1. @ (neko to od gore vidi sve, 22. februar 2018 12:21) zaboravih malopre da napisem, slobodno se aktiviraj pa nam donesi tu medalju na ZOI, ako je vec toliko lako. eto, dobices i nacionalnu penziju. sta te sprecava?
    (mrmlj, 23. februar 2018 00:08)

    # Link komentara

  2. @ (neko to od gore vidi sve, 22. februar 2018 12:21) e vala, na sta smo sve trosili narodne pare, nemam nista protiv sto ih trosimo na cetvoro sportista na zimskim olimpijskim igrama. sve da im troskove saberemo, necemo dobiti koliko kosta jedan koncert ace lukasa za novu godinu. a za to se nikad niste bunili!
    (mrmlj, 23. februar 2018 00:06)

    # Link komentara

  3. @ (Milojko, 22. februar 2018 13:42) vidis, sve i da je sve 100% tako kao sto kazes, nju je gurala njena porodica (koja je bogata, ako si u pravu) i oni su od nje stvorili olimpijskog sportistu sa nasim najboljim rezultatom, takvim kakav je. znaci, logicno je zakljuciti da skijaski savez nije imao udela u stvaranju i postizanju tih rezultata. e sad, postavlja se pitanje zbog cega bi nevenina porodica finansijski podrzavala i gurala tog nekog drugog takmicara. naravno da ne bi, a nda treba da vidimo zasto skijaski savez to ne radi, ako vec imamo te talentovanije i bolje takmicare... do daljnjeg, ovo je nas najbolji rezultat i tako je kako je, bez obzira da li je za ponos ili ne. licno, mislim da svako moze da proba da nadmasi ovaj rezultat na sledecim ZOI. mnogi ce se iznenaditi koliko je to tesko i razocarati u svoje umisljene sposobnosti.
    (mrmlj, 23. februar 2018 00:03)

    # Link komentara

  4. Ismejao sam se pošteno čitajući komentare. Ej grupa polupismenih likova, koja se garant nikada ni nije bavila sportom, daje predloge šta i kako da se radi a sve zarad uspeha na ZOI i LOI. Nema dalje, ovo su najveće gluposti. Hvala vam za ovo. Ostanite na ovakvom "intelektualnom" nivou. Ovu stranicu stvarno treba zapamtiti i staviti na Youtube.
    (Vladimir, 22. februar 2018 21:19)

    # Link komentara

  5. (jasdf, 22. februar 2018 20:05)

    Ja se ubih pričajući i pišući da su svi sportovi važni, ali mnogi samo komuniciraju vređanjem i omalovažavanjem. Kao oni nama vređaju vaterpolo pa sad mi njima nešto drugo. Plus što generalno sve što ne pratimo ili nam se ne sviđa ne cenimo. Upravo zbog takvih stvari obožavam OI, TV mi se usija tih 15-ak dana. Gledam sve živo i koliko mi vreme dozvoljava. Inače svaka čast za aktivizam, samo da vas bude što više. To je jedan od načina, svako u svom selu, gradu. Mora da se radi na infrastrukturi. Sećam se kada je Strajnić rekao da Island u svakom mestu ima najmanje jednu dvoranu za rukomet, zatvoren bazen i teren sa veštačkom travom. Tako nešto i nešto od toga može i kod nas. Ništa megalomanski, samo koliko da je funkcionalno, toplo i da može da se trenira. Problem je što nas je i sve manje pa nema za koga da se napravi. Možda je rešenje spojiti par manjih mesta, obezbediti prevoz pa polako. Samo što ovo pojedinci ne mogu, mora da se udruži i samouprava. Daleko sam otišao, ali to su neki počeci, a i volim sport jbg. Plus što bi rešili i neke zdravstvene probleme modernog doba. Sportski pozdrav i samo nastavite.
    (Gde ja živim, 22. februar 2018 20:45)

    # Link komentara

  6. @gde ja zivimo
    Nisam neki bogatas, ali vec ucestvujem u finansiranju sporta u mom selu, fudbal i kosarka, kao i folklora. Nije veliki novac, ali rado bi ga preusmerio u finansiranje nekog projekta koji bi poboljsao nase olimpijske sanse, u kom god sportu.
    Mi se ne bavimo mnogim sportovima, ali to ne umanjuje njihovu vaznost. Ranije su na olimpijadi bili bejzbol i softbol, isto su ekipni. Ne secam ih se iz Ria, znam da je bio golf, ali ne znam da li je ekipni, ne znam nista o njemu. Bio je i ragbi, ali ne veliki vec onaj sa 7 igraca.
    (jasdf, 22. februar 2018 20:05)

