfinalu Novak nije prošao dalje predajom protivnika samo znači da gledaš tenis jako kratko. A i generalno, ovde ima previše ljudi koji komentarišu vođeni jako skromnim znanjem i uglavnom baziranim na "Evo šta je izjavio..." ili "Senzacionalno,..." člancima iz žute štampe.
    (Pedja, 25. jun 2019 17:28)

    # Link komentara

  35. A vidicete, kako je Thiem morao na Djokovica u polufinalu Rg, tako ce Nadal ovdje u polufinalu na njega takodje. Njega zrijeb jednostavno nikad ne usreci
    (Riki, 25. jun 2019 17:26)

    # Link komentara

  36. A to što svaki put igraš prvi na Rolan Garosu, koji god da si nosilac, to ti je u redu, je li?
     (Mladen, 25. jun 2019 17:23)

    # Link komentara

  37. @ Andrea Djani,naravno da vecina ovdje zna kako se vrsi zdrijeb,jer se vecina ovdje zna sluziti googlom,ako ikad savladas taj dio vrati se komentiranju..pozdrav
    (jamatsoc, 25. jun 2019 17:22)

    # Link komentara

  38. Au, svima frka od noleta u polifinalu, hahaha. Nadak nije imai srece, a Federer kao bas ga briga, ali spominje da ce izbeci polufinale sa Novakom. Frka je krenula, a nole treba da krene po jos dva GSa ove godine i nive rekorde u svakom pogledu.
     (dejants, 25. jun 2019 17:21)

    # Link komentara

  39. Odakle ti ti da drugi nosilac ima otvoren put do finala?
    Treci nosilac moze da zapadne i u deo zreba gde je prvi i u deo zreba gde je drugi nosilac.
    U konkretnom primeru, prvi nosilac je Djokovic, drugi Federer, treci Nadal. Nadal moze da zapadne u polovinu zreba gde je Djokovic, a moze i u drugu polovinu gde je Federer.
    Nema pravila da su prvi i treci nosilac u jednoj polovini, a drugi i cetvrti u drugoj. Ili da su prvi i cetvrti u jednoj polovini, a drugi i treci u drugoj.
    (fliper, 25. jun 2019 14:44)

    Nisi u pravu iz razloga sto drugi nosioc (a to je trebalo da bude Rafa) nikako pre finala ne moze da igra protiv prvog nosioca). Dakle, sada su Rafi sanse fifty-fifty da nece igrati protiv No1eta u polufinalu, a pre ovog namestanja rodji Rafa je bio 100% sigran da nece igrati sa No1etom do finala.
    (rodja crybaby dzemperce ispada u trecoj rundi, 25. jun 2019 15:20)

    Ajde jos jednom procitaj prvo komentar na koji sam ja odgovorio, pa onda moj komentar. Gde sam ja to napisao da prvi nosilac moze da igra protiv drugog pre finala? Evo reci cu ti, nigde to nisam napisao.
    Covek je napisao da drugi nosilac ima otvoren put do finala, a to uopste nije tacno. Moze da se desi da drugi nosilac igra protiv treceg u polufinalu ako budu u istom delu zreba. A moze da se desi i da ne igraju jedan protiv drugog, ako treci nosilac bude u delu zreba sa prvim nosiocem. Nista tu nije garantovano.
    Ko ti garantuje da Nadal, da je drugi nosilac, ne bi igrao u polufinalu protiv Federera kao treceg nosioca.
    Ja sam samo komentarisao o tome da li neki nosilac ima garantovano otvoren deo zreba. Odgovor je da nema, jer Nadal kao treci nosilac moze da zapadne i Djokovicu i Federeru.
    Pisao sam o tome da ne mora da znaci da drugi nosilac ima otvoren put do finala.
     (fliper, 25. jun 2019 17:20)

    # Link komentara

  40. @cinjenice
    Djokovic na svakom gs turniru ima kvalifikante i srecne gubitnike, u četvrtfinalu redovno ima najslabijeg nosioca i taj neretko (ne pamtim kad nije) predaje meč. A da ne govorimo o 2016.kad je konačno i osvojio rg, koga je sve imao u žrebu, to je bio zreb za fjučerse (čelindzeri su jači). Tako da pominjati Madalov žreb ovogodišnjeg rg-a i nije neka umetnost jer ni Djokovic ni Rodzer nisu imali teže protivnike. Ovo sada, a i uvek taj Vimbldon nešto izvoljeva posebno, i postavlja nosioce po drugim kriterijumima od atp liste je glupo, zamislite da to isto rade i obi u Parizu na rg, pa tamo bi Nadal bio doživotni 1.nosilac a pitanje je ko bi bio 2. možda bi tamo Djokovic i Rodzer bili 4.i 5.nosioci...Da podsetim da je Nadal jedini od njih dva puta (a svakako prvi) spojio rg i Vimbldon što je svakako veliki uspeh, osvojiti dva gs turnira i dve različite podloge u nepunih mesec dana.
    @ruku na srce
    Šta je ko radio Novaku? Nije njemu niko ništa radio, kišta je bila svima, ko se bolje snašao taj je dobio, a ta ista kiša po nekad pomaže tom istom Novaku ali tada se ne spominje ni kiša ni uslovi ni umor ni ništa....kad Novak (ničim izazvanim) poželi da se krov zatvori i ta želja mu se ispuni a znamo da protivniku to ne ide u prilog, to nema veze, je l da?! Tada slaviš pobedu (ti tvoji istomišljenici), ni U od uslova i neregularnosti..
     (danilo, 25. jun 2019 17:12)

    # Link komentara

  41. A sta bi bilo da RG racuna rezultate na sljaci, pa deda bi morao da igra sve turnire na sljaci, bio bi ko zna koji nosilac na RG da ne igra, kao na primer ove godine sto je igrao neke turnire, a prosle godine nije nijedan.
    (RN, 25. jun 2019 17:11)

    # Link komentara

  42. Da li neko pouzdano zna kako se vrši žreb , jer to je hiljadu puta značajnije nego koji ste na listi nosilaca . Tu je recimo moguće da u prvom kolu igrate protiv 33. igrača na svetu , a da recimo 32. igrač igra i 1. i 2. kolo protiv kvalifikanta .
    (Andrea Djani, 25. jun 2019 17:03)

