Pare ne kupuju emociju i identitet, braćo milioneri

Moskovski CSKA je tim sa najvećim budžetom u Evroligi, a opet – najzaduženiji. Duguju svojim navijačima i taj dug ne mogu nikako da plate parama, džaba im i 36 miliona evra po sezoni.

M.Ljubisavljević
Pošaljite komentar
  1. Gubitnicki klub kao onaj njihov bratski iz Srbije!
    (Red wings, 21. maj 2018 17:53)


    Ovakvu vest možeš da ostaviš kada tekst bude o fudbalu, ali kada je reč o košarci, tu su oni za nas isto kao i mi za njih u fudbalu - tatamate!
    Uvek bilo i biće, bez obzira na trenutno stanje stvari.
    (Negativni, 22. maj 2018 12:30)

    # Link komentara

  2. Plasirali su se na fajnal for sto je mnogo bolje nego kada ih je trenirao Dulo, a imao isti budzet. Dzaba budzet kada nemas znanja.
    (Skorpion, 21. maj 2018 18:36)

    U krajnjem zbiru to jeste rezultat Duletovog boravka u CSKA ali nije zgoreg napomenuti i nesto drugo. On je te godine direktno iz Hemofarma u CSKA doveo Marijanovica. Prepoznao je sta ovaj moze da postane kada drugi nisu. Imao je ideju da od kluba koji kupuje gotove igrace u zrelim godinama, koji igraju iskljucivo za novac doda i mladje igrace koji su zeljni dokazivanja. Da sagradi tim umesto da ga kupi. Stariji igraci na to nisu pristali i doziveo je bojkot. Nije im se svideo intenzitet treninga i Duletova zahtevnost. Nisu zeleli da postanu bolji vec da otaljaju svoje ugovore. Igraju nepovredjeni i obezbede nove ugovore za kasnije. Uprava nije stala iza njega i to je bilo to. Rezultate takvog stava gledamo godinama unazad. A o kvalitetu je glupo pricati. O njemu svedoce mladi igraci koje je on stvorio i karijere koje su napravili.
    Ovaj komentar je namenjen onima koji su sposobni da gledaju malo dalje od rivalstva dva kluba koji kao dva ovna na brvnu srljaju u zajednicku propast. Ljudima koji preferiraju diskusiju u odnosu na prepucavanje. Ostali neka ga slobodno preskoce.
     (Phoenix, 22. maj 2018 10:15)

    # Link komentara

  3. Radim u Rusiji, kod njih je kosarka poslednja rupa na sviralu kod navijaca...
     (mairondrake, 22. maj 2018 09:07)

    # Link komentara

  4. Ne mogu bas da budu gubitnici, jer taj tim redovno igra F4 i pre dve godine su ga osvojili. Ali ono sto je sigurno jeste da Itudis mora da popije otkaz. Poraz je iskljucivo njegova krivica. Uloga treneras je jedna jedina kada dodje do F4,a to je da maksimalno spremi ekipu, psihicki, fizicki, takticki. On nije uradio nista od toga. Njihova igra se potpuno raspala na isti nacin u obe tekme, nakon prve cetvrtine, znaci cim ih protivnik procita malo i udje u svoj ritam. A oni kao deca... samo i iskljucivo je trener kriv za tako nesto. Da ne pricam o tome kako je bez razloga forsirao Klajburna i drzao ga u igri kao da ce cudo da se desi. Od dve tekme, on se tek u poslednjoj cetvrtini druge setio da uvede domace igrace koji vole svoj klub i tu su dugo i zele da promene nesto... Itudis otkaz, tacka.
    (djaps, 22. maj 2018 08:41)

    # Link komentara

  5. Nando De Kolo, Kori Higins, Serhio Rodrigez i Vil Klajburn su sinonim za igrače koji "zaribaju" kada je najpotrebnije. I pre dve godine kada su postali prvaci Evrope, De Kolo je imao loš F4. Neko napisa ovo da je zbog sistema, ok, slažem se, ali da li je moguće da sistem ne odgovara uvek jednim te istim igračima!?I još nešto bih dodao, gde novinar ovog teksta nijednom nije apostrofirao, a to je da je Armejcima jako falio Voroncevič, igrač koji ima "to nešto" da podigne ekipu...
     (Dag Kristi, 22. maj 2018 08:32)

    # Link komentara

  6. Kad sa ovim timom nisu osvojili EL onda ne znam kad ce .....
    (Tetka Novka 011, 22. maj 2018 08:15)

    # Link komentara

  7. Dobar tekst, upravo je to, sto dole neko napisa, nijedno dete ne sanja da igra u CSKA. Time je sve receno kakav je to klub i kako kotira medju narodom.
     (Dado, 22. maj 2018 07:46)

    # Link komentara

  8. Pa strucnjaci, navedite mi jedan klub , u bilo kom sportu, koji je osvojio neki evropski trofej, ali isključivo sa domaćim igračima... 
    (Petar, 21. maj 2018 20:15) 

    П А Р Т И З А Н - кошарка, ватерполо
    (сећање меморије памћења, 21. maj 2018 21:33)

    Ivo Nakic? Ali ok. Razumem poentu i jesi u pravu.
     (Phoenix, 22. maj 2018 07:24)

