Tadić je klasa, Grujić zablistao, šta će biti s Mitrom?

Povremeni i stalni fudbalski reprezentativci Srbije imali su uglavnom nezapažene učinke tokom prethodne nedelje širom najboljih evropskih liga. Najbolji je, ubedljivo, bio Dušan Tadić u Ajaksu, dok je nastup za zaborav imao golgeter Aleksandar Mitrović.

Luka Nikolić
Pošaljite komentar
  1. Da li je realno da ovo ljudi ovde pišu?imamo jednu od najboljih svetskih reprezentacija nego nam ovi iz saveza(promenilo se 50 ljudi u zadnjih 20 godina) sve upropaste?da li su ljudi ovde normalni?Spic najbolji u Fulamu igra,bekovi ni sam ne znam,pola ih i ne igra,nema ih ni na klupi često.Golman najbolji nam ima sto godina i brani u domaćoj ligi.Jedino ime igra u Junajtedu i to očajno već pola ove i pola prošle sezone.Drugi vezisti nam igraju u Kristal Palasu a ostali sede na klupi po Italiji,Portugaliji,Nemackoj.U odbrani najstandardniji Veljković za koga ne znam gde igra,tu bude i Jagoš Vuković(?!),Obradović,Rukavina i ostali koji nisu ni na klupi svojih timova.Da spomenemo i world class igrače poput Gudelja,Fejse,Grujića i Markovića.
    (nepismeni, 10. decembar 2018 17:41

    Vidi ovako,ti si delimicno u pravu,sto se nekih navoda tice.Tacno je da lupetaju ljudi kako smo medju najboljima na svetu ali ima tu materijala da se vinemo medju reprezentacije iz vrha svetskog fudbala.Imas neke previse subjektivne procene.Nas najbolji spic je vodeci strelac Bundeslige a drugi grcke lige ali je problem u savezu i selektoru,sto oni ne igraju,neko menadzerski i slabiji igrac od njih.Nas najbolji golman nema sto godina,nego 23 a odmah iza njega po kvalitetu,dva golmana koji brane spansku ligu,sto je super.Odbrana nam jeste kriminalna,sa Rukavinom,Milenkovicem,Veljkovicem ali opet menadzeri
    (Najrealnije, 10. decembar 2018 23:30)

    # Link komentara

  2. Pa jel moguće da vi sa postojećim kadrom mislite da imate dobru ekipu za nesto vise napraviti uz to da vam samo trener treba ???na osnovu čega ...Herthe,Ajaxa,Fulhama,Lazia.....i ovog malog sta zari i pali po Rumunjskoj ko neda ukraden balkanom....
    (Kajverson, 10. decembar 2018 15:44)

    Taj mali ce tek da zari i pali. Aj se kladimo ti i ja da cemo za koju godinu na papiru imati mnogo jaci tim od vas? Sto ne garantuje da cemo imati i rezultate, ali tim hocemo. I ja ne guglam, sve pamtim
     (Xnodeh, 10. decembar 2018 18:09)

    # Link komentara

  3. Da li je realno da ovo ljudi ovde pišu?imamo jednu od najboljih svetskih reprezentacija nego nam ovi iz saveza(promenilo se 50 ljudi u zadnjih 20 godina) sve upropaste?da li su ljudi ovde normalni?jedna od najboljih reprezentacija a 10-ka te reprezentacije na vrhuncu igrao u Sautemptonu?Spic najbolji u Fulamu igra,bekovi ni sam ne znam,pola ih i ne igra,nema ih ni na klupi često.Golman najbolji nam ima sto godina i brani u domaćoj ligi.Jedino ime igra u Junajtedu i to očajno već pola ove i pola prošle sezone.Drugi vezisti nam igraju u Kristal Palasu a ostali sede na klupi po Italiji,Portugaliji,Nemackoj.U odbrani najstandardniji Veljković za koga ne znam gde igra,tu bude i Jagoš Vuković(?!),Obradović,Rukavina i ostali koji nisu ni na klupi svojih timova.Da spomenemo i world class igrače poput Gudelja,Fejse,Grujića i Markovića.
    (nepismeni, 10. decembar 2018 17:41)