    # Link komentara

  43. Nema nista od finala novak rafa ili novak federer..nokak u finalu sa nekim trecim,jer ova dvojica ne vrede pola ..... ladne vode..nije ovo sljaka niti mrtvi hale..
    (Sale, 25. jun 2019 16:17)

    Covek rekorder po br osvojenih Wimbldona. Tvoje mi logike. Ccc...
     (haren, 25. jun 2019 17:01)

    # Link komentara

  44. Mada nema zime za tebe da u polufinalu plasiras @ NB rodzeru federeru..
    (Sale, 25. jun 2019 17:00)

    # Link komentara

  45. Cekajte ljudi, po kojij logici 1.nosilac ide na 3. u polufinalu?
    (WWhite, 25. jun 2019 16:34)

    Ne ide. Ljudi lupaju gluposti po komentarima. To se odredjuje zrebom.
    Jedino sto je sigurno da prvi i drugi nosilac ne mogu da se sastanu pre finala i oni se pre zreba stavljaju na suprotne krajeve.
    Treci nosilac moze da zapadne i u deo zreba gde je prvi i u deo zreba gde je drugi. Cetvrti ide na onu stranu gde nije otisao treci.
    2018. godina: 1. i 3. u jednoj polovini, 2. i 4. u drugoj.
    2017. godina: 1. i 4. u jednoj polovini, 2. i 3. u drugoj.
    2016. godina: 1. i 3. u jednoj polovini, 2. i 4. u drugoj.
    itd.
     (fliper, 25. jun 2019 16:58)

    # Link komentara

  46. Tako i jeste kada je prvi Federer a 3. ili 2. Novak.

    Pa i kada je Rafa prvi.

    Samo kada je Novak prvi , nikada nije tako, nikada, osim ako Federer nije u formi a igra se na betonu ili travi, ili ako je Rafa u formi pa se igra n zemlji, onda može biti tako.

    Raspored se isto zna- jednostavno je i oni su ljudi vrlo transparentni, ne kriju, kada neko dobro igra na tvrdom i dobar je server on je obavezno kod Novaka, uvek. Isto je sa zemljom. A kada je neko slab na zemlji ali dobar server onda ide priča kako je taj neko jak jer je u delu gde su Zapadnjaci.

    Ljudi vole samo sebe i sve čine da drugima smeste, a sve pod parolama demokratije, fer pleja, nenasilja, bez diskriminacije, bla bla bla bla bla !
    (nikol dz feimija, 25. jun 2019 16:52)

    # Link komentara

  47. @ magic i @ antidebil se kao sjecaju da je rafa bio 2013 prvi nositelj na RG iako je bio peti na listi...preporucam im google pa da pogledaju koji je nadal bio nositelj , aj za ovog @ antidebila mi nije ni cudno da se ne zna sluziti internetom,ali ovo sto ostali polupismeni pisu je cista laz i mrznja,i takvi komentari se ne bi smjeli objavljivati ovdje.nadal kao veliki sampion ima pravo izreci svoje misljenje javno..svatko danas ima pravo na misljenje..cak i @"anti"debili..zasto ga onda nadal ne bi smio imati..bez da ga vecina vas mudraca ovde popljuje jer je eto rame uz rame s novakom pa ga zato treba mrziti
    (acy, 25. jun 2019 16:48)

    # Link komentara

  48. ATP MAFIA, žele samo vidjeti federera na prvom mjestu sa brojem GS titula, ali gospodo nece moci, prestice ga ili Rafa ili Nole. Uzalud Zapad gura pederera ali ovo ce samo probuditi inat u Rafi. Idemo kralju po trecu titulu poderi dzemperka, ako ne ti onda moze I Nole
    (Muamer, 25. jun 2019 16:48)

    # Link komentara

  49. Mislim da bi bilo pošteno da se u projektovanom polufinalu susretnu prvi i četvrti i drugi sa trećim nosiocem. I da prvi nosilac igra prvi meč. Ako se već koristi dirigovani žreb prvi nosilac mora da ima prednost, zato što je prvi. Nije mi jasno da se ne mogu sastati u polufinalu prvi i drugi ali mogu drugi i četvrti. To jednostavno nije fer. I ne pišem ovo zato što je u ovom trenutku Novak prvi već zato što smatram da je tako logično i pošteno.
    (sasasa, 25. jun 2019 16:46)

    # Link komentara

  50. Ove godine Milutin osvaja konacno Wimbledon.
    (kvisko, 25. jun 2019 16:42)

    # Link komentara

  51. @Tex willer
    Rafa na Wimbldonu tesko da je bolji Novaka na Roland Garosu po bilo kom statistickom parametru sem broja titula (gde je odnos 2 prema 1). Naime Novak ima i vise pobeda i vise osvojenih poena, vise polufinala i vise finala na RG nego sto Rafa ima na Wimbldonu.
     (Milojko, 25. jun 2019 16:42)

    # Link komentara

  52. I sve ono što su radili Novaku nije bilo u redu pa pojela maca. Narvno to ne znači da pravila ne treba menjati u cilju poboljšanja kvaliteta turnira.
    (ruku na srce, 25. jun 2019 16:38)

    # Link komentara

  53. da je po nekim pravilima projektovano polufinale bi bilo prvi na cetvrtog a drugi na treceg, ovim su ucinili veliku uslugu Federeru
     (pera, 25. jun 2019 16:34)

    # Link komentara

  54. Cekajte ljudi, po kojij logici 1.nosilac ide na 3. u polufinalu?
    (WWhite, 25. jun 2019 16:34)

    # Link komentara

  55. Statisticki je bolji Rafa na W od Novaka na RG...
    (sasha, 25. jun 2019 13:35)

    Kako je to statisticki Rafa bolji od No1eta na Wimbledonu??? Objasni nam malo majstore?
    (anti-trol, 25. jun 2019 15:02)

    Anti-trolu pre nego zapeniš pročitaš šta čovek tvrdi i u pravu je 100%. A sad lepo pročitaj ponovo pitanje pa će objasniti sam sebi.
    (Tex Willer, 25. jun 2019 16:30)

    # Link komentara

  56. Bravo Rafailo, bravo !

    ŠTA BI TEK BILO DA JE SRBIN. Ovo bi mu bilo stalno, samo na drugi način.

