Biraj, cirkuzant ili borac – sa besnim Rusom ne može oba

Konor Mekgregor je mnogo puta zbog zabave masa rečima tukao protivnike ispod pojasa, ali je udarivši u religiju i porodicu Rusa islamske veroispovesti, udario u zid. Zato će morati da bira, hoće li da bude borac ili zabavna pričalica i cirkuzant?

M.Ljubisavljević
Pošaljite komentar
  1. Ljudi ne palite se UFC vec godinama nije ono sto je nekada bio, ovo su sve namestaljke da se raja pali, sve provokacije su unapred smisljene da bi bilo zanimljivije i da se proda vise ulaznica a pogotovu pay per view-a. Secam se pocetkom 2000 kada su borbe bile redje i bolje i kada nije bilo ovoliko pompe i rijalitija. I borci su bili bolji tada sam obozavao da gledam. Ovo sada je razvodnjeno i nedostatak kvaliteta se dopunjava ovim cirkuskim zapletima. Ko je ikada gledao ili cuo za americki WWE znace o cemu govorim.
    (Milosav, 9. oktobar 2018 17:07)

    # Link komentara

  2. Stara je vest, ali nadam se da će makar redakcija i pisac videti ovo. Alo ljudi, o čemu vi pričate? Conor je cirkuzant koji je gotovo stalno svoje reči opravdao! Da li ste svi zaboravili buratalne mečeve koje je pružio? Lik ima atipičnu udaračku tehniku, i da biram da li ću gledati meč Conor-Ferguson ili Ferguso-Habib, svaki put bih birao Conora! Poštujem rvanje, ali jednostavno gledaniji su udarači od rvača i to je tako. Ne gledam konferencije pre meča jer čovek preteriju i to mu kao fan zameram, ali molim vas malo lakše sa tim cirkuzant, taj cirkuzant je životinja koja dislocira brade kao niko!
    (the-Driv3r, 9. oktobar 2018 17:02)

    # Link komentara

  3. MaSandzak
    Dobro, i sta sad? Kapiramo da si Srbin islamske veroispovesti, sta je tu cudno?
    (Jaran, 9. oktobar 2018 13:43)

    # Link komentara

  4. U Rusiji zivi 20 miliona muslimana .. Samo u Moskvi 3 miliona.. Rus je musliman kao sto sam ja Srbijanac Misllman... Ili onaj Bosanski Srbin
    (Sandzak, 9. oktobar 2018 13:01)

    # Link komentara

  5. Dobar borac nesumnjivo ali cirkuzant za sve pare...
    (Paquito, 9. oktobar 2018 11:42)

    # Link komentara

  6. Khabibi Albanac iz Gjakove
    (Kujtim, 9. oktobar 2018 08:31)

    Po faci bih i ja rekao. Vi nekako svi licite jedni na druge...pogotovu kad pustite brade, a brkove brijate.
    (Bad Boys, 9. oktobar 2018 11:19)

    # Link komentara

  7. Da se razumemo,kako ovo spada u Sport
    (KGB, 9. oktobar 2018 11:12)

    # Link komentara

  8. I Rus može da bude musliman, samo naša prepametna SPC tvrdi da Srbin može da bude samo pravoslavne vere! Tako smo izgubili 1/3 naroda ... 
    (Imay, 8. oktobar 2018 20:33) 

    Nije do SPC nego do naših muslimana, koji za sebe misle da su Turci i Bošnjaci dok je Kadirov u Dagestanu veći Rus i Putinofil od samog Putina, kao i većina tamošnjeg stanovništva.
    (GG3+, 09. oktobar 2018 09:22)

    A sta da misle kada ti lepo kaze covek, SPC ne priznaje Srbina kao Srbina ako nije pravoslavac. I ne, tako nismo izgubili 1/3 stanovnistva, vec mnogo vise.
    Pazi, to je psihologija, ako te se SpC odrekne, naravno da trazis utociste u drugom narodu. A onda vremenom, te ta SPC asocira na nesto sto si "nekada" bio, pa je sve vise i vise mrzis, i tvoji naslednici na kraju mrze SPC i Srbiju i Srbe. Zato je ovde bilo lako napraviti ratove.
    (mr.wolf, 9. oktobar 2018 10:45)

    # Link komentara

  9. Čovek je iscenirao sve ovo. Možda i obojica zajedno. Jer, revanš će biti skup, "masno"....
    (Buxna, 9. oktobar 2018 10:06)

    # Link komentara

  10. @intimna prepiska sa moderatorom
    Vi biste tako isto uradili u svom poslu, posto ocigledno odobravate taj nacin? Pravili klovna od sebe, prodali cast i obraz, vredjali saradnike, pljuvali po njima, sve zarad novca? Na lepom ste stepenu razvoja.
    (Solid, 9. oktobar 2018 09:43)

    # Link komentara

  11. Шоумен, то се тражи то се плаћа.
    (Први српски бек, 9. oktobar 2018 09:42)

    # Link komentara

  12. Khabib je nevidjeni primitivac, bukvalno planinski covek. Ne razume taj ni zakone ni biznis ni show ni lasvegas... Nadam se da ce dobiti sta je zasluzio: vecnu zabranu borbe u ufc i oduzimanje vize. Pa nek se vrati medju ovce i medjede odakle je i potekao
    (neca, 9. oktobar 2018 09:32)

    # Link komentara

  13. E da, odavno nisam bio u cirkuz!!
    (Krle, 9. oktobar 2018 09:30)

    # Link komentara

  14. I Rus može da bude musliman, samo naša prepametna SPC tvrdi da Srbin može da bude samo pravoslavne vere! Tako smo izgubili 1/3 naroda ...
    (Imay, 8. oktobar 2018 20:33)

    Nije do SPC nego do naših muslimana, koji za sebe misle da su Turci i Bošnjaci dok je Kadirov u Dagestanu veći Rus i Putinofil od samog Putina, kao i većina tamošnjeg stanovništva.
    (GG3+, 9. oktobar 2018 09:22)

    # Link komentara

  15. Sve je tacno sto ste napisali osim onog da je Habib izgubio zaradjenu sumu od borbe. Agencija koja ce razmatrati o Habibovom slucaju je zadrzala te pare dok se ne zavrsi postupak posle kojeg ce naplatiti kaznu od te sume (10% ili 20% od ukupne zarade), a ostatak ce uplatiti na Habibov racun.
    (Tony Time, 9. oktobar 2018 09:15)

    # Link komentara

  16. Mekgregor je prodao ovaj mec, on ga je napravio senzacionalnim, covek je uspesan biznismen.

    Ko god to ne vidi, je slep.

    Bas ga briga da li ce izgubiti ili pobediti... cak i UFC, izvlacice novac svakako...

    Koliko god se on "majmunisao", taj čovek ipak i trenira non stop, trudi se. Njegov zivot je posvećen stvaranju novca na taj nacin. On je svestan da ce ostati sa poremećajem u mozgu od udaraca, da ce imati uništen organizam, ali ce obezbediti porodicu za daleku budućnost.

    Daleko je on od gubitnika.
    (iv13, 9. oktobar 2018 09:13)

    # Link komentara

  17. Niko da kaže suštinu. Obojica su izgubili. Irac deo publike zbog arogantnosti i meč, a Dagestanac lovu jer je naseo na provokacije.Kada se sve sabere, Irac je ispao i pametniji i bogatiji za 3 mil$ jer je znao da će dobiti batine, ne zavaravajmo se, a ipak pravio show...
    Isto je uradio i sa Mejvederom. Prozivao ga je mesecima jer zna gde je lova. Nebitno je što je ovaj zaradio nevidjene pare, Irac je i tu zagrizao par miliona. Federer u ringu...
    (intimna prepiska sa moderatorom, 9. oktobar 2018 09:12)

    # Link komentara

  18. Dobar i nezgodan borac je Conor, ali ne onoliko koliko ga je UFC i mediji napumpali.
    Protiv Mendeza se vidjelo da mu hrvači ne odgovaraju, dobio je dobrih batina.
    Mecevi protiv Diaza su pokazali koja je druga vrsta boraca koji mu ne odgovara a to su borci sa jakom bradom. Conorova kondicija je upitna i protiv takvih boraca koje ne nokautira u prve 2 runde u kasnijoj fazi meca on pocinje da gubi.
    Mislim da bi izgubio i od Fergusona i rematch protiv 5g starijeg i puno boljeg Hollowaya koji imaju tvrdu bradu i drze visok intenzitet citavu borbu.
    Borci koji leze Conoru su tipa Elvarez, borci koji imaju losiji stand up oder Conora a nemaju dovoljno dobro hrvanje/jiu jitsu da ga obore i pobijede u parteru. Takve Conor rjesava lagano svojom ljevicom.
    (Joe, 9. oktobar 2018 09:11)

    # Link komentara

  19. primitivci obojica. hleba i igara rodjaci, hleba i igara, bas kao ona zadruga.
    (milodar, 9. oktobar 2018 09:11)

    # Link komentara

  20. @(Aca, 09. oktobar 2018 07:51)

    Takva su pravila. MMA, UFC nije borilačka veština nego sport i kao takav ograničen je pravilima i omogućava takav stil borbe.
    (siki, 9. oktobar 2018 09:07)

    # Link komentara

  21. Nije mi jasno ovo takmičenje. Vidim da je cilj fizički onesposobljavati protivnika do trenutka kada te sudija prekine u tome - a nije normalno šta je sve dozvoljeno. Jednostavno, nenormalno, koliko god da su borci spremni. Karate, džudo, aikido i boks - mogu da razumem i bavio sam se sa velikim zadovoljstvom jer te jača i mentalno i fizički. Poštovanje protivnika se prvo uči, a gledajte ovo... Ovo nikako ne kapiram a rizik je preteran i van sportskih granica.
    (Saša, 9. oktobar 2018 09:05)

    # Link komentara

  22. Ne znam ljudi, Khabib je super i kapiram rvanje kao deo ovog sporta ali meni bas to razbija dozivljaj svega. Uspori se sve, valjanje po podu, gusenje i sl. Malo mi je cak i na foru. Khabib svaki put isto zavrsava mec...
    (Nik, 09. oktobar 2018 02:54)


