1. @che hahha znaci mi imamo samo Novaka, a Monika ,Ziki, JJ i Ana ,sve osvajaci GS i prvi na listi ,33 GS, vidis da ne znas, kosarka, 2 x svetski prvaci 3 x Evrope ali nismo sila, vas deru Madjari a vi ste sila ,cudni neki kriteriji
    (lose ti znanje, a kompleksi veliki, 24. mart 2019 21:46)

    # Link komentara

  2. Previse vas ima da bi pojedinacno odgovorija. Koliko ste vi iskompleksirani dovoljno govore vasi komentari. Ni u jednom trenutku nisam reka da smo velesila u nogometu nego da smo u vrhu reprezentativnog nogometa i da smo cudo s obzirom na broj stanovnika. Dok pak vi sebe smatrate velesilom u odbojci i kosarci. Pa cak i tenisu di imate jedan Davis cup a mi dva. Pojedinacna konkurencija je nesto drugo. Novak ka sta sam reka je vanserijski igrac a ipak mi imamo tri razlicita osvajaca na Grand Slamovima. Jedino ko je tu velesila ili igracina je Novak. Kosarka svaka cast al daleko je to od velesile. Isto da ja kazem da smo velesila u rukometu. Van svake pameti. I nisam ni u jednom trenutku reka da smo bolji u sportu(al nismo ni losiji) od vas. Nego da smo sportska nacija prepoznata u svitu a to sta to vas boli i sta bi vi tili da smo na razini Bosne nije moj problem. Jedino ko je ode iskompleksiran je xodex i vas par njemu slicih. Pa vise vi pljujete po toj vasoj nogometnoj reprezentaciji a ne ja. Reka sam da ste banana u nogometu i da 20 godina nemate igru sta je uostalom istina. Niste jednu veliku repku nikad dobili osim Švaba ako se ne varam
    (Che, 24. mart 2019 12:41)

    # Link komentara

  3. @che cekaj ti stvqrno mislis da Srbija ima samo ta 4 sporta, ne majstore u ta 4 smo velesila vi niste a postoji jos veliki broj (daleko veci od vas) gde imamo top sportiste, pa vi vrtite jedne te iste floskule i onda pisete da niste iskompleksirani, a kad vec mislis da mozes da komentarises srpske sportiste ,nauci ko su Spanovic, Majdov, Grujic ,Novakovic ,Bogdanovic ,Mandic ,Prekovic,ZZoric Tomicevic,Nemes.... jer ovo je stvarno sramota i da tema je Portugal ,Srbija ne vi niti vasi fudbaleri, tako da jos jednom potvrdjujes kompleks
    (tuzno i pateticno, 24. mart 2019 12:10)

    # Link komentara

  4. @che pa ti pojma nemas gori si od drage, , Srbija je 3. po broju osvojenih medalja u timskim sportovima, jel sad jasno, osim toga postoje mnogi sportovi gde Srbija ima svetske prvake kao judo ,ravnje ,karate ,tekvondo ,atletika, kajak itd .Nasa lista bi bila daleko veca ,ali to sto vi znate samo za par je vasa sramota, i opet ovo je tema sto se ne tice Hrvatske niti vasih fudbalera a opet si dozvoljavate da pisete i hvaliste se ,to je kompleks ,ocito godine suhoparnih rzzultata je ostavilo traga
    (nemas ti pojma, 24. mart 2019 11:59)

    # Link komentara

  5. @che i Srbija je sportksa velesila, ali generalno ste iskompleksirani kao sto si napisao tema je Portugal ,utakmica izmedju Srbije i Portugala, a vi tu pisete o tome kakve ste velesila ,znaci gurate se gde vam nije mesto ,to je kompleks
    (ne vidim cemu pridonosite ,nemate pojma o sportu, a opet pisete -znaci samo provokacija, 24. mart 2019 11:51)

    # Link komentara

  6. Protiv Portugala je to bila osmina finala zadnjih 16, inace ova generacija jako dugo nije napravila rezultat do ovog finala, u tome je razlika, jeste top 20 zadnjih 30 godina, ali niste sam vrh top 5
    (kakvo crno cetvrtfinale, 24. mart 2019 11:42)

    # Link komentara

  7. Ne javljaj se i....pa ovo nije vijest o srpskim sportasima nego o Portugalu. U kojem ste to svitu treca najuspjesnija nacija i u cemu tocno. Ne,ne nastavi s sramocenjem. Za vas se zna(u sportskom smislu) priko Novaka,kosarke,vaterpola i odbojke. Tu imate zapazenije rezultate. Pa mi u svim tim navedenim sportovima imamo medalje. Cak u toj odbojci imamo tri srebra na EP. A kad bi pocea govorit o pojedinacnom sportu i koliko smo medalja osvojili di bi bija kraj. Npr.svi znaju za Perkovic i sta ona znaci u toj disciplini. Isto tako i braca Sinkovic kao i Kostelici. Za Filipovica zna cili svit. Jedna Sara Kolak. Pa gimnastika itd. Ovo nije natjecanje ko ima medalju vise nego isticanje da je Hrvatska sportska nacija
    (Che, 24. mart 2019 11:34)

    # Link komentara

  8. @che za nas su svi ,a pogotovo vi govorili i pisali da smo niko i nista u kosarci kad smo doziveli pad od 2004 -2009 ,nakon toga smo uzeli srebro na EP i opet par godina posle jako puno ljudi u Srbiji je pisalo kako je nasa kosarka mrtva, sve do pojave Djordjevica i kontinuiteta rezuultata, to je tako u sportu, uvek se gleda kontinuitet generacije, kod vas ova generacija je imala cetvrtfinale EP 2008 pa nista jako dugo i sad finale, treba videti sta ce biti na sljedeca 2 takmicenja
    (tako je to, 24. mart 2019 11:23)

    # Link komentara

  9. Istina...pa znas sta cu ti rec. I jesmo. S obzirom koliko nas ima smo sila. Nema sporta u kojem medalju nismo osvojili. Vidis ja nisam iskompleksiran pa cu rec ako Jovic nastavi s ovakvim igrama imat cete vrhunskog napadaca. I Sergej iz Lacia kojeg vi osporavate je odlican igrac i dobra karijera je isprid njega. Matic isto odlican igrac al je razlika mala u mentalitetu. Vasi igraci ne ginu na terenu ka nasi. Znam da ce vama zvucat ka provokacija(uostalom ka i uvik) al mi smo stvorili kult oko reprezentacije. Pa mi smo s Rapajicem ka najvecom zvijezdom dobijali Italiju i neke druge velike reprezentacije. Sta sam vec reka mi da sutra igramo s Brazilom svi bi ocekivali pobjedu a vi neku Ukrajinu dizete u nebesa
    (Che, 24. mart 2019 11:22)

    # Link komentara

  10. @che bas i ne, Nizozemska je bila sila jer je 2 SP zaredom igrala finale i polufinale, sad su pali i ne smatraju se top reprezentacijom premda imaju skolu i vratit ce se, vi ste imali cetvrtfinale EP 2008. zatim nista i sad finale to je rezultat te generacije, za kontinuitet treba za redom na 2 ,3 takmicenja u tome i jest stvar ,to ce ti reci svi sportisti, zato su recimo Nadal ,Federer , Nole klase jer traju 12-15 godina, tako je to u sportu danas jesi sutra nisi, vi u fudbalu jeste dobri, ali ne spadate u taj najbolji esalon gde su Francuska,SPanija, Nemacka, Brazil ,Argentinaitd ali ste u drugom esalonu kao sto si i sam napisao i sam tim potrvdio vi jeste u top 20 reprezentacija zadnjih 30 godina, ja bih napisao i u top 15 cak, ali ne top 5
    (sam se negiras, 24. mart 2019 11:10)

    # Link komentara

  11. I ti to znas...pa upravo to Hrvatska i ima. Kontinuitet. Jednu Nizuzemsku smatrate vrh reprezentaciju al ne nasu koji su bili treci i drugi. Dva puta na EP smo zaustavljeni u cetvrtzavrsnici. Jednom na penale od Turske a drugi put u 119'minuti od Portugala. Tad kad smo ispali od Turske u grupi smo bas dobili tu Njemacku o kojoj pricas a da smo Turke prosli igrali bi protiv njih u polufinalu. Ako smatras da Hrvatska na svakom natjecanju mora igrat polufinale i finale e pa onda bi ti triba malo ucit o nogometu. Od 90ih smo u top 20 stim da smo vecinu vrimena bili u top 10 al da bi vi priznali uspjeh nase repke mi bi tribali bit ka Brazil. Uostalom nase pobjede protiv velikana upravo dokazuju da smo u vrhu nogometa i to sve te zemlje koje ti smatras velesilama priznaju osim tebe i tvojih istomisljenika
    (Che, 24. mart 2019 10:55)

    # Link komentara

  12. @che a po cemu vi svojatate Miocica - on je Hrvat ali nastupa za SAD, to bi bilo isto kao da mi svojatamo rezultate Natase Janic ili Andree Petkovic itd. Pomalo je jadno kad moras da pominjes i njega u listu, ipak je to jako tanko
    (Kad bi mi liste radili, 24. mart 2019 10:39)

    # Link komentara

  13. @che ne za vas smo velesila u sportu bolj u ukupno 15, recimo mi imao 62 medalje u timskim sportovima vi 34 niste ni blizu mi smo 3. najuspesnija nacija, 7 aktualnih svetskih i evropskih prvaka u borilackim sportovima, a i imamo vise medalja od vas kad se zbroje EP ,SP i OI zajedno, a ove sta si naborjao svaka im cast ali mi kad bi krenuli u zadnjih 30 godina tu ne bi bilo mesta, vi jeste iskompleksirani na svakim vestima o srpskim sportistima provocirate, zivite u oblacima ,mislite da ste nesta (vi se ne mozete da merite s Francuzima u ni u cemu jer vas deru ,kao i mi imamo u skoro svim sportovima pozitivan omjer) hoces jos da te sramotim ili ti je dosta
    (ne javljaj i pali na indeks kompleksasu, 24. mart 2019 10:36)

    # Link komentara

  14. @che jedna lasta ne cini prolece da bi se zvali silom mora to u vise puta u nekoliko takmicenja, u fudbalu na svakom EP ili SP neko napravi iznenadjenje ali ga posle ne ponovi ,zato su Francuska, Nemacka sile a vi ako hocete da to budete igrajte polufinale na sledecem EP ili na SP, a sta se tice sporta opcenito tu bas i niste nesta sta mislite, ali za tu pricu nemate kapacitete jer kao sta si i sam rekao ne pratite i ne zanima vas
    (prava istina, 24. mart 2019 10:27)

    # Link komentara

  15. @che ma sila ste u sportu, Srbija jos veca s obzirom na ulaganje i najveca, sta se tice fudbala polako, nemoj da se iznenadis ako za par godina ostvarimo neki rezultat, nije nas problem talenat niti skola, vec prerano prodavanje igraca koji nemaju utakmica u nogama, pa se mnogi od njih i izgube, kao sad mali Terzic ili Luka Ilic, vi ste imali finansijsku stabilnost kroz Dianmo pa su vam mnogi igraci ostajali ,ali ima i tu primera propadanja kao mali Sosa, zato je jedan Jovic fenomen i buduci svetski igrac ,a bit ce ih jos
    (istina, 24. mart 2019 10:17)

