1. Izgleda da je nazovi sudija Piper igrao na kladionici 3+.Dokle će bre više razni Obradovići Nikolići Piperi,Široki,Ilići,Vujovići da kroje i šteluju rezultate na terenima superlige.Ovo više nema nikakvog smisla.
    (ljubo, 20. novembar 2017 11:00)

    # Link komentara

  2. Ovi iz rupe kao deca.Radujte se dok može posle sledi katastrofa
    (Milan galic, 19. novembar 2017 17:48)

    # Link komentara

  3. Dure, tebi se ogadio život zbog igre i lopovluka nebidjenog i u kontinuitetu. Raspevana CZ.
     (miško, 19. novembar 2017 11:23)

    # Link komentara

  4. Ne smem da zamislim da je Partizan odigrao vezano ovakve dve utakmice kao Zvezda protiv Borca i Rada,mozda bi imali nerede po gradu.Dva penala,dva crvena na pocetku utakmice,golovi iz ofsajda itd...bar je jasno zasto vodite hajku na Partizan,FSS,sudije i zasto vam manji klubovi poltronski sluze.Svaka cast,Gebels da pozavidi,sta li nas jos ceka do kraja sezone...
    (Simpatizer, 18. novembar 2017 21:16) # Do kraja sezone vas jos ceka da vas oderemo na lavoru,tad cete videti ko je ko trenutno u nasem fudbalu.
    (kicOne, 19. novembar 2017 10:56)

    # Link komentara

  5. (nex, 19. novembar 2017 00:04)
    Naravno da ce dati, napadac je. Ovako, ako pobedimo...prolazimo. Ako igramo nereseno a Bate izgubi od Arsenala prolazimo, ako izgubimo pobedimo Keln u BG prolazimo. Imamo veliku sansu. Trener Arsenala je rekao da nece kalkulisati i da ce igrati posteno, ali oni su imali ono Hleba iz Belorusije nekada pa mozda budu malo muljali. No, sve je u Zvezdinim rukama(nogama), verujmo u nas tim!
    (anica, 19. novembar 2017 10:55)

    # Link komentara

  6. ČUPAVE UŠI I NOS, 18. novembar 2017 18:29)
    Bice da ste pobrkali, usi su bile klempave, kao klempavko, onaj iz Barija :-)))
    (Pantela, 19. novembar 2017 02:47)

    # Link komentara

  7. penala nema,a ajkovic je dobio crveni karton zato sto je pitao sudiju zasto je svirao penal..bruka
    (mladen, 18. novembar 2017 23:32)

    E blago tebi kad imas prisluskivac na terenu
     (vlada, 19. novembar 2017 01:51)

    # Link komentara

  8. Ricmonde,daj samo jedan BATE u,a da ne primimo i dobijas bistu ispred stadiona
    (nex, 19. novembar 2017 00:04)

    # Link komentara

  9. "Ovaj sudija radi za dobrobit cele ove zemlje i svakog njenog građanina, svakog pojedinca. Jer celoj naciji je u interesu da zvezda pobedi bate, pa zato nije dozvolio da se igrači muče, rizikuju povrede, stvore umor itd. Svaka čast Radu, ali ipak je Zvezda Zvezda i to je viši cilj u interesu svih naših naroda i narodnosti. Zato, dragi moji navijači Rada, Partizana, Spartaka i drugih statista u našoj ligi, radujte se ovoj pobedi naše Zvezde i radujte se ovakvoj sigurnoj igri jer će ona doneti puno radosti našem radniku, seljaku, svakom čestitom pojedincu. Važno je da se sistem zna i prepoznaje. Svi klubovi u Srbiji treba da budu samo sparing partneri jednoj i jedinoj Crvenoj Zvezdi iz Beograda!"
    (ČUPAVE UŠI I NOS)
    Majstore,zaboravio si da navedes i "postenu inteligenciju",nista bez nje.
    Inace si pogodio sustinu problematike u srpskom sportu ovih dana.E,da,najvise mi se svidja ovo "cestiti pojedinci" i "svih naroda i narodnosti":)
    (analiza, 18. novembar 2017 23:34)

    # Link komentara

  10. penala nema,a ajkovic je dobio crveni karton zato sto je pitao sudiju zasto je svirao penal..bruka
     (mladen, 18. novembar 2017 23:32)

    # Link komentara

  11. veliki pad kvote na golove pre početka meča
    (drug kladioničar, 18. novembar 2017 23:14)
    kako da ne.sa 1,35 na 1,33
    (slobinator, 18. novembar 2017 23:24)

    # Link komentara

  12. 3 pa jedan.. Bravo.
     (klaas-jan huntelaar, 18. novembar 2017 23:16)

    # Link komentara

  13. veliki pad kvote na golove pre početka meča
    (drug kladioničar, 18. novembar 2017 23:14)

    # Link komentara

  14. ljudi, zvezda pleni!
     (demikelis, 18. novembar 2017 22:23)

    # Link komentara

  15. Simpatizer, 18. novembar 2017 21:16)

    Idi gledaj FMP.
     (Zakecojle, 18. novembar 2017 21:50)

    # Link komentara

  16.  nije isto svirati penal kad dobiješ sa 6:1 i u 88-om minutu na 1:1 ili 110-tom...
     (Srbija, 18. novembar 2017 21:39)

    # Link komentara

  17. Ova zvezda danas vlada Srbijom kao i njihov sns,pobedjuju,a vecini Srba se gadi!
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dure, 18. novembar 2017 21:19)

    Onaj slatki momenat kada neko ko ukupno nakupi navijaca za jednu tribinu na svom lavoru (i to kad je neki bas bitan mec) istripuje da je "vecina Srba". Popi nesto, bice ti lakse :* P.S. kad popijes, pripremi jos jednu pa se baci na trazenje fraze "hvala premijeru/predsedniku" da proveris iz cijeg tabora cesce dolazi ;)
    (Sabre, 18. novembar 2017 21:30)

    # Link komentara

  18. zvezda ove sezone primila samo 4 gola
    ;)
    sve jasno
     (deki, 18. novembar 2017 21:22)

    # Link komentara

  19. Ova zvezda danas vlada Srbijom kao i njihov sns,pobedjuju,a vecini Srba se gadi!
     (dure, 18. novembar 2017 21:19)

    # Link komentara

  20. Ne smem da zamislim da je Partizan odigrao vezano ovakve dve utakmice kao Zvezda protiv Borca i Rada,mozda bi imali nerede po gradu.Dva penala,dva crvena na pocetku utakmice,golovi iz ofsajda itd...bar je jasno zasto vodite hajku na Partizan,FSS,sudije i zasto vam manji klubovi poltronski sluze.Svaka cast,Gebels da pozavidi,sta li nas jos ceka do kraja sezone...
    (Simpatizer, 18. novembar 2017 21:16)

    # Link komentara

  21. zasto se igra bez publike,kazna neka?
    (Bigl, 18. novembar 2017 15:55)

    Pokusavas da budes duhovit a kod vas se nevidi razlika kad je suspendovan jna i kad nije
     (ssssss, 18. novembar 2017 21:13)

    # Link komentara

  22. Čist ofsajd pa može li ijedan gol da bude regularan?!
    (dženkins, 18. novembar 2017 16:21)

    Evo ti 6 pa biraj.
     (ssssss, 18. novembar 2017 21:10)

    # Link komentara

  23. Nema tu neke razlike:
    - Penal za domacina kod rezultat 1:0,
    - Penal u 86' za gosta pri rezulatatu 1:1,

    - Po zavrsetku utakmice, senzacionalni naslovi, da li je bio penal za Zvezdu?

    - Jeftin' pokusaj izjedancavanja Zvezde i partizana! #neceproci
    (marko, 18. novembar 2017 17:40)

    Evo slazem se sve sa tobom i imam predlog, da do kraja prvenstva sude strane sudije na svakoj utakmici i jednima i drugima, šta misliš koji klub bi to odbio???
     (Ns, 18. novembar 2017 20:55)

    # Link komentara

  24. Dakle, ako imamo: 1)loš tim na dnu tabele, lako prima golove, da mu čak i jedan sasvim prosečan tim pre neki dan uvali 3 komada; 2) mnogo jači tim, protivnik mu na domaćem terenu, tim na čelu tabele, sa vrlo efikasnim napadom, i za naše prilike, vrlo čvrstom odbranom; 3)treći tim, koji kaska za prethodnim, muči se iz utakmice u utakmicu, jedva ih dobija, često tek posle sumnjivih penala, isključenja i neopravdanih produženja utakmica; 4)Botovska mašinerija potekla od (3), koja orkestrirano kreće u napad na (2) još pre početka utakmice, pominjući penale, crvene, ofsajde itd.(5) što se događa i u ovom meču, sa čudn dosuđenim penalom i crvenim, iako i navijači (2) listom smatraju da je bilo nepotrebno, posebno što bi (2) glatko dobio (1) čak i sa igračem manje, i nikakva "pomoć" 6) sudije, koji kao svira za (2) nije bila potrebna. Dakle, povežete 1,2,3,4,5 i 6, i... jasno je čiji je (6) i za koga i protiv koga je, ustvari, svirao. Za (2), svakako, nije. Znači, onda je za...?

    TI SI CAR!!!
    (miloš, 18. novembar 2017 20:25)

    # Link komentara

  25. Je li bio crveni karton za protivnika Zvezde? Penal? Ofsajd?
     (mozda neko saopštenje?, 18. novembar 2017 20:13)

    # Link komentara

  26. Polako druze...i ja sam Grobar,ali polako sa "zasluzenom titulom"....I prosle godine smo posustajali,pa vidis kako smo oba trofeja doveli U Humsku?...Ove sezone zvezda igra,igraju i sudije,kao i prosle isto,ali igracemo i mi,nadam se da hocemo,jer imamo sasvim pristojan tim,i jos nijednom nismo igrali sasvim kompletni...Ima jos i podela bodova,pa i taj glupi plej of,pa jos svasta se moze promeniti...uzmi u obzir i to da zvezda ne moze 'nekako' da igra sa nama,tako je decenijama vec,i da je bolja -ne moze nas pobediti nigde,pa cak i sa sudijama na celu kolone.Nadam se da ce se prosla godina ponoviti.
    (Analogna Trikotaza, 18. novembar 2017 19:34)

    Bahahaha decenijama? DECENIJAMA? Brzo se izgleda zaboravljalo ono 3-0, 4-1 itd?! Hell, zaboravljalo se da smo vas deljali i sa Prosineckim u sezonama gde ste na silno postenje, bez sudijske pomoci itd. osvajali titule iako ste gubili derbije?! Pritom covek kulira poslednjih 10ak bodova tj nacin na koji ih je Partizan osvojio.
    (Sabre, 18. novembar 2017 20:11)

    # Link komentara

  27. Crveniiii idemooooo \o/
     (Yarilo, 18. novembar 2017 20:05)

    # Link komentara

  28. sveto trojstvo prvo
    ofsajd, crveni karton, penal
    sveto trojstvo drugo
    sudijska trojka
     (pa sta ćeš, 18. novembar 2017 19:41)