    NOVAKU NA CRTU NE MOŽE NIKO. I to Zapad zna.
    (nikol dz feimija, 25. jun 2019 16:29)

    # Link komentara

  57. Nema nista od finala novak rafa ili novak federer..nokak u finalu sa nekim trecim,jer ova dvojica ne vrede pola ..... ladne vode..nije ovo sljaka niti mrtvi hale..
    (Sale, 25. jun 2019 16:17)

    # Link komentara

  58. Voleo bih da dobije Rogera u polufinalu, pa da ga Roger počisti lagano 3:0.
     (Poz iz BG-a, 25. jun 2019 16:12)

    # Link komentara

  59. Vise je nego fer to sto radi Vimbldon.
    Da postoje 3 mastersa 1000 na travi, kao sto postoje na sljaci, onda Nadal ne bi ni bio 2 na svetu, tako da je u redu da oni malo uracunaju i rezultate na travi.
    (reel, 25. jun 2019 16:01)

    # Link komentara

  60. Neka se Nadalovi navijači malo prisjete da je njihov ljubimac na RG za u prava tri kola imao rivale koji su bili kvalifikanti.Ne pamtim da je ijedan teniser koji je drugi noslilac liste imao takvu sreću da mu u prva tri kola rivali budu kvalifikanti.Zanimljivo je da se nije osvrnuo na loše vremenske uslove za igru na RG ,naročito polufinalbih mečevaa znamo koliko je ljut bio što se na Wimbldonu igralo sa navučenim krovom.Pitam se što nije odigrao neki turnir na travi pa bi bio drugi nosilac.Ukoliko on, Novak i Federer stignu do polufinala ,Nadal će se kao treći naći najvjerovatnije u Novakoj grupi.Nije isključeno da bude i u Federerovoj,ali se rijetko događalo ,da se teniseri koji su kao drugi i treći igrali u polufinalu na RG ,budu polufinalisti i na Wimbldonu u kojem je za razliku od RG Federer bio drugi ,a Nadal treći.Ako se ipak to dogodi ,onda uopšte nije važno što ko je drugi ,a ko treći nosilac.
    (činjenice, 25. jun 2019 16:00)

    # Link komentara

  61. Svima koji kritikuju Nadala:

    - Legitimno pravo obzirom da se na ovaj nacin prvi i drugi na listi ukrstaju u polufinalu ako sve bude kako treba, a time se ponovo favorizuje 3 na listi sto je "slucajno" Federer. Samo jos treba da naprave kostur po kome ce Federer imati i dan vise odmora pre finala.

    Svima koji napdaju Nadala i jos prozivaju nas koji samo logicno razmisljamo:

    -Zasto se nisi bunio kada su tebi i Federeru stavljali vise meceva na glavni teren?
    -Zasto se nisi bunio kada su te kao petog na listi stavili za prvog nosioca na RG?
    -Zasto ne kritikujes RG gde si ti imao maltene 3 dana odmora do finala, dok je prvi na listi morao da igra meceve u po 2-3 dana?
    -Sta je bilo sa Rimom? Sto nisi tada skocio da se finale pomeri?

    U PRAVU JE NADAL ZA POREMECENE ENGLEZE, ALI TREBA DA SE POKRIJE USIMA POSTO JE LICEMERNO DA KUKA PORED SVIH PRIVILEGIJA NA TURNIRIMA KOJI SU NA SLJACI.
    (ultrasrbin, 25. jun 2019 15:57)

    # Link komentara

  62. Neka se Nadalovi navijači malo prisjete da je njihov ljubimac na RG za u prava tri kola imao rivale koji su bili kvalifikanti.Ne pamtim da je ijedan teniser koji je drugi noslilac liste imao takvu sreću da mu u prva tri kola rivali budu kvalifikanti.Zanimljivo je da se nije osvrnuo na loše vremenske uslove za igru na RG ,naročito polufinalbih mečevaa znamo koliko je ljut bio što se na Wimbldonu igralo sa navučenim krovom.Pitam se što nije odigrao neki turnir na travi pa bi bio drugi nosilac.Ukoliko on, Novak i Federer stignu do polufinala ,Nadal će se kao treći naći najvjerovatnije u Novakoj grupi.Nije isključeno da bude i u Federerovoj,ali se rijetko događalo ,da se teniseri koji su kao drugi i treći igrali u polufinalu na RG ,budu polufinalisti i na Wimbldonu u kojem je za razliku od RG Federer bio drugi ,a Nadal treći.Ako se ipak to dogodi ,onda uopšte nije važno što ko je drugi ,a ko treći nosilac.
    (iskreno, 25. jun 2019 15:57)

    # Link komentara

  63. Ala prpaju od Djokovica hahaha...
     (Veber, 25. jun 2019 15:46)

    # Link komentara

  64. Kolko puta novak bio oštećen... Broj jedan je na ranglistu a uvek igra polafinala posle drugog plasirano igrača... Ako udje u finale drugi uvek svežiji.. Ja nikad nisam čuo da je novak kukao...
     (krle, 25. jun 2019 15:43)

    # Link komentara

  65. Legitimno je da organizator namesta najbolje moguce finale, a to je Nole vs Federer. Ipak je mnogo para u igri.
    Mada mislim da ove godine Rodja nece stici do finala.
    (sasa jokic, 25. jun 2019 15:41)

    # Link komentara

  66. Englezi ko Englezi, samo teraju kontru, pa makar nemalo logike i drze se ko mazge toga...voze levom stranom, drze jos uvek zobnice na tramvajima (iako ih konji preko sto godina vise ne tegle, nego na struju)...
    (Dusan, 25. jun 2019 15:31)

    # Link komentara

  67. Prošli Vimbldon Nole rovit posle operacije(opasnost od trajnih posledica) vraća Rafu na fabričko podešavanje od 6 meseci. Zna Rafa šta ga čeka protiv Noleta zato bi radije Fedeksa. Nemože Rafa opet zalutali Tim u finale pa da igraš ko da je prvo kolo mora malo da se lome kolena, vamos-tamos.
    (Milutin, 25. jun 2019 15:30)