    # Link komentara

  7. (jasdf, 22. februar 2018 18:21)

    Cenim podršku, ali ako ćemo ozbiljno treba da nas bude dosta za neku ozbiljnu priču. A ja bi u afektu svašta uradio. Plus što mora da se uspostavi neki ozbiljan sistem. Mada za neki aktivizam, davanje ideja (koje nisu nove i već postoje u svetu) može i odavde. Problem je što oni koji se nešto pitaju samo traže komentare u kojima ih neko pljuje, kako bi mogli da se žale, a predloge i sugestije uglavnom preskaču.

    Pitao si koji je kriterijum po kome se rangiramo iza SAD. I to je problem. Mi taj hokej na travi (nekad je na selu to bilo gudžanje, pričala mi majka) ne igramo i ne zarezujemo 2%. Doduše gledano po atraktivnosti, brojnosti i jesmo jako uspešni u tim komercijalno uspešnim sportovima (ako izuzmemo vaterpolo koji volim, ali nije na tom nivou). Naravno fali nam muška odbojka na OI, rukomet u obe konkurencije, fudbal, uf mnogo, ali ne i nedostižno. Samo uz mnogo bolji rad. Statistički, ono što smo poslali od ekipa su bile medalje što je svakako uspeh.
    (Gde ja živim, 22. februar 2018 19:43)

    # Link komentara

  8. @Đuka
    Мислио си на Анемари Мозер Прел?
    (Боки, 22. februar 2018 19:29)

    # Link komentara

  9. Bravo Nevenaaaa!
    (Etika, 22. februar 2018 18:50)

    # Link komentara

  10. @nemamo.
    Ali zato imamo timske sportove u kojima smo na letnjim OI bili u ukupnom plasmanu DRUGU, iza Amerikanaca.
    (jumko jumko jumkica, 22. februar 2018 10:52)
    Koji je kriterijum za to, posto medalje ocigledno nisu.
    Srbija u ekipnim sportovima ima 1 zlato, 2 srebra i 1 bronzu;
    Brazil i Velika Briranija imaju po 2 zlata.
    Ne mogu da se setim za Nemacku, u fudbalu imaju zlato i srebro, treci u rukometu, u hokeju na travi imaju dve medalje, ne secam se da li su dva treca ili trece i drugo.
    (Jasdf, 22. februar 2018 18:45)

    # Link komentara

  11. @gde ja zivim
    Kontaktiraj me i ucestvujem u finansiranju.
    (jasdf, 22. februar 2018 18:21)

    # Link komentara

  12. @gta
    A sta mu ti dodjes Stevovicev ortak iz kraja ili poslovni partner od Todora? Il si mozda neka bliza rodbina?
    Izvini nisam te prepoznao.
    (Milojko, 22. februar 2018 18:09)

    # Link komentara

  13. @Milojko
    Recimo u tebe da su ulozili,Srbija bi uzela prvu medalju na ZOI.Danima pljujes po nasima,izmisljas da su imali maltene bolje uslove od Austrijanaca i Svajcaraca,njihove plansmane(koji su bolji od ocekivanih)proglasavas za bruku i sramotu,neko sa strane bi pomislio da smo skijaska nacija,a ovde se snuker vise prati.Ti lepo skije u ruke,prijavi se na takmicenja pa da vidimo tu Olimpijsku medalju za Srbiju
    (gta, 22. februar 2018 17:21)

    # Link komentara

  14. Da je najveci gubitnik ovih igara Lindzi Von .Toliko raznih emisija vezanih za nju plus posebna emisija na Eurosportu .Pocelo je vec da je previse opterecuje to jurenje Stenmarkovog rekorda .
    (Mislim, 22. februar 2018 16:53)

    # Link komentara

  15. Neko napisao da su spustasice bile u prednosti jer je bio spust u celoj duzini a slalom skracen.Cuj njega,a sta je trebalo da se vozi slalom od minut i 40 sekundi mozda??A i ne znam kako to da su sve tri medalje uzele tri koje su sve dobre u slalomu ako su u prednosti bile spustasice.Nevenin rezultat je solidan,a kombinaciju ce zbog neatraktivnosti ukinuti posle ove sezine bar u ovom modelu kakva je sada,jer nema interesovanja za nju a i sve je manje skijasa i skijasica koji praktikuju i tehnicke i brze discipline.Zadnja takva je bila Tina Maze kod zena i Bodi Miler kod muskih.Tu mislim na sposobnost da su osvajali prva mesta u svim disciplinama a ne u brzim prvo a u tehnickim 20 naprimer.Nevena npr je u slalomu oko 25 a u spustu ni u 50 tako da nije vrhunska ni u brzim ni u tehnickim disciplinama.Suv prosek ali za Srbiju jeste ovo lep rezultat koliko se ulaze u skijaski sport.