    # Link komentara

  4. Pa jel moguće da vi sa postojećim kadrom mislite da imate dobru ekipu za nesto vise napraviti uz to da vam samo trener treba ???na osnovu čega ...Herthe,Ajaxa,Fulhama,Lazia.....i ovog malog sta zari i pali po Rumunjskoj ko neda ukraden balkanom....
    (Kajverson, 10. decembar 2018 15:44)

    Pa recimo na osnovu toga sto je ova generacija pokupila dve zlatne medalje na ep u 19 i sp u 20,na osnovu toga sto vecina igraca ima od 20-24 godine(Rajkovic 23,Veljkovic 23,Sergej 23,Grujic 22,Gacinovic 23,Milenković 21,Mitrovic 24,Jovic 21,Maksimovic 23,Radonjic 22 itd) uz to vecina ima vrlo zapazenu ulogu u svojim klubovima,dje su vasi igrali sa 21 i 23,Modric sa 23 tek otisao iz Dinama,bolje se zapitaj sta ce biti sa vama kad vam se ove dede povuku(Modric,Rakitic,Lovren)... ?e su ti vasi talenti...
     (SUPERMAN, 10. decembar 2018 17:01)

    # Link komentara

  5. opa evo opet rvata da nam objasne "nogomet"
     (Aki, 10. decembar 2018 16:39)

    # Link komentara

  6. opet se uje guraju na b92
     (dvjv, 10. decembar 2018 16:33)

    # Link komentara

  7. obrni okreni jovic i prijovic ce biti vecne rezerve mitrovicu
     (x, 10. decembar 2018 16:27)

    # Link komentara

  8. Petar Pan
    Ocena igraca se gleda, a SofaScore ne radi ocenjivanje i statistiku igraca u JSL.
     (Jaran, 10. decembar 2018 16:07)

    # Link komentara

  9. Proteklih godina lazni doprvaci u slucajnim penalima su izmedju ostalog imali i sudare sa sledecim "mocnim" ekipama:

    Peru-Hrvatska 2:0
    Turska-Hrvatska 1:0
    Island-Hrvatska 1:0
    Estonija-Hrvatska 3:0
    Norveska-Hrvatska 2:0
    Skotska-Hrvatska 2:0
    Hrvatska-Skotska 0:1
    Gruzija-Hrvatska 1:0

    Ne samo da su prebijani redovno od "mocnih" Skotske,Norveske,Estonije itd,nego nisu nikad uspeli ni gol da daju!Dakle,ni los dan,ni pad koncetracije,nego redovna godisnja blamiranja protiv timova koje ne spada ni u one srednjeg kvaliteta!Pritom tu nisam naveo brojne ocajne partije poput 1:1 sa Finskom kuci i mnoge druge.Jel to nivo doprvaka sveta? Pa jeste,ali sam onog slucajnog,sto vi i jeste!
    Eh,steta sto se na kraju svih tih meceva nisu pucali penali,da slucajan doprvak proglasi sebe silom i pobednikom!
    (Xnodeh, 10. decembar 2018 15:19) ....
    Kako ti se da guglat pa ti sve znaš o nama ...
    (Kajverson, 10. decembar 2018 15:58)

    # Link komentara

  10. Slažem se...svakom se može desiti loš dan, pad koncentracije (Finska, Island) ali kad je najpotrebnije dečki pokažu zube (Ukrajina, Grčka, Nigerija, Argentina, Island (osveta) Danska, Rusija, Engleska!
    Sasvim pristojan niz. U međuvremenu i jedno teško stradanje (Španjolska) ali i dokaz da je bio samo loš dan i niz nekakvih okolnosti jer je ista domalo i pobjeđena!
    Sa klupskog stanovišta gdje igraju igrači...mislim šta reći osim golih činjenica. Extra top klubovi Barca, Real, Juve, Liverpool..visoka top klasa Atletico M, Chelsea, Inter, AC Milan..a nama za popunu služe klubovi tipa Lazio, Fiorentina, Eintracht, Stuttgart, Wolsfburg i sl.
    (tko tu koga, 10. decembar 2018 14:38)