    # Link komentara

  68. @ milutin @ nikolq

    Bez obzira to sto je Nadal vise od jednu deceniju dominatan na RG , u opste nije favorizovan.
    Imao je srecu sa kisom gde ga je zaobisla u njegovim mecevima i istog dana ih je zavrsavao. Dok je Djokovic u zavrsnici turnira imao dva meca gde je morao da igra i drugi dan protiv Zvereva i Tima.
    U petak su igrana oba polufinalna meca prvi Nadal- Federer zavrsen istog dana, drugi Djokovic - Tim prekinut u petak i nastavljen u subotu zbog kise.
    I sto je Nadal favorizovan to sto je igrao
    prvi mec i nije pala kisa ???
    Svaki GS finale se igra nedeljom tu nema odlaganja, jedino ako je kisa pa nemoze da pocne mec onda u ponedeljak.
    Za one koji se pitaju sto prvi i drugi nosilac ne igraju istog dana ???
    Prvi i Drugi nosilac ne igraju istog dana do polufinala , jedan igra jednog dana drugi drugog dana i tako sve do zavrsnici.
    Nista lose nije uradjeno protiv Djokovica jer su takvi vremenski uslovi bili , to je moglo da se desi i Nadalu .
    Moraju pod hitno da imaju bar jedan teren koji ce biti pokriven ....
     (Nebojsa, 25. jun 2019 15:29)

    # Link komentara

  69. pa da malo procitas bolje sta je lik napisao video bi sta je zapravo rekao.. Novak na rolan garosu je losiji od rafe na wimbledonu.. Dakle, Novakovu igru u Parizu poredis sa Rafinom u Londonu.. elem, Djogas ovo treba da uzme..
     (MilanSpanac, 25. jun 2019 15:28)

    # Link komentara

  70. Nista ovde nije sporno, takav sistem odredjivanja nosilaca Vimbldon koristi vec godinama.
     (Demar Derosan, 25. jun 2019 15:28)

    # Link komentara

  71. @A da, i na sljaci plavoj madridskoj
    Umesto da se pripremite da pratite Vimbldon sa uzivanjem, iznosite neke vase zelje, vtedjate brutalno vredjate Feda koji vas ne poznaje i nikakav povod za to vam nije dao. Pokusajte da razumete da nije tenis za jeftine starletane, vec za one koji vole filozofiju i psihologiju sporta, takmicenje i posledicno uzivanje. Promenite portal, zalutali ste ovde, jer pitanje je da li ste radili i fizicko u osnovnoj skoli.
     (Demar Derosan, 25. jun 2019 15:26)

    # Link komentara

  72. Nole: "Rafa, hvala ti na komplimentu. Nisam znao da mislis da sam ti veca pretnja za ulazak u finale Wimbledon-a od Federera... Ali nije trebalo tako b'ate, matori ce uskoro u penziju, ipak treba biti fin, pa makar i lazno fin prema njemu - dok obojica ne oborimo njegov rekord do kraja 2021."
    (Dorcol London, 25. jun 2019 15:23)

    # Link komentara

  73. A super mu je bio sistem na RG gdje nije imao ozbiljnog protivnika i po dva dana odmora kada je to nakvažnije bilo. Da je Novak imao takav raspored i tretman pobjedio bi na RG. Sad se žali a Novak ne!
    (miro, 25. jun 2019 15:20)

    # Link komentara

  74. Odakle ti ti da drugi nosilac ima otvoren put do finala?
    Treci nosilac moze da zapadne i u deo zreba gde je prvi i u deo zreba gde je drugi nosilac.
    U konkretnom primeru, prvi nosilac je Djokovic, drugi Federer, treci Nadal. Nadal moze da zapadne u polovinu zreba gde je Djokovic, a moze i u drugu polovinu gde je Federer.
    Nema pravila da su prvi i treci nosilac u jednoj polovini, a drugi i cetvrti u drugoj. Ili da su prvi i cetvrti u jednoj polovini, a drugi i treci u drugoj.
    (fliper, 25. jun 2019 14:44)

    Nisi u pravu iz razloga sto drugi nosioc (a to je trebalo da bude Rafa) nikako pre finala ne moze da igra protiv prvog nosioca). Dakle, sada su Rafi sanse fifty-fifty da nece igrati protiv No1eta u polufinalu, a pre ovog namestanja rodji Rafa je bio 100% sigran da nece igrati sa No1etom do finala.
    (rodja crybaby dzemperce ispada u trecoj rundi, 25. jun 2019 15:20)

    # Link komentara

  75. Da je i Australija ostala na travi, imao bi ti sada manje nego nole GS titula.
    (parx, 25. jun 2019 15:18)

    # Link komentara

  76. @anti trol a da procitas ponovo sta je Sasha napisao za RG I Wimbldon Rafu i Nola pa onda da komentarises.
     (Milos, 25. jun 2019 15:12)

    # Link komentara

  77. Uđem u komentare da vidim neku argumentiranu raspravu,kad ono Srbi po svom-uvijek netko drugi loš,Srbi dobri i pošteni,varate se gospodo draga nije sve tako kako vi umišljate da je i btw Rafa je u pravu.Ne boji se on nikoga , da mu je ovako kompliciranije je.Poz.iz Hr.
    (netko iz mase, 25. jun 2019 15:03)

    # Link komentara

  78. Statisticki je bolji Rafa na W od Novaka na RG...
    (sasha, 25. jun 2019 13:35)

    No1e je 4 puta osvajao Wimbledon i ima skor 65 pobeda i 10 poraza (od kojih je dvaput predao zbog povrede, jedan od ta dva puta upravo Nadalu)

    Rafa je 2 puta osvajao Wimbledon i ima 48 pobeda (od kojih mu je jednu predao No1e zbog povrede) i 11 poraza.

