1. Kako je tužan ovaj Klivlend, LBJ će izgleda morati na svakoj utakmici da ima 40+/10+/5+ brojke da bi oni uopšte imali šanse da pobede. On to možda može protiv Indijane, možda i u sledećoj fazi, ali u finalu konferencije nema teorije. Neko hitno mora da im se probudi i da zaigra pored njega inače ništa od njih, a onda Lebron 99.9999% pali iz ekipe.

    Ova utakmica OKC je pravi pokazatelj zašto Vestbruk i Džordž nisu superstar igrači. Prvi kad nema nikakvo rešenje jedino što ume je da se zabije u trojicu pa ako prođe prođe i/ili izgubi loptu, a drugi odigra jednu sjajnu pa dve očajne utakmice i u krug tako tokom cele sezone.
    Sa druge strane, Mičel, definitivno ima materijala da bude superstar u narednim godinama. Rubio, je izgleda konačno naučio da šutira. Ova serija ide u najmanje 6 utakmica.

    Minesota, šta reći. "Superstar" KAT izgleda nije ni ušao u avion za Hjuston, mora da je ostao negde u regularnom delu sezone da se iživljava protiv raznih Atlanti, Finiksa, Bruklina i slično. Imam utisak da Hjuston čak i ne igra toliko sjajno koliko su ovi očajni i bezidejni. Kad protivniku glavni igrač šutira 11% iz igre, a ti izgubiš 20 razlike to baš dosta govori.
    (Powerslave, 19. april 2018 21:53)

    # Link komentara

  2. Sjajna Juta. Fali tu jos dobro krilo da bi ta ekipa bila konkurent za naslov, ali lepa buducnost je pred njima.
    Oklahoma, sta reci. Ekipa privatnika, ekipa koja igra najruzniju kosarku. Rekao sam za P.George, da posle one maestralne partije idu sada tri utakmice sa po 30% suta.
    Clevelend na misice. Indiana ima jako lepu sansu da ih izbaci, ali moraju agresivnije da igraju.
    Hjuston misli da ima sampionsku ekipu, ali od toga nema gotovo nista.
    Da li je moguce da Tauns ne moze da prebaci 10p?
    On treba da bude najace oruzje Minesote. Secam se kada je Oldridz igrajuci za Portland demolirao small ball postavu Hjustona sa 40p u proseku.
    Dobro, nisam ocekivao mnogo od ekipe gde je najbolji igrac Batler, ili gde igra Wiggins, ali malo jaci otpor, pogotovu kada Harden sutira sramotnih 2-18.
    (penny, 19. april 2018 20:38)

    # Link komentara

  3. (petarczv, 19. april 2018 14:54) 

    Teodosic najbolji asistent na svijetu? 

    Imamo pobjednika. Gasi misalicu - kupi kablove.
    (mj23, 19. april 2018 15:35)

    Pa to su recu greg popovica i dok riversa ali ti verovatno bolje znas a i par saigraca je to isto izjavila e to sto je on srbin pa ti tesko pada to te razumem... Verovatno je hezonja bolji..
     (petarczv, 19. april 2018 18:29)

    # Link komentara

  4. memphis@

    Cista glasina.Evo ima na netu da isti taj novinar kaze da je James pregovarao sa Worriorsima ove godine i da ide tamo.
    LeBron je potpisao prije Tristana, tako da to sto pricas da je odbio potpisati dok ne potpisu Tristana nije istina.

    “I earned my money,” Thompson told ESPN of his five-year, $82 million extension he signed in 2015. “LeBron’s not my agent. I earned my money doing what I do; you can ask anyone around the league. I opened doors for other guys. It’s a business and you get paid what the market value is for you. I got my money and opened up doors for other guys that play hard and do the little things.”
    (mj23, 19. april 2018 18:26)

    # Link komentara

  5. Gledao sam delimicno utakmicu Minesote, nazalost nije to bilo bas tako. Bjelica je u prvom poluvremenu ubacio samo dva slobodna, sledece koseve je dao tek 3:39 do kraja trece cetvrtine, kad je utakmica vec bila resena, Hjuston je vodio 71-50. Do tada je sve bilo ne bas lepo i nazalost cesto vidjeno: igrao je malo, saigraci ga ignorisali, probao par suteva ali nisu usli. Onda je i Pol resio da se izivljava na njemu, par puta su ostali 1 na 1, prvo je pogodio trojku preko njega, onda ga obisao i polozio, publika i komentatori u transu, nije bilo lepo gledati, pritom je odbrana Belog bila ok...CP je odlican igrac, ali bas voli da radi takve stvari (setite se Tea), tako da mi je prilicno nesimpatican. Bjelica je znaci 14 od 16 koseva (i vecinu skokova) dao kada se igralo rekreativno, starteri izasli iz igre. Opet, sledecu utakmicu igraju kod kuce, mozda shvate da ako zele da pobede moraju da igraju timski, i Bjelica zablista i u trenutcima koji se broje.
    (Pera, 19. april 2018 17:51)

    # Link komentara

  6. LeBron Džejms je najbolji košarkaš koji je ikada nogom kročio na parket.
    Ova serija završava lagano.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jezekilj, 19. april 2018 16:46)

    Ti se vodiš onom "1000 puta ponovljena laž postaje istina."
    (Memfis, 19. april 2018 17:41)

    # Link komentara

  7. Lebron nije dovukao Bosa u Majami?
    (eufrat, 19. april 2018 13:54

    LBJ nije doveo Bosa u Majami, to je uradio Pet Rajli. U clivlendu je normalno da je zeleo da se tristanu produzi ugovor. tristan je u tom trenutku predstavljao motor ekipe i pored ociglednih nedostataka u napadu je imao dosta skokova i bio odlican u odbrani. bez njega ne bi uzeli titulu, ali on vec dve godine ne igra na tom nivou. za to ne krivim LBJ, ali za trenera je sam kriv. Mozda Lu i nije toliko los strucnjak koliko ga igraci ne slusaju, ali on jeste najslabija karika u clivlendu.
    (bla, 19. april 2018 17:27)

    # Link komentara

  8. Smijesni su mi ovi ljudi na portalu, koji nista nisu postigli u zivotu i uz to oni kritikuju LBJ, a trebalo bi da ustanu kad izgovaraju njegovo ime. Covjek koji se jednom radja, protecice dosta vode dok se ne rodi novi Lebron. Papir nazalost svasta trpi, covjek zabije 46 poena, ali to je slucajno nema on pojma o kosarci.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Banjaluka, 19. april 2018 15:37)

    Lebron je tip igraca kao Sakil O'Nil, tehnicki / po talentu nije bolji od nekih drugih, ali dominira na osnovu svoje fizicke snage. To je njegova osnovna prednost i nije nesto sto licno preferiram kod kosarkasa. Po dostignucima i rekordima je tu, u samom vrhu NBA lige i postujem to. Ali, on nikada nije imao talenat kao neki drugi igraci koji su igrali/igraju sa lakocom bez svih tih misica i probijanja kao tenk kroz reket.
    (deMarkus, 19. april 2018 17:06)

    # Link komentara

  9. "Velika trojka" OKC 0-14 iz igre u 4/4
    (haos, 19. april 2018 16:57)

    # Link komentara

  10. LeBron Džejms je najbolji košarkaš koji je ikada nogom kročio na parket.
    Ova serija završava lagano.
     (Jezekilj, 19. april 2018 16:46)

    # Link komentara

  11. Nasi kad zablistaju, tim uvek izgubi. Osim kad je Jokic u pitanju.
     (mix, 19. april 2018 16:33)

    # Link komentara

  12. @petarczv
    po tebi je Lebron najveci madjionicar na svetu, on uspeva istovremeno i da bezi od lopte i da ballhogguje. ne znam kako mu to uspeva
    (Bojan, 19. april 2018 16:29)