    MMA generalno nije sport ZABAVE radi nego radi UMETNOSTI.
    E sad što publika želi samo ovo prvo i krv, šta da im radim, nek idu gledaju kečere.
    I nije ništa usporeno, protivnika niko ne tera na parter, nek nauči vrhunsku defanzivu od rušenja kao što je npr Vitaker uspeo pa je ubio u pojam Romera, čovek nijednom skoro nije uspeo da ga sruši, ili nek uče od GSP-ija
    (Znači Haoos (čisto onako komentar), 9. oktobar 2018 09:01)

    # Link komentara

  23. ispao je smesan Irac.Razbio ga covek kao go**o.A tek organizatori da ne isplate pobednika?,a porazenom da daju tri miliona.Licemeri.
    (nikola, 9. oktobar 2018 08:40)

    # Link komentara

  24. Dosadni ste vise sa ova dva cirkuzanta!
    (raxi, 9. oktobar 2018 08:39)

    # Link komentara

  25. Khabibi Albanac iz Gjakove
    (Kujtim, 9. oktobar 2018 08:31)

    # Link komentara

  26. Idemo tap masina.. zna se ko tapka.. one vune sto ne smiju stoicki da prime KO. Za te se i sprda citav svijet sa njim, jer Konor cim vidi da ne moze nista on stane na kolena nag**i se i podigne vrat sa ga udave.
    (GRM, 9. oktobar 2018 08:06)

    # Link komentara

  27. Dečko je poremećen
    (samo vas gledam, 9. oktobar 2018 08:03)

    # Link komentara

  28. Заиста леп текст.
    (Dionisije, 9. oktobar 2018 07:56)

    # Link komentara

  29. @konan, bolje da nista nisi napisao...
    (still #1, 9. oktobar 2018 07:55)

    # Link komentara

  30. Verujem da je bar pola komentatora iz Novog Pazara
    (Laki, 9. oktobar 2018 07:54)

    # Link komentara

  31. Celo vreme su obrezanom leđa i bubrezi bili na izvolte.....Treba samo malo promeniti pravila i on gubi prednost tog nabijanja glave u m**a protivniku...
    (Aca, 9. oktobar 2018 07:51)

    # Link komentara

  32. Pobedio je, kraj price! Sta meljete vise o tome.
    (Vrabac, 9. oktobar 2018 07:31)

    # Link komentara

  33. Poznato je da Nurmagamamedov nije Rus, vec Azerbejdzanac, ne mora vise da se ponavlja. 
    (BODIBOND, 08. oktobar 2018 23:34) 

    E nije, nego Turkmenistanac 
    (NbgDeki, 8. oktobar 2018 23:44) 

    E nije ni turkmenistanac, već Avar iz Dagestana
    (mb, 09. oktobar 2018 00:42)

    Nemate pojma, čistokrvni Srbin.
    (Zoki kaze, 9. oktobar 2018 06:57)

    # Link komentara

  34. Ovaj 'rus' izgleda kao da je juce izasao iz kamenog doba. Ajt sto izgleda kao Homo-Sapiens, nego i mentalno je duduk.
    (alban, 08. oktobar 2018 23:42)

    Lako je tebi kad nisi homosapiens ....
    (masterkg, 9. oktobar 2018 06:52)

    # Link komentara

  35. Ovaj clanak je nekako "promašio temu". Zašto? Zato što je tema dana incident koji se desio posle meča, i ko je kriv za to? O tome nema ni reci u ovom podužem tekstu. Drugi problem je što je ovaj ceo meč deo velikog cirkusa zvanog UFC, i o tome se ne može ozbiljno pisati, jer je to jedna velika lakrdija, nego samo sa velike distance. A upotreba engleskih tudjica u srpskom pisanom jeziku, e to je "notorijus", o tome bo trebalo napisati autorski članak, i potpisati ga! To je takodje cirkus...
    (YYZ, 9. oktobar 2018 06:15)

    # Link komentara

  36. A ovde u USA jedan moj prijatelj musliman oz Novog Pazara kaze za sebe da je Stbin!!! Ja to mnogo cenim! Nasi crkveni poglavari su napravili to da nece da priznaju Srbe islamske vereispovesti sto je totalno pogresno. Sada ti isti Srbi nece da se izjasne kao Srbi! Veoma losa politika crkvenih poglavara kroz istoriju! Ja nisam protiv Crkve i Vere ali ne mirisem bas najbolje mafiju u mantijama koja se trudi da ti otme sto vise novca! I Rus može da bude musliman, samo naša prepametna SPC tvrdi da Srbin može da bude samo pravoslavne vere! Tako smo izgubili 1/3 naroda ...
    (Imay, 08. oktobar 2018 20:33)
    Hvala vam na glasu.
    (tomica chicago, 9. oktobar 2018 05:40)

    # Link komentara

  37. @Petar83 свака част на коментару, коначно неко нормално да каже о Конору. BTW и даље мислим да би Конор победио само да је ушао у меч као против Алвареза
    (BeracMalina69, 9. oktobar 2018 05:32)

    # Link komentara

  38. Kako se vi pecate na ove komentare o Azerbejdzanu, Somaliji, muslimanima,...
    (Jaran, 9. oktobar 2018 03:38)

    # Link komentara

  39. Pa mnogi muslimani sa Kavkaza već 30 godina osvajaju medalje za Rusiju na OL u rvanju, boksu, tekvandou. Jednostavno imaju takve fizikalije kao da su stvoreni za te sportove. I Gruzijci. Ima neki isto Avar iz Dagestana Abdularshid Sadulaev koji je u rvanju osvojio sve živo. Zovu ga ruski tenk. Ima samo jedan poraz u karijeri od amerikanca na zadnjem SP.
    (Veljko, 9. oktobar 2018 03:17)

    # Link komentara

  40. Ne znam ljudi, Khabib je super i kapiram rvanje kao deo ovog sporta ali meni bas to razbija dozivljaj svega. Uspori se sve, valjanje po podu, gusenje i sl. Malo mi je cak i na foru. Khabib svaki put isto zavrsava mec...
    (Nik, 9. oktobar 2018 02:54)

    # Link komentara

  41. E iskolovao sam malo, i zapadr mi za oko ovaj Bond. Kakva izgubljena dusa
    (Nex, 9. oktobar 2018 02:33)

    # Link komentara

  42. Brate mili koliki članak o ovom nazovi sportu
    (tiberije, 9. oktobar 2018 02:31)

    # Link komentara

  43. Novinar naziva Konora rijaliti zvezdom?! Covek koji je dogurao do zvezda,uzeo dva pojasa a do juce je ziveo od socijalne pomoci! Konor zaista voli da laprda i vredja,ali to je njegov fazon da digne masama interesovanje za mec. Ne opravdavam ga ni malo za uvrede. 2 godine van oktagona su pokazale svoje!Morace jos da radi da bi pobedio Kabiba koji je pokazao po ko zna koji put da je dobar i u stand up-u kao i u parteru! Pozdrav svim pravim ljubiteljima borilackih sportova!
    (Uros, 9. oktobar 2018 02:28)

    # Link komentara

  44. Ovaj 'rus' izgleda kao da je juce izasao iz kamenog doba. Ajt sto izgleda kao Homo-Sapiens, nego i mentalno je duduk.
    (alban, 08. oktobar 2018 23:42)

    тако је причао и Конор.
    (мики, 9. oktobar 2018 02:15)

    # Link komentara

  45. Samo su dva istinska borca u borilačkim sportovima, jedan je Aleksandar Karelin u grčko-rimskom rvanju a drugi je Fedor Emilianenko u mešovitim borilačkim sportovima.
    Obojica su odlični u svojim borbama, no ono što mene fascinira kod njih je nizak nivo kortizola, hormona stresa, oni se pre borbe nimalo ne potresu, nekako su ravnodušni, imaju tu neku skoro psihopatsku notu u sebi da ih nije briga za sopstveni život, kamo li za vaš život.
    (Straitjacket, 8. oktobar 2018 23:16)

    Zaboravio sam trećeg, Aleksej Ignašov. Ne nisam rusofil, naprotiv, ali su ova trojica tako mirni pre a i posle borbe da bi čovek pomislio da su pijani, što u slučaju Alekseja verovatno i jeste istina.
    (Straitjacket, 9. oktobar 2018 01:19)

    # Link komentara

  46. I sta na kraju bi? Jel Habib rus ili ne?
    Kazu nije rus, a navode Fk Anzi iz Mahackale, a Anzi igra rusku ligu:-)

    Dagestanci inace vrlo zaje*an narod, kur*evit, kao i svi kavkazci.
    (gl, 9. oktobar 2018 01:16)

    # Link komentara

  47. [link]
    (Stockton slap, 9. oktobar 2018 01:13)

    # Link komentara

  48. Ako vam Habib Rusko ime onda vam Lebron srbin. komplekskasi.
    (D, 9. oktobar 2018 01:12)

    # Link komentara

  49. Ma bre Konor je prestao da se bori pre dve godine, sada se sprda i uzmia lovu na borbe sa sampionima koje nikako ne moze da pobedi. Covek je soumen parexselans i svi se na to pale. Ko bi gledao jednog "mirnog" pi*opevca Nurmagomedova kako davi tamo nekog jos nebitnijeg lika od 45 kila. Cela ova fama i borba sve je to Konor McGregor! Nurmagomedov da mu ispaltibpola svig dobitka sto ga je proslavio ovoliko van granica MMA sporta. Cak i Putin da zove Konora i da mu zahvali a ne Khabiba.
    (4k4.Dex, 9. oktobar 2018 00:57)

    # Link komentara

  50. Kakve veze ima ko je koje vere ili nacionalnosti?Činjenica je da je jedan hteo jezikom da dobije borbu i to bezobzirnim uvredama , a dobio je po tamburi.Da je npr.Dagestanac sa Nove Gvineje i da mu je Irac vređao toteme pa dobio batina da li bi i onda drvili žvaku o Rusima,Muslimanima,Katolicima,Čečenima itd?Ovi što prebrojavaju krvna zrnca nek objasne da li je Hamilton Englez,Zidan Francuz,Novicki Nemac,Baloteli Italijan,Alaba i Arnautović Austrijanci , itd.?Čovek je namlatio MCgREGORA POD SVOJIM IMENOM I PREZIMENOM , A NE KAO ČLAN REPREZENTACIJE NEKE DRŽAVE.
    (Sofokle i Eneja, 9. oktobar 2018 00:50)