    # Link komentara

  9. CSKA je drzavni projekat Rusije, Rral je drzavni projekat Spanije (Barsa drzavni projekat Katalonije), Fener drzavni projekat Turske, Zalgiris drzavni projekat Litvanije... Sve u svemu, kosarka je postala marketinsko sredstvo jakih. Fudbal je odavno prerastao drzavne granice i radi samo na lovu.. Nekad se desi da novcano slab klub udje na F4 (Partizan), ali je to jednom u 10 godina... Pa, i tada je Partizan imao Mekejleba, Robertsa, Veselog...
     (kuglica, 22. maj 2018 06:40)

    # Link komentara

  10. П А Р Т И З А Н - кошарка, ватерполо
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (сећање меморије памћења,

    Рекао је човек са домаћим играчима. Шта ти ту није јасно...мада... вама јесте домаћи....
    (Alex, 22. maj 2018 01:39)

    # Link komentara

  11. kul
     (miks, 22. maj 2018 01:33)

    # Link komentara

  12. Антируска хистерија,ниво максималан.
    (Олади, 22. maj 2018 00:47)

    # Link komentara

  13. A koje to navijace ?!

    Oni u Moskvi kada igraju najbitnije meceve, gledaju ih clanovi porodice, sponzori, igracice ove sto su bile u Areni i to je to.

    Njima da daju pravo da igraju u sali bez tribina, ne bi im tesko palo.
    Jer Moskva ne zasluzuje ekipu u EL, kada nema ko da ih podrzi od toliko miliona stanovnika.
    (GM, 22. maj 2018 00:40)

    # Link komentara

  14. Istorija generalno Cska je od osnivanja klub koji bila okupljena pod nadzorom OPPB( odeljenja Osnovne vojne obuke u bivšem Sovejtskom savezu) koja se počela takmiči u prvenstvu Moskve.

    Tek 1955 preimenovan u CSKA(Centralni sportski klub Ministarstva odbrane) ali tim nije ostvario zapažene rezultate. Prvi čovek Aleksejevim i kasnije Armenako Alačačajnom tek posle dolazi Valutin sa kojim se vraćaju jer Cska punih 20 godina kup šampionu nije uradila ništa do povratka Dude i kompletne renkonstrukcije tima nakon čega došla ponovo osvajanje domaćeg prvenstva i višegodisnje učešće u evroligi..
    (Malo znanje., 22. maj 2018 00:15)

    # Link komentara

  15. -сећање меморије памћења- Ne lozi se covek misli na novije vreme.....Osvojili su kad je kosarka u pitanju nsa domacim igracima titule i Cibona,Jugoplastika,Bosna ...itd...itd....Ali od Bosmanovog zakona doslo je do totalne internacionalizacije klubskog sporta i od tada nema kluba sa 100% domacim igracima da je ista osvajao. Pricamo o masovnim sportovima ne o vaterpolu koji se igra u 5 zemalja u svetu...znaci Fudbal,kosarka,rukomet....
    (Atreides, 21. maj 2018 23:07)

    # Link komentara

  16. Неко очекује да клуб који је створила најгора комунистичка клика одговорна за највеће злочине према свом народу има симпатије и да добије емоције од тог истог народа. Може нешто ирационално да траје неко време, али то мора да буде поткрепљено са јаким испирањем мозга и са репресијом, али чим попусти онда и не ради. Може и са парама да се проба, али се добије ово. Иста аналогија важи и за Србију и њене великане.
    (marko, 21. maj 2018 23:01)

    # Link komentara

  17. Gubitnicki klub kao onaj njihov bratski iz Srbije!
    (Red wings, 21. maj 2018 17:53)

    Онај са понеком Завршном четворком и понеким евро-трофејем?
     (Јабучило, 21. maj 2018 22:44)

    # Link komentara

  18. Nije glavni problem to koliki je budžet, već što u slučaju CSKA postoji preveliki jaz između budžeta i jačine i masovnosti navijačke kulture tako da se taj klub (bez obzira na svoju tradiciju) može zvati "veštačkim". Nesumnjivo je da to utiče na igrače i da u tim uslovima nije moguće izgraditi pobednički mentalitet. EL ima dosta koristi od CSKA kroz to što može da ponudi atraktivne ugovore nekim kvalitetnim igračima koji bi inače napustili Evropu, ali s druge strane, nije u interesu EL da klub sa polupraznom halom osvaja previše titula. Zato je izvesno da u skorije vreme neće biti promene F4 formata ma koliko se težilo povećavanju broja utakmica u ligaškom delu. Generalno, prevelike razlike u modelima finansiranja klubova su glavni problem koji sputava razvoj EL i onemogućava stvaranje konsenzusa među klubovima o viziji za budućnost.
    (milan, 21. maj 2018 21:54)

    # Link komentara

  19. Kakav je to film jedan od bolji o kosarci i sportu uopste, zaista preporuka svakom da pogleda!
     (Kol, 21. maj 2018 21:54)

    # Link komentara

  20. PedjaP@ Vezao je dve titule i Olympiacos ... tako da nemoj drugima deliti lekcije koje ni sam ne znaš.
     (Anti-Jumko, 21. maj 2018 21:43)