    # Link komentara

  13. Браво Бели и што пре паљба одатле.Имам утисак да би у било којој другој екипи показао барем 40 посто више.Кет , очигледно у паду форме-ја сам очекивао да ће растурити Капелу, изгледа да сам подценио Капелу.Вигинс ће увек дивљати.Искрено да нема Бјелице не бих их никад гледао.Ценим да Минесота може једну кући да узме,али то им је плафон.
    (нн, 19. april 2018 16:28)

    # Link komentara

  14. S tim da su mu odlučujuću utakmicu protiv San Antonia u presudnim trenucima doneli Boš i Rej Alen. A o tome kako su mu Silver i sudije donele titulu u Klivlend protiv GSW ne bih, jer ima ljudi koji veruju da je, na primer, Budućnost zasluženo dobila prvu utakmicu u Podgorici. 
    LeBron može da bude sve, ali NIKADA nije bio niti će biti clutch igrač, jer, jednostavno, nema cojones za to. 
    Znam, reći će mnogi - A ne sećaš se kad je utrpao 37 ovima (baš San Antoniu), a ja ću rado da im odgovorim sa 10ak velikih utakmica u kojima ga nigde nije bilo kad se lomio rezultat...
    (ZaphodBeeblebrox, 19. april 2018 15:22)
    Mozes da pricas sta hoces ali pistoji zvanicna statistika u kojoj lepo pise da u eliminacionim utakmicama tj u utakmicama u kome jednom timu preti eliminacija iz po. Najvise poena daje upravo lebron cak vise i od jordana ima na internetu pa proveri. i niko ovde nije pomenuo poslednji sut pa da pominjes alena ovde covek he lepo rekao za celu utakmicu.
     (Halabunga, 19. april 2018 16:10)

    # Link komentara

  15. Bjelica solidan...
     (Sta uradi to Nemanja Gordicu?!, 19. april 2018 16:05)

    # Link komentara

  16. James je Koza već sada, a ima još par godina vanzemaljske košarke u sebi. Prototip savršenog igrača, kakav se nije rodio niti će. Ovi koji ga mrze, mrze ga jer znaju da nema boljeg od njega.
    (day, 19. april 2018 16:04)

    # Link komentara

  17. [link]
    (Memfis, 19. april 2018 15:41)

    # Link komentara

  18. Smijesni su mi ovi ljudi na portalu, koji nista nisu postigli u zivotu i uz to oni kritikuju LBJ, a trebalo bi da ustanu kad izgovaraju njegovo ime. Covjek koji se jednom radja, protecice dosta vode dok se ne rodi novi Lebron. Papir nazalost svasta trpi, covjek zabije 46 poena, ali to je slucajno nema on pojma o kosarci.
     (Banjaluka, 19. april 2018 15:37)

    # Link komentara

  19. (petarczv, 19. april 2018 14:54)

    Teodosic najbolji asistent na svijetu?

    Imamo pobjednika. Gasi misalicu - kupi kablove.
    (mj23, 19. april 2018 15:35)

    # Link komentara

  20. Ave Beli samo jako..Mnogo bolji igrac od Jokica, steta sto nema i toliku medijsku paznju kao Jokarau.
     (Batko pamcenje mu kratko, 19. april 2018 15:34)

    # Link komentara

  21. Clevland Cavsi su u ovoj sezoni imali 29 razlicitih pocetnih petorki sto je apsolutni rekord!!! Svi znamo zbog koga...
     (petarczv, 19. april 2018 15:28)

    # Link komentara

  22. S tim da James ima uvjerljivo najbolje brojke kad igra utakmicu koju ne smije izgubiti. Npr. sedmu utakmicu u seriji, ili sestu ako gubi 3-2, ili petu, ako gubi 3-1...tu ima najbolje brojke ikada. Drugim rijecima pod pritiskom igra najbolju kosarku i po tome je daleko iznad svih.
    (mj23, 19. april 2018 13:50)

    S tim da su mu odlučujuću utakmicu protiv San Antonia u presudnim trenucima doneli Boš i Rej Alen. A o tome kako su mu Silver i sudije donele titulu u Klivlend protiv GSW ne bih, jer ima ljudi koji veruju da je, na primer, Budućnost zasluženo dobila prvu utakmicu u Podgorici.
    LeBron može da bude sve, ali NIKADA nije bio niti će biti clutch igrač, jer, jednostavno, nema cojones za to.
    Znam, reći će mnogi - A ne sećaš se kad je utrpao 37 ovima (baš San Antoniu), a ja ću rado da im odgovorim sa 10ak velikih utakmica u kojima ga nigde nije bilo kad se lomio rezultat...
    (ZaphodBeeblebrox, 19. april 2018 15:22)

    # Link komentara

  23. @spree15
    Oladipu su dosuđena 2 a ne 3 brza ali potpuno opravdana faula!
     (Kangrga, 19. april 2018 15:21)

    # Link komentara

  24. @mj23

    Cekaj koji kalderon a sta je sa hillom?! Bio je dobar juti i indijani i san antoniu. Odlican play u oba pravca ali ne moze da bude play pored leflopa, hoce covek sve da radi. Pa pogledaj listu plejeva koji su se izmenjali u dve sezone irving, tomas, rose, hill tu je i mladi clarkson... Ali dzabe nijedan ne moze da igr pored lebrona.. Cist primer ti je teodosic koji je od najboljeg asistenta na svetu postao spot up suter sa ukupno 2-3 ass po utakmici zato sto ne moze da igra svoju poziciju..

    Zato lebron nece uraditi nista osim budzenja statistike jer igra iskljucivo za nju...
     (petarczv, 19. april 2018 14:54)

    # Link komentara

  25. Bogdanovic solidan
    (gavriloprincip, 19. april 2018 14:52)

    # Link komentara

  26. Bjelica je mnogo bolje rjesenje od Derika ili Butlera... kad su popili nekoliko banana i ispromasivali se, zajedno sa Taunusom usao Beli i objasnio...
    (jap, 19. april 2018 13:47)

    Ušao Beli kad je bilo 25 razlike za Hjuston. Igrao je 4 min van Garbage time-a. Objasnio je grejačima klupe Hjustona kako se igra. Razlog zašto je igrao toliko, je što se sprema Minesota za dve utakmice kod kuće, pa kad je bilo beznadežno, su prvu petorku prebacili na klupu.
    (Ostin A, 19. april 2018 14:25)

    # Link komentara

  27. Cekaj, pravicemo se da Oladipu nisu dosudjena 3 brza i glupa faula? i pored toga i monstruozne LBJ partije jedva na kraju.
    (spree15, 19. april 2018 14:15)

    # Link komentara

  28. Ako Lebron nije imao nikakav uticaj na dovodjenje igraca u Klivlend onda:
    Dzordan nije mogao da izbaci Ajzeu Tomasa iz tima za OI?
    Kobi nije mogao da otera Seka jer nije trener?
    Nemoguce je preci ulicu na crveno jer nije po zakonu?
    Lebron nije dovukao Bosa u Majami?
    (eufrat, 19. april 2018 13:54)

    # Link komentara

  29. Minnesota jednostavno ne moze da parira Houston-u. Ali bas ne volim njihov stil igre. Tibs treba da bude defanzivni pomocni trener u nekoj ekipi, ali ne i glavni trener, jer igra jednu staru vrstu kosarke - napad, izolacija, pokusaj na sut. Moderna kosarka je ona koju upraznjavaju GSW, Utah, Spurs, Boston, a cak i Cleveland kad im ide, sa mnogo dodavanja i kretanjem igraca bez lopte. A sto se Cleveland-a tice, mozda ce se na kraju i provuci protiv Pacers-a ako Lebron nastavi da igra ovako, ali tesko da ce do finala.
    (PimPong, 19. april 2018 13:51)

    # Link komentara

  30. (M V P, 19. april 2018 13:25)

    Ne moze meni odvuci u "blato" netko tko ne gleda utakmice i netko tko ima teorije zavjere.
    Ja baratam cinjenicama, a par trolova tu indicijama i insinuacijama,

    Evo sad vidim da je James došao na drugo mjesto u povjesti u jednoj zanimljivoj statistickoj koloni.