    # Link komentara

  16. Kome vi mazete oci opet o kompleksima. Covik bi reka da ste u sportu Francuzi a po ekonomiji Švicarska. Ako cemo o kompleksima u sportskom smislu onda ih jedino imamo od Francuza. Komentiramo sport jer smo rivali. Ima dosta vas na nasim portalima al ne komentiraju sport nego nesto gore. Samo mi reci po kojoj si osnovi zakljucija da smo losiji od vas( nekazem ni da smo bolji). Govorim od 90ih. Mozda jer smo osvojili manje medalja na OI 44. Ili zbog rukometa. Nogometa. Vaterpola di smo sve osvojili. Ivice i Janice. Mirka Filipovica i Stipe Miocica. 2 Davis Cupa. Blanke Vlasic i Sandre Perkovic kojoj niko ne moze nista godinama. Boks,jedrenje,veslanje,gimnastika itd. Prekinite vise o kompleksima jer komentiramo na portalu. Pa nije tvoje vlasnistvo a ako ne zelite da komentiramo rijesenje je jednostavno. Pisite na cirilici pa vas necemo razumit a samim tim ni komentirat
    (Che, 24. mart 2019 10:07)

    # Link komentara

  17. @che ajde da te naucimo nesto, znas koja je razlika izmedju svjetske klase i iznenadjenja ? Kontinuitet, ovo sta vi mislite da ste svjetski vrh, ako uspete da ponovite na 2 -3 takmicenja za redom ,super to je to, ako se desi da ispadnete u grupi pa opet nista onda to nije to, Njemci su svjetska sila u nogometu jer imaju od 2002. finale, 2 polufinala i titulu i jos na EP nekoliko polufinala, zato vase hvalisanje je smesno
    (i to to znas samo se pravis zelen, 24. mart 2019 10:06)

    # Link komentara

  18. Portugalac igrao nerešeno, a tvoj Mesi izgubio tri jedan od Venecuele.
    (hihihi, 22. mart 2019 23:27)


    Jedan igrao utakmica kvalifikacija, a drugi prijateljsku (nebitnu) utakmicu heh da je bilo bitno Argentina bi pobedila 5-0
    (hmm, 24. mart 2019 09:44)

    # Link komentara

  19. Znamo vas nemamo komplekse u politickom ili sportskom smislu. Oni koji umanjuju uspjeh u tim sportovima koje si navea su isti ka taj vas Xodex i ostali. Novak vanserijski,kosarka ste odlicni,odbojka,vaterpolo itd. Ja sam prica o nogometu al kad vec spominjes i mi smo u tom po meni nebitnom vaterpolu sve osvojili. Cilic je osvojia US i uopce mi se nije dalo gledat. Dosadan sport a i igra za sebe. Gledat cu Davis cup jer igraju za drzavu. Evo jucer je ovaj nas osvojia zlato u gimnastici na svjetskom kupu. Svaka cast al briga me. Kad su olimpijske igre onda cu navijat za sve nase ili ako oces za sta vise medalja. Na broj stanovnika mi smo cudo koliko smo uspjesni u sportu al da se vratim na nogomet. Nesto sta nam je svima najbitnije. Vi od generacije Mijatovic,Stankovic,Mihajlovic nemate igru. Losi ste bez obzira sta je i posli bilo dobrih igraca al ne takvih zvjezda kao sta su oni. Nemate godinama igru bez obzira sta imate ok igrace. Jedni Englezi nisu nista napravili do ovog polufinala a znamo koje su oni zvijeri imali. Nije mi jasno sta je tesko bit objektivan i rec da,Hrvatska repka je u vrhu svjetskog nogometa. Pa imamo tandem najboljih veznih jos od Xavija i Inieste. Pa oni su sami to rekli. Godinama najbolji vezni red. Tog Modrica sam gleda dok je igra jos u Hnl. Covik je cudo bija. U svakoj ligi u kojoj je igra je izabran za najboljeg veznog. A nisam ga ja bira. Imamo mi mladih igraca i ne brinem se. Uvik cemo imat tim za top 20 repki. Jednostavno smo dobri u nogometu
    (Che, 24. mart 2019 09:37)

    # Link komentara

  20. @www pa ako vam ne treba potvrda od nas sta kmecite i visite na nasim portalima svaki dan ? Kompleks nize vrednosti, realno u sportu ste daleko iza nas, a sta se tice tog Eura , jesu na zgazili Nizozemci ali smo mi vas izbacili
    (kome vi mazete oci ?, 23. mart 2019 23:10)

    # Link komentara

  21. @che sta je tu realno ? hahahahaahh hvalite me usta moja ,optereceni ste Srbima, nakon tog finala ste ispali u b ligu, ali mi smo banana, ok bolji ste ,za par godina sigurno cete biti gori, ali tada sigurno necete raspravljati jer ce vas kompleksi da pojedu ,kao i obicno bit ce ko jos prati tenis ,ko jos prati kosarku, odbojka zenski sport, vaterpolo niko ne igra...
    (znamo vas, 23. mart 2019 22:49)

    # Link komentara

  22. @kajverson Zvezda je srpski klub koji je decenijama dokazivao ne samo kroz ligu sampiona i titulu prvaka sveta, vec i kroz 16 proljea, jos 3 x polufinale KES , polufinale kupa kupova, finale kupa Uefe ,da je najveci klub ovih prostora, i to su uvek vecinom igrali srpski igraci, i btw. titula prvaka sveta je osvojena skoro 6 meseci nakon raspada Jugoslavije a godinu posle je Zvezda bila medju 4 ekipe u Evropi
    (kad vec vuces za jezik a nemas pojma, 23. mart 2019 22:45)

    # Link komentara

  23. Znaci luxemburg favorit u nasoj grupi smrti.
    (Musa kesedzija, 23. mart 2019 18:02)

    # Link komentara

  24. @ne budie licemjeri. Mi smo od osamostaljenja konstantno u top 20 repki. Nogomet igra cili svit pa je razumljivo koliki je to uspjeh. Najbolje rangirani kao treci a sad cetvrti. Zivim vanka i znam sta mi ljudi kazu kad im recen i'am Croat. Svi znaju za Hrvatsku nogometnu reprezentaciju. Od Filipina do Kine. Venecuele do Kanade. 94 i 98 proglaseni za reprezentaciju s najvecim napretkom. 2 i 3 misto. EP 2×cetvrtzavrsnica i osmina finala. Najbolji strijelac SP. Najbolji igrac SP.13 reprezentacija koja je igrala finale SP. Druga najmanja. Opet govorim tvoje misljenje ka i Xodexa je puno bitnije nego sta misli jedan Messi,Ferdinand ili Šherer jer ipak ste vi veliki poznavatelji nogometa a ne te amatercine. Sad smo po kvaliteti top 10 reprezentacija a nogomet je igra di svako svakog moze dobit. Timski sport i zato je svima najdrazi sport. Igra di mali iznenadi velikog. Komplekse od vas nemam i reka sam da ste nam najveci sportski rivali iako ste banana u nogometu. Isti rivali kao npr Irci,Škoti i Englezi ili Argentinci i Brazilci. Sportski pozdrav a posebno tvojim sunarodnjacima koji priznaju uspjeh nase repke. Razumim da vas boli i da ovo ispada ka provokacija al je realni pogled na nogomet. Volim komentirat taj sport s nasim velikim rivalima. I ja nikad necu umanjivat uspjeh Novaka iako je nogomet najbitnija sporedna stvar na svitu. I da za Google to nije nikakva laz. Imas internet i provjeris a uostalom i na ovom portalu je izaslo. Moj covik 3 milijarde ljudi je gledalo finale
    (Che, 23. mart 2019 16:56)

    # Link komentara

  25. Вратиће им се све против нас. БОЈКОТ! 🙄
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 23. mart 2019 16:40)

    # Link komentara

  26. Pa po toj logici čiji je onda Čelzi kad je bio prvak Evrope ?! Engleski ili Obale Slonovače pošto ih je predvodio Drogba koji je i davao golove ?!
    (Coco Bill,

    Čovječe, Obala slonovace nije bila zajednicka drzava sa Engleskom!!!
    Srbija i Hr su bile u zajedničkoj državi, i CZ je to osvojila pod grbom JUGOSLAVIJE!!!
    Koji dio nije jasan?
    (Mućni malo, 23. mart 2019 16:03)

    # Link komentara

  27. Srbija ima 2 klupske i 2 reprezentativne titule u fudbalu.Kroasanija ih nema, i nikako ih nece imati.Igor zna to najboje, zato pati toliko i pokusava da leci komplekse na srpskom sajtu.
    (Xnodeh,

    Nema Srbija, nego JUGOSLAVIJA!!!
    Jugoslavensku Zvezdu predvodio je Prosinečki, a srpsku Zvezdu vidjeli smo nakon 30 god u LS...I saznali da PSG ima drugi stadion, samo za treninge - Marakanu!
    Drugo, za te vaše dječije medalje znate samo vi u Srbiji, a i lijepo vidimo te vase svjetske prvake, svi igraju u Realu, Barci, Juveu....
    Htjeli bi na silu biti Hrvati u nogometu, a ne možete. Povijest piše 2. i 3. mjesto na SP-u za odrasle, a vi pišete jednu pobjedu Njemačke od velikih reprezentacije u cijeloj vasoj povijesti.
    Kada budete doprvaci svijeta sa seniorima, kada dva put budete tukli Španjolce u 2 godine, kada rasplačete Messija i Maradonu vrhunskom igrom kao Hrvati, kada rasplačete jednu Englesku i izbacite ih u polufinalu SP-a, kada vas igrac osvoji Balon d’or, Zlatnu kopačku, možemo da pričamo...
    Do tada, ne blamiraj se, svi ti se smiju.
    (Svi ti se smiju, 23. mart 2019 08:27)

    Pa po toj logici čiji je onda Čelzi kad je bio prvak Evrope ?! Engleski ili Obale Slonovače pošto ih je predvodio Drogba koji je i davao golove ?!
    (Coco Bill, 23. mart 2019 14:51)

    # Link komentara

  28. @u stavu mirno Wels velesila za nas? Pa mi jos od njih nismo izgubili, a znalo smo im utrpati i sesticu, nesta sta je vama jako poznato, inace ovakvi kompleksi i zahtevanja da mi vas respektujemo za nesto sta realno niste samo pokazuje koliko patite da vas bolji od vas priznaju, to je ono nesta kao stariji brat ,mladja sestra ida Zvezda je uvek bila srpska
    (smiri zivce seko, 23. mart 2019 11:39).....
    Kaze tigar ,patimo da nas bolji od nas priznaju....pa di ste vi u toj priči ...hehe,, i kakve veze tadašnji jugoslavenski klub ima sa reprezentacijom...pa sto je tesko cinjenice prihvatit ....petih odigranih svjetskih prvenstava od osamostaljenja jedna bronca i srebro .....vi ne mozete da idete u tu recenicu ,a da je zvezda najveći klub u bivsoj jugi ,naravno da stoji ....istina je najljepsa
    (Kajverson, 23. mart 2019 12:47)