    # Link komentara

  51. Poznato je da Nurmagamamedov nije Rus, vec Azerbejdzanac, ne mora vise da se ponavlja.
    (BODIBOND, 08. oktobar 2018 23:34)

    E nije, nego Turkmenistanac
    (NbgDeki, 8. oktobar 2018 23:44)

    E nije ni turkmenistanac, već Avar iz Dagestana
    (mb, 9. oktobar 2018 00:42)

    # Link komentara

  52. Bodibond - retko nezanimljiv lik koji za sve mora da povlaci paralelu sa fudbalom. Dobro je druze vidimo da nisi digao glavu dalje od svoje mahale.
    (Centurion, 9. oktobar 2018 00:38)

    # Link komentara

  53. ,
    (., 9. oktobar 2018 00:36)

    # Link komentara

  54. palop
    Ne bih tek tako otpisao Nejtovo rvanje. Mislim, ipak je on tip koji trpi udarce i koji kada te uhvati u polugu (a 90% ce uspeti) zavrsava posao.
    (Jaran, 9. oktobar 2018 00:32)

    # Link komentara

  55. jedno pitanje
    Ferguson je PSIHOPATA. Sigurno bi imao lepe sanse, kod njega se nikad ne zna sta moze da napravi. Protiv Petisa je mogao da zavrsi posao jos u prvoj rundi, a zamalo je (svojom gluposcu) izgubio.
    (Jaran, 9. oktobar 2018 00:30)

    # Link komentara

  56. Jel neko prati kolko je komentara ovaj BODIBOND danas postavio??? Pa pola od toga je samo lupnuo a nije znao da je Habib Avar!
    (Eh moj Bonde, James Bonde, 9. oktobar 2018 00:25)

    # Link komentara

  57. (Pantagruel, 08. oktobar 2018 20:38)

    Bravo intelektualac, ala si nas prosvetlio. Jedino što nema nikakve veze između kečera, koji su scenski nastup tj. dogovorena simulacija borbe, sa borilačkim sportom, gde pripadaja i MMA. Razumem da postoje ljudi koje ti sportovi ne zanimaju, a mene recimo ne zanima ni hokej, ni balet, ni šah. Ali, svestan sam da je za vrhunski nivo u tim sportovima, potrebno je mnogo rada i odricanja, kao i za uspeh u trenutno najpopularnijoj promociji MMA sporta, a to jw UFC.
    (Juggernaut, 9. oktobar 2018 00:20)

    # Link komentara

  58. Zakrzljali cirkuzant izasao nalupan... Nije ga bas Rus (Dagestanac) toliko i isprebijao koliko je trebalo malo za nauk...
    (kenta, 9. oktobar 2018 00:16)

    # Link komentara

  59. Al kad mu khabib u jednom momentu, dok ga odvaljuje od batina, kaze 'let’s talk now':)))
    (still #1, 9. oktobar 2018 00:13)

    # Link komentara

  60. Ako ga, kojim slucajem suspenduju ili izbace iz ufc-a, da ode u belator i da sahrani onog plavusana!!! A onima kojima khabib nije atraktivan borac, nek idu da gledaju one kecere...
    (still #1, 08. oktobar 2018 22:10)

    Denis(plavusan) je sijurija od borca i on je samo dobar za sparing tako da od te borbe nema nista.Drugo Dana nikad nece dozvoliti da ovaj predje u neku drugu organizaciju i ucinice sve (podmazati) da sve prodje sa nekom uslovnom kao i sto je uradio sa Konorom(uradio 10x goru stvar).Trece Dana zna da ko god bude prvak umjesto Habiba stojace veliki upitnik i uvijek ce biti osporavanja sto znaci manja zarada.
    (Borky, 9. oktobar 2018 00:11)

    # Link komentara

  61. Otkinuce mu Konor glavu u revansu kao Diazu
    (Marco, 08. oktobar 2018 22:22)

    Kako?Ni u jednom segmentu nije mogao parirati.Dao mu je cjelu rundu u stojci i cak je i tu bio u defanzivi.Nije on njega dobio na neki lucky punch vec cistom dominaciom u svim elementima mma a na kraju ga natjerao da tapka sto je mozda najvece ponizenje za nekog borca.
    (Borky, 9. oktobar 2018 00:05)

    # Link komentara

  62. Khabib ima najodvratniji stil ikada u ovom sportu.Idi čoveče u rvanje,ovo je ipak malo drugačije.Falilo je akcije,udarci,da pršti,a ne ovo grljenje i gušenje...dosadniji meč za titulu ne verujem da je bio.A za uličarsko ponašanje posle meča,bolje da ne pišem...Sramota za sport.
    (konan, 9. oktobar 2018 00:03)

    # Link komentara

  63. Nurmagomedov je posle borbe pokazao ko je i šta je. Nije ništa bolji od ovih koje kritikuje. Pun je i besa i mržnje, samo se pravi fin. Licemeri i podmukli su mi mnogo gori od onih sa kojima barem znaš na čemu si. Ti Dagestanci i u Rusiji sada podmuklo ćute i ne talasaju, kao i Čečeni, jer bi dobili po nosu, kao što su već dobili ranije kada su mnogo poleteli, a realno mrze i Ruse i Rusiju. Kukavice obične, kao i ovi naši koji su im braća po veri.
    (Sheriff, 9. oktobar 2018 00:03)

    # Link komentara

  64. odlican tekst, steta sto ih nema vise, b92 zapostavlja borilacke sportove.
    (Antisha, 08. oktobar 2018 22:30)

    Ne samo.b92 vec u cjeloj Srbiji nigdje vise ne mozes pogledati ili ispratiti mma.Nekad je radio Sport Klub pa Arena al danas da bas niko ne prenosi kad je toliko tog dostupno je stvarno neshvatljivo.
    (Borky, 9. oktobar 2018 00:03)

    # Link komentara

  65. @still #1 Mislio sam da je uličar u glavi, napisao sam lepo da je bolji borac..
    (Mr.Dr., 8. oktobar 2018 23:55)

    # Link komentara

  66. Hmm revans?Zasto?Nekad da bi dobio revans morao bi bar biti blizu u borbi koju si izgubio.Preksinoc Konor ni u jednom elementu nije bio ni blizu Habibu,cak i u stand up borbi ga je Habib dobio a i da nije sramota da mu Konor ni tu nije mogao nista a dao mu je priliku.Mislim da je Ferguson puno bolji borac i da ce Habib imati tezi posao.
    (Borky, 8. oktobar 2018 23:52)

    # Link komentara

  67. Hahahahs "Rusu" da ne kazem ono drugo sta je zapravo je oduzet pojas, takoe bre!!!
    (mios, 8. oktobar 2018 23:47)

    # Link komentara

  68. Zanimljivo da se Habib nije mogao boriti 2 godine zbog teske saobracajne nesrece a da je bas u to vreme Konor osvojio svoje titule i postao mega popularan.Pitanje da li bi sve bilo bas ovako da sudbina nije umjesala prste sa tom nesrecom.
    (Borky, 8. oktobar 2018 23:45)

    # Link komentara

  69. Poznato je da Nurmagamamedov nije Rus, vec Azerbejdzanac, ne mora vise da se ponavlja.
    (BODIBOND, 08. oktobar 2018 23:34)

    E nije, nego Turkmenistanac
    (NbgDeki, 8. oktobar 2018 23:44)

    # Link komentara

  70. Ovaj 'rus' izgleda kao da je juce izasao iz kamenog doba. Ajt sto izgleda kao Homo-Sapiens, nego i mentalno je duduk.
    (alban, 8. oktobar 2018 23:42)

    # Link komentara

  71. Дагестан, или званично Република Дагестан је конститутивни субјект Руске Федерације са статусом аутономне републике на простору северног Кавказа. Главни град републике је град Махачкала. То је највећа руска република на северном Кавказу, како по површини тако и по броју становника.
    (gl, 08. oktobar 2018 20:55)

    Naravno, kao sto je glavni grad Kosova Pristina tako je i glavni grad Dagestana Mahackala, iz tog grada je inace fudbalski klub Anzi.
    (BODIBOND, 8. oktobar 2018 23:42)

    # Link komentara

  72. Ne ljutim se nisam vernik samo nemoj Paju on je legenda nevezano za religiju a Papa Franju sam pomenuo jer su Irci valjda katolici.
    (Partizan 1917, 08. oktobar 2018 21:28)

    Nisu Irci valjda katoloci vec su katolici 100%, posto ne spadaju u pravoslavce ni protestante kao navijaci Seltika.
    (BODIBOND, 8. oktobar 2018 23:40)

    # Link komentara

  73. @Mr.Dr., khabib ulicar??? Ahahaha pa ti ispade najgluplji u drustvu:))) da da evo svi huligani treniraju rvanje i jiu jitsu za ulicu...
    (still #1, 8. oktobar 2018 23:40)

    # Link komentara

  74. Partizan 1917 evo ja ti pominjem tvog Patrijarha retardiranog! Ne ljutis se druze valjda ?
    (e viva montenegro, 08. oktobar 2018 20:53)
    A jes' stvarno malo šašav...
    (Cvele, 8. oktobar 2018 23:39)

    # Link komentara

  75. Gde je onaj Mejveder sto se toliko pricalo o njemu, cak i neka nasa televizija prenosila njegov fight? Taj kad bi usao u ring sa nekim od ove dvojice bio bi to zanimljiv duel.
    (BODIBOND, 8. oktobar 2018 23:38)

    # Link komentara

  76. Slabo pratim Ufc ali sam veliki postovalac Tony Fergusona da li bi on imao sanse protiv Khabiba? Ili na primer Nate Diaz. Sportski Pozdrav.
    (jedno pitanje, 08. oktobar 2018 21:58)

    Imao bi velike sanse, tog Habiba bi savladali i Apolo Krid ali i Roki Balboa a kamoli tamo neki daleki rodjak bivseg fudbalskog trenera Aleksa Fergusona. Sportski pozdrav i za tebe.
    (BODIBOND, 8. oktobar 2018 23:37)

    # Link komentara

  77. @Realno ovaj UFC je spr..acina. Uzmes rvaca, karatistu ili bilo kakav kontakt sport napumpas se malo treniras par godina i eto ti UFC borac. Da budes dobar bokser trebaju godine i godine izricanja vezbanja i talenta. Nekada citava decenija i vise. Nekapiram kako se neko pali na ovaj UFC
    (Laki, 8. oktobar 2018 23:06)

    Razmisli sad sta si rekao.
    Uzmes rvaca ili kararistu, kao da ih pokupis na ulici. Sta oni kao ne treba da uloze 10 ili 15 godina?
    Pogledaj Stefaneka, poceo da trenira rvanje sa 4 godine i nista nije napravio do svoje 30.