    # Link komentara

  21. Ja ne bih o osećanjima, ja bih o čistim košarkaškim činjenicama.
    1. Real i Fener imaju bolje igrače od CSKA! CSKA je prvi u regularnom delu jer su bili najzdraviji, jer ih je trener najviše ( nepotrebno) forsirao i jer imaju prvorazredni tretman kod sudija.
    2. Ekipa nije dobro sklopljena, na F4 se to najbolje videlo, nemaju unutrašnju igru uopšte. Na šut se ne osvaja euroliga.
    3. U odbrani igraju non stop preuzimanja pri čemu im sudije ne sviraju mnoge faulove koje bekovi prave nad protivničkim centrima.
    4. F4 uvek osvaja tim koji sakrije par akcija tokom sezone i odigra ih u ključnim trenutcima
    5. Žalgiris igra mnogo lepšu, kolektivnu i višedimenzionu košarku od CSKA iako su pojedinačno slabiji.
     (Milan, 21. maj 2018 21:43)

    # Link komentara

  22. Los tekst previse. Uvek se govori da je CSKA gubitnicka ekipa, a niko ne govori o tome da ja F4 sramotan sistem ovakvog takmicenja, pogotovo sad kad je EL u ovakvom formatu. U tekstu je napisano kao da CSKA ima 100 miliona vise u budzetu od Reala i Fenera, a taj Cska uvek na F4, ljudi su cak i osvojili 2016! O cemu mi pricamo, ovde se igra na pobedu i poraz na F4( previse nepravedno, jer se cele sezone lomis da bi u jednom ili dva meca “dokazao od cega si satkan”), i posle ako tim izgubi koji je favorit kao Cska odmah su gubitnici! Nisu, jer ima milion drugih faktora koji mogu da uticu na taj mec, a i uvek na f4 igraju ekipe koje su vrhunske pa je i poraz normalna stvar, ne igraju protiv pacera nekih jer tamo niko nije zalutao), dok na 4 (5,6 ili 7) meceva svi ti faktori su iskljuceni i pobedjuje uvek najbolji tim! U NBA PO nema srece ljudi, samo dobar tim, dobra kosarka i pobedjuje najbolji! I govore mi uvek drugari koji su zaljubljenici u evropski basket da se tako preko tih meceva u F4 (u tom sistemu) stvaraju sampioni, a to je tek glupost!
    (bundes, 21. maj 2018 21:39)

    # Link komentara

  23. Pa strucnjaci, navedite mi jedan klub , u bilo kom sportu, koji je osvojio neki evropski trofej, ali isključivo sa domaćim igračima...
    (Petar, 21. maj 2018 20:15)

    П А Р Т И З А Н - кошарка, ватерполо
     (сећање меморије памћења, 21. maj 2018 21:33)

    # Link komentara

  24. ništa bez tea
     (shenlook, 21. maj 2018 21:23)

    # Link komentara

  25. Na svu srecu veliki budzet ne znaci automatski i pobedu.Zbog toga je sport i toliko zanimljiv.U slucaju CSKA nesto duboko tu nije kako treba.Osim 2016 god i osvajanja EL previse puta su uorskali kad je bilo najvaznije.Menjali su se igraci i treneri ali te neophodne hemije u ekipi nema pa nema.Zasto je to tako ostavljam strucnijim od mene da kazu ali def nije iznenadjenje kad CSKA gubi na F4 vec je obrnuto.
     (BgHQ, 21. maj 2018 21:11)

    # Link komentara

  26. Glupost. Real je imao najvise srece I najbolju formu. Hajns, De kolo I Voroncevich bili povredjeni.
     (z87, 21. maj 2018 21:09)

    # Link komentara

  27. @CSKA je drzavni projekat.Jedan od nacina promocije Ruske drzave. 
    (Jordan, 21. maj 2018 20:32) 

    Jeste, vidis CSKA i odmah pomislis na Rusiju, tako ocigledno da je u pitanju ruski jezik.
     (stasamonohteoreci, 21. maj 2018 20:59)

    # Link komentara

  28. Gospodine Ljubisavljeviću, odličan tekst, citati, struktura.
    Nažalost, ovi malo komentara što videh, biseri medju svinje ...
     (Miodrag, 21. maj 2018 20:57)

    # Link komentara

  29. Pa zar Fener nema najveci budzet?? Ja to stalno citam u komentarima? A ono, CSKA, pa Real pa tek tada Fener? Ili da Obradovic ide u klubove sa najvecim budzetom? CSKA 36, Real 27, Fener 23. Jasno? Molim bez komentara u buduce o tome.
    (323, 21. maj 2018 20:53)

    # Link komentara

  30. @Petar
    Zvezda '91. Partizan '92.
     (jazavac, 21. maj 2018 20:53)

    # Link komentara

  31. @CSKA je drzavni projekat.Jedan od nacina promocije Ruske drzave.
    (Jordan, 21. maj 2018 20:32)

    Real Madrid je drzavni projekat. Jedan od nacina promocije spanske drzave.

    Cak sam i pismeniji od tebe.
    (Bla bla bla, 21. maj 2018 20:50)

    # Link komentara

  32. možda da su doveli noltija za trenera
    (autocorrect off, 21. maj 2018 20:48)

    # Link komentara

  33. uvediti sistem plejofa pa ce se videti kakva su oni ekipa mislim kome izgleda logicno da se cetvrtfinale igra na 3 dobijene a polufinale I finale na jednu, doduse kao navijac cska verujem da bio opet udarili u zid kada je najbitnije
     (aaaaa, 21. maj 2018 20:38)