    # Link komentara

  29. Znamo mi svi dobro sta bi ti i takvi kao ti voleli.Da nemate toliko kompleksa od Srbije ne bi ovde ni dolazili i iskazivali ih.Voleo bi ti i da Hrvatska neki trofej u fudbalu ima,ali nema,niti ce ih ikad imati.A sto se tice "norme",vi niste ispunili normu,nego ste ispucali srecu,i sa penalima i sa zrebom za narednih 100 godina,to se kaze pravi termin,sreca,a ne norma
    (Xnodeh, 23. mart 2019 00:13)

    Kako nema?? Pa Dinamo je osvojio Kup Velesajamskih Gradova/Europsku Ligu 1967
    (LukaOJ, 23. mart 2019 12:19)

    # Link komentara

  30. Ronaldo je ogromnom problemu,jer su se Ameri nameracili na njega.Zasto? Pa zbog silovanja za koje je optuzen,sto znaci da on mora da pazi gde je i gde putuje.To je ogroman pritisak.
    (Raaza, 23. mart 2019 12:04)

    # Link komentara

  31. @che niste vi nikakva velesila ,ni za nas ni za druge ,niti je hr drugi najtrazeniji poma na googleu (ovo je cista laz) vi ste samo iskompleksirana nacija koja trazi potvrdu posebno od nas ali ste nam generalno nebitni, ja samo ne razumijem sta vi uopste radite na nasim portalma a ima vas na hiljade, hteli ste se otcepiti, uspeli ste gurajte svoju pricu ,nas ostavite na miru
    (ne budie licemjeri, 23. mart 2019 11:18)

    Ne treba nama potvrda od vas. Imaš rang listu evo skoro će 30 godina, pa pogkedaj. A o nastupima na SP-ma i EP-ma sam zaključi dal' nam treba potvrda. Do duše imate jedan Euro i na tom Euru su vas Nizozemci zgazili.
     (www, 23. mart 2019 11:54)

    # Link komentara

  32. I mi i Ukrainci i Portugalci su bili prvi u Ligi Nacija. Prva dva odi direktno. Treći ide u baraž. Plus ako sve to zabrljamo opet imamo šansu protiv žnj timova da se kvalifikujemo. 
    Pa čak i u našem rasulu je teže ne kvalifikovati se ?
    (Zaista fudbalski ekspert, 23. mart 2019 02:00)

    Treći gleda na tv sa pivom u ruci.
     (yxcvbnm, 23. mart 2019 11:40)

    # Link komentara

  33. @u stavu mirno Wels velesila za nas? Pa mi jos od njih nismo izgubili, a znalo smo im utrpati i sesticu, nesta sta je vama jako poznato, inace ovakvi kompleksi i zahtevanja da mi vas respektujemo za nesto sta realno niste samo pokazuje koliko patite da vas bolji od vas priznaju, to je ono nesta kao stariji brat ,mladja sestra ida Zvezda je uvek bila srpska
    (smiri zivce seko, 23. mart 2019 11:39)

    # Link komentara

  34. @che niste vi nikakva velesila ,ni za nas ni za druge ,niti je hr drugi najtrazeniji poma na googleu (ovo je cista laz) vi ste samo iskompleksirana nacija koja trazi potvrdu posebno od nas ali ste nam generalno nebitni, ja samo ne razumijem sta vi uopste radite na nasim portalma a ima vas na hiljade, hteli ste se otcepiti, uspeli ste gurajte svoju pricu ,nas ostavite na miru
    (ne budie licemjeri, 23. mart 2019 11:18)

    # Link komentara

  35. obe ekipe jače od nas nazalost 
    (salesss, 22. mart 2019 22:51) 

    Ukrajina dva krstena igraca nema. Providan si autosovinisto
    (Xnodeh, 22. mart 2019 22:59)za razliku od srbije koja je najbolja na svijetu...bunker igre
     (ZgHrEu, 23. mart 2019 09:53)

    # Link komentara

  36. @Xnodeh
    Koje dve titule? Ako mislis na mladje kategorije, je l' znas bar jos 3-4 reprezentacije koje su osvojile ta takmicenja i kada. U stvari, mozes li mi reci samo kad se igraju sledeca prvenstva?
    Zvezdi svaka cast, ali to nije reprezentativni uspeh. Po toj logici bi Spanija i Engleska bile daleko vece reprezentacije od Nemacke, sto nikako nije slucaj. Zapravo, nisu ni na nivou Francuske, a oni imaju samo jedan usati pehar.
    @Hrvati
    Imate indeks pa "komentirajte", ako hocete da provocirate. Modric i Mandzukic za 2 sezone nece biti u stanju da igraju, a i Rakitic ce biti star. Mozda cak i od nas budete losiji. A i da budete bolji, zar vam je to smisao zivota? Ja ne mogu da zamislim da pratim vase rezultate u odbojci ili kosarci, pogotovo ne na vasim portalima da komentarisem.
    (jsx, 23. mart 2019 09:53)

    # Link komentara

  37. Xodex tebe toliko boli uspjeh Hrvatske reprezentacije da vec 8 miseci isto komentiras. Dobit ces zuc kralju. Hrvatska je brend i u cilom svitu je prepoznata. Svi znaju za Šukera,Bobana,Prosineckog,Modrica,Rakitica,Mandzukica itd. Treci i drugi. Talijane tukli tri puta i nikad izgubili. Njemce,Spanjolce vise puta. Engleze izbacili iz kvalifikacija usrid Wembleya. Dobili u polufinalu SP. Argentince tukli vise puta. S Brazilom igrali nerijeseno. Nizuzemsku nikad jacu reprezrntaciju dobili u polufinalu. Kockice proglasene najlipsim dresom. Na internetu mozes nac sta govore jedan amater Rio Ferdinand,Roy Kean,Lionel Messi,Peter Schmahiel,Alan Sherer o nasoj igri i finalu i sucu u tom finalu. Pricas o 6:0 i nekom nebitnom natjecanju a vi ste na prvenstvima gubili 6:0 i 6:1 . Smisan si skroz. Kolika je razlika u nasim reprezentacijama govori to sta mi kad igramo s bilo kojom repkom ocekujemo pobjedu. Vi se bojite Portugala koji nema ima dvi zvjezede. Ukrajine koju smo dobijali di god stignemo. Pricas o titulama igraca od 19 godina. Pa nasi mladi su u kosarci igrali finale i za dlaku izgubili od USA a vidis di nam je seniorska repka. Nigdi ka vama u nogometu. Sportski pozdrav nasim najvecim rivalima i naravno uvik sam protiv vas. U sportskom smislu. Poz i nadam se da ce mi napokon objavit komentar
    (Che, 23. mart 2019 09:35)

    # Link komentara

  38. Izgleda loše, ali ne tragično po nas. I da izgubimo u ponedeljak, Portugal sigurno dobija u Kijevu, ne mogu dva puta da im se provuku, nama najbitnija utakmica ostaje u Beogradu protiv portugalaca. Mi teško da ćemo izgubitti od ukrajne, već prognoziram dva puta X ili pobeda i X, mada iako izgubimo tamo a dobijemo kući opet dobro, samo da igramo bar X sa portugalom, dosta smo ofanzivniji od Ukrajne i prolazimo kao drugi na gol razliku. Daćemo više golova Luxemburgu i Litvaniji nego Ukrajna, dosta su čvrsta ekipa ali bez nekog velikog napadačkog potencijala.Pitanje je i da li će Ukrajinci dobiti te sve 4 utakmice sa Luxemburgom i Litvanijom.
    (love, 23. mart 2019 09:33)

    # Link komentara

  39. Pobede Luksemburga odavno nisu iznenadjenje, posebno ne protiv selekcija kakva je Litvanija
    (ns, 23. mart 2019 09:13)

    # Link komentara

  40. Opaska... Pogledajte samo zadnje rezultate Luksemburga pa pisite o iznenadjenju. A i Dudelange se kvalifikovao za Ligu Evrope. To litvanci ne mogu ni sanjati, a kamoli dosanjati.
    (Srle, 22. mart 2019 23:32)

    Slažem se, Luxemburg osvaja!
     (nebaCar, 23. mart 2019 09:10)

    # Link komentara

  41. Gledao sam utakmicu sinoć,jer me zanimalo koliko može Uhrajina.
    Po meni očito je da Portugal ima prooblem kod organizovane odbrane protivnika.
    Srbija ako bude čvrsta u sredini može uzeti bod,pa i bodove ako slože koju dobru akciju.
    Nije Ronaldo svemirac,a ostali su prosjek.
    (da možda ne, 23. mart 2019 08:53)

    # Link komentara

  42. To je zato sto nemaju svi ludacku srecu da dobiju grupu poluamatera Azerbejdzana,Slovacke,Madjarske i Velsa koji se od EP 2016. raspada,ne zna gde udara!Pa i onda i sa poluamaterima jedva odigraju i jedva dobiju,kao juce protiv Azerbejdzana.Bice Srbija ovde medju dve ekipe,ti to dobro znas,a Krstajic EP 2020.,nece docekati na klupi.Vodice nas pravi selektor,sto automatski znaci da cemo sa najjacim timom koji posedujemo,na istom biti kandidati za dalek plasman.A ti pukni Francuski pokeru i Spanska sestardo hihihihiihhi (Xnodeh, 22. mart 2019 23:27)mi smo tukli ukrajince i u zg i u kievu bez primljenog gola,igrali 1-1 u Faru s Portugalom poslije Sp,ovu grupu bi prosli bez imalo problema...
    (Zigzag, 23. mart 2019 08:42)

    # Link komentara

  43. Ako izuzmemo Ronalda Srbija ima mnogo bolje igrace od Portugala. A i sa njima smo uvijek znali da igramo zato sto nam je slican mentalitet. Ja se vise Ukrajinaca plasim.
    (Svarozic, 23. mart 2019 08:33)

    # Link komentara

  44. Srbija ima 2 klupske i 2 reprezentativne titule u fudbalu.Kroasanija ih nema, i nikako ih nece imati.Igor zna to najboje, zato pati toliko i pokusava da leci komplekse na srpskom sajtu.
    (Xnodeh,

    Nema Srbija, nego JUGOSLAVIJA!!!
    Jugoslavensku Zvezdu predvodio je Prosinečki, a srpsku Zvezdu vidjeli smo nakon 30 god u LS...I saznali da PSG ima drugi stadion, samo za treninge - Marakanu!
    Drugo, za te vaše dječije medalje znate samo vi u Srbiji, a i lijepo vidimo te vase svjetske prvake, svi igraju u Realu, Barci, Juveu....
    Htjeli bi na silu biti Hrvati u nogometu, a ne možete. Povijest piše 2. i 3. mjesto na SP-u za odrasle, a vi pišete jednu pobjedu Njemačke od velikih reprezentacije u cijeloj vasoj povijesti.
    Kada budete doprvaci svijeta sa seniorima, kada dva put budete tukli Španjolce u 2 godine, kada rasplačete Messija i Maradonu vrhunskom igrom kao Hrvati, kada rasplačete jednu Englesku i izbacite ih u polufinalu SP-a, kada vas igrac osvoji Balon d’or, Zlatnu kopačku, možemo da pričamo...
    Do tada, ne blamiraj se, svi ti se smiju.
    (Svi ti se smiju, 23. mart 2019 08:27)