    # Link komentara

  29. Kao grobar moram da priznam da Zvezda ove godine igra ubedljivo najlepsi fudbal u regionu, ima kvalitetniju ekipu od Partizana i zasluzuje titulu.
    (PredragDrobnjak, 18. novembar
    Polako druze...i ja sam Grobar,ali polako sa "zasluzenom titulom"....I prosle godine smo posustajali,pa vidis kako smo oba trofeja doveli U Humsku?...Ove sezone zvezda igra,igraju i sudije,kao i prosle isto,ali igracemo i mi,nadam se da hocemo,jer imamo sasvim pristojan tim,i jos nijednom nismo igrali sasvim kompletni...Ima jos i podela bodova,pa i taj glupi plej of,pa jos svasta se moze promeniti...uzmi u obzir i to da zvezda ne moze 'nekako' da igra sa nama,tako je decenijama vec,i da je bolja -ne moze nas pobediti nigde,pa cak i sa sudijama na celu kolone.Nadam se da ce se prosla godina ponoviti.
    (Analogna Trikotaza, 18. novembar 2017 19:34)

    # Link komentara

  30. Ovako će proći svi koji igraju sklanjalice protiv grobara.Rezultat nije realan,trebalo je bar deset za nauk drugima.
     (miško, 18. novembar 2017 19:34)

    # Link komentara

  31. Prelep gol! Sisaj Zvedoooo! (anica, 18. novembar 2017 16:09) 

    ahahaha ma bravo za tebe...
    (dr feelgood, 18. novembar 2017 16:17)

    Na prvu mi je bilo stvarno smešno da je pogrešila tako, ali onda rekoh, ma grobari su to ne bi me čudilo da citiraju komentar pa da ga promene kako im odgovara a da ostane kao da je original i još kao ispadnu duhoviti. Nije me mrzelo da nađem njen komentar i lepo piše siJaj Zvezdo, čime se vi bavite majko mila i što je najgore nije vas ni sramota toga što radite, ali grobari i obraz dva različita univerzuma. Što se tiče nase lige Zvezda je svetlosnim godinama ispred ostalih i to može da vidi svako ko iole realno posmatra fudbal i pravo je čudo kako Sns još uvek uspeva da održava malu bodovnu razliku između Zvezde i Partizana
     (Sub013, 18. novembar 2017 19:30)

    # Link komentara

  32. Boaći i jeste za domaću ligu. I to po mogućnosti samo penale. A u Londonu se smeje kad promaši 4 šanse.
     (Zvezdaš, 18. novembar 2017 19:27)

    # Link komentara

  33. Druže sudijske greške su sudijske greške, to nemože da kamuflira ni rezultat 10:0 jer je lažan. 

    E ovako samo može da piše klinac. Čoveće Božiji shvati ako vam sudija pomaže on vam pomaže možete igrati kao Real Madrid opet za tu igru u dobroj meri pomaže i sudija.
    (Bane, 18. novembar 2017 17:58)
    svi timovi koje smo dobili u pls su jaci od Kelna koji smo dobili u gostima i "treceg" tima Arsenala sa kojima smo igrali nesreseno i izgubili 1:0, a Keln i Arsenal u prvim postavama su smesni u odnosu na Svajcarce i Albance, te shodno tome sve pobede CZ u pls su plod sudijskih namestaljki i dokaz da se titula namesta...ali kako CZ ne moze da osvoji ni namestenu titulu (proslogodosnji slucaj) ne razumem crno-belu penu....
     (goga, 18. novembar 2017 19:25)

    # Link komentara

  34. Penal cist kao suza navijaca FK Napredni penalty.
     (KK Dugi rukavi, 18. novembar 2017 19:22)

    # Link komentara

  35. БРАВО ЗВЕЗДО!
     (Мангупарија ЦЗБГ, 18. novembar 2017 19:19)

    # Link komentara

  36. necu ucestvovati u decijim raspravama, samo bih pohvalio igrace rada za fer i korektnu, otvorenu, igru i pomenuo da mi je drago sto je kanga odigrao dobar mec. Toliko od mene a vi nastavite da raspravljate da li je bio penal, iako bi i bez njega ishod bio isti, kao i za crveni iako niko ne zna sta je rekao sudiji pa je dobio direktan crveni
     (srb, 18. novembar 2017 19:12)

    # Link komentara

  37. Jao sto volim kad se navijaci komsije malo beskucnika jave na nase vesti i pricaju o postenju. Oni zaista misle da svi mi imamo kolektivnu amneziju. Da li zaista mislite da se ne secamo perioda kada se u nasem fudbalu desavalo nesto sto nije zapamceno u istoriji. Da pojasnim. Predsednici sledecih klubova: Dzomba Hajduk Kula, Vucurevic Banatski Dovor, Sekulic Javor, Metalac, Radovanovic BSK, Sartid su u isto vreme bili i clanovi uprave Partizana. Navedeni su javno isli sa partizanom na gostovanja po Evropi. To nije zabelezno u istoriji fudbala. Da li moze neko da zamisli da predsednik Viljareala ide sa Barselonom na gostovanja. E to ste vi radil. Svako prvenstvo ste pocinjali sa bukvalno + 36 kako bi nas tako iskomplesirani pokusali da stignete po broju titula.Eto kako ste osvajali titule. Inace, u sezoni kad vas je Grof ostavio na -30 imali ste najvise crvenih i penala ubedljivo. Samo u ovoj sezoni imate 10 penala od toga 6 na poslednjih 5 utakmica.
    (Milos, 18. novembar 2017 19:09)

    # Link komentara

  38. Nebojsa.... Vi navijate za turke, spance, ruse, grke, beloruse, engleze, nemce, cacane, ivanjicane, zagrepcane i sve one koji igraju protiv Zvezde i za siptare bi navijali ako bi Zvezda igrala sa njima pa sto onda mi ne bi navijali za albance kao sto cemo i za svajcarce. Deo populacije koja navija za Partizan je daleko manji nego za Zvezdu. Odumirete. Ni stadion vojske ne mozete da napunite a to je 30 hiljada
     (Zvezdas, 18. novembar 2017 19:07)

    # Link komentara

  39. Cist penal ko grobarska suza. Bravo Zvezdo, neka ste im spakovali 6 komada.
    (Milos, 18. novembar 2017 19:02)

    # Link komentara

  40. Dakle, ako imamo: 1)loš tim na dnu tabele, lako prima golove, da mu čak i jedan sasvim prosečan tim pre neki dan uvali 3 komada; 2) mnogo jači tim, protivnik mu na domaćem terenu, tim na čelu tabele, sa vrlo efikasnim napadom, i za naše prilike, vrlo čvrstom odbranom; 3)treći tim, koji kaska za prethodnim, muči se iz utakmice u utakmicu, jedva ih dobija, često tek posle sumnjivih penala, isključenja i neopravdanih produženja utakmica; 4)Botovska mašinerija potekla od (3), koja orkestrirano kreće u napad na (2) još pre početka utakmice, pominjući penale, crvene, ofsajde itd.(5) što se događa i u ovom meču, sa čudn dosuđenim penalom i crvenim, iako i navijači (2) listom smatraju da je bilo nepotrebno, posebno što bi (2) glatko dobio (1) čak i sa igračem manje, i nikakva "pomoć" 6) sudije, koji kao svira za (2) nije bila potrebna. Dakle, povežete 1,2,3,4,5 i 6, i... jasno je čiji je (6) i za koga i protiv koga je, ustvari, svirao. Za (2), svakako, nije. Znači, onda je za...?
    ((3), 18. novembar 2017 18:59)

    # Link komentara

  41. U derbilju sve ispod 3komada partizanu bice katastrofa.Zvezda igra najbolji fudbal u poslednjih 10godina a sto se sudjenja tice ovo samo remeti ugled Zvede jer bi oni dali 5komada i bez sudija.Netreba ovo sudije da rade.
     (zex, 18. novembar 2017 18:59)

    # Link komentara

  42. Neko je napisao da nema nista lose u tome sto su hrvati dovedeni da igraju u partizan po njegovom osnivanju. E pa ti hrvati su igrali za NDHa pre toga. Ne zanima me ovo prepucavanje oko blizanaca, ali istorijske cinjenice ne treba negirati. Dakle ljudi koji su direktno ili indirektno podrzali istrebljenje srba su igrali u partizanu. I umesto da ljudi, srbi koji navijaju za partizan danas javno kazu da je to bila jedna velika greska, i da ih je sramota toga oni pravdaju tu cinjenicu na razlicite nacine. E pa braco zato nam je ovako kako nam je. Pozdrav
    (bn, 18. novembar 2017 18:55)

    # Link komentara

  43. Koliko su jadni ovi navijaci partizana koji sada pisu nesto a kad im sudija dosudi penal(sto se desavalo na prethodnih sest utakmica)dodju i pravdaju se da je cist ko suza a cak im ni rođenibrat onako nesto ne bi svirao bez para.
     (Djenka Srbine, 18. novembar 2017 18:55)

    # Link komentara

  44. Ovakvim sudjenjem C.Zvezda najvise gubi. Nama ne treba ovakvo sudjenje, za klasu smo bolji od svih klubova iz lige.
    Nesto se mutno desava , na primer perfidno sviranje ovakvih penala i crvenih kartona ne bi li se prikrilo jos gore i bezocnije navlacenje za partizan koji nema igru i muci se na svim utakmicama. Sad ce svi da komentarisu Zvezdinu utakmicu i da se zgrazavaju a sutra sudije rese utakmicu u korist grobara. Onda kazu pa i vama su svirali nepostojeci penal.
    E u tom grmu lezi zec, Zvezda mora da se ogradi od sudija !
    (Duki, 18. novembar 2017 18:52)

    # Link komentara

  45. Vi ste stvoreni u Zagrebu a najveci broj igraca vam potice iz 32.zagorske domobranske jedinice,koja se borila na strani fasisticke Nemacke,to je poenta.
    (Objasnjenje, 18. novembar 2017 17:51)

    Sve i da je tako. Ma i gore - da smo "STVORENi" na Marsu, na Jupiteru, sasvim je svejedno... cinjenica je da za Partizan navija veliki deo srpske populacije, a ono sto je strasno je to, sto se vi, "gospodo", koji se toliko dicite svojim "srpstvom" do ludila navijali za albanski klub pre neki dan,... Ne bi to bilo toliko strasno, da se ne predstavljate Srbima okolo, a u stvari, od vaseg srpstva , postoji samo gibanica na Slavama i to je sve
    (Nebojsa, 18. novembar 2017 18:49)

    # Link komentara

  46. I proci ce jos 25.
     (Nikola, 18. novembar 2017 18:48)

    # Link komentara

  47. Ovaj sudija radi za dobrobit cele ove zemlje i svakog njenog građanina, svakog pojedinca. Jer celoj naciji je u interesu da zvezda pobedi bate, pa zato nije dozvolio da se igrači muče, rizikuju povrede, stvore umor itd. Svaka čast Radu, ali ipak je Zvezda Zvezda i to je viši cilj u interesu svih naših naroda i narodnosti. Zato, dragi moji navijači Rada, Partizana, Spartaka i drugih statista u našoj ligi, radujte se ovoj pobedi naše Zvezde i radujte se ovakvoj sigurnoj igri jer će ona doneti puno radosti našem radniku, seljaku, svakom čestitom pojedincu. Važno je da se sistem zna i prepoznaje. Svi klubovi u Srbiji treba da budu samo sparing partneri jednoj i jedinoj Crvenoj Zvezdi iz Beograda!
    (ČUPAVE UŠI I NOS, 18. novembar 2017 18:29) Pravo u srce
     (rodny, 18. novembar 2017 18:42)

