1. Nije van der Sar osvojio, nije on teniser, nego tim za koji je igrao-branio je osvojio. Za Maradonu se moze reci da je osvojio SP 1986. ili da je doveo ne bas ubedljivu ekipu Argentine do finala SP 1990. gde su Nemci pobedili posle diskutabilnog penala. Ipak je on davao golove, asistirao, maltene sam igrao '90(on i Kanidja). Golman je ipak defanzivac, odbranbeni igrac on ne osvaja nego spasava...
    (Spaski, 4. januar 2018 18:06)

    А Марадонин гол 1986. није био сумњив. Заправо и није, био је чист лоповлук аргентинског наркомана.
    (Марко, 16. januar 2018 00:56)

    # Link komentara

  2. Hajde malo realno da pricamo!!!Zanima me zasto ovaj lik nigdje u inosranstvu nije bio broj jedan.Moje je misljenje da se na Zapadu trazi moderniji tip golmana.On je odlican linijski golman i to je to.Lik nema puno stvari sto se danas trazi od golmana.Kao prvo otvaranje igre njegovi sutevi su mlaki i nemaju nikakvu jacinu,lopta dok se spusti snjeg je pao na nju.Druga stvar pregled u sesnaestercu je katastrofa svaki centarsut je opasnost.Tako da je on za mene jedan prosjecni golman dao bih uvijek prednost Svilaru i Rajkovicu.
    (Zeljko, 04. januar 2018 14:03)


    a svilara si pratio kako brani, jelda? ostarak komentara ti je takodje napisan napamet.
     (neutralni felsh, 4. januar 2018 20:40)

    # Link komentara

  3. Svaka mu cast za odbrane u reprezentaciji i Partizanu,uz sve mane koje je Loznica naveo.Moje je misljenje da je Dmitrovic bolji golman.Brani uspesno u mozda najjacoj ligi sveta,u mozda dosad najprijatnijem iznenadjenju te lige.Ne slazem se da nikada nismo imali dobre golmane.Krajem 70-ih i pocetkom 80-ih-Pantelic,Svilar,stariji Dika, Simovic,Stojic.Tacno je medjutim da se taj kvalitet negde izgubio.
    (bocko, 4. januar 2018 20:27)

    # Link komentara

  4. mislim da je svakoj normalnoj osobi, Stojke skroz gotivan lik
    (citac vesti, 4. januar 2018 10:13)

    Reci da si ironican?
    (D1V1, 4. januar 2018 12:16) # Link komentara

    Nije.
    (fmp1fmp2, 4. januar 2018 12:58)

    Onda ste obojica zreli za Lazu.
    (D1V1, 4. januar 2018 18:36)

    # Link komentara

  5. Stojković kao Van der Sar, Krstajić kao Gvardiola i Zidan.. samo pitajte srpske fudbalere, predsednike saveza.. sve će vam lepo objasniti.
     (popov, 4. januar 2018 18:22)

    # Link komentara

  6. Ja sam bio ubedjen da je Van der Sar sa 22 osvojio kup UEFA, a već sa 25 i LŠ, Superkup Evrope i Interkontinentalni kup. Možda sam bio u zabludi.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Shommy82, 4. januar 2018 11:51)

    Nije van der Sar osvojio, nije on teniser, nego tim za koji je igrao-branio je osvojio. Za Maradonu se moze reci da je osvojio SP 1986. ili da je doveo ne bas ubedljivu ekipu Argentine do finala SP 1990. gde su Nemci pobedili posle diskutabilnog penala. Ipak je on davao golove, asistirao, maltene sam igrao '90(on i Kanidja). Golman je ipak defanzivac, odbranbeni igrac on ne osvaja nego spasava...
    (Spaski, 4. januar 2018 18:06)