    OVO KAO DA SAM JA PISAO KOMENTAR???... Salim se, sve potpisujem osim ovoga sa slalom. Vozi se nekada i slalom od minut i po. Nije to nista strasno.
    (Milan Kosanovic, 22. februar 2018 14:45)

    # Link komentara

  16. Najveci uspeh sportske nacije na Zoi u istoriji! Sta napisati a ne zaplakati!?
    (Jumko, 22. februar 2018 09:53)

    Napiši da imaš televizor....
    (JPR24, 22. februar 2018 14:06)

    # Link komentara

  17. Boze sta sve ljudi ne pisu, slalom bio prekratak???
    Trku je zavrsilo 18, od tih 18, Nevena je 14., znaci da je bukvalno bilo ko otisao umesto nje i zavrsio trku makar spustajuci se plugom bio bi 18.
    I sad je kao nevidjen uspeh zavrsiti 14. umesto 18.????
    Inace za ljude koji su ocigledno juce culi za alpsko skijanje, alpska kombinacija se vec duzi niz godina vozi kao spust i jedna voznja slaloma, 40sec koliko je bilo najbolje vreme u slalomu je sasvim korektna duzina staze i Nevena koja je katastrofa u spustu je u sustini imala bolji plasman posle spusta 13. od takmicarki koje su zavrsile trku sto ce reci da je u disciplini gde je "specijalista" slalomu odvezla gore nego u spustu u kome je vec katastrofalna.
    Nevena Ignjatovic je neko ko je iz relativno bogate porodice, koga su gurali ceo zivot, ko je od malena trenirao cele godine po glecerima svuda po svetu i ko jednostavno uopste nema talenta i uporno pravljenje od nje nekog imena u srpskom skijanju i naduvavanje njenih rezultata je nista drugo nego obicna sramota.
    Da su te pare koje su ulozene u nju za sve ove godine ulozene u neko dete sa realnim talentom Srbija bi imala neuporedivo vise. Al ovako imamo samo (verovatno placene) hvalospeve po novinama.
    (Milojko, 22. februar 2018 13:42)

    # Link komentara

  18. dobro slavice se i 32. mesto zvezde u ligi evrope...
    (pacino al, 22. februar 2018 13:27)

    # Link komentara

  19. Možda bi trebala Von da vozi 2022 i 2026 da bi stigla najbolju skijašicu u istoriji Janicu Kostelić
    (Đuka, 22. februar 2018 12:13)

    Janica je od 4 sezone bez povrede osvojila 3 puta svetski kup jednom joj izmakao za 3 boda..Von ima osvojena 4 svetska kupa u karijeri dugoj 15 god. A OI i SP Janica ubedljivo bolja..
    (Zoki, 22. februar 2018 13:25)

    # Link komentara

  20. Ne bi bilo loše nekada nešto pročitati o skijanju u Srb... kako se radi( uslovi, novac itd...)
    Manje se osramoti čovek, ako ipak nesto zna o tom sportu i kako se u svetu dolazi do uspeha u alpskom skijanju..
    Jasno je da su mnogi isli u osnovnu i najčili da pišu, ali malo i formisanja, sledeći nivo..
    Pozdrav..
    (Savetnik, 22. februar 2018 13:16)

    # Link komentara

  21. Bravo Nevena! Bio bio jos bolji rezultat, da nisu u poslednjem momentu promenili stazu, da umesto super-veleslaoma stave spust..Isli su sve na to da Lindzi Von osvoji titulu,ali dzabe.
    (laza89, 22. februar 2018 12:59)