    # Link komentara

  48. Prosle godine su im svrali na 0:0,ove na 1:0,koji su po redu crveni i penal?i zasto czv ne zeli strane sudije?
    (Ofsajd slepče!, 18. novembar 2017 18:40)

    # Link komentara

  49. Penal i crveni karton, da se ništa ne prepusti slučaju.

    Tako CZ osvaja titule već 70 godina, šta je tu novo ?
    (Nicky boy, 18. novembar 2017 18:35)

    # Link komentara

  50. @ Šta uradi to Nolane Smithe
    Ubica,sa pištoljem na vodu!
     (Lola, 18. novembar 2017 18:29)

    # Link komentara

  51. Ovaj sudija radi za dobrobit cele ove zemlje i svakog njenog građanina, svakog pojedinca. Jer celoj naciji je u interesu da zvezda pobedi bate, pa zato nije dozvolio da se igrači muče, rizikuju povrede, stvore umor itd. Svaka čast Radu, ali ipak je Zvezda Zvezda i to je viši cilj u interesu svih naših naroda i narodnosti. Zato, dragi moji navijači Rada, Partizana, Spartaka i drugih statista u našoj ligi, radujte se ovoj pobedi naše Zvezde i radujte se ovakvoj sigurnoj igri jer će ona doneti puno radosti našem radniku, seljaku, svakom čestitom pojedincu. Važno je da se sistem zna i prepoznaje. Svi klubovi u Srbiji treba da budu samo sparing partneri jednoj i jedinoj Crvenoj Zvezdi iz Beograda!
     (ČUPAVE UŠI I NOS, 18. novembar 2017 18:29)

    # Link komentara

  52. @ Šta uradi to Nolane Smithe
    Ovaj pobija Darvinovu teoriju....
     (Darko, 18. novembar 2017 18:27)

    # Link komentara

  53. A kad dođe derbi, onda kukulele.
     (novica, 18. novembar 2017 18:27)

    # Link komentara

  54. @ Šta uradi to Nolane Smithe
    Ovaj je garant dobio mesto ispred Arene za prodaju kokica za predstojeći F4...
     (Somun, 18. novembar 2017 18:26)

    # Link komentara

  55. jedva cekam derbi : ) Boaci 10+ miliona €
     (vszc, 18. novembar 2017 18:24)

    # Link komentara

  56. treba da uvedete da komentar može da se ostavi samo uz ličnu kartu
     (deniro, 18. novembar 2017 18:24)

    # Link komentara

  57. Zvezda uvek sa 11 igraca a protivnik sa 10 igraca.Ali bice da je kriv Partizan.
     (milos, 18. novembar 2017 18:23)

    # Link komentara

  58. @ Šta uradi to Nolane Smithe
    Gde si juče na basketu?! Kažu da je bilo super!
     (Fiorentina, 18. novembar 2017 18:21)

    # Link komentara

  59. I svi iz ofsajda haahahahha ...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 18. novembar 2017 17:57)

    Sta reci osim hahahahahah
    (Sah-mat, 18. novembar 2017 18:15)

    # Link komentara

  60. Ajde posteni Terzicu saopstenje!!!!
     (istina, 18. novembar 2017 18:14)

    # Link komentara

  61. Crveni pre početka meča.
     (Aboliran, 18. novembar 2017 18:14)

    # Link komentara

  62. A najsmesnije u svemu je ova trka u golovima dva spica..izivljavanje nad nemocnim protivnikom koji je u prvih 15 minuta ostao sa igracem manje i plus ostecen za penal.Avangarda nema sta hahah
    (covic-sesta zvezdina zvezda, 18. novembar 2017 17:56)
    Sto posto si u pravu što nedadoše gol trećem timu Arsenala bajo moj
    (koja, 18. novembar 2017 18:14)

    # Link komentara

  63. Penali Zvezde prosle sezone protiv Vojvodine, Napretka, ove sezone protiv Spartaka, cela ova situacija sa sve crvenim (?!?!?!?!) kartonom mogu komotno da prodju kao Monti Pajton skec
    (Vlada, 18. novembar 2017 18:14)

    # Link komentara

  64. Gem,set,mec!!!
    (luka, 18. novembar 2017 18:13)

    # Link komentara

  65. Zagreb-1945,32 zagorska...  
    (Crvena Zvezda 1913, 18. novembar 2017 17:07)  

    Какав Загреб спомињеш кад сте 45е играли пријатељске у Тирани 
    (спортски уметник, 18. novembar 2017 17:21 

    Da,da sačekao nas i izljubio se sa nama Vokri lično...a,ne to je...
    (Crvena Zvezda 1913, 18. novembar 2017 17:28)

    Рече лик који љуби колена Просинечком
     (спортски уметник, 18. novembar 2017 18:12)

    # Link komentara

  66. Zvezda je uništila Rad od prve sekunde, kakve crne sudije. Kakvo jadno skretanje pažnje sa partizanovih poklonjenih pobeda u 96. minutu, iz ofsajda i najvećem broju penala u Evropi! Biće najdraža titula ikad protiv sns partizana.
     (Zvezda ponos Srbije, 18. novembar 2017 18:11)

    # Link komentara

  67. Vi ste stvoreni u Zagrebu a najveci broj igraca vam potice iz 32.zagorske domobranske jedinice,koja se borila na strani fasisticke Nemacke,to je poenta.
    (Objasnjenje, 18. novembar 2017 17:51) # Link komentara

    Auuuu pa ti si vrh svih vrhova. Cuj, 32 zagorska domobranska...
    Ako ti znas da se potpises ja se vise ovde u zivoti necu javiti. Istoriju ti ne diram.
    Ne znate gde bijete glavom, ali realno.
    (Karaburac, 18. novembar 2017 18:10)

    # Link komentara

  68. Dva crvena kartona dobijaju samo timovi koji igraju protiv Partizana.
    (SaLe NBG, 18. novembar 2017 18:08)

    # Link komentara

  69. A najsmesnije u svemu je ova trka u golovima dva spica..izivljavanje nad nemocnim protivnikom koji je u prvih 15 minuta ostao sa igracem manje i plus ostecen za penal.Avangarda nema sta hahah
    (covic-sesta zvezdina zvezda, 18. novembar 2017 17:56)

    Paloma za gospodina ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 18. novembar 2017 18:07)

    # Link komentara

  70. Pa sta ako smo igrali u Tirani prijateljsku?Albanija je bila na strani pobednika,komunisticka zemlja kao i mi i nema nista lose u tome.Vi ste stvoreni u Zagrebu a najveci broj igraca vam potice iz 32.zagorske domobranske jedinice,koja se borila na strani fasisticke Nemacke,to je poenta.
    (Objasnjenje, 18. novembar 2017 17:51)

    Рат је још био у току и док су се официри који су касније основали клуб у Београду, борили за ослобођење земље, ви сте, на челу с људима из обавештајне службе, који су вас и основали, играли пријатељске по Тирани. Од свега што си рекао је тачно једнио да је Партизан када је основан у своје редове довео велики број Хрвата, мада не видим зашто је то лоше. То је тада била све једна држава, а најбољи Српски играчи су још за време рата регрутовани у Звезду, тако да је то био одличан потез тадашњег руководства Партизана, што и резултати показују
     (спортски уметник, 18. novembar 2017 18:07)

    # Link komentara

  71. Zvezda razbija kako igra.I razlika izmedju Zvezde i partizana je da Zvezda pobedjuje dominantno uz dobru igru,dosta golova daje i neka eventualna sudijska greska na stetu protivnika ne resava utakmicu.Partizan sa druge strane igra ocajan fudbal i nekoliko puta su pomocu sudijskih gresaka dosli do pobeda.To su sve cinjenice 
    (Zvezda Sampion, 18. novembar 2017 17:33) 

    Druže sudijske greške su sudijske greške, to nemože da kamuflira ni rezultat 10:0 jer je lažan. 

    E ovako samo može da piše klinac. Čoveće Božiji shvati ako vam sudija pomaže on vam pomaže možete igrati kao Real Madrid opet za tu igru u dobroj meri pomaže i sudija.
    (Bane, 18. novembar 2017 17:58)

    Vi zivite u zemlji maste ako mislis da je nama potrebna pomoc suduije...
     (Vucela, 18. novembar 2017 18:07)

    # Link komentara

  72. Grobari na aparatima !!!
    (SaLe FCRS, 18. novembar 2017 18:06)

    # Link komentara

  73. poseta 200 gledalaca...
     (mali gan, 18. novembar 2017 18:06)

    # Link komentara

  74. Deco, vi koji tako zdusno podrzavate ovakve kradje i divljanje kroz korupciju i namestanja, sutra cete vi doci na red, pa ce vase porodice zbog te iste korupcije koju podrzavate danas, u ime nekog kluba, da ojade vas. 

    ovo sto se desava u fudbalu je cisto zlo, ogoljeno. Slusam onog jadnog reportera na Arena TV, klubaski obojen, u strahu, gleda a nije u stanju nista da prozbori. Jeza od drzave smo postali, ali jeza.
    (Zoran Dimitrijevic, 18. novembar 2017 18:02)

    A 80-tih je sve bila bajka, npr kad vam neki sud rada koji veze nema sa fudbalom i uefom dodeli dve titule koje niste osvojili?
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 18. novembar 2017 18:06)

    # Link komentara

  75. @Dejo
    Dejo, majstore
    Dejooooo
     (aco, 18. novembar 2017 18:05)

    # Link komentara

  76. (Uros Djurdjevic nejaki #32, 18. novembar 2017 17:53)

    A ti bi se kao bunio da su svih 6 iz penala.Može te krasti koliko god hoćete ali nemoj mi onda pričati o poštenju.
    (Bane, 18. novembar 2017 18:05)

    # Link komentara

  77. @grobar

    Nama na 6-1 vama na 2-1 penal i crveni. Pitam se gde se lomi rezultat.
    (vlada, 18. novembar 2017 18:04)

    # Link komentara

  78. Ok panteri evo racunamo samo period Miljana Miljanica i Covica. Moze?
    (Karaburac, 18. novembar 2017 18:02)

    Hajde da računamo od 45-te, od tad postoje oba kluba, ne?
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 18. novembar 2017 18:04)

    # Link komentara

  79. Sad bez zezanja pitam....Zasto vi grobari racunate istoriju kako vama odgovara (poslednjih 7 derbija, poslednjih 6 titula, poslednjih 10 godina)...Istorija se racuna od 1945-e kada su klubovi osnovani, a tu se zna ko je bolji....
    (Oslo, 18. novembar 2017 17:18)

    Pa zato sto su slabi sa tom istorijom,imaju samo pojedine periode...npr. period Mirka Marjanovica zatim period Toleta Karadzica i to je to od njih.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Davle, 18. novembar 2017 17:54) # Link komentara

    Ok panteri evo racunamo samo period Miljana Miljanica i Covica. Moze?
    (Karaburac, 18. novembar 2017 18:02)

    # Link komentara

  80. Deco, vi koji tako zdusno podrzavate ovakve kradje i divljanje kroz korupciju i namestanja, sutra cete vi doci na red, pa ce vase porodice zbog te iste korupcije koju podrzavate danas, u ime nekog kluba, da ojade vas.

    ovo sto se desava u fudbalu je cisto zlo, ogoljeno. Slusam onog jadnog reportera na Arena TV, klubaski obojen, u strahu, gleda a nije u stanju nista da prozbori. Jeza od drzave smo postali, ali jeza.
    (Zoran Dimitrijevic, 18. novembar 2017 18:02)

    # Link komentara

  81. Bravoo!
     (Car Dušan, 18. novembar 2017 18:02)

    # Link komentara

  82. Jel bio penal?
    (Real, 18. novembar 2017 18:02)

    # Link komentara

  83. ZVEZDA IGRA TOTALNO DRUGAČIJE OD DRUGIH

    Da se vrate slavni, slavni dani naše prošlosti...