    Shaq ima 12 utakmica 40+ koseva i 10+ skokova, James je drugi sa 10 takvih utakmica, Jordan ih ima 5. Cudesno. Pricamo o doigravanju.

    Sinoc je komentator govorio da je jako malo superstarova koji su u doigravanju dizali brojke u odnosu na regularnu sezonu. Rekao je da su Jordan i James bez premca stose toga tice. Pogotovo kad se gleda PER, TS, itd.

    S tim da James ima uvjerljivo najbolje brojke kad igra utakmicu koju ne smije izgubiti. Npr. sedmu utakmicu u seriji, ili sestu ako gubi 3-2, ili petu, ako gubi 3-1...tu ima najbolje brojke ikada. Drugim rijecima pod pritiskom igra najbolju kosarku i po tome je daleko iznad svih.
    (mj23, 19. april 2018 13:50)

    # Link komentara

  31. pokazuje se da plej of se igra sa akcijama I sistemom a ne pojedincima...primer uta I ,gs,boston...u drugom sl.clevlend,okhl,mines.sinoc gledam lebron igra sam ja ne znam sto oni igraci uopste igraju sa njim,dzordz hil igra pleja ne znam dal je imao tri dodira sa loptom,ne cudi sto je pobjegao irving jer nije zelio biti spot up suter I sinoc sudije odlucile utakmicu na pocetku kad su dosu dili dva brza faula oladipu I isti je na kraju imao sut za izjednacenje ali promasi.hjuston vs min najgora serija u plej of svih vremena
     (kevin gar, 19. april 2018 13:49)

    # Link komentara

  32. Bjelica je mnogo bolje rjesenje od Derika ili Butlera... kad su popili nekoliko banana i ispromasivali se, zajedno sa Taunusom usao Beli i objasnio... jos uvjek ga ne cijene dovoljno
    (jap, 19. april 2018 13:47)

    # Link komentara

  33. Kad LBJ uzme poludistancu i 'fadeaway' za prva dva šuta u meču i još onako uđu "kao kap", sledi monstruozna partija, kakva je upravo bila ona sinoć. Na njegovu žalost Kavsi i dalje nemaju rešenja kada on nije u igri, tako da će ići daleko onoliko koliko ih LeBron bude nosio. Lav će morati malko da se trgne, kao i novajlije, da Džejms može da predahne i ostane svež za samo završnicu. Još jedna ne baš blistava partija Hjustona, mogu slobodno da kažem i loša, ali zamislite tek onda na šta je ličila ova Minesota kada je od ovakvog Hjustona pukla 20 razlike. Za Taunsa i one privatnike nemam reči, ogavna ekipa, sad mi još više krivo za Jokića, a verujem i njemu samom kad vidi na šta ovi liče... Obična banda na terenu. Bravo za Jutu i Mičela, budućeg superstara i prvu zvezdu lige. Kako je samo povukao kada treba i na kraju prelomio kad je bilo gusto, bravo i za Rubija za one trojke - popravio je šut i postao više nego pristojan u ofanzivi i postizanju poena. Džordž - klasika, posle skoro 40 poena, po običaju sledeća ide ispod 20, šut Mela i Rasa standardno loš, mada očekujem njihov odgovor u narednom meču. Sve ide ka tome da se GSW još jednom prošeta do titule, a i zaslužuju momci, igraju fenomenalno na oba kraja terena. Kada dođe plejof, vidi se pravo stanje stvari i ko koliko može : )
     (Natakobîte Yanakîtu, 19. april 2018 13:39)

    # Link komentara

  34. @JPR24"To je tebi lagano ?? A sto se tice Bojana, tesko bilo ko moze dva puta uzastopce da drzi dobru odbranu na LBJ-a."Nemam običaj da repliciram ljudima koji nisu ni gledali utakmicu, a i pitanje je koliko petraczv ima nickname-a na ovom portalu.Elem, Indijana ni u jednom trenutku utakmice nije prišla na manje od 3 poena zaostatka protiv Klivlenda, a ovu poslednju trojku Oladipa, (koji je uz Rasa neverovatno fizički napredovao) ja i ne računam jer su ga pustili.Indijana koja je btw. izvaredna ekipa ne može bolje od ovoga, a Cavsi ne mogu gore od ovoga, mogu samo bolje, isto važi i za OKC.Minesota je po meni veliko razoćarenje ovogodišnjeg PO, ali ja mislim da Džimi Batler igra povređen i sačekao bih još malo sa "prognozom" metle od strane Hjustona. GSW je po meni najviše pokazao, ali opet sve zavisi da li će i kada Stef Kari da se u potpunosti oporavi od povrede članka.
    (Demius, 19. april 2018 10:42)

    Zapravo druze, gledao sam. To sto Indijana nije prisla, ne znaci da je bas « lagano », Kavsi su imali kontrolu, odlicnog Lebrona, ali kad kazemo lagano, znamo na sta mislimo. Sto se tice Hujustona i Minesote, nisam nista prognozirao, samo konstatujem da su u Minesoti pogubljeni trenutno, da nisu iskoristili los dan Hardena, da je Tauns vec tri utakmice nevidljiv, tako da je trenutno metla na vidiku, sto ne znaci da ne mogu uzeti jednu pobedu, sad igraju kuci, ali tesko sa ovakvom igrom da mogu bilo sta. Inače, za GSW se slazem, protiv SAS ne bi trebali imati problema i bez Karija, ali za posle ce im trebati verovatno. E a koliko petarczv ima nikova na portalu, to samo « lokalna uprava » zna ;) Pozdrav.
    (JPR24, 19. april 2018 13:38)

    # Link komentara

  35. @mj23
    Prijatelju, veruj mi da džabe pišeš pokušavajući da urazumiš određenih par osoba koje se ne mogu urazumiti i svesno troluju protiv Lebrona več godinama.
    Eto oni znaju da je LBJ "sredio" visoke ugovore svim igračima u Klivlendu. Nisu izgleda čuli za funkciju GM. Neverovatna je želja da se iščačka bilo kakva pikanterija protiv Dzejmsa. Umesto da pohvale monstruoznu partiju oni smišljaju nebuloze tipa Lebron koči ekipu?! Nemoj ulaziti u blato sa njima...
    Inače, nadam se da će u Kavsima još bar jedan igrač zaigrati na plej of nivou. Ne znam kako ih nije sramota za ove 2 partije. LBJ ih sam vuče kao da ima 24 a ne 34 godine.
     (M V P, 19. april 2018 13:25)

    # Link komentara

  36. Koliko god da ne volim Lebrona, ipak covek ima brzinu vise u odnosu na sve ostale igrace, postovanje do neba za istinskog majstora. Jedini koji trenutno mozda mogu da se porede sa njim su Durent koji je bolji strelac ali ima dosta losiji pregled igre i eventualno Kavai Lenard kada je zdrav koji odbranom nadomesti nedostatke u napadu, svi ostali daleko iza po mom misljenju.
    (Steamroller, 19. april 2018 13:19)

    # Link komentara

  37. Vidim vec nekoliko komentara kako bi Jokic isto prosao kao Tauns. Pa sad, Denver bi izgubio, ali uveren sam jaci otpor, ako neko misli da bi ovakav sad Jokic imao samo 13 poena i 2 asistencije ko Tauns u 2 utakmice, onda slabo procenjuje. Tauns za razliku od Jokica puno vise bezi od odgovornosti, iako jaci atletski Jokicev mozak je za Taunsov britka sablja. Ocigledno da se Tauns teze prilagodjava novonastalim situacijama. Zato su mi Embid i Jokic bolji od njega, sav je nekad nekako smusen u kretnjama, nema neki kosarkaski iq i stagnira od prosle godine. 2-18 Harden a oni ubiveni, nema sanse da bi Denver sa 2-18 sutem Hardena gubio 25 razlika hehe. Minesota nema hemiju u ekipi i timsku igru i nece oni dugo opstati u ovom sastavu, previse davitelja na lopti i sebicnjaka.
    (Dragan-Borca, 19. april 2018 13:15)

    # Link komentara

  38. Ukucaj u pretrazivac : reddit nba stream... I uzivaj brale.
    (JPR24, 19. april 2018 09:57)
    To sto ti pises brale nije istina. Lepo covek pitao kako gledate a ti?
    (Dusan, 19. april 2018 13:14)

    # Link komentara

  39. (Memfis, 19. april 2018 12:42)

    Evo probao sam guglati da je James postavio ultimatum da uprava mora potpisati Thompsona i nigdje nisam na nista naisao.