    Kako je to statisticki Rafa bolji od No1eta na Wimbledonu??? Objasni nam malo majstore?
    (anti-trol, 25. jun 2019 15:02)

    # Link komentara

  79. Zato je na tvom Roland Garrosu uvek sve u redu, kad se osvajaju titule. Max treće kolo, bolje da ne dolazi do Federera/Novaka.
     (Poz iz BG-a, 25. jun 2019 15:02)

    # Link komentara

  80. E daće bog vala da Roćko natrči na bika sa Majorke pre Noleta, da Kralj šljake istambura goata na travi vimbldonskoj i šljaci istambulskoj.
    (A da, i na plavoj šljaci madridskoj, 25. jun 2019 14:56)

    # Link komentara

  81. E daće bog vala da Roćko natrči na bika sa Majorke pre Noleta, da Kralj šljake istambura goata na travi vimbldonskoj i šljaci istambulskoj.
    (A da, i na plavoj šljaci madridskoj, 25. jun 2019 14:56)

    # Link komentara

  82. Standard kao i uvijek, sad svi dvometrasi u Novakovu polovinu a svi sljakasi osim Nadala u Federerovu..
     (Novi Grad, 25. jun 2019 14:56)

    # Link komentara

  83. Čemu ljutnja Rafaela Nadala?
    Nije se ljutio što je na RG, kao drugi, igrao svoje mečeve dan ranije u odnosu na Novaka!
    Nije rekao da bi poštenije bilo da on bude taj koji će igrati dan kasnije u odnosu na prvog nosioca. Odgovaralo mu tako.
    Jedan od ključnih razloga je bio njegov trodnevni odmor pred finale, da osvoji turnir. Nije mu smetalo favorizovanje koje nije bilo zasluženo.
    (milutin, 25. jun 2019 13:48)

    Bravo za komentar
    (suština, 25. jun 2019 14:52)

    # Link komentara

  84. U ovakvim okolnostima biti 2 nosilac, znači otvoren put do finala.Iznensđenja su uvek moguća ali realno ja ne vidim ko bi mogao još da se ugura kao kandidat za trofej.
    (du@x, 25. jun 2019 14:01)

    Odakle ti ti da drugi nosilac ima otvoren put do finala?
    Treci nosilac moze da zapadne i u deo zreba gde je prvi i u deo zreba gde je drugi nosilac.
    U konkretnom primeru, prvi nosilac je Djokovic, drugi Federer, treci Nadal. Nadal moze da zapadne u polovinu zreba gde je Djokovic, a moze i u drugu polovinu gde je Federer.
    Nema pravila da su prvi i treci nosilac u jednoj polovini, a drugi i cetvrti u drugoj. Ili da su prvi i cetvrti u jednoj polovini, a drugi i treci u drugoj.
     (fliper, 25. jun 2019 14:44)

    # Link komentara

  85. Nasao on da prica o moralu i pravilima. Cele sezone povrede svakog dela tela, onda odjednom dodje sezona na sljaci, odigra kao da mu je 20 godina, uzme sve masterse i RG i posle mesec dana povreda. Tako kao po navici skoro.
     (Neko i Niko, 25. jun 2019 14:42)

    # Link komentara

  86. djokovic je 2014. god, kao drugi na ATP listi, bio postavljen za prvog nosioca, a rafa kao no.1 za drugog nosioca. doduse, razlika izmedju prvog i drugog nosioca je prakticno nikakva, a razlika izmedju drugog i treceg nije zanemarljiva uopste. no, ovo je pravilo koje vazi pitaj boga od kad, nije bas da su se sad setili. no, rafa je izneo svoje misljenje i rekao da nije u redu da samo na W se radi ovako, nije rekao da ovi sa wimbledona pojma nemaju i da izmisljaju toplu vodu. ovi sto pisu da je rafa kao no.5 bio postavljen za prvog nosioca na RG, jednostavno izmisljaju u svojoj opsesiji rafom. 2013. je rafa dosao na RG kao no.5 i bio je postavljen za petog nosioca, a ne za prvog nosioca, a pricalo se bas da li treba RG da napravi presedan u rafinom slucaju (a ne vidim kad bi trebali da naprave presedan ako ne u rafinom slucaju), i ljudi se jednostavno prekinuli svaku raspravu oko toga i postavili rafu a nosioca na osnovu ATP renkinga. tako da, ne izmisljajte i ne lupajte gluposti. takodje, W ne uzima u obzir samo turnire sa trave, a ostali kao da ne postoje, nego turnire sa trave vrednuje vise nego ostale. u osnovi je ATP lista, a mala pomeranja kod nosilaca nastaju usled rezultata na travi ove i prethodne godine. federer da nije stigao do polufinala na RG (dobro sam napisao, RG) ove godine, bio bi treci nosilac na wimbledonu bez obzira sto je osvojio halle (ne bi mu bilo dovoljno da pretekne rafu na listi nosilaca za wimbledon). ocu reci, smanjite dozivljaj
    (idemo po W, 25. jun 2019 14:35)

    # Link komentara

  87. nema kod engleza zezanja, jedino šljaku igra i hoće neki tretman...
    (teško, 25. jun 2019 14:30)

    # Link komentara

  88. Ne vole ljudi sirom sveta Federer zato sto ne gundja. Njega ljubitelji tenisa vole zato sto igra NAJLEPSI tenis od kada postoji kao igra. Usput je i najuspešniji igrac ikada a i zna da se ponasa i kada pobedi i kada izgubi. Torbu na ledja mahne rukom i Cao... Gospodin!
     (Milos, 25. jun 2019 14:27)

    # Link komentara

  89. "Ne pravi razliku to da li je Rafa u mom sektoru žreba ili ne. Pretpostavljam da možete da kažete kako ću izbeći Novaka u polufinalu. Međutim, do toga je još dug put. To mi samo pomaže da bolje planiram i to je sve", kaže Federer.

    Сви ви желите да избегнете Новака макар до финала. Човече, овај Федерер и Надал већ послали Нолета у финале Вимблдона!
    (srle, 25. jun 2019 14:24)

    # Link komentara

  90. Mogu Rafa ti pljunu pod prozor , to sto si ti osvojio u Parizu pojedini mogu to samo da sanjaju ....
    Sramota je sta rade na Wimbldonu i kako se Federer gura da se ne bi slucajno u polufinalu sastao sa Novakom i Rafom
    Teski su ovi Englezi ko crna zemlja ....
     (Nebojsa, 25. jun 2019 14:24)

    # Link komentara

  91. @Igor 
    O cemu ti pricas? Pa Nadal je pet godina zaredom igrao finale Vmbldona. Statisticki je bolji Rafa na W od Novaka na RG, pa niko ne prica da je Djokovic na RG autsajder.
    (sasha, 25. jun 2019 13:35)

    Jeste ali davno je to bilo na Roland garosu Novak je gubio od Nadala Thiema Federera Wavrinke a na Wimbledonu Nadal zadnjih godina većina poraza od druge lige igrača naravno sve to treba ostaviti u prošlosti bitna je sadašnjost.
     (Nebojša, 25. jun 2019 14:23)

    # Link komentara

  92. Sve se to i radi zbog Federera, kad nema Marija, dobar je i Federer i treba mu pomoći. Najpokvarenija nacija na svetu još jednom pokazuje svoje lice.
    (milke, 25. jun 2019 13:37)