    # Link komentara

  45. Nema Penala nema Penalda! Za razliku od Mesija koji je her trikom odveo onu mrtvu Argentinu na SP!
    (Andra, 23. mart 2019 08:27)

    # Link komentara

  46. To je zato sto nemaju svi ludacku srecu da dobiju grupu poluamatera Azerbejdzana,Slovacke,Madjarske i Velsa koji se od EP 2016. raspada,ne zna gde udara!Pa i onda i sa poluamaterima jedva odigraju i jedva dobiju,kao juce protiv Azerbejdzana.Bice Srbija ovde medju dve ekipe,ti to dobro znas,a Krstajic EP 2020.,nece docekati na klupi.Vodice nas pravi selektor,sto automatski znaci da cemo sa najjacim timom koji posedujemo,na istom biti kandidati za dalek plasman.A ti pukni Francuski pokeru i Spanska sestardo hihihihiihhi
    (Xnodeh,

    Ja pamtim 3 šestarde koje je Srbija primila (Arg x 2, Nizozemska x 1)...za anale!
    Drugo, ne znam da li je to ipak preteško štivo za tebe, ali Hrvatska je bila u prvom šeširu, i imala je privilegiju dobiti slabije protivnike jer je to zaslužila. Da ti pojasnim zdravo seljački.
    Ono što je Portugalu Srbija, to je Hrvatskoj Slovačka. A lako ste mogli biti i vi ta slabija repka, ali nismo imali sreće da nam upadnete u grupu.
    Zbog ovakvih kao ti bi volio, da vas po običaju odučimo od nogometa.
    Što se tiče tvojih snova o dalekom plasmanu Srbije, to je suvišno komentirati. Amaterizam na djelu, sanjaj i dalje.
    U stvarnosti ces opet morati da slusas hrvatsku himnu do kraja EP-a, čisto da utvrdiš gradivo.
    (Balon d’or, 23. mart 2019 08:15)

    # Link komentara

  47. To je zato sto nemaju svi ludacku srecu da dobiju grupu poluamatera Azerbejdzana,Slovacke,Madjarske i Velsa koji se od EP 2016. raspada,ne zna gde udara!Pa i onda i sa poluamaterima jedva odigraju i jedva dobiju,kao juce protiv Azerbejdzana.Bice Srbija ovde medju dve ekipe,ti to dobro znas,a Krstajic EP 2020.,nece docekati na klupi.Vodice nas pravi selektor,sto automatski znaci da cemo sa najjacim timom koji posedujemo,na istom biti kandidati za dalek plasman.A ti pukni Francuski pokeru i Spanska sestardo hihihihiihhi
    (Xnodeh,

    Kompleksi malog xnideha u punom sjaju...
    Prvo dečko, taj loši Azerbajdžan koji podcjenjuješ pobjeđivao je Srbiju, imate i 2 remija...nije ti malo neugodno?
    Wales je također za vas sila, da te podsjetim, 19.su na svijetu, Srbija 31.
    Zbog ovakvih kompleksaša tjerate Hrvate da navijaju protiv vas samo da se tebi i tvojim iluzijama kasnije mogu smijati.
    Iako mi žao drugih, normalnih Srba.
    Trece, ne uzimaj doprvake svijeta u svoja usta, ipak si ti amater...kada čuješ “Hrvatska” i “Modrić” ima da staneš u stavu mirno. Jasno?
    Za vas smo ipak klasa. I to “A” klasa!
    (U stavu mirno, jasno?, 23. mart 2019 08:04)

    # Link komentara

  48. Ako ostanu Kokeza i Krstajić,gubimo od Portugala i Ukrajine na strani, u Beogradu klasika nerešeno možda, i doviđenja Euro 2020! Luksemburg nagazna mina, videcemo koce prvi da naleti(ne računam Litvaniju, bilo je očekivan
    (Žoržo, 23. mart 2019 08:01)

    # Link komentara

  49. @Xnodex ja se iskreno nadam da si ti trol, jer inace imas ozbiljnih problema
     (Zhol, 23. mart 2019 07:55)

    # Link komentara

  50. Portugalci imaju problem sa nekreativnim veznim redom. Nemaju igraca u veznom redu koji moze nesto da iskreira. Mutinjo je omatorio, ne moze on to vise.
    Meni nije jasno zasto Bernardo Silva ne igra u sredini iza napadaca. On bi mogao da im bude taj kreativac. On sve igra po krilu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (omega, 22. mart 2019 23:29)

    Tačno. Zbog toga je B.Silva prvo poluvreme igrao više iza napadača, ali to nije njegova pozicija i loše se snašao. U drugom je igrao ono što igra kod Gvardiole. Nema ni R.Sančeza koji je na EP bio odličan u sredini. Zatim, nisu mi jasne izmene portugalskog selektora, ubacio je pogrešne igrače.
    Medjutim, ono što nije dobro za nas, to je da su i Ukrajina i Portugalija vrlo tvrde ekipe, dosta trče i igraju čvrsto. To nama nikako ne odgovara. Naša odbrana je spora a sredina terena nije baš dobra u presingu i duel igri. Svi pominju golmana Ukrajine kao najboljeg, ali ja mislim da im je onaj mladi levi bek bio ubedljivo najbolji. Pepe je bio fenomenalan, ni jedan duel nije izgubio. Takodje, Karvaljo i Gerero su oduzeli bar dvadeset čistih lopti. Tempo utakmice bio je jak svih devedeset minuta. Da li mi to možemo da izdržimo? Ipak, nismo bez šansi. Ni Mutinjo ni Žoao Mario nisu u formi, a R.Sančez greje klupu. Nemaju plejmejkera koji vodi tim. Videćemo u ponedeljak.
    (Negativni, 23. mart 2019 07:54)

    # Link komentara

  51. @Srbin
    Da Eder je bio glavni na evropskom. Bravo.
     (4k4.Dex, 23. mart 2019 07:47)

    # Link komentara

  52. A sto ne bi imali bolji medjusobni od Ukarjinaca kad smo duplo jaca reprezentacija?
     (4k4.Dex, 23. mart 2019 07:46)

    # Link komentara

  53. Ako pobedimo slucajno portugal u ponedeljak vec smo blizu ep, imali bi 2 boda vise i utakmicu manje od njih a daleko od toga da se protiv luksemburga i litvanije ne mogu uzeti 12 bodova. A i ukrajina u bg u nebi trebalo da otkine bod. E sad sa nama je sve moguce. Ne bi me cudila da pobedimo portugal i ukrajinu u gostina a izgubimo u Luksemburgu...
    (Kg, 23. mart 2019 07:45)

    # Link komentara

  54. Ne brinite tu je Jovic... resava on to u ponedeljak.
     (4k4.Dex, 23. mart 2019 07:44)

    # Link komentara

  55. Imam neki lep osecaj cemo zveknemo portugalce u ponedeljak... El-Tadic do Maestra Jovica × 2!! 😉
    (Fikio, 23. mart 2019 07:38)

    # Link komentara

  56. Ljudi šta pričate, 0:0 kod kuće je kiks. A Srbija je po kvalitetu jača od ukrajine. Mi pobedimo u lissabonu i imamo iz jedne utakmice 3 boda ...a oni iz dve 1. Ko sada koga da se plaši! Napred Orlovi! Ja vas bodrim na stadionu!!!
    (Nenad, 23. mart 2019 07:20)

    # Link komentara

  57. Mi ako budemo igrali sa klincima kao protiv Nemacke sta god uradili bice dobro jer momci izgaraju na terenu. Samo ubaciti umesto nedisciplinovanog i mekog Ljajica Tadica i eventualno Matica kad se Maksimovic istrosi. Kolarova nikako jer je los po hemiju tima, glumi zvezdu i stvara negativan pritisak u timu. Samo ove momke disciplinovane, mlade, zeljne dokazivanja, pa nek se bore. Tako su nedavno osvojili prvenstvo sveta u svojoj generaciji...strasan su tim i uz malo fudbalske srece mogu da igraju sa bilo kim. Ali pre svega zar za pobedom i disciplina u igri. Bez toga dzabe sav talenat. Mislim da ako ovako pristupe igri, osvajamo prvo mesto u grupi, svaka cast i Portugalu i Ukrajini, odlicne su ekipe, ali mi imamo mladji tim sa nekoliko igraca u odlicnoj formi. Uglavnom, neka pobedi bolji, to je sustina sporta.
     (bruder, 23. mart 2019 07:17)

    # Link komentara

  58. Nije bas naslov na mestu. Ako je Ronaldo nije vanzemaljac. Ne znam cemu sve to. Kad mi trebamo da igramo sa njima Ronaldo nema pojma. Kad da Atletiku tri komada onda je najbolji.
     (dubioza, 23. mart 2019 07:03)

    # Link komentara

  59. da se osvrnem na duel. Portugal bez gol Sanse, 20 kornera i Jos 20+ centar suteva sa desne strane preko Kansela i sve su im Ukrajinci pocistili.... imali su 2-3 suta sa distance i to je sve. Ukrajina jako tvrda, fokusirala se na skok, i kontre, i cak sta vise imali su gol sansu u finisu. do sva tri boda falilo im je 2-3 dobra pasa u fazi kontre. upravo ono sto smo mi radili sa nemcima u prvih 45 minuta, brz,tacan pas, i mislim da mi realno mozemo do dobrog rezultata....
     (militto, 23. mart 2019 06:55)

    # Link komentara

  60. Nema veze, ima Ronaldo da sav bes iskali protiv nas baksuza. Krstaja preko vikenda uvezbava trolejbus, autobus nece biti dovoljan.
    (Boki, 23. mart 2019 06:30)

    # Link komentara

  61. Portugal bez nekih ideja veceras. Ono malo pravih suteva Pjatov branio vrlo dobro. To moze biti mac sa dve ostrice. Sa jedne strane pokazuje da nisu previse jaki, da se moze sa njima, s druge strane bas zato sto su podbacili veceras, mogu da se pokrenu u ponedeljak bas protiv nas. Sto ce bojim se i biti....
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Xnodeh, 22. mart 2019 22:56) ....
    Tigre nije potrebno da se bojiš ,biti Ce tako ....ali vidim ti si se vec pripremio,,toliko o tome koliko doista vjerujes u svoje ....
    (Kajverson, 23. mart 2019 06:30)

    # Link komentara

  62. Nikad niko neće moći da objasni kako je osrednji atletičar, napravio ovakvu fudbalsku karijeru.
     (Toma, 23. mart 2019 06:17)

    # Link komentara

  63. (Znam sve ne pitaj te me kako, 22. mart 2019 23:59)