    # Link komentara

  34. CSKA je drzavni projekat.Jedan od nacina promocije Ruske drzave.
     (Jordan, 21. maj 2018 20:32)

    # Link komentara

  35. @i tako.....
    Putovanja u VTB ligi nikako nisu skuplja od onih u Spaniji ili Nemackoj, jer je avionski prevoz u Rusiji neuporedivo jeftiniji od evropskog. Dakle, pises nebuloze. Sto se budzeta tice, CSKA ima ubedljivo najveci budzet a najslabije rezultate. Zalgiris nije neki mali tim, nego tim koji sa CSKA ima visedecenijsko rivalstvo, a u Evropi su isto velik klub. CSKA baca pare, nema sampionsku energiju, i pored svih titula je mali tim, bez emocije i energije.
    Koje to dete jos u Evropi sanja da igra za CSKA!?
    (sio, 21. maj 2018 20:30)

    # Link komentara

  36. moze li ovakav tekst o crvenoj zvezdi
     (muamua, 21. maj 2018 20:19)

    # Link komentara

  37. @Stefan COYG

    Poenta sporta na koledžu je da dobiješ stipendiju i ne moraš da je platiš, završiš koledž i ako ne uspeš na draftu imaš diplomu.
    (Milan, 21. maj 2018 20:19)

    # Link komentara

  38. Najveći greh u svetu sporta, bez konkurencije, jeste FINAL 4 Evrolige tj Evropske klupske košarke!! Cska bi imao u suprotnom, barem, da ne preterujem, 2 titule više!!!
     (Carlito Brigante, 21. maj 2018 20:16)

    # Link komentara

  39. Pa strucnjaci, navedite mi jedan klub , u bilo kom sportu, koji je osvojio neki evropski trofej, ali isključivo sa domaćim igračima...
     (Petar, 21. maj 2018 20:15)

    # Link komentara

  40. Novac je pokretac svega, pa u Feneru ne igra ni jedan Turcin. Zeljko je prilikom dolaska u Fener zahtevao da mu se niko ne mesa u kupovinu igraca. Zato je i osvojio 9 titula prvaka Evrope. Ali ni jednu nije odbranio. Zasto? Tesko je ocuvati tim za sledecu sezonu. Zasto? Pa zbog para, prodaju se igraci dok je vruce, a gazde misle da ce lako to nadoknaditi novim igracima. Vecita greska kod svih, ali para vrti gde burgija nece. Samo je Jugoplastika vezala titule jer su imali dugo na okupu strasan tim. Ali tada nije bilo puno novca u Evropi pa se ovaj sindrom nije mogao ni desiti.
     (Pedja P, 21. maj 2018 20:14)

    # Link komentara

  41. Nije do igrača, nego do kluba i navijača. Pa još se sećam Mekejleba kako ne može u prvoj utakmici ni 5 minuta da igra i curi znoj sa debele glave i bori se za život, do kraja sezone je bio najbolji igrač u ekipi, ali nosile su ga tribine i ludilo u Pioniru. CSKA kada igra, atmosfera skoro pa pozorišna, a taj mali ko zna zašto plače.
     (Bane, 21. maj 2018 20:13)

    # Link komentara

  42. Veoma loša ekipa, totalno bez hemije
     (bodiroga, 21. maj 2018 20:04)

    # Link komentara

  43. da li na svakoj vesti moramo da citamo prepise navijaca dva propala beogradska kluba?
    usao sam da procitam komentare sta ljudi misle o situaciji koja vlada a onda naletim na neka prepucavanja ko je i kada isao na f4, f8, f22 i to bi trebalo kao nekoga da zanima?!
    (ga, 21. maj 2018 20:04)

    # Link komentara

  44. Nakradno je da se cetvrfinale igra na 3 pobede a polufinale i finale na jednu. Da li postoji ijedan sport da je tako? Dobro da se pobednik finala ne odlucuje zrebom.
    (dragan, 21. maj 2018 19:59)

    # Link komentara

  45. Koliko poredjenja sa filmom... i motivacionih govora. Vidim da se autor teksta bas razume u kosarku. Posto navodi takticke greske trenera Itudisa...

    Ustvari ne... cekaj. Nije naveo nijednu.

    Ali je zato objasnio kako nesto mora da se zeli da bi se pobedilo... sa sve insertima iz holivudskog filma. Ovo je isto kao kada bi Olivera Kovacevic sada htela da prokomentarise desavanja na F4.
    Patetika i nepoznavanje materije o kojoj se pise. Nista drugo...
    (Beogradjanin, 21. maj 2018 19:56)

    # Link komentara

  46. Opet ista priča . Koja je realna razlika između CSKA Fenera i Reala , svi stoje od 30-36 mil budžeta . Da je hteo pisac da pogleda realnije razmislio bi i o troškovima putovanja unutar VTB lige kao i EL koji su veći od ostalih ekipa . Ok ta želja Žalgirisa , njima je to sad i ko zna kad , dok za CSKA je neuspeh već u petak bio . Razumem ih jer je njima svejedno da li su treći ili četvrti .
    Nešto drugo je ovde samo pomenuto ali mnogo više boli taj CSKA , što dolaze realno bar deseti put kao glavni favorit a doživljavaju neuspeh . Slažem se da dobri igrači koštaju ali i među njima moraš da kupuješ samo rođene šampione . Uz dužno poštovanje Fridzon , Kalugin , Antonov to nisu . Zato su i tu gde jesu jer da su oni odradili bar deo u petak umesto Ćaća i Nanda a pogotovu Voronceviča igrali bi finale . Ovako imamo zamenu teza jer asovi su pali psihički u po njima nebitnoj utakmici a zablistali oni koji su na nivou tog Žalgirisa .
    Ništa bolje nije prošao Željko sa Vonamejkerom kao i CSKA sa Klajburnom , nisu šampioni kao igrači ioko su odlični .
    (i tako ..., 21. maj 2018 19:53)