    Dizanje forme u pravo vreme!
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 18. novembar 2017 17:59)

    # Link komentara

  84. Vladana Milojevica za selektora!!!!!
     (Dragan, 18. novembar 2017 17:59)

    # Link komentara

  85. penal nije bio,crveni je misterija a posjeta na stadionu tragedija...
     (goran..., 18. novembar 2017 17:59)

    # Link komentara

  86. Zvezda razbija kako igra.I razlika izmedju Zvezde i partizana je da Zvezda pobedjuje dominantno uz dobru igru,dosta golova daje i neka eventualna sudijska greska na stetu protivnika ne resava utakmicu.Partizan sa druge strane igra ocajan fudbal i nekoliko puta su pomocu sudijskih gresaka dosli do pobeda.To su sve cinjenice
    (Zvezda Sampion, 18. novembar 2017 17:33)

    Druže sudijske greške su sudijske greške, to nemože da kamuflira ni rezultat 10:0 jer je lažan.

    E ovako samo može da piše klinac. Čoveće Božiji shvati ako vam sudija pomaže on vam pomaže možete igrati kao Real Madrid opet za tu igru u dobroj meri pomaže i sudija.
    (Bane, 18. novembar 2017 17:58)

    # Link komentara

  87. Nazalost, cuveni moralisti grobari, ciji tim pobedjuje iskljucivo golovima u poslednjih pet minuta iz penala ili sumnjivih situacija su ovaj put u pravu. Da nije bilo onog crvenog zbog psovanja cele porodice sudiji, posle opravdanog penala, ne bi ni bilo 6:1. Bilo bi 5:1.
    (dex, 18. novembar 2017 17:58)

    # Link komentara

  88. @ Dejo - Pa Zvezda je i veći klub od svih ostalih. 💪
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 18. novembar 2017 17:57)

    # Link komentara

  89. Gazi,lomi!!!Sledeca stanica,Borisov!
     (zvezda, 18. novembar 2017 17:57)

    # Link komentara

  90. I opet penal hahahahhahhah
    (koja, 18. novembar 2017 17:57)

    # Link komentara

  91. Svih 6 su sa penala.
    (Uros Djurdjevic nejaki #32, 18. novembar 2017 17:53)

    I svi iz ofsajda haahahahha ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 18. novembar 2017 17:57)

    # Link komentara

  92. Šta uradi to Ričmonde Boake ??!
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 18. novembar 2017 17:56)

    # Link komentara

  93. Zvezda bi radare dobili i da su imali 12 igraca.
    (derion, 18. novembar 2017 17:56)

    # Link komentara

  94. A najsmesnije u svemu je ova trka u golovima dva spica..izivljavanje nad nemocnim protivnikom koji je u prvih 15 minuta ostao sa igracem manje i plus ostecen za penal.Avangarda nema sta hahah
    (covic-sesta zvezdina zvezda, 18. novembar 2017 17:56)

    # Link komentara

  95. Kao grobar moram da priznam da Zvezda ove godine igra ubedljivo najlepsi fudbal u regionu, ima kvalitetniju ekipu od Partizana i zasluzuje titulu.
    (PredragDrobnjak, 18. novembar 2017 17:55)

    # Link komentara

  96. (marko, 18. novembar 2017 17:40)

    Drugar samim komentarom se izjednačavate a da ti to ni ne kontaš. Da li bio penal pri rezultati 1:0 ili 1:1, to ti je buraz identično. Ali kontam da vas najviše boli istina a to je da ste potpuno isti kao i Partizanovci.
    (Bane, 18. novembar 2017 17:55)

    # Link komentara

  97. Kolika li je kvota bila na 7+
     (anica, 18. novembar 2017 17:54)

    # Link komentara

  98. Nisu mi jasni pojedini navijaci Zvezde kad kazu dominacija pa od zadnjih 7derbija za redom Zvezda je dobila samo jedan,i kakva je to dominacija,ako se odnosi na Rad i Borac mozda. 
    (Boban, 18. novembar 2017 17:07) 

    Sad bez zezanja pitam....Zasto vi grobari racunate istoriju kako vama odgovara (poslednjih 7 derbija, poslednjih 6 titula, poslednjih 10 godina)...Istorija se racuna od 1945-e kada su klubovi osnovani, a tu se zna ko je bolji....
    (Oslo, 18. novembar 2017 17:18)

    Pa zato sto su slabi sa tom istorijom,imaju samo pojedine periode...npr. period Mirka Marjanovica zatim period Toleta Karadzica i to je to od njih.
     (Davle, 18. novembar 2017 17:54)

    # Link komentara

  99. Svih 6 su sa penala.
     (Uros Djurdjevic nejaki #32, 18. novembar 2017 17:53)

    # Link komentara

  100. Повратак на старе стазе славе је и више него очигледан. Вјерујем да можемо до бода у Борисову, а можда и до сва три. БРАВО 👏ЗВЕЗДО ❤!
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 18. novembar 2017 17:53)

    # Link komentara

  101. Ma odakle grobarima obraz da bilo kome prigovaraju za penal?! Njima svako kolo sviraju neki nepostojeci.
     (Ljubisa livac, 18. novembar 2017 17:52)

    # Link komentara

  102. Uros Djurdjevic Prejaki

    Decko vec si ispunio kvotu.Deset komentara. Nije valjda da ti je toliko tesko u zivotu. Sta ces posle zavrsetka utakmice? Prebacujes se na kosaeku?
     (dule, 18. novembar 2017 17:51)

    # Link komentara

  103. Zagreb-1945,32 zagorska...
    (Crvena Zvezda 1913, 18. novembar 2017 17:07)

    Какав Загреб спомињеш кад сте 45е играли пријатељске у Тирани
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (спортски уметник, 18. novembar 2017 17:21)

    Pa sta ako smo igrali u Tirani prijateljsku?Albanija je bila na strani pobednika,komunisticka zemlja kao i mi i nema nista lose u tome.Vi ste stvoreni u Zagrebu a najveci broj igraca vam potice iz 32.zagorske domobranske jedinice,koja se borila na strani fasisticke Nemacke,to je poenta.
    (Objasnjenje, 18. novembar 2017 17:51)

    # Link komentara

  104. Drzava indirektno preko Gasproma daje Zvezdi 4 500 000 evra , i direktno jos bar jedan milion ! Generalni sponzor Partizana daje vise para Zvezdi na godisnjem nivou !!! Zvezda za jednu godinu dobije vise para od drave nego svi ostali klubovi za 10 godina !!! I posto ni to nije dovoljno rupi bez dna , onda se iz politickog vrha ucenjuju banke koje su im dale 10 - 15 miliona evra i trazi od njih da im oproste taj novac ! Igra se liga u kojoj se Terzic non stop poziva na Predsednika drzave , tvrdeci da on stoji iza njega !!! Svi klubovi trebaju da napuste ovu ligu i formiraju novu , naravno bez zvezde , bez politickog uticaja i u ravnopravnim ekonomskim usovima !!
    (Dejo, 18. novembar 2017 17:14)
    Pakovanje maramica za gospodina.
     (Povidon, 18. novembar 2017 17:50)

    # Link komentara

  105. Sta ucini crni Ricmonde???
     (Ljubisa livac, 18. novembar 2017 17:50)

    # Link komentara

  106. Jedva čekam 13. decembar da stvari postavimo na svoje mesto ... Izbušiće ih Peša i Boćko ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 18. novembar 2017 17:49)

    # Link komentara

  107. @ antiDebil

    2000 za gospodina.
     (ArtuDitu, 18. novembar 2017 17:47)

    # Link komentara

  108. Pre pocetka prvenstva,napisao sam ovde da ce Boaci i Pesic dati najmanje po 20-25+ golova u citavoj sezoni,ako Boaci ostane do kraja.Momci su u prilici da to ostvare i do kraja polusezone,koliko su dobri strelci.
    (Znalac, 18. novembar 2017 17:45)

    # Link komentara

  109. Fenomenalni Radonjić opravdao poziv u reprezentaciju. Najbolji strani igrač ikada.
     (El si vid o, 18. novembar 2017 17:44)

    # Link komentara

  110. Penal idemoooooo \o/
     (Yarilo, 18. novembar 2017 17:43)

    # Link komentara

  111. Meni je jasno zašto smo do sada dali pet komada - ne igra Srnić
     (aha, 18. novembar 2017 17:43)

    # Link komentara

  112. Tuzan pokusaj izjednacavanja zvezde sa malim klubom...
     (Uros Djurdjevic nejaki #32, 18. novembar 2017 17:42)

    # Link komentara

  113. 20 minuta do kraja,5:1 i umesto da se pusti neki golobradi deckic iz omladinaca,tipa Joveljic(ne znam da li je sedeo na klupi ali morao je biti,da bi decko debitovao i time bio nagradjen za sve ucinjeno u omladincima)ili neko od brace Ilic,nas trener pusta Milijasa,iz ne znam kojih razloga.
    (Zelja, 18. novembar 2017 17:41)

    # Link komentara

  114. Ja se uopste ne trzam na ove grobarske komentare.. Pa kad pobedimo bez penala i(li) crvenog onda je u pitanju sklanjalica.. Za njih ni jedna nasa pobeda nije zato sto smo bolji tim.
     (vlada, 18. novembar 2017 17:40)

    # Link komentara

  115. Nema tu neke razlike:
    - Penal za domacina kod rezultat 1:0,
    - Penal u 86' za gosta pri rezulatatu 1:1,

    - Po zavrsetku utakmice, senzacionalni naslovi, da li je bio penal za Zvezdu?