    Kakav smehotres!Upravo su vam ti osrednji klubovi glavni u reprezentaciji.Samo jos Modric i Rakitic drze sa Realnom i Barson nivo,a njima vreme tamo istice.Jednostavno pripadate srednjem nivou svetskog fudbala.Tamo smo i mi.I tu postoje razlike,pa ni u srednjem nivou nisu sve reprezentacije jednake,vec ima bolji i losijih.Vi ste trenutno od nas po rezultatima bolji,ali elita niste.Nemate ni kontinuitet vrhunskih rezultata za to,ni vrhunski tim na papiru.A nama je problem uglavnom poslednju deceniju bio selektor i vanfudbalske stvari poput Djenove i drona koju su unapred oduzimale bodove,demoralisale i dovodile pred svrsen cin na pocetku kvalifikacija.Kada toga ne bude,uz pravog selektora na klupi,videces pravu snagu nasu
    (Xnodeh, 10. decembar 2018 15:50)

    # Link komentara

  11. Pa jel moguće da vi sa postojećim kadrom mislite da imate dobru ekipu za nesto vise napraviti uz to da vam samo trener treba ???na osnovu čega ...Herthe,Ajaxa,Fulhama,Lazia.....i ovog malog sta zari i pali po Rumunjskoj ko neda ukraden balkanom....
    (Kajverson, 10. decembar 2018 15:44)

    # Link komentara

  12. Ajmo spineri otvarajte mesto za Vaseg Falkaa, vreme je da unistite Mitra jedino on od grobara preostao koga još niste popljuvali i unistili.
     (licemeri, 10. decembar 2018 15:29)

    # Link komentara

  13. Proteklih godina lazni doprvaci u slucajnim penalima su izmedju ostalog imali i sudare sa sledecim "mocnim" ekipama:

    Peru-Hrvatska 2:0
    Turska-Hrvatska 1:0
    Island-Hrvatska 1:0
    Estonija-Hrvatska 3:0
    Norveska-Hrvatska 2:0
    Skotska-Hrvatska 2:0
    Hrvatska-Skotska 0:1
    Gruzija-Hrvatska 1:0

    Ne samo da su prebijani redovno od "mocnih" Skotske,Norveske,Estonije itd,nego nisu nikad uspeli ni gol da daju!Dakle,ni los dan,ni pad koncetracije,nego redovna godisnja blamiranja protiv timova koje ne spada ni u one srednjeg kvaliteta!Pritom tu nisam naveo brojne ocajne partije poput 1:1 sa Finskom kuci i mnoge druge.Jel to nivo doprvaka sveta? Pa jeste,ali sam onog slucajnog,sto vi i jeste!
    Eh,steta sto se na kraju svih tih meceva nisu pucali penali,da slucajan doprvak proglasi sebe silom i pobednikom!
    (Xnodeh, 10. decembar 2018 15:19)

    # Link komentara

  14. Pa opet ce biti najbolji, u drugoj ligi.
     (salerno, 10. decembar 2018 14:44)

    # Link komentara

  15. Mitar ce sve manje da startuje u Fulamu ali to Krstajicu nije problem jer on je i kod Muslina igrao iako je bio na klupi Njukastla.
    (Velja, 10. decembar 2018 14:41)

    # Link komentara

  16. @ Elian
    Slažem se...svakom se može desiti loš dan, pad koncentracije (Finska, Island) ali kad je najpotrebnije dečki pokažu zube (Ukrajina, Grčka, Nigerija, Argentina, Island (osveta) Danska, Rusija, Engleska!
    Sasvim pristojan niz. U međuvremenu i jedno teško stradanje (Španjolska) ali i dokaz da je bio samo loš dan i niz nekakvih okolnosti jer je ista domalo i pobjeđena!
    Sa klupskog stanovišta gdje igraju igrači...mislim šta reći osim golih činjenica. Extra top klubovi Barca, Real, Juve, Liverpool..visoka top klasa Atletico M, Chelsea, Inter, AC Milan..a nama za popunu služe klubovi tipa Lazio, Fiorentina, Eintracht, Stuttgart, Wolsfburg i sl.
    Sedam godina zaredom imamo osvajača LP a i poneku LE.
    Ja se ne sjećam kad sam gledao srpskog igrača u finalu nekog klupskog takmičenja, evo ako netko zna nek me podsjeti.
    (tko tu koga, 10. decembar 2018 14:38)