    Cemu spominjanje Mesija na vest o Ronaldu.Nije vam Mesi kriv sto se Ronaldo ne sastavlja u reprezentaciji,samo igra kada je okruzen vrhunskim igracima i ceo tim igra za njegovu statistiku
     (Realno, 23. mart 2019 05:25)

    # Link komentara

  64. Ronalda nigde kad treba sam da uradi nesto, lako je u Juventusu kad ceo tim igra za njega
     (Shorty, 23. mart 2019 05:08)

    # Link komentara

  65. Xodex osam miseci pricas isto. Zar ti nije dosadilo. Italija nas nikad nije dobila. Španjolsku smo dosad par puta dobili. Ñjemce isto tako. Engleze izbacili iz kvalifikacija i dobili u polufinalu. Sta se tice "slucajnih" viceprvaka poslusaj sta na youtoube kazu o njima Rio Ferdinand,Alan Šherer,Peter Scmaihel,Lionel Messi itd. Samo nogometna neznalica moze pricat ono sta ti pricas. Uostalom sve imas na internetu pa upises i vidis rezultate nase repke. Cinjenica je da smo za vasu repku jedna velesila. Dobijali na SP i EP amatere tipa Engleske,Njemacke,Italije,Španjolske,Argentine. A tek prijateljske. 13. repka u finalu SP. 3 milijarde ljudi gledalo. Hrvatska drugi najtrazeniji pojam na googlu. Ocito se drugi ne slazu s tobom. Pozdrav od najvecih rivala
    (Che, 23. mart 2019 05:03)

    # Link komentara

  66. Sto bi se mi plasili od raspalog Portugala i Ronalda?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Agent, 22. mart 2019 23:52)

    Zato jer smo mi isto tako raspala Srbija, ali sa jednom razlikom- nemamo Ronalda.
    (Ali imamo Krstajica..., 23. mart 2019 03:57)

    # Link komentara

  67. Svi ce te odjednom slaviti Krstajica ako pobedimo Portugaliju...
    (Daki, 23. mart 2019 03:38)

    # Link komentara

  68. Dobro je da je Mesi još jednom van Barselone pokazao svoju veličinu i genijalnost
    (tiberije, 23. mart 2019 03:25)

    # Link komentara

  69. Ako budemo igrali sa najjacim timom, mozemo ih dobiti. Ovo danas je licilo na neku amatersku ekipu, a ne Portugal.
    Eto, Luksemburg prvi. ? Ukrajina isto dobra. Nema sta, moracemo zapeti, pa sta bude.
     (beograd_moskva, 23. mart 2019 03:04)

    # Link komentara

  70. S. Za tvoju informaciju Ronaldo nije igrao u finalu... Portugalci su bez njega dobili... On je učestvovao u navijanju pored aut linije...
     (Ja, Klaudije, 23. mart 2019 02:41)

    # Link komentara

  71. Ovaj ga iz nekih svojih razloga nije stavio na spisak za Rusiju i odmah bojkot,pa i ne moras igrati,onaj ko bude igrao dat ce maksimum. Samo kvare i ovako poljuljanh atmosferu,a svi zele uspeh. Kako?
    (Neso Brasel, 23. mart 2019 02:33)

    # Link komentara

  72. A sta je sa Mesijem?Lik van Barselone nista nije uradio,za reprezentaciju 0 i pored toga sto ima 5 puta kvalitetnije saigrace od Ronalda.
    (Znam sve ne pitaj te me kako, 22. mart 2019 23:59)


    Messi u 125 utakmica za reprezentaciju dao 67 golova, a Ronaldo u 155 utakmica ima 85 golova. Ko ima bolji prosjek golova po utakmici? Jedan ima individualne nagrade za najboljeg igrača SP-a do 20 godina, najboljeg igrača SP-a 2014 i najboljeg igrača Copa Americe (pored Neymara, Sancheza, Suareza, Jamesa itd), a ovaj drugi nabio statistiku u kvalama protiv Andore, Estonije, San Marina, a na velikim takmičenjima 0. Nikad nije bio ni blizu najboljeg igrača SP-a ili EURA. Nije mogao dobiti nagradu za najboljeg igrača EURA ni pored Grizmanna. Ronaldo zadnjih godina u nekim stvarima jeste stigao Messija (po zlatnim loptama npr.), a u nekim ga je čak i prestigao (trofeji LP) ali mislim da barem u reprezentaciji nema potrebe da se raspavlja ko je bolji. Još je Messi uvijek ispadao od osvajača SP-a, a Ronaldo se blamirao i ispadao čak i u grupi.
    (ppp, 23. mart 2019 02:16)

    # Link komentara

  73. Nisam kladioničar, nikada tiket u životu nisam uplatio, ali sada sam spreman da stavim pare da će ceh ovog remija Portugala platiti Srbija. To tako biva u sportu. Ponekad se neki slabiji provuku protiv jačih i onda sledeći protivnik te jače ekipe se provede kao bos po trnju. Takodje, naša reprezentacija ima običaj da protiv nje kad igraju protivnici postižu svoje prve pobede, prekidaju golgeterske postove, vade se "iz mrtvih" i sl. Bilo je do sada X puta, pa se plašim da će tako biti i protiv Portugala. Još idemo "mečki na rupu", tj. gostujemo.
    (1Beogradjanin, 23. mart 2019 02:09)

    # Link komentara

  74. Nikako. Srbi ne igraju prvenstva. Xnodeh zna to najbolje, zato pati toliko. 
    (Igor, 22. mart 2019 23:31) 

    Srbija ima 2 klupske i 2 reprezentativne titule u fudbalu.Kroasanija ih nema, i nikako ih nece imati.Igor zna to najboje, zato pati toliko i pokusava da leci komplekse na srpskom sajtu.
    (Xnodeh, 22. mart 2019 23:42)

    Они имају бронзу и сребро. Њихови кошаркашки клубови имају више Европских титула од наших. То нема никакве везе са репрезентацијама.

    Није фузбал за нас
    Динамо - Партизан 5:0
    Партизан - Тиква 1:5
    ПСВ - Звезда 5:0
    ПСЖ - Звезда 6:1
    Оландија - Југа 6:1
    СЦГ - Аргентина 0:6 итд.
     (фудбалер грга, 23. mart 2019 02:04)

    # Link komentara

  75. I mi i Ukrainci i Portugalci su bili prvi u Ligi Nacija. Prva dva odi direktno. Treći ide u baraž. Plus ako sve to zabrljamo opet imamo šansu protiv žnj timova da se kvalifikujemo.
    Pa čak i u našem rasulu je teže ne kvalifikovati se ?
     (Zaista fudbalski ekspert, 23. mart 2019 02:00)

    # Link komentara

  76. @Znam sve ne pitaj te me kako

    Ajde pogledaj postaju argentine od veceras i navedi mi jednog "kvalitetnog" igraca
     (Sady, 23. mart 2019 01:51)

    # Link komentara

  77. (Znam sve ne pitaj te me kako, 22. mart 2019 23:59)

    Dete, ajde idi informiši se malo ko je najbolji strelac reprezentacije, asistent, ko je sam odvodio reprezentaciju Argentine na svetska prvenstva, finale svetskog prvenstva, nekoliko finala kontinentalnog prvenstva, osvojio olimpijske igre... Da je ćoravi Higuain iskoristio bar jednu od milion šansi koje mu je servirao Messi u finalima - drugu pesmu bi svi pevali. Strašno, kakav neuspeh Messija jer ne postiže pet golova i bar tri asistencije svaku utakmicu za reprezentaciju.
    (NS, 23. mart 2019 01:37)

    # Link komentara

  78. To je zato sto nemaju svi ludacku srecu da dobiju grupu poluamatera Azerbejdzana,Slovacke,Madjarske i Velsa koji se od EP 2016. raspada,ne zna gde udara!
    (Xnodeh, 22. mart 2019 23:27) 

    Ako se Vels od 2016 raspada što ih niste vi pobjedili? a igrali ste dvije utakmice nakon EP-a to znači da ste i vi isti. Ne sramoti se više ne znaš šta pišeš.
     (lol, 23. mart 2019 01:28)

    # Link komentara

  79. Ovo je za nas odlično, uzeli po bod, niko se nije odvojio. Ne znam dokle ćemo mi ove naše momke podcenjivati? Jeste da do sada nije bilo uspeha ali realno sada imamo dobre igrače i to moderne brze napadače što nam je dugo falilo. Bilo bi svakako dobro da se vrate ovi momci što bojkotuju Krstajića a i da Krstajić ustupi mesto nekom iskusnijem jer imam osećaj da od ovih momaka može da se napravi dobra ekipa od koje bi mnogi strepeli. Evo, Hrvati na primer po meni igrački su suvi prosek uz par vrhunskih igrača dok su ostali ispod proseka, ali oni nekako imaju to neko samopouzdanje i to im pali. Zašto bi mi zazirali od Portugala? Ok dobri su, ali ajde da ih dobijemo. Hrvati ulaze u utakmice sa tom idejom dok mi odmah razmišljamo u fazonu samo da nas ne razbiju. Igraj čoveče hrabro pa i ako nas razbiju neka, ali neće uspeti ako odigramo kako možemo.
     (Džoni, 23. mart 2019 01:18)

    # Link komentara

  80. Lol kolika mrznja prema Ronaldu to je neverovatno. Lik je bukvalno sam dao Spaniji 3 gola,a vi pricate kako nema ko da mu namesti. A sta je sa Mesijem?Lik van Barselone nista nije uradio,za reprezentaciju 0 i pored toga sto ima 5 puta kvalitetnije saigrace od Ronalda.
    (Znam sve ne pitaj te me kako, 22. mart 2019 23:59)

    Роналдо је из земље европских империјалиста, а Меси из земље европских колонојалиста.
     (Марко, 23. mart 2019 01:11)

    # Link komentara

  81. Ljudi sta odgovarate ovom hodeku?Tip je puko ko fosna.
    (Hr, 23. mart 2019 01:03)

    # Link komentara

  82. Lol kolika mrznja prema Ronaldu to je neverovatno. Lik je bukvalno sam dao Spaniji 3 gola,a vi pricate kako nema ko da mu namesti. A sta je sa Mesijem?Lik van Barselone nista nije uradio,za reprezentaciju 0 i pored toga sto ima 5 puta kvalitetnije saigrace od Ronalda.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Znam sve ne pitaj te me kako, 22. mart 2019 23:59)

    Niko ne bi mrzeo lika da nije odvratan, egoista i manijak, 3 gola "sam" dao, penal i 2 greske golmana, osim toga nista vise nije uradio na utakmici, u zivotu nije prosao osminu finala na svetskom. I svako ko se iole razume u fudbal zna da Portugal ima vec skoro 15 godina jacu ekipu od Argentine ako se izuzmu 3 igraca koji cepaju u klubu, a u Argentini nemaju pojma , a to su Aguero, Tevez i Iguain. I cak i takve levate su Mesi i Di Marija dovukli u finale svetskog, to je za anale, najgora ekipa koja je igrala finale uz Nemacku 2002. , gora i od gospodara penala iz Hrvatske.
    (asdfghj, 23. mart 2019 00:48)