    Daleko si ti i tvoji pajtaši od Engleza, zato ih najviše i mrzite.
    (Novak je Srbin, 25. jun 2019 14:20)

    # Link komentara

  93. I posle zasto svi vole Federera.Pa zato sto nikad ne gunjda ne prigovara na nesto.Nije tacno da mu namestaju.Jel on kriv sto je osvojio Hale pa je sad prvi nosilac.Sti ti Nadalu nisi osvojio pa bi ti bio.Tako bi trebalo uvek da se radi i svuda kao na W.
    (King Roger, 25. jun 2019 13:47)

    Nije postojao teniser u istoriji kojem su više ugadjali od Federera DA SE ŽALI na šta?
     (Nebojša, 25. jun 2019 14:11)

    # Link komentara

  94. I posle zasto svi vole Federera.Pa zato sto nikad ne gunjda ne prigovara na nesto.Nije tacno da mu namestaju.Jel on kriv sto je osvojio Hale pa je sad prvi nosilac.Sti ti Nadalu nisi osvojio pa bi ti bio.Tako bi trebalo uvek da se radi i svuda kao na W.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (King Roger, 25. jun 2019 13:47)

    Zasto bi on gundjao,kad je vazda sve po njegovom ukusu.
    (Drug Ostoja, 25. jun 2019 14:11)

    # Link komentara

  95. Rafice, Kralj si šljake, ali samo šljake... na druge si podloge prosječan igrač...da nema šljake bio bi oko 10-tog mjesta...
     (Momir, 25. jun 2019 14:10)

    # Link komentara

  96. Ajde placi malo Rafa....
     (Juventino 37-13-8 69 titula u istoriji, 25. jun 2019 14:09)

    # Link komentara

  97. Za Federera!
    (bane, 25. jun 2019 14:09)

    # Link komentara

  98. @kingroger

    Osvojio halle, pa svaka mu cast, mnogo jak turnir.
    Tako je on celu karijeru gradio, osvajao turnire dok nije bilo protivnika, cim su se nadal i nole pojavili nista skoro vise nije osvojio.
    I nego sta nego mu namestaju. Ali kad nisi najbolji mogu oni to da zele i da namestaju, nece pomoci, kad su nekih par jaci od tebe.
    (markomi, 25. jun 2019 14:07)

    # Link komentara

  99. U ovakvim okolnostima biti 2 nosilac, znači otvoren put do finala.Iznensđenja su uvek moguća ali realno ja ne vidim ko bi mogao još da se ugura kao kandidat za trofej.
     (du@x, 25. jun 2019 14:01)

    # Link komentara

  100. smesni su ljudi koji misle da je rafa uzeo rg zbog rasporeda....
     (kristal palac, 25. jun 2019 13:59)

    # Link komentara

  101. Što onda igraš ako ti ne odgovara?
     (Ilija Dukić, 25. jun 2019 13:58)

    # Link komentara

  102. naravno da vecina i prizeljkuje to finale izmedju Novaka i Rodzera .
    (Tenis, 25. jun 2019 12:57)

    не знам како знаш шта већина хоће, али знам да ја желим да видим Новака и Јанка у финалу. може и Филип или неки трећи српски тенисер.
     (мики, 25. jun 2019 13:57)

    # Link komentara

  103. (jadno rodjo, jadno!!!, 25. jun 2019 13:10)
    Zaboravio si napisati da su u sve to upleteni Cia, Vatikan i Hrvati.
    (Mj23, 25. jun 2019 13:57)

    # Link komentara

  104. (jadno rodjo, jadno!!!, 25. jun 2019 13:10)

    Jadan je samo komentar,Federer je osvojio 8 Vimbldona i treba da bude cak i 1. nosilac ako cemo realno.
    (vladimir, 25. jun 2019 13:55)

    # Link komentara

  105. мени слатко што је и Рођи и Рафи фрка од Нолета. знају они добро ко је најбољи, најкомплетнији и најјачи тенисер од када се игра тенис. идемо Ноле!
     (мики, 25. jun 2019 13:54)

    # Link komentara

  106. Engleska i njihova tradicija
     (Cirkus, 25. jun 2019 13:50)

    # Link komentara

  107. Čemu ljutnja Rafaela Nadala?
    Nije se ljutio što je na RG, kao drugi, igrao svoje mečeve dan ranije u odnosu na Novaka!
    Nije rekao da bi poštenije bilo da on bude taj koji će igrati dan kasnije u odnosu na prvog nosioca. Odgovaralo mu tako.
    Jedan od ključnih razloga je bio njegov trodnevni odmor pred finale, da osvoji turnir. Nije mu smetalo favorizovanje koje nije bilo zasluženo.
    (milutin, 25. jun 2019 13:48)

    # Link komentara

  108. I posle zasto svi vole Federera.Pa zato sto nikad ne gunjda ne prigovara na nesto.Nije tacno da mu namestaju.Jel on kriv sto je osvojio Hale pa je sad prvi nosilac.Sti ti Nadalu nisi osvojio pa bi ti bio.Tako bi trebalo uvek da se radi i svuda kao na W.
     (King Roger, 25. jun 2019 13:47)

    # Link komentara

  109. @Igor, 25. jun 2019 13:08
    Bob Marli!
    CARE!!! Ulepsao si mi dan. Inace je Dastin Braun, ali- razumeli smo se.
    I komentar i ime ti sasvim odgovaraju mom skolskom iz PK, mozda i jesi on, ko zna!? A, ako pricamo samo o Federeru i Nadalu, ne znam kako neko moze da preferira Spanca. Posebno kad je rec o Vimbldonu- naravno da ce publika uvek pre vise zeleti i odabrati mec DJokovic-Federer nego, npr., Nadal-Zverev...
    (Pedja, 25. jun 2019 13:46)

    # Link komentara

  110. Njanajaa.Kakav ne fer igrac.A uredu je da cele karijere dodjes odmoran na sljaku i nikad povredjen a na ostalo si sve nesto povredjen.Kakav folirant.
     (King Roger, 25. jun 2019 13:45)