    # Link komentara

  17. Prvo nam treba selektor koji zna i ne dopusta nikom da mu se mesa u posao.Odbrana nam je slaba i zato treba izdvojiti 5-6 igraca i uigravati ih sto vise.Imali smo priliku u LN ali nismo iskoristili.Sredina je dobra ali napraviti balans sa visokim i nizim brzim igracima.Brza krila koja mogu da probiju tipa Kostic.Odlicno igra u Ajkntrahtu.Napad mora da igraju tehnicki potkovani i brzi igraci.Mi nismo tim koji dominira i ima 70% posed lopte pa moze da drzi sidrasa koji ceka na petercu.Treba nam nap[adac koji moze da povuce kontru,predribla,centrira,asistira.Ne mrzim Mitra ali cime je on zasluzio da svaku tekmu igra 90 min a da pored njega niko ne moze da dobije sansu a svaki poznavalac fudbala zna da nam on nije najbolji napadac a daleko od toga najkompletniji.Decko je dobar da ulazi u 2. poluvremenu ako se juri rezultat da eventualno uradi nesto iz centarsuteva. U danasnjem fudbalu ako imas sidrasa,kao da imas igraca manje i samim tim tesko dolazis u situaciju za centarsut. Opet kazem,nadam se selektoru koji ce uraditi najbolje za nas i ovu mladu ekipu odvesti na pravi put jer ima potencijal za brz,dinamican,tvrd savremeni fudbal. … ps.sad ce da me demantuje neki skolarac ili neko ko je utakmicu video samo na tv-u uz flasu piva.
    (dv, 10. decembar 2018 14:38)

    # Link komentara

  18. Jokanovića za selektora!
     (godzila, 10. decembar 2018 14:33)

    # Link komentara

  19. (tko tu koga, 10. decembar 2018 13:26)

    Ako neko ne uziže svoje, to smo onda mi. Jako smo kritični prema našoj reprezentaciji, čak i kada pobeđuje, ali naši igrači su sami krivi za naše nepoverenje u njih same. A ako neko misli da je sila, i uvek uzdiže sebe, to ste onda vi. A i posle SP-a ste daleko od fudbalske elite, u kojoj su zemlje poput Nemačke, Brazila, Argentine, Italije, Francuske, Španije, Holandije (koja je u trenutnoj krizi), Portugala (koji je u opadanju doduše). Je l znaš zašto??? Zato što su to zemlje koje imaju nešto što Hrvatska nema - KONTINUITET DOBRIH REZULTATA. To su zemlje koje gotovo uvek igraju polufinala i finala, što SP-a, što kontinentalnih takmičenja, a dva uspeha u 20 godina, su daleko od toga. Bljesnuli ste dva puta, svaka čast, voleo bih da i mi nekad bljesnemo, ali niste elita svetskog fudbala. Recemo Srbija je u košarci na polsednjih 5 svetskih prvenstava igrala 3 finala i jedno polufinale, na poslednjih 11 evropskih prvenstava je igrala 5 finala i 2 polufinala, i na 6 olimpijada je igrala 2 finala. To se zove KONTINUTET DOBRIH REZULTATA, i takva ekipa je elita u nekom sportu, kao vi u rukometu naprimer....
    (beogradski, 10. decembar 2018 14:28)

    # Link komentara

  20. Davno sam napisao.Mitar je debeo, sprint do 20 metara tehnika ispod svakog kriterijuma. Negov psecaj za gol je bitan, no nije ovo 1970 pa da je i dovoljan.
     (miroslav, 10. decembar 2018 14:23)

    # Link komentara

  21. Glavni igrači su vam otprilike iz Ekipa Fiorentina, Lazio, Ajax...ajmo reći da su to klubovi više srednje klase.
    (tko tu koga, 10. decembar 2018 13:26)