    # Link komentara

  83. Samo da podsetim Srbija ima dve sanse da se dokopa EP,jedna je kroz ovu grupu Nacija,druga kroz kvalifikacionu grupu za EP.Mislim da je bio jedan dobar tekst o ovome pod naslovom "Hrvatska zabila sebi autogol!" jer je ispala iz prve grupe, a Srbija ima dve sanse,ako me secanje ne vara!
    Inace prepucavanje dve strane o ovome je degutantno postalo.Hrvatska je pnjihovim recnikom receno "doprvak" SP i ostaje u istoriji!Na nama je da mi nesto uradimo slicno,na sledecim smotrama!Oni su svoju generaciju dobrih igraca stavili skoro na vrh,a mi zbog vecitog "prokletstva" {kad ce Srbi sloze},nikako da pokazemo da i u fudbalu,kao kosarci mozemo na vrh.Ej,biti omladinski fudbalski prvak sveta, pritom tuci Brazila u finalu,a zatim nista od generacije takvog potencijala!Nisu nam krivi Hrvati vec mi sami,i rukobvodstvo koje nas vodi! Nismo imali petlju da kao Gana, a sada Belgija sa istim uspehom nastavimo sa tim momcima vec su otisli u zaborav,a pojedini igraju na kasikice!
    (bmiles, 23. mart 2019 00:47)

    # Link komentara

  84. (Znam sve ne pitaj te me kako, 22. mart 2019 23:59)
    lol koja opsednutost ronaldom/mesijem, lik cak ni ne igra kvalifikacije za evropsko a ljudi ga pominju
    (bane?, 23. mart 2019 00:38)

    # Link komentara

  85. Portugalac igrao nerešeno, a tvoj Mesi izgubio tri jedan od Venecuele.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hihihi, 22. mart 2019 23:27)

    Ovo je timski sport, ne individualni. Ne može ni Mesi ni Ronaldo da budu krivci ako neki od stopera kiksnu ili golman pokloni gol kao sto u je finalu golman Liverpula dao u noge loptu Benzemi da da gol, eto jedan od dokaza. Znaci svi mora da funkcionisu, da bi se sve uklopilo, a i ne može da se uporedjuju kvalifikacije i prijateljske utakmice, u prijateljskim utakmicama može da se odigra i za kladionicu, to ćeš shvatiti ako budeš igrao kladionicu neku vreme, sigurno bi pare stavio na Argentinu koja je igrala kući.
    (Master, 23. mart 2019 00:27)

    # Link komentara

  86. o cemu vi pricate!? ovaj fensic voleli ga mi ili ne je najbolji igrac na svetu verovatno najbolji svih vremene..
     (ldjidji, 23. mart 2019 00:21)

    # Link komentara

  87. (Xnodeh, 22. mart 2019 23:27)  

    Kako bih volio da se Srbija ne plasira na EP samo radi tebe, pa da vidim dal bi se pojavljivao pod ovim nickom. A što se Hrvatske tice i da se ne plasiramo mi smo opet ispunili normu za dvadesetak godina.
    (www, 22. mart 2019 23:59)

    Ne bi mi bilo žao da se ne plasiramo na velikom natjecanju dok Srbija ne nadmaši drugo i treće mjesto, a to znaci nikada pa ni tada.
     (lol, 23. mart 2019 00:21)

    # Link komentara

  88. Lol kolika mrznja prema Ronaldu to je neverovatno. Lik je bukvalno sam dao Spaniji 3 gola,a vi pricate kako nema ko da mu namesti. A sta je sa Mesijem?Lik van Barselone nista nije uradio,za reprezentaciju 0 i pored toga sto ima 5 puta kvalitetnije saigrace od Ronalda.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Znam sve ne pitaj te me kako, 22. mart 2019 23:59)

    Poslednji meč u kom je bio ovakav sastav Argentine:
    Golman - Armani
    Desni bek- Mercado
    Stoper - Foyth
    Levi bek - Martinez
    Sredina - Montiel, Paredes, Lo Celso, Tagliafico
    Napad - Messi, Martinez, Martinez

    Imam pitanje za tebe, a to je da nabrojiš u kojim ekipama ovi igraci igraju, bas me zanima koliko su poznati igraci Argentine!?
    (Ovo je Matrix, ja sam Neo, 23. mart 2019 00:21)

    # Link komentara

  89. dobijamo portugal i ukrainu obe utakmice sa 0-2 videcete ljudi
     (ivan, 23. mart 2019 00:15)

    # Link komentara

  90. bla bla bla tako ste pricali i nemci ce da nas otresnu sa 5 komada bla bla bla cak smo odigrali sa 2 ekipom
     (darko, 23. mart 2019 00:13)

    # Link komentara

  91. Kako bih volio da se Srbija ne plasira na EP samo radi tebe, pa da vidim dal bi se pojavljivao pod ovim nickom. A što se Hrvatske tice i da se ne plasiramo mi smo opet ispunili normu za dvadesetak godina.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (www, 22. mart 2019 23:59)

    Znamo mi svi dobro sta bi ti i takvi kao ti voleli.Da nemate toliko kompleksa od Srbije ne bi ovde ni dolazili i iskazivali ih.Voleo bi ti i da Hrvatska neki trofej u fudbalu ima,ali nema,niti ce ih ikad imati.A sto se tice "norme",vi niste ispunili normu,nego ste ispucali srecu,i sa penalima i sa zrebom za narednih 100 godina,to se kaze pravi termin,sreca,a ne norma
    (Xnodeh, 23. mart 2019 00:13)

    # Link komentara

  92. livno cro) hajde bre jedva ste pobedili azerbedjan
     (dejan, 23. mart 2019 00:11)

    # Link komentara

  93. Igrali bi polufinale i eventualno finale sa pobednicima C grupa iz Lige nacija a to su Norveška, Finska i Škotska! Samo najbolja ekipa ide na Euro a isti je princip i kod ostalih grupa (A,B,D) odnosno pobednika tih grupa!
    (arbitraža, 22. mart 2019 23:52)

    Pa brate njih bi trebali razvaliti sve,ovo ako ne iskoristimo onda smo stvarno dno dotakli,pa te sve ekipe skupa ne vrede ko mi u punom sastavu.
     (SUPERMAN, 23. mart 2019 00:11)

    # Link komentara

  94. dobijamo 0-2 jovic tadic
     (momp, 23. mart 2019 00:10)

    # Link komentara

  95. 4-2 dobijamo portugal
     (Acko, 23. mart 2019 00:09)

    # Link komentara

  96. Mi smo bili u prvom šeširu da te potsjetim ako si zaboravio. Odigrali smo sedam utakmica od šestog do dvanaestog mjeseca protiv nogometnih aždaja Argentinom, Engleskom, Francuskom i Španjolskom tri pobjede tri izgubljene i jedan remi. Golovi 15:11 u korist aždaja.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hihihi, 22. mart 2019 23:44)

    Da,i Kina je bila u prvom sesiru za SP u kosarci.Sesiri su fina stvar,ali 1:10 protiv jedine dve reprezentacije svetske klase protiv kojih ste igrali jos divnija....Da te podsetim ako si zaboravio,a nisi znam hihihihihihih
    (Xnodeh, 23. mart 2019 00:03)

    # Link komentara

  97. Lol kolika mrznja prema Ronaldu to je neverovatno. Lik je bukvalno sam dao Spaniji 3 gola,a vi pricate kako nema ko da mu namesti. A sta je sa Mesijem?Lik van Barselone nista nije uradio,za reprezentaciju 0 i pored toga sto ima 5 puta kvalitetnije saigrace od Ronalda.
     (Znam sve ne pitaj te me kako, 22. mart 2019 23:59)

    # Link komentara

  98. To je zato sto nemaju svi ludacku srecu da dobiju grupu poluamatera Azerbejdzana,Slovacke,Madjarske i Velsa koji se od EP 2016. raspada,ne zna gde udara!Pa i onda i sa poluamaterima jedva odigraju i jedva dobiju,kao juce protiv Azerbejdzana.Bice Srbija ovde medju dve ekipe,ti to dobro znas,a Krstajic EP 2020.,nece docekati na klupi.Vodice nas pravi selektor,sto automatski znaci da cemo sa najjacim timom koji posedujemo,na istom biti kandidati za dalek plasman.A ti pukni Francuski pokeru i Spanska sestardo hihihihiihhi 
    (Xnodeh, 22. mart 2019 23:27) 

    Kako bih volio da se Srbija ne plasira na EP samo radi tebe, pa da vidim dal bi se pojavljivao pod ovim nickom. A što se Hrvatske tice i da se ne plasiramo mi smo opet ispunili normu za dvadesetak godina.
     (www, 22. mart 2019 23:59)

    # Link komentara

  99. o je sve teorija, jer nismo jos nista odigrali, ali te to ne sprecava da nam upises dva poraza, a ja ne vidim ni jedan razlog zasto ne bismo imali 4 ili 6 bodova posle ta dva kola. Fudbal se ne igra samo kod kuce, objektivno gledano mozda je Portugal jaci od nas, ukrajina nije. Oni su samo jedna izrazito disciplinovana i defanzivna ekipa, ali daleko od nepobdive.
    (Ivke,

    Sve stoji. Samo jedno mi nije jasno.
    Otkad je to Srbija napadačka ekipa da Ukrajina nema šanse?!
    (Nebuloze, 22. mart 2019 23:56)

    # Link komentara

  100. Da su igrali Juventus Ukrajina Ronaldo bi mozda i dao neki gol...
     (Pavle, 22. mart 2019 23:54)

    # Link komentara

  101. Ako nedaj bože ne odemo kroz kvalifikacije na Euro kako možemo preko ove Lige nacija,nek mi neko pojasni???
    (SUPERMAN, 22. mart 2019 23:22)

    Igrali bi polufinale i eventualno finale sa pobednicima C grupa iz Lige nacija a to su Norveška, Finska i Škotska! Samo najbolja ekipa ide na Euro a isti je princip i kod ostalih grupa (A,B,D) odnosno pobednika tih grupa!
    (arbitraža, 22. mart 2019 23:52)

    # Link komentara

  102. lose po Srbiju,bolje da su dobili i da je Ronaldo spakovao 2 komada,ovako sad protiv nas moraju izgarati
    (satelit, 22. mart 2019 23:35)

    Sto bi se mi plasili od raspalog Portugala i Ronalda?
     (Agent, 22. mart 2019 23:52)

    # Link komentara

  103. Raspucaće se protiv nas.
     (zliZo, 22. mart 2019 23:49)

    # Link komentara

  104. Nešto se mislim,ma daj bre Ševčenko šta gledaš više oblači taj žuti dres.
    Strašan igrač je bio.
    (Vlada91, 22. mart 2019 23:45)