    Glup ti je konentar druze.
    (Aaa, 8. oktobar 2018 23:37)

    # Link komentara

  78. Razbio ga je sa dva udarca, ostalo je lezao preko njega. Najodvratniji stil ima "rus"
    (mios, 08. oktobar 2018 20:46)
    Znaš, postoji jedan sport, zove se boks...
    Ovo nije taj sport. Mada se starletan i tamo oprobao, proveri kako je prošao.
    (Cvele, 8. oktobar 2018 23:36)

    # Link komentara

  79. Nurmangomedov je Rus taman koliko je i Zukorlić Srbin. 
    (Dr Manhatan, 08. oktobar 2018 20:23) .

    Poznato je da Nurmagamamedov nije Rus, vec Azerbejdzanac, ne mora vise da se ponavlja.
    (BODIBOND, 8. oktobar 2018 23:34)

    # Link komentara

  80. Bravo Habibe, tako se brani svoja religija, nacija, porodica. Svaka cast.
    (Al@din, 8. oktobar 2018 23:34)

    # Link komentara

  81. Bok je jako monoton i dosadan sport, ne moze da se komentarise poput fudbala ili kosarke, a zato vidim botovi komentarisu sve.
    (BODIBOND, 8. oktobar 2018 23:33)

    # Link komentara

  82. Ko je ovaj Mekgregor inace?
    (BODIBOND, 8. oktobar 2018 23:31)

    # Link komentara

  83. Nuragamedov nije Rus vec Azer.
    (BODIBOND, 8. oktobar 2018 23:31)

    # Link komentara

  84. @still #1, pa ja sam tako i odgovorio Zoranu koji je napisao da bi Habib razbio Mejvedera u oktagonu. Mec Mejveder-Mekgregor je bio spektakl po svemu samo ne po ravnopravnosti dva borca u ringu. Jedan 50 borbi i 50 pobeda a drugi 0 borbi. Ne treba nikada mesati ta dva sporta.
    (aca, 8. oktobar 2018 23:30)

    # Link komentara

  85. @Laki
    Decko, aktuelni svetski sampion u teskoj kategoriji, covek bez poraza, najbolji bokser danasnjice, poceo je da trenira boks sa 18 godina. Dakle, sva tvoja prica pada u vodu.
    (haha, 8. oktobar 2018 23:28)

    # Link komentara

  86. Sorry...pa kako to može, Rus Islamske veroispovesti? Kod nas bi se jako ljutili neki kada bi ih nazvali Srbi islamske veroispovesti. Oni sebe sada nazivaju Bošnjacima a sa Bosnom veze nemaju.
    (Siniša, 8. oktobar 2018 23:23)

    # Link komentara

  87. Cuj prebio ga i jos Rus hahaha e svasta cu procitati, pa i Saciri je isto tako Srbin, drugo nije ga prebio nego dobio u parteru, smarackim stilom kojimje dobio sve borbe, nije sporna pobeda ali nije atraktivan, a ovi koji pljuju Konora, covek je dokazan borac, a sto se tice cirkusa u soubiznisu se i to trazi, privlaci mase, laprda ali se i bori veoma dobro izgubio je pa sta, sledeci put ce ga dobiti...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mich, 8. oktobar 2018 21:20)
    Saciri je Svajcarac, a ako sumnjas u to idi zali se FIFA i reci da je neki albanac, srbin it dao gol za Svajcarsku i da to tako ne moze. Pod ciju zastavu se sakrijes, to si. To je smisao drzave kao drustvenog ugovora. Da uklonimo sve "pa zar je i ovo Amerikanac" Amerikance iz amerike, ne bi ih ostalo ni 50 miliona.
    (Igor, 8. oktobar 2018 23:19)

    # Link komentara

  88. Odličan tekst.
    (Monte, 8. oktobar 2018 23:19)

    # Link komentara

  89. Otkinuce mu Konor glavu u revansu kao Diazu
    (Marco, 08. oktobar 2018 22:22)

    I taj revanš sa Diazom je jedva dobio. Eventualni revanš sa Habibom ne zaslužuje, a ako ipak do njega dođe šanse su mu minimalne.
    (Sale, 8. oktobar 2018 23:19)

    # Link komentara

  90. Samo su dva istinska borca u borilačkim sportovima, jedan je Aleksandar Karelin u grčko-rimskom rvanju a drugi je Fedor Emilianenko u mešovitim borilačkim sportovima.
    Obojica su odlični u svojim borbama, no ono što mene fascinira kod njih je nizak nivo kortizola, hormona stresa, oni se pre borbe nimalo ne potresu, nekako su ravnodušni, imaju tu neku skoro psihopatsku notu u sebi da ih nije briga za sopstveni život, kamo li za vaš život.
    (Straitjacket, 8. oktobar 2018 23:16)

    # Link komentara

  91. Nista od rog revansa ,Mekgregor nema zelju i volju da trenira kao ovaj .Plus niko nece njega vise ni zvati ,jer jos jednom da dobije ovakve batine i on je kesa ,nikom vise nece biti ni zanimljiv .Dobio batine od one gluposti sa Mejvederom sax ga ovaj ugazio ,da ga prebije neki manje poznati borac i moze slobodno da zaboravi vise borbe .Poslw nek reklamira viski i ostale gluposti koliko hoce .
    (Nema, 8. oktobar 2018 23:13)

    # Link komentara

  92. Za ove sto komentarisu kako da navijamo za muslimana. Pa svako ima pravo da navija za koga hoce. Ko voli katolike i one sto su nas bombardovali neka uz Amere i ove sa ostrva Irce navija za Conora. .
    (Beograd, 08. oktobar 2018 21:14)

    Da su nas bombardovali još deset godina, opet su nam naneli manje zla nego muslimani.

    Živeo Nato I EU!
    (Adriano_Galliani, 8. oktobar 2018 23:12)

    # Link komentara

  93. Realno ovaj UFC je spr..acina. Uzmes rvaca, karatistu ili bilo kakav kontakt sport napumpas se malo treniras par godina i eto ti UFC borac. Da budes dobar bokser trebaju godine i godine izricanja vezbanja i talenta. Nekada citava decenija i vise. Nekapiram kako se neko pali na ovaj UFC
    (Laki, 8. oktobar 2018 23:06)

    # Link komentara

  94. @aca, dosadni ste vise sa ovim poredjenjima, porediti mma kao sport (da, to je SPORT) sa boksom je kao porediti fudbal i basket... kao kad bih rekao, ronaldo ne bi imao sanse u basketu protiv lebrona...
    (still #1, 8. oktobar 2018 23:03)

    # Link komentara

  95. Pitanje je, da li će Kabib više moći da se bori. Reče White,da će mu možda biti zabranjen ulazak u US. Ako bude osuđen po nekoj osnovi, to može vrlo lako da se desi. A onda ćao zdravo karijera i UFC...
    (Murinjo, 8. oktobar 2018 23:03)

    # Link komentara

  96. Slabo pratim Ufc ali sam veliki postovalac Tony Fergusona da li bi on imao sanse protiv Khabiba? Ili na primer Nate Diaz. Sportski Pozdrav.
    (jedno pitanje, 08. oktobar 2018 21:58)

    Tony Ferguson je po meni takav "wild card" da bi bukvalno imao sanse protiv Khabiba na neku ludost. Treba pogledati snimke kako covek trenira, one njegove vezbe nisu normalne, plus se vratio u oktagon 6 meseci nakon kidanja ligamenata kolena i bez ikakve fizikalne terapije.

    Nate mislim da nema sanse, jeste jako cvrst i nezgodan, ali mislim da bi Khabibovo rvanje, snaga i eksplozivnost bili previse za njega.
    (palop, 8. oktobar 2018 22:54)

    # Link komentara

  97. Bitno je ono što većina ovde zanemaruje. Koliko bi vas čulo za Kabiba da se nije borio sa Conorom? Nema sumnje da je bolji borac, ali je klasičan uličar, fajter koji je pokazao da ne zna da razlikuje show od realnosti. To sto McGregor radi je biznis, koji ovom sportu donosi gledanost, napravi show, diže tenziju ali uvek na kraju sportski pruži ruku, dok je Khabib neandretalac koji je pokazao da je primitivan kao i svi verski fanatici.
    (Mr.Dr., 8. oktobar 2018 22:51)

    # Link komentara

  98. Sampion se postaje tako sto ustanes kad padnes na pod, vratice se Conor kao sto se je protiv Diaz Natea
    (Petar, 8. oktobar 2018 22:50)

    # Link komentara

  99. Sport?
    (Aksiom, 8. oktobar 2018 22:49)

    # Link komentara

  100. To se kaze, naucio ga pameti...
    (GuyFawkes, 8. oktobar 2018 22:49)

    # Link komentara

  101. mp

    Jeste, to mu je rekao.
    Ali zato.je rekao D.w. na kraju, "čoveče, briga me šta se deśavalo tamo, krivo mi je śto sam izgubio."
    (NP, 8. oktobar 2018 22:48)