    # Link komentara

  22. Neko napisao da su spustasice bile u prednosti jer je bio spust u celoj duzini a slalom skracen.Cuj njega,a sta je trebalo da se vozi slalom od minut i 40 sekundi mozda??A i ne znam kako to da su sve tri medalje uzele tri koje su sve dobre u slalomu ako su u prednosti bile spustasice.Nevenin rezultat je solidan,a kombinaciju ce zbog neatraktivnosti ukinuti posle ove sezine bar u ovom modelu kakva je sada,jer nema interesovanja za nju a i sve je manje skijasa i skijasica koji praktikuju i tehnicke i brze discipline.Zadnja takva je bila Tina Maze kod zena i Bodi Miler kod muskih.Tu mislim na sposobnost da su osvajali prva mesta u svim disciplinama a ne u brzim prvo a u tehnickim 20 naprimer.Nevena npr je u slalomu oko 25 a u spustu ni u 50 tako da nije vrhunska ni u brzim ni u tehnickim disciplinama.Suv prosek ali za Srbiju jeste ovo lep rezultat koliko se ulaze u skijaski sport.
    (Malboro, 22. februar 2018 12:57)

    # Link komentara

  23. Kao sto su neki pisali, ovde se ocekivala medalja?! Onda je ovo 14 mesto neuspeh. Pogotovo sto je blo jako mnogo ispadanja. Devojka je u najboljim godinama, 27 ih ima. Kada ako ne sada? NA sledecoj ce mat 31, mozda nece ni ucestvovati.Razocaran sam sto jos uvek nemamo medalju na OI, ispada da su nas samo lozili, kao i mnogo puta do sada. Pa tridesetak zemalja su vec osvojili medalje, a gde smo mi. Treba staviti prst na celo i videti sta dalje. Dali zapeti i raditi kako treba, ili biti samo turisti i dzaba trositi narodne pare!
    (neko to od gore vidi sve, 22. februar 2018 12:21)

    # Link komentara

  24. Možda bi trebala Von da vozi 2022 i 2026 da bi stigla najbolju skijašicu u istoriji Janicu Kostelić
    (Đuka, 22. februar 2018 12:13)

    # Link komentara

  25. (Jumko, 22. februar 2018 10:59)

    Sve lepo napišeš i na kraju prospeš. Slažem se oko atletike, plivanja, zimskih sportova i sl., treba ulagati, dovesti strane trenere ako nemamo dovoljno naših, ali mi uopšte nije jasno ovo konstantno omalovažavanje vaterpola. Zašto? Olimpijski sport, medalja se važi kao i u svim ostalim sportovima, deca treniraju. Stvarno ne razumem. Mada sam i ja čovek ograničene inteligencije.

    Što se tiče vas sportskih šovinista. Voleo bih da nađem nekog klinca koji bi trenirao gađanje glinenih golubova, jedrenje i sl. i ne bih žalio para da ga spremim za OI (nemam ih mnogo, ali bih se potrudio). Kako vas bre ne mrzi da lupetate stalno jedno te isto. Da li mi Srbi volimo sport? Kao fol da. Onda nema ovakvog lupetanja. Deci je pored novčane potrebna i moralna podrška. Kad i ako Staša bude uzela medalju (samo neka je živa i zdrava) u Tokiju, pitaću vas.
    (Gde ja živim, 22. februar 2018 12:03)

    # Link komentara

  26. @Mare - Šifrin i Gizin su odlične spustašice. Ne pričaj koješta.
    (hipster, 22. februar 2018 11:30)

    # Link komentara

  27. Von i Šifrin najvece gubitnice na OI
    (zum zum, 22. februar 2018 11:02)

    # Link komentara

  28. @jumkica Ma da, kao da su zimski sportovi bitni, kao i atletika, gimnastika, plivanje... Vazno da briljiramo u vaterpolu! Hahaha...
    (Jumko, 22. februar 2018 10:59)

    # Link komentara

  29. Najveci uspeh sportske nacije na Zoi u istoriji! Sta napisati a ne zaplakati!?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 22. februar 2018 09:53)

    Haha evo ga. Pa zna se da smo ocanji u zimskim sportovima, ustvari mi to ni nemamo. Tacnije, nemamo ni mnogo drugih stvari al ajde nije to sad tema. Ali zato imamo timske sportove u kojima smo na letnjim OI bili u ukupnom plasmanu DRUGU, iza Amerikanaca. Ja mislim da si ti to sredio jumkice.
    Nego, mozda se za 20, 30 godina neko doseti u nsaem savezu da samo imamo bazicne sporotove, od jahanja i dresure konja do gadjanja glinenih golubova i jedrenja, pa da samo stancujemo te medalje. Onda ce jumkica pod stare dane da pise sportska nacija koja ima medalje u nebitnim i smesnim sportovima. Nego uskoro ce jun, jel si nabavio zastave Kostarike, Svajcarske i Brazila? Cisto onako informativno. :)
    PS Jumko vec 10 godina uci da skija na Kopaoniku, ali i dalje ne zna da obuje cipele.
    (jumko jumko jumkica, 22. februar 2018 10:52)

    # Link komentara

  30. Nevena je dobro vozila slalom, imala deseto vreme u drugoj vožnji, čak bolje od norveške skijašice koja je na kraju bila četvrta, ali nije mogla da nadoknadi zaostatak iz spusta.