    # Link komentara

  105. To je zato sto nemaju svi ludacku srecu da dobiju grupu poluamatera Azerbejdzana,Slovacke,Madjarske i Velsa koji se od EP 2016. raspada,ne zna gde udara!Pa i onda i sa poluamaterima jedva odigraju i jedva dobiju,kao juce protiv Azerbejdzana.Bice Srbija ovde medju dve ekipe,ti to dobro znas,a Krstajic EP 2020.,nece docekati na klupi.Vodice nas pravi selektor,sto automatski znaci da cemo sa najjacim timom koji posedujemo,na istom biti kandidati za dalek plasman.A ti pukni Francuski pokeru i Spanska sestardo hihihihiihhi
    (Xnodeh, 22. mart 2019 23:27)

    Mi smo bili u prvom šeširu da te potsjetim ako si zaboravio. Odigrali smo sedam utakmica od šestog do dvanaestog mjeseca protiv nogometnih aždaja Argentinom, Engleskom, Francuskom i Španjolskom tri pobjede tri izgubljene i jedan remi. Golovi 15:11 u korist aždaja.
     (hihihi, 22. mart 2019 23:44)

    # Link komentara

  106. Nikako. Srbi ne igraju prvenstva. Xnodeh zna to najbolje, zato pati toliko.
    (Igor, 22. mart 2019 23:31)

    Srbija ima 2 klupske i 2 reprezentativne titule u fudbalu.Kroasanija ih nema, i nikako ih nece imati.Igor zna to najboje, zato pati toliko i pokusava da leci komplekse na srpskom sajtu.
    (Xnodeh, 22. mart 2019 23:42)

    # Link komentara

  107. Xnodeh, jeste vi dobili "raspadnuti wels koji ne zna di udara od 2016"? Mi smo ukrajinu dvaput
    (Bok, 22. mart 2019 23:35)

    # Link komentara

  108. lose po Srbiju,bolje da su dobili i da je Ronaldo spakovao 2 komada,ovako sad protiv nas moraju izgarati
    (satelit, 22. mart 2019 23:35)

    # Link komentara

  109. Opaska... Pogledajte samo zadnje rezultate Luksemburga pa pisite o iznenadjenju. A i Dudelange se kvalifikovao za Ligu Evrope. To litvanci ne mogu ni sanjati, a kamoli dosanjati.
    (Srle, 22. mart 2019 23:32)

    # Link komentara

  110. Ako nedaj bože ne odemo kroz kvalifikacije na Euro kako možemo preko ove Lige nacija,nek mi neko pojasni???
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (SUPERMAN, 22. mart 2019 23:22)

    Nikako. Srbi ne igraju prvenstva. Xnodeh zna to najbolje, zato pati toliko.
    (Igor, 22. mart 2019 23:31)

    # Link komentara

  111. Portugalci imaju problem sa nekreativnim veznim redom. Nemaju igraca u veznom redu koji moze nesto da iskreira. Mutinjo je omatorio, ne moze on to vise.
    Meni nije jasno zasto Bernardo Silva ne igra u sredini iza napadaca. On bi mogao da im bude taj kreativac. On sve igra po krilu.
     (omega, 22. mart 2019 23:29)

    # Link komentara

  112. Ovo vama nikako ne paše, zato što igrate prve dvije utakmice u gostima, protiv izravnih konkurenata. Ako izgubite u Portugalu i Ukrajini po meni vece su vam šanse da se plasirate na EP-u preko lige nacija.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 22. mart 2019 23:05)

    To je zato sto nemaju svi ludacku srecu da dobiju grupu poluamatera Azerbejdzana,Slovacke,Madjarske i Velsa koji se od EP 2016. raspada,ne zna gde udara!Pa i onda i sa poluamaterima jedva odigraju i jedva dobiju,kao juce protiv Azerbejdzana.Bice Srbija ovde medju dve ekipe,ti to dobro znas,a Krstajic EP 2020.,nece docekati na klupi.Vodice nas pravi selektor,sto automatski znaci da cemo sa najjacim timom koji posedujemo,na istom biti kandidati za dalek plasman.A ti pukni Francuski pokeru i Spanska sestardo hihihihiihhi
    (Xnodeh, 22. mart 2019 23:27)

    # Link komentara

  113. Jeli Portugal vec plasiran na EP ? 
    Kako ide, sa onim grupama sto su osvojili?
    Srbija je osvojila svoju, sta sada?
    (Sandzak, 22. mart 2019 23:07)

    Portugalac igrao nerešeno, a tvoj Mesi izgubio tri jedan od Venecuele.
     (hihihi, 22. mart 2019 23:27)

    # Link komentara

  114. Ovo vama nikako ne paše, zato što igrate prve dvije utakmice u gostima, protiv izravnih konkurenata. Ako izgubite u Portugalu i Ukrajini po meni vece su vam šanse da se plasirate na EP-u preko lige nacija.
    (lol, 22. mart 2019 23:05)

    To je sve teorija, jer nismo jos nista odigrali, ali te to ne sprecava da nam upises dva poraza, a ja ne vidim ni jedan razlog zasto ne bismo imali 4 ili 6 bodova posle ta dva kola. Fudbal se ne igra samo kod kuce, objektivno gledano mozda je Portugal jaci od nas, ukrajina nije. Oni su samo jedna izrazito disciplinovana i defanzivna ekipa, ali daleko od nepobdive.
    (Ivke, 22. mart 2019 23:24)

    # Link komentara

  115. Zato ce nama da spakuje.
    (Vlado, 22. mart 2019 23:23)

    # Link komentara

  116. Ovaj remi Portugala i Ukrajine večeras u Portugalu nimalo ne odgovara našoj reprezentaciji jer se odmah u startu i Ukrajina uključila u borbu za jedno od prva dva mesta i potvrdila da će biti veoma ozbiljan protivnik do kraja kvalifikacija. Ovaj remi ne znači da su Portugalci loše odigrali, naprotiv, imali su puno šansi i dominirali večeras, već ovaj remi znači da je i Ukrajina veoma tvrda ekipa koju naši moraju ozbiljno shvatiti. I dalje mislim da imamo reprezentaciju koja može da osvoji jedno od prva dva mesta u našoj grupi i da ode na Evro ali moraju naši da budu ozbiljni do samog kraja ovih kvalifikacija. Evo i Luksemburg je večeras u derbiju autsajdera pobedio od sebe bolje rangiranu Litvaniju i najavio da je i on ekipa koju ne trebamo nipošto podceniti da nam se ne bi to osvetilo. Sve u svemu ovaj remi Portugala i Ukrajine u Portugalu najavljuje žestoku borbu u ovoj grupi do samog kraja. Pobeda naših u ponedeljak protiv Portugala bila bi velika kao kuća ali bi i remi bio super. Videćemo, biće teško, sada su Portugalci najopasniji posle ovog remija sa Ukrajinom i probaće da se vade na nama i to će nam stvarati dodatne probleme jer Portugal je vladajući šampion Evrope ne zaboravite to, odličan su tim. Od ostalih rezultata večeras treba izdvojiti veoma ubedljiv trijumf Engleza nad Češkom od čak čak 5:0 čime Englezi potvrđuju da su sjajan tim na dobrom putu koji napreduje sve više i više, te rutinsku pobedu svetskih šampiona Francuza nad Moldavijom u gostima sa laganih 4:1.
    (Ivan Veljković, 22. mart 2019 23:23)

    # Link komentara

  117. Ako nedaj bože ne odemo kroz kvalifikacije na Euro kako možemo preko ove Lige nacija,nek mi neko pojasni???
     (SUPERMAN, 22. mart 2019 23:22)

    # Link komentara

  118. Jel prva dva idu dalje, ili prvi direktno, a drugi u baraz?
    (Vucko, 22. mart 2019 23:09)

    Prvi ide u baraž, ako nema osvojen maksimalni broj bodova, a drugi čeka prvog ako prvi prođe i drugi ide bez baraža.
     (hihihi, 22. mart 2019 23:19)

    # Link komentara

  119. Ukrajina igra nikakav, dekadentan fudbal. Oni uopste tesko da mogu bilo kog da pobede, to je uvek taktika Grcica Milenka. Ako su oni mogli da odigraju nereseno, mozemo i mi, ali je uslov da Krstajic stavi borce u tim, a ne folirante. SMS uopste ne bi trebalo da igra, a takodje ni Ljajic ako zelimo uspeh. Tadic ce nadam se igrati i kreirati igru i napade, a nadam se i kontrama. Zato nam trebaju brzi napadaci kao sto je Jovic i krila kao Lazovic i Kostic. ALternative njima bi bile Zivkovic i Radonjic, da mozemo brzo da odigramo napad.
    (Pedja, 22. mart 2019 23:18)

    # Link komentara

  120. Nema Modrica, Krosa, Pjanica, Bernardeskija da mu nameste gol a on samo da prosledi u mrezu, steta.
    (Milic, 22. mart 2019 22:57)

    Najveci dodavac Ronaldu bio je Marselo,zato ga Ronaldo trazi u Juventusu,Modric je bio motor Reala.
     (Temerin, 22. mart 2019 23:16)

    # Link komentara

  121. Trebate se čuvati Portugalaca, znaju biti jako prljavi, u trenu ce simulirati ako treba za penal...
    Ne treba biti pesimističan, možda i dobijete Portugal, a i ako ne, nije smak svijeta. Jos je puno utakmica za odigrati.
    Do jeseni je sve moguce.
    I nama ce biti u nedjelju tesko s nabrijanim Mađarima, na njihovom stadionu...Danas svatko svakog moze pobijediti.
    (Glavu gore, 22. mart 2019 23:15)

    # Link komentara

  122. Vec u ponedjeljak cemo vidjeti koliko je jaka Srbija, ako izvuku bod mogu slaviti koda su dobili Portugal
    (Ivan Livno CRO, 22. mart 2019 23:15)

    # Link komentara

  123. @@@(milan, 22. mart 2019 22:59)
    Pa kada pobede onda bude da je sam pobedio...ljudi to po analogiji!
     (Dejan, 22. mart 2019 23:14)

    # Link komentara

  124. Pa ne znam brate,ako Ukrajinu ne možemo dobiti onda i nismo za Eura,na papiru imamo dosta jači tim ali sve to pada u vodu kad nemamo selektora i ponovo 4-5 sjajnih igrača,ako se ovaj teror nad državnim timom nastavi treba atentat izvršiti na celokupan savez.
     (SUPERMAN, 22. mart 2019 23:13)

    # Link komentara

  125. Nije dobar rezultat za nas, plašim se da ovako oslabljeni teško da možemo da se odbranimo svih 90 minuta, ali, glavu gore, hrabro pa šta bude.Stvarno se uzdam u Jovića, siguran sam da će bar par šansi dobiti na utakmici.Sada sve zavisi od odbrane, koja je bila vrlo ranjiva u II poluvremenu protiv Nemaca, i od srednjeg reda koji moraju nadtrčati Portugalce, ineče samo pola šanse biće dovoljno Ronaldu da postigne gol.Moraju pokazati karakter i da igraju za njihovu otadžbinu, a ne za bilo koga drugog.
    (Dragan, 22. mart 2019 23:13)