    Jedino imaju istog agenta, (ali taj agent ima jos desetke igraca u nba, pa nisu u Clevelandu) i to je sva njihova poveznica.

    Jedino sam naisao da je James ogorcen na Tristana jer je prevario svoju ljepsu polovicu.
    (mj23, 19. april 2018 13:05)

    # Link komentara

  40. @Memfis

    Netacno. Lebron je potpisao dobrano pre Tompsona koji je cak propustio ceo letnji kamp zbog toga. Lebron je govorio da treba da potpisu Tompsona, ali tokom kampa i pre sezone rekao je kako oni moraju da igraju i budu spremni bez obzira na to sto Tompson uradi. Cak ga je malo i pecnuo rekavsi da ne treba da zavlaci toliko i da bude alav nego da prihvati (dobru) ponudu koja je bila na stolu.
    Proguglaj.
    (flips, 19. april 2018 12:59)

    # Link komentara

  41. @mj23 Rečeno je mnogo puta ali ajde. Tom gm-u je Lebron poručio- Dok ne potpiše Tristan ne potpisujem ni ja. Proguglaj
    (Memfis, 19. april 2018 12:42)

    # Link komentara

  42. Ih zablistao
     (majstor, 19. april 2018 12:39)

    # Link komentara

  43. @Bubica

    Upravu si. Moze samo da mu duva u uvo.
     (dida, 19. april 2018 12:29)

    # Link komentara

  44. @mj23 Znaš valjda i sam zbog koga su dali takav ugovor Tristanu.
    (Memfis, 19. april 2018 11:47)

    Ne znam! Reci mi ti.

    Vjerujem da imas cvrste dokaze tko je potpisao Tristana i Smitha.

    Koliko ja znam - u Nba - postoji osoba koja se zove General menager i onda radi trejdove, bira igrace na draftu, potpisuje slobodne igrace - ukratko - slaze ekipu.
    To je npr radio cuveni GM Phile, Sam Hinkie, predugo je tankirao, dobio otkaz, izabrao Embiida, Sarica, Simmonsa, Fultza, ima jos jedan pick Lakersa i par slabijih pickova, ima prostor na Salary Capu - cudesna situacija za njih.
    Ili mislis da netko drugi vuce poteze umjesto GM-a Cavsa, odnosno bivseg GM-a Phile, Sama Hinkiea?
    Ako imas nekakve teorije zavjere, da neki igraci odlucuju o takvim stvarima (nije to seoska liga, vec najuređenija liga na svijetu - kao da ja kazem da Manu Ginobilli odlucuje o svemu u Spursima, bez ikakvog dokaza), ne zanima me, ali ako imas neke cvrste dokaze da neki igrac odrađuje ulogu GM-a, odlucuje o plaćama i slicno, volio bih to cuti.

    Teorije zavjere su na drugom potforumu, ovo je nba.
    (mj23, 19. april 2018 12:27)

    # Link komentara

  45. inace klivlend je dobio samo prvu cetvrtinu sinoc. 2. 3. 4. cetvrtinu dobila Indijana, tako da ostaje zal za njih sto su tako lose usli u mec. Mada, Oladipo u prvih minut ipo utakmice gubi dve lopte i pravi dva faul i odlazi na klupu, to je mozda i glavni razlog zbog cega ih je unistio Klivlend u prvoj.
    Ako Oladipo ne napravi takav "kiks" kod kuce, ne bi me iznenadilo da Indijana pobedi obe kod kuce...
    Lebron igra sam, ali sam je i pravio ekipu.
     (znam da znam, 19. april 2018 11:58)

    # Link komentara

  46. Krece choke superzvezda.Tauns 5 poena, Harden ocajan, jedini LBJ konstantno dobar
     (Dog, 19. april 2018 11:51)

    # Link komentara

  47. Kaže glupson Indijana nikad nije prišla ispod -3 i zato je ovo lagana pobeda. A Oladipo imao otvorenu trojku za izjednačenje 20 sekundi do kraja. Znači da je Indijana na startu povela 10 razlike pa posle izgubila 40 to ne bi bila lagana pobeda jer bi Kivlend morao da preokreće!? Ja shvatam da neko kao klinac ne zna puno o košarci, ali odsustvo osnovne logike je zabrinjavajuće.
    @mj23 Znaš valjda i sam zbog koga su dali takav ugovor Tristanu.
    (Memfis, 19. april 2018 11:47)

    # Link komentara

  48. Напред Џезери! Какав тим човече!
    (бандит, 19. april 2018 11:34)

    # Link komentara

  49. abdikacija
    Bez obzira dal je neko fan Lebrona ili ne..reci da bi Stivenson prosuo Lebrona je smesno haha Pa ako si gledao utakmicu i video kada je Stivenson usao u igru sta se ddesilo. Stavili ga na Lebrona, ovaj ga u sledecem napadu odgurao ko perce i dao kos. Jao te smesne price da mu stivenson smeta..mozda ga malo iritira i remeti koncetraciju ali Lebron nocu sanja takav mismec. Lebron je dosta visi, mnogo tezi, mnogo jaci, skocniji, brzi, inteligentniji..ma nema stavke u kojoj Stivenson moze da primirise kralju.
    (Bubica, 19. april 2018 11:34)

    # Link komentara

  50. Gledao sam nocas OCK i Jutu, Billy Donovan je najveci krivac. Okc pravi 17-0 seriju u trecoji cetvrtini i odlazi na +10, Melo, PG i Russ sve pogadju u tim momentima i brt Billy ih lagano izvede napolje da ih odmori. Naravno Micel vraca Jutu a ovima otisao momentum i nista vise nisu pogodili do kraja. Inace svaka cast Micelu za mene je on ruki godine, bice veliki igrac ako ovako nastavi.
    Usput mnogo je falio Adams koji je brzo upao u problem sa penalima, unistila ih Juta na ofanzivnom skoku. Igleda da ce Skip Bejlis da bude u pravu OKC u sedam prolazi Jutu pa uzima Zapad :)
    (Dorcol, 19. april 2018 11:31)

    # Link komentara

  51. Ne mogu ostali bolje kad lebron carini loptu... Jeste on dao 46p ali je ekipa jedva dobila. Odbranu i dalje ne igra cuva ga bogdanovic?! O cemu se tu radi pa ovaj je barem 4x snazniji u duelu...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 19. april 2018 09:57)

    Aj molim te prekini se blamirati ili trolati ili sto vec radis.

    Unistavas ovaj site vec godinama.

    Pod broj jedan, Jamesa su cuvali Oladipo, Young, Turner i Bojan. S tim da ga je Bojan cuvao najmanje od svih.

    Drugo, James kad stane na tricu i da suigracima da pokrenu napad, da nesto iskreiraju to je uzas.