    # Link komentara

  111. A u redu je da ti kao drugi nosilac na Rolan Garosu igras polufinale Dan ranije od prvog nosioca?.Nisam te nesto cuo da se zalis zbog toga.Zato si I uzeo RG.
    (nikolq, 25. jun 2019 12:54)
    Isto kao sto se ni Djokovic nije zalio sto je uzeo Wb zbog zatvorenog krova u polufinalu.
    (Filip, 25. jun 2019 13:45)

    # Link komentara

  112. Sve se to i radi zbog Federera, kad nema Marija, dobar je i Federer i treba mu pomoći. Najpokvarenija nacija na svetu još jednom pokazuje svoje lice.
     (milke, 25. jun 2019 13:37)

    # Link komentara

  113. Rafael Nadal- 19GS. Dovidjenja
    (caono, 25. jun 2019 13:37)

    # Link komentara

  114. @Igor
    O cemu ti pricas? Pa Nadal je pet godina zaredom igrao finale Vmbldona. Statisticki je bolji Rafa na W od Novaka na RG, pa niko ne prica da je Djokovic na RG autsajder.
     (sasha, 25. jun 2019 13:35)

    # Link komentara

  115. Da li je zaista realno da ljudi nesto Nadalu spocitavaju oko osvajanja Roland Garosa? Pa, pobogu, on je najbolji igrac svih vremena na sljaci, osvajao je taj turnir protiv najjacih protivnika, u raznim uslovima, to mu je kao druga kuca. Aman, zaman. Sve mogu da razumem, ali ovolika kolicina debilizma koja izbija iz Djokovicevih svedoka, to je nesto frapantno. Covek lepo odgovara na pitanje o rasporedu nosilaca i kaze da mu smeta to sto Vimbldon ne radi kao ostali grend slemovi, ne vrednuje ucinak igraca is tekuce sezone, dakle nesto potpuno logicno i uobicajeno, ali ne moze nolomanija da mu oprosti taj dvanaesti Roland Garos, samo zato sto su oni to vec uknjizili u svojim glavurdama kao nesto sto pripada njihovom ljubimcu. Mislim, budi Bog s nama. Jednostavno uci u ove komentare i videti koliko je samo ljudi ovde zrelo za lobotomiju. Jeziva vecina.
     (Mikii, 25. jun 2019 13:34)

    # Link komentara

  116. Volim Vimbldon, a oni koji pricaju da je trava za krave neka se srame ovo je hram tenisa, ali njegovu draz donekle ubijaju serveri kojima je samo cilj da pogode as...naravno da su najveca iznenadjenja jer su poeni kratki. Anderson, Kveri, Izner...iskocice jos koji sigurno. Srecno Novaku, da se pazi u prvoj nedelji jer ce mu sigurno neka "mina" biti aktuelna. Ne sumnjam na snalazljivost kod Federera i Noleta dok ce se Rafa pomuciti prilicno. Kako god, pravo osvezenje posle onog mucenja u Parizu i kaljuge...
     (anica, 25. jun 2019 13:34)

    # Link komentara

  117. Rafa uvek fer i korektan momak. Svaka cast.
     (Samo realno, 25. jun 2019 13:34)

    # Link komentara

  118. Upravu je. U tom slučaju bi i RG trebao da pravi bodove na osnovu prethodnih turnira na šljaci kao i USO i AO za beton. Ili jedan kriterijum za sve ili obični bodovi,nema između
     (Нисмо исти, 25. jun 2019 13:26)

    # Link komentara

  119. Rafa je u pravu,ali Englezi su to.
     (dzigi, 25. jun 2019 13:23)

    # Link komentara

  120. Setimo se samo Kverija i Veselog.
     (xxx, 25. jun 2019 13:15)

    # Link komentara

  121. To je po pravilima i ta formula vazi vec duze vreme. Recimo nije bilo korektno kada je Nadalinjo na RG poguran na listi nosilaca, cini mi se 2013.godine, bez ikakvih pravila i normi...
    (antiDebil, 25. jun 2019 13:11)

    # Link komentara

  122. Pa rodjo, ako nema razlike, sta onda lepo nisi rekao 'Nemojte, nije fer prema Rafi, necu ja da budem drugi nositelj'.

    Na svim turnirima rodji debelo namestaju zreb, termine igranja, ugodnu temperaturu, hladovinu, najbolje terene, zatvaraju krov po vedrom nebu (AO2018 protiv Cilica finale) a sad jos i rodja drugi nositelj!? Skroz jadno. A istovremeno rodjine glavne konkurente stavljaju da igraju u podne na 39 stepeni protiv neugodnih protivnika i iscrpljuju ih do maksimuma. A isti dan Kyle Edmund i Lucas Pouille igraju u vecernjem terminu!!! Koliko sam providno!!!

    Sramotno je da Wimbledon ne uzima obzir rezultate svih turnira vec samo travnatih podloga. Toliko su bahati da se ponasaju kao da drugi turniri nisu uopste vazni! Pa nije tenis samo Wimbledon? Ovo je ogroman disrespect prema Rafi sa ocitim ciljem da se rodju nekako pogura do finala a onda - sta bude! Sto odsto sam siguran da ce Rafa i No1e zavrsiti u istom delu zreba. Samo cekajte petak ujutro. A verovatno ce Rodju u polufinalu dopasti Anderson (koji nece ni stici do polufinala) i u cetvrtfinalu Nishikori!!! Zivi bili pa videli! Tako da rodja sve neugodne protivnike izbegne da slucajno ne omane! Hahaha!

    I uz sve te mucke i namestanja rodja je tek treci najbolji igrac u svojoj eri. Hahahahaaa~ Al, dobro, naosvajao se on ATP 250 turnira bez ikakve koknurencije pa sad mogu da tvrde da ima preko 100 titula :D LOL!!!