    # Link komentara

  102. 1)Za sve koji pricaju za Konora da je to sve šou, biznis itd : svuda postoji granica, a on je nema! Vredjati religiju, oca, sve sveto coveku je neprihvatljivo. 
    2)Za ove sto kazu da nije popio batine: popio je dobre batine, tukao ga je Habib na zemlji, na nogama, i jednom ga je punio 20sek bez prestanka, umorio ga je, pretukao, ponizio! 
    3) Za sve koji se lupetaju "nije Rus, jeste Rus, musliman, dagestanac": Smarate vise sa tim! Koga boli uvo sta je, pod Ruskom je zastavom, rus iz dagesana. 
    Hvala, pozdrav
    (Milena659, 08. oktobar 2018 22:13)

    bas ga je prebio covek izasao iz ringa sa jedva modricom... vecu modricu je imao onaj retard od khabibovog brata ili sta vec sto se penjao na oktagon pa popio jedan udarac od konora...
    (m, 8. oktobar 2018 22:47)

    # Link komentara

  103. Dva lika se ponašaju kao životinje, pokušavaju jedan drugom da prospu mozak, samo što se za uši ne grizu... I to se naziva sport? Dokazuju neku muškost? Mračno doba spustilo se na planetu Zemlju.
    (Pilipenda, 8. oktobar 2018 22:45)

    # Link komentara

  104. Није Рус него Дагестанац. Нити он себе сматра Русом нити га било који Рус сматра Русом. Русија није Француска у којој од свакога желе направити Француза. У Русији се зна ко је Рус, ко Кабардинац, ко Бујрут, ко Тунгуз, ко Дагестанац и т.д.
    (Звездан, 8. oktobar 2018 22:40)

    # Link komentara

  105. Nurmangomedov je Rus taman koliko je i Zukorlić Srbin.
    (Dr Manhatan, 08. oktobar 2018 20:23)

    Ne, niste u pravu. Zukorlić je svakako Sloven i verovatno Srbin po poreklu. Ne vređam, poštujem svačije opredeljenje ali to je nepobitna činjenica.
    Sa druge strane Nurmangomedov nije poreklom Sloven, to jest Rus, već Avar, potpuno druga nacija i poreklo. Ali po državljanstvu je Rus i poštuje i voli svoju državu (za razliku od Zukorlića).
    (only fools and horses, 8. oktobar 2018 22:36)

    # Link komentara

  106. Ovaj Dagestanac je ispao epska seljacina. Dobio je mec i onda otisao u publiku da se mlati sa masom - TO JE NEDOPUSTIVO za jednog sportistu! I uvizao sam gledajuci kako ga onaj plavusan iz publike poslozio na patos kao beba zvecku. SRAMOTNO PONASANjE! Sto se McGregora tice, volim da gledam covjeka, ali on se vec 2,3 godine ne bavi profesionalno ovim sportom. Vise je za zabavu i zaradu novca i to mu prolazi. Covjek zna kako sistem funkcionise.
    (MadMax, 8. oktobar 2018 22:36)

    # Link komentara

  107. Sjajan text. Mozda je neko propustio,ali Mekgregor mu je u jednom trenutku,mislim da je u 3 rundi, rekao "ovo je samo biznis" Jednostavno nema motivaciju,ima pare..svoju liniju odela ,svoj viski.
    (bam, 8. oktobar 2018 22:32)

    # Link komentara

  108. odlican tekst, steta sto ih nema vise, b92 zapostavlja borilacke sportove.
    (Antisha, 8. oktobar 2018 22:30)

    # Link komentara

  109. веверица, 8. oktobar 2018 20:05
    Pa ko tvrdi da je Habib etnički Rus? Niko, to si izmislio. Stipe Miocic je Amerikanac, Raonic je Kanadjanin, Baloteli je Italijan a Habib ne može biti Rus? Pazi bogati...
    (Timer, 8. oktobar 2018 22:24)

    # Link komentara

  110. Otkinuce mu Konor glavu u revansu kao Diazu
    (Marco, 8. oktobar 2018 22:22)

    # Link komentara

  111. Zivio Dodik!
    (Baxuz, 8. oktobar 2018 22:18)

    # Link komentara

  112. A sta je Muhamed Ali po nacionalnosti ili Mo Farah?
    (Arap, ne?, 8. oktobar 2018 22:18)

    # Link komentara

  113. 1)Za sve koji pricaju za Konora da je to sve šou, biznis itd : svuda postoji granica, a on je nema! Vredjati religiju, oca, sve sveto coveku je neprihvatljivo.
    2)Za ove sto kazu da nije popio batine: popio je dobre batine, tukao ga je Habib na zemlji, na nogama, i jednom ga je punio 20sek bez prestanka, umorio ga je, pretukao, ponizio!
    3) Za sve koji se lupetaju "nije Rus, jeste Rus, musliman, dagestanac": Smarate vise sa tim! Koga boli uvo sta je, pod Ruskom je zastavom, rus iz dagesana.
    Hvala, pozdrav
    (Milena659, 8. oktobar 2018 22:13)

    # Link komentara

  114. Volim konora i njegov stil borbe , kratanje itd, ali malo je preterao ovoga puta, plus nije bio u oktagonu 2 GODINE !! Kako je ocekivao da dobije nije mi jasno.. Kabib napravio zestoku glupost na kraju, a o onim njegovim bitangama sto su usli u ring i udarili konora s ledja, zelim im sve najgore !!
    (Bane, 8. oktobar 2018 22:11)

    # Link komentara

  115. Ako ga, kojim slucajem suspenduju ili izbace iz ufc-a, da ode u belator i da sahrani onog plavusana!!! A onima kojima khabib nije atraktivan borac, nek idu da gledaju one kecere...
    (still #1, 8. oktobar 2018 22:10)

    # Link komentara

  116. Ono sto je neverovatno je Konorova forma. Po mom misljenju u borbi protiv Habiba videli smo najgoreg Konora do sad. Totalno van ritma, Habib ga je cak prebio i u stand up delu meca. Tako da je bas bilo micno gledati ga. Habibu sa druge strane kapa dole.
    (Ufc, 8. oktobar 2018 22:10)

    # Link komentara

  117. (mich, 08. oktobar 2018 21:20
    nikada ga neće dobiti. za pobedu nad ovim treba neko luđeg porekla npr. čečen, jer nekome je biznis a nekome stil života ići do krajnjih granica. Dagestanac zna da može izgubiti od mene npr. ali od ovog Irca ne sme. jer kako da se vrati u rodno selo posle toga?!
    (nisammeznamkakosamzavršioosnovnuškolu, 8. oktobar 2018 22:05)

    # Link komentara

  118. @ZORAN, svi vi koji se palite na UFC ne postujete mnogo ostale borilacke sportove. Naravno da bi Habib dobio Mejvedera po UFC pravilima ali ne bi imao sta da trazi u ringu protiv Amera, pogotovo ne 12 rundi. Danas je sve u parama pa je moguce da Mesi i Ronaldo zaigraju Americki fudbal zbog velikog interesovanja. To da bokseri idu u UFC ili borci iz UFC u boks su najobicnije gluposti. Mec Megregor-Mejveder je bila igra macke sa misom, skroz nezanimljivo i negledljivo.
    (aca, 8. oktobar 2018 22:02)

    # Link komentara

  119. Za sve kežual fanove, koji su u poslednjih par dana saznali za UFC, Konora i Kabiba ( sto samo po sebi nije nista strasno, niti prozivka)... Konor Mekgregor je jedan od najboljih boraca u pero i lakoj kategoriji. Najboljih ikada! Sve sto treba pogledati je 10 sekundi prve runde protiv do tada neprikosnovenog sampiona i lakoj kategoriji Hosea Alda. Sve ce biti jasno. Nekoliko je faktora zbog kojih je u nedelju ujutru izgledao kao amater. Prvo i najbitnije, Kabib je neverovatna mašina, u stanju je da melje 25 minuta, ne gasi se i verovatno je najbolji rvac u UFC-u danas. Timske kolege iz AKA-a tvrde da Kabib u sparingu dobija teškaše, ko ima elementarno znanje o borilackim sportovima, razumece. Drugo, po stilovima,ovaj match-up je pakao za Konora, slicno su prosli svi udaraci i bokseri (kick, muay tai) protiv Kabiba. Trik je u tome sto Kabib ima spoj vestine, snage i eksplozivnosti da svaku borbu svede na rvački meč, gde svi Konorovi kvaliteti padaju u vodu. Trece, postoji fenomen koji Ameri zovu "ring rust". Prosto je, ne boris se, "zardjas". Trening je jedno, borba nesto sasvim drugo. Kako bilo, slazem se da je Konor preterao sa trash talk-omi da neke stvari ne treba koristiti i zloupotrebljavati za promociju borbe, s druge strane iako je u Americi, Brazilu i jos ponekim zemljama UFC jako popularan, za ovu globalnu popularnost ( koja je eto dosla i do nas, dobrim delom je zasluzan bas Mekgregor.
    (Nestor, 8. oktobar 2018 21:58)

    # Link komentara

  120. Slabo pratim Ufc ali sam veliki postovalac Tony Fergusona da li bi on imao sanse protiv Khabiba? Ili na primer Nate Diaz. Sportski Pozdrav.
    (jedno pitanje, 8. oktobar 2018 21:58)

    # Link komentara

  121. Nekad sam ga gotivio. Prava masina je bio. Siguran sam da bi stari Mc Gregor pojeo Habiba danasnjeg. Jer kretanje koje je imao Irac ranije,njegov ples pp oktagonu i serija udaraca koju je zadavao je bila ubitacna. Juce je posle prvog odlaska u parter bio zadihan da nije mogao sebi da dodje sto govori o njegovoj nespremnosti. Na kraju mi je drago sto je dobio batine
    (zvizdoje, 8. oktobar 2018 21:52)

    # Link komentara

  122. kao da abramovic nije rus, jer je jevrej!
    to samo ima kod nas: vera=nacionalnost
    zato smo tu gde smo!!!
    (zemljak, 8. oktobar 2018 21:52)

    # Link komentara

  123. Dusan
    Svi UFC dogadjaji su na Fight Channel, a nalazi se na broju 121 (ako imas SBB). Nova tv pusta snimak sa gorepomenutog kanala u roku od 24 sata (uglavnom bude ovako: borbe na FC u 04:00, a snimak na nova tv pocinje izmedju 21:00-23:00). Nalazi se na broju 42 i moze da se premotava.
    (Jaran, 8. oktobar 2018 21:48)