    Pa ne mozes ocekivati da ti Calderon kreira napade (usput, tip je najgori obrambeni igrac lige ja mislim). Calderon, Nance, Smith i Hood. Uzas petorka. Kad James stane u korner da uhvati zraka, nema sanse da oni zavrte pick n roll, pick n poop, da nađu Jamesa u korneru ili slicno. Odmah ih presingom pojedu igraci Indiane. Eventualno Hood opali neku dugu dvojku iz ocaja.
    I onda se sva prednost brzinski istopi, i James opet mora rudariti za svaki kos.
    Siguran sam da bi igrao puno zescu obranu, da ne mora svaki napad sam organizirati, zabijati i sve ostalo.
    (mj23, 19. april 2018 11:10)

    # Link komentara

  52. Kolika se nemoc vidi kada krece napad Hjustona i Pol prevodi loptu, a Rouz ga ceka na liniji za tri i bukvalno zna da mu nece moci nista... Barem 5-6 puta mu ie pobegao jos u prvom koraku, dok blok jos i nije prisao i polozio akrobatski... Cak su i Bjelicu pokusavali da stave da ga cuva sa dugim rukama, ali slicnog uspeha je bio... Ne volim Hjuston preterano, ali zbog Pola bih cak i voleo da osvoje!! Covek je genije stvarno, uvek imam utisak da igra sa jedno 60 posto snage, cak i kad ovako da skoro 30 poena! Da ne zaboravim, Dzejmsu svaka cast, Juti svaka cast!
     (baobab, 19. april 2018 11:10)

    # Link komentara

  53. @Deus

    Dobro zapazanje, usao sam da citam vesti samo da vidim da li ce se javiti covek da kaze kako je pogodio. Da mu cestitam ?
     (gremlin, 19. april 2018 11:08)

    # Link komentara

  54. Harden takodje obrnuo igricu kao LeBron...samo u negativnom smislu!ne znam kada sam poslednji put video da neko sutira 2-18 u plej ofu.Tezak indijanac,jer kada je on ocajan u napadu on je ujedno i najgori igrac na mecu jer odbranu ne igra.
     (coki, 19. april 2018 11:06)

    # Link komentara

  55. Ni ja nisam neki fan Lebrona, ali on u ovom trenutku sam vuče Klivlend. Teško će proći Indijanu. I ako prodju biće to 6 ili 7 utakmica.Nije to onaj Klivlend što je uzeo titulu.Imali su oni tada Kajrija i još neke igrače. Juta prolazi. Ekipa se iz pepela podigla i od otpisanih ušla u plejof i još napravili brejk. Hjuston prolazi glatko. Brada očajan, 1-10 za 3,ali opet pobedjuju.
    (Maki, 19. april 2018 11:04)

    # Link komentara

  56. LeBron,33 godine ima,46 poena sut iz igre 17-24!!!jel se seca neko nekog igraca u istoriji kosarke(koji je igrao na spoljnim pozicijama-1,2,3- LeBron ovu utakmicu igrao na 3) da ima ovako nenormalno dobre procente suta iz igre,bolje cak i od najboljih centara koji sutiraju najvise ispod kosa,a on sutira i po bar 3 trojke po mecu?
     (coki, 19. april 2018 11:04)

    # Link komentara

  57. Ovo je ekipa za lutriju, za samo dno Istoka, bez njega. Horror. Ne znas jesu neinteligentniji u obrani ili u napadu.

    Sami su krivi, zakopali su se davsi ogromne ugovore Tristanu Thompsonu i Smithu.
    (mj23, 19. april 2018 10:21)
    To su ugovori na kojima je Lebron licno insistirao, zato sto su mu dobri ortaci. Covek igra sa ekipom koju je licno selektirao, nema na sta da se zali.
    (eufrat, 19. april 2018 11:03)

    # Link komentara

  58. A Bogdanovic, da li je bio solidan?
    (jesam, 19. april 2018 10:53)

    # Link komentara

  59. @JPR24
    "To je tebi lagano ?? A sto se tice Bojana, tesko bilo ko moze dva puta uzastopce da drzi dobru odbranu na LBJ-a."
    Nemam običaj da repliciram ljudima koji nisu ni gledali utakmicu, a i pitanje je koliko petraczv ima nickname-a na ovom portalu.Elem, Indijana ni u jednom trenutku utakmice nije prišla na manje od 3 poena zaostatka protiv Klivlenda, a ovu poslednju trojku Oladipa, (koji je uz Rasa neverovatno fizički napredovao) ja i ne računam jer su ga pustili.Indijana koja je btw. izvaredna ekipa ne može bolje od ovoga, a Cavsi ne mogu gore od ovoga, mogu samo bolje, isto važi i za OKC.
    Minesota je po meni veliko razoćarenje ovogodišnjeg PO, ali ja mislim da Džimi Batler igra povređen i sačekao bih još malo sa "prognozom" metle od strane Hjustona. GSW je po meni najviše pokazao, ali opet sve zavisi da li će i kada Stef Kari da se u potpunosti oporavi od povrede članka.
    (Demius, 19. april 2018 10:42)

    # Link komentara

  60. petrarfmp i drago na aparatima, AirBogdzan sveo Lebrona na manje od 50 poena, ali nmž. Bojan baš sve sam.Lagana pobeda Klivlenda i pored povrede Lava, teško da Indijana može više od ove jedne pobede, ali zato Juta i dalje nastavlja da pravi čuda sa timom bez i jedne velike zvezde, namučiće oni baš dobro OKC. (Demius, 19. april 2018 09:22) To je tebi lagano ?? A sto se tice Bojana, tesko bilo ko moze dva puta uzastopce da drzi dobru odbranu na LBJ-a.(JPR24, 19. april 2018 09:59)Babo je pokušao i nedozvoljenim načinom zaustaviti sjajnog LeBrona, no ni hrvački zahvati nisu pomogli. Svaka čast na borbenosti.
    (F16, 19. april 2018 10:23) eh Babo Babo... ;)
    (JPR24, 19. april 2018 10:38)

    # Link komentara

  61. petrarfmp i drago na aparatima, AirBogdzan sveo Lebrona na manje od 50 poena, ali nmž. Bojan baš sve sam.Lagana pobeda Klivlenda i pored povrede Lava, teško da Indijana može više od ove jedne pobede, ali zato Juta i dalje nastavlja da pravi čuda sa timom bez i jedne velike zvezde, namučiće oni baš dobro OKC.
    (Demius, 19. april 2018 09:22)

    Da si gledao utakmicu znao bi da je 80% poena dao kad ga je cuvao Young
     (ssd, 19. april 2018 10:34)

    # Link komentara

  62. Lebron je dao dosta lakih poena na dodavanje saigraca..oni naravno nece biti pomenuti,kao da on sam igra. U oba tima skoro svi imali dobar procenat suta,mada ne razumem sto su vecina jako malo sutirali..Bogdanovic 3 od 6 cini mi se,Batler samo 6 suta u Minesoti a Towns 9! Neverovatno koliko je lagano ici na ulaz kad ne mogu da se poloze ruke na igraca.
    (Darko, 19. april 2018 10:30)

    # Link komentara

  63. Samo da Juta dobije seriju.Dobra su ekipa,a i da ne gledam vise Rasela statistika Vestbruka.
     (Jordan, 19. april 2018 10:26)

    # Link komentara

  64. Lebron je sinoć odigrao najbolju 1/4 koju sam video od nekog igrača u plejofu.
    (Memfis, 19. april 2018 10:25)

    # Link komentara

  65. petrarfmp i drago na aparatima, AirBogdzan sveo Lebrona na manje od 50 poena, ali nmž. Bojan baš sve sam.Lagana pobeda Klivlenda i pored povrede Lava, teško da Indijana može više od ove jedne pobede, ali zato Juta i dalje nastavlja da pravi čuda sa timom bez i jedne velike zvezde, namučiće oni baš dobro OKC. 
    (Demius, 19. april 2018 09:22) 
    To je tebi lagano ?? A sto se tice Bojana, tesko bilo ko moze dva puta uzastopce da drzi dobru odbranu na LBJ-a.
    (JPR24, 19. april 2018 09:59)

    Babo je pokušao i nedozvoljenim načinom zaustaviti sjajnog LeBrona, no ni hrvački zahvati nisu pomogli. Svaka čast na borbenosti.
     (F16, 19. april 2018 10:23)

    # Link komentara

  66. Pogledao prvih par minuta - James vidio s kakvim paljevinama igra, zabio prvih 13 koseva, za vodstvo 13-0 - tu sam odmah vidio da je James shvatio da igra s lottery rosterom, i da ce otici daleko samo ako on bude zabijao svaku 40 koseva.
    Ovo je ekipa za lutriju, za samo dno Istoka, bez njega. Horror. Ne znas jesu neinteligentniji u obrani ili u napadu.