    Sve najgore rodji i organizatorima, iskreno od srca!
    (jadno rodjo, jadno!!!, 25. jun 2019 13:10)

    # Link komentara

  123. Није фер, али Енглези су стари превејани преваранти и цео свет злостављају старом паролом "завади па владај".
    Срећа што не игра Мари, претпопстављам да би му измислили заштићени ренкинг и да би био први носилац.
    (Рајко Четник, 25. jun 2019 13:10)

    # Link komentara

  124. Ovakve izjave su u ravni deteta od 5 godina. Kad mu nije po volji to sto on ima crveni burago, a Vlada plavi, Lara rozi i slicno. Sedi Nadalu dje si ni za dje si nisi sto bi crnogorci rekli. Mislim da nikad napetiji i ujedno kvalitetniji mec od potencijalnog finala NOle-Roger ne bi smo videli. Garantujem da nema teniske legende koje tog dana ne bi bile na Central Court-u. Videcemo, Vimbldon je pun nagaznih mina, i ujedno ga je najteze osvojiti. Vec se radujem iducem ponedeljku:)
    (Enriko KieZa, 25. jun 2019 13:09)

    # Link komentara

  125. Rafa je ok momak i nemam nista protiv njega, ali po rezultatima na Vimbldonu, a to je jedan od najvaznijih kriterijuma za odredjivanje nosilaca, kako njemu tako i drugima, ne bi bio ni medju prvih 5.
    Ko mu je bio kriv kad ga je izbacio Rosol ili onaj Bob Marli ili kako se vec zove sto se pojavi na Vimbldonu i nema ga posle nigde. Borba za trofej ce se voditi izmedju dzemperka i Noleta, ostali ako dodju do polufinala puna kapa
    (Igor, 25. jun 2019 13:08)

    # Link komentara

  126. I još nešto. Sećam se da je rafica jedne godine kao valjda 5. na svetu odjednom postavljen za prvog nosioca na RG. Tada mu to nije smetalo...
     (Magic, 25. jun 2019 13:06)

    # Link komentara

  127. Ako Novak šiftuje u 5-tu na vreme,zaista neće biti bitno toliko ko je koji nosilac...
    (neko, 25. jun 2019 13:04)

    # Link komentara

  128. @nikolq Ma samo zato! Hahahaha...
     (Jumko, 25. jun 2019 13:03)

    # Link komentara

  129. @Joj Strucnjak, da je Rafa 2. nosilac, moze u polufinalu da izbegne Djokovica ili Rodzera. Kao 3. nosilac, mora sa jednim od njih u polufinalu da igra! Nije uopste isto!
     (Jumko, 25. jun 2019 13:02)

    # Link komentara

  130. Ah ti Englezi, nemaju pojma o tenisu i organizaciji teniskih turnira...
     (FelipeKajetanoLopez..., 25. jun 2019 13:00)

    # Link komentara

  131. Najbolje da ukinemo AO, Wimbledon i US open pa da ih sve lepo prebacimo na šljaku u Pariz (ili možda još bolje na Majorku u njegovo selo Manacor) i onda na taj način da se formiraju 4 Roland Garossa u godini. E tek tada bi rafica bio zadovoljan. Sad mu, eto, ne odgovara određivanje nosilaca na Wimbledonu koje se praktikuje godinama unazad. On bi stalno da menja nešto u istoriji nekog turnira, ali samo da NJEMU ide u korist, a ne i drugima. Koliko znam Federer i Novak kao članovi Velike trojke su se takođe zalagali za promene, ali tako da SVIMA bude bolje! Oni nisu sebični kao pomenuti rafica. Po mom mišljenju bi bilo bolje da umesto ovakvih raficinih kuknjava jednostavno uvedu opciju: ako igraš neki turnir onda igraj po pravilima koja su ustanovljena još odavno I ĆUTI , ili uopšte nemoj da ga igraš. Niko ne treba da moli nikoga da igra ako my se nešto ne sviđa. Ima ko želi da igra najbolji turnir na svetu od toliko igrača na ATP, a ima i ko će jedva dočekati da tamo ne bude rafica, među prvima ja. Objavite mi komentar kada ne vređa nikoga.
     (Magic, 25. jun 2019 12:59)

    # Link komentara

  132. a valjda ce koliko toliko dirigovati zreb da Nadal i Federer budu projektovano polufinale a Djokovic da tu ceka pobjednika u projektovanom finalu. prosle godine finale nije gledao niko kao ni drugo dosadno polufinale.
    (manda Pg, 25. jun 2019 12:59)

    # Link komentara

  133. @sejn Tako je, sigurno je osvojio 12puta sljaku jer lezi i pije koktele...
     (Dotka Votka, 25. jun 2019 12:59)

    # Link komentara

  134. Pa naravno kad svi zele da gledaju finale dva igraca koja uvek prirede najlepsi tenis, tokom cele karijere na svim podlogama su skroz izjednaceni i uvek odluce sitnice i bolje iskorsceni najbitniji poeni. i.naravno da vecina i prizeljkuje to finale izmedju Novaka i Rodzera .
     (Tenis, 25. jun 2019 12:57)

    # Link komentara

  135. Nije da baš rade šta im je volja. Postoji formula koja je navedena u članku, i ne rade šta im volja nego se vode tom formulom. E sad, možda nije korektno, možda bi trebalo da uzmu i poene sa ostalih turnira na 50% recimo, ili tako nešto. Ipak, Britanci će raditi kako im odgovara i ne interesuje ih mnogo šta drugo.
     (Kecman, 25. jun 2019 12:55)

    # Link komentara

  136. Dajte ljudi opustite se. Kao 1,2,3,4, nosioci nista se ne menja mnogo. Svakako bi u 1/2 finalu morali da pobede jedan drugog, ako hoce u finale.Recimo na RG 2 i 3 su igrali u istom delu zreba, a 1 i 4, pa ne videh da je neko dizao bunu zbog toga, niti komentarisao grupe. Sada vam svi turniri smetaju. Na AO, vrucina, RG nema krov, W ima svoj sistem kako odredjuje nosioce. Sve to traje godinama tako, a sada ste se odjednom setili da vam to smeta.
    (Joj, 25. jun 2019 12:54)

    # Link komentara

  137. A u redu je da ti kao drugi nosilac na Rolan Garosu igras polufinale Dan ranije od prvog nosioca?.Nisam te nesto cuo da se zalis zbog toga.Zato si I uzeo RG.
     (nikolq, 25. jun 2019 12:54)

    # Link komentara

  138. Zašto se nisi žalio kada se to desilo drugim igračima?
     (ko je ovde lud, 25. jun 2019 12:52)

    # Link komentara

  139. To što se na Roland Garosu jedan meč igra 4 dana dok ti piješ koktele u ležaljci takođe nije korektno, ali se povodom toga ne oglašavaš u medijima.
     (Šejn, 25. jun 2019 12:49)

    # Link komentara

  140. Letiš ti iz turnira ovaj put i prije polufinala...
    (CroFed, 25. jun 2019 12:48)

    # Link komentara