    # Link komentara

  124. Nit smrdi nit miriše!
    (Samo realno, 8. oktobar 2018 21:45)

    # Link komentara

  125. Najbolji svih vremena Konor Mekgregor! Vratice se jaci nego ikad!
    (Nikola, 8. oktobar 2018 21:44)

    # Link komentara

  126. "Rus".
    (Stefan, 8. oktobar 2018 20:01)

    Razmisljas kao pravi balkanac.
    Nacija je iznad naroda i religije! Mi smo ovde zatucani, zato i ima toliko podela.
    U svakoj drzavi postoji vise naroda i bivsih plemena koji cine naciju po imenu drzave.
    Tako su i nastale nacionalne drzave, ujedinjavanjem. Nama ocigledno stran pojam, mi znamo samo za podele.
    Ko je po tebi tacno nemac, prus ili svaba? Ili pak ko je spanac? katalonac, baskijac? Jesu li normani ili anglosaksonci "pravi" englezi? Sta ti nije jasno?
    Rus je svako ko ima rusko drzavljanstvo, isto kao sto ovde nikada srbin nece biti bilo ko bez da je pravoslavac. Prebrojavamo krvna zrnca kao da iz pecine jos nismo izasli, a onda se pitamo sto nas svi tako gledaju.
    Idi covece za pocetak analiziraj svoju DNK, nikada vise neces lupiti slicnu glupost.
    (svarog, 8. oktobar 2018 21:41)

    # Link komentara

  127. "Rus".
    (Stefan, 8. oktobar 2018 20:01)

    Razmisljas kao pravi balkanac.
    Nacija je iznad naroda i religije! Mi smo ovde zatucani, zato i ima toliko podela.
    U svakoj drzavi postoji vise naroda i bivsih plemena koji cine naciju po imenu drzave.
    Tako su i nastale nacionalne drzave, ujedinjavanjem. Nama ocigledno stran pojam, mi znamo samo za podele.
    Ko je po tebi tacno nemac, prus ili svaba? Ili pak ko je spanac? katalonac, baskijac? Jesu li normani ili anglosaksonci "pravi" englezi? Sta ti nije jasno?
    Rus je svako ko ima rusko drzavljanstvo, isto kao sto ovde nikada srbin nece biti bilo ko bez da je pravoslavac. Prebrojavamo krvna zrnca kao da iz pecine jos nismo izasli, a onda se pitamo sto nas svi tako gledaju.
    Idi covece za pocetak analiziraj svoju DNK, nikada vise neces lupiti slicnu glupost.
    (svarog, 8. oktobar 2018 21:40)

    # Link komentara

  128. Srbi vole alaha
    (pop, 8. oktobar 2018 20:56)

    Ne vole sotonu.
    (Memfis, 8. oktobar 2018 21:39)

    # Link komentara

  129. I Rus može da bude musliman, samo naša prepametna SPC tvrdi da Srbin može da bude samo pravoslavne vere! Tako smo izgubili 1/3 naroda ...
    (Imay,

    naravno Rus musliman i treba da navijamo za njega! Dok se SPC nesto pitala bilo je i Srba muslimana, a onda je dosao Broz i izmislio muslimansku naciju... Bošnjake nisu sigurno izumeli u SPC? To je sve komunjarsko katolička kuhinja, a tek od nedavno radikalno islamisticka ...
    (Mesa Selimovic, 8. oktobar 2018 21:36)

    # Link komentara

  130. Conor je off.
    Puko je,a i prebijen je.
    (C i n i k, 8. oktobar 2018 21:34)

    # Link komentara

  131. “Napuštam portal.Vise nikad neću ostaviti ni jedan komentar.Odlazim na drugi gde sam ranije komentarisao.Nikad nisam udario ni jedan lajk.Sam sebi to nikad nigde nisam uradio.Pogotovo sto nemam Twitter,FaceBook,instagram,..Ko me zna zna kakav sam karakter.Strcim od okoline jer slušam rock en roll, čitam i gledam filmove Stephan King-a,ne idem po splavovima.Svaki komentar koji sam ostavio je iskren.”
    (it’s my life, 01. septembar 2018 23:21)
    (obraz đon, 8. oktobar 2018 21:31)

    # Link komentara

  132. Razglavio ga je!!!
    (ivan, 8. oktobar 2018 21:31)

    # Link komentara

  133. Ovaj je Rus kao sto sam ja Marsovac
    (Nazalost Srbin, 8. oktobar 2018 21:29)

    # Link komentara

  134. Partizan 1917 evo ja ti pominjem tvog Patrijarha retardiranog! Ne ljutis se druze valjda ?
    (e viva montenegro, 08. oktobar 2018 20:53)

    Ne ljutim se nisam vernik samo nemoj Paju on je legenda nevezano za religiju a Papa Franju sam pomenuo jer su Irci valjda katolici.
    (Partizan 1917, 8. oktobar 2018 21:28)

    # Link komentara

  135. Odlično napusano
    (Aleksandar, 8. oktobar 2018 21:25)

    # Link komentara

  136. Odlican tekst! 
    Nego, imam jedno pitanje? Gde uopste imaju kod nas da se prate borbe mma? Na kom kanalu?
    (Dusan, 08. oktobar 2018 20:58)

    Ako imas SBB onda Fight Channel, a ako nemas onda stream preko neta. Ja najvise volim da skinem ceo dogadjaj sa torenta kad se probudim. Eto, pa izaberi
    (NbgDeki, 8. oktobar 2018 21:22)

    # Link komentara

  137. Štiti ufc mcregora zbog para. Sve ti je živi interes.
    (NP, 8. oktobar 2018 21:22)

    # Link komentara

  138. Cuj prebio ga i jos Rus hahaha e svasta cu procitati, pa i Saciri je isto tako Srbin, drugo nije ga prebio nego dobio u parteru, smarackim stilom kojimje dobio sve borbe, nije sporna pobeda ali nije atraktivan, a ovi koji pljuju Konora, covek je dokazan borac, a sto se tice cirkusa u soubiznisu se i to trazi, privlaci mase, laprda ali se i bori veoma dobro izgubio je pa sta, sledeci put ce ga dobiti...
    (mich, 8. oktobar 2018 21:20)

    # Link komentara

  139. Sta se palite kakav bre rus, ovaj je neki mudzahedin...
    (mich, 8. oktobar 2018 21:16)

    # Link komentara

  140. partizan1917 

    svaki PRAVI musliman (a valjda i svaki PRAVI hriscanin) se ljuti kad se zezas sa Isusom...nego si izgleda ti zatucan pa ne znas nista o religiji...ni svojoj ni tudjoj
    (rogh, 08. oktobar 2018 20:36)

    Da li ti umeš da čitaš?
    Nisam vernik nemam "svoju" religiju a što se tiče muslimana negde sam pročitao da kapitalizam pomaže Islamu da bude jedina religija jer su oni najpokorniji građani,uz Islam bi vladali večno.
    (Partizan 1917, 8. oktobar 2018 21:16)

    # Link komentara

  141. Za ove sto komentarisu kako da navijamo za muslimana. Pa svako ima pravo da navija za koga hoce. Ko voli katolike i one sto su nas bombardovali neka uz Amere i ove sa ostrva Irce navija za Conora. Ja sam uz Habibija jer je momak gromada za ovog brbljivca i lipicanera cirkuzanta. Jos covek Dagestanac musliman bori se pod Ruskom zastavom. Zato i da dodje do revansa samlece ga Habibi jos zesce. Inace prelep tekst ste napisali. Za svaku pohvalu.
    (Beograd, 8. oktobar 2018 21:14)

    # Link komentara

  142. Jedan je dobio batine kao sto je i zasluzio, drugi nije najbolje shvatio da je to i shou biznis, sto i sam priznaje.
    (dragan, 8. oktobar 2018 21:12)

    # Link komentara

  143. Za sve vas što pričate starletan, lajavac itd itd. Ne kapirate da se lik sprda sa svima on tako pravi pare, proziva ljude, dere se, vrišti to je deo njegovog posla i lik sprda sve redom i pravi šou, popularnost, diže rejting sebi, priča se o njemu svi živi ga znaju i on je na tome i uzeo lovu, pobede su mu na drugom mestu a pare na prvom i to je to, i kako god okreneš taj ufc je i dobio toliku popularnost samo zbog njega. Konore nastavi da se sprdaš sa ljudima i sastavi još ponekog u sledećim borbama i ekstra, to je to
    (conor, 08. oktobar 2018 20:46)

    Znam jednog isto tako se drao,prozivao ljude,glupirao,sprdao se,bacao spinove,dizao rejting,jurio pare popularnost-Donald Tramp
    (Partizan 1917, 8. oktobar 2018 21:10)

    # Link komentara

  144. Svaka cast na analizi borbe i uzroka svega ovoga.

    B92 vise paznje da posveti jednom od najpracenijih sportova na svetu, definitivno najbrze rastuce popularnosti ikada.
    (Aaa, 8. oktobar 2018 21:02)

    # Link komentara

  145. Dilon Danis JESTE profesionalni borac, nalazi se u Belatorovom rosteru u welter kategoriji (do 78 kg)
    (Kontrasinusna flajferica, 8. oktobar 2018 21:01)

    # Link komentara

  146. Prebio ga kao vola u kupusu, skinuo mu osmeh sa lica i odučio od cirkusa koji je pravio.
    (Srki, 8. oktobar 2018 21:00)

    # Link komentara

  147. E sad nek Habib izazove Mekgregora i Mejvejdera u oktagon po UFC pravilima,naravno isto vece ali jednog po jednog i da pokaze svetu ko je ko?Mislim da bi Americka ikona izdrzala 2 minuta a Irac dve runde.
    (ZORAN, 8. oktobar 2018 20:58)

    # Link komentara

  148. Odlican tekst!
    Nego, imam jedno pitanje? Gde uopste imaju kod nas da se prate borbe mma? Na kom kanalu?
    (Dusan, 8. oktobar 2018 20:58)

    # Link komentara

  149. Srbi vole alaha
    (pop, 8. oktobar 2018 20:56)

    # Link komentara

  150. Druze ne dure se ovi nasi muslimani iz Bosne, oni su raja i zajebancija je sa njima. Ali ovi Ceceni, Dagestanci, Tatari su nesto sasvim drugo, kod njih je prvo vjera/porodica pa onda sve ostalo. Vjeruj mi, znam par licno. Spremni su na sve...
    (mrkela, 8. oktobar 2018 20:56)

    # Link komentara

  151. Za vas sto pricate da nije rus nego dagestanac, malo se edukujte... Ako je musliman ne znaci da nije rus, da ne moze biti rus.