    Ne vredi, skup je to sport. Ko da plaća mesece priprema u Argentini (na primer) tokom našeg leta?

    Nema mesta ni razočarenju, ni ljutnji.
    (Kiza, 22. februar 2018 10:45)

    # Link komentara

  31. @VladimirGM

    Da, favorizovane su spustašice i baš zato su medalje osvojile Gisin, Šifrin i Holdener koje su sve specijaliste za spust, jel tako? Veliki skijaški stručnjak, nema šta, baš kao i naše skijanje.
    (Mare, 22. februar 2018 10:40)

    # Link komentara

  32. Ajmo docek sad. Zasluzila je to ova devojka.
    (cbd, 22. februar 2018 10:37)

    # Link komentara

  33. Samo malo vise ulaganja i osvajali bi medalje.
    (Vlado, 22. februar 2018 10:33)

    # Link komentara

  34. svaka cast.
    (ica, 22. februar 2018 10:27)

    # Link komentara

  35. Bravo carice!
    (strumpf, 22. februar 2018 10:16)

    # Link komentara

  36. BRAVO BRAVO BRAVO!!!!!
    (rešpekt, 22. februar 2018 09:54)

    # Link komentara

  37. Najveci uspeh sportske nacije na Zoi u istoriji! Sta napisati a ne zaplakati!?
    (Jumko, 22. februar 2018 09:53)

    # Link komentara

  38. Ovo je uspeh Nevenin,ipak ostaje gorak utisak da nije uspela da napreduje na tabeli svojom dobrom vožnjom u slalomu nego odustajanjem drugih takmicarki..
    (Stivi dži, 22. februar 2018 09:47)

    # Link komentara

  39. @ledenjak
    Ovakvom postavkom, gde je se spust vozio u punoj dužini a slalom prekratak, svesno su favorizovane devojke koje su bolje u brzinskim disciplinama a hendikepirane devojke kojima su specijalnost tehničke discipline. Ovakvi uslovi svakako nisu odgovarali Neveni, i zato smatram da je ovo odličan rezultat. Bravo Nevena!
    (VladimirGM, 22. februar 2018 09:36)

    # Link komentara

  40. @Srdjan

    Kako su su prošli tvoji?
    (Demagog, 22. februar 2018 09:11)

    # Link komentara

  41. Svaka čast Nevena! Poslednje tri sezone bojiš sivilo srpskog skijanja na najbolji mogući način.
    (hipster, 22. februar 2018 08:59)

    # Link komentara

  42. Ne razumem se nešto u skijanje, ali ovo nije loše bar za naše standarde. Bravo Nevena.
    (Gde ja živim, 22. februar 2018 08:58)

    # Link komentara

  43. Vazno je ucestvovati... u trosenju para poreskih obveznika Srbije.
    (Sava Drugi, 22. februar 2018 08:57)

    # Link komentara

  44. Vonn opet bez zlata,nek proba u muškoj konkurenciji kako je tražila.
    (ObiBg, 22. februar 2018 08:57)

    # Link komentara

  45. Nevena četrnaesta, a utrku završilo 18 takmičarki.
    Realno, više vrijedi kad osvoji pet-šest bodova u Svjetskom kupu, nego 14. mjesto na ZOI.
    (Srdjan, 22. februar 2018 08:56)

    # Link komentara

  46. Bravo, devojko! Svaka cast!
    (Radovan, 22. februar 2018 08:55)

    # Link komentara

  47. bravo, ovo je ozbiljan rezultat iako je kombinacija disciplina koja se polako gubi u svetskom kupu, mislim da ima svega 2-3 trke godisnje. nista zlonamerno ali nevena je pre mesec dana bila 6 u svetskom kupu u kombinaciji. ovde je daleko slabija konkurencija tako da na osnovu svih njenih rezultata na zoi misljenja sam da forma nije tempirana.
    (ledenjak, 22. februar 2018 08:54)

    # Link komentara