    Trenutni spisak klubova hrvatske reprezentacije! Gent,Briz,Besiktas,Dinamo Kijev,Briz,Marsej,Anderleht,Atalanta,Kaljari,Inter,CSKA,Napoli,Hofenhajm,Fiorentina,Ajntraht,Volfsburg.Bez Modrica i Rakitica,sve osrednji i ispod toga klubovi?! Smesno,koliko ste ustvari prosecna ekipa kad covek realno sagleda.Jos Modric uskoro odlazi iz Reala,dakle cak ni to vise necete imati u svom sastavu
    (Serbian, 10. decembar 2018 14:23)

    # Link komentara

  22. Ne loži se burke, nije to tako kako misliš!
    Glavni igrači su vam otprilike iz Ekipa Fiorentina, Lazio, Ajax...ajmo reći da su to klubovi više srednje klase. Sad ćemo vidjeti gdje ste kad počnu kvalifikacije za EP, Kladim se da ćete biti treći! Ne govorim ovo da bih se naslađivao jer ako ćemo iskreno meni je svejedno ali je nemoguće koliko ste nerealni i neobjektivni. Svoje uzdižete do maksa a nema osnove za to a druge (Hrvatska posebno) spuštate mada iza njih stoje rezultati! Mislim lud zbunjen normmalan!
    (tko tu koga, 10. decembar 2018 13:26)

    Slucajni penal doprvak,boli cinjenica da ste nista posebno? Glavni igraci vam u poznim godinama i Modric i Rakitic,obojica ce uskoro u klubove osrednjeg kvaliteta gde i pripadaju.Modric u zvanicno najavljan,a Rakitic nekoliko puta bio blizu odlaska iz Barse.Mindza uskoro u penziji,odbrana uzasna,vama su stubovi odbrane Vida u Besiktasu,Vrsaljko u Interu i Pivaric u Dinamu iz Kijeva?! Cak ispodprosecni klubovi u ovom trenutku.Sredina sem ova dva penzionera koja uskoro spadaju na mnogo nize klubove,nista ostatak sredine Lacio,Napoli,Atalanta,Kaljari,CSKA.Sve veliko do velikana!A pazi tek napad Hofenhajm,Ajtranht,Volfsburg,Fiorentina?! Sem Reala i Barsa iz kojih Modric i Rakitic ubrzo odlaze,gde su vam top klubovi?! Nista uzas.Niste ni blizu kvaliteta koliko vas se posrecilo.Koliko pre godinu dana vas je jedna Estonija gazila 3:0,Turska,Island,Peru,Finsku niste mogli dobiti.
    (Xnodeh, 10. decembar 2018 14:20)

    # Link komentara

  23. Konacno imamo ogromnu sansu da dobijemo rep. koja sa sigurnoscu moze da bude u vrhu evropskog i svetskog fudbala. Nema velike filozofije i mudrosti. Resenje se nudi, sansa je tu. Moramo je iskoristiti. Odmah. PRVO, postaviti selektora sa autoritetom a ne marionetu. Moj izbor su Paunovic, Jokanovic, Milojevic i na kraju Lalatovic. Paunovic jer je gro igraca buduce selekcije uspesno vodio do svetske titule, igraci mu veruju, ima autoritet. Jokan, ne trba trositi reci. Milojevic, po meni najbolje resenje, ali nazalost i najmanje realno. Na kraju, Lalatovic, znam da ga mnogi ne vole ali covek ima hrabrosti da pruzi sansu mladim igracima i bio je uspesan u svim klubovima koje je vodio. Sto se tice izbora igraca lako da ne moze lakse biti. Prvacima sveta dodati u odbrani Milenkovica, Nastasica i Savica, sredinu ojacati sa Tadicem, Maticem, i Radonjicem i napad Mitar, Jovic, Prijovic. Uz dobrog selektora, medju deset najboljih svetskih reprezentacija.
    (Cika Toni, 10. decembar 2018 14:18)

    # Link komentara

  24. Još malo o ocenama sa whoscored.com.

    U statistički najbolji tim Bundeslige za poslednjih mesec dana ušao je Luka Jović i to je jedini srpski reprezenativac koji je ušao u idealni tim neke od 5 najačih liga prema ovoj statistici. Da ponovim, radi se o idealnom timu za poslednjih mesec dana. Ako ovako nastavi Luka će ući u idealni tim sezone Bundeslige.