    # Link komentara

  7. омг... мислим ако хоће да каже да у њему има још добрих година, супер.
    али оно, ван дер сар, био цео живот први голман холандије, са ајаксом освојио лигу шампиона, уефа куп, био клупски првак света... као да је до 36 седео на клупи фулама, а не био 1. голман ајакса, јувентуса, холандије и освојио гомилу трофеја. ван дер сар је до 36 имао више европских трофеја, него стојке утакмица у лиги шампиона (јер стојке никада није ни бранио у лш ако се не варам).
    (мицко, 4. januar 2018 15:27)

    # Link komentara

  8. Misli da je najbolji zbog nagrade koju su mu poklonili? U Srbiji, kada napraviš nešto veliko, dobiješ otkaz, a kada braniš u Partizanu u 34. godini života, dobiješ nagradu za najboljeg igrača. To govori o kvalitetu lige, Stojkovića i Kokeze.
     (Marlon, 4. januar 2018 15:20)

    # Link komentara

  9. Шта се ухватио за Ван дер Сара, човек бранио за репрезентацију '98, освојио ЛШ са Ајаксом' 95.. Јесте Стојковић реално наш најбољи голман али то је зато што је конкуренција слаба
     (skoba, 4. januar 2018 14:55)

    # Link komentara

  10. `Dok si najbolji treba da igraš. Ako budem najbolji igraću, ako ne budem, neću`

    Prica golman koji van ove nase poluamaterske lige ne moze nidje da brani, da bude prvi golman... Prica golman koji kad je dosla mrvu ozbiljnija ekipa (Dinamo) samo je sluzio da vadi lopte iz mreze. Ako je JSL/Partizan mjerilo haaah..... On dakle sebe smatra za `najboljeg` golmana kojeg ima Srbija...Ovakve izjave nisam citao ni od stvarno najboljih golmana koji su usli u istoriju fudbala... nevjerovatno...
    (Vazda Pobro, 4. januar 2018 14:50)

    # Link komentara

  11. Primio 7 komada od Dinama...
    (Mare, 4. januar 2018 14:27)

    # Link komentara

  12. Hajde malo realno da pricamo!!!Zanima me zasto ovaj lik nigdje u inosranstvu nije bio broj jedan.Moje je misljenje da se na Zapadu trazi moderniji tip golmana.On je odlican linijski golman i to je to.Lik nema puno stvari sto se danas trazi od golmana.Kao prvo otvaranje igre njegovi sutevi su mlaki i nemaju nikakvu jacinu,lopta dok se spusti snjeg je pao na nju.Druga stvar pregled u sesnaestercu je katastrofa svaki centarsut je opasnost.Tako da je on za mene jedan prosjecni golman dao bih uvijek prednost Svilaru i Rajkovicu.
    (Zeljko, 4. januar 2018 14:03)

    # Link komentara

  13. Да ли он зна да је Ван дер сар већ са 25 година, 1995, освојио са Ајаксом Лигу шампиона као први голман.
    После лик бранио за Јувентус.
    Ван дер сар током целе своје каријере увек био међу 5 најбољих голмана света, од 95' па до краја своје каријере, још у оној тадашњој пакленој конкуренцији, а Стојковић о њему прича као о неком анонимусу о коме се тек са 36 чуло.
    Хахах, урнебес.
    (пентхаус, 4. januar 2018 13:37)

    # Link komentara

  14. mislim da je svakoj normalnoj osobi, Stojke skroz gotivan lik
    (citac vesti, 4. januar 2018 10:13)

    Reci da si ironican?
    (D1V1, 4. januar 2018 12:16) # Link komentara

    Nije.
    (fmp1fmp2, 4. januar 2018 12:58)

    # Link komentara

  15. Na leto ce napuniti 35, ne 34.
     (Miles Davis, 4. januar 2018 12:34)

    # Link komentara

  16. mislim da je svakoj normalnoj osobi, Stojke skroz gotivan lik
    (citac vesti, 4. januar 2018 10:13)

    Reci da si ironican?
    (D1V1, 4. januar 2018 12:16)