    Sami su krivi, zakopali su se davsi ogromne ugovore Tristanu Thompsonu i Smithu.
    (mj23, 19. april 2018 10:21)

    # Link komentara

  67. @pazarac,

    Zato sto je Bjelica sa NBG-a i zato sto su za ostali zvali Beli.
    (M.R., 19. april 2018 10:20)

    # Link komentara

  68. gled'o, šteta za Nemanju sto je u ovakvom timu,tuga... vigins i k.a.t. istripovani da su medje deset na svojim pozicijama a nisu ni medju 100, Beli jedini igra "glavom"...organizacije nema jef tig nema ga...al najgore sto nema hemije i.podrske medju igracima..cak je i Beli poludio u jednom.momentu...štete i za Denver
    po meni
     (rajaram, 19. april 2018 10:11)

    # Link komentara

  69. Brate ono ciganče Rubio postade igrač franšize uz Mičela.. Dobar je on igrač nema šta, ali ovoliki doprinos da daje garantujem da ne bi mogao ni u jednom drugom timu, pa čak mislim i u Evropu da se vrati da ne bi bio među top5 igrača Evrolige po statistici.. Eto šta znači dobar trener i kad nadješ mesto u timu da radiš najbolje što znaš.. Ingls još veća misterija, od igrača koji je u Evropi ćoškario, postao starter u plej of timu, svaka im čast nema šta.. Za KAT-a i Viginsa sam znao da će ovako da prođu u prvom plejofu, mora još da se čeliče za ovakve utakmice, a ne da se ubacuje 40+ poena Finiksu pa misliš da si postao igrač.. Što je najgore, i Jokić bi verovatno prošao isto, zato je bitan kontinuitet igranja u plejofu, svi znaju da ovo druga košarka u odnosu na onu od pre 2 nedelje..
    (Ipak, 19. april 2018 10:00)

    # Link komentara

  70. @pazarac: a zasto sasa od predrag danilovic? ;)
     (lal, 19. april 2018 10:00)

    # Link komentara

  71. Lebron je svakako jedan od najvecih u istoriji, ali sam je kriv za situaciju u kojoj se nasao, zato sto je sredjivao ugovore svojim drugarima i zato sto je sam sebi birao tim, tako da tu nema mjesta za kuknjavu Leborn sve sam radi, da ga nema ne bi ni blizu playoffa bili i sl...sam je sastavljao tim, neka sada sam ga i vuce. Mislim da ce ovo ipak Kavsi izvuci, ne mogu ovako lose igrati do nraja serije, iako licno bih volio Indijana ide dalje. Nadam se i da ce Juta izbaciti Oklahomu, jer igraju bas dobru, timsku kosarku.
     (gagan, 19. april 2018 10:00)

    # Link komentara

  72. petrarfmp i drago na aparatima, AirBogdzan sveo Lebrona na manje od 50 poena, ali nmž. Bojan baš sve sam.Lagana pobeda Klivlenda i pored povrede Lava, teško da Indijana može više od ove jedne pobede, ali zato Juta i dalje nastavlja da pravi čuda sa timom bez i jedne velike zvezde, namučiće oni baš dobro OKC.
    (Demius, 19. april 2018 09:22)
    To je tebi lagano ?? A sto se tice Bojana, tesko bilo ko moze dva puta uzastopce da drzi dobru odbranu na LBJ-a.
    (JPR24, 19. april 2018 09:59)

    # Link komentara

  73. Ljudi kako gledate vi ovo kad sport klub retko prenosi ???
    (Sale, 19. april 2018 09:33)

    Ukucaj u pretrazivac : reddit nba stream... I uzivaj brale.
    (JPR24, 19. april 2018 09:57)

    # Link komentara

  74. Ne mogu ostali bolje kad lebron carini loptu... Jeste on dao 46p ali je ekipa jedva dobila. Odbranu i dalje ne igra cuva ga bogdanovic?! O cemu se tu radi pa ovaj je barem 4x snazniji u duelu...
     (petarczv, 19. april 2018 09:57)

    # Link komentara

  75. Minesota mi je već dugo jedna od dražih ekipa, a kad pogledaš imena, reklo bi se da će biti najmanje u konferencijskom finalu. Ali uvijek ista priča, luzeri ostaju luzeri, taman da slože All Star ekipu, nema ih nigdje. Odustajem.
    (WillyWonka, 19. april 2018 09:55)

    # Link komentara

  76. (Nathan, 19. april 2018 09:13)

    Pazi ima ovde šta da se probere, ali ima i kombinacija zbog kojih bi me se odrekla cela familija i verovatno svi koje poznajem :) Tašna, torba šta već mu je vrh.
    (Gde ja živim, 19. april 2018 09:55)

    # Link komentara

  77. Ljudi kako gledate vi ovo kad sport klub retko prenosi ???
    (Sale, 19. april 2018 09:33)

    nba-stream.com
     (Aleks, 19. april 2018 09:54)

    # Link komentara

  78. Ja se sve vise divim Lebronu. Coveku je ovo bila prva sezona gde je odigrao svaku utakmicu u regularnom delu i za ocekivati je da se umori, ali... Svaka cast.
     (Ivan, 19. april 2018 09:53)

    # Link komentara

  79. Bravo utah! Bravo mitchel! Najevropskija ekipa u nba prava ekipa...
     (petarczv, 19. april 2018 09:52)

    # Link komentara

  80. petrarfmp i drago na aparatima, AirBogdzan sveo Lebrona na manje od 50 poena, ali nmž. Bojan baš sve sam.Lagana pobeda Klivlenda i pored povrede Lava, teško da Indijana može više od ove jedne pobede, ali zato Juta i dalje nastavlja da pravi čuda sa timom bez i jedne velike zvezde, namučiće oni baš dobro OKC.
    (Demius, 19. april 2018 09:22)

    Lagana pobeda od 3 razlike!? Hahahahahah Tesko da indijana moze vise od jedne pobede?! Druze indijana je u gostima dobila jednu a drugu izgubila 3p razlike a lebron dao 45p...Ako i prodje clevlend u sledecoj rundi ispadaju...
     (petarczv, 19. april 2018 09:50)

    # Link komentara

  81. (petarczv, 19. april 2018 09:21)
    ne brini ti za Lebrona, proci ce on ovo, verujem da ide u finale istoka. sto u trenutnoj situaciji nije lose.
    (Bojan, 19. april 2018 09:45)

    # Link komentara

  82. Le Bron je za mene ogromno razocaranje. ne toliko u rezultatskom smislu koliko kao covjek, sportista.
    Poceo je bas da se izmotava, kezi, napuhuje..
    Bogdanovic pravi obavezni faul, nista ostro, samo markira da pravi faul, a on mu gnjeci ruku i nece da pusti nakon sto je sudija svirao faul. poslije toga gleda kao nesto na stranu.. ma gnjida je obicna postao. Hajde tako nesto Stivensonu uradi, njemu se samo ismijava, proba da ga isprovocira. Mozda i uspije i iznudi iskljucenje Stivensona, ali kako je poceo da ga provocira ako to napravi u Indijani, prosuce ga Stivenson po podu, ima krezav da se kezi sledece godine.
    Mislim da Klivlend ispada u ovom kolu.
    (abdikacija, 19. april 2018 09:41)