    Дагестан, или званично Република Дагестан је конститутивни субјект Руске Федерације са статусом аутономне републике на простору северног Кавказа. Главни град републике је град Махачкала. То је највећа руска република на северном Кавказу, како по површини тако и по броју становника.
    (gl, 8. oktobar 2018 20:55)

    # Link komentara

  152. Ljudi doživljavaju Konora kao cirkuzanta što i jeste, ali pre i posle meča, u kavezu, on je jedanod najboljih boraca svih vremena.
    Ja obožavam Khabiba, i drago mi je što je nalupao Konora jer ga je probudio iz tog rijaliti košmara, i sigurno mu dao motiv da počne (ozbiljno) da trenira; jer čini mi se da previše troši energije na ludiranje, i da bi bio nedodirljiv kad bi recimo imao mentalitet i pristup ovom sportu kao Khabib.
    Sve u svemu, iako često pređe granicu ponašanjem, ja ga poštujem
    jer se on ne bavi baletom i možda tom glumom skida sa sebe pritisak shvatajući sve kao Šou,umesto kao borbu u kojoj možete i život da izgubite ili postanete invalid.
    (Vaše Vime (O)(O), 8. oktobar 2018 20:54)

    # Link komentara

  153. Partizan 1917 evo ja ti pominjem tvog Patrijarha retardiranog! Ne ljutis se druze valjda ?
    (e viva montenegro, 8. oktobar 2018 20:53)

    # Link komentara

  154. Ovde su obojica pobedili, samo sto su tukli razlicite bitke. Irac dobio ogromnu lovu, a Rus dobio u tuci. Ispao Rus malo naivan, ali sta da se radi.
    (mikicar, 8. oktobar 2018 20:51)

    # Link komentara

  155. Cuj ovo Rus ....čečeni o tome mi u Dortmundu pricaju vec mjesec dana,,danas svi ponosni,, a na ljeto mi govorili tijekom svjetskom ,samo Rusiju izbacite i slavimo ..... a nikakvi nogometni fanovi.....
    (Kajverson, 8. oktobar 2018 20:50)

    # Link komentara

  156. fin clanak
    (Tor, 8. oktobar 2018 20:48)

    # Link komentara

  157. Razbio ga je sa dva udarca, ostalo je lezao preko njega. Najodvratniji stil ima "rus"
    (mios, 8. oktobar 2018 20:46)

    # Link komentara

  158. Za sve vas što pričate starletan, lajavac itd itd. Ne kapirate da se lik sprda sa svima on tako pravi pare, proziva ljude, dere se, vrišti to je deo njegovog posla i lik sprda sve redom i pravi šou, popularnost, diže rejting sebi, priča se o njemu svi živi ga znaju i on je na tome i uzeo lovu, pobede su mu na drugom mestu a pare na prvom i to je to, i kako god okreneš taj ufc je i dobio toliku popularnost samo zbog njega. Konore nastavi da se sprdaš sa ljudima i sastavi još ponekog u sledećim borbama i ekstra, to je to
    (conor, 8. oktobar 2018 20:46)

    # Link komentara

  159. Cirkuzant.
    (mile rizik, 8. oktobar 2018 20:45)

    # Link komentara

  160. Revans? Konor nije nista pokazao da dobije revans.Za revans neka se prvo bori protiv Fergusona.Mada sada posle ove poslednje borbe,vidi se da su mu novac I slava definitivno pomutile razum.
    (Krokdil, 8. oktobar 2018 20:42)

    # Link komentara

  161. ko mače muškatlu
    (c++, 8. oktobar 2018 20:40)

    # Link komentara

  162. Najjača stvar što je Konor u toku borbe shvatio u šta se uvalio i rekao Kabibu na kraju jedne runde "It's all business". Kabib me je odgovorio "Let's go" i završio meč.
    (BarbaDjole, 8. oktobar 2018 20:38)

    # Link komentara

  163. Читав тај "спорт" је превара и циркус, намењен примитивним народима попут нашег и других случних, којима га Амери извозе. Нешто слично је постојало седамдесетих година двадесетог века. Звало се "кеч ез кен" (енг. catch as can). На југословенским просторима су те борце називали скраћено "кечерима". Организовали су њухове борбе и турнире као путујуће караване. Пунили су Ташмајдан а највећи део публике чинио је народ из нижих слојева, скромног образовања. Сада захваљујући интернету и глобалним ТВ мрежама не морају да обилазе свет. Смањили су трошкове за себе, а повећали зараду.
    (Pantagruel, 8. oktobar 2018 20:38)

    # Link komentara

  164. partizan1917

    svaki PRAVI musliman (a valjda i svaki PRAVI hriscanin) se ljuti kad se zezas sa Isusom...nego si izgleda ti zatucan pa ne znas nista o religiji...ni svojoj ni tudjoj
    (rogh, 8. oktobar 2018 20:36)

    # Link komentara

  165. I Rus može da bude musliman, samo naša prepametna SPC tvrdi da Srbin može da bude samo pravoslavne vere! Tako smo izgubili 1/3 naroda ...
    (Imay, 8. oktobar 2018 20:33)

    # Link komentara

  166. Habib ga je unistio! Ovaj je znao da nema.nikakve sanse i kao ajde sto vise da laprdam. Za Habiba je ovo sporg a za ovu irsku maskotu je ovo biznis. A ovu ameri na celu sa ovim dejnom ne mogu da prevare preko zeludca sto je Rus pobedio. Puno mi je srce i samp napred Habibe.
    (Sloba, 8. oktobar 2018 20:32)

    # Link komentara

  167. Svaka čast za komentar.

    Sve stalo u poslednju rečenicu. Od "reality" momka ne možeš očekivati pamet i kulturu, ali ga sportski treba poraziti svaki put kad ga vidiš.
    Sve ovo oko samog meča je bilo "reality".

    Meni iskreno je bilo drago što ga je Rus malo opametio (zadavio).

    Biće prilike još, ali se nadam da će ovi detalji ostati u senci nekog novog dobrog meča.
    (Kole, 8. oktobar 2018 20:32)

    # Link komentara

  168. Mekgregor je doso da napravi reklamu za svoj viski i to je sve sto je pokazao. Odlican tekst
    (sta, 8. oktobar 2018 20:29)

    # Link komentara

  169. Zato sam i napisao na prvu vest o onom haosu:"udri stoku".
    (lune, 8. oktobar 2018 20:28)

    # Link komentara

  170. op op
    Slava i novac su mu udarili u glavu? Ko to nama ne gleda UFC...
    (Jaran, 8. oktobar 2018 20:27)

    # Link komentara

  171. Svi ga pljuju a niko se ne pita zašto uopšte i zna za njega i njegove borbe i ludorije?
    Taj cirkuzant donosi milione svojim protivnicima - izgubili ili dobili, kao i ostalim borcima u svim kategorijama jer je najveća reklama UFC-a.
    Svako ko misli da je Konor uistinu takav kao u medijima, zaista ima neki problem.
    Čovek oženio devojku sa kojom je bio od 20-te godine. Nikad je nije prevario, imaju
    dete, i nema ga po 'žutoj štampi' sem kad je promocija nove borbe.
    Čovek ima srce, čuva svoje prijatelje, i uvek je bio pošten posle pobede ili poraza.
    Kod Habiba je pogrešio u dve stvari: Trebao je da zna da je to drugačija kultura i mentalitet od ostatka sveta, gde se porodica i veroispovest jako poštuje, i kad vam neko opsuje Majku to nije Zapadna geto fora već lična uvreda. I drugo, ušao je u meč a nije imao pravu borbu 2 god.
    I da je sve to uradio pitanje je dal bi dobio Rusa, ali realno, nije ni Konor osvojio dva
    pojasa i bio šampion zbog lepih očiju! Čovek i te kako zna da bije.
    (Petar83, 8. oktobar 2018 20:26)

    # Link komentara

  172. Itekako moze oba, koliko god mrzeli Konora, ovo je sve samo gluma, spektakl, njegova nadmena licnost je gluma, ljudi se loze, mrze ga, a on uzima kintu, easy money.
    (rd7, 8. oktobar 2018 20:25)

    # Link komentara

  173. Svaka pobeda Mekgregora je namestena. Nemoguce je da ovaj pajac moze bilo koga posteno da dobije.
    (Shigman, 8. oktobar 2018 20:24)

    # Link komentara

  174. Nurmangomedov je Rus taman koliko je i Zukorlić Srbin.
    (Dr Manhatan, 8. oktobar 2018 20:23)

    # Link komentara

  175. Za najviše 2 do 3 godine videćemo leprikona kako se u parovima pi#kara sa kristijanom i priča okolo kako je nokautirao tajsona.
    (Boki, 8. oktobar 2018 20:22)

    # Link komentara

  176. Kada bi on gledao iz tog ugla koje je postavljeno pitanje, mozda bi i moglo da se odgovori.

    Posto je covek uzeo najvise para u istoriji UFC kao borac, sada sa 30 godina ga interesuje samo da pravi lovu.

    Flojd, ovo, onda revans...

    Ne interesuje ga borba sem kada udje u ring i sta bude bude.
    Pre toga prodaje pricu, upravo tako kako su tmao naveli.