    # Link komentara

  47. Plasirali su se na fajnal for sto je mnogo bolje nego kada ih je trenirao Dulo, a imao isti budzet. Dzaba budzet kada nemas znanja.
    (Skorpion, 21. maj 2018 18:36)

    Zato je Dulo drao vas kao najgore amatere i odveo Partizan sa najmanjim budzetom u EL na Final four!
    Ocigledno ce taj covek ostati vasa nocna mora do kraja sveta cim ga stalno pominjete.
     (Nazalost Srbin, 21. maj 2018 19:43)

    # Link komentara

  48. Mislim da je ovo sve bespotrebna dramaturgija. Pa i Fener je legija stranaca kao i CSKA, ako ne i vise. A i ostali vrhunski klubovi funkcionisu po istom principu, jednostavno da bi bio konkurentan moras placati strance koji se cesto ne snadju najbolje, a kostaju mnogo. E sad sto Euroliga ima idiotski sistem Final For-a, to je vec nesto drugo. Realno kakvu je prednost imao CSKA nad Realom ili Zalgirisom na F4, a bio je nekoliko mjesta bolje plasiran u regularnom dijelu. Zbog cega se onda uopste igra liga, ako se ne boris za sto bolju poziciju za plej-of. Dok se to ne promijeni evropska kosarka ce imati ozbiljnu manu, a kad se to promijeni bice i vise titula CSKA
    (bob, 21. maj 2018 19:43)

    # Link komentara

  49. @Red wings, 21. maj 2018 17:53
    Taj gubitnički klub je tebe i tvoje odučio od košarke... pa je onda politika umešala prste.
    Ali, zaista je neverovatno koliko je vama Partizan u mislima... svakog sekunda, svakog minuta, svakog sata.
     (Mr. Bojangles, 21. maj 2018 19:30)

    # Link komentara

  50. Gubitnicki klub kao onaj njihov bratski iz Srbije!
    (Red wings, 21. maj 2018 17:53)
    Rece lik koji navija za klub zbog kojeg se F4 organizovao u njegovom gradu a on bio 14. od 16
     (smehoteka, 21. maj 2018 19:21)

    # Link komentara

  51. Sta? Zar su svi zaboravili kako je CSKA dosao do ovog F4? Ovaj ceo tekst moze da zameni jedna rec: karma.
     (Petar, 21. maj 2018 19:21)

    # Link komentara

  52. Eh da je ovo izjavio dr Koma (koji ima skoro isti stav), dobio bi gomilu minusa i epitete internet blejaca, tastatura filozofa. Ali ako kaze to neki Amer ili Svabo, onda je on car i kralj.
    (Koma, 21. maj 2018 19:17)

    # Link komentara

  53. Može li potpisnik teksta malo da smanji doživljaj? Duguju navijačima?? A šta im to duguju?? Svake godine su jedan od najboljih klubova Evrope, imaju najviše pobeda od svih, igraju svake godine F4 osim kad ih je vodio Dulo i oni nešto duguju navijačima? Pre bih rekao da je obrnuto. Gde je bio CSKA pre dolaska ovog predsednika? Kao da neko kaže Abramovič duguje navijačima Čelzija. A što neko ovde reče da se ne igra nakaradni F4 imali bi mnogo više titula. Malo manje melodramatike i patetike.
     (Šta onda ostali duguju, 21. maj 2018 19:16)

    # Link komentara

  54. Kako volim ove price tipa "i bogati placu", "bogati nemaju srce" i sl.
    A Real kroz celu svoju istoriju kupuje najbolje igrace, Fener postoji u evropskim okvirima tek otkako je poceo da dovodi najbolje igrace i kad je doveo goat trenera. Jedino Zalgiris je malo drugacija prica, ali ni to nije sazdano samo na srcu. Vidim spominje se i Partizan, koji je igrao cistim srcem, pa je eto kao upropasten. U evropskim okvirima ok, mozemo mozda reci donekle, ali ne vidim da se spominje kako su bili totalno povlasceni, tj bukvalno su imali tapiju na najbolje igrace drugih klubova. Znaci, u Partizan su isli samo najbolji domaci igraci, a ostalim klubovima sta ostane. Slicna prica je sad sa Zvezdom. Tako da ta prica kako srce igra a milioni (tj ulaganja na ovaj ili onaj nacin, uticaj itd) ne jr u sustini smesna prica. Velike ribe jedu male, i to je to. Motivacija je do trenera, i zato ozbiljan klub uz prave igrace mora imati i trenera koji ce to sve da poslozi. Prica oko srca jr utopija, dokaz za to je - samo pogledajte koliko puta je "pobedilo srce" u Evroligi a koliko puta milioni, i sve ce biti jasno. Igraci, oni pravi, ne igraju samo zbog para vec i zbog zelje za pobedama i ljubavi prema igri. Ljubav prema klubu je sekundarna. Igra i to ponekad, ali reci da je to presudno je smeh, bar u modernom sportu.
    (Raramuri, 21. maj 2018 19:07)

    # Link komentara

  55. zasto nije bilo slicnog teksta kad su "nasi" milioneri izgubili aba ligu i kup ???
     (gospodin Radnik, 21. maj 2018 19:07)

    # Link komentara

  56. Ti koledzi u Americi su cisto ZLO !
    Ne placaju nista igrace (od kojih su neki na ivici egzistencije)... a oni ubiraju nenormalne pare na konto igraca... prodaju njihove dresove, postere... bla bla... bukvalo ih poseduju.
    1.100.000.000 - MILIJARDA i STO MILIONA se okrene tu (NCAA) ukupno na godisnjem nivou.
    Secam se primera msm da je Shabazz Napier... on je bukvalno gladovao... isao je na svakodnevno treninge, igrao utakmice... a cesto nista nije jeo (nekada) i po ceo dan... a uglavnom je svako vece isao na spavanje gladan... Kapitalizam i robovlasnistvo u najgorem obliku...