    - Jeftin' pokusaj izjedancavanja Zvezde i partizana! #neceproci
    (marko, 18. novembar 2017 17:40)

    # Link komentara

  116. Kisa suza navijaca partizana.Nije im svejedno kada gledaju Zvezdu koja igra odlican fudbal.Blizi se derbi tako da ih treba razumeti
    (Dominiraj Zvezdo, 18. novembar 2017 17:38)

    # Link komentara

  117. Penal i crveni u ovom kolu, u kupu penal i gol iz ofsajda.
     (Izraziti favorit, 18. novembar 2017 17:35)

    # Link komentara

  118. Napredak je izdrzao 96 minuta sa igracem manje na JNA dok nije primio gol iz ofsajda pitam se kako opravdavate 5 golova Radu?? Sudija pogurao???
     (Uros Djurdjevic nejaki #32, 18. novembar 2017 17:34)

    # Link komentara

  119. Zvezda razbija kako igra.I razlika izmedju Zvezde i partizana je da Zvezda pobedjuje dominantno uz dobru igru,dosta golova daje i neka eventualna sudijska greska na stetu protivnika ne resava utakmicu.Partizan sa druge strane igra ocajan fudbal i nekoliko puta su pomocu sudijskih gresaka dosli do pobeda.To su sve cinjenice
    (Zvezda Sampion, 18. novembar 2017 17:33)

    # Link komentara

  120. Sta je sad ovo zadnje 2 utakmice? ovo nije "sramotna sprega" ?
    da da.." Boacijev" penali + crveni....samo da se zna ko je uzastopni sampion od 2006 u tim discpilinama.
     (el gladijator, 18. novembar 2017 17:32)

    # Link komentara

  121. @ anica - ... i mnogo uzbudjena. 😃
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 18. novembar 2017 17:29)

    # Link komentara

  122. Mora se zaraditi sendvic..
     (Uros Djurdjevic nejaki #32, 18. novembar 2017 17:29)

    # Link komentara

  123. Zagreb-1945,32 zagorska... 
    (Crvena Zvezda 1913, 18. novembar 2017 17:07) 

    Какав Загреб спомињеш кад сте 45е играли пријатељске у Тирани
    (спортски уметник, 18. novembar 2017 17:21

    Da,da sačekao nas i izljubio se sa nama Vokri lično...a,ne to je...
     (Crvena Zvezda 1913, 18. novembar 2017 17:28)

    # Link komentara

  124. Jel placete??? hvala sudiji zaista ne znamo kako bi ih dobili drugacije.
     (Uros Djurdjevic nejaki #32, 18. novembar 2017 17:27)

    # Link komentara

  125. igramo kao u bariju 91' .......ajmo zvezdo.....
     (bjelica......, 18. novembar 2017 17:26)

    # Link komentara

  126. care, eto svih 30 kusur golova dadosmo iz penala i ofsajda.A ovo je cetvrti penal za Zvezdu do sada u odnosu 9 za Partizan.Lako proverljivo. Jesi li gledao Arsenal Totenhem kako se sudi i primenjuju pravila
    (guja i to ljuta, 18. novembar
    %%%
    nIJE penal sam po sebi problemmvec to sto nema veze od penala !!!Sve vam takve penale sviraju,u to jeste problem.Plus i crveni...za svaki slucaj.
    (LIBERO, 18. novembar 2017 17:23)

    # Link komentara

  127. Ne vezano za penal Zvezda ubedljivo najbolja ekipa u Srbiji i igra ubedljivo najbolji fudbal.Bravo za Pesica,igra u sjajnoj formi i to jako raduje pogotovo sto nam dolaze odlucujuce utakmice u ligi evrope.
    (Dare_cz, 18. novembar 2017 17:21)

    # Link komentara

  128. Zagreb-1945,32 zagorska...
    (Crvena Zvezda 1913, 18. novembar 2017 17:07)

    Какав Загреб спомињеш кад сте 45е играли пријатељске у Тирани
     (спортски уметник, 18. novembar 2017 17:21)

    # Link komentara

  129. Čist ofsajd pa može li ijedan gol da bude regularan?!
    (dženkins, 18. novembar 2017 16:21)

    Sva cetiri su iz ofsajda. Placi
     (Uros Djurdjevic nejaki #32, 18. novembar 2017 17:19)

    # Link komentara

  130. I evo i četvrtog...
    (brojimo dalje, 18. novembar 2017 17:19)

    # Link komentara

  131. kokeza -fss opasna stvar!!!
     (bojan, 18. novembar 2017 17:18)

    # Link komentara

  132. Nisu mi jasni pojedini navijaci Zvezde kad kazu dominacija pa od zadnjih 7derbija za redom Zvezda je dobila samo jedan,i kakva je to dominacija,ako se odnosi na Rad i Borac mozda.
    (Boban, 18. novembar 2017 17:07)

    Sad bez zezanja pitam....Zasto vi grobari racunate istoriju kako vama odgovara (poslednjih 7 derbija, poslednjih 6 titula, poslednjih 10 godina)...Istorija se racuna od 1945-e kada su klubovi osnovani, a tu se zna ko je bolji....
     (Oslo, 18. novembar 2017 17:18)

    # Link komentara

  133. Milic je igracina za Srnica.
     (sever, 18. novembar 2017 17:17)

    # Link komentara

  134. (antiDebil, 18. novembar 2017 17:00)
    Ne znam, ocigledno da hoce neko da izgleda kao da zVezda slabo igra pa da je guraju kroz ligu kao prosle godine, zVezda je eVropski tim koji posteno sVe radi, i ne bi igrali LE da nije tako. Gledam zVezdinu igru i goloVe, ne mogu da kazem da je oVaj sudija bas normalan, ali nije ni onaj sto nije dao Drincicu crVeni. Ne znam, i nebitno...mnogo sam srecna danas:)
    (anica, 18. novembar 2017 17:16)

    # Link komentara

  135. Nema ništa bez zvedanesterac..
    (danko, 18. novembar 2017 17:15)

    # Link komentara

  136. Penal , ofsajd ,iskljucenje.....???????....
    (CRVENA ZVEZDA=PETOKRAKA, 18. novembar 2017 16:39)

    ....kao da smo mi partizai....
     (Crvena Zvezda 1913, 18. novembar 2017 17:15)

    # Link komentara

  137. Drzava indirektno preko Gasproma daje Zvezdi 4 500 000 evra , i direktno jos bar jedan milion ! Generalni sponzor Partizana daje vise para Zvezdi na godisnjem nivou !!! Zvezda za jednu godinu dobije vise para od drave nego svi ostali klubovi za 10 godina !!! I posto ni to nije dovoljno rupi bez dna , onda se iz politickog vrha ucenjuju banke koje su im dale 10 - 15 miliona evra i trazi od njih da im oproste taj novac ! Igra se liga u kojoj se Terzic non stop poziva na Predsednika drzave , tvrdeci da on stoji iza njega !!! Svi klubovi trebaju da napuste ovu ligu i formiraju novu , naravno bez zvezde , bez politickog uticaja i u ravnopravnim ekonomskim usovima !!
     (Dejo, 18. novembar 2017 17:14)

    # Link komentara

  138. Neka me neko demantuje ako nadje slican primer, mozda protiv Reala za vreme Franka ili Herte za vreme Hitlera...
    (DerGenius, 18. novembar 2017 16:44)

    Hitler nije navijao ni za jedan klub, Herta nije bila prvak nijednom za vreme njegove vlasti a Shalke 04 se generalno smatra najuspesnijim fudbalskim klubom za vreme vladavine Nacista u Nemackoj... Izvinjavam se za off topic
    (Usput, 18. novembar 2017 17:13)

    # Link komentara

  139. Pa polako grobari, bice i za vas nesto, neki produzetak dok ne date gol, za penal ipak morate da budete bar u sansi...
     (zvezdaole, 18. novembar 2017 17:12)

    # Link komentara

  140. @ PeraPetlicP - Улаз је данас бесплатан⚽
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 18. novembar 2017 17:11)

    # Link komentara

  141. i Arkan bi se smejao
     (Zarko Munizaba, 18. novembar 2017 17:11)

    # Link komentara

  142. Nisam gledao utakmicu, Jel crveni zbog prigovora???
     (moreno, 18. novembar 2017 17:10)

    # Link komentara

  143. Некад ми је стварно жао ових цигана колико нису свесни своје 'памети'
     (спортски уметник, 18. novembar 2017 17:10)

    # Link komentara

  144. Sta pricate vi ? Jel Zvezdi nije islo do iskljucenja i penala ... Ne svira se nama zato sto je frka ,to samo vama .....
    (Urox, 18. novembar 2017 17:10)

    # Link komentara

  145. Svaka čast fudbalerima Rada. Uspjeli su nam dati gol, sa igračem manje, za 45 minuta, za razliku od nekih koji nam za 90 minuta nisu uputili ni šut prema golu.
    (Faruk Hadžibegić, 18. novembar 2017 17:10)

    # Link komentara

  146. Ima li spasa za nas zagrebcane?
     (Uros Djurdjevic nejaki #32, 18. novembar 2017 17:08)

    # Link komentara

  147. Zvezda je najveca sramota srpskog sporta. 
    (Rade, 18. novembar 2017 16:48) 

    Nije to videlo srpskog sporta. Fk Czv je clan otomanskog sportskog drustva Czv.
    (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 18. novembar 2017 

    Zagreb-1945,32 zagorska...
     (Crvena Zvezda 1913, 18. novembar 2017 17:07)

    # Link komentara

  148. Zvezda je najveca sramota srpskog sporta.
    (Rade, 18. novembar 2017 16:48)

    Nije to videlo srpskog sporta. Fk Czv je clan otomanskog sportskog drustva Czv.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 18. novembar 2017 16:57) # Link komentara

    Treba ih vratiti tamo gde su osnovani, u Albanuju. Bruke jedne.
    (Duka, 18. novembar 2017 17:07)

    # Link komentara

  149. Nisu mi jasni pojedini navijaci Zvezde kad kazu dominacija pa od zadnjih 7derbija za redom Zvezda je dobila samo jedan,i kakva je to dominacija,ako se odnosi na Rad i Borac mozda.
    (Boban, 18. novembar 2017 17:07)

    # Link komentara

  150. najjace kad se jave komsije male da komentarisu penal .... obraza bez...
    (buldog, 18. novembar 2017 17:00)

    комшије мале твоји су кошмари
     (спортски уметник, 18. novembar 2017 17:05)

    # Link komentara

  151. Procitah naslov "Poluvreme: penal, crveni i 4gola". Pomislih da je penal za Rad, a crveni za Zvezdu, kad ono kontra
    (mare, 18. novembar 2017 17:05)

    # Link komentara

  152. @ antiDebil - Не мора све ни да ти буде јасно...😕
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 18. novembar 2017 17:05)

    # Link komentara

  153. Poseta veca nego par zadnjih kola. Zakljucak je da ljudi vole fudbal ali da se para nema cak ni za tako jeftine ulaznice. Sramota kakav nam je standard
    (PeraPetlicP, 18. novembar 2017 17:02)

    # Link komentara

  154. Још једна победа и титула!!
     (Mika, 18. novembar 2017 17:01)

    # Link komentara

  155. najjace kad se jave komsije male da komentarisu penal .... obraza bez...
     (buldog, 18. novembar 2017 17:00)

    # Link komentara

  156. Zvezda je Srbija (dr feelgood, 18. novembar 2017 16:49)


    Istina, prosto je sramota koliko im dobro ide. Ustvari, kako predstavljaju da im sve dobro ide a zapravo se raspada i guši u dugovima.
    (WinstonBlue, 18. novembar 2017 17:00)

    # Link komentara

  157. Rad se jos dobro i drzi s obzirom da igraju bez TRI prvotimca i da im sudija kao i Borcu sudija na pravdi Boga iskljucio igraca. I ako je zbog protesta za to se daje zuti karton. Inace Lutovac koji je dao gol je takodje dobio zuti karton kad je iskljucen Ajkovic. Bruka i sramota je ovaj, to kod Mazica ne bi proslo.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 18. novembar 2017 17:00)

    # Link komentara

  158. (antiDebil, 18. novembar 2017 16:38)
    Zbog povlacenja i onaj tamo u Cacku pljunuo na sudiju. Mozda i nije bilo za crveni, kao sto nije bio ni Drincicev start nad Jovicicem. Komso, opusti se, i bez tog crvenog i penala smo klasa, evo dao i Rad gol...je l iz ofsajda?
    (anica, 18. novembar 2017 16:48