    # Link komentara

  126. Ko god je gledao utakmicu mogao je da zakljuci da je cista namestaljka.Kao prvo Portugalcima je svaki 4 centar sut dobar,namerno prebacuju ceo kazneni ili salju na trubine,drugo svaki sut ide skoro u golmana pa onaj ispada kao da brani nesto,onda sudija ne daje kartone uopste pre svega Ukraincima,dozvoljava im da zaustavljaju napade bez kazne,ne svira cist penal u 92min,ne znam da li ima VAR u kvalifikacijama ali ako ima za osudu je da ne pogledaju uopste.Trener Portugala izvrsava neke smesne izmene,uvodi covek vezne igraca a Felix i Jota koji su u strasnoj formi i pri tom napadaci sede na klupi.Uzas od utakmice i gotovo sam siguran da necemo da se kvalifikujemo jer su obe ekipe bolje od nas a ovim dogovorom nam otezavaju posao iako de cini da nije tako.Poz
    (Pedja, 22. mart 2019 23:04)

    Zavera protiv nebeskog naroda.
     (hihihi, 22. mart 2019 23:11)

    # Link komentara

  127. Eder nije igrao a on je glavni igrac Portugala koji im je doneo Evropsko.
     (Srbin, 22. mart 2019 23:10)

    # Link komentara

  128. ako ne mozemo dobiti ili portugal ili ukrajinu onda i ne treba da idemo na evropsko
     (peks, 22. mart 2019 23:10)

    # Link komentara

  129. Veliki kiks Ukrajine i steta sto Ukrajina nije uzela sva 3 boda.
    Igrac sa brojem 7 kod domacih se nije video.
    Srbija da odigra samo hrabro i moze da pobedi Portugal.
    (tako nekako, 22. mart 2019 23:10)

    # Link komentara

  130. pisu nema ko da namesti Ronaldu go, a oni osvojili proslo evropsko. Sve strucnjak do strucnjaka..
    (s, 22. mart 2019 23:09)

    # Link komentara

  131. Jel prva dva idu dalje, ili prvi direktno, a drugi u baraz?
     (Vucko, 22. mart 2019 23:09)

    # Link komentara

  132. No penalty no party PENALDO
     (Stefan, 22. mart 2019 23:09)

    # Link komentara

  133. Jeli Portugal vec plasiran na EP ?
    Kako ide, sa onim grupama sto su osvojili?
    Srbija je osvojila svoju, sta sada?
     (Sandzak, 22. mart 2019 23:07)

    # Link komentara

  134. Odličan rezultat za nas. Jedva čekam da se prošetamo ovim kvalifikacijama u inat svim Krstajićevim hejterima!
     (Pravi Jon Bon Jovi, 22. mart 2019 23:06)

    # Link komentara

  135. Ovo je bas dobro po nas. Portugalci nisu u formi i to je uvek pokazatelj da ce i dalje lose igrati. Ako im nije danas islo, zasto bi protiv nas bilo bolji. Evo videcete. Npr. ove godine Real lose poceo da igra u jesnom trenutku i svi koji igraju kladionicu iz nedelje u nedelju igraju ma Real, kao, sad mora da ih krene. I kako se zavrsilo???? Ajd malo vere u srpaki rod!
    (Grumen, 22. mart 2019 23:06)

    # Link komentara

  136. Nema Modrica, Krosa, Pjanica, Bernardeskija da mu nameste gol a on samo da prosledi u mrezu, steta.
    (Milic, 22. mart 2019 22:57)

    Modric je pogotovo taj koji namesta golove na tacni. Ove sezone to najbolje dokazao, hahahahahaahah
     (Xnodeh, 22. mart 2019 23:05)

    # Link komentara

  137. Ovo vama nikako ne paše, zato što igrate prve dvije utakmice u gostima, protiv izravnih konkurenata. Ako izgubite u Portugalu i Ukrajini po meni vece su vam šanse da se plasirate na EP-u preko lige nacija.
     (lol, 22. mart 2019 23:05)

    # Link komentara

  138. Ko god je gledao utakmicu mogao je da zakljuci da je cista namestaljka.Kao prvo Portugalcima je svaki 4 centar sut dobar,namerno prebacuju ceo kazneni ili salju na trubine,drugo svaki sut ide skoro u golmana pa onaj ispada kao da brani nesto,onda sudija ne daje kartone uopste pre svega Ukraincima,dozvoljava im da zaustavljaju napade bez kazne,ne svira cist penal u 92min,ne znam da li ima VAR u kvalifikacijama ali ako ima za osudu je da ne pogledaju uopste.Trener Portugala izvrsava neke smesne izmene,uvodi covek vezne igraca a Felix i Jota koji su u strasnoj formi i pri tom napadaci sede na klupi.Uzas od utakmice i gotovo sam siguran da necemo da se kvalifikujemo jer su obe ekipe bolje od nas a ovim dogovorom nam otezavaju posao iako de cini da nije tako.Poz
     (Pedja, 22. mart 2019 23:04)

    # Link komentara

  139. A verovatno nista i od naseg Evropskog, posto moramo bolji medjusobni sa Ukrajincima jer od Portugala obe gubimo glatko, narocito sad kad su se ispromasivali, u drugoj nece... Kako god napred Srbija i podrska momcima osim kvazi selektoru
    (Sale, 22. mart 2019 22:53)

    Vidi ga drug, on vec zavrsio kvalifikacije pre prve utakmice… Sve gotovo razlaz.
    (Ivke, 22. mart 2019 23:04)

    # Link komentara

  140. Portugal kvalitetniji, ali Ukrajina je isto zasluzila bod. Bit ce vam teško komšije, Ukrajina nije bezazlena.
    S druge strane, danas svatko svakog moze pobijediti, zasto vi ne biste Portugal i/ili Ukrajinu?.....tako da sigurno mozete izboriti EP, kvalifikacije su inače uvijek nepredvidive, čak i za najvece favorite....
    (Gusto, 22. mart 2019 23:04)

    # Link komentara

  141. Mi cemo ko Ukrajina da igramo..Kukavicka odbrana bez ikakvih ideja na sredini,jurnjava za igracima i loptom, pa sta bude, ali msm da ce Portugal da pobedi,samo da ne bude sa vekikom gol razlikom..
     (C i n i k, 22. mart 2019 23:03)

    # Link komentara

  142. Kada se pogledaju rezultati poslednjih 10 utakmica Luksemburga i Litvanije, ovo uopšte nije iznenađenje. Remi Portugala nam odgovara i odlično bi bilo ako bismo uspeli da dokrajčimo već sada ranjenog lava i uzmemo im sva tri boda. Uveren sam da to možemo ako budemo koncentrisani svih 100 minuta.
     (Dr Ris, 22. mart 2019 23:02)

    # Link komentara

  143. Pa realno gledajuci Portugal i Ukraina ce proci u ovoj skupini, vec u ponedjeljak ce Portugal isprasiti Srbiju!
    (Ivan Livno CRO, 22. mart 2019 23:02)

    # Link komentara

  144. Ne valja za nas, ali sta je tu je. Ako su mogli ukrajinci, mozemo i mi bar do boda, samo da odigramo pametno. Bice portugalci jos agresivniji protiv nas jer su u situaciji da vec u drugom kolu nekoga moraju da dobiju, bili bi u ozbiljnom problemu ako to ne urade. Dva najveca konkurenta da ne pobede kod kuce, bice im pakleno tesko da to urade u gostima.
    (Ivke, 22. mart 2019 23:02)

    # Link komentara

  145. Sramota, Luksemburg prvi u grupi dok smo mi pretposlednji bez bodova! Krstajiću odlazi!
     (delija2006, 22. mart 2019 23:02)

    # Link komentara

  146. Nije ovo dobro jer ce da se vade na nama.. Mada i oni ce biti nervozni tako da bi mogli da to iskoristimo. Inace Ukrajina ce nama biti jako tezak protivnik, nikako nam ne odgovara njihova igra.
    (lucho, 22. mart 2019 23:02)

    # Link komentara

  147. Luksemburg prvi u grupi.
     (Hm, 22. mart 2019 22:59)

    # Link komentara

  148. obe ekipe jače od nas nazalost
    (salesss, 22. mart 2019 22:51)

    Ukrajina dva krstena igraca nema. Providan si autosovinisto
     (Xnodeh, 22. mart 2019 22:59)

    # Link komentara

  149. portugao je izveo 18 kornera , ljudi su odlično odigrali, mnogo su loše centrirali ali oke. ukrajinski golman branio kao lud. svaki loptu koju je mogao da pokupi, istrčao i pokupio.


    ne razumem prozivanje oko ronalda, nije samo on igrao. ukrajinci su se odlično branili.

    videćemo mi nas u ponedeljak kako ćemo proći.
     (milan, 22. mart 2019 22:59)

    # Link komentara

  150. Kako to da najveći svih vremena nije mogao da odluči susret??
    (CroFed, 22. mart 2019 22:52)

    Eno i drugi najbolji svih vremena izgubio od Venecuele 3:1. Argentina u potpuno novom sastavu.
     (hihihi, 22. mart 2019 22:59)

    # Link komentara

  151. A smejali ste se Ševčenku.
     (Čoban, 22. mart 2019 22:57)

    # Link komentara

  152. Ukrajina je igrala srcem celu utakmicu.Imala je svoje šanse.Nazalost mi sa 2 postavom(zbog bojkota igrača)protiv večerašnjeg Portugala u gostima nemamo ni teoretske šanse....Šteta sto nemamo savez i našu prvu postavu igrača...
    (Pravi Jon Bon Jovi, 22. mart 2019 22:57)

    # Link komentara

  153. Nema Modrica, Krosa, Pjanica, Bernardeskija da mu nameste gol a on samo da prosledi u mrezu, steta.
     (Milic, 22. mart 2019 22:57)

    # Link komentara

  154. Biće nam ljuta borba sa Litvanijom za 4. mesto u grupi!
    (zona, 22. mart 2019 22:56)

    # Link komentara

  155. Portugal bez nekih ideja veceras. Ono malo pravih suteva Pjatov branio vrlo dobro. To moze biti mac sa dve ostrice. Sa jedne strane pokazuje da nisu previse jaki, da se moze sa njima, s druge strane bas zato sto su podbacili veceras, mogu da se pokrenu u ponedeljak bas protiv nas. Sto ce bojim se i biti....
     (Xnodeh, 22. mart 2019 22:56)

    # Link komentara

  156. zato ce nas da oderu
     (Grcha, 22. mart 2019 22:54)

    # Link komentara

  157. Tupan nije svirao cist penal u nadoknadi ne valja ovo za nas bolje da je Portugal pobedio.
     (Blue Moon 1478, 22. mart 2019 22:54)

    # Link komentara

  158. A verovatno nista i od naseg Evropskog, posto moramo bolji medjusobni sa Ukrajincima jer od Portugala obe gubimo glatko, narocito sad kad su se ispromasivali, u drugoj nece... Kako god napred Srbija i podrska momcima osim kvazi selektoru
    (Sale, 22. mart 2019 22:53)

    # Link komentara

  159. Kako to da najveći svih vremena nije mogao da odluči susret??
    (CroFed, 22. mart 2019 22:52)

    # Link komentara

  160. obe ekipe jače od nas nazalost
     (salesss, 22. mart 2019 22:51)

    # Link komentara