    Ovakvog Khabiba nece moci nikada dobiti vise i to je to. Covek je rvac i ne moze mu nista. Mnogo vise trenira i mnogo vise zeli pobedu.
    (GM, 8. oktobar 2018 20:22)

    # Link komentara

  177. Vecina ljudi koji komentarisu nikad nisu imali mma trening ili sparing. Konor je odlican borac ali Kabib je jedan od najboljih rvaca svih vremena i trenutno najbolji sigurno.A kada vas najbolji baca po zemlji i davi i unistava jednostavno se osecate kao da ste na drugoj planeti. Kabib ima 27-0 to je nesto neverovatno. Konoru jedino zameram sto je ciruzant i vredja veru i porodicu ali on to radi da zaradi pare i da pali decu, ko zna kakav je privatno.
    (uskok, 8. oktobar 2018 20:18)

    # Link komentara

  178. I pored svega, ostaje cinjenica da je Konor fenomenalan borac. Ocekujem malo drugaciji pristup u eventualnom revansu, mada je El Cucuy vec odavno zasluzio borbu za titulu. Meni je mnogo zao sto generalno ljudi ne razumeju kakav je ovo sport, kakav je to nivo fizicke i duhovne spreme. Istina, preovladava nasilje, ali to su moderni gladijatori koji daju nijansu vise sebe,nego bilo koji drugi sportista. Ogroman je ulog i to cini sport veoma zanimljivim. Hard core fanovi ce me razumeti, ne mislim na one koji su juce prvi put culi za Habiba i Konora. I nazalost, ljudi povezuju sport sa kriminalom, maloumnoscu i slicno.Ima i toga,naravno. Ali vrhunski borci svetskog, top, kvaliteta su porodicni, inteligentni, posveceni ljudi. Pogledajte samo Daniela Cormiera...
    (Mihajlo, 8. oktobar 2018 20:16)

    # Link komentara

  179. Odličan tekst! Tesko da je ovo sport, ali čini mi se da je Rus najbliži tome...očigledno nije naviknut na prevare budjavog zapada.Irac je običan cirkusant koji ne shvata značenje porodica,religija, dostojanstvo Rus je šampion koji će još dugo vladati.
    (Nele, 8. oktobar 2018 20:16)

    # Link komentara

  180. Odlican tekst, svaka cast!
    (pare, 8. oktobar 2018 20:15)

    # Link komentara

  181. A što mu Rus nije pomenuo Papa Franju?
    Nisam vernik ali znam neke i niko se ne ljuti kada se zezamo sa Isusom ili religijom a muslimani se odmah dure,neverovatna zatucanost.
    (Partizan 1917, 8. oktobar 2018 20:13)

    # Link komentara

  182. Razbio ga je ko beba zvečku.
    (Saša, 8. oktobar 2018 20:11)

    # Link komentara

  183. Prerobat tekst, svaka čast autoru.
    (grabs popcorn, 8. oktobar 2018 20:10)

    # Link komentara

  184. dobar tekst, procitao sam ga u dahu, svaka cast. Istina je sve receno, ono sto meni najvise smeta u svemu ovome je sto niko ne govori ili ne sme da kaze da je ufc neozbiljna organizacija koja ima svoja pravila kojih se odrice zbog para, preko svacega su presli kad je konor u pitanju jer je dejni to donelo masu para. Navijao sam za kabiba, ne navijam za revans jer ga konor ne zasluzuje, radujem se da vidim borbu kabib vs toni ferguson
    (srb, 8. oktobar 2018 20:09)

    # Link komentara

  185. стварно ми смета што хабиба стално зовете рус рус рус... делује јако неуко и измиче суштина приче, да је човек дагестанац, јако специфична сорта. скоро иста грешка као да за нас неко каже руси. можда американцима тако делује, да су сви становници источно од рајне и алпа, а западно од монголије просто руси, али такво размишљање је просто досадно. да, овај дечко прича руски и живи у држави русији, али просто није етнички рус, како се овде стално истиче. једноставно није.
    (веверица, 8. oktobar 2018 20:05)

    # Link komentara

  186. Na stranu sve sto se desavalo pre I posle borbe,ostaje cinjenica da ga je Kabib unistio u borbi,da ga je dobio I u stend apu,sto je malo ko se razume u boks,mislio da je nemoguce.Samleo ga je,o tome svi pricaju,bukvalno ga ponizio I to je jedino bitno.Sto se para tice,naplatice to Kabib,da li od UFC-a ili neke druge organizacije jer svi hoce da imaju boljeg borca od konkurencije,cifra je nebitna.Zao mi je to sto se vise ne prica o mecu.
    (kralj, 8. oktobar 2018 20:04)

    # Link komentara

  187. extra tekst svaka čast, Nurmagamedov ima šanse da bude na nivou neprikosnovenog gsp-a, sve što je on to potiče iz kuće, čovek je posvećen sportu i čini da sazaljevamo njegove protivnike, treba dati Konoru revanš ali mislim da ce ga Rus penzionisati, jedini ko može da se nosi sa Nurmagamedovim je Toni Fergus on iako mislim da je Rus favorit protiv svakoga.
    (mixon, 8. oktobar 2018 20:03)

    # Link komentara

  188. Konor je oduvjek bio ovakav samo sto je prije opravdavao to i u borbi, a ovog puta nije. Izgledao je sporije od Kabiba sto je iznenadjujuce,udarci mu nisu imali nikakve snage. Pitanje je da li ima i motiva za borbu vise ili se bori samo da pare uzme. Slusao sam ga kod Helwanija gdje je rekao da bi volio da se bori protiv Andersona Silve koji je 2 kategorije iznad lake tj. srednja. Takodje je spominjao Mejvedera i Dijaza. To su sve borbe koje donose samo veliku lovu i nista vise. Predpostavljam da ce doci do revansa sa Kabibom pogotovo zbog onoga sto se desilo posle borbe i ne treba ga nikako otpisati, ne treba zaboraviti da ga je i Dijaz ali da se vratio kasnije i dobio
    (Sveznalica, 8. oktobar 2018 20:03)

    # Link komentara

  189. Vaso Bakocevic vs Cecen.
    (Dejan, 8. oktobar 2018 20:03)

    # Link komentara

  190. Konor je sapmion u zaradjivanju para, a sta uradi u oktagonu je manje bitno. Shvatio covek sustinu i svaka mu cast na tome.
    (bajchilo, 8. oktobar 2018 20:02)

    # Link komentara

  191. "Rus".
    (Stefan, 8. oktobar 2018 20:01)

    # Link komentara

  192. Dobio ono sto zasluzuje. Batine.
    (Heroj, 8. oktobar 2018 20:00)

    # Link komentara

  193. Apsolutno ponizen u borbi. Konora generalno gotivim al se mora priznati da je sportska starleta. Bitnije je danas u sportu uzeti lovu nego pobediti. Sponzori i fanovi potpuno unistavaju sustinu sporta. A tec ce ga dokrajciti. Da se konor ozbiljno spremio a ne reklamirao viski , psovao i vredjao mozda bi drugacije bilo. I ako ce ovako u revans, bolje da ne. Proci ce isto
    (Baticca, 8. oktobar 2018 19:59)

    # Link komentara

  194. Ircu su slava i kes udarili u glavu i on nikada vise nece biti ozbiljan takmac ni Rusu ni nekom drugom ozbiljnom borcu.
    (op op, 8. oktobar 2018 19:58)

    # Link komentara

  195. Dobar tekst samo što Nurmagomedov najverovatnije neće ostati bez celog honorara već mu je Atletska Komisija Drzave Nevada "zamrzla" novac dok mu ne odrede kaznu i naplate je od tog novca. Odraće ga sigurno ali najverovatnije mu neće uzeti svih 2 miliona.
    (djoka, 8. oktobar 2018 19:56)

    # Link komentara

  196. Mo'š misliti udario mu na religiju...
    (Frodomir Baginovic, 8. oktobar 2018 19:55)

    # Link komentara

  197. Ako dodje do revansa, Konor ce imati vece daleko sanse za pobedu.
    (Jaran, 8. oktobar 2018 19:55)

    # Link komentara

  198. obozavam kad bilo koji pojedinac ili tim sa podrucja nadobudne zapadne evrope dobije po nosu .
    (sale, 8. oktobar 2018 19:54)

    # Link komentara

  199. Kad je Mcgregor uvredio Islam?
    (Centurion, 8. oktobar 2018 19:54)

    # Link komentara

  200. Fenomenalan tekst.
    (radikal, 8. oktobar 2018 19:53)

    # Link komentara

  201. Milose, ti ocigledno ne znas ko je Konor. Koliko god da laje, on je UVEK znao da opravda sve to. On je covek koji pravi sou, pa da nije ovakav UFC ne bi ni priblizno bio ovako popularan danas! On sam govori da je taj "trash talk" biznis, nista licno. Svaki put je cestitao/hvalio protivnike posle borbi, a ovde je sve vreme pokusavao da dokaze da moze da slomi Habiba. Sta se desilo? Slomio ga je, razbio je onu njegovu laznu sliku mirnog borca.

    P.S. Sto se tice borbe Ferguson vs. Petis:
    Ferguson ga je unistavao brutalnim udarcima, a Petis je svaki udarac zadao iskljucivo zbog toga sto se Ferguson previse opustao. Atraktivna borba, ali je pokazala da je Petis proslost sto se tice borbe za pojas. Borba je lako mogla da bude gotova u prvoj rundi. Bolja je bila borba Luis vs. Volkov.
    (Jaran, 8. oktobar 2018 19:53)

    # Link komentara

  202. McGregor=Neymar
    (kiza, 8. oktobar 2018 19:53)

    # Link komentara

  203. Mogli bi da se angazujete oko vesti iz ufc-a pored McGregora i Kabiba. Verujem da ima dosta ljudi koji prate to i bilo bi lepo da imamo nase vesti o ovom sportu.
    (Student, 8. oktobar 2018 19:53)

    # Link komentara

  204. Konor je nešto kao Nejmar u fudbalu. Odličan u glavi ali dosta umišljen. Da se fokusira samo na oktagon bio bi sigurno najbolji UFC fajter ikada,ali njegova glava će mu na kraju doći glave.
    (Kole, 8. oktobar 2018 19:50)

    # Link komentara

  205. Šta ti je karma,...Prozivaš ga za veru,nacionalnost,...i dodjes u ring i on te vrati na fabricko podešavanje,..I sto je najcrnje opet će isto i opet će dobiti batine,..Za nepoverovati.
    (it’s my life, 8. oktobar 2018 19:46)

    # Link komentara

  206. "lets talk now"

    sportski pozdrav :)
    (anti-reklamozder, 8. oktobar 2018 19:42)

    # Link komentara