1. @SrbEUin
    I ja gledam Himki izgubio, evo hoce i CSKA. A nisu dali najboljim igracima da igraju kvalifikacije za SP pa i oni pukose. I sta su uradili, sta su dobili time? Apsolutno nista. Nisu nista ni zaradili (igrali u gostima) niti su pobedili zadrzavajuci Sveda, Voroncevica, Kurbanova...
    Klasican inat i pucanje sebi i kosarci u noge.
    A gledao sam BiH-Rus, ako nista bar je bila borbena i zanimljiva utakmica i navijanje na nivou. A EL svake nedelje isto, pa ni ne gledam kao ni NBA, tek poneki interesantan mec.
    (koma, 24. novembar 2017 22:18)

    # Link komentara

  2. trebale su sve najjače reprezentacije da bojkotuju i kvalifikacije i sp, pa nek im igraju belgija i kipar...
     (paranoid, 24. novembar 2017 20:05)

    # Link komentara

  3. Evo gledam meč Bosna - Rusija...
    Koji amaterizam. Na nivou ABE2.
    Istvremeno na SK2 Fener - Khimki. Nebo i Zemlja.

    Iskreno bih voleo da se ne plasira ni USA, ni Argentina, ni Brazil, ni Rusija, ni Španija, ni Srbija ni Francuska, ni Grčka ni Italija ni Slovenija ni Hrvatska kojima su najbolji igrači u NBA i EL.
    Pa neka na SK igraju amateri, odnosno trećeligaši. Tako će se konačno Engleka, Austrija, Rumunija ili Kosovo pojačani Amerikancima otpalim iz NBA dočepati medalje. I konačno će se ostvariti FIBIna želja da se košarka popularizuje i u laičkim zemljama, a ne samo da jedni isti stalno budu u vrhu.
    Dosta više da jedni isti imaju monopol na medalje!
    Pa šta ako su najbolji.
    Treba dati i drugima neku medaljicu.
    Biće nivo kao na Univerzijadi.
    I gledanost će biti ista takva.
    Malo manja nego jesenas u Turskoj. To je ta popularizacija košarke.
    (SrbEUin, 24. novembar 2017 19:55)

    # Link komentara

  4. točno se vidi da ste vi Srbi najveći smarači po pitanju nacionalnosti i brojanja eritrocita svemu i svakomu. Nema članka na kojem se povede uvijek jedna te ista smaračka rasprava o korijenima pojedinih igrača sa exYu prostora. Naravno komentari iz HR po ovom pitanju se ne puštaju, ali zato prolaze puno umobolniji komentari domaćih. Puno pozdrava.
    (SerbusZagreb, 24. novembar 2017 16:42)

    U pravu si, brate Hrvate! I meni su se popeli na glavu sa tim. Dosta više, aman! Priznajem da i i meni smeta kad vidim crnca u nekoj slovenskoj ekipi. Drugo je Italija, Francuska, tamo crnci žive u velikom broju i normalno je da ima i reprezentativaca crne puti, ali u Makedoniji, Crnoj Gori, Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji, Rusiji...? A što se tiče porekla slovenskih igrača, to je sve pre 1500godina bilo isto pleme, pa šta sad treba da radimo?
     (GOTIVNO BLEJANJE, 24. novembar 2017 19:44)

    # Link komentara

  5. qwerty

    Sve da si upravu, ali zaboravlja se cinjenica da je kljucni igrac bio Randolph i da njega nije bilo Slovenci ne bi usli ni u polufinale.
    Ne samo za Randolpha, nego generalno ovaj uvoz je nesto najgluplje sto je FIBA dozvolila.
     (Mailman, 24. novembar 2017 19:09)

    # Link komentara

  6. (Qwerty, 24. novembar 2017 16:35)

    Slažem se sa tobom, ali ne znam gde nađe ovog istoričara. Ako je Deretić ili Lučić tako nešto izjavio, njima ne veruje ni rođena familija. Takvih imaš svuda. Bosanci imaju onog "arheologa". Što se tiče ovog svojatanja i tako toga da priložim ja jedno mišljenje. Za Dragiće i Dončića je postalo stvarno degutantno i slažem se, a što se tiče Popa, to je više šala nego što se stvarno ozbiljno misli. Naravno da je čovek Amer, ali lepo zvuči kada se poistoveti sa nama. On se ne ljuti, nama lepo i mirna Bačka. Treba nam tako nešto. Tužno je, ali je tačno. Imamo gomilu ljudi na koje treba da budemo ponosni, ali stalno nam fali još. Da li što smo mali ili siromašni ko zna? U poslednje vreme je to izraženije, valjda zbog ovih tehnologija, ali daleko od toga da smo jedini. Svako na Balkanu ima poneku sumanutu teoriju.
    (Gde ja živim, 24. novembar 2017 17:43)

    # Link komentara

  7. To znaci da su i kvalifikacije u fudbalu tragicne buduci da nastupaju San Marino, Palau i Gibraltar. Svetski sampion Nemacka igra kvalifikacije uredno. Niko ne pravi problem i niko se ne buni. Ove kvalifikacije bi bila prava stvar da su uvedene pre 30 godina kada je Fiba imala volje i snage da ubedi sve sem NBA lige da joj se povinuju. Niko ne treba da bude povlascen zato sto je bio dobar u proslosti. Fudbalske kvalifikacije su mislim napravile cudo za male zemlje. Evropsko prvenstvo nije bilo dosadno zbog 24 ucesnika, nego zbog cinjenice da ni Gibraltar nije vise ekipa gde mozes totalno opusteno da igras. Da su kvalifikacije uvedene mnogo pre, evropska kosarka bi sigurno mnogo vise napredovala. Nalazost ova ideja dolazi od organizacije na izdisaju, totalno nesposobne prema kojoj Uleb sa svim svojim manama izgleda kao Amerika prema Srbiji tako da ovaj sistem nazalost nema buducnost
    (banat, 24. novembar 2017 17:40)

    # Link komentara

  8. Qwerty, 24. novembar 2017 16:35)

    Poptovani, puno grešiš za Luku i Gorana. Isti vrlo rado dolaze u Srbiju da posete svoje rodjake. Lukin pok.deda je živeo u Smederevu (u mom komšiluku) , gde je često dolazio i za koga je bio vezan. Činjenica je da Luka u sebi ima srpske krvi, a da je Goran srpskog porekla. Činjenica je da su obojica rodjeni i da su živeli u Sloveniji i, naravno, treba da igraju za slovenačku reprezentaciju. Ali isti imaju srpsko poreklo, koga se ne stide, i u tome ne treba videti ništa sporno. Ne treba se stideti svojih predaka, a oni se ne stide. Ne radi se o brojanju eritrocita, to su činjenice, a na kraju krajeva, obično navijačko prepucavanje. Ako se ti stidiš svojih predaka, pusti druge da se svojima diče (a što je Goran pokazao i u finalu EP). Opusti se i uživaj u životu.
     (adv, 24. novembar 2017 17:26)

    # Link komentara

  9. Da li je realno da na svakoj vesti mora da bude po nekoliko komentara o krvnim zrncima i ostalom. Nisu naši, ne igraju za nas, poželimo im sreću jer su odlični momci, kažimo da su uvek dobrodošli ovde ako hoće da dođu i završena priča. Ako su ponosni na poreklo, hvala im i to je to. Iz istog razloga zbog kog smo mi srećni kada neko hoće da igra za nas, su i ostali kada je obrnuta situacija. Nego hajde da se neko zapita zašto npr. Ivanić igra za CG iako je igrao za Srbiju u mlađim kategorijama, zašto su Šterbik, Šefik, Staniša Mandić pobegli odavde. Imamo gomilu talentovanih klinaca u svakom sportu, ali zaboga nemamo Dončića. Možda ga i imamo negde, ali smo previše zaslepljeni tuđim stvarima da ga i ne vidimo. No dobro, za takve stvari treba malo sive mase, a znamo da ona nije na ceni ovde, pa onda ništa. Ne znam tačno kome sam ovo uputio, ali neka ga pa ko hoće da pročita nek pročita.
    (Gde ja živim, 24. novembar 2017 17:16)

    # Link komentara

  10. Sta u nasem jeziku znaci FIBA je još jednom uradila šamar košarci??? hvala!!!!
     (ivanRS, 24. novembar 2017 17:14)

    # Link komentara

  11. (Qwerty, 24. novembar 2017 16:35)
    Gospodine, ne znam koji je taj istoricar ali Kinezi nisu poreklom Srbi, verujte!... ali kao sto ste rekli Doncic i Dragic jesu. Igor Kokoskov je Srbin ali trenira Sloveniju. Crnogorci imaju svoju drzavu, pa? Okanite se politickog stava. Gde ste videli da ne postujem tudje? Jesam nekoga uvredila? Ne mozete nikada glavom kroz zid ako naidjete na zid...to je tako u zivotu. Postujem svaku drzavu i hvala Luki i Goranu sto se ne stide svog porekla i sto postuju Sloveniju. Toliko divnih sportista Srbija ima koji postuju svoje poreklo...Nadja Higl, Emir Bekric, Amela Terzic.
    Nemojte biti zajedljivi, vec ako nekome replicirate onda dajte argumente, razdovijte nacionalnost od porekla. Mogla sam biti rodjena u Zimbabveu a poreklo mi Srpsko. Volela bih da mogu da vam u 4 oka objasnim uz slatko i vodu, kako ne mozete da razumete:(
    (anica, 24. novembar 2017 16:56)

    # Link komentara

  12. Ajde bez kuknjave, SAD su i svetski i olimpijski SAMPION pa igraju kvalifijacije.
    (LightbringeR, 24. novembar 2017 16:49)

    # Link komentara

  13. točno se vidi da ste vi Srbi najveći smarači po pitanju nacionalnosti i brojanja eritrocita svemu i svakomu. Nema članka na kojem se povede uvijek jedna te ista smaračka rasprava o korijenima pojedinih igrača sa exYu prostora. Naravno komentari iz HR po ovom pitanju se ne puštaju, ali zato prolaze puno umobolniji komentari domaćih. Puno pozdrava.
     (SerbusZagreb, 24. novembar 2017 16:42)

    # Link komentara

  14. @ Vesko, moze i ovako:
    Neka svi igraci iz Evro Lige i NBA koji ne mogu da igraju u kvalifikacijama odbiju da nastupe za svoje klubove. Kada se EL i NBA suoce sa finansijskim fijaskom brzo ce promijeniti pravila jer ko zeli da gleda prvenstvo na kome nema najboljih igraca.
    (koma, 24. novembar 2017 16:06)

    Ako odbiju bice tuzeni, a zna se u civilizovanom svetu sta to znaci.
     (nista o nicemu, 24. novembar 2017 16:35)

    # Link komentara

  15. (anica, 24. novembar 2017 16:08)

    Gospodjo, gresite. Doncicu je majka slovenka a otac poreklom srbin. Doncic je rodjen u sloveniji i tacka. Ne dolazi u srbiju nema nista sa vama. Crnogorci nisu srbi. Odakle im onda drzava? Ja bas postujem tudje, a ne izmisljam i ne svojatam. Kao kada za Grega Popovica kazu da je "ludi srbin". Roditelji su mu hrvat - srpkinja koji su emigrirali u USA pre stotinjak godina. Greg se rodio u USA, ne zna rec srpskog, ne izjasnjava se kao srbin, nego kao amerikanac sto logicno i jeste. Eeee to je bolest ovog naroda. Neki istoricar srpski je rekao da su KINEZI poreklom srbi?!?!?! Kinezi najveci narod na svetu koji postoji 9000 godina. Nacija je ionako izmisljotina, zato je ljudi i menjaju. Kao i religija. Za mene su svi ljudi isti.
    (Qwerty, 24. novembar 2017 16:35)

    # Link komentara

  16. Opet se poteze prica o Dragicu i Doncicu...
    A sta su Crnogorci nego Srbi? Ovo postaje mnogo smesno, mnogo... onomad u Zadru skandirase sta su skandirali, i nikom nista, ovde ako se gukne neka banalna stvar koja moze samo da nasluti na nacionalizam odmah kazne, odmah se broje krvna zrnca, pukli smo mozgom itd. Ne znam zasto ljude boli sto su Doncic, Dragic poreklom Srbi, to sto igraju u drzavi gde su rodjeni njihovo pravo, ta drzava im dala sve, kao sto je i pravo Davora Stefaneka i Asmira Kolasinca da vole svoje poreklo iako vole i Srbiju na neki nacin. U Srbiji su dobrodosli sve nacije ovog sveta, i uvek osete gostoprimstvo.
    Nije sramota ponositi se svojim covekom tamo negde u tudjini, svojom verom, i to nije nacionalizam, bar ne za mene...vec prirodna pojava. Svoje voli, tudje postuj.
    (anica, 24. novembar 2017 16:08)

    # Link komentara

  17. @ Vesko, moze i ovako:
    Neka svi igraci iz Evro Lige i NBA koji ne mogu da igraju u kvalifikacijama odbiju da nastupe za svoje klubove. Kada se EL i NBA suoce sa finansijskim fijaskom brzo ce promijeniti pravila jer ko zeli da gleda prvenstvo na kome nema najboljih igraca.
    (koma, 24. novembar 2017 16:06)

    # Link komentara

  18. A ja sam tek danas pročitao celu priču oko Đokovića i univerzitetske reprezentacije. Samo zbog njega treba napuniti halu i nagraditi momka velikim aplauzom, a kamoli Mačvana, Radulju i ostale. Zbog same košarke, gledanja ovih momaka, kvalifikacije nisu glupe. Ono zbog čega jesu glupe je to što ne igraju najbolji i što će tim morati da se menja. U svakom slučaju, momci samo napred od mene maksimalna podrška.
    (Gde ja živim, 24. novembar 2017 15:56)

    # Link komentara

  19. Ova fiba ispade najgluplja sportska organizacija... Ne znam da li postoji način da se nacionalni savezi, posebno oni najznačajniji, oslobode te birokratske karikature...
     (Toma, 24. novembar 2017 15:48)

    # Link komentara

  20. Qwerty
    Koji slovenci, Dončić, Dragić i Kokoškov?
    (Marko, 24. novembar 2017 15:11)

    Doncic je Slovenac, rodjen tamo, otac mu je poreklom srbin majka mu je slovenka, igra za njihovu reprezentaciju i nikakve veze nema sa srbima. Dragicu su roditelji poreklom srbi ali takodje je i on rodjen u Sloveniji igra godinama za njiohovu reprezentaciju i nikakve veze nema sa srbijom. Kokoskov je trener, to je nebitno. Stalno svojatate tudje. Da su oni srbi rekli bi da su srbi i verovatno bi igrali za srpsku reprezentaciju. Po naciji si ono sto kazes da jesi i gde si rodjen. Nolo vas srpski sin nema nista srpsko, otac mu je crnogorac, majka cista hrvatica, ali on je rodjen u Beogradu i odrastao ovde, izjasnjava se kao srbin i tacka. Eto objasnjenja.
    (Qwerty, 24. novembar 2017 15:41)

    # Link komentara

  21. ko da je bitno ko igra... ajde svi u pionir veceras..cene su simbolicne a macvan, simonovic raduljica i sale zasluzuju uvek krcat pionir
    (llule, 24. novembar 2017 15:36)

    # Link komentara

  22. Ako ne igraju NBA igrači, kako onda njihov centar iz NBA igra?
     (Mlađi pametnjaković, 24. novembar 2017 15:17)

    # Link komentara

  23. Qwerty
    Koji slovenci, Dončić, Dragić i Kokoškov?
    (Marko, 24. novembar 2017 15:11)

    # Link komentara

  24. Sto se mene tice, ja sam ipak za kvalifikacije cak i nase reprezentacije. Jer dobro je za ekipu da se provere i neki mladji igraci koji ce kasnije voditi nasu ekipu. A za duzinu klupe se uopste ne brinem jer jednostavno imamo kvalitet za plasman na finalni turnir.
     (Slobica, 24. novembar 2017 15:05)

    # Link komentara

  25. A zasto bi drugo mesto(i prvo naravno)bila "dovoljna kvalifikacija" za sledece???
    Kvalifikacije su idealno mesto za uigravanje tima a za osvojeno mesto dobijes ono zasto si se izborio,medalju,cast i novac..
    (Monarhista, 24. novembar 2017 15:03)

    # Link komentara

  26. Poeltl neće igrati, dečko igra u NBA...
    (frka panika, 24. novembar 2017 14:53)

    # Link komentara

  27. Poetl ne igra jer je u NBA
    (Jakob, 24. novembar 2017 14:42)

    # Link komentara

  28. inace buducnost austrijske pa i evropske kosarke je Luka Brajkovic,decko rodom iz kraljeva rodjen u austriji ima 17 god visok 2m 10cm .
     (ludi srbin, 24. novembar 2017 14:31)

    # Link komentara

  29. "Hoce li neko napisati sta se desava posle Austrije i Gruzije. Kakav format sledi. Koliko utakmica do kraja kvalifikacije. Moguci naredni protivnici? Poz.
    (fenomen, 24. novembar 2017 13:15)"

    32 reprezentacije podeljene su u 8 grupa sa po 4 tima.
    Srbija je u grupi sa Nemačkom, Gruzijom i Austrijom.

    Iz svake grupe dalje idu 3 (od 4 tima), koji posle formiraju 4 nove grupe. Rezultati iz prvog kola se prenose.
    Naša grupa ukrštava se sa grupom u kojoj su Grčka, Estonija, Velika Britanija i Izrael.

    Iz te nove grupe od 6 timova, prva 3 idu na Svetsko prvenstvo.
    (Lazar38, 24. novembar 2017 14:31)

    # Link komentara

  30. Mirko

    Niste najbolji. Slovenci su evropski prvaci, a USA svetski i olimpijski i naravno daleko jaci od ostatka sveta.
    (Qwerty, 24. novembar 2017 14:26)

    # Link komentara

  31. Neka svi igraci iz Evro Lige i NBA koji ne mogu da igraju u kvalifikacijama odbiju da nastupe na tom Svjetskom prvenstvu.Kada se FIBA suoci sa finansijskim fijaskom brzo ce promijeniti pravila jer ko zeli da gleda prvenstvo na kome nema najboljih igraca.
    (vesko, 24. novembar 2017 14:07)

    # Link komentara

  32. Ideja FIBA je da ovo bude suštinski zaokret u reprezentativnoj košarci, gde se težište sa letnjih turnira prebacuje na utakmice pred domaćom publikom raspoređene tokom cele godine i gde su završni turniri samo neka kruna celog procesa. Jasno je da je cilj popularizacija košarke pre svega u košarkaški manje razvijenim zemaljama, jer npr. u Srbiji niko neće sa ushićenjem gledati te utakmice. FIBA se zato ne opterećuje mnogo time u kom će sastavu igrati vodeće reprezentacije, mada time prihvata rizik da neke velike zvezde neće dobiti priliku da zaigraju na završnim turnirima. Ovo je vrlo radikalan potez i da li će on biti dobar za svetsku košarku ili ne znaće se tek posle 10 - 20 godina, a u međuvremenu je logična strategija za profesionalne lige da mu pružaju umeren otpor i popuste tek ako u praksi postane jasno da prozori mogu da ispune svoje ciljeve. Što se tiče odnosa sa EL, FIBA treba prvo da se zapita zašto je nerealnim obećanjima pokušavala da podmuklo namami velike klubove u svoju ligu, umesto da jača saradnju sa organizacijom koja uspešno vodi klupska takmičenja duže od decenije.
    (milan, 24. novembar 2017 14:01)

    # Link komentara

  33. Meni su smešni košarkaški treneri koji kritikuju FIBU.
    FIBA je krovna organizacija koja je stvorila bukvalno sve košarkaše i košarkaške radnike, onda se pojavi par privatnika u euro ligi i sruše sistem.
     (mrki, 24. novembar 2017 13:54)

    # Link komentara

  34. I povrh svega - najjaci smo!!!!!
    (Mirko, 24. novembar 2017 13:43)

    # Link komentara

  35. Pa i u fudbalu sampion sveta mora ponovo u kvalifikacije
    (sam, 24. novembar 2017 13:22)

    FIFA i UEFA nisu isto. Ovakav sistem je godinama unazad, menjaju ga bez dogovora sa clanicama.
     (nista o nicemu, 24. novembar 2017 13:36)

    # Link komentara

  36. Da li su nedorastao protivnik ocenicemo posle utakmice.
    Drugo, ne vidim nikakav samar Fiba, nego konacno priliku da na domacim terenima gledamo nacionalnu selekciju u takmicarskim utakmicama.
    Trece, kako nam tako i drugima, ne igramo samo mi kvalifikacije, nego i Spanci i Francuzi i Ameri ... A to sto ne igraju najbolji igraci krivi su klubovi i privatluk lige koje bas briga za razvoj kosarke i interes vecine, vec im je bitan samo licni profit.
    Dokad ce biti tako i ko ce 'pobediti', videcemo...
    (koma, 24. novembar 2017 13:35)

    # Link komentara

  37. Sve vreme se priča da za nas ne igraju ni NBA ni evroligaški igrači, a onda tekst o Austriji počne njihovim NBA igračem, koji, naravno, takođe ne može da igra...
    (zzzzz, 24. novembar 2017 13:32)

    # Link komentara

  38. Pa i u fudbalu sampion sveta mora ponovo u kvalifikacije
     (sam, 24. novembar 2017 13:22)

    # Link komentara

  39. Hoce li neko napisati sta se desava posle Austrije i Gruzije. Kakav format sledi. Koliko utakmica do kraja kvalifikacije. Moguci naredni protivnici? Poz.
     (fenomen, 24. novembar 2017 13:15)

    # Link komentara

  40. који играчи за нас наступају?
     (arso, 24. novembar 2017 13:08)

    # Link komentara