1. ...Vi ste odrasli na ideji o ignorisanju i netoleranciji prema svemu što ima veze sa naglašenim srpskim identitetom.Ne znate stidite li se ili se ponosite svojim jugoslovenstvom,pa kada vam kažemo da ste jugosloveni odmah nas prozivate za stub srBstva, sa izraženom negativnom konotacijom!
    Pa šta ste,srbi jugosloveni?
    Mene bi bilo sramota!
    (Crvena Zvezda 1913, 21. novembar 2017 14:00)

    Vidim da smo bliski po godinama, ali daleki po razmišljanju.
    Niti smo mi tvorci jugoslovenstva niti to propagiramo sada. Nastali smo kako smo nastali, prošlosti se ne stidimo. Živimo u sadašnjosti,a prošlost spominjemo kada se prepucavamo sa vama (prihvatam samo kada je sa dozom humora tj pravo navijačko prepucavanje).
    Nismo protiv srpskog identiteta (i sami smo deo toga hteo ti to da priznaš ili ne), ali sam (moj lični stav koji mnogi dele u mom okruženju) protiv samoisticanja. Vi ste sami sebe proizveli u zaštitnike srpstva oduzimajući pravo bilo kome da vam bude ravnopravan. A seti se od kada ste delije i ko vas je "krstio". Nas, kao najljuće suparnike, prozivate zbog JSD-a, a od kada ste vi Srpsko Sportsko Društvo? Niste ni bili, a niste ni sad.
    Ti si otišao do 1913. godine želeći da dokažeš nešto apsurdno.
    Ti kroz sport objašnjavaš istoriju, politiku, poreklo, a sporta se najmanje držiš.
    Grešiš, mnogo grešiš.
    (s t v, 22. novembar 2017 14:48)

    # Link komentara

  2. Crvena Zvezda 1913, 21. novembar 2017 14:45) 

    Druze, te fore da mi budes otac po godinama, mozes..jedino ako imas preko 50 godina ( posto ja imam 36 godina)... Dao sam ti plus zato sto si toliko uporan da valjas neke partizanske price... Mislim da si najbolje sebe opisao u prethodnim komentarima. Ne vredi se sa tobom raspravljati.
    (hmm..., 21. novembar 2017 15:06)

    Konačno si shvatio. U duhu partizana si pokušao da udariš sa leđa i pobegneš,nije prošlo.....
     (Crvena Zvezda 1913, 21. novembar 2017 15:35)

    # Link komentara

  3. (Crvena Zvezda 1913, 21. novembar 2017 14:45)

    Druze, te fore da mi budes otac po godinama, mozes..jedino ako imas preko 50 godina ( posto ja imam 36 godina)... Dao sam ti plus zato sto si toliko uporan da valjas neke partizanske price... Mislim da si najbolje sebe opisao u prethodnim komentarima. Ne vredi se sa tobom raspravljati.
    (hmm..., 21. novembar 2017 15:06)

    # Link komentara

  4. (Crvena Zvezda 1913, 21. novembar 2017 14:00) 

    nepostoji veca mrznja od tvoje klinac, uporno pokusavas neku blesavu pricu da valjas, kako su svi grobari i delije isti, a sebe ne vidis u ogledalu od tolike mrznje.
    (hmm..., 21. novembar 2017 14:18)

    Pretpostavljm da bi ti taj "klinac", verovatno, po godinama mogao biti otac,a priča ti deluje blesavo jer si odrastao uz najbesmisleniju ideju o jugoslovenštini koju tvoj klub još uvek vuče kao mačka mrtvo mače.Ne shvataš,mi smo dva različita sveta,jer kako se ponositi time da si ubio brata?
    Pitaš se šta to znači?
    Znači Kadinjača!
    Nemoj ni da pomisliš da sam neki četnik,jer tek su oni priča za sebe,ali predugo bi trajalo objašnjenje.Ne mrzim nikog,to sam već negde naveo,mrzim ideologije koje nas navode na bratoubilaštvo,a ideja o jugoslaviji je,definitivno,pokretač upravo te tragične epohe u istoriji našeg naroda.
     (Crvena Zvezda 1913, 21. novembar 2017 14:45)

    # Link komentara

  5. (Crvena Zvezda 1913, 21. novembar 2017 14:00)

    nepostoji veca mrznja od tvoje klinac, uporno pokusavas neku blesavu pricu da valjas, kako su svi grobari i delije isti, a sebe ne vidis u ogledalu od tolike mrznje.
     (hmm..., 21. novembar 2017 14:18)

    # Link komentara

  6. Ima izroda i kod vas i kod nas, ali oni su u manjini, dok vecina normalnih grobara ili delija nikad nebi navijao za Zadar ili Skenderbeg. Sto se tebe tice, ti si u manjini druze bez ikakve patetike. 

    P.S. Samo jedan komentar sam procitao podrske Zadru, vise je bilo zezanje dok niste prelomili utkamicu pa ti vidi, nismo svi kao ti opijeni mrznjom, nismo svi isti druze.
    (hmm..., 21. novembar 2017 08:53)

    Rekoh ti okani se patetike,znamo da mrzite Zvezdu više od bilo čega na ovom svetu i to ogromna većina što nije čudno jer ste imali maga koji je direknto pozivao na mržnju!
    I ovo što si napisao je čista patetika,koliko nas mrzite možeš svakodnevno videti baš na ovom portalu i to pored cenzure koja sprečava razne ludake da budu neumereni i vulgarni!Vi ste odrasli na ideji o ignorisanju i netoleranciji prema svemu što ima veze sa naglašenim srpskim identitetom.Ne znate stidite li se ili se ponosite svojim jugoslovenstvom,pa kada vam kažemo da ste jugosloveni odmah nas prozivate za stub srBstva, sa izraženom negativnom konotacijom!
    Pa šta ste,srbi jugosloveni?
    Mene bi bilo sramota!
     (Crvena Zvezda 1913, 21. novembar 2017 14:00)

    # Link komentara

  7. Zagorca smo ispalili,zbog Miska,stize Raduljica i mlad igrač na trojci.Vidimo se u polufinalu aba.
    (ada, 21. novembar 2017 07:55

    u kom polufinalu?odzo ce radulju da pojede
    (kalcokera, 21. novembar 2017 10:29)

    # Link komentara

  8. Jel i Unikaha najbolji klub Evrope ? I oni ce na f4 100% !? Jel i Oly najbolji klub Evrope!? A tek slede Fener,Real i ostali najbolji klubovi Evrope...
    (Real, 21. novembar 2017 00:54)

    Lokomotiva, Alba, Limoz, Lijetuvos Ritas, MZT, Mornar, Petrol Olimpija - sve najbolji klubovi Evrope...
    (Antidervis - vase je proslo, 21. novembar 2017 09:31)

    # Link komentara

  9. I za crnog đavola bi navijali samo da bude protiv Zvezde,ne patetiši ovde!!!
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Crvena Zvezda 1913, 20. novembar 2017 23:20)

    Ima izroda i kod vas i kod nas, ali oni su u manjini, dok vecina normalnih grobara ili delija nikad nebi navijao za Zadar ili Skenderbeg. Sto se tebe tice, ti si u manjini druze bez ikakve patetike.

    P.S. Samo jedan komentar sam procitao podrske Zadru, vise je bilo zezanje dok niste prelomili utkamicu pa ti vidi, nismo svi kao ti opijeni mrznjom, nismo svi isti druze.
    (hmm..., 21. novembar 2017 08:53)

    # Link komentara

  10. @ Sastav Zvezde : Luka Drča (nikad čuo), Nikola Čvorović (čuo sam ime), Strahinja Dragićević (brat Tadije Dragićevića), Lazar Radosavljević (nikad čuo), Darko Balaban (nikad čuo), Sava Lešić, Nemanja Nedović, Uroš Nikolić, Ivan Marinković (verovatno bivši muž Goce Tržan), Vujadin Subotić (nikad čuo), Ivan Sajčić (nikad čuo), Boris Bakić trener Saša Nikitović (nikad čuo) Sastav partizana : Kurtis Džerels, Dušan Kecman, Vukašin Vujović (nikad čuo), Vladimir Lučić, Dragan Milosavljević, Bogdan Bogdanović, Raško Katić (sve reprezentativci Srbije), Nejtan Džavai, Nemanja Bešović (nikad čuo), Petar Božić, Džemjs Gist (jedan od najskupljih igrača u EL), Jan Veseli. I ti sad veličaš uspeh (evroligaša i učesnika F4 2010) i ovaj tim Zvezde AMATERSKIH igrača i juniora Daće Bog da proživite sve ono što je Zvezda preživela od 2000 do 2011 godinwDRUŽE PA POSLEDNJE DVE GODINE VI STE ZA TOLIKO JAČI OD NAS,A OPET SMO VAS DOBIJALI I U KUPU DA SU BILI SVI ZDRAVI BILO BI SVAŠTA :)
    (ada, 21. novembar 2017 07:53)
    Pa šta ćeš kad Partizan eto ima neku magiju pa se to dešava jer sigurno nije zbog navijača kojih ima manje ili kadra koga uopšte nema. Bitno je da veruješ u gluposti .
    (Trener, 21. novembar 2017 08:26)

    # Link komentara

  11. Sagadin, Sakota, Trifunovic, Karadzic, Pesic, Vukojicic itd = 0 titula. To sve u vreme krize i nemaštine u Zvezdi,za kikiriki?HA HA
    (werq, 21. novembar 2017 08:14)

    # Link komentara

  12. alimpijevic je iz lazarevca. 
    mi zavisimo od šuta 5-6 igrača?Šta ako ih stane šut? 
    pa zbog čega imamo toliko sutera nego da ne može sve njih da stane šut? 
    rekao sam na početku sezone da će zvezda igrati totalno drugacije i da će biti suterska ekipa,videlo se po selekciji igrača. 
    e sad što su neki godinama navikli na totalnu odbranu koju je uveo vujošević a radonjić doveo do savršenstva,stvar je ukusa. 
    a imam utisak da ovde postoji par komentatora koji možda i navijaju za zvezdu ali sve vreme nemaju ni malo razumevanja za klub i igrače,kao da ih plaća zoran radović.
    (nosi fenjer,navija za fener, 20. novembar 2017 23:56)

    To što neko iznosi činjenice koje su očigledne, ne znači da taj neko nema razumevanja za klub i igrače. Mene više brinu oni koji pod šuterskom ekipom podrazumevaju tim koji ne može da ubaci 60 poena na utakmici. O kakvoj bre šuterskoj ekipi pričaš? Ovde ima samo jedan šuter - Tejlor Ročesti. I još nešto, kad bi Željkov Fener ili Itudisov Cska igrali maksimalnu odbranu 40 minuta ova "šuterska" ekipa im ne bi ubacila više od 45 poena po utakmici u 8 od 10 slučajeva.
     (NoName, 21. novembar 2017 08:05)

    # Link komentara

  13. Zagorca smo ispalili,zbog Miska,stize Raduljica i mlad igrač na trojci.Vidimo se u polufinalu aba.
    (ada, 21. novembar 2017 07:55)

    # Link komentara

  14. Sastav Zvezde : Luka Drča (nikad čuo), Nikola Čvorović (čuo sam ime), Strahinja Dragićević (brat Tadije Dragićevića), Lazar Radosavljević (nikad čuo), Darko Balaban (nikad čuo), Sava Lešić, Nemanja Nedović, Uroš Nikolić, Ivan Marinković (verovatno bivši muž Goce Tržan), Vujadin Subotić (nikad čuo), Ivan Sajčić (nikad čuo), Boris Bakić trener Saša Nikitović (nikad čuo)

    Sastav partizana : Kurtis Džerels, Dušan Kecman, Vukašin Vujović (nikad čuo), Vladimir Lučić, Dragan Milosavljević, Bogdan Bogdanović, Raško Katić (sve reprezentativci Srbije), Nejtan Džavai, Nemanja Bešović (nikad čuo), Petar Božić, Džemjs Gist (jedan od najskupljih igrača u EL), Jan Veseli.