    Nema ovakve vrste statistike za holandsku ligu, a da postoji u idealnom timu bi se sigurno našao i Dušan Tadić.

    Inače, jedini srpski fudbaler koji je prošle sezone prema glasovima AIC (italijanski ekvivalent nagradama FIFE) ušao u idealni tim neke od najačih liga je Sergej Milinković Savić:
    [link]
    Taj tim sezone izgleda ovako: Alisson (Roma); Cancelo (Inter), Koulibaly (Napoli), Chiellini (Juventus), Alex Sandro (Juventus); Pjanic (Juventus), Milinkovic-Savic (Lazio), Nainggolan (Roma); Dybala (Juventus); Icardi (Inter), Immobile (Lazio).

    Ovu vest je prenela agencija Tanjug i objavljena je u našim medijima, ali je daleko veću pažnju izazvalo razvijanje uvredljivog transparenta na račun Sergeja u blizini stadiona Lacija. Dakle, postupak šačice huligana poznatih po fašističkim parolama je izazvao veću pažnju nego dodeljivanje neke vrste priznanja našem igraču od strane profesionalnih igrača, trenera i sportskih novinara čiji su glasovi odlučili sastav idealnog tima.
    (nnn, 10. decembar 2018 14:07)

    # Link komentara

  25. @tko tu koga

    Aha...uzdizemo u nebesa, kazes? A sta cemo sa vasim 'nebeksim' dostignucem sa Fincima i sl. reprezentacijama, malo olako zaboravljas da su vam oni ne pravili samo gol sanse vec vam i davali golove, i da ste posle toga preko najlakseg moguceg protivnika u barazu dosli do SP.

    Hocu da kazem da NIKAKO nismo jedini koji uzdizemo u nebesa, i to neosnovano spram rezultata na koje 'pucamo' i vi i mi, ima jedva godinu dana kako vam se to deslio sa Fincima, Kosovu ste jedva dali jedan gol.
    (Elian, 10. decembar 2018 14:06)

    # Link komentara

  26. Mitroglicerin.
     (Brother Cavil, 10. decembar 2018 14:00)

    # Link komentara

  27. Zaboravili ste Vlahovica koji je igrao prvo poluvreme za Fiorentinu. Nije dao gol ali dobro je sta je bio starter kao 2000. godište.
     (Jack Frost, 10. decembar 2018 13:53)

    # Link komentara

  28. Mitar prelazi u Barsu za 30 miliona.
     (Bodibond, 10. decembar 2018 13:48)

    # Link komentara

  29. Mitrovic prenapumpan u medijima? Dajte molim vas...Covek je na svom kontru trebalo da ima bar tri gola vise da se nisu isprecile precke i stative. Da ne govorim o tome da nijedan gol iz penala nije dao. 'Samo daje golove i to je to', a sta treba da radi, da brani mozda? svako ko je odgledao makar jednu tekmu fulama moze da vidi da mitar nije samo 'target man', zna on i da uposli saigraca i da zadrzi na ledjima njih nekoliko.
    (vmp, 10. decembar 2018 13:45)

    # Link komentara

  30. @ Saguenay Lac St-Jean
    Ne loži se burke, nije to tako kako misliš!
    Glavni igrači su vam otprilike iz Ekipa Fiorentina, Lazio, Ajax...ajmo reći da su to klubovi više srednje klase. Jedini Matić i Kolarov igraju za klubove gornjeg doma svjetskog nogometa a oni su u godinama tj. stari su!
    Ne može vama pomoći ni Zidane da vam bude izbornik jer nema tu kvalitete. Vama Litva stvara gol šanse i pogađa vam prečke i stative a pričate da ste snaga. Sad ćemo vidjeti gdje ste kad počnu kvalifikacije za EP, Kladim se da ćete biti treći! Ne govorim ovo da bih se naslađivao jer ako ćemo iskreno meni je svejedno ali je nemoguće koliko ste nerealni i neobjektivni. Svoje uzdižete do maksa a nema osnove za to a druge (Hrvatska posebno) spuštate mada iza njih stoje rezultati! Mislim lud zbunjen normmalan!
    (tko tu koga, 10. decembar 2018 13:26)