    POZ
    (Stefan COYG, 21. maj 2018 18:57)

    # Link komentara

  57. Simpatican tekst samo ne znam sta je pisac hteo reci.Svi timovi Eurolige su kupovali sta su hteli i u ovom finalu bukvalno vazi da je jedna grupa placenika pobedila deugu grupu placenika.Sta ce mladi Slovenac u Realu kupili ga.CSKA pobedi kad ima bolji tim i to je to.I u NBA najbolji timovi su oni sa najboljim igracima samo tamo ima seleri kep inace bi bilo haos i bankrot do mile volje.
    (drax, 21. maj 2018 18:53)

    # Link komentara

  58. krenuh s čitanjem. pa onda na preskoke. ne mogu.
    miki, druže novinarski, iskuliraj se.

    frustracije naših sportskih "stručnjaka" se završavaju sa brojem miliona koji neki klub ulaže i sa pričom o tradiciji.
    savršene gluposti i potpuna zamjena teza.

    iako novac utiče na kvalitet vašeg tima, to nije jedini uslov koji treba ispuniti da bi se od tog tima napravilo nešto. posebno nije uslov da se osvoji f4, recimo.
    fener je odigrao najtužniju utakmicu ove sezone protiv reala (realovom zaslugom, uglavnom). pogubili su se kad nije trebalo, čak je i željko bio smušen sredinom poslednje četvrtine.
    i - u tom trenutku, ne igraju milioni ni zilioni. ni tradicija. već trenutne okolnosti. jan može da preskoči koš, promaši zicer. onaj tip iz reala sva bacanja dao ove sezone, promaši oba za definitivnu pobjedu. i vi opet džaba milion, džaba trilion.
    ljudi, adresirate problem na pogrešnu adresu. i vidi se da nikad sportisti niste bili (a ako ste i bili, očigledno ste u zabludi). kad se šutiraju poslednja dva bacanja za odluku...pare, tradicija, istorija (bilo koja druga disciplina) prestaju da postoje. ti i koš. lopta i trese se ruka. guraju svi preko sto kg iz benča, ali je tad lopta teža od toga. trenutak vječnost, a dah stane.

    i onda, brat opet, ovo ono se ne kupuje milionima. time se plaća igrač. i to je to. svaki igrač vrati uloženo "ivestitoru". nama samo izgledaju te pare ogromne, ali one nisu bačene.
    nemam karaktera više.. :D
    (iv, 21. maj 2018 18:47)

    # Link komentara

  59. Sve to stoji da novac nije sve i da srcanost pobedjuje ali da li je bas tako? Dali ste ovaj film za primer i imamo situaciju gde su momci dali sve od sebe i igrali srcem i na kraju imali gubitnicku sezonu...e ista takva prica je i u stvarnosti,dzaba srce i emocije ako nemas novca jer on donosi kvalitet pre svega,a emocije u 99% slucaja gubitak,onih 1% je paradoks koji se desi jednom u par godina,2018 Zalgiris a pre njih 2010 Partizan,a pre toga ne pamtim,ali cak ni oni nisu osvojili titulu vec su samo bili ucesnici Final 4,u svim ostalim slucajevima pobedjivao je iskljucivo novac,cak i ove sezone jer nista manje para nema taj Real ili Fener od CSKA.
     (Dacha, 21. maj 2018 18:46)

    # Link komentara

  60. Njima treba jedan Zeljko.
     (Neko, 21. maj 2018 18:42)

    # Link komentara

  61. Nisam ni citao tekst posle par redova, samo naslov. Ubili su me u pojam tih par redova, jednostavno osecam da mi je lose posle citanja. A ovo je neko moje vidjenje... Ceo sport je ogroman biznis, to odavno znamo. Pogresno je da se cela sezona u kojoj si prvi resava u jednoj utakmici, samo treba da prepisu isti sistem Evrolige iz 1/4 finala, ko pobedi 3 utakmice, taj je najbolji i cao, stim sto bih ja u 1/4 igrao na 2 pobede, a u 1/2 i finalu na 3. CSKA ima brdo malih igraca koji indeksnim poenima prikrivaju svoje ''neznanje'', a ne postoji nijedan indeksni poen za lose odluke. Tipican primer je De Colo, dao 20p, od toga 7p u garbage time, 1 ass, 2 sk, za prvoj pleja lose. I na to ide Clyburn koji je sutirao za 2 1/10 EJ 1 OD 10. I Real ih je timski lagano 'oladio, tj Laso koji je vodio F4 fantasticno. Jedino mi Rodrigez nije jasan za onako slabu partiju. Kori Higins, masincina od igraca, on im je brdo pobeda doneo ove godine, ima poene, odbrana, sve. Posle za 3 mesto je Saras napumpao Zalgiris, i zeleni pobedili, svaka cast. Znaci, bacena 36 miliona. Isto tako bacena i 35m Zeljka. Ne znam sta mu bi, i polufinale je dobio na inspiraciju Diksona i Datomea, a onda u finalu Datome ni ne igra, lose rotacije, zaboravljeni igraci na klupi koji ulaze kada se ohladili... I kruna svega Jan Veseli, pre 2 godine direktan krivac za poraz od CSKA sa penalima 1/11, ove godine ga zakljucao Tavares, plus ona nesportska u finalu. Mali igrac, a prima 3 miliona, bacene pare.
    (Raleez, 21. maj 2018 18:42)