    # Link komentara

  17. Van Der Sar je prije 36-te imao karijeru koja i nije bila nesto...O Gospode Boze...Pa brani ti za Juve i Ajax...

    Stojkovic je dobar golman. Ali ga je nesportski nacin zivota doveo da ne napravi karijeru kakvu je,s obzirom na talenat,trebao da ima...
    (Ministar, 4. januar 2018 12:16)

    # Link komentara

  18. Pa ti nisi van der sar...ni blizu,da jesi branio bi u man.utd-u a ne partizanu.
    (Np30, 4. januar 2018 10:50) # Link komentara

    A ti ni u skolu nisi isao. Sad vidi da li ima smisla da ga ti kritikujes.
    (Sah-mat, 4. januar 2018 12:10)

    # Link komentara

  19. "Zašto bih prepuštao mlađima?", zato sto su bolji. I Svilar, i Vanja, i Rajkovic su bolji u startu zato sto su mladji, igraju konstantno u svojim klubovima(vecim od Partizana) , i njima ce svetsko prvenstvo znaciti mnogo vise. A Stojkovicu smo da se malo bolje proda za jos godinu ili dve i nista vise. Mislim da u zadnje vreme pokazuje veliku dozu nervoze, SEBICLUKA i straha jer dolaze mladji. Pa mora da se promovise preko medija. Ali posto je selektor Krstajic bice uspeh doputovati do Rusije da se ne izgube.
    (kibra031, 4. januar 2018 11:57)

    # Link komentara

  20. Ja sam bio ubedjen da je Van der Sar sa 22 osvojio kup UEFA, a već sa 25 i LŠ, Superkup Evrope i Interkontinentalni kup. Možda sam bio u zabludi.
     (Shommy82, 4. januar 2018 11:51)

    # Link komentara

  21. лозница, 04. januar 2018 10:22)

    Potpisujem to sto si napisao.Generalno gledajuci jos i u Jugoslaviji imali smo cudesne golmane koji su branili nemoguce situacije ,ali svi i ranije i sad jako lose intervenisu.U tom segmentu imamo losu skolu.Da je Stojkovic trenutno nas najbolji golman ,jeste.Porediti bilo koga naseg sa Van Der Sarom je smesno.I nije tacno da je on postao dobar golman u 36.Bio je vrhunski i sa 20 i sa 25 i sa 30.Setite se Ajaxa .
     (prokleta avlija, 4. januar 2018 11:32)

    # Link komentara

  22. Sa kim se ti porediš, biće da si postao malo prepotentan pošto se u Wiganu i ostalim klubovima nisi video. Jedino u partizanu dođeš do izražaja u Jelen cirkus ligi.
     (apolo, 4. januar 2018 11:27)

    # Link komentara

  23. ha ha najjači su mi ovi zadrti navijači Zvezde što čovjeka gledaju kao ljigu. Ljudi shvatite,kakav Partizan,Zvezda,ovaj ili onaj,čovjek gleda gdje su bolje pare(uostalom kao i svi mi).
     (kio B.L., 4. januar 2018 11:23)

    # Link komentara

  24. Ala smarate sa totalno nebitnim likom!!!
     (Tuco Benedicto, 4. januar 2018 11:14)

    # Link komentara

  25. Da, ali Van der Sar je bio golman.
    (Skorpion, 4. januar 2018 11:12)

    # Link komentara

  26. Vladimir Stojković je reprezentativac-rekorder, legenda naše reprezentacije i Crvene zvezde i Partizana.
    (fudbalski ekspert, 4. januar 2018 11:10)