    # Link komentara

  31. reci cu vam ja..ovaj wanna be mandzukic ce nazad u drugu englesku,a Dusan silni je svoj vrh vec dozivio...za ostale nisam nikad cuo
    (CRO COP, 10. decembar 2018 12:49)
    Svaka cast vama,ne zelimo se uporedjivati s vama,vi ste je'l svijetski doprvaci,klasa za sebe.Tako smo i mi znali poleteti u nekim drugim sportovima,i mislili da nema boljih na svetu,pa smo 9,10god bili bez medalje.Niste bas dominantno dosli do finala,da bi se toliko dizali u nebesa,ali to je vas stil,godinama unazad.
     (nwa, 10. decembar 2018 13:21)

    # Link komentara

  32. Treci meč u nizu Mitar nije dao gol,tragedija.....PS.Lukaku dao gol na istoj utakmici posle 90 dana,Mitrovic placen 20mil,ovaj rasni golgeter 75mil???
     (dr Nikola, 10. decembar 2018 13:14)

    # Link komentara

  33. Da dopunim prethodnu poruku u kojoj su navedene prosečne ocene za srpske fudbalere. Izostavih Grujića. On ima prosečnu ocenu iznad 7, ali je odigrao samo nekoliko utakmica, a prosek su mu podigla poslednja dva meča.
    (nnn, 10. decembar 2018 13:11)

    # Link komentara

  34. Nastasić u timu kola??? Prema whoscored.com on je najgore ocenjeni odbrambeni igrač svog tima na poslednjoj utakmici:
    [link]
    Slično je i u poslednjih nekoliko utakmica, ali i tokom čitave sezone.
    Njegova prosečna ocena je 6,39. Prosečne ocene svih igrača Šalke 04 u prvnstvenim utakmicama ove sezone:
    [link]

    Najbolje ocenjeni srpski igrači u jakim ligama prema whoscored.com u svim prvenstvenim utakmicama ove sezone:
    Dušan Tadić-prosečna ocena 7, 84
    Luka Jović-prosečna ocena 7, 32
    Kolarov-7, 24
    Mitrović-7,04
    Filip Kostić-7,08
    Sergej Milinkovic Savic-7,00

    Ostali imaju prosečne ocene ispod 7.
    (nnn, 10. decembar 2018 13:07)

    # Link komentara

  35. Grujic je odlican igrac ja to kao Grobar kazem velika greska sto je otisao u Liverpool ali ko bi odbio ? Zamisli izaberes Majnc i ne snadjes se ceo zivot bi se kajao ..

    Grujic,Milivojevic,Fejsa,SMS,Matic,Gudelj,Maksimovic..
    svi su gotovo standardni u dobril i solidnim evropskim klubovima. Tu zaista nema mesta za Luki a koji je izmena u Torinu ..
    Sulejmani,Kostic,Gacinovic,Tadic,Ljajic,Zivkovic. ista prica vezni red .

    Mitrovic,Jovic,Prijovic

    Dmitrovic,Jovanovic,Rajkovic

    jedino ta odbrana..

    Nastasic,Milenkovic,Veljkovic,Kolarov,Ivanovic,Maksimovic
     (sale, 10. decembar 2018 13:04)

    # Link komentara

  36. Tadic igra standardno, mnogo zna i to stalno dokazuje bez mnogo truda cini mi se. Mitar takodje, ima svoje oruzije zna gde je jak, tako igra i dobar je. Nije bas dobar kao sto ga preduvavaju u medijima ali daje golove i to je najbitnije za napadaca. Grujica sam gledao protiv Ajntrahta i mogu vam reci da deluje impresivno. Bukvalno ne mogu da mu pipnu loptu onako krupnom i visokom a i 90% igra u napred. Jako je napredovao i polako stize Matica. Ima ga svuda na terenu i u odbrani i sredini i napadu. Sledeca destinacija mu je neki veliki klub definitivno, samo da ode iz onog Liverpula negde gde ce igrati redovno.
     (4k4.Dex, 10. decembar 2018 12:55)