    # Link komentara

  62. Fantastican text ! 100% tacno.. sto se tice dekoloa ja ne znam da li je ono bio on uopste ili neki drogirani dvojnik !
    (Lord, 21. maj 2018 18:39)

    # Link komentara

  63. Dovedite Obradovica!
     (Nemanja, 21. maj 2018 18:39)

    # Link komentara

  64. Od 16 godina 15 su igrali na F4...jedini put nisu igrali kad im je trener bio Vujosevic,tad cini mi se nisu prosli ni grupu.Mag...sta reci?
     (Kunte kinta, 21. maj 2018 18:37)

    # Link komentara

  65. Plasirali su se na fajnal for sto je mnogo bolje nego kada ih je trenirao Dulo, a imao isti budzet. Dzaba budzet kada nemas znanja.
    (Skorpion, 21. maj 2018 18:36)

    # Link komentara

  66. @rumenko, Ima argumenata i za i protiv. Recimo da se uvede klasičan plejof na 3 dobijene do kraja takmičenja, bar 5 godina zaredom bi finale bilo Fener-Cska. To bi ugasilo i ovako mršavu evro košarku. F4 je daleko od savršenog ali je ipak unikatan, donosi im brzu zaradu i stalnu rotaciju šampiona. Neće se to dirati, bar neko vreme.
     (jako i do samo kraja, 21. maj 2018 18:33)

    # Link komentara

  67. Slabo ih je spremio Itudis za Final 4, a De Kolo ako nije bio spreman morao je da igra mnogo manje! unistio ih je covek, dzaba sto daje poene, dzaba sve...
    (Veljoni, 21. maj 2018 18:27)

    # Link komentara

  68. da je vise ovakvih novinara...
     (skywalker, 21. maj 2018 18:25)

    # Link komentara

  69. Koliko bespotreban i netacan tekst, dugo nisam ovako nesto procitao! Prvo, osvojio je Real Madrid, koji mozda nema 35 miliona evra budzet, ali zato ima 27 miliona! Zalgiris prica je Cindarella story (doduse, nezavrsena), koja se desi s vremena na vreme, i nema veze sa budzetima (pa eto, i Partizan je bio na f4). I utakmica protiv Reala je mogla da bude drugacije zavrsena, pa bi isto tako mogao da se u celom tekstu promeni rec CSKA sa Real Madrid. Mislim da nije u redu pisati ovako nesto o timu koji je od 2011.do sad na svakom f4 ucestvovao, i pre dve godine osvojio. Na f4 se igra po jedna utakmica, tu moze da odluci jedna lopta, jedan potez, ili cak zelja pojedinca
     (direktor, 21. maj 2018 18:23)

    # Link komentara

  70. Ti koledzi u Americu su ZLO!
    Ne placaju nista igrace (od kojih su neki na ivici egzistencije)... a oni ubiraju nenormalne pare na konto igraca... prodaju njihove dresove, postere... bla bla... bukvalo ih poseduju.
    1.100.000.000 - MILIJARDA i STO MILIONA se okrene tu (NCAA) ukupno na godisnjem nivou.
    Secam se primera msm da je Shabazz Napier... on je bukvalno gladovao... isao je na svakodnevno treninge, igrao utakmice... a cesto nista nije jeo (nekada) i po ceo dan... a uglavnom je svako vece isao na spavanje gladan... Kapitalizam i robovlasnistvo u najgorem obliku...

    POZ
    (Stefan COYG, 21. maj 2018 18:18)

    # Link komentara

  71. A Real i Fener igrace placaju kikirikijem i semenkama?
    (golkolo, 21. maj 2018 18:17)

    # Link komentara

  72. Па да. Још када би то схватили ови из Железника.
     (сећање меморије памћења, 21. maj 2018 18:17)

    # Link komentara

  73. tekst koji vrijedi procitati!
     (tepara, 21. maj 2018 18:15)

    # Link komentara

  74. druze pusti pricu.. da nije sistem nakaradan gde se pobednik odlucuje na jednu pobedu u polufinalu i finalu, cska bi imao bar 5 titula vise.. ali cela evropska pa i svetska kosarka je nakazno uredjena.. pocev od fibe, preko privatne lige, licenci i f4 umesto medjusobnih meceva na vise dobijenih..
    (rumenko, 21. maj 2018 18:12)

    # Link komentara

  75. Lep tekst. To sto fali bogatasima postojalo je do skora ovde kod nas. Bio je jedan tim koji je nadoknadjivao manjak kvaliteta upornoscu i fanaticnom posvecenoscu. Ali onda su 'visi' razlozi odlucili da je vreme da se stavi tacka. I da se krene putem CSKA. Vidimo rezultat. A tacka nije stavljena. Stavljene su tri tacke. Jer ce se nastaviti...
     (falco, 21. maj 2018 18:09)

    # Link komentara

  76. tekst je odlican, a rezime bi bio da vecina igraca cska ,klub posmatra kao bankomat. u pitanju su odlicni igraci I kada je potrebno "odraditi" sezonu ,odradice je I to vrhunski ,medjutim kada dodje do dela takmicenja kada ne igraju samo rutina I profesionalizam ,vec I emocija I srcanost,karakterna mana tj nedostatak emocije dolazi do izrazaja. uostalom u mecu za 3.mesto je to bilo I najociglednije kada su ruski igraci dali koliko su mogli dok su stranci listom (mozda uz izuzetak korija higinsa) vec bili na letovanju,jer je nacionalni tj regionalni sampionat smesan gde se finale igra protiv ekipe sazdane na istim principima. cska je bio jedini tim koji je igrao bez emocije f4 ,tako su I prosli.

    sportski pozdrav :)
     (anti-reklamozder, 21. maj 2018 18:05)

    # Link komentara

  77. Sve to stoji za CSKA što ste rekli. I suprotnost od Litvanaca. Ali po čemu su bolji Real i Fener?
     (bob, 21. maj 2018 18:01)

    # Link komentara

  78. Pa i nisu im neki navijaci...
     (Sajmon, 21. maj 2018 18:00)

    # Link komentara

  79. Jedan je Milos Teodosic... Kako mogu da osvoje Evroligu a da nemaju ni jednog Srbina u timu :)
     (valjevac, 21. maj 2018 17:57)

    # Link komentara

  80. kojim navijacima?CSKA je do pre koju godinu igrao u hali od 4.000 mesta,a i ona im je bila jednu trecinu puna na utakmicama.Napravili su novu halu ali i dalje nisu popularni u Rusiji,jednostavno,nemaju tradiciju Rusi odlaska na kosarkaske utakmice jer vise vole i prate fudbal(kao i veliki deo sveta).U kosarci oni nemaju ekipu koja ima punu halu,sve su do pola pune cak i na najbitnijim mecevima a imaju pregrst vrhunskih i bogatih ekipa(cska,himki,lokomotiva,uniks...).Nista ne duguju navijacima jer navijace ni nemaju,a taj CSKA je pre dve sezone uzeo EL tako da prica da su samo bigati a nemaju emocija i da su vestacki klub je smesna.
     (coki, 21. maj 2018 17:56)

    # Link komentara

  81. Džaba vam novci moji sinovci
     (Dusko, 21. maj 2018 17:56)

    # Link komentara

  82. ala je nadahnut autor teksta, strast boze.
    Za Zvezdu, Partizan i Srbiju se ne bi ovako potrudio!? Ne razumem, no dobro. Ljudi redovno na F4, sa vremena na vreme i osvoje LE. Ne znam odakle mesta za ovakvu dramaturgiju?! Ne znam po cemu je to CSK toliko kriticniji po vidjenju autora od npr. Fenera? Jednostavno, da bi jedan tim uzeo titulu, mnogo stvari mora da se poklopi i bas zbog toga, isvajanje trofeha u nije tako lak zadatak.
     (avav, 21. maj 2018 17:55)

    # Link komentara

  83. Чуо сам да и државни близанци дугују својим навијачима
     (Гледаоц, 21. maj 2018 17:54)

    # Link komentara

  84. Gubitnicki klub kao onaj njihov bratski iz Srbije!
     (Red wings, 21. maj 2018 17:53)

    # Link komentara

  85. Pa ne igraju igraci drugih timova dzabe. Ko pise ove naslove?
    (Qwerty, 21. maj 2018 17:52)

    # Link komentara

  86. U je Srbi koji udju na fajnal for jednom u 10 godina će da uče CSKS koji igra svake godine.
     (Nikola, 21. maj 2018 17:52)

    # Link komentara

  87. Dobar tekst. Podsecaju na onu generaciju Reala u fudbalu, koja godinama nije osvajala nista, a bili su daleko najbolji pojedinci na terenu...
     (Stega23, 21. maj 2018 17:51)

    # Link komentara

  88. prvo dovedite Obradovica i dajte mu dve sezone...
     (mix, 21. maj 2018 17:51)

    # Link komentara

  89. Dzaba vam novci moji sinovci. Dule Vujosevic :)
     (Sima, 21. maj 2018 17:50)

    # Link komentara

  90. Košarkaška ekipa CSKA ne samo ove god već zadnjih 10 god je JEDNODIMEZIONALNA-u regularnom delu su NEPOBEDIVI na F4 su NEVIDLJIVI!!!E to se zove “karakter”vidi pod Saša Djordjevic,protiv Huvenduda,ili Hravatske ili čak u revijalnoj utakmici svog oproštaja,opet je POGODIO KOŠ iz iste akcije to se ne kupuje dolarima,sa tim se rodiš...ili si samo beskrvna masa kao većina igrača CSKA...žao mi Vatutina ali...gde ima para tu se i prosipa...pa će opet probati...
    (gremlin, 21. maj 2018 17:48)

    # Link komentara

  91. Ona generacija kada su igrali Teo, Krle, Micov i Erceg mi je najjaca bila!
     (lL, 21. maj 2018 17:46)

    # Link komentara

  92. Videcemo kad se promeni format, ovaj F4 nije objektivan, cela sezona stane u jednu tekmu..
     (jedanodmnogih, 21. maj 2018 17:36)

    # Link komentara