    Zbog nepostojeceg povlacenja igrac Rada je dobio zuti karton a crveni je dobio drugi igrac, pa zasto ga je dobio ? Ako ga ovaj danas nije pljunuo to znaci da ga ni onaj iz Cacka nije pljunuo, a i ni u jednom trenutku se nije videlo pljuvanje niti je bilo ko to pominjao, zasto su dobili crvene kartone ? Razunem recimo kada Sikimic dobije crveni tako sto slom glavu golmanu protivnicke ekipe, naravno nenamerno i sporcki, ali ne mogu da shvatim ova 2 crvena u 4 dana ? Zasto su kiflice podeljena ova 2 crvena kartona za 4 dana ?
    (antiDebil, 18. novembar 2017 17:00)

    # Link komentara

  159. Hvala sudiji na penalu i crvenom jer inace ne bi dobili Borac i Rad , broj botova na ovoj vesti govori sta je poenta ovog iskljucenja.
     (Realno, 18. novembar 2017 17:00)

    # Link komentara

  160. Ovo je sramota za FSS da dopusti da samo sa 3 kamere prenose utakmicu.
    Arena ocajno prenosi utakmice. Ali iz FSS lakše manipulišu sa narodom kada se nešto dobro ne vidi.
    Devedesetih je bilo više kamera nego danas kada je RTS prenosio.
    (mire, 18. novembar 2017 16:59)

    # Link komentara

  161. Zbog psovanja se dobija crveni, ako nekome to nije jasno.
     (aco, 18. novembar 2017 16:58)

    # Link komentara

  162. sklonis se u cetvrtom minutu i ne mucis se vise...bolje i tako nego da se mucis, gines i onda im sude penal ili zazmure na ofsajd...
    (dr feelgood, 18. novembar 2017 16:14)

    Pa cekaj bre jel su se sklonili ili je sudija problem???
     (pitanje, 18. novembar 2017 16:58)

    # Link komentara

  163. Zvezda je najveca sramota srpskog sporta.
    (Rade, 18. novembar 2017 16:48)

    Nije to videlo srpskog sporta. Fk Czv je clan otomanskog sportskog drustva Czv.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 18. novembar 2017 16:57)

    # Link komentara

  164. Ružan, nikakav gol dao Rad sa 9 igrača kompletnoj Zvezdi. Ali zato GOLMANU KROZ NOGE!
     (Ponižavajuće!, 18. novembar 2017 16:56)

    # Link komentara

  165. zato ce bate da ih napuni samo tako...
    (nesa, 18. novembar 2017 16:46)

    Odvaliće vas Bojsi od života a ja ću uživati a Zvezda ide dalje i zimuje u Evropi a ti ćeš da cmizdriš . Yong Boys = Augzburg ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 18. novembar 2017 16:55)

    # Link komentara

  166. Snimak prvog gola Zvezde traje 24 sekunde. Molim grobare da mi kažu u kom tačno delu snimka vide ofsajd.
     (zvezdaš, 18. novembar 2017 16:55)

    # Link komentara

  167. Opet penal, opet crveni karton :)
    Da nije zvezda, bilo bi sramota.
     (gox, 18. novembar 2017 16:54)

    # Link komentara

  168. Ovo je treci put da se iskljucuje igrac zbog prigovora sudiji na Zvezdinim utakmicama... Prosle godine protiv Vojvodine, protiv Borca pre par dana i ovo danas... Jedinstveni slucaj u svetu fudbala... Neka me neko demantuje ako nadje slican primer, mozda protiv Reala za vreme Franka ili Herte za vreme Hitlera...
     (DerGenius, 18. novembar 2017 16:44) # Link komentara

    Kaos to vidiš i sam žele da izjednače Zvezdine utakmice sa sramotnim suđenjem naprimer Novice Anđelovskog kada jd partizan dao gol iz ofsajda u 97minutu a zbog nepostojećeg faula i navodnog prigovora isključio protivničkog igrača. Sličan isti primer grobarčiću
    (lajavci, 18. novembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  169. Smesne sudijske odluke!Fudbal u Srbiji je odavno mrtav.
     (Aco RS, 18. novembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  170. Mire
    ****
    care, eto svih 30 kusur golova dadosmo iz penala i ofsajda.A ovo je cetvrti penal za Zvezdu do sada u odnosu 9 za Partizan.Lako proverljivo. Jesi li gledao Arsenal Totenhem kako se sudi i primenjuju pravila
     (guja i to ljuta, 18. novembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  171. e l' nam ovo sada sude da bi nas izjednačili s Partizanom? Pošto smo poveli 1:0 i rasturili bi ih sigurno onda kao da nam sviraju penal i crveni da budemo isti ko oni što bez toga ne bi ni bod osvojili...
    (no, 18. novembar 2017 16:26)

    Vi crveni stvarno živite u paralelnom univerzumu
     (+41, 18. novembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  172. kakva skolska kontra rada! Bate ovo nece oprostiti!!!
     (apikomsinice47, 18. novembar 2017 16:52)

    # Link komentara

  173. Evo javili se Cinik i antiDebil, to je taj sendvic ortakluk.
     (Dexim, 18. novembar 2017 16:50)

    # Link komentara

  174. Sklonjen Volkov, Djenic, Marinkovic, ofsajd, penal kakvih bude 5-6 na utakmici i crveni kakvih bude 15 po utakmici. Smirena utakmica u 20. minutu.
    Zvezdan stajl.
     (Navijam za jedan klub, ODUVEK!, 18. novembar 2017 16:50)

    # Link komentara

  175. nate sta se desava sada? ove sudije namerno daju crvene kartone i nepostojece penale jer zvezda dominira svakako i ovo je pokusaj da se baci ljaga na klub, da bi se prikrila bruka partizana. naravno nismo slepi da ne vidimo o cemu je rec. svaka utakmica zvezde ove sezone je cista kao suza, a ove sudije treba da se izbace zauvek!
    (crni_redstar, 18. novembar 2017 16

    Da li je realno i moguće da neko ovo napiše ???!
    Dete, ti ni samo ne znaš smisao tvoje poruke
     (+41, 18. novembar 2017 16:50)

    # Link komentara

  176. A joj, Babić spor, bez pregleda igre, to bi Frinpong trebao da igra.
     (čika Duki, 18. novembar 2017 16:49)

    # Link komentara

  177. Zvezda je Srbija
     (dr feelgood, 18. novembar 2017 16:49)

    # Link komentara

  178. I dalje mi nije jasno a niko ne zeli da mi objasni zbog cega je tacno Borac dobio crveni karton u proslom mecu protiv crvene zvezde ?
    Cekajuci ovaj odgovor vidim da je i igrac Rada takodje u ranoj fazi utakmice dobio crveni karton ?!!?! A zbog cega ga je on dobio ? Da nije slomio nogu nekom igracu, start sa 2 noge, otvorenim djonom, vukao ga je sa ledja kao poslednji igrac odbrane, sutnuo ga je u glavu...? Zbog cega tacno je pokazan crveni, a i zbog cega je Borcu pokazan crveni ?
    Pa nisu valjda zvezdini protivnici dobili 2 crvena kartona u 2 meca, oba u ranoj fazi, ni zbog cega ? Nisu valjda oba crvena tzv. fantomski crveni kartoni ? Ne bi li bilo previse da se dosude 2 fantomska crvena u 2 uzastopne utakmice ???
    (antiDebil, 18. novembar 2017 16:48)

    # Link komentara

  179. (antiDebil, 18. novembar 2017 16:38)
    Zbog povlacenja i onaj tamo u Cacku pljunuo na sudiju. Mozda i nije bilo za crveni, kao sto nije bio ni Drincicev start nad Jovicicem. Komso, opusti se, i bez tog crvenog i penala smo klasa, evo dao i Rad gol...je l iz ofsajda?
    (anica, 18. novembar 2017 16:48)

    # Link komentara

  180. Zvezda je najveca sramota srpskog sporta.
     (Rade, 18. novembar 2017 16:48)

    # Link komentara

  181. Sudije vrlo lukavo sude penale za Zvezdu i isključuju igrače odmah na startu utakmice. Zašto? Pa zato što kad Zvezda da gol iz penala pa posle još 4 dok suparnička ekipa ima igrača manje da niko ne može da kaže da je dosuđeni penal direktno uticao na penal. Šta je poenta svega ovoga? I Zvezda i njen mentor inače mag mediske manipulacije koji se školovao u Londonu u svakom trenutuku stvaraju afere i senzacije samo u cilju da bi prikrili svoje marifetluke. Ali, još ima mnogo do kraja sezone.
    (Cinik, 18. novembar 2017 16:47)

    # Link komentara

  182. Inace ovaj penal odlucuje utakmicu? Bilo bi lepo da grobari malo gledaju i fudbal ili ga prate od nedavno. Ili je ovo obrnuta grobarska igra. Kada je zvezda bolja i kada je jasno da pobedjuje, svira joj se penal da bi posle moglo i za partizan posto je njima uvek frka u penal im mnogo vise znaci.
     (molina, 18. novembar 2017 16:47)

    # Link komentara

  183. Da li Zvezda moze da pobedi bar jednu utakmicu,a da nije dosudjen penal i crveni karton, a da gol nije postignut iz ofsajda? Zbog cega odbijaju predlog da domacu ligu ili bar utakmice blizanaca sude strane sudije??
    (Mire, 18. novembar 2017 16:46)

    # Link komentara

  184. zato ce bate da ih napuni samo tako...
     (nesa, 18. novembar 2017 16:46)

    # Link komentara

  185. kakva je ovo sramota 3 0 penal crveni dok ce hrabri partizan u 98minutu slomiti otpor nikad jaceg koga vec
     (tt, 18. novembar 2017 16:44)

    # Link komentara

  186. (@lex@, 18. novembar 2017 16:34
    Tako je druze stavljaju zvezdu smišljeno u isti kos sa onima sto ne mogu drugačije da pobede, da bi sutra na sva usta govorili kao i sto su počeli eto i vama sudije poklanjaju utakmice. A Zvezda
    (mirko, 18. novembar 2017 16:44)

    # Link komentara

  187. Ovo je treci put da se iskljucuje igrac zbog prigovora sudiji na Zvezdinim utakmicama... Prosle godine protiv Vojvodine, protiv Borca pre par dana i ovo danas... Jedinstveni slucaj u svetu fudbala... Neka me neko demantuje ako nadje slican primer, mozda protiv Reala za vreme Franka ili Herte za vreme Hitlera...
     (DerGenius, 18. novembar 2017 16:44)

    # Link komentara

  188. Axxaxxax kakav penal, pa jos i crveni... a igraci rada ko na laksem treningu, niko se nije ni oznojio.
     (Delije najveci lazovi na svetu, 18. novembar 2017 16:44)

    # Link komentara

  189. Učite decu da budu posteni .
     (nele, 18. novembar 2017 16:43)

    # Link komentara

  190. Sviran penal nepotrebno protiv Borca,odma se javio Vazura, sada opet i bez potrebe jer bi ih Zvezda svejedno razbila, sada ce ponovo da se jave znaci po sredi je veza FSS Partizan, da nas izjednace sa Partizanom.
     (Istina, 18. novembar 2017 16:43)

    # Link komentara

  191. Čista penal da ne može biti čistiji. Ovaj vuče 5 metra igrača Zvezde za dres i obara ga a dobija samo žuti pa tek zbog prigovora i crveni. Tu je Zvezda malo oštećena ali igra toliko dobro da joj više niko ništa ne može. Fenomenalno igra Zvezda i u Evropi i Srbiji i sramota da je partizan zbog sudija samo na minus 4 iako je realno 15-20 bodova prednosti. Biće ovo najdraža titula ikad, u inat svima!
     (Zvezda šampion, 18. novembar 2017 16:43)