    # Link komentara

  37. Treba reći da imamo jednu od najboljih svetskih reprezentacija ali da ju je loš rad Saveza potpuno slomio iznutra.
    (Saguenay Lac St-Jean, 10. decembar 2018 12:55)

    # Link komentara

  38. Ovaj tim kola potpuno ne razumem... Nema ni jednog igraca Zvezde i Partizana a tu je recimo Ivanovic ciji tim je izgubio dve utakmice i primio 6 golova ili Kolarov ciji tim se takodje nije nesto proslavio... Potpuno besmisleno...
    (Petar Pan, 10. decembar 2018 12:54)

    # Link komentara

  39. Stojkovic nije ni branio...
    (glupost, 10. decembar 2018 12:52)

    # Link komentara

  40. reci cu vam ja..ovaj wanna be mandzukic ce nazad u drugu englesku,a Dusan silni je svoj vrh vec dozivio...za ostale nisam nikad cuo
    (CRO COP, 10. decembar 2018 12:49)

    # Link komentara

  41. Utakmica je prakticno bila resena rezultatski na poluvremenu i Ranijeri je izvukao Mitrovica i Karnija da bi ih sacuvao za neke naredne utakmice u kojima ce imati sanse da uzmu bodove.
    (Ivan, 10. decembar 2018 12:43)

    # Link komentara

  42. Mitar ce biti najbolji targer men u premijer ligi kad sledece sezone bude otisao iz Fulhama zapamtite ovo.
    (nBgd, 10. decembar 2018 12:40)

    # Link komentara

  43. Utisak nedelje je Marko Grujic.Igrac koji je toliko osporavan,a i sam sam ga priznajem osporavao i vrlo mi je bilo mucno kad sam video da ide na SP.Momak je odigrao tek nekoliko utakmica za Hertu,cak se i povredio,a onda nastavio kao da se nista nije dogodilo.Trener Herte je izjavio da bolji vezni igrac u Herti se nije pojavio 22 godine.Ocigledno je jako bitno naci klub i ligu da ti "legne".Grujic je to nasao i svaka cast,ovako ako nastavi,on mora bez sumnje postati standardni clan reprezentacije,cak i u najuzem krugu za prvu postavu na prolecne kvalifikacije.Tadic maestro,ocekujem da nas predvodi opet.O golmanima,napadacima i sredini,pa i odbrani smo toliko puta proteklih nedelja pricali,nema nista posebno novo da se doda.Ono sto je moj apel to je sledece.Da li iko obraca paznju na Bogdana Planica,bivseg igraca Vojvodine i C.Zvezde??Decko je nedavno proglasen za najboljeg stranca u Rumuniji,mesecima blista tamo!Kazu da je Steaua cak odbila par miliona evra ponudu od nekog Bundesliga,jer je ubedjena da ce dobiti i vise,mozda cak sad na zimu,ako ne,onda na leto.Ako predje u Nemacku,taj momak se imajuci u vidu problem u odbrani mora uzeti posebno u obzir.Takodje,Uros Racic je debitovao za Valensiju i odusevio i navijace i medije u Spaniji.Iako i dalje nije sigurno da li ce ostati ili otici na pozajmicu,takodje ga treba imati u vidu.Naravno,Sulejmani konacno mora da se pozove to valjda vise nije sporno nikom
    (Xnodeh, 10. decembar 2018 12:37)

    # Link komentara

  44. lose I ispod proseka...
    mora to mnogo bolje
     (Gandra Šajkaš, 10. decembar 2018 12:37)

    # Link komentara

  45. Znamo šta misle navijači Lacija o SMS-u.
     (., 10. decembar 2018 12:32)

    # Link komentara

  46. А Сулејманија не Зовеш у репрезентацију???
     (Ика, 10. decembar 2018 12:32)

    # Link komentara