    # Link komentara

  83. Mene samo interesuje ko je Rose-u ukrao talenat. Razumem i povrede i sve, ali od onakvog igraca doci do igraca koji ne moze da se sastavi sa zivotom...
     (pinjolino, 19. april 2018 09:38)

    # Link komentara

  84. Vigins se u 4. sezoni vratio na svoje ruki brojke. Decko nije napredovao bukvalno nista za 4 sezone, a bio je prvi pik. Proslu i predproslu sezonu kad je imao prosek 20+ poena, Minesota nije mogla ni da prismrdi plejofu. Jos ga mucna Minesota potpise na maksimalni ugovor, sto znaci vrlo minimalne sanse su da ce moci da ga trejduju negde, niko nije lud da Viginsu placa 30 milina po sezoni(osim Minesote, naravno)... Decko nema sut(slobodna bacanja ove sezone ispod 70%, trojke oko 30% ako se dobro secam), ne igra odbranu, IQ vrlo nizak, pas nepostojeci... Decko svu svoju igru zasniva na atletskim atributima.
     (znam da znam, 19. april 2018 09:37)

    # Link komentara

  85. Ljudi kako gledate vi ovo kad sport klub retko prenosi ???
    (Sale, 19. april 2018 09:33)

    # Link komentara

  86. Lebron je veliki igrac, ali on davi druge
    (Dragan-Borca, 19. april 2018 09:19)

    Lebron se nalazi medju 10tak najboljih asistenata svih vremena u NBA ligi, a utakmice u kojima on ne "davi" druge Cleveland skoro pa uvijek gubi.

    Slazem se da ce mu trebati mnogo veca podrska ostalih igraca ako Cavsi imaju ambicije da se docepaju finala.
    (miki, 19. april 2018 09:32)

    # Link komentara

  87. Crni Klivlend kad Dzejms treba da ima ove brojke da bi dobili .Ima da se dobro oznoje protiv Indijane i pitanje dal ce proci dalje .Ovi iz Minesote su ....Harden je mogao komotno da sutira 0 od 20 iz igre ,a i ovako je bio blizu .Za Jutu sta recu nego ljudi su jedna od retkih ekipa koja zaista igra smislenu kosarku i i odbrnai i u napadu .Jeste da msli Micel malo i divlja ,al bolje je pistiti i to nekad zarad daljeg razvitka igraca,a ocigledno je da moze biti ol star kalibar i hlvani igrac dkipe u buducnosti .
    (Au, 19. april 2018 09:31)

    # Link komentara

  88. @pazarac Логично...и Бјелогрлић је Бјела...није Бела...
    Бјелице је Бјели...
     (mladi ja, 19. april 2018 09:29)

    # Link komentara

  89. kaki igro Bojan? jel uso u plej of mod?
     (znam da znam, 19. april 2018 09:23)

    # Link komentara

  90. petrarfmp i drago na aparatima, AirBogdzan sveo Lebrona na manje od 50 poena, ali nmž. Bojan baš sve sam.Lagana pobeda Klivlenda i pored povrede Lava, teško da Indijana može više od ove jedne pobede, ali zato Juta i dalje nastavlja da pravi čuda sa timom bez i jedne velike zvezde, namučiće oni baš dobro OKC.
    (Demius, 19. april 2018 09:22)

    # Link komentara

  91. @petarczv 
    je l ovo nije plejof brzina Lebrona :D
    (Bojan, 19. april 2018 08:34)

    Jeste svaka cast,i opet su jedva pobedili i to kod kuce, da su sinoc izgubili mogli bi polako da pakuju kofere...
     (petarczv, 19. april 2018 09:21)

    # Link komentara

  92. Minesota izgubi 20 razlike pored Hardenovog suta od 2-18....
    (Milan, 19. april 2018 09:20)

    # Link komentara

  93. Lebron je veliki igrac, ali on davi druge, lik je postao klasican ball hog, celu utakmicu lopta kod njega. Sabonis junior veze nema, decko ne moze da pogodi kos, gledajuci njega covek shvati kakav biser je Jokic. Generalno iovako slab roster Klivlenda je na papiru jaci od Indijane, pa jedva dobili, zato sto Lebron davi celu utakmicu lik mora da overi loptu, ubija protok i svi su u jako podredjenom polozaju, zato se i muce sa Indijanom. Ne moze me niko ubediti da je Indijana mocna sa osiromasenim Sabonisom, jednodimenzionalnim Tarnerom, jesnog vrhunskog igraca imaju Oladipa a i on je jos nezreo, lik u kljucnim momentima dribla na svojoj polovini. I opet umalo produzeci, Indijanu bi oduvali i raspali Klipersi u seriji na 4. Lebron ball hog wannabe Jordan, a kad mu budu dosli jaci bice kmecanja. Tj nece on ni Indijanu proci, sa 5-21 trojkama Indijane egal do kraja, zato sto je Kebron davitelj postao, bolji je bio kao krilo, ovako previse je igra podredjena njemu.
    (Dragan-Borca, 19. april 2018 09:19)

    # Link komentara

  94. Zašto "Beli" od Bjelica? Zar nije "Bjeli"
     (pazarac, 19. april 2018 09:16)

    # Link komentara

  95. [link]

    Za ljubitelje mode svih 82 kombinacija Rasela Vestbruka iz regularnog dela sezone. Kakva steta da ovako lepu odecu baca nakon jednog nosenja. Moj idol!
    (Nathan, 19. april 2018 09:13)

    # Link komentara

  96. Harden sut iz igre 2-18 ??? Auuuu dugo nisam vide tako nesto.
     (Daa, 19. april 2018 09:10)

    # Link komentara

  97. Harden 18-2 iz igre. Placem hahahah. I pored toga utakmicu su rano resili, ocekivao sam vise od Minesote. Nmg da verujem da OKC sa takva tri super stara gubi od raspale Jute gde Rubio igra glavnu ulogu. Velika sramota za najbolje obucenog muskarca na svetu Vestbruka!
    (Nathan, 19. april 2018 09:05)

    # Link komentara

  98. Nemaju ovi u Minesoti pojma !! Divljaci obicni. Tauns se izgubio, umislio da je neki djavo, vec tri utakmice ga nema nigde. Ostali, sebicni. Trener izgubljen. I izgubili pored Hardena koje se ispromasivao kao nikad. Knkretno metla na vidiku. A Beli da bezi odmah odatle ! Inače, LBJ upalio motor, i pored njegovog učinka, tanka pobeda, vazno je da Love ima svoje minute, od ucinka NULA, Green jos gori... Dok im Zizic sedi na klupi...
    (JPR24, 19. april 2018 09:03)

    # Link komentara

  99. Od silnog praćenja Jokića i ostalih Srba, prosto sam zaboravio koje sve zvezde igraju plejof.
     (marko, 19. april 2018 09:03)

    # Link komentara

  100. Bravo Juta!
     (Godo, 19. april 2018 09:02)

    # Link komentara

  101. Minesota sa ovolikim brojem individualaca i trenerom koji ne ume da rasporedi minutazu i napravi timsku igru nikad nista nece da uradi! Ne mozes da imas 3 individualca koji konstantno traze loptu i ispucavaju se u ekipi nikad! Toliko je evidentno da je u ovakvom konceptu ekipe Vigins visak i da podhitno moraju da ga trejduju jer njima pored Batlera i KAT-a treci jednostavno nije potreban,njima trebaju dobri suteri za 3 poena i igraci zadatka koji ce da igraju odbranu i zavrsavaju sve prljave zadatke kao sto su napravili GSW i Hjuston koji imaju prve dve zvezde i sve je podredjeno njima,Thompson iako veliki superstar skroz podredio Durentu i Kariju a svi ostali obavljaju svoj posao i kad kad neko iskoci...e to Minesota nema ni u najavi i sledi im metla!
     (Dacha, 19. april 2018 09:01)