    # Link komentara

  192. (No) Daj, ne lupetaj više, vi ste sramota nacije, ne prebacuj vaše bljuvotine na Partizan!
     (novica, 18. novembar 2017 16:42)

    # Link komentara

  193. "Plačite grobari. Idite kukajte vašem Vučiću. (Bravo Zvezdo, 18. novembar 2017 16:26)"

    Komentar decenije...
    (Vladaće do 88., kao Tito..., 18. novembar 2017 16:42)

    # Link komentara

  194. Neke sudije ne sviraju penal ni kada protivniku skines dres. Sudija posle dosudjenog penala odmah izvadio crveni.Ruzno je pominjati nekom familiju.Penal pravilno dosudjen.Na utakmici Koreja Srbija protiv nas sviran penal
     (ercov, 18. novembar 2017 16:42)

    # Link komentara

  195. Ajde Terzicu saopstenje!
     (istina, 18. novembar 2017 16:41)

    # Link komentara

  196. Evo crno belih botova zato je i sviran penal, to je ta masinerija...spinovanje.
     (Zvezdas, 18. novembar 2017 16:40)

    # Link komentara

  197. Ne bi ga dali do sutra da im sudija nije poklonio penal.
    (Sajo, 18. novembar 2017 16:26)
    Ti decko ni ne pratis sta se desava a smatras se kompetentnim da pricas... bilo je vec 1-0 pre penala,da te informisem.
     (karlito, 18. novembar 2017 16:40)

    # Link komentara

  198. Hahaha hahaha hahahahaha. Opravdano dosudjen penal. Hahahahaha haha hahahahaha hahahahaha. Pogledao ga popreko. Hahahahaha.
     (zzzz, 18. novembar 2017 16:39)

    # Link komentara

  199. Ovaj sudija, kao i onaj protiv Borca, direktno rade na štetu Zvezde sa ovim kartonima. Oba crvena i penali na 1-0 za Zvezdu i to dok Zvezda dominira. I onda, naravno, nemamo prava da se bunimo kad se dosuđuju penali za onaj drugi klub iz Beograda, iako pred kraj utakmice i dok stiže rezultat.
     (šmajser, 18. novembar 2017 16:39)

    # Link komentara

  200. Sprega FSS i Partizana na delu. Šta se radi protiv zvezdaške javnosti. Nije crveni za Rad nego PROTIV RADA. Ali sprega, kažem ti!
     (Uvek sportski nikad kvarno, 18. novembar 2017 16:39)

    # Link komentara

  201. Penal , ofsajd ,iskljucenje.....???????....
     (CRVENA ZVEZDA=PETOKRAKA, 18. novembar 2017 16:39)

    # Link komentara

  202. sudije nemojte to raditi.
    Zvezdi ne treba pomoć kao Partizanu.
    Nemojte nas izjednacavati da bi njima mogli lakše svirati penale, pošto oni za razliku od Zvezde nemaju igru
     (krajisnik, 18. novembar 2017 16:39)

    # Link komentara

  203. I dalje mi nije jasno a niko ne zeli da mi objasni zbog cega je tacno Borac dobio crveni karton u proslom mecu protiv crvene zvezde ?
    Cekajuci ovaj odgovor vidim da je i igrac Rada takodje u ranoj fazi utakmice dobio crveni karton ?!!?! A zbog cega ga je on dobio ? Da nije slomio nogu nekom igracu, start sa 2 noge, otvorenim djonom, vukao ga je sa ledja kao poslednji igrac odbrane, sutnuo ga je u glavu...? Zbog cega tacno je pokazan crveni, a i zbog cega je Borcu pokazan crveni ?
    Pa nisu valjda zvezdini protivnici dobili 2 crvena kartona u 2 meca, oba u ranoj fazi, ni zbog cega ? Nisu valjda oba crvena tzv. fantomski crveni kartoni ? Ne bi li bilo previse da se dosude 2 fantomska crvena u 2 uzastopne utakmice ???
    (antiDebil, 18. novembar 2017 16:38)

    # Link komentara

  204. crknu ćete u svojim mukama koliko jada tuga u vama što gledate dominaciju zvezde. Znam da je teško ali šta je Mi smo evropski svetski šampioni vi to nikad nećete biti. Uživajte u evropskoj Zvezdi i budite jednom ljudi ne vređajte sve vama neko krade sve vas neko vređa uništava
     (Srbija, 18. novembar 2017 16:38)

    # Link komentara

  205. Dokle ovakvi penali i crveni kartoni? Izgleda da namerno stvaraju privid o guranju Zvezde, kako bi se skrenula pažnja sa jsd. Samo, pokloni grobarima direkno utiču broj osvojenih bodova.
    (thrylos, 18. novembar 2017 16:38)

    # Link komentara

  206. Ne bi ga dali do sutra da im sudija nije poklonio penal.
    (Sajo, 18. novembar 2017 16:26)

    Ti gledaš utakmicu na saksiji? Vodili smo i pre penala...
     (zvezdaš, 18. novembar 2017 16:38)

    # Link komentara

  207. Pretera ga sudija sa crvenim,nije mi sad zanimljivo da gledam i onako mi je tesko da gledam ovu jadnu ligu.Verovatno je opsovao i zasluzeno dobio crveni ali ovo je Srbija,kod nas je psovka kao dobar dan,mogao je da mu progleda kroz prste.U svakom slucaju najbolji smo,tu nema dileme,cak se i Miloje igra sa formacijom.
    (prodigyCZ, 18. novembar 2017 16:38)

    # Link komentara

  208. Drugu utakmicu se iskljucuje protivnicki igrac kao zbog prigovora!
     (Moralni gmizavci, 18. novembar 2017 16:36)

    # Link komentara

  209. Zbog ovoga ovaj sudija ne ide na Svetsko prvenstvo. Mažić ne bi dosudio penal ni da mu je skinuo dres.
    (Mažić instrumentalista, 18. novembar 2017 16:35)

    # Link komentara

  210. Grobar

    Sve dotle da ti ne bi bio miran. Bas Zvezdi treba pomoc sudija protiv najslabije ekipe prvenstva protiv koje ste se vi pre par dana mucili
     (ogi, 18. novembar 2017 16:35)

    # Link komentara

  211. Nije sto smo Zvezda, al mnogo lep fudbal igramo...tecan, napadacki, jasan...nema kilavosti, mrzovolje.
    Bravo Gospodine Milojevicu.
     (anica, 18. novembar 2017 16:35)

    # Link komentara

  212. Evo penala za Zvezdanaesterac haha pa neverovatno. I posle licemeri nesto kazu za Partizan.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 18. novembar 2017 16:23)
    Ako je neko licemer na ovom portalu, to si botino ti. Ajde lepo idi da se pripremas za vaznu utakmicu sa Olimpijom, vec je 3-0. Ah, da, tebe Partizan i ne zanima, ti samo Zvezdu gledas! Krajnje ti je vreme da potrazis pomoc strucnjaka dok ti jos ima spasa - preveliki je ovo stres za tebe, proveri secer u krvi, nije dobro da osnovac tako rano unisti svoj organizam zbog Zvezde.
    (veliki strumf, 18. novembar 2017 16:35)

    # Link komentara

  213. Da li ce do kraja sezone proci utakmica na kojoj se CZ nece svirati penal ili protivniku crveni? A nije ih sramota da optuzuju PFC. Mada na tome ima koncipirana filozofija vec 20 godina...
     (Mali od Bg, 18. novembar 2017 16:35)

    # Link komentara

  214. sklonis se u cetvrtom minutu i ne mucis se vise...bolje i tako nego da se mucis, gines i onda im sude penal ili zazmure na ofsajd...
     (dr feelgood, 18. novembar 2017 16:14)

    Pozdravio te Mateus
    (Mi njima oni nama. C. Zvezda i Partizan zlo srpskog fudbala, 18. novembar 2017 16:35)

    # Link komentara

  215. Pod hitno strane sudije da sude derbi!a mozda i ostale utakmice.
    (Ofsajd slepče!, 18. novembar 2017 16:35)

    # Link komentara

  216. Potpuno nepotrebna pomoc sudije kod drugog gola. U situaciji gde vodimo 1:0 a Rad ne moze da uzme cak ni posed olako se svira penal. Ok kontakta je bilo ali ljudi to se ne svira. Sudije su rak rana naseg fudbala. I onda slag na tortu crveni karton. Pa sto? Ok dao si mu zuti za penal, zasto odmah i jos jedan za prigovor. Na ovaj nacin nas ocigledno prinudno izjednacavaju i stavljaju u kos sa onima kojima se penali sviraju po potrebi. NE TREBA NAM TO!!! Jednostavno upropastio utakmicu i dao povoda za nova saopštenja u situaciji kada je Zvezda vec nadmocna. Nema potrebe za ovim a to ne zelimo cak ni mi navijaci Zvezde. Uostalom i to je razlog praznih stadiona. Napred Zvezdo!!!
     (@lex@, 18. novembar 2017 16:34)

    # Link komentara

  217. Evo penala za Zvezdanaesterac haha pa neverovatno. I posle licemeri nesto kazu za Partizan.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 18. novembar 2017 16:23)
    Zvezdi pomoć ne treba, Zvezda igra trenutno za dve klase najbolji fudbal u ligi a vas ne postojeći penali spasavaju gubitka bodova o sudije, tako da nismo isti
    (nenad, 18. novembar 2017 16:34)

    # Link komentara

  218. A zbog cega je ovaj dobio crveni?
    (ubitacni, 18. novembar 2017 16:34)

    # Link komentara

  219. Dva crvena kartona zbog prigovora u dve utakmice, ne znam kako ljude nije blam da navijaju za zvezdu.
     (WinstonBlue, 18. novembar 2017 16:34)

    # Link komentara

  220. Ovo nema smisla igrati vise,ovo je necuveno kako se dele crveni i penali u korist czv.ovo nema ni u djibutiju....sramota
    (Ofsajd slepče!, 18. novembar 2017 16:33)

    # Link komentara

  221. sto menjati šemu koja prolazi..
     (boot-am, 18. novembar 2017 16:33)

    # Link komentara

  222. sklonis se u cetvrtom minutu i ne mucis se vise...bolje i tako nego da se mucis, gines i onda im sude penal ili zazmure na ofsajd...
    (dr feelgood, 18. novembar 2017 16:14)

    Da, gubiš do 96 minuta i u 98 pobediš...
     (zvezdaš, 18. novembar 2017 16:33)

    # Link komentara

  223. Opet penal i crveni.... Ovo vise nije smesno, bravo za Terzica i Kokezu i predsednika jer su odlicno odglumili da su zrtve.
     (Sasa, 18. novembar 2017 16:31)

    # Link komentara

  224. sklonis se u cetvrtom minutu i ne mucis se vise...bolje i tako nego da se mucis, gines i onda im sude penal ili zazmure na ofsajd...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dr feelgood, 18. novembar 2017 16:14) # Link komentara

    To najbolje znaju Macva, Borac i Napredak...
    (Milan, 18. novembar 2017 16:31)

    # Link komentara

  225. Opet penal?
    (Marko, 18. novembar 2017 16:31)

    # Link komentara

  226. I penal i crveni naravno, idemooo hahah
    Rad se sklanjao zvezdi uvek.
     (afamadam, 18. novembar 2017 16:31)

    # Link komentara

  227. Jel zna neko zasto i Zvezda i Partizan neigraju isti dan kada imaju obaveze u ligi evrope , pitam cisto informativno a ne da bi uvredio bilo kog navijaca.
     (Najbolji je opancarev lepak, 18. novembar 2017 16:30)