    # Link komentara

  27. Odlučujuće utakmice koje su donele nagradu Vladimiru Stojkoviću:
    4. Young Boys 1 Partizan 1:
    - LIGA EVROPE Partizan odneo veliki bod iz Berna, Stojković sjajan.
    - Da je Stojković jednako veliko pojačanje za Partizan kao Tošić, možda i veće, pokazao je u 41. minutu. Ponovo je iskusni golman panterskom intervencijom spasao mrežu.
    - Završeno je i prvo poluvreme rezultatom iz 14. minuta, jer je tako "hteo" Vladimir Stojković. Vladimir Stojković je, rekoše onomad, uveo Partizan u Ligu Evrope. Sad mu je i doneo prvi bod u grupnoj fazi.
    - „Srpska hobotnica“
    - Čudesni Stojković doneo Partizanu bod u Bernu!
    - REMI U BERNU Stojković izvukao bod za Partizan
    - Igrač utakmice i najzaslužniji za ovaj rezultat svakako je golman Vladimir Stojković, koji je "skinuo" nekoliko stopostotnih šansi "mladih momaka".
    - Počeo je i Jang bojs da preti od 70. minuta, a dve stopostotne šanse, odbranio je Stojković. Prvi put intervenisao je refleksno nogom u stilu futsal golmana, otklonivši zicer, dok je drugi put odbranio udarac koji je išao u gol ispod prečke.
    - LIGA EVROPE: Stojković fantastičnim odbranama sačuvao bod Partizanu
    (fudbalski ekspert, 4. januar 2018 11:09)

    # Link komentara

  28. Pa ti nisi van der sar...ni blizu,da jesi branio bi u man.utd-u a ne partizanu.
    (Np30, 4. januar 2018 10:50)

    # Link komentara

  29. Dosta je branio za reprezentaciju. Rajkovic, Svilar, Dmitrovic i Vanja obecavaju.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aco, 4. januar 2018 10:27) # Link komentara

    Ih sta sam ja sve obecavao pa nije bilo dovoljno.
    (Duka, 4. januar 2018 10:39)

    # Link komentara

  30. Dosta je branio za reprezentaciju. Rajkovic, Svilar, Dmitrovic i Vanja obecavaju.
     (aco, 4. januar 2018 10:27)

    # Link komentara

  31. стојковић није лош човек у смислу као пљувао је некада партизан после звезду па ово оно... не треба га осуђивати. ко га познаје зна да је није зао, већ веома неинтелигентан, необразован и примитиван човек. за његово добро, не треба га пуштати да јавно говори. мада је за то већ касно.
    као голман, увек је био врхунски за ситуације 1:1 (има велики таленат и хладнокрвност за те ситуације) што у нашим тимовима са катастрофалним одбранама представља велики квалитет. иначе за све остало (постављање, брањење шутева из даљине, реакција на центаршутеве, организовање одбране, додавање, испуцавање...) јако лош. и велика киксара. целе каријере је примао голове са 35 метара, јер стоји где не треба или спава на голу, или из неких безвезних центаршутева које би сам морао да скине. међутим ми имамо јако слабу голмаснку школу (не знам зашто) и практично никада нисмо имали добре голмане, тако да он онда испада премија.
    надам се да ће рајковић и милинковић-савић да напредују брзо.
    (лозница, 4. januar 2018 10:22)

    # Link komentara

  32. Imao je talenat, prosao je Zvezdinu skolu i izrastao u odlicnog golmana. Ostvario je izvanredan transfer u klub iz jake lige, gde je vidjen kao starter.

    Mogao je da bude medju dva-tri najbolja golmana Evrope, iskljucivo je sam kriv sto mu je karijera tu gde jeste. Previse manje talentovanih golmana su neuporedivo poznatiji i novcano vredniji od njega - temperament, manir ponasanja i radne navike kostale su ga vrhunske evropske karijere.

    Ovako skuplja poene pod stare dane u blatu srpske Superlige i na golu selekcije koja veliko takmicenje vidi jednom u nikad...

    Imao je sve preduslove da se priblizi donekle slavi Mrkusica, Soskica, Beare...
    (Leopold82, 4. januar 2018 10:16)

    # Link komentara

  33. mislim da je svakoj normalnoj osobi, Stojke skroz gotivan lik
    (citac vesti, 4. januar 2018 10:13)

    # Link komentara

  34. Poslije SP treba zvati Rajka, Vanju, Svilara i ostale.
    Za Stojketom poslati i Ivanovica i Kolarova i Tosica...
     (postar, 4. januar 2018 10:07)

    # Link komentara