    # Link komentara

  102. Ja ovo moram napisati. Na proslim komentarima je momak jedan napisao da ce Lebron imati 45 poena, 5 skokova i 10 asistencija i u fazonu napisao zivi bili pa videli. Brate... svaka cast xD Ne, majke mi pogodio si 10/10 :-D Imas bambi od mene brt!
     (Deus, 19. april 2018 08:57)

    # Link komentara

  103. @mojprethodnikomentar

    Zaboravio sam i Rouza koji je u prve dve utakmice postigao vise poena od KAT-a.
    (anonymous, 19. april 2018 08:55)

    # Link komentara

  104. E LeBrone, moras da imas 46/12/5 sa 75% suta iz igre da bi jedva dobili Indijanu kod kuce. Jos da je usla ona trojka Oladipa kad je bio skroz sam moglo je svasta da bude. Nema ovaj tim nikakve sanse protiv jacih timova osim ako LeBron ne bude imao u proseku 60/15/15 sto je nemoguce.
    (Koza, 19. april 2018 08:54)

    # Link komentara

  105. James mora da ubaci pola poena svoje cele ekipe sa vrhunskim sutom da bi jedva dobili. Denver da je na mestu Min isto bi prosao, bucko se ne bi video kao ni KAT. To su sve smesne ekipe kada dodje plejof.
    (Ufo, 19. april 2018 08:53)

    # Link komentara

  106. Dobro Beli solidan. Malo je iluzorno pričati o njegovom učinku u ovakvoj utakmici gde su oduvani u prvom poluvremenu, ali ok, sasvim solidan. KAT kako je krenuo neće prebaciti 10 poena u ovoj seriji.
    (Gde ja živim, 19. april 2018 08:48)

    # Link komentara

  107. Sve,sve ali 2 od 18,moze to bolje.
    (ivan, 19. april 2018 08:45)

    # Link komentara

  108. Izgleda da Tibodo ne ume da sa ovako dobrim rosterom postavi igru kako treba. Tauns 5 poena...Juta mozda i ocekivani brejk. Klivlend ce imati malu pomoc sudija, sto je i ocekivano, i prolaze u 6 ili 7 utakmica. Iako je Dzejms odigrao monstruozno, dobili su jedva. Moraju ostali mnogo bolje ako hoce do finala. Toronto bi im dosao kao finale Istoka, u sustini. Sa druge strane zreba, ko kod da im dodje, lakse ce sa njima.
     (DukiNS, 19. april 2018 08:43)

    # Link komentara

  109. Kraljevska partija.
     (Blue Moon 873, 19. april 2018 08:41)

    # Link komentara

  110. Beli igra u pograsnom timu, da igra u bilo kojem drugom imao bi prosek od bar 15pts po utakmici.. Trener Minesote je gori i od Alimpija i to svi znajku.. Imaju najvise zvezda a najgori tim.. Njihov najbolji igrac se nemoze snaci na terenu ima sut cini mi se u dve utakmice 5 od 20 ili tako nesto.. Sramota.. Zao mi sto Jokara sad nije usao u play off jos vise.. Daj Boze da se za sledeci veliko takmicenje reprezentacija svi odazovu.. Mislim da bi sve pocistili..
    (Drulic, 19. april 2018 08:39)

    # Link komentara

  111. Dva od osamnaest. E zivote. I neko kuka na Jokica kad ima 35% sut.
     (Aleks, 19. april 2018 08:38)

    # Link komentara

  112. Zalosno je da Klivlend moze da dobije Indijanu samo kada Dzejms postigne preko 40 poena. A Minesota smesna ekipa, sa takvim igracima potpuno bezopasni, zalosno... Za mene je Micel ruki godine, i pored toga sto je Simons fenomenalan, fantastican ali ipak mislim da nije fer jer je vec dve godine u NBA i pored toga sto nije odigrao nijedan mec, a Micel je dosao i postao lider tima koji igra u plejofu...
    (milan, 19. april 2018 08:37)

    # Link komentara

  113. Tauns u najvaznijoj utakmici sezone (Denver) nevidljiv, kao i u ove dve utakmice u plej ofu, sta se desi sa tim igracima, strah, uplase se, boje se, eej da vam Bjelica (svaka cast care) vuce ekipu??! Pa kako vas nije sramota imate all starove u ekipi, ccc. Harden ce vam sasuti 40 poena u trecoj i ide metla jer se sinoc ispromasivao.
     (samo kazem, 19. april 2018 08:35)

    # Link komentara

  114. Tibodo je ljudina, nema sta, krpi mu Bjelica par pozicija dok je bilo povredjenih, a onda ga zadnjeg uvodi od svih dok popijaju banane Dieng drvo, raspali Rouz i Kroford, dok se Tauns opet blamira sa 5 poena, a onda ga zadnjeg ubaci tek pred kraj i postigne najvise od svih Minesotinih :D Bezi Beli od tih sebicnjaka, totalno nezdrava sredina. Tauns i Vigins prevare,u PO ih nema nigde hehe
    (Dragan-Borca, 19. april 2018 08:35)

    # Link komentara

  115. @petarczv
    je l ovo nije plejof brzina Lebrona :D
    (Bojan, 19. april 2018 08:34)

    # Link komentara

  116. Ekipa koja ima Batlera, KAT-a, Viginsa, Tiga, pa i Bjelicu, iskusnog Kroforda, ali samo ova prva cetvorica su dovoljna da budu bolji od 90% timova u ligi, s obzirom na njihovu minutazu, ali i to im je dzaba. Oni nisu tim, niti igraju kao tim, a tu najveca odgovornost trenera...
    (anonymous, 19. april 2018 08:34)

    # Link komentara

  117. Mičel ... Ja ne znam šta je ono dete ali rastura kako igra. Ne mogu da verujem da trener OKC ne može da napravi taktiku da sačuva jednog igrača Jute od kojeg sve kreće. Rubio je dao više trojki nego za celu karijeru. Očajna partija velike trojke OKC-a.
    LB prvih 16 poena za Kavse, očigledno mora da odigra brutalno da bi Kavsi pobedili.
    Hjuston očekivano do pobede u laganom ritmu.
     (Melo, 19. april 2018 08:34)

    # Link komentara

  118. Minesota je takva ekipa privatnika, da bi trebali da se registruju u privrednoj komori...
    (robin hud, 19. april 2018 08:27)

    # Link komentara

  119. Drže Hardena 30 minuta na parketu sa procentom šuta.. 10. 10%. Šteta što i Bjelica u svojoj ekipi nije zaštićen kao beli medved pa da dobije toliku minutažu. Jer kako dobija na kašičicu, fantastično igra.

    PS. Nevezano za utakmicu. Jeste li pratili Denverov sajt gde su sportski novinari birali 50 najboljih igrača franšize ikada? Stavili su Nikolu na osmom mestu. Džoni legendo.
     (Bulbasaur, 19. april 2018 08:23)

    # Link komentara

  120. Lebrone,svaka cast! 46p/12s/5as sut iz igre 17/24! Go Cavs!
     (Lex, 19. april 2018 08:21)

    # Link komentara

  121. Fora je da bude najbolji i da pobede. Tek onda njegov ucinak ima tezinu.
     (prof.Aca, 19. april 2018 08:21)

    # Link komentara

  122. Nas je Laza jaci od Lebrona
     (John la bomba, 19. april 2018 08:21)

    # Link komentara

  123. bravo Nemanja
     (Rej Alen, 19. april 2018 08:20)

    # Link komentara

  124. Bjelica dao zadnjih 11 poena za Minesotu, kada je sve bilo gotovo. Ubio ih je Hjuston u prvom poluvremenu...
     (Dejan, 19. april 2018 08:18)

    # Link komentara