    # Link komentara

  228. Sveto trojstvo - Penal, Crveni, Ofsajd.
     (zum, 18. novembar 2017 16:30)

    # Link komentara

  229. Penal i crveni. Posle nama nesto kazu.
     (Cxevu, 18. novembar 2017 16:30)

    # Link komentara

  230. OPET PENAL I CRVENI!!Dokle vise???Dokle???
    (Grobar, 18. novembar 2017 16:29)

    # Link komentara

  231. u ponedeljak FSS usvaja uredbu da sve ekipe protiv CZvezde igraju sa igracem.manje a CZvezda pocinje sa izvodjenjem jedenaestercem ...ostalim sirotinjskim klubovima vlbice lakse...
     (Deki, 18. novembar 2017 16:28)

    # Link komentara

  232. Ричмонд за плач гробара на челу за Урошeм нејаким. Ајмо да газимо! ✊
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 18. novembar 2017 16:28)

    # Link komentara

  233. znate sta se desava sada? ove sudije namerno daju crvene kartone i nepostojece penale jer zvezda dominira svakako i ovo je pokusaj da se baci ljaga na klub, da bi se prikrila bruka partizana. naravno nismo slepi da ne vidimo o cemu je rec. svaka utakmica zvezde ove sezone je cista kao suza, a ove sudije treba da se izbace zauvek!
     (crni_redstar, 18. novembar 2017 16:28)

    # Link komentara

  234. Komsija, ako si jos u Cacku, dodji u Bg...ima jos materijala za Rad...hahahahahahaah
     (anica, 18. novembar 2017 16:28)

    # Link komentara

  235. Trpaj Zvezdo !
     (dr feelgood, 18. novembar 2017 16:27)

    # Link komentara

  236. Glavni predlog Saveza, da protivnici zvezde pocinju utakmice sa deset igraca.
     (el_kiddo, 18. novembar 2017 16:27)

    # Link komentara

  237. Za svako povlacenje za dres bi sudio penal, ma bilo koji klub da je u pitanju.. Ako me ista nervira onda je to..
     (32. zagorska JSD, 18. novembar 2017 16:27)

    # Link komentara

  238. opet crveni zbog prigovora....xaxaxa....a penal ...ccccc.....javite se misevi i komentarisite sudjenje....jad i beda naseg fudbala...
     (Meraklija, 18. novembar 2017 16:26)

    # Link komentara

  239. Je l' nam ovo sada sude da bi nas izjednačili s Partizanom? Pošto smo poveli 1:0 i rasturili bi ih sigurno onda kao da nam sviraju penal i crveni da budemo isti ko oni što bez toga ne bi ni bod osvojili...
    (no, 18. novembar 2017 16:26)

    # Link komentara

  240. Plačite grobari. Idite kukajte vašem Vučiću.
     (Bravo Zvezdo, 18. novembar 2017 16:26)

    # Link komentara

  241. Cist penal, dosta se tolerisalo ovo povlacenje i prigovaranje (psovanje) sudiji...
    (Brando, 18. novembar 2017 16:26)

    # Link komentara

  242. Ne bi ga dali do sutra da im sudija nije poklonio penal.
    (Sajo, 18. novembar 2017 16:26)

    # Link komentara

  243. Zbog cega je sudija Radu dao crveni karton, predje iz Cacka u Bg dragi mi komsija...ahhahahhahaah
     (anica, 18. novembar 2017 16:26)

    # Link komentara

  244. Gazi Zvezdo?
    (Milorad, 18. novembar 2017 16:25)

    # Link komentara

  245. Grobari samo bez nerviranja,zdravlje ce te izgubiti zbog zvezde . :)
     (karlito, 18. novembar 2017 16:25)

    # Link komentara

  246. Penal za Zvezdu i Crveni za Rad. Nadam se da će doktor Terzić oštro kritikovati sudije! Komedija od kluba i lige.
     (WinstonBlue, 18. novembar 2017 16:25)

    # Link komentara

  247. @dr feelgood

    Vi posle silnih penala za pobedu, od kojih je svaki sumnjiv, imate obraza da nekom pricate o penalima? Frapantno.
     (Ljubisa_livac, 18. novembar 2017 16:25)

    # Link komentara

  248. Hahahahaha ali kakav penal majko mila hahaha pa ja ne verujem. Zaista nema potrebe za ovime, svakako bi ih ljudi dobili ali ovo je neverovatno...
     (Nisam čiko ja, 18. novembar 2017 16:25)

    # Link komentara

  249. Opet crveni za protivnika i penal za Zvezdaspor, deza vi iz Cacka.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 18. novembar 2017 16:25)

    # Link komentara

  250. Zbog cega je sviran penal?
    (Brando, 18. novembar 2017 16:25)

    # Link komentara

  251. Kmecanje moze da pocnee! Ijao sto cu da uzivan u 100+ komentara grobara! Sto vise to bolje!
     (vlada, 18. novembar 2017 16:25)

    # Link komentara

  252. Penal! Hahahahah
     (Pera Božić, 18. novembar 2017 16:25)

    # Link komentara

  253. @Grobar

    Nije tebi lako.Ozbiljan problem imas. Dominiras sa komentarima i sa drugim klonom Uros Djurdjevic Prejaki. Nemas drugare, devojku, nema izlaska u kafic, druzenje.Prati se Zvezda, izjave Covica, Terzica
     (kiki, 18. novembar 2017 16:24)

    # Link komentara

  254. Au bre dokle vise ??????
     (vesely, 18. novembar 2017 16:24)

    # Link komentara

  255. ahahhaahaahaha...nemoj sudija da im radis to.
     (anica, 18. novembar 2017 16:24)

    # Link komentara

  256. Eto vidite grobari kako se daje gol bez penala u 80+ min.
     (Ljubisa_livac, 18. novembar 2017 16:23)

    # Link komentara

  257. Bruka i sramota!!Pa svaki juniorski sastav bi izdržao makar 10-15 minuta,bez da primi gol!!
    Ovo polako gubi smisao...
     (Dušan, 18. novembar 2017 16:23)

    # Link komentara

  258. Evo penala za Zvezdanaesterac haha pa neverovatno. I posle licemeri nesto kazu za Partizan.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 18. novembar 2017 16:23)

    # Link komentara

  259. Čist ofsajd pa može li ijedan gol da bude regularan?!
     (dženkins, 18. novembar 2017 16:21)

    # Link komentara

  260. Nisam mnogo pametan, ali zato nisam ni duhovit.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 18. novembar 2017 16:18)

    # Link komentara

  261. Prelep gol! Sisaj Zvedoooo! (anica, 18. novembar 2017 16:09)

    ahahaha ma bravo za tebe...
     (dr feelgood, 18. novembar 2017 16:17)

    # Link komentara

  262. Valjalo bi prebrojati komentare navijača partizana na ovoj vesti i utvrditi procenat od ukupnih komentara.
     (beo građanin, 18. novembar 2017 16:15)

    # Link komentara

  263. Sta rade ovi navijaci Zvezde opet divljaju,treba da ih UEFA izbaci iz svih
    takmicenja i zakatanci Stadion za sva vremena.
    (zoran zivancevic, 18. novembar 2017 16:15)

    # Link komentara

  264. sklonis se u cetvrtom minutu i ne mucis se vise...bolje i tako nego da se mucis, gines i onda im sude penal ili zazmure na ofsajd...
     (dr feelgood, 18. novembar 2017 16:14)

    # Link komentara

  265. Почео брат да решета. Идемо Звездо❤!
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 18. novembar 2017 16:14)

    # Link komentara

  266. Uros Djurdjevic Prejaki

    Zauzeo si busiju i gledas Zvezdu. I stvarno velike zvezde Volkov i Marinkovic
     (Luka limar, 18. novembar 2017 16:14)

    # Link komentara

  267. Kako niko ne kapira zašto nema publike na Zvezdinim i Partizanovim mečevima, pogotovu na Zvezdine mislim jer je uvek bilo više publike na Marakani. Pa evo, 3. minut, prvi gol i kraj meča. Otaljavanje do kraja i Rad ili bilo koji tim...i šta da gleda onda ljubitelj fudbala? Liga tj ostali timovi osim Partizana i Zvezde su nam dno dna, kako li im nije bedak onako da igraju...
     (On zna, 18. novembar 2017 16:12)

    # Link komentara

  268. Prelep gol! Sijaj Zvedoooo!
    (anica, 18. novembar 2017 16:09)
    prelep gol igrac rada podseca na baletana sa onakvom odbranom....
     (kizito, 18. novembar 2017 16:12)

    # Link komentara

  269. Treci minut i vec su poceli komentari kako se sklanjaju,kako nema navijaca,a ne zna se na cijem stadionu je manje navijaca. Komentarisite malo fudbal, a ne sve oko fudbala.
     (NBGD, 18. novembar 2017 16:11)

    # Link komentara

  270. Ofsajd Pesica!!3 ofsajd u 3 utakmice!!
    (Grobar, 18. novembar 2017 16:11)

    # Link komentara

  271. Dali smo gol. Da vidimo sta je sada u pitanju: ofsajd 2 metra, nepostojeci penal, pustili nas, lopta izasla u gol aut, faul u napadu, golman nije obukao suknjicu, usinuo se stoper Rada... Da vas cujemo?
    (veliki strumf, 18. novembar 2017 16:11)

    # Link komentara

  272. Tuga grobarska... već vodimo.
     (zvezdaš, 18. novembar 2017 16:11)

    # Link komentara

  273. A po komentarima samo napaceni grobari..vi pricate o neki kradjama i penalima..nadali ste se kiksu prvih 3 minuta
     (asdf, 18. novembar 2017 16:10)

    # Link komentara

  274. Prelep gol! Sijaj Zvedoooo!
     (anica, 18. novembar 2017 16:09)

    # Link komentara

  275. Rad bas motivisano ulazi u ovaj mec i to bez prvotimaca Volkova, Djenica i Nebojse Marinkovica.
    (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 18. novembar 2017 15:57)

    Kako je tvoj zivot tuzan, stvarno mi je zao...
     (Budas, 18. novembar 2017 16:09)

    # Link komentara

  276. Crveni za Rad u 10om minutu
     (lepant, 18. novembar 2017 16:05)

    # Link komentara

  277. Zvezda igra sa 3 napadaca. Sudijskom trojkom. Iskljucenje, penal i ofsajd su im specijalnost.
     (Grobasket, 18. novembar 2017 16:04)

    # Link komentara

  278. Uroš djurovicu prelazi@
    jel namjesteno?
     (krajisnik, 18. novembar 2017 16:04)

    # Link komentara

  279. Ljudi pun stadion nema mesta slobodnog.Tugaaa
     (Souma ledjenda, 18. novembar 2017 16:02)

    # Link komentara

  280. Da vidimo sta ce biti penal ili ofsajd?!
    (Grobar, 18. novembar 2017 16:00)

    # Link komentara

  281. Rad bas motivisano ulazi u ovaj mec i to bez prvotimaca Volkova, Djenica i Nebojse Marinkovica.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 18. novembar 2017 15:57)

    # Link komentara

  282. zasto se igra bez publike,kazna neka?
     (Bigl, 18. novembar 2017 15:55)

    # Link komentara