    I ti sad veličaš uspeh (evroligaša i učesnika F4 2010) i ovaj tim Zvezde AMATERSKIH igrača i juniora

    Daće Bog da proživite sve ono što je Zvezda preživela od 2000 do 2011 godinw
    DRUŽE PA POSLEDNJE DVE GODINE VI STE ZA TOLIKO JAČI OD NAS,A OPET SMO VAS DOBIJALI I U KUPU DA SU BILI SVI ZDRAVI BILO BI SVAŠTA :)
    (ada, 21. novembar 2017 07:53)

    # Link komentara

  15. ČESTITKA KK CRVENA ZVEZDA na POBEDI u Zadru !
    Odlična igra Ročestija,Bjelice,Feldina,Lesora,Lazića,Dobrića i dobro
    vođenje tima od trenera Alimpijevića!
    (Delija V, 21. novembar 2017 07:48)

    # Link komentara

  16. ... imam utisak da ovde postoji par komentatora koji možda i navijaju za zvezdu ali sve vreme nemaju ni malo razumevanja za klub i igrače,kao da ih plaća zoran radović.
    (nosi fenjer,navija za fener, 20. novembar 2017 23:56)

    ili možda brat velikog brata...
     (Som Tojer, 21. novembar 2017 06:31)

    # Link komentara

  17. Pa ako je zvezda razvila zadar sa 12 razlike sta je onda cska uradio zvezdi nakon onih 30.
    (ihih, 20. novembar 2017 19:52)

    Najbolji klub Evrope nas je razbio u najelitnijem takmicenju i to stoji ali sta je vama uradila ALBA dva puta u drugorazrednom takmicenju.Kako imate obraza uopste da komentarisete Zvezdu i uporedjujete neuporedivo.Vas razbija ko stigne u oba takmicenja a vi se uhvatili Zvezde protiv najboljeg tima Evrope.Taj CSKA je vas demolirao pre neku godinu sa 42 poena razlike,da li se secas tog pornica,kad ste u zanjem minutu uspeli da se spasete da ne bude vise od dule razlike.
    (Objasnjenje, 20. novembar 2017 23:15) # Link komentara

    Jel i Unikaha najbolji klub Evrope ? I oni ce na f4 100% !? Jel i Oly najbolji klub Evrope!? A tek slede Fener,Real i ostali najbolji klubovi Evrope...
    (Real, 21. novembar 2017 00:54)

    # Link komentara

  18. I sada ce nakon ove pobede Alimpije da kaze kako Zvezdi ne trebaju pojacanja, vec da su u prethodnim porazima imali los dan....
     (STEF_CZ, 21. novembar 2017 00:52)

    # Link komentara

  19. Ali kakva demagogija...cuj ovog,treba da bude sramota sto je pobedio zvezdu 41 razlike!? Pa vi bi nas ugasili kao mi vas,samo da mozete...vi ste presli da navijate za drugi klub,prihvatili ste jednog NČ za legendu...ej bre,ti nasao da moralises !? A koliko pojma nemas o kosarci ,Gist jedan najskupljih igraca Evrolige !? 😂😂😂 Sve te sto si nabrojao,tada kad su igrali,bili su na pocetku karijere,ne blamiraj se vise,zbog tebe ti kazem
    (...., 21. novembar 2017 00:52)

    # Link komentara

  20. Partizan - Crvena zvezda 118:77 (27:21, 35:10, 37:28, 17:15)

    A ne ovih vasih sesnaest razlike !!!


    (Grobar, 20. novembar 2017 23:08)

    I Baskonija je tukla Real 105:75. Ali je Real Madrid i dalje veci klub...

    Inace, najveci poraz u istoriji srpske kosarke u Evroligi - 88:46. Na minus 42 Moskva je tonula u san.
    (Antidervis - vase je proslo, 21. novembar 2017 00:18)

    # Link komentara

  21. Partizan - Crvena zvezda 118:77 (27:21, 35:10, 37:28, 17:15)  

    A ne ovih vasih sesnaest razlike !!!  

    Vidis ovde je malo vise od stotke i +41 !!!!  
    To se zove razbijanje, da smo hteli mogli smo i 50 razlike da vas dobijemo !!! 
    (Grobar, 20. novembar 2017 23:08) 

    Vise se ponosite razbijanjem juniora Zvezde nego titulom prvaka europe.Jadno.
     (Borky, 21. novembar 2017 00:05)

    # Link komentara

  22. I, šta kaže KK Istorija?
    (Mirko, 20. novembar 2017 21:41)

    Šuti i sanja Novicu kako pušta neke zelene zmajeve....
     (Crvena Zvezda 1913, 21. novembar 2017 00:03)

    # Link komentara

  23. @Grobar Druze, Radonja da nije gospodin mogao je da vas nakanta 70 razlike svaku tekmu u prosle tri godine. Tako da tih 41 sto se hvalite je klasicno lecenje kompleksa nad neuporedivo slabinim protivnikom.
     (Petar, 20. novembar 2017 23:59)

    # Link komentara

  24. alimpijevic je iz lazarevca.
    mi zavisimo od šuta 5-6 igrača?Šta ako ih stane šut?
    pa zbog čega imamo toliko sutera nego da ne može sve njih da stane šut?
    rekao sam na početku sezone da će zvezda igrati totalno drugacije i da će biti suterska ekipa,videlo se po selekciji igrača.
    e sad što su neki godinama navikli na totalnu odbranu koju je uveo vujošević a radonjić doveo do savršenstva,stvar je ukusa.
    a imam utisak da ovde postoji par komentatora koji možda i navijaju za zvezdu ali sve vreme nemaju ni malo razumevanja za klub i igrače,kao da ih plaća zoran radović.
     (nosi fenjer,navija za fener, 20. novembar 2017 23:56)

    # Link komentara

  25. Mirko... nas su CSKA, Oly i kompanija iz evrolige razbili, da se ne lažemo!!! Da li si zadovoljan odgovorom? A pokušaj ti nama objasniti šta je vama uradila nikad jača Alba, MZT, neugodni Mornar ili strašna Olimpija.? Stotke su pucale po vama samo tako, uostalom pa i prilično skromna Zvezda vas je razbila pred svim vašim navijačima, sa naravno 100jom!!! 
    (Spale, 20. novembar 2017 22:29) 

    Sine da ja tebi kazem sta je razbijanje ? 

    Ovo je razbijanje: 

    Partizan - Crvena zvezda 118:77 (27:21, 35:10, 37:28, 17:15) 

    A ne ovih vasih sesnaest razlike !!! 

    Vidis ovde je malo vise od stotke i +41 !!!! 
    To se zove razbijanje, da smo hteli mogli smo i 50 razlike da vas dobijemo !!!
    (Grobar, 20. novembar 2017 23:08)

    Hteli ste, ali niste mogli. Kakva ste vi institucija kad jednog Drču niste mogli da pobedite sa 50 razlike?
     (NoName, 20. novembar 2017 23:47)

    # Link komentara

  26. (Grobar, 20. novembar 2017 23:08)

    Plačeš?
     (Crvena Zvezda 1913, 20. novembar 2017 23:36)

    # Link komentara

  27. Ovo je razbijanje:
    Partizan - Crvena zvezda 118:77 (27:21, 35:10, 37:28, 17:15)

    A ne ovih vasih sesnaest razlike !!!

    Vidis ovde je malo vise od stotke i +41 !!!!
    To se zove razbijanje, da smo hteli mogli smo i 50 razlike da vas dobijemo !!!
    (Grobar, 20. novembar 2017 23:08)

    Ako to nije bilo htenje. Vi ste poginuli da ostavarite taj rezultat, zato što ste ono što ste, znaš i sam koji je naziv (domaće životinje). Mi to ne radimo, mi dođemo do 20 i kusur i onda sačuvamo i odmaramo igrače. Tu je razlika između nas i vas.

    Sinko, da vidimo u kojim sastavima igrali tada Zvezda i partizan.

    Sastav Zvezde : Luka Drča (nikad čuo), Nikola Čvorović (čuo sam ime), Strahinja Dragićević (brat Tadije Dragićevića), Lazar Radosavljević (nikad čuo), Darko Balaban (nikad čuo), Sava Lešić, Nemanja Nedović, Uroš Nikolić, Ivan Marinković (verovatno bivši muž Goce Tržan), Vujadin Subotić (nikad čuo), Ivan Sajčić (nikad čuo), Boris Bakić trener Saša Nikitović (nikad čuo)

    Sastav partizana : Kurtis Džerels, Dušan Kecman, Vukašin Vujović (nikad čuo), Vladimir Lučić, Dragan Milosavljević, Bogdan Bogdanović, Raško Katić (sve reprezentativci Srbije), Nejtan Džavai, Nemanja Bešović (nikad čuo), Petar Božić, Džemjs Gist (jedan od najskupljih igrača u EL), Jan Veseli.

    I ti sad veličaš uspeh (evroligaša i učesnika F4 2010) i ovaj tim Zvezde AMATERSKIH igrača i juniora

    Daće Bog da proživite sve ono što je Zvezda preživela od 2000 do 2011 godine
    (mene bi bilo sramota, 20. novembar 2017 23:31)

    # Link komentara

  28. Тешко гостовање јер је на утакмицу дошло 6500 Задрана, од којих су неки викали "уби, уби Србина", на радост једног дела црно-беле популације која мрзи Звезду." ???!!!!! 

    Na ciju radost? Koliko moras biti bolestan da bi ovako nesto napisao.
    (hmm..., 20. novembar 2017 21:31)

    I za crnog đavola bi navijali samo da bude protiv Zvezde,ne patetiši ovde!!!
     (Crvena Zvezda 1913, 20. novembar 2017 23:20)

    # Link komentara

  29. batko@
    čemu toliki usklicnici i upitnici?
    Ti kao i Alimpijevic,kad mu se ne dopada pitanje...
    Ti meni nisi odgovorio.
    Šta je u igri Crvene Zvezde podignuto na viši nivo?
    Odbrana,napad,akcije?
    Pa koja je onda funkcija trenera kad on ne može ništa popraviti tu?
    Pola igrača nema kvalitet za Zvezdu, ali Alimpijevic ima?
    Da je proslogodisnji tim Zvezde vodio on, i to bi upropastio .
    Niti jednu mladju selekciju Srbije nije vodio.
    Iz KLS u EL.
    Što se Covica tiče, katastrofalan prelazni rok
     (krajisnik, 20. novembar 2017 23:18)

    # Link komentara

  30. @Košarka na ovim prostorima je spala na to da ima evropskog šampiona, kao i evropskog, svetskog i olimpijskog vicešampiona. A Grobare hvata nostalgija za onim divnim vremenima kad smo epske bitke gubili od Kine, Novog Zelanda, Nigerije, Estonije... Kako im samo nedostaje to vreme da Mile, Boris i Ivica ispijaju šampanjac u Pioniru.
    (NoName, 20. novembar 2017 22:14)

    Izvini,

    Tada su okosnicu reprezentacije cinili igraci Zvezde, a iz Partizana samo par ekstremno kvalitetnih koji su tada mogli i u NBA:

    Vesa rvac Petrovic, Djuro lepotan Ostojic, Vule tata Avdalovic, mladjani Kecman, Rasic, Novica ubica, Kosta drvo Perovic, Milenko 2 svedoka Tepic, najbolji suter kada ga niko ne cuva Tripkovic........su vedete o kojima ne treba trositi raci, a tih godina je malo falilo da Zvezda ima cak jednog (1) igraca, ali je ostareli Rakocevic, diskutabilnih kvaliteta, morao da ustupi mesto mladjanom Kecmanu, koji je samo godinu dana stariji od njega, ali je mahanje peskirima doveo do perfekcije i apsolutno zasluzio dres reprezentacije!!!

    Ko nije od gore navedenih? Pod palucu Duska, prodavca magle bez rominga u gepeku, nije se moglo preko veze - slike nikada nisu bile jeftine!

    A rezultati? To je samo splet nesrecnih okolnosti! :-)

    Aj' pustite, da deca ne zive u neznaju! :-)
    (011/2, 20. novembar 2017 23:17)

    # Link komentara

  31. Pobedili smo,pobedićemo i sledeću i onu tamo...bićemo opet prvaci,opet EL,opet Kalemegdan!
    Male komšije mogu slobodno da plaču kao i oni iz grobarskog treš retardizma predstavljeni na fb stranici kao kk Crvena Zvezda i svi ostali pljuvači nezadovoljni trenutnim stanjem u klubu.Svaki normalan navijač podržava N.Čovića i ekipu jer činjenica je da je od Zvezde napravio klub i omogućio Radonji da postane trener,što je ovaj iskoristio...bravo Radonjiću!Ali što ode?
    Mogao je i Čović da sve rasproda i digne ruke,ali nije!
    Rekao je u maju-ako budemo imali podršku države,zadržaćemo ekipu i pojačati je,ako ne,idemo sa onim što možemo da priuštimo!Šta tu kome nije jasno?Radonja neće novi početak,možda je u pravu....srećan mu put,Čović je tu...rve se sa "acikom i bracikom",trpi udarce spolja i iznutra!Možda smo mogli bolje ali nismo,sve mislim da bi ovi kritičari znali bolje,tu su da baljezgaju bez konkretne pomoći!!!!
    Koliko vas je kupilo sezonsku?koliko vas je pomoglo klubu?
    Prestanite za ime boga sa pljuvanjem,takvi smo kakvi smo,potrebna je podrška!!!
    Lešinari se nadaju da ćemo propasti e nećemo "ZINAT"!!!
     (Crvena Zvezda 1913, 20. novembar 2017 23:16)

    # Link komentara

  32. Pa ako je zvezda razvila zadar sa 12 razlike sta je onda cska uradio zvezdi nakon onih 30.
    (ihih, 20. novembar 2017 19:52)

    Najbolji klub Evrope nas je razbio u najelitnijem takmicenju i to stoji ali sta je vama uradila ALBA dva puta u drugorazrednom takmicenju.Kako imate obraza uopste da komentarisete Zvezdu i uporedjujete neuporedivo.Vas razbija ko stigne u oba takmicenja a vi se uhvatili Zvezde protiv najboljeg tima Evrope.Taj CSKA je vas demolirao pre neku godinu sa 42 poena razlike,da li se secas tog pornica,kad ste u zanjem minutu uspeli da se spasete da ne bude vise od dule razlike.
    (Objasnjenje, 20. novembar 2017 23:15)

    # Link komentara

  33. Daj, bre, prestanite vise sa Radonjicem, stvarno... 
    Zvezda sa njim je izgubila toliko utakmica sa 1-2 poena razlike, a svi takvi porazi idu na dusu trenera. Samo njegove greske u vodjenju su nas kostale F8 prosle godine. 
    Imao je kostur tima cetiri godine, naravno da je to bolje izgledalo nego ova sklepana ekipa. 
    Plus, radje cu da cekam i proverim naseg trenera, nego da sacekujem vise tudje... 
    (m1k3, 20. novembar 2017 21:36) 

    Ne brini se Beograđanin. Sa Alempijem takvih problema ne da bude. On da izgubi na jednu loptu neće. Od iole krštenijeg tima mi smo sa Alempijem već u prvih 5 minuta na -10. A to naraste na -20, -30. Kako nas služi šut. 
    P.S. Tvoja poslednja rečenica sve govori. Dakle, nije bitno kakav je ko i šta zna nego odakle je. Eto ti Alempija , šmekera iz Begeša. Al dzaba kad je neznalica.
    (oberin martel, 20. novembar 2017 22:53)

    Ne vredi objašnjavati, prijatelju. Kad se gubilo za poen, dva - kriv je Radonjic. Kad se pobedjivalo za poen, dva - zaslužni su igrači. Uglavnom, sa Radonjom igra je napredovala, mic po mic ali se video napredak. Sa Alempijem igramo sve lošije, i kako nas umor bude stizao biće sve gore. Imali smo par laganih pobeda na startu, rekao bih na svežinu, sve ostalo je mučenje. Čini mi se da ćemo biti ekipa za negativne rekorde u EL. Samo se toga plašim. Nije bitna toliko ni Aba, ne može se ona uvek osvajati, ali zlo će biti ako nas neko odvali sa 50 razlike u EL. Verujte mi, ova ekipa je sposobna za tako nešto.
     (NoName, 20. novembar 2017 23:11)

    # Link komentara

  34. branko lazic ne moze bazen da pogodi, koliko je nazadovao, to je neverovatno, samo nemoj da mi kaze neko da je tek izasao iz povrede...
    (Boki, 20. novembar 2017 18:17)

    17 min
    1/1 za 2
    2/3 za 3
    2/3 slobona bacanja
    10 poena
    3 def skoka
    3 ass
    1 greska


    Lose ? Bazen ?
     (Batko, 20. novembar 2017 23:10)

    # Link komentara

  35. Mirko... nas su CSKA, Oly i kompanija iz evrolige razbili, da se ne lažemo!!! Da li si zadovoljan odgovorom? A pokušaj ti nama objasniti šta je vama uradila nikad jača Alba, MZT, neugodni Mornar ili strašna Olimpija.? Stotke su pucale po vama samo tako, uostalom pa i prilično skromna Zvezda vas je razbila pred svim vašim navijačima, sa naravno 100jom!!!
    (Spale, 20. novembar 2017 22:29)

    Sine da ja tebi kazem sta je razbijanje ?

    Ovo je razbijanje:

    Partizan - Crvena zvezda 118:77 (27:21, 35:10, 37:28, 17:15)

    A ne ovih vasih sesnaest razlike !!!

    Vidis ovde je malo vise od stotke i +41 !!!!
    To se zove razbijanje, da smo hteli mogli smo i 50 razlike da vas dobijemo !!!
    (Grobar, 20. novembar 2017 23:08)

    # Link komentara

  36. @SrbEUin

    Ti ne vidiš problem u načinu na koji mi dobijamo utakmice? To nije plod konretnog plana ili nekih akcija, već pre svega ako par igrača krene šut. Znači iz očajanja i bez jasne vizije koju trener treba da pruži, igrači počinju da pucaju pa ako uđe uđe. Sad jeste, ali šta kada ne bude? Šta kada se budu igrale odlučujuće utakmice a Antića, Ročestija, Bjelicu izda šut? Šta ako se samo jedan od njih povredi? Nama tim nose četiri-pet igrača. Oni lome rezultat na individualni kvalitet, trener sa tim nema ništa. Protiv Partizana njihova očajna odbrana je stvarala nama poziciju za šut i krenulo nas je. To što mi igramo nije planska i ozbiljna košarka, već kockanje. A mi smo ozbiljan klub da bi se kockali.
    (Millennium, 20. novembar 2017 23:00)

    # Link komentara

  37. Ali nema veze nece ni ovaj doveka !!!
    (Mirko, 20. novembar 2017 22:02)

    Duze ce nego Tadic sigurno...
    (Antidervis - vase je proslo, 20. novembar 2017 22:54)

    # Link komentara

  38. Daj, bre, prestanite vise sa Radonjicem, stvarno...
    Zvezda sa njim je izgubila toliko utakmica sa 1-2 poena razlike, a svi takvi porazi idu na dusu trenera. Samo njegove greske u vodjenju su nas kostale F8 prosle godine.
    Imao je kostur tima cetiri godine, naravno da je to bolje izgledalo nego ova sklepana ekipa.
    Plus, radje cu da cekam i proverim naseg trenera, nego da sacekujem vise tudje...
    (m1k3, 20. novembar 2017 21:36)

    Ne brini se Beograđanin. Sa Alempijem takvih problema ne da bude. On da izgubi na jednu loptu neće. Od iole krštenijeg tima mi smo sa Alempijem već u prvih 5 minuta na -10. A to naraste na -20, -30. Kako nas služi šut.
    P.S. Tvoja poslednja rečenica sve govori. Dakle, nije bitno kakav je ko i šta zna nego odakle je. Eto ti Alempija , šmekera iz Begeša. Al dzaba kad je neznalica.
    (oberin martel, 20. novembar 2017 22:53)

    # Link komentara

  39. Aba nikad slabija. Odskacu Buducnost,Cedevita i CZ ali je ostalo ispod proseka..
     (C i n i k, 20. novembar 2017 22:51)

    # Link komentara

  40. Mirko... nas su CSKA, Oly i kompanija iz evrolige razbili, da se ne lažemo!!! Da li si zadovoljan odgovorom? A pokušaj ti nama objasniti šta je vama uradila nikad jača Alba, MZT, neugodni Mornar ili strašna Olimpija.? Stotke su pucale po vama samo tako, uostalom pa i prilično skromna Zvezda vas je razbila pred svim vašim navijačima, sa naravno 100jom!!!
    (Spale, 20. novembar 2017 22:29)

    # Link komentara

  41. Svaka cast momci. Treba sve to izdrzati. Vazna pobeda za samopouzdanje. Nadam se da ce krvna slika u areni biti na maximumu. Puno podrska i pobeda da se slavi,dupla.
     (zlatko, 20. novembar 2017 22:25)

    # Link komentara

  42. Gledam ja koji je to igrač Zadra "Nouls" i tako jedno minutu kontam, tko bi to bio? Vi Knowles pišete Nouls? Hahahahaha!!
    (Susjed, 20. novembar 2017 20:50)

    Ajde sad ti nama lepo napiši kako vi Hrvati pišete Njujorčanin.
    Sumnjam da ćes da se javiš.
    (Radeni, 20. novembar 2017 22:22)

    # Link komentara

  43. Кад стекнемо велику предност, још увијек не налазимо начин да је у потпуности очувамо него утакмице уводимо у неизвесне завршнице. Треба радити на одбрани резултата. Ова побједа добра прије свега због самопоуздања. Оптимиста сам пред наредну утакмицу у Евролиги. 👋
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 20. novembar 2017 22:21)

    # Link komentara

  44. Баш највише на свету!
    (мангупаријацз, 20. novembar 2017 22:20)

    # Link komentara

  45. Sve one pljuvače, mrzitelje i groboljupce da izvestim da Alimpije za sada ima SAMO JEDAN kiks, (protiv Bud) i to sticajem loših okolnosti. Improvizovani zadnji napad za pobedu mogao je biti i realizovan, ali nije bilo mogunosti za time out niti vremena da se bolje isplanira, ve odlučila čista sreća (nesreća). Taj meč je uleteo u onaj zgusnuti EL raspored, i to u neodgovarajućoj dvorani, takoreći bez navijača. Poraz od Ced i nije pravi kiks jer tu još sledi revanš u BG. Taj meč je sigurno stigao u najgorem momentu po Zvezdu imajući u vidu zgusnut raspored sa čak 5 teških mečeva u nizu za samo 10 dana.

    Igre i rezultati u EL su potpuno adekvatne ambicijama kluba imajući u vidu roster ekipe. Svesno se u EL igra sa manje energije i manje utrošene snage. Tu se moglo računati još samo na bodove protiv Bamberga, ostalo je prema predviđanjima. To ionako neće biti presudno za plasman dalje, jer svi od prvog dana znamo da je top 8 nedostižan.

    Ako Alimpije ovako nastavi, može uzeti ABU čime bi ostvario izvanredni uspeh sa ovakavim timom.

    Prema tome, za sada nema nikakvog razloga za prozivanje i nestrpljenje. Svi pravi Zvezdaši to moraju priznati.
    (SrbEUin, 20. novembar 2017 22:19)

    # Link komentara

  46. (hmm..., 20. novembar 2017 21:31)
    Zbog cega onda prozivate da navijaci Zvezde navijaju za Skenderbeg, mislis da to ne boli?
    (anica, 20. novembar 2017 22:14)

    # Link komentara

  47. ABA je spala na to da ima 3 prosečne ekipe,Budućnost,Fmp1 i Cedevita.Sve ostale ekipe katastrofa... 
    Eh nekada kada je Partizan gazdovao i Cibona i Olimpija se borile za top 16 Evrolige,Partizan igrao F4,Zadar dobijao taj isti Partizan,prava Zvezda razbijala Cibonu a Budućnost pobedjivala Olimpiju.Na šta spade ova liga i košarka na ovim prostorima?
    (Statuskan, 20. novembar 2017 21:09)

    Košarka na ovim prostorima je spala na to da ima evropskog šampiona, kao i evropskog, svetskog i olimpijskog vicešampiona. A Grobare hvata nostalgija za onim divnim vremenima kad smo epske bitke gubili od Kine, Novog Zelanda, Nigerije, Estonije... Kako im samo nedostaje to vreme da Mile, Boris i Ivica ispijaju šampanjac u Pioniru.
     (NoName, 20. novembar 2017 22:14)

    # Link komentara

  48. Gledam ja koji je to igrač Zadra "Nouls" i tako jedno minutu kontam, tko bi to bio? Vi Knowles pišete Nouls? Hahahahaha!!
    (Susjed, 20. novembar 2017 20:50)

    Сусјед, нама је писмо уобличио Вук Караџић, свако слово је један глас, и код нас се тако чита па се углавном и пише онако како се чита. Дакле, како ви читате његово презиме, можда Кноввлес?? Кол'ко би то било болесно..
    (Mirko, 20. novembar 2017 22:09)

    # Link komentara

  49. batko @ 
    ajde ti prijatelju nama objasni šta to dobro radi Alimpijevic, pa nećemo ni mi njega više napadati? 
    Koji segment igre je podigao na viši nivo od početka sezone? 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (krajisnik, 20. novembar 2017 20:58) 

    Koga da "podigne" ??? Keselja mozda ?! Radiciveca ? Ili studenta Jankovica (recimo mali Jovanovic pokazuje da je to moguce). Ili recimo Lesorta koji je APSOLUTNO TEHNICKO-TAKTICNI NEOBUCEN igrac ! 
    Zasto , ne postavis onda pitanje "A, ko je doveo te igrace ovde" ? Ko je dozvolio da se udje u sezonu bez klasicne 5 ?! Da li je moguce da igras EL sa Lesortom na 5 koji nema blage veze sa odbranom ?! 

    Kada odgvoris na ta pitanja, onda se zapitaj kakav i koliki napredak mozes sa OVAKVOM ekipom da napravis ?!!!!! 

    Mislis da je Covic bezveze rekao da mu je Alimpija preporucio Pesic ? Mislis da je Covic bezveze rekao da smo imali "grdne probleme" zbog Dejine izjave ?! 
    Shvatas li da je NAJVECI KRIVAC ZA OVO STANJE sada, on i njegova sujeta, odnosno PRIVATNI RAT SA ACOM I BRACOM ?! 
    I ti onda ocekujes , u takvoj situaciji "pobosljasnje" ?!
    (Batko, 20. novembar 2017 21:34)

    Ja bih na ovo samo dodao da Lesor nema blage veze ni sa napadom, ne samo sa odbranom.
     (NoName, 20. novembar 2017 22:06)

    # Link komentara

  50. HAhahah nastavljaju se bombasticni naslovi vezani za zvezdu..cuj "razbila"..hahah pobedili desetak razlike :D

    Pa sta su onda vama uradili CSKA i OLY ako je ovo razbijanje ?!

    Smesni ste i jadni i vi kao sportsko drustvo i mediji koji vas guraju na sve strane !!!

    Ali nema veze nece ni ovaj doveka !!!
    (Mirko, 20. novembar 2017 22:02)

    # Link komentara

  51. @statuskan
    Uopste ne gledas realno, Olimpija je razbila sa 7 igraca u rotaciji Tim koji je kupio 7 stranaca . Meni je zanimljivo , nisam opterecen KKP pa treba sada da omalovazavam , evo Cedevita i Buducnost guraju EC koji je na nivou "herojskih pobeda nad Asvelom , Po , Rita's , Nanter , Ninbruk , Sopot ..." , ne zale se .
    To su nekad bile ekipe iz EL , ovi ih tamburaju , vidis da kvalitet ne pada .
     (laponci, 20. novembar 2017 22:01)

    # Link komentara

  52. @statuskan: pa i danas se 3 ekipe bore za final 16... i ti si ih sam nabrojao... evroligu vise ne igraju kurta i murta...
     (lal, 20. novembar 2017 21:53)

    # Link komentara

  53. Au bre Bjelice, ja odigram tiket + ti dodjes -, ja odigram - ti 20+ poena
     (ja1, 20. novembar 2017 21:52)

    # Link komentara

  54. За КНН

    За мотив у Задру не знам, но рекао бих нешто друго.

    Људи очекују од Добрића да буде нови Гудурић, па и бољи и да убацује 10-15 поена евролигашима. То је грешка, јер Гудурић је рођени бек-шутер који је другу годину у Звезди почео да игра бољу одбрану и више асистира, а није повећавао број поена, због чега је некоме деловало да стагнира. Добрић је, с друге стране, више ниско крило, такође је леворук, солидног је шута, али друкчијег избачаја, уме да скочи, испрати играча у одбрани до краја, но није неки посебно велики крадљивац и није асистент. Међутим, одговоран је, доста концентрисан, и цени лопту. Урадиће све што уме да помогне екипи, а неће себе гурати у први план. Данас ме је посебно импресионирао кад је трчећи постранце и уназад на крају блокирао шут противника који је мењао правац док је продирао према кошу. Био је заиста добар у дефанзиви, а пар полагања је више случајно промашио - иначе је добар у њима. За 18 минута имао је 11 поена, 3 скока, 1 асистенцију и 2 украдене лопте, без изгубљене.

    Он и Дангубић су највише одиграли по мом укусу. Били су присутни на обе стране паркета, одговорни и концентрисани.
    (Норис, 20. novembar 2017 21:48)

    # Link komentara

  55. Zapazio sam da grobari pisu komentare dok je neizvesno,kada je jasno da Zvezda dobija prestanu.Kakvi su to licemeri. A imaju svoj klub koji ne moze da primirise Zvezdi.Kakvi god da smo i koliko god da gubimo u toj evroligi,bar je igramo,a sta oni igraju i cime mogu da se pohvale??
     (Giga, 20. novembar 2017 21:47)

    # Link komentara

  56. Jasni komentari "zabrinutih Zvezdasa". Zagrebacka kazalisna trupa u komadu "Terajmo bar Alimpija kad vec doktora uspeli nismo". Ipak ih odradio prosle godine za medalju.
    (Toto-ko-tunjo, 20. novembar 2017 21:42)

    # Link komentara

  57. I, šta kaže KK Istorija?
    (Mirko, 20. novembar 2017 21:41)

    # Link komentara

  58. @pregradni blok
    eh...zamisli samo... eh...
     (sasa, 20. novembar 2017 21:38)

    # Link komentara

  59. Daj, bre, prestanite vise sa Radonjicem, stvarno...
    Zvezda sa njim je izgubila toliko utakmica sa 1-2 poena razlike, a svi takvi porazi idu na dusu trenera. Samo njegove greske u vodjenju su nas kostale F8 prosle godine.
    Imao je kostur tima cetiri godine, naravno da je to bolje izgledalo nego ova sklepana ekipa.
    Plus, radje cu da cekam i proverim naseg trenera, nego da sacekujem vise tudje. I mi i Partizan smo napravili od Radonjica i Vujosevica neke velike strucnjake, za Dula znamo sta je uradio van Partizana, Radonjicu predvidjam iste uspehe.
    Voleo bih da na klupi vidim Obradovica (naseg), ali tesko da mi imamo da ga platimo, a nismo imali sluha da mu damo sansu kad je pocinjao, ili Trifunovica, koga nadam se ona epizoda nije zauvek udaljila od naseg i njegovog kluba.
    I opet da kazem, radje cu da trpim Alimpijevica, nego nekog novog Radonjica ili Vujosevica, ali najradje bih trpeo i cekao nekog ko je Zvezdas. Mozda i Alimpijevicevog pomocnika, koji onomad, kad su grobari imali sve, a mi nista, nije sa Mutom zapalio kod njih, nego dosao kod nas...
    (m1k3, 20. novembar 2017 21:36)

    # Link komentara

  60. batko @
    ajde ti prijatelju nama objasni šta to dobro radi Alimpijevic, pa nećemo ni mi njega više napadati?
    Koji segment igre je podigao na viši nivo od početka sezone?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (krajisnik, 20. novembar 2017 20:58)

    Koga da "podigne" ??? Keselja mozda ?! Radiciveca ? Ili studenta Jankovica (recimo mali Jovanovic pokazuje da je to moguce). Ili recimo Lesorta koji je APSOLUTNO TEHNICKO-TAKTICNI NEOBUCEN igrac !
    Zasto , ne postavis onda pitanje "A, ko je doveo te igrace ovde" ? Ko je dozvolio da se udje u sezonu bez klasicne 5 ?! Da li je moguce da igras EL sa Lesortom na 5 koji nema blage veze sa odbranom ?!

    Kada odgvoris na ta pitanja, onda se zapitaj kakav i koliki napredak mozes sa OVAKVOM ekipom da napravis ?!!!!!

    Mislis da je Covic bezveze rekao da mu je Alimpija preporucio Pesic ? Mislis da je Covic bezveze rekao da smo imali "grdne probleme" zbog Dejine izjave ?!
    Shvatas li da je NAJVECI KRIVAC ZA OVO STANJE sada, on i njegova sujeta, odnosno PRIVATNI RAT SA ACOM I BRACOM ?!
    I ti onda ocekujes , u takvoj situaciji "pobosljasnje" ?!
    (Batko, 20. novembar 2017 21:34)

    # Link komentara

  61. Браво Звездо!
     (Мангупарија ЦЗБГ, 20. novembar 2017 21:32)

    # Link komentara

  62. zvezdo volim te najvise na svetu.
     (keki, 20. novembar 2017 21:31)

    # Link komentara

  63. "Тешко гостовање јер је на утакмицу дошло 6500 Задрана, од којих су неки викали "уби, уби Србина", на радост једног дела црно-беле популације која мрзи Звезду." ???!!!!!

    Na ciju radost? Koliko moras biti bolestan da bi ovako nesto napisao.
     (hmm..., 20. novembar 2017 21:31)

    # Link komentara

  64. ja sam okoreli navijač Partizana ali NIKADA ne navijam protiv Zvezde kada igra protiv hrvata.
     (inside, 20. novembar 2017 21:29)

    # Link komentara

  65. Da li je Nouls pravio probleme?
     (zliZo, 20. novembar 2017 21:28)

    # Link komentara

  66. ABA je spala na to da ima 3 prosečne ekipe,Budućnost,Fmp1 i Cedevita.Sve ostale ekipe katastrofa...Eh nekada kada je Partizan gazdovao i Cibona i Olimpija se borile za top 16 Evrolige,Partizan igrao F4,Zadar dobijao taj isti Partizan,prava Zvezda razbijala Cibonu a Budućnost pobedjivala Olimpiju.Na šta spade ova liga i košarka na ovim prostorima?
    (Statuskan, 20. novembar 2017 21:09)Ali ove price kako je nekada bilo bolje,jace,samo Grobarski mozak to moze da umisli.
    (Aleksej, 20. novembar 2017 21:22)

    # Link komentara

  67. daj boze ovako I u evroligi
     (joco, 20. novembar 2017 21:19)

    # Link komentara

  68. ZvEzDa OOOOOOOOOO
     (ZvEzDa OOOOOOOOO, 20. novembar 2017 21:14)

    # Link komentara

  69. Битна победа којом се прекида серија од два пораза, а уједно се држи корак са екипом Будућности у АБА лиги. Тешко гостовање јер је на утакмицу дошло 6500 Задрана, од којих су неки викали "уби, уби Србина", на радост једног дела црно-беле популације која мрзи Звезду.Слажем се да постоји проблем у одбрани, али она је у другом полувремену доста добро деловала. Но, већ неколико утакмица Звезда има видљив проблем у организацији напада, рецимо, Радичевић данас није имао асистенцију, а Рочести је имао само 3, али је зато изгубио чак 6 лопти. Фелдин је везао другу утакмицу без асистенције, а и он је изгубио по статистици две лопте, с тим што је једна приписана неком другом јер Фелдин има обичај да убаци лопту у рекет, па се често пише да ју је изгубио Лесор иако сироти Лесор није ни могао да је исконтролише.Кад смо већ код Фелдина...та киксара игра све лошије, нема га у асистенцијама, губи лопте, силује шутеве...данас из игре 4/11, а +/- му је био негативних два поена и најгори у екипи.Дакле, имамо "појачање" из Панатинаикоса и тај играч наравно не може ни да се види против Олимпијакоса, али зато стиже да упропаштава своју екипу чак и против Задра.Иначе, најбољи +/- индекс су имали Антић и Добрић, +14, за 17, односно 18 минута на паркету. Свака част и Дангубићу на 4 офанзивна скока. Милко Бјелица наставља криминално да скаче, 2????????Od tih 6500 " Zadrana " su bar 1000 bivši Srbi ( lično me je zvao drugar koji živi u Benkovcu) A Ognjen Dobric je imao poseban motiv da zaigra u rodnom kraju protiv Zadra !
    (Норис, 20. novembar 2017 20:41). ??
    (Knn, 20. novembar 2017 21:13)

    # Link komentara

  70. ABA je spala na to da ima 3 prosečne ekipe,Budućnost,Fmp1 i Cedevita.Sve ostale ekipe katastrofa...
    Eh nekada kada je Partizan gazdovao i Cibona i Olimpija se borile za top 16 Evrolige,Partizan igrao F4,Zadar dobijao taj isti Partizan,prava Zvezda razbijala Cibonu a Budućnost pobedjivala Olimpiju.Na šta spade ova liga i košarka na ovim prostorima?
     (Statuskan, 20. novembar 2017 21:09)

    # Link komentara

  71. Koliko je dao ocajnoj Olimpiji? 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 20. novembar 2017 19:58) 

    Uporedjujes Olimpiju i Zadar?? Bravooo..
    (mirko, 20. novembar 2017 20:13)

    Ne, nego Partizan i Olimpiju. Kakva je tu situacija?
     (NoName, 20. novembar 2017 21:04)

    # Link komentara

  72. 1.radonjić bi ovo,radonjić bi ono...koliko je radonjiću trebalo da zategne odbranu?pune 2 godine i 7 igrača koji nisu menjani.
    2.jedini napad koji je igran kod Radonje je bio pik.
    3.što čoviću nisi zadržao ekipu ,sad bi.....a što vi što to pitate niste uleteli po 1000 evra donacije klubu?nemate?pa ni on nema 700 000 evra da zadrži dzenkinsa.
    4.potpuno je jasno da je ovo jako bitna sezona,bata pokušava da istera čovića,a znamo šta bi onda bilo.
    prema tome timu,treneru i upravi puna podrška.
     (nosi fenjer,navija za fener, 20. novembar 2017 21:03)

    # Link komentara

  73. Pa nismo mi partizan ...
     (eric cantona, 20. novembar 2017 21:03)

    # Link komentara

  74. E moja Zvezdo... Raspali Zadar ti uvali 45 poena za poluvreme.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pregradni blok, 20. novembar 2017 19:02)

    U trecoj cetrvrtini Zvezda primila 9 poena, odbrana na nivou Partizana hahhaha. Inace Zadar dao Partizanu 90+
    (tintilic, 20. novembar 2017 19:29)

    Poenta je da je Zvezda trebalo Zadru da priredi 3 takve cetvrtine, a neka cetvrta bude sa padom kocentracije. I ne u svakoj da primi po 9, ali ne preko 15, 16 poena. A zamisli samo da je Zadru % suta ostao iole pristojan u nastavku, kakva bi prica bila u drugom poluvremenu.
    (pregradni blok, 20. novembar 2017 21:00)

    # Link komentara

  75. batko @
    ajde ti prijatelju nama objasni šta to dobro radi Alimpijevic, pa nećemo ni mi njega više napadati?
    Koji segment igre je podigao na viši nivo od početka sezone?
     (krajisnik, 20. novembar 2017 20:58)

    # Link komentara

  76. Vaaau dobicemo Zadar i sad treba da budemo zadovoljni ?? Jel se ti salis ? Imamo puno bolji tim od Zadra, sta Alimpije ??? Sa cim se ljudi zadovoljavaju brate mili ... Dok je Radonja bio na klupi ABA je bila ono sto se podrazumijeva, sto bi se reklo 'na usput', a sad protiv nekalvog Zadra treba da se ponosim ....
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dirigent, 20. novembar 2017 19:40)

    Da li ti i tebi slicni mozete da shvatite da je ovo TOTALNO NOV TIM ?!!!
    Da, od tog tima o kome ti pricas i sto si u pravu apsolutno sve, imas samo 3 IGRACA iz rostera (Laza Bjelica i Danguba), plus Dobrica koji je do KLS bio "trinestro prase", a onda stvarno ok odigrao KLS ligu. ?!
    Koliko god vam bilo tesko da priznate, nova ekipa, nov strucni stab....drugo, ova ekipa je (kada se gleda CEO TIM, a ne par pojedinaca) slabija od proslogodisnje. Prosle godine nisi imao Rocestija, Feldina, Peru koji jesu kvalitet, ali je ostatk tima dosta slabiji , pa u proseku ova ekipa ne moze da prismrdi ekipi od prosle godine, koja je ISTO TAKO BILA OMALOVAZAVANA tokom sezone
    Da, jesu nama Zadar, Olimpija, Cibona i ostali , prosle godine bili "za poneti", ali ova godina NEMA VEZE SA PROSLOM i treba se na to navikavati, a ne terat trenera koji NARVNO ima svojih mana, ali nijje presudan. Jer, sada da dovedes bilo kog trenera, mislis da bi "preko noci" unapredio igru ? Mozda bi je poboljsao 10-15% ,ali ovo ekipi treba do-selekcija, pa tek onda pricati nesto
    (Batko, 20. novembar 2017 20:54)

    # Link komentara

  77. citam kvinsi miler raskinuo ugovor sa bambergom .....ako je zdrav treba mu ponuditi sansu ....sad je sansa dobiti odlicnog igraca samo ako je zdravstveno ok .....jos zna par igraca igrao s njima ....zna pionir ....navijaci ga vole ....zna beograd ziveo u njemu ....lako bi se uklopio ....sad se dovode igraci i na 2 meseca pa kako se pokazu ....pa simonovicu smo tako ugovor dali ....svi kukali kad je dosao a on covek odigra sezonu zivota ....ponuditi takav ugovor mileru 3 meseca pa cemo videti ...isto tako prebaciti covica iz fmpa umesto radicevica ....ako nema love to su nam jako dobra resenja ....i bog da nas vidi .....uz duzno postovanje radicevicu i trudi se on i bori ali mu jednostavno ne ide nikako ....bar ne sa zvezdom
     (zoran ivkovic, 20. novembar 2017 20:52)

    # Link komentara

  78. Gledam ja koji je to igrač Zadra "Nouls" i tako jedno minutu kontam, tko bi to bio? Vi Knowles pišete Nouls? Hahahahaha!!
    (Susjed, 20. novembar 2017 20:50)

    # Link komentara

  79. Daj bre sklonite ovog klinca od trenera ...kako bre neko sa nepunih 30 da vodi Zvezdu...pa vi se zavitalavate sa nama...sram nas bilo..kao veliki Zvezdas iskreno se nadam da ce da nas nakantava ko stigne ..dok nam je ovaj "strucnjak" na klupi ...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dorcolac, 20. novembar 2017 20:26)

    "Strucnjak", mislis li da je problem u selekciji ekipe, lošem "kavlitetu" par igraca ili u treneru ? Molim te , ako imas vremen pojasni mi.....ili da se ti i par likova "Zvezdasa" sa portala ipak drzite fudbala ?!
    (Batko, 20. novembar 2017 20:46)

    # Link komentara

  80. Da li je Radicevic ubacio neki sut sa distance u Zvezdi?
     (Snoopy, 20. novembar 2017 20:44)

    # Link komentara

  81. Битна победа којом се прекида серија од два пораза, а уједно се држи корак са екипом Будућности у АБА лиги. Тешко гостовање јер је на утакмицу дошло 6500 Задрана, од којих су неки викали "уби, уби Србина", на радост једног дела црно-беле популације која мрзи Звезду.

    Слажем се да постоји проблем у одбрани, али она је у другом полувремену доста добро деловала. Но, већ неколико утакмица Звезда има видљив проблем у организацији напада, рецимо, Радичевић данас није имао асистенцију, а Рочести је имао само 3, али је зато изгубио чак 6 лопти. Фелдин је везао другу утакмицу без асистенције, а и он је изгубио по статистици две лопте, с тим што је једна приписана неком другом јер Фелдин има обичај да убаци лопту у рекет, па се често пише да ју је изгубио Лесор иако сироти Лесор није ни могао да је исконтролише.

    Кад смо већ код Фелдина...та киксара игра све лошије, нема га у асистенцијама, губи лопте, силује шутеве...данас из игре 4/11, а +/- му је био негативних два поена и најгори у екипи.
    Дакле, имамо "појачање" из Панатинаикоса и тај играч наравно не може ни да се види против Олимпијакоса, али зато стиже да упропаштава своју екипу чак и против Задра.

    Иначе, најбољи +/- индекс су имали Антић и Добрић, +14, за 17, односно 18 минута на паркету. Свака част и Дангубићу на 4 офанзивна скока. Милко Бјелица наставља криминално да скаче, 2 скока за 35 минута.
    (Норис, 20. novembar 2017 20:41)

    # Link komentara

  82. Da nije bilo Milka i Laze? Da nije Mesija sta bi Barsa???
     (pixi10, 20. novembar 2017 20:31)

    # Link komentara

  83. Zvezda je namerno pobedila...
    I opet će...
     (Može biti samo je*an, 20. novembar 2017 20:30)

    # Link komentara

  84. Crvena na iz keca u kec plus protiv Baskonije!
     (Otkud tetka zna Jovića?!, 20. novembar 2017 20:29)

    # Link komentara

  85. Daj bre sklonite ovog klinca od trenera ...kako bre neko sa nepunih 30 da vodi Zvezdu...pa vi se zavitalavate sa nama...sram nas bilo..kao veliki Zvezdas iskreno se nadam da ce da nas nakantava ko stigne ..dok nam je ovaj "strucnjak" na klupi ...
     (Dorcolac, 20. novembar 2017 20:26)

    # Link komentara

  86. Svakako vazna pobeda, ali je sve ovo vrlo daleko od igre kakva treba biti. Dobro se zna gde smo deficitarni i bez popunjavanja rostera na tim pozicijama necemo biti ozbiljna ekipa.
     (Vladimir, 20. novembar 2017 20:19)

    # Link komentara

  87. Razbili ih nismo. Rutinska pobeda da, ali jos mnogo toga sto treba da legne da bismo osvojili titulu. O kvalitetu za EL je glupo i pricati. O Zadru s velikim postovanjem, sve najbolje. .
    (Toto-ko-tunjo, 20. novembar 2017 20:17)

    # Link komentara

  88. Eto, valjda ste se ispljuvali grobljari i ostali hejteri. Alimpije prebacio u 4tu i evo nas na plus 12!!! Ćao zdravo, a ponadali ste se, pripremili komentare...Al džaba.. Za ABA smo i dalje zveri!
    (Spale, 20. novembar 2017 19:20)

    Auuuu.. svaka čas' Alempiju. Razbio je prejaki Zadar. I sad smo srećni.
    Mema nikakvog napretka u igri od Krita do danas. Igra ne postoji, odbrana je na dobrovoljnoj bazi a napad se svodi ko će pre da ispraćkari trojku. Očaj jedan od igre. To prolazi protiv ovih poluamatera kakav je Zadar ili Partizan ali u EL jok. Da centri za 40 minuta ne dobiju niti jednu loptu. Ajde Alempije ti u neku osnovnu školu pa tamo uči decu da se loptaju.
    (oberin martel, 20. novembar 2017 20:16)

    # Link komentara

  89. Ne znam grobara koji se raduje porazima zvezde. Ne znam grobara koji se raduje pobedama zvezde. 
    Ali zato znam puno grobara koje zabole da li uopste igrate i s kim. 
    Tako da opusteno maleni. Nema potrebe da varnicis...
    (Zdravko Dren, 20. novembar 2017 19:49)

    Naročito se vidi kod tebe. Ti ustvari nisi ostavio svoj komentar na ovoj vesti jer te zabole uvo, a mi grupno haluciniramo da smo ga pročitali.

    Aha, važi.
     (zvezdaš, 20. novembar 2017 20:14)

    # Link komentara

  90. Nekada su ovde komentarisali normalni ljudi, a sad samo deca, I oni puni mrznje. Kao da citam prepucavanja sa youtube-a, stvarno jadno!
    (Miles Davis, 20. novembar 2017 19:54)

    Čitaš prepucavanja sa youtube-a?!
    Dosada je moj hobi, samo nemam vremena za njega, kao ti ...

    p.s. Koliko je ubacio Feldin, je li prebacio normu?
     (Otkud tetka zna Jovića?!, 20. novembar 2017 20:13)

    # Link komentara

  91. Koliko je dao ocajnoj Olimpiji?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 20. novembar 2017 19:58)

    Uporedjujes Olimpiju i Zadar?? Bravooo..
    (mirko, 20. novembar 2017 20:13)

    # Link komentara

  92. Zna li neko gde i kako je igrao Radicevic pre Zvezde?
    (Srba, 20. novembar 2017 19:38)

    Betis, španska ACB liga, 9.3 poena i 2.7 asistencija u proseku.
     (ja, 20. novembar 2017 20:10)

    # Link komentara

  93. ovo i jeste liga za nase klubove zajedno sa ekipama koje imaju slicne budzete i limite.Olimpija iz zemlje daleko bogatije je to shvatila,jedino se mi zaludjujemo i trosimo pare poreskih obveznika stvarajuci iluzije da smo bitni.
     (nikola, 20. novembar 2017 20:08)

    # Link komentara

  94. Da podsetim zaboravne da je prosle sezone sa genijem na klupi bilo 56-49 za cz
    (santa justa, 20. novembar 2017 20:07)

    # Link komentara

  95. Kakav raspad Zadra!!

    Baskonija vas vraca tamo gde su vas stavili CSKA I OLY!!
    (Grobar, 20. novembar 2017 19:17)

    Ali CSKA,OLY i Baskonija a ne MZT,Mornar ili Olimpija...o Albi,Lietvosu,Lokomotivi,Limožu,da ne govorimo.Kad budete jednom,gledali samo svoje dvorište,biće vam lakše.Klub vam u raspadu,igrače dovodite i otpuštate kao na traci,nemate pojma a vi komentarišete naš najbolji klub i njegove poraze u EL,od koje ste vi udaljeni svetlosnu godinu.
    (Istina, 20. novembar 2017 20:06)

    # Link komentara

  96. Ne znam grobara koji se raduje porazima zvezde. Ne znam grobara koji se raduje pobedama zvezde.
    Ali zato znam puno grobara koje zabole da li uopste igrate i s kim.
    Tako da opusteno maleni. Nema potrebe da varnicis...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zdravko Dren, 20. novembar 2017 19:49)

    Ti očigledno nisi jedan od tih "znanih" grobara koje zabole za CZ, ti si od onih koji čitaju vest o CZ i komentarišeš tako da je vreme da upoznaš samog sebe
    Ili si možda čitao vest o Zadru?
    (Aca, 20. novembar 2017 20:04)

    # Link komentara

  97. Mora ovo mnogo bolje!
     (Toma, 20. novembar 2017 20:03)

    # Link komentara

  98. Povlacim sve sto sam napisao u prethodnim komentarima,al za malo!!!I dalje mislim da je ovo tragedija od igre!Sa ovakvom igrom,samo Zadar i moze da se dobije!Zeleo bih da bude bolje,ali kako ce da bude bolje,kad Feldin kao nazovi nosilac igre,igra neku svoju kosarku,kad Antic ne igra ni sa 20 posto svojih mogucnosti i kad igras sa dva ili tri centarhalfa-Lazic,Dangubic,Dobric...!Bez drugog pleja i bez petice nemamo sansi ni u ABA ligi,a kamoli u Euroligi!Sumnjam da bi nesto bolje uradio i Radonjic,zbog kardinalno uradjene selekcije!
    (musa from usa, 20. novembar 2017 20:02)

    # Link komentara

  99. "Nema velike ljubavi bez velike radosti,ali i bez velike patnje.E,to vam je Crvena zvezda.Ima da se radujes do neba,ali sekiracija ti ne gine."

    P.S. Manje negativne energije i naoruzajte se strpljenjem...
    (Ime,prezime,itd,itd., 20. novembar 2017 20:01)

    # Link komentara

  100. Nisam trebao da prelazim da navijam za FMP. Ipak je ona prava Crvena Zvezda, što smo je ugasili zbog upepe, obeležila moje nesrećno detinjstvo, a svakome je svoje detinjstvo najlepše. Ako smo i prodali grb i ime, trebali smo da zadržimo slike Zufera Avdije i Radovića Zokija zbog uspomene, sad mi je baš nešto tužno.
     (Delija SEVERLIJA, 20. novembar 2017 20:01)

    # Link komentara

  101. Bjelica igra 35 minuta protiv Zadra, a Radicevic 3 poena i 0 asistencija za 12 minuta. Od evrolige nema nista vec u Novembru se to vidi. Sto Covic rasturi proslogodisnji tim, sa dva prava pojacanja su mogli titulu da napadnu na f4 u Beogradu.
    (Branko, 20. novembar 2017 20:01)

    # Link komentara

  102. ALEMPIJE SE SPASAO OTKAZA
     (Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 20. novembar 2017 20:01)

    # Link komentara

  103. ODLICNA UVERTIRA, NAKON OVE POBEDE ARENA CE BITI PREPUNA PAO JE ZADAR VELIKAN KOSARKE
     (Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 20. novembar 2017 20:00)

    # Link komentara

  104. Kako me ovi komentari podsecaju na vreme kad je Radonja poceo da trenira Zvezdu
     (CzBg89!, 20. novembar 2017 20:00)

    # Link komentara

  105. Tako je zvezdo naša!!!

    Igramo Brže,jače,bolje!!!
     (Dahije ČigaGo, 20. novembar 2017 20:00)

    # Link komentara

  106. xxxx

    Koliko zanam i pratim kosarku Prvak prosle sezone je bio Fener. I Bosna i Jugoplastika i Cibona su bili evropski prvaci i to nekoliko puta pa neki danas i ne postoje
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tokajac, 20. novembar 2017 19:07) Mukice mala dobro ti znaš ko je još sa ovih prostora bio prvak evrope u košarci...
    (xxx, 20. novembar 2017 20:00)

    # Link komentara

  107. Cestitke za pobedu. Ali nije mi jasno sto pusta Apica da sedi, u abi je bio odlican prosle godine i ove godine je igrao jednu utakmicu i razvalio. Anticu je danas ocito trebao odmor,i umesto da razigra Apica u ABI on 20 min forsira Antica. A ni Lesor nije nista posebno pokazao poslednjih par utakmica.
    (Milan, 20. novembar 2017 19:58)

    # Link komentara

  108. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zdravko Dren, 20. novembar 2017 19:49) # Link komentara


    Stvarno?
    (Milan, 20. novembar 2017 19:58)

    # Link komentara

  109. Ocajni Partizan je dao 107 ovom Zadru,ah da umor ludilo :)
    (ADA, 20. novembar 2017 19:44)

    Koliko je dao ocajnoj Olimpiji?
     (NoName, 20. novembar 2017 19:58)

    # Link komentara

  110. Bravo Zvezdo. U inat navijacima Zadra i njihovim zemljacima navijacima KK Dinamicnog naprednjaka.
    (Milos, 20. novembar 2017 19:58)

    # Link komentara

  111. 38' Trojka Bjelice! Bjelica pogađa kada treba i vraća Zvezdi dvocifrenu prednost (11/23 trojke). Pogađa i Dobrić, ubacuje svoj 11. poen, a crveno-beli vode +13, 83:80.
    ---…--

    Mat'matika? Pitaj učteljicu....
    (dupli_kantar, 20. novembar 2017 19:58)

    # Link komentara

  112. Zvezda je namerno pobedila!, i opet će!
    Napred Zvezda!
    (Van Damme, 20. novembar 2017 19:58)

    # Link komentara

  113. Zvezda je namerno pobedila!, i opet će!
    Napred Zvezda!
    (Van Damme, 20. novembar 2017 19:58)

    # Link komentara

  114. Кључни утисак утакмице је коментатор на Арени. Човек гура Рочестија са лоптом у аут, судија свира аут, чак и хрватски сниматељ враћа слику, а српски коментар гласи: "Јесте, газио је линију! " Чему то???
     (Стара школа, 20. novembar 2017 19:57)

    # Link komentara

  115. Na putu smo oporavka.Drugo poluvreme je recept kako treba da igramo.Neutralisali smo vanserijski centarski par Sime Spralju i Kristijana Krajinu Kikija.A uz sve to i potpuno iskljucili kosgetersku masinu Mislava Brzoju.I to nije sve,Dobili smo cuveni bekovski par Lazic-Dangubic kad najvise trebaju.
    (Maximus, 20. novembar 2017 19:56)

    # Link komentara

  116. Nekada su ovde komentarisali normalni ljudi, a sad samo deca, I oni puni mrznje. Kao da citam prepucavanja sa youtube-a, stvarno jadno!
     (Miles Davis, 20. novembar 2017 19:54)

    # Link komentara

  117. Bravo Zvezdo. Rutinska pobeda i sjajna treca cetvrtina. Inace, jako bitna pobeda. Ovim dolazimo na 7/2, drzimo Cedevitu na trecoj poziciji sa pobedom vise jos nam gostuju. Nastavljamo da jurimo Buducnost.Bitno je i da smo prekinuli niz poraza u EL.Alimpije i tim ce samo rasti, ima ovde jos dosta potenicijala za napredovanje u inat navijacima Zadra i njihovim zemljacima navijacima KK Dinamicnog naprednjaka. Uvek uz vas. Verujem u vas.
    (Milos, 20. novembar 2017 19:54)

    # Link komentara

  118. dobric 4 zicera masi-razocarenje ove godine.
    (crni_redstar, 20. novembar 2017 19:33)
    nemoj ti da razocaravas rodjace.nije kosarka samo kos, tu je i odbrana skok i tako to.plus je u prvom vezao sam 9 poena
     (duledudule, 20. novembar 2017 19:53)

    # Link komentara

  119. Kakav naslov čovek bi pomislio da je zvezda pobedila sa 26 razlike.
    (jaja, 20. novembar 2017 19:53)

    # Link komentara

  120. Pa ako je zvezda razvila zadar sa 12 razlike sta je onda cska uradio zvezdi nakon onih 30.
    (ihih, 20. novembar 2017 19:52)

    # Link komentara

  121. Čovke pravi onu staru Zvezdu. Sve desete fotokopije igrača koje povetac njiše u krug.
    (iunder, 20. novembar 2017 19:52)

    # Link komentara

  122. Рочести и чета били су превише за задране Злочести!
    (Рајко Четник, 20. novembar 2017 19:51)

    # Link komentara

  123. Ocajni Partizan je dao 107 ovom Zadru,ah da umor ludilo :)
    (ADA, 20. novembar 2017 19:44)
    a koliko je primio
     (duledudule, 20. novembar 2017 19:51)

    # Link komentara

  124. Kakav raspad Zadra!!

    Baskonija vas vraca tamo gde su vas stavili CSKA I OLY!!
    (Grobar, 20. novembar 2017 19:17)
    samo olimpija da nas ne vrati kao vas ahahahahha,pa vi nemate obraza,od ovakve ekipe ste primili 90+ ahahahaha
    (A sad jang bojs dolazi na naplatu, 20. novembar 2017 19:50)

    # Link komentara

  125. Cipi, samo hrabro, korak, po korak...
     (Nebojsa dr Covic, Popovic, 20. novembar 2017 19:50)

    # Link komentara

  126. Smešni su ovi grobari koji se raduju porazima Zvezde, kad ne mogu pobedama svoje ekipe. Smešni su mi i malodušni navijači Zvezde koji pljuju sada. Činjenica je da Zvezda igra loše, ali ovo je preslikana druga Radonjina sezona. Strpljenja! Biće ovo na kraju dobro.
    (Hmm, 20. novembar 2017 19:31)

    Ne znam grobara koji se raduje porazima zvezde. Ne znam grobara koji se raduje pobedama zvezde.
    Ali zato znam puno grobara koje zabole da li uopste igrate i s kim.
    Tako da opusteno maleni. Nema potrebe da varnicis...
     (Zdravko Dren, 20. novembar 2017 19:49)

    # Link komentara

  127. Ja sam Zvezdas ali se ne radujem porazima Partizana osim od Zvezde.
     (Gojak Novi Sad, 20. novembar 2017 19:49)

    # Link komentara

  128. Ilić i dalje nosi one braon duboke cipele.Iste je nosio dok je Vukoičić bio na klupi.
     (LIŠMAN, 20. novembar 2017 19:46)

    # Link komentara

  129. Какво суђење...
     (Brooklyn boy, 20. novembar 2017 19:45)

    # Link komentara

  130. Ocajni Partizan je dao 107 ovom Zadru,ah da umor ludilo :)
    (ADA, 20. novembar 2017 19:44)

    # Link komentara

  131. Мислио сам да ставим 100 марака на из два у два, хвала ти Боже
    (Gucci Gang, 20. novembar 2017 19:44)

    # Link komentara

  132. Očajan Bjelica samo četiri trojke iz pet pokušaja..grozno
    (Spale, 20. novembar 2017 19:43)

    # Link komentara

  133. Raspo se Zadar ko kula karata u trećoj četvrtini...
     (ja, 20. novembar 2017 19:43)

    # Link komentara

  134. @Mi smo ovaj Zadar lagano razbili a vi se mucite!!
    (Grobar, 20. novembar 2017 18:51)

    Ladno čovek prespavao pola sezone. Neka mu neko javi ostale rezultate Partizana. Baš me zanima šta će onda da napiše? Inače tele uvek trči pred rudu.
    (Vladimir, 20. novembar 2017 19:41)

    # Link komentara

  135. Eto, valjda ste se ispljuvali grobljari i ostali hejteri. Alimpije prebacio u 4tu i evo nas na plus 12!!! Ćao zdravo, a ponadali ste se, pripremili komentare...Al džaba.. Za ABA smo i dalje zveri!
    (Spale, 20. novembar 2017 19:20)

    Vaaau dobicemo Zadar i sad treba da budemo zadovoljni ?? Jel se ti salis ? Imamo puno bolji tim od Zadra, sta Alimpije ??? Sa cim se ljudi zadovoljavaju brate mili ... Dok je Radonja bio na klupi ABA je bila ono sto se podrazumijeva, sto bi se reklo 'na usput', a sad protiv nekalvog Zadra treba da se ponosim ....
     (dirigent, 20. novembar 2017 19:40)

    # Link komentara

  136. Grobar

    Nije tebi lako.Na poluvremenu si navijao za Zadar.Odmah si nasao novi klub Baskoniju.Da imas barem malo radosti u zivotu.Ne brinete sto vas razvaljuju ekipe iz EC u rangu lige Srbije, sto vas razvali Olimpija a tek slede Buducnost i Cedevita
     (ercov, 20. novembar 2017 19:39)

    # Link komentara

  137. Zna li neko gde i kako je igrao Radicevic pre Zvezde?
     (Srba, 20. novembar 2017 19:38)

    # Link komentara

  138. Ajmo Zadre imate ih sad!!
    (Grobar, 20. novembar 2017 19:37)

    # Link komentara

  139. Danas sam navijao za Zvezdu.Kad čujem ovu ustašiju sa tribina stomak mi se okrene!
    (hdehncg, 20. novembar 2017 19:34)

    # Link komentara

  140. dobric 4 zicera masi-razocarenje ove godine.
     (crni_redstar, 20. novembar 2017 19:33)

    # Link komentara

  141. Čujete li šta pjevaju navijači lijepog našeg Zadra?!
    (Miro, 20. novembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  142. @Zmija na kraju proguta i svoj rep
    Naslov na koji ću pantergane podsetiti kad Čović proguta svoj rep.
    (I Merkl dogurala do duvara, 20. novembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  143. Smešni su ovi grobari koji se raduju porazima Zvezde, kad ne mogu pobedama svoje ekipe. Smešni su mi i malodušni navijači Zvezde koji pljuju sada. Činjenica je da Zvezda igra loše, ali ovo je preslikana druga Radonjina sezona. Strpljenja! Biće ovo na kraju dobro.
    (Hmm, 20. novembar 2017 19:31)

    # Link komentara

  144. tako to izgleda kad se tim samo u jednoj cetvrtini uozbilji i shvati da nece protivnik davati autokoseve. stegnes odbranu, lagani kosevi u tranziciji, to postavi samopouzdanje na svoje mesto pa krenu i pogodci za tri poena i to je to.
     (cole, 20. novembar 2017 19:30)

    # Link komentara

  145. Zvezda zavisi od šuta. Čak i protiv Zadra. Trener nedorastao.
     (Pierre de Kuberten, 20. novembar 2017 19:30)

    # Link komentara

  146. Ne branim Čovića, ali očigledno je da počinje hajka. Eto nama dogodine bate u Zvezdi, upamtite šta sam rekao. Nema para, nema pojačanja, zavrnuli burazeri slavinu u nameri da oni preuzmu klub. Nije sve onako kako izgleda, videćete...
     (kam, 20. novembar 2017 19:30)

    # Link komentara

  147. Odlična atmosfera u Zadru, jedinstvena prilika da Zadrani vide evroligaša!
     (cukce, 20. novembar 2017 19:30)

    # Link komentara

  148. Slusam ova skandiranja njihovih navijaca, a onda ovde citam komentare napred Zadar, busi cigane... i zapitam se kakav to mentol moras da budes i da navijas za one koji zele smrt tvom narodu
     (Peca, 20. novembar 2017 19:29)

    # Link komentara

  149. E moja Zvezdo... Raspali Zadar ti uvali 45 poena za poluvreme.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pregradni blok, 20. novembar 2017 19:02)

    U trecoj cetrvrtini Zvezda primila 9 poena, odbrana na nivou Partizana hahhaha. Inace Zadar dao Partizanu 90+
    (tintilic, 20. novembar 2017 19:29)

    # Link komentara

  150. Aktivni ovi sledbenici velikog maga ili ti nekad bilo sad se spominjalo navijači.
     (flok, 20. novembar 2017 19:29)

    # Link komentara

  151. NIKAD JACI ZADAR
    (Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 20. novembar 2017 19:14)

    Dok si to napisao,20 razlike
     (asdf, 20. novembar 2017 19:29)

    # Link komentara

  152. Zadar treba izbaciti iz lige zbog ovih povika i uvreda sa tribina!
     (Jevdja, 20. novembar 2017 19:29)

    # Link komentara

  153. Sta skandiraju zatrovani stvorovi, ne verujem!
     (anica, 20. novembar 2017 19:28)

    # Link komentara

  154. Nas će groblje da pokida, posle će da kukamo, ko je bre sastavio ove osim Pere i Ročestija, čist amaterizam.
    (Delije Čikago, 20. novembar 2017 19:11)

    Koji Pera? On se ponaša kao rekreativac. Ništa bolje i ne igra.
     (NoName, 20. novembar 2017 19:28)

    # Link komentara

  155. Ovde je vaznije koliko se Covke ugradio za svakog igraca. Ali nema veze, on je legenda! Ali treba da vam bude jasno, kada krene da puca onda puca. Vi cete da dobijete ovu utakmicu ali Cedevitu i Buducnost...tesko.
    (323, 20. novembar 2017 19:13)

    Što se ti sekiraš oko toga? Vama su sledeće Budućnost i Cedevita, oko toga treba da vodiš računa.
     (NoName, 20. novembar 2017 19:27)

    # Link komentara

  156. Može li neki komentar o Primljenih 9(devet) poena u trećoj? Ne može? Ok, poyyy
    (Spale, 20. novembar 2017 19:24)

    # Link komentara

  157. Pričajte šta hoćete, roster Zvezde je bolji od Parrizanovog samo zbog Ročestija, ostali manje-više na istom nivou... Jako loš prelazni rok...
     (Taribo West 16, 20. novembar 2017 19:23)

    # Link komentara

  158. Kakvo vrhunsko sudjenje...
     (shone, 20. novembar 2017 19:21)

    # Link komentara

  159. Eto, valjda ste se ispljuvali grobljari i ostali hejteri. Alimpije prebacio u 4tu i evo nas na plus 12!!! Ćao zdravo, a ponadali ste se, pripremili komentare...Al džaba.. Za ABA smo i dalje zveri!
    (Spale, 20. novembar 2017 19:20)

    # Link komentara

  160. 4

    Mi smo ovaj Zadar lagano razbili a vi se mucite!!
    (Grobar, 20. novembar 2017 18:51)Vi nekog razbili?Vama ce ove godine i Konstantin biti ozbiljna prepreka..a da lose igramo to da.
     (Dushebajev, 20. novembar 2017 19:20)

    # Link komentara

  161. @delije cikago
    Jesmo losi ali ni ti veze nemas.Koje bre groblje.Sta mlatis.
     (coldplayer, 20. novembar 2017 19:19)

    # Link komentara

  162. sto napravi Lazic za pola minuta brate mili.. nesportski nad njim, pa trojka, pa odma ukradena i lagano polaganje za dva
     (dirigent, 20. novembar 2017 19:18)

    # Link komentara

  163. Samo da pozdravim ovog sto je komentarisao da Branko Lazic ne moze pogodi nista. Ajde malo da se opustite i vjerujete vise u ekipu.
     (ivan, 20. novembar 2017 19:18)

    # Link komentara

  164. Bitno da je Alimpije doterao bradu i frizuru, a igra nema veze.Dobicemo mi ovo veceras, nema Zadar taj kvalitet.Ali sa ovakvim pristupom, zalaganjem i igrom, bice tesko osvojiti aba ligu.
     (Peca, 20. novembar 2017 19:18)

    # Link komentara

  165. Kakav raspad Zadra!!

    Baskonija vas vraca tamo gde su vas stavili CSKA I OLY!!
    (Grobar, 20. novembar 2017 19:17)

    # Link komentara

  166. Bravo Lazo! Bravo momci.
    Ajde bre, znacice nam pobeda za dodatno samopouzdanje.
    Volimo vas!
     (anica, 20. novembar 2017 19:17)

    # Link komentara

  167. Невероватне судијске крађе се настављају, коментатор на Арени ни једну реч о томе!!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Стара школа, 20. novembar 2017 18:47)


    Opet su krive sudije?? Jokic je izbacen sa terena jer se bunio da mu nije sudjen faul?? Antic se buni i dobija tehnicku? Budi srecan i zadovoljan sa sudijama.
    (ccc, 20. novembar 2017 19:16)

    # Link komentara

  168. Zanimljivo ovo prezime Krajina.
     (ja, 20. novembar 2017 19:14)

    # Link komentara

  169. NIKAD JACI ZADAR
     (Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 20. novembar 2017 19:14)

    # Link komentara

  170. O čemu pričaš Čoviću Zadar nam daje 45 poena za poluvreme. Miško ti uvaljuje škart za debele pare. Nisu zvezdaši tako naivni kao što misliš. Sramota šta si doveo u Zvezdu. Bolje da igraju nasa deca Radanov, Simanić i ostali.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Макарије, 20. novembar 2017 18:54)

    Ovde je vaznije koliko se Covke ugradio za svakog igraca. Ali nema veze, on je legenda! Ali treba da vam bude jasno, kada krene da puca onda puca. Vi cete da dobijete ovu utakmicu ali Cedevitu i Buducnost...tesko.
    (323, 20. novembar 2017 19:13)

    # Link komentara

  171. E Moja Zvezdo, Zadar vas ljušti, da ne beše Milka i Ročestija i Partizan bi vas preslišao. Dosta je Čoviću, pokupi pare pa neko sposoban da dođe na tvoje mesto.
     (cat nap, 20. novembar 2017 19:12)

    # Link komentara

  172. Nas će groblje da pokida, posle će da kukamo, ko je bre sastavio ove osim Pere i Ročestija, čist amaterizam.
     (Delije Čikago, 20. novembar 2017 19:11)

    # Link komentara

  173. xxxx

    Koliko zanam i pratim kosarku Prvak prosle sezone je bio Fener. I Bosna i Jugoplastika i Cibona su bili evropski prvaci i to nekoliko puta pa neki danas i ne postoje
     (tokajac, 20. novembar 2017 19:07)

    # Link komentara

  174. U napadu ne postoje uigrane akcije, sve se svodi na soliranje.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NN, 20. novembar 2017 18:24)

    Naravno da postoje akcije , ali ti ih ne vidis jer se ne razummes u ovaj sport. Dva basketa u skolskom ne znace da poznajes ovu igru.
    Odbrana uzasna, a nagradno pitanje znas li zasto ?!
    (Batko, 20. novembar 2017 19:06)

    # Link komentara

  175. Nece valjati ako fmp izgubi od zadra. Ode Buducnost daleko. Rekao bih da Covic na daje platu i da se zbog toga igraci ne trude. Poz.
     (fenomen, 20. novembar 2017 19:06)

    # Link komentara

  176. Da smo u napadu katastrofa,da sve zavisi od suta za 3 poena to se zna,ali da se odbrana ovako igra,da i od Zadra primamo 45 za poluvreme to je BRUKA!
     (dragan, 20. novembar 2017 19:04)

    # Link komentara

  177. Grobar

    Opet krades bogu dane prateci Zvezdu
    Pa i mi razvalismo.i vas i Olimpiju i MZT narocito
     (Zvezda, 20. novembar 2017 19:04)

    # Link komentara

  178. Ovi što pišu o dočeku...A transparenti delija o ponovnom oslobađanju Vukovara i podrške Ratku Mladiću 18.XI. protiv Rada ?!
    Sad se kao nešto čudite.Ajde,ćao.
    (ivanhoe, 20. novembar 2017 19:04)

    # Link komentara

  179. E moja Zvezdo... Raspali Zadar ti uvali 45 poena za poluvreme.
     (pregradni blok, 20. novembar 2017 19:02)

    # Link komentara

  180. I sta kazete Radonja je pogresio sa Bjelicom?
    Ocajan je vec nekoliko utakmica.Tako je znao i prosle sezone 1 dobro odigra pa ga 3 utakmice nema...
    (Milan, 20. novembar 2017 18:22)

    Da, pogresio je kao sto i sada Alimpije gresi i pokuava da ga gura na "laznu 5", uvlaci u reket, spusta ga da igra dole-levo na niskom postu . Koliko god se trudili , Bjelica je prirodna 4. Cim je "rasirio" , pocelo je da ulazi. Prvo "trojka" iz coska , a onda kada je rasirio na 45, sa fintom suta usao u reket i zakucao.
    Definitivno ima taj problem kada je blizu kosa, masi brdo zicera kao prosle godine i zato mislim da ga ne bi trebalo gurati na 5. Ali poblem je kada igra u paru sa Perom , jer Anticu ne pada na pamet da udje u reket, stalno "izvlaci" naplje i prangija. Do sada najveci doprinos je Bjelica na 4 u paru sa Lesortom ili Jovanovicem na 5
    (Batko, 20. novembar 2017 19:02)

    # Link komentara

  181. Odbrana nam je rak rana.Protiv raspadnutog Zadra za poluvreme primimo preko 40.Prosle sezone smo sve svodiili ma na oko 70 poena
     (Branko kazandzija, 20. novembar 2017 19:02)

    # Link komentara

  182. Di su moji novci?
    @Dulou

    Dulou? Kako to vase zvuci.
    A di su novci covicevci za Deju?
     (Ciganin a ne covicevac, 20. novembar 2017 19:01)

    # Link komentara

  183. Nista ovo ne valja. Ne sluti na dobro.
    (santa justa, 20. novembar 2017 19:01)

    # Link komentara

  184. Nemamo pojma! Krajnje, ali krajnje vreme za korenite promene.
     (veliki strumf, 20. novembar 2017 19:00)

    # Link komentara

  185. Pri skandiranju navijaca ubij Srbina, hrvatski komentator je rekao da ga je sramota i da mu dodje da polomi mikrofon i ode!!!
     (milos, 20. novembar 2017 19:00)

    # Link komentara

  186. Ajd da razumem na pocetku sezone nova ekipa nov trener,nisu se uigrali ali ja jos ne vidim ni malo napretka a pola sezone u Aba ligi proslo,igra katastrofa,odbrana suplja kao sir,ako nas krene sut i mozemo nesto da uradimo,sve se svodi na individualne akcije, e sad ima i do rustera ima do svega,za sada je ovo jako lose, nije strasno izgubiti utakmicu kosarka je plej of sport.Kako sada stvari stoje svasta moze da se desi pa cak i da ne osvojimo,nadam se da i zelim da ce biti bolje. Krivci nek se nadju sami
    (Chuki, 20. novembar 2017 18:59)

    # Link komentara

  187. Ova ekipa Zvezde je mnogo losa, pre svega u odbrani. Toliko lakih poena primamo, pa to je neverovatno... pustamo mnogo ulaza, mnogo poena iz reketa... ponavljam se kad kazem: ovo se mora menjati, ne zbog EL, vec upravo zbog ABA, necemo daleko sa ovim izborom igraca... kako je moguce da niko iz strucnog staba ovo ne vidi!?!?!?
     (Southpaw, 20. novembar 2017 18:57)

    # Link komentara

  188. Treba koristiti Dobrica vise i u EL, Feldin je skroz van forme....
     (dasgut, 20. novembar 2017 18:56)

    # Link komentara

  189. O čemu pričaš Čoviću Zadar nam daje 45 poena za poluvreme. Miško ti uvaljuje škart za debele pare. Nisu zvezdaši tako naivni kao što misliš. Sramota šta si doveo u Zvezdu. Bolje da igraju nasa deca Radanov, Simanić i ostali.
     (Макарије, 20. novembar 2017 18:54)

    # Link komentara

  190. Mi smo ovaj Zadar lagano razbili a vi se mucite!!
    (Grobar, 20. novembar 2017 18:51)

    # Link komentara

  191. I Zadar vas... eeee...
     (LIŠMAN, 20. novembar 2017 18:50)

    # Link komentara

  192. Невероватне судијске крађе се настављају, коментатор на Арени ни једну реч о томе!!!
     (Стара школа, 20. novembar 2017 18:47)

    # Link komentara

  193. Zaista odvratnu košarke fmp igra.
     (neko, 20. novembar 2017 18:46)

    # Link komentara

  194. Lazic dao kos,dobijamo ovo
    (mi_smo_sremci_vise_nam_stomaci, 20. novembar 2017 18:45)

    # Link komentara

  195. Neverovatna je lakoca sa kojom zvezdini igraci gube lopte. Neshvatljivo
     (miki, 20. novembar 2017 18:44)

    # Link komentara

  196. Ja negde počinjem da mislim da igrači ovo rade namerno. Da li bojkotuju trenera ili je nešto drugo u pitanju ne znam. Ali ovo su igrači koji bi sa lakoćom trebalo da se nose da skoro svim ABA timovima.
    (Millennium, 20. novembar 2017 18:43)

    # Link komentara

  197. @Spale - cim ti stavljas Partizan u isti kos sa Zadrom i Mornarom, znaci da se itekako plasis snage Partizana. Ponovo ce Partizan biti veliki, uzivajte jos malo dok ne puknete po savovima.
     (Cxevu, 20. novembar 2017 18:43)

    # Link komentara

  198. Posle one danasnje sramotne izjave 'gospodina' Covica (nista coeka) protiv Radonjica nekako mi sve postalo odvratno i nebitno...
     (buldog, 20. novembar 2017 18:43)

    # Link komentara

  199. Treba ostati fokusiran i na ovakvim malim utakmicama protiv Zadra, Partizana, Mornara.. nije lako, ali eventualni poraz može skupo da košta.
    (Spale, 20. novembar 2017 18:23)

    Ajde ajde, ne cvili...
     (Zdravko Dren, 20. novembar 2017 18:43)

    # Link komentara

  200. Aba liga je bila jaca sto puta kad smo mi osvajali.Ovo sad je smesno.Tegeltija je u pravu.
     (ja, 20. novembar 2017 18:42)

    # Link komentara

  201. Di su moji novci?
     (dulou, 20. novembar 2017 18:41)

    # Link komentara

  202. Ajde zVezdo!
     (anica, 20. novembar 2017 18:41)

    # Link komentara

  203. Nas je Muta bolji od Alimpija,sto ce i dokazati u derbiju cim se uigraju nasi klinci.
     (sa, 20. novembar 2017 18:41)

    # Link komentara

  204. 5:40 do kraja druge cetvrtine.... faul nad Dangubicem....

    ovo je u evroligi cista nesportska... ne ides na loptu, nesportski, cao dovidjenje....
    (laki, 20. novembar 2017 18:41)

    # Link komentara

  205. Procice ovaj aparthejd,kao sto nas mag kaze sve ce se ovo lane zvati.Institucija ce preziveti.Kosarka to je Partizan
     (fmp, 20. novembar 2017 18:40)

    # Link komentara

  206. Bjelica je ocajan.
     (xx, 20. novembar 2017 18:38)

    # Link komentara

  207. Treba ostati fokusiran i na ovakvim malim utakmicama protiv Zadra, Partizana, Mornara.. nije lako, ali eventualni poraz može skupo da košta.
    (Spale, 20. novembar 2017 18:23) Tvoj mali mozak ne razume da utakmica protiv evropskog prvaka nikad ne može da bude mala...
    (xxx, 20. novembar 2017 18:36)

    # Link komentara

  208. U prvoj četvrtini Zadar nam uvalio 23 loša?! Pre 6-7 meseci smo ih tukli skoro 50 razlike!! Interesantno kako se vremena menjaju....!
     (SAŠA FRANKFURT, 20. novembar 2017 18:34)

    # Link komentara

  209. Kakvo navijanje haha neverovatno.Vidi se kolko hrvati imaju imaju komplekse od srbije
    (Starac Fočo od stotinuljeta, 20. novembar 2017 18:20)kakav je on transparent na utakmici rada i zvezde za vikend?do ponovnog oslobodenja pisu hahaha iskompleksirani zesce...
    (Zigzag, 20. novembar 2017 18:32)

    # Link komentara

  210. Судијска крађа је гарантована када нам против Хрвата суде Словенци. Само у првој четвртини су нам узели пет лопти
     (Стара школа, 20. novembar 2017 18:32)

    # Link komentara

  211. Izgleda smo mi Delije džaba glasali za br.6 kad ove godine ni titula ni F4 EL opet smo prevareni od vlasti!!!
     (Batko, 20. novembar 2017 18:31)

    # Link komentara

  212. Definitivno Zvezda je bezidejna ekipa. Odbrana ne postoji. U napadu ne postoje uigrane akcije, sve se svodi na soliranje.
     (NN, 20. novembar 2017 18:24)

    # Link komentara

  213. Treba ostati fokusiran i na ovakvim malim utakmicama protiv Zadra, Partizana, Mornara.. nije lako, ali eventualni poraz može skupo da košta.
    (Spale, 20. novembar 2017 18:23)

    # Link komentara

  214. Evropske komsije nas docekale sa "Ubi Srbina"... To je verovatno ta sloboda govora
     (JoKeR, 20. novembar 2017 18:23)

    # Link komentara

  215. I sta kazete Radonja je pogresio sa Bjelicom?
    Ocajan je vec nekoliko utakmica.Tako je znao i prosle sezone 1 dobro odigra pa ga 3 utakmice nema...
    (Milan, 20. novembar 2017 18:22)

    # Link komentara

  216. A na tribinama "Ubi Srbina"! Uzas.
     (xxx, 20. novembar 2017 18:22)

    # Link komentara

  217. E moj Čoviću! Sve si pogresio sto si mogao pogresiti.
     (nikola v, 20. novembar 2017 18:22)

    # Link komentara

  218. Kakvo navijanje haha neverovatno.Vidi se kolko hrvati imaju imaju komplekse od srbije
     (Starac Fočo od stotinu ljeta, 20. novembar 2017 18:20)

    # Link komentara

  219. Možete čuti u Zadru ko gleda na tv i lep splet ustaških pesama.
    (Nebo, 20. novembar 2017 18:20)

    # Link komentara

  220. branko lazic ne moze bazen da pogodi, koliko je nazadovao, to je neverovatno, samo nemoj da mi kaze neko da je tek izasao iz povrede...
     (Boki, 20. novembar 2017 18:17)

    # Link komentara

  221. Kriv je Radonja! :)
     (paranoja, 20. novembar 2017 18:14)

    # Link komentara

  222. Leči frustracije od teranja Radonjića, loše selekcije igrača, lošeg trenera, nikakve konceptualne igre, neizgradjenih akcija, neprestanog igranja izolacije od strane Ročestija itd.
    (Ivan NS, 20. novembar 2017 18:10)